NOVINKA: Částečně placený obsah Armádních novin

NOVINKA: Částečně placený obsah Armádních novin
Armádní noviny (Zvětšit)

Armádní noviny od 12.02.2021 částečně zpoplatňují svůj obsah. Předplatitel získá přístup ke všem novým článkům Armádních novin a současně se mu zobrazí výrazně méně reklam.

Podpořte nás a sociální sítě

Před třemi týdny jsme v reakci na dotazy čtenářů umožnili komukoliv přispět na provoz Armádních novin. Lze zaslat libovolnou částku nebo předem danou dle QR kódu.

Na konci minulého roku jsme rovněž opustili sociální sítě FaceBook a Twitter. Důvod – dlouhodobá bezpečnostní a provozní rizika převážila nad marketingovými přínosy. Nezávislost na FaceBooku a Twitteru nám přinese klid na práci, omezení autocenzury a provozní bezpečnost. Nově nás můžete sledovat na sociálních sítích GAB.com nebo Telegram.

Částečné zpoplatnění obsahu

Nevyhnutelným trendem dnešní doby je zpoplatnění obsahu internetu. Platí to i pro Armádní noviny.

Předplatné Armádních novin jsme nastavili na 80 Kč / měsíc. Platba bude strhávána automaticky do odhlášení ze služby (viz konec článku).

Předplatitelům za tuto částku nabízíme:

  • Plný přístup ke všem novým článkům (zpoplatněny budou tři články týdně);
  • Zobrazení přímé bannerové inzerce pouze v hlavičce stránky (desktop / mobil), v pravém horním sloupci (pouze desktop) nebo 1× v článku (pouze mobil). 
  • Žádná PCP reklama;
  • Diskuse v prémiových článcích pouze pro předplatitele;
  • Přístup do slevového programu Profi HTG firmy SYSTEMS Technology CZ spol. s r. o.;

Program Profi HTG nabízí lepší cenové podmínky pro vybrané produkty. Připravuje se doprava zdarma a bonusový systém s načítáním kreditu za každý nákup. Instrukce pro přihlášení do Profi HTG zašleme v potvrzujícím e-mailu po registraci a budou uvedeny na profilu předplatitele. 

Armádní noviny postupně zavedou další služby pro předplatitele – možnost „utišení“ jednotlivých diskutérů nebo pro větší přehlednost, sbalování jednotlivých diskusních vláken. Postupně zavedeme jednoduchý on-line chat. Směřujeme tedy k vytvoření vlastní vojenské sociální sítě.

Upozornění! Armádní noviny spolupracují s portálem Seznam.cz – na portále se zobrazují zajímavé články Armádních novin. Pokud přijdete na Armádní noviny „kliknutím“ ze stránky Seznam.cz, bude se vám zobrazovat inzerce Seznamu, kterou nemůžeme nijak omezovat. Reklama Seznam.cz se „od kliknutí“ na základě historie cookies zobrazuje měsíc.

Způsoby přihlášení k PREMIUM účtu

Nový uživatel

V registračním formuláři nový uživatel a zájemce o předplatné zaškrtne „Chci PREMIUM členství za 80 Kč/měsíc“.

Jak je zvykem na Armádních novinách, následně nám přijde upozornění na registraci. Po schválení vám na e-mail zašleme odkaz na platební bránu.

Potvrzení registrace jsme zachovali z důvodu udržení kvality diskuse. V opačném případě se diskuse okamžitě stane terčem trollů.  


Registrační stránka nového uživatele; větší foto 

Stávající uživatel

Stávající uživatel na stránce „Profil uživatele“ vidí červený status „Neaktivní“. V případě zájmu o PREMIUM členství stačí kliknout na tlačítko „Zaplatit“. V takovém případě není třeba žádného potvrzení – budete okamžitě přesměrování na platební bránu.


