VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská státní vlajka (Zvětšit)

Speciální diskusní stránka o válce na Ukrajině.

Sbírka na podporu ukrajinské armády

Vyzýváme všechny, aby finančně podpořili sbírku na okamžitou pomoc při pořízení vojenského materiálu pro ukrajinskou armádu a domobranu.

Ozbrojené síly a domobrana Ukrajiny nyní urgentně potřebují vojenský materiál pro obranu svých domovů, vlastní země a národní suverenity.

Zastupitelský úřad a Úřad přidělence obrany Ukrajiny v Praze má seznam konkrétních požadavků ukrajinské armády, který lze ihned pořídit od českých firem.

Tato sbírka umožní, aby všichni přátelé a podporovatelé Ukrajiny mohli přispět k zastavení ruské agrese. czechia.mfa.gov.ua

Odkaz: supportukraine.cz

ZBRANĚ PRO UKRAJINU: E-shop pro vyzbrojení ukrajinské armády.

Nahlásit chybu v článku


Komentáře

Zvýraznit příspěvky za posledních:
  • damik
    08:31 21.03.2022

    aktualizace fronty s mapkou https://www.youtube.com/watch?... - Cecenci se dostali po plazi do Mariupolu; snad je Azov rychle zlikviduje - ...Zobrazit celý příspěvek

    aktualizace fronty s mapkou

    https://www.youtube.com/watch?...

    - Cecenci se dostali po plazi do Mariupolu; snad je Azov rychle zlikviduje
    - jiho-zapad Nikolajev - Ukrajinci kontra atakuji
    - Kiev a Charkov se drzi s ukrajinskymi protiutoky
    - vychod - tezke bojeSkrýt celý příspěvek

    • damik
      08:53 21.03.2022

      nikde neumim najit potvrzeni, jak je situace v Mariupolu spatna; Cecenci nevypadaji, ze by mneli nejakou tezkou techniku

      nikde neumim najit potvrzeni, jak je situace v Mariupolu spatna; Cecenci nevypadaji, ze by mneli nejakou tezkou techniku

      • jj284b
        09:00 21.03.2022

        nemyslim ze by zlomili odpor za den dva, no bojuje sa tam uz tri tyzdne, povodne tam mali byt tri separatne jednotky - brigada namornej pechoty, mechanizovany prapor a jeden z ...Zobrazit celý příspěvek

        nemyslim ze by zlomili odpor za den dva, no bojuje sa tam uz tri tyzdne, povodne tam mali byt tri separatne jednotky - brigada namornej pechoty, mechanizovany prapor a jeden z praporov pluku Azov. takze cca 7000 muzov v zbrani plus nejaka domobrana. za tie tri tyzdne ale urcite mali aj straty a mnozstvo zranenych.. nevieme kolko z toho poctu je dnes este bojaschopnych a kolko maju este zasob.. to mesto je kompletne odrezane, takze sa mozu branit este niekolko dni, mozno tyzdnov..Skrýt celý příspěvek

        • damik
          09:12 21.03.2022

          podle toho videa (ke konci) se cecenci po plazi dostali az do centra mariupolu :( :( :(

          podle toho videa (ke konci) se cecenci po plazi dostali az do centra mariupolu :( :( :(

          • jj284b
            10:03 21.03.2022

            ta jeho mapa nie je presna.. to co ma cervene (obsadene) je Azovska oceliaren, ktoru Rusi vybombardovali... aktivne sa bojuje na predmestiach, pricom sem tam sa podari rusom ...Zobrazit celý příspěvek

            ta jeho mapa nie je presna.. to co ma cervene (obsadene) je Azovska oceliaren, ktoru Rusi vybombardovali... aktivne sa bojuje na predmestiach, pricom sem tam sa podari rusom prelomit viac do centra kde su potom zniceny.. Ukrajinci nebrania striktne pozicie ale skor to riesie obranou do hlbky... staticke pozicie by uz Rusi davno rozmetali delostrelectvom...Skrýt celý příspěvek

        • Clanek
          09:13 21.03.2022

          Pokud by UA dokazala do tydne znovu ziskat Kherson, zacnu verit ze by snad situace Mariupolu nemusela byt 100% ztracena. Kdyz se jim to ale nepovede je to jen otazka tydnu.

          Pokud by UA dokazala do tydne znovu ziskat Kherson, zacnu verit ze by snad situace Mariupolu nemusela byt 100% ztracena. Kdyz se jim to ale nepovede je to jen otazka tydnu.

          • damik
            09:45 21.03.2022

            Ukrajinci ted tlaci z Nikolajeva na Kherson; Rusaci jsou tam prej bez zasob a demoralizovani; snad se jim to do tydne povede

            Ukrajinci ted tlaci z Nikolajeva na Kherson; Rusaci jsou tam prej bez zasob a demoralizovani; snad se jim to do tydne povede

          • Irving
            10:30 21.03.2022

            ¨Cherson by mohl padnout celkem rychle. Rusové nebyli schopni zabezpečit nejenom příjezdové cesty, ale ani perimetr kolem letiště, takže nějaký nadbytek vojáků tam asi nemají. A ve ...Zobrazit celý příspěvek

