TATRA TRUCKS expeduje první vozy do Mexika

Foto: Vozidlo Tatra T-815-7 4x4 pro Mexiko. / ATRA TRUCKS
Vozidlo Tatra T-815-7 4×4 pro Mexiko. / TATRA TRUCKS

V těchto dnech společnost TATRA TRUCKS a.s. realizuje dodávku 16 vozidel do Mexika, kde uspěla ve výběrovém řízení na dodávku vozidel pro státní organizaci zabývající se bojem s povodněmi. Hodnota kontraktu přesahuje 73 milionů korun.

Jedná se o první referenční zakázku kopřivnické automobilky v tomto státě.

Jediný český výrobce nákladních vozidel v soutěži uspěl především díky nejlepším jízdním vlastnostem a schopnostem v terénních podmínkách i výrazně vyšší nosnosti vozidel mimo silnice ve srovnání s konkurencí. Například schopnost vozidel brodit až do výše 1620 mm při zvýšené poloze pérování nenabízel žádný z konkurentů.

„Z vyšší nosnosti pramení pro zákazníka další výhody, v tomto případě použití hydraulické ruky s vyšší kapacitou a větším rozsahem a také použití větší valníkové plošiny s větší kapacitou pro náklad, jak váhově, tak objemově. V případě spokojenosti zákazníka s našimi vozidly lze očekávat tyto objednávky každý rok," uvádí k zakázce projektový manažer TATRA TRUCKS Karel Ritschel.

TATRA TRUCKS do Mexika dodá 16 stejných podvozků, které se liší nástavbou. 4 vozidla, která jsou určena pro přepravu vodních čerpadel či jiných zařízení potřebných v oblastech postižených povodněmi, odjíždějí z Kopřivnice s valníkovou plošinou a hydraulickou rukou. 12 vozidel bude mít napevno nainstalovanou nástavbu v podobě velkokapacitního čerpadla.

Tatra T-815-7 4×4 / TATRA TRUCKS

K instalaci čerpadlových nástaveb dojde přímo v Mexiku před předáním zákazníkovi. Všechna vozidla jsou vybavena spolehlivým a prověřeným vzduchem chlazeným motorem TATRA a TATRA převodovkou.

Výběrové řízení na dodávku vozidel pro boj s povodněmi vypsala státní organice CONAGUA, jejíž původní vozy již nedokázaly vyhovět stále rostoucím nárokům souvisejícím s rozvojem mexické infrastruktury a častými sesuvy půdy při povodních. S ohledem na rozlohu Mexika lze po splnění této zakázky očekávat další objednávky vozů.

Vedení TATRA TRUCKS by pak na základě dobrých referencí v Mexiku chtělo oslovit potenciální klienty z dalších sektorů, např. těžařství, stavebnictví či zemědělství.

Nahlásit chybu v článku


Související články

Stanovisko TATRA TRUCKS a.s. k vývozu vojenského materiálu z ČR do Iráku

V souvislosti s děním v Iráku se objevují úvahy na téma vývozu vojenského materiálu z ČR do Iráku. ...

TATRA TRUCKS téměř vyprodala roční kapacitu výroby

Výrobní kapacita kopřivnické automobilky TATRA TRUCKS je pro tento rok téměř vyprodána. Plán na rok ...

Podvozek TATRA nestojí 50 miliónů Kč

Nedávno česká média informovala, že Ministerstvo obrany (MO) vypsalo na konci září zakázku na dodání ...

Vyprošťovací speciál TATRA 815-7 8x8

Armáda České republiky v současnosti plánuje v souvislosti s přezbrojením na moderní obrněná vozidla ...

Komentáře

Zvýraznit příspěvky za posledních:
  • Luky
    14:04 22.11.2014

    Borek:Nechápu, jak jsem přišel na tu Brazílii :)

    Protože tam bude přece Tatra dodávat Gripeny...

    Borek:Nechápu, jak jsem přišel na tu Brazílii :)

    Protože tam bude přece Tatra dodávat Gripeny...

  • Borek
    16:43 21.11.2014

    Nechápu, jak jsem přišel na tu Brazílii :)

    Nechápu, jak jsem přišel na tu Brazílii :)

  • flanker.jirka
    23:53 20.11.2014

    Nádherné stroje, s výfukem dole není problém do doby než musíte ve vodě zhasnout motor, hlavní je mít nahoře sání a nad motorem i alternator. Naše armádní T 815 měly ve výbavě i ...Zobrazit celý příspěvek

    Nádherné stroje, s výfukem dole není problém do doby než musíte ve vodě zhasnout motor, hlavní je mít nahoře sání a nad motorem i alternator.
    Naše armádní T 815 měly ve výbavě i kratší koncovku výfuku pro vyvedení nahoru, s tím nebude problém, stačí se podívat na výšku ze které je výfuk veden, při zaplnění části trubky vodou jej dokáže motor vytlačit při startování.
    Tady odkaz na foto s výfukem nahoru u starší tatry:
    http://www.mopas.cz/page/67830... Skrýt celý příspěvek

  • Jecchus
    16:41 20.11.2014

    Borek: Máte samozřejmě naprostou pravdu (i když malý kousek Brazílie je i na severní polokouli, takže tam by to ten výfuk nahoru chtělo...). Jenže tady se píše o dodávkách Tater ...Zobrazit celý příspěvek

    Borek:

    Máte samozřejmě naprostou pravdu (i když malý kousek Brazílie je i na severní polokouli, takže tam by to ten výfuk nahoru chtělo...). Jenže tady se píše o dodávkách Tater do Mexika a to je celý na severní polokouli, takže přesně jak píše ggtt by měly být výfuky nahoru... :D :D :DSkrýt celý příspěvek

  • Borek
    18:29 19.11.2014

    Brazílie je na jižní polokouli, tak to tam logicky musí být naopak :)

    Brazílie je na jižní polokouli, tak to tam logicky musí být naopak :)

  • ggtt
    15:58 19.11.2014

    Nevyznam sa v danej veci, tak ma pripadne poucte.
    Nie je na brodenie lepsie vyviest vyfuk nahor.. lepsie, ako si robit pri vozidle bublinkovy kupel?

    Nevyznam sa v danej veci, tak ma pripadne poucte.
    Nie je na brodenie lepsie vyviest vyfuk nahor.. lepsie, ako si robit pri vozidle bublinkovy kupel?

Načítám diskuzi...