Profilová stránka stávajícího uživatele; větší foto 

Způsoby odhlášení z PREMIUM účtu

Pro odhlášení z PREMIUM účtu zašlete volně napsanou výpověď na redakce@armadninoviny.cz nebo použijte tlačítko „Zrušit“ na vašem osobním profilu. Pozor, váš PREMIUM účet bude zrušen okamžitě! Doporučujeme tedy účet rušit na konci účtovaného období. 

V případě jakýchkoliv dotazů nebo připomínek použijte diskusi nebo nás kontaktujte na redakce@armadninoviny.cz.

 

Nahlásit chybu v článku


Související články

Polské dělostřelectvo: 500 samohybných houfnic Krab ráže 155 mm

Polská houfnice Krab je jednou z mála samohybných houfnic ráže 155 mm vyráběných na Západě. Tyto ...

Network-Centric Warfare vs. Multi-Domain Operations

S rozvojem informačních technologií (jak softwaru, tak hardwaru) došlo a dochází ke změnám a ...

DITA – nový český příspěvek do rodiny houfnic ráže 155 mm

Česká republika patří mezi průkopníky na poli moderních kolových samohybných houfnic (ShKH). Typ ...

Akinci: Nejpokročilejší bojový dron je z Turecka

Istanbulská společnost Baykar Technologies je připravena spustit sériovou výrobu nového tureckého ...

Zvýraznit příspěvky za posledních:

  • Apex
    11:41 12.02.2021

    Armádní noviny čtu již několik let, a každý den čekám jaký přijde nový článek a téma. Bohužel v poslední době mi nepřijde kvalita textů taková abych si za to každý měsíc ...Zobrazit celý příspěvek

    Armádní noviny čtu již několik let, a každý den čekám jaký přijde nový článek a téma.
    Bohužel v poslední době mi nepřijde kvalita textů taková abych si za to každý měsíc platil.
    A spíš než články bývají někdy záživnější a více obohacující diskuze (tedy pokud se hned nezvrtnou)
    Ale na druhou stranu také jako čtenář ATM jsem zde dosud nikdy neočekával stejnou kvalitu.Skrýt celý příspěvek

    • Jan Grohmann
      14:27 12.02.2021

      AN nemají s ATM nic společného. ATM je tradiční odborný technický vojenský magazín. AN je portál popularizující vojenství, vojenskou techniku a geopolitiku široké vojenské ...Zobrazit celý příspěvek

      AN nemají s ATM nic společného. ATM je tradiční odborný technický vojenský magazín.
      AN je portál popularizující vojenství, vojenskou techniku a geopolitiku široké vojenské veřejnosti.Skrýt celý příspěvek

      • Larry
        16:27 12.02.2021

        Dobrý den, fakt musí být ta "spolupráce se Seznam.cz??" osobně mám dost výhrad vůči té firmě a dalším na-kvalitám jako je AVAST a spol. Už to je odrazující. Nechtěl jste napsat ...Zobrazit celý příspěvek

        Dobrý den,
        fakt musí být ta "spolupráce se Seznam.cz??" osobně mám dost výhrad vůči té firmě a dalším na-kvalitám jako je AVAST a spol. Už to je odrazující.
        Nechtěl jste napsat že
        "AN je portál popularizující vojenství, vojenskou techniku a geopolitiku široké laické veřejnosti zajímající se o military" ??
        Popravdě, tak jsou články psány. Navíc zdejší osazenstvo nemá většinou s armádou nebo bezpečnostními složkami nic společného, ani žádné zkušenosti. Kromě vyjímek alias Tesil, cejkis..... + pár dalších.Skrýt celý příspěvek

  • Arthur
    09:57 12.02.2021

    A kedy bude zverejnený prvý spoplatnený PREMIUM článok?

    A kedy bude zverejnený prvý spoplatnený PREMIUM článok?

    • Jan Grohmann
      11:37 12.02.2021

      Dneska :)

      Dneska :)

  • D.i.p
    09:55 12.02.2021

    Uvítal bych možnost koupě jednotlivých článků. Rozumná cena by mohla být 8-12 Kč. Mám pochyby, že AN jsou na takové úrovni, aby si mohli dát měsíční paušál v takové výši 80 Kč.

