VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazeny jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.

  • karas
    06:47 30.07.2022

    Včerejší Arestovyč, asi nejzajímavější je, že včera přes hráz Khakovka přejelo 800 vozidel, opravdu to vypadá jako plán... https://twitter.com/savaadaak/...

    Včerejší Arestovyč, asi nejzajímavější je, že včera přes hráz Khakovka přejelo 800 vozidel, opravdu to vypadá jako plán... https://twitter.com/savaadaak/...

    • Verdon
      07:23 30.07.2022

      Konkrétně řekl "800 jednotek vojenské techniky". Jestli je takový plán, musí si armáda UA hodně věřit.

      Konkrétně řekl "800 jednotek vojenské techniky". Jestli je takový plán, musí si armáda UA hodně věřit.

    • halin
      07:54 30.07.2022

      Staci, ak odpalia tu priehradu a maju brutalny kotol. Cherson to prezije, ale uz ani tie pontony im tam nepomozu. A lodami to uz potom neuzasobuju, obzvlast ked vsade nad ...Zobrazit celý příspěvek

      Staci, ak odpalia tu priehradu a maju brutalny kotol. Cherson to prezije, ale uz ani tie pontony im tam nepomozu. A lodami to uz potom neuzasobuju, obzvlast ked vsade nad priehradou klesne voda a pod zas stupne.
      Takze uz "len" to vyhodit do vzduchu.Skrýt celý příspěvek

      • jj284b
        09:06 30.07.2022

        to nemozu, lebo z tej priehrady cerpa vodu jadrova elektraren.. bez nej, by tam doslo ku katastrofe..

        to nemozu, lebo z tej priehrady cerpa vodu jadrova elektraren.. bez nej, by tam doslo ku katastrofe..

        • Sunakashi
          11:02 30.07.2022

          Tak přes tu hráz nebo na části hráze je most a troufám si tvrdit že ostřelování toho mostu by hráz v poho vydržela...a pokud je pravda to množství techniky která tam přejela tak to ...Zobrazit celý příspěvek

          Tak přes tu hráz nebo na části hráze je most a troufám si tvrdit že ostřelování toho mostu by hráz v poho vydržela...a pokud je pravda to množství techniky která tam přejela tak to musela být sakra kolona nebo několik kolon a říkám si proč ju neostrelovali??Skrýt celý příspěvek

        • d_mm2288
          11:44 30.07.2022

          která elektrárna? Energodar je daleko a v opačném směru toku Dněpru. A Jihoukrajinská JE je taky daleko, na sever od Nikolajeva...

          která elektrárna? Energodar je daleko a v opačném směru toku Dněpru. A Jihoukrajinská JE je taky daleko, na sever od Nikolajeva...

    • Jan Grohmann
      07:54 30.07.2022

      Pokud Ukrajinci zničí mosty, nemají Rusové na západním břehu šanci, ať už tam mají tanků a děl kolik chtějí. Bez paliva a munice nic neudělají. Můžou udělat nějaký letecký most, ...Zobrazit celý příspěvek

      Pokud Ukrajinci zničí mosty, nemají Rusové na západním břehu šanci, ať už tam mají tanků a děl kolik chtějí. Bez paliva a munice nic neudělají. Můžou udělat nějaký letecký most, pontony, ale to je neudržitelné.
      Jediná věc, co Rusům (tedy nejen Rusům) umožňuje útočit nebo bránit se je dělostřelectvo. Bez dělostřelecké munice končí.
      Možná, že tady Ukrajinci využijí "defekt" ruské kultury, tedy nulové iniciativy a absolutní poslušnosti k autoritám. A nejvyšší autora Putin to přeci řekl jasně - chceme dobýt celou Ukrajinu, i za řekou Dněpr. A na tom plánu se prostě nic nezměnilo. Jakoukoliv takovou operační změnu musí posvětit sám Putin, a tomu jsou životy jeho vojáků naprosto ukradené.Skrýt celý příspěvek

      • alansi
        08:32 30.07.2022

        Ale tohle přece Rusové vědí taky. Mně to spíš přijde, že mají v rukávu nějaké protiopatření, nějaký záložní plán...

        Ale tohle přece Rusové vědí taky. Mně to spíš přijde, že mají v rukávu nějaké protiopatření, nějaký záložní plán...

        • Dovi
          08:40 30.07.2022

          Jo, mají v záloze dobrou vůli...

          Jo, mají v záloze dobrou vůli...

          • alter01
            08:57 30.07.2022

            ...ako pred Kijevom ?

            ...ako pred Kijevom ?

          • Dovi
            09:10 30.07.2022

            Přesně tak

            Přesně tak

          • Jan Padesátýpátý
            10:48 30.07.2022

            dobrou vůli Rusko použilo nejen u Kyjeva ale i na Hadím ostrově

            dobrou vůli Rusko použilo nejen u Kyjeva ale i na Hadím ostrově

      • alter01
        08:56 30.07.2022

        Potom rusom ostáva iba jedno. Ak to nejde smerom na Krym , potom urobiť výpad na Kijev ! Kto vie aké sú myšlienky malé fuhrera....

        Potom rusom ostáva iba jedno. Ak to nejde smerom na Krym , potom urobiť výpad na Kijev ! Kto vie aké sú myšlienky malé fuhrera....

      • Haklang
        09:47 30.07.2022

        O tom leteckém mostě dost pochybuju. Jejich dopravní letectvo dostalo dost zabrat v Sýrii a asi nebude ve stavu vstoupit do zóny ohrožení ukrajinskou PVO. A vrtulníková kapacita ...Zobrazit celý příspěvek

        O tom leteckém mostě dost pochybuju. Jejich dopravní letectvo dostalo dost zabrat v Sýrii a asi nebude ve stavu vstoupit do zóny ohrožení ukrajinskou PVO. A vrtulníková kapacita určitě nebude stačit (Mi-26 tam určitě nepošlou). Nevím totiž jak moc mají nacvičené využívání podvěsů pro zásobování (to co dělají Američani), což by dál ty vrtulníky vystavilo riziku na zemi (a celý cyklus prodloužilo). Se zbytkem souhlasím...nejsou na to připravení.Skrýt celý příspěvek

    • Jura99
      08:02 30.07.2022

      z Chersonu může vzniknout pěkná odsávačka ruských zdrojú a energie. Taková Čornobajivka, budou se tam snažit vozit zásoby furt dokola a stejně to je marný.

      z Chersonu může vzniknout pěkná odsávačka ruských zdrojú a energie. Taková Čornobajivka, budou se tam snažit vozit zásoby furt dokola a stejně to je marný.

      • peal
        08:37 30.07.2022

        Jestli tam navezli jednotky navíc, tak bych osobně tipoval pokus o posunutí frontové linie dál, aby HIMARS neměl mosty a pontony v dostřelu. Na papíru to možná fungovat může, ...Zobrazit celý příspěvek

        Jestli tam navezli jednotky navíc, tak bych osobně tipoval pokus o posunutí frontové linie dál, aby HIMARS neměl mosty a pontony v dostřelu. Na papíru to možná fungovat může, udatná neporazitelná ruská armáda pomocí vysoce přesných zbraní vybuduje průniky, zlomí obrany a zatlačí. V reálu ale čekám spíše neochotu jít na smrt, neschopnost synchronizovat hlavní úder a vyčerpání se po prvním pokusu. To celé za neustálého ostřelovaní HIMARSy, tyhle posily se taky budou někde koncentrovat a budou mít zásoby. Víc jednotek a techniky potřebuje více zásob, to neutáhnou. Myslím že pan Grohmann má pravdu, rozkaz je rozkaz.Skrýt celý příspěvek

    • halin
      08:30 30.07.2022

      Cielom ma byt nie zabratie uzemia, ale znicenie armady. Toto stale plati. Ak bude ma UA dost sily, tak toto je idealna situacia. Bud tym, ze Rusov odlakali na uplne opacnu stranu ...Zobrazit celý příspěvek

      Cielom ma byt nie zabratie uzemia, ale znicenie armady.
      Toto stale plati. Ak bude ma UA dost sily, tak toto je idealna situacia. Bud tym, ze Rusov odlakali na uplne opacnu stranu ako zautocia, alebo ich tam chceli mat co najviac.Skrýt celý příspěvek

    • emsy
      08:44 30.07.2022

      Ja som to pochopil tak ze isli smerom von z Chersonu, lebo hned dalsi riadok uvadza, ze perspektivne nezostane nikto na obranu Chersonu. Ale mozno je to sum v preklade

      Ja som to pochopil tak ze isli smerom von z Chersonu, lebo hned dalsi riadok uvadza, ze perspektivne nezostane nikto na obranu Chersonu. Ale mozno je to sum v preklade

    • StandaBlabol
      08:46 30.07.2022

      Jestli je to pravda, tak by teď dával smysl útok od Záporoží na Melitopol nebo Berďansk a částečné odříznutí vojsk na západě. Pořád mají cestu na Krym, ale uzásobovat vojska přes ...Zobrazit celý příspěvek

      Jestli je to pravda, tak by teď dával smysl útok od Záporoží na Melitopol nebo Berďansk a částečné odříznutí vojsk na západě. Pořád mají cestu na Krym, ale uzásobovat vojska přes jižní Rusko a Krym by bylo peklo.Skrýt celý příspěvek

  • Danik
    00:43 30.07.2022

    Dle italských zpravodajských služeb, je propojení mezi zvedajícím se počtem ilegálních migrantů, jež připlouvají do Itálie a válkou na UA. Wágnerovci operující v Libyi jsou ...Zobrazit celý příspěvek

    Dle italských zpravodajských služeb, je propojení mezi zvedajícím se počtem ilegálních migrantů, jež připlouvají do Itálie a válkou na UA. Wágnerovci operující v Libyi jsou podezření, že pomáhají ilegálnímu transferu osob k evropským břehům.

    https://twitter.com/CiroNappi6... Skrýt celý příspěvek

    • Jirka318
      09:21 30.07.2022

      Všimli jste si, že začátek migrační krize v roce 2015 se kryje s tím, jak EU brojila proti obsazení Krymu o rok dřív? Moc bych se nedivil, kdyby se ukázalo, že ti první převaděči ...Zobrazit celý příspěvek

      Všimli jste si, že začátek migrační krize v roce 2015 se kryje s tím, jak EU brojila proti obsazení Krymu o rok dřív? Moc bych se nedivil, kdyby se ukázalo, že ti první převaděči byli Rusové.Skrýt celý příspěvek

      • samoempire
        11:13 30.07.2022

        Migrační krize byl výsledek ruského útoku na Aleppo. Merkel to přikryla protože měli speciální vztahy s Ruskem. Moje teorie.

