VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská státní vlajka (Zvětšit)

Speciální diskusní stránka o válce na Ukrajině.

Sbírka na podporu ukrajinské armády

Vyzýváme všechny, aby finančně podpořili sbírku na okamžitou pomoc při pořízení vojenského materiálu pro ukrajinskou armádu a domobranu.

Ozbrojené síly a domobrana Ukrajiny nyní urgentně potřebují vojenský materiál pro obranu svých domovů, vlastní země a národní suverenity.

Zastupitelský úřad a Úřad přidělence obrany Ukrajiny v Praze má seznam konkrétních požadavků ukrajinské armády, který lze ihned pořídit od českých firem.

Tato sbírka umožní, aby všichni přátelé a podporovatelé Ukrajiny mohli přispět k zastavení ruské agrese. czechia.mfa.gov.ua

Odkaz: supportukraine.cz

ZBRANĚ PRO UKRAJINU: E-shop pro vyzbrojení ukrajinské armády.

Nahlásit chybu v článku


Komentáře

Zvýraznit příspěvky za posledních:
  • Hugo557
    10:48 25.03.2022

    je někde nějaké info, jak na to jsou ty dvě poškozené ruské lodě ze včerejška?

    je někde nějaké info, jak na to jsou ty dvě poškozené ruské lodě ze včerejška?

  • Georges
    10:31 25.03.2022

    Volodin popřel smrt Žirinovského LDPR označila zprávy o smrti Žirinovského za falešné s tím, že jde o „špinavou provokaci žlutého tisku“. Stav politika je podle ministerstva ...Zobrazit celý příspěvek

    Volodin popřel smrt Žirinovského
    LDPR označila zprávy o smrti Žirinovského za falešné s tím, že jde o „špinavou provokaci žlutého tisku“. Stav politika je podle ministerstva zdravotnictví hodnocen jako stabilizovaný....ale věř rusákovi


    https://www.rbc.ru/politics/25... Skrýt celý příspěvek

    • GlobeElement007
      10:42 25.03.2022

      Stabilizovaný - tedy beze změn, podle mne to odpovídá stavu, kdy je člověk mrtvý.

      Stabilizovaný - tedy beze změn, podle mne to odpovídá stavu, kdy je člověk mrtvý.

      • Georges
        10:44 25.03.2022

        Jestli třeba i žije, moc času mu asi stejně nezbývá...

        Jestli třeba i žije, moc času mu asi stejně nezbývá...

    • Hugo557
      10:47 25.03.2022

      politika nebo politruka?

      politika nebo politruka?

    • Arccos
      10:48 25.03.2022

      A já bych mu celkem přál, aby byl naživu, při vědomí a dočkal se toho, jak se mu jeho komunisticko imperiální ruské sny sesypou. Pak by ho teprve mohlo pořádně klepnout.

      A já bych mu celkem přál, aby byl naživu, při vědomí a dočkal se toho, jak se mu jeho komunisticko imperiální ruské sny sesypou. Pak by ho teprve mohlo pořádně klepnout.

    • Mr.Tomas
      10:54 25.03.2022

      "jde o 'špinavou provokaci žlutého tisku'"
      Veď to oznámil poslanec ruskej dumy.....

      "jde o 'špinavou provokaci žlutého tisku'"
      Veď to oznámil poslanec ruskej dumy.....

      • majales
        11:04 25.03.2022

        To si může vzít Čína osobně..

        To si může vzít Čína osobně..

  • StandaBlabol
    10:23 25.03.2022

    Tak loď včera potopená v Berďansku nakonec nebyl Orsk, ale jiná loď stejné třídy - Saratov. A jeho potopení Rusové naplánovali dopředu. Teda nevím proč a co tím sledovali, ale ...Zobrazit celý příspěvek

    Tak loď včera potopená v Berďansku nakonec nebyl Orsk, ale jiná loď stejné třídy - Saratov. A jeho potopení Rusové naplánovali dopředu. Teda nevím proč a co tím sledovali, ale Maruška Zacharovová včera zopakovala, že speciální vojenská operace probíhá podle plánu. Takže to muselo být naplánované, ta by přece nelhala.Skrýt celý příspěvek

    • Fiagy
      10:51 25.03.2022

      Ta nikdy. To je nefalšovaná esence pravdy :-D

      Ta nikdy. To je nefalšovaná esence pravdy :-D

    • Mr.Tomas
      11:26 25.03.2022

      Ale že to bol Orsk tvrdili aj na Zvezda-TV, videl som reportáž o tom že dorazil do Berďansku a vykladajú ho.

      Ale že to bol Orsk tvrdili aj na Zvezda-TV, videl som reportáž o tom že dorazil do Berďansku a vykladajú ho.

      • StandaBlabol
        11:33 25.03.2022

        Právě kvůli té reportáži je asi zmatek. Orsk tam byl o dva dny dřív a vyložili ho. Pak asi odplul a připlul Saratov. Asi je to trochu jedno, obě jsou to lodě stejné třídy.

        Právě kvůli té reportáži je asi zmatek. Orsk tam byl o dva dny dřív a vyložili ho. Pak asi odplul a připlul Saratov. Asi je to trochu jedno, obě jsou to lodě stejné třídy.

        • Jan Padesátýpátý
          12:40 25.03.2022

          Jestli bouchnul Saratov ještě než ho vyložili, tím líp.

          Jestli bouchnul Saratov ještě než ho vyložili, tím líp.

  • jj284b
    10:21 25.03.2022

    https://twitter.com/GirkinGirk...

    dalsia T72B3 do zbierky...

    https://twitter.com/GirkinGirk...

    dalsia T72B3 do zbierky...

  • Mroz9
    10:15 25.03.2022

    Vladimir Žirinovskij měl zdravotní potíže už v minulosti? Nebo to je novinka? "Volodin denied information about the death of Zhirinovsky According to the speaker of the State ...Zobrazit celý příspěvek

    Vladimir Žirinovskij měl zdravotní potíže už v minulosti? Nebo to je novinka?

    "Volodin denied information about the death of Zhirinovsky
    According to the speaker of the State Duma, the condition of the leader of the Liberal Democratic Party is serious"

    https://tass.ru/politika/14182... Skrýt celý příspěvek

    • Mroz9
      10:19 25.03.2022

      Aha tak měl ležet s těžce zasaženými plícemi po covidu v nemocnici. Zpráva jenom vyvrací jeho úmrtí.

      Aha tak měl ležet s těžce zasaženými plícemi po covidu v nemocnici. Zpráva jenom vyvrací jeho úmrtí.

    • Mortles
      10:19 25.03.2022

      Jo, byl na umření už asi měsíc, myslím, že měl covid a dostal mrtvici, nebo tak něco.

      Jo, byl na umření už asi měsíc, myslím, že měl covid a dostal mrtvici, nebo tak něco.

    • Mr.Tomas
      10:19 25.03.2022

      Pred asi piatimi týždňami bol hospitalizovný s covidom a myslím že o ďalšej hospitalizácii som počul aj pred 1-2 týždňami.

      Pred asi piatimi týždňami bol hospitalizovný s covidom a myslím že o ďalšej hospitalizácii som počul aj pred 1-2 týždňami.

    • mabc
      10:54 25.03.2022

      Nie je to novinka, chytil covid, ktory mu poskodil zhruba 75% pluc. Bol ockovany osemkrat, naposledy v decembri. V Rusku totiz veria na vysoku hladinu protilatok, takze sa dal ...Zobrazit celý příspěvek

      Nie je to novinka, chytil covid, ktory mu poskodil zhruba 75% pluc. Bol ockovany osemkrat, naposledy v decembri. V Rusku totiz veria na vysoku hladinu protilatok, takze sa dal ockovat vzdy, ked mu klesli.Skrýt celý příspěvek

      • Ján Paliga
        12:57 25.03.2022

        Otázne je, čo mu dali za vakcínu, a či to vôbec vakcína bola ...

        Otázne je, čo mu dali za vakcínu, a či to vôbec vakcína bola ...

  • Mr.Tomas
    10:09 25.03.2022

    V diskusnej relácii Pod lampou slovenský minister obrany na začiatku tvrdí, že zbrane dodávajú aj krajiny ktoré to popierajú a konkrétnejšie v čase 8:25 hovorí "ja si myslím že ...Zobrazit celý příspěvek

    V diskusnej relácii Pod lampou slovenský minister obrany na začiatku tvrdí, že zbrane dodávajú aj krajiny ktoré to popierajú a konkrétnejšie v čase 8:25 hovorí "ja si myslím že spojenci by mali hrať férové hry a keď sa raz spoločne rozhodneme za zatvorenými dverami tak by sme nemali deklarovať nič iné v médiách".

    Myslíte, že naráža na vyhlásenia Maďarska?

    https://open.spotify.com/episo... Skrýt celý příspěvek

    • mabc
      10:47 25.03.2022

      Ktovie; no hlavne by sa k takymto veciam nemal pan minister vobec verejne vyjadrovat a vynasat von, co sa deje za zatvorenymi dverami. Taketo nazory si ma politik nechat na penziu. Zobrazit celý příspěvek

      Ktovie; no hlavne by sa k takymto veciam nemal pan minister vobec verejne vyjadrovat a vynasat von, co sa deje za zatvorenymi dverami. Taketo nazory si ma politik nechat na penziu.Skrýt celý příspěvek

      • Jan Padesátýpátý
        12:43 25.03.2022

        To si nemyslím, věřím že ministr ví co dělá a proč to dělá.
        Může to být políček do tváře Rusům, psychologická podpora Ukrajiny ...

        To si nemyslím, věřím že ministr ví co dělá a proč to dělá.
        Může to být políček do tváře Rusům, psychologická podpora Ukrajiny ...

        • Mr.Tomas
          13:06 25.03.2022

          Naď je síce "buran", ale je aj bystrý a prefíkaný. U neho sa nebojím že nevie čo smie a nesmie povedať.

          Naď je síce "buran", ale je aj bystrý a prefíkaný. U neho sa nebojím že nevie čo smie a nesmie povedať.

    • Roko
      10:55 25.03.2022

      mnozia sa svedectva a fotky techniky prevazanej hore dole ... treba byt opatrny , sam som bol svedkom techniky ... co sa tyka madarska, vam garantujem , ze neposielaju ani vietor ...Zobrazit celý příspěvek

      mnozia sa svedectva a fotky techniky prevazanej hore dole ... treba byt opatrny , sam som bol svedkom techniky ... co sa tyka madarska, vam garantujem , ze neposielaju ani vietor na UA ... spojenci , ktori mlcia mozu byt izrael ?Skrýt celý příspěvek

      • Knight
        11:22 25.03.2022

        Ako by si to vedel garantovať?
        Daj nejaké info

        Ako by si to vedel garantovať?
        Daj nejaké info

    • Knight
      11:21 25.03.2022

      Nech aj označí takú krajinu ktorá to robí alebo nech je radšej ticho a ostane to za zatvorenými dverami alebo je možnosť ,že iba trepe do vzduchu

      Nech aj označí takú krajinu ktorá to robí alebo nech je radšej ticho a ostane to za zatvorenými dverami alebo je možnosť ,že iba trepe do vzduchu

  • SeaWolf
    10:09 25.03.2022

    Co se stane kdy ruská armáda najde roky vyřazené vraky ukrajinský Mi-24 , Mi-2 a Mi-8 ? Pozve si RT aby udělala reportáž o výjimečné válečné kořisti :-D ...Zobrazit celý příspěvek

    Co se stane kdy ruská armáda najde roky vyřazené vraky ukrajinský Mi-24 , Mi-2 a Mi-8 ? Pozve si RT aby udělala reportáž o výjimečné válečné kořisti :-D https://t.me/msgazdiev/811...

    Tady překlad:
    "Celá letka ukrajinských vrtulníků prošla nucenou demilitarizací v jednom z osvobozených vojenských objektů na Ukrajině.

    Tyto stroje ani nestihly vzlétnout. Což je asi dobře i pro samotné piloty, soudě podle statistik přežití."Skrýt celý příspěvek

    • Mr.Tomas
      10:13 25.03.2022

      Ale na tých záberoch sú predsa už po denacifikácii a demilitarizácii. Mesiac dozadu tie stroje zhadzovali napalm a fosfor na donbasské pôrodnice.

      Ale na tých záberoch sú predsa už po denacifikácii a demilitarizácii. Mesiac dozadu tie stroje zhadzovali napalm a fosfor na donbasské pôrodnice.

  • damra
    09:59 25.03.2022

    Po tygrovy trochu lepší zpráva
    Zemřel ruský politik Vladimir Žirinovskij.

    Po tygrovy trochu lepší zpráva
    Zemřel ruský politik Vladimir Žirinovskij.

    • Mortles
      10:01 25.03.2022

      Ten byl na smrtelné posteli už pár týdnů, takže jsem čekal, kdy to přijde. Aspoň někoho, kdo si to zaslouží si ten covid (pokud se nemýlím) vzal... Ale to, co po něm zůstalo je ...Zobrazit celý příspěvek

      Ten byl na smrtelné posteli už pár týdnů, takže jsem čekal, kdy to přijde. Aspoň někoho, kdo si to zaslouží si ten covid (pokud se nemýlím) vzal... Ale to, co po něm zůstalo je snad ještě horší než on.Skrýt celý příspěvek

    • Silver
      10:01 25.03.2022

      Komplikácie po Korone?

      Komplikácie po Korone?

    • Poutnik
      10:14 25.03.2022

      Ten kdo ho lecil mel by lecit i Putina :) Zadna skoda byla to velka svine i na ruske pomery.

      Ten kdo ho lecil mel by lecit i Putina :) Zadna skoda byla to velka svine i na ruske pomery.

    • Mr.Tomas
      10:16 25.03.2022

      Prvá obeť protislovanského vírusu?

      Prvá obeť protislovanského vírusu?

      • The Pale Emperor
        11:09 25.03.2022

        Ne nahlas! Chceš o tom zítra číst na TASS?

        Ne nahlas! Chceš o tom zítra číst na TASS?

  • Silver
    09:58 25.03.2022

    60% Ruských rakiet nezasiahlo svoj cieľ: https://defence-ua.com/weapon_...

    60% Ruských rakiet nezasiahlo svoj cieľ: https://defence-ua.com/weapon_...

    • Miroslav
      10:20 25.03.2022

      Im je to aj tak jedno čo zasiahnú

      Im je to aj tak jedno čo zasiahnú

    • 5uldo
      10:58 25.03.2022

      Myslim, ze "nezasiahlo svoj ciel" nie je uplne presne, patria tam aj pripady, ked raketa neexplodovala (to vies povedat jednoznacne), alebo nebola vystrelena (neviem do akej miery ...Zobrazit celý příspěvek

      Myslim, ze "nezasiahlo svoj ciel" nie je uplne presne, patria tam aj pripady, ked raketa neexplodovala (to vies povedat jednoznacne), alebo nebola vystrelena (neviem do akej miery vies z intelligence/satelitov to odhadnut), pripadne nedopadla kam mala (pisu, miesta ako Azovske more, hlboky les, pustina...)

      "An official said intelligence had shown that Russian air-based cruise missiles had failed between 20% and 60%, depending on the day. Such a high level of failure can include anything from launch failures to the fact that the missile did not explode on impact."Skrýt celý příspěvek

  • damra
    09:26 25.03.2022

    Na odlehceni a mozna jako predzvest:
    Uhynul tygr jménem Putin
    https://www.novinky.cz/koktejl...

    Na odlehceni a mozna jako predzvest:
    Uhynul tygr jménem Putin
    https://www.novinky.cz/koktejl...

    • Ján Paliga
      10:12 25.03.2022

      Nenakrmil ho niekto pirozkami?

      Nenakrmil ho niekto pirozkami?

  • samoempire
    09:24 25.03.2022

    Doporučuji si přečíst články a diskuse na ruských fórech o ukrajinských uprchlícich. Začala další fáze, kdy už nikdo nemluví o jednom národě s ruskem. Teď jde o přípravu genocidy.

    Doporučuji si přečíst články a diskuse na ruských fórech o ukrajinských uprchlícich. Začala další fáze, kdy už nikdo nemluví o jednom národě s ruskem. Teď jde o přípravu genocidy.

    • mabc
      10:56 25.03.2022

      Nejaky odkaz ako priklad?

      Nejaky odkaz ako priklad?

    • damik
      11:30 25.03.2022

      genocida uz zacala; civilisty z Mariupolu odvezli do Ruska; 6k az 15k civilistu

      genocida uz zacala; civilisty z Mariupolu odvezli do Ruska; 6k az 15k civilistu

  • ArcheologJD
    09:13 25.03.2022

    Pánové kremelština dokáže opravdu pobavit: MEDVEDĚVOVA REAKCE NA SANKCE. Je „bláhové“ se domnívat, že západní sankce proti ruským podnikům by mohly mít nějaký vliv na moskevskou ...Zobrazit celý příspěvek

    Pánové kremelština dokáže opravdu pobavit:
    MEDVEDĚVOVA REAKCE NA SANKCE. Je „bláhové“ se domnívat, že západní sankce proti ruským podnikům by mohly mít nějaký vliv na moskevskou vládu, řekl v pátek ruský exprezident a zástupce šéfa bezpečnostní rady Dmitrij Medveděv. Sankce pouze zkonsolidují ruskou společnost a nevyvolají nespokojenost obyvatelstva s ruskými úřady, cituje Medveděva agentura Reuters.
    https://www.irozhlas.cz/zpravy...
    Stručný překlad: sankce naší vládu deptaj a pěkně serou, rozvrací ruskou společnost a vyvolávají nespokojenost obyvatelstva s naprostou neschopností našich úřadů zabezpečit alespoň základní věci nutné pro zachování sociálního smíru.
    Vlastně začínám z toho mít pocit jestli se z Medveděva nestává ruský disident se silným smyslem pro ironii .-)Skrýt celý příspěvek

    • samoempire
      09:21 25.03.2022

      Je důležité zmínit, že západní společnosti zaměstnávali miliony Rusů a platili jim celkem dobré peníze. Není to tak, že VW měla v rusku otevřený jeden showroom. Byli téměř ...Zobrazit celý příspěvek

      Je důležité zmínit, že západní společnosti zaměstnávali miliony Rusů a platili jim celkem dobré peníze. Není to tak, že VW měla v rusku otevřený jeden showroom. Byli téměř kompletní dodavatelské řetězce. Tohle všechno končí a Rusové si můžou hledat práci například v Uralvagonzavod. Oni Rusové, zatím moc nemumlají, protože to byl měsíc. Ale pokud to bude trvat ještě půl roku, budeš mít miliony rusů, kteřým klesla životní úroveň. Do toho možnost mobilizace a máš problém. Možná některé Ruské oblasti začnou přemýšlet, jestli to mají vůbec za potřebí.Skrýt celý příspěvek

      • Cernysip
        10:25 25.03.2022

        Uralvagonzavodu došly /nejen/ ložiska, tak ani tam chudák Rus práci nenajde (:-))

        Uralvagonzavodu došly /nejen/ ložiska, tak ani tam chudák Rus práci nenajde (:-))

      • The Pale Emperor
        11:04 25.03.2022

        Takhle to možná funguje v Evropě, ne v rusku. Tam za to ještě obviní západ, že je chceme zničit, vyhladit, protože jsme fašisti a chceme jejich nerostné bohatství.

        Takhle to možná funguje v Evropě, ne v rusku. Tam za to ještě obviní západ, že je chceme zničit, vyhladit, protože jsme fašisti a chceme jejich nerostné bohatství.

  • Petr xx
    09:01 25.03.2022

    Mapa Ukrajiny a dostřel raketometů rusáckých vojsk

    https://twitter.com/DSI_Magazi...

    Mapa Ukrajiny a dostřel raketometů rusáckých vojsk

    https://twitter.com/DSI_Magazi...

  • Hope
    08:57 25.03.2022

    NATO je na dvě věci. Dosud nebyly státy na východě vybaveny protiraketovými systémy a při útoku Ruska by to dopadlo, jako na Ukrajině. Raketový systém RBS-70 s dosahem 5-10 km ...Zobrazit celý příspěvek

    NATO je na dvě věci. Dosud nebyly státy na východě vybaveny protiraketovými systémy a při útoku Ruska by to dopadlo, jako na Ukrajině.

    Raketový systém RBS-70 s dosahem 5-10 km je bez dalších systémů s dosahem 300-500 km na dvě věci... AČR nemá, čím chránit hranice ČR.Skrýt celý příspěvek

    • Klimesov
      09:00 25.03.2022

      Ano přesně tak, ty Patrioty na Slovensku, v Polsku, systém AEGIS v Rumunsku a jinde ty tam nejsou :D :D

      Ano přesně tak, ty Patrioty na Slovensku, v Polsku, systém AEGIS v Rumunsku a jinde ty tam nejsou :D :D

      • Hope
        10:41 25.03.2022

        Pokud jsem četl zprávy, tak Patrioty dorazily na Slovensko teprve před pár dny...

        Pokud jsem četl zprávy, tak Patrioty dorazily na Slovensko teprve před pár dny...

        • Klimesov
          11:42 25.03.2022

          Hope, ale však vám to píšu, že tam nedorazili, že to je všechno podvod a ty záběry jak se vozidla systému Patriot proháněli po dálnici D2, jsou ve skutečnosti podvod a byly ...Zobrazit celý příspěvek

          Hope, ale však vám to píšu, že tam nedorazili, že to je všechno podvod a ty záběry jak se vozidla systému Patriot proháněli po dálnici D2, jsou ve skutečnosti podvod a byly natočeny v atelierech v Hollywoodu agenty CIA.
          Nesmíte věřit všemu co se vysílá v mas médiích. :D :DSkrýt celý příspěvek

          • Poly
            12:02 25.03.2022

            Nicméně na každém šprochu pravdy trochu. Pokud by měla být PVO účinná, tak by tam ty Patrioty měly dávno být už před konfliktem, resp vlastně pořád. Vytáhnout PVO po nějakém útoku ...Zobrazit celý příspěvek

            Nicméně na každém šprochu pravdy trochu. Pokud by měla být PVO účinná, tak by tam ty Patrioty měly dávno být už před konfliktem, resp vlastně pořád. Vytáhnout PVO po nějakém útoku na zásadní infrastrukturu je docela na nic.Skrýt celý příspěvek

          • Klimesov
            14:11 25.03.2022

            Poly. Tak hlavně Slovensko má svojí PVO a Patrioty jsou tam poslané jako posila (mluví se jako náhrada za S-300, kterou chtějí Slováci poslat na Ukrajinu) Takže to co píše Hope, je ...Zobrazit celý příspěvek

            Poly.
            Tak hlavně Slovensko má svojí PVO a Patrioty jsou tam poslané jako posila (mluví se jako náhrada za S-300, kterou chtějí Slováci poslat na Ukrajinu)
            Takže to co píše Hope, je kravina vycházející z toho, že nemá ani potuchy jak NATO funguje.
            K útoku na Slovensko nedošlo nebo snad ano? Takže jaképak po útoku? Ty systémy tam jsou přesně v čas tak jak mají být.Skrýt celý příspěvek

    • Clanek
      09:03 25.03.2022

      Tak to je vskutku prevratna myslenka. Zvlast ve svetle toho ze rusak pouziva vsechno co mel, ma a treba uz nikdy mit nebude prave ted na Ukrajine a ta pod tim samozrejme trpi a ne ...Zobrazit celý příspěvek

      Tak to je vskutku prevratna myslenka. Zvlast ve svetle toho ze rusak pouziva vsechno co mel, ma a treba uz nikdy mit nebude prave ted na Ukrajine a ta pod tim samozrejme trpi a ne ze ne, ale taky se neustale uspesne brani, konkretne ted uz 10x dyl nez si rusak planoval. Rakety jsou jen jeden system z mnoha, zadna Wunderwaffe.

      PS: ze je RBS-70 malo beru, ale reseni uz je "na ceste" a ne, vazne nikdo nebude blaznit s PVO "jakou svet jeste nevidel".Skrýt celý příspěvek

    • Roko
      09:14 25.03.2022

      dnes som videl dobry koment, skusim prelozit : podla Lavrova v skutocnosti je specialna vojenska operacia na Ukraine stretom medzi Ruskom a Nato.. Rusko prislo o 15000+ zivej ...Zobrazit celý příspěvek

      dnes som videl dobry koment, skusim prelozit :

      podla Lavrova v skutocnosti je specialna vojenska operacia na Ukraine stretom medzi Ruskom a Nato.. Rusko prislo o 15000+ zivej sily, 6 generalov, 500 tankov, 4 lode ... a Nato este nestihlo dorazit na Ukrainu :DSkrýt celý příspěvek

      • matus
        12:06 25.03.2022

        Nice

        Nice

    • Janicekmac
      09:15 25.03.2022

      neboj, já tady na CZ/SK hranici to za tebe zvládnu, stačí jen půlitr v baťohu a pár ostrých valašek :) Kdyby tě to opravdu zajímalo, tak opravdu nemáme jen ...Zobrazit celý příspěvek

      neboj, já tady na CZ/SK hranici to za tebe zvládnu, stačí jen půlitr v baťohu a pár ostrých valašek :)
      Kdyby tě to opravdu zajímalo, tak opravdu nemáme jen RBS-70
      https://www.youtube.com/watch?... Skrýt celý příspěvek

    • The Pale Emperor
      09:15 25.03.2022

      To je nějaký nový návod z Petrohradu? Hrát si na podporovatele NATO a kritizovat ho, že není dost "agresivní"? Co budete dělat, až Vám do kanceláře spadne Tomahawk?

      To je nějaký nový návod z Petrohradu? Hrát si na podporovatele NATO a kritizovat ho, že není dost "agresivní"? Co budete dělat, až Vám do kanceláře spadne Tomahawk?

    • mudry.udrzbar
      09:43 25.03.2022

      "by to dopadlo jako na Ukrajine"

      Teda by Rusak skoncil ako spraskany pes, to nepochybne :D

      "by to dopadlo jako na Ukrajine"

      Teda by Rusak skoncil ako spraskany pes, to nepochybne :D

      • Hope
        10:43 25.03.2022

        Stejně jako Amíci ve Vietnamu a Afganistánu...

        Stejně jako Amíci ve Vietnamu a Afganistánu...

        • Arccos
          10:45 25.03.2022

          A navíc bijou černochy!

          A navíc bijou černochy!

        • Torong
          11:21 25.03.2022

          Jo, Akorát, že Amíkům to trvalo ve Vietnamu 10 let a v Afghanistánu 20. Rusi dopadají stejně za 30 dní. Takže ne Hope, Američani ve Vietnamu ani v Afghanistánu NEZVÍTĚZILI. Ale ...Zobrazit celý příspěvek

          Jo, Akorát, že Amíkům to trvalo ve Vietnamu 10 let a v Afghanistánu 20. Rusi dopadají stejně za 30 dní. Takže ne Hope, Američani ve Vietnamu ani v Afghanistánu NEZVÍTĚZILI. Ale Rusáci dostávají na Ukrajině NAPRÁSKÁNO a jejich jediná možnost jak situaci zvrátit jsou ZHN.Skrýt celý příspěvek

        • Ján Paliga
          13:04 25.03.2022

          KGB podplácala "mierové protivojnove hnutia" a vďaka ich kriku sa z Vietnamu stiahli... Zaujímavé, že toto SVR či GRU robia aj dnes na Slovensku... Skutočná náhoda :)

          KGB podplácala "mierové protivojnove hnutia" a vďaka ich kriku sa z Vietnamu stiahli... Zaujímavé, že toto SVR či GRU robia aj dnes na Slovensku... Skutočná náhoda :)

        • Cernysip
          14:25 25.03.2022

          Prohry Američanů ve Vietnamu i v Afhanistánu měli jen taktický charakter. Strategicky USA z Vietnam war vyšlo jako vítěz neboť došlo k zastavení SSSR postupu do Jižní Asie a ...Zobrazit celý příspěvek

          Prohry Američanů ve Vietnamu i v Afhanistánu měli jen taktický charakter. Strategicky USA z Vietnam war vyšlo jako vítěz neboť došlo k zastavení SSSR postupu do Jižní Asie a především SSSR nezískal námořní převahu v těch končinách, což by zase jeho strategický cíl.
          Obdobně AFG, USA tam takticky neuspěly, strategicky ano, neboť nevnihl žádný globální džihád, není tu žádný kalifát atd. Strategická "muslimská" hrozba byla zažehnána. A koho bude za 30 či 5O let zajímat, taktický neúspěch USA, když stategicky to na postavení USA nemělo vliv...Skrýt celý příspěvek

    • Arccos
      09:51 25.03.2022

      Což je chyba těch států a ne NATO. Celá desetiletí kašlaly na obranu, kašlaly na nějaký závazek dvou procent HDP. To se jim to "šetřilo" škrtáním armádních výdajů, to byly časy!

      Což je chyba těch států a ne NATO. Celá desetiletí kašlaly na obranu, kašlaly na nějaký závazek dvou procent HDP. To se jim to "šetřilo" škrtáním armádních výdajů, to byly časy!

      • Hope
        10:46 25.03.2022

        No hlavně, že máme Pandury a teď chce Černochová koupit 210 BVPéček. Ty nám budou bez raket a protiraketových systémů na dvě věci... Ruská raketa je vyřídí ještě v autoparku a ...Zobrazit celý příspěvek

        No hlavně, že máme Pandury a teď chce Černochová koupit 210 BVPéček. Ty nám budou bez raket a protiraketových systémů na dvě věci... Ruská raketa je vyřídí ještě v autoparku a nestačí ani vyjet z kasáren...Skrýt celý příspěvek

        • Torong
          11:23 25.03.2022

          A myslíš, že tady vůbec doletí? 60% Ruských raket mine cíl, nebo ani nevybuchne...

          A myslíš, že tady vůbec doletí? 60% Ruských raket mine cíl, nebo ani nevybuchne...

        • Klimesov
          11:40 25.03.2022

          Přesně tak Hope, ale vlastně úplně jinak.

          Přesně tak Hope, ale vlastně úplně jinak.

        • TF_HU
          12:30 25.03.2022

          Koukám, že vůbec nechápete o čem mluvíte...

          Koukám, že vůbec nechápete o čem mluvíte...

    • segal7
      10:09 25.03.2022

      Ještě máme KUBy a Spydery na cestě a kdybys nechodil protestovat proti americkému radaru mohlo být mnohem lépe...

      Ještě máme KUBy a Spydery na cestě a kdybys nechodil protestovat proti americkému radaru mohlo být mnohem lépe...

    • Poutnik
      10:17 25.03.2022

      NATO se nespoleha na PVO ale na prevahu ve vzduchu plus AWACSy

      NATO se nespoleha na PVO ale na prevahu ve vzduchu plus AWACSy

      • Hope
        10:44 25.03.2022

        AWACS je teda dost blbej "argument". S letící raketou udělá velký kulový...

        AWACS je teda dost blbej "argument". S letící raketou udělá velký kulový...

        • Poutnik
          11:33 25.03.2022

          Vcasna vystraha, scramblee a nasledny sestrel balistickych raket nebo nosicu raket nic nerika?

          Vcasna vystraha, scramblee a nasledny sestrel balistickych raket nebo nosicu raket nic nerika?

          • Ján Paliga
            13:06 25.03.2022

            Balistických?

            Balistických?

      • TF_HU
        12:31 25.03.2022

        AWACS a letectvo plní úlohu PVO....

        AWACS a letectvo plní úlohu PVO....

    • TF_HU
      12:14 25.03.2022

      To asi vůbec nechápete účel a konstruktér jménem NATO. To jestli nějaký stát něco má nebo nemá...neni chyba NATO, ale politické repre konkrétní země. Což je výsledkem toho, jak ...Zobrazit celý příspěvek

      To asi vůbec nechápete účel a konstruktér jménem NATO. To jestli nějaký stát něco má nebo nemá...neni chyba NATO, ale politické repre konkrétní země. Což je výsledkem toho, jak společnost vnímá obranu...jeji důležitost.Skrýt celý příspěvek

  • Standa
    08:46 25.03.2022

    https://youtu.be/EktFpICr0nk... Je jaro a ruští vojáci pomáhají při hnojení polí, jen více stachanovci, překročte směle plány a dokažte, že jste platní světu a národu ...Zobrazit celý příspěvek

    https://youtu.be/EktFpICr0nk...

    Je jaro a ruští vojáci pomáhají při hnojení polí, jen více stachanovci, překročte směle plány a dokažte, že jste platní světu a národu ukrajinskému:-).Skrýt celý příspěvek

    • otecko
      11:42 25.03.2022

      Tam je psáno, že ruští vojáci mají místo botů na nohách igelitové sáčky- a fakt že jo, aspoň ten co leží na zemi...

      Tam je psáno, že ruští vojáci mají místo botů na nohách igelitové sáčky- a fakt že jo, aspoň ten co leží na zemi...

  • GlobeElement007
    08:44 25.03.2022

    Platit virtuální měnou, která lítá nahoru dolů o desítky procent a nepřítel ji umí bloknout, geniální ...Zobrazit celý příspěvek

    Platit virtuální měnou, která lítá nahoru dolů o desítky procent a nepřítel ji umí bloknout, geniální nápad.

    https://www.novinky.cz/interne... Skrýt celý příspěvek

    • Magister_Peditum
      08:58 25.03.2022

      Hlavně toho Bitcoinu ani není dost. Současný objem peněz v Bitcoinu je cca 800 miliard dolarů. Z toho tak 90% je už rozděleno mezi různé instituce a retail. Takže by musela jeho ...Zobrazit celý příspěvek

      Hlavně toho Bitcoinu ani není dost. Současný objem peněz v Bitcoinu je cca 800 miliard dolarů. Z toho tak 90% je už rozděleno mezi různé instituce a retail. Takže by musela jeho cena brutálně vystřelit nahoru, ale to by si zase Rusku "spřátelené" země jako Sýrie, Eritrea nebo KLDR, kterým čouhá sláma z kapes, nemohli dovolit. Na tak velké nákupy není zatím btc stavěný i kdyby chtěl.Skrýt celý příspěvek

      • Mr.Tomas
        09:14 25.03.2022

        Odhliadnúc od všetkých iných problémov by raketové vystrelenie ceny BTC problém nebol - ak by mal zákazník vyplatiť rusku účet npr. $50mil tak by v tú sumu použil na nákup BTC a ...Zobrazit celý příspěvek

        Odhliadnúc od všetkých iných problémov by raketové vystrelenie ceny BTC problém nebol - ak by mal zákazník vyplatiť rusku účet npr. $50mil tak by v tú sumu použil na nákup BTC a tie poslal rusku. Zákaznikovi by bolo jedno či to bude 1000 alebo 100 BTC. Stále by ho to vyšlo $50mil.Skrýt celý příspěvek

      • mudry.udrzbar
        09:44 25.03.2022

        to je podstata BTC, ze je deregulovany a deflacny

        to je podstata BTC, ze je deregulovany a deflacny

        • GlobeElement007
          10:20 25.03.2022

          No a proto je strašlivě nestabilní a jako měna nepoužitelný. Když dám cenovku v bitcoinech, nevím, kolik to bude za hodinu dolarů. Jenomže zákazníkovi záleží na tom, kolik je to ...Zobrazit celý příspěvek

          No a proto je strašlivě nestabilní a jako měna nepoužitelný. Když dám cenovku v bitcoinech, nevím, kolik to bude za hodinu dolarů. Jenomže zákazníkovi záleží na tom, kolik je to dolarů. Ovšem když dám cenovku v dolarech, zase nevím, kolik to bude za hodinu bitcoinů.Skrýt celý příspěvek

          • Lars
            12:45 25.03.2022

            Což ovšem není způsobeno ani tím, že je deregulovaný, ani tím, že je deflační.

            Což ovšem není způsobeno ani tím, že je deregulovaný, ani tím, že je deflační.

        • Magister_Peditum
          10:46 25.03.2022

          No deregulovaný. Zatím ho drtivá většina uživatelů kupuje a prodává za fiat měny, takže stačí regulovat ty a krypto má po ptákách. Tedy sice nazanikne, ale jeho aktivita se ...Zobrazit celý příspěvek

          No deregulovaný. Zatím ho drtivá většina uživatelů kupuje a prodává za fiat měny, takže stačí regulovat ty a krypto má po ptákách. Tedy sice nazanikne, ale jeho aktivita se propadne někam o 10 let zpátky. A deflační teprve bude, zatím se těžbou jeho počet pomalu ale jistě zvyšuje.Skrýt celý příspěvek

          • Magister_Peditum
            10:48 25.03.2022

            PS: Jinak já proti kryptu nejsem, ale zrovna to že ho prosazuje Rusko není pro bitcoin zrovna dobrá reklama a může to vést k ještě větší animozitě ze strany politiků i veřejnosti. ...Zobrazit celý příspěvek

            PS: Jinak já proti kryptu nejsem, ale zrovna to že ho prosazuje Rusko není pro bitcoin zrovna dobrá reklama a může to vést k ještě větší animozitě ze strany politiků i veřejnosti. Stačí, aby na něj uvalili vysoké daně a celé krypto efektivně v očích běžných lidí zabijí.Skrýt celý příspěvek

  • Petr xx
    08:39 25.03.2022

    Proboha Francouzi- co to máte za mapu ?-Tuhle mapu Vám jistě
    daroval putinek

    https://twitter.com/Armees_Gou...

    Proboha Francouzi- co to máte za mapu ?-Tuhle mapu Vám jistě
    daroval putinek

    https://twitter.com/Armees_Gou...

  • Arthur
    08:32 25.03.2022

    Zelenskyj vymenoval krajiny, ktoré v EÚ hlasujú za a proti Ukrajine, a Orbána tvrdo zahanbil
    zdroj: https://www.pravda.com.ua/news...

    Zelenskyj vymenoval krajiny, ktoré v EÚ hlasujú za a proti Ukrajine, a Orbána tvrdo zahanbil
    zdroj: https://www.pravda.com.ua/news...

    • samoempire
      08:58 25.03.2022

      Je to trochu také chyba Ukrajiny. Neměli se stavět negativně vůči maďarské menšině. Maďaři to těžko nesou. Na druhé straně se mohl zachovat Orbán jako státnik a říci, měli jsme ...Zobrazit celý příspěvek

      Je to trochu také chyba Ukrajiny. Neměli se stavět negativně vůči maďarské menšině. Maďaři to těžko nesou. Na druhé straně se mohl zachovat Orbán jako státnik a říci, měli jsme spolu rozpory ale tady jde o budoucnost Evropy. Alespoň nějak Vám pomůžeme.Skrýt celý příspěvek

      • Roko
        09:07 25.03.2022

        nech idu do pice aj na ponikoch odkial prisli ... poliaci maju silny nacionalizmus a pred vojnou sa diskutovalo , ci vobec pomahat ukraine , ktora oslavuje Banderu ako hrdinu a on ...Zobrazit celý příspěvek

        nech idu do pice aj na ponikoch odkial prisli ... poliaci maju silny nacionalizmus a pred vojnou sa diskutovalo , ci vobec pomahat ukraine , ktora oslavuje Banderu ako hrdinu a on predsa robil cistky na polskom obyvatelstve a lala ho ako otocili.. pretoze minulost uci ako to nerobit a nie ako sa spravat v buducnosti .... preto opakujem ako nejaky volic SNS pred pkkt Dankom , Madari su a budu vzdy zbabeli narod a nepatria do ziadneho spolku. Po celej zapadnej europe mas mnozstvo madarov , ktori emigrovali, pretoze v madarsku je dusno ako v bielorusku... mno a idu volby samozrejme...Skrýt celý příspěvek

      • Mortles
        09:26 25.03.2022

        Ale o to přece nejde: Maďaři mají jeden velký geopolitický cíl a to je "náprava Trianonu". Bez ruských tanků v Užhorodě ho nezvládnou, tak proč by Ukrajině pomáhali? Orbán je úplně ...Zobrazit celý příspěvek

        Ale o to přece nejde: Maďaři mají jeden velký geopolitický cíl a to je "náprava Trianonu". Bez ruských tanků v Užhorodě ho nezvládnou, tak proč by Ukrajině pomáhali? Orbán je úplně stejný typ jako Putin, jenom možnosti má omezenější. Ale propaganda v televizi stejná jako v Rusku.Skrýt celý příspěvek

      • mudry.udrzbar
        09:47 25.03.2022

        Madarom na Ukrajine ublizovali asi tak ako Rusom. To Orban zivi cezhranicny madaronsky nacionalizmus a trianonsky revanšizmus. Keby nastal v Europe nejaky kolaps (co nastastie ...Zobrazit celý příspěvek

        Madarom na Ukrajine ublizovali asi tak ako Rusom. To Orban zivi cezhranicny madaronsky nacionalizmus a trianonsky revanšizmus. Keby nastal v Europe nejaky kolaps (co nastastie vzhladom na schopnosti Ruska nehrozi), tak Orban by bol prvy kolaborant. Snad ho Madari v aprilovych volbach poslu do p*dele.Skrýt celý příspěvek

      • otecko
        11:52 25.03.2022

        Já bych si nebyl vůbec tak jistý, pokud si dobře vzpomínám, tak "Zákon a zahraničních Maďarech", tedy na nacionalistickou strunu spolu s vydáváním pasů Maďarům , žijícím v ...Zobrazit celý příspěvek

        Já bych si nebyl vůbec tak jistý, pokud si dobře vzpomínám, tak "Zákon a zahraničních Maďarech", tedy na nacionalistickou strunu spolu s vydáváním pasů Maďarům , žijícím v zahraničí, tak s touto politiko začal Orbán, nepletu-li se.Skrýt celý příspěvek

      • samoempire
        18:03 25.03.2022

        Můj příspěvek není abych omlouval Orbána. Jenom říkam, že to vidí Orbán. Samozřejmě rusové budou zabíjet i maďarskou menšinu na Ukrajině. EU si musí dát pozor na Srbsko. Protože ...Zobrazit celý příspěvek

        Můj příspěvek není abych omlouval Orbána. Jenom říkam, že to vidí Orbán. Samozřejmě rusové budou zabíjet i maďarskou menšinu na Ukrajině.
        EU si musí dát pozor na Srbsko. Protože něco podobného může udělat také Srbsko, pokud přistoupí k EU.Skrýt celý příspěvek

        • Ján Paliga
          02:23 26.03.2022

          No hádam si v EÚ všimnú to srbské vajatanie.... Chceli by peniaze od EÚ, ale budú schvaľovať ruské zločiny....

          No hádam si v EÚ všimnú to srbské vajatanie.... Chceli by peniaze od EÚ, ale budú schvaľovať ruské zločiny....

  • Fiagy
    08:27 25.03.2022

    Спутник Novinky АТО Londýnská pojišťovna Lloyd uvedla, že spolupracuje s britskou vládou na zavedení sankcí a zruší pojistné krytí pro ruské ...Zobrazit celý příspěvek

    Спутник Novinky АТО
    Londýnská pojišťovna Lloyd uvedla, že spolupracuje s britskou vládou na zavedení sankcí a zruší pojistné krytí pro ruské firmy.
    https://twitter.com/SputnikATO... Skrýt celý příspěvek

  • Fiagy
    08:09 25.03.2022

    1 měsíc a jaká změna :-)
    https://twitter.com/nikorepi/s...

    1 měsíc a jaká změna :-)
    https://twitter.com/nikorepi/s...

    • jj284b
      08:12 25.03.2022

      pobavilo.. skoda ze neoblecie maskace a nejde bojovat...

      pobavilo.. skoda ze neoblecie maskace a nejde bojovat...

    • Miroslav
      08:13 25.03.2022

      Mýliť sa je ľudské. Najhorší sú aj tak tí, čo si idú stále svoje aj keď vidia, že sa mýlia len aby nepriznali omyl

      Mýliť sa je ľudské. Najhorší sú aj tak tí, čo si idú stále svoje aj keď vidia, že sa mýlia len aby nepriznali omyl

      • febrik
        08:19 25.03.2022

        Pochybuju, že si můžou dovolit přiznat omyl, i kdyby k tomu měli vůli. V tu chvíli by mohly začít vyvolávat pochybnosti a co hůř, i otázky, další informace (resp. "informace") a ...Zobrazit celý příspěvek

        Pochybuju, že si můžou dovolit přiznat omyl, i kdyby k tomu měli vůli. V tu chvíli by mohly začít vyvolávat pochybnosti a co hůř, i otázky, další informace (resp. "informace") a rozhodnutí.Skrýt celý příspěvek

    • Standa
      08:16 25.03.2022

      Jo, tenhle kripl taky dobře neskončí....nakonec bude kvičet jak píchlý prase.

      Jo, tenhle kripl taky dobře neskončí....nakonec bude kvičet jak píchlý prase.

    • SeaWolf
      08:20 25.03.2022

      Až přizná, že jsou po ukrajinských traktoristech třetí nejsilnější armáda v Evropě, tak pozvednu obočí já a řeknu: "Tak tomu říkám sebereflexe" :-D

      Až přizná, že jsou po ukrajinských traktoristech třetí nejsilnější armáda v Evropě, tak pozvednu obočí já a řeknu: "Tak tomu říkám sebereflexe" :-D

    • Roland
      08:44 25.03.2022

      22.4. No, vlastně - Krym byl taky samej fašista, tak jsme se na to vykašlali - AŤ SI TI FAŠITI CELOU UKRAJINU I S KRYMEM KLIDNĚ SEŽEROU!!!!!!

      22.4. No, vlastně - Krym byl taky samej fašista, tak jsme se na to vykašlali - AŤ SI TI FAŠITI CELOU UKRAJINU I S KRYMEM KLIDNĚ SEŽEROU!!!!!!

    • samoempire
      09:04 25.03.2022

      Pozor, myslím, že připravuje domácí ruské publikum na možnost alespoň částečné otevřené mobilizace. Člověk by se chtěl tomu smát, ale tady máme nejpopulárnějšího ruského ...Zobrazit celý příspěvek

      Pozor, myslím, že připravuje domácí ruské publikum na možnost alespoň částečné otevřené mobilizace. Člověk by se chtěl tomu smát, ale tady máme nejpopulárnějšího ruského "publicistu" bežně vyzívajícího ke genocidě nebo nukleární válce. Všichni jsme byli trochu ospalý díky obrazu který kolem sebe budovalo Rusko. Je vidět, že to všechno byla jenom zástirka na válku. Ropné státy mají různé fondy, aby mohli zabezpečit obyvatelstvo pokud dojde ropa případně se její cena sníži. Rusové? Ne, je to pro případ, že budeme vést další valku.Skrýt celý příspěvek

Načítám diskuzi...