    Uvítal bych možnost koupě jednotlivých článků. Rozumná cena by mohla být 8-12 Kč. Mám pochyby, že AN jsou na takové úrovni, aby si mohli dát měsíční paušál v takové výši 80 Kč.

    • Jan Grohmann
      11:40 12.02.2021

      Kupovat jednotlivé články lze samozřejmě zavést, uvidíme, jaká bude poptávka.

      Kupovat jednotlivé články lze samozřejmě zavést, uvidíme, jaká bude poptávka.

  • Jura99
    08:23 12.02.2021

    předplácím si ATM, je fakt, že ho přečtu v den dodání poštou a pak už se k němu moc nevracím a letí do koše, zatímco zdejší web mě obohacuje celý měsíc den co den :-). Takže ...Zobrazit celý příspěvek

    předplácím si ATM, je fakt, že ho přečtu v den dodání poštou a pak už se k němu moc nevracím a letí do koše, zatímco zdejší web mě obohacuje celý měsíc den co den :-). Takže radostí sice neskáču, ale pokud budou ty tři články týdně navíc ke stávajícímu počtu, dost pravděpodobně si to koupím. Musí se totiž říct, že zadarmo web nikdo dlouho dělat nebude a ještě u toho číst ty oduševnělé narážky některých diskutujících, že redakce si zase dovolila dát reklamní článek a nepodepsat se. Takže teď už se třeba redakce podepíše, ale budeme za články platit :-).Skrýt celý příspěvek

    • Jan Grohmann
      08:48 12.02.2021

      Navíc články zatím nejsou úplně v plánu, ale budeme se snažit. Rozhodne zájem o předplatné.

      Navíc články zatím nejsou úplně v plánu, ale budeme se snažit. Rozhodne zájem o předplatné.

      • Jura99
        09:02 12.02.2021

        Chápu, že to jsou hodiny práce něco napsat, a těch 80Kč by muselo zaplatit dost lidí, aby třeba vzniknul jen jeden článek. Jedno téma článku se aktuálně nabízí v ručních zbraních, ...Zobrazit celý příspěvek

        Chápu, že to jsou hodiny práce něco napsat, a těch 80Kč by muselo zaplatit dost lidí, aby třeba vzniknul jen jeden článek. Jedno téma článku se aktuálně nabízí v ručních zbraních, jestliže CZUB koupila americký Colt, to mi přijde jako docela bomba a zadostiučinění, pokud z toho bude nějaký daňový nebo prestižní profit pro ČR, která podle mnohých hlasů nepřípustně "zadotovala" vývoj pušky Bren. Otázka co má nyní Colt v portfoliu za zbraně a jaký ten nákup dává možnosti pro CZUB.Skrýt celý příspěvek

  • El Duderino
    22:44 11.02.2021

    Predplatne na 1/2 roka je asi 18.5 Euro, co je velmi blizko e-predplatnemu 22 Euro u ATM. Nic v zlom, ale ATM je za skoro rovnake peniaze predsa len viac muziky.

    Predplatne na 1/2 roka je asi 18.5 Euro, co je velmi blizko e-predplatnemu 22 Euro u ATM. Nic v zlom, ale ATM je za skoro rovnake peniaze predsa len viac muziky.

    • Jan Grohmann
      08:58 12.02.2021

      ATM jsme nikdy nekonkurovali.

      ATM jsme nikdy nekonkurovali.

