Letoun L-39NG míří na americký trh: společnost Aero Vodochody podepsala Memorandum o spolupráci s Patriots Global Training

-
20. 7. 2022
-
11 komentářů
-
Tisková zpráva
Největší český letecký výrobce Aero Vodochody a přední poskytovatel řešení pro letecký výcvik Patriots Global Training (PGT) z USA podepsali Memorandum o spolupráci zaměřené na rozšíření nabídky služeb Aera a uvedení letounu L-39NG na americký trh. Oficiální oznámení o spolupráci proběhlo během mezinárodního leteckého veletrhu Farnborough International Airshow (FIA) ve Velké Británii.
Podepsáním Memoranda obě společnosti oznamují začátek dlouhodobé spolupráce se zaměřením na rozšíření služeb leteckého výcviku a na možnosti licenční výroby cvičných proudových letounů L-39NG ve Spojených státech. Součástí dohody je navíc průběžná podpora pro letouny L-39 zejména v oblastech dodávek náhradních dílů, logistiky, testování letadel a podpory výcvikových zařízení. Společným úsilím obou společností je vytvoření nového regionálního centra pro údržbu a modernizaci letadel L-39 v USA, stejně jako zavedení licenční výroby letounů L-39NG pro potřeby vlády Spojených států.
„Skvělé zkušenosti a pozitivní zpětná vazba od zákazníků jsou vždy tou nejlepší referencí pro každého výrobce na celém světě. Jsme rádi, že Patriots Jet Team je se svými současnými letouny L-39 velmi spokojen a těšíme se na rozšíření naší spolupráce v blízké budoucnosti. Prostřednictvím spolupráce s Patriots máme jedinečnou příležitost prosadit společnost Aero na americkém trhu,“ řekl Viktor Sotona, prezident a generální ředitel společnosti Aero Vodochody.
„L-39NG nabízí neuvěřitelné řešení leteckého výcviku, takže jsme nadšeni, že můžeme rozšířit naše vztahy se společností Aero Vodochody. Dnešní den upevňuje a rozšiřuje naši schopnost poskytovat nákladově efektivní, pokročilý výcvik pilotů ve Spojených státech našim současným i budoucím americkým zákazníkům a našim partnerským zemím,” řekl David Patrick, generální ředitel společnosti Patriots Global Training.
Aero a PGT vidí velký potenciál v rozšíření výcvikových služeb pro zákazníky PGT a logistické a provozní podpoře nového letounu L-39NG. Společnost PGT, která sídlí na letišti Byron v Kalifornii, provozuje osm letadel L-39 a poskytuje široké spektrum řešení pro letecký výcvik vojenských pilotů.
Související články
Aero nabízí L-159 a L-39NG americkému letectvu
Největší český letecký výrobce s dlouholetými mezinárodními zkušenostmi v dodávkách vojenských ...
-
13.06.2018
-
64 komentářů
-
Tisková zpráva
Aero ukázalo nový český proudový letoun L-39NG představující budoucnost vojenského leteckého výcviku
V pátek 12. října přesně v 11:50 AERO Vodochody AEROSPACE představilo světu první letoun L-39NG. ...
-
12.10.2018
-
128 komentářů
-
Tisková zpráva
L-39NG prošel aerodynamickými testy pro verzi Light Attack
Krátce po certifikaci cvičné verze letounu L-39NG byl dokončen také důležitý úvodní krok ...
-
05.11.2020
-
23 komentářů
-
Tisková zpráva
Aero chce podpořit slovenský průmysl. Nabízí spolupráci při výrobě letounu L-39NG
Společnost Aero Vodochody AEROSPACE (Aero) se v uplynulých dnech, jako dlouholetý partner ...
-
12.05.2022
-
127 komentářů
-
Tisková zpráva
Komentáře
Tak je prý vybraný BVP a to CVéčko. Jsem lehce zklamaný, že to není Lynx, ale pořád lepší něco než ty staré ludry.
Tak je prý vybraný BVP a to CVéčko. Jsem lehce zklamaný, že to není Lynx, ale pořád lepší něco než ty staré ludry.
