VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • ruleta
    10:12 08.12.2022

    Jak vypadaj ruske RTE pridely?

    Vypada to jako kapsicky pro kocky nebo psy.

    https://twitter.com/mxpoliakov...

    Jak vypadaj ruske RTE pridely?

    Vypada to jako kapsicky pro kocky nebo psy.

    https://twitter.com/mxpoliakov...

    • Maskot
      10:17 08.12.2022

      v balení nevidím problém, podobně vypadají MRE i z jiných armád
      (o obsahu můžeme leda spekulovat)

      v balení nevidím problém, podobně vypadají MRE i z jiných armád
      (o obsahu můžeme leda spekulovat)

      • peal
        10:22 08.12.2022

        Balení je dobré. Obsah chrání, levné, a hlavně lehké. Lepší než konzervy. Ale obsah vypadá fakt hrozně, máte někdo osobní zkušenost s MRE jiných armád?

        Balení je dobré. Obsah chrání, levné, a hlavně lehké. Lepší než konzervy. Ale obsah vypadá fakt hrozně, máte někdo osobní zkušenost s MRE jiných armád?

        • mabc
          10:27 08.12.2022

          YouTube je plny recenzii MRE a tie ruske patria k lepsim, prihliadnuc k nasim chutiam. Problem s ruskym vybavenim nie je ani tak kvalita ale dostupnost. Je lahsie to kupit na ...Zobrazit celý příspěvek

          YouTube je plny recenzii MRE a tie ruske patria k lepsim, prihliadnuc k nasim chutiam.

          Problem s ruskym vybavenim nie je ani tak kvalita ale dostupnost. Je lahsie to kupit na internete nez to nafasovat.Skrýt celý příspěvek

          • Pampuch
            10:47 08.12.2022

            Človek ktorý ochutnával konkrétne toto balenie tvrdil, že smrdelou plesňou ešte to ani nerozbalil. Jedlo opísal ako odporné a smradľavé. Chutila mu paštéka a jablokvá omácka. ...Zobrazit celý příspěvek

            Človek ktorý ochutnával konkrétne toto balenie tvrdil, že smrdelou plesňou ešte to ani nerozbalil. Jedlo opísal ako odporné a smradľavé. Chutila mu paštéka a jablokvá omácka. Hovädzie guličky vraj chutili ako ryba, takže nabral podozrenie, že popisný štítok plní prinajlepšom orientačnú funkciu.Skrýt celý příspěvek

          • Maskot
            14:14 08.12.2022

            Pampuch - napsat si může kdo chce co chce (týpek vypadá protirusky, hejt nepřekvapí) chuť a vůně jsou velice subjektivní viz lidi, co nesnáší kopr (chudáci :) nebo lidi co ...Zobrazit celý příspěvek

            Pampuch - napsat si může kdo chce co chce (týpek vypadá protirusky, hejt nepřekvapí)

            chuť a vůně jsou velice subjektivní
            viz lidi, co nesnáší kopr (chudáci :) nebo lidi co milujou durian nebo kiviaq (úchylové :)

            p.s. tím ten blaf neobhajuju, nechtěl bych se toho ani dotknoutSkrýt celý příspěvek

        • Hugo557
          10:46 08.12.2022

          jedl jsem polské, to je klasika o něco lepší, než polské konzervy u nás, US, o tom snad nemá cenu ani diskutovat a norské, to byla velká mňamka

          jedl jsem polské, to je klasika o něco lepší, než polské konzervy u nás, US, o tom snad nemá cenu ani diskutovat a norské, to byla velká mňamka

          • otecko
            11:52 08.12.2022

            Já polské jedl také, nebyly špatné, ale možná už jsem zvyklý z polských trhů :D ovšem co mi celkem chutnalo byl jejich zavakuovaný trvanlivý chleba.

            Já polské jedl také, nebyly špatné, ale možná už jsem zvyklý z polských trhů :D ovšem co mi celkem chutnalo byl jejich zavakuovaný trvanlivý chleba.

        • LAMP
          19:51 08.12.2022

          "Ale obsah vypadá fakt hrozně, máte někdo osobní zkušenost s MRE jiných armád?!" Na těch fotkách vypadá jako normální MRE. Nemůžeš věřit těm směšným dramatickým popisům (autorem ...Zobrazit celý příspěvek

          "Ale obsah vypadá fakt hrozně, máte někdo osobní zkušenost s MRE jiných armád?!"

          Na těch fotkách vypadá jako normální MRE. Nemůžeš věřit těm směšným dramatickým popisům (autorem je Ukrajinec BTW). Jediný nezvyklý aspekt je datum výroby, pro ruskou armádu je divné nedostat 10 let prošlé jídlo. :-)Skrýt celý příspěvek

      • ruleta
        10:25 08.12.2022

        O tom nepochybuji, i bezne dostupne-komercni je vetsinou na chutrove bunky totalni shit, maloktere jsou dobre a pokud jsou tak jsou pekelne drahe.

        O tom nepochybuji, i bezne dostupne-komercni je vetsinou na chutrove bunky totalni shit, maloktere jsou dobre a pokud jsou tak jsou pekelne drahe.

        • Roland
          12:11 08.12.2022

          Ty hyperultranejvicoutdoor vytuneny pytliky jsou v drtivé většině předražený shitx. Ale třeba to USA mre je dobrý a je dělaný tak, aby mělo dost kalorií a bylo chuťově zajímavé a ...Zobrazit celý příspěvek

          Ty hyperultranejvicoutdoor vytuneny pytliky jsou v drtivé většině předražený shitx. Ale třeba to USA mre je dobrý a je dělaný tak, aby mělo dost kalorií a bylo chuťově zajímavé a hlavně: aby ti po něm nebylo blbě a nedostal si třeba srackuSkrýt celý příspěvek

      • vojta
        12:46 08.12.2022

        Offtopic z druhé strany spektra: Na pražské premiéře filmu Saljut 7 prodávali originální ruské kosmické jídlo v tubě. Koupil jsem si za stovku řízek s bramborovou kaší. Doma jsme ...Zobrazit celý příspěvek

        Offtopic z druhé strany spektra:
        Na pražské premiéře filmu Saljut 7 prodávali originální ruské kosmické jídlo v tubě.
        Koupil jsem si za stovku řízek s bramborovou kaší. Doma jsme to ochutnávali a dobré to nebylo. Částečně kvůli na naše poměry nedostatečnému osolení (a posol si jídlo v tubě :-), pak není příjemné něco jíst a nevidět to, no a možná je lepší tu kašičku nevidět.
        Říkal jsem si že chudáci kosmonauti a to byla kvalita maximální možná (asi).Skrýt celý příspěvek

        • Ján Paliga
          22:27 08.12.2022

          V staršom článku Tomáša Přibyla z Letectví a kosmonautiky sa zaoberal aj stravou kozmonautov. Podľa článku museli kozmonauti veľmi koreniť jedlo, lebo beztiažový stav ovplyvňuje ...Zobrazit celý příspěvek

          V staršom článku Tomáša Přibyla z Letectví a kosmonautiky sa zaoberal aj stravou kozmonautov. Podľa článku museli kozmonauti veľmi koreniť jedlo, lebo beztiažový stav ovplyvňuje chute. A až riadne korenenie má dať jedlu chuť... :)Skrýt celý příspěvek

    • Sova
      10:28 08.12.2022

      Kdysi jsem viděl recenzi amerického MRE a byl tam i "varný balíček", do kterého se nalila voda a on začal hřát, aby to jídlo rovnou i ohřál na místě bez potřeby ohně/vařiče. Tady ...Zobrazit celý příspěvek

      Kdysi jsem viděl recenzi amerického MRE a byl tam i "varný balíček", do kterého se nalila voda a on začal hřát, aby to jídlo rovnou i ohřál na místě bez potřeby ohně/vařiče. Tady jsem si toho nevšiml. Neví někdo jak moc velký je to problém, jestli vůbec?Skrýt celý příspěvek

      • ruleta
        10:35 08.12.2022

        Mas tam manual "ukradni si sporak a plynovou bombu" viz videa kdy si vojaci RF udelali v remizku celou kuchyni z ukradenych veci :D

        Mas tam manual "ukradni si sporak a plynovou bombu" viz videa kdy si vojaci RF udelali v remizku celou kuchyni z ukradenych veci :D

        • Sergej7490
          13:15 08.12.2022

          V ceskom MRE to svojho casu nebolo o nic lepsie. Na papierku bolo doporucenie ze jedlo si ohrejte napr na motore vozidla. A ziadny pribor ! V slovenskom MRE (PODAP) bol aspon suchy ...Zobrazit celý příspěvek

          V ceskom MRE to svojho casu nebolo o nic lepsie.
          Na papierku bolo doporucenie ze jedlo si ohrejte napr na motore vozidla. A ziadny pribor !
          V slovenskom MRE (PODAP) bol aspon suchy lieh, improvizovany varic a nejaky akoze pribor.Skrýt celý příspěvek

          • Ján Paliga
            22:32 08.12.2022

            My sme mali príbor v príborovom vrecúšku a na hospodárskych dňoch nám ich lampasáci kontrolovali, či sú čisté... :)

            My sme mali príbor v príborovom vrecúšku a na hospodárskych dňoch nám ich lampasáci kontrolovali, či sú čisté... :)

      • Hugo557
        10:47 08.12.2022

        samoohřívací sáčky jsou už klasika

        samoohřívací sáčky jsou už klasika

      • Pampuch
        10:51 08.12.2022

        Maju tam lieh. Asi si to maju ohriať v ešuse, čo nieje taký problém ak neprší.

