NÁZOR: Podmínka za hýždě vystrčené z uniformy

Martin Zapletal dostal za výtržníctví podmínku deseti měsíců. / FaceBook profil Martina Zapletala

Členové uskupení Českoslovenští vojáci v záloze proti válce plánované vedením NATO se začínají dostávat do křížku se zákonem.

V září bude zahájeno hlavní líčení s Marinem Holkupem, který v loňském roce vyhrožoval “vystřílením Strakovky”. V uplynulých dnech obdržel trestní příkaz další člen skupiny Martin Zapletal: Okresní soud ve Vyškově mu udělil desetiměsíční podmínku za výtržnictví.

Toho se měl Zapletal dopustit tím, že k květnu tohoto roku ukazoval na pojíždějící konvoj americké armády nahé hýždě.

Oba muži o svém stíhání referují na Zapletalově facebokovém profilu, kde se snaží získat podporu. Holkup zve k jednání u Okresního soudu v Písku slovy: "Kdo mě přijde podpořit a ztropit trochu divadla?"

V této souvislosti vyzval Zapletala, aby si k tomu účelu oblékl uniformu a vzal metály.

Uniformu smí veterán nosit po dosloužení deseti let u armády a jen při slavnostních a zvláštních příležitostech.

Z facebookového profilu i Zapletalově medializaci je ale zjevné, že nosí uniformu Armády České republiky - a tedy i člena NATO -  úplně všude: Měl ji na sobě i v den, kdy v uniformě, v níž slouží a někdy i umírají jeho bývalí kolegové, vystrkoval holý zadek na spojence. 

Zapletalovi ale leží na srdci spíše zájem Ruska, protože svůj čin vysvětluje vyjádřením, že byl přesun vojenské techniky na území pobaltských zemí, tedy dalších členů NATO, "jasnou provokací" vůči Kremlu.

Skutečnost, že Zapletal všude nosí uniformu armády Aliance, kterou považuje za "největší legální teroristickou organizaci pod vedením USA" (připomeňme, že terorismus není v žádné zemi Aliance legální a Spojené státy ji ani nevedou: Pouze na chod NATO nejvíce přispívají), je ale z hlediska práva nanejvýše přestupkem.  

Trestný čin výtržníctví, podle kterého byl Zapletal zatím nepravomocně odsouzen, naopak v trestním zákoníku uveden je.

Zapletal se cítí uplatněním § 358 zákona č. 40/2009 trestního zákoníku nepřípustně dotčen a staví se do pozice novodobého mučedníka. Odvolává se na právo politického protestu, ale opomíjí, že i svobodný projev lze uplatnit jen v souladu s celým právním řádem: žádný zákon nestojí nikdy sám o sobě.

A Zapletal mohl a měl svůj protest uplatnit bez toho, že by se dopustil "veřejně nebo na místě veřejnosti přístupném hrubé neslušnosti nebo výtržnosti".

Otázkou je, nakolik jsou Zapletal a jeho přívrženci schopni pochopit, že právní systém funguje pouze jako celek a obscénní či vulgární projevy do civilizované společnosti nepatří.

Komentáře na Zapletalově profilu "mrdat na demonstrace... věšet a střílet se mělo už na jaře", případně, že by bylo třeba současnou vládu "vyhladit" svědčí o tom, jakými prostředky by chtěli Zapletalovi přátelé či stoupenci projevit svoji politickou vůli a kulturu.

Screenshoty Zapletalova FaceBook profilu: obrázek 1, obrázek 2, obrázek 3, obrázek 4

Nahlásit chybu v článku


Související články

Českem projede konvoj obrněných vozidel Stryker

Průjezd celkově 516 amerických vojáků v obrněných transportérech Stryker a doprovodných vozidlech ...

FEJETON: Konvoje se blíží k hranicím: Vřava na sociálních sítích

Reakce na článek Armádních novin Českem projede konvoj obrněných vozidel Stryker, který se zaměřil ...

Provokatéři zakládají ohně, z nichž obviňují státníky

Napůl cesty k občanské válce: I tak by se dal shrnout smysl vyjádření, který rádoby dojemně ...

Domobrana: Armády politických stran se šikují

„Jednání, při němž je popírán smysl každého řádu, disciplíny, je to negace odpovědnosti. Časem se ...

Diskuze byla zablokována. Bohužel byla napadena trolly, kteří znemožnili dále vést diskuzi kultivovaným a slušným způsobem. Do této diskuze nelze momentálně přidávat další příspěvky.

Komentáře

Zvýraznit příspěvky za posledních:
  • Muhaha
    08:55 17.08.2016

    :-)))
    Tak to se zase něco paní soudkyni Kalové povedlo. Dovoluji si na tomto místě zavěštit, že v hlavním líčení na prvním stupni dostane ten trubec úplně stejný flastr.

    Jen ...
    Zobrazit celý příspěvek

    :-)))
    Tak to se zase něco paní soudkyni Kalové povedlo. Dovoluji si na tomto místě zavěštit, že v hlavním líčení na prvním stupni dostane ten trubec úplně stejný flastr.

    Jen tak z legrace, jak vám zní třeba tohle:

    Známý představitel protiputinovské liberální opozice Maxim Zapletalin byl za vystrkování nahých hýždí na pojíždějící vozidla ruské armády odsouzen k trestu odnětí svobody v trvání 10 měsíců s podmíněným odkladem v trvání 24 měsíců.

    nebo

    Místní pacifista Max Zapleton byl za vystrkování nahých hýždí na torpédoborec poplouvající z námořní základny Clyde ve Skotsku odsouzen k trestu odnětí svobody v trvání 10 měsíců s podmíněným odkladem v trvání 24 měsíců.

    nebo dokonce

    Kandidát na presidentskou funkci M. záHoráček byl za vystrkování nahých hýždí na pojíždějící konvoj čínských vládních limuzín odsouzen k trestu odnětí svobody v trvání 10 měsíců s podmíněným odkladem v trvání 24 měsíců.

    Hezký den všem lidem dobré vůle, byť odlišných názorů :-)
    Skrýt celý příspěvek

  • KOLT
    08:54 17.08.2016

    Chápu správně, že byla spíše zahlcena než hacknuta? V tom případě držím palce, s tím se bojuje mnohem hůř.

    Chápu správně, že byla spíše zahlcena než hacknuta? V tom případě držím palce, s tím se bojuje mnohem hůř.

  • petres
    08:10 17.08.2016

    Je tedy otázka jestli to byl jednotlivý případ pro psychiatra, nebo cílená skupinová akce. Takže přeji adminům hodně štěstí v boji s tímto proruským plevelem.

    Je tedy otázka jestli to byl jednotlivý případ pro psychiatra, nebo cílená skupinová akce. Takže přeji adminům hodně štěstí v boji s tímto proruským plevelem.

  • Jan Grohmann
    07:35 17.08.2016

    Diskuze Armádních novin byly nyní hacknutá, když po půlnoci byla během 2 hodin provedena registrace několika desítek falešných registrací. Ty jsou očividně používány ke kladnému ...
    Zobrazit celý příspěvek

    Diskuze Armádních novin byly nyní hacknutá, když po půlnoci byla během 2 hodin provedena registrace několika desítek falešných registrací. Ty jsou očividně používány ke kladnému hlasování proruských diskuzních příspěvků. Pracujeme na nápravě.
    Skrýt celý příspěvek

  • Lukas
    21:55 16.08.2016

    PRO crusader

    Ja rozumiem, ze 45 lat okupacji radzieckiej wywarło ogromny wpływ na sposób patrzenia na historie.

    Niemniej od 25 lat można dość swobodnie wymieniać się wiedza i ...
    Zobrazit celý příspěvek

    PRO crusader

    Ja rozumiem, ze 45 lat okupacji radzieckiej wywarło ogromny wpływ na sposób patrzenia na historie.

    Niemniej od 25 lat można dość swobodnie wymieniać się wiedza i informacjami...
    Proszę więc nie powtarzać radzieckiej propagandy (czekam jeszcze na historię o polakach szarżujących lancami na czołgi albo o lotnictwie zniszczonym na ziemi)

    Głód na Ukrainie (Hołodomor) to był wynik zaplanowanej operacji, pacyfikacji najbardziej perspektywicznych obszarów rolniczych ZSRR. Wbrew pozorom nie ograniczał się wyłącznie od terenów Ukrainy. (Inne tereny ZSSR także zostały skazane przez Stalina na głód)
    Niemniej sugerowanie że na terenach II RP eksterminowano mniejszość ukraińską i to przy pomocy głodu ciekawe - czekam na konkrety - czyli kto kiedy i gdzie... (Bzdury)

    Tak, zdarzały się tam walki z ludnością która często była pod "wpływem" agentury i propagandy sowieckiej wywoływała lokalne zamieszki (niewielkie zwłaszcza że na wschodnie nie było dużych miast czy skupisk ludzkich)
    W celu walki z dywersją z ZSRR powstał Korpus Ochrony pogranicza.
    W tym celu działał II Wydział Polskiego Wywiadu.
    Skrýt celý příspěvek

  • Magister_Peditum
    20:48 16.08.2016

    Tyhle články sem podle mě příliš nepatří. Jen to přivede diskusi do stavu v jakém teď je. Nerad bych, aby se AN změnili v iDnes nebo jiná podobná média.

    Tyhle články sem podle mě příliš nepatří. Jen to přivede diskusi do stavu v jakém teď je. Nerad bych, aby se AN změnili v iDnes nebo jiná podobná média.

  • KOLT
    16:25 16.08.2016

    crusader, nicméně Katyň jste k úmrtím v polských zajateckých táborech přirovnal vy. Víte, kolik zemřelo lidí v zajateckých táborech sovětských? A kolik jich bylo zavražděno? Včetně ...
    Zobrazit celý příspěvek

    crusader, nicméně Katyň jste k úmrtím v polských zajateckých táborech přirovnal vy. Víte, kolik zemřelo lidí v zajateckých táborech sovětských? A kolik jich bylo zavražděno? Včetně vlastních vojáků vrácených ze zajetí? Prostě poměřujete jablka s hruškami.
    Skrýt celý příspěvek

  • crusader
    16:17 16.08.2016

    seawolf
    Pokud vím psal jsem o prokazatelných válečných zločinech zbraní SS.
    KOLT na to chtěl válečné zločiny RA. Na to jste vy vytáhl Katyň a hladomor na Ukrajině. Navíc u té ...
    Zobrazit celý příspěvek

    seawolf
    Pokud vím psal jsem o prokazatelných válečných zločinech zbraní SS.
    KOLT na to chtěl válečné zločiny RA. Na to jste vy vytáhl Katyň a hladomor na Ukrajině. Navíc u té Ukrajiny není vůbec jasné kolik z těch mrtvých zemřelo na západě Ukrajiny (na území Polska, kde se o genocidě Ukrajinců nedá mluvit, ti přece Ukrajince milovali). Proto je pak taky měli rádi "vlastenci" z UPA

    No jestliže srovnáváte zločiny NKVD a SS a píšete "že SS byli amatéři" je to dost nechutný vzhledem k milionům mrtvých židů a dalším milionům lidí jiných národností. Možná to není popírání holokaustu ale dost se to tomu blíží. A nepomůže ani smajlík na konci.
    Skrýt celý příspěvek

  • SeaWolf
    16:10 16.08.2016

    Nevrátíme se k té zadnici, když už Gaunt2 padl ?