            ¨Cherson by mohl padnout celkem rychle. Rusové nebyli schopni zabezpečit nejenom příjezdové cesty, ale ani perimetr kolem letiště, takže nějaký nadbytek vojáků tam asi nemají. A ve městě plném nepřátelsky naladěných civilistů se dlouho neudrží.Skrýt celý příspěvek

          • DuPo
            10:38 21.03.2022

            Žiaľ, s Mariupolom to skutočne nevyzerá nádejne, otázkou však je, čo vlastne tie russké ošípané získajú? Prístav, oceliareň, obytné štvrte, infraštruktúra, ... všetko ...Zobrazit celý příspěvek

            Žiaľ, s Mariupolom to skutočne nevyzerá nádejne, otázkou však je, čo vlastne tie russké ošípané získajú? Prístav, oceliareň, obytné štvrte, infraštruktúra, ... všetko vybombardované, obyvateľstvo zväčša vysídlené a tí, ktorí zostanú, budú rusákov nenávidieť minimálne ďalších 100 rokov, pričom si viem predstaviť, že prechodom na partizánsky boj to tam pre nich nebude bezpečné ešte pekných pár rokov. Normálny človek nechápe, čo je vlastne ich operačným cieľom. Ak si to územie plánujú trvalo pričleniť k CCCP, tak si vlastne za cenu ohromných nákladov ničia svoj budúci majetok a to sa isto oplatí.Skrýt celý příspěvek

          • skelet
            10:49 21.03.2022

            co tím získají? Uspokojí svoje ego.

            co tím získají? Uspokojí svoje ego.

          • Upgrade
            12:44 21.03.2022

            Mariupol potrebuju kvoli mostu cez Juzny Bug, aby sa dostali k Odese. Dalsi je potom po prude az vo Voznesensku, tam to tiez skusali a dostali na budku.

            Mariupol potrebuju kvoli mostu cez Juzny Bug, aby sa dostali k Odese. Dalsi je potom po prude az vo Voznesensku, tam to tiez skusali a dostali na budku.

          • Upgrade
            12:45 21.03.2022

            Nie Mariupol ale Mykolajev.

            Nie Mariupol ale Mykolajev.

  • Miroslav
    08:29 21.03.2022

    Zopár aktualít na dnešný deň: Spojené štáty nevyšlú svojich vojakov na území Ukrajiny ani v rámci prípadnej mierovej misie NATO, budú ale podporovať a brániť iné krajiny ...Zobrazit celý příspěvek

    Zopár aktualít na dnešný deň:

    Spojené štáty nevyšlú svojich vojakov na území Ukrajiny ani v rámci prípadnej mierovej misie NATO, budú ale podporovať a brániť iné krajiny aliancie, pokiaľ sa ocitnú pod útokom. V nedeľnom rozhovore s televíziou CNN to povedala veľvyslankyňa USA pri OSN Linda Thomasová-Greenfieldová. Odmietla tiež, že by sa prezident Spojených štátov Joe Biden pri svojej plánovanej ceste do Európy tento týždeň chystal na návštevu Kyjeva.

    Rusko bude tento týždeň čeliť ďalšiemu balíku sankcií. Referuje o tom web Ukrajinská pravda s odvolaním sa na vyhlásenia šéfa ukrajinskej diplomacie Dmytra Kulebu na Facebooku. Kuleba zdôraznil, že ďalšie sankcie majú pomôcť vytlačiť z Ruska medzinárodné spoločnosti, ktoré si podľa neho stále neuvedomili, že musia odísť. Spomenul napríklad potravinárske spoločnosti ako Nestlé či Danone, ale aj iné firmy, bez ktorých Rusko nebude schopné vyrábať vlastné rakety.

    Čínsky veľvyslanec v USA Čchin Kang označil za dezinformácie správy, že sa Čína chystá poskytnúť zbrane a muníciu Rusku, aby ho podporila vo vojne na Ukrajine. V rozhovore s americkou stanicou CBS Čchin tiež povedal, že Peking urobí maximum, aby napomohol zmierneniu krízy a Rusku dodávajú len potraviny a lieky.Skrýt celý příspěvek

    • mexir
      08:36 21.03.2022

      No tak to je potřeba zohlednit, až bude po nás US chtít spolúčast na dalším Afghánistánu, Iráku atd.

      No tak to je potřeba zohlednit, až bude po nás US chtít spolúčast na dalším Afghánistánu, Iráku atd.

      • Miroslav
        08:42 21.03.2022

        Súhlasím

        Súhlasím

      • Jura99
        09:34 21.03.2022

        US dělají hodně na skryté frontě, bez US zbraní a satelitních informací by to UA měli pořádně těžké. To že nepošlou vojáky neznamená distanc od konfliktu jako má třeba Izrael nebo ...Zobrazit celý příspěvek

        US dělají hodně na skryté frontě, bez US zbraní a satelitních informací by to UA měli pořádně těžké. To že nepošlou vojáky neznamená distanc od konfliktu jako má třeba Izrael nebo i Německo, ale zkrátka nechtějí dát RuSSákům jakoukoliv propagační záminku, pro vychlastaného mužika by americký voják na UA znamenal, že USA útočí a oni mají velkou vlasteneckou.Skrýt celý příspěvek

        • Jirka33
          10:07 21.03.2022

          Přesně!

          Přesně!

