VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.

  • Pavelort
    10:20 08.10.2022

    Člověk pořád promýšlí a představuje si mechanizmus porušeni mostu. Říkám si, že raketový utok by odebral kus mostu. Ponorka, nebo plavidlo pilíře asi neatakovalo, není to ...Zobrazit celý příspěvek

    Člověk pořád promýšlí a představuje si mechanizmus porušeni mostu. Říkám si, že raketový utok by odebral kus mostu. Ponorka, nebo plavidlo pilíře asi neatakovalo, není to patrné.
    Mechanicky pravděpodobný by byl hladinovy výbuch pod mostem, kdy plocha hladiny a plocha mostovky tvoří polouzavřený prostor a ta vertikálni energie je pak obrovská.
    Exploze kamionu je také možná, ale to by musel být kamion napěchovaný něčím, co i přes únik energie nahoru by mělo jestě energii na odlomeni mostovek. A je pravda, jak tu už bylo psáno, že mostovka povolí v dilatacích.Skrýt celý příspěvek

    • liberal shark
      10:42 08.10.2022

      Je pravda, že ta zřícená mostní pole zas tak poškozeně nevypadají. Jako by někdo cíleně odpálil směrovou nálož právě v místě jejich uložení.

      Je pravda, že ta zřícená mostní pole zas tak poškozeně nevypadají. Jako by někdo cíleně odpálil směrovou nálož právě v místě jejich uložení.

  • Iruka
    10:18 08.10.2022

    Nové video poškození mostu. Pokud už bylo, tak pardon.

    https://twitter.com/wartransla...

    Nové video poškození mostu. Pokud už bylo, tak pardon.

    https://twitter.com/wartransla...

    • risomas_SK
      10:31 08.10.2022

      Explozia zospodu?

      Explozia zospodu?

    • pjanyska
      10:47 08.10.2022

      Krásně načasované i s tím vlakem. Ted to tam bude hořet, železo povolí a tečení materiálu už udělá své. Snad to bude hořet tak dlouho, aby to povolilo úplně.

      Krásně načasované i s tím vlakem. Ted to tam bude hořet, železo povolí a tečení materiálu už udělá své. Snad to bude hořet tak dlouho, aby to povolilo úplně.

  • Pirat49
    10:17 08.10.2022

    Pravda.sk (nejde mi vlozit link) video zrutenej vozovky a vedla horiaceho zeleznicneho mosta.
    Asi najlepsie co som doteraz videl.

    Pravda.sk (nejde mi vlozit link) video zrutenej vozovky a vedla horiaceho zeleznicneho mosta.
    Asi najlepsie co som doteraz videl.

  • JVit
    10:02 08.10.2022

    podle me za vybuchem na krymskem mostu je neco takoveho.
    https://www.thedrive.com/the-w...

    podle me za vybuchem na krymskem mostu je neco takoveho.
    https://www.thedrive.com/the-w...

    • masserr
      10:07 08.10.2022

      Co vás vede k této smělé úvaze?

      Co vás vede k této smělé úvaze?

    • Pirat49
      10:30 08.10.2022

      Uz niekde pisali ze to bol kamion nalozeny vybusninami. Ten tvoj dron by musel narazit do piliera , nasledne poskodenie by zapricinilo pad vozovky. Nic take na zaberoch nevidim. ...Zobrazit celý příspěvek

      Uz niekde pisali ze to bol kamion nalozeny vybusninami.
      Ten tvoj dron by musel narazit do piliera , nasledne poskodenie by zapricinilo pad vozovky. Nic take na zaberoch nevidim. Prepadnuta vozovka medzi piliermi (tie sa zdaju ok) naznacuje silnu exploziu (mozno z primesou termitu) smerujucu z hora na dol, nie opacne.Skrýt celý příspěvek

      • Auron
        11:04 08.10.2022

        Kdyz se podivate na video toceneho z monitoru na mobil -muzete si vsimnout ze tam tesne pred vybuchem neco připlulo

        Kdyz se podivate na video toceneho z monitoru na mobil -muzete si vsimnout ze tam tesne pred vybuchem neco připlulo

      • Ťuk
        11:06 08.10.2022

        Podle ruské bezpečnostní kamery byla při výbuchu pod mostem vidět příď nějaké lodi

        Podle ruské bezpečnostní kamery byla při výbuchu pod mostem vidět příď nějaké lodi

  • Pirat49
    10:01 08.10.2022

    Inak , vravel som si ze by Putler mohol dostat nejaky super bombovy darcek.