        Maju tam lieh. Asi si to maju ohriať v ešuse, čo nieje taký problém ak neprší.

      • GlobeElement007
        11:58 08.12.2022

        Já to měl v ruce už dávno, pradávno. Ani se tam nelila voda, jenom se zlomil ten sáček, cosi se v něm smísilo a ohřálo to nějaké sekané maso. Ale na Michelinskou hvězdu to tedy ...Zobrazit celý příspěvek

        Já to měl v ruce už dávno, pradávno. Ani se tam nelila voda, jenom se zlomil ten sáček, cosi se v něm smísilo a ohřálo to nějaké sekané maso.

        Ale na Michelinskou hvězdu to tedy nebylo, i když hlad je nejlepší kuchař.Skrýt celý příspěvek

      • Roland
        12:06 08.12.2022

        Hodně zhruba to je něco jako pytlik s nehašeným vápnem - když ho zalejes vodou, začne se zahřívat a od toho se zahrejou pytliky s jídlem. Fungovalo to dobře ale nejlepší byly ...Zobrazit celý příspěvek

        Hodně zhruba to je něco jako pytlik s nehašeným vápnem - když ho zalejes vodou, začne se zahřívat a od toho se zahrejou pytliky s jídlem. Fungovalo to dobře ale nejlepší byly stejně sušené brusinky :)Skrýt celý příspěvek

    • Sansera
      10:57 08.12.2022

      Tu nájdete videá, kde típek ochutnáva rôzne armádne MRE https://www.youtube.com/watch?... Osobne ...Zobrazit celý příspěvek

      Tu nájdete videá, kde típek ochutnáva rôzne armádne MRE https://www.youtube.com/watch?...

      Osobne by som radšej zožral toho psa ako hnus čo tam majú rusiSkrýt celý příspěvek

    • dušanR
      11:09 08.12.2022

      Vojak ke´d je hladný zožerie všetko ! Ale dôležitejšie je to , že či to ruské KDečko má dennú davku 4-4500 kalorii , ako pre pre drevorubača! Lebo podľa mňa to nevyzerá na na zimnú ...Zobrazit celý příspěvek

      Vojak ke´d je hladný zožerie všetko ! Ale dôležitejšie je to , že či to ruské KDečko má dennú davku 4-4500 kalorii , ako pre pre drevorubača! Lebo podľa mňa to nevyzerá na na zimnú poľnú dávku 24/7 v zákope pri daždi , snehu a okolo 0°C !
      Už iba to , že nemajú poľné kuchyne hovorí a cene vojaka.Skrýt celý příspěvek

      • 5uldo
        12:08 08.12.2022

        No nieco samozrejme maju, mozno je to len pre oficierov...
        https://www.youtube.com/watch?...

        No nieco samozrejme maju, mozno je to len pre oficierov...
        https://www.youtube.com/watch?...

        • dušanR
          13:52 08.12.2022

          Už iba tie taniere hovoria o všetkom . Taká malá rotná kuchyňa . A tá pekáreň nie je ani pre rotu . Chodil som pravideľne do kuchyne pre prápor /250-300 vojakov a 50 lampasákov/ . ...Zobrazit celý příspěvek

          Už iba tie taniere hovoria o všetkom . Taká malá rotná kuchyňa . A tá pekáreň nie je ani pre rotu . Chodil som pravideľne do kuchyne pre prápor /250-300 vojakov a 50 lampasákov/ . Tak viem porovnať. Každý deň prišla malá Avia chleba a pečiva!
          Naozaj je to lampasácka kuchyňa . Viedel som aj poľnú pekáreň chleba na PV3S , denne stovky chlebov a nie dávať do šporáku 5 chlebov naraz .Skrýt celý příspěvek

    • Maskot
      11:33 08.12.2022

      co se přídělů týče, tak vítězí (už neexistující) Skotský MRE s radioaktivním ohřívačem (Trident Ingot, plutonium z nukleárních ponorek), flaškou whiskey a hromadou sladkostí, ...Zobrazit celý příspěvek

      co se přídělů týče, tak vítězí (už neexistující) Skotský MRE s radioaktivním ohřívačem (Trident Ingot, plutonium z nukleárních ponorek), flaškou whiskey a hromadou sladkostí, včetně military-grade čokoládový polevy

      https://www.youtube.com/watch?... Skrýt celý příspěvek

      • mabc
        13:25 08.12.2022

        Vdaka, pobavilo :)

        Vdaka, pobavilo :)

    • Marty96
      14:18 08.12.2022

      Vždyť to vypada jako úplně běžné MRE.

      Vždyť to vypada jako úplně běžné MRE.

  • Harvest
    10:01 08.12.2022

    V americkom kongrese majú novú rohožku.

    https://twitter.com/serhiypryt...

    V americkom kongrese majú novú rohožku.

    https://twitter.com/serhiypryt...

  • bently
    09:50 08.12.2022

    1) Německo připravuje 18 kusů RCH 155 ACS pro Ukrajinu Již dříve německá média uvedla, že Ukrajina má o tyto dělostřelecké systémy zájem. Oleksii Reznikov, ministr obrany ...Zobrazit celý příspěvek

    1) Německo připravuje 18 kusů RCH 155 ACS pro Ukrajinu

    Již dříve německá média uvedla, že Ukrajina má o tyto dělostřelecké systémy zájem.

    Oleksii Reznikov, ministr obrany Ukrajiny, podal odpovídající žádost Německu v červenci 2022.

    Tyto kolové ACS vyrábí německá společnost „Krauss-Maffei Wegmann“ („KMW“).

    https://mil.in.ua/en/news/germ...

    2) Ukrajina obdržela minomety MO-120-RT61

    British Telegraph zveřejnil video použití tohoto minometu v oblasti Bachmutu.

    Tyto minomety, které lze táhnout, mají ráži 120 mm.

    Minomet používá standardní munici NATO a také speciálně navržené PR-14 (HE) a PRPA (HERA).

    Vlečný minomet MO-120-RT61 vstoupil do výzbroje francouzské armády v roce 1973.

    https://mil.in.ua/en/news/ukra... Skrýt celý příspěvek

    • Mortles
      09:56 08.12.2022

      Na výkon RCH 155 jsem zvědavej, protože mě zajímá jestli a jak ta koncepce funguje, ale myslím, že dodány mají být až někdy 2024 nebo tak něco, takže z krátkodobého hlediska ...Zobrazit celý příspěvek

      Na výkon RCH 155 jsem zvědavej, protože mě zajímá jestli a jak ta koncepce funguje, ale myslím, že dodány mají být až někdy 2024 nebo tak něco, takže z krátkodobého hlediska naprosté nic.Skrýt celý příspěvek

      • ruleta
        10:14 08.12.2022

        2025

        2025

  • Poly
    09:36 08.12.2022

    Abrakadrabaka, zase v Kremlu kouzlí. "Luhanská lidová republika" prý dostane 200 kousků nových T-90M. Očekávám, že co nevidět dostanou Armaty a pak ...Zobrazit celý příspěvek

    Abrakadrabaka, zase v Kremlu kouzlí. "Luhanská lidová republika" prý dostane 200 kousků nových T-90M. Očekávám, že co nevidět dostanou Armaty a pak Su-57...

    https://www.reddit.com/r/Russi...

    https://twitter.com/NOELreport... Skrýt celý příspěvek

    • bently
      09:40 08.12.2022

      Znáš to, slibem nezarmoutíš...
      Navíc nikde nepíšou, že půjde o 200 reálných, bojeschopných T-90M, a ne třeba o jejich dřevěné modely.