    Na svém profilu Zapletal vyzývá k vystřílení strakovky případě k vyhlazení vlády. Teď je otázka zda se to dá posuzovat jako ...
    Zobrazit celý příspěvek

    Nevrátíme se k té zadnici, když už Gaunt2 padl ?

    Na svém profilu Zapletal vyzývá k vystřílení strakovky případě k vyhlazení vlády. Teď je otázka zda se to dá posuzovat jako příprava trestného činu..? Kdyby to plácnul někde u piva neřeknu nic, protože tam se toho namele mraky, ale vydávat veřejná prohlášení na sociálních sítích je díky dostupnosti stejné jako vydávat prohlášení na pódiu.

    Taky nechápu proč většina rusofilu leze na Facebook, když se jedná o ryze americký podnik :-) Tím podporují ekonomiku jimi tak nenáviděného USA :-)
    Skrýt celý příspěvek

  • pavel rampir
    14:55 16.08.2016

    To je take fajne- k boji proti ponorkám je deset diskuzních příspěvků- tohle už jich má asi sto. Vypovídá to o stavu stránky i společnosti- umí se bavit o věcech jí nejbližší, to ...
    Zobrazit celý příspěvek

    To je take fajne- k boji proti ponorkám je deset diskuzních příspěvků- tohle už jich má asi sto. Vypovídá to o stavu stránky i společnosti- umí se bavit o věcech jí nejbližší, to jest o prdeli.
    Skrýt celý příspěvek

  • cyril
    14:29 16.08.2016

    SeaWolf: právě jak říkáš, jiný kraj, jiný mrav, proto by sme jim do takových věcí neměli kecat a moralizovat a oni by to stejné neměli dělat nám. Odvolávat se ale na to, jak to ...
    Zobrazit celý příspěvek

    SeaWolf: právě jak říkáš, jiný kraj, jiný mrav, proto by sme jim do takových věcí neměli kecat a moralizovat a oni by to stejné neměli dělat nám. Odvolávat se ale na to, jak to chodí jinde a obhajovat se tím, že jinde je to horší, je prostě mimo mísu, bohužel to někteří zde dělají.
    Skrýt celý příspěvek

  • cyril
    14:26 16.08.2016

    vďaka, je to pouze výstřel do tmy, nebo i napíšeš, v čem konkrétně nesouhlasíš?

    vďaka, je to pouze výstřel do tmy, nebo i napíšeš, v čem konkrétně nesouhlasíš?

  • SeaWolf
    14:26 16.08.2016

    crusader
    No hlavně, že mi jde matematika :-) Na větě kde srovnávám zločiny NKVD a Wafen - SS nevidím nic o holokaustu.

    A další 2minutky práce: 1933 hladomor na Ukrajinském ...
    Zobrazit celý příspěvek

    crusader
    No hlavně, že mi jde matematika :-) Na větě kde srovnávám zločiny NKVD a Wafen - SS nevidím nic o holokaustu.

    A další 2minutky práce: 1933 hladomor na Ukrajinském území 2,6 mil mrtvých ( v dobách sovětského rozkvětu se to stalo asi omylem )

    Trocha počtů z první třídy a Rusové mají zlatou medaili v genocidách i bez dopingu :-)

    cyril
    Pussy Riot - 2 holky šli na sibiř na "převýchovu" a i když s tím nesouhlasím tak to relativně chápu, prostě Rusko má jiná měřítka. Proto ekvivalentní trest v českých podmínkách pro pana Zapletala považuji za pěkný letní tábor. A to ještě může využít demokratický system na který nadává a odvolat se.
    Skrýt celý příspěvek

  • cyril
    13:06 16.08.2016

    Jestli mi něco vadí, tak je to ten dvojí metr, kdy na jedné straně média, vláda a jiná individua obhajují, schvalují a ještě udělují nějaké ceny za činy, (níže je příkladů dost) ...
    Zobrazit celý příspěvek

    Jestli mi něco vadí, tak je to ten dvojí metr, kdy na jedné straně média, vláda a jiná individua obhajují, schvalují a ještě udělují nějaké ceny za činy, (níže je příkladů dost) které jsou s tímto srovnatelné, nebo jej dokonce převyšují, jenom proto, aby se mohli poplácat po rameni, jak to zase nandali tomu Putíkovi, ale sami doma to vůči opačné straně exemplárně trestají. To by třeba takhle Putin a ruští umělci a intelektuálové mohli vydávat plamená prohlášení a apelovat na vládu, aby toho holozadka neobviňovali, že je to politický proces atd, to by se vám tady asi nikomu nelíbilo že? Ale tlouci se do prsou a vyzívat Mosvku aby propustila Pussíky, to je asi v pořádku... já se ptám, co je komu do toho ? Místo argumentů tady někteří perlí, že no joo, dříve to bylo horší, to by skončil v dolech a ták, a jinde by dostal ještě horší trest... no a? Já žiju tady, zajímám se o to, co se děje tady, a pokud je něco špatně, tak to nebudu zlehčovat a obhajovat tím, že řeknu, no jo ale tehdá... někteří lidi tady mají rozum asi vážně jenom na parádu a bohuže se tu najdou i tací jedinci - nebudu jmenovat, kteří si hrají na rádoby demokraty a spojence západu až za hrob, přičemž si nedělám iluze o tom, že před 30 lety by tady mávali rudýma vlaječkama, a za 20 let budou mávat s těma čínskýma a budou tvrdit, že tohle je konečně ten náš jediný správný spojenec na věčné časy.
    Skrýt celý příspěvek

  • Lukas
    13:00 16.08.2016

    "Než vytáhnete Katyň najděte si něco o Poláky zavražděných rudoarmějcích. "
    ^Typowa rosyjska propaganda, która "kształtuje" obraz pod własne potrzeby.


    Jest chyba różnica ...
    Zobrazit celý příspěvek

    "Než vytáhnete Katyň najděte si něco o Poláky zavražděných rudoarmějcích. "
    ^Typowa rosyjska propaganda, która "kształtuje" obraz pod własne potrzeby.


    Jest chyba różnica między strzelaniem w tył głowy nad olbrzymim dołem - grobem, a śmiercią w wyniku epidemii tyfusu oraz głodu.?

    Masowe zgony wśrod jeńców nie były działaniami umyślnymi. TO wynik dramatycznej sytuacji w zniszczonego kraju.
    W latach 1918-21 w PL panował powszechny głód!
    Ciężko by w tej sytuacji jeńcy (tysiące jeńców) byli otoczeni należną opieką, w sytuacji gdy nie było często czym żywić i ubrać żołnierzy na froncie. (Wiesz ilu polskich żołnierzy zginęło zimą 1919/20, bo nie mieli odpowiedniego ekwipunku, przygotowania do zimy? )
    Do tego mamy zły stan zdrowia oraz higieny osobistej czerwonoarmistów - i śmierć zbiera żniwa.

    Jeśli nie wierzysz to proszę poszukać sobie min. o amerykańskiej pomocy humanitarnej dla Polski.
    Skrýt celý příspěvek

  • skelet
    12:33 16.08.2016

    tý jo, skoro dvacet let dušená pomsta, která najednou vytryskla ven :) Tomu jako někdo věří? Prostě likvidace "nebezpečné" části populace. Nic víc.
    A rozhodně se nebudeme přít, že ...
    Zobrazit celý příspěvek

    tý jo, skoro dvacet let dušená pomsta, která najednou vytryskla ven :) Tomu jako někdo věří? Prostě likvidace "nebezpečné" části populace. Nic víc.
    A rozhodně se nebudeme přít, že Poláci byli pěkní vejlupci, o tom žádná..
    Jinak EU není jeden stát. Je to prostě spolek několika států, kteří mají některé věci stjené, některé zase ne.. podobné je to i v USA, kde v jednom státě jsou skoro zbraně zakázány, v druhém státě si můžete koupit i funkční kulomet (UTAH).
    Pokud dědci vysedávali pod zakázanými standardami, tak je to jen na policii a státním zastupitelstvu.
    Skrýt celý příspěvek

  • KYRYS
    12:33 16.08.2016

    Takéto problémy prináša iba demokracia. Tá nebyť, stačily by dve guľky, kameru vykryť kropicím vozom, obviniť pár Čečenov a ide sa ďalej. A nie toto! Takto sa povlečie súd, ...
    Zobrazit celý příspěvek

    Takéto problémy prináša iba demokracia. Tá nebyť, stačily by dve guľky, kameru vykryť kropicím vozom, obviniť pár Čečenov a ide sa ďalej. A nie toto! Takto sa povlečie súd, obžalovaný sa určite odvolá, pôjde to k vyššej inštancii, tá to vráti k nižšej inštancii, bude sa o tom písať hore dole. Akoby vo Vyškove nemali nejakú zapadnutú uličku či dvorček, kde sa to dalo s tým prdeláčom vyriešiť boxerom alebo nožom. Alebo ho jednoducho mali spráskat českí kozáci! Vziať pekne bič, čo majú na opasku na udržiavanie mravnosti v uliciach a zrezať ho na mieste. Tak nejako je to správne nie? Gaunt2 tú zmienil Pussy Riot - to je dobrý príklad, na Sibír s tým kokotom Zapletalom :-)
    Skrýt celý příspěvek

  • juhelak
    12:23 16.08.2016

    od prdele až po hrůzy 2. světové. přečetl jsem si jen první a poslední stranu diskuze.. :)

    i když se v tiché poště již dávno ztratil původní smysl článku, Tak pokud by člověk ...
    Zobrazit celý příspěvek

    od prdele až po hrůzy 2. světové. přečetl jsem si jen první a poslední stranu diskuze.. :)

    i když se v tiché poště již dávno ztratil původní smysl článku, Tak pokud by člověk neměl papíry na hlavu a obnažoval se u dálnice nebo státovce tak by dostal podobný trest.
    záleží i na tom kde se obnažoval a před kym..kdyby to udělal nekde vecer v parku před nějakou běžkyní tak mohl dostat i nepodmíněně. Kdyby v hospodě u piva tak by dostal max kopanec.
    Skrýt celý příspěvek

  • Wanislav
    12:20 16.08.2016

    Osobně považuji takový trest, za tuto hloupost, nepřiměřený. Jestli si toto konání vůbec zaslouží trest. Podle mne svoboda člověka končí tam, kde začíná svoboda druhého. Pokud se ...
    Zobrazit celý příspěvek

    Osobně považuji takový trest, za tuto hloupost, nepřiměřený. Jestli si toto konání vůbec zaslouží trest. Podle mne svoboda člověka končí tam, kde začíná svoboda druhého. Pokud se pán rozhodl protestovat nahotou. Je to jen a jen jeho volba. Nikoho tím neohrozil ani neutiskoval. Každý se mohl podívat jinam. Mimochodem, myslím si, že na protesty proti USA jsou vojáci zvyklí i třeba z německa.
    Sám toto chování považuji za nedůstojné, ale je to jeho vizitka.
    Takovéto články i štvanice na lidi s klasickými hospodskými názory, je stejně hloupé jako oni samotní.
    Skrýt celý příspěvek

  • crusader
    12:17 16.08.2016

    Seawolf
    Koukám, že máte problém s psaným textem (psal jsem to sice KOLTovi). Než vytáhnete Katyň najděte si něco o Poláky zavražděných rudoarmějcích.
    Katyň je pomsta Stalina za ...
    Zobrazit celý příspěvek

    Seawolf
    Koukám, že máte problém s psaným textem (psal jsem to sice KOLTovi). Než vytáhnete Katyň najděte si něco o Poláky zavražděných rudoarmějcích.
    Katyň je pomsta Stalina za zavražděné rudoarmějce z sovětsko-polské války z 20 let 20 století (udává se, že v polských zajateckých táborech zahynulo nebo bylo zavražděno cca 80 tisíc rudoarmějců).

    Tu vaši druhou větu nebudu komentovat. Zavání totiž popíráním holokaustu a dalšími trestnými činy (mgr. Zelená by Vám příslušné paragrafy popsala přesně).
    Přestože to máte se smajlíkem.
    Skrýt celý příspěvek

  • Ztalyn
    12:06 16.08.2016

    http://6b.cz/2ngd...

    Chudák deděk, od mala fasuje vlajky a mává a máva, musí to mít v hlavě popletený, co teď, hajlovat, nehajlovat, nabídnout vodku a hodinky, nebo to jsou ...
    Zobrazit celý příspěvek

    http://6b.cz/2ngd...

    Chudák deděk, od mala fasuje vlajky a mává a máva, musí to mít v hlavě popletený, co teď, hajlovat, nehajlovat, nabídnout vodku a hodinky, nebo to jsou chátristi, prekérní situace.

    video z této řitní, diverzní akce

    https://www.youtube.com/watch?...
    Skrýt celý příspěvek

  • jarpe
    11:46 16.08.2016

    Nesmíme zapomenout, že koncentrační tábory byl vynález Britů.

    Nesmíme zapomenout, že koncentrační tábory byl vynález Britů.

  • SeaWolf
    11:43 16.08.2016

    crusader
    Tak asi 2min práce: 1941 Katyň / Polsko vyvražděno cca15 000 polských důstojníků a cca10 000 civilistů Rusou armádou a NKVD.

    Pokud sečtu ty tvoje počty, jsou SS ...
    Zobrazit celý příspěvek

    crusader
    Tak asi 2min práce: 1941 Katyň / Polsko vyvražděno cca15 000 polských důstojníků a cca10 000 civilistů Rusou armádou a NKVD.

    Pokud sečtu ty tvoje počty, jsou SS naprostí amatéři :-)
    Skrýt celý příspěvek

  • crusader
    11:36 16.08.2016

    KOLT
    O Rudé armádě se tu nepsalo, ale prosím, klidně je tu zveřejněte. Nemám rád válečné zločince ani na jedné straně.
    Ale než vytáhnete Katyňský masakr, najděte si něco o ...
    Zobrazit celý příspěvek

    KOLT
    O Rudé armádě se tu nepsalo, ale prosím, klidně je tu zveřejněte. Nemám rád válečné zločince ani na jedné straně.
    Ale než vytáhnete Katyňský masakr, najděte si něco o Poláky zavražděných rudoarmějcích ve 20 letech 20 století (hlavně jejich počty).
    A pak nezapomeňte uvést válečné zločiny kterých se dopouštěla US Army (stačí jen v Evropě za 2. světové), proti Japoncům Američany docela chápu (i když to zločiny neomlouvá, stejně jako u Rudé armády proti Němcům).

    skelet
    Já to Pobaltí neberu, ale jsou v EU, a pokud je v jedné zemi propagace nacismu trestným činem, nebudu před tím samým v jiné zemi zavírat oči.
    Nevím proč bych měl dědkům zakazovat pivo, ale nevím proč by při tom měli sedět pod standartami jednotek SS. Když uspořádám soukromou zábavu a bude se tam hajlovat, taky to policie rozežene.
    Skrýt celý příspěvek

  • KOLT
    11:23 16.08.2016

    Navíc netřeba zapomínat, že když "pobalťané" zjistili, že nacisti jsou stejný svinstvo jako komunisti, spousta jich zběhla, přestala pomáhat atd. Nehledě na to, že o spoustě ...
    Zobrazit celý příspěvek

    Navíc netřeba zapomínat, že když "pobalťané" zjistili, že nacisti jsou stejný svinstvo jako komunisti, spousta jich zběhla, přestala pomáhat atd. Nehledě na to, že o spoustě zločinů a vůbec zrůdnosti obou režimů tehdy běžní lidé nic netušili!! Ani spousta Němců nevěděla o vyhlazovacích táborech. Na západě nechtěli uteklým vězňům věřit. Stejně jako zpočátku nevěřili zprávám o hrůzách gulagů. Takže posuzovat to z dnešního hlediska, kdy máme poměrně ucelený obraz, je dosti ošidné. A platí to mimochodem i o přelomu 40. a 50. let u nás, byť v menší míře.
    Skrýt celý příspěvek

  • skelet
    11:12 16.08.2016

    crusader: jasný, že SS byla zločinecká organizace. Ale musíš to brát jinak.. pro Baltské státy byla Říše osvoboditelé a jejich občané sloužící pro Říši bojovali proti uzurpátorovi. ...
    Zobrazit celý příspěvek

    crusader: jasný, že SS byla zločinecká organizace. Ale musíš to brát jinak.. pro Baltské státy byla Říše osvoboditelé a jejich občané sloužící pro Říši bojovali proti uzurpátorovi. A v Německu těžko zakážeš se dědkům sejít na pivě..
    Skrýt celý příspěvek

  • KOLT
    11:11 16.08.2016

    pro crusader: A podobné zločiny RA máte také takhle pěkně po ruce, nebo ty vás nezajímají?

    pro crusader: A podobné zločiny RA máte také takhle pěkně po ruce, nebo ty vás nezajímají?

  • crusader
    11:07 16.08.2016

    Seawolf
    Pokud píšu o válečných zločinech Waffen SS, myslím Waffen SS nikoli SS Totenkopfverbände.
    Jen tak lehce
    "LSSAH"- září 39 město Blonie Polsko 50 popravených civilistů, ...
    Zobrazit celý příspěvek

    Seawolf
    Pokud píšu o válečných zločinech Waffen SS, myslím Waffen SS nikoli SS Totenkopfverbände.
    Jen tak lehce
    "LSSAH"- září 39 město Blonie Polsko 50 popravených civilistů, 28. květen 1940 poprava 80 britských zajatců u Dunkerque, Charkov březen1943 vyvraždění 700 raněných sovětských vojáků (včetně Čechů raněných u Sokolova), září 1943 poprava 22 židů u Lago Maggiore Itálie, 19.září 1943 Boves Itálie zavražděno 34 civilistů, 17. prosinec 1944, Malmédský masakr 71 postřílených amerických zajatců
    "Das Reich" - 9.6.44 město Tulle ve Francii, 99 oběšených civilistů, 10.6.44- Oradour, Francie, 642 mrtvých civilistů.
    Mám pokračovat, nebo to stačí?
    Skrýt celý příspěvek

  • skelet
    11:05 16.08.2016

    Kolt : přesně tak. Ten trest je blbost a jen ho to utvrdilo v jeho mučednické roli. Nanejvýš měl dostat obecně prospěšné práce. S tím by se chlubit nemohl :)

    Kolt : přesně tak. Ten trest je blbost a jen ho to utvrdilo v jeho mučednické roli. Nanejvýš měl dostat obecně prospěšné práce. S tím by se chlubit nemohl :)

  • Míša
    10:57 16.08.2016

    Když už tu někdo nastrčil homosexualitu, tak třeba nabízel onen uniformovaný sex. služby spřáteleným armádám a tak bych mu na jeho uniformu připnul metál s růžovými ratolestmi. ...
    Zobrazit celý příspěvek

    Když už tu někdo nastrčil homosexualitu, tak třeba nabízel onen uniformovaný sex. služby spřáteleným armádám a tak bych mu na jeho uniformu připnul metál s růžovými ratolestmi. Komunista by se tím asi moc nechlubil a tak by to byl odpovídající trest jeho chování. Oni tito přátelé Putina se sami vlastním chováním dokonale znemožňují. Již sám je vážně neberu, podobně, jako Miloše.
    Skrýt celý příspěvek

  • KOLT
    10:40 16.08.2016

    Abych je neofftopicoval. Osobně si myslím, že takový trest je pitomost. Jasně, podle dikce zákona je možné jej odsoudit, ale to jde kde koho za kde co. Navíc je to stvoření ...
    Zobrazit celý příspěvek

    Abych je neofftopicoval. Osobně si myslím, že takový trest je pitomost. Jasně, podle dikce zákona je možné jej odsoudit, ale to jde kde koho za kde co. Navíc je to stvoření mučedníka... Při posuzování společenské nebezpečnosti trestného činu je dle mého názoru obecně lepší v případě politické či občanské iniciativy přimhouřit oko. Jinak by musel být za výtržnost odsouzen skoro každý účastník každé druhé demonstrace.

    Na druhou stranu za uniformu bych ho pokutoval bez jakýchkoliv serepetiček. Mmchd, nedal by se podle současného zákona pozvat na cvičení? To by totiž byl asi nejlepší trest ;-)
    Skrýt celý příspěvek

  • Slavoslav
    10:37 16.08.2016

    No lebo to by potom križiak s anglickým nickom obdivujuci rusko musel napísať i to že pobaltie bolo rusmi okupovane napriek svojej neutralite a zmluve o neútočení podpísanej s ...
    Zobrazit celý příspěvek

    No lebo to by potom križiak s anglickým nickom obdivujuci rusko musel napísať i to že pobaltie bolo rusmi okupovane napriek svojej neutralite a zmluve o neútočení podpísanej s rusmi.

    Ostatne to by mohlo byt memento pre tých čo volajú po neutralite a hrani sa na vlastnom piesočku. Rus vám na vašu neutralitu kašle a nejaké medzinárodne dohody ho tiež netrápia i ked och par rokov predtým podpise
    Skrýt celý příspěvek

  • SeaWolf
    10:31 16.08.2016

    Ještě pro doplním: SS se dělilo na Waffen SS bojové jednotky a SS Totenkopfverbände jednotky strážní služby. Národnostní zastoupení bylo v obou případech dost podobné, ale Waffen ...
    Zobrazit celý příspěvek

    Ještě pro doplním: SS se dělilo na Waffen SS bojové jednotky a SS Totenkopfverbände jednotky strážní služby. Národnostní zastoupení bylo v obou případech dost podobné, ale Waffen SS "kolegy" z Totenkopfverbände vesměs dost opovrhovalo a převelení ke strážním jednotkám se považovalo za více než ponižující.

    Waffen SS nebyli žádní andělé lásky a shovívavosti, ale srovnávat je s SS-Totenkopfverbände nebo házet do jednoho pytle nelze. I když to láká chápu :-)
    Skrýt celý příspěvek

  • KOLT
    10:29 16.08.2016

    Protože je třeba šířit svůj světonázor...

    Protože je třeba šířit svůj světonázor...

  • SeaWolf
    10:23 16.08.2016

    crusader
    aby jsme dali fabulacím určitou formu: cca kolem 50 000 litevců sloužilo ve Wehrmachtu, když pak přišla Wafen SS tak už nebylo z čeho brát. Po té co "kamarádi" ze SSSR ...
    Zobrazit celý příspěvek

    crusader
    aby jsme dali fabulacím určitou formu: cca kolem 50 000 litevců sloužilo ve Wehrmachtu, když pak přišla Wafen SS tak už nebylo z čeho brát. Po té co "kamarádi" ze SSSR okupovali v roce 1939 Pobaltské státy tak měli jejich občané v roce 1941 na výběr ze dvou zel. Zůstat neutrální vzhledem k reáliím doby prostě nešlo ( ale můžeme si nasadit růžové brýle ). Mimochodem Litevci, Estonci i Lotyši kteří bojovali v Rudé armádě byly z více jak 90% naverbováni ze sibiřských lágrů kam je v roce SSSR zavlekla pod příslibem opětovné poválečné autonomie Pobaltí a dnes si tito veteráni z obou stran nejdou po krku.

    Popsaná je tahle problematika víc než dost takže proč sem nepsat lehce ověřitelné informace...
    Skrýt celý příspěvek

  • crusader
    09:16 16.08.2016

    Pardon, nikoli Litva ale Lotyšsko, ty Pobaltský státy se mi pletou. Litevci nebyli dostatečně árijští na vlastní granátnickou divizi SS.

    Pardon, nikoli Litva ale Lotyšsko, ty Pobaltský státy se mi pletou. Litevci nebyli dostatečně árijští na vlastní granátnickou divizi SS.

  • crusader
    09:12 16.08.2016

    GAVL
    Být gay je dneska in, za to se tresty nedávají, jinak by to byla diskriminace menšiny.
    SS již nejsou jednotky, které se dopouštěly válečných zločinů, ale elitní jednotky ...
    Zobrazit celý příspěvek

    GAVL
    Být gay je dneska in, za to se tresty nedávají, jinak by to byla diskriminace menšiny.
    SS již nejsou jednotky, které se dopouštěly válečných zločinů, ale elitní jednotky Říše. V některých evropských zemích se konají pochody veteránů těchto jednotek(Litva, Estonsko), v jiných alespoň srazy veteránů (Německo). Záměrně neuvádím Ukrajinu, není v EU. V Německu sice nekoupíš model letadla se svastikou na směrovce (za to následuje trestní stíhání), ale klidně se můžeš účastnit srazu veteránů SS nebo setkání sudetoněmeckého landsmanšaftu (tam už dokonce jezdí ministři české vlády).
    Skrýt celý příspěvek

  • KóĎA
    08:59 16.08.2016

    Pan Zapletal asi nemá zrovna shůry dáno, ale trest vězení, byť podmíněný je trochu přespříliš.

    Zde http://paragraphos.pecina.cz/2... je pro mě mnohem ...
    Zobrazit celý příspěvek

    Pan Zapletal asi nemá zrovna shůry dáno, ale trest vězení, byť podmíněný je trochu přespříliš.

    Zde http://paragraphos.pecina.cz/2... je pro mě mnohem bližší názor.
    Skrýt celý příspěvek

  • lorgarius
    08:50 16.08.2016

    Komentáře na Zapletalově profilu "mrdat na demonstrace... věšet a střílet se mělo už na jaře", případně, že by bylo třeba současnou vládu "vyhladit" svědčí o tom, jakými prostředky ...
    Zobrazit celý příspěvek

    Komentáře na Zapletalově profilu "mrdat na demonstrace... věšet a střílet se mělo už na jaře", případně, že by bylo třeba současnou vládu "vyhladit" svědčí o tom, jakými prostředky by chtěli Zapletalovi přátelé či stoupenci projevit svoji politickou vůli a kulturu. - haha vesat a strielat politikov o tom ludia hovoria od kedy sa pamatam na kazdu vladu. Hladat za tym nieco viac, no nech sa paci.
    Skrýt celý příspěvek

  • GAVL
    08:46 16.08.2016

    Nj byla tady doba , kdy se nesměl vystrkovat zadek na Rusáky a teď zas na USAky. To je furt káčo kolem.

    Zajímalo by mě kolik trestů padlo , za gay porno příslušníků hradní ...
    Zobrazit celý příspěvek

    Nj byla tady doba , kdy se nesměl vystrkovat zadek na Rusáky a teď zas na USAky. To je furt káčo kolem.

    Zajímalo by mě kolik trestů padlo , za gay porno příslušníků hradní stráže. Pěkná to vizitka ozbrojených složek NATO.
    Taky by mě zajímalo jaký pálky vyfasovali tehdy aktivní příslušníci za nošení SS symboliky na uniformách přímo v zahraniční misi. Jednalo se elitní vojáky, tedy vizitku všech vizitek armád NATO.

    Pokud budu mít k porovnání nějaké jiné případy, hanobení či urážky a v nich vynesených rozsudků, tak pak se budu moci rozhodnout zda je selsky rozumné stíhat vystrčenou prdel.
    Skrýt celý příspěvek

  • SeaWolf
    07:33 16.08.2016

    Magister_Peditum
    Protože gaunt a ztalin ...atd nemají v úmyslu diskutovat na nějakém fóru. Jejich úkolem je to tu maximálně zaplevelit. Gaunta nikdy neuvidíš psát něco k tématu ...
    Zobrazit celý příspěvek

    Magister_Peditum
    Protože gaunt a ztalin ...atd nemají v úmyslu diskutovat na nějakém fóru. Jejich úkolem je to tu maximálně zaplevelit. Gaunta nikdy neuvidíš psát něco k tématu vojenství na tomto webu, pouze bude šířit bolševické, antisemické, protimuslimské případně homofóbní cinty. V případě napomenutí od administrátora webu si na majitele stránek otevře zobák a po zabanování si zvesela obratem založí profil s číslem 2.
    Sice ho utáhnete v diskusi na vařené nudli, protože inteligence moc nepobral, ale jeho úkol je úplně jiný. Těch profilu co se podobají jak vejce vejci je tu víc.

    No alespoň se tu nenudíme :-) A já jdu do lupenkavárny přečíst si nějaký čtivo. Dobré ráno všem.
    Skrýt celý příspěvek

  • skelet
    06:55 16.08.2016

    Gaunt vidíš, že to jde :)
    Problém je, že jsi s tou odpovědí otálel tak dlouho, že ti nevěřím ani nos mezi očima. Navíc to tvé dělení.. vystrčení na sovětskou armádu v koloně nebo ...
    Zobrazit celý příspěvek

    Gaunt vidíš, že to jde :)
    Problém je, že jsi s tou odpovědí otálel tak dlouho, že ti nevěřím ani nos mezi očima. Navíc to tvé dělení.. vystrčení na sovětskou armádu v koloně nebo jinde je košér a během slavnostní přehlídky, ne? Okupant jako okupant, přeci .. nebo mi tím chceš říct, že kdyby ten "stáhnigatě" vystrčil svůj zadek na US Army během jejich slavnostní přehlídky, tak by nastala jiná situace? Rázem by to nebyla nacistická armáda okupující ČSS.. pardon ČR?

    Jestli chce vystřílet sídlo vlády nebo členy politické strany je úúúplně jedno. Navíc u Vás to bylo jedno tím tuplem. Vražda jako vražda

    Můj dědek byl komunista jak poleno (dokonce vyznamenaný úderník), ale na tebe nemá..
    Skrýt celý příspěvek

  • Magister_Peditum
    05:52 16.08.2016

    A víte, co je nejvíc znepokojivé? Že tu některá individua s gauntem i souhlasí. :D

    A víte, co je nejvíc znepokojivé? Že tu některá individua s gauntem i souhlasí. :D

  • gaunt2
    00:59 16.08.2016

    skelet: Za vystrčení prdele bych se tě klidně zastal, pokud by to nebylo na nějaké slavnostní přehlídce. Jestliže to věšení komančů myslíš vážně, tak je to minimálně nabádání k ...
    Zobrazit celý příspěvek

    skelet: Za vystrčení prdele bych se tě klidně zastal, pokud by to nebylo na nějaké slavnostní přehlídce. Jestliže to věšení komančů myslíš vážně, tak je to minimálně nabádání k vraždě. Holkupa se tu nezastávám, ale na rozdíl od tebe chce vystřílet pouze sídlo vlády.
     
    Opět jste překročil hranici a opět jste byl zablokován. Doporučuji si najít jiný web, který bude více odpovídat vaší schopnosti vést slušnou a konstruktivní diskuzi. Admin. 
    Skrýt celý příspěvek

  • skelet
    00:26 16.08.2016

    Juuuu.. diky. To bude vyziva. A furt mi dluzi odpoved, jestli by ses me tak zastaval, kdybych vystrcil prdel na sovestske vojaky v ceskoslovensku a verejne prohlasoval, ze se maji ...
    Zobrazit celý příspěvek

    Juuuu.. diky. To bude vyziva. A furt mi dluzi odpoved, jestli by ses me tak zastaval, kdybych vystrcil prdel na sovestske vojaky v ceskoslovensku a verejne prohlasoval, ze se maji komanci veset. Sup sup, nestyd se
    Skrýt celý příspěvek

  • gaunt2
    00:19 16.08.2016

    skelet: tady to je shrnuté v bodech

    http://www.hermes-press.com/ge...

    skelet: tady to je shrnuté v bodech

    http://www.hermes-press.com/ge...

  • KOLT
    00:08 16.08.2016

    Povedzte Kefalín, čo vy si predstavujete pod takým slovom absurdné?
    Komunismus, majore Terazky, komunismus.

    Takže proč se divit výrokům komunisty, jakým gaunt je?

    Povedzte Kefalín, čo vy si predstavujete pod takým slovom absurdné?
    Komunismus, majore Terazky, komunismus.

    Takže proč se divit výrokům komunisty, jakým gaunt je?

  • izar
    23:56 15.08.2016

    dnes je nacista univerzální nadávka, kterou používá každej "debil"

    Omlouvám se, ale to co tu plodí Gaunt mi přijde už vážně absurdní.

    dnes je nacista univerzální nadávka, kterou používá každej "debil"

    Omlouvám se, ale to co tu plodí Gaunt mi přijde už vážně absurdní.

  • skelet
    23:35 15.08.2016

    A jake ctivo mi doporucis? ;) Rad se doctu o tom, jak je v ovalne pracovne svastika a jak se Clintonova s Obamou zdravi hajlovanim. A ta predstava jak je pod Pentagonem tajemna ...
    Zobrazit celý příspěvek

    A jake ctivo mi doporucis? ;) Rad se doctu o tom, jak je v ovalne pracovne svastika a jak se Clintonova s Obamou zdravi hajlovanim. A ta predstava jak je pod Pentagonem tajemna krypta, odkud vladne AH.. wow.. jo to byla hra Mortyr :)
    Hele mezi nama, kdyby jsem vystrcil zadek na sovetska vojska, tak bys me taky tak obhajoval nebo bys zadal exemplarni potrestani ? :)
    Skrýt celý příspěvek

  • gaunt2
    23:23 15.08.2016

    skelet: Tohle ti nepomůže. Radši si něco přečti.

    skelet: Tohle ti nepomůže. Radši si něco přečti.

  • skelet
    23:18 15.08.2016

    sežral jsem velrybu, ale furt mi to nepomohlo :)

    sežral jsem velrybu, ale furt mi to nepomohlo :)

  • JirkaM
    23:08 15.08.2016

    "USA je už nacistický stát? Ty jo.. já chci taky takový matroš :))" zkus jíst víc ryb a potravin obsahujících omega 3 kyseliny.

    "proč "stahovač gatí" si ke svému činu vzal ...
    Zobrazit celý příspěvek

    "USA je už nacistický stát? Ty jo.. já chci taky takový matroš :))" zkus jíst víc ryb a potravin obsahujících omega 3 kyseliny.

    "proč "stahovač gatí" si ke svému činu vzal uniformu?" třeba má mentální problém

    "kdyby to udělal někdo za jeho milovaných komnačeros" v padesátých letech, když vládli otcové současných prominentů (třeba ombutsmanky) by ho za to zabili někde v uranových dolech. V 80tých letech by to asi ignorovali.
    Skrýt celý příspěvek

  • skelet
    23:00 15.08.2016

    USA je už nacistický stát? Ty jo.. já chci taky takový matroš :))

    USA je už nacistický stát? Ty jo.. já chci taky takový matroš :))

  • skelet
    22:59 15.08.2016

    cyril: já neříkám, že ji mají mít.. jen mi to prostě přijde směšné :)

    ten pán není ani tak disident jako spíše ..
    gaunt tady je spravedlivě rozhněván, ale kdyby to udělal ...
    Zobrazit celý příspěvek

    cyril: já neříkám, že ji mají mít.. jen mi to prostě přijde směšné :)

    ten pán není ani tak disident jako spíše ..
    gaunt tady je spravedlivě rozhněván, ale kdyby to udělal někdo za jeho milovaných komnačeros, tak ten jeho hrdina by šel sedět natvrdo a ještě by pěhem "podání vysvětlení" několikráte upadl na mokré podlaze.. nešika.
    A pak se tu nabízejí dvě otázky:
    1) proč "stahovač gatí" si ke svému činu vzal uniformu? Uniformu armády jím nemilovaného zřízení a spojence jím nemilovaných států? Že by to bylo tím, že kdyby stáhnul gatě v civilu nebo v uniformě ČSLA, tak si toho nikdo nevšimne?
    2) co by asi řekl Gaunt, kdyby někdo prohlašoval "mrdat na komunistické demonstrace... věšet a střílet se mělo už v únoru". Obhajoval by milý gaunt takového člověka, neb je to jeho právo nebo by prskal stejně jako teď?
    Skrýt celý příspěvek

  • JirkaM
    22:57 15.08.2016

    Když Pussy riot natáčely porno v muzeu za plného provozu, pak udělaly výtřžnost v kostele a šly za tp do vězení, kvičeli místní (myslím Čeští, ne z Armádních novin) bojovníci za ...
    Zobrazit celý příspěvek

    Když Pussy riot natáčely porno v muzeu za plného provozu, pak udělaly výtřžnost v kostele a šly za tp do vězení, kvičeli místní (myslím Čeští, ne z Armádních novin) bojovníci za svobodu jako prasátka při zabíjačce. Rusové pak podobně jako Židé v 30tých letech mohli automaticky za všechno špatné na světě.

    Když teď mentálně narušený trouba vystrčí zadek na vojáky země, kterou zhruba 60% místních považuje za nacistickou (a kdyby to bylo 20%, na věci to nic nemění), je to za deset měsíců podmíněně a místní (zase myslím Čeští, ne z Armádních novin) bojovníci za svobodu hýkají radostí.

    Pěkně je nám ta pravda, láska, demokracie a spravedlnost asymetrická, že?
    Skrýt celý příspěvek

  • Ztalyn
    22:51 15.08.2016

    Bež s uprchlickou krizí někam, jde o projekt EU, kvůli kterému EU vznikla. Navození 80 miliónů muslimu do evropy bylo naplánováno v roce 1997.

    Bež s uprchlickou krizí někam, jde o projekt EU, kvůli kterému EU vznikla. Navození 80 miliónů muslimu do evropy bylo naplánováno v roce 1997.

  • gaunt2
    22:46 15.08.2016

    Míša: Jestli někomu uprchlická krize škodí, tak jsou to komunisté. Pokud budou pracující starousedlíci bojovat proti pracujícím imigrantům, vykořisťovatelé budou vysmátí. ...
    Zobrazit celý příspěvek

    Míša: Jestli někomu uprchlická krize škodí, tak jsou to komunisté. Pokud budou pracující starousedlíci bojovat proti pracujícím imigrantům, vykořisťovatelé budou vysmátí. Nacionalismus odvádí pozornost od třídního boje. To věděli a využívali kapitalisté už v 19. století.
    Skrýt celý příspěvek

  • gaunt2
    22:42 15.08.2016

    Slavoslav: Nacista těžko bude uctívat památku jednotky ...
    Zobrazit celý příspěvek

    Slavoslav: Nacista těžko bude uctívat památku jednotky Normandie-Němen:

    http://fnvilleurbanne.over-blo...

    jaký rozdíl oproti Ukrajině.
    Skrýt celý příspěvek

  • Míša
    22:41 15.08.2016

    Chápu, že komunistům se hodí do krámu uprchlická krize, která trápí nejen mě. Ale Putin a podobné slibotechny nic nevyřeší. Jen nás připraví o poslední výdobytek, demokracii. Ona ...
    Zobrazit celý příspěvek

    Chápu, že komunistům se hodí do krámu uprchlická krize, která trápí nejen mě. Ale Putin a podobné slibotechny nic nevyřeší. Jen nás připraví o poslední výdobytek, demokracii. Ona kauza uvedená je ukázkou obyčejného selhání onoho člověka, který na rozdíl od prezidenta se nechová z prospěchu ze sponzorství kampaně. Čímž je to o to větší chudák, protože uvěřil obyčejné lži. Mrzí mě jeho duševní handicap.
    Skrýt celý příspěvek

  • Slavoslav
    22:26 15.08.2016

    crusader

    vacsina volicov smeru su ludia ktory pocuju na slovo zadarmo a ak im niekto povie,z e za ich mizerny zivot moze niekto iny len nie oni a ak sa nechaju klamat Smerom je ...
    Zobrazit celý příspěvek

    crusader

    vacsina volicov smeru su ludia ktory pocuju na slovo zadarmo a ak im niekto povie,z e za ich mizerny zivot moze niekto iny len nie oni a ak sa nechaju klamat Smerom je mi to de facto jedno. V kazdom pripade Fico sa z NATO ani EU nechysta vystupit.

    Gaunt

    no mas pravdu, je o nieco sofisitkovanejsia ako jej otecko
    Skrýt celý příspěvek

  • gaunt2
    22:18 15.08.2016

    Slavoslav: Skuteční neonacisté řádí na Ukrajině. Nevšiml jsem si, že by Le Penová omlouvala nacistické zločiny tak jak to dělá proamerická pražská kavárna nebo je dokonce ...
    Zobrazit celý příspěvek

    Slavoslav: Skuteční neonacisté řádí na Ukrajině. Nevšiml jsem si, že by Le Penová omlouvala nacistické zločiny tak jak to dělá proamerická pražská kavárna nebo je dokonce oslavovala jak to dělají na Ukrajině. Skuteční nacisté mají s imigrační krize radost nic proti tomu nedělají. Nic lepšího se jim nemohlo přihodit. Stačí pár let počkat a moc jim spadne do klína.
    Skrýt celý příspěvek

  • crusader
    22:11 15.08.2016

    Slavoslav
    No dost bych se divil kdyby většina voličů SMERU byla protiruská a proamerická.
    O Ficovi aspoň pořád vaše opozice tvrdí, že je to Putinův člověk.

    Slavoslav
    No dost bych se divil kdyby většina voličů SMERU byla protiruská a proamerická.
    O Ficovi aspoň pořád vaše opozice tvrdí, že je to Putinův člověk.

  • Slavoslav
    22:07 15.08.2016

    gaunt

    to bola silna ironia z mojej strany.

    Ale skor by ma na tvojom mieste obdivovatela ruska zaujimala ruska podpora neonacistickych stran skrz celu europu Le Penkou pocnut ...
    Zobrazit celý příspěvek

    gaunt

    to bola silna ironia z mojej strany.

    Ale skor by ma na tvojom mieste obdivovatela ruska zaujimala ruska podpora neonacistickych stran skrz celu europu Le Penkou pocnut a Marianom konciac.

    A pre istotu si skus najst aky osud bol pripraveny pre obcanov protektoratu
    Skrýt celý příspěvek

  • Luky
    21:56 15.08.2016

    Co to tam leží na "obrázku 2"?

    Vidět toto polský latrinengeneral, nechá všechny zasahující zavřít ,až by zčernali. Vždyť on ani nedostal možnost řádně si vytřít arš.

    Co to tam leží na "obrázku 2"?

    Vidět toto polský latrinengeneral, nechá všechny zasahující zavřít ,až by zčernali. Vždyť on ani nedostal možnost řádně si vytřít arš.

  • gaunt2
    21:55 15.08.2016

    Slavoslav: Za prezidenta světa bych ho určitě neoznačoval. Jsou země, které se jeho vlivu úspěšně brání. V Evropě stojí téměř za vším co se děje a o čem se ...
    Zobrazit celý příspěvek

    Slavoslav: Za prezidenta světa bych ho určitě neoznačoval. Jsou země, které se jeho vlivu úspěšně brání. V Evropě stojí téměř za vším co se děje a o čem se píše.

    http://soros.dcleaks.com/view?...
    Skrýt celý příspěvek

  • Slavoslav
    21:49 15.08.2016

    crusader

    ak si si nevsimol ktolebu som zaratal a ano jednoduchsich jedincov oslovil.

    A ano padli uvahy aj o zakaze jeho strany. Neviem ako u vas, ale u nas je propagacia ...
    Zobrazit celý příspěvek

    crusader

    ak si si nevsimol ktolebu som zaratal a ano jednoduchsich jedincov oslovil.

    A ano padli uvahy aj o zakaze jeho strany. Neviem ako u vas, ale u nas je propagacia nacizmu ilegalna

    https://twitter.com/sharkotova...

    BTW: som zvedavy ako dlho by ta demokracia vydrzala ak by nahodou Kotleba vyhral volby. Uz pri jeho miernejsom narodoveckom odvare Dankovi to zacina byt vesele
    Skrýt celý příspěvek

  • izar
    21:47 15.08.2016

    pro mě jsou vlastizrádci sami Českoslovenští vojáci v záloze. Pokud někdo hlásá, že je nutné dosáhnout změnu současného režimu násilím a se zbraní v ruce, nemá v demokratické ...
    Zobrazit celý příspěvek

    pro mě jsou vlastizrádci sami Českoslovenští vojáci v záloze. Pokud někdo hlásá, že je nutné dosáhnout změnu současného režimu násilím a se zbraní v ruce, nemá v demokratické společnosti co dělat. Demokracie není ideální systém, ale je nejlepší ze všech současných. Parlament České republiky je volen lidmi, pokud člověk se směrem, kam se naše republika ubírá nesouhlasí, může se k tomu každé 4 roky vyjádřit u voleb. Jenže u nás si lidé stěžují, ale k volbám nejdou. Násilná revoluce u nás nemá co dělat.

    Když jsem si pročítal stránky Československých vojáků v záloze a článků, kde se vyjadřovali, silně mi to to připomínalo díla Karla Marxe. Ten také hlásal, že revoluce lze dosáhnout pouze násilným svržením celého dosavadního společenského řádu.
    Skrýt celý příspěvek

  • Slavoslav
    21:45 15.08.2016

    gaunt

    Ak by bol dopyt po takomto niecom v spolocnosti vyznamny tak tu urcite mate politicku stranu ktora to vyuzije v NATO davno nieste a spolu s Ruskom mozete budovat ...
    Zobrazit celý příspěvek

    gaunt

    Ak by bol dopyt po takomto niecom v spolocnosti vyznamny tak tu urcite mate politicku stranu ktora to vyuzije v NATO davno nieste a spolu s Ruskom mozete budovat svetlejsie zajtrajsky. Len si potom urychlene postav te aj ostnaty plot pretoze presne ako pred 89tym nebude treba republiku chranit pred vonkajsim nepriatelom, ale pred vyludnenim.

    Inak Sorosa zacinam obdivovat, prave som sa dozvedel, ze riadi aj cesko nielen slovensko ako ma presviedcaju truhlici u nas. Nebude on rovno prezidentom sveta?
    Skrýt celý příspěvek

  • crusader
    21:43 15.08.2016

    Slavoslav
    No myslím, že právě u vás na Slovensku voliči svůj názor při posledních volbách vyslovili.
    Těch 8% pro Kotlebu není pár jedinců. Nebo snad ano?
    Pokud vím dostal víc ...
    Zobrazit celý příspěvek

    Slavoslav
    No myslím, že právě u vás na Slovensku voliči svůj názor při posledních volbách vyslovili.
    Těch 8% pro Kotlebu není pár jedinců. Nebo snad ano?
    Pokud vím dostal víc hlasů než většina opozičních stran co se předem pasovaly za vítěze voleb.
    A nenásledovaly náhodou hned hlasy, že by se Kotlebovci měli zakázat? Takže demokracie jen pro někoho?
    Skrýt celý příspěvek

  • gaunt2
    21:38 15.08.2016

    Slavoslav: V ČR byla tenkrát nejsilnější strana ČSSD, která před volbami říkala, že o otázce vstupu vypíše referendum. V době voleb nikdo nepředpokládal, že budeme vstupovat tak ...
    Zobrazit celý příspěvek

    Slavoslav: V ČR byla tenkrát nejsilnější strana ČSSD, která před volbami říkala, že o otázce vstupu vypíše referendum. V době voleb nikdo nepředpokládal, že budeme vstupovat tak narychlo. Čekalo se, že se o tom bude rozhodovat až v dalším volebním období. Zahraniční politika nebývá téma podle kterého by se lidé rozhodovali koho volit. Referenda jsou určitě demokratičtější než volby jednou za 4 roky kdy se většinou pár dnů před volbami vytvoří nějaký skandál, aby vyhrál ten koho si přeje Soros.
    Skrýt celý příspěvek

  • gaunt2
    21:29 15.08.2016

    Klimesov: Změna Putinových názorů souvisí spíš s přijetím pobaltských států a plánováním protiraketového štítu. Také musel čekat až bude mít dostatečně silnou pozici ke kritice. ...
    Zobrazit celý příspěvek

    Klimesov: Změna Putinových názorů souvisí spíš s přijetím pobaltských států a plánováním protiraketového štítu. Také musel čekat až bude mít dostatečně silnou pozici ke kritice. Kdyby začal kritizovat dřív, mohl dopadnout jako Janukovič. První projev, kde otevřeně kritizoval NATO je tento:

    https://www.youtube.com/watch?...

    Naši presstituti a Havlisté z toho tenkrát měli šok.
    Skrýt celý příspěvek

  • Slavoslav
    21:29 15.08.2016

    gaunt

    k tomu tvojmu referendu. Pokial viem v cechach tak isto ako na slovensku funguje zastupitelska demokracia. Tie sa konaju pravidelne a tam mozes vidiet kolko jedincov ma ...
    Zobrazit celý příspěvek

    gaunt

    k tomu tvojmu referendu. Pokial viem v cechach tak isto ako na slovensku funguje zastupitelska demokracia. Tie sa konaju pravidelne a tam mozes vidiet kolko jedincov ma podobny nazor ako ty.

    U nas sa tiez po internetoch rusiflovia vytesuju, ze ich je vela a v realite "Odvaha - Veľká národná a proruská koalícia" u nas izskala presne 3428 hlasov

    ak to berieme proti NATO mozeme priratat este kotlebu i ked v magianovom pripade volici skor volia proti ciganom ale dajma tomu tak dalsich cca 210000 ludi
    Skrýt celý příspěvek

  • Klimesov
    21:17 15.08.2016

    gaunt2: Problém vašich tvrzení je ten, že sčítáte jablka a hrušky a dáváte naprosto nesmyslné příklady.
    Ano kdyby jsme to měli brát do detailu, tak nacističtí soudci za vlády ...
    Zobrazit celý příspěvek

    gaunt2: Problém vašich tvrzení je ten, že sčítáte jablka a hrušky a dáváte naprosto nesmyslné příklady.
    Ano kdyby jsme to měli brát do detailu, tak nacističtí soudci za vlády Hitlera soudili podle nacistických zákonů. Ovšem nacizmus byl světovým společenstvím odsouzen jako zločinný systém. Shodli se na tom jak lídři SSSR, tak i Velké Británie, USA, Francie a dalších mnoha zemí. A teď se zeptám, kdy byl náš soudní systém odsouzen mezinárodním společenstvím jako zločinný? Pokud mně paměť neklame tak nikdy. Tudíš naše zákony jsou platné ať se to někomu líbí nebo ne a jakékoli rádoby porovnání s nacizmem je zcela scestné a nesmyslné.
    Tak a teď pár projevů a proslovů od Putina k organizaci NATO tak jak šel čas a měnili se ceny ropy :-)

    https://www.youtube.com/watch?...
    Skrýt celý příspěvek

  • Luky
    20:59 15.08.2016

    AN by byly bez článků magistry Zelené jako růže bez trní.

    AN by byly bez článků magistry Zelené jako růže bez trní.

  • Hana Zelená
    20:57 15.08.2016

    gaunt2

    Ovládejte se. Už jste mě v této diskusi nařkl z páchání trestných činů proti republice, nyní mě přirváváte k nacistickým zločincům. Tato diskuse není prostor pro vaše ...
    Zobrazit celý příspěvek

    gaunt2

    Ovládejte se. Už jste mě v této diskusi nařkl z páchání trestných činů proti republice, nyní mě přirváváte k nacistickým zločincům. Tato diskuse není prostor pro vaše urážky.
    Skrýt celý příspěvek

  • Jakub2
    20:43 15.08.2016

    Soudruzi Holkup se Zapletalem se pokouší udělat z podmínky nepodmíněný trest? Mají moji podporu! Jisté zkušenosti jsou špatně vysvětlitelné nebo nejsou vysvětlitelné, hlupáci ji je ...
    Zobrazit celý příspěvek

    Soudruzi Holkup se Zapletalem se pokouší udělat z podmínky nepodmíněný trest? Mají moji podporu! Jisté zkušenosti jsou špatně vysvětlitelné nebo nejsou vysvětlitelné, hlupáci ji je obvykle musí prožít na vlastní kůži.

    Čest odvážným soudruhům, bohužel je dnes nikdo neodsoudí k fárání do uranového dolu na 15 let.
    Skrýt celý příspěvek

  • gaunt2
    20:29 15.08.2016

    Hana Zelená: Na právní systém se po válce vymlouvali i nacističtí soudci, kteří soudili podle norimberských zákonů. Jste stejná jako oni.

    Hana Zelená: Na právní systém se po válce vymlouvali i nacističtí soudci, kteří soudili podle norimberských zákonů. Jste stejná jako oni.

  • cyril
    20:15 15.08.2016

    skelet: ano je to sice úsměvné, ale kdyby to tak nebylo, v čem bychom byli lepší než oni, a kdo by určoval, kdo je nácek komanč a kdo ne ... podle politické příslušnosti asi těžko ...
    Zobrazit celý příspěvek

    skelet: ano je to sice úsměvné, ale kdyby to tak nebylo, v čem bychom byli lepší než oni, a kdo by určoval, kdo je nácek komanč a kdo ne ... podle politické příslušnosti asi těžko :) byla by to docela solidní pandořina skříňka nemyslíte? :)
    Skrýt celý příspěvek

  • crusader
    20:11 15.08.2016

    No já myslím, že by měl dostat Cenu Václava Havla za kreativní disent.
    Když ji mohli dát Pjotrovi Pavlenskému za to, že si přibil přirození k dlažbě Rudého náměstí, měl by tuto ...
    Zobrazit celý příspěvek

    No já myslím, že by měl dostat Cenu Václava Havla za kreativní disent.
    Když ji mohli dát Pjotrovi Pavlenskému za to, že si přibil přirození k dlažbě Rudého náměstí, měl by tuto cenu dostat i Zapletal za odvážné vystrčení zadnice na veřejnosti.
    Nebo snad máme v našem demokratickém státě jiná měřítka pro podobné činy? Co na to Human Rights Foundation?
    Skrýt celý příspěvek

  • skelet
    20:10 15.08.2016

    dycky mě pobaví, když se komanči a náckové domáhají práva na svobodu projevu apod. :)

    dycky mě pobaví, když se komanči a náckové domáhají práva na svobodu projevu apod. :)

  • Hana Zelená
    20:09 15.08.2016

    Zlatyn

    Netykáme si a právní systém není můj: je tohoto státu.

    Pokud s ním máte problém, řešte si ho jinde.

    Zlatyn

    Netykáme si a právní systém není můj: je tohoto státu.

    Pokud s ním máte problém, řešte si ho jinde.

  • Hana Zelená
    20:08 15.08.2016

    Zlatyn

    Netykáme si a právní systém není můj: je tohoto státu.

    Pokud s ním máte problém, řešte si ho jinde.

    Zlatyn

    Netykáme si a právní systém není můj: je tohoto státu.

    Pokud s ním máte problém, řešte si ho jinde.

  • Ztalyn
    20:02 15.08.2016

    Hanči Zelená

    Kim Čong-un spravuje zemi na stejných principech, jakým se řídí tvůj Eurokontinentální právní systém. Warmibier dostal patnáct let za krádež bilboardu (ideologický ...
    Zobrazit celý příspěvek

    Hanči Zelená

    Kim Čong-un spravuje zemi na stejných principech, jakým se řídí tvůj Eurokontinentální právní systém. Warmibier dostal patnáct let za krádež bilboardu (ideologický zločin), za stažení kalhot podmínka. Svoboda když psal o prasatech dostal kolik, roček? Ale ne za ideoligii, přece za poškozování cizí věci.
    Skrýt celý příspěvek

  • cyril
    19:48 15.08.2016

    seawolf: tak já samozřejmě určitou představu mám, je mi jasné, že nebyl pravomocně odsouzen, ale můj názor je takový - a můžeš s ním nesouhlasit, že v 99% procentech případů by se ...
    Zobrazit celý příspěvek

    seawolf: tak já samozřejmě určitou představu mám, je mi jasné, že nebyl pravomocně odsouzen, ale můj názor je takový - a můžeš s ním nesouhlasit, že v 99% procentech případů by se to do takové fáze nedostalo. Ty mi tady pořád předhazuješ hanobení uniformy, o kterém jsem nepsal, bavíme se o výtržnictví, a když jsem ti postnul přímo údaje z článku, tak mi odpovíš, že na blbosti se blbě odpovídá.. to je to tak těžké přijmout, že ses mýlil ? :)
    Skrýt celý příspěvek

  • SeaWolf
    19:41 15.08.2016

    cyrilku
    Byl jsi někdy u soudu? Na blbosti se hrozně blbě odpovídá... :-) pro začátek je nutné pochopit jak soud funguje.

    ( *ne koukat na Soudkyni Barbaru jsem nemyslel )

    cyrilku
    Byl jsi někdy u soudu? Na blbosti se hrozně blbě odpovídá... :-) pro začátek je nutné pochopit jak soud funguje.

    ( *ne koukat na Soudkyni Barbaru jsem nemyslel )

  • cyril
    19:39 15.08.2016

    RiMr by napsal něco v tom smyslu - a v Americe zase bijou černochy že? :D

    RiMr by napsal něco v tom smyslu - a v Americe zase bijou černochy že? :D

  • Hana Zelená
    19:38 15.08.2016

    Ano, soud shledal že došlo k výtržnictví.

    Tento trestný čin byl v právním řádu zakotven vždy, nejedná se o nic nového a v Zapletalově milovaném Rusku je trestný taky,

    V ...
    Zobrazit celý příspěvek

    Ano, soud shledal že došlo k výtržnictví.

    Tento trestný čin byl v právním řádu zakotven vždy, nejedná se o nic nového a v Zapletalově milovaném Rusku je trestný taky,

    V zemi, kde je demonstrující odlvečen už když vytáhne papír s nápisem , by si ale Zapletal možná ani nestihl sundat kalhoty.
    Skrýt celý příspěvek

  • cyril
    19:35 15.08.2016

    SeaWolf: vlku nezlob ! :D
    Skutečnost, že Zapletal všude nosí uniformu armády Aliance, kterou považuje za "největší legální teroristickou organizaci pod vedením USA" (připomeňme, ...
    Zobrazit celý příspěvek

    SeaWolf: vlku nezlob ! :D
    Skutečnost, že Zapletal všude nosí uniformu armády Aliance, kterou považuje za "největší legální teroristickou organizaci pod vedením USA" (připomeňme, že terorismus není v žádné zemi Aliance legální a Spojené státy ji ani nevedou: Pouze na chod NATO nejvíce přispívají), je ale z hlediska práva nanejvýše přestupkem.


    Trestný čin výtržníctví, podle kterého byl Zapletal zatím nepravomocně odsouzen, naopak v trestním zákoníku uveden je.

    takže ?
    Skrýt celý příspěvek

  • SeaWolf
    19:32 15.08.2016

    cyrile jenže o tom to právě, že byl v uniformě. Haf

    cyrile jenže o tom to právě, že byl v uniformě. Haf

  • cyril
    19:30 15.08.2016

    Hana Zelená: nebojte se, mne na rozdíl "od někoho" nahaté zadky právěže netrápí ... :D

    Hana Zelená: nebojte se, mne na rozdíl "od někoho" nahaté zadky právěže netrápí ... :D

  • cyril
    19:27 15.08.2016

    SeaWolf: o uniformě jsem nic nepsal ty jeden mořský vlku, reagoval jsem na příspěvky podemnou, kde sice vykládají, jak je nahota zakázaná (je holý zadek nahota ? ), ale někde to ...
    Zobrazit celý příspěvek

    SeaWolf: o uniformě jsem nic nepsal ty jeden mořský vlku, reagoval jsem na příspěvky podemnou, kde sice vykládají, jak je nahota zakázaná (je holý zadek nahota ? ), ale někde to nevadí, jinde to vadí, podle toho na koho se ukazuje co? Ať je klidně souzen za hanobení uniformy, to je mi šumák, ale ve článku se jasně píše i o výtržnictví, tak to příště čti pořádně.
    Skrýt celý příspěvek

  • Hana Zelená
    19:24 15.08.2016

    cyril

    Eurokontinentální právní systém je založen na aplikaci právních norem:

    Skutkovou podstatu trestných činů posuzuje soud ve vztahu k zákonům, v tomto případě zákona č. ...
    Zobrazit celý příspěvek

    cyril

    Eurokontinentální právní systém je založen na aplikaci právních norem:

    Skutkovou podstatu trestných činů posuzuje soud ve vztahu k zákonům, v tomto případě zákona č. 40/2009 § 385 výtržnictví. dohledejte si jeho znění :)

    Pokud vás trápí jiné holé zadky a máte dokonce dojem, že by jimi byl spáchán trestný činy, je vaší povinností to oznámit policii. Já o nich ale na stránkách Armádních novin pojednávat nebudu.

    Na onom pochodu je pokud vím z uniformy našich vojáků nevystrkoval nikdo..
    Skrýt celý příspěvek

  • Hana Zelená
    19:24 15.08.2016

    cyril

    Eurokontinentální právní systém je založen na aplikaci právních norem:

    Skutkovou podstatu trestných činů posuzuje soud ve vztahu k zákonům, v tomto případě zákona č. ...
    Zobrazit celý příspěvek

    cyril

    Eurokontinentální právní systém je založen na aplikaci právních norem:

    Skutkovou podstatu trestných činů posuzuje soud ve vztahu k zákonům, v tomto případě zákona č. 40/2009 § 385 výtržnictví. dohledejte si jeho znění :)

    Pokud vás trápí jiné holé zadky a máte dokonce dojem, že by jimi byl spáchán trestný činy, je vaší povinností to oznámit policii. Já o nich ale na stránkách Armádních novin pojednávat nebudu.

    Na onom pochodu je pokud vím z uniformy našich vojáků nevystrkoval nikdo..
    Skrýt celý příspěvek

  • SeaWolf
    19:19 15.08.2016

    cyril
    Oni v gayové pochodovali v uniformách AČR ? Nebo jsi se koukal na zprávy v Russia Today ? :-D

    cyril
    Oni v gayové pochodovali v uniformách AČR ? Nebo jsi se koukal na zprávy v Russia Today ? :-D

  • cyril
    19:09 15.08.2016

    To je vtipné kolik se tady vyrojilo zadkobijců. Stačí se podívat třeba na fotky z průvodu gay pride, kolik tam bylo nahatých prdelí, a kolik z nich je popotáhováno u soudu? Na ...
    Zobrazit celý příspěvek

    To je vtipné kolik se tady vyrojilo zadkobijců. Stačí se podívat třeba na fotky z průvodu gay pride, kolik tam bylo nahatých prdelí, a kolik z nich je popotáhováno u soudu? Na obyčejné lidi vystrkování zadků neva, ale vystrčit je na ty vaše emerické hrdiny, to je už silná káva co? :D Něco vykládejte o suverenitě :D
    Skrýt celý příspěvek

  • Ztalyn
    19:04 15.08.2016

    ale on není trestán za vystrčení zadku, je trestán za ideologické vystrčení zadku

    kdyby vystrčil prdel na portrét putina, položenou fotku u stromu, při demonstraci síly ...
    Zobrazit celý příspěvek

    ale on není trestán za vystrčení zadku, je trestán za ideologické vystrčení zadku

    kdyby vystrčil prdel na portrét putina, položenou fotku u stromu, při demonstraci síly podrobeným zemím, tzn. průjezdu USA okupačních vojsk evropou, byl by tam dynsbír, vyfotily by se, dostal by diplom a šapiro by si gay pride užil s více čistou hlavou
    Skrýt celý příspěvek

  • gaunt2
    19:02 15.08.2016

    Strategist: Bývalý komunista generál Pavel ti nevadí? Pokud ti přijde 10 měsíců za nahotu slabé, tak se odstěhuj někam do Islámského Státu.

    Strategist: Bývalý komunista generál Pavel ti nevadí? Pokud ti přijde 10 měsíců za nahotu slabé, tak se odstěhuj někam do Islámského Státu.

  • Gloton
    18:51 15.08.2016

    Já s tím jeho "protestem" sice nesouhlasím, ale už vůbec nemohu souhlasit s tím trestem.
    Copak nevidíte, jak je to absurdní a nepřiměřené.
    Za vystrčený holý zadek 10 měsíců ...
    Zobrazit celý příspěvek

    Já s tím jeho "protestem" sice nesouhlasím, ale už vůbec nemohu souhlasit s tím trestem.
    Copak nevidíte, jak je to absurdní a nepřiměřené.
    Za vystrčený holý zadek 10 měsíců vězení, i když s podmínkou na 24 měsíců.
    Nehledě k tomu, že takový trest a medializace je ve finále dokonce kontraproduktivní.
    Pro mě je nepřijatelné, aby za vystrčený holý zadek šel někdo na 10 měsíců do vězení a za znásilnění a mučení dítěte byl, byť nezletilý, pachatel sproštěn jakéhkoliv poterstání. A mohl bych pokračovat spoooustou dalších příkladů absurdit v našem degenerovaném uplatnění "práva" či spíše bezpráví.
    Něco je v naší společnosti úplně špatně.
    Skrýt celý příspěvek

  • Strategist
    18:41 15.08.2016

    Gaunt2: jizvy po komunistech v české republice zůstávaji dodnes a nahota na veřejnosti je zakázána takže trest dostal právem, byla zakázána uz za husitu kdy za to někoho aji ...
    Zobrazit celý příspěvek

    Gaunt2: jizvy po komunistech v české republice zůstávaji dodnes a nahota na veřejnosti je zakázána takže trest dostal právem, byla zakázána uz za husitu kdy za to někoho aji upalili takže takových 10 měsíců to je slabé. To ze ten člověk nemá rozum a není chyba ani čr ani usa. Osobně bych mu ten trest i prodloužil, co si o tom tak můžou jiné národy myslet, jak to tu u nás vypadá, když vidí toto.
    Skrýt celý příspěvek

  • Magister_Peditum
    18:24 15.08.2016

    gaunt2 mě nepřestává překvapovat. Takhle se odkopat... :-D

    gaunt2 mě nepřestává překvapovat. Takhle se odkopat... :-D

  • D.i.p
    18:20 15.08.2016

    gaunt2:
    Naštěstí to USA vojsko, co projíždělo, nebylo tak velké, aby mohlo ohrozit naší patetickou armádu. To jsem si teda oddechl. Ještě, že nejsou tak chytrý jako Sověti v 68.

    gaunt2:
    Naštěstí to USA vojsko, co projíždělo, nebylo tak velké, aby mohlo ohrozit naší patetickou armádu. To jsem si teda oddechl. Ještě, že nejsou tak chytrý jako Sověti v 68.

  • RiMr71
    18:17 15.08.2016

    ...ruská ambasáda vyhlásila poplach, nastupují brigádníci :)

    ...ruská ambasáda vyhlásila poplach, nastupují brigádníci :)

  • Ztalyn
    18:14 15.08.2016

    Apache - bylo by fajn uvést nějaký příklad, v čem je tato (česká) republika suveréní k datu 2016-08-15, pro zasmání

    Apache - bylo by fajn uvést nějaký příklad, v čem je tato (česká) republika suveréní k datu 2016-08-15, pro zasmání

  • gaunt2
    18:13 15.08.2016

    apache: V současnosti nás Rusko neokupuje. Nikdo sem ruské vojáky nezve. Není nic špatného na vyjádření nesouhlasu s agresivní politikou NATO proti Rusku.

    Kdo je pro kolaboranta ...
    Zobrazit celý příspěvek

    apache: V současnosti nás Rusko neokupuje. Nikdo sem ruské vojáky nezve. Není nic špatného na vyjádření nesouhlasu s agresivní politikou NATO proti Rusku.

    Kdo je pro kolaboranta spojenec, může být pro jiného okupant.
    Skrýt celý příspěvek

  • fotr
    18:13 15.08.2016

    Pan Zapletal si plete demokracii s anarchií. Sledoval jsem v TV jedno jeho vyjádření kde si stěžoval že jsou potlačována jeho práva na svobodný projev. Podle mého názoru nemá ...
    Zobrazit celý příspěvek

    Pan Zapletal si plete demokracii s anarchií. Sledoval jsem v TV jedno jeho vyjádření kde si stěžoval že jsou potlačována jeho práva na svobodný projev. Podle mého názoru nemá pravdu a kdyby protestoval normální, slušnou formou, nikdo by si ho nevšiml. Při této akci vyjádřilo svoji nelibost s průjezdem kolony více lidí, osobně jsem viděl pána s transparentem kde měl napsáno něco jako že zde nechce cizí vojáky, že nesouhlasí s politikou USA a podobně. Slušnou formou vyjádřil svůj názor a nikdo mu nebránil ani ho netrestal, samozřejmě. Pan Zapletal se dopustil výtržnosti, což nějak nedokáže pochopit. U nás je prostě obnažování na veřejnosti zakázáno. Na co a proč si stěžuje? Zřejmě jen proto aby se ukázal zajímavý a možná že ho za podobné věci i někdo platí, co já vím.
    Skrýt celý příspěvek

  • jarpe
    18:08 15.08.2016

    Apache: To nebyl zrovna dobrý příklad. Co třeba Irák. Tam dělali spojenci víc než přejíždění tramvají.

    Apache: To nebyl zrovna dobrý příklad. Co třeba Irák. Tam dělali spojenci víc než přejíždění tramvají.

  • RiMr71
    18:06 15.08.2016

    Ale Gauntova vlast přece není ČR.
    Někdy se tak "odkope", že se o něm nedá napsat nic jiného, než že to je vlastizrádná kolaborantská lůza, za okupace byl bezpochyby vzorným ...
    Zobrazit celý příspěvek

    Ale Gauntova vlast přece není ČR.
    Někdy se tak "odkope", že se o něm nedá napsat nic jiného, než že to je vlastizrádná kolaborantská lůza, za okupace byl bezpochyby vzorným přicmrdávačem okupantů (pokud byl už na světě) - vždycky jsme takové měli.
    Jediné naše štěstí i jeho prokletí je, že je naprosto bezvýznamný. Je mi ho vlastně líto, stejně jako toho pomateného Zapletala... Osobně bych ho osvobodil, vždyť je to blázen..
    Skrýt celý příspěvek

  • gaunt2
    18:02 15.08.2016

    Hana Zelená: Mluvíte stejně jako kolaboranti v roce 1939. Tehdy bylo také vše v souladu s právem.

    Do NATO jsme vstoupili díky nátlaku na naše politiky. Většina občanů byla podle ...
    Zobrazit celý příspěvek

    Hana Zelená: Mluvíte stejně jako kolaboranti v roce 1939. Tehdy bylo také vše v souladu s právem.

    Do NATO jsme vstoupili díky nátlaku na naše politiky. Většina občanů byla podle průzkumů proti. Referendum se nekonalo. Proč se v žádné zemi nesmí konat referendum o vystoupení? Proč se nesmělo nedávno konat referendum v Černé Hoře?

    Každý, kdo sem zve okupační vojska, pomáhá jim nebo je vítá, je kolaborant a vlastizrádce.
    Skrýt celý příspěvek

  • apache
    17:54 15.08.2016

    gaunt2: Vítat spojenecká vojska, která projíždí, která po nás nestřílí, která nikdy neobsazují naše města, která nepřejížděla tramvaje svými tanky, která neobsazovala naše vládní ...
    Zobrazit celý příspěvek

    gaunt2: Vítat spojenecká vojska, která projíždí, která po nás nestřílí, která nikdy neobsazují naše města, která nepřejížděla tramvaje svými tanky, která neobsazovala naše vládní budovy a nezatýkala naše vládní činitele, vítat taková SPOJENECKÁ vojska je naprosto v pořádku. Naopak skandovat "rasíja" a vzpomínat vojsko, které nás v relativně nedávné době obsadilo, střílelo do lidí a vojenskou silou nás drželo desítky let pod krkem, a to naprosto bez respektování naší suverenity, to v pořádku není. Ale debilovi to asi nevysvětlím.

    Jinak v Rusku vás mohou zatknout za účast na nepovolené demonstraci, i když jste sám. Účast na nepovolené demonstraci v počtu jednoho demonstrujícího. Takový precedent tam existuje od minulého roku.
    Skrýt celý příspěvek

  • Hana Zelená
    17:45 15.08.2016

    gaunt2

    trollíte tu ostošest a každým příspěvkem se usvědčujete z neznalosti základních zákonů svojí vlasti?

    - mezinárodní smlouvy jsou součástí právního pořádku, patří spolu ...
    Zobrazit celý příspěvek

    gaunt2

    trollíte tu ostošest a každým příspěvkem se usvědčujete z neznalosti základních zákonů svojí vlasti?

    - mezinárodní smlouvy jsou součástí právního pořádku, patří spolu s ústavou ki nejsilnějším zákonům

    - smlouva s NATO je ošetřena ústavním zákonem č. 300/2000 Sb.

    Takže my jsme také NATO, spojenci projíždějí se souhlasem námi volených zástupců: Nejedná se o okupaci.

    - na závěr, vlastizrada čili kolaborace spočívá mj, ve spojení s cizí mocnost, v útoku na volené orgány, v rozvracení stávajícího režimu... Pokud se někteří diskutující níže domnívají,že se § 309 takétrestní zákoník zákon č.40/2009 Sb., mají na svůj názor právo
    Skrýt celý příspěvek

  • gaunt2
    17:25 15.08.2016

    apache: Naší zemí projíždějí cizí vojska. Ti co je vítají podle vás nejsou kolaboranti. Ti co proti nim protestují podle vás kolaboranti jsou. Asi nevíte co znamená slovo ...
    Zobrazit celý příspěvek

    apache: Naší zemí projíždějí cizí vojska. Ti co je vítají podle vás nejsou kolaboranti. Ti co proti nim protestují podle vás kolaboranti jsou. Asi nevíte co znamená slovo kolaborant.
    Skrýt celý příspěvek

  • CerVus
    17:15 15.08.2016

    gaunt2: Ale hanobení uniformy ne.

    gaunt2: Ale hanobení uniformy ne.

  • markus223
    17:11 15.08.2016

    Neskutečná banda šašků. :-D

    Neskutečná banda šašků. :-D

  • gaunt2
    17:09 15.08.2016

    CerVus: V Rusku je na rozdíl od USA nahota na veřejnosti povolená.

    CerVus: V Rusku je na rozdíl od USA nahota na veřejnosti povolená.

  • gaunt2
    17:04 15.08.2016

    apache: Odboj v protektorátu si také musel hledat spojence v zahraničí. Bez toho to nejde.

    apache: Odboj v protektorátu si také musel hledat spojence v zahraničí. Bez toho to nejde.

  • CerVus
    17:02 15.08.2016

    gaunt2: Zločin to sice není, ale obnažování se na veřejnosti je přestupek. A za ten stíhat lze. A kdyby tohle udělal v jeho milovaném Rusku, tak by si šel na pěkných pár týdnů ...
    Zobrazit celý příspěvek

    gaunt2: Zločin to sice není, ale obnažování se na veřejnosti je přestupek. A za ten stíhat lze. A kdyby tohle udělal v jeho milovaném Rusku, tak by si šel na pěkných pár týdnů posedět.
    Skrýt celý příspěvek

  • apache
    17:01 15.08.2016

    Ten pan Vystrčená prdel pořád psal o tom, jak je to český vlastenec, ale všichni kolem něj pořvávali během jeho "výstupu" jenom "rasíja! rasíja!". Banda proruských kolaborantů, ...
    Zobrazit celý příspěvek

    Ten pan Vystrčená prdel pořád psal o tom, jak je to český vlastenec, ale všichni kolem něj pořvávali během jeho "výstupu" jenom "rasíja! rasíja!". Banda proruských kolaborantů, kteří spojencům, kteří zde projíždí a přátelí se s obyvatelstvem nadávají do okupantů, ale rusáky, kteří v ulicích našich měst stříleli do lidí a diktovali nám se zbraní v ruce jak máme žít po několik desetiletí, tak ty obdivují a stýskají si po nich. Není způsob, jakým dostatečně vyjádřit mé opovržení nad těmito ubožáky.
    Skrýt celý příspěvek

  • gaunt2
    16:56 15.08.2016

    SeaWolf: Zajeďte se podívat do Německa. Okupují Evropu jako celek.

    SeaWolf: Zajeďte se podívat do Německa. Okupují Evropu jako celek.

  • SeaWolf
    16:50 15.08.2016

    Znevažovat uniformu své země je trestné i v Rusku gaunte2 :-) tak aby jsi nepřestřelil.

    A kde sídlí v Čechách ta okupační armáda? Že bych vzal děcka a zajel se podívat

    Znevažovat uniformu své země je trestné i v Rusku gaunte2 :-) tak aby jsi nepřestřelil.

    A kde sídlí v Čechách ta okupační armáda? Že bych vzal děcka a zajel se podívat

  • Jura99
    16:30 15.08.2016

    Holej zadek na veřejnosti je nepochybně výtržnictví, můžeme se pouze dohadovat jestli nestačila pokuta. Trest je ale prozatím prostřednictvím trestního příkazu bez projednání v ...
    Zobrazit celý příspěvek

    Holej zadek na veřejnosti je nepochybně výtržnictví, můžeme se pouze dohadovat jestli nestačila pokuta. Trest je ale prozatím prostřednictvím trestního příkazu bez projednání v líčení, pokud obviněný podá odpor, trestní příkaz se ruší a proběhne standardní řízení.
    Skrýt celý příspěvek

  • gaunt2
    16:26 15.08.2016

    Další politický proces. Vystrčit *** na okupanty není zločin. Ti stejní lidé co se nad ním pohoršují obhajují Pussy Riot.

    Další politický proces. Vystrčit *** na okupanty není zločin. Ti stejní lidé co se nad ním pohoršují obhajují Pussy Riot.