        • Miroslav
          10:09 21.03.2022

          To myslím nikto nespochybňuje

          To myslím nikto nespochybňuje

  • Fiagy
    08:26 21.03.2022

    EU zváží uvalení ropného embarga na Rusko.
    https://twitter.com/prm_ua/sta...
    Předpokládám, že výsledek zvažování asi známe :-(

    EU zváží uvalení ropného embarga na Rusko.
    https://twitter.com/prm_ua/sta...
    Předpokládám, že výsledek zvažování asi známe :-(

    • jj284b
      08:33 21.03.2022

      uplne by stacilo ak by vyhlasili embargo na dodavku technologii spojenych s tazbou ropy, plynu a inych nerastnych surovin...

      uplne by stacilo ak by vyhlasili embargo na dodavku technologii spojenych s tazbou ropy, plynu a inych nerastnych surovin...

      • alter01
        09:08 21.03.2022

        Na technologie na ťažbu , trasport , spracovanie ropy , plynu sú sankcie dávno. Tiež spoločnosti čo majú know-how sa už stiahli . Venezule to trvalo asi rok , kým začala ťažba ...Zobrazit celý příspěvek

        Na technologie na ťažbu , trasport , spracovanie ropy , plynu sú sankcie dávno. Tiež spoločnosti čo majú know-how sa už stiahli . Venezule to trvalo asi rok , kým začala ťažba klesať , tu to bude rýchlejšie , polia sú na severe , v mraze a hlavne v permafroste.Skrýt celý příspěvek

    • alter01
      08:43 21.03.2022

      Čo také strašné sa stane , keď dávate :-( ? Štáty EU majú zásoby na 3 mesiace . Prejdú na núdzový režim , cena ropy bude klesať , lebo sa zníži predaj a zvýši ponuka o 3-4 ...Zobrazit celý příspěvek

      Čo také strašné sa stane , keď dávate :-( ?
      Štáty EU majú zásoby na 3 mesiace . Prejdú na núdzový režim , cena ropy bude klesať , lebo sa zníži predaj a zvýši ponuka o 3-4 miliony barelov denne!
      Rusom sa bude každý mesiac posielať menej o 1/12 zo 100 miliárd USD . Ktoré budú chýbať Putinovi a nie nám .
      Neglorifikujme roskú ropu ako by na nej stála ekonomika sveta ! OPEC predáva denne +- 100 milionov barelov ropy , Rusko +- 8 milionov barelov ropy . Čo je 8% . Pri tom celkový svetový predaj ropy je cca 200 milionov barelov ropy. Čo je pre ruSSov 4% !
      Dnes sa túla po moriach pár milionov barelov ruSSkej ropy ktoré každý bojkotuje . A čo sa stalo nič ! Tak sa stane aj keď EU zatvorí ventil!
      Iba pripomeniem , Ropnú krízu v 70. rokoch , keď šejkovia z večera na ráno zablokovali ropu do Europy , na protest podpory Izraela. Na krátku dobu sa cesty vypráznili a po krátkom čase sa našli nové zdroje ropy a situácia sa zmenila . A vtedy neboli v EU 90 dňové zásoby ropy ako dnes .
      Už zase tu budnujú ruSSkí tamburašia a strašia ?Skrýt celý příspěvek

      • Fiagy
        08:51 21.03.2022

        :-( dávám proto, že Němci to zase bloknou. Posraní z toho, že by na oplátku russáci stopli i plyn.

        :-( dávám proto, že Němci to zase bloknou. Posraní z toho, že by na oplátku russáci stopli i plyn.

  • Clanek
    08:11 21.03.2022

    Ta posledni pomoc z USA v hodnote 800mil obsahuje i drony switchblade 300, konkretne 100ks. Ted pominu ze mi to prijde jako kapka v mori (i v ramci one pomoci, tech 100 dronu stalo ...Zobrazit celý příspěvek

    Ta posledni pomoc z USA v hodnote 800mil obsahuje i drony switchblade 300, konkretne 100ks. Ted pominu ze mi to prijde jako kapka v mori (i v ramci one pomoci, tech 100 dronu stalo cca 3mil USD) a zajima me co s tim mohou ukrajinci delat? Jakou taktiku nasazeni ma smysl vubec vytvaret pro takhle maly pocet dronu? Davat to pesim druzstvam misto RPG asi nema smysl (jina taktika), takze SOF?
    Chapu ze UA ostri hosi s tim mohou udelat nejakou tu paradu, ti ale budou pusobit casto v noci a tam zase potrebuje Switchblade 300 "navodcika" aby vubec neco trefil. Kdyz k tomu pripoctu ze UA by ted potrebovala pusobit na uplne jine vzdalenosti tak mi tohle prijde jako hodne povyku pro nic a spis marketing nez ze by zrovna tohle UA nejak pomohlo zmenit prubeh boju byt i jen na jedne fronte.
    (zbytek te pomoci samozrejme nerozporuju)Skrýt celý příspěvek

    • Clanek
      08:22 21.03.2022

      PS: Jeden z duvodu proc USA zavedlo Switchblade 300 bylo omezeni vedlejsich skod na majetku / zivotech. Nechci znit jako svine, ale UA by se zrovna hodilo neco co bude naopak ...Zobrazit celý příspěvek

      PS: Jeden z duvodu proc USA zavedlo Switchblade 300 bylo omezeni vedlejsich skod na majetku / zivotech. Nechci znit jako svine, ale UA by se zrovna hodilo neco co bude naopak maximalizovat skody na zivotech ruskych okupantu.Skrýt celý příspěvek

      • alter01
        08:45 21.03.2022

        V tanku sú obyčajne 3-4 rusáci . A obyčajne to neprežijú. Občas sa vyplazí jeden slabo upečený ....

        V tanku sú obyčajne 3-4 rusáci . A obyčajne to neprežijú. Občas sa vyplazí jeden slabo upečený ....

        • segal7
          08:55 21.03.2022

          Jakože s Switchblade 300 zničit tank? Tvl neblázni...

          Jakože s Switchblade 300 zničit tank? Tvl neblázni...

        • jj284b
          09:02 21.03.2022

          Switchblade 300 bude skor uzitocny proti zasobovacim nakladiakom a podobne... na nicenie tankov by potrebovali Switchblade 600, no tie im USA nedodali (co je fakt skoda)

          Switchblade 300 bude skor uzitocny proti zasobovacim nakladiakom a podobne... na nicenie tankov by potrebovali Switchblade 600, no tie im USA nedodali (co je fakt skoda)

          • segal7
            09:39 21.03.2022

            Přesně...

            Přesně...

    • MATRIX
      08:23 21.03.2022

      Tak ked sa rusi zakopu toto bude idealny nastroj na pouzite.

      Tak ked sa rusi zakopu toto bude idealny nastroj na pouzite.

      • Fiagy
        08:27 21.03.2022

        Nj, ale to by jich museli dostat 100k a ne 100.

        Nj, ale to by jich museli dostat 100k a ne 100.

    • ArcheologJD
      08:51 21.03.2022

      Těch 100 ks bych bral jako první vlaštovku. Specialní jednotky se snimi musí naučit zacházet a optimalizovat nasazení v rámci bojového prostředí Ukrajiny. Tak za dva/tři týdny ...Zobrazit celý příspěvek

      Těch 100 ks bych bral jako první vlaštovku. Specialní jednotky se snimi musí naučit zacházet a optimalizovat nasazení v rámci bojového prostředí Ukrajiny. Tak za dva/tři týdny budou USA muset stejně odsouhlasit další balík vojenské pomoci.Skrýt celý příspěvek

    • waggon
      09:31 21.03.2022

      SwitchBlade 300 má dosah 10km, vytrvalost 15minut (a má relativně nízkou cenu). Je určený k boji proti neopanceřovaným cílům a živé síle. Nepochybuji, že uplatnění nalezne.

      SwitchBlade 300 má dosah 10km, vytrvalost 15minut (a má relativně nízkou cenu). Je určený k boji proti neopanceřovaným cílům a živé síle. Nepochybuji, že uplatnění nalezne.

  • Aleš
    08:04 21.03.2022

    Hláška dne: Jeden z ukrajinských velitelů (volná parafráze): "Rusové přišli, aby si vzali naši zemi. Nemám s tím problém. Věnujeme každému z nich 1x2 ...Zobrazit celý příspěvek

    Hláška dne:
    Jeden z ukrajinských velitelů (volná parafráze):
    "Rusové přišli, aby si vzali naši zemi. Nemám s tím problém. Věnujeme každému z nich 1x2 metry".

    https://twitter.com/1pohled/st... Skrýt celý příspěvek

  • Fiagy
    08:02 21.03.2022

    Po Putinových miliardářích jdou v Itálii lovci ...Zobrazit celý příspěvek

    Po Putinových miliardářích jdou v Itálii lovci kmotrů
    https://www.novinky.cz/valka-n... Skrýt celý příspěvek

  • V.Karasek
    07:40 21.03.2022

    Dnes by mela otevrit Moskevska burza bezcennych papiru...

    Dnes by mela otevrit Moskevska burza bezcennych papiru...

    • Mr.Tomas
      07:41 21.03.2022

      Ale iba dlhopisy

      Ale iba dlhopisy

    • Fiagy
      07:44 21.03.2022

      Údajně bude russké dluhopisy skupovat russká centrální banka. Nejsem ekonom, ale tohle mi připadá divné. Chápu, že nechtějí , aby to koupil někdo zvenku. Ale stát prodává dluhopisy ...Zobrazit celý příspěvek

      Údajně bude russké dluhopisy skupovat russká centrální banka. Nejsem ekonom, ale tohle mi připadá divné. Chápu, že nechtějí , aby to koupil někdo zvenku. Ale stát prodává dluhopisy když potřebuje půjčit a teď je bude přes centrální banku kupovat zpět ? To je z těch sr.ček asi nevytáhne. Spíš naopak.
      Elvíra musí být na mrtvici.Skrýt celý příspěvek

      • StandaBlabol
        07:57 21.03.2022

        Centrální banka je bude nakupovat proto, že ostatní se jich budou zbavovat. Je to klasická invervence, aby nepadaly moc rychle.

        Centrální banka je bude nakupovat proto, že ostatní se jich budou zbavovat. Je to klasická invervence, aby nepadaly moc rychle.

      • juhelak
        08:07 21.03.2022

        Úplně stejně to dělá ECB už roky.. Kupuje dluhopisy jižních státu za nulový úrok a tím je drží při životě. Klasické úroky už by nedali.. V Evropě je tohle úplně na palici, ale ...Zobrazit celý příspěvek

        Úplně stejně to dělá ECB už roky.. Kupuje dluhopisy jižních státu za nulový úrok a tím je drží při životě. Klasické úroky už by nedali.. V Evropě je tohle úplně na palici, ale budou to držet dal.. Nejdřív kuli krizi, pak covidu, teď válce.Skrýt celý příspěvek

        • mudry.udrzbar
          09:40 21.03.2022

          juhelak Naopak, rozni Klausovia kritizovali postup ECB pri zachrane Grecka a spol. a s odstupom casu sa to jednoznacne ukazalo ako dobre riesenie, urcite lepsie ako pustit do ...Zobrazit celý příspěvek

          juhelak

          Naopak, rozni Klausovia kritizovali postup ECB pri zachrane Grecka a spol. a s odstupom casu sa to jednoznacne ukazalo ako dobre riesenie, urcite lepsie ako pustit do krachu krajinu Eurozony. Dnes uz maju vacsinu vacsinu toxickych pasiv prec a ekonomika je stabilizovana.Skrýt celý příspěvek

      • alter01
        08:51 21.03.2022

        Elvíra jasne povedala , že to Putinové chofno nekúpi ani keby bolo pozlátené!

        Elvíra jasne povedala , že to Putinové chofno nekúpi ani keby bolo pozlátené!

    • alter01
      08:46 21.03.2022

      Na ako dlho ? Na 20 minút ?

      Na ako dlho ? Na 20 minút ?

  • jj284b
    07:34 21.03.2022

    https://twitter.com/Tibtinabul... ako vravim, Rusi menia strategiu... chcu zabetonovat juh.. na severe budu len viazat Ukrajinske sily aby nemohli ...Zobrazit celý příspěvek

    https://twitter.com/Tibtinabul...


    ako vravim, Rusi menia strategiu... chcu zabetonovat juh.. na severe budu len viazat Ukrajinske sily aby nemohli ist pomoct na juh.. ked padne Mariupol, budu mat svoj pozemny koridor na Krym...Skrýt celý příspěvek

    • StandaBlabol
      08:02 21.03.2022

      Ale je otázkou, jestli jim k něčemu bude. Ukrajinci na tohle nepřistoupí, takže pokud chce Putin tohle tažení "úspěšně" skončit a zachránit si ekonomiku i krk, tak ho bude muset ...Zobrazit celý příspěvek

      Ale je otázkou, jestli jim k něčemu bude. Ukrajinci na tohle nepřistoupí, takže pokud chce Putin tohle tažení "úspěšně" skončit a zachránit si ekonomiku i krk, tak ho bude muset zase pustit.Skrýt celý příspěvek

      • jj284b
        08:04 21.03.2022

        mozno uz rata s tym ze ekonomiku nezachrani.. sankcie ostanu a doma to zvladne pomocou poriadkovej policie a tajnych.. v rusku ziadne velke demonstracie zatial nie su, propaganda ...Zobrazit celý příspěvek

        mozno uz rata s tym ze ekonomiku nezachrani.. sankcie ostanu a doma to zvladne pomocou poriadkovej policie a tajnych.. v rusku ziadne velke demonstracie zatial nie su, propaganda bezi naplno...Skrýt celý příspěvek

      • Roland
        08:12 21.03.2022

        K čemu? - Začne tvrdit, že to takhle chtěl od začátku a že kdyby se ua nebránila, tak že to mohlo být bez krve - Když se ho zeptají proč šel na Kyjev, řekne, že nechtěl aby to ...Zobrazit celý příspěvek

        K čemu?
        - Začne tvrdit, že to takhle chtěl od začátku a že kdyby se ua nebránila, tak že to mohlo být bez krve
        - Když se ho zeptají proč šel na Kyjev, řekne, že nechtěl aby to dole bylo tak krvavý, tak že nahoře vázal ua hrdlořezy - doma bude za taktického génia
        - Když to bude dole chtít ua zpátky, tak se začne stavět do role oběti a dělat útočníky z ua se slovy - vidíte, oni útočí - já jsem Vám to říkal!!!
        V ten moment začne svět a eu zvlášť tlačit na ua ve smyslu: hele, ua, vždyť je to pár vesnic a trocha trávy - vyser se na to, hele, ua, my ¨Ti za to postavíme dva kruháky a rozhlednu - co Ty na to??? No, tak teda jo - tak dvě rozhledny, ale bacha - začínáš to přehánět!!!
        - když se Putina doma zeptají proč to místo 2 dnů trvalo měsíc, tak řekne: vždyť jsme bojovali proti CELÉMU světu!!! A vyhráli jsme !!! A bude doma za boha…Skrýt celý příspěvek

        • jj284b
          08:21 21.03.2022

          smutne ale pravdive... Putin kontroluje media.. oni si svoje "uspechy" vytvoria pre vlastne publikum a vsetko ostatne bude "zapadna propaganda" a klamstvo...

          smutne ale pravdive... Putin kontroluje media.. oni si svoje "uspechy" vytvoria pre vlastne publikum a vsetko ostatne bude "zapadna propaganda" a klamstvo...

        • ArcheologJD
          09:05 21.03.2022

          Nechci být přehnaný optimista ale úplně bych nepodceňoval dopad zkušeností veteránů z této války na ruskou společnost až se teď začnou po desetitisích vracet z fronty. Protože ...Zobrazit celý příspěvek

          Nechci být přehnaný optimista ale úplně bych nepodceňoval dopad zkušeností veteránů z této války na ruskou společnost až se teď začnou po desetitisích vracet z fronty. Protože vystřídat je jednou prostě musí, jejich potencionální vliv na zpolečnost se sice neprojeví dřív než v řádu x týdnů nebo i měsíců ale dost pochybuju, že budou u 100g vodky u stánku opěvovat Putina jako geniálního stratéga. Viz. destruktivní vliv veteránů z Afganistánu na sovětskou společnost v 80tých letech a to byla jak v rozsahu nasazení, tak především v intezitě bojů úplně jiná káva.Skrýt celý příspěvek

  • ArcheologJD
    07:34 21.03.2022

    RQ-4 GH nad východní hranicí NATO Z Bělorusku a Kaliningradu je věnovaná docela důkladná pozornost.

    https://globe.adsbexchange.com...

    RQ-4 GH nad východní hranicí NATO Z Bělorusku a Kaliningradu je věnovaná docela důkladná pozornost.

    https://globe.adsbexchange.com...

    • jj284b
      07:35 21.03.2022

      skoda ze Poliaci nezmobilizuju par mechanizovanych brigad a neposlu ich k hraniciam, nech Lukasenko a Putin maju o com premyslat...

      skoda ze Poliaci nezmobilizuju par mechanizovanych brigad a neposlu ich k hraniciam, nech Lukasenko a Putin maju o com premyslat...

      • Fiagy
        07:41 21.03.2022

        Jj, oznámené cvičení aliance u hranic by bylo fajn.

        Jj, oznámené cvičení aliance u hranic by bylo fajn.

      • juhelak
        08:09 21.03.2022

        Divim se že jsou v klidu když Bělorusko převádí všechny svoje síly těsně k hranici. Aspoň demonstrace síly by byla potřeba. Hlavně u Polska se tomu divím.

        Divim se že jsou v klidu když Bělorusko převádí všechny svoje síly těsně k hranici. Aspoň demonstrace síly by byla potřeba. Hlavně u Polska se tomu divím.

    • Fiagy
      07:40 21.03.2022

      Vidím, že naše vládní letka je taky k nezastavení :-)

      Vidím, že naše vládní letka je taky k nezastavení :-)

  • Fiagy
    07:03 21.03.2022

    natoaktual.cz @natoaktual · 6m Slovinská vláda chce vyslat zpět do Kyjeva své diplomaty a obnovit vyslanectví. Má jít o dobrovolníky. "Pracujeme na tom, aby #EU učinila totéž. ...Zobrazit celý příspěvek

    natoaktual.cz
    @natoaktual
    ·
    6m
    Slovinská vláda chce vyslat zpět do Kyjeva své diplomaty a obnovit vyslanectví. Má jít o dobrovolníky. "Pracujeme na tom, aby #EU učinila totéž. Ukrajina potřebuje přímou diplomatickou podporu," uvedl slovinský premiér Janez JanšaSkrýt celý příspěvek

  • Fiagy
    06:58 21.03.2022

    Антон Геращенко 6 hod To je ve své podstatě a významu asi nejsilnější ze zachyceného rozhovoru orka s jeho ženou. Za prvé, toto je jediné ze 120 odposlechů, které jsem ...Zobrazit celý příspěvek

    Антон Геращенко
    6 hod
    To je ve své podstatě a významu asi nejsilnější ze zachyceného rozhovoru orka s jeho ženou. Za prvé, toto je jediné ze 120 odposlechů, které jsem zveřejnil, kde nejsou maty. Je to prostě úžasné! Za druhé, ROC přímo přiznává, že okupanti prostě hladoví a jako dítě se radují z chycené a ukradené kachny Ukrajincům. Zatřetí, ork vypráví, že ukrajinská babička nakrmila útočníky otrávenými koláči a 8 zmetek odešlo domů v zinku. Soudě podle rozhovoru je ork z Krymu, takže tento svátek se stal někde na jihu Ukrajiny. Babičku je potřeba najít a odměnit! Poslouchejte sami.
    https://www.youtube.com/watch?... Skrýt celý příspěvek

    • Mr.Tomas
      07:25 21.03.2022

      Včera sem niekto zdieľal český prepis, prikladám: PŘEPIS: Včera přivezli čtyři mrtvé do Mažgodinu, v Zalezinu přivezli dvě rakve.... A víš kolik jich přivezli a pak je zabili? ...Zobrazit celý příspěvek

      Včera sem niekto zdieľal český prepis, prikladám:

      PŘEPIS: Včera přivezli čtyři mrtvé do Mažgodinu, v Zalezinu přivezli dvě rakve.... A víš kolik jich přivezli a pak je zabili? Hromadu ..... A to byli kteří? Čečenci? ..... Jojo ..... Trvalo dlouho, než začalo ministerstvo obrany mluvit o ztrátách. Ze začátku jakoby nebyly .... Ztrát je hrozně moc .... Vím o ztrátách, říkal mi to Gleb, Jsou na hranicích u Voroněže. Vozí je tam KAMAZy, říkal .... Je to strašný, vše je strašný .... To je pochopitelné, ale na co si to tam hrajete? .... Určitě ne na airsoft .... úplně nás opustili, doprdele, nemáme ochranu, nic. Celou 42. divizi, naše rota odešla z Džankoi (město na Krymu), odveleli nás. Příděly došly. nemáme co žrát. Včera jsem šli ven a stříleli slepice. Když narazíme na obchod, tak ho "vybombíme" (myšleno vykrademe), cigarety a další odtud bereme. ... Proč? .... Protože nic není, chápeš? Jsme hladoví .... Ale oni ukazují, že máte zásob dost, že je rozdáváte civilistům. A ti vám říkají "Díký, jsme rádi, že jste přijeli" a babky tam pláčou a blahořečí vám .... Jo aha, jedna babka nás včera nakrmila pirožkami a osm lidí letělo domu v zinkové futrále ..... Jako co tím myslíš nakrmila? ..... JedemSkrýt celý příspěvek

  • Fiagy
    06:38 21.03.2022

    :-D :-D Policejní protokol s Čechem, který tvrdí, že šel jen tak pěšky a omylem zakopl a vylil kýbl červené barvy na bránu RU ambasády v Praze. Spoiler: Nechali ho ...Zobrazit celý příspěvek

    :-D :-D
    Policejní protokol s Čechem, který tvrdí, že šel jen tak pěšky a omylem zakopl a vylil kýbl červené barvy na bránu RU ambasády v Praze. Spoiler: Nechali ho jít
    https://twitter.com/AlexAlvaro... Skrýt celý příspěvek

    • Ján Paliga
      06:48 21.03.2022

      Je to kráľ :)

      Je to kráľ :)

      • demagog
        15:15 21.03.2022

        "omylem zakopl", no ked sa podobne obhajoval Mizik, ze nevie pouzivat pocitac, tak bol v diskusiach za zbabelca...

        "omylem zakopl", no ked sa podobne obhajoval Mizik, ze nevie pouzivat pocitac, tak bol v diskusiach za zbabelca...

  • Fiagy
    06:35 21.03.2022

    Ukrajina odmítla ruský požadavek vzdát se města Mariupol do pondělního rána 05:00 moskevského času s tím, že „žádná kapitulace nepřipadá v úvahu“. Neohnou se, hrdinové. Radiační ...Zobrazit celý příspěvek

    Ukrajina odmítla ruský požadavek vzdát se města Mariupol do pondělního rána 05:00 moskevského času s tím, že „žádná kapitulace nepřipadá v úvahu“. Neohnou se, hrdinové. Radiační situace zůstává na celé Ukrajině beze změn.
    https://twitter.com/DrabovaDan... Skrýt celý příspěvek

    • Rekky
      07:23 21.03.2022

      Navíc komu by se měli vzdát?, když jim válku nikdo nevyhlásil.

      Navíc komu by se měli vzdát?, když jim válku nikdo nevyhlásil.

  • econ 2
    00:07 21.03.2022

    Shrnutí za neděle 20.3 od TheStudyofWar: Ruské síly 20. března nedosáhly žádného významnějšího pokroku. Ruské síly v okolí Kyjeva stále více budují obranné pozice a připravují ...Zobrazit celý příspěvek

    Shrnutí za neděle 20.3 od TheStudyofWar:

    Ruské síly 20. března nedosáhly žádného významnějšího pokroku. Ruské síly v okolí Kyjeva stále více budují obranné pozice a připravují se na nasazení dalších dělostřeleckých a palebných prostředků. Ukrajinské síly odrazily pokračující ruské snahy o obsazení města Izyum jihovýchodně od Charkova a ruské síly neprovedly žádné další útočné operace na severovýchodě Ukrajiny. Ruské síly nadále pomalu, ale vytrvale postupují v Luhanské oblasti a v okolí Mariupolu, ale neprovedly žádné útočné operace směrem na Mykolajiv nebo Kryvyj Rih.

    Hlavní závěry

    - Ukrajinský generální štáb poprvé oznámil, že Kreml připravuje své obyvatelstvo na "dlouhou válku" na Ukrajině a zavádí stále drakoničtější mobilizační opatření, včetně nasazení členů mládežnické vojenské organizace ve věku 17-18 let.

    - Ukrajinské síly údajně za posledních 24 hodin zabily tři ruské velitele pluků.

    - Ruská skupina Wagner pravděpodobně usnadní nasazení libyjských bojovníků na Ukrajině.

    - Ruské síly se zakopávají na pozicích v okolí Kyjeva, včetně prvních válečných zpráv o rozmístění minových polí ruskými silami.

    - Ukrajinské síly odrazily ruský útok na Izjum jihovýchodně od Charkova a způsobily mu těžké ztráty.

    - Ruské síly pokračovaly v pomalém postupu na Mariupol, ale nedosáhly žádných významnějších územních zisků.
    - Ukrajinské síly zahájily další lokální protiútoky v okolí Mykolajivu.

    Více, včetně např. mapy a informaci o nárůstu dezercí mezi ruskými jednotkami zde:
    https://understandingwar.org/b... Skrýt celý příspěvek

  • ruleta
    00:03 21.03.2022

    Kyjev, utok na obchodni dum. Jediny smysl toho utoku je, aby civilni obyvatelstvo trpelo.

    https://twitter.com/aldin_ww/s...

