VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská státní vlajka (Zvětšit)

Speciální diskusní stránka o válce na Ukrajině.

Sbírka na podporu ukrajinské armády

Vyzýváme všechny, aby finančně podpořili sbírku na okamžitou pomoc při pořízení vojenského materiálu pro ukrajinskou armádu a domobranu.

Ozbrojené síly a domobrana Ukrajiny nyní urgentně potřebují vojenský materiál pro obranu svých domovů, vlastní země a národní suverenity.

Zastupitelský úřad a Úřad přidělence obrany Ukrajiny v Praze má seznam konkrétních požadavků ukrajinské armády, který lze ihned pořídit od českých firem.

Tato sbírka umožní, aby všichni přátelé a podporovatelé Ukrajiny mohli přispět k zastavení ruské agrese. czechia.mfa.gov.ua

Odkaz: supportukraine.cz

ZBRANĚ PRO UKRAJINU: E-shop pro vyzbrojení ukrajinské armády.

Nahlásit chybu v článku


Komentáře

Zvýraznit příspěvky za posledních:
  • Fiagy
    17:07 21.03.2022

    Andrej Poleščuk @andrewofpolesia Běloruské ministerstvo obrany hlásí, že výsadkáři z Brestu se vrátili na svoji ...Zobrazit celý příspěvek

    Andrej Poleščuk
    @andrewofpolesia

    Běloruské ministerstvo obrany hlásí, že výsadkáři z Brestu se vrátili na svoji základnu.
    https://twitter.com/andrewofpo... Skrýt celý příspěvek

    • The Pale Emperor
      17:09 21.03.2022

      ruské jednotky se před invazí taky vracely na své základny:-)

      ruské jednotky se před invazí taky vracely na své základny:-)

      • Ilawar
        17:40 21.03.2022

        Jj, by mě zajímalo co se doopravdy dělo v něděli 13.3. - oficiálně to označili jako "cvičení". Což by bylo první cvičení v historii blr, které by probíhalo v okolí měst, v noci a ...Zobrazit celý příspěvek

        Jj, by mě zajímalo co se doopravdy dělo v něděli 13.3. - oficiálně to označili jako "cvičení". Což by bylo první cvičení v historii blr, které by probíhalo v okolí měst, v noci a se střelbou.

        Za "cvičení" se dá schovat spousta věcí, od přípravy na invazi, armádní puč, převzetí kontroly nad nespolehlivými jednotkami, demonstrace vojska u hranic, i opravdové cvičení :-)

        Dobré by bylo, pokud by ani lukašenko ani GŠ do války nechtěli. Tak by hráli o čas a každý týden by provedli nějakou akci, kterou by mohli moskalům prezentovat jako příspěvek k tomu, že vážou síly UA a ti je nemohou nasadit proti nim.
        Což nakonec i reálně dělají.
        Jednou je to noční cvičení, jednou odvolání velvyslance... Jen si říkám kolik dalších hodnověrných možností zdržovat ještě mají.

        Nebo už na ně putin zatlačil fest a přes odpor vojáků do toho budou muset jít.
        Uvidíme.Skrýt celý příspěvek

        • Horny
          18:38 21.03.2022

          Je otázkou, jestli má putler v tuhle chvíli vůbec zdroje (tj. dostatek vojáků) aby mohl na Bělorusko nějak moc tlačit. Nezabýval se někdo touhle možností? Kolik má vůbec vojáků v ...Zobrazit celý příspěvek

          Je otázkou, jestli má putler v tuhle chvíli vůbec zdroje (tj. dostatek vojáků) aby mohl na Bělorusko nějak moc tlačit. Nezabýval se někdo touhle možností? Kolik má vůbec vojáků v Bělorusku? Dokázali by tamní vojáci (po odstranění Lukašenka) vyprovodit severoasijce a vyhlásit ozbrojenou neutralitu?

          Já vím, ale občas je pěkné se zasnít...Skrýt celý příspěvek

          • Malarkey
            20:31 21.03.2022

            Vojáci RF v Bělorusku jsou bez podpory Běloruska nahrání. Něco jíst musí.

            Vojáci RF v Bělorusku jsou bez podpory Běloruska nahrání. Něco jíst musí.

          • Horny
            21:22 21.03.2022

            Malarkey - ono jde spíš o to, jestli teď dokážou i přes angažmá v Ukrajině v případě nutnosti ovládnout Bělorusko tak, jak plánovali ovládnout Ukrajinu. Kolik na to mají lidí atd. Zobrazit celý příspěvek

            Malarkey - ono jde spíš o to, jestli teď dokážou i přes angažmá v Ukrajině v případě nutnosti ovládnout Bělorusko tak, jak plánovali ovládnout Ukrajinu.
            Kolik na to mají lidí atd.Skrýt celý příspěvek

  • Janicekmac
    17:00 21.03.2022

    Mykolaiv-Chersonská fronta - další ztráty ...Zobrazit celý příspěvek

    Mykolaiv-Chersonská fronta - další ztráty rusů
    https://twitter.com/UAWeapons/...
    https://twitter.com/UAWeapons/...
    https://twitter.com/Blue_Sauro... Skrýt celý příspěvek

    • Jan Grohmann
      17:16 21.03.2022

      Nechci to nějak znehodnocovat, ale těch popelnic, jako MT-LB, BVP-1/2, BTR-80, má ruská armáda mraky. Otázka je, co sedí uvnitř za vojáky.

