VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská státní vlajka (Zvětšit)

Speciální diskusní stránka o válce na Ukrajině.

Sbírka na podporu ukrajinské armády

Vyzýváme všechny, aby finančně podpořili sbírku na okamžitou pomoc při pořízení vojenského materiálu pro ukrajinskou armádu a domobranu.

Ozbrojené síly a domobrana Ukrajiny nyní urgentně potřebují vojenský materiál pro obranu svých domovů, vlastní země a národní suverenity.

Zastupitelský úřad a Úřad přidělence obrany Ukrajiny v Praze má seznam konkrétních požadavků ukrajinské armády, který lze ihned pořídit od českých firem.

Tato sbírka umožní, aby všichni přátelé a podporovatelé Ukrajiny mohli přispět k zastavení ruské agrese. czechia.mfa.gov.ua

Odkaz: supportukraine.cz

ZBRANĚ PRO UKRAJINU: E-shop pro vyzbrojení ukrajinské armády.

Nahlásit chybu v článku


Komentáře

Zvýraznit příspěvky za posledních:
  • Rošťák
    20:21 31.03.2022

    UA devětadvacítka ve vzduchu :)
    https://twitter.com/Blue_Sauro...

    UA devětadvacítka ve vzduchu :)
    https://twitter.com/Blue_Sauro...

    • skelet
      20:34 31.03.2022

      Tohle mě prostě fascinuje.. kde jsou ty ruské A-50 a Súčka?

      Tohle mě prostě fascinuje.. kde jsou ty ruské A-50 a Súčka?

      • stroup
        20:39 31.03.2022

        oslavují již patnácté zničení Ukrajinského letectva

        oslavují již patnácté zničení Ukrajinského letectva

      • Rošťák
        20:41 31.03.2022

        Tak pár A-50 se točí na Běloruskem a mrzí mě, že se na ně nekouknou UA 27 :( On to "Juice" popisoval že plno kontaktů je na BVR a tam tahaj za kratší konec ....... Jako letectvo ...Zobrazit celý příspěvek

        Tak pár A-50 se točí na Běloruskem a mrzí mě, že se na ně nekouknou UA 27 :( On to "Juice" popisoval že plno kontaktů je na BVR a tam tahaj za kratší konec ....... Jako letectvo UA podává super výkon...... Kdybychom měli první H-1 tady tak bych byl všema 10 pro to, abychom jim poslaly naše 24/35 .....Skrýt celý příspěvek

        • Blake
          21:53 31.03.2022

          len pozor aby vam tu niekto nevycital, ze chcete mat nahradu nez poslete svoje na ukrajinu...

          len pozor aby vam tu niekto nevycital, ze chcete mat nahradu nez poslete svoje na ukrajinu...

          • Jura99
            07:17 01.04.2022

            to jsi trochu popletl, nevycitam nahradu, kterou jsme plne zaplatili, vycitam vytesovat se z teoreticky mozneho "obchodu stoleti", vymenit S300 za Patriot.

            to jsi trochu popletl, nevycitam nahradu, kterou jsme plne zaplatili, vycitam vytesovat se z teoreticky mozneho "obchodu stoleti", vymenit S300 za Patriot.

          • Blake
            11:16 01.04.2022

            tak to ano, aj ked... ak si tu niekto realne mysli ze za to dostaneme nieco zadarmo, tak je este naivnejsi nez ja. Ocakavat za to nejaky papierovy prislub ze si tie patrioty budeme ...Zobrazit celý příspěvek

            tak to ano, aj ked... ak si tu niekto realne mysli ze za to dostaneme nieco zadarmo, tak je este naivnejsi nez ja. Ocakavat za to nejaky papierovy prislub ze si tie patrioty budeme moct kupit za rozumnych podmienok nepovazujem za hyenizmus.

            Kazdopadne, podla mna tie verejne reci o nahrade S-300 su len zahmlievanie, aby sa im lahsie do co najvacsej miery podarilo ten presun utajit.Skrýt celý příspěvek

      • Poly
        21:01 31.03.2022

        Lítá tam nonstop Su-57. Toto dokonalé kladivo na F-22 je ale až tak moc steahl že je i invisible a neví o něm ani ruská PVO

        Lítá tam nonstop Su-57. Toto dokonalé kladivo na F-22 je ale až tak moc steahl že je i invisible a neví o něm ani ruská PVO

    • Scotty
      21:18 31.03.2022

      Mám trochu obavy o dataci toho videa....

      Mám trochu obavy o dataci toho videa....

      • Sustr
        21:27 31.03.2022

        Připadá mi, že nemá výzbroj.

        Připadá mi, že nemá výzbroj.

  • Alchen
    20:17 31.03.2022

    Vyzerá to že sa okolo Kyjeva sa to začína vyprávať a taktiež sa čistia tie prvotné hĺbkové prieniky do územia Ukrajiny. Začína sa tvoriť spojená fronta od Charkova až po Cherson. ...Zobrazit celý příspěvek

    Vyzerá to že sa okolo Kyjeva sa to začína vyprávať a taktiež sa čistia tie prvotné hĺbkové prieniky do územia Ukrajiny. Začína sa tvoriť spojená fronta od Charkova až po Cherson. Určite sa podľa mňa zmení i taktika boja. Myslím že už neuvidíme toľko zničených kolón a začne sa bojovať o každú jednu dedinu. Tu uvidíme ako sú na tom jednotlivé armády s technikou. Prídu boje tankov, delostrelectva. Ako to vidíte vy? Ako by to v najbližších dňoch týždňoch vyzerať?Skrýt celý příspěvek

    • Rošťák
      20:22 31.03.2022

      Na jednolitou frontu tam RF nemá dost vojáku ......

      Na jednolitou frontu tam RF nemá dost vojáku ......

    • GlobeElement007
      20:45 31.03.2022

      Od Charkova po Cherson? To je napříč Ukrajinou. Taková fronta nebyla a nebude.

      Od Charkova po Cherson? To je napříč Ukrajinou. Taková fronta nebyla a nebude.

      • Janicekmac
        21:05 31.03.2022

        myslím, že myslí se zatáčkou přes donbas :) myslíme? :D

        myslím, že myslí se zatáčkou přes donbas :) myslíme? :D

    • ruleta
      20:46 31.03.2022

      Ted by to chtelo byt miliardar a davat kazdy druhy den zakazky firmam co maji komercni satelity a kamery - DigitalGlobe, Maxar :D. Dle ruznych zdroju (polske, americke) se stahuji ...Zobrazit celý příspěvek

      Ted by to chtelo byt miliardar a davat kazdy druhy den zakazky firmam co maji komercni satelity a kamery - DigitalGlobe, Maxar :D. Dle ruznych zdroju (polske, americke) se stahuji a budou preskupovat. Za mne udelaj restart - neslo to z 6 smeru, tak to pujde, tak kde mame sanci na nejvetsi gain a to bude vychod.Skrýt celý příspěvek

      • Rošťák
        21:09 31.03.2022

        NA ž směrů neměly sílu, jeden možná uhrajou ..... uvidíme ....

        NA ž směrů neměly sílu, jeden možná uhrajou ..... uvidíme ....

  • ruleta
    20:17 31.03.2022

    Vrele doporucuji si precist tento clanek - pojednava o stavu po SSSR kde staty jako Ukrajina, Belorusko, Kazachstan mely jaderne zbrane byvale SSSR. Vubec to neni jednoduche - a ...Zobrazit celý příspěvek

    Vrele doporucuji si precist tento clanek - pojednava o stavu po SSSR kde staty jako Ukrajina, Belorusko, Kazachstan mely jaderne zbrane byvale SSSR. Vubec to neni jednoduche - a vubec se neda rict, ze napriklad Ukrajina plne tyto zbrane kontrolovala pripadne by byla schopna tyto zbrane preprogramovat, aktivovat, odpalit atp.

    https://www.nonproliferation.o... Skrýt celý příspěvek

    • Upgrade
      20:43 31.03.2022

      Nejake kody mohli potrebovat akurat k nosicom, samotna atomova bomba ziadne kodovanie mat nemoze uz z principu. Myslim, ze Ukrajinci by so sprevadzkovanim nemali ziadny problem.