Dít zrovna CV90 bylo jedno z nejstarších ve výběru.
Dít zrovna CV90 bylo jedno z nejstarších ve výběru.
CV 90 MK IV je na tom generačně stejně jako ASCOD II, ten také vychází ze starého Ascodu.
Novou konstrukcí ve výběru byl pouze Lynx, ale kolik kusů je jich doposud vyrobilo?CV 90 MK IV je na tom generačně stejně jako ASCOD II, ten také vychází ze starého Ascodu.
Novou konstrukcí ve výběru byl pouze Lynx, ale kolik kusů je jich doposud vyrobilo?CV90 pro AČR je 4. generace CV90ky, takže to je sice názvem staré BVP, ale přirovnal bych to třeba k F16-A a dnešním F16. Stejné jméno, jiné schopnosti.
CV90 pro AČR je 4. generace CV90ky, takže to je sice názvem staré BVP, ale přirovnal bych to třeba k F16-A a dnešním F16. Stejné jméno, jiné schopnosti.
Az tak to neplatí, v F-16 ani nejnovější verze výpadek nesvezete. Prostě tam od verze A. není žádné místo. To stejne platí pro CV90, MK.4 se zásadně neliší do původní Mk1. Můžete ...Zobrazit celý příspěvek
Az tak to neplatí, v F-16 ani nejnovější verze výpadek nesvezete. Prostě tam od verze A. není žádné místo. To stejne platí pro CV90, MK.4 se zásadně neliší do původní Mk1. Můžete na ni navýšit lepší senzory, pancir, vyměnit pružení. Ale stále to budete montovat na tu samou korbu, která je souputnikem L2. L2 je v tomhle také dědeček, ale tomu dědečkovi zatím nikdo nepředstavil důstojného nástupce, na poli IFV nástupci jsou. Třeba Lynx co byl i v tendru.Skrýt celý příspěvek
CV Mk.IV je skvělé ověřené vozidlo, jež ve své současné a připravované iteraci pro Nizozemce, zřejmě i Vás a nás je stále naprosto konkurenceschopným strojem. Výhodou je jeho ...Zobrazit celý příspěvek
CV Mk.IV je skvělé ověřené vozidlo, jež ve své současné a připravované iteraci pro Nizozemce, zřejmě i Vás a nás je stále naprosto konkurenceschopným strojem. Výhodou je jeho rozšířenost v Evropě a společný nákup na úrovni CZ/SK může přinést výhody jak během akvizice, tak během provozu.Skrýt celý příspěvek
Tož, aka je cena pre sukromnika :D. Starsie L39 stoja po bazaroch 400 - 700k $. Ak uz sa mieri na sukromnikov, bolo by fasa vediet cenu :)
Tož, aka je cena pre sukromnika :D. Starsie L39 stoja po bazaroch 400 - 700k $. Ak uz sa mieri na sukromnikov, bolo by fasa vediet cenu :)
Holt ten emerický soukromník může být o dost bohatší než ten náš :-). To jen u nás se nakupuje pracovní síla vzdělaných profesionálů za pytlík buráků :-(.
Holt ten emerický soukromník může být o dost bohatší než ten náš :-). To jen u nás se nakupuje pracovní síla vzdělaných profesionálů za pytlík buráků :-(.
Wow ! To by byl docela úspěch. L-39 jsou prý mezi soukromníky v USA velmi oblíbené. Servisní centrum by určitě pomohlo jejich dalšímu rozšíření.
Wow ! To by byl docela úspěch. L-39 jsou prý mezi soukromníky v USA velmi oblíbené. Servisní centrum by určitě pomohlo jejich dalšímu rozšíření.
Neumim si predstavit lepsi reklamu na L-39 nez ze ji pilotuje osobne sam Maverick :)
https://youtu.be/v1iZtBM23bY?t...Neumim si predstavit lepsi reklamu na L-39 nez ze ji pilotuje osobne sam Maverick :)
https://youtu.be/v1iZtBM23bY?t...
Načítám diskuzi...