NOVINKA: Částečně placený obsah Armádních novin

NOVINKA: Částečně placený obsah Armádních novin
Armádní noviny (Zvětšit)

Armádní noviny od 12.02.2021 částečně zpoplatňují svůj obsah. Předplatitel získá přístup ke všem novým článkům Armádních novin a současně se mu zobrazí výrazně méně reklam.

Podpořte nás a sociální sítě

Před třemi týdny jsme v reakci na dotazy čtenářů umožnili komukoliv přispět na provoz Armádních novin. Lze zaslat libovolnou částku nebo předem danou dle QR kódu.

Na konci minulého roku jsme rovněž opustili sociální sítě FaceBook a Twitter. Důvod – dlouhodobá bezpečnostní a provozní rizika převážila nad marketingovými přínosy. Nezávislost na FaceBooku a Twitteru nám přinese klid na práci, omezení autocenzury a provozní bezpečnost. Nově nás můžete sledovat na sociálních sítích GAB.com nebo Telegram.

Částečné zpoplatnění obsahu

Nevyhnutelným trendem dnešní doby je zpoplatnění obsahu internetu. Platí to i pro Armádní noviny.

Předplatné Armádních novin jsme nastavili na 80 Kč / měsíc. Platba bude strhávána automaticky do odhlášení ze služby (viz konec článku).

Předplatitelům za tuto částku nabízíme:

  • Plný přístup ke všem novým článkům (zpoplatněny budou tři články týdně);
  • Zobrazení přímé bannerové inzerce pouze v hlavičce stránky (desktop / mobil), v pravém horním sloupci (pouze desktop) nebo 1× v článku (pouze mobil). 
  • Žádná PCP reklama;
  • Diskuse v prémiových článcích pouze pro předplatitele;
  • Přístup do slevového programu Profi HTG firmy SYSTEMS Technology CZ spol. s r. o.;

Program Profi HTG nabízí lepší cenové podmínky pro vybrané produkty. Připravuje se doprava zdarma a bonusový systém s načítáním kreditu za každý nákup. Instrukce pro přihlášení do Profi HTG zašleme v potvrzujícím e-mailu po registraci a budou uvedeny na profilu předplatitele. 

Armádní noviny postupně zavedou další služby pro předplatitele – možnost „utišení“ jednotlivých diskutérů nebo pro větší přehlednost, sbalování jednotlivých diskusních vláken. Postupně zavedeme jednoduchý on-line chat. Směřujeme tedy k vytvoření vlastní vojenské sociální sítě.

Upozornění! Armádní noviny spolupracují s portálem Seznam.cz – na portále se zobrazují zajímavé články Armádních novin. Pokud přijdete na Armádní noviny „kliknutím“ ze stránky Seznam.cz, bude se vám zobrazovat inzerce Seznamu, kterou nemůžeme nijak omezovat. Reklama Seznam.cz se „od kliknutí“ na základě historie cookies zobrazuje měsíc.

Způsoby přihlášení k PREMIUM účtu

Nový uživatel

V registračním formuláři nový uživatel a zájemce o předplatné zaškrtne „Chci PREMIUM členství za 80 Kč/měsíc“.

Jak je zvykem na Armádních novinách, následně nám přijde upozornění na registraci. Po schválení vám na e-mail zašleme odkaz na platební bránu.

Potvrzení registrace jsme zachovali z důvodu udržení kvality diskuse. V opačném případě se diskuse okamžitě stane terčem trollů.  


Registrační stránka nového uživatele; větší foto 

Stávající uživatel

Stávající uživatel na stránce „Profil uživatele“ vidí červený status „Neaktivní“. V případě zájmu o PREMIUM členství stačí kliknout na tlačítko „Zaplatit“. V takovém případě není třeba žádného potvrzení – budete okamžitě přesměrování na platební bránu.


Profilová stránka stávajícího uživatele; větší foto 

Způsoby odhlášení z PREMIUM účtu

Pro odhlášení z PREMIUM účtu zašlete volně napsanou výpověď na redakce@armadninoviny.cz nebo použijte tlačítko „Zrušit“ na vašem osobním profilu. Pozor, váš PREMIUM účet bude zrušen okamžitě! Doporučujeme tedy účet rušit na konci účtovaného období. 

V případě jakýchkoliv dotazů nebo připomínek použijte diskusi nebo nás kontaktujte na redakce@armadninoviny.cz.