    Kyjev, utok na obchodni dum. Jediny smysl toho utoku je, aby civilni obyvatelstvo trpelo.

    https://twitter.com/aldin_ww/s...

  • econ 2
    23:55 20.03.2022

    Twiter: Německo údajně souhlasí s dlouhodobou dohodou o dodávkách plynu s Katarem. Zatím neověřeno. https://twitter.com/spectatori... Popzn. ...Zobrazit celý příspěvek

    Twiter: Německo údajně souhlasí s dlouhodobou dohodou o dodávkách plynu s Katarem. Zatím neověřeno.

    https://twitter.com/spectatori...

    Popzn. Zpráva nemá vliv na aktuální vývoj na bojišti, spíše na budoucí ekonomiku Ruska. Německo je největší odběratel plynu z Ruska.Skrýt celý příspěvek

    • TN12
      09:23 21.03.2022

      Němci staví 2-3 LNG terminály, jeden z nich je plovoucí FSRU. Takže dlouhodobá smlouva dává smysl, navíc Katar bude kolem 2025 zprovozňovat nové těžební pole.

      Němci staví 2-3 LNG terminály, jeden z nich je plovoucí FSRU. Takže dlouhodobá smlouva dává smysl, navíc Katar bude kolem 2025 zprovozňovat nové těžební pole.

  • econ 2
    23:49 20.03.2022

    Ztráty dle oryxu za víkend (2 dny): Rusko 102 ks, Ukrajina 9 ks. Tempo ztrát se zpomaluje. Průměr na den je za celou dobu války u Rusů 65 ks, u Ukrajinců 15 ks. Podíl: ztráty ...Zobrazit celý příspěvek

    Ztráty dle oryxu za víkend (2 dny):
    Rusko 102 ks, Ukrajina 9 ks. Tempo ztrát se zpomaluje. Průměr na den je za celou dobu války u Rusů 65 ks, u Ukrajinců 15 ks.
    Podíl: ztráty Rusů/ztráty Ukrajiny postupně roste.
    Stále platí, že počet zajaté techniky (604 ks) má Ukrajina vyšší, než vlastní ztráty (celkem 397). Za víkend ukořistila 24 ks.Skrýt celý příspěvek

  • ruleta
    23:38 20.03.2022

    Video z utoku na Hostomel, 24/2:

    https://twitter.com/RALee85/st...

    Video z utoku na Hostomel, 24/2:

    https://twitter.com/RALee85/st...

    • Danik
      17:36 21.03.2022

      Letí pěkně nízko

      Letí pěkně nízko

  • ArcheologJD
    23:19 20.03.2022

    Azovský pluk zničil v Mariupolu ospeciální jednotku GRU vojenské jednotky z Kabardinsko-balkarské republiky (z této akce již byly v diskuzi ...Zobrazit celý příspěvek

    Azovský pluk zničil v Mariupolu ospeciální jednotku GRU vojenské jednotky z Kabardinsko-balkarské republiky (z této akce již byly v diskuzi fotky).

    https://twitter.com/Polk_Azov/...
    https://twitter.com/Polk_Azov/... Skrýt celý příspěvek

    • Silver
      23:30 20.03.2022

      V Ruských cestovných kanceláriách sa predáva už iba jeden zahraničný zájazd: "Vidieť Ukrajinu a zomrieť".

      V Ruských cestovných kanceláriách sa predáva už iba jeden zahraničný zájazd: "Vidieť Ukrajinu a zomrieť".

  • Standa
    23:14 20.03.2022

    Se obávám, že by mohla souviset výzva ke kapitulaci Mariupolu s provozem strategických bombardérů na základně Engels. Snad ten dement nebude plošně bombardovat celý město. A ...Zobrazit celý příspěvek

    Se obávám, že by mohla souviset výzva ke kapitulaci Mariupolu s provozem strategických bombardérů na základně Engels. Snad ten dement nebude plošně bombardovat celý město. A ještě to zkoordinovat se vstupem Běloruska do války.......Skrýt celý příspěvek

    • Desertfremen
      23:20 20.03.2022

      V tom prípade prišiel čas na zásah NATO.

      V tom prípade prišiel čas na zásah NATO.

      • Lodestar
        23:33 20.03.2022

        Myslím, že na to i dojde v pozdější fázi. Třeba i na žádost Rusů.

        Myslím, že na to i dojde v pozdější fázi. Třeba i na žádost Rusů.

    • Sgt Murphy
      03:11 21.03.2022

      Bielorusko má vo svojom arzenáli balistické rakety Točka a Scud schopné niesť jadrové hlavice, ktoré chce Lukašenko získať od Ruska. Myslím si že je to dostatočná legitimita ...Zobrazit celý příspěvek

      Bielorusko má vo svojom arzenáli balistické rakety Točka a Scud schopné niesť jadrové hlavice, ktoré chce Lukašenko získať od Ruska. Myslím si že je to dostatočná legitimita odstaviť Bieloruskú armádu. Malo by sa podľa môjho názoru tak stať ihneď ako prvý Bieloruský vojak vstúpi na územie Ukrajiny. Nech pocítia vlastnú medicínu. No nie? Nebol to práve jeden z dôvodov Ruska napadnúť Ukrajinu? Lebo vraj chceli získať nukleárne zbrane? Oko za oko. Zub za zub.Skrýt celý příspěvek

Načítám diskuzi...