      Znáš to, slibem nezarmoutíš...
      Navíc nikde nepíšou, že půjde o 200 reálných, bojeschopných T-90M, a ne třeba o jejich dřevěné modely.

      • otecko
        12:04 08.12.2022

        V příspěvcích je už i gelokace- Starobilsk, Luhanská oblast. Jen je divné, že nemají V nebo Z označení.

        V příspěvcích je už i gelokace- Starobilsk, Luhanská oblast. Jen je divné, že nemají V nebo Z označení.

    • Mr.Tomas
      10:37 08.12.2022

      Tak ako to je, boli ľudové republiky a ich armády pričlenené k rusko, ale naďalej existujú?

      Tak ako to je, boli ľudové republiky a ich armády pričlenené k rusko, ale naďalej existujú?

  • sgaba
    09:31 08.12.2022

    Rusko je prolhaná země, a nejvíce lžou sami sobě:
    https://www.seznamzpravy.cz/cl...

    Rusko je prolhaná země, a nejvíce lžou sami sobě:
    https://www.seznamzpravy.cz/cl...

    • bently
      09:38 08.12.2022

      Asi fejk, protože kde jsou sakra Poláci? Všude, kde jsou nějaké fašistické šejdy a choutky na obsazení Ukrajiny, přeci musí figurovat Poláci! Je to tak nyní, a bylo to tak ...Zobrazit celý příspěvek

      Asi fejk, protože kde jsou sakra Poláci? Všude, kde jsou nějaké fašistické šejdy a choutky na obsazení Ukrajiny, přeci musí figurovat Poláci! Je to tak nyní, a bylo to tak vždycky!

      A teď zcela vážně: dokud se Rusové sami nevymaní z té role věčné oběti, které pořád celý svět jenom bezdůvodně (!) ubližuje a nenávidí je, pro což jsou ochotní znásilňovat historii a lhát tím nejostudnějším způsobem, nic se pro ně nezmění.Skrýt celý příspěvek

  • Poly
    09:29 08.12.2022

    Lotyši odhalují prohnilost rusáků, včetně těch "dobrých" "Lotyšský mediální úřad v úterý oznámil, že odebral vysílací licenci ruskému nezávislému televiznímu kanálu Dožd" Proč? ...Zobrazit celý příspěvek

    Lotyši odhalují prohnilost rusáků, včetně těch "dobrých"

    "Lotyšský mediální úřad v úterý oznámil, že odebral vysílací licenci ruskému nezávislému televiznímu kanálu Dožd"

    Proč?

    "Rozhodnutí souvisí s hrozbami pro národní bezpečnost a veřejný pořádek, napsal na Twitteru předseda Národní rady pro elektronická masmédia Ivars Āboliņš a dodal: Každý by měl respektovat lotyšské právo."

    A kde byl zakopán pes?

    Stanice odvysílala mapu označující Krym JAKO RUSKÉ ÚZEMÍ. podle lotyšské veřejnosti nazval ruské síly „naší armádou“.

    https://twitter.com/Ivars_Abol...

    Toliko k exilu a k rusáckému ksindlu. A opět se ve mě utvrzuje moje přesvědčení. Lže to, krade to, vraždí to, podrývá státnost cizích států, nevěř nikdy žádnému rusákovi.Skrýt celý příspěvek

    • otecko
      09:39 08.12.2022

      Včera jsem někde četl, že měli přijít na ústní projednávání toho zákazu a že to muselo být zrušeno proto, že přišli bez tlumočníka a chtěli jednat v ruštině. Myslím si, že ten ...Zobrazit celý příspěvek

      Včera jsem někde četl, že měli přijít na ústní projednávání toho zákazu a že to muselo být zrušeno proto, že přišli bez tlumočníka a chtěli jednat v ruštině. Myslím si, že ten národ je opravdu přesvědčen o své nadřazenosti, když má v sobě tolik arogance.Skrýt celý příspěvek

      • Tino
        09:50 08.12.2022

        info , ze chceli rokovat bez tlmocnika sa zatial nepotvrdila, ine zdroje odkonca tvrdia , ze je to hoax...Dozd ma toho dost na rovasi aby nasrali Lotysov a nie len ich, ale do ...Zobrazit celý příspěvek

        info , ze chceli rokovat bez tlmocnika sa zatial nepotvrdila, ine zdroje odkonca tvrdia , ze je to hoax...Dozd ma toho dost na rovasi aby nasrali Lotysov a nie len ich, ale do kampane sa zjavne cez podhadzovanie nezmyslov zaangazoval dalsi zaujem, ktoremu urcite zalezi na to aby TV Dozd prestal fungovat.Skrýt celý příspěvek

      • major
        10:06 08.12.2022

        Áno, ale nešlo o pojednávanie toho zákazu - bolo to zasadanie Rady pre elektronické médiá mesiac dozadu. Plus nezabezpečili preklad TV relácií do lotyštiny, čo sa od septembra ...Zobrazit celý příspěvek

        Áno, ale nešlo o pojednávanie toho zákazu - bolo to zasadanie Rady pre elektronické médiá mesiac dozadu. Plus nezabezpečili preklad TV relácií do lotyštiny, čo sa od septembra zaviazali spraviť. Ale to sú len epizódky.Skrýt celý příspěvek

    • Tonda
      09:58 08.12.2022

      Upřímně: Nesouhlasím s tak příkrým soudem. Ano, Krym NENÍ Ruské území, ale nechápu, jak může tvrzení opaku podrývat bezpečnost zrovna Lotyšska. Hodně přitažené za vlasy. A proč ...Zobrazit celý příspěvek

      Upřímně: Nesouhlasím s tak příkrým soudem. Ano, Krym NENÍ Ruské území, ale nechápu, jak může tvrzení opaku podrývat bezpečnost zrovna Lotyšska. Hodně přitažené za vlasy. A proč nemůže ruská televize, byť operující z cizího území, nazvat ruskou armádu jako svou? Leda by vysílala pro někoho jiného, než pro občany RF, například v lotyštině. To asi nedělala. Vše mi přijde, jako že ji chtěli vystrnadit, tak si našli klacek. No ale nakonec mě jich taky není úplně líto, protože kdyby byla na skutečné západní vlně, asi by je Lotyši spíš podpořili. Takže asi tak. Ale jenom abysme se na to dívali správně - moc dobře to ve smyslu demokratického právního státu nevypadá..Skrýt celý příspěvek

      • major
        10:11 08.12.2022

        Za oboje dostali pokutu. Až výzva jedného redaktora aby posielali ruským vojakom na Ukrajinu pomoc bola príliš, hoci ho na druhý deň vyhodili. Za mňa tiež prísne, ale v Pobaltí sú ...Zobrazit celý příspěvek

        Za oboje dostali pokutu. Až výzva jedného redaktora aby posielali ruským vojakom na Ukrajinu pomoc bola príliš, hoci ho na druhý deň vyhodili.

        Za mňa tiež prísne, ale v Pobaltí sú na to ešte citlivejší než v ČR.Skrýt celý příspěvek

        • Tino
          10:59 08.12.2022

          myslim, ze sa dopustili aj takej hovadiny, ktora je ak sa potvrdi fakt nepochopitelna, ze pouzivali mapy RUS , kde sucastou je Krym...

          myslim, ze sa dopustili aj takej hovadiny, ktora je ak sa potvrdi fakt nepochopitelna, ze pouzivali mapy RUS , kde sucastou je Krym...

      • Misonek 76
        10:27 08.12.2022

        Treba proto ze si Lotysi mysli ze by pak nackove mohli rikat ze Lotyssko je soucast ruska

        Treba proto ze si Lotysi mysli ze by pak nackove mohli rikat ze Lotyssko je soucast ruska

      • CerVus
        10:48 08.12.2022

        Lotyšsko označilo RF za sponzora terorismu, takže jakákoli TV propagující agresi na Ukrajinu nebo přepisování hranic tam asi nebude vítána. Navíc tam mají celkem velkou pátou ...Zobrazit celý příspěvek

        Lotyšsko označilo RF za sponzora terorismu, takže jakákoli TV propagující agresi na Ukrajinu nebo přepisování hranic tam asi nebude vítána. Navíc tam mají celkem velkou pátou kolonu, kterou se neustále Rusko ohání a hrozí všem třem zemím vojenským zásahem pokud budou jejich "ruská" práva podkovpávána.Skrýt celý příspěvek

    • major
      10:00 08.12.2022

      Tak samozrejme to nie je také jednoznačné, že: - mapa bola v predpovedi počasia (tie vraj už dlhšie nevysielajú) - ten výrok mal byť: „naše armáda se dopouští na Ukrajině válečných ...Zobrazit celý příspěvek

      Tak samozrejme to nie je také jednoznačné, že:
      - mapa bola v predpovedi počasia (tie vraj už dlhšie nevysielajú)
      - ten výrok mal byť: „naše armáda se dopouští na Ukrajině válečných zločinů“

      Ostatne za tieto 2 prečiny dostali "len" pokutu 10 000 €.

      Väz im zlomila ale tretia cec, ktrú nespomínaš - výzva k pomoci ruským vojakom od redaktora. Ospravedlnili sa a vyhodili ho (teraz ho teda už volajú naspäť spolu aj s kolegami, ktorý zo solidarity Dožď opustili spolu s ním), ale licenciu im aj tak vzali (týka sa aj Litvy).

      Peskov odboratie licencie hneď zneužil:
      „Víte, ono se pořád některým zdá, že venku je lépe než doma. A také se pořád někomu zdá, že venku je svoboda a doma nesvoboda. Tohle je jasný příklad ‚ který demonstruje, jak jsou takové iluze chybné.“Skrýt celý příspěvek

  • mikojan29
    08:55 08.12.2022

    Vietnam sa zaujíma o EVU:

    https://m.facebook.com/story.p...

    Vietnam sa zaujíma o EVU:

    https://m.facebook.com/story.p...

    • Poly
      09:14 08.12.2022

      Tak z toho by mohl být fakt solidní kšeft klidně i ve vyšších desítkách ks. Teď se nabízí otázka - rusistán nemá v nabídce kolovou houfnici a proto jdou jinam? A nebo s ...Zobrazit celý příspěvek

      Tak z toho by mohl být fakt solidní kšeft klidně i ve vyšších desítkách ks.

      Teď se nabízí otázka - rusistán nemá v nabídce kolovou houfnici a proto jdou jinam? A nebo s rusistánem nechtějí mít nic společného a jdou jinam na neutrální půdu?Skrýt celý příspěvek

      • PavolR
        09:40 08.12.2022

        Niečo skúšajú, no nie je to ešte ani na úrovni ukrajinskej ...Zobrazit celý příspěvek

        Niečo skúšajú, no nie je to ešte ani na úrovni ukrajinskej Bohdany:
        https://www.armyrecognition.co... Skrýt celý příspěvek

        • Poly
          09:44 08.12.2022

          Tak to se teda divím. Co borci na Topwaru? Věčně si tam uchcávají, jak jsou kolové houfnice na pytla a že proto používají pásové řešení. A ejhle, najednou rusistán testuje vlastní ...Zobrazit celý příspěvek

          Tak to se teda divím. Co borci na Topwaru? Věčně si tam uchcávají, jak jsou kolové houfnice na pytla a že proto používají pásové řešení. A ejhle, najednou rusistán testuje vlastní kolové houfnice.Skrýt celý příspěvek

        • Technista
          13:39 08.12.2022

          Malva a Malka, kdo si to má pamatovat. Tak doufám, že sléz Malva se nikam nevyvine a kopytník Malka půjde stářím k čertu :) Vyvíjenou kolovou 152mm 2S43 nazvat Malva a ...Zobrazit celý příspěvek

          Malva a Malka, kdo si to má pamatovat. Tak doufám, že sléz Malva se nikam nevyvine a kopytník Malka půjde stářím k čertu :) Vyvíjenou kolovou 152mm 2S43 nazvat Malva a modernizovaného pásového 203mm Piona, 2S7M, nazývat Malka, to se mi hrozně plete.
          Rostlina Malka (Малка) v Čechách neroste, takže nemá české jméno:
          https://www.picturethisai.com/...
          Ovšem jejím jediným českým příbuzným je kopytník evropský:
          https://ziva.avcr.cz/files/ziv...
          Malva (Мальва) je česky sléz:
          https://ru.wikipedia.org/wiki/...
          https://cs.wikipedia.org/wiki/... Skrýt celý příspěvek

      • bently
        09:46 08.12.2022

        Vietnam si už nějakou dobu uvědomuje, že je v dodávkách zbraňových systémů až nezdravě závislý na Rusku, a že je potřeba s tím něco dělat. Pošramocená image Ruska po únorovém ...Zobrazit celý příspěvek

        Vietnam si už nějakou dobu uvědomuje, že je v dodávkách zbraňových systémů až nezdravě závislý na Rusku, a že je potřeba s tím něco dělat. Pošramocená image Ruska po únorovém napadení UA celé snažení jenom urychlila.
        Vietnam v tom přitom není zdaleka sám; podobným směrem se - a v posledních měsících někdy až překotně - vydává i Indie, Indonésie, Filipíny a další regiony, které bývaly tradičním a významným ruským odbytištěm.Skrýt celý příspěvek

        • Maskot
          10:07 08.12.2022

          zrovna ve Vietnamu by nákupy techniky původem z USA, Francie nebo Číny asi popularitou neoplývaly

          ono jim do teď moc nezbejvalo na výběr, než brát RU (což se mění)

          zrovna ve Vietnamu by nákupy techniky původem z USA, Francie nebo Číny asi popularitou neoplývaly

          ono jim do teď moc nezbejvalo na výběr, než brát RU (což se mění)

          • liberal shark
            12:44 08.12.2022

            On Vietnam žádnými velkými předsudky netrpí. Třeba vztahy s USA jsou na velmi dobré úrovni.

            On Vietnam žádnými velkými předsudky netrpí. Třeba vztahy s USA jsou na velmi dobré úrovni.

          • Maskot
            14:08 08.12.2022

            shark - jo teď už jo, za poslední dekádu se to s US zlepšilo, ale před tím 30-40 let to bylo dost slabý (Čína špatná pořád ... FR netuším, jak se tam pohnulo) výrobců vojenský ...Zobrazit celý příspěvek

            shark - jo teď už jo, za poslední dekádu se to s US zlepšilo, ale před tím 30-40 let to bylo dost slabý (Čína špatná pořád ... FR netuším, jak se tam pohnulo)
            výrobců vojenský techniky prostě moc není (letadla atd)Skrýt celý příspěvek

    • bently
      09:42 08.12.2022

      Možná jedno z témat té utajované návštěvy Černochové ve ...Zobrazit celý příspěvek

      Možná jedno z témat té utajované návštěvy Černochové ve Vietnamu??

      https://www.seznamzpravy.cz/cl... Skrýt celý příspěvek

      • peal
        10:40 08.12.2022

        V diskuzi je tam dneska obzvláště nablito :/ v Evropě i na světě si teď budujeme obrovský diplomatický kredit, zbrojní průmysl ožívá neskutečným tempem => více pracovních míst, ...Zobrazit celý příspěvek

        V diskuzi je tam dneska obzvláště nablito :/ v Evropě i na světě si teď budujeme obrovský diplomatický kredit, zbrojní průmysl ožívá neskutečným tempem => více pracovních míst, více daňových odvodů, ale pepíci budou stejně nadávatSkrýt celý příspěvek

        • bently
          10:42 08.12.2022

          Nejlépe je uvedené ignorovat a diskuse pod podobnými články vůbec nečíst ;-)

          Nejlépe je uvedené ignorovat a diskuse pod podobnými články vůbec nečíst ;-)

          • bently
            10:44 08.12.2022

            Ještě dodám, že velká část těch, co teď nadávají ohledně dodávek českých zbrojovek na UA, v jiných diskusích řvou a brečí nad tím, jak měl Havel "zlikvidovat špičkový ...Zobrazit celý příspěvek

            Ještě dodám, že velká část těch, co teď nadávají ohledně dodávek českých zbrojovek na UA, v jiných diskusích řvou a brečí nad tím, jak měl Havel "zlikvidovat špičkový československý zbrojní průmysl".
            Aneb některé věci prostě nepochopíš :-)Skrýt celý příspěvek

    • mikojan29
      12:45 08.12.2022

      Doplním ešte text, kto nemá FB. Je to priamo zo stránky DMD Group, kde sú aj fotky: Vietnamskú generalitu zaujala samohybná húfnica EVA. Potom čo KONŠTRUKTA-Defence zo skupiny ...Zobrazit celý příspěvek

      Doplním ešte text, kto nemá FB. Je to priamo zo stránky DMD Group, kde sú aj fotky:

      Vietnamskú generalitu zaujala samohybná húfnica EVA.

      Potom čo KONŠTRUKTA-Defence zo skupiny DMD získava pozitívne hodnotenia za vlajkovú loď svojej produktovej rady - húfnicu Zuzana 2, na vietnamský trh chce preraziť s ľahšou verziou samohybnej húfnice EVA. Počas výstavy Vietnam Expo Defence 2022 v Hanoji ju vietnamskej generalite prezentovalo vedenie Konštrukty Defence. Vietnamskú stranu okrem samotnej húfnice zaujal aj systém riadenia paľby Delosys. Obe strany sa dohodli na ďalšej komunikácii s cieľom sfinalizovať ponuku Konštruky Defence tak, aby spĺňala požiadavky ozbrojených síl Vietnamu.Skrýt celý příspěvek

  • Pavelort
    08:48 08.12.2022

    Jsem zvědavý, jak dlouhé bude testování, pak výroba, jestli se nové Hydry stihnou proti ruským dronům použít. Asi by dost ...Zobrazit celý příspěvek

    Jsem zvědavý, jak dlouhé bude testování, pak výroba, jestli se nové Hydry stihnou proti ruským dronům použít. Asi by dost pomohly.
    https://vtm.zive.cz/clanky/bae... Skrýt celý příspěvek

    • Poly
      09:03 08.12.2022

      To není nic nového a používají se běžně. Každopádně je to takové ořezávátko, řešení chudého může. Pokud někomu nic neříká AGR-20 - je to dobře známý APKWS.

      To není nic nového a používají se běžně. Každopádně je to takové ořezávátko, řešení chudého může. Pokud někomu nic neříká AGR-20 - je to dobře známý APKWS.

      • Pavelort
        09:32 08.12.2022

        Právě ta nižší cena na levné drony....
        Vím, že to není úplně nejnovější info.

        Právě ta nižší cena na levné drony....
        Vím, že to není úplně nejnovější info.

  • d_mm2288
    08:42 08.12.2022

    Strelkov je zpět! Což je dobře, protože jeho kňourání mi chybělo.

    https://t.me/strelkovii/3492...

    Strelkov je zpět! Což je dobře, protože jeho kňourání mi chybělo.

    https://t.me/strelkovii/3492...

  • alansi
    08:10 08.12.2022

    V Jakovlevu u Belgorodu něco hoří

    https://twitter.com/NOELreport...

    V Jakovlevu u Belgorodu něco hoří

    https://twitter.com/NOELreport...

  • Tino
    08:07 08.12.2022

    tie podozrive baliky chodili na UA velvyslanectva z nemeckej predajne Tesla, tvrdi ...Zobrazit celý příspěvek

    tie podozrive baliky chodili na UA velvyslanectva z nemeckej predajne Tesla, tvrdi Kuleba

    https://twitter.com/Maks_NAFO_... Skrýt celý příspěvek

  • Trooper
    08:01 08.12.2022

    Ozbrojená skupina Prigožinových zajatců uprchla z frontové linie: Při převozu jedné z jednotek na bojové pozice uteklo asi 20 osob se zbraněmi. Všichni jsou zajatci, kteří se ...Zobrazit celý příspěvek

    Ozbrojená skupina Prigožinových zajatců uprchla z frontové linie: Při převozu jedné z jednotek na bojové pozice uteklo asi 20 osob se zbraněmi. Všichni jsou zajatci, kteří se přihlásili do bojů na Ukrajině s Vagnerovou PMC.

    https://twitter.com/NOELreport... Skrýt celý příspěvek

    • deep.R
      08:46 08.12.2022

      ***všichni jsou vězni

      ***všichni jsou vězni

    • dušanR
      09:07 08.12.2022

      Nie sú to tí , o ktorých písali , že už sú Gruz 200, postrielali ich ako sabáky!

      Nie sú to tí , o ktorých písali , že už sú Gruz 200, postrielali ich ako sabáky!

  • alexa123
    07:55 08.12.2022

    Je to absolútne mimo tému takže X krát sorry ale musím to tu dať. Novosibirsk - mesto veľké ako Brno a rieši čo s kadibudkou. Štát, kde včera znamená zajtra - svojho času náš ...Zobrazit celý příspěvek

    Je to absolútne mimo tému takže X krát sorry ale musím to tu dať.

    Novosibirsk - mesto veľké ako Brno a rieši čo s kadibudkou. Štát, kde včera znamená zajtra - svojho času náš veľký vzor.
     
    https://www.idnes.cz/zpravy/za... Skrýt celý příspěvek

    • boulak
      08:09 08.12.2022

      Novosibirsk je větší než Praha :)

      Novosibirsk je větší než Praha :)

      • Cernysip
        08:53 08.12.2022

        Což jen potvrzuje skutečnost, že jde o město velké "jako Brno" (:-)) (:-))

        Což jen potvrzuje skutečnost, že jde o město velké "jako Brno" (:-)) (:-))

    • dušanR
      09:05 08.12.2022

      Je to krajina nevýdaných možností ! V Novosibírku rieši gobernátork problém ako osadiť dvere na kadibudke , hlavne ak je na konečnej miestnej dopravy , ale je 5m za hranicou mesta ...Zobrazit celý příspěvek

      Je to krajina nevýdaných možností !
      V Novosibírku rieši gobernátork problém ako osadiť dvere na kadibudke , hlavne ak je na konečnej miestnej dopravy , ale je 5m za hranicou mesta ! Ďaľšie rozhodnutie gubernátora , že kto tú kadibudku vyčistí , lebo do nej chodili ludia z 5 okolitých ulíc a poriadne do nej naložili a pomaľovali ju chofnami.
      To problém babušky v Jekaterinburgu , ktorej pred domom padol strom na elektrické vedenie a bola 1/2 roka bez elektriny musiel riešiť sám gosudar Putin na svojej pravideľnej tlačovke z národom asi pred 2 rokmi .
      Nechápete ? Vot , eto Rossia!Skrýt celý příspěvek

  • Theokotos
    00:55 08.12.2022

    Potěšilo mé vlastenecké srdíčko - Excalibur army bere oholené polorezavé T-72 (dokonce včetně polovraků určených na kanibalizaci) z celého světa a je-li to jen trochu možné, v řádu ...Zobrazit celý příspěvek

    Potěšilo mé vlastenecké srdíčko - Excalibur army bere oholené polorezavé T-72 (dokonce včetně polovraků určených na kanibalizaci) z celého světa a je-li to jen trochu možné, v řádu měsíců z nich dělá libově repasované a modernizované mašiny.
    V porovnání s běžným osmitýdenním cvičením Ukrajincům trvá zhruba jen 5 dní naučit se, v čem jsou modernizované tanky rozdílné a jak moderní prvky používat.
    Zmiňují pickupy s protiletadlovými zbraněmi z peněz českých dárců (jsou míněny Viktory), dosud byly dodány 4:
    https://www.youtube.com/watch?... Skrýt celý příspěvek

    • Marty96
      07:37 08.12.2022

      Tak ruku na srdce, těch "modernizovaných prvků" tam tolik není, jedná se skutečně primárně o tu opravu :) Bylo by zajímavé kdyby na ně byly aplikovány skutečné plnohodnotné ...Zobrazit celý příspěvek

      Tak ruku na srdce, těch "modernizovaných prvků" tam tolik není, jedná se skutečně primárně o tu opravu :) Bylo by zajímavé kdyby na ně byly aplikovány skutečné plnohodnotné modernizační kity, ale to by asi bylo finančně někde jinde. (Obzvlášť pokud by byla aplikována ta stejná cenová politika podle které stojí osazení starého pickupu 70 let starým kulometem 6 miliónů)Skrýt celý příspěvek

      • jj284b
        07:53 08.12.2022

        bolo by celkom zaujimave vediet ktora ERA je ako efektivna na Ukrajine.. K-5 alebo Relikt su viac optimalizovane proti APFSDS projektilom, za co platia mensim pokrytim a vacsimi ...Zobrazit celý příspěvek

        bolo by celkom zaujimave vediet ktora ERA je ako efektivna na Ukrajine.. K-5 alebo Relikt su viac optimalizovane proti APFSDS projektilom, za co platia mensim pokrytim a vacsimi blokmi, co ich robi menej ucinne proti opakovanym zasahom ostatnymi zbranami.. K-1/ Nozh kity su mensie, a tym padom maju lepsie pokrytie a ochranu proti RPG (Nozh aj proti APFSDS)Skrýt celý příspěvek