    Inak , vravel som si ze by Putler mohol dostat nejaky super bombovy darcek.

    • Ján Paliga
      10:07 08.10.2022

      Ohňostrojov si užil... :)

      Ohňostrojov si užil... :)

      • Pirat49
        10:15 08.10.2022

        Pravdepodobne su este teraz unoho lekari , od radosti a tej krasy sa mu urobilo nevolno.

        Pravdepodobne su este teraz unoho lekari , od radosti a tej krasy sa mu urobilo nevolno.

  • masserr
    09:52 08.10.2022

    Na euronews jsem si přečetl že na mostu vybuchla CAR BOMB a docela jsem se vyděsil :D

    https://cs.wikipedia.org/wiki/...

    Na euronews jsem si přečetl že na mostu vybuchla CAR BOMB a docela jsem se vyděsil :D

    https://cs.wikipedia.org/wiki/...

    • Marw
      10:00 08.10.2022

      Tak to by bol problem mosta vyrieseny na dost dlhu dobu ;)

      Tak to by bol problem mosta vyrieseny na dost dlhu dobu ;)

      • Stonkeeper
        10:16 08.10.2022

        Ne jenom mosta :)

        Ne jenom mosta :)

  • Moon
    09:45 08.10.2022

    https://t.me/bbbreaking/137630...

    Na Krymu jsou potraviny na příděl.

    https://t.me/bbbreaking/137630...

    Na Krymu jsou potraviny na příděl.

    • PavolR
      10:05 08.10.2022

      Aj vodu tam zrejme bude možné dostať už iba kanálom zo severu ...

      Aj vodu tam zrejme bude možné dostať už iba kanálom zo severu ...

  • Excelent
    09:44 08.10.2022

    Dobrý postřeh k narušené logistice zveřejnil proruský Saponkov: Spuštění trajektů je prakticky nemožné kvůli nedostatku samotných trajektů na Krymu. Trajekty, které přepravovaly ...Zobrazit celý příspěvek

    Dobrý postřeh k narušené logistice zveřejnil proruský Saponkov:
    Spuštění trajektů je prakticky nemožné kvůli nedostatku samotných trajektů na Krymu.
    Trajekty, které přepravovaly cestující před stavbou krymského mostu, z větší části vodní plochu opustily.

    https://t.me/s/RSaponkov... Skrýt celý příspěvek

  • ruleta
    09:41 08.10.2022

    Tady tohle video od operatora ukazuje i stav vozovky po vybuchu.

    https://twitter.com/tdjedrucho...

    Tady tohle video od operatora ukazuje i stav vozovky po vybuchu.

    https://twitter.com/tdjedrucho...

    • ruleta
      09:52 08.10.2022

      Detail, v jakem stavu je vozovka a mostni dil po zasahu:

      https://ibb.co/617gjbw...

      Detail, v jakem stavu je vozovka a mostni dil po zasahu:

      https://ibb.co/617gjbw...

    • JVit
      09:54 08.10.2022

      hlavne to ukazuje, jak tesne pred vybuchem pod ten most (v praven dolnim rohu ) neco "pripluje" takove rychle vlnky. Takovou stopu na hladine delaji rychle cluny. Moje teorie je ...Zobrazit celý příspěvek

      hlavne to ukazuje, jak tesne pred vybuchem pod ten most (v praven dolnim rohu ) neco "pripluje" takove rychle vlnky. Takovou stopu na hladine delaji rychle cluny. Moje teorie je hladinovy dron na bazi rychleho clunu narvany vybusninou.Skrýt celý příspěvek

      • ruleta
        10:08 08.10.2022

        Tohle se nedavno naslo: https://mil.in.ua/en/news/myst... Kazdopadne, clun je nepravdepodobny a ty duvody jsou: - Vzdalenost ...Zobrazit celý příspěvek

        Tohle se nedavno naslo:

        https://mil.in.ua/en/news/myst...

        Kazdopadne, clun je nepravdepodobny a ty duvody jsou:

        - Vzdalenost (nejblizsi UA drzene uzemi) je cca 600-700 km po mori
        - Hmotnost, maly "rychly clun" napechovany desitkami tun? trhavinSkrýt celý příspěvek

        • JVit
          10:18 08.10.2022

          Uprime nevim, je to jenom teorie. Ale ukrajinci uz ukazali ze jsou schopni veci, ktere by do nich nidko nerek. A k velikosti nalozi. Nejsem zenista a odpbornik na demolice, ale ...Zobrazit celý příspěvek

          Uprime nevim, je to jenom teorie. Ale ukrajinci uz ukazali ze jsou schopni veci, ktere by do nich nidko nerek.
          A k velikosti nalozi. Nejsem zenista a odpbornik na demolice, ale nemyslis si ze na zniceni mostu jsou zrovna potreba tesitky tun vybusniny. Navic jsem to v tom mem prispevku ani nepsal.Skrýt celý příspěvek

  • Quaestor
    09:38 08.10.2022

    https://twitter.com/IntelCrab/... Víte, co je mi na té fotce divné? Ten vlak exploze zasáhla uprostřed, lokomotiva je v pořádku. Přitom ten vlak ...Zobrazit celý příspěvek

    https://twitter.com/IntelCrab/...

    Víte, co je mi na té fotce divné? Ten vlak exploze zasáhla uprostřed, lokomotiva je v pořádku. Přitom ten vlak hoří prakticky v úrovni, kde spadl ten most pro auta. Kdyby to ten vlak zasáhlo za jízdy, tak by měl hořet o větší kus dál, než by zastavil. Takže Rusové nechali stojící vlak s vagony naplněnými palivem na tak důležitém místě?Skrýt celý příspěvek

    • mthiel
      09:42 08.10.2022

      Výbuch oddělil část vlaku a zapůsobily automatické rychlobrzdy ? Zbytek vlaku pokračoval dál, proto ten druhý požár až daleko od místa výbuchu (viz první fotky) , lokomotiva táhla ...Zobrazit celý příspěvek

      Výbuch oddělil část vlaku a zapůsobily automatické rychlobrzdy ? Zbytek vlaku pokračoval dál, proto ten druhý požár až daleko od místa výbuchu (viz první fotky) , lokomotiva táhla dál i jeden nebo několik hořících vagonů.Skrýt celý příspěvek

    • ruleta
      09:42 08.10.2022

      Vlak stal, je to viditelne i z jinych videii.

      Vlak stal, je to viditelne i z jinych videii.

      • Quaestor
        09:45 08.10.2022

        Díky za potvrzení. Tak to si museli být Rusové dost sebejistí, pokud nechávali vlaky s hořlavinami stát na podobném místě. Velká chyba...

        Díky za potvrzení. Tak to si museli být Rusové dost sebejistí, pokud nechávali vlaky s hořlavinami stát na podobném místě. Velká chyba...

        • ruleta
          09:49 08.10.2022

          Tak mohli (UA) to cele nacasovat.

          Tak mohli (UA) to cele nacasovat.

      • mthiel
        09:48 08.10.2022

        Tak to ten výbuch probudil strojvedoucího a ten s tím zbytkem vlaku honem vyrazil dál. Btw na prvních fotkách něco mohutně hoří i na vzdálené části mostu, proto ta úvaha o oddělení ...Zobrazit celý příspěvek

        Tak to ten výbuch probudil strojvedoucího a ten s tím zbytkem vlaku honem vyrazil dál. Btw na prvních fotkách něco mohutně hoří i na vzdálené části mostu, proto ta úvaha o oddělení části vlaku výbuchem.Skrýt celý příspěvek

    • Baryx
      09:48 08.10.2022

      Vlak mohl stát před mostem,.pokud plula loď

      Vlak mohl stát před mostem,.pokud plula loď

    • mthiel
      10:03 08.10.2022

      Já na té fotce lokomotivu nevidím, jsou tam jen samé vagony různých druhů.

      Já na té fotce lokomotivu nevidím, jsou tam jen samé vagony různých druhů.

  • Miroslav
    09:37 08.10.2022

    Teraz som si prešiel diskusiu na Ria Novosti. Ľudia ktorí to tam poznajú píšu, že pred vstupom na most sú prísne kontroly. Aj telefón alebo fotoaparáty vraj kontrolujú či nejde o ...Zobrazit celý příspěvek

    Teraz som si prešiel diskusiu na Ria Novosti. Ľudia ktorí to tam poznajú píšu, že pred vstupom na most sú prísne kontroly. Aj telefón alebo fotoaparáty vraj kontrolujú či nejde o trhavinu. Ak je to pravda, tak buď ide o nehodu alebo akcia FSB.Skrýt celý příspěvek

    • JVit
      09:40 08.10.2022

      Daval to uz tady Baryx. Video z bezpecnostni kamery pod mostem. Leve video. Pravy dolni roh. Jde videt ze pred explozi tam neco ...Zobrazit celý příspěvek

      Daval to uz tady Baryx. Video z bezpecnostni kamery pod mostem. Leve video. Pravy dolni roh. Jde videt ze pred explozi tam neco "pripluje"
      https://twitter.com/The_Tech_S...

      Podle me nejaky hladinovy dron narvany trhavinou.Skrýt celý příspěvek

      • Roger
        09:54 08.10.2022

        ale výbuch na úrovni vody by vytvořil větší vlnu ne?

        ale výbuch na úrovni vody by vytvořil větší vlnu ne?

    • Ján Paliga
      09:55 08.10.2022

      Ohňostroj na oslavu narodenín VVP ... ? :)

      Ohňostroj na oslavu narodenín VVP ... ? :)

    • Náhodný kolemjdoucí
      10:30 08.10.2022

      Tak tam třeba ty výbušniny byly převážené zcela oficiálně.

      Tak tam třeba ty výbušniny byly převážené zcela oficiálně.

  • SeaWolf
    09:37 08.10.2022

    Ráno zas explodoval twitter. Tak doufám, že tohle tu nikde nebylo :-) https://twitter.com/OleksiyDan...

    Ráno zas explodoval twitter. Tak doufám, že tohle tu nikde nebylo :-) https://twitter.com/OleksiyDan...

  • liberal shark
    09:32 08.10.2022

    Na ČT24 běží speciální vysílání. Polovina dálničního mostu směrem na Krym je zničena výbuchem nákladního auta.

    Na ČT24 běží speciální vysílání. Polovina dálničního mostu směrem na Krym je zničena výbuchem nákladního auta.

    • Miroslav
      09:38 08.10.2022

      Ten most má 20 kilometrov. To akože padlo 10 km?

      Ten most má 20 kilometrov. To akože padlo 10 km?

      • Garmadon
        10:01 08.10.2022

        Cestny objekt mozu byt dva mosty. Ako u nas na diaľnici. V smere tam jeden most. V smere nazad druhy most. V považskej bystrici je jeden mostný objekt a aj jeden most. V Kerči je ...Zobrazit celý příspěvek

        Cestny objekt mozu byt dva mosty. Ako u nas na diaľnici. V smere tam jeden most. V smere nazad druhy most. V považskej bystrici je jeden mostný objekt a aj jeden most.
        V Kerči je aj treti most vedľa a to železničný.Skrýt celý příspěvek

        • Miroslav
          10:23 08.10.2022

          Ja viem ako to bolo myslené. Len tá formulácia "polovica mostu" je zavádzajúca

          Ja viem ako to bolo myslené. Len tá formulácia "polovica mostu" je zavádzajúca

          • Garmadon
            10:41 08.10.2022

            Jj, keď vidím aké hlúposti píšu novinári o veciach ktorým rozumiem. Tak co tie hlúposti ktoré nepoznám.
            U nás bezal vtip: keď vidím aký som inžinier, tak sa bojím ísť k lekárovi.

            Jj, keď vidím aké hlúposti píšu novinári o veciach ktorým rozumiem. Tak co tie hlúposti ktoré nepoznám.
            U nás bezal vtip: keď vidím aký som inžinier, tak sa bojím ísť k lekárovi.

          • Miroslav
            10:48 08.10.2022

            Tak ja som si na strojníckej fakulte zažil svoje a vyhadzovalo sa vo veľkých počtoch aj na úplne poslednej skúške pred štátnicami. Takí čo si mysleli, že prejdú so známosťami a cez ...Zobrazit celý příspěvek

            Tak ja som si na strojníckej fakulte zažil svoje a vyhadzovalo sa vo veľkých počtoch aj na úplne poslednej skúške pred štátnicami. Takí čo si mysleli, že prejdú so známosťami a cez klobásky, takí sa rozbili už v prvom semestri na matematikeSkrýt celý příspěvek

      • liberal shark
        12:58 08.10.2022

        Každou věc lze pochopit dvěma způsoby, správným a špatným. Dříve či později se najde nějaký ...., který to pochopí špatně.

        Každou věc lze pochopit dvěma způsoby, správným a špatným. Dříve či později se najde nějaký ...., který to pochopí špatně.

    • ruleta
      09:41 08.10.2022

      to je blbost.

      to je blbost.

    • Moon
      09:50 08.10.2022

      Asi polovina silnic, ne? Jedna silnice spadla, druhá ne.

      Asi polovina silnic, ne? Jedna silnice spadla, druhá ne.

    • Mr.Tomas
      10:00 08.10.2022

      A ako súčasť vysielanie veľmi dlho púštali toto fake video z 9.5. https://twitter.com/Echo_1984/...

      Toľko k ČT24

      A ako súčasť vysielanie veľmi dlho púštali toto fake video z 9.5. https://twitter.com/Echo_1984/...

      Toľko k ČT24

  • Pirat49
    09:29 08.10.2022

    Teraz som zvedavy ci to zvedu zase na ,,nezodpovedneho,, fajciara

    Teraz som zvedavy ci to zvedu zase na ,,nezodpovedneho,, fajciara

    • Ján Paliga
      09:33 08.10.2022

      Jasné že to bolo od fajčiara... Brzdic na cisternovom vagóne zle uhasil špak... :)

      Jasné že to bolo od fajčiara... Brzdic na cisternovom vagóne zle uhasil špak... :)

  • alexa123
    09:20 08.10.2022

    Mňa zaujíma, čo sa Rusi dozvedia vo svojich hlavných večerných správach :))))) Ako to okomentuje Peskov a spol.

    Mňa zaujíma, čo sa Rusi dozvedia vo svojich hlavných večerných správach :))))) Ako to okomentuje Peskov a spol.

    • Miroslav
      09:39 08.10.2022

      Oficiálna verzia je požiar na cisternovom vagóne - nehoda

      Oficiálna verzia je požiar na cisternovom vagóne - nehoda

  • PavolR
    09:11 08.10.2022

    Na tweetri Roba Leeho sú sústredené rôzne videá a fotografie:
    https://twitter.com/RALee85/st...

    Na tweetri Roba Leeho sú sústredené rôzne videá a fotografie:
    https://twitter.com/RALee85/st...

  • Praskot
    09:08 08.10.2022

    Video poškození mostu. Ta rozteklá ocel a změklá ocel od hořícího paliva se bude opravovat špatně. A kde mají hasiče. Očividně oheň dohořívá ...Zobrazit celý příspěvek

    Video poškození mostu. Ta rozteklá ocel a změklá ocel od hořícího paliva se bude opravovat špatně. A kde mají hasiče. Očividně oheň dohořívá samovolně.
    https://twitter.com/Flash_news... Skrýt celý příspěvek

    • Ján Paliga
      09:22 08.10.2022

      CCC, ten slendrian s hasenim cigariet... :)

      CCC, ten slendrian s hasenim cigariet... :)

    • Miroslav
      09:40 08.10.2022

      Horiace palivo nemôže roztopiť oceľ

      Horiace palivo nemôže roztopiť oceľ

      • Bebe80
        09:50 08.10.2022

        Při zahřáti ocelové konstrukce na 600C se oslabí pevnost cca na polovinu.

        Při zahřáti ocelové konstrukce na 600C se oslabí pevnost cca na polovinu.

        • Garmadon
          10:02 08.10.2022

          Ide aj o čas. Ako dlho to teplo bude pôsobiť.

          Ide aj o čas. Ako dlho to teplo bude pôsobiť.

        • Miroslav
          10:21 08.10.2022

          Pevnosť akú? V tlaku, ťahu, krute, ohybe, na strih? Ako sa mení s narastajúcou teplotou medza klzu a medza pevnosti? Samé neznáme... Nepoznáme totiž základnú hodnotu - aký je tam ...Zobrazit celý příspěvek

          Pevnosť akú? V tlaku, ťahu, krute, ohybe, na strih? Ako sa mení s narastajúcou teplotou medza klzu a medza pevnosti?

          Samé neznáme... Nepoznáme totiž základnú hodnotu - aký je tam použitý materiál. Tá magická formulka "600°C je polovica pevnosti" sa objavila hlavne na konšpiračných weboch o 9/11, a je príliš zjednodušená a v podstate plošne nepoužiteľná. Prvé zmeny bežnej konštrukčnej ocele sa dostavujú zhruba pri 300°C keď sa objavujú prvé náznaky prekryštalizácie základného materiáluSkrýt celý příspěvek

        • RobS
          10:42 08.10.2022

          Hlavně se při takovéto teplotě rozkládá beton. Doslova ho roztrhá voda, která se uvolní z vazby cementu.

          Hlavně se při takovéto teplotě rozkládá beton. Doslova ho roztrhá voda, která se uvolní z vazby cementu.

      • Profesor
        10:27 08.10.2022

        Může, viz Dvojčata 9/11.

        Může, viz Dvojčata 9/11.

        • Miroslav
          10:39 08.10.2022

          Dúfam, že to bol sarkazmus

          Dúfam, že to bol sarkazmus

          • Profesor
            12:30 08.10.2022

            ???

            ???

  • alexa123
    09:07 08.10.2022

    Je to mimo tému, ale skutočne sa to oplatí prečítať. Táto WWW stránka je absolútne Proruská, drvivá väčšina diskutujúcich sú absolútni Putinovci - ale toto teraz nie je dôležité. ...Zobrazit celý příspěvek

    Je to mimo tému, ale skutočne sa to oplatí prečítať. Táto WWW stránka je absolútne Proruská, drvivá väčšina diskutujúcich sú absolútni Putinovci - ale toto teraz nie je dôležité. Dôležité je, že zrejme Ruský autor "nejaký" Vladimir Prochvatilov konštatuje, že ak sa Ruský vojenský priemysel nezmení, tak je v Pič.... A on podľa mňa v Pič... bude, pretože už z princípu fungovania Ruska ako takého sa zmeniť nemôže.

    https://www.armadnymagazin.sk/... Skrýt celý příspěvek

    • roboSE
      09:14 08.10.2022

      To že je ruský obranný priemysel v zlom stave, som akosi vedel dávno pred rokmi. Všetko okolo Armaty, neschopnosť vyvíjať moderné stíhačky a hlavne neschopnosť sériovej výroby v ...Zobrazit celý příspěvek

      To že je ruský obranný priemysel v zlom stave, som akosi vedel dávno pred rokmi. Všetko okolo Armaty, neschopnosť vyvíjať moderné stíhačky a hlavne neschopnosť sériovej výroby v podstate vo všetkom, o tom som vedel dávno. Ale to, aké je až tragikomické vedenie vojny zo strany Ruska, neschopnosť velenia, naivného rozhodovania a obrovského sebaklamu (našťastie je tomu tak) som pochopil po mesiaci špeciálnej operácie. To že si to priznávajú niektorí Putinovci po pol roku, je iba ich neschopnosť a neochota vnímať realitu....Skrýt celý příspěvek

    • Roland
      09:16 08.10.2022

      náhodou tohle je dobrý komentář: K článku: celý problém ruské společnosti je ve fašizaci, vyvolený národ - nejlepší tanky, nejlepší všechno. Jeden vůdce, úzká skupinka okolo něho ...Zobrazit celý příspěvek

      náhodou tohle je dobrý komentář:
      K článku: celý problém ruské společnosti je ve fašizaci, vyvolený národ - nejlepší tanky, nejlepší všechno. Jeden vůdce, úzká skupinka okolo něho má pod palcem celou společnost. Vůdce je nejlepší šachista na světě.
      A při absenci demokracie a svobodné společnosti, se potom tato černá můra rozlézá všude. Úŕedníci nesmí kritizovat nedostatky, náčelníci lžou svým šéfům a ti zase dalším. Po cestě této lži chybí oponentůra, protože tak je prostě celé Rusko sestrojené.
      Lže se všude. Lžou i sami sobě.
      Při otázce náhodným na ulici, proč Rusko napadlo na Ukrajinu, odpovídají buď naučenými frázemi a nebo jen “mne to nezajímá - ale náš prezident ví co dělá”. Naprostá absence samostatného úsudku.

      Nejvypuklejší důkaz je v této zbytečné válce - lžou si neustále, nalhávají si důvody k hloupé invazi a nechtějí si připustit ani špetku sebereflexe. Putin a spol vypadá, že neumi pŕiznat porážku - ok, ale on ani neumí pŕiznat chybu v úsudku.
      A celou společnost jako blbé ovečky táhne za sebou na porážku.

      Žádný Berija a ani jeho způsoby nepomůžou. Dokonce by celý stav jen zhoršila.
      Pomohla by obměna celého podhoubí společnosti, demokracie a svoboda, pomohla by nějaká “perestrojka” číslo dva. Aby se nemusel nikdo obávat, že když bude něco kritizovat, tak že ho zavřou.

      PS: dnes je skutečně dobrý den - Putin dostal dárek k narozeninám. Doufám, že mu to už někdo řekl.Skrýt celý příspěvek

      • Ján Paliga
        09:35 08.10.2022

        Také komentáre tam dlho nevydržia... Mazu komentáre, ktoré idú proti ich článkom, aj keď len opravujú faktograficke chyby...

        Také komentáre tam dlho nevydržia... Mazu komentáre, ktoré idú proti ich článkom, aj keď len opravujú faktograficke chyby...

        • pjaro77
          12:52 08.10.2022

          Práveže nemažú, protirusi sa hádajú s nimi dosť dlho a zatiaľ to nechávajú tak. Výživná diskusia - nadávky, soroš, židia, banderovci, nadávky, anglosasi, ukrofašisti , ...Zobrazit celý příspěvek

          Práveže nemažú, protirusi sa hádajú s nimi dosť dlho a zatiaľ to nechávajú tak. Výživná diskusia - nadávky, soroš, židia, banderovci, nadávky, anglosasi, ukrofašisti , sprisahanie proti slovanom, nadávky, ...Skrýt celý příspěvek

    • Ján Paliga
      09:31 08.10.2022

      Pozrel som si po dlhšej dobe titulky článkov... Žiadna zmena k lepšiemu... :) Mimochodom ten bývalý politik Vladimír Mikunda v 90-tych rokoch písal oslavné články na USA v časopise ...Zobrazit celý příspěvek

      Pozrel som si po dlhšej dobe titulky článkov... Žiadna zmena k lepšiemu... :) Mimochodom ten bývalý politik Vladimír Mikunda v 90-tych rokoch písal oslavné články na USA v časopise Apologia ... :)Skrýt celý příspěvek

      • Ján Paliga
        09:31 08.10.2022

        Pardón, nie politik, ale politruk malo byť...

        Pardón, nie politik, ale politruk malo byť...

    • greenBelt
      09:57 08.10.2022

      Podobnost čistě náhodná. "Šéf Wagnerovcov: Patríme do strany “Vojna až do konca za každú cenu, aby sme neurobili hanbu Veľkému ...Zobrazit celý příspěvek

      Podobnost čistě náhodná.

      "Šéf Wagnerovcov: Patríme do strany “Vojna až do konca za každú cenu, aby sme neurobili hanbu Veľkému Rusku”"

      https://www.armadnymagazin.sk/... Skrýt celý příspěvek

    • pjaro77
      12:49 08.10.2022

      To si zistil nedávno ? Tých proruských webov je viac - hlavnespravy, infovojna, cz24news, protiproudu.... Pôvodne bola väčšina z nich čisto konšpiračných ale po istom čase ...Zobrazit celý příspěvek

      To si zistil nedávno ? Tých proruských webov je viac - hlavnespravy, infovojna, cz24news, protiproudu.... Pôvodne bola väčšina z nich čisto konšpiračných ale po istom čase začali adorovať Putina a rusko, čím dali najavo kto ich platí.
      Diskusia je plná rusofilných bláznov Namachrované reči, vyhrážky, bohorovnosť, báchorky z alternatívnej historie. Neverili by se čo je to za svoloč.Skrýt celý příspěvek

  • DanCZer
    09:07 08.10.2022

    Je radost číst diskusi pod článkem...
    https://topwar.ru/203017-pojav...

    Je radost číst diskusi pod článkem...
    https://topwar.ru/203017-pojav...

    • ante1891
      09:24 08.10.2022

      Naprostej souhlas, ještě pár měsíců a místo komentářů budou všichni jen chlastat,

      Naprostej souhlas, ještě pár měsíců a místo komentářů budou všichni jen chlastat,

    • liberal shark
      09:31 08.10.2022

      Zdá se, že tam zavládla určitá skepse :-)).

      Zdá se, že tam zavládla určitá skepse :-)).

    • greenBelt
      10:05 08.10.2022

      jeden z příspěvků: "Banderovci se chystají postoupit na Berďansk a Melitopol, takže pozemní koridor brzy zmizí také. To je úroveň plánování." Nicméně to vypadá, že jsou uraženy a ...Zobrazit celý příspěvek

      jeden z příspěvků:

      "Banderovci se chystají postoupit na Berďansk a Melitopol, takže pozemní koridor brzy zmizí také. To je úroveň plánování."

      Nicméně to vypadá, že jsou uraženy a bojově naladěny. Snad to nevyužije propaganda.Skrýt celý příspěvek

    • JVit
      09:19 08.10.2022

      hladinovy sebevrazedny dron

      hladinovy sebevrazedny dron

      • roboSE
        09:24 08.10.2022

        Vyzerá to na naraz nejakej ,,lode,, s výbušninami do mostnej konštrukcie. A to v čase, keď tadiaľ prechádzal vlak s cisternami.

        Vyzerá to na naraz nejakej ,,lode,, s výbušninami do mostnej konštrukcie. A to v čase, keď tadiaľ prechádzal vlak s cisternami.

        • JVit
          09:29 08.10.2022

          Podle me ten vlak stal, kdyby byl v pohyby tak by po explozi jeste urcite nejakou pokracoval (zastavit rozjety vlak neni prdel ) a je pravdepodobne ze by i vykolejil. Ale na ...Zobrazit celý příspěvek

          Podle me ten vlak stal, kdyby byl v pohyby tak by po explozi jeste urcite nejakou pokracoval (zastavit rozjety vlak neni prdel ) a je pravdepodobne ze by i vykolejil. Ale na obrazcich je videt ze je presne v miste kde doslo k vybuchum. Jestli to byla nahoda ze tam byl zrovna v dobe exploze nebo o tom vlaku ukrajinci vedeli a schvalne to tam odpalili je otazka.Skrýt celý příspěvek

        • Ján Paliga
          09:38 08.10.2022

          Neskúšali Rusi svoje podvodné atómové torpedo? :)

          Neskúšali Rusi svoje podvodné atómové torpedo? :)

Načítám diskuzi...