NÁZOR: Obranu země berou Piráti útokem
- 9. 10. 2017
- 87 komentářů
- Hana Zelená
V moři debat spojené s blížícími se volbami do Poslanecké sněmovny ČR se vyvalila i vlna nesoucí otázku, jak se s obranou země popasují “černí koni” voleb Piráti: Politická strana se sice honosí údajnou transparentností. Od počátku je ale zahalená mlhou, zda chce vůbec zůstat ve vodách NATO. Současně s tím má navíc ambice zasahovat do kontroly vojenského zpravodajství neobvyklými způsoby, o nichž se předseda Pirátů Bartoš radí s Andrejem Babišem.
Angažmá v NATO Pirátům nevoní
Zveřejněný program strany od počátku drhne s reálnými postoji a výroky lídrů strany, kteří – pokud nejsou přímo v rozporu s tím, co Piráti na svých stránkách tvrdí – pojímají odpovědi na téma obrany tak, aby si vytvořili široký prostor pro manévrování.
O setrvání v NATO se předseda Pirátů Ivan Bartoš v březnu tohoto roku vyjádřil slovy: "Právě tato otázka by měla být věcí celostátního referenda" a současně přiznal, že má jako pacifista problémy s intervencemi NATO .
Přesto, že nyní Ivan Bartoš hlásá, že "o vystoupení z NATO nikdy nebyla řeč", v březnu v rozhovoru pro Seznam odpověděl, že neví, jak by o setrvání v Alianci hlasoval , protože prý "o tom nepřemýšlel" . Skutečně máme věřit, že si předseda Pirátů kandidujících do sněmovny neláme setrváním v NATO hlavu?!
Na rozdíl od svého stranického šéfa má ohledně členství v NATO jasno zastupitel a člen republikového předsednictva Pirátské strany Ivo Vašíček, který veřejně prohlásil, že by měla Česká republika z Aliance odejít měla .
Vašíček byl sice za svoje vyjádření do médií stranou kárán a odvolán z postu místopředsedy, nicméně do sněmovny kandiduje coby čtvrtý v pořadí v Jihomoravském kraji.
Dalším lídrem s vazbami na protialianční aktivity je jednička na zlínské kandidátce Giuseppe Maiello, kterého Piráti do poloviny minulého týdne prezentovali jako "garanta pro obranu": Do zákoutí kultury byl na pirátských stránkách přesunut poté, kdy vyšlo najevo, že se už v květnu 2015 aktivně účastnil prokremelské akce na Hradčanském náměstí v Praze.
Garant pro obranu Pirátů vystupoval s paramilitantními skupinami
Piráti se zpočátku pokoušeli účast Maiella vysvětlit údajnou snahou o pozorování z opozice "oponentů", poté tvrdili, že na akci vůbec nemluvil a po vyjevení faktu, že si předal předal mikrofon s dalšími řečníky, jako byl “domobranec” Obrtel, poslanec Okamura a Ondráček (bývalý příslušníkem pohotovostního pluku SNB, nyní aktivní podporovatel povstalců na Donbase), Rusko opěvující spisovatelkou Procházkovou. Piráti tvrdili, že Maiello na akci jen předčítal a překládal z italštiny dopis, jehož významu patrně nerozuměl.
Obsah toho, co Pirát Maiello říkal, stihl ale zaznamenat komunistický novinář Cvalín. A protože i další dva roky, až do dnešních dnů, pirátský garant pro obranu Maiello bloudil na dalších podobných akcích, seznal reklamní manager Jakub Horák (nedávno nabízející své služby ANO), že Maielllovy veřejné aktivity už nejdou zaretušovat a jeho jméno je "jen" na kandidátce Zlína.
V pirátském programu je coby od čtvrtka minulého týdne uveden předseda Pirátů Ivan Bartoš: Angažmá v NATO si sice před půl rokem hlavu nelámal, preferoval by, "kdyby se obrana řešila na úrovni EU" . Podobný postoj razil i v rámci předvolební debaty o obraně země, kde byl s dalšími lídry politických stran, kde ho ale poslankyně Jana Černochová upozornila, že už dnes v Evropské unie existují tzv. battle group, které ovšem nikdy nikam nevyjely.
Piráti si představují válku pouze na počítači
Reálné vojenské hrozby si předseda Pirátů nepřipouští, protože podle něj dnes války "vedou drony": Jejich význam je ale v možnostech naší armády zejména průzkumný a Bartošovo představa o jejich akceschopnosti je stejná, jako by chirurg řekl, že operace řeší především laparoskopicky: Potřeba armády nespočívá na rozdíl od Bartošovy iluze ve specializaci, ale naopak ve vševojskové připravenosti (potom může být nápomocna i v rámci civilní obrany, kterou mají nakonec i Piráti v programu).
Hned v úvodu zmíněné televizní debaty Bartoš zdůrazňoval, že Piráti rozumí kybernetické hrozbě, upozornil, že teroristé si neplánují útoky prostřednictvím sociálních sítí: Demagogicky tak řešil téma, které nikdo soudný nepředpokládá. Současně ale úplně pominul faktor hybridní války a propagandy, která ovlivňuje veřejné mínění a i psychickou motivaci případných rekrutů: Především veřejné mínění populace, která je manipulována záplavou nedoložených hoaxů.
"Piráti přehlížejí, že na rozklad společnosti lživých informací poukazuje kromě NATO i Evropská unie," říká Andor Šandor, brigádní generál v záloze a bývalý velitel vojenské rozvědky a dodává: "Piráti ve svém programu lžou, že má někdo v plánu plošné odposlouchávání internetu. Nejsou schopni pochopit, nebo prostě popírají, že je třeba sledovat obsah meta dat, nikoli obsah debat".
S pirátským programem "hlídáním hlídačů", tedy podrobení zpravodajství skutečné nezávislé civilní kontrole nemá bývalý velitel vojenské rozvědky Šandor problém pouze v případě, že by se jednalo o zcela politicky nezávislé lidi s nejvyšším stupněm bezpečnostní prověrky. Nikoli jakéhokoli poslance, kteří ani dnes nemohou mít vstup do živých případů sledovaných zpravodajci, protože by hrozilo vynesení informací a jejich zneužití v politickém boji: To by platilo i pro Piráty s poslaneckými mandáty.
Otázku rozvědky a internetu řeší Pirát Bartoš s Babišem
Předseda Pirátů Ivan Bartoš ale odposlechy zpochybňuje už nyní: V souvislosti s Andrejem Babišem, jenž byl – současnými poslanci – tedy zatím – vydán ke stíhání (tudíž nelze hodnotit, jak byly důkazy proti němu získávány) si Bartoš předvolební debatě: Obrana a bezpečnost na ČT24 dne 15. 9. 2017 v čase 1:32 udělal prostor, aby zřetelně zpochybnil postup policie, která podle něj právě před volbami "účelově tlačí na pilu".
Byl to právě předseda hnutí ANO, se kterým se Pirát Bartoš o internetu, cenzuře a zpravodajství radil: "Měl jsem možnost s Andrejem Babišem jednat už na samém počátku vzniku hnutí ANO," řekl Bartoš v rozhovoru pro Parlamentní listy už v dubnu tohoto roku a pokračuje: "Stejně tak všechny další osobní schůzky a konfrontace ve věcech EET, Vojenské rozvědky, cenzury internetu a dalších témat." V uvedeném rozhovoru Bartoš uvedl, že jeho kritika Babiše "vychází z empirických zkušeností."
Zkušenosti s tím, že vojensky slabá země potřebuje silnou rozvědku má naše země nejen empirické, ale i historické: Tuto filozofii totiž po celou dobu své vojenské kariéry razil "Špion, kterému nevěřili", legendární generál František Moravec, který se snažil ještě z emigrace pomáhat vlasti i poté, co komunistický režim ve spojení se sovětskou mocností jako první zavraždil jeho oponenty: Jana Masaryka a generála Heliodora Píku.
(pozn. po letech šetření včetně forenzních důkazů policie stále pracuje v případě smrti syna TGM s verzí "vražda, pachatel neznámý, přičemž důkazy o vrahovi leží v archívech KGB. Generál Píka byl popraven jako první důstojník 21.6.1949).
Obrana Pirátů útokem na vlastní voliče
Pirátům nelze upřít bohaté zkušenosti i úspěchy a znalosti kybernetické hrozby: V rámci kampaně rozjeli podobný s takřka husitským heslem Pusťte nás na ně! (tedy na politiky, které si v nadcházejících sněmovních volbách dovolí zvolit marginální část společnosti). Pokud si je kdokoli dovolí zkritizovat, tak své aktivity nejprve popřou a v případě důkazu v podobě virtuální stopy jasných výroků "vysvětlí" jako přednost údajné široké demokratické platformy:
Za majstrštyk v tomto směru lze prozatím považovat výskyt lídrů na předních místech svých kandidátek, kteří opěvování Stalinovy genocidy vykládají jako "důkaz demokratických názorů": V Jihomoravském kraji kandidující Pirát Kotas se už před rokem vysmíval svému voliči, že "mele jako Kádévák, jehož fotr byl v uranových dolech" a odmítal jakoukoli kritiku člověka, jehož zájmy by měl coby zastupitel hájit.
Občané, kteří budou svůj volební hlas posuzovat z hlediska obrany země a uvažovat o Pirátech, coby garantech její bezpečnosti, by měli vzít v úvahu to, co jejich lídři dlouhodobě skutečně říkají a kam směřují: Zatím to vypadá, že chtějí v rozporu se zákonodárnou pravomocí soudit a zatýkat zástupce druhých a sami jedou do sněmovny po širokorozchodné ruské železnici, na kterou se veze vagon s prapodivnými živly. V případě zvolení dávají už dnes svým voličům najevo, že nehodlají být kontrolováni voliči: Zjevně se chtějí veškeré kontroly uchopit sami.
Související články
BVP Puma pro Armádu ČR - průmysl, výcvik, cena a spolehlivost
Ministerstvo obrany ČR (MO ČR) plánuje za nakup 210 nových bojových vozidel pěchoty (BVP) a dalších ...
- 13.09.2017
- 157 komentářů
- Jan Grohmann
Houfnice Dana a raketomety Vampir v Ázerbájdžánu
Ázerbájdžánská armáda před několika dny ukázala svou nejnovější pozemní techniku. Na zveřejněném ...
- 22.09.2017
- 42 komentářů
- Jan Grohmann
Jak přesně bombardují české lehké bojové letouny L-159 ALCA v Iráku?
České lehké bojové letouny L-159 ALCA již více než rok používá irácké letectvo k úderům na pozice ...
- 27.09.2017
- 158 komentářů
- Jan Grohmann
General John Hyten: Zaostáváme ve vývoji zbraní za protivníky
Podle generála Johna Hytena, velitele Strategického velitelství (STRATCOM), pro Spojené státy ...
- 26.09.2017
- 26 komentářů
- Jan Grohmann
Baron: pokud jsem si dobře všiml, tak Realisté jsou jen další kremláci, nebo tak na mě působí. Přijde mi že sice mluví o závazcích k NATO, setrvání v EU (pokud nám to bude ...Zobrazit celý příspěvek
Baron:
pokud jsem si dobře všiml, tak Realisté jsou jen další kremláci, nebo tak na mě působí. Přijde mi že sice mluví o závazcích k NATO, setrvání v EU (pokud nám to bude vyhovovat) ale moc se mi nelíbí že mluví o poviné vojně (na to nebudou stačit ani 2 % HDP). Celkově jsou snad až moc národovečtí, přeci jen tyto organizace jsou nadnárodní a měly by se budovat společně - ne že se trucneme a odejdeme, pokud nám něco nebude vyhovovat. Navíc Robejšek je možná zajímavý, ale je jen hlásnou troubou někoho v pozadí, kdo má finance. jestli je to nějaký miliardář z ČR nebo Kremlu netuším. Někdo zkrátka chce vybudovat pravicovější alternativu k ANO, ale stejného střihu.Skrýt celý příspěvekJasneji k drzeni zbrani se snad uz ani vyjadrit nemuzeme. Z cehoz snad je patrne, ze i dalsi informace v clanku jsou ...Zobrazit celý příspěvek
Jasneji k drzeni zbrani se snad uz ani vyjadrit nemuzeme. Z cehoz snad je patrne, ze i dalsi informace v clanku jsou nesmysly.
https://www.pirati.cz/program/...
konkretne posledni bod: "Na zbraně nesahat. Platné zákony o držení zbraní považujeme za vyvážené."Skrýt celý příspěvekBaron: Realisté jsou pro mne nečitelní - jejich proklamace na téma "zlá EU" a nic za tím - je pro mne srovnatelné s programem Pirátů nebo s Nigellem Farage. To už jsou mi milejší ...Zobrazit celý příspěvek
Baron: Realisté jsou pro mne nečitelní - jejich proklamace na téma "zlá EU" a nic za tím - je pro mne srovnatelné s programem Pirátů nebo s Nigellem Farage. To už jsou mi milejší Svobodní, kteří už se za těch pár let trochu otrkali v realitě a přestali využívat učebnice ekonomie jako volební program.Skrýt celý příspěvek
RiMr71: Než začnete dál nadávat na Piráty, tak si uvědomte, že jen "luxují" protestní volební hlasy - tj. ve svém voličském segmentu berou hlasy Pitomiovi, Vandasovi a Babišovi. Z ...Zobrazit celý příspěvek
RiMr71: Než začnete dál nadávat na Piráty, tak si uvědomte, že jen "luxují" protestní volební hlasy - tj. ve svém voličském segmentu berou hlasy Pitomiovi, Vandasovi a Babišovi. Z toho důvodu si možná můžeme klepat na čelo při pohledu na pirátské veletoče, ale taktika je to přijatelná. Svým úspěchem sníží zisky ostatních partají z tohoto segmentu, protože málokterý volič přebíhá mezi názorovými póly - když už změní svoji volbu, tak skoro vždy je to uvnitř segmentu, maximálně se posunou o kousek dále. Volič socanů nezačne z náhlého pohnutí mysli volit ODSku.
Jsou nečitelní, protože potřebují být nečitelní - slíbit všechno všem a nedat nikomu důvod myslet si, že se na něj po volbách vykašlou (což se zákonitě stane - protestní strany se se vstupem do PS změní).
P.S. Volit Piráty nebudu.Skrýt celý příspěvekTi co tvrdí, že tu není pravicová strana, tak co jsou Robejškovi Realisté? Jsou pro setrvání v EU (zatím) a NATO. Když poslouchám jejich členy, tak plesá moje pravičácký srdce. Já ...Zobrazit celý příspěvek
Ti co tvrdí, že tu není pravicová strana, tak co jsou Robejškovi Realisté? Jsou pro setrvání v EU (zatím) a NATO. Když poslouchám jejich členy, tak plesá moje pravičácký srdce. Já osobně jim ten lístek pro čistotu svědomí hodím, i když si nejsem jistej, jestli se dostanou do sněmovny. Navíc jedním ze zakladatelů je Jiří Hynek, výkonný ředitel a prezident asociace obranného a bezpečnostního průmyslu a názory strany na armádu tomu odpovídají. Co se Pirátů týká, tak jsou to podle mě druzí Zelení, akorát svoje levičácký názory nehlásají tak nahlas.Skrýt celý příspěvek
Tak ona vyjadreni nekterych piratu o tom , ze zbrane jsou zle a nemeli by je mit idealne ani ti vojaci jsou celkem rozsirene . Nedavne prispevky lidi jako je J.Horak . Na tema ...Zobrazit celý příspěvek
Tak ona vyjadreni nekterych piratu o tom , ze zbrane jsou zle a nemeli by je mit idealne ani ti vojaci jsou celkem rozsirene . Nedavne prispevky lidi jako je J.Horak . Na tema zbranove smernice EU jsou jen tecka na zaver . Militantni slunicka nevolit !!! Jsou to jen za pocitacem zalezli zeleni .Skrýt celý příspěvek
Moky: "RiMr71:Aha ty budeš volit největšího zloděje a mafiána,protože jde mafii po krku..twl už nic neříkej." 1) poposedni si 2) nečti jen začátky a konce 3) vnímej ...Zobrazit celý příspěvek
Moky: "RiMr71:Aha ty budeš volit největšího zloděje a mafiána,protože jde mafii po krku..twl už nic neříkej."
1) poposedni si
2) nečti jen začátky a konce
3) vnímej uvozovky
A teď jsem se zrovna dočetl, že piráti nevylučují spolupráci s ANO, pokud v ní nebude Bureš a Falšýnek.... to je ale zase další otočka, až dredy lítají...
TOž co bude za tou změnou - naivita, nebo vidina nějakého tučného koblížku?Skrýt celý příspěvekFuggi66: Okamura je jako Zeman. Vykřikuje jen to co se lidem zrovna bude líbit protože je jasné, že ty sliby nebude muset nikdy dodržet. Za tři měsice o něm nebudeme slyšet a zase ...Zobrazit celý příspěvek
Fuggi66: Okamura je jako Zeman. Vykřikuje jen to co se lidem zrovna bude líbit protože je jasné, že ty sliby nebude muset nikdy dodržet. Za tři měsice o něm nebudeme slyšet a zase vyleze před volbami.
Piráti jsou sice o krok dále, ale pořád to je jen banda anarchistů hrajících si na politiku.
Každopádně ten článek je tu nešťastný. Kyž už tak by se hodilo hodnocení hlavních politických stran a jejich postoji k armádě. Ne těch co jsou jen do počtu.Skrýt celý příspěvekČlánek sem podle mě patří, až na určité části které se tématu moc netýkají. Piráti nejsou jediní kteří pořádně neví co hlásají, proto se mi líbí že Okamura s SPD si stojí za svými ...Zobrazit celý příspěvek
Článek sem podle mě patří, až na určité části které se tématu moc netýkají. Piráti nejsou jediní kteří pořádně neví co hlásají, proto se mi líbí že Okamura s SPD si stojí za svými názory už od začátku, navíc chtějí povinný armádní výcvik atd., podívejte se sami na video https://www.youtube.com/watch?... já s nimi souhlasím!Skrýt celý příspěvek
Na komunální úrovni Pirátům fandím, i když je nevolím, protože představují vcelku konstruktivní opozici. V celostátních parlamentních volbách, jsem po přečtení programu a jeho ...Zobrazit celý příspěvek
Na komunální úrovni Pirátům fandím, i když je nevolím, protože představují vcelku konstruktivní opozici. V celostátních parlamentních volbách, jsem po přečtení programu a jeho konfrontaci s vyjádřeními několika zástupců strany, dospěl k podobnému závěru jako paní Zelená.
Politika je o hledání konsenzu to je něco co Piráti zatím nepochopili. Téma obrany je díky naprosto protichůdným názorům napříč Pirátskou stranou zcela mimo jejich obor a to nemyslím nijak špatně.Skrýt celý příspěvekVe "volbách" se sice nerozhodují války, ale mají extrémní vliv na jejich vznik a průběh. Kdyby byl Chamberlein ministerským předsedou británie po dobu 2.sv. války, vypadala by ...Zobrazit celý příspěvek
Ve "volbách" se sice nerozhodují války, ale mají extrémní vliv na jejich vznik a průběh.
Kdyby byl Chamberlein ministerským předsedou británie po dobu 2.sv. války, vypadala by naprosto jinak. Kdyby Dolfi na druhé straně nevyhrál volby, nejspíš by nevznikla, nebo vypadala naprosto jinak. Správní lidé se správnými názory a přístupem mohou udělat skoro tolik dobra, kolik bordelu dokáží udělat špatní lidé se špatnými (ne "mornálně" špatnými, ale věcně chybnými) názory.Skrýt celý příspěvekUpřímě by mi zas tolik nevadily ani politické články (s relevancí k obraně, nebo významným událostem v bezpečnostní oblasti), ale v nějáké vlastní rubrice, abych do nich ...Zobrazit celý příspěvek
Upřímě by mi zas tolik nevadily ani politické články (s relevancí k obraně, nebo významným událostem v bezpečnostní oblasti), ale v nějáké vlastní rubrice, abych do nich nezabloudil, pokud bych zrovna nechtěl.
Z řešení voleb a agitek je lidem na zvracení, ale zároveň to je doba a místo, na kterém se rozhoduje, jestli budou mít vojáci v případě nouze čím bojovat, podle jakých předností budou vybíráni jejich velitelé, nebo jestli vůbec nějácí vojáci budou. Nebo případně jestli vojáky vybavíme bílími šaty a pugety a pošlem je vítat na hranice migranty z válečných zón a zločinecký odpad ze severní Afriky.Skrýt celý příspěvekČlánek jsem prolítl, zajímavé počtení... Nic proti autorce, ale nefandím tomu, aby se z AN ještě více stal bulvární plátek řešící politiku... (která není vázána k nějakému ...Zobrazit celý příspěvek
Článek jsem prolítl, zajímavé počtení...
Nic proti autorce, ale nefandím tomu, aby se z AN ještě více stal bulvární plátek řešící politiku... (která není vázána k nějakému ozbrojenému konfliktu)
Řešení voleb a agitky nechte jiným...Skrýt celý příspěvekPro mě osoně žádná ze stran nenabízí program s kterým bych kompletně souhlasil, opět tedy budu volit nejmenší zlo. Nicméně jsem pro to, aby se dostalo do parlamentu více stran, ...Zobrazit celý příspěvek
Pro mě osoně žádná ze stran nenabízí program s kterým bych kompletně souhlasil, opět tedy budu volit nejmenší zlo. Nicméně jsem pro to, aby se dostalo do parlamentu více stran, alespoň by je to nutilo se mezi sebou lépe dohodnout. Protože jestli mi něco na současné politické scéně vadí asi nejvíce, tak je to téměř vždy vyhraněný postoj, že kdo není s námi, je proti nám. To bohužel platí i pro velkou spoustu běžných lidí.Skrýt celý příspěvek
Vážená autorko, pokud se vám nelíbí diskuse nad vaším dílem, nesnesete oponentůru, nebo jakýkoliv jiný názor a potřebujete dodatečně všechny přesvědčovat o tom, jaký mají mít na ...Zobrazit celý příspěvek
Vážená autorko, pokud se vám nelíbí diskuse nad vaším dílem, nesnesete oponentůru, nebo jakýkoliv jiný názor a potřebujete dodatečně všechny přesvědčovat o tom, jaký mají mít na vaš článek názor, doporučuji raději veřejně nepublikovat a psát pouze sama pro sebe. Ušetříte si tím spoustu přemýšlení nad situcí, na kterou nejste očividně osobnostně připravená. Zrevidovat vaše teoretické postoje k demokratickému zřízení a svobodě slova s praxí kterou se pak prezentujete, by také neškodilo. Nicméně jako clickbajtový článek a nastartování diskuse v osobní rovině je toto dílko genialní. Jiné mediální kanály tuto ne/schopnost dokáží ocenit podstatně více. Proč plýtvat potenciálem zrovna zde?Skrýt celý příspěvek
Volitelná pravicová strana v Česku není a nejspíš ani nebude. Není tu pravicová tradice, naši lidi jsou rovnostáři. Začalo to už nejmíň už za husitů, ale i Masaryk zrušením ...Zobrazit celý příspěvek
Volitelná pravicová strana v Česku není a nejspíš ani nebude. Není tu pravicová tradice, naši lidi jsou rovnostáři. Začalo to už nejmíň už za husitů, ale i Masaryk zrušením šlechtických titulů a utlumením šlechty, což byla chyba, zbavit se morálních elit. Agrárníci (pravice) za první republiky kolaborovali s nacisty (to není komunistická lež). Po sameťáku zde byla pravicová nálada, ale ODS to zničila.Skrýt celý příspěvek
Piráti jsou mi volní, v žádném případě je volit nebudu, ale tyhle vnitropolitické články... já nevím, nejsou toho plná standardní média? Je potřeba, aby se AN cpalo do segmentu, ...Zobrazit celý příspěvek
Piráti jsou mi volní, v žádném případě je volit nebudu, ale tyhle vnitropolitické články... já nevím, nejsou toho plná standardní média? Je potřeba, aby se AN cpalo do segmentu, který dělají i všichni ostatní.
Mám AN raději jako specializované médium.
Navíc z článků paní Zelené prostě objednávka a zaujatost často trčí jak kopyto z vystajlovaného čerta.Skrýt celý příspěveksemtam Mně není především známa vaše identita. O trockistce Procházkové trdlující v poslední době se stalinistkou Semelovou opěvující politickou vraždu dr. Horákové mi toho je ...Zobrazit celý příspěvek
semtam
Mně není především známa vaše identita. O trockistce Procházkové trdlující v poslední době se stalinistkou Semelovou opěvující politickou vraždu dr. Horákové mi toho je známo dost. Osobně i z jejího blízkého okolí a dříve i chartistických kruhů.
Jo, a četla jsem 2000 slov a knihy pana Vaculíka, jejího milence (stále ženatého až do jeho úmrtí), znám ( i bývalé) přátele Procházkové: Jeden byl mým šéfem a ministrem :)
Pokud tu někdo něco neví, tak vy, co vím já (a co vám může být úplně jedno): Podstatné je, že vše, co jsem v článku napsala, je prolinky doloženo zdroji
Až se budete umět popasovat se zveřejněnými fakty, tak napište něco adresně: Moje osoba vám může být fuk: Já nikam nekandiduju a přináším těm, které to zajímá, fakta o nové možné straně a o tom, jak si představuje obranu země.
A znova: Nikdo a nic vás nenutím se mým textem zabývat.Skrýt celý příspěvekMě docela štve, že tady prakticky není pravicová strana (nebo alespoň pravicovější), která by byla pro setrvání v NATO a EU. Souhlasím ale s tím, že tady je politické téma dost ...Zobrazit celý příspěvek
Mě docela štve, že tady prakticky není pravicová strana (nebo alespoň pravicovější), která by byla pro setrvání v NATO a EU. Souhlasím ale s tím, že tady je politické téma dost zbytečné. Pokud jde o Armádu, tak tady nečekám větší změny, ať už vyhraje kdokoliv. Před volbama se hlásá kde co, ale v reálu to dopadá vždycky stejně a nový ministr pokračuje v práci předchůdce. Nevěřím ani ve skokové navýšení financí (na 2% HDP) nebo povinou vojenskou službu.Skrýt celý příspěvek
Načítám diskuzi...