      • skelet
        08:07 08.12.2022

        jj, starý pickup bude tak za mega, staré dvojče bude tak za mega, repase dvojčete bude stát pár set tisíc, "svatba" těch dvou věcí bude stát tak sto tisíc, mluví tam něco o nočních ...Zobrazit celý příspěvek

        jj, starý pickup bude tak za mega, staré dvojče bude tak za mega, repase dvojčete bude stát pár set tisíc, "svatba" těch dvou věcí bude stát tak sto tisíc, mluví tam něco o nočních zaměřovačích, ten taky nebude levný.. ale jo je to předražené :)Skrýt celý příspěvek

        • Tonda
          10:14 08.12.2022

          Jo. Myslím že jsi vedle stejně, jako když si sám laicky uděláš rozpočet na rekonstrukci svýho baráku a na konci zjistíš, že to stálo dvakrát tolik. Když ten rozpočet nevidíš, tak ...Zobrazit celý příspěvek

          Jo. Myslím že jsi vedle stejně, jako když si sám laicky uděláš rozpočet na rekonstrukci svýho baráku a na konci zjistíš, že to stálo dvakrát tolik. Když ten rozpočet nevidíš, tak to nehodnoť. Protože mě se ta cena zdá docela adekvátní, zejména vzhledem k pravděpodobným komunikačním technologiím, dalším příslušenstvím, dokumentaci, licencím a zárukám.... Už o této ceně nemluvte a nehodnoťte ji, nikdo její konkrétní složení a důvody neznáte.Skrýt celý příspěvek

        • peter111
          10:48 08.12.2022

          Ten pickup by měl být nový. Teda aspoň to tvrdili kluci z "Dárek pro putina"

          Ten pickup by měl být nový. Teda aspoň to tvrdili kluci z "Dárek pro putina"

      • otecko
        09:45 08.12.2022

        Ty pickupy jsou nové, právě proto, že nejsou skladové tak se bude dodávat na Ukrajinu postupně, jak budou docházet podvozky- zesílené.

        Ty pickupy jsou nové, právě proto, že nejsou skladové tak se bude dodávat na Ukrajinu postupně, jak budou docházet podvozky- zesílené.

      • CerVus
        10:04 08.12.2022

        Ty toyoty se stále dělají v téhle verzi. Tuším, že pod označením Land Cruiser Classic. Nabízeli to i jako náhradu LR. Naštěstí ale koupili ty na kost oholené hiluxy. V té staré je ...Zobrazit celý příspěvek

        Ty toyoty se stále dělají v téhle verzi. Tuším, že pod označením Land Cruiser Classic. Nabízeli to i jako náhradu LR. Naštěstí ale koupili ty na kost oholené hiluxy. V té staré je vzadu strašně málo místa vinou krátkého rozvoru.Skrýt celý příspěvek

    • JVit
      08:15 08.12.2022

      Nechci prudit, ale tohle tady bylo vcera nejmin 4x...

      Nechci prudit, ale tohle tady bylo vcera nejmin 4x...

      • Jirosi
        08:28 08.12.2022

        Ale zase se na ten příspěvek válečnému úsilí hezku dívá.

        Ale zase se na ten příspěvek válečnému úsilí hezku dívá.

    • JirkaCa
      08:36 08.12.2022

      Je to i trošku špatná zpráva. Kvůli toho, jestli u nás takto "lehce" rozjedou tanky, které stály desítky let venku. Tak něco podobného půjde udělat i se uloženkama v rusku. Ale ...Zobrazit celý příspěvek

      Je to i trošku špatná zpráva. Kvůli toho, jestli u nás takto "lehce" rozjedou tanky, které stály desítky let venku. Tak něco podobného půjde udělat i se uloženkama v rusku. Ale jinak super, že Ukrajině pomáháme.Skrýt celý příspěvek

      • sgaba
        09:49 08.12.2022

        ,,Tak něco podobného půjde udělat i se uloženkama v rusku."
        Šlo by, ale ne v Rusku, tam to nepůjde a když jo tak hodně ztuha.

        ,,Tak něco podobného půjde udělat i se uloženkama v rusku."
        Šlo by, ale ne v Rusku, tam to nepůjde a když jo tak hodně ztuha.

      • peter111
        10:54 08.12.2022

        Je třeba počítat s tím, že rusáci zřejmě zvládnou uschopnit 200+ks 72, 200+ks 80 a 200+ks 62 za rok. Plus něco těch t90M. Určitě bych je v tomhle nepodceňoval.

        Je třeba počítat s tím, že rusáci zřejmě zvládnou uschopnit 200+ks 72, 200+ks 80 a 200+ks 62 za rok. Plus něco těch t90M. Určitě bych je v tomhle nepodceňoval.

  • Анатолий
    00:30 08.12.2022

    Putin rozšířil zákon proti LGBT propagandě Včely proti medu? Zde Putin na interview u západního žurnalisty: https://t.me/ukrnastup/68124... Putin: Známý fakt, že některé státy, ...Zobrazit celý příspěvek

    Putin rozšířil zákon proti LGBT propagandě

    Včely proti medu? Zde Putin na interview u západního žurnalisty:
    https://t.me/ukrnastup/68124...
    Putin: Známý fakt, že některé státy, 4 státy USA, považují LGBT za trestný čin.
    Západní žurnalista: Vy to odsuzujete?
    Putin: Ano, odsuzuji jakékoliv trestní řízení a jakékoliv jiné pronásledování, jakákoliv diskriminace práv vůči národnosti, etniku, sexuální orientaci být nesmí. U nás se lidé s netradiční orientaci pohybují ve vládě, spokojeně si žijí a dostávají vyznamenání...Skrýt celý příspěvek

    • Mrzebra
      07:22 08.12.2022

      To by mě zajímali ti lidé ve vládě. Asi Sojgu a zmrzlé veverky a Putin a jeho dvojníci, kteří k němu musí napřed dolezt po kolenou pod dlouhým stolem.

      To by mě zajímali ti lidé ve vládě. Asi Sojgu a zmrzlé veverky a Putin a jeho dvojníci, kteří k němu musí napřed dolezt po kolenou pod dlouhým stolem.

      • Анатолий
        23:22 08.12.2022

        No, z lgbt mě napadá propagandista Krasovský, který nedávno vtipkoval o tom že by se měli pálit ukrajinské děti v chatách. Ale hlavně toho Putina nikdo za jazyk netahá, jen on jak ...Zobrazit celý příspěvek

        No, z lgbt mě napadá propagandista Krasovský, který nedávno vtipkoval o tom že by se měli pálit ukrajinské děti v chatách.
        Ale hlavně toho Putina nikdo za jazyk netahá, jen on jak se on snaží lhát co nejvíc tak si ve všem potom protiřečí. I když je to tak zdánlivě jasná věc jako diskriminace lgbt v rusku...

        Podivné jak si přes to vše dokáže udržet fanoušky z neonacistů a tradiční kultury ve všech zemích západu...Skrýt celý příspěvek

    • Tonda
      10:15 08.12.2022

      Jo. Putinovy "kecy v kleci". Realita je zcela jiná.

      Jo. Putinovy "kecy v kleci". Realita je zcela jiná.

  • Pirat49
    00:24 08.12.2022

    Armadni spravodaj
    Video UA ostrelovac zasiahol ciel na 2,7km.

    Armadni spravodaj
    Video UA ostrelovac zasiahol ciel na 2,7km.

    • Theokotos
      00:56 08.12.2022

      Díky, ale je zvykem zde přikládat zdroj informace.

      Díky, ale je zvykem zde přikládat zdroj informace.

      • Pirat49
        07:15 08.12.2022

        Mas ho na zaciatku ,hned hore. ;-)
        Pre teba zopakujem ,,armadni spravodaj.cz,,
        Link neprikladam lebo neviem preco z mobilu mi sem nejdu vlozit.

        Mas ho na zaciatku ,hned hore. ;-)
        Pre teba zopakujem ,,armadni spravodaj.cz,,
        Link neprikladam lebo neviem preco z mobilu mi sem nejdu vlozit.

  • Ján Paliga
    23:43 07.12.2022

    Vladimir Putin všetko pomstil Čo robil prezident na Krymskom moste a v moskovskej manéži. Ruský prezident Vladimir Putin 5. decembra nečakane dorazil na Krymský most, šoféroval ...Zobrazit celý příspěvek

    Vladimir Putin všetko pomstil
    Čo robil prezident na Krymskom moste a v moskovskej manéži.

    Ruský prezident Vladimir Putin 5. decembra nečakane dorazil na Krymský most, šoféroval a strávil nejaký čas na moste. O pár hodín neskôr ho už bolo možné vidieť na odovzdávaní cien #wetogether v moskovskej Manéži. S podrobnosťami - špeciálny korešpondent "Kommersant" Andrei Kolesnikov.

    Viac - https://www.kommersant.ru/doc/... Skrýt celý příspěvek

    • Dash80
      23:59 07.12.2022

      davam link na lepšie video, lebo z kommersantu mne teda vobec nebolo zrejmé, že to bolo na krymskom moste. Ale našiel som na youtube lepšie... Tak ok... povedzme, že niektorá z ...Zobrazit celý příspěvek

      davam link na lepšie video, lebo z kommersantu mne teda vobec nebolo zrejmé, že to bolo na krymskom moste. Ale našiel som na youtube lepšie... Tak ok... povedzme, že niektorá z jeho napodobenín tam naozaj išla...Skrýt celý příspěvek

    • Dash80
      00:03 08.12.2022

      ešte by ma zaujímalo, prečo šoféruje značku, ktorú obluboval aj hitler, kde je Aurus Senat???

      ešte by ma zaujímalo, prečo šoféruje značku, ktorú obluboval aj hitler, kde je Aurus Senat???

      • mabc
        02:17 08.12.2022

        Oficialne vraj prevoz nestihli zorganizovat, tak pouzil Mercedes, ktory mali pripraveny na mieste.

        Oficialne vraj prevoz nestihli zorganizovat, tak pouzil Mercedes, ktory mali pripraveny na mieste.

        • leir
          08:02 08.12.2022

          Se báli, že dostane na mostě pozdrav od Ukrajinců

          Se báli, že dostane na mostě pozdrav od Ukrajinců

    • Tonda
      10:19 08.12.2022

      Jsem přesvědčený, že to byl dvojník. Pochybuji, že by se odvážil. Atentátníci číhají všude. A možná dokonce nějaké bezpilotní prostředky? :-) Opatrnost je na místě.

      Jsem přesvědčený, že to byl dvojník. Pochybuji, že by se odvážil. Atentátníci číhají všude. A možná dokonce nějaké bezpilotní prostředky? :-) Opatrnost je na místě.

  • Spalda
    23:30 07.12.2022

    Německé dodávky na UA • 50 celoochranných transportních vozidel Dingo (dříve: 30) • 12 těžkých kloubových nákladních automobilů M1070 Oshkosh* (dříve: 10) • 3 obrněná ...Zobrazit celý příspěvek

    Německé dodávky na UA

    • 50 celoochranných transportních vozidel Dingo (dříve: 30)
    • 12 těžkých kloubových nákladních automobilů M1070 Oshkosh* (dříve: 10)
    • 3 obrněná mostní vozidla BIBER*
    • 10 povrchových dronů*
    • 65 pohraničních hlídkových vozidel*
    • 14 000 spacáků
    • Náhradní díly Mi-24*
    • 30 sanitních vozů*
    • Munice pro více raketometů MARS II •
    Náhradní díly pro těžké kulomety M2
    • 30 MG3 pro obrněná
    vyprošťovací vozidla • 116 polních ohřívačů*
    • 28 protidronových senzorů a rušiček
    • 20 Elektronická zařízení Anti-Drone Enhancers Bandwidth Enhancer*
    • 4 vysokozdvižné vozíky*
    • Střely pro Iris-T SLM*
    • 18 průzkumných dronů*
    • 17 těžkých a středních mostních systémů*
    • 5 vícenásobných raketometů MARS II s municí
    • 14 Panzerhaubitz 2000 (společný projekt s Nizozemskem)
    • Systém protivzdušné obrany Iris-T SLM*
    • 10 obrněných vyprošťovacích vozidel 2*
    • 200 stanů
    • Výkon 195 generátory
    • 116 000 tepelných bund
    • 80 000 termokalhot
    • 240 000 zimních čepic
    • 100 000 lékárniček*
    • 405 000 přídělů balení pro jednu osobu (EPa)
    • 30 000 nábojů 40mm protiletadlový granátomet 0ARD0
    včetně protiletadlového granátometu cca 06 protiletadlové munice*
    • 13 500 nábojů dělostřelecké munice ráže 155 mm
    • 67 ledniček na zdravotnický materiál
    • COBRA* dělostřelecký detekční radar
    • 4 000 nábojů cvičné munice protiletadlových tanků
    • 54 obrněných transportérů M113 s výzbrojí (systémy z Dánska, přestavba financovaná Německem)*
    • 53 000 nábojů protiletadlové tankové munice
    • 20 laserových osvětlovačů cílů*
    • 3 000 nábojů „Panzerfaust 3“ plus 900 rukojetí
    • 14 900 protitankových min
    • 500 protiletadlových střel STINGER
    • 2 700 létajících pěstí STRELA
    • 22 milionů nábojů
    do ručních zbraní • 50 pěstí do bunkrů
    a 100 kulometů 00 MG 3 šrouby
    • 100 000 ručních granátů
    • 5 300 výbušných náloží
    • 100 000 metrů bleskovice a 100 000 rozbušek
    • 350 000 rozbušek
    • 10 protidronových kanónů*
    • 100 autoinjektorů
    • 28 000 bojových přileb
    • 15 palet oblečení
    • 280 motorových vozidel (nákladní vozy, minibusy)
    • 6 palet , minibusy, palety zařízení na likvidaci
    • 125 dalekohledů
    • 1 200 nemocničních lůžek
    • 18 palet zdravotnického materiálu, 60 chirurgických světel
    • Ochranné oděvy, chirurgické masky
    • 600 střeleckých brýlí
    • 1 radiofrekvenční systém
    • 3 000 polních telefonů s 5 000 kotouči polního kabelu a nosného zařízení
    • 1 pole nemocnice (společný projekt s Estonskem)*
    • 353 brýlí pro noční vidění
    • 4 elektronická protidronová obranná zařízení*
    • 165 dalekohledů
    • Zdravotnický materiál (včetně batohů, lékárniček)
    • 38 laserových dálkoměrů
    • Nafta a benzín (nepřetržité dodávání)*
    • 10 tun AdBlue*
    • 500 kusů ran obvazy k zastavení krvácení
    • náhradní díly MiG-29*
    • 30 speciálně chráněných Vozidla*
    • 80 pickupů*
    • 7 944 protitankových ručních zbraní RGW 90 Matador*
    • 6 vozů HEP 70 na stanoviště dekontaminace vozidel včetně materiálu pro dekontaminaci
    • 10 vozidel HMMWV (8x pozemní radarové nosiče, 2x rušičky/nosiče dronů)*
    • 7 rušičů*
    • 8 mobilních pozemních radarů a termovizních zařízení*
    • 4 mobilní a chráněná zařízení na odminování*
    • 8 elektronických zařízení proti dronům*
    • 1 vysokofrekvenční zařízení včetně vybavení

    V přípravě/realizaci:

    (Z bezpečnostních důvodů se federální vláda zdržuje poskytování dalších podrobností, zejména o způsobech a časech dodávek, dokud nedojde k předání.)

    • 18 kolových houfnic RCH 155*
    • 80 pickupů*
    • 100 protidronových senzorů a rušiček* (dříve: 10)
    • 2 hangárové stany*
    • 7 nákladních aut 8x6 s výměnným nakládacím systémem*
    • 7 protiletadlových tanků GEPARD*
    • 100,00 lékárničky*
    • 14 dálkově ovládaných pásových vozidel pro podpůrné úkoly*
    • 10 mobilních a chráněných odminovacích vozidel*
    • Střely pro Iris-T SLM*
    • 42 obrněných odminovacích vozidel*
    • 3 mobilní, dálkově ovládané a chráněné odminování vozidel*
    • 5 mobilních průzkumných systémů (na vozidlech)
    • 435 vozidel ochrany hranic*
    • 6 100 nábojů dělostřelecké munice ráže 155 mm*
    • 186 000 nábojů 40mm granátomet*
    • 5 obrněných transportérů Badger
    • 35 nákladních automobilů 8x8 s výměnným nakládacím
    systémem • 3 těžké a střední mostní systémy*
    • 16 samohybných houfnic Zuzana 2* (společný projekt s Dánskem a Norskem)
    • 6 sanitky*
    • 90 těžkých kloubových nákladních vozidel*
    • 3 systémy protivzdušné obrany IRIS -T SLM*
    • 12 frekvenčních skenerů/frekvenčních rušičů*
    • Polní nemocnice (role 2)*
    • 20 raketometů ráže 70 mm na pick-upech s 2 000 raketami*
    • 2 vysokozdvižné vozíky*
    • 20 rozšíření dojezdu pro elektronická zařízení proti dronům*
    • 5 obrněných vyprošťovacích vozidel 2*
    • 14 tahačů a 14 návěsů*
    • 2 tahače a 4 přívěsy*
    • 22 průzkumných dronů*
    • 10 chráněných vozidel*
    • Místo dekontaminace vozidel
    • 5 032 ručních protitankových zbraní*
    • 200 užitkových vozidel*
    • 13 obrněných mostních vozidel BIBER

    Zdroj: https://www.bundesregierung.de...
    ( překlad Google, proto je něco dost "kostrbaté")Skrýt celý příspěvek

    • Dash80
      00:04 08.12.2022

      dobre, veď už držíme huby :D

      dobre, veď už držíme huby :D

    • Theokotos
      01:16 08.12.2022

      Díky, pár poznámek: 1) deepl.com je daleko lepší překladač, než Google a navíc jeho používáním nesytíš daty Google mašinerii 2) zprvu jsme zajásal, než jsem si všiml, že "změny ...Zobrazit celý příspěvek

      Díky, pár poznámek:
      1) deepl.com je daleko lepší překladač, než Google a navíc jeho používáním nesytíš daty Google mašinerii
      2) zprvu jsme zajásal, než jsem si všiml, že "změny oproti předchozímu týdnu jsou vyznačeny tučně", čili jde o souhrn veškeré německé podpory Ukrajině od začátku války
      3) změny za minulý týden jsou:
      - 50 přepravních vozidel Dingo s celoplošnou ochranou (dříve: 30)
      - 12 těžkých návěsů M1070 Oshkosh (dříve: 10)
      - 18 kolových samohybných houfnic RCH 155
      - 80 pick-upů
      - 100 obranných senzorů a rušiček dronů (dříve: 10)
      - 2 hangárové stany
      - 7 Nákladní vozidla 8x6 s vyměnitelným nakládacím systémem
      4) z bojových prostředků stojí za zmínku především 18 samohybných houfnic RCH-155, vzhledem ke schopnosti Ukrajinců efektivně využívat zbraně jde o poměrně významnou "kapku"Skrýt celý příspěvek

    • krizzdenek
      04:09 08.12.2022

      No to ale není zase tak málo. Znovu se ukazuje, že realita světa se nevejde do novinových titulků a internetoývch diskusí. Už před válkou jsme se o tom bavili na našim panem ...Zobrazit celý příspěvek

      No to ale není zase tak málo. Znovu se ukazuje, že realita světa se nevejde do novinových titulků a internetoývch diskusí.
      Už před válkou jsme se o tom bavili na našim panem okresním hejtmanem. :)Skrýt celý příspěvek

    • PetrN
      08:33 08.12.2022

      Podíl německé pomoci UA na jejich HDP 0,142% (14. místo na světě) a většina nejúčinnějších zbraní (např. RCH 155, IRIS-T) s dodáním....nejdříve v roce 2023 a RCH dokonce 2025!!! ...Zobrazit celý příspěvek

      Podíl německé pomoci UA na jejich HDP 0,142% (14. místo na světě) a většina nejúčinnějších zbraní (např. RCH 155, IRIS-T) s dodáním....nejdříve v roce 2023 a RCH dokonce 2025!!! Opravdu sehr gut! Celkově se zavázali k pomoci 5,45 mld Eur - zavázali, nikoliv dodali a navíc z toho vojenská pomoc jen směšných (pro ně) 2,35 mld Eur, zbytek humanitární a finanční. Ovšem německé výdaje za ruské energie jen v prvních 100 dnech války...12,5 mld Eur. Takže komu vlastně pomáhají nejvíc?

      A pamatujete taky na ty jejich kecy o zbraních "útočných" a zbraních "obranných"?

      Tady link na ty jejich výdaje za ruské energie a link na pomoc UA (dával jsem už včera leibniz):

      https://www.fintag.cz/2022/06/...

      https://www.ifw-kiel.de/topics...

      Přestaňme si nalhávat, že Německo chce, aby UA vyhrála a že nějak významně UA vojensky podporuje, daleko víc podporují Putina (což bohužel platí i o jiných západních zemích).Skrýt celý příspěvek

      • PetrN
        08:49 08.12.2022

        Jinak celková německá pomoc rozvojovým zemím za rok 2020 25,2 mld EUR. Takže fakt s těmi 2,35 mld vojenské pomoci Německo hodně ...Zobrazit celý příspěvek

        Jinak celková německá pomoc rozvojovým zemím za rok 2020 25,2 mld EUR. Takže fakt s těmi 2,35 mld vojenské pomoci Německo hodně pomáhá?

        https://www.destatis.de/DE/The... Skrýt celý příspěvek

        • Filur
          12:29 08.12.2022

          vojenska je pouze cast celkove pomoci. A ja tusim, ze to dobre vite ......

          vojenska je pouze cast celkove pomoci. A ja tusim, ze to dobre vite ......

      • Jirosi
        09:12 08.12.2022

        Možná to nevíte, ale rok 2023 je za 3 týdny. Ale mám lepší otázku za jakým účelem tuhle kampaň tady provozujete? Pokoc UA za tím evidentně není. Takže rozhodni CR a Německa? ...Zobrazit celý příspěvek

        Možná to nevíte, ale rok 2023 je za 3 týdny.

        Ale mám lepší otázku za jakým účelem tuhle kampaň tady provozujete?
        Pokoc UA za tím evidentně není. Takže rozhodni CR a Německa? Uvažuji kdo by z toho mohl tak mít prospěch...

        Poslali pomoc za cca 2mld eur, pres 3 mld mají v plánu...
        Tuhle tezi, že válce se počítají jen zbraně velice rádi používá Ruska propaganda při snaze snížit význam dodávek LL. Přitom celkem slušně zamlcuje, že jim USA dodavali co si objednali!Skrýt celý příspěvek

  • Анатолий
    23:08 07.12.2022

    Íránské helmy a vesty u ruských vojáků:
    https://twitter.com/666_mancer...

    Íránské helmy a vesty u ruských vojáků:
    https://twitter.com/666_mancer...

    • Storm
      00:36 08.12.2022

      NJN... Podle toho kolik máš granátu pověšeného za pojistku na veste ostatní poznají jak velký jsi frajer :D Tyvole to jsou hastroši... Úplně to slyším jak ten novoodvedenec říká ...Zobrazit celý příspěvek

      NJN... Podle toho kolik máš granátu pověšeného za pojistku na veste ostatní poznají jak velký jsi frajer :D
      Tyvole to jsou hastroši...

      Úplně to slyším jak ten novoodvedenec říká mazákovi... Hele a když si pověsím ten granat, jak říkáš, za pojistku na vestu... Nemůže mi to bozchnout? Kdyby jó tak to nevadí mladej... Máš ještě dva...Skrýt celý příspěvek

      • Ján Paliga
        05:04 08.12.2022

        Niečo podobné, ak sa dobre pamätám, sa stalo u nás dávnejšie na Slovensku. Inštruktor mladých vojakov sa ovesal vybuskami a nechtiac sa odpálil....

        Niečo podobné, ak sa dobre pamätám, sa stalo u nás dávnejšie na Slovensku. Inštruktor mladých vojakov sa ovesal vybuskami a nechtiac sa odpálil....

      • Spalda
        10:09 08.12.2022

        Za tu vrhovou pojistku, jak to na fotkách vypadá, je to relativně v pohodě, tam nebezpečí nehrozí. Ale sám bych to teda neudělal. ...

        Za tu vrhovou pojistku, jak to na fotkách vypadá, je to relativně v pohodě, tam nebezpečí nehrozí. Ale sám bych to teda neudělal. ...

    • Marty96
      07:40 08.12.2022

      Nepřestává mě bavit že Írán má v současnosti vojenský průmysl funkčnějši a efektivnější než moderní Rusko třebaže byl nucen jej vybudovat úplně od píky a v naprosté mezinárodní ...Zobrazit celý příspěvek

      Nepřestává mě bavit že Írán má v současnosti vojenský průmysl funkčnějši a efektivnější než moderní Rusko třebaže byl nucen jej vybudovat úplně od píky a v naprosté mezinárodní izolaciSkrýt celý příspěvek

      • Roger
        08:00 08.12.2022

        No proto ho má asi funkční. Musel si ho celý vyrobit. Od surovin dále co nejvíc šlo domácí výroba.

        No proto ho má asi funkční. Musel si ho celý vyrobit. Od surovin dále co nejvíc šlo domácí výroba.

  • greenBelt
    22:02 07.12.2022

    Pat a Mat vs. Kulomet.

    https://twitter.com/tpyxanews/...

    Pat a Mat vs. Kulomet.

    https://twitter.com/tpyxanews/...

Načítám diskuzi...