VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská státní vlajka (Zvětšit)

Speciální diskusní stránka o válce na Ukrajině.

Sbírka na podporu ukrajinské armády

Vyzýváme všechny, aby finančně podpořili sbírku na okamžitou pomoc při pořízení vojenského materiálu pro ukrajinskou armádu a domobranu.

Ozbrojené síly a domobrana Ukrajiny nyní urgentně potřebují vojenský materiál pro obranu svých domovů, vlastní země a národní suverenity.

Zastupitelský úřad a Úřad přidělence obrany Ukrajiny v Praze má seznam konkrétních požadavků ukrajinské armády, který lze ihned pořídit od českých firem.

Tato sbírka umožní, aby všichni přátelé a podporovatelé Ukrajiny mohli přispět k zastavení ruské agrese. czechia.mfa.gov.ua

Odkaz: supportukraine.cz

ZBRANĚ PRO UKRAJINU: E-shop pro vyzbrojení ukrajinské armády.

Nahlásit chybu v článku


Komentáře

Zvýraznit příspěvky za posledních:
  • RiMr71
    23:45 31.03.2022

    Amen: "Angela Merkelová byla jedním z autorů minských dohod. Jak vidíte její politický odkaz v kontextu Ukrajiny a evropské bezpečnosti? Myslím, že ona je osobně vinna za tuto ...Zobrazit celý příspěvek

    Amen:
    "Angela Merkelová byla jedním z autorů minských dohod. Jak vidíte její politický odkaz v kontextu Ukrajiny a evropské bezpečnosti?

    Myslím, že ona je osobně vinna za tuto válku a za úroveň brutality, kterou dnes máme. Myslím, že to, co dělala minimálně poslední dvě období své vlády, je zločin. Je mi velmi líto, že nebude stíhána. A to je zločin z mnoha stran. Jde o zločin z hlediska přeměny Německa na zemi závislou na ruském plynu. Za její vlády se tato situace ještě zhoršila ve srovnání s Gerhardem Schroederem. A zdá se, že to byla cena, kterou sociálním demokratům zaplatila za udržení se u moci. Za druhé je to neuvěřitelný tlak na Ukrajinu, který Merkelová vyvíjela společně se svými ministry zahraničí."
    https://tyzhden.ua/World/25464... Skrýt celý příspěvek

    • Анатолий
      10:39 01.04.2022

      * Minsku II
      Ten první byl bez Francie a Německa, Rusku se nelíbil, takže dál obsazovali území, potom pro ně udělali jiný Minsk s "lepšími partnery"...

      * Minsku II
      Ten první byl bez Francie a Německa, Rusku se nelíbil, takže dál obsazovali území, potom pro ně udělali jiný Minsk s "lepšími partnery"...

  • marosj
    22:32 31.03.2022
    • michalbb
      22:52 31.03.2022

      Keď človek "brouzdá" ruské sociálne siete, tak zistí, že naozaj dramatické výmeny na sociálnych sieťach sa týkajú predovšetkým zvyšovania cien v obchodoch. Pohreb nejakého branca, ...Zobrazit celý příspěvek

      Keď človek "brouzdá" ruské sociálne siete, tak zistí, že naozaj dramatické výmeny na sociálnych sieťach sa týkajú predovšetkým zvyšovania cien v obchodoch. Pohreb nejakého branca, ktorý umrel na Ukrajine? No čo už, slúžil vlasti... ale videli ste dnes cenu čokolády Milka?!?!?!?!Skrýt celý příspěvek

    • mabc
      00:16 01.04.2022

      Lol, a hned pred tym je reklama na "sibirsky hot dog - idealne jedlo pre ziakov a studentov!" Dva oxymorony v jednom.

      Lol, a hned pred tym je reklama na "sibirsky hot dog - idealne jedlo pre ziakov a studentov!" Dva oxymorony v jednom.

  • jj284b
    22:30 31.03.2022

    https://www.youtube.com/watch?...


    Hostomel po tom co ho opustili Rusi:

    https://www.youtube.com/watch?...


    Hostomel po tom co ho opustili Rusi:

  • Roko
    22:18 31.03.2022

    Ohladne vrtuli v Mariupole, podla mna jedna z najdovaznejsich evakuacnych misii doteraz, 50% uspesnost hovori o zufalstve ale nie o zlyhani ...Zobrazit celý příspěvek

    Ohladne vrtuli v Mariupole, podla mna jedna z najdovaznejsich evakuacnych misii doteraz, 50% uspesnost hovori o zufalstve ale nie o zlyhani https://twitter.com/wolski_jar... Skrýt celý příspěvek

    • jj284b
      22:20 31.03.2022

      otazka je, kolko takych letov sa im podarilo spravit pred tym nez to takto nevyslo...

      otazka je, kolko takych letov sa im podarilo spravit pred tym nez to takto nevyslo...

  • Janicekmac
    22:18 31.03.2022

    Rusové se nejspíš stáhli z Nova Basan směr východ. Uvidíme, až kde se zase zakopou
    https://twitter.com/Arslon_Xud...

    Rusové se nejspíš stáhli z Nova Basan směr východ. Uvidíme, až kde se zase zakopou
    https://twitter.com/Arslon_Xud...

  • ruleta
    22:11 31.03.2022

    "The Ukrainians say they need about 500 Javelin missiles a day." Jakoze to cislo je blbost - to by meli behem nekolika dnu vyplytvane zasoby. Kazdopadne 500 javelinu denne je 75 ...Zobrazit celý příspěvek

    "The Ukrainians say they need about 500 Javelin missiles a day."

    Jakoze to cislo je blbost - to by meli behem nekolika dnu vyplytvane zasoby. Kazdopadne 500 javelinu denne je 75 mio dolaru denne. Docela dobry udaj, kdyz by nekdo pocital naklady tank - ATGM. Wolski mel na twitteru, ze vyrobce je schopen rocne vyrobit pres 6000 Javelinu.