      Nejake kody mohli potrebovat akurat k nosicom, samotna atomova bomba ziadne kodovanie mat nemoze uz z principu. Myslim, ze Ukrajinci by so sprevadzkovanim nemali ziadny problem.

    • Miroslav
      20:48 31.03.2022

      Len pre zaujímavosť. Posledné jadrové zbrane odviezli z Ukrajiny až po roku 2000. 2003 myslím, že tí bolo

      Len pre zaujímavosť. Posledné jadrové zbrane odviezli z Ukrajiny až po roku 2000. 2003 myslím, že tí bolo

    • Cernysip
      21:05 31.03.2022

      Nicméně soudím, že Rusko musí býti zničeno...

      Nicméně soudím, že Rusko musí býti zničeno...

  • marosj
    20:16 31.03.2022

    Zostrelená Mi-8 z rána, evakuačná misia z Mariupoľa. Leteli 4 Mi-8 + jeden Mi-24 ako krytie.
    https://twitter.com/dustii_jon...

    Zostrelená Mi-8 z rána, evakuačná misia z Mariupoľa. Leteli 4 Mi-8 + jeden Mi-24 ako krytie.
    https://twitter.com/dustii_jon...

    • Rošťák
      20:34 31.03.2022

      Jestli se jim povedlo ostatníma evakuovat raněné tak je to dost husarskej kousek ...... Ale klobouček .....

      Jestli se jim povedlo ostatníma evakuovat raněné tak je to dost husarskej kousek ...... Ale klobouček .....

  • stroup
    19:55 31.03.2022

    Tak podle dnešních zpráv to vypadá že to Rusové u Kyjeva vážně vzdali.. Spousta osvobozených osad, Rusové opouštějí Černobyl...

    Tak podle dnešních zpráv to vypadá že to Rusové u Kyjeva vážně vzdali.. Spousta osvobozených osad, Rusové opouštějí Černobyl...

    • Rošťák
      20:03 31.03.2022

      Otázka, zda se jim to rozpadá ( jak se avizovalo už v minulém týdnu ), nebo se vážně stahují .....

      Otázka, zda se jim to rozpadá ( jak se avizovalo už v minulém týdnu ), nebo se vážně stahují .....

      • Miroslav
        20:52 31.03.2022

        Skôr sa zamerajú na rozdelenie Ukrajiny a prerušenie zásobovacích trás do východnej časti Ukrajiny

        Skôr sa zamerajú na rozdelenie Ukrajiny a prerušenie zásobovacích trás do východnej časti Ukrajiny

      • Upgrade
        20:55 31.03.2022

        Rozapda sa im to, tak sa stahuju :)

        Rozapda sa im to, tak sa stahuju :)

      • Scotty
        21:19 31.03.2022

        Překupují se na jih. Nic jiného dělat ani nemůžou.

        Překupují se na jih. Nic jiného dělat ani nemůžou.

    • sgaba
      20:05 31.03.2022

      Jo jo, cvičení končí.

      Jo jo, cvičení končí.

    • Cernysip
      20:34 31.03.2022

      Přeskupují se.

      Přeskupují se.

      • Rošťák
        20:39 31.03.2022

        uvidíme ......

        uvidíme ......

      • Upgrade
        20:57 31.03.2022

        Podla mna nepreskupuju. Ak im nevysiel utok v plnej palbe, tak dalsi, po tych stratach, nema zmysel.

        Podla mna nepreskupuju. Ak im nevysiel utok v plnej palbe, tak dalsi, po tych stratach, nema zmysel.

        • Scotty
          21:20 31.03.2022

          Přesouvají vojáky aby mohli podpořit snahy na jihu. To je zcela evidentní.

          Přesouvají vojáky aby mohli podpořit snahy na jihu. To je zcela evidentní.

          • sgaba
            21:25 31.03.2022

            Za mě je tou ustup aby zachránili co se dá, a na ustupu mají obrovské ztráty.

            Za mě je tou ustup aby zachránili co se dá, a na ustupu mají obrovské ztráty.

          • Scotty
            22:05 31.03.2022

            Noup. Jen přání co je otcem myšlenky.

            Noup. Jen přání co je otcem myšlenky.

  • Echo
    19:53 31.03.2022

    Tolko nenavisti ako v tejto 'diskusii' sa len tak nevidi. Pre niektorych jedincov je rusofobia doslova zivotny styl. Kto bol na UA a mal moznost tam nieco riesit pred touto ...Zobrazit celý příspěvek

    Tolko nenavisti ako v tejto 'diskusii' sa len tak nevidi. Pre niektorych jedincov je rusofobia doslova zivotny styl. Kto bol na UA a mal moznost tam nieco riesit pred touto nezmyselnou vojnou vie o Ukrajincoch svoje. Ukrajinec nie je ani o prd lepsi od Rusaka! Tam musi este vela vody pretiect Dneprom aby sa aspon priblizili europskym standardom. Kto 'ziska' UA casom skrachuje, je to cierna diera na peniaze.Skrýt celý příspěvek

    • sgaba
      20:02 31.03.2022

      Děkujeme, stanici Echo Moskvy za zhodnocení.

      Děkujeme, stanici Echo Moskvy za zhodnocení.

    • Storm
      20:03 31.03.2022

      To zas někdo napsal pěknou sračku...

      To zas někdo napsal pěknou sračku...

      • Verdon
        20:11 31.03.2022

        Echo Moskvy by tuhle sra*ku nevypustila. Je zakázaná a byla docela rozumná. Já žil na Ukrajině pět let a vím, že je nick echo dutá hlava. Nemá pravdu.

        Echo Moskvy by tuhle sra*ku nevypustila. Je zakázaná a byla docela rozumná. Já žil na Ukrajině pět let a vím, že je nick echo dutá hlava. Nemá pravdu.

    • pepo75
      20:03 31.03.2022

      echo - ako ozveny v dutej hlávke ? ;)

      echo - ako ozveny v dutej hlávke ? ;)

    • ruleta
      20:05 31.03.2022

      At je Ukrajina jakakoliv a vetsina vi, ze to neni zeme srovnatelna se stredni Evropou - co se tyce politicke kultury, vykonu ekonomiky, kriminality...defacto vseho - ale to je ...Zobrazit celý příspěvek

      At je Ukrajina jakakoliv a vetsina vi, ze to neni zeme srovnatelna se stredni Evropou - co se tyce politicke kultury, vykonu ekonomiky, kriminality...defacto vseho - ale to je jedno, chtela zmenu a na te zmene podstatna cast obyvatel pracovala. Ostatne i to minimum maji splnene a to tim, ze maji svobodne volby - nekonecne svobodnejsi nez Ruska Federace. Ostatne od roku 2014 maj druheho prezidenta, novej parlament, nove samospravy - coz je samo o sobe dukazem, ze lidi chapou, ze kdyz chtej zmenu, tak skrz svobodnou volbu. Jejich soused to stale nechape - ten kdyz chce zmenu - posle armadu anebo tajnou policii.Skrýt celý příspěvek

    • majales
      20:08 31.03.2022

      Pletete se není to rusofobie. Je to odmítavý postoj k ruskému imperialismu a prasáctví, které páchají vojáci RF. Ano, jsou v tom emoce. Osobně se mi otvírá kudla v kapse když vidím ...Zobrazit celý příspěvek

      Pletete se není to rusofobie. Je to odmítavý postoj k ruskému imperialismu a prasáctví, které páchají vojáci RF. Ano, jsou v tom emoce. Osobně se mi otvírá kudla v kapse když vidím povražděné civilisty, zničené domy, nemocnice... A to všechno kvůli vylhané imperialistické rétorice, na které jede státní aparát Ruska už hodně let. Povězte mi tedy, jestli jsem opravdu rusofob, když čtu obstojně azbuku, četl jsem a čtu ruské autory, dokonce jsem zkoušel i Evžena Oněgina v Ruštině kdysi a dnes komunikuji s ruským vědcem který pracoval pro jaderný institut v Rusku. Jsem tedy rusofob?Skrýt celý příspěvek