      • StandaBlabol
        10:46 12.02.2021

        Jenže myslím, že spousta čtenářů tady zároveň kupuje ATM. A při podobné ceně si nutně porovná, jestli odpovídá i hodnota. A přece jen mi přijde, že některé články (nebo spíš celá ...Zobrazit celý příspěvek

        Jenže myslím, že spousta čtenářů tady zároveň kupuje ATM. A při podobné ceně si nutně porovná, jestli odpovídá i hodnota. A přece jen mi přijde, že některé články (nebo spíš celá témata) jdou v ATM mnohem více do hloubky.
        Mám tento web rád a obecně nemám s předplatným problém. Informace "zdarma" obvykle odpovídají kvalitou. A jiná média si platím. Ale zatím mi přijde, že cena a hodnota obsahu armadninoviny vs. ATM nevyznívá pro web příznivě.Skrýt celý příspěvek

  • Sunet
    22:43 11.02.2021

    Za mě krok správným směrem. Pouze pro lepší rozjezd bych doporučoval cca 1-2 měsíce zdarma nebo za minimální částku. V případě, že kvalita bude odpovídající, udržíte si ...Zobrazit celý příspěvek

    Za mě krok správným směrem. Pouze pro lepší rozjezd bych doporučoval cca 1-2 měsíce zdarma nebo za minimální částku. V případě, že kvalita bude odpovídající, udržíte si předplatitele a možná jich bude i více než v případě, že budete požadovat hned plné předplatné.Skrýt celý příspěvek

  • cejkis
    21:39 11.02.2021

    @Grohmann Líbí se mi distanc od hlavních sociálních sítí. Líbí se mi spolupráce s českým kapitálem v oblasti internetu. Částka je dle mého soudu odpovídající. Prosím o ...Zobrazit celý příspěvek

    @Grohmann

    Líbí se mi distanc od hlavních sociálních sítí. Líbí se mi spolupráce s českým kapitálem v oblasti internetu. Částka je dle mého soudu odpovídající.

    Prosím o možnost zakoupení předplatného třetí osobě jako dárek.Skrýt celý příspěvek

    • Torong
      22:19 11.02.2021

      Dobře napsáno. Mám podobný názor...

      Dobře napsáno. Mám podobný názor...

    • Jan Grohmann
      08:52 12.02.2021

      Díky, ozveme se na e-mail. Předplatné je nástroj, jak nebýt závislý na reklamě třetích stran. A poznáme, jaký je skutečně o články AN zájem.

      Díky, ozveme se na e-mail. Předplatné je nástroj, jak nebýt závislý na reklamě třetích stran. A poznáme, jaký je skutečně o články AN zájem.

    • Rase
      10:51 12.02.2021

      Sociální sítě bych nezatracoval. Osobně provozuju stránku Kabinet Kuriozit (viz odkaz) a myslím že jde o velmi slušnou společnost bez nějakých excesů a hádek. Asi to bude tím, že ...Zobrazit celý příspěvek

      Sociální sítě bych nezatracoval. Osobně provozuju stránku Kabinet Kuriozit (viz odkaz) a myslím že jde o velmi slušnou společnost bez nějakých excesů a hádek. Asi to bude tím, že jde o apolitické téma, ale i tak si myslím, že sociální sítě jsou takové, jaké si je uděláme. Paradoxně je zde úroveň diskuze docela bídná (dost tomu nahrávají i konfliktní témata) a je to i důvod, proč se do nich již nezapojuji (a asi nejsem sám).
      https://www.facebook.com/kabin... Skrýt celý příspěvek

      • bredy
        16:45 12.02.2021

        Vždy rád čtu tvoje příspěvky. I když můžu mít jiný názor, neznamená to že bych si druhého názoru nevážil. Někdy je těžké napsat svůj názor a nedostat se do kolotoče slovíčkaření. ...Zobrazit celý příspěvek

        Vždy rád čtu tvoje příspěvky. I když můžu mít jiný názor, neznamená to že bych si druhého názoru nevážil. Někdy je těžké napsat svůj názor a nedostat se do kolotoče slovíčkaření. Ale i tak piš. ;)Skrýt celý příspěvek

  • Clanek
    21:36 11.02.2021

    80Kc / mesic je pomerne dost, i vzhledem k slibenemu poctu premiovych clanku za onen mesic, cca 13. Asi bych doporucil udelat nejdriv nejakou promo akci, treba 3 mesice za XY ...Zobrazit celý příspěvek