      Nechci to nějak znehodnocovat, ale těch popelnic, jako MT-LB, BVP-1/2, BTR-80, má ruská armáda mraky. Otázka je, co sedí uvnitř za vojáky.

      • jj284b
        17:32 21.03.2022

        ano, ale dostat tam nahradu za tieto tiez nieco stoji..

        ano, ale dostat tam nahradu za tieto tiez nieco stoji..

      • Charlie
        17:48 21.03.2022

        Technická: tyhle MT-LB maj nasazený široký (zimní?) pásy... to je šířka jak u rolby a vidím to (alespoň na UA) poprvý.

        Technická: tyhle MT-LB maj nasazený široký (zimní?) pásy... to je šířka jak u rolby a vidím to (alespoň na UA) poprvý.

      • Badysak
        18:32 21.03.2022

        Nabývám dojmu, že chtějí rusové západ odzbrojit.
        Tak nějak, ale zapomínají, že před sto lety nejaký Henry Ford na západě zavedl pásovou výrobu.

        Nabývám dojmu, že chtějí rusové západ odzbrojit.
        Tak nějak, ale zapomínají, že před sto lety nejaký Henry Ford na západě zavedl pásovou výrobu.

  • Fiagy
    16:55 21.03.2022

    Tak se zdá, že putler zahájil ten slibovaný boj s chudobou :-) V Krasnojarském kraji došlo k snížení platů učitelů. Brali okolo 30 000 rublu, teď je to okolo 21 000. Při ...Zobrazit celý příspěvek

    Tak se zdá, že putler zahájil ten slibovaný boj s chudobou :-)

    V Krasnojarském kraji došlo k snížení platů učitelů. Brali okolo 30 000 rublu, teď je to okolo 21 000.
    Při dnešním kurzu je to méně než 200 dolarů.
    Podle plánu. Asi.
    Moskevské letiště v Šeremetěvu poslalo domu 7000 zaměstnanců (zhruba 40% personálu).
    Investiční projekty pozastaveny. Jedna přistávací dráha je uzavřena, stejně jako další terminál (už třetí).
    https://twitter.com/andrewofpo... Skrýt celý příspěvek

    • damik
      17:09 21.03.2022

      ja bych ty vsechny propustene Rusaky poslal bojovat na Ukrajinu; to pomuze vyrest scvrknuti Ruske ekonomiky a vysokou nezamestnanost

      ja bych ty vsechny propustene Rusaky poslal bojovat na Ukrajinu; to pomuze vyrest scvrknuti Ruske ekonomiky a vysokou nezamestnanost

      • Fiagy
        17:13 21.03.2022

        Ano, to by boj s chudobou podpořilo. Ušetří za dávky v nezaměstnanosti, pozděj důchody a v některých případech i příspěvky na děti. Aspoň podle fotek toho co už tam poslal za ...Zobrazit celý příspěvek

        Ano, to by boj s chudobou podpořilo. Ušetří za dávky v nezaměstnanosti, pozděj důchody a v některých případech i příspěvky na děti. Aspoň podle fotek toho co už tam poslal za juniory.Skrýt celý příspěvek

        • Standa
          17:59 21.03.2022

          Ale oni ty dávky dostanou, akorát z kulometu no.....což je vlastně historicky celkem běžné krmivo pro vlastní ruskou populaci .

          Ale oni ty dávky dostanou, akorát z kulometu no.....což je vlastně historicky celkem běžné krmivo pro vlastní ruskou populaci .

    • Roland
      17:38 21.03.2022

      A s nezaměstnaností mládeže - https://www.novinky.cz/valka-n... Jako tohle už je ...Zobrazit celý příspěvek

      A s nezaměstnaností mládeže - https://www.novinky.cz/valka-n...

      Jako tohle už je kurva přes čáru…Skrýt celý příspěvek

      • Falko
        18:02 21.03.2022

        Je to kruté, ale na škodu by to nebolo. Tý s nich, ktorý by boje prežili, by boli poznačený do konca života a vedeli by usmerniť ďalšie generácie, aké svinstvo je vojna.

        Je to kruté, ale na škodu by to nebolo. Tý s nich, ktorý by boje prežili, by boli poznačený do konca života a vedeli by usmerniť ďalšie generácie, aké svinstvo je vojna.

        • Irving
          19:04 21.03.2022

          Nic nezvedne náladu demoralizovaných vojáků více, než když k nim přidělíte nadšené děti, které nemají nejmenší ponětí, co je čeká...

          Nic nezvedne náladu demoralizovaných vojáků více, než když k nim přidělíte nadšené děti, které nemají nejmenší ponětí, co je čeká...

      • Lars
        19:11 21.03.2022

        Pardon, ale sedmnáctiletý zfanatizovaný moloděc může napáchat docela dost škody. Pokud tam vstoupili dobrovolně, škoda jich není.

        Pardon, ale sedmnáctiletý zfanatizovaný moloděc může napáchat docela dost škody. Pokud tam vstoupili dobrovolně, škoda jich není.

