VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • montecasino1
    18:12 11.11.2022

    Vkladám sem ďalší rozhovor s poľským novinárom, ktorý pôsobí na UA. Odporúčam, nakoľko ho sledujem a aj jeho rozhovory na kanály Historia realna. Po vzhliadnutí týchto rozhovorov ...Zobrazit celý příspěvek

    Vkladám sem ďalší rozhovor s poľským novinárom, ktorý pôsobí na UA. Odporúčam, nakoľko ho sledujem a aj jeho rozhovory na kanály Historia realna. Po vzhliadnutí týchto rozhovorov som ja osobne ešte nas....tý a uvedomujem si hrôzy a dopady tejto vojny o ktorej by niekto nechcel počuť alebo tvrdí, že to nie je jeho vojna. Ešte upozorňujem, že je to v Poľskom jazyku.
    https://www.youtube.com/watch?... Skrýt celý příspěvek

  • Quetzal
    18:08 11.11.2022

    BBC speciál o osvobození Chersonu - https://www.bbc.com/news/live/... To samé New York Times ...Zobrazit celý příspěvek

    BBC speciál o osvobození Chersonu - https://www.bbc.com/news/live/...

    To samé New York Times https://www.nytimes.com/live/2... Skrýt celý příspěvek

    • 5uldo
      18:21 11.11.2022

      Skoda ze sa toho nedozil Stremousov. Tiez ho chudaka mohli nechat o kusok dlhsie zit, mozno by ho od jedu porazilo a nemuseli si s nim spinit paprce

      Skoda ze sa toho nedozil Stremousov. Tiez ho chudaka mohli nechat o kusok dlhsie zit, mozno by ho od jedu porazilo a nemuseli si s nim spinit paprce

  • Quaestor
    17:59 11.11.2022

    Další úspěšný útok dronu na ruské vojáky: https://twitter.com/PaulJawin/... Jak to dopadne s Novou Kachovkou? (Dobrá otázka. Taky by mne hodně zajímalo, ...Zobrazit celý příspěvek

    Další úspěšný útok dronu na ruské vojáky:
    https://twitter.com/PaulJawin/...

    Jak to dopadne s Novou Kachovkou? (Dobrá otázka. Taky by mne hodně zajímalo, co se tam bude následující dny dít.):
    https://twitter.com/MatyasZrno...

    Výbuch Antoniv. mostu (omlouvám se, pokud tu už bylo):
    https://twitter.com/Faytuks/st... Skrýt celý příspěvek

  • Tino
    17:21 11.11.2022

    V kachovke mala byt stiahnuta rus vlajka. tato cast linie dotyku si to imho seredne odskace ak sa to UA nepodari nejako rychlo ...Zobrazit celý příspěvek

    V kachovke mala byt stiahnuta rus vlajka. tato cast linie dotyku si to imho seredne odskace ak sa to UA nepodari nejako rychlo prelomit.

    https://twitter.com/NOELreport... Skrýt celý příspěvek

  • Misonek 76
    17:08 11.11.2022

    Zdravim pani a mozna damy kolegove. Po dlouhe dobe jsem se dostal na net jinak nez pracovne a koukam jak je plnej videi UA techniky s tramovejma krizema. Videl jsem dobre nebo mam ...Zobrazit celý příspěvek

    Zdravim pani a mozna damy kolegove. Po dlouhe dobe jsem se dostal na net jinak nez pracovne a koukam jak je plnej videi UA techniky s tramovejma krizema. Videl jsem dobre nebo mam vlci mhu?Skrýt celý příspěvek

    • matusco
      17:16 11.11.2022

      1. Nie každý kríž je “trámový”.
      2. Kde je plno videí UA techniky s “trámovými” krížami”?

      1. Nie každý kríž je “trámový”.
      2. Kde je plno videí UA techniky s “trámovými” krížami”?

      • Misonek 76
        17:20 11.11.2022

        Jak se sem davaji odkazy. Na Tic Toku nebo jak se to jmenuje jsem videl minimalne tri videa s regulernim tramovym krizem. Jsem starej khar neumim tio stimahle "internetama" tak se ...Zobrazit celý příspěvek

        Jak se sem davaji odkazy. Na Tic Toku nebo jak se to jmenuje jsem videl minimalne tri videa s regulernim tramovym krizem. Jsem starej khar neumim tio stimahle "internetama" tak se ptam protoze vim ze jsou tady kluci kteri to sleduji.Skrýt celý příspěvek

        • Thomaso09
          17:32 11.11.2022

          Dej odkaz na videa, jinak je to plácání pavlačové báby....

          Dej odkaz na videa, jinak je to plácání pavlačové báby....

          • Pampuch
            17:40 11.11.2022

            Ja som videl video tanku s nemeckým “trámovym” krížom asi mesiac dozadu. (alebo železný kríž, už presne neviem). Asi trolovanie, videl som viac videí kde UA vojaci predstierajú, že ...Zobrazit celý příspěvek

            Ja som videl video tanku s nemeckým “trámovym” krížom asi mesiac dozadu. (alebo železný kríž, už presne neviem). Asi trolovanie, videl som viac videí kde UA vojaci predstierajú, že su nemecká armáda alebo banderovci aby sa pobavili na reakciach rusov.Skrýt celý příspěvek

          • Marty96
            19:00 11.11.2022

            Tak myslím že bohužel u formací typu Misanthropic Division nebo i částí Azovu atd. primární motivací u podobných excesů nebude zrovna snaha pobavit se na reakcích rusů..

            Tak myslím že bohužel u formací typu Misanthropic Division nebo i částí Azovu atd. primární motivací u podobných excesů nebude zrovna snaha pobavit se na reakcích rusů..

        • matusco
          17:50 11.11.2022

          Starý khar, ktorý sa vie zaregistrovať na fóre, potvrdiť registráciu, vložiť nový príspevok - isto nebude mať problém s nakopírovaním ľubovoľného odkazu. Ibaže by to nebol “starý ...Zobrazit celý příspěvek

          Starý khar, ktorý sa vie zaregistrovať na fóre, potvrdiť registráciu, vložiť nový príspevok - isto nebude mať problém s nakopírovaním ľubovoľného odkazu.

          Ibaže by to nebol “starý khar” ale “ďalší troll”.

          Takže nájdi, skopíruj a do nového príspevku (to už očividne zvládaš) vlož link na tie tvoje UA trámové kríže.Skrýt celý příspěvek

        • Magister_Peditum
          18:03 11.11.2022

          To máš prosté, takových, co se najednou "odnikud" objeví a napíšou nějakou zaručenou zprávu o tom, jak je Ukrajina plná nácků, Rusové vítězí a nám naše média lžou, nebo podobné " ...Zobrazit celý příspěvek

          To máš prosté, takových, co se najednou "odnikud" objeví a napíšou nějakou zaručenou zprávu o tom, jak je Ukrajina plná nácků, Rusové vítězí a nám naše média lžou, nebo podobné " životní pravdy", se tu objevilo už hodně, takže pokud nemáš zdroj svého tvrzení, tak ti dávám taky mínus...Skrýt celý příspěvek

    • Misonek 76
      17:17 11.11.2022

      Ty jo dva palce minus za dotaz? Neco se tu zmenilo za dobu co jsem tu nebyl? A z diskuzniho fora se stalo " otazka se mi nelibi tady mas certe?"

      Ty jo dva palce minus za dotaz? Neco se tu zmenilo za dobu co jsem tu nebyl? A z diskuzniho fora se stalo " otazka se mi nelibi tady mas certe?"

      • Scay’Ger
        17:25 11.11.2022

        Někdy je v otazce citit jiste zabarvení... Takze uz nikdo nesmi dat najevo, ze se mu nelíbí co se snazis v otazce podsunout?

        Někdy je v otazce citit jiste zabarvení... Takze uz nikdo nesmi dat najevo, ze se mu nelíbí co se snazis v otazce podsunout?

      • RiMr71
        17:34 11.11.2022

        Palec dolů neznamená "jsi osel" (s výjimkou profláknutých trollů), ale namátkou: - nesouhlasím s tebou - bylo to tu třikrát - píšeš jak maďar s kocovinou - nelíbí se mi tón tvého ...Zobrazit celý příspěvek

        Palec dolů neznamená "jsi osel" (s výjimkou profláknutých trollů), ale namátkou:
        - nesouhlasím s tebou
        - bylo to tu třikrát
        - píšeš jak maďar s kocovinou
        - nelíbí se mi tón tvého příspěvku
        - je to blábol
        - mám tlustý palec

        Osobně nemám problém dát palec dolů i nějakému mému "oblíbenci" a nemám problém s tím, když palec dolů dostanu. Je to rychlé vyjádření názoru bez založení sáhodlouhé "counter battery fire"...
        ...a hlavně jde s palci o ho*no. Opakuji, palec dolů neznamená osobní útok "jsi debil" (opět, vyjma profláknutých proruských děravých onucí). Aspoň tak to chápu a beru já.Skrýt celý příspěvek

        • Ján Paliga
          17:50 11.11.2022

          Chápem to podobne, nenechám Ťa v tom samého.

          Chápem to podobne, nenechám Ťa v tom samého.

      • Quetzal
        17:49 11.11.2022

        Jsou tady lidi, kteří na cokoliv i jen náznakem protiukrajinského reagují trochu zkratovitě.

        Jsou tady lidi, kteří na cokoliv i jen náznakem protiukrajinského reagují trochu zkratovitě.

      • damra
        21:39 11.11.2022

        nedal jste link s tim ze se neco deje a jeste k tomu s urcitym vyznamovym podtextem.
        Nedivte se, dat link na zdroj je naprosty standard a nic vyjimecneho.

        nedal jste link s tim ze se neco deje a jeste k tomu s urcitym vyznamovym podtextem.
        Nedivte se, dat link na zdroj je naprosty standard a nic vyjimecneho.

    • Quaestor
      17:53 11.11.2022

      Tak hlavně, že tam nemají srp a kladivo, to mi ke štěstí stačí... Mimochodem jsem si ale všiml jiné zvláštnosti. Na fotkách jsou na ukrajinských tancích obvykle vidět věže s ...Zobrazit celý příspěvek

      Tak hlavně, že tam nemají srp a kladivo, to mi ke štěstí stačí... Mimochodem jsem si ale všiml jiné zvláštnosti. Na fotkách jsou na ukrajinských tancích obvykle vidět věže s kanonem. A to je podivné, protože na fotkách ruských tanků jsou obvykle ty věže umístěny v určité vzdálenosti od tanku. Záhada.Skrýt celý příspěvek

      • StandaBlabol
        18:11 11.11.2022

        Tenhle je za 100 bodů!

        Tenhle je za 100 bodů!

        • Quaestor
          18:13 11.11.2022

          (Osobně bych řekl, že je to kvůli lepšímu větrání, ale já se v obrněné technice zase tak nevyznám...)

          (Osobně bych řekl, že je to kvůli lepšímu větrání, ale já se v obrněné technice zase tak nevyznám...)

          • Ján Paliga
            23:18 11.11.2022

            Nebohý dedo bol strelcom v T-34 a skoro sa pri streľbách s osádkou priotrávil pre nefunkčné odvetrávanie veže. Novšie ruské stroje by som mu ale nedoporučil, tam je veľký prievan ...Zobrazit celý příspěvek

            Nebohý dedo bol strelcom v T-34 a skoro sa pri streľbách s osádkou priotrávil pre nefunkčné odvetrávanie veže. Novšie ruské stroje by som mu ale nedoporučil, tam je veľký prievan vo veži....Skrýt celý příspěvek

      • Wakantanka
        18:28 11.11.2022

        No po účasti v súťaži v hode tankovou vežou čakáš vari že ostane na mieste? :)

        No po účasti v súťaži v hode tankovou vežou čakáš vari že ostane na mieste? :)

      • fotr
        18:45 11.11.2022

        Žádná záhada, jedná se o detašovaná pracoviště. dd

        Žádná záhada, jedná se o detašovaná pracoviště. dd

        • Quaestor
          19:13 11.11.2022

          Zase jsou o krok před námi!

          Zase jsou o krok před námi!

    • Mr.Tomas
      17:54 11.11.2022

      Kríž je znak ukrajinskej armády. Ak sa rozhodli dokresliť ho na techniku kvôli rýchlejšiemu rozlíšeniu vlastní-cudzí až niekedy 5-6 mesiacov od začiatku vojny, tak je logické že to ...Zobrazit celý příspěvek

      Kríž je znak ukrajinskej armády. Ak sa rozhodli dokresliť ho na techniku kvôli rýchlejšiemu rozlíšeniu vlastní-cudzí až niekedy 5-6 mesiacov od začiatku vojny, tak je logické že to nebude umelecký zážitok a iba tam jasne a zreteľne natiahnut dve čiary. S tým ja problém nemám

      https://cs.m.wikipedia.org/wik... Skrýt celý příspěvek

    • Filur
      17:56 11.11.2022

      co znamena presne vlci mlha ? znam ten vyraz ale .,..

      co znamena presne vlci mlha ? znam ten vyraz ale .,..

      • night
        18:02 11.11.2022

        O niekom, kto si nevšíma do očí bijúcu skutočnosť, sa hovorí, že má vlčiu tmu. Je to však aj ľudový názov pre vážne ochorenie sietnice oka – šeroslepotu, s latinským názvom ...Zobrazit celý příspěvek

        O niekom, kto si nevšíma do očí bijúcu skutočnosť, sa hovorí, že má vlčiu tmu. Je to však aj ľudový názov pre vážne ochorenie sietnice oka – šeroslepotu, s latinským názvom retinopatia pigmentosa, ktoré môže viesť až k úplnému oslepnutiu. Vlk vidí v tme lepšie ako človek vďaka inému farebnému spektru videnia. Vlčia tma teda mohla znamenať presný opak – postihnutý človek v tme nevidel absolútne nič. A to je aj podstatou šeroslepoty.Skrýt celý příspěvek

      • Quaestor
        18:02 11.11.2022

        mít vlčí mhu = nesprávně vnímat realitu (blbě vidět)

        mít vlčí mhu = nesprávně vnímat realitu (blbě vidět)

      • Blejk
        19:48 11.11.2022

        Já ten pojem vlčí mha znám odtud :-).
        https://decko.ceskatelevize.cz...

        Já ten pojem vlčí mha znám odtud :-).
        https://decko.ceskatelevize.cz...

    • RiMr71
      18:20 11.11.2022

      ...co kříže na UA tancích... to je prd... já jsem viděl pěticípé hvězdy na americké technice!!! Kryptobolševici z volstrýtu!!!

      ...co kříže na UA tancích... to je prd... já jsem viděl pěticípé hvězdy na americké technice!!! Kryptobolševici z volstrýtu!!!

    • Silver
      19:16 11.11.2022

      aktuálne používaný znak na Bundeswehr technike: https://en.wikipedia.org/wiki/...

      aktuálne používaný znak na Bundeswehr technike: https://en.wikipedia.org/wiki/...

  • Miki2222
    17:04 11.11.2022

    Popis americkej dodávky vybavenia pre Ukrajinu / popis vybavenia tankov ...Zobrazit celý příspěvek

    Popis americkej dodávky vybavenia pre Ukrajinu / popis vybavenia tankov T72B.
    https://www.popularmechanics.c... Skrýt celý příspěvek

    • moryk
      17:48 11.11.2022

      Vsude pisou T-72B z pozustatku CSLA, ale co ja vim tak u nas (CSSR) se snad vyrabela jen verze T-72M1, ne?

      Vsude pisou T-72B z pozustatku CSLA, ale co ja vim tak u nas (CSSR) se snad vyrabela jen verze T-72M1, ne?

      • Thomaso09
        18:07 11.11.2022

        A T-72M

        A T-72M

      • dusan1
        18:24 11.11.2022

        U nás v Martine sa vyrábali 3 základné bojové verzie tankov T-72 A to T-72 základná verzia - derivát T-72 "Ural" ale miesto optického diaľkomeru bol už laserový. Spozná sa tak, že ...Zobrazit celý příspěvek

        U nás v Martine sa vyrábali 3 základné bojové verzie tankov T-72

        A to T-72 základná verzia - derivát T-72 "Ural" ale miesto optického diaľkomeru bol už laserový. Spozná sa tak, že je "čistý" bez zadymovacích vrhačov na čele veže. Modernizoaný T-72M má už zadymovanie a posledná verzia - najrozšírenejšia je ekvivalentom T-72A - na prvý pohľad rovnaká, ale má zosilnený čelný pancier korby čo je vydieť výrezom zosilnenia okolo periskopu vodiča.

        https://www.valka.cz/topic/vie...

        Veliteľské tanky sa označovali pridaním "K" na konci označenia napr. T-72M1K.Skrýt celý příspěvek

      • Sergej7490
        18:25 11.11.2022

        M, M1 bolo ale nase interne znacenie. Ak si dobre pamatam tak M by malo byt na urovni ruskej T72A. M1 (s keramickou vlozkou) by sa mohla blizit verzii B. Alebo az M1, ako pise ...Zobrazit celý příspěvek

        M, M1 bolo ale nase interne znacenie. Ak si dobre pamatam tak M by malo byt na urovni ruskej T72A. M1 (s keramickou vlozkou) by sa mohla blizit verzii B.
        Alebo az M1, ako pise Dusan vyssie.Skrýt celý příspěvek

        • dusan1
          18:27 11.11.2022

          Nie úplne ... T-72M bol len mierne zdokonalený "náš" T-72 - teda T-72 "Ural" osadený laserovým dieľkomerom a zadymovacími vrhačmi na čele veže. T-72M1 už bol cca ekvivalentom ...Zobrazit celý příspěvek

          Nie úplne ... T-72M bol len mierne zdokonalený "náš" T-72 - teda T-72 "Ural" osadený laserovým dieľkomerom a zadymovacími vrhačmi na čele veže. T-72M1 už bol cca ekvivalentom T-72A.Skrýt celý příspěvek

      • dusan1
        18:25 11.11.2022

        Najrozšírenejšia bola T-72M1 - som zabudol doplniť označenie.

        Najrozšírenejšia bola T-72M1 - som zabudol doplniť označenie.

      • dusan1
        18:31 11.11.2022

        Odporúčam návštevu vojenského múzea Piešťany.

        Sú tam pekne vedľa seba - pôvodný sovietsky T-72 "Ural" náš T-72, T-72M i T-72M1.

        Odporúčam návštevu vojenského múzea Piešťany.

        Sú tam pekne vedľa seba - pôvodný sovietsky T-72 "Ural" náš T-72, T-72M i T-72M1.

      • Marty96
        18:40 11.11.2022

        To že to mají být tanky z přebytků ČSLA se ví nebo je to nějaký předpoklad autora článku na základě toho že tam figuruje ČR? Je jasné že to budou tanky ze skladů Excalibur Army, a ...Zobrazit celý příspěvek

        To že to mají být tanky z přebytků ČSLA se ví nebo je to nějaký předpoklad autora článku na základě toho že tam figuruje ČR? Je jasné že to budou tanky ze skladů Excalibur Army, a u těch jsem si vždycky už ani nevím proč myslel že je sbírali po celém postsovětském prostoru, takže těch 90 tanků klidně může být půlka ex-Gruzinská, nebo ne? Nevím, tak mě kdyžtak opravte.Skrýt celý příspěvek

      • Scotty
        22:20 11.11.2022

        Bylo jasně řečeno že se jedná o tanky T-72B ze zásob obranného průmyslu.

        Bylo jasně řečeno že se jedná o tanky T-72B ze zásob obranného průmyslu.

  • greenBelt
    16:45 11.11.2022

    Dugin volá po svržení Putinova režimu. Asi si půjdu koupit popcorn

    https://t.me/Agdchan/8042...

    Dugin volá po svržení Putinova režimu. Asi si půjdu koupit popcorn

    https://t.me/Agdchan/8042...

    • Sgt Murphy
      18:37 11.11.2022

      No keď Dugin a jemu podobný preberú v Rusku vládu tak ti z ich politiky ten popkorn zabehne a zadrhneš sa. Takže opatrne.

      No keď Dugin a jemu podobný preberú v Rusku vládu tak ti z ich politiky ten popkorn zabehne a zadrhneš sa. Takže opatrne.

      • Upgrade
        19:30 11.11.2022

        Co by tak asi mohli, zacat daku vojnu?

        Co by tak asi mohli, zacat daku vojnu?

        • Marty96
          19:37 11.11.2022

          Za invazi na Ukrajinu, jakkoliv je zavrzenihodna a povede ke zniceni ruska, pořád stala nějaká víceméně racionální snaha o obnovení impéria. Byl to prostě kalkul a risk který ...Zobrazit celý příspěvek

          Za invazi na Ukrajinu, jakkoliv je zavrzenihodna a povede ke zniceni ruska, pořád stala nějaká víceméně racionální snaha o obnovení impéria. Byl to prostě kalkul a risk který nevyšel.

          Lidi typu Dugin takhle neoperuji a jejich vnímání světa fakt znamená že by jsme ještě všichni mohli mít v případě že se dostanou ke kormidlu velké mrzeni.Skrýt celý příspěvek

        • Sgt Murphy
          20:00 11.11.2022

          Upgrade proti Duginovi a jemu podobným hard core psychopatom je Putin ešte veľmi slabý odvar a malý poslušný pudlík. Tí keby chceli vojnu z Ukrajinou tak to nezačnú výsadkom na ...Zobrazit celý příspěvek

          Upgrade proti Duginovi a jemu podobným hard core psychopatom je Putin ešte veľmi slabý odvar a malý poslušný pudlík. Tí keby chceli vojnu z Ukrajinou tak to nezačnú výsadkom na Hostomel ale vystrelením Iskandera s jadrovou hlavicou a nie násilným vyhosťovaním Ukrajinského obyvateľstva do Ruska ale vyhladzovacími tábormi v Luhansku a Donetsku. Ver mi že tí by sa zďaleka neunúvali použiť ani chemické a biologické zbrane, odpáliť jadrovú elektráreň a použiť všetky možné svinstvá aj keby mali zdochnúť v jadrovom pekle ako mučedníci matičky rus.Skrýt celý příspěvek

  • jj284b
    16:27 11.11.2022

    ..

    ..

  • jj284b
    16:16 11.11.2022

    Ukrajinci stavaju mur na hranici s Bieloruskom

    https://twitter.com/andrewofpo...

    Ukrajinci stavaju mur na hranici s Bieloruskom

    https://twitter.com/andrewofpo...

    • Sgt Murphy
      16:46 11.11.2022

      NATO by tam malo poslať ženijné jednotky a vytvoriť tam "železnú oponu" keď už sú lenivý spraviť čokoľvek iné. Zišlo by sa aspoň dva rady takého múru, vytvoriť protitankové okopy, ...Zobrazit celý příspěvek

      NATO by tam malo poslať ženijné jednotky a vytvoriť tam "železnú oponu" keď už sú lenivý spraviť čokoľvek iné. Zišlo by sa aspoň dva rady takého múru, vytvoriť protitankové okopy, položiť protitankové zátarasy a zamínovať.Skrýt celý příspěvek

      • boulak
        16:47 11.11.2022

        Ještě ne. Bělorusko patří na naší stranu.

        Ještě ne. Bělorusko patří na naší stranu.

        • arny71
          16:55 11.11.2022

          Boulak: Opravdu? A jak se to v praxi projevuje?

          Boulak: Opravdu? A jak se to v praxi projevuje?

          • boulak
            17:02 11.11.2022

            Zatím nijak. Bělorusové ale z velké většiny nejsou zombie jako Rusové. Ty poslední volby Lukašenko rozhodně nevyhrál.

            Zatím nijak. Bělorusové ale z velké většiny nejsou zombie jako Rusové. Ty poslední volby Lukašenko rozhodně nevyhrál.

          • Sgt Murphy
            17:06 11.11.2022

            Keby neboli zombie tak tam majú v Bielorusku už dávno majdan 2.0 a Lakašneko visí.

            Keby neboli zombie tak tam majú v Bielorusku už dávno majdan 2.0 a Lakašneko visí.

          • boulak
            17:17 11.11.2022

            Zkoušeli to. Lukašenko se ale poučil z Janukovičových chyb a prostě je všechny doslova domlátil. Bohužel.

            Zkoušeli to. Lukašenko se ale poučil z Janukovičových chyb a prostě je všechny doslova domlátil. Bohužel.

          • Sgt Murphy
            17:26 11.11.2022

            Nie, neskúšali. Oproti majdanu na Ukrajine to bol veľmi slabý odvar.

            Nie, neskúšali. Oproti majdanu na Ukrajine to bol veľmi slabý odvar.

          • Pampuch
            17:49 11.11.2022

            Tak to si to asi poriadne nesledoval. Ukrainu vtedy zachránili polovojenské nacionalistické spolky ktoré sa dali na boj s policajtami. To ale v Bielorusku nemajú tak ich policajti ...Zobrazit celý příspěvek

            Tak to si to asi poriadne nesledoval. Ukrainu vtedy zachránili polovojenské nacionalistické spolky ktoré sa dali na boj s policajtami. To ale v Bielorusku nemajú tak ich policajti umlátili k poslušnosti. A tam začala Putinova nenávisť k “banderovcom”. On to tak cíti reálne, že tie “banderovské” spolky mu ukradli Ukrainu..Skrýt celý příspěvek

          • Sgt Murphy
            18:25 11.11.2022

            Sledoval som to pozorne. Ty si myslíš že sloboda sa dá "vyprotestovať"? Že diktátor sa zrazu zmiluje nad svojim národom a odstúpi? Ale prosím ťa, nebuď naivný. Jediný kto slobodu ...Zobrazit celý příspěvek

            Sledoval som to pozorne. Ty si myslíš že sloboda sa dá "vyprotestovať"? Že diktátor sa zrazu zmiluje nad svojim národom a odstúpi? Ale prosím ťa, nebuď naivný. Jediný kto slobodu dosiahol mierovými protestami bola nežná revolúcia u nás a aj to len vďaka Gorbačovovi. Slobodu si treba vedieť vybojovať a na to Bielorusi nemajú gule tak ako Ukrajinci. A myslíš si že kto iný sa pôjde postaviť silovým zložkám než rôzne militantné skupiny ako tomu bolo na Ukrajine? Bielorusi sa nevedia postaviť za svoju slobodu, budú žiť v totalite.Skrýt celý příspěvek

          • Pampuch
            19:15 11.11.2022

            A sú také polovojenské nacionalistické spoloky v Bielorusku? Niesu… Prečo? Lebo tam nikdy nebola sloboda a preto ani nemohli vzniknúť. Založ v Bielorusku protiruský militatný ...Zobrazit celý příspěvek

            A sú také polovojenské nacionalistické spoloky v Bielorusku? Niesu… Prečo? Lebo tam nikdy nebola sloboda a preto ani nemohli vzniknúť. Založ v Bielorusku protiruský militatný spolok a skončíš bručať v base.Skrýt celý příspěvek

          • Theokotos
            19:16 11.11.2022

            @Sgt. Murphy: svoboda se "vyprotestovat" úplně nedá, ale jsou další nástroje: stávky, pasivní rezistence, vědomé obcházení nařízení, jste-li v zodpovědné funkci. Ale to způsobuje ...Zobrazit celý příspěvek

            @Sgt. Murphy: svoboda se "vyprotestovat" úplně nedá, ale jsou další nástroje: stávky, pasivní rezistence, vědomé obcházení nařízení, jste-li v zodpovědné funkci. Ale to způsobuje spíše takové vření ve společnosti, které čeká na velký impuls.
            Ani v Československu by Sametová revoluce neproběhla, kdyby jí mezinárodní okolnosti nepřály.Skrýt celý příspěvek

          • Sgt Murphy
            19:40 11.11.2022

            Pampuch ale to je len a len problém neschopných Bielorusov že si pripustili vytvorenie takýchto totalitných podmienok za posledných 30 rokov od rozpadu ZSSR. A keď budú pokračovať ...Zobrazit celý příspěvek

            Pampuch ale to je len a len problém neschopných Bielorusov že si pripustili vytvorenie takýchto totalitných podmienok za posledných 30 rokov od rozpadu ZSSR. A keď budú pokračovať takto aj naďalej tak nikdy tú slobodu mať ani nebudú. Čo je o dôvod viac postaviť tam lepšiu obranu, pretože Ukrajine a Poľsku z tohto smeru bude vždy hroziť nejaké nebezpečie až do doby pokiaľ sa neumúdri samotné Rusko ako totalita, ktorá si tam bude vždy držať nejakú bábkovú vládu. A to môže byť o rok, o sto rokov alebo aj nikdy.

            Theokotos Bielorusi mali príležitosť aj okolnosti v 2020. Ale len vykrikovaním na námestí s transparentom v ruke sa ničoho v totalite nedosiahne.Skrýt celý příspěvek

        • Sgt Murphy
          16:57 11.11.2022

          Bielorusko patrí na našu stranu? No možno až potom keď Lukašenko a jeho banda bude deportovaná do Ruska a na území Bieloruska nebude ani jedna noha ruského švába.

          Bielorusko patrí na našu stranu? No možno až potom keď Lukašenko a jeho banda bude deportovaná do Ruska a na území Bieloruska nebude ani jedna noha ruského švába.

          • segal7
            17:38 11.11.2022

            Za Ukrajinu bojují už 3 prapory běloruských dobrovolníků...a další přichází, za nedlouho bude celá brigáda

            Za Ukrajinu bojují už 3 prapory běloruských dobrovolníků...a další přichází, za nedlouho bude celá brigáda

          • Sgt Murphy
            18:33 11.11.2022

            No a čo teraz s tým že na strane Ukrajiny bojujú aj Bielorusi? Čo to má spoločné s politikou Bieloruskej vlády, Lukašenkom, Ruskými vojskami v Bielorusku či Iránskym inštruktormi ...Zobrazit celý příspěvek

            No a čo teraz s tým že na strane Ukrajiny bojujú aj Bielorusi? Čo to má spoločné s politikou Bieloruskej vlády, Lukašenkom, Ruskými vojskami v Bielorusku či Iránskym inštruktormi na Bieloruských letiskách? Akože hrozba už pominula, Ukrajina sa viac nemusí báť? Čo je to za logiku?Skrýt celý příspěvek

        • Náhodný kolemjdoucí
          17:17 11.11.2022

          Bělorusové možná, ale Bělorusko jako stát?

          Bělorusové možná, ale Bělorusko jako stát?

          • boulak
            17:29 11.11.2022

            To samozřejmě teď ne. Ale bylo by velmi nemoudré Bělorusy odepsat. Na rozdíl od Rusů to jsou většinou Evropané. Myšleno kulturně, ne etnicky.

            To samozřejmě teď ne. Ale bylo by velmi nemoudré Bělorusy odepsat. Na rozdíl od Rusů to jsou většinou Evropané. Myšleno kulturně, ne etnicky.

          • PavolR
            18:53 11.11.2022

            Tak či onak ich budeme potrebovať na zaistenie Pobaltia a zablokovanie akéhokoľvek ďalšieho ruského posunu smerom na západ.

            Tak či onak ich budeme potrebovať na zaistenie Pobaltia a zablokovanie akéhokoľvek ďalšieho ruského posunu smerom na západ.

          • Sgt Murphy
            19:23 11.11.2022

            Min ďalších 10 rokov pôjdu z Bieloruska len provokácie. Takže celkom nechápem ako by sme ich mali obrannými postaveniami na hraniciach úplne odpísať viac než sú odpísaný teraz.

            Min ďalších 10 rokov pôjdu z Bieloruska len provokácie. Takže celkom nechápem ako by sme ich mali obrannými postaveniami na hraniciach úplne odpísať viac než sú odpísaný teraz.

      • RiMr71
        16:48 11.11.2022

        "NATO...sú lenivý spraviť čokoľvek iné"

        ?

        "NATO...sú lenivý spraviť čokoľvek iné"

        ?

        • Sgt Murphy
          16:55 11.11.2022

          No áno, koľko vojakov z NATO je tam? Všade sa váľa tísíce ton nevybuchnutej munície, treba to začať spracovávať, aby tam neprichádzali civili o končatiny keď sa chcú prejsť do ...Zobrazit celý příspěvek

          No áno, koľko vojakov z NATO je tam? Všade sa váľa tísíce ton nevybuchnutej munície, treba to začať spracovávať, aby tam neprichádzali civili o končatiny keď sa chcú prejsť do prírody a traktoristi nevybuchovali na poliach. A kde sú mierové jednotky aby hliadkovali Bieloruskú hranicu? Nikde. Uzatvorenie vzdušného priestoru, aspoň nad časťou UA? Tiež nič.Skrýt celý příspěvek

          • Marty96
            18:56 11.11.2022

            A co atomovku na Moskvu? To by se vyřešilo všechno hned, ne?

            A co atomovku na Moskvu? To by se vyřešilo všechno hned, ne?

          • Sgt Murphy
            19:20 11.11.2022

            Aj ako vtip veľmi chabé.

            Aj ako vtip veľmi chabé.

          • Marty96
            19:21 11.11.2022

            Podobně jako morální pohoršení nad tím že NATO ještě nezačalo sestřelovat Ruské stíhačky a ničit PLO jako součást vytvoření bezletové zóny.

            Podobně jako morální pohoršení nad tím že NATO ještě nezačalo sestřelovat Ruské stíhačky a ničit PLO jako součást vytvoření bezletové zóny.

          • Sgt Murphy
            19:46 11.11.2022

            NATO nemusí ísť na Ukrajinu uzatvárať vzdušný priestor nad frontovú líniu, nad ostatnými územiami Ruské lietadlá nelietajú okrem iránskych drónov a striel s plochou dráhou letu ...Zobrazit celý příspěvek

            NATO nemusí ísť na Ukrajinu uzatvárať vzdušný priestor nad frontovú líniu, nad ostatnými územiami Ruské lietadlá nelietajú okrem iránskych drónov a striel s plochou dráhou letu ničiacu kritickú infraštruktúru a civilné ciele. Zostrelenie pár rakiet namierených na Kyjev, Ľvov, Lutsk, Rivne, Zhytomir, Dnipro, Odesu nie je to isté ako zhodiť atómovku na Moskvu, to je od veci prirovnanie.Skrýt celý příspěvek

          • Marty96
            19:53 11.11.2022

            Principialne ano. Vy pozadujete at jdou sily nato do přímého kinetickeho stretu se silami ruské federace. Je jedno jaká specificka forma stretu by to mela byt, tohle je sakra ...Zobrazit celý příspěvek

            Principialne ano. Vy pozadujete at jdou sily nato do přímého kinetickeho stretu se silami ruské federace. Je jedno jaká specificka forma stretu by to mela byt, tohle je sakra tlusta cervena linie.Skrýt celý příspěvek

          • Sgt Murphy
            20:46 11.11.2022

            Na UA sú len také červené línie ktoré kreslí a straší nimi Putin a je len na nás či alebo ako sa s nimi vysporiadame. NATO musí rozhodne Rusku preukázať omnoho väčšiu silu a ...Zobrazit celý příspěvek

            Na UA sú len také červené línie ktoré kreslí a straší nimi Putin a je len na nás či alebo ako sa s nimi vysporiadame. NATO musí rozhodne Rusku preukázať omnoho väčšiu silu a prebrať iniciatívu. Teraz keď sú sú ruský šváby vytlačený od Charkova a zatlačený za Dneper by mal byť ten správny čas.Skrýt celý příspěvek

      • Upgrade
        16:54 11.11.2022

        Poslat na UA armadu, znamena pre jednotlive staty, vstupit do vojny s Ruskom. Fakt neviem, ako by si to doma okecal. To by muselo byt pod OSN.

        Poslat na UA armadu, znamena pre jednotlive staty, vstupit do vojny s Ruskom. Fakt neviem, ako by si to doma okecal. To by muselo byt pod OSN.

        • Sgt Murphy
          17:04 11.11.2022

          Vstúpiť do vojny s Ruskom by znamenalo keby tam NATO šlo bojovať s Ruskom, kto tvrdí že by sme tam mali vyslať bojové jednotky strieľať po Rusoch? A chápem že si to ty a kopec ...Zobrazit celý příspěvek

          Vstúpiť do vojny s Ruskom by znamenalo keby tam NATO šlo bojovať s Ruskom, kto tvrdí že by sme tam mali vyslať bojové jednotky strieľať po Rusoch? A chápem že si to ty a kopec ďalších nepripúšťa ale západ je vo vojne s Ruskom a to už pekne dlho od 2014. Ukrajina má právo pozvať si na svoje územie akékoľvek zahraničné jednotky bez toho aby im do toho Rus kecal či už v Kremli alebo vetoval v OSN.Skrýt celý příspěvek

  • RiMr71
    16:03 11.11.2022

    Údajně UA arty sypající poukázky na GRUZ k Chersonu a další záběry
    https://youtu.be/nq300eUoQfg...

    Údajně UA arty sypající poukázky na GRUZ k Chersonu a další záběry
    https://youtu.be/nq300eUoQfg...

  • VitaZ
    15:57 11.11.2022

    26. února, kdy ještě všechno vypadalo hrůzostrašně, jsem dal na svůj FB tento ...Zobrazit celý příspěvek

    26. února, kdy ještě všechno vypadalo hrůzostrašně, jsem dal na svůj FB tento příspěvek:
    https://www.facebook.com/10000...
    Vím, že dnes jsou Ukrajinci sotva v poločase, ale i tak jdu dnes večer slavit.Skrýt celý příspěvek

    • Theokotos
      16:06 11.11.2022

      Když se Rusové ze dvou stran blížili ke Kyjevu, modlil jsem se za "zázrak na Dněpru" a nepřestával jsem ani když už byli na předměstích. A teď jsem si uvědomil, že se opravdu ...Zobrazit celý příspěvek

      Když se Rusové ze dvou stran blížili ke Kyjevu, modlil jsem se za "zázrak na Dněpru" a nepřestával jsem ani když už byli na předměstích. A teď jsem si uvědomil, že se opravdu stal...Skrýt celý příspěvek

  • RiMr71
    15:56 11.11.2022

    ...solovjov je strachy podělaný...
    https://twitter.com/Gerashchen...

    ...solovjov je strachy podělaný...
    https://twitter.com/Gerashchen...

    • VitaZ
      16:05 11.11.2022

      Asi mu neřekli, že Francouzi jsou skoro poslední odběratelé ruského zkapalněného plynu v Evropě. No kdo chce kam...

      Asi mu neřekli, že Francouzi jsou skoro poslední odběratelé ruského zkapalněného plynu v Evropě. No kdo chce kam...

  • 5uldo
    15:10 11.11.2022

    Minule tu bola anketa, kde mali ludia cez like dislike hlasovat, ci Rusi opustia Cherson, neviem ju najst, ako to dopadlo? Viaceri mysleli, ze ho Rusi opustia, ci zostanu? Ja som ...Zobrazit celý příspěvek

    Minule tu bola anketa, kde mali ludia cez like dislike hlasovat, ci Rusi opustia Cherson, neviem ju najst, ako to dopadlo? Viaceri mysleli, ze ho Rusi opustia, ci zostanu? Ja som hlasoval, ze zdrhnuSkrýt celý příspěvek

    • Strycek-Tomas
      15:33 11.11.2022

      Ja tipoval, ze se tam Rusaci zakopaji, resp, ze to nebude tak jednoduche, ze za dva dny po prulomu napochoduje ukrajinska armada temer bez odporu do Cherstonu. Ale chvala bohu za ...Zobrazit celý příspěvek

      Ja tipoval, ze se tam Rusaci zakopaji, resp, ze to nebude tak jednoduche, ze za dva dny po prulomu napochoduje ukrajinska armada temer bez odporu do Cherstonu.

      Ale chvala bohu za to, mesto zrejme zustane v celku.Skrýt celý příspěvek

    • Mortles
      16:35 11.11.2022

      Já se musím přiznat, že jsem byl jedním z těch nevěřících Tomášů. Asi jsem chtěl být radši pesimista než abych litoval přehnaný optimismus. Doufejme, že to bude podobně pokračovat. ...Zobrazit celý příspěvek

      Já se musím přiznat, že jsem byl jedním z těch nevěřících Tomášů. Asi jsem chtěl být radši pesimista než abych litoval přehnaný optimismus. Doufejme, že to bude podobně pokračovat. Každopádně ohromný úspěch!Skrýt celý příspěvek

    • greenBelt
      17:37 11.11.2022

      Dopadlo to asi 2:1, ze zůstanou. Jsem rad, ze se mi to nepovedlo uhodnout.

      Dopadlo to asi 2:1, ze zůstanou. Jsem rad, ze se mi to nepovedlo uhodnout.

    • Roger
      20:27 11.11.2022

      Já věřil, že rusáci chystají nějakou křivárnu.

      Já věřil, že rusáci chystají nějakou křivárnu.

  • Synx_Fiction
    15:10 11.11.2022

    Nádherné záběry z Chersonu..

    Nádherné záběry z Chersonu..

    • night
      15:33 11.11.2022

      Ďakujem. Verím Vám :-)

      Ďakujem. Verím Vám :-)

      • GlobeElement007
        15:34 11.11.2022

        Patrně autorská práva.

        Patrně autorská práva.

        • Synx_Fiction
          15:59 11.11.2022

          Jsou tu všude proč je dávat znova.. jen dávám do placu můj názor na to co je k dispozici..

          Jsou tu všude proč je dávat znova.. jen dávám do placu můj názor na to co je k dispozici..

      • Pampuch
        15:41 11.11.2022

        Tu ti jeden šupnem. Zaujímalo by ma, kde takú veľkú vlajku schovali :)

        https://twitter.com/SputnikATO...

        Tu ti jeden šupnem. Zaujímalo by ma, kde takú veľkú vlajku schovali :)

        https://twitter.com/SputnikATO...

        • machotka.r
          18:27 11.11.2022

          Není nic krásnějšího, než vidět lidi, co slaví své osvobození. Toto by měli vidět obyčejní rusové, aby konečněpochopili, jak jim ruská televize lže. Místní rozhodně nepláčou, že se ...Zobrazit celý příspěvek

          Není nic krásnějšího, než vidět lidi, co slaví své osvobození. Toto by měli vidět obyčejní rusové, aby konečněpochopili, jak jim ruská televize lže. Místní rozhodně nepláčou, že se vrátí k ukronacistům.Skrýt celý příspěvek

  • Lestatos
    15:00 11.11.2022

    Dugin volá po zvrhnutí Putinovho režimu, je čas si otvoriť popcorn a sledovať kabaret
    https://t.me/Agdchan/8042...

    Dugin volá po zvrhnutí Putinovho režimu, je čas si otvoriť popcorn a sledovať kabaret
    https://t.me/Agdchan/8042...

    • Tino
      15:32 11.11.2022

      neviem ci je to skutocne jeho text, ale autor vyzyva k totalnej vojne co je imho problem, pretoze aj ked mozu byt myslienky , ktore uvadza pre Rusov zaujimave , dosiahnut sa to ma ...Zobrazit celý příspěvek

      neviem ci je to skutocne jeho text, ale autor vyzyva k totalnej vojne co je imho problem, pretoze aj ked mozu byt myslienky , ktore uvadza pre Rusov zaujimave , dosiahnut sa to ma totalnou vojnou, co je teda vazny zasah do osobneho komfortu bezneho RusaSkrýt celý příspěvek

    • Pampuch
      15:37 11.11.2022

      Ukazuje sa, že všetko je dvojsečná zbraň. Aj propaganda. Donútil ľudí ho podporovať skrz propagandu a teraz putler musí uspokojovať zmagorený dav. Problém je, že ho už nikdy ...Zobrazit celý příspěvek

      Ukazuje sa, že všetko je dvojsečná zbraň. Aj propaganda. Donútil ľudí ho podporovať skrz propagandu a teraz putler musí uspokojovať zmagorený dav. Problém je, že ho už nikdy neuspokojí. Oni už vedú svoje imaginárne vojny ktoré sa nedajú vyhrať. V Rusku zmagorenému davu ešte nikto nepovedal, že sme už prakticky odpojený od ruského plynu. O chvíľu to začnú veľmi rázne žiadať. Čo urobí? Povie, že sme zamrzli? A čo povie na jar keď zistia, že sme nezamrzli? Putler eskaloval eskaloval až doeskaloval.... Teraz budú eskalovať zmagorené davy doma.Skrýt celý příspěvek

      • Falko
        21:20 11.11.2022

        S tou propagandou je to najväčšia sranda naživo, keď rozprávate bežnému no príčetnejsiemu rusovi koľko človek zarobí u nás, ako býva, čo si môže dovoliť, ťažko zakrýva údiv, keď im ...Zobrazit celý příspěvek

        S tou propagandou je to najväčšia sranda naživo, keď rozprávate bežnému no príčetnejsiemu rusovi koľko človek zarobí u nás, ako býva, čo si môže dovoliť, ťažko zakrýva údiv, keď im poviete, že chodíte nakupovať do Viedne, Budapešti a Prahy, len tak z rozmaru, tak nechápu .... Ešte pár rokov dozadu sa mali Moskovčania oveľa lepšie, ako priemerný Slovák. Za posledných 12 rokov sa to skokovo vyrovnalo. A to nehovorím o vidieckych oblastiach t.j.v mestách od 200000 do 200000 obyvateľov.Skrýt celý příspěvek

        • Falko
          21:21 11.11.2022

          Od 20000 do 200000 malo byť

          Od 20000 do 200000 malo byť

    • bently
      15:42 11.11.2022

      "Pokud je vám [ztráta Chersonu] jedno, nejste Rus. Rusové nyní zatínají zuby bolestí, pláčou a trpí, jako by jim někdo vyrval srdce a před očima zavraždil jejich děti, bratry, ...Zobrazit celý příspěvek

      "Pokud je vám [ztráta Chersonu] jedno, nejste Rus. Rusové nyní zatínají zuby bolestí, pláčou a trpí, jako by jim někdo vyrval srdce a před očima zavraždil jejich děti, bratry, matky a manželky. Pokud vás teď nic nebolí, nejste nic.
      Vedení. Je za to zodpovědné. Jaký smysl má autokracie, kterou máme? Dáváme Vládci absolutní plnou moc a on nás všechny, lid, stát, lid, občany, v kritické chvíli zachraňuje. Pokud se kvůli tomu obklopí svinstvem nebo plivne na sociální spravedlnost, je to nepříjemné, ale jen proto, aby nás zachránil. A pokud ne? Pak je to osud "krále deště" (viz Frazier). Autokracie má i své stinné stránky. Úplná moc při úspěchu, ale také úplná odpovědnost za neúspěch. Co jste čekali?"

      Tenhle ruský pohansky laděný nářek je úplná pastva pro oči i duši.Skrýt celý příspěvek

      • sgaba
        15:49 11.11.2022

        Jo a taky je to péknej fekál.

        Jo a taky je to péknej fekál.

        • Theokotos
          15:56 11.11.2022

          To spíš, tuhle "pastvu" moje duše i očí klidně oželí.

          To spíš, tuhle "pastvu" moje duše i očí klidně oželí.

  • jj284b
    14:47 11.11.2022
    • Tino
      14:56 11.11.2022

      hlavne ich tam nikto nemal vitat , pretoze podla RUS a pro RUS poskokov ich tam nikto nechcel, cele to mal byt RUS svet :-))

      hlavne ich tam nikto nemal vitat , pretoze podla RUS a pro RUS poskokov ich tam nikto nechcel, cele to mal byt RUS svet :-))

    • 5uldo
      15:12 11.11.2022

      ja som vcera cely den vobec nestihal nic, nepozeral som telku, necital noviny a o 10 som odpadol do postele. Dnes akolo obeda som sa sem nalogoval a skoro som odpadol, ked som ...Zobrazit celý příspěvek

      ja som vcera cely den vobec nestihal nic, nepozeral som telku, necital noviny a o 10 som odpadol do postele. Dnes akolo obeda som sa sem nalogoval a skoro som odpadol, ked som zistil co sa deje. To su presne tie okamihy, ked clovek okamzite hlada v chladnicke, ci tam ma nieco aby mohol vecer OSLAVITSkrýt celý příspěvek

    • GlobeElement007
      15:35 11.11.2022

      Takže přece jenom past.

      Takže přece jenom past.

    • Maskot
      16:33 11.11.2022

      naštěstí se jim podařilo prorazit obklíčení a ustoupit bez ztrát na poctivosti

      naštěstí se jim podařilo prorazit obklíčení a ustoupit bez ztrát na poctivosti

    • arny71
      17:07 11.11.2022

      Pro ukrajinské vojáky v Chersonu to musí být neuvěřitelně euforické pocity.

      Snad si to na jaře užijí i na Krymu...

      Pro ukrajinské vojáky v Chersonu to musí být neuvěřitelně euforické pocity.

      Snad si to na jaře užijí i na Krymu...

    • Falko
      21:28 11.11.2022

      Ten chlap na konci plače, to ma totálne dostalo, tá úprimnosť a bezprostredná radosť s oslobodenia. Ale ďakovať by mali aj sebe, že vydržali, ako občania v tých podmienkach. ...Zobrazit celý příspěvek

      Ten chlap na konci plače, to ma totálne dostalo, tá úprimnosť a bezprostredná radosť s oslobodenia. Ale ďakovať by mali aj sebe, že vydržali, ako občania v tých podmienkach. Chersončania sú tý praví hrdinovia tohoto príbehu.Skrýt celý příspěvek

  • Tino
    14:46 11.11.2022

    zdroj tvrdiaci, ze UA palia po rus na vychodnom brehu

    https://twitter.com/NOELreport...

    zdroj tvrdiaci, ze UA palia po rus na vychodnom brehu

    https://twitter.com/NOELreport...

    • 5uldo
      15:01 11.11.2022

      To som presne ocakaval, ze na tom druhom brehu budu ruske linie presytene stiahnutym muzstvom, pripadne materialom, tak by adi stalo za to ich od zaciatku poriadne bombardovat ...Zobrazit celý příspěvek

      To som presne ocakaval, ze na tom druhom brehu budu ruske linie presytene stiahnutym muzstvom, pripadne materialom, tak by adi stalo za to ich od zaciatku poriadne bombardovat delostrelectvomSkrýt celý příspěvek

    • Maskot
      16:35 11.11.2022

      ještě že je pátek, zjtra bych nechtěl jít makat pod vlivem

      ještě že je pátek, zjtra bych nechtěl jít makat pod vlivem

  • Strycek-Tomas
    14:33 11.11.2022

    Konecne bylo ruskou armadou objasneno velke tajemstvi - co znamena ten symbol Z.

    Konecne bylo ruskou armadou objasneno velke tajemstvi - co znamena ten symbol Z.

  • RiMr71
    14:15 11.11.2022

    ...tak snad uvidíme, jestli to tak nějak bylo (UA arty u Chersonu):
    https://youtu.be/0NaKT2bsoCg...

    ...tak snad uvidíme, jestli to tak nějak bylo (UA arty u Chersonu):
    https://youtu.be/0NaKT2bsoCg...

  • masserr
    14:12 11.11.2022

    Mobilní protivzdušná obrana Viktor pro Ukrajinu. Pár bankovek odesláno, kdo se přidá? :)

    https://www.zbraneproukrajinu....

    Mobilní protivzdušná obrana Viktor pro Ukrajinu. Pár bankovek odesláno, kdo se přidá? :)

    https://www.zbraneproukrajinu....

    • Marty96
      14:16 11.11.2022

      ISISackej technical je teda mene pusobivy nez tank ale proc ne :D

      ISISackej technical je teda mene pusobivy nez tank ale proc ne :D

      • Marty96
        14:23 11.11.2022

        Pockat, teď na to koukám, 90 milionů za 15 aut? Jsem sice laik ale 6 mega za namontovani 70 let starého kulometu na Toyotu zda celkem dost, nebo se pletu?

        Pockat, teď na to koukám, 90 milionů za 15 aut? Jsem sice laik ale 6 mega za namontovani 70 let starého kulometu na Toyotu zda celkem dost, nebo se pletu?

        • Mortles
          14:55 11.11.2022

          Nevím, přece jenom tam mluví o asi třech zaměřovačích na tom, ta lafeta také vypadá docela bytelně, nevím, kolik tohle může stát.

          Nevím, přece jenom tam mluví o asi třech zaměřovačích na tom, ta lafeta také vypadá docela bytelně, nevím, kolik tohle může stát.

          • masserr
            15:03 11.11.2022

            To jme se toho dozvěděli :D (nemyslím to zle) :)

            To jme se toho dozvěděli :D (nemyslím to zle) :)

      • StatusQuo
        15:32 11.11.2022

        Záleží jak moc se to osvědčí v ostrém provozu. Jestli se to osvědčí tak to můžou sekat jak Baťa cvičky.

        Záleží jak moc se to osvědčí v ostrém provozu. Jestli se to osvědčí tak to můžou sekat jak Baťa cvičky.

    • ruleta
      14:16 11.11.2022

      Tohle je hodne ISIS vibes :D

      Tohle je hodne ISIS vibes :D

    • Mortles
      14:21 11.11.2022

      Rozhodně zajímavý projekt, sériově vyrábět takovej lepší technical.

      Rozhodně zajímavý projekt, sériově vyrábět takovej lepší technical.

    • bently
      15:10 11.11.2022

      Jenom pro zajímavost: stejně jako na tanku Tomášovi, i toto zajišťuje Excalibur Army z CSG.

      Jenom pro zajímavost: stejně jako na tanku Tomášovi, i toto zajišťuje Excalibur Army z CSG.

      • Theokotos
        15:59 11.11.2022

        Díky za info, tak snad to mají zvládnuté, protože první, co mě při pohledu na tu hračku napadlo bylo, že to musí při střelbě dost vibrovat (což samozřejmě velmi negativně ovlivňuje ...Zobrazit celý příspěvek

        Díky za info, tak snad to mají zvládnuté, protože první, co mě při pohledu na tu hračku napadlo bylo, že to musí při střelbě dost vibrovat (což samozřejmě velmi negativně ovlivňuje přesnost).Skrýt celý příspěvek

        • Malarkey
          17:15 11.11.2022
          • Theokotos
            17:34 11.11.2022

            ¨Dík za video. Zvlášť na tom zpomaleném záběru je pěkně vidět, jak se hlavně zvedají, na konci dávky jsou o několik cm výše, což v cíli znamená obrovský rozptyl. Při střelbě na ...Zobrazit celý příspěvek

            ¨Dík za video. Zvlášť na tom zpomaleném záběru je pěkně vidět, jak se hlavně zvedají, na konci dávky jsou o několik cm výše, což v cíli znamená obrovský rozptyl. Při střelbě na větší vzdálenost tak prakticky jen doufáte ve šťastný zásah. A kvůli tom, jak se po střelbě celé auto rozkývá, není možné problém řešit ani střílením kratičkých dávek.
            Nevím, mám o účinnosti takového bojového prostředku dost pochybnosti.Skrýt celý příspěvek

          • Malarkey
            18:00 11.11.2022

            Já na Viktora přispěl, doufám že to mají nějak zvládnuté. Každopádně jen podle videa musí ten rozptyl být obrovský.

            Já na Viktora přispěl, doufám že to mají nějak zvládnuté. Každopádně jen podle videa musí ten rozptyl být obrovský.

Načítám diskuzi...