    80Kc / mesic je pomerne dost, i vzhledem k slibenemu poctu premiovych clanku za onen mesic, cca 13. Asi bych doporucil udelat nejdriv nejakou promo akci, treba 3 mesice za XY zvyhodnenou cenu, abychom videli, ze s rostouci cenou stoupa i kvalita a je
    fer chtit za to priplatit.Skrýt celý příspěvek

  • JanBahr
    21:01 11.02.2021

    AN čtu nepřetržitě už od roku 2012 a budu si platit i předplatné. Pouze by bylo dobré, kdyby za ty peníze vycházeli více než jen dva nové články denně a kdyby vycházeli i o ...Zobrazit celý příspěvek

    AN čtu nepřetržitě už od roku 2012 a budu si platit i předplatné. Pouze by bylo dobré, kdyby za ty peníze vycházeli více než jen dva nové články denně a kdyby vycházeli i o víkendech.Skrýt celý příspěvek

    • Jan Grohmann
      08:54 12.02.2021

      Díky za reakci. Pokud bude o předplatné zájem (což poznáme tak do konce příštího týdne), šlápneme na plyn.

      Díky za reakci. Pokud bude o předplatné zájem (což poznáme tak do konce příštího týdne), šlápneme na plyn.

  • Torong
    20:40 11.02.2021

    No rozhodně to odradí spoustu trollů a v Petrohradu budou mít zase náklady navíc. A to je pozitivní.

    No rozhodně to odradí spoustu trollů a v Petrohradu budou mít zase náklady navíc. A to je pozitivní.

    • cejkis
      21:34 11.02.2021

      Že si s tím Putinem nedáte pokoj.

      Že si s tím Putinem nedáte pokoj.

      • Torong
        21:54 11.02.2021

        Copak? Taky budeš muset vysvětlovat vyšší náklady?

        Copak? Taky budeš muset vysvětlovat vyšší náklady?

        • cejkis
          23:22 11.02.2021

          Ne, koupím vám to jako dárek a učtenku pošlu do Bohnic.

          Ne, koupím vám to jako dárek a učtenku pošlu do Bohnic.

    • Riiiederner
      08:27 12.02.2021

      Vypadá to ,že pár jich to naštvalo.

      Vypadá to ,že pár jich to naštvalo.

    • krllo
      19:26 12.02.2021

      Za 80,- Kč měsíčně tvé kecy ? To je opravdu moc. Možná bych tě za 8 ,- přetrpěl. :-)) Takto těžko.

      Za 80,- Kč měsíčně tvé kecy ? To je opravdu moc. Možná bych tě za 8 ,- přetrpěl. :-)) Takto těžko.

    • Scotty
      21:30 12.02.2021

      Obávám se že si to spíš z nákladů odepíší....

      Obávám se že si to spíš z nákladů odepíší....

  • Warnost
    20:12 11.02.2021

    No, úrověň článků mi nepřijde na takové úrovni, aby jste si mohli dovolit za ně nechat platit, leda by za ty penize se najmul novy autor na vyšší úrovni.

    No, úrověň článků mi nepřijde na takové úrovni, aby jste si mohli dovolit za ně nechat platit, leda by za ty penize se najmul novy autor na vyšší úrovni.

    • Sunet
      22:51 11.02.2021

      Obecně nejsou lidé ochotni platit za něco, co bylo dosud zdarma. Ale jestliže chcete zvýšit kvalitu, musíte investovat více kapitálu do samotné přípravy. A to zahrnuje i další ...Zobrazit celý příspěvek

      Obecně nejsou lidé ochotni platit za něco, co bylo dosud zdarma. Ale jestliže chcete zvýšit kvalitu, musíte investovat více kapitálu do samotné přípravy. A to zahrnuje i další lidské zdroje. Každopádně čas ukáže, zda-li se naše platby odrazí v kvalitě příspěvků.Skrýt celý příspěvek

      • krllo
        19:27 12.02.2021

        Zde jsem s tou kvalitou trochu skeptický.