 

Nahlásit chybu v článku


Související články

Polské dělostřelectvo: 500 samohybných houfnic Krab ráže 155 mm

Polská houfnice Krab je jednou z mála samohybných houfnic ráže 155 mm vyráběných na Západě. Tyto ...

Network-Centric Warfare vs. Multi-Domain Operations

S rozvojem informačních technologií (jak softwaru, tak hardwaru) došlo a dochází ke změnám a ...

DITA – nový český příspěvek do rodiny houfnic ráže 155 mm

Česká republika patří mezi průkopníky na poli moderních kolových samohybných houfnic (ShKH). Typ ...

Akinci: Nejpokročilejší bojový dron je z Turecka

Istanbulská společnost Baykar Technologies je připravena spustit sériovou výrobu nového tureckého ...

Komentáře

Zvýraznit příspěvky za posledních:
  • bredy
    19:52 05.03.2021

    Po dnešní zkušenosti se zemí krále Miroslava přemýšlím o placení pod podmínkou že sám pro sebe se mi nebudou zobrazovat příspěvky od vybraných lidí. Lidé kteří přinášejí jen hádky ...Zobrazit celý příspěvek

    Po dnešní zkušenosti se zemí krále Miroslava přemýšlím o placení pod podmínkou že sám pro sebe se mi nebudou zobrazovat příspěvky od vybraných lidí. Lidé kteří přinášejí jen hádky nejsou pro nic přínosem. A když jim nikdo nebude odpovídat, alespoň to o něčem bude svědčit.Skrýt celý příspěvek

  • cejkis
    23:35 18.02.2021

    @Grohmann Používám prohlížeč DuckDuckGo a tak vidím, které používáte sledovací trackery na tomto webu. Chcete li se distancovat od sociálních sítí, tak s tím šmírovaním něco ...Zobrazit celý příspěvek

    @Grohmann

    Používám prohlížeč DuckDuckGo a tak vidím, které používáte sledovací trackery na tomto webu. Chcete li se distancovat od sociálních sítí, tak s tím šmírovaním něco udělejte :-)

    Seznam trackerů na AN: Google, Facebook, Cloudfare, Yandex, Gemius, Internet Billboard,Skrýt celý příspěvek

    • Jan Padesátýpátý
      19:41 02.02.2022

      Všechny si je můžeš vypnout sám.
      Jenom cloudflare je třeba pro psaní/lajkování

      Všechny si je můžeš vypnout sám.
      Jenom cloudflare je třeba pro psaní/lajkování

  • milan.42
    19:55 17.02.2021

    Proč ne, ovšem chybí zde možnost "nesouhlasím s podmínkami pro opakované platby"...
    Optimálně by bylo fajn jak jednorázové roční předplatné tak mikroplatba za článek.

    Proč ne, ovšem chybí zde možnost "nesouhlasím s podmínkami pro opakované platby"...
    Optimálně by bylo fajn jak jednorázové roční předplatné tak mikroplatba za článek.

  • NXS0
    11:06 16.02.2021

    Plánujete zaviesť možnosť platby cez PayPal ? Pre ľudí ktorí žijú mimo CZ/SK/Euro zónu by to bolo praktickejšie.

    Plánujete zaviesť možnosť platby cez PayPal ? Pre ľudí ktorí žijú mimo CZ/SK/Euro zónu by to bolo praktickejšie.

    • Jan Grohmann
      11:22 16.02.2021

      Ano, určitě zavedeme další možnosti platby.

      Ano, určitě zavedeme další možnosti platby.

  • Eagle
    22:16 15.02.2021

    Osobně mi to je jedno. Do financování webu nevidím, nerozumím tomu a když má někdo tendenci si za tohle platit, proč ne. Nikdo z nás není přece dojna kráva. Jen by mě zajímalo ...Zobrazit celý příspěvek

    Osobně mi to je jedno. Do financování webu nevidím, nerozumím tomu a když má někdo tendenci si za tohle platit, proč ne. Nikdo z nás není přece dojna kráva. Jen by mě zajímalo kolik má majitel webu z jedné reklamy,když vidím dva prémiové články a v nich 10 zoufalých příspěvků, myslím že zobrazena reklama ten web podpoří více než placení příspěvků, ale jak říkám bobek tomu rozumím.Skrýt celý příspěvek

    • Jan Grohmann
      11:13 16.02.2021

      Bez obav :)

      Bez obav :)

      • Eagle
        12:13 16.02.2021

        Tak to kazdopadne jsem. Jak říkám nikdo není dojna kráva a psát a udrzet web v provozu nebude nikdo dělat zadarmo. Jen to bylo takový natuknuti zda by se nemohla trochu poodhalit ...Zobrazit celý příspěvek

        Tak to kazdopadne jsem. Jak říkám nikdo není dojna kráva a psát a udrzet web v provozu nebude nikdo dělat zadarmo. Jen to bylo takový natuknuti zda by se nemohla trochu poodhalit stránka financování webu. Opravdu by mě zajímalo jaký příjem je ze zobrazení reklamy a podobně. Stačí jen pro představu. DikySkrýt celý příspěvek

  • danny
    15:06 15.02.2021

    Na provoz webu, který se zabývá tématikou pro úzký segment společnosti rád přispěju. Blesk se má uživit reklamou, u specializovaného obsahu to nečekám. AN se nikdy neprofilovaly ...Zobrazit celý příspěvek

    Na provoz webu, který se zabývá tématikou pro úzký segment společnosti rád přispěju. Blesk se má uživit reklamou, u specializovaného obsahu to nečekám.
    AN se nikdy neprofilovaly jako odborné periodikum, vždy se prezentovaly jako popularizační, s jasně deklarovanou orientací. Kdyby články podobné úrovně vycházely v ATM, tak ho asi kupovat nebudu, protože mám na něj jinak nastavené požadavky.
    Příspěvek považuji za přiměřenou cenu za správu fóra, na kterém mají fandové tématiky s různou úrovní odborných znalostí možnost umístit svoje moudra. Takže si dvě piva měsíčně odpustím rád:-)
    Jediné, co mě mrzí, tak je zobrazování prémiové diskuse jen vlastníkům premia. Stalo se mi vícektrát, že jsem byl ochoten zaplatit za článek až po pročtení pár komentářů v diskusích.Skrýt celý příspěvek

    • Sunet
      16:05 15.02.2021

      Dobrý postřeh s tou diskuzí, není nutné, aby tam přispíval každý, ale aby byla vidět i pro neplatící členy, jeden se pak může rozhodnout i pro prémiový obsah...

      Dobrý postřeh s tou diskuzí, není nutné, aby tam přispíval každý, ale aby byla vidět i pro neplatící členy, jeden se pak může rozhodnout i pro prémiový obsah...

  • Jorlas
    10:36 15.02.2021

    Ahoj, přispěl jsem jelikož mi to za ty peníze dává smysl. Do budoucna bych na prvním místě vyřešil přihlašování. Chodím sem z PC (chrom) a telefonu (IPhone) a neustále ...Zobrazit celý příspěvek

    Ahoj, přispěl jsem jelikož mi to za ty peníze dává smysl. Do budoucna bych na prvním místě vyřešil přihlašování. Chodím sem z PC (chrom) a telefonu (IPhone) a neustále přihlašování mě bytostně se.. . S kvalitou článků nemám problém. Jen tak dál.Skrýt celý příspěvek

    • Jan Grohmann
      11:14 16.02.2021

      Díky za reakci. Platební metody určitě rozšíříme.

      Díky za reakci. Platební metody určitě rozšíříme.

  • Argonaut.CZ
    09:40 14.02.2021

    Osobně několik webů sponzoruji vyšší částkou. Takže držím palce, každá práce by měla být oceněna a reklama je již všude více než otravná. Osobně sem ale již prakticky nechodím, ...Zobrazit celý příspěvek

    Osobně několik webů sponzoruji vyšší částkou. Takže držím palce, každá práce by měla být oceněna a reklama je již všude více než otravná.

    Osobně sem ale již prakticky nechodím, protože jednak jsou články převzaté, hrozně klesla úroveň diskuzí a stoupá ideologie. Dnes mi stačí jenom kouknout na nadpis, zda mi neuniká nějaké téma, do článku jdu sporadicky a do diskuze jenom ve svátek, protože to nemá smysl.

    Přesto držím palce a pokud to dáte trochu do kupy, tak nemám problém přispívat.Skrýt celý příspěvek

    • Jan Grohmann
      11:16 16.02.2021

      Udržet stejnou kvalitu internetové neosobní diskuze je demokratickými nástroji zcela nemožné. Tedy pokud nechcete vyhazovat lidi z diskuze za hloupost.

      Udržet stejnou kvalitu internetové neosobní diskuze je demokratickými nástroji zcela nemožné. Tedy pokud nechcete vyhazovat lidi z diskuze za hloupost.

  • warspite
    00:57 14.02.2021

    Chápem jednu vec, že v dnešnej dobe udržovať web nie je finančne jednoduché, a z tohto pohľadu zavedenie spoplatnených článkov chápem. Čo by som však za to očakával, je aby aspoň ...Zobrazit celý příspěvek

    Chápem jednu vec, že v dnešnej dobe udržovať web nie je finančne jednoduché, a z tohto pohľadu zavedenie spoplatnených článkov chápem. Čo by som však za to očakával, je aby aspoň 50% článkov bolo originálnych, ale nie to že čítam na zahraničnom portály článok a s odstupom 1-3 dní sa zjaví preložený (častokrát s chybami i technickými), niekedy zredukovaný tu v Armádních novinách. Maximom býva doplnenie niekoľkých "vlastných autorových poznámok", prípadne pár údajov z wiki. To mi teda profesionálne nepríde. Ak by sa platili iba originálne články tak by som s tým problém nemal, a tých pár korún zaplatil napr. články pána Chalupy. Bohužiaľ platiť za články, ktoré si bez urážky dokážem prečítať s lepším prekladom nebudem.Skrýt celý příspěvek

    • Jan Grohmann
      11:18 16.02.2021

      Na kterém zpravodajském portále je 50 % článků originálních, o kterých se nikde jiné na internetu nedočtete? Pokud informujete o nějaké novince , co se stala ve vojenství, tak lze ...Zobrazit celý příspěvek

      Na kterém zpravodajském portále je 50 % článků originálních, o kterých se nikde jiné na internetu nedočtete? Pokud informujete o nějaké novince , co se stala ve vojenství, tak lze čekat, že se objeví i někde jinde.Skrýt celý příspěvek

  • Silentstalker
    00:46 14.02.2021

    Asi spíše ne. Články zde až na vyjímky nemají vysokou přidanou hodnotu a často si je dříve přečtu jinde v originále (bmpd atd). Rovněž mi vadí evidentně placené PR články, ...Zobrazit celý příspěvek

    Asi spíše ne. Články zde až na vyjímky nemají vysokou přidanou hodnotu a často si je dříve přečtu jinde v originále (bmpd atd).

    Rovněž mi vadí evidentně placené PR články, skryté za Redakci AN.

    Zajímavé jsou zde spíše diskuze, které ovšem logicky budou omezeny na platící čtenáře. Obsah bez reklam bych jako plus rovněž nevyzdvihoval, na to stačí adblock. Ale uvidíme. Z vlastní zkušenosti vím, že držet takhle blog je poměrně vyčerpávající, takže držím palce.Skrýt celý příspěvek

  • CerVus
    20:02 13.02.2021

    Tohle podle mě bude mít spíše negativní dopad. Bude sice záležet na tom kolik článků bude placených, ale i tak... lidi prostě utečou ke konkurenci. I ta cena. 80,- měsíčně je ...Zobrazit celý příspěvek

    Tohle podle mě bude mít spíše negativní dopad. Bude sice záležet na tom kolik článků bude placených, ale i tak... lidi prostě utečou ke konkurenci.
    I ta cena. 80,- měsíčně je trochu úlet vzhledem k počtu článků a faktu, že část z nic je buď reklamních nebo jen převzatých.
    Ale uvidíme.Skrýt celý příspěvek

    • Jan Grohmann
      11:21 16.02.2021

      Již to má pozitivní dopad.

      Již to má pozitivní dopad.

  • Englbert
    13:17 13.02.2021

    Radeji vice reklam a nezpoplatnovat pristup. 80 kc je dost v porovnani treba, ze za 199 kc mam o2tv sport a za dve stovky netflix.

    Radeji vice reklam a nezpoplatnovat pristup. 80 kc je dost v porovnani treba, ze za 199 kc mam o2tv sport a za dve stovky netflix.

  • PavolR
    09:36 13.02.2021

    Iba postreh - to, že "neplatiči" nemôžu komentovať platený obsah je jedna vec, ale tým, že nevidia komentáre prichádzate o kliknutia a možnosť, že niekto zaplatí len aby reagoval.

    Iba postreh - to, že "neplatiči" nemôžu komentovať platený obsah je jedna vec, ale tým, že nevidia komentáre prichádzate o kliknutia a možnosť, že niekto zaplatí len aby reagoval.

  • Tesil
    20:28 12.02.2021

    Těch osm pětek měsíčně asi nikoho nezruinuje.Ale když čtu jen to co mně opravdu zajímá,tak teoreticky za jeden článek vypláznu měsíčně celkem slušnou částku.

    Těch osm pětek měsíčně asi nikoho nezruinuje.Ale když čtu jen to co mně opravdu zajímá,tak teoreticky za jeden článek vypláznu měsíčně celkem slušnou částku.

    • HEKTOR
      21:39 12.02.2021

      Tesil - ja len taky detail,lebo matematika mi nikdy nešla a čeština nie je môj materinský jazyk a preto sa pýtam - osm pětek - nie je to spolu 40,-Kč .??? či rátam zle...?. lebo ...Zobrazit celý příspěvek

      Tesil - ja len taky detail,lebo matematika mi nikdy nešla a čeština nie je môj materinský jazyk a preto sa pýtam - osm pětek - nie je to spolu 40,-Kč .??? či rátam zle...?.
      lebo "osm pětek" tu už spomenul aj RiMr71,ale cena predplatného je 80,takže som to možno fakt zle zrátal....Skrýt celý příspěvek

      • Scotty
        22:14 12.02.2021

        Deseti korunám se říká pětka. Matoucí, ale je to tak.

        Deseti korunám se říká pětka. Matoucí, ale je to tak.

        • HEKTOR
          22:48 12.02.2021

          Scotty - ďakujem za objasnenie pane...

          Scotty - ďakujem za objasnenie pane...

      • Sunet
        16:12 15.02.2021

        Ještě dodám historickou souvislost. Slovo „pětka“ zůstalo z dob rakouské měny. Před měnovou reformou v roce 1892 se totiž pěti-zlatkové bankovce říkalo lidově „pětka“. Po reformě ...Zobrazit celý příspěvek

        Ještě dodám historickou souvislost. Slovo „pětka“ zůstalo z dob rakouské měny. Před měnovou reformou v roce 1892 se totiž pěti-zlatkové bankovce říkalo lidově „pětka“. Po reformě zlatkového systému na koruny v poměru jeden zlatý za dvě koruny tak této bankovce nově odpovídala desetikoruna no a zůstalo ji pojmenování "pětka".Skrýt celý příspěvek

    • Jan Grohmann
      13:12 13.02.2021

      80 Kč je cena jednoho dobrého čepa v Praze. 12 článků měsíčně má snad o něco větší hodnotu, než 20 minut potěšení s jedním pivem.

      80 Kč je cena jednoho dobrého čepa v Praze. 12 článků měsíčně má snad o něco větší hodnotu, než 20 minut potěšení s jedním pivem.

      • Tesil
        19:01 13.02.2021

        No jak píšu,čtu jen to co mně zajímá.Což znamená,že z těch dvanácti článků to nemusí být ani jeden.
        Takže to je můj pohled.

        No jak píšu,čtu jen to co mně zajímá.Což znamená,že z těch dvanácti článků to nemusí být ani jeden.
        Takže to je můj pohled.

      • SKmartinTO
        07:14 14.02.2021

        Držím Vám Palce Pán Grohman, Pokúsim sa osloviť naše velenie a ak budete súhlasiť, skúsime obohatiť Váš Náš web aj o dianie v OSSR. VELA ZDARU ☆

        Držím Vám Palce Pán Grohman, Pokúsim sa osloviť naše velenie a ak budete súhlasiť, skúsime obohatiť Váš Náš web aj o dianie v OSSR. VELA ZDARU ☆

        • SKmartinTO
          07:21 14.02.2021

          AZIMUT 24/7# o vojakoch#aj pre nevojakov#military#tvojaarmada#pridajsakvynimocnym

          https://m.youtube.com/watch?v=...

          AZIMUT 24/7# o vojakoch#aj pre nevojakov#military#tvojaarmada#pridajsakvynimocnym

          https://m.youtube.com/watch?v=...

        • HEKTOR
          13:16 15.02.2021

          no popravde len dúfam že nepríde ku kooperácii medzi AN a OSSR...lebo keď to budú "obohatenia" a la OBRANA,tak to sem asi prestanem chodiť aj keby mne platili 80,-Kč každý ...Zobrazit celý příspěvek

          no popravde len dúfam že nepríde ku kooperácii medzi AN a OSSR...lebo keď to budú "obohatenia" a la OBRANA,tak to sem asi prestanem chodiť aj keby mne platili 80,-Kč každý mesiac...
          spomínam si ešte ako bolo ATM na posledných stranách obohatené pár stránkami z obrany...a bol to neskutočný skvost...Skrýt celý příspěvek

  • krllo
    19:33 12.02.2021

    Armyweb není marný. A není tak ideologický.

    Armyweb není marný. A není tak ideologický.

  • Larry
    16:17 12.02.2021

    Ve věci předplatného, není to mnoho, ale nezaplatím. Proč?? Očekával bych články původní, originální. To co zde je, jsou výběry internetové beletrie. To jest, když si projdu ...Zobrazit celý příspěvek

    Ve věci předplatného, není to mnoho, ale nezaplatím.
    Proč??
    Očekával bych články původní, originální. To co zde je, jsou výběry internetové beletrie.
    To jest, když si projdu všechny články na webu AN a to jsou opravdu poctivě odzdrojovány, tak si vytvořím databázi webů a články přečtu v originálním znění.
    Moje očekávání je takové, že odebírám magazín z USA který se věnuje MILCOMM a spol. Jsem jediný čtenář v ČR a s dalšími 3mi čtenáři v Rumunsku jsme jediní ve Východní Evropě.
    Ten měsíčník v přepočtu za stejné peníze jako AN předplatné
    si stáhnu, odkaz mě přijde do mailové schránky.
    Jsou to původní články, které se jinde na internetu nevyskytují. Pouze s odstupem času cca 6 měsíců a více jsou publikovány na webových stránkách autorů a jsou navíc neúplné. (nejsou záměrně uvedeny důležité informace)
    Příkladně
    https://planesandstuff.wordpre...
    Je to o autorech a možnostech redakce.
    A ty informační hodnoty a zdroje na AN skutečně nejsou takové, aby byly výrazně lepší než Letectví a Kosmonautika který si platím. Takže Sorry.....
    Navíc jsem si s jedním vezdejším autorem vesele vysvětloval pár drobností.
    A navíc můj čas je limitovaný. Znám lepší způsoby jak s ním naložit.Skrýt celý příspěvek

  • Marw
    15:37 12.02.2021

    Dobrý deň pán Grohmann, skúste zvážiť aj iný formát predplatného než je automatická opakovaná platba. Osobne ako dlhoročný čitateľ nemám problém zaplatiť pár eur mesačne médiu ...Zobrazit celý příspěvek

    Dobrý deň pán Grohmann,
    skúste zvážiť aj iný formát predplatného než je automatická opakovaná platba. Osobne ako dlhoročný čitateľ nemám problém zaplatiť pár eur mesačne médiu ktoré denne sledujem, avšak som vyslovene alergický na túto formu predplatného. Chápem že sú asi ľudia pre ktorých je komfortnejšie zaplatiť mesačne 5 eur ako raz za pol roka 30 alebo ročne 60 a automatická platba im z hľadiska pohodlnosti vyhovuje. Mne osobne je ale tento model silne proti srsti. Pokiaľ nezvažujete zavedenie jednorazového predplatného na dlhšie obdobie tak skúste zvážiť aspoň umožnenie jednorazových mesačných platieb.Skrýt celý příspěvek

  • Scotty
    14:42 12.02.2021

    No nevím, pokud porovnám předplatné velkých deníků jako je E-15, HN nebo Deník N je 80 Kč za úzkoprofilové medium (a tři články týdně) celkem dost. Ne že bych to nebyl ochoten dát, ...Zobrazit celý příspěvek

    No nevím, pokud porovnám předplatné velkých deníků jako je E-15, HN nebo Deník N je 80 Kč za úzkoprofilové medium (a tři články týdně) celkem dost. Ne že bych to nebyl ochoten dát, ale jak tu nedávno psal jeden uživatel - je potřeba porovnávat hodnotu za peníze. :)
    Kdyby se zavedlo roční předplatné (třeba za sedmdesát měsíčně), změnilo to že si stránka bude pamatovat přihlášeného uživatele (a nemusel se člověk při každé návštěvě jako idiot přihlašovat) a CSG by přestalo být součástí redakce. Tak bych s finanční podporou naprosto neváhal. To poslední je asi nereálné, ale ty první dva body bych opravdu uvítal.Skrýt celý příspěvek

    • krllo
      19:35 12.02.2021

      Bez tebe by tu bylo smutno. :-))

      Bez tebe by tu bylo smutno. :-))

  • RiMr71
    12:54 12.02.2021

    Jako taky jistým způsobem produkujícího placený neveřejný obsah (videa o 3Dtisku) mě zajímalo, jestli i zde se zvedne taková vlna nevole a kňourání nad pár pětkama. A jo, 3D ...Zobrazit celý příspěvek

    Jako taky jistým způsobem produkujícího placený neveřejný obsah (videa o 3Dtisku) mě zajímalo, jestli i zde se zvedne taková vlna nevole a kňourání nad pár pětkama. A jo, 3D tiskaři jsou zdá se z podobného těsta jako militi. Nebo je to národností?
    Je také tunajší špecifíkum, že čeští konzumenti zcela samozřejmě, rozmáchle a blahovolně přijímají obsah zdarma (a ani nezkoušejte prosím z rekl. bannerů na stránkách dělat vaši "platbu"), ale jak někdo řekne "ok, to co je zdarma zůstává, ale ti co si připlatí dostanou cosi navíc" tak je oheň na střeše! To, že mají k dispozici i nadále stovky a tisíce položek zdarma přehlížejí, problémem je, že si na nicj chce kdosi "namastit kapsy". Mě u některých mých "odběratelů" nejvíc bavily výhružky "pokud zavedeš placený obsah, přestanu konzumovat tvůj obsah zdarma"... :)
    Časem se to "vyčistilo a probralo" a vzájemně vyjasnilo, těch pár křiklounů se vrátilo na facebook "zdarma" a zůstaly korektní vztahy nabídka/poptávka bez osočování z hamižnosti.
    A to samé přeji i Armádním novinám (a samozřejmě jsem si členství okamžitě koupil).
    .......
    80 Kč měsíčně? Kolik času denně tu prohnípete? Fakt takové litanie kvůli osmi pětkám měsíčně? Je to krásná cena!
    ......
    A samozřejmě jde o můj subjektivní názor a pohled a nikomu ho nenutím a co si o něm kdo myslí je mi u diferáku :)Skrýt celý příspěvek

    • Storm
      19:47 13.02.2021

      RiMr71: Je také tunajší špecifíkum, že čeští konzumenti zcela samozřejmě, rozmáchle a blahovolně přijímají obsah zdarma (a ani nezkoušejte prosím z rekl. bannerů na stránkách dělat ...Zobrazit celý příspěvek

      RiMr71:
      Je také tunajší špecifíkum, že čeští konzumenti zcela samozřejmě, rozmáchle a blahovolně přijímají obsah zdarma (a ani nezkoušejte prosím z rekl. bannerů na stránkách dělat vaši "platbu"), ale jak někdo řekne "ok, to co je zdarma zůstává, ale ti co si připlatí dostanou cosi navíc" tak je oheň na střeše!

      Jenže jak to vypadá, tak tohle co píšeš neplatí nebo platit nebude... Platilo pokud by články navíc opravdu byly... Jenže to spíše vypadá že nebudou... Aspoň teda prozatím...

      Jan Grohmann:
      Navíc články zatím nejsou úplně v plánu, ale budeme se snažit. Rozhodne zájem o předplatné.Skrýt celý příspěvek

  • Razem
    11:48 12.02.2021

    Za mě dobré rozhodnutí i když mám jistou prvotní skepsi ohledně kvality vs. ceny, AN podpořím. Co ale očekávám je to, že v diskusích bude fungovat objektivní admin, protože tu ...Zobrazit celý příspěvek

    Za mě dobré rozhodnutí i když mám jistou prvotní skepsi ohledně kvality vs. ceny, AN podpořím.
    Co ale očekávám je to, že v diskusích bude fungovat objektivní admin, protože tu stále existují jedinci, kteří zbytečně vyvolávají hádky a spory a tím pádem ostatní diskutující vytěsňují.

    Otázka pro Jana Grohmanna, když mluvíte o tvorbě AN, tak mluvíte v množném čísle. Je tedy v redakci ještě někdo jiný než Vy?Skrýt celý příspěvek

    • Razem
      11:53 12.02.2021

      Proč lze platit Google Pay a Apple Pay ne? :)

      Proč lze platit Google Pay a Apple Pay ne? :)

Načítám diskuzi...

Stránka 1 z 2