    Kazdopadne jeste mne zaujalo toto:

    Nevertheless, the most conservative estimates of Western intelligence sources are that about 120 Russian attack helicopters (almost a quarter of its total) and 80 fighter jets (10 percent) have been brought down by the Ukrainians.

    Tohle nema ani oryx - ten ma 17 letadel, 36 helikopter. A jeste convervative - zjevne se autor clanku nekde upsal.

    https://www.haaretz.com/world-... Skrýt celý příspěvek

    • mexir
      22:16 31.03.2022

      Pár dní staré.

      Pár dní staré.

      • ruleta
        22:18 31.03.2022

        jakoze par dni stare....clanek z 31/3?

        jakoze par dni stare....clanek z 31/3?

        • mexir
          22:24 31.03.2022

          https://edition.cnn.com/2022/0... 7dní, v češtině ani slovenštině jsem nehledal, ale skoro týden o tom vím. A tady ...Zobrazit celý příspěvek

          https://edition.cnn.com/2022/0...
          7dní, v češtině ani slovenštině jsem nehledal, ale skoro týden o tom vím. A tady to bylo.Skrýt celý příspěvek

          • ruleta
            22:25 31.03.2022

            Tak napisu, ze informace 500 javelinu je par dni stara. Je to jedna informace x desitek co je v clanku.

            Tak napisu, ze informace 500 javelinu je par dni stara. Je to jedna informace x desitek co je v clanku.

          • mexir
            22:31 31.03.2022

            Piš co chceš. Problém tvého příspěvku je, že ho uvedeš jako novinku bez upozornění. A když nepřiznáš omyl? Nepiš.

            Piš co chceš. Problém tvého příspěvku je, že ho uvedeš jako novinku bez upozornění. A když nepřiznáš omyl? Nepiš.

          • ruleta
            22:40 31.03.2022

            what? Dyt je to clanek - ktery obsahuje milion informaci a ten clanek je z dneska. ty priznani omylu...wtf! a jeste mi napis "nepis". A hlavne mne slo o to, ze na cely muj ...Zobrazit celý příspěvek

            what? Dyt je to clanek - ktery obsahuje milion informaci a ten clanek je z dneska. ty priznani omylu...wtf! a jeste mi napis "nepis".

            A hlavne mne slo o to, ze na cely muj prispevek jsi napsal par dni stare - aniz bys specifikoval co je stare. Kdybys napsal "informace ohledne javelinu je par dni stara", tak nereknu ani popel.Skrýt celý příspěvek

          • mexir
            23:12 31.03.2022

            ruleto připadáš mi jako ty naši přílepkáří v parlamentu, nehraj si na politika a do hlavy příspěvku nepoúživej týden starou informaci a nebo použij a uveď to. Nic neslepuj. A ...Zobrazit celý příspěvek

            ruleto připadáš mi jako ty naši přílepkáří v parlamentu, nehraj si na politika a do hlavy příspěvku nepoúživej týden starou informaci a nebo použij a uveď to. Nic neslepuj. A příspěvek pokud chceš argumentovat nepřepisuj.
            tvoje-"The Ukrainians say they need about 500 Javelin missiles a day."
            a před týdnem- Ukraine tells the US it needs 500 Javelins and 500 Stingers per day
            opravdu jedno a to samé jest. Plevelíš a nepřiznáváš omyl. Dobrá jseš nejlepší a na další 3,14 neodpovídám.Skrýt celý příspěvek

          • ruleta
            23:22 31.03.2022

            Rozkaz! Uz se to nebude opakovat breaking news hlidko. Tys vedel, ze vyrobce vyrobi 6000 javelinu rocne?

            Rozkaz! Uz se to nebude opakovat breaking news hlidko. Tys vedel, ze vyrobce vyrobi 6000 javelinu rocne?

          • mexir
            23:31 31.03.2022

            Hele nevěděl. Příště z toho nedělej Rudý Právo a nepožívej týden starý heslo pro článek na tři obrazovky. Každý normální člověk by to uvedl slovy "Jak jste asi četli tak" a ty po ...Zobrazit celý příspěvek

            Hele nevěděl. Příště z toho nedělej Rudý Právo a nepožívej týden starý heslo pro článek na tři obrazovky.
            Každý normální člověk by to uvedl slovy
            "Jak jste asi četli tak" a ty po mně chceš abych tě nahrazoval-"Tak napisu, ze informace 500 javelinu je par dni stara." To je tvůj džob a běž do prdele když to pro svoji ješitnost neuděláš sám. Čuz......Skrýt celý příspěvek

          • TN12
            23:33 31.03.2022

            Heleďte, mexire, jestli jste chtěl zabránit plevelení diskuze, tak jste dosáhl opaku. Příspěvků je tu tolik, že pokud se člověk věnuje i něčemu jinému, tak se ke všem nedostane. ...Zobrazit celý příspěvek

            Heleďte, mexire, jestli jste chtěl zabránit plevelení diskuze, tak jste dosáhl opaku. Příspěvků je tu tolik, že pokud se člověk věnuje i něčemu jinému, tak se ke všem nedostane. Mějte s námi, kteří tu nesedíme 24/7, shovívavost.Skrýt celý příspěvek

          • mexir
            23:36 31.03.2022

            TN12 and spol Sorry! Máte pravdu. Jen jsem se hájil. Reagoval.

            TN12 and spol Sorry! Máte pravdu. Jen jsem se hájil. Reagoval.

          • ruleta
            23:38 31.03.2022

            Ahoj a mimochodem ta informace o vyrobenych javelinu je vice nez tyden stara zprava... To, ze je nejaka informace tyden stara muze byt nerelevantni pro nekoho kdo tuto informaci ...Zobrazit celý příspěvek

            Ahoj a mimochodem ta informace o vyrobenych javelinu je vice nez tyden stara zprava...