        Migrační krize byl výsledek ruského útoku na Aleppo. Merkel to přikryla protože měli speciální vztahy s Ruskem. Moje teorie.

  • Erich
    23:19 29.07.2022

    Myslíte že by byl možný preventivní jaderný úder na RU? Myslím technicky, ne politicky. Třeba zničit glonas, nějak zarušit radary a hodit dvacet atomovek na Moskvu a dvacet na ...Zobrazit celý příspěvek

    Myslíte že by byl možný preventivní jaderný úder na RU? Myslím technicky, ne politicky. Třeba zničit glonas, nějak zarušit radary a hodit dvacet atomovek na Moskvu a dvacet na Petrohrad (nebo jak se to dneska jmenuje) plus nějaký vojenský cíle. No a to co by mužici stihli vypustit nějak sestřelit před dopadem??? Jako po tej kastraci sorry jako, ale normálně bych jim to udělal. Jsem laik, nadšenec, ne odborník, díky.Skrýt celý příspěvek

    • Scotty
      23:22 29.07.2022

      Ne.

      Ne.

    • LAMP
      23:24 29.07.2022

      "hodit dvacet atomovek na Moskvu a dvacet na Petrohrad" "Jako po tej kastraci sorry jako, ale normálně bych jim to udělal. " Doporučil bych si dát od internetu na týden či dva ...Zobrazit celý příspěvek

      "hodit dvacet atomovek na Moskvu a dvacet na Petrohrad"
      "Jako po tej kastraci sorry jako, ale normálně bych jim to udělal. "

      Doporučil bych si dát od internetu na týden či dva pauzu, pokud s vámi, relativně k celku války a jeho utrpení úplně zanedbatelné, události takto moc emočně cloumou. Opravdu. Chránit si zdraví nejen fyzické je důležité.Skrýt celý příspěvek

      • Erich
        23:53 29.07.2022

        Máte pravdu. Myslel jsem to spíš tak, že porazit rusko konvenčně bude hodně těžký a bude to stát spoustu životů. Podobně jako Japonsko. S tím že je dost možný, že třeba Německo do ...Zobrazit celý příspěvek

        Máte pravdu. Myslel jsem to spíš tak, že porazit rusko konvenčně bude hodně těžký a bude to stát spoustu životů. Podobně jako Japonsko. S tím že je dost možný, že třeba Německo do toho hodí vidle jak jen to půjde. A pokud se rusko neporazí a neudělá se tam něco jako Norimberský proces tak s nima bude problém znova třeba za deset, dvacet let. Ale díky, že jste mě hned nevyfakoval.Skrýt celý příspěvek

        • VU 5937
          00:04 30.07.2022

          Konvenčně bude poražené na Ukraine .

          Konvenčně bude poražené na Ukraine .

          • Erich
            01:14 30.07.2022

            Ano, ale to nemusí porazit režim v Moskvě.

            Ano, ale to nemusí porazit režim v Moskvě.

      • Erich
        01:19 30.07.2022

        No tohle spíš byla taková poslední kapka. Buča, Mariupol atd. Mě třeba nejvíc vadí únosy lidí a hlavně dětí na sibiř. Já občas zapomenu, že u mě nestačí počítat do deseti, ale že ...Zobrazit celý příspěvek

        No tohle spíš byla taková poslední kapka. Buča, Mariupol atd. Mě třeba nejvíc vadí únosy lidí a hlavně dětí na sibiř. Já občas zapomenu, že u mě nestačí počítat do deseti, ale že musím minimálně do sta.Skrýt celý příspěvek

        • Eagle
          05:38 30.07.2022

          Je to válka a v každé válce se dějí válečné zločiny. A dá se říct že Rusko se ještě drží na uzdě, zejména z důvodu historické a demografické blízkosti těchto dvou národů. Věřte, že ...Zobrazit celý příspěvek

          Je to válka a v každé válce se dějí válečné zločiny. A dá se říct že Rusko se ještě drží na uzdě, zejména z důvodu historické a demografické blízkosti těchto dvou národů. Věřte, že americké jednotky ve Vietnamu, rudí kmérové, Chorvati, Srbové,uck, islámský stát prováděli daleko horší věci a to ani zdaleka nebyly takové možnosti zdokumentovat válečné zločiny jako jsou dnes pomocí satelitu, mobilu a sociálních sítí. Takže těmi atomovkami byste musel vyhladit půlku světa. Prostě homo sapiens dokáže hrozny věci, Vám a dalším lidem je to těžko představitelný, ale válka mění lidské myšlení a pak se dějí tyto ohavnosti.Skrýt celý příspěvek

          • Jura99
            06:15 30.07.2022

            blizkost RUS a UA na 100let skoncila. Tato zverstva se nezapomenou. Jinak samozrejme nesmysl, zverstva delaji zvirata, staty jako USA vedou valky jinak, napr. Afghance nekastrovali ...Zobrazit celý příspěvek

            blizkost RUS a UA na 100let skoncila. Tato zverstva se nezapomenou. Jinak samozrejme nesmysl, zverstva delaji zvirata, staty jako USA vedou valky jinak, napr. Afghance nekastrovali a pripadne přešlapy (foceni s nahymi vězni, mučeni v Abú Ghrajb) jdou k soudu a trestaji se. Rusko vede vícevrstvou genocidu a co teprve, kdyby melo uspech v okupaci, to jsme viděli v Buči, kde si mysleli, že už zůstanou.Skrýt celý příspěvek

          • Eagle
            08:28 30.07.2022

            To jura99 USA vedou války jinak? Napalm na vesnice kde se předpokládal odpor, chemický postřiky a podobně? Pokud se budeme bavit o zvěrstvech těch bylo v afg taky dost, jen s tím ...Zobrazit celý příspěvek

            To jura99
            USA vedou války jinak? Napalm na vesnice kde se předpokládal odpor, chemický postřiky a podobně? Pokud se budeme bavit o zvěrstvech těch bylo v afg taky dost, jen s tím rozdílem že protistrana neměla možnost v tak rozsáhlém měřítku tyto skutečnosti dokumentovat, dále nikdo z mezinárodních pozorovatelů nestal na straně afgancu, takže nebylo možné zpětně tyto činy potrestat. USA potrestala vesměs činy, které natočili nebo praskli sami US vojáci. Jinak vy snad víte že byli odsouzeni operátoři dronu kteří omylem zabili děti a ženy, nebo snad ten kterej to pustil na afg svatbu? Co třeba borci z Task Force 373? Proč nebyly prošetřeny jejich operace? A co taková Hirošima a Nagasaki pokud se bavíme o civilních obětí, cca 150 tisíc lidí vyhlazeno během tří dnů, to opravdu nešlo demonstrovat sílu atomové bomby jinak i kdyby to mělo trvat o měsíc déle?
            Ano máte pravdu, že poslední roky USA vede války poněkud lidsky a snaží se vyvarovat civilních obětí. Ale tutlat zločiny budou dál pokud nevylezou na povrch jako Vámi zmiňované irácké věznice, o kterých se svět dozvěděl jen díky wikileaks a nejen o nich ale také zhruba o 15 tisících civilních obětí které nikdo nedokázal vysvětlit a podobně. Chápu moc dobře pojem, když se kácí les létají třísky ale válka lidí změní v monstra a je jedno jestli to je Čech, rus, Američan.Skrýt celý příspěvek

          • RiMr71
            10:01 30.07.2022

            ...indiáni ti tam chybí soudruhu!

            ...indiáni ti tam chybí soudruhu!

          • Jura99
            10:21 30.07.2022

            Eagle od Vietnamu ubehlo 50let.

            Eagle od Vietnamu ubehlo 50let.

          • Eagle
            12:56 30.07.2022

            To jura To je úplně jedno že uběhlo 50 let od Vietnamu, válka vždy plodí zlo a je jedno jestli to bylo před 300 lety nebo to bude za 50 let. To rimr Ano indiáni tam chybí, období ...Zobrazit celý příspěvek

            To jura
            To je úplně jedno že uběhlo 50 let od Vietnamu, válka vždy plodí zlo a je jedno jestli to bylo před 300 lety nebo to bude za 50 let.
            To rimr
            Ano indiáni tam chybí, období kolonizace co mi to jen připomíná? V čem se vlastně doba změnila? Že máme telefony, počítače satelity? Nebo snad už neplatí " silnější pes mr*á"?Skrýt celý příspěvek

          • Bravo78
            16:29 30.07.2022

            Pro Eagle, věc : Nagasaki Hirošima, je zjednodušující počítat na prstech jedné ruky oběti použití JZ v Japonských městech, a přitom nevidět kolik lidských životů tyto letecké útoky ...Zobrazit celý příspěvek

            Pro Eagle, věc : Nagasaki Hirošima, je zjednodušující počítat na prstech jedné ruky oběti použití JZ v Japonských městech, a přitom nevidět kolik lidských životů tyto letecké útoky pomocí JZ zachránili. A to tím, že ukončili nejničivější válečný konflikt v historii lidstva. II. sv. válku. Viz operace Olympic a Coronet. Ztráty spojeneckých (amerických a britských) vojáků se odhadovali na cca 500 tis. a ztráty japonských vojáků a civilistů by přesáhli 1 milión osob.
            https://www.denik.cz/ze_sveta/... Skrýt celý příspěvek

          • Pavel 1
            19:45 30.07.2022

            Takže "nebyly takové možnosti dokumentovat" a ale ty VÍŠ, že kdekdo prováděl "daleko horší věci". Takže mám otázku, ze kterýho palce sis to vycucal?

            Takže "nebyly takové možnosti dokumentovat" a ale ty VÍŠ, že kdekdo prováděl "daleko horší věci". Takže mám otázku, ze kterýho palce sis to vycucal?

          • Pavel 1
            19:50 30.07.2022

            Fantasmagorie jak vybombardování LEGÁLNÍCH vojenských cílů v Hirošime (průmysl, vojenské velitelství včetně několika divizí) a Nagasaki (přístav používaný válečnou flotilou) šlo ...Zobrazit celý příspěvek

            Fantasmagorie jak vybombardování LEGÁLNÍCH vojenských cílů v Hirošime (průmysl, vojenské velitelství včetně několika divizí) a Nagasaki (přístav používaný válečnou flotilou) šlo udělat jinak, aby to vedlo ke kapitulaci militaristických fanatiků jako japonci, je fakt velmi srandovní.Skrýt celý příspěvek

        • alter01
          07:07 30.07.2022

          Vojna nie je hra , kde sú rozhodcovia . Zatial vo svete nebola žiadna vojna , kde by sa nestávali aj zverstvá na civiloch , zajatcoch ! Iba ruská strana je v tomto zvlášť ...Zobrazit celý příspěvek

          Vojna nie je hra , kde sú rozhodcovia . Zatial vo svete nebola žiadna vojna , kde by sa nestávali aj zverstvá na civiloch , zajatcoch !
          Iba ruská strana je v tomto zvlášť brutálna , ale to je aj k svojim ?
          Koľko nemeckých vojakov zo zajatej Paulusovej armády sa po vojne vrátilo domou ? Údajne to bolo 2-3% !
          Ako Stalin odmenil svojich vojakov čo sa vracali po víťaznej vojne domou ? Státisíce skončili na Sibíri v Gulagoch ! NKVD musela plniť plán aj po vojne !Skrýt celý příspěvek

          • Eagle
            13:01 30.07.2022

            A vy si myslíte že kdyby nácek řádil, plenil a vraždil na území USA že by se k nim chovali američtí vojáci lépe? Přece nemůžete tyhle věci porovnávat. Ano Stalin byl zvíře, celkově ...Zobrazit celý příspěvek

            A vy si myslíte že kdyby nácek řádil, plenil a vraždil na území USA že by se k nim chovali američtí vojáci lépe? Přece nemůžete tyhle věci porovnávat. Ano Stalin byl zvíře, celkově rusové jsou národ primitivů ale ukazovat s pohoršením jen na ně je prostě blud.Skrýt celý příspěvek

          • Pavel 1
            19:51 30.07.2022

            Kdyby byly v řiti ryby nebylo by třeba rybníků.

            Kdyby byly v řiti ryby nebylo by třeba rybníků.

    • Cimbi
      23:26 29.07.2022

      Technicky: Ano Volba cílů špatně: primárně eliminovat jaderné síly, pak aglomerace. Přinejmenším část odvetných hlavic vždy projde, takže čím míň jich může letět, tím ...Zobrazit celý příspěvek

      Technicky:
      Ano

      Volba cílů špatně: primárně eliminovat jaderné síly, pak aglomerace.
      Přinejmenším část odvetných hlavic vždy projde, takže čím míň jich může letět, tím líp.


      Politicky, morálně, strategicky:
      První úder v žádném případě.Skrýt celý příspěvek

      • Erich
        23:56 29.07.2022

        Díky, s tím morálním hlediskem souhlasím. Myslel jsem to jako např Hirošimu, Nagasaki viz víše.

        Díky, s tím morálním hlediskem souhlasím. Myslel jsem to jako např Hirošimu, Nagasaki viz víše.

      • alter01
        07:12 30.07.2022

        Prestante fantazírovať , hlavne keˇď tomu nerozumiete ! V každom štáte sú jadrové sily "mimo štát" ! Sú štát v štáte , musia fungovať ako keď sa štát rozpadne ! Vy sa naozaj ...Zobrazit celý příspěvek

        Prestante fantazírovať , hlavne keˇď tomu nerozumiete !
        V každom štáte sú jadrové sily "mimo štát" ! Sú štát v štáte , musia fungovať ako keď sa štát rozpadne !
        Vy sa naozaj nepamätáte , ako to kolo pri rozpade CCCP ! Američania boli vtedy kľudní a vy dostávate záchvaty paniky až po 30 rokoch ?Skrýt celý příspěvek

        • Cimbi
          09:01 30.07.2022

          Určitě šlo o reakci na můj příspěvek? Nepanikařím. Pouze jsem popsal fakta. Západ JZ první nepoužije. To je fakt.

          Určitě šlo o reakci na můj příspěvek? Nepanikařím. Pouze jsem popsal fakta. Západ JZ první nepoužije. To je fakt.

        • Erich
          10:23 30.07.2022

          alter01 Vůbec nechápu jak to myslíte? Jestli reagujete na mě, tak já žádný záchvat paniky nemám, jen sem se ptal na technickou stránku věci. Odpovědi jsem dostal od jiných, od vás ...Zobrazit celý příspěvek

          alter01 Vůbec nechápu jak to myslíte? Jestli reagujete na mě, tak já žádný záchvat paniky nemám, jen sem se ptal na technickou stránku věci. Odpovědi jsem dostal od jiných, od vás ne.Skrýt celý příspěvek

      • daxik
        08:44 30.07.2022

        suhlasim, ale len dodatok. Rusi majú jadrovú triádu. A ponorky sa nedajú eliminovať. Plus máš stav neistoty a čas kým ti atomovky doletia do ciela pocas ktorého rusi vypustia ...Zobrazit celý příspěvek

        suhlasim, ale len dodatok. Rusi majú jadrovú triádu. A ponorky sa nedajú eliminovať. Plus máš stav neistoty a čas kým ti atomovky doletia do ciela pocas ktorého rusi vypustia svoje.Skrýt celý příspěvek

      • Profesor
        15:55 30.07.2022

        Politicky zatím zcela neprůchozí, nicméně má to svoji logiku. Něco jako bombardovat v roce 1938 Berlín - pak by třeba nevznikla WW2. Tenkrát si to také nikdo nedovedl ...Zobrazit celý příspěvek

        Politicky zatím zcela neprůchozí, nicméně má to svoji logiku. Něco jako bombardovat v roce 1938 Berlín - pak by třeba nevznikla WW2. Tenkrát si to také nikdo nedovedl představit.

        Priorita cílů - preemptivní úder:
        - GLONASS a ruské družice a radary včasné výstrahy,
        - pozemní složka ruských strategických sil - sila i mobilní, velitelství,
        - současně zlikvidovat ruské ponorky - nosiče SLBM,
        - ruské letecké strategické síly,
        - sklady taktických JZ.

        Vše s dostatečnou ale nikoliv zbytečně velkou mohutností jaderných nebo konvenčních hlavic a ideálně při větru vanoucím na východ. Přesné chirurgické údery.

        Zní to hrozně, ale máme tu šílence s červeným tlačítkem. Je to ovšem až plán B.

        Plán A: Pokud Západ vydrží dostatečně dlouho a intenzívně podporovat Ukrajinu, Rusko svých cílů nedosáhne, oslabí se a destabilizuje. Pak by se Rusové měli Putina a spol. zbavit sami. Vlivové operace západních zpravodajských služeb - třeba by si někdo z Putinova okolí rád přivydělal.Skrýt celý příspěvek

    • axoloth
      23:38 29.07.2022

      20 atomoviek na Moskvu? A naco? To uz skor na Kaliningrad, tam su strategicke rakety. Ale aj tam by stacila 1 max 2.

      20 atomoviek na Moskvu? A naco? To uz skor na Kaliningrad, tam su strategicke rakety. Ale aj tam by stacila 1 max 2.

      • Erich
        23:58 29.07.2022

        Dal jsem to jenom jako příklad. Podobně jako Hirošima Nagasaki.

        Dal jsem to jenom jako příklad. Podobně jako Hirošima Nagasaki.

        • Eagle
          05:39 30.07.2022

          A vy myslíte že by ji Američan použil kdyby věděl že Japonec ji má? To je naprostá blbost

          A vy myslíte že by ji Američan použil kdyby věděl že Japonec ji má? To je naprostá blbost

          • Jura99
            06:19 30.07.2022

            Japonci neměli možnost JZ dopravit do USA, neměli letoun a ani když drželi maximum území, neměli dolet nad USA. Kromě toho se tehdy neznaly všechny účinky ozáření a respekt z ...Zobrazit celý příspěvek

            Japonci neměli možnost JZ dopravit do USA, neměli letoun a ani když drželi maximum území, neměli dolet nad USA. Kromě toho se tehdy neznaly všechny účinky ozáření a respekt z použití JZ takový nebyl.Skrýt celý příspěvek

          • Eagle
            12:58 30.07.2022

            Jasně Japonci byli úplně hloupí. A co třeba ponorka? Co třeba loď?

            Jasně Japonci byli úplně hloupí. A co třeba ponorka? Co třeba loď?

          • Pavel 1
            19:53 30.07.2022

            Hysterické japonské pokusy bombardovat USA pomocí balonů ukazují, že i zde víš kulové.

            Hysterické japonské pokusy bombardovat USA pomocí balonů ukazují, že i zde víš kulové.

      • Profesor
        16:55 30.07.2022

        V Kaliningradu žádné ruské strategické rakety (rockets) nejsou. A nejsou tam ani strategické balistické řízené střely (ballistic missiles).

        V Kaliningradu žádné ruské strategické rakety (rockets) nejsou. A nejsou tam ani strategické balistické řízené střely (ballistic missiles).

        • Profesor
          16:59 30.07.2022

          Jsou tam Iskandery, možná sklad Kalibrů pro námořnictvo. To ale nejsou strategické zbraně.

          Jsou tam Iskandery, možná sklad Kalibrů pro námořnictvo. To ale nejsou strategické zbraně.

    • Erich
      00:06 30.07.2022

      No jako popravdě vaše odmítavé reakce a palce dolů mi zlepšili trochu náladu. Je vidět že i přes to všechno jste si zachovali lidskost. A jak mi doporučil LAMP dám si na chvíli ...Zobrazit celý příspěvek

      No jako popravdě vaše odmítavé reakce a palce dolů mi zlepšili trochu náladu. Je vidět že i přes to všechno jste si zachovali lidskost. A jak mi doporučil LAMP dám si na chvíli pauzu.Skrýt celý příspěvek

      • Mortles
        00:23 30.07.2022

        Popravdě nejde jenom o lidskost, v této situaci by jakékoli použití jaderných zbraní jenom zvedlo ztráty na civilních životech a způsobilo by nevratnou eskalaci.

        Popravdě nejde jenom o lidskost, v této situaci by jakékoli použití jaderných zbraní jenom zvedlo ztráty na civilních životech a způsobilo by nevratnou eskalaci.

        • Erich
          01:34 30.07.2022

          Souhlasím, zajímalo mě to hlavně z technického hlediska. A právě jestli by se tím té eskalaci nedalo zabránit. Já si nepřeju aby umřeli všichni lidi v Moskvě! Ale už vůbec si ...Zobrazit celý příspěvek

          Souhlasím, zajímalo mě to hlavně z technického hlediska. A právě jestli by se tím té eskalaci nedalo zabránit. Já si nepřeju aby umřeli všichni lidi v Moskvě! Ale už vůbec si nepřeju aby umírali děti na Ukrajině třeba dalších deset let.Skrýt celý příspěvek

      • daxik
        08:50 30.07.2022

        Tá kastrácia bola svinstvo. Som odporca mučenia aj trestu smrti, ale ked (zdoraznujem ked nie ak, lebo ukrajinci sú evidentne v hldani svin dobrí) tu spinu najdu a užijú si to s ...Zobrazit celý příspěvek

        Tá kastrácia bola svinstvo. Som odporca mučenia aj trestu smrti, ale ked (zdoraznujem ked nie ak, lebo ukrajinci sú evidentne v hldani svin dobrí) tu spinu najdu a užijú si to s ním hodiny a hodiny predtým než to s ním ukončia, rozhodne prostestovať a plakať zanho nebudem.

        Ale kvoli tomu snad nespustíme jadrovú vojnu.Skrýt celý příspěvek

    • Lars
      00:51 30.07.2022

      Pokud chceš opravdu něco udělat, tak si sedni a pošli na Ukrajinu peníze. Já to po těch videích udělal včera i dneska.

      Pomáhá to, alespoň trošku, mně i jim.

      Pokud chceš opravdu něco udělat, tak si sedni a pošli na Ukrajinu peníze. Já to po těch videích udělal včera i dneska.

      Pomáhá to, alespoň trošku, mně i jim.

      • Erich
        01:16 30.07.2022

        Já jsem poslal co jsem mohl první den války a nebylo to málo. Ale dobrý nápad, pošlu aspoň litr.

        Já jsem poslal co jsem mohl první den války a nebylo to málo. Ale dobrý nápad, pošlu aspoň litr.

    • HumInt
      01:01 30.07.2022

      Technicky to možné je, s tým, že existuje nenulová ale zrejme nízka šanca, že sa im podarí čiastočne odpovedať. Ale celkovo to nie je dobré riešenie. Z globálneho hľadiska nejaké ...Zobrazit celý příspěvek

      Technicky to možné je, s tým, že existuje nenulová ale zrejme nízka šanca, že sa im podarí čiastočne odpovedať. Ale celkovo to nie je dobré riešenie. Z globálneho hľadiska nejaké utrpenie aj keď neľudské, jednotlivca nehraje úlohu. Oveľa rozumnejšie je dodať Ukrajine dostatočné množstvo zbraní a vycvičiť k nim vojakov.Skrýt celý příspěvek

    • Jan Grohmann
      06:36 30.07.2022

      Jediná cesta je rozpad Ruska.

      Jediná cesta je rozpad Ruska.

      • RiMr71
        10:04 30.07.2022

        "Jediná cesta je rozpad Ruska."

        ...ideálně geologický...

        "Jediná cesta je rozpad Ruska."

        ...ideálně geologický...

    • alter01
      06:59 30.07.2022

      Nepletiete si túto diskusiu s nejakou PC hrou , čo po večeroch hráte a nejako sa vám mieša s realitou ?

      Nepletiete si túto diskusiu s nejakou PC hrou , čo po večeroch hráte a nejako sa vám mieša s realitou ?

      • Erich
        10:25 30.07.2022

        Já videohry nehraju, narozdíl od vás.

        Já videohry nehraju, narozdíl od vás.

    • Kanaďan
      07:42 30.07.2022

      sprchu, dejte si ledovou sprchu. Uleví se vám i okolí.

      sprchu, dejte si ledovou sprchu. Uleví se vám i okolí.

  • sugpa
    22:53 29.07.2022

    Himarsum začala noční směna, na to se příjemně zvyká, co hoří teď, sklady paliva? Velký požár u vesnice Bohdanivka u Chersonu https://t.me/hueviyherson/2309... Velký požár v ...Zobrazit celý příspěvek

    Himarsum začala noční směna, na to se příjemně zvyká, co hoří teď, sklady paliva?

    Velký požár u vesnice Bohdanivka u Chersonu
    https://t.me/hueviyherson/2309...

    Velký požár v Krasnyi Partyzan poblíž Yasinuvata
    https://t.me/itsdonetsk/23822... Skrýt celý příspěvek

    • sugpa
      23:08 29.07.2022

      A výbuchy v Mospině (Doněck)

      https://twitter.com/kAvA240222...

      A výbuchy v Mospině (Doněck)

      https://twitter.com/kAvA240222...

      • Tino
        23:18 29.07.2022
        • sugpa
          23:22 29.07.2022

          Třeba je to minové pole:)
          LiveUA map píše výbuchy.

          Třeba je to minové pole:)
          LiveUA map píše výbuchy.

          • Cimbi
            23:29 29.07.2022

            To minové pole právě kladou... Zkoušejí novou metodu - rozhodit miny explozí jejich skladu ;-)

            To minové pole právě kladou... Zkoušejí novou metodu - rozhodit miny explozí jejich skladu ;-)

    • sugpa
      23:20 29.07.2022

      O něco starší požár v Kamyanka-Dniprovska (Záporoží) a naproti Nikolopolu na druhé straně Dněpru (nedaleko Enerhodaru) https://twitter.com/Archer83Ab... Zobrazit celý příspěvek

      O něco starší požár v Kamyanka-Dniprovska (Záporoží) a naproti Nikolopolu na druhé straně Dněpru (nedaleko Enerhodaru)

      https://twitter.com/Archer83Ab... Skrýt celý příspěvek

    • zenker
      06:53 30.07.2022

      Zdá se to jen mně že podle četnosti požárů na okupovaných územích, jsou hlavně Rusové dost v hajzlu, prostě UA toho poslední dny na jihu hoří mnohem míň jak ...Zobrazit celý příspěvek

      Zdá se to jen mně že podle četnosti požárů na okupovaných územích, jsou hlavně Rusové dost v hajzlu, prostě UA toho poslední dny na jihu hoří mnohem míň jak fašistánu?
      https://firms.modaps.eosdis.na...
      Blbé je, že Rusové ty ohníčky na UA mohou díky dosahům svých zbraní rozdělávat na dost větší vzdálenost.Skrýt celý příspěvek

      • peal
        08:42 30.07.2022

        Ono se moc nepozná, co jsou obyčejné požáry kvůli sucha, co jsou sabotáže a co regulérní útoky. Krajina je vyprahlá, pole může zapálit i vlastní palba MLRS na vlastním území, když ...Zobrazit celý příspěvek

        Ono se moc nepozná, co jsou obyčejné požáry kvůli sucha, co jsou sabotáže a co regulérní útoky. Krajina je vyprahlá, pole může zapálit i vlastní palba MLRS na vlastním území, když budu hodně spekulovat, tak by to mohlo klidně znamenat zvýšenou Ruskou aktivitu MLRS odpalů - naštěstí alespoň tady víme, že toto se neděje :) Každopádně bych byl při interpretaci FIRMS opatrný, pokles může být způsoben i deštěm.Skrýt celý příspěvek

  • VU 5937
    22:23 29.07.2022

    „Pachatelé budou zlikvidováni.“ Azov vyhlásil pomstu za útok na ...Zobrazit celý příspěvek

    „Pachatelé budou zlikvidováni.“ Azov vyhlásil pomstu za útok na věznici
    https://www.seznamzpravy.cz/cl... Skrýt celý příspěvek

    • Trantor
      22:38 29.07.2022

      Jen je škoda, že můžou zdechnout jen jednou.

      Jen je škoda, že můžou zdechnout jen jednou.

    • sugpa
      22:58 29.07.2022

      Hádám, že z Azovu se bude rekrutovat hodně členů stíhacího a trestného komanda po vzoru oddělení Mosadu. Motivaci mají velkou.

      Hádám, že z Azovu se bude rekrutovat hodně členů stíhacího a trestného komanda po vzoru oddělení Mosadu. Motivaci mají velkou.

      • daniel78
        23:21 29.07.2022

        a těch mužů, co jim zabili celé rodiny, rodiče, sestry, manželky, děti, navíc mluvících často rusky líp než ukrajinsky

        a těch mužů, co jim zabili celé rodiny, rodiče, sestry, manželky, děti, navíc mluvících často rusky líp než ukrajinsky

        • sugpa
          23:36 29.07.2022

          Takové bezuzdné vraždění a zvrácená krutost musí vyvolávat zákonitě nenávist až za hrob. A taky touhu zjednat spravedlnost, mstu, pomstu, i za cenu vlastní oběti.

          Takové bezuzdné vraždění a zvrácená krutost musí vyvolávat zákonitě nenávist až za hrob. A taky touhu zjednat spravedlnost, mstu, pomstu, i za cenu vlastní oběti.

    • Haklang
      10:02 30.07.2022

      To, že je nechali (v podstatě) v bojové zóně je válečný zločin per se. To se taky nesmí. Tvářit se, že za to můžou separáti je právně irelevantní. Důsledkem je, že Mordor ...Zobrazit celý příspěvek

      To, že je nechali (v podstatě) v bojové zóně je válečný zločin per se. To se taky nesmí. Tvářit se, že za to můžou separáti je právně irelevantní. Důsledkem je, že Mordor nedodržuje Ženevskou konvenci (ano, ano, já vím, je to "jen" další důkaz, že ne) a reciprocita asi není přijatelná. Na druhou stranu co by udělalo s morálkou Mordoru a separátů, kdyby bylo vyhlášeno, že důstojníci Mordoru (včetně separátů), jako ti zodpovědní za chování jednotek, již nepožívají ochrany konvence?Skrýt celý příspěvek

  • ruleta
    22:19 29.07.2022

    Hasek a ruska TV, rozumne odpovedi.

    https://isport.blesk.cz/clanek...

    Hasek a ruska TV, rozumne odpovedi.

    https://isport.blesk.cz/clanek...

    • Jura99
      22:45 29.07.2022

      na Haška dost solidní výkon.

      na Haška dost solidní výkon.

  • lm524a
    22:15 29.07.2022

    Ukraineinfo-CZ Na uzavřeném brífinku v pátek koordinátor Americké národní bezpečnostní rady pro strategickou komunikaci John Kirby oznámil oznámení nového balíčku vojenské ...Zobrazit celý příspěvek

    Ukraineinfo-CZ

    Na uzavřeném brífinku v pátek koordinátor Americké národní bezpečnostní rady pro strategickou komunikaci John Kirby oznámil oznámení nového balíčku vojenské pomoci Ukrajině.
    Kirby řekl, že nový balíček vojenské pomoci bude oznámen "velmi brzy", ale odmítl specifikovat, co v něm bude zahrnuto.
    "Je známo, že budeme hovořit o přidělování zbraní ze stávajících zásob americké armády prezidentským dekretem."
    "Obecně můžete očekávat (v novém balíčku vojenské pomoci) stejné věci jako ve vojenské pomoci, kterou jste již viděli," dodal mluvčí Bílého domu.
    Spojené státy a jejich partneři a spojenci se zavázali předat Ukrajině více než 20 raketových systémů HIMARS, řekl 20. července americký sbor náčelníků štábů generál Mark Milley.
    Celková částka vojenské pomoci Ukrajině od administrativy Joe Bidena je v současné době 8,2 miliardy dolarů.Skrýt celý příspěvek

  • Danik
    21:51 29.07.2022

    Američané zveřejnili, že RF má 18 "filtračních táborů", ve kterých docházelo i k popravám

    https://twitter.com/JackDetsch...

    Američané zveřejnili, že RF má 18 "filtračních táborů", ve kterých docházelo i k popravám

    https://twitter.com/JackDetsch...

    • sugpa
      22:34 29.07.2022

      Nacisti se vším všudy. Střelba do zajatců do masových hrobů. Namísto plynu kamuflovaná hromadná poprava válečných zajatců odstřelem v budově. Už teď je jasné že po válce vyjdou na ...Zobrazit celý příspěvek

      Nacisti se vším všudy. Střelba do zajatců do masových hrobů. Namísto plynu kamuflovaná hromadná poprava válečných zajatců odstřelem v budově.
      Už teď je jasné že po válce vyjdou na světlo odporné hrůzy. Jak se s tím pak vyrovná okolní svět? Potřese rukou novému vůdci a byznys pojede dál jako obvykle... ?Skrýt celý příspěvek

      • Mortles
        23:02 29.07.2022

        Tak tím by se francouzská praxe z Afriky přesunula do Evropy -_-

        Tak tím by se francouzská praxe z Afriky přesunula do Evropy -_-

  • bently
    21:38 29.07.2022

    Pokud Rusko přestane bojovat, skončí válka. Pokud Ukrajina přestane bojovat, skončí Ukrajina. https://twitter.com/AlexKokcha... Jednoduché, ale ...Zobrazit celý příspěvek

    Pokud Rusko přestane bojovat, skončí válka. Pokud Ukrajina přestane bojovat, skončí Ukrajina.

    https://twitter.com/AlexKokcha...

    Jednoduché, ale mrazivě výstižné.Skrýt celý příspěvek

  • The Pale Emperor
    21:37 29.07.2022

    Natáčení na místě Ruského válečného zločinu v Jelenovce. Kameraman natáčí střechu ubikací, když ho v tom ruský voják vyzve k tomu, ať střechu nenatáčí. Proč by neměl natáčet ...Zobrazit celý příspěvek

    Natáčení na místě Ruského válečného zločinu v Jelenovce.

    Kameraman natáčí střechu ubikací, když ho v tom ruský voják vyzve k tomu, ať střechu nenatáčí. Proč by neměl natáčet střechu? Že by proto, že by šlo poznat, že to nebyly HIMARSy, ale že budova byla vypálená zevnitř?

    https://twitter.com/praisethes... Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      23:34 29.07.2022

      Ano.
      Vzpomínám na záběr bezpečnostní kamery na dopad Kalibru na nějakém náměstí: ta šmouha padající rakety byla vidět i na mizerné kameře...

      Ano.
      Vzpomínám na záběr bezpečnostní kamery na dopad Kalibru na nějakém náměstí: ta šmouha padající rakety byla vidět i na mizerné kameře...

      • yellec
        09:51 30.07.2022

        Zrovna tohle je hodně o náhodě. Normální video záznam běží frekvencí 25 snímků za sekundu. (je to složitější,ale pro zjednodušení píšu 25) Takže pokud obraz zabírá ne zrovna velkou ...Zobrazit celý příspěvek

        Zrovna tohle je hodně o náhodě. Normální video záznam běží frekvencí 25 snímků za sekundu. (je to složitější,ale pro zjednodušení píšu 25) Takže pokud obraz zabírá ne zrovna velkou plochu a objekt jím proletí rychleji než za 1/25 sekundy, prostě tam vidět nebude ani ta šmouha. Bezpečnostní kamery mívají kvůli úspoře místa na disku snímkovou frekvenci ještě nižší, takže šance že zachytí raketu je mnohem menší. Při útocích 9/11 tak kamery nezachytily letadlo co narazilo do Pentagonu a různí konspirátoři se z toho mohli zvencnout.Skrýt celý příspěvek

    • Haklang
      09:56 30.07.2022

      Nevím, jestli to tu už zaznělo, ale ono by to bylo právně v podstatě jedno, i kdyby to trefili Ukrajinci, protože se mají umisťovat tak, aby nebyli ohroženi. To, že si Mordor hraje ...Zobrazit celý příspěvek

      Nevím, jestli to tu už zaznělo, ale ono by to bylo právně v podstatě jedno, i kdyby to trefili Ukrajinci, protože se mají umisťovat tak, aby nebyli ohroženi. To, že si Mordor hraje na to, že ti separáti jsou nezávislé země je irelevantní, protože nejsou skoro uznané (a tím i signatáři té konvence), takže odpovědnost je na Mordoru. Tím, že je je umístili do bojové zóny se dopustili válečného zločinu tak jako tak.Skrýt celý příspěvek

  • waggon
    21:23 29.07.2022

    POkud by nekoho zajimalo, co se stalo s "naším" UA velvyslancem, byl povyseny. https://twitter.com/EuropeanPr...

    POkud by nekoho zajimalo, co se stalo s "naším" UA velvyslancem, byl povyseny. https://twitter.com/EuropeanPr...

    • Lalco
      21:36 29.07.2022

      Zaslúžene, je to frajer.

      Zaslúžene, je to frajer.

  • Danik
    21:21 29.07.2022

    Pozor, ne moc pěkný pohled (někdo tu prosil o content warning). Ruská kazetová munice zasáhla autobusovou zastávku v Mykolajivu. nejméně 4 mrtví a 6 ...Zobrazit celý příspěvek

    Pozor, ne moc pěkný pohled (někdo tu prosil o content warning).

    Ruská kazetová munice zasáhla autobusovou zastávku v Mykolajivu. nejméně 4 mrtví a 6 raněných.

    https://twitter.com/JimmySecUK... Skrýt celý příspěvek

    • Standa
      21:46 29.07.2022

      Ve mně se vařej chcanky.......dal bych rusku ultimatum do konce roku a pak odpovědnost celého národa....tvrdý reparace.......a aby při pomyšlení na válku zvraceli jako teď ...Zobrazit celý příspěvek

      Ve mně se vařej chcanky.......dal bych rusku ultimatum do konce roku a pak odpovědnost celého národa....tvrdý reparace.......a aby při pomyšlení na válku zvraceli jako teď Němci....Skrýt celý příspěvek

      • Dovi
        22:15 29.07.2022

        Němci jsou inteligentní národ, který vždy vychovával k morálce a kázni. Selhali, ale dokázali si to připustit, odsoudit a jít jinou cestou. Ničeho z toho se u rusáků nedočkáme.

        Němci jsou inteligentní národ, který vždy vychovával k morálce a kázni. Selhali, ale dokázali si to připustit, odsoudit a jít jinou cestou. Ničeho z toho se u rusáků nedočkáme.

        • Trantor
          22:37 29.07.2022

          K tomu ovšem také byli zvenčí trošku donuceni. Stejně jako Japonci. U Ruska usnul Západ na vavřínech. Minimálně od Gruzínské války se měl Západ probudit. Nechali jsme opět vyrůst ...Zobrazit celý příspěvek

          K tomu ovšem také byli zvenčí trošku donuceni. Stejně jako Japonci. U Ruska usnul Západ na vavřínech. Minimálně od Gruzínské války se měl Západ probudit. Nechali jsme opět vyrůst Vůdce, vykrmen byl našimi penězi a hloupostí některých politiků.Skrýt celý příspěvek

          • Studebaker
            22:50 29.07.2022

            a to iste aj s Cinou hlavne a ich dementnym mackom pu... tam si to zapad vykrmil este x krat tolko a dalej pokracuje az dokial nesposobia vojnu aj oni... co tam mali teraz tie ...Zobrazit celý příspěvek

            a to iste aj s Cinou hlavne a ich dementnym mackom pu... tam si to zapad vykrmil este x krat tolko a dalej pokracuje az dokial nesposobia vojnu aj oni... co tam mali teraz tie lockdowny akoze to je sila, to by ani Orwell nevymyslel... covid len zaminka, nebolo to nic ine nez testy absolutnej poslusnosti.Skrýt celý příspěvek

          • Dovi
            06:38 30.07.2022

            Spojenci mohli trochou donutit, protože stáli Německu okovanou botou na krku... Taková situace s rusákama nebyla po Gruzii, ani po Krymu. A bohužel nenastane ani po Ukrajině, ...Zobrazit celý příspěvek

            Spojenci mohli trochou donutit, protože stáli Německu okovanou botou na krku... Taková situace s rusákama nebyla po Gruzii, ani po Krymu. A bohužel nenastane ani po Ukrajině, nebude k tomu vůle.Skrýt celý příspěvek

        • Marlow
          06:41 30.07.2022

          Kdyby vyhrali valku tak maji busty Hitlera vsude. A o po holocaustu by zahladili stopy a tvarili se ze neexistoval.

          Kdyby vyhrali valku tak maji busty Hitlera vsude. A o po holocaustu by zahladili stopy a tvarili se ze neexistoval.

          • Dovi
            08:43 30.07.2022

            Ano máte právdu. Je to součást toho selhání o kterém jsem psal...

            Ano máte právdu. Je to součást toho selhání o kterém jsem psal...

  • lm524a
    20:57 29.07.2022

    Ukraineinfo - CZ Turecko uvedlo, že zatím "asi "neuvažuje o spolupráci s Ruskou federací na výrobě Bayraktaru jako odpověď na "otázku" prezidenta Putina zda by Turecko nechtělo ...Zobrazit celý příspěvek

    Ukraineinfo - CZ

    Turecko uvedlo, že zatím "asi "neuvažuje o spolupráci s Ruskou federací na výrobě Bayraktaru jako odpověď na "otázku" prezidenta Putina zda by Turecko nechtělo vyrábět drony TB2 Bayraktar i v Rusku.
    Šéf tureckého úřadu pro obranný průmysl Ismail Demir v pátek uvedl, že jeho agentura v současné době neuvažuje o možné spolupráci s Ruskem na společné výrobě bezpilotních letounů:
    "Nemůžu nic říct. Není nic, co by bylo na našem programu a na čem by práce začala. Tento proces je tvořen v rámci politiky Turecké republiky. Budeme pracovat na technickém aspektu problému," řekl Demir.
    Poznámka:
    Khaliuk Bayraktar, generální ředitel turecké společnosti Baykar Makina, vyrábějící známé drony TB2 Bayraktar řekl, že by nikdy nedovolil prodej bezpilotních letounů Bayraktar Rusku a podporuje Ukrajinu v jejím boji za suverenitu a nezávislost.
    Když byl Baykar dotázán na teoretickou možnost dodávek Bayraktaru do Ruska, Baykar odpověděl:
    "Neudělali jsme to a neposkytli jsme je. Ani to nikdy neuděláme. Protože podporujeme Ukrajinu, podporujeme její suverenitu, ve skutečnost je to její boj za nezávislost."Skrýt celý příspěvek

    • Standa
      21:47 29.07.2022

      Osmanská říše byla historicky vždy rival ruského impéria, na tom se nic v dohledné době nezmění.

      Osmanská říše byla historicky vždy rival ruského impéria, na tom se nic v dohledné době nezmění.

      • sugpa
        22:40 29.07.2022

        Velká většina republik a území na jihu bývalého SSSR má obyvatelsto turkické národnosti. Pokud by Rusko ztratilo vliv, nebo se dokonce rozpadlo, posílí zásadně nejen Čína, ale i ...Zobrazit celý příspěvek

        Velká většina republik a území na jihu bývalého SSSR má obyvatelsto turkické národnosti. Pokud by Rusko ztratilo vliv, nebo se dokonce rozpadlo, posílí zásadně nejen Čína, ale i Turecko.Skrýt celý příspěvek

        • Conquer
          22:56 29.07.2022

          Takze dalsi pruser na oblohe...

          Takze dalsi pruser na oblohe...

    • Rase
      22:38 29.07.2022

      Když už nic jiného tak kvůli soupeření o vliv na Kavkaze, Sýrii a střední Asii (hlavně Kazachstánu)*, se budou tradičně střetávat i ve vzdálenější budoucnosti. V současnosti Rusku ...Zobrazit celý příspěvek

      Když už nic jiného tak kvůli soupeření o vliv na Kavkaze, Sýrii a střední Asii (hlavně Kazachstánu)*, se budou tradičně střetávat i ve vzdálenější budoucnosti. V současnosti Rusku pomoct by byla hloupost.

      *doporučuji si přečíst něco o Panturkismu, je to docela zajímavé i pro budoucnost.Skrýt celý příspěvek

  • Cajk
    20:56 29.07.2022

    Polský premiér oficiálně potvrdil, že cesty Polska a Maďarska se rozešly. Morawiecki navíc vyvrátil Orbánovo tvrzení, že Poláci válčí na Ukrajině. Teď už jen vykopnout Maďary z ...Zobrazit celý příspěvek

    Polský premiér oficiálně potvrdil, že cesty Polska a Maďarska se rozešly. Morawiecki navíc vyvrátil Orbánovo tvrzení, že Poláci válčí na Ukrajině.

    Teď už jen vykopnout Maďary z čeho se dá. První by mohla přijít na řadu V4.

    https://tvn24.pl/polska/stosun... Skrýt celý příspěvek

    • TN12
      20:58 29.07.2022

      Já bych je nevykopával, tyhle věci se moc těžko dávají dohromady.

      Já bych je nevykopával, tyhle věci se moc těžko dávají dohromady.

      • pepezdepa
        21:02 29.07.2022

        Ani zdaleka tak složitě, jako rozsekaná Ukrajina. V4 s tímhle dobytkem k ničemu.

        Ani zdaleka tak složitě, jako rozsekaná Ukrajina. V4 s tímhle dobytkem k ničemu.

      • Sprite
        21:09 29.07.2022

        V4 nikdy pohromadě nebyla, takže je to fuk.

        V4 nikdy pohromadě nebyla, takže je to fuk.

      • Sprite
        21:22 29.07.2022

        V podstatě to byla jen Babišova platforma pro zviditelňování se na uprchlících..

        V podstatě to byla jen Babišova platforma pro zviditelňování se na uprchlících..

        • bently
          21:27 29.07.2022

          Takhle jednoduše bych to zase neviděl. O intenzivní spolupráci s Maďarskem prostřednictvím platformy V4 stálo tradičně Polsko, a obráceně to platilo taktéž (oni totiž ti spojenci ...Zobrazit celý příspěvek

          Takhle jednoduše bych to zase neviděl.
          O intenzivní spolupráci s Maďarskem prostřednictvím platformy V4 stálo tradičně Polsko, a obráceně to platilo taktéž (oni totiž ti spojenci Maďarsku v Evropě ubývali už před začátkem války na UA).
          Já vždycky spíše tvrdil, že to je V2+V2 = ČR + SR & PL + HUN, nicméně válka z toho - aspoň v zahraničně-politických otázkách - udělala o něco celistvější blok V3+V1.Skrýt celý příspěvek

          • Roland
            21:34 29.07.2022

            Ona v4 se kdysi profilovala jako protiváha ke splašencům v EU - to by smysl dávalo. Co ted HU předvádí je úplně mimo mísu

            Ona v4 se kdysi profilovala jako protiváha ke splašencům v EU - to by smysl dávalo. Co ted HU předvádí je úplně mimo mísu

          • majales
            22:10 29.07.2022

            Polsko mělo vždy dobré vztahy s Uhry a to už od středověku. Měli dlouho společnou hranici. To, že se teď Polsko od Maďarska odvrací, je pochopitelné.. S Orbánem to nepůjde, možná ...Zobrazit celý příspěvek

            Polsko mělo vždy dobré vztahy s Uhry a to už od středověku. Měli dlouho společnou hranici. To, že se teď Polsko od Maďarska odvrací, je pochopitelné.. S Orbánem to nepůjde, možná až přijde někdo nový...Skrýt celý příspěvek

    • bently
      21:01 29.07.2022

      Jakmile dává od Maďarska ruce pryč už i Kaczyńského Polsko, je pro Maďary opravdu zle. Viktorova země se stává osamoceným "evropským" ostrovem s nejbližším druhem v podobě ...Zobrazit celý příspěvek

      Jakmile dává od Maďarska ruce pryč už i Kaczyńského Polsko, je pro Maďary opravdu zle. Viktorova země se stává osamoceným "evropským" ostrovem s nejbližším druhem v podobě Běloruska, což mu ve strukturách EU garantuje prakticky nulovou vyjednávací sílu a vliv.
      A s V4 v původním formátu je téměř bez pochyb konec.Skrýt celý příspěvek

      • TN12
        21:07 29.07.2022

        Tohle je věc diplomacie, když chci někoho přesvědčit nebo mu umožnit změnit názor, je lepší mít možnost s ním mluvit. Pokud by Maďarsko odešlo samo, je to něco jiného.

        Tohle je věc diplomacie, když chci někoho přesvědčit nebo mu umožnit změnit názor, je lepší mít možnost s ním mluvit. Pokud by Maďarsko odešlo samo, je to něco jiného.

        • bently
          21:11 29.07.2022

          Jedna věc je, jestli V4 formálně přežije, a druhá, jestli bude žít. A Viktor tento formát svými postoji ve válce na UA definitivně rozbil (zatímco zbytek V4 má k sobě ...Zobrazit celý příspěvek

          Jedna věc je, jestli V4 formálně přežije, a druhá, jestli bude žít. A Viktor tento formát svými postoji ve válce na UA definitivně rozbil (zatímco zbytek V4 má k sobě zahraničně-politicky nejblíže za hodně dlouhé roky).
          Vím - on sám za tím "rozbíjením" V4 vidí Sorose a Západ, jak nedávno někde prohlásil, ale to není nic jiného než pouhý důkaz toho, jak moc už je tento pán mimo a jak moc ho prakticky absolutní moc v zemi za poslední roky "šoupnula".Skrýt celý příspěvek

          • DanCZer
            22:04 29.07.2022

            Očekávám transformaci a rozšíření (případně transformaci/ rozpad a založení nového spojenectví, pokud bude Maďarsko blbnout jako doposud) o státy nám názorově blízké. Krásně se to ...Zobrazit celý příspěvek

            Očekávám transformaci a rozšíření (případně transformaci/ rozpad a založení nového spojenectví, pokud bude Maďarsko blbnout jako doposud) o státy nám názorově blízké. Krásně se to ukázalo během posledních měsíců, jak moc blízko k sobě mají ČR, SR, Polsko, Pobaltské státy a Slovinsko. V tomhle složení už nejde v rámci EU o bezvýznamnou skupinku. POKUD v budoucnu dojde k rozšíření EU o Ukrajinu, váha takového uskupení výrazně vzroste. Samozřejmě že jak pomine současné nebezpečí, objeví se třecí plochy, ale byla by škoda nevyužít vzniklého momentu v politice těchto zemí a nepřetavit to do něčeho konkrétnějšího. Myslím si, že by z toho mohli profitovat všichni zúčastnění!Skrýt celý příspěvek

    • emsy
      21:21 29.07.2022

      Lepsie riesenie je zmrazit vztahy s orbanom ako s madarskom. O par rokov moze prist proeuropsla vlada a potom mozebyt spolupraca prospesna preobe strany. Tym, co viki teraz robi, ...Zobrazit celý příspěvek

      Lepsie riesenie je zmrazit vztahy s orbanom ako s madarskom. O par rokov moze prist proeuropsla vlada a potom mozebyt spolupraca prospesna preobe strany.
      Tym, co viki teraz robi, si len kope hrob.Skrýt celý příspěvek

    • Miroslav
      21:37 29.07.2022

      Maďarsko je kukučie vajce v strede Európy. Do V4 nepatria jazykovo, historicky a hlavne nie dlhodobými názormi

      Maďarsko je kukučie vajce v strede Európy. Do V4 nepatria jazykovo, historicky a hlavne nie dlhodobými názormi

      • bently
        21:40 29.07.2022

        Kukaččí vejce? Spíš Putinův pukavec.
        Ale tak aspoň budou mít tu jaderku od Rosatomu a plyn za lepší cash - a to se vyplatí.

        Kukaččí vejce? Spíš Putinův pukavec.
        Ale tak aspoň budou mít tu jaderku od Rosatomu a plyn za lepší cash - a to se vyplatí.

      • Uvidis
        21:58 29.07.2022

        Pls negeneralizuj. To ze je ten chuj vo vlade, neznamena , ze madari s tym suhlasia. Moze sa stat, ze za rok budeme mat Fica, a potom to bude zaujimave aj u nas...

        Pls negeneralizuj. To ze je ten chuj vo vlade, neznamena , ze madari s tym suhlasia. Moze sa stat, ze za rok budeme mat Fica, a potom to bude zaujimave aj u nas...

        • Conquer
          22:29 29.07.2022

          Ved si toho xuja zvolili uz po invazii rusov. Ked som bol naposledy v Madarsku, snad kazde stvrte auto malo na kufri nalepku mapky s pred Trianonu.

          Ved si toho xuja zvolili uz po invazii rusov. Ked som bol naposledy v Madarsku, snad kazde stvrte auto malo na kufri nalepku mapky s pred Trianonu.

          • Uvidis
            22:37 29.07.2022

            Jo , ja ho nemam na aute, a nema ho mojich x kamosov. Ano, su ludia, co si ho daju na auto. A neodsudzujem ich. Je to mapa. Symbol. Nic viac. Som Madar, neodsudim madara, ked si da ...Zobrazit celý příspěvek

            Jo , ja ho nemam na aute, a nema ho mojich x kamosov. Ano, su ludia, co si ho daju na auto. A neodsudzujem ich. Je to mapa. Symbol. Nic viac. Som Madar, neodsudim madara, ked si da mapu velkeho uhorska na auto.. Co s tym dosiahne ? Nic...Skrýt celý příspěvek

          • Conquer
            22:47 29.07.2022

            Aj na Slovensku mame symbol na kufroch - zeleny dvojkriz. Co tym dosiahnu? Nic, ale vypoveda to dost o majitelovi auta, ze je to primitivne sovinisticke fasisticke howado.

            Aj na Slovensku mame symbol na kufroch - zeleny dvojkriz. Co tym dosiahnu? Nic, ale vypoveda to dost o majitelovi auta, ze je to primitivne sovinisticke fasisticke howado.

          • Uvidis
            23:00 29.07.2022

            On uz mal vtedy asi tretie volebne obdobie, co vyhral. Predtym polozili socialisti Madarsko na kolena, Gyyrcsany bol premier, a video vyslo na verejnost, kde hovori , klamali sme ...Zobrazit celý příspěvek

            On uz mal vtedy asi tretie volebne obdobie, co vyhral. Predtym polozili socialisti Madarsko na kolena, Gyyrcsany bol premier, a video vyslo na verejnost, kde hovori , klamali sme rano, naobed a vecer, a krajina je v pici... Toto povedal premier Madarska...Skrýt celý příspěvek

      • Uvidis
        22:11 29.07.2022

        Jazykovo nie, nazormy Orbana nie, ale historicky kurevsky patria do v4, ako Slovensky madar, asi viem posudit

        Jazykovo nie, nazormy Orbana nie, ale historicky kurevsky patria do v4, ako Slovensky madar, asi viem posudit

    • Uvidis
      22:32 29.07.2022

      Poliaci a madari boli 2 bratanky, piju z jednej sklanky, kym nedosiel Putin a utok na Ukrainu..Madarska pravica sa do nohy postavila za Putina, Orban detto, ale to nie je madarsky ...Zobrazit celý příspěvek

      Poliaci a madari boli 2 bratanky, piju z jednej sklanky, kym nedosiel Putin a utok na Ukrainu..Madarska pravica sa do nohy postavila za Putina, Orban detto, ale to nie je madarsky narod.. Citam madarske praviciarske clanky, sem tam im napisem, ze by vytali chlebom a solou rusov, teraz nenavidia poliakov.. Hovorim o pravici, nie normalny ludiaSkrýt celý příspěvek

    • Rase
      22:41 29.07.2022

      ČR by se měla teď spíš orientovat na Slavkovský formát (SR, ČR a Rakousko). V4 ať řeší studentské pobyty a kulturní akce, zkrátka tak jako kdysi, politiku ale raději již nikdy.

      ČR by se měla teď spíš orientovat na Slavkovský formát (SR, ČR a Rakousko). V4 ať řeší studentské pobyty a kulturní akce, zkrátka tak jako kdysi, politiku ale raději již nikdy.

      • Maskot
        23:51 29.07.2022

        za mě ne, mínus Rakousko - dělat s nima trochu kšeft, ok - ale nic víc oni s náma nejsou a nebudou, navíc je to ruská zelenokolonie a dlouho bude zkusit se vnutit do Pobaltí + PL ...Zobrazit celý příspěvek

        za mě ne, mínus Rakousko - dělat s nima trochu kšeft, ok - ale nic víc
        oni s náma nejsou a nebudou, navíc je to ruská zelenokolonie a dlouho bude

        zkusit se vnutit do Pobaltí + PL + UA skupiny (možná i s RO nebo s FIN?), která by mohla hypoteticky vzniknout, to bych viděl jako cestu (ať už by tam bylo SK nebo ne)Skrýt celý příspěvek

        • Rase
          10:38 30.07.2022

          Je fakt že v Rakousku se budou vždycky zajímat spíš o to co se děje v Německu. Historicky mi ale přijde dobré obnovovat přátelské vazby s Rakouskem a Slovinskem, než se snažit cpát ...Zobrazit celý příspěvek

          Je fakt že v Rakousku se budou vždycky zajímat spíš o to co se děje v Německu. Historicky mi ale přijde dobré obnovovat přátelské vazby s Rakouskem a Slovinskem, než se snažit cpát někam k Baltu. Nikomu ale svůj názor nenutím .))Skrýt celý příspěvek

    • Rase
      22:43 29.07.2022

      Maďaři už zapomněli kdo rozstřílel jejich povstání v roce 1849 a 1956...

      Maďaři už zapomněli kdo rozstřílel jejich povstání v roce 1849 a 1956...

      • Sergej7490
        10:14 30.07.2022

        Nezabudli. Chruscov. A to bol predsa Ukrajinec…. :-D

        Nezabudli. Chruscov. A to bol predsa Ukrajinec…. :-D

  • Excelent
    20:44 29.07.2022

    K tomuto článku (https://www.rbc.ua/rus/news/vs... byla dole diskuse, že byl dostřel přes 100 km. Nechci být rýpal, ale spíš ...Zobrazit celý příspěvek

    K tomuto článku (https://www.rbc.ua/rus/news/vs... byla dole diskuse, že byl dostřel přes 100 km.
    Nechci být rýpal, ale spíš bych věřil tomu, že fronta není dál než 80-90 km. Podle mě přesnost neklesá se vzdáleností - to není neřízený dělostřelecký granát. Když tam HIMARS doletí, tak by podle mého měl být stejně přesný jako na 40 km.
    Třeba taková Snehurivka je 76 km. Fronta je podle (https://www.understandingwar.o... na půli cesty mezi Chersonem a Mikolajevem, to je taky nějakých 75 km.
    Píše se jenom místo zásahu, ale odpal nepíšou - a o aktuálním průběhu fronty tu nemáme vůbec info...Skrýt celý příspěvek

  • bently
    20:42 29.07.2022

    Rusáci jsou vážně strašně fajn lidi, aneb "ruský voják byl zabit střelbou z vlastních řad, aby z něj prokremelská média obratem udělala hrdinu zabitého Ukrajinci při záchraně ...Zobrazit celý příspěvek

    Rusáci jsou vážně strašně fajn lidi, aneb "ruský voják byl zabit střelbou z vlastních řad, aby z něj prokremelská média obratem udělala hrdinu zabitého Ukrajinci při záchraně mladé ženy v Charkově":

    V prvních dnech únorové invaze sdílely prokremelské ruské zpravodajské kanály příběh o ruském vojákovi, který se obětoval, aby zachránil mladou ženu v Charkově. Žena se podle zpráv ukryla spolu se svou matkou a „neznámým vojákem“ poté, co na ni ukrajinské jednotky začaly střílet. Jak žena, 29letá Karolina Perlifonová, tak další ruský voják, který útok přežil, však nyní uvádějí, že to byli ruští vojáci, kteří zahájili palbu na civilisty a jejich spolubojovníky. Přestože prokremelští propagandisté ​​nikdy neprozradili jméno zabitého vojáka, novinářům z nezávislého ruského mediálního projektu Verstka se jeho příběh podařilo odhalit.

    https://meduza.io/en/feature/2... Skrýt celý příspěvek

    • Mr.Tomas
      21:08 29.07.2022

      To si veľmi dobre pamätám, hneď v prvých dňoch bolo na instagrame niekoľko videí s tou dcérou ktorá to prežila a už vtedy všetko uviedla na pravú mieru. Videá boli z miesta kde sa ...Zobrazit celý příspěvek

      To si veľmi dobre pamätám, hneď v prvých dňoch bolo na instagrame niekoľko videí s tou dcérou ktorá to prežila a už vtedy všetko uviedla na pravú mieru. Videá boli z miesta kde sa to stalo, vysvetľovala ako po nich pálili ruskí vojaci a jeden či dvaja z nich im v tom chceli zabrániť. Tak pálili aj po ňom. Keby tu tak bol niekto kto by mal link na tie videá, ja to už nenájdem, bol to ozaj možno tretí-štvrtý deň vojny.Skrýt celý příspěvek

  • majales
    20:31 29.07.2022

    Nevím jestli bylo.

    Orkové postavili pontonový most přes Dněpr v Chersonu, hned vedle železničního mostu..

    https://twitter.com/COUPSURE/s...

    Nevím jestli bylo.

    Orkové postavili pontonový most přes Dněpr v Chersonu, hned vedle železničního mostu..

    https://twitter.com/COUPSURE/s...

    • alansi
      21:42 29.07.2022

      Jo, už jsem to tu dnes dával, ale nevadí

      Jo, už jsem to tu dnes dával, ale nevadí

  • lm524a
    20:22 29.07.2022

    2785 ruských webů jednou ranou: Hackeři z Anonymous hlásí další fantastický ...Zobrazit celý příspěvek

    2785 ruských webů jednou ranou: Hackeři z Anonymous hlásí další fantastický úspěch

    https://www.fonetech.cz/2785-r...

    Anonymous dali na web telefonní čísla a e-maily členů ruského parlamentu

    https://www.fonetech.cz/jsou-p... Skrýt celý příspěvek

  • Inflex
    20:11 29.07.2022

    Další z kategorie "sankce nás posilují":
    https://www.indiafinancenews.c...
    Rusko nezvládá dodat LNG do Indie.

    Další z kategorie "sankce nás posilují":
    https://www.indiafinancenews.c...
    Rusko nezvládá dodat LNG do Indie.

    • bently
      20:33 29.07.2022

      Nechte už prosím laskavě podobného provokování!
      Putin vyhlásil, že se Rusku prostě bude dařit, tak to tak zkrátka bude, ať už si pisálci z Indie či Západu píšou cokoliv.

      Nechte už prosím laskavě podobného provokování!
      Putin vyhlásil, že se Rusku prostě bude dařit, tak to tak zkrátka bude, ať už si pisálci z Indie či Západu píšou cokoliv.

    • alter01
      20:37 29.07.2022

      Ono by sa aj dodávalo , ale rusi zabudli , že ten plyn vozia zo Sachalin 1 do indie z nemeckými tankermi . a tie tankeri po spustení sankcii nemci odvolali a všetkých 5 nasadili ...Zobrazit celý příspěvek

      Ono by sa aj dodávalo , ale rusi zabudli , že ten plyn vozia zo Sachalin 1 do indie z nemeckými tankermi . a tie tankeri po spustení sankcii nemci odvolali a všetkých 5 nasadili na transport LNG do EU! Lepšie povedané , rusom sa ich nepodarili zobaviť , ako tie lízingové lietadlá.Skrýt celý příspěvek

    • jj284b
      20:49 29.07.2022

      keby len to: https://www.youtube.com/watch?... ruska ekonomika pada raketovym tempom... a financne rezervy ktore este maju, im vystacia maximalne na 2 roky ak budu ...Zobrazit celý příspěvek

      keby len to:

      https://www.youtube.com/watch?...

      ruska ekonomika pada raketovym tempom... a financne rezervy ktore este maju, im vystacia maximalne na 2 roky ak budu minat tymto tempom... skor kratsie, ked zacne platit embargo na ropu a EU diverzifikuje plyn...

      84% ruskeho exportu plynu ide do EU.. len 2% do Ciny.. takze tie "sokujuce clanky" o tom ako Cina zvysuje odber plynu z ruska o 60%, treba dat do suvislosti s celkovym mnozstvom...Skrýt celý příspěvek

  • MacoS
    20:03 29.07.2022

    Snáď to tu ešte nebolo... https://video2.magnet.kiev.ua/...

    Snáď to tu ešte nebolo... https://video2.magnet.kiev.ua/...

    • DanCZer
      20:47 29.07.2022

      Zajímavé sledovat, jak ty rakety mění po startu trajektorii a to velmi výrazně! Netušil jsem, že jsou toho schopné v takové míře...

      Zajímavé sledovat, jak ty rakety mění po startu trajektorii a to velmi výrazně! Netušil jsem, že jsou toho schopné v takové míře...

Načítám diskuzi...