      • Horny
        19:12 21.03.2022

        Aneb začátek: https://d15-a.sdn.cz/d_15/c_im... a ...Zobrazit celý příspěvek

        Aneb

        začátek:
        https://d15-a.sdn.cz/d_15/c_im...

        a konec:
        https://pbs.twimg.com/media/FO... Skrýt celý příspěvek

    • alter01
      18:56 21.03.2022

      Skúste veksláci dolár za 220 rubľov , nie putinovský zlatý červonec ! Lebo ruský učiteľ si chce kúpiť dolár , nie predať za 110 rubľov.

      Skúste veksláci dolár za 220 rubľov , nie putinovský zlatý červonec ! Lebo ruský učiteľ si chce kúpiť dolár , nie predať za 110 rubľov.

  • Fiagy
    16:50 21.03.2022

    Jak Ukrajina vyměnila živé vojáky za mrtvé rusy
    https://kyivindependent.com/na...

    Jak Ukrajina vyměnila živé vojáky za mrtvé rusy
    https://kyivindependent.com/na...

  • Ilawar
    16:49 21.03.2022

    Tak už rusáci zase střílí po neozbrojených demonstrantech - Cherson.

    na stránce jsou 2 videa:
    https://twitter.com/most_ks_ua...

    Tak už rusáci zase střílí po neozbrojených demonstrantech - Cherson.

    na stránce jsou 2 videa:
    https://twitter.com/most_ks_ua...

    • damik
      17:13 21.03.2022

      to budou mit v Haagu prace tak na pristich 20 let; nez vsechny Ruske valecne zlociny z dokumentuji

      to budou mit v Haagu prace tak na pristich 20 let; nez vsechny Ruske valecne zlociny z dokumentuji

  • Knight
    16:48 21.03.2022

    Putinov dvorní šašo už si nakláňa ľud na svoju ...Zobrazit celý příspěvek

    Putinov dvorní šašo už si nakláňa ľud na svoju stranu

    https://twitter.com/andrewofpo...

    https://twitter.com/andrewofpo... Skrýt celý příspěvek

  • The Pale Emperor
    16:46 21.03.2022

    rusko-Japonská vztahy se vyostřují.

    https://twitter.com/Liveuamap/...

    rusko-Japonská vztahy se vyostřují.

    https://twitter.com/Liveuamap/...

    • Mortles
      18:04 21.03.2022

      Mnoho bych si od toho fakticky nesliboval (kromě zvýšení cen ryb v Japonsku, hodně se toho dováží ze severu), ale fakticky se vrací jejich vztah někam do roku 1956. Jestli si už ...Zobrazit celý příspěvek

      Mnoho bych si od toho fakticky nesliboval (kromě zvýšení cen ryb v Japonsku, hodně se toho dováží ze severu), ale fakticky se vrací jejich vztah někam do roku 1956. Jestli si už Japonci zrušili ten post ministra pro Rusko (oni mají post třeba ministra pro jaderný odpad, japonská vláda je složitý systém), tak to jsem nezaregistroval.Skrýt celý příspěvek

  • Balrog
    16:45 21.03.2022

    Maripol furt drží a "kouše":
    https://twitter.com/AlexandruC...

    Maripol furt drží a "kouše":
    https://twitter.com/AlexandruC...

    • The Pale Emperor
      16:49 21.03.2022

      Byl bych opatrný s takovými posty. Sice potopení hlídkového člunu asi není zas až tak nereálný, ale dodnes jsme třeba neviděli ty Il-76, nebo údajné potopení Vasily Bykov.

      Byl bych opatrný s takovými posty. Sice potopení hlídkového člunu asi není zas až tak nereálný, ale dodnes jsme třeba neviděli ty Il-76, nebo údajné potopení Vasily Bykov.

      • Cajk
        18:05 21.03.2022

        Zníčili člun Projekt 03160, 2 tanky a 17 vojáků. Což není mnoho za posledních 24 hodin a proto by se tomu dalo i věřit. K tomu měl Azov získat ještě několik RPG-30, AGS-17, 9K111 ...Zobrazit celý příspěvek

        Zníčili člun Projekt 03160, 2 tanky a 17 vojáků. Což není mnoho za posledních 24 hodin a proto by se tomu dalo i věřit. K tomu měl Azov získat ještě několik RPG-30, AGS-17, 9K111 Fagot a kulomety Kord.Skrýt celý příspěvek

    • Balrog
      16:49 21.03.2022

      jinak, zde je zajímavé vlákno se spoustou zajímavých informací podávaných s odstupem od každodennosti:
      https://twitter.com/PhillipsPO...

      jinak, zde je zajímavé vlákno se spoustou zajímavých informací podávaných s odstupem od každodennosti:
      https://twitter.com/PhillipsPO...

  • DuPo
    16:43 21.03.2022

    Ukrajinci hlásí, že dobyli zpět obec Makarov na západ od Kyjeva. Tím podle ukrajinských sil dochází k odříznutí ruských sil, které jsou u trasy ...Zobrazit celý příspěvek

    Ukrajinci hlásí, že dobyli zpět obec Makarov na západ od Kyjeva. Tím podle ukrajinských sil dochází k odříznutí ruských sil, které jsou u trasy M-06.
    https://twitter.com/andrewofpo... Skrýt celý příspěvek

    • Ilawar
      17:09 21.03.2022

      Mezi silnicemi M-07 a M-06 jsou v oblasti mezi Makarovem a řekou Buča, Dmitrivka na M-06 ještě dvě okresky. Jedna je blízko Mararova, možná ji má UA pod kontrolou, ale je za řekou ...Zobrazit celý příspěvek

      Mezi silnicemi M-07 a M-06 jsou v oblasti mezi Makarovem a řekou Buča, Dmitrivka na M-06 ještě dvě okresky.
      Jedna je blízko Mararova, možná ji má UA pod kontrolou, ale je za řekou Zdviž, tak bych na to nesázel.
      Druhá okreska je uprostřed oblasti, 15km daleko od Makarova.
      Spojuje Nemishaieve - Mikolaiivka.

      To na úplné odříznutí od silnic nevypadá.Skrýt celý příspěvek

    • Jan Grohmann
      17:44 21.03.2022

      https://www.map.army/?ShareID=... Podle všeho se bavíme o čtyřech ruských mechanizovaných praporech. Ale zdá se, že se tam rýsuje ještě větší kotel pro ...Zobrazit celý příspěvek

      https://www.map.army/?ShareID=...

      Podle všeho se bavíme o čtyřech ruských mechanizovaných praporech. Ale zdá se, že se tam rýsuje ještě větší kotel pro ruské jednotky.

      Situace ale pro Ukrajince nevypadá dobře u Severodonětsku.Skrýt celý příspěvek

      • tosomjapeter
        20:39 21.03.2022

        dufam ze vydrzia pri tom severodonetsku ukrainci.

        dufam ze vydrzia pri tom severodonetsku ukrainci.

    • sgaba
      17:48 21.03.2022

      Ráno jsem zdílel toto:
      https://mobile.twitter.com/Nrg...

      Ráno jsem zdílel toto:
      https://mobile.twitter.com/Nrg...

  • Fiagy
    16:39 21.03.2022

    Ruský fantasy autor Sergej Lukjaněnko prohlásil, že český národ má sklony k ...Zobrazit celý příspěvek

    Ruský fantasy autor Sergej Lukjaněnko prohlásil, že český národ má sklony k nacismu.
    https://nerdfix.cz/clanek/rusk... Skrýt celý příspěvek

    • Danik
      16:44 21.03.2022

      Ajeje, nechtěli už by se ti Rusové sebrat a jít prostě doprdele? Oni všichni žijí ve své fantasy...kde Rusko je ta super pohádková země, kterou síly temna chtějí zničit....Oni na ...Zobrazit celý příspěvek

      Ajeje, nechtěli už by se ti Rusové sebrat a jít prostě doprdele? Oni všichni žijí ve své fantasy...kde Rusko je ta super pohádková země, kterou síly temna chtějí zničit....Oni na to nepotřebují autory...

      No, takže kdepak jsou ty Spydery? Slováci už tam Patrioty mají.Skrýt celý příspěvek

    • Silver
      16:47 21.03.2022

      Tak to ste v prdeli. Tak to začalo aj na Ukrajine.

      Tak to ste v prdeli. Tak to začalo aj na Ukrajine.

      • StandaBlabol
        17:50 21.03.2022

        Z Rusáků už strach nejde. V prdeli budeme, až se na nás na.erou Ukrajinci...

        Z Rusáků už strach nejde. V prdeli budeme, až se na nás na.erou Ukrajinci...

    • Mortles
      16:59 21.03.2022

      A tak hezký knížky psal, toho byla plná Pevnost. Ale je to prostě další putinův fašoun... Aspoň se bude lidem lépe vysvětlovat, proč je třeba zbrojit.

      A tak hezký knížky psal, toho byla plná Pevnost. Ale je to prostě další putinův fašoun... Aspoň se bude lidem lépe vysvětlovat, proč je třeba zbrojit.

    • Rošťák
      16:59 21.03.2022

      A to jsem měl obě knihy rád...... škoda no

      A to jsem měl obě knihy rád...... škoda no

      • flanker.jirka
        17:13 21.03.2022

        Asi nejlepší by bylo jeho vlastní myšlenky z knih proti němu použít v diskusi :-D

        Asi nejlepší by bylo jeho vlastní myšlenky z knih proti němu použít v diskusi :-D

    • Poly
      17:04 21.03.2022

      Asi by bylo záhodno začít posílat všechny Rusáky plošně domů a zabavit jim příbytky. Alespoň by měli kde bydlet migranti. Stejně na to dojde a nevím na co čekají.

      Asi by bylo záhodno začít posílat všechny Rusáky plošně domů a zabavit jim příbytky. Alespoň by měli kde bydlet migranti. Stejně na to dojde a nevím na co čekají.

    • Klimesov
      17:07 21.03.2022

      Šáhni Rusákovi na prachy a hned jsi fašista, nacista, satanista, vyznavač woodoo, jíš malé děti, vyvoláváš duchy, obcuješ s ježky a já nevím co všechno. Ale proč ne že :D :D ...Zobrazit celý příspěvek

      Šáhni Rusákovi na prachy a hned jsi fašista, nacista, satanista, vyznavač woodoo, jíš malé děti, vyvoláváš duchy, obcuješ s ježky a já nevím co všechno.
      Ale proč ne že :D :D
      Nicméně, můj život se rapidně změní po tomto čtení. :D :DSkrýt celý příspěvek

      • RiMr71
        17:49 21.03.2022

        Na prachy... na dolary jim nikdo nesmí sahat...a na Burgery z mekáče, Instagram, Twitter, IPhony, Adidasky, Audiny a Mercedesy, Raybany atd atd...

        Na prachy... na dolary jim nikdo nesmí sahat...a na Burgery z mekáče, Instagram, Twitter, IPhony, Adidasky, Audiny a Mercedesy, Raybany atd atd...

      • Kanaďan
        18:27 21.03.2022

        Zapomněl jste na traktoristy... :-D

        Zapomněl jste na traktoristy... :-D

    • Magister_Peditum
      20:28 21.03.2022

      Asi na tom něco bude, protože mám čím dál větší pocit, že by bylo zahodno se všeho v české kotlině ruského zbavit nadobro. Asi jsem nacista, no...

      Asi na tom něco bude, protože mám čím dál větší pocit, že by bylo zahodno se všeho v české kotlině ruského zbavit nadobro. Asi jsem nacista, no...

  • dusan1
    16:38 21.03.2022

    https://topwar.ru/193772-udar-... Ruské "úspechy" sa ...Zobrazit celý příspěvek

    https://topwar.ru/193772-udar-...

    Ruské "úspechy" sa už zúžili len na fantastické čísla "zničenej" ukrajinskej techniky ... už dnešné čísla sú mimo reality, ale ruské ovečky sú ešte chápavé ... uvidíme, kedy im začne "svitať", že tú so totálne bludy : )Skrýt celý příspěvek

    • Janicekmac
      16:43 21.03.2022

      jako možná tam dávají čísla svých i ukrajinských ztrát dohromady :D

      jako možná tam dávají čísla svých i ukrajinských ztrát dohromady :D

      • The Pale Emperor
        16:49 21.03.2022

        x2.

        x2.

    • Toomk
      18:06 21.03.2022

      To už jak japonské námořnictvo, který koncem války potápělo letadlové lodě, jak na běžícím páse :)

      To už jak japonské námořnictvo, který koncem války potápělo letadlové lodě, jak na běžícím páse :)

  • Danik
    16:24 21.03.2022

    https://twitter.com/andrewofpo...

    Tohle je snad prvně co během invaze vidím ty jejich oboustranné převlečníky, toho Ivana si nevšímejte.

    https://twitter.com/andrewofpo...

    Tohle je snad prvně co během invaze vidím ty jejich oboustranné převlečníky, toho Ivana si nevšímejte.

    • Torong
      16:38 21.03.2022

      No možná podle velení už nastalo jaro, protože ten převlečník je jarní... Jinak co jsem viděl na videích tak funguje fakt dobře. Akorát výsledný efekt kazí to, že veškerou další ...Zobrazit celý příspěvek

      No možná podle velení už nastalo jaro, protože ten převlečník je jarní... Jinak co jsem viděl na videích tak funguje fakt dobře. Akorát výsledný efekt kazí to, že veškerou další výstroj - vesty, batohy, sumky... mají v digital floře, takže je to k ničemu. A to je důvod proč je nakonec lepší maskáč ve stylu multicam, než speciální digitály, které maskují líp. Ani Amíci si nemůžou dovolit mít pro každého vojáka několik sad výstroje podle prostředí/ročního období.Skrýt celý příspěvek

      • Fiagy
        16:42 21.03.2022

        Obzvlášť pokud to potom vyladí těma elegantníma izolepama v jásavých barvách.

        Obzvlášť pokud to potom vyladí těma elegantníma izolepama v jásavých barvách.

      • Danik
        16:53 21.03.2022

        Souhlasím, on ten oboustranný převlečník (mají myslím jaro/léto a poušť/polopoušť) funguje dobře, ale na tu výstroj by to chtělo něco neutrálnějšího než tmavou floru (do pouště jim ...Zobrazit celý příspěvek

        Souhlasím, on ten oboustranný převlečník (mají myslím jaro/léto a poušť/polopoušť) funguje dobře, ale na tu výstroj by to chtělo něco neutrálnějšího než tmavou floru (do pouště jim zas dávali výstroj a přilbu v pískové a pár jednotek mělo komplet "zesvětlený MC")

        https://english.alarabiya.net/...

        https://lithuaniatribune.com/r...

        https://imgur.com/a/5dZDg... Skrýt celý příspěvek

        • Torong
          17:29 21.03.2022

          To jo. "Pouštní floru" udělali speciálně do Sýrie. Další z potěmkinových vesnic. Toho mají jen pár kusů, zbytek jenom v té zelené. A právě proto mají Amíci Multicam resp. Scorpion ...Zobrazit celý příspěvek

          To jo. "Pouštní floru" udělali speciálně do Sýrie. Další z potěmkinových vesnic. Toho mají jen pár kusů, zbytek jenom v té zelené. A právě proto mají Amíci Multicam resp. Scorpion a všechny doplňky v něm. USMC sice zůstala u digitálu, ale veškeré doplňky vyřešila barvou Cojot (písková).Skrýt celý příspěvek

  • Fiagy
    16:21 21.03.2022

    RuSSákům prostě pravda nikdy nevoněla. Ruská diplomacie si v pondělí předvolala velvyslance Spojených států kvůli „nepřijatelnému“ komentáři amerického prezidenta Joea Bidena. Ten ...Zobrazit celý příspěvek

    RuSSákům prostě pravda nikdy nevoněla.
    Ruská diplomacie si v pondělí předvolala velvyslance Spojených států kvůli „nepřijatelnému“ komentáři amerického prezidenta Joea Bidena. Ten o ruském prezidentovi Vladimiru Putinovi prohlásil, že je to válečný zločinec a vrah.
    Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/za... Skrýt celý příspěvek

    • Inflex
      16:41 21.03.2022

      A co maj za problém? Možná na něco zapomněl, ale tak už není nejmladší. Možná aspoň na mafána a fašouna si teda moh vzpomenout, to je pravda.

      A co maj za problém? Možná na něco zapomněl, ale tak už není nejmladší. Možná aspoň na mafána a fašouna si teda moh vzpomenout, to je pravda.

  • Falko
    16:20 21.03.2022

    Môj skromný postreh zo včerajšieho dňa. Vraj v Bielorusi začína partizánska vojna.... Mám v sebe nádej, že Putler a tá jeho banda budú za dva tri týždne otvárať ďalší front, niekde ...Zobrazit celý příspěvek

    Môj skromný postreh zo včerajšieho dňa. Vraj v Bielorusi začína partizánska vojna.... Mám v sebe nádej, že Putler a tá jeho banda budú za dva tri týždne otvárať ďalší front, niekde inde, ako pôvodne chceli.Skrýt celý příspěvek

    • The Pale Emperor
      16:38 21.03.2022

      Hodně rychle by se to tam mohlo (i se západním popostrčením?:-) ) proměnit v revoltu proti Lukašenkovi a válku proti Putinovi. Prý 60 % vojáků Běloruské armády odmítá invazi na ...Zobrazit celý příspěvek

      Hodně rychle by se to tam mohlo (i se západním popostrčením?:-) ) proměnit v revoltu proti Lukašenkovi a válku proti Putinovi. Prý 60 % vojáků Běloruské armády odmítá invazi na Ukrajinu, důstojnictvo odchází, lidé protestují, opozice v čele s Cichanouskovou se do toho obouvá, dobrovolníci bojující na Ukrajinské straně, přerušené železnice, letáky po městech...Skrýt celý příspěvek

      • Falko
        18:16 21.03.2022

        Bielorusi nemajú, čo stratiť. Naozaj ich stačí popostrčiť, len sa boja. Lebo za nimi nestál celý svet, keď chceli po zmanipulovanych voľbách zmeniť svoju krajinu. A nebolo to, tak ...Zobrazit celý příspěvek

        Bielorusi nemajú, čo stratiť. Naozaj ich stačí popostrčiť, len sa boja. Lebo za nimi nestál celý svet, keď chceli po zmanipulovanych voľbách zmeniť svoju krajinu. A nebolo to, tak dávno. Viem, že napr. s mojej obľúbenej Bieloruskej kapely zmizol spevák...Skrýt celý příspěvek

      • Badysak
        18:42 21.03.2022

        Žádné popostrkování jen a´t se začnou ruské dobrosrdečnosti bránit sami jako ukrainci pomoc až potom.

        Žádné popostrkování jen a´t se začnou ruské dobrosrdečnosti bránit sami jako ukrainci pomoc až potom.

    • Torong
      16:40 21.03.2022

      Na to jsem taky zvědavý. Osobně si myslím, že pokud by se armáda Běloruska vzbouřila, nastal by pro Putina rychlý konec. Celá severní fronta by se mu zhroutila.

      Na to jsem taky zvědavý. Osobně si myslím, že pokud by se armáda Běloruska vzbouřila, nastal by pro Putina rychlý konec. Celá severní fronta by se mu zhroutila.

    • Upgrade
      16:51 21.03.2022

      KGB plánuje vykonať čistky na bieloruských železniciach. Komunita železničných pracovníkov uvádza, že čistky môžu postihnúť tých, ktorí pracujú s dokumentmi s obmedzenou ...Zobrazit celý příspěvek

      KGB plánuje vykonať čistky na bieloruských železniciach. Komunita železničných pracovníkov uvádza, že čistky môžu postihnúť tých, ktorí pracujú s dokumentmi s obmedzenou distribúciou, a tých zamestnancov, ktorí súvisia s organizáciou vlakovej dopravy.

      KGB nemôže zaručiť 100% bezpečnosť pohybu vojenských vlakov a chrániť dôležité dáta. Uvádza sa tiež, že zamestnanci bieloruských železníc boli nútení podpísať dokument s hrozbami trestnej zodpovednosti za účasť na železničnej vojne a výzvami na to.

      Je potrebné poznamenať, že rétorika administratívy je nasledovná: „Ak sa čokoľvek stane, nikto sa nebude na nič pýtať, existuje príkaz KGB, všetci viete a rozumiete, čo sa stane...“
      https://twitter.com/MotolkoHel... Skrýt celý příspěvek

  • Dunnk
    16:08 21.03.2022

    Nebyl by nějaký článek nebo komentář od pana Vašíčka, na téma použití dělostřelectva na Ukrajině? Z těch předchozích článků mě přišlo, že pokud není dělostřelecká munice naváděná, ...Zobrazit celý příspěvek

    Nebyl by nějaký článek nebo komentář od pana Vašíčka, na téma použití dělostřelectva na Ukrajině?
    Z těch předchozích článků mě přišlo, že pokud není dělostřelecká munice naváděná, tak je nutné použít velké množství munice na zničení obrněných cílů.
    Ve videích je vždy vidět jenom několik dopadů munice a zásah cíle.
    Chápu, že to je sestříhané, ale ani okolí těch cílů nebývá úplně rozorané krátery.Skrýt celý příspěvek

    • ruleta
      16:18 21.03.2022

      Na navadeni velmi casto pouzivaji drony a "smart" pouzivaji minimalne u Kyjeva obe strany.

      Na navadeni velmi casto pouzivaji drony a "smart" pouzivaji minimalne u Kyjeva obe strany.

    • jj284b
      16:27 21.03.2022

      zaujimalo by ma kolko stoja take GPS kity na municiu... skoda ze americke nie su kompatibilne s ukrajinskou municiou...

      zaujimalo by ma kolko stoja take GPS kity na municiu... skoda ze americke nie su kompatibilne s ukrajinskou municiou...

  • marosj
    15:31 21.03.2022

    Ukrajinské delostrelectvo v akcii:
    https://twitter.com/Blue_Sauro...

    Neprestáva ma udivovať, ako nerušene tam Ukrajinci lietajú s dronmi.

    Ukrajinské delostrelectvo v akcii:
    https://twitter.com/Blue_Sauro...

    Neprestáva ma udivovať, ako nerušene tam Ukrajinci lietajú s dronmi.

    • Roko
      15:55 21.03.2022

      vyska 2-3 km, hluk "bojov" z okolia, hoci len sum lesa vie zakryt zvuk prilietajuci dron, nehovoriac o tom, ze rusi maju "taktiku" pusteneho motora, aby vedel sofer vcas rozbehnut ...Zobrazit celý příspěvek

      vyska 2-3 km, hluk "bojov" z okolia, hoci len sum lesa vie zakryt zvuk prilietajuci dron, nehovoriac o tom, ze rusi maju "taktiku" pusteneho motora, aby vedel sofer vcas rozbehnut , uhnut, nech si to nazvu akokolvek.. to bol aj dovod preco 2x rychlejsie spotrebovali pridelene palivoSkrýt celý příspěvek

      • jj284b
        15:57 21.03.2022

        To je nic... Bayraktary v novej verzii ktoru uz na Ukrajine maju, nosia nove opticke cidlo schopne dialkoveho pozorovania.. napr utok na Chersonske letisko pozoroval dron Bayraktar ...Zobrazit celý příspěvek

        To je nic... Bayraktary v novej verzii ktoru uz na Ukrajine maju, nosia nove opticke cidlo schopne dialkoveho pozorovania.. napr utok na Chersonske letisko pozoroval dron Bayraktar na vzdialenost 48km... (bolo vidiet vzdialenost ciela na kamerovom zazname)Skrýt celý příspěvek

        • Roko
          16:00 21.03.2022

          jo ja hovorim o komercnych dronoch ktore su neni tak operativne drahe v pripade, ze by im ich niekto zostrelil... to su filmarske drony s gps , viac nepotrebujes, SOF behaju s dji ...Zobrazit celý příspěvek

          jo ja hovorim o komercnych dronoch ktore su neni tak operativne drahe v pripade, ze by im ich niekto zostrelil... to su filmarske drony s gps , viac nepotrebujes, SOF behaju s dji mavicom a podobne vreckove drony... bayraktaris budu mat podla mna zatvu ked sa ruZke jednotky uplne zakopu a prejdu do defenzivy, sitting ducksSkrýt celý příspěvek

          • The Pale Emperor
            16:41 21.03.2022

            Tak takový dron neslyšíš na 50 m, nevidíš na 100 m.

            Tak takový dron neslyšíš na 50 m, nevidíš na 100 m.

      • jj284b
        15:59 21.03.2022

        drony su buducnost prieskumu... a cim pokrocilejsie senzory na ne budu umiestnovat, tym nebezpecnejsie budu... prakticky hrozi, ze vdaka pokrocilym dronom budu armady schopne ...Zobrazit celý příspěvek

        drony su buducnost prieskumu... a cim pokrocilejsie senzory na ne budu umiestnovat, tym nebezpecnejsie budu... prakticky hrozi, ze vdaka pokrocilym dronom budu armady schopne detekovat protivnika v realnom case..Skrýt celý příspěvek

        • Poly
          16:55 21.03.2022

          Drony mají aktuálně svoji převahu i díky tomu, že moderní radary a jejich ovládání na ně nejsou stavěné. Nepočítalo se, že by něco tak pomalého a malého mohlo být hrozbou a radar ...Zobrazit celý příspěvek

          Drony mají aktuálně svoji převahu i díky tomu, že moderní radary a jejich ovládání na ně nejsou stavěné. Nepočítalo se, že by něco tak pomalého a malého mohlo být hrozbou a radar vyhodnotí jako třeba ptáka nebo hejno několika ptáků a nebo je nenajde vůbec. Navíc pak nefunguje pořádně samotná obrana. Často je střela moc výkonná a funguje efektivně až za dronem resp. proletí kolem. Ideální jsou rakety typu MANPADS na nějakém automatickém systému včetně radaru jako např Tor-M2E. Minimální dostřel začíná na 1,5 km. Jen musí fungovat a ne trčet kdesi v lese, neaktivní.
          Ještě horší je to s malými potvorami, na které jsou i tyhle rakety krátký. Tam je třeba kanón s chytrou municí. Ten se vypořádá i s hejnem malých dronů. Operátor takových dronů musí být dost blízko a musí s sebou táhnout velkou těžkou krabici.
          Blbý je, že aby to celé fungovalo, tak musí být pokopě všechno od systému s dlouhým dosahem, středním, krátkým + kanón. Tak komplexní systém prozatím nemá nikdo.

          Zabijáckým komplexním řešením by byl soubor dronů, které vyrazí na misi jako systém. Některý z nich bude nosič malých dronů, další budou vykonávat činnost bude jako sebevražedné drony, větší jako přenosové uzly a nosiče standoff munice.
          V tomhle by mohl hrát SpaceX zásadní roli. Pokrytí bude komplet všude, odezva bude pod 20 ms. A jelikož využijí už hotový systém od komerčního dodavatele, tak bude připojení levné. Drony určené pro přenos dat by byly v pohodě mimo signál rušení. Minidrony by mohl fungovat automaticky. Celé by to fungovalo bez lidí. Což je další úspora a matky vojáků budou mít klid.

          Úskalí všech levných i dražší středních dronů včetně MALE je rychlost. I turbovrtulové motory dávají cestovní rychlost pod 400 km/hod.

          Nezmiňovanou výhodou dronů je i funkce lákadla. Radar může fungovat jako PESA a když zjistí přítomnost něčeho nebezpečného, začne zaměřovat na cíl a prozradí se. Tím si ho pak může najít třeba takový AGM-88G.Skrýt celý příspěvek

          • Irving
            19:08 21.03.2022

            Možná nakonec bude drony ničit samotné radary, aspoň ty menší. Moderní AESA radary umí koncentrovat velkou energii do úzkého svazku, což by na elektronice malých dronů mělo udělat ...Zobrazit celý příspěvek

            Možná nakonec bude drony ničit samotné radary, aspoň ty menší. Moderní AESA radary umí koncentrovat velkou energii do úzkého svazku, což by na elektronice malých dronů mělo udělat slušnou paseku.Skrýt celý příspěvek

  • Aleš
    15:26 21.03.2022

    Hlídkující Eurofighter RAF v Polsku ...

    https://www.flightradar24.com/...

    Hlídkující Eurofighter RAF v Polsku ...

    https://www.flightradar24.com/...

    • Upgrade
      16:11 21.03.2022

      Dnes vraj zaletelo ruske Su nad Polsko v reakcii na Polske vyhlasenia o mierovej misii na Ukrajine. Neoverene.

      Dnes vraj zaletelo ruske Su nad Polsko v reakcii na Polske vyhlasenia o mierovej misii na Ukrajine. Neoverene.

      • skelet
        16:25 21.03.2022

        Pokud je to pravda, tak nejspíše jen navigační chyba. Zrovna Poláci by asi následovali turecký případ, jak se s takovým průnikem vypořádat

        Pokud je to pravda, tak nejspíše jen navigační chyba. Zrovna Poláci by asi následovali turecký případ, jak se s takovým průnikem vypořádat

    • skelet
      16:24 21.03.2022

      Nad Polskem hlídkují nonstop už pár týdnů

      Nad Polskem hlídkují nonstop už pár týdnů

      • flanker.jirka
        17:20 21.03.2022

        slovy od 24. 2. 2022.

        slovy od 24. 2. 2022.

  • Fiagy
    15:09 21.03.2022

    U Čugueva ukrajinská armáda sestřelila ruskou stíhačku. Ozbrojené síly také ráno v Charkovském okrese na území dočasně ovládaném okupanty sestřelily dva ruské bezpilotní letouny ...Zobrazit celý příspěvek

    U Čugueva ukrajinská armáda sestřelila ruskou stíhačku. Ozbrojené síly také ráno v Charkovském okrese na území dočasně ovládaném okupanty sestřelily dva ruské bezpilotní letouny Orlan.
    https://twitter.com/prm_ua/sta... Skrýt celý příspěvek

  • Fiagy
    15:06 21.03.2022

    "Dnes naši přátelé - poslanci České republiky, Estonska, Polska, Francie, Gruzie, Německa, Irska, Lotyšska, Litvy, Nizozemska, Švédska, Velké Británie a Spojených států amerických ...Zobrazit celý příspěvek

    "Dnes naši přátelé - poslanci České republiky, Estonska, Polska, Francie, Gruzie, Německa, Irska, Lotyšska, Litvy, Nizozemska, Švédska, Velké Británie a Spojených států amerických podepsali společné prohlášení" O naléhavé potřebě modernizace Ukrajinské protivzdušné obrany,“ stojí v prohlášení.
    https://prm.ua/parlamentari-z-... Skrýt celý příspěvek

    • Roland
      15:09 21.03.2022

      Jestli není součástí prohlášení harmonogram co kdo zařídí po minutách, tak by taky mohlo být pozdě…

      Jestli není součástí prohlášení harmonogram co kdo zařídí po minutách, tak by taky mohlo být pozdě…

  • jj284b
    14:53 21.03.2022

    https://twitter.com/visegrad24... We keep saying “Never Again”. What does that actually mean though, when a 96 year old survivor of multiple German ...Zobrazit celý příspěvek

    https://twitter.com/visegrad24...

    We keep saying “Never Again”.

    What does that actually mean though, when a 96 year old survivor of multiple German concentration camps was killed by Russian rockets in his apartment in Kharkiv?

    Rest in peace, Boris Romanchenko.

    Sorry we failed you.Skrýt celý příspěvek

Načítám diskuzi...