VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • jj284b
    08:14 06.10.2022

    porovnanie - ruske velenie, a Ukrajinske velenie..


    https://twitter.com/TDF_UA/sta...


    nastenkari su asi skratka tradicia.. :)))

    porovnanie - ruske velenie, a Ukrajinske velenie..


    https://twitter.com/TDF_UA/sta...


    nastenkari su asi skratka tradicia.. :)))

    • Miroslav
      08:27 06.10.2022

      Rozdiel vo velení je podľa dostupných informácií značný. Rusi používajú pyramídové riadenie. Proste príde povel a ten sa plní pričom prechádza všetkými stupňami (ne)velenia. ...Zobrazit celý příspěvek

      Rozdiel vo velení je podľa dostupných informácií značný. Rusi používajú pyramídové riadenie. Proste príde povel a ten sa plní pričom prechádza všetkými stupňami (ne)velenia. Ukrajina naopak prebrala západný systém malých bojových skupín kde je vysoká miera autonómneho rozhodovania na základe operatívnych poznatkov.Skrýt celý příspěvek

      • krizzdenek
        09:07 06.10.2022

        Zákon padajícího kamene.

        Zákon padajícího kamene.

        • Jura z Hané
          09:41 06.10.2022

          Já to znám jinak, ale kámen jde taky.

          Já to znám jinak, ale kámen jde taky.

    • Toomk
      08:29 06.10.2022

      Překvapuje mě, že tam mají obyčejný windows, který jsou děravý jak cedník. Asi pro to aby mohli používat ty appky na videa z obyčejných dronů. Jinak bych čekal nějaké military ...Zobrazit celý příspěvek

      Překvapuje mě, že tam mají obyčejný windows, který jsou děravý jak cedník. Asi pro to aby mohli používat ty appky na videa z obyčