SOUTĚŽ: Balistická vesta pro potřeby Armády České republiky

OMEGA DEFEND
Foto: Logo sponzora soutěže firmy OMEGA DEFEND / OMEGA DEFEND

Pravidelní čtenáři Armádních novin si určitě vzpomenou na sérií článků o balistických vestách používaných v Armádě České republiky. Pokud jste si mysleli, že tím to vše skončilo, neznáte Armádní noviny. Opravdu nemáme rádi plané řeči, proto jsme se spojili s výrobcem vojenské výstroje, firmou OMEGA DEFEND a připravili jsme pro vás společně jedinečné soutěžní klání. Cílem naší nové soutěže není nic menšího než návrh vlastní balistickou vestu, která bude následně  vyrobena ve firmě OMEGA DEFEND!!

Vojáci a Policisté ČR! Pokud nemáte rádi plané řeči a chcete něco udělat pro změnu, soutěž je určena přímo vám. Musíme však nejprve poděkovat firmě OMEGA DEFEND, kterou naše články o balistických vestách zaujaly, a díky ní jsme mohli celou soutěž zrealizovat.

Její ředitel, Ing. Jiří Koutník k tomu říká:

Touto soutěží sledujeme pouze jednu věc, chceme určitým způsobem prolomit neustálé spekulace a dohady okolo balistických ochranných vest, jejich podoby a provedení. Přesněji řečeno takových vest, které budou mít určitou šanci na uplatnění v AČR.

Protože kompetentní místa v tom sami nemají jasno, nastávají situace, kdy vznikne zadání pro VŘ a najednou se zjistí, že podoba, která je popsaná, náhodou odpovídá řešení, jaké má někdo ochráněno. Také se domníváme, že tato kompetentní místa, která rozhodují o tom, jaká vesta a od koho se zavede, jsou opravdu ovlivněna, a to nejen Googlem.

S ohledem na dosavadní zkušenosti a názory uživatelů z řad vojáků, chceme tedy touto cestou umožnit realizaci vesty dle jejich představ.  Budeme financovat návrh balistické vesty od těch, kteří budou opravdovými nositeli, pokud si skutečně takovou vestu sami navrhnou. Věříme, že tato soutěž bude úspěšná a setká se s ohlasem. Není potřeba, aby měl český voják na výběr pouze jeden model vesty, jen proto, že má na sobě novou křížovou vazbu a protože se na českém trhu nic lepšího nevyskytuje. Postupně chceme pokračovat i směrem k ostatní výstroji a vybavení. Přejeme všem hodně zdaru.

Důležité upozornění. Vzhledem k náročnosti zadání, není soutěž pro každého - pouze a jen pro příslušníky Armády České republiky nebo Policie ČR. Jen ti mají potřebné znalosti, zkušenosti a největší morální právo navrhovat tak důležitou výstrojní součástku jakou je balistická vesta.

Soutěžící mohou pochopitelně spolupracovat i s někým, kdo bude schopen jím s návrhem vesty pomoci. Navíc, pokud budou mít účastníci zájem, poskytneme jim zadání pro vývoj nových vest z posledního tendru z konce roku 2011, aby měli určitou představu, co vlastně za vestu a její výbavu AČR požaduje, jako například unikátní kapsu na vestě pro vložení rezervoáru na vodu apod.

Soutěž je navržena na 6 týdnů, během kterého musíte vestu nejen do detailu (pokud možno) popsat, ale i nakreslit. Nebudeme určitě zjišťovat, kolik lidí jste si na pomoc pozvali, nebo kdo vám vestu nakreslil. Cílem je opravdu zjistit, zda lze vyrobit vestu splňující všechny představy a přání vojáků.

Pokud si myslíte, že zrovna váš nápad může změnit pravidla hry na trhu s vestami, neváhejte a zúčastněte se soutěže. Jakmile zašlete svůj návrh na naši e-mailovou adresu, stáváte se automaticky soutěžícím – za splnění níže uvedených podmínek. Čekají na vás nejen hodnotné ceny, ale především příslib lukrativní spolupráce s firmou OMEGA DEFEND. Nezapomeňte! Výsledkem vaší práce bude fyzická realizace vašeho nápadu!

 

Pravidla soutěže

Zadání soutěže: Vytvořit vlastní návrh balistické vesty

Cíl soutěže: Navrhnout a popsat vlastní originální balistickou vestu, která bude nejlépe vyhovovat vševojskovým potřebám Armády České republiky. Kromě vlastního technického popisu musí soutěžící dodat i grafickou předlohu vesty.

Hodnoticí kritéria: Vesty se budou posuzovat podle propracovanosti a promyšlenosti jednotlivých detailů. Vyhrává nejkomplexnější vesta, která nejlépe plní svou funkci, je ale zároveň nenáročná a levná na výrobu.

Kdo se může zúčastnit: Pouze a jen příslušnici Armády České republiky a Policie ČR

Přihlášení do soutěže: Soutěžícím se stane kdokoliv, kdo pošle svůj návrh (popis + kresbu), své jméno, služební a telefonní číslo na adresu redakce@armadninoviny.cz

Porota: Vesty budou posuzovat vývojáři balistických vest ze společnosti OMEGA DEFEND a také čeští příslušnici elitních jednotek AČR

Start soutěže: 02. 07. 2012

Uzávěrka soutěže: 23:59 13.08.2012 (doba trvání soutěže je 6 týdnů)

Zveřejnění došlých prací: 14. 8. 2012 na stránkách Armádních novin a FaceBook stránkách Armádních novin

Místo a čas vyhodnocení soutěže: 21. 8. 2012 na stránkách Armádních novin a FaceBook stránkách Armádních novin

Ceny pro výherce:

1. místo - Dárkový set od firmy OMEGA DEFEND (tričko UBACS + funkční spodní prádlo)

Vítězné řešení bude předáno firmě OMEGA DEFEND, která následně fyzicky zrealizuje výrobu vesty podle popisu a obrázků vítězného řešení!!

Technické specifikace soutěže

Pravidla pro došle práce:

  • 1x technický popis samotné vesty v libovolné délce - formát .doc nebo .pdf

  • Minimálně 1x obrázek vesty (grafická předloha, skica)

  • U každého obrázku bude vpravo dole podpis, nebo znak autora. Soutěžící si může nechat obrázek své vesty nakreslit u libovolné třetí osoby.

  • Své práce posílejte na redkace@armadninoviny.cz nebo nahrajte na libovolné on-line uložiště dat (uloz.to apod.).

  • Došle práce budou po uzávěrce soutěže trvale umístěny na stránkách www.armadninoviny.cz a www.omega-defend.cz . Samozřejmosti je odkaz na tvůrce. 

Pravidla hodnocení:

  • Porota bude složena ze zástupců firmy OMEGA DEFEND a příslušníků elitních jednotek AČR.

  • Výherci budou kontaktování e-mailem nebo telefonicky.

Pravidla vyplacení věcné ceny:

  • Vítěz bude kontaktován zástupci OMEGA DEFEND e-mailem nebo telefonicky. Ceny budou poslány poštou nebo osobně předány.

 

Veškeré dotazy k soutěži směřujte na e-mailovou adresu redakce@armadninoviny.cz

Nahlásit chybu v článku


Související články

Díl č.1 - Problematika bojových vest zavedených v Armádě České republiky

Od našich čtenářů jsme dostali mnoho dopisů a podnětů s přáním, abychom se podívali na problematiku ...

Problematika taktické výstroje v Armádě České republiky

Dnešním článkem se paralelně připojíme k našemu seriálu o ochranných vestách a nosičích plátů ...

Díl č.2 - Problematika bojových vest zavedených v Armádě České republiky

V dnešním díle jsme se pustili do srovnání tří nejpoužívanějších ochranných vest v Armádě České ...

Díl č.3 - Problematika bojových vest zavedených v Armádě České republiky

Po několika článcích o vestách, jejich typech a technických provedeních, Vám chceme nabídnout také ...

Komentáře

Zvýraznit příspěvky za posledních:
  • Josef
    09:40 09.08.2012

    Ne, rozhodne nemam na mysli pana Hanuse ci Novotu. Treba v pripade vesty CIRAS od EI bych se ve slabe chvilce i vsadil, ze bude o cca 40% levnejsi, nez nejlepsi cesky produkt ...Zobrazit celý příspěvek

    Ne, rozhodne nemam na mysli pana Hanuse ci Novotu. Treba v pripade vesty CIRAS od EI bych se ve slabe chvilce i vsadil, ze bude o cca 40% levnejsi, nez nejlepsi cesky produkt odpovidajici kvality. Zkusenost s tim mam, a hned nekolik. Znam X lidi, kteri si onu vestu poridili nebo poridit chteli pred vyjezdem do operaci. Nejsem proti cilenemu protezovani ceskeho prumyslu, ale to by na to ten cesky prumysl musel mit. Jsou i v CR firmy patrici nadsencum, kteri jsou ochotni bohatnout pomalu a tudiz jejich cena je nastavena tak aby nesdirala armadu z kuze pri zachovane vysoke kvalite produktu. Tito srdcari vsak bohuzel nemaji dost kapitalu na to, aby sve produkty prosadili do kolotoce armadnich nakupu. Takze za sebe rikam, nakupme X tisic vest od Eaglu a jsem si jisty, ze to bude levnejsi nez platit nekonecny proces vyvoje, ktery bude pokracovat jeste deset let pote, co armada ty vesty dostane. Protoze onech deset let bude trvat, nez se odstrani vsechny nedostatky s ohledem na zadani. A protoze smlouva bude podepsana ve prospech dodavatele, armada na penalech a pokutach nedostane zpatky nic.

    A ted k te Cine:
    1.) situace v ceskych tovarnach a vyrobnach uz nema k te cinske moc daleko ( s lehkou nadsazkou, nicmene slovo "totalita" je uplatnovane v plne mire. Je vsak pravdou, ze ja mohu z tovarny kdykoliv odejit a umrit svobodne pod mostem)
    2.) oprostim-li se od emoci, tak mi nejdriv muj stat potazmo vlada musi umoznit citit s ostatnimi a ne se starat jen o existenci svoji ci sve rodiny (mluvim vseobecne a zohlednuji cca 60% ceske populace, ktera v zivote nedosahne ani na 70% proklamovane prumerne mzdy).
    3.) v okamziku, az si budu moci z existencnich duvodu dovolit zohlednovat pracovni podminky v Cine, tak je, slibuji, zohlednovat zacnu. Zatim bych zaukoloval cloveka zodpovedneho za danou oblast v armade aby nakoupil pozadovanou kvalitu z jakychkoliv zdroju pri vynalozeni co nejnizsich prostredku.

    Zaverem: mrzi mne, ze jsme se dostali na "cinskou" pudu v diskusi, kde tenhle argument nema co delat. Pokud firma "omega defend" patri k onem srdcarum, ktere jsem zminil vyse, pak preji hodne stesti i kdyz z meho textu asi vyplyva, ze jsem spise skeptikem. S autorem "Omega Defend CEO" souhlasim ve vetsine napsaneho. Jen jsem si jist, ze tento slechetny a uvedomely pristup v podminkach dnesni spolecnosti nema sanci na uspech. Ac bych tuto situaci rad zmenil, nerad bych videl, ze se to deje na ukor bezpecnosti nasich vojaku a rozpoctu armady.Skrýt celý příspěvek

  • OMEGA DEFEND CEO
    13:29 05.08.2012

    Já nevím která vesta na malém Českém trhu je ta kvalitní vesta o které se tady hovoří a která splní podmínky které si klade vedení příslušného odboru AČR. Myslím, že ani pan ...Zobrazit celý příspěvek

    Já nevím která vesta na malém Českém trhu je ta kvalitní vesta o které se tady hovoří a která splní podmínky které si klade vedení příslušného odboru AČR. Myslím, že ani pan Novota a ani pan Hanuš takovou vestu ve své nabídce nemají. Mají zcela jistě svoje modely více či méně okopírované od jiných výrobců ovšem také s vlastní dávkou kreativity, ale za to se na ně nikdo nemůže zlobit, a to protože ten trend tady prostě je, jiný výrobce s něčím vyběhne, ale protože je drahý tak se toho místní firma chytne a udělá prostě levnější kopii.Proč ? No protože některý z úředníků MO nějakou vestu viděl na Google a nebo na nějaké výstavě a řekl si že by to mohlo být ono pro Českého vojáka, viz vesty CIRAS od EI...ovšem vesta je drahá a tudíž se musí udělat její kopie, jenže když se kopíruje tak se to udělá dobře nebo špatně....a jak to dopadlo někteří vědí.
    Dál se opravdu rozepisovat nechci, protože by si někdo mohl myslet, že chceme konkurenci pomluvit, ne to nechceme jen vyjadřujeme názor a konkurence si vážíme. Protože zůstává jen na Českém nebo Slovenském trhu.....
    Tato soutěž vznikla jen proto, aby se všichni ti kterých se to týká mohli vyjádřit a případně navrhnout. Zcela souhlasím že je již všechno vymyšleno a dost těžko se bude vymýšlet zcela něco nového. Ale určitě se dá několik vest naklonovat do jedné, která bude potom univerzálně vyhovovat, tedy měla by.
    Závěrem, co se týká vest od Black Hawk nebo Warrior, to jsou tzv. sparťanské vesty které se šijí v Číně pod přísným dohledem kvalitáře ISO a za podmínek které si nikdo nedovede představit, proto jsou relativně levné. Pokud půjdeme dám, musíte si uvědomit že mnoho továren v Číně pracuje totalitním a fašistickým způsobem, za pravdu špatných podmínek a za minimální mzdu. Troufnu si říci, že je to jako modernější koncentrační tábor....když někdo zatracuje fašismus a to je snad pochopitelné, měl by se i zamyslet nad tím jak podporuje kupováním Čínských výrobků tento totalitní režim a jeho způsob týrání lidí.....proto se odmítám bavit o výrobcích tohoto typu ( balistických vest ) z Číny a podobných lokalit. Jediné co mnohé z nás omlouvá je to že nemají ani zdání v jakých podmínkách se tam pracuje.Skrýt celý příspěvek

  • Martin
    19:36 28.07.2012

    http://www.warriorassaultsyste... http://www.uktactical.com/acat... S těmito produkty mám osobní zkušenost, a absolutně ...Zobrazit celý příspěvek

    http://www.warriorassaultsyste...

    http://www.uktactical.com/acat...

    S těmito produkty mám osobní zkušenost, a absolutně nemám co bych vytkl.
    Naproti tomu výstroj běžně dodávaná příslušníkům AČR do zahraničních misí je přinejmenším nevhodná.
    Už není co vyvíjet...
    Lze jen špatně nebo dobře kopírovat...Skrýt celý příspěvek

  • Josef
    15:34 24.07.2012

    Ocenuji zajem vyrobce, ale proc investovat cas a penize do neceho co uz tady je a staci si to jen koupit v potrebne kvalite a slozeni? Univerzalni dobra vesta neexistuje. V jednom ...Zobrazit celý příspěvek

    Ocenuji zajem vyrobce, ale proc investovat cas a penize do neceho co uz tady je a staci si to jen koupit v potrebne kvalite a slozeni? Univerzalni dobra vesta neexistuje. V jednom ze clanku na techto strankach se pise o velikosti vesty versus vykon funkce ridice. Argument nejakeho chytraka byl, ze se to tu chvilku v aute da vydrzet a ze vesta ma hlavne chranit pri sesednuti. Spousta ridicu travi timto zpusobem nekolik hodin a nekdy nekolik dni. Timto chci pouze poukazat, ze nejde zavdecit vsem a nejde se ani zavdecit vetsine. Jsou proste funkce s velmi specifickymi pozadavky, ktere system nakupu v nasi armade neni schopen a asi ani ochoten vyresit. Proc nakupovat bandaliry na zasobniky od Blackhawk za min nez 100$ kdyz muzu mit od Novoty za 5000,- kc ?
    Dobre vesty na trhu jiz jsou, staci si vybrat a nakoupit. Ale to by asi nebyl takovy vyvar.Skrýt celý příspěvek

  • Jan Grohmann
    14:11 06.07.2012

    Pro Kubec. Odpověď viz e-mail. Poprosil bych všechny ostatní, s tak specifickými dotazy, aby se na nás obraceli přímo na e-mail. Děkujeme.

    Pro Kubec. Odpověď viz e-mail. Poprosil bych všechny ostatní, s tak specifickými dotazy, aby se na nás obraceli přímo na e-mail. Děkujeme.

  • Kubec
    02:50 06.07.2012

    Dobrý den, měl bych veliký zájem o kritéria výběrového řízení na vesty pro armádu. Obzvláště mě zajímá část, kde vesta musí obsahovat rezervoár na vodu. Můžete mi tato kritéria ...Zobrazit celý příspěvek

    Dobrý den, měl bych veliký zájem o kritéria výběrového řízení na vesty pro armádu. Obzvláště mě zajímá část, kde vesta musí obsahovat rezervoár na vodu. Můžete mi tato kritéria prosím poslat na mail? Děkuji
    Martin KubečekSkrýt celý příspěvek

  • Omega Defend Ceo
    17:09 04.07.2012

    Pane Karlos, chcete nás touto cestou urazit, výzkum provádíme to jste se trefil, ale týká se to zcela jiného oboru. Myslím ze tema ke kteremu je tato diskuze určena je jiné, ale ...Zobrazit celý příspěvek

    Pane Karlos, chcete nás touto cestou urazit, výzkum provádíme to jste se trefil, ale týká se to zcela jiného oboru. Myslím ze tema ke kteremu je tato diskuze určena je jiné, ale pokud mate ještě nejaké zajimavé dotazy pošlete na nás email, radi vám sdělíme jaky výzkum a vývoj provádíme ale myslím ze v tomto nasem oboru nemáte dostatečne znalosti na vyváženost diskuzi...Skrýt celý příspěvek

  • karlos
    16:13 04.07.2012

    Ale taky máte něco společného s výskumem mutantů a tak ??? :D

    Ale taky máte něco společného s výskumem mutantů a tak ??? :D

  • OMEGA DEFEND CEO
    15:07 04.07.2012

    Co se týká našeho loga, myslím, že naše logo jako celek je zcela odlišné od zmíněné sci-fi korporace, nic méně deštník je velmi podobný to jr pravda, u nás ovšem symbolizuje zcela ...Zobrazit celý příspěvek

    Co se týká našeho loga, myslím, že naše logo jako celek je zcela odlišné od zmíněné sci-fi korporace, nic méně deštník je velmi podobný to jr pravda, u nás ovšem symbolizuje zcela něco jiného....naše logo jako celek bylo konzultováno s UPV a v žádném případě nenarušuje cizí práva....Skrýt celý příspěvek

  • Jan Grohmann
    11:50 04.07.2012

    Pro Grafik: Kontaktujte nás na e-mail redakce@armadninoviny.cz . Děkujeme.

    Pro Grafik: Kontaktujte nás na e-mail redakce@armadninoviny.cz . Děkujeme.

  • raw
    08:05 04.07.2012

    logo firmy omega defence je zcela jasne ukradene z Resident Evilu ... Umbrella Corporation - http://cs.wikipedia.org/wiki/U... muzete to prosim nejak komentovat? ...Zobrazit celý příspěvek

    logo firmy omega defence je zcela jasne ukradene z Resident Evilu ... Umbrella Corporation - http://cs.wikipedia.org/wiki/U... muzete to prosim nejak komentovat? Dekuji.Skrýt celý příspěvek

  • Grafik
    06:39 04.07.2012

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat - pokud bych návrh posílal zprostředkovaně přes nějakého toho kamaráda příslušníka - mohl by to být i člen městské policie? Děkuji za odpověď

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat - pokud bych návrh posílal zprostředkovaně přes nějakého toho kamaráda příslušníka - mohl by to být i člen městské policie? Děkuji za odpověď

  • OMEGA DEFEND CEO
    20:39 03.07.2012

    Ano máte pochopitelně pravdu, zcela jistě si dovedu představit, že i přátelé plastových projektilů mohou mít dobré nápady a návrhy, které se mohou těm opravdovým bojovníkům líbit. ...Zobrazit celý příspěvek

    Ano máte pochopitelně pravdu, zcela jistě si dovedu představit, že i přátelé plastových projektilů mohou mít dobré nápady a návrhy, které se mohou těm opravdovým bojovníkům líbit. Proto si myslím že jsme nechali otevřená dvířka v zadání a řekli jsme voják nebo policista se svým týmem, ale už neříkáme kolik lidí v něm má být ... takže když třeba bude mít pan Tříska z Prahy nápad a velkou ideu na vestu bude znát třeba nějakého Pavla nebo Petra z 43. výsadkového praporu z Chrudimy, všechno mu nachystá a ten Petr nebo Pavel to odešle....to je přátelé přípustné...my jsme chtěli aby nám nechodily nesmysly a aby se pod to opravdu někdo podepsal a hlavně to přešlo přes někoho z praxe který než se to odešle k nám se nad tím zamyslel a řekl...jo to je dobré to tam pošleme a nebo to není dobré to posílat nebudeme.....myslím že tím jsem to osvětlil....přeji všem hodně zdaru a nehlaste se pochopitelně všichni....ovšem čekal bych, že se přihlásí nějaké ty věhlasné skupiny jako je např. pan Tříska z Prahy, které mají po útvarech AČR hodně kamarádů a kteří cítí potřebu se k takovému tématu vyjádřit i graficky a ne nejen písemně na fórech....Skrýt celý příspěvek

  • psovod
    16:29 03.07.2012

    je řada lidí,např. od az až po některé softáky,kteří investují svoje peníze do kvalitní zahraniční výbavy a řada z nich má vlastní vesty at už ze zahraničí nebo třeba čr ale ...Zobrazit celý příspěvek

    je řada lidí,např. od az až po některé softáky,kteří investují svoje peníze do kvalitní zahraniční výbavy a řada z nich má vlastní vesty at už ze zahraničí nebo třeba čr ale nejsou členy ačr tak mají smůlu,přitom právě mezi nimi je řada nadšenců,kteří toho o výbavě vojáka ví mnohem vív než průměrný příslušník ačr který měl na sobě tak leda mns,proto je velká chyba,že se do tohodle nemůže zapojit každý,ale je tady řešení,pokud někdo z nevojenské veřejnosti má nějaké nápady,kontaktujte známého z ačr-určitě každý někoho zná a třeba bude ochoten pod svým jménem to poslat,jsme přece češi a jako obvykle dokážeme nesmyslné nařízení nějak obejítSkrýt celý příspěvek

  • Deadog
    11:20 03.07.2012

    ono je to hezke ze se chcete ptat tech nejpovolanejsich a je to samozdrejme logicke , ale kdyby ste dali prostor i laikum ,nevojakum ,kteri se ale o vojenstvi zajimaji a maji ...Zobrazit celý příspěvek

    ono je to hezke ze se chcete ptat tech nejpovolanejsich a je to samozdrejme logicke , ale kdyby ste dali prostor i laikum ,nevojakum ,kteri se ale o vojenstvi zajimaji a maji napady treba by se nektere jejich navrhy nebo detaily daly aplikovat do konecneho produktu , jak sem mel moznost posoudit ze soutěže " co oko nevidí " ktere sem se zucastnil ,trendy a posuzovani odborne poroty nebo chcete li pohled onech odborniku je casto velice uzkoprsy a drzici se nejakych 100 let starych tabulek a mustru ,chci tim rict ze ikdyz navrhy "laiku " pravdepodobne nebudou perfektni a rada z nich zcela nepouzitelna mohou prinest zajimave napady a nove pohledy na dane tema , takova DARPA tohoto systemu vyuziva opravdu hodne , ono prece tem vojakum nikdo nenuti aby chodili v necem co nakreslim ,ale muzou se podivat co lidi napadlo ,treba se tomu zasmat , neni pak nic jednodusiho hodit nesmysly do kose ne ? stejne sme tady vsichni militaristi a jde nam spise nez o vyhru o to zucastnit se a mozna pomoct nasim vojakum ,ja bych to tedy povazoval za cestSkrýt celý příspěvek

  • Jan Grohmann
    09:47 03.07.2012

    Pro palo: Soutěž jsme nastavili tak, aby o své výstroji rozhodovali ti, kteří ji budou používat. Tedy ne "odborníci" sedící za stolem, ale skuteční vojáci (nebo policisté) - ti, ...Zobrazit celý příspěvek

    Pro palo: Soutěž jsme nastavili tak, aby o své výstroji rozhodovali ti, kteří ji budou používat. Tedy ne "odborníci" sedící za stolem, ale skuteční vojáci (nebo policisté) - ti, kteří vestu budou nosit vestu v bojových zónách.
     
    Ono samozřejmě, jde hlavně o ty nápady, detaily, vychytávky, to co vesta bezpodmínečně musí/nemá obsahovat. Je nám jasné, že za 6 týdnů nikdo nenavrhne vestu od A do Z, celý technologický postup.Vyhraje prostě ten, jehož nápad přinese největší přínos v konstrukci balistických vest.
     
    Je známý fakt, že lidé dokonalé a přesně vědí, co nechtějí, co je špatně. Horší už je napsat, co chtějí. Chceme dát jednoduše možnost vojákům napsat, CO CHTĚJÍ a pak to pro ně vyrobit.Skrýt celý příspěvek

  • karlos
    08:28 03.07.2012

    Já velice rád kreslím a je mi líto že nemůžu také nakreslit a vymyslet vestu pro naše ozbrojené složky :(

    Já velice rád kreslím a je mi líto že nemůžu také nakreslit a vymyslet vestu pro naše ozbrojené složky :(

  • palo
    20:15 02.07.2012

    moralne nieje aby sa zapojili iba policia a vojaci, ale vsetci co to platia(budu platit), teda vsetci danovi poplatnici danej krajiny. a pochybujem ze radovy policajt navrhne ...Zobrazit celý příspěvek

    moralne nieje aby sa zapojili iba policia a vojaci, ale vsetci co to platia(budu platit), teda vsetci danovi poplatnici danej krajiny. a pochybujem ze radovy policajt navrhne vestu, skor by bol lepsi kolaborativny pristup. odbornici vymyslia zaklad a vsetci ostatni relevantni mozu pripomienkovatSkrýt celý příspěvek

  • Jan Grohmann
    19:46 02.07.2012

    Pro Kubec. Odpověď najdete v e-mailu.

    Pro Kubec. Odpověď najdete v e-mailu.

  • Ondřej Lacina
    18:26 02.07.2012

    Jesti se tahle akce povede a vesta se ujme i třeba v armádě, tak by to bylo skvělý.. Podle článků zde o této problematice je situace v armádě otřesná a kdyby se konečně v Česku ...Zobrazit celý příspěvek

    Jesti se tahle akce povede a vesta se ujme i třeba v armádě, tak by to bylo skvělý.. Podle článků zde o této problematice je situace v armádě otřesná a kdyby se konečně v Česku vyrobila vesta, která by splňovala požadavky českýho vojáka, tak by to byl myslim úspěch.Skrýt celý příspěvek

Načítám diskuzi...

Stránka 1 z 2