            To, ze je nejaka informace tyden stara muze byt nerelevantni pro nekoho kdo tuto informaci nema/nevi o ni a prave pro nej je ta inforomace novinka. Ani ty hlidko nejses schopen pojmout celou informacni domenu - tak tady prosim nementoruj lidi ohledne "casovani" informaci. Mne prisla dana informace zajimava - mozna dalsim ctenarum take a fakt, ze je par dnu stara je pro mne a pro ne irelevantni.

            Ja nemusim reagovat podraznene a ty nemusis tady buzerovat lidi s casovanim nejakych zprav - proste to prejdi.Skrýt celý příspěvek

          • mexir
            23:41 31.03.2022

            Rule měj se, dobrou a lepší ráno hlavně pro UKRAJINU.

            Rule měj se, dobrou a lepší ráno hlavně pro UKRAJINU.

          • ruleta
            23:56 31.03.2022

            good, peace, mej se, Слава Україні!

            good, peace, mej se, Слава Україні!

        • demagog
          22:32 31.03.2022

          Asi myslene ta sprava o 500 Javelinoch za den, ta tu bola: Praskot 18:27 25.03.2022 "Podle Kyjev Independent požaduje Ukrajina na USA dodávky 500 Javelinů a 500 Stingerů za ...Zobrazit celý příspěvek

          Asi myslene ta sprava o 500 Javelinoch za den, ta tu bola:
          Praskot 18:27 25.03.2022
          "Podle Kyjev Independent požaduje Ukrajina na USA dodávky 500 Javelinů a 500 Stingerů za den.
          https://twitter.com/KyivIndepe...
          "Skrýt celý příspěvek

    • Janicekmac
      22:26 31.03.2022

      tak dle psaných článků zajímavý autor (v dobrém slova smyslu). Ty letadla a vrtulníky překvapily. Asi přece jen je nějaký pohyb informací mezi US a třeba Izraelem. Myslíte, že to ...Zobrazit celý příspěvek

      tak dle psaných článků zajímavý autor (v dobrém slova smyslu). Ty letadla a vrtulníky překvapily. Asi přece jen je nějaký pohyb informací mezi US a třeba Izraelem. Myslíte, že to se dá zjistit skrz AWACS, co jim "spadlo"? Nebo je to spíš mix zdrojů, které mají?Skrýt celý příspěvek

    • jj284b
      22:27 31.03.2022

      na tom clanku mi pride najhlupejsie ze je to haaretz.. Izraelci mali sancu pomoct Ukrajine, zvolili si radsej neprovokovat Rusko... a tym padom od Ukrajincov nedostanu pristup k ...Zobrazit celý příspěvek

      na tom clanku mi pride najhlupejsie ze je to haaretz.. Izraelci mali sancu pomoct Ukrajine, zvolili si radsej neprovokovat Rusko... a tym padom od Ukrajincov nedostanu pristup k Ruskej technike ktoru sa im podarilo ziskat (Krasucha napr)...Skrýt celý příspěvek

  • marosj
    22:10 31.03.2022

    Podľa Ukrajincov v Černobyle už nie sú žiadni Rusi.
    https://dazv.gov.ua/ua/news/39...

    Podľa Ukrajincov v Černobyle už nie sú žiadni Rusi.
    https://dazv.gov.ua/ua/news/39...

    • Janicekmac
      22:14 31.03.2022

      jestli mělo dojít téměř ke vzpouře kvůli otravě z radiace + ústup od Kyjeva, tak už si jsou zaměstnanci jistí, že další kdo tam dojede, bude UA armáda. Teda tak to zní z toho, co ...Zobrazit celý příspěvek

      jestli mělo dojít téměř ke vzpouře kvůli otravě z radiace + ústup od Kyjeva, tak už si jsou zaměstnanci jistí, že další kdo tam dojede, bude UA armáda. Teda tak to zní z toho, co napsali.Skrýt celý příspěvek

  • GlobeElement007
    22:05 31.03.2022

    Z tisku: Rusko zakáže od pátku do konce srpna vývoz slunečnicových semen a zavede vývozní kvóty na slunečnicový olej.

    Ani nevím, jak to vtipně komentovat

    Z tisku: Rusko zakáže od pátku do konce srpna vývoz slunečnicových semen a zavede vývozní kvóty na slunečnicový olej.

    Ani nevím, jak to vtipně komentovat

    • majales
      22:14 31.03.2022

      No to je aby měli ty semínka pro vojáky do kapsy.. než je pošlou na Ukrajinu...

      No to je aby měli ty semínka pro vojáky do kapsy.. než je pošlou na Ukrajinu...

    • mexir
      22:15 31.03.2022

      Co třeba, v Kauflandu nebude slunečnicový olej. Moc vtipu v tom nevidím. Většinu dovážíme z ruska a Ukrajiny. Nekritizuji nedostatek, jenom nepřítomnost vidění souvislostí.

      Co třeba, v Kauflandu nebude slunečnicový olej. Moc vtipu v tom nevidím. Většinu dovážíme z ruska a Ukrajiny. Nekritizuji nedostatek, jenom nepřítomnost vidění souvislostí.

      • sgaba
        22:25 31.03.2022

        V Rusku nebude.

        V Rusku nebude.

      • Pepe81
        22:30 31.03.2022

        Tak si koupíte řepkový, nebo sádlo, nebo žádný a budete vařit.

        Tak si koupíte řepkový, nebo sádlo, nebo žádný a budete vařit.

    • Poly
      22:40 31.03.2022

      Tohle je docela průšvih. Podraží všechno do čeho jde olej. Obilí + olej + drahý plyn = drahé pečivo. Už nyní kvůli vysokým cenám vstupních surovin bude rohlík minimálně za 3,5 Kč a ...Zobrazit celý příspěvek

      Tohle je docela průšvih. Podraží všechno do čeho jde olej. Obilí + olej + drahý plyn = drahé pečivo. Už nyní kvůli vysokým cenám vstupních surovin bude rohlík minimálně za 3,5 Kč a možná i víc. Cena oleje narostla 2x a tohle zajistí další šílený růst. Možná je to k smíchu, ale drahý rohlík dělá dost nepříjemnou situaci mezi důchodci a může mít dokonce i politické následky. Drahé maso nevadí, drahá káva nevadí, drahý chleba nevadí, ale drahý rohlík je průšvih. V ČR je z nějakého důvodu alfou a omegou levnosti levný rohlík z průmyslovky. Své ví supermarkety a rohlík je pro ně strategické zboží. Celkové výrobní náklady nejodpornějšího rohlíku jsou asi 1,2 Kč a víc a stejně se bijou a klidně nabízí rohlíky i dnes v akci za 1 Kč. Je to taková VIP vstupenka levnosti pro důchodce a sociálně slabé. Je to nejlevnější plnidlo žaludků a nedávno byla někde anketa na důchodce, kolik snesou ve zvyšující se ceně. Jako hranici často označili 3,5 Kč.Skrýt celý příspěvek

      • Jan Padesátýpátý
        22:58 31.03.2022

        Snad lidi pochopí, že je to lepší než granát v obýváku

        Snad lidi pochopí, že je to lepší než granát v obýváku

        • mexir
          23:24 31.03.2022

          My tady určitě. To je tak 10procent. Nedělejte si iluze.

          My tady určitě. To je tak 10procent. Nedělejte si iluze.

        • Poly
          00:21 01.04.2022

          Cílová skupina rozhodně ne. Právě takhle cílovka má největší % těch, kteří jsou o Ukrajině málo informováni a je jim to jedno. Oni stejně brzy umřou a tak vidí svět už jinak než ...Zobrazit celý příspěvek

          Cílová skupina rozhodně ne. Právě takhle cílovka má největší % těch, kteří jsou o Ukrajině málo informováni a je jim to jedno. Oni stejně brzy umřou a tak vidí svět už jinak než mladší generace. Priority mají úplně jiné. A velká část jich opravdu prachy nemá a inflace je sežere. Drahé potraviny pro ně budou tvrdou zkouškou. Nevím, kdy Penamu skončí smlouvy se supáči, ale podepisuje asi na půl roku, takže nejpozději v červnu přijde přecenění. Obilí resp výrobky z něj vytváří cenu všech potravin, i těch, které s obilím nemají nic společného. Výrobky z obilí obvykle obsahují právě drahý olej, takže to ještě zintenzivní.
          Už dnes je olej pro průmysl prakticky na příděl a téměř neznám dodavatele, který přijímá nové odběratele. Naopak znám takové, kteří skončili s olejem úplně a věnují se ostatním komoditám. Teď se bavím o spotřebě tunu a víc za týden. Prostě olej nedostanete. Z Polska je problém získat větší balení než 10 litrové. Barely a kontejnery jsou pasé, mají zákaz exportu v takovém množství. Tohle smrdí po pořádném průšvihu.
          Ivan ten zákaz neudělal kvůli Rusku. Je to jeho další tah, jak nám to vosolit. Rusko produkuje pro Rusy oleje dost. Teď ho mají málo, protože jako exportéři vyváželi před krizí za draho a čekali na úrodu. Olej zdražil na celém světě a díky mizernýmu rublu Rusům zdražil o to víc. Ale Rusko olej má zcela určitě.Skrýt celý příspěvek

      • pjaro77
        12:12 01.04.2022

        Tak budete dôchodcom pomáhať ako národ, nie ? Odpustíte si tohtoročné dovolenky pri mori, prípadne ďalší zbytočný krám do domácnosti. Ja okrem pomoci ukrajincom pomáham finančne ...Zobrazit celý příspěvek

        Tak budete dôchodcom pomáhať ako národ, nie ? Odpustíte si tohtoročné dovolenky pri mori, prípadne ďalší zbytočný krám do domácnosti.
        Ja okrem pomoci ukrajincom pomáham finančne aj jednej dávnej kamarátke.Skrýt celý příspěvek

  • jj284b
    21:52 31.03.2022

    https://twitter.com/Blue_Sauro...

    pozostatky techniky po Rusoch pri Kyive:

    https://twitter.com/Blue_Sauro...

    pozostatky techniky po Rusoch pri Kyive:

    • mikojan29
      23:52 31.03.2022

      Oryx bude mať čo robiť, aby to všetko zaevidoval.

      Oryx bude mať čo robiť, aby to všetko zaevidoval.

  • Jan Grohmann
    21:37 31.03.2022

    Vynalézavost propagandy nezná mezí. Dost drsné.
    18+
    https://twitter.com/O_Majkella...

    BTW: Tohle nepůjde zakázat ani regulovat.

    Vynalézavost propagandy nezná mezí. Dost drsné.
    18+
    https://twitter.com/O_Majkella...

    BTW: Tohle nepůjde zakázat ani regulovat.

    • Clanek
      21:44 31.03.2022

      Brutus, ale nic proti tomu.

      Brutus, ale nic proti tomu.

    • GlobeElement007
      21:46 31.03.2022

      Domnívám se, že v tuto chvíli si už většina lidí svou stranu vybrala. Nyní se ve své bublině utvrzuje ve svém názoru.

      Domnívám se, že v tuto chvíli si už většina lidí svou stranu vybrala. Nyní se ve své bublině utvrzuje ve svém názoru.

    • samoempire
      21:53 31.03.2022

      Nevím jestli používáte telegram nebo sledujete občas vysílání pro ruských kanálu na Twitteru. Jsou tam i horší věci. Konečně se musíme uvědomit že Ruská propaganda je tady a tohle ...Zobrazit celý příspěvek

      Nevím jestli používáte telegram nebo sledujete občas vysílání pro ruských kanálu na Twitteru. Jsou tam i horší věci. Konečně se musíme uvědomit že Ruská propaganda je tady a tohle je nehezký způsob jak s ní bojovat.Skrýt celý příspěvek

    • demagog
      21:53 31.03.2022

      Tak kto si trufne adminovi napisat ze pred pridanim prispevku ma pouzit vyhladavanie?

      Tak kto si trufne adminovi napisat ze pred pridanim prispevku ma pouzit vyhladavanie?

      • jj284b
        21:55 31.03.2022

        :D

        :D

      • Upgrade
        22:05 31.03.2022

        Admin moze stale ten predchadzajuci prispevok zmazat.

        Admin moze stale ten predchadzajuci prispevok zmazat.

      • mexir
        22:19 31.03.2022

        Ani admin není Bůh :-)

        Ani admin není Bůh :-)

    • 5uldo
      22:13 31.03.2022

      Ma volne profily na instagrame aj twitteri, dosial ich nikto nenechal zablokovat. Pod fotkami sa mu kopia dobrosrdecne komentare

      Ma volne profily na instagrame aj twitteri, dosial ich nikto nenechal zablokovat. Pod fotkami sa mu kopia dobrosrdecne komentare

      • demagog
        23:01 31.03.2022

        Ktovie, ci si niekto z rozvasneneho davu co mu ich tam pisu polozil otazku ci je to urcite on.

        Ktovie, ci si niekto z rozvasneneho davu co mu ich tam pisu polozil otazku ci je to urcite on.

        • Ján Paliga
          02:19 01.04.2022

          Podoba tam je, meno tiež súhlasí.... tak máš azda iné informácie? Sem s nimi....

          Podoba tam je, meno tiež súhlasí.... tak máš azda iné informácie? Sem s nimi....

    • Roko
      22:14 31.03.2022

      Mini vlakno pana Wolskieho. Zajatci zjavne boli popraveni a spaleni. Mojich 5 centov je ze by sa mali rusi bat a nie ze im to nejko niekedy niekde prejde, vzdaj sa hned a bez boja ...Zobrazit celý příspěvek

      Mini vlakno pana Wolskieho. Zajatci zjavne boli popraveni a spaleni. Mojich 5 centov je ze by sa mali rusi bat a nie ze im to nejko niekedy niekde prejde, vzdaj sa hned a bez boja a budes usetreny https://twitter.com/wolski_jar... Skrýt celý příspěvek

  • jj284b
    21:32 31.03.2022

    https://twitter.com/tinso_ww/s...

    RUsky Mi-8 dole pri Malom Rohane

    https://twitter.com/tinso_ww/s...

    RUsky Mi-8 dole pri Malom Rohane

  • jj284b
    21:31 31.03.2022

    https://twitter.com/O_Majkella...

    toto je vojna a nie legoland...

    https://twitter.com/O_Majkella...

    toto je vojna a nie legoland...

    • MaminCecok
      21:34 31.03.2022

      Silné a správne.

      Silné a správne.

    • Jura99
      07:01 01.04.2022

      nestacil mu jeden snubni prsten, tak dopadl jak dopadl.

      nestacil mu jeden snubni prsten, tak dopadl jak dopadl.

  • Cajk
    21:13 31.03.2022

    Zástupce pluku Azov Sviatoslav Palamar se obrátil na ukrajinskou vládu, aby provedla operaci zaměřenou na odblokování Rusy obleženého Mariupolu. Píše, že se tam brání všichni ...Zobrazit celý příspěvek

    Zástupce pluku Azov Sviatoslav Palamar se obrátil na ukrajinskou vládu, aby provedla operaci zaměřenou na odblokování Rusy obleženého Mariupolu. Píše, že se tam brání všichni obránci včetně těch zraněných. Prostě jedou do posledního muže.

    Doufám, že to Ukrajinci stihnou a prorazí blokádu, dokud tam ještě někdo bude žít.Skrýt celý příspěvek

    • jj284b
      21:29 31.03.2022

      obavam sa ze na to je velmi mala nadej..

      obavam sa ze na to je velmi mala nadej..

    • tombo
      21:41 31.03.2022

      Greci prave pisali ze rusi bohuzial zabili v Mariupole obavanu sniperku z Azova. Museli nasadit spetznaz. Cest jej pamiatke. Slava hrdinom, slava ...Zobrazit celý příspěvek

      Greci prave pisali ze rusi bohuzial zabili v Mariupole obavanu sniperku z Azova. Museli nasadit spetznaz. Cest jej pamiatke. Slava hrdinom, slava ukrajine.

      https://www.pentapostagma.gr/k... Skrýt celý příspěvek

  • jj284b
    21:06 31.03.2022

    https://twitter.com/UAWeapons/...

    Ukrajinci uspesne pouzivaju IED odpalovane na dialku:

    https://twitter.com/UAWeapons/...

    Ukrajinci uspesne pouzivaju IED odpalovane na dialku:

    • samoempire
      21:56 31.03.2022

      Pro to je ruská mobilizace svinstvo. Oni budou používat jako řidiče kamionů brance, kterým řeknou. Hele jenom se otočíš s cisternou na frontu nejdeš...

      Pro to je ruská mobilizace svinstvo. Oni budou používat jako řidiče kamionů brance, kterým řeknou. Hele jenom se otočíš s cisternou na frontu nejdeš...

      • Jura99
        07:05 01.04.2022

        cim nezkusenejsi vojaky pouziji, tim drive zkolabuji. Takze za me palec nahoru, at posilaji koho chteji, kdyz se oni neumi vzeprit.

        cim nezkusenejsi vojaky pouziji, tim drive zkolabuji. Takze za me palec nahoru, at posilaji koho chteji, kdyz se oni neumi vzeprit.

  • Danik
    20:51 31.03.2022

    Na Topwaru se diví, jak se mohly ty vrtáky dostat do Mariupolu a zpátky přes 200km "jejich území" když tam všude přeci musí být ruská PVO a přímo nad městem přece musí lítat ruské ...Zobrazit celý příspěvek

    Na Topwaru se diví, jak se mohly ty vrtáky dostat do Mariupolu a zpátky přes 200km "jejich území" když tam všude přeci musí být ruská PVO a přímo nad městem přece musí lítat ruské drony. :-)))))))

    Mají tam celkově nějakou pochmurnou náladu soudruzi :-(Skrýt celý příspěvek

    • Cernysip
      21:03 31.03.2022

      Můžete dát odkaz? Musím říci, že kdykoli si u nich čtu jejich reakce, tak mám euforické pocity... Už nejsem žádný mladík (:-)), a nyní zažívám skvělé pocity /snad mne to ...Zobrazit celý příspěvek

      Můžete dát odkaz?
      Musím říci, že kdykoli si u nich čtu jejich reakce, tak mám euforické pocity...
      Už nejsem žádný mladík (:-)), a nyní zažívám skvělé pocity /snad mne to neovlivňuje analyticky, doufám/ a říkám si, kdyby jsi to dnes viděl, strýčku X a strýčku Y (nikdy jsem je nepoznal, byli to strýcové mé maminky, oba polští důstojníci, padli do RU zajetí a dále Katyň, nebo Kazachtán? atd.) a ty, dědo, co jsi přišel na Dukle o nohu a ty, teto, co jsi se provdala za polského šlechtice a podařilo se ti emigrovat do USA atd atd.
      Vot tak...Skrýt celý příspěvek

        • Cernysip
          22:14 31.03.2022

          Děkuji (:-))

          Děkuji (:-))

      • Jan Padesátýpátý
        21:14 31.03.2022

        znám z vyprávění svých předků něco podobného měli jsme v Polsku příbuzné, sestru a bratra, bratr důstojník polské armády. Sestra se dostala do německé okupační zóny a bratr do ...Zobrazit celý příspěvek

        znám z vyprávění svých předků něco podobného
        měli jsme v Polsku příbuzné, sestru a bratra, bratr důstojník polské armády. Sestra se dostala do německé okupační zóny a bratr do ruské. Sestra bratra přesvědčovala, aby se k ní přestěhoval, ale on nechtěl. A pak už o bratrovi nikdo nikdy neslyšel.Skrýt celý příspěvek

        • Cernysip
          23:19 31.03.2022

          Přesně tak... Tehdy nikdo nevěděl, když už se ocitl na okupovaném území, co je lepší... Pro polskou "elitu" (bez ohledu na národnost, takže šlo o POL, UKR, CZ, IZR, Řek) to ...Zobrazit celý příspěvek

          Přesně tak... Tehdy nikdo nevěděl, když už se ocitl na okupovaném území, co je lepší... Pro polskou "elitu" (bez ohledu na národnost, takže šlo o POL, UKR, CZ, IZR, Řek) to znamenalo většinou lágr, při smůle to vyšlo na Katyň, ale tím to zdaleka nekončilo, mnohem více "polské" inteligence (nejen vojáci, ale diplomati, úředníci, vědci, profesoři, umělci atd...) bylo odesláno do Kazachtánu apod.Skrýt celý příspěvek

          • Cernysip
            23:40 31.03.2022

            Máme doma jednu fotku, cca 1938 (?), maturitní průvod, maturanti (moje teta, zemřela v roce 1996), tehdy mladá "číča" a její přátelé a kamarádi, ba dokonce i můj otec (nar. 1931, ...Zobrazit celý příspěvek

            Máme doma jednu fotku, cca 1938 (?), maturitní průvod, maturanti (moje teta, zemřela v roce 1996), tehdy mladá "číča" a její přátelé a kamarádi, ba dokonce i můj otec (nar. 1931, tak mu bylo cca 7 let)... Fotka byla doslova desítky let zasutá v rodinném "bordelu". Bylo mi asi 40, když jsem ji vytáhl a tátovi ukázal. Byl to celkem tvrdý chlap (zemřel v roce 2017), ale tekli mu slzy... Myslím, že tu fotku vlastně už nikdy vidět nechtěl, ale když už jsem ji vyštrachal, tak mi popsal, kdy jak byla vyfocena. Můj dojem z té fotky byl, že kdyby ti náctiletí tehdy, věděli, co je čeká, spáchali by hromadnou sebevraždu... No cca 2/3 jich válku přežili /ale jak!!!/, z nich někdo v ČR (já jsem potomkem této linie), někdo US, někdo Bělorusko (Minsk), někdo Cherson ... Jakpak se asi těm vzdálený prabratrancům v Chersonu dnes vede...Skrýt celý příspěvek

      • Danik
        21:22 31.03.2022

        https://topwar.ru/194262-podra...

        Jasné, tady to je :-)

        https://topwar.ru/194262-podra...

        Jasné, tady to je :-)

    • sgaba
      22:37 31.03.2022

      Hlavně je super, že je to sere, a už si nejsou jistí, a to je sere ještě víc. Semínko pochybností bylo zaseto, a to je začátek konce. Té pochybnosti se už nikdy nezbaví. Furt se ...Zobrazit celý příspěvek

      Hlavně je super, že je to sere, a už si nejsou jistí, a to je sere ještě víc. Semínko pochybností bylo zaseto, a to je začátek konce. Té pochybnosti se už nikdy nezbaví. Furt se jim bude v paličkách ozívat: jak to? a není to všechno upně jinak?.Skrýt celý příspěvek

  • jj284b
    20:29 31.03.2022

    https://twitter.com/michaeldwe...

    700 Ruskych vozidiel sa stahuje do Bieloruska cez Ivankiv....

    https://twitter.com/michaeldwe...

    700 Ruskych vozidiel sa stahuje do Bieloruska cez Ivankiv....

    • Roland
      20:41 31.03.2022

      tak někde si musí odpočinout a doplnit zbraně ne???? na ua jim furt někdo ubližuje a bere věci...
      tohle ještě bude těžký a dlouhý :-/

      tak někde si musí odpočinout a doplnit zbraně ne???? na ua jim furt někdo ubližuje a bere věci...
      tohle ještě bude těžký a dlouhý :-/

    • MaminCecok
      21:17 31.03.2022

      Dúfam, že ich cestou aspoň niekoľko desiatok pošlú na druhý svet.

      Dúfam, že ich cestou aspoň niekoľko desiatok pošlú na druhý svet.

    • Sustr
      21:30 31.03.2022

      Jen si říkám co zas mají Zombíci za lubem

      Jen si říkám co zas mají Zombíci za lubem

      • MaminCecok
        21:38 31.03.2022

        Sami nevedia, kto ešte žije, koľko techniky ostalo a v akom stave. Dajú to nastúpiť. Spravia nové chlieviky pre prasce a vlakmi ich odlifrujú na iný front. Čakám jeden nápor na ...Zobrazit celý příspěvek

        Sami nevedia, kto ešte žije, koľko techniky ostalo a v akom stave. Dajú to nastúpiť. Spravia nové chlieviky pre prasce a vlakmi ich odlifrujú na iný front. Čakám jeden nápor na Charkov, druhý sever Luhanska, tretí východ Doneck-Luhansk, štvrtá časť posilní Krym.
        Tí hajzli to nemienia vzdať. Musia dostať extrémne po hube, tak, že sa z toho nespamätajú min. 50 rokov.Skrýt celý příspěvek

  • Radovan
    20:26 31.03.2022

    V rámci debat co by jsme mohli v rámci vojenské pomoci na Ukrajinu okamžitě dodat - zatím snad vůbec nebyla zmíněna Toyota Hilux. Už jich k AČR proudí stovky kusů. Je to skvělý ...Zobrazit celý příspěvek

    V rámci debat co by jsme mohli v rámci vojenské pomoci na Ukrajinu okamžitě dodat - zatím snad vůbec nebyla zmíněna Toyota Hilux. Už jich k AČR proudí stovky kusů. Je to skvělý spolehlivý off-road, který uveze tunu materiálu skoro každým terénem. Pro zásobování jednotek ideální, A Ukrajinci takovéto vozidla potřebují a shánějí.
    Doufám že to někoho napadne jim poslat aspoň několik desítek kusů.Skrýt celý příspěvek

    • Rošťák
      20:31 31.03.2022

      Tak TH nejsou ještě u všech útvarů a bude to ode mě znít blbě: Jsou věci, které potřebujeme samy, jako jsou třeba B2 PPS ...... Ale volné UAZy ( ty asi ne kuli tech. stavu ) a ...Zobrazit celý příspěvek

      Tak TH nejsou ještě u všech útvarů a bude to ode mě znít blbě: Jsou věci, které potřebujeme samy, jako jsou třeba B2 PPS ...... Ale volné UAZy ( ty asi ne kuli tech. stavu ) a Landáky bych jim tam poslal......Skrýt celý příspěvek

      • Radovan
        21:33 31.03.2022

        Tak jasně že je potřebujeme, v těch starých je kolikrát o hubu jezdit. Ale snad by šlo třeba 100 kusů poslat na UA a rychle je u Toyoty doobědnat. Za půl roku by snad mohli přijít ...Zobrazit celý příspěvek

        Tak jasně že je potřebujeme, v těch starých je kolikrát o hubu jezdit. Ale snad by šlo třeba 100 kusů poslat na UA a rychle je u Toyoty doobědnat. Za půl roku by snad mohli přijít a ten půlrok by se už u nás vydržel. Ukrajinci je potřebují daleko vícSkrýt celý příspěvek

    • skelet
      20:33 31.03.2022

      To spíše posílat vyřazené UAZy a Land Rovery.

      To spíše posílat vyřazené UAZy a Land Rovery.

    • ruleta
      20:37 31.03.2022

      Tady je odemceny clanek na deniku N. Myslim, ze vi co delaji a dodavaji co Ukrajinci ...Zobrazit celý příspěvek

      Tady je odemceny clanek na deniku N. Myslim, ze vi co delaji a dodavaji co Ukrajinci chteji.

      https://denikn.cz/840212/cesi-... Skrýt celý příspěvek

      • Rošťák
        20:47 31.03.2022

        Díky za článek :)
        Těším se, až si jednou přečteme, co tam od nás šlo ......

        Díky za článek :)
        Těším se, až si jednou přečteme, co tam od nás šlo ......

        • ruleta
          20:53 31.03.2022

          https://tvnoviny.sk/videa/91-t...

          Dej si cas 9:20 .... bud to posilaji slovaci anebo my.

          https://tvnoviny.sk/videa/91-t...

          Dej si cas 9:20 .... bud to posilaji slovaci anebo my.

          • ruleta
            20:54 31.03.2022

            Myslim, ze se domluvili, ze to nebudou komentovat, publikovat.

            Myslim, ze se domluvili, ze to nebudou komentovat, publikovat.

          • Rošťák
            21:07 31.03.2022

            JJ to jsem vyděl, nedávno na FB kolovala fotka vlaku v čr, co vezl 6x S-10 ..... je to v tomto měsíci a vlak končil na jedněch hranicích :)

            JJ to jsem vyděl, nedávno na FB kolovala fotka vlaku v čr, co vezl 6x S-10 ..... je to v tomto měsíci a vlak končil na jedněch hranicích :)

        • Roko
          21:00 31.03.2022

          No minimalne breny :)

          No minimalne breny :)

      • Janicekmac
        21:02 31.03.2022

        díky moc :)

        díky moc :)

  • Rošťák
    20:21 31.03.2022

    UA devětadvacítka ve vzduchu :)
    https://twitter.com/Blue_Sauro...

    UA devětadvacítka ve vzduchu :)
    https://twitter.com/Blue_Sauro...

    • skelet
      20:34 31.03.2022

      Tohle mě prostě fascinuje.. kde jsou ty ruské A-50 a Súčka?

      Tohle mě prostě fascinuje.. kde jsou ty ruské A-50 a Súčka?

      • stroup
        20:39 31.03.2022

        oslavují již patnácté zničení Ukrajinského letectva

        oslavují již patnácté zničení Ukrajinského letectva

      • Rošťák
        20:41 31.03.2022

        Tak pár A-50 se točí na Běloruskem a mrzí mě, že se na ně nekouknou UA 27 :( On to "Juice" popisoval že plno kontaktů je na BVR a tam tahaj za kratší konec ....... Jako letectvo ...Zobrazit celý příspěvek

        Tak pár A-50 se točí na Běloruskem a mrzí mě, že se na ně nekouknou UA 27 :( On to "Juice" popisoval že plno kontaktů je na BVR a tam tahaj za kratší konec ....... Jako letectvo UA podává super výkon...... Kdybychom měli první H-1 tady tak bych byl všema 10 pro to, abychom jim poslaly naše 24/35 .....Skrýt celý příspěvek

        • Blake
          21:53 31.03.2022

          len pozor aby vam tu niekto nevycital, ze chcete mat nahradu nez poslete svoje na ukrajinu...

          len pozor aby vam tu niekto nevycital, ze chcete mat nahradu nez poslete svoje na ukrajinu...

          • Jura99
            07:17 01.04.2022

            to jsi trochu popletl, nevycitam nahradu, kterou jsme plne zaplatili, vycitam vytesovat se z teoreticky mozneho "obchodu stoleti", vymenit S300 za Patriot.

            to jsi trochu popletl, nevycitam nahradu, kterou jsme plne zaplatili, vycitam vytesovat se z teoreticky mozneho "obchodu stoleti", vymenit S300 za Patriot.

          • Blake
            11:16 01.04.2022

            tak to ano, aj ked... ak si tu niekto realne mysli ze za to dostaneme nieco zadarmo, tak je este naivnejsi nez ja. Ocakavat za to nejaky papierovy prislub ze si tie patrioty budeme ...Zobrazit celý příspěvek

            tak to ano, aj ked... ak si tu niekto realne mysli ze za to dostaneme nieco zadarmo, tak je este naivnejsi nez ja. Ocakavat za to nejaky papierovy prislub ze si tie patrioty budeme moct kupit za rozumnych podmienok nepovazujem za hyenizmus.

            Kazdopadne, podla mna tie verejne reci o nahrade S-300 su len zahmlievanie, aby sa im lahsie do co najvacsej miery podarilo ten presun utajit.Skrýt celý příspěvek

      • Poly
        21:01 31.03.2022

        Lítá tam nonstop Su-57. Toto dokonalé kladivo na F-22 je ale až tak moc steahl že je i invisible a neví o něm ani ruská PVO

        Lítá tam nonstop Su-57. Toto dokonalé kladivo na F-22 je ale až tak moc steahl že je i invisible a neví o něm ani ruská PVO

    • Scotty
      21:18 31.03.2022

      Mám trochu obavy o dataci toho videa....

      Mám trochu obavy o dataci toho videa....

      • Sustr
        21:27 31.03.2022

        Připadá mi, že nemá výzbroj.

        Připadá mi, že nemá výzbroj.

  • Alchen
    20:17 31.03.2022

    Vyzerá to že sa okolo Kyjeva sa to začína vyprávať a taktiež sa čistia tie prvotné hĺbkové prieniky do územia Ukrajiny. Začína sa tvoriť spojená fronta od Charkova až po Cherson. ...Zobrazit celý příspěvek

    Vyzerá to že sa okolo Kyjeva sa to začína vyprávať a taktiež sa čistia tie prvotné hĺbkové prieniky do územia Ukrajiny. Začína sa tvoriť spojená fronta od Charkova až po Cherson. Určite sa podľa mňa zmení i taktika boja. Myslím že už neuvidíme toľko zničených kolón a začne sa bojovať o každú jednu dedinu. Tu uvidíme ako sú na tom jednotlivé armády s technikou. Prídu boje tankov, delostrelectva. Ako to vidíte vy? Ako by to v najbližších dňoch týždňoch vyzerať?Skrýt celý příspěvek

    • Rošťák
      20:22 31.03.2022

      Na jednolitou frontu tam RF nemá dost vojáku ......

      Na jednolitou frontu tam RF nemá dost vojáku ......

    • GlobeElement007
      20:45 31.03.2022

      Od Charkova po Cherson? To je napříč Ukrajinou. Taková fronta nebyla a nebude.

      Od Charkova po Cherson? To je napříč Ukrajinou. Taková fronta nebyla a nebude.

      • Janicekmac
        21:05 31.03.2022

        myslím, že myslí se zatáčkou přes donbas :) myslíme? :D

        myslím, že myslí se zatáčkou přes donbas :) myslíme? :D

    • ruleta
      20:46 31.03.2022

      Ted by to chtelo byt miliardar a davat kazdy druhy den zakazky firmam co maji komercni satelity a kamery - DigitalGlobe, Maxar :D. Dle ruznych zdroju (polske, americke) se stahuji ...Zobrazit celý příspěvek

      Ted by to chtelo byt miliardar a davat kazdy druhy den zakazky firmam co maji komercni satelity a kamery - DigitalGlobe, Maxar :D. Dle ruznych zdroju (polske, americke) se stahuji a budou preskupovat. Za mne udelaj restart - neslo to z 6 smeru, tak to pujde, tak kde mame sanci na nejvetsi gain a to bude vychod.Skrýt celý příspěvek

      • Rošťák
        21:09 31.03.2022

        NA ž směrů neměly sílu, jeden možná uhrajou ..... uvidíme ....

        NA ž směrů neměly sílu, jeden možná uhrajou ..... uvidíme ....

Načítám diskuzi...