        Zde jsem s tou kvalitou trochu skeptický.

  • faraonamumu
    20:10 11.02.2021

    Za ty peníze bych čekal, že to bude úplně bez reklam. Atm je za 119 Kč, ale oni mají tištěnou formu.. Přijde mi, že tohle zpoplatnění odradí spoustu čtenářů. Mě teda určitě.

    Za ty peníze bych čekal, že to bude úplně bez reklam. Atm je za 119 Kč, ale oni mají tištěnou formu.. Přijde mi, že tohle zpoplatnění odradí spoustu čtenářů. Mě teda určitě.

    • Jan Grohmann
      08:55 12.02.2021

      Budete mít pořád minimálně sedm článků týdně zdarma.

      Budete mít pořád minimálně sedm článků týdně zdarma.

      • Storm
        19:59 13.02.2021

        Otázka je pane Grohmann, jaký je váš záměr... Jaké články budou placené a jaké neplacené... Pokud budou neplacené především takové články, jaké někteří zde nazývají "reklamním ...Zobrazit celý příspěvek

        Otázka je pane Grohmann, jaký je váš záměr... Jaké články budou placené a jaké neplacené... Pokud budou neplacené především takové články, jaké někteří zde nazývají "reklamním zdělením" ( mi osobně teda tento druh článku nevadí ) nebo témata na naplnění webu, které moc lidi nebaví a placené především ty typy článků, které jsou tu nejvíc nebo nejvášnivěji diskutováný, typicky třeba vrtulníky pro AČR, BVP pro AČR, dělostřelectvo, tak to podle mého názoru bude znamenat odliv čtenářů... Čas ukážu... Přeji vám s vaším rozhodnutím zpoplatnit AN hodně štěstí ať vám to přinese očekávaný výsledek...Skrýt celý příspěvek

  • bredy
    19:23 11.02.2021

    Ano. Přemýšlel jsem že tištěnou formu jiného periodika už možná kupovat nemusím. Ale určitě za něho nebudu platit stejnou částku a nebo vyšší. A určitě bi mi vyhovoval jiný ...Zobrazit celý příspěvek

    Ano. Přemýšlel jsem že tištěnou formu jiného periodika už možná kupovat nemusím. Ale určitě za něho nebudu platit stejnou částku a nebo vyšší. A určitě bi mi vyhovoval jiný způsob platby za Armádní Noviny. Cca asi roční a menší částka. Bohužel mě tímto nabídka neoslovily. Omlouvám se.Skrýt celý příspěvek

    • Jan Grohmann
      08:56 12.02.2021

      Nějaká další možnosti a formy platby určitě zavedeme. Zavedení platby je proces, nikoliv jednorázový akt.

      Nějaká další možnosti a formy platby určitě zavedeme. Zavedení platby je proces, nikoliv jednorázový akt.

      • Broiv
        13:50 13.02.2021

        Dobrý deň pane Grohmann, posledních 7 let pravidelně čtu váš web armádní noviny. Zaplatil jsem si předplatné i z vděčnosti za roky pohodového čtení. Jak tady již bylo řečeno, ...Zobrazit celý příspěvek

        Dobrý deň pane Grohmann, posledních 7 let pravidelně čtu váš web armádní noviny. Zaplatil jsem si předplatné i z vděčnosti za roky pohodového čtení.
        Jak tady již bylo řečeno, taky mám dojem, že cca poslední rok ubylo kvalitních článků a přibylo recenzí na zakázku. Doufám, že předplatitelů se najde mezi námi dost, aby se vám vyplatilo udržet AN v chodu, plné zajímavého obsahu. Pro neplatitele bych nechal možnost přečíst si 10% placeného obsahu a celou diskusi bez možnosti přispívání.
        Přeji hodně zdaru.Skrýt celý příspěvek

Načítám diskuzi...

Stránka 2 z 2