      • Cernysip
        20:24 31.03.2022

        Samozřejmě, že nejste "rusofob", jen znáte - asi tipnul bych si - Rusko a jeho reálie daleko lépe, než ostatní... Rusko a jeho "chandra" (pocit nesmyslnosti) má vynikající "květy" ...Zobrazit celý příspěvek

        Samozřejmě, že nejste "rusofob", jen znáte - asi tipnul bych si - Rusko a jeho reálie daleko lépe, než ostatní...
        Rusko a jeho "chandra" (pocit nesmyslnosti) má vynikající "květy" na poli literárním i dramatickém... Ale co to vlastně znamená?
        Znamená to, že byli a jsou tu (vynikající) lidé "zapadniky", kteří dokázali a dokáží Rusko "pojmenovat", A výsledek je za cca 200 let pořád stejný - jde o orientální despocii se západními rysy...
        Ostatně soudím,, že Rusko musí býti zničeno...Skrýt celý příspěvek

    • Nesher
      20:09 31.03.2022

      Já ti přesně řeknu o co je Ukrajinec lepší než polozvíře ze Severní Asie, Ukrajina nekrade cizí země a nevraždí tamní obyvatele ty severoadijská onuce.

      Já ti přesně řeknu o co je Ukrajinec lepší než polozvíře ze Severní Asie, Ukrajina nekrade cizí země a nevraždí tamní obyvatele ty severoadijská onuce.

    • Roko
      20:09 31.03.2022

      Slovaci maju jednu skurvenu vlastnost , pohrdaju a podcenuju vsetkych naokolo.. a potom su tu vacsie kurvy (rusi) a k tym z nejakeho dovodu prihladaju..

      Slovaci maju jednu skurvenu vlastnost , pohrdaju a podcenuju vsetkych naokolo.. a potom su tu vacsie kurvy (rusi) a k tym z nejakeho dovodu prihladaju..

      • alter01
        20:12 31.03.2022

        To iba žartuješ , že ?

        To iba žartuješ , že ?

      • Cernysip
        20:27 31.03.2022

        No nejsem znalec slovenské duše, ale Slováků znám spoustu a takhle ohodnotit slovenský charakter..., no to bych si netroufl...
        Myslím, že to je úplná 3.24čovina co jsi napsal...

        No nejsem znalec slovenské duše, ale Slováků znám spoustu a takhle ohodnotit slovenský charakter..., no to bych si netroufl...
        Myslím, že to je úplná 3.24čovina co jsi napsal...

      • Janicekmac
        21:11 31.03.2022

        jako jsem sice částečně po mamě slovák, znám plno slováků aj kamarádů a nikdo není proruský a ani nemá pověstný syndrom "malého slovenska"

        jako jsem sice částečně po mamě slovák, znám plno slováků aj kamarádů a nikdo není proruský a ani nemá pověstný syndrom "malého slovenska"

    • alter01
      20:11 31.03.2022

      Ale je tam rozdiel a veľký ! neriešime dobyvanie Rostova na Done ukrajinskou armádou , ale riešime stále bombardovanie Charkova tatarsko-ruskými hordami za pomoci moslimských ...Zobrazit celý příspěvek

      Ale je tam rozdiel a veľký ! neriešime dobyvanie Rostova na Done ukrajinskou armádou , ale riešime stále bombardovanie Charkova tatarsko-ruskými hordami za pomoci moslimských vrahov kadyrovskov !
      keby zomierali rostovčania tak by som sa zastával rostovčanov !
      Ale pravda je inde , tovarišč!Skrýt celý příspěvek

    • Echo
      20:11 31.03.2022

      Kto z Vas bol realne na UA, ci pripadne riesil nejaky biznis? Ratam aj nakupy v Uzhorode. Hm?

      Kto z Vas bol realne na UA, ci pripadne riesil nejaky biznis? Ratam aj nakupy v Uzhorode. Hm?

      • Wakantanka
        20:19 31.03.2022

        Bol som, riešil som aj biznis a sú tam ľudia všelijakí, aj dobrí aj zlí, aj rovní obchodníci aj špekulanti. Dlho robím obchody na balkáne, to samé v bledoružovom, pre niekoho si ...Zobrazit celý příspěvek

        Bol som, riešil som aj biznis a sú tam ľudia všelijakí, aj dobrí aj zlí, aj rovní obchodníci aj špekulanti. Dlho robím obchody na balkáne, to samé v bledoružovom, pre niekoho si klient, pre iného kasička na €, podobne ako u nás v Tatrách napríklad. :) Takže čo tam ešte máš ďalej?Skrýt celý příspěvek

      • Mr.Tomas
        20:26 31.03.2022

        Čiže ti nevyšiel biznis a tak im to dopraješ. Ďakujeme že si sa podelil o svoju mentálnu úroveň. Nie že zajtra napadneš obsluhu v obchode lebo chýbajú čerstvé rožky.

        Čiže ti nevyšiel biznis a tak im to dopraješ. Ďakujeme že si sa podelil o svoju mentálnu úroveň. Nie že zajtra napadneš obsluhu v obchode lebo chýbajú čerstvé rožky.

        • Echo
          20:43 31.03.2022

          A to som kde napisal, ze im to doprajem? Rusky utok na UA je svinsto, o tom nediskutujem! Ale na rozdiel od inych nepovazujem Ukrajincov za svatych a bez jedinej chybycky. A ...Zobrazit celý příspěvek

          A to som kde napisal, ze im to doprajem? Rusky utok na UA je svinsto, o tom nediskutujem! Ale na rozdiel od inych nepovazujem Ukrajincov za svatych a bez jedinej chybycky. A rozhodne si nemyslim, ze by mala byt UA instante prijata do EU.Skrýt celý příspěvek

          • Cheddar
            20:58 31.03.2022

            Nikto si nemysli ze Ukrajinci su svaty, ani ze nemaju chybu a uz vobec nie takto vseobecne. Ziadny narod nie je.

            Nikto si nemysli ze Ukrajinci su svaty, ani ze nemaju chybu a uz vobec nie takto vseobecne. Ziadny narod nie je.

          • Ján Paliga
            21:58 31.03.2022

            Neboj sa, po najbližších voľbách si oddýchneš. Slovensko vystúpi z imperialistického NATO a zdegenerovanej EÚ, takí ako ty sa nám postarajú na Slovensku o blahobyt a svojstojnosť. ...Zobrazit celý příspěvek

            Neboj sa, po najbližších voľbách si oddýchneš. Slovensko vystúpi z imperialistického NATO a zdegenerovanej EÚ, takí ako ty sa nám postarajú na Slovensku o blahobyt a svojstojnosť. A to že bude Ukrajina v EU´, už ťa trápiť nemusí.... :)Skrýt celý příspěvek

          • TF_HU
            22:19 31.03.2022

            To jste asi nepochopil tuhle diskuzi. Zde moc dobře víme, kdo je agresor a kdo se brání. Vnitřní problémy zemí teď neřešíme...

            To jste asi nepochopil tuhle diskuzi. Zde moc dobře víme, kdo je agresor a kdo se brání. Vnitřní problémy zemí teď neřešíme...

      • Roko
        20:37 31.03.2022

        Rok dva ked sa zacali na slovensku objavovat viac ukraincy, najprv ich clovek registroval ako vykladacoch , na stavbach, neskor taxiky, niekde dokonca sestricky , a mladsie rocniky ...Zobrazit celý příspěvek

        Rok dva ked sa zacali na slovensku objavovat viac ukraincy, najprv ich clovek registroval ako vykladacoch , na stavbach, neskor taxiky, niekde dokonca sestricky , a mladsie rocniky sluzby , it sfera a odrazu mam kolegov ukraincov . Spoznavam ich kulturu, zvyky , rodiny, a ked sa pytam co by zmenili povedia radi by priviezli europu domov.. jednoducho tych 6milionov ukraincov vo vsete nosi domov spravy a podporuje svoju rodinu.. prisla vojna , mladsi kolega je prec spolu s dalsimi a uz ani toho taxikara nevidim , len viac mamiciek na detskych ihriskach a pocut ako sem tam vzlykaju kym ich deti su zaneprazdnene hranim sa.. a ja sa pytam my sme boli ako brani ked sa otvorili brany europy pre nas? Museli sme si ju zasluzit krvou ?Skrýt celý příspěvek

      • Poly
        20:39 31.03.2022

        To je snad vcelku jedno. Jak to souvisí s genocidou Ukrajinců řízenou Putlerem?

        To je snad vcelku jedno. Jak to souvisí s genocidou Ukrajinců řízenou Putlerem?

      • Cernysip
        20:48 31.03.2022

        Můj pradědeček František (Vladimír) Prajzler se narodil v roce 1864. Maminka mu brzy zemřela a tak i se svým otcem (jeho křestní jméno již "zmizelo" ve víru dějin) v roce 1868 ...Zobrazit celý příspěvek

        Můj pradědeček František (Vladimír) Prajzler se narodil v roce 1864. Maminka mu brzy zemřela a tak i se svým otcem (jeho křestní jméno již "zmizelo" ve víru dějin) v roce 1868 odjel do Ruského impéria na Volyň. Pradědeček mj. postavil v Lucku dům (komplex - restaurace, hotel atd.), dodnes tam stojí a píšou o této stavbě v UKR pramenech, "Český dům" tomu říkají atd. Zkrátím to, Užhorod není (nebo možná vlastně je - ukra země, země na okraji) typická Ukrajina... Luck je západní UKR a tam to je lepší, než než na východě, ale ať už tak či onak, UKR dobře znám, takže - nějaké otázky?
        P. S. Jasně, kradou jako straky, jsou úplatní atd., no, asi jako my, Poláci, Slováci a tak podobně...
        Já bych to tak viděl jako ČR v roce 1992 - 2002.
        Mimochodem, není to podstatné, podstatné je, že oni teď jsou "horkým" nárazníkem proti Rusku...
        Opravdu je možné, že to někdo nevidí ???Skrýt celý příspěvek

      • Ján Paliga
        21:55 31.03.2022

        Russkij vojennyj karabľ idi na .... ukrajinskoje moroženoje ... :)

        Russkij vojennyj karabľ idi na .... ukrajinskoje moroženoje ... :)

    • Cernysip
      20:13 31.03.2022

      Pane Echo, války se nezačínají kvůli sympatiím, či antipatiím "jedinců". Takže - sympatie, či antipatie je následek nepřátelství, nikoliv příčina války (válek). Pokud jste použil v ...Zobrazit celý příspěvek

      Pane Echo, války se nezačínají kvůli sympatiím, či antipatiím "jedinců". Takže - sympatie, či antipatie je následek nepřátelství, nikoliv příčina války (válek).
      Pokud jste použil v komunismu zažité sousloví (nezmyselná vojna - nesmyslná válka), tak je to úplná pitomost, protože válka má vždy smysl v politickém slova smyslu („Válka je pouze pokračování politiky jinými prostředky“ - Carl von Clausewitz)...
      Takže ten žvást o "nesmyslnosti války" raději neopakujte, nechcete-li být k smíchu.
      V této souvislosti je zcela irelevantní, zda je UKR "lepší" či "horší" než RUS, mimochodem, co to vlastně znamená ???
      A o jakých evropských standardech to vlastně mluvíte? Máte na mysli korupci třeba? Ano, ta je obrovským UKR problémem... ALe teď jde, proboha, nejen o UKR, ale o celý svět (minimálně o Evropu). Kdyby RUS spolkla UKR, kdo by byl příští na řadě? Ano, pane Echo, Vy... Slováci (...a Poláci, Baltové a taky my, Češi)... Uff, i když jste to ve svém postu explicitně nevyjádřil, mám pocit, že by jste dal přednost tomu, aby prostě RU sežral UKR... Pokud se mýlím, tak mi to tu "nandejte".Skrýt celý příspěvek

    • mexir
      20:15 31.03.2022

      Mám snad milovat útočníka za to že popírá lidskost? Co jseš za hňupa že nerespektuješ základní lidský instinkty. Chránit slabší a pomáhat jim proti útoku. Tím pádem se ztotožňuješ ...Zobrazit celý příspěvek

      Mám snad milovat útočníka za to že popírá lidskost? Co jseš za hňupa že nerespektuješ základní lidský instinkty. Chránit slabší a pomáhat jim proti útoku. Tím pádem se ztotožňuješ s rusy, jseš rus. V tuto dobu bezcenný člověk.Skrýt celý příspěvek

    • Jura99
      20:16 31.03.2022

      Ukrajina je spis cerna dira na ruske fasisty. Vraci se z loupezive vypravy jako gruz 200. Jinak pis dal, je dobre si nazory obcas zkalibrovat na nejake rusofilni luze.

      Ukrajina je spis cerna dira na ruske fasisty. Vraci se z loupezive vypravy jako gruz 200. Jinak pis dal, je dobre si nazory obcas zkalibrovat na nejake rusofilni luze.

    • Hawk
      20:17 31.03.2022

      Taváryšč, panimáješ: "Idí na chuj"??

      Taváryšč, panimáješ: "Idí na chuj"??

    • Mr.Tomas
      20:23 31.03.2022

      Začneš to vetou že "toľko nenávisti sa len tak nevidí" a potom vypustíš tú svoju žumpu. ty musíš mať v hlave riadne vypratané.

      Začneš to vetou že "toľko nenávisti sa len tak nevidí" a potom vypustíš tú svoju žumpu. ty musíš mať v hlave riadne vypratané.

    • Upgrade
      20:26 31.03.2022

      Fobia je iracionalny strach, na strachu z Ruska nie je nic iracionalneho, takze samotny vyraz rusofobia nie je nic ine, ako dalsi rusky odrb.

      Fobia je iracionalny strach, na strachu z Ruska nie je nic iracionalneho, takze samotny vyraz rusofobia nie je nic ine, ako dalsi rusky odrb.

      • Ján Paliga
        22:01 31.03.2022

        Pletie si pojmy a dojmy... :) Je to troll.

        Pletie si pojmy a dojmy... :) Je to troll.

    • damra
      20:34 31.03.2022

      Pokud UA zautoci na jinej stat...tak budu proti ukrajine. Ale protoze Rusko napadlo a okupuje moldavsko, gruzii a ted ukrajinu, sere na vsechny smlouvy (budapeststke memorandum, ...Zobrazit celý příspěvek

      Pokud UA zautoci na jinej stat...tak budu proti ukrajine.
      Ale protoze Rusko napadlo a okupuje moldavsko, gruzii a ted ukrajinu, sere na vsechny smlouvy (budapeststke memorandum, smlouva o sevastopolu,....) tak budu rikat ze rusko jako narod zaslouzi vyhubit (dostat pres drzku a projit si sebereflexi), ale znam par slusnych rusu.Skrýt celý příspěvek

    • McCoolie16
      20:36 31.03.2022

      Ubohé

      Ubohé

    • Rošťák
      20:38 31.03.2022

      Sice jsem na UA nebyl, ale příslušníci blízké i vzdálené rodiny tam jezdí pravidelně, takže si nedělám iluze, ale stále je to o řády nám podobnější země jak Rusko...... A v byznyse ...Zobrazit celý příspěvek

      Sice jsem na UA nebyl, ale příslušníci blízké i vzdálené rodiny tam jezdí pravidelně, takže si nedělám iluze, ale stále je to o řády nám podobnější země jak Rusko...... A v byznyse najdete šmejdy tady, jako tam .....Skrýt celý příspěvek

    • GlobeElement007
      20:47 31.03.2022

      Úplně každý je lepší, než Rusák. Ze slova Rus se stalo sprosté slovo

      Úplně každý je lepší, než Rusák. Ze slova Rus se stalo sprosté slovo

    • Malarkey
      21:07 31.03.2022

      Máš pravdu. Rozhodně nepřeji Rusku nic dobrého a to jsem slušný :)

      Máš pravdu. Rozhodně nepřeji Rusku nic dobrého a to jsem slušný :)

    • Ján Paliga
      21:52 31.03.2022

      Miláčku, rusofób si ty aj so svojím kremeľským Vodcom. Ty nemáš rád ruských občanov a nadŕžaš len Vodcovi, ktorý chce majetok a moc... Nám tu na rozdiel od teba, záleží na ...Zobrazit celý příspěvek

      Miláčku, rusofób si ty aj so svojím kremeľským Vodcom.

      Ty nemáš rád ruských občanov a nadŕžaš len Vodcovi, ktorý chce majetok a moc...

      Nám tu na rozdiel od teba, záleží na blahobyte ruského občana. Blahobyte, o ktorý ho roky pripravuje Vodca z Kremľa so svojimi skorumpovanými súdruhmi. Vodca, ktorý posiela ruské deti na smrť a masovo zabíja ukrajinské deti a civilistov.... Prečo?Skrýt celý příspěvek

    • Pepe81
      22:06 31.03.2022

      Zaslúžená nenávisť.
      Pretože my nenávidíme vrahov detí - rusákov!
      Chápeš, že si ctíme život?

      Zaslúžená nenávisť.
      Pretože my nenávidíme vrahov detí - rusákov!
      Chápeš, že si ctíme život?

    • Pepe81
      22:17 31.03.2022

      Nevíte, co znamená u orků Durak?
      Orkové jsou ti vrazi rusů, ukrajinců na ukrajině.

      Nevíte, co znamená u orků Durak?
      Orkové jsou ti vrazi rusů, ukrajinců na ukrajině.

    • liberal shark
      09:49 01.04.2022

      Tady se někdo pokouší skrýt ruský nacismus a imperialismus za ruský národ. To dělají všichni diktátoři, když jim teče do bot. S takto primitivní demagogií tady nemůžete uspět, ...Zobrazit celý příspěvek

      Tady se někdo pokouší skrýt ruský nacismus a imperialismus za ruský národ. To dělají všichni diktátoři, když jim teče do bot. S takto primitivní demagogií tady nemůžete uspět, holoubku.Skrýt celý příspěvek

  • Jan Padesátýpátý
    19:39 31.03.2022

    O případném uzavření kohoutů s plynem. Do zimy: v Česku jsou velké zásobníky, takže i když nejsou naplněné, do konce topné sezóny postačují, pak je třeba řešit až příští ...Zobrazit celý příspěvek

    O případném uzavření kohoutů s plynem.

    Do zimy:
    v Česku jsou velké zásobníky, takže i když nejsou naplněné, do konce topné sezóny postačují, pak je třeba řešit až příští zimu
    V Německu jsou na tom asi se zásobníkama o trochu hůř, je tam v médiích kolem toho dost mela, mimo jiné proč Německo energeticky nereagovalo na anexi Krymu

    Potom:
    je to řešitelné, bude to stát peníze, ale EU je bohatá
    https://plus.rozhlas.cz/kdy-se... Skrýt celý příspěvek

    • ruleta
      19:55 31.03.2022

      At to zastavi. Konecne EU nebude resit tyto veci deset let - ale bude se to resit v radu mesicu, roku. Ano, zaplatime za to - ale ta cena je furt relativne mala.

      At to zastavi. Konecne EU nebude resit tyto veci deset let - ale bude se to resit v radu mesicu, roku. Ano, zaplatime za to - ale ta cena je furt relativne mala.

      • Jan Padesátýpátý
        22:18 31.03.2022

        Ano, urychlí to energetickou transformaci. A svým způsobem můžeme Putinovi jenom děkovat že hrozí zavřením kohoutků. Konečně nás to probudí a budeme se muset na zavření kohoutků ...Zobrazit celý příspěvek

        Ano, urychlí to energetickou transformaci.
        A svým způsobem můžeme Putinovi jenom děkovat že hrozí zavřením kohoutků. Konečně nás to probudí a budeme se muset na zavření kohoutků připravit. Nakonec je možná i zavřeme dřív než Putin :)Skrýt celý příspěvek

    • damra
      20:38 31.03.2022

      Nevím jestli jej je dost (prý na měsíc)...ale i kdyby tak jsem ochotnej tohle podstoupit. Radsi byt doma pod dekou nez ted platit ...Zobrazit celý příspěvek

      Nevím jestli jej je dost (prý na měsíc)...ale i kdyby tak jsem ochotnej tohle podstoupit. Radsi byt doma pod dekou nez ted platit rusum.

      https://www.novinky.cz/ekonomi... Skrýt celý příspěvek

      • Jan Padesátýpátý
        20:49 31.03.2022

        je dost na měsíc a za měsíc už bude po topné sezóně

        je dost na měsíc a za měsíc už bude po topné sezóně

      • Malarkey
        21:00 31.03.2022

        Problém je průmysl. Věřím že kdyby šlo jen o výrobu elektřiny půjde třeba nahodit vyřazené zdroje elektřiny. Bohužel jsou podniky, které plyn potřebují. Nijak nerozporuji, že je ...Zobrazit celý příspěvek

        Problém je průmysl. Věřím že kdyby šlo jen o výrobu elektřiny půjde třeba nahodit vyřazené zdroje elektřiny. Bohužel jsou podniky, které plyn potřebují.
        Nijak nerozporuji, že je potřeba rusko odmítnout, ale nebude to jen o teplém oblečení. Jen v ČR přijde o práci statisíce lidí.Skrýt celý příspěvek

        • Jan Padesátýpátý
          21:51 31.03.2022

          Podniky které plyn potřebují ho v létě dostanou bez problémů. EU bere z Ruska cca 40% plynu.

          Podniky které plyn potřebují ho v létě dostanou bez problémů. EU bere z Ruska cca 40% plynu.

        • damra
          21:52 31.03.2022

          Spotreba domacnosti se ma podilet na celkove spotrebe cca 1/4-1/3. Zbytek je prumysl. Jsou tu nejake dohody s katarem a usa. Urcite se da jednat o urcyhlene vystavbe produktovodu ...Zobrazit celý příspěvek

          Spotreba domacnosti se ma podilet na celkove spotrebe cca 1/4-1/3.
          Zbytek je prumysl.
          Jsou tu nejake dohody s katarem a usa.
          Urcite se da jednat o urcyhlene vystavbe produktovodu ze spanelska,.....zahajit tezbu bridlicoveho plynu v nemecku a polsku, sputit jadro v nemecku a uhelky u nas....
          myslim ze se da dostat v rozumne dobe na 70% soucasnych hodnot a to se snadd da prezit v nejakem nergetickem 2. stupni..... treba ne ale jak rikam. Ekonomika se vybuduje/prebuduje,...najdou se nove vyzvy ale rusu je potreba se zbavit dusledneSkrýt celý příspěvek

        • Ján Paliga
          22:05 31.03.2022

          Vodcove vyhrážky sú rizikom, 50:50, že stopne. Ak stopne, podreže si pod sebou konár...

          Vodcove vyhrážky sú rizikom, 50:50, že stopne. Ak stopne, podreže si pod sebou konár...

        • Jan Padesátýpátý
          22:35 31.03.2022

          Ján Paliga
          Hlavně nás to mentálně připraví na to, že se musíme naučit žít bez ruského plynu
          samotným se nám do toho moc nechtělo :) dík putine

          Ján Paliga
          Hlavně nás to mentálně připraví na to, že se musíme naučit žít bez ruského plynu
          samotným se nám do toho moc nechtělo :) dík putine

          • Ján Paliga
            02:29 01.04.2022

            Pritom v roku 2009 sme už jeden varovný prst mali - a nepoučili sme sa :) Tak dnes Vodcovi poďakujeme.

            Pritom v roku 2009 sme už jeden varovný prst mali - a nepoučili sme sa :) Tak dnes Vodcovi poďakujeme.

          • Jan Padesátýpátý
            10:32 01.04.2022

            NS2 se začal stavět až po anexi Krymu, to je taky dobrá šílenost

            NS2 se začal stavět až po anexi Krymu, to je taky dobrá šílenost

    • Poly
      20:44 31.03.2022

      Stačí dočasně povolit zelené otěže a nemáme žádný problém. Pokud na zimu nebudeme pálit v elektrárnách plyn, ale uhlí a cvoci v Německu přestanou odstavovat jadérky, tak ušetříme ...Zobrazit celý příspěvek

      Stačí dočasně povolit zelené otěže a nemáme žádný problém. Pokud na zimu nebudeme pálit v elektrárnách plyn, ale uhlí a cvoci v Německu přestanou odstavovat jadérky, tak ušetříme habaděj plynu.Skrýt celý příspěvek

      • Malarkey
        21:03 31.03.2022

        V plynu vyrobí cca 6000 MWh. Za poslední roky je odstaveno cca 16000MWh z atomů. Je snad možné nějaké bloky znovu zapnout ne ?

        V plynu vyrobí cca 6000 MWh. Za poslední roky je odstaveno cca 16000MWh z atomů. Je snad možné nějaké bloky znovu zapnout ne ?

        • Poly
          21:43 31.03.2022

          Určitě jdou, ale těžko to stihnou do další topné sezony. Nemají palivo, byly odstavené víc jak rok a všechny části by musely projít kontrolou. Kdo ví, jak je na tom obsluha. I v ...Zobrazit celý příspěvek

          Určitě jdou, ale těžko to stihnou do další topné sezony. Nemají palivo, byly odstavené víc jak rok a všechny části by musely projít kontrolou. Kdo ví, jak je na tom obsluha. I v odstavených pracuje dál dost lidí, ale museli by sehnat nemálo vhodných zaměstnanců. To je fuška tak na rok, spíš víc.
          Hodně by pomohlo omezení povolenek pro tepelky, aby se stáhla cena elektřiny a lidem by se sanoval drahý plyn.Skrýt celý příspěvek

        • liberal shark
          09:53 01.04.2022

          Znovu najet odstavený jaderný blok trvá řádově léta, tedy pokud seženete licencovaný personál. Bez něj už nikdy.

          Znovu najet odstavený jaderný blok trvá řádově léta, tedy pokud seženete licencovaný personál. Bez něj už nikdy.

    • Scotty
      21:22 31.03.2022

      Rozhodně není možné začít řešit až příští zimu. Plyn je třeba stále byť v menší míře.

      Rozhodně není možné začít řešit až příští zimu. Plyn je třeba stále byť v menší míře.

    • samoempire
      22:04 31.03.2022

      Protože Rusko uplatilo německé politiky a Gazprom dostal volnou ruku.

      Protože Rusko uplatilo německé politiky a Gazprom dostal volnou ruku.

      • liberal shark
        09:55 01.04.2022

        Teď se v Německu uvažuje nad "technickým vyvlastněním" zásobníků plynu a ropných rafinérií, které před tím tak prozíravě prodali Gazpromu.

        Teď se v Německu uvažuje nad "technickým vyvlastněním" zásobníků plynu a ropných rafinérií, které před tím tak prozíravě prodali Gazpromu.

  • stroup
    18:48 31.03.2022

    Ruští vojáci vyhodili do povětří hráz vodní nádrže Oskil https://liveuamap.com/en/2022/... teda nechci moc ...Zobrazit celý příspěvek

    Ruští vojáci vyhodili do povětří hráz vodní nádrže Oskil
    https://liveuamap.com/en/2022/...

    teda nechci moc spekulovat ale to vyhození hráze je dle mého spíš obranný manévr, vždyť si tím likvidují terén z kterého mohli vést útok na ukrajinský "kotel"...Skrýt celý příspěvek

  • peter111
    18:48 31.03.2022

    Mongolská banda. Nic víc.

    https://twitter.com/barbarian_...

    Mongolská banda. Nic víc.

    https://twitter.com/barbarian_...

    • samoempire
      18:52 31.03.2022

      Přesně tohle se dalo čekat. Proto teď rusové kvičí o prostřelených nohou protože ví co je jejich armáda zač. Musí být kvůli tomu nové norimberské procesy.

      Přesně tohle se dalo čekat. Proto teď rusové kvičí o prostřelených nohou protože ví co je jejich armáda zač. Musí být kvůli tomu nové norimberské procesy.

    • ruleta
      19:56 31.03.2022

      To je ten Filip z CT od Kubala, ze?

      To je ten Filip z CT od Kubala, ze?

    • Nesher
      20:12 31.03.2022

      Co tu všichni máte s těmi Mongoly? Já tam cca před 15 lety byl, je to sice hodně jiná kultura, ale poslední co se tamním lidem honí hlavou je impérium, na rozdíl od polozvířat že ...Zobrazit celý příspěvek

      Co tu všichni máte s těmi Mongoly? Já tam cca před 15 lety byl, je to sice hodně jiná kultura, ale poslední co se tamním lidem honí hlavou je impérium, na rozdíl od polozvířat že Severní Asie.Skrýt celý příspěvek

    • Torong
      20:16 31.03.2022

      No, každopádně tam chválí BREN... Asi neví, kde je ta správná "Pravda"...

      No, každopádně tam chválí BREN... Asi neví, kde je ta správná "Pravda"...

    • Roland
      18:42 31.03.2022

      ty vyražené dveře od bvp znamenají asi dost velký žážitek...

      ty vyražené dveře od bvp znamenají asi dost velký žážitek...

    • Janicekmac
      18:51 31.03.2022

      18+ (hodně brutální, pro slabé povahy nedoporučuju) video z toho ...Zobrazit celý příspěvek

      18+ (hodně brutální, pro slabé povahy nedoporučuju)
      video z toho místa
      https://twitter.com/SputnikATO... Skrýt celý příspěvek

      • Standa
        18:58 31.03.2022

        Tam nic není.

        Tam nic není.

          • Ján Paliga
            22:18 31.03.2022

            .... no to je teda masaker... Toto by mali púšťať v ruskej televízii... Nech vidia, ako ich Vodca má ruky od krvi ich detí, bratov....

            .... no to je teda masaker... Toto by mali púšťať v ruskej televízii... Nech vidia, ako ich Vodca má ruky od krvi ich detí, bratov....

        • Fiagy
          19:03 31.03.2022

          ...

          ...

        • Janicekmac
          19:12 31.03.2022

          pardon - už to tu je správně

          pardon - už to tu je správně

      • Dovi
        19:05 31.03.2022

        Moc bych si přál všechny tyhle videa pouštět putlerovi stále dokola, aby ten kripl viděl co způsobil...

        Moc bych si přál všechny tyhle videa pouštět putlerovi stále dokola, aby ten kripl viděl co způsobil...

        • GlobeElement007
          19:26 31.03.2022

          Jemu je to jedno. Je to psychopat.
          Že je to jedno jeho voličům, to je zarážející.

          Jemu je to jedno. Je to psychopat.
          Že je to jedno jeho voličům, to je zarážející.

          • Sustr
            19:59 31.03.2022

            Jsou to taky psychopati.

            Jsou to taky psychopati.

        • Poly
          20:52 31.03.2022

          Mu je to fuk. Pustil bych to dokola matkám těch zvířat. Aby viděli koho podporují. A aby se vzdali šáša občanství a zmizeli z pseudozemě do zahraničí.

          Mu je to fuk. Pustil bych to dokola matkám těch zvířat. Aby viděli koho podporují. A aby se vzdali šáša občanství a zmizeli z pseudozemě do zahraničí.

      • Inflex
        20:17 31.03.2022

        Teda to byla párty.

        Teda to byla párty.

  • Roland
    18:36 31.03.2022

    jestli to má být pokus o mariupol, tak mi to přijde dost odvážné: https://liveuamap.com/en/2022/...

    jestli to má být pokus o mariupol, tak mi to přijde dost odvážné: https://liveuamap.com/en/2022/...

    • jj284b
      18:38 31.03.2022

      do Mariupolu je odtial 100km vzdusnou ciarou...

      do Mariupolu je odtial 100km vzdusnou ciarou...

      • Roland
        18:41 31.03.2022

        no právě

        no právě

    • Janicekmac
      18:49 31.03.2022

      ale tak nemůžou pořád jen ustupovat. Pokud je na Mariupol vázaný velký počet vojáků a "hlavní" fronta je slabší, tak pro nedělat protiútoky? Třeba už se tam trošku srovnali.

      ale tak nemůžou pořád jen ustupovat. Pokud je na Mariupol vázaný velký počet vojáků a "hlavní" fronta je slabší, tak pro nedělat protiútoky? Třeba už se tam trošku srovnali.

      • mexir
        19:57 31.03.2022

        Přesně tak a každá akce odčerpá útočníky na Mariupol.

        Přesně tak a každá akce odčerpá útočníky na Mariupol.

    • sgaba
      19:40 31.03.2022

      Někde se začít musí, a je otázka jak tam na tom Rusáci jsou.

      Někde se začít musí, a je otázka jak tam na tom Rusáci jsou.

    • liberal shark
      10:00 01.04.2022

      Na výsadek je to dobré místo - stranou hlavních center. Otázka je, kam půjdou dál a nebo jen zamotají rusákům hlavu a pak se stáhnou.

      Na výsadek je to dobré místo - stranou hlavních center. Otázka je, kam půjdou dál a nebo jen zamotají rusákům hlavu a pak se stáhnou.

  • Alchen
    18:33 31.03.2022

    Ua armáda vstúpila do Kolonshchyna a Maryanivky. Pekné sa to čistí. Snáď čoskoro bude dialnica Žitomir Kyjev ...Zobrazit celý příspěvek

    Ua armáda vstúpila do Kolonshchyna a Maryanivky. Pekné sa to čistí. Snáď čoskoro bude dialnica Žitomir Kyjev prejazdná

    https://twitter.com/19sava19/s... Skrýt celý příspěvek

  • Wolv3rine
    18:10 31.03.2022
    • jj284b
      18:23 31.03.2022

      super, delostrelectvo rozhodne pomoze najviac v tejto situacii..

      super, delostrelectvo rozhodne pomoze najviac v tejto situacii..

    • toustr
      18:31 31.03.2022

      Británie, ač už není nejmocnější zemí světa jako kdysi, se stále chová jako pravá velmoc, která si alespoň v nejhorších časech zakládá na principech. To se bohužel nedá říct o ...Zobrazit celý příspěvek

      Británie, ač už není nejmocnější zemí světa jako kdysi, se stále chová jako pravá velmoc, která si alespoň v nejhorších časech zakládá na principech. To se bohužel nedá říct o jiných velmocích... že Francie a Německo?Skrýt celý příspěvek

      • Upgrade
        18:57 31.03.2022

        Britania s USA spolu s Ruskom obrali Ukrajinu o atomovky.

        Britania s USA spolu s Ruskom obrali Ukrajinu o atomovky.

        • toustr
          19:31 31.03.2022

          To sice ano, ale uveďte si to laskavě do časového kontextu. V době podpisu se o Rusku dokonce říkalo, že se teoreticky může stát členem NATO. To bylo za Jelcina (mějme názor na něj ...Zobrazit celý příspěvek

          To sice ano, ale uveďte si to laskavě do časového kontextu. V době podpisu se o Rusku dokonce říkalo, že se teoreticky může stát členem NATO. To bylo za Jelcina (mějme názor na něj jaký chceme), teď je ale u moci Putin, to je úplně něco jiného.Skrýt celý příspěvek

        • ABC123
          20:09 31.03.2022

          Vtedy aj Kučma sam navrhoval rusku spojenie s ukrajinou. Ale vtedy ho rusi odmietli...

          Vtedy aj Kučma sam navrhoval rusku spojenie s ukrajinou. Ale vtedy ho rusi odmietli...

    • Nesher
      18:37 31.03.2022

      Předpokládám, že to budou lehké tažené houfnice ráže 105 mm L 118.
      Žádný zázrak, ale na druhou stranu snadné na obsluhu. Tak snad k tomu bude dost munice.

      Předpokládám, že to budou lehké tažené houfnice ráže 105 mm L 118.
      Žádný zázrak, ale na druhou stranu snadné na obsluhu. Tak snad k tomu bude dost munice.

      • Wolv3rine
        18:46 31.03.2022

        Údajně by se snad mělo jednat dokonce o AS-90, což by byla teda pecka

        Údajně by se snad mělo jednat dokonce o AS-90, což by byla teda pecka

        • Dovi
          19:02 31.03.2022

          Těch by británie měla mít přes 70 kusů vyřazených...

          Těch by británie měla mít přes 70 kusů vyřazených...

        • Nesher
          19:36 31.03.2022

          Tomu uvěřím až to potvrdí zdroje z UK. UA zdroje v tomto nejsou zrovna spolehlivě. Navíc AS90 by znamenala delší výcvik a v případě i banálních poruch velkou pravděpodobnost, že to ...Zobrazit celý příspěvek

          Tomu uvěřím až to potvrdí zdroje z UK. UA zdroje v tomto nejsou zrovna spolehlivě.
          Navíc AS90 by znamenala delší výcvik a v případě i banálních poruch velkou pravděpodobnost, že to zůstane stát někde u cesty.
          L118 mají Britové celkem dost, je to jednoduché na obsluhu a údržbu a svou práci si odvede.Skrýt celý příspěvek

      • Vrata
        18:59 31.03.2022

        No pokud ma text pravdu, tak "long range artilery" asi nejsou houfnice 105 mm.

        No pokud ma text pravdu, tak "long range artilery" asi nejsou houfnice 105 mm.

        • Scotty
          20:18 31.03.2022

          Což AS-90 také moc není.

          Což AS-90 také moc není.

          • skelet
            20:37 31.03.2022

            Nemají Britové i MLRS?

            Nemají Britové i MLRS?

          • Scotty
            22:03 31.03.2022

            Dost pochybuji že ho pošlu.

            Dost pochybuji že ho pošlu.

      • liberal shark
        10:02 01.04.2022

        Však obě strany ještě používají D-30.

        Však obě strany ještě používají D-30.

    • The Pale Emperor
      19:13 31.03.2022

      O Britech jsem neměl v takových situacích žádné valné mínění, ale ukázali, co jsou opravdu zač a moc mě překvapili. Klobouk dolů a děkujeme! God Save The Queen!

      O Britech jsem neměl v takových situacích žádné valné mínění, ale ukázali, co jsou opravdu zač a moc mě překvapili. Klobouk dolů a děkujeme! God Save The Queen!

    • GlobeElement007
      19:30 31.03.2022

      Britská děla byla vždy špička.

      Britská děla byla vždy špička.

      • mexir
        19:52 31.03.2022

        V podstatě britské dělo má i leo2 a abrams. Jenom Němci udělali hladký vývrt protože nepoužívají HESH.

        V podstatě britské dělo má i leo2 a abrams. Jenom Němci udělali hladký vývrt protože nepoužívají HESH.

        • Scotty
          20:22 31.03.2022

          ????

          ????

        • skelet
          20:37 31.03.2022

          Ne, 120mm není britská, tou byla 105mm.

          Ne, 120mm není britská, tou byla 105mm.

  • Cajk
    18:07 31.03.2022

    Ukrajinský zpravodaj Hromadske uvedl, že město Buča konečně osvobodila ukrajinská armáda. Tak teď už jen Hostomel a jde se na sever.

    Ukrajinský zpravodaj Hromadske uvedl, že město Buča konečně osvobodila ukrajinská armáda. Tak teď už jen Hostomel a jde se na sever.

    • jj284b
      18:08 31.03.2022

      Americania dnes hlasili ze Rusi sa z Hostomelskeho letiska uz stiahli...

      Americania dnes hlasili ze Rusi sa z Hostomelskeho letiska uz stiahli...

      • Cajk
        20:33 31.03.2022

        Pokud se "stáhli" tak jak to dělali doposud, tak by tam mohlo zůstat spoustu techniky, možná i nepoškožené.

        Pokud se "stáhli" tak jak to dělali doposud, tak by tam mohlo zůstat spoustu techniky, možná i nepoškožené.

  • Arthur
    18:05 31.03.2022

    Vyhostení diplomati: Skupujú televízory a inú elektroniku, v Rusku ich už nekúpia
    zdroj: https://www.techbyte.sk/2022/0...

    Vyhostení diplomati: Skupujú televízory a inú elektroniku, v Rusku ich už nekúpia
    zdroj: https://www.techbyte.sk/2022/0...

    • Ján Paliga
      18:27 31.03.2022

      Tavarysci premieňajú tvrdú menu, aby nedostali bezcenné drevené rubliky...

      Tavarysci premieňajú tvrdú menu, aby nedostali bezcenné drevené rubliky...

      • samoempire
        18:54 31.03.2022

        Oni se fakt vůbec nemění. Je to jenom pozlátko.

        Oni se fakt vůbec nemění. Je to jenom pozlátko.

    • DuPo
      19:38 31.03.2022

      Dobrá správa je, že u nás si tie veci musia kúpiť (čím podporia náš trh), zatiaľ čo na Ukrajine iba primitívne rabujú v duchu ich najlepších tradícií.

      Dobrá správa je, že u nás si tie veci musia kúpiť (čím podporia náš trh), zatiaľ čo na Ukrajine iba primitívne rabujú v duchu ich najlepších tradícií.

    • ABC123
      20:16 31.03.2022

      Ak sa im to pokazi, zaruku si uz asi neuplatnia....

      Ak sa im to pokazi, zaruku si uz asi neuplatnia....

    • liberal shark
      10:04 01.04.2022

      Doporučuji scénku evakuace sovětského vyslanectví v Phnompenu z filmu Killing fields :-).

      Doporučuji scénku evakuace sovětského vyslanectví v Phnompenu z filmu Killing fields :-).

  • Fiagy
    17:38 31.03.2022

    Ještě, že fotbal nesleduju. Akorát bych se nasr.l. O vyloučení Ruska kongres FIFA vůbec nejednal, z ruštiny naopak udělal svůj oficiální ...Zobrazit celý příspěvek

    Ještě, že fotbal nesleduju. Akorát bych se nasr.l.
    O vyloučení Ruska kongres FIFA vůbec nejednal, z ruštiny naopak udělal svůj oficiální jazyk
    https://www.sport.cz/clanek/fo... Skrýt celý příspěvek

    • samoempire
      18:55 31.03.2022

      Ale ať pokračují. Evropa se nasere nepojede na world cup a bude. Celou FIFA platí Evropa.

      Ale ať pokračují. Evropa se nasere nepojede na world cup a bude. Celou FIFA platí Evropa.

      • liberal shark
        10:04 01.04.2022

        Není náhodou Rusko jeden z hlavních sponzorů ?

        Není náhodou Rusko jeden z hlavních sponzorů ?

  • Fiagy
    17:27 31.03.2022

    Jestli je to opravdu on tak karma vs. kokot 1:0

    https://twitter.com/andrewofpo...

    Jestli je to opravdu on tak karma vs. kokot 1:0

    https://twitter.com/andrewofpo...

    • Mr.Tomas
      17:32 31.03.2022

      Už majú tak zelené stromy na UA?

      Už majú tak zelené stromy na UA?

    • mudry.udrzbar
      17:36 31.03.2022

      je pravdivá ale stara foto, tento podla mna o nohy prisiel uz pred rokmi na Donbasse

      je pravdivá ale stara foto, tento podla mna o nohy prisiel uz pred rokmi na Donbasse

    • alter01
      18:02 31.03.2022

      To je asi Meresievov syn ?

      To je asi Meresievov syn ?

      • GlobeElement007
        19:32 31.03.2022

        Teď spíš dcera.

        Teď spíš dcera.

  • Dovi
    17:23 31.03.2022

    Na Oryxu je právě 350 potvrzených tanků....

    Na Oryxu je právě 350 potvrzených tanků....

    • samoempire
      18:56 31.03.2022

      Po internetu už běží informace od ruských trolů jak používá Oryx špatnou metodiku a podobně. I kdyby bude pravda polovina tak mluvíme o šílených ztrátách.

      Po internetu už běží informace od ruských trolů jak používá Oryx špatnou metodiku a podobně. I kdyby bude pravda polovina tak mluvíme o šílených ztrátách.

      • Rošťák
        19:18 31.03.2022

        Nechci ty žvásty číst, ale čím je ta metodika špatná? A jak by to měl dělat?

        Nechci ty žvásty číst, ale čím je ta metodika špatná? A jak by to měl dělat?

        • GlobeElement007
          19:33 31.03.2022

          Jednoduše. Ruské ztráty dělit 10, ukrajinské násobit 100.

          Jednoduše. Ruské ztráty dělit 10, ukrajinské násobit 100.

        • ruleta
          19:53 31.03.2022

          Metodiku nikdo nezpochybnuje - ta si myslim, ze je jedina mozna z otevrenych zdroju. To znamena vizual a nejake zachytne body a posuzovat, posuzovat. Na ceskem rozhlase je ...Zobrazit celý příspěvek

          Metodiku nikdo nezpochybnuje - ta si myslim, ze je jedina mozna z otevrenych zdroju. To znamena vizual a nejake zachytne body a posuzovat, posuzovat. Na ceskem rozhlase je rozhovor s timhle typkem - https://nitter.net/Rebel44CZ...
          Je to Cech a spolupracuje s nima. V tom mnozstvi te techniky budou chyby a propaganda - obe strany vi jaka je ta metodika. Jakub Janovsky rikal, ze pripravuji otevrenou databazi - to by bylo nejlepsi reseni.Skrýt celý příspěvek

        • samoempire
          23:50 31.03.2022

          Oryx napříklád uvidí ve videu, že byl tank zasažen. Ale do důkazů dá jenom fotografii. Proto trolove řvou, ale vždyť on nemá označení a podobně. Jak víš, že je to na ukrajině. ...Zobrazit celý příspěvek

          Oryx napříklád uvidí ve videu, že byl tank zasažen. Ale do důkazů dá jenom fotografii. Proto trolove řvou, ale vždyť on nemá označení a podobně. Jak víš, že je to na ukrajině. Stejné žvásty jako Rusove, když sestřelili civilní letadlo nad Donbasem.Skrýt celý příspěvek

      • liberal shark
        10:05 01.04.2022

        To dělají rusáci vždycky, ale nikdy nepředvedou nic lepšího.

        To dělají rusáci vždycky, ale nikdy nepředvedou nic lepšího.

  • Fiagy
    17:19 31.03.2022

    Kadyrovci . Natáčíš na Tiktok a najednou nenatáčíš.
    https://twitter.com/andrewofpo...

    Kadyrovci . Natáčíš na Tiktok a najednou nenatáčíš.
    https://twitter.com/andrewofpo...

    • Dovi
      17:25 31.03.2022

      Tak to fakt potěšilo... ta tu bandu fakt nesnáším...

      Tak to fakt potěšilo... ta tu bandu fakt nesnáším...

    • SeaWolf
      17:32 31.03.2022

      Mě teda přijde, že dostal jen infarkt plus hnědý poplach :-)

      Mě teda přijde, že dostal jen infarkt plus hnědý poplach :-)

      • Dovi
        18:34 31.03.2022

        I to by stačilo :))

        I to by stačilo :))

  • Fiagy
    17:17 31.03.2022

    Andrej Poleščuk @andrewofpolesia 6m Běloruští partyzáni u Bobrujsku zapálili další železniční ovládací skříň. Během akce po nich začali střílet příslušníci ministerstva vnitra. ...Zobrazit celý příspěvek

    Andrej Poleščuk
    @andrewofpolesia
    6m
    Běloruští partyzáni u Bobrujsku zapálili další železniční ovládací skříň. Během akce po nich začali střílet příslušníci ministerstva vnitra. Partyzánům se podařilo utéct.
    https://twitter.com/andrewofpo... Skrýt celý příspěvek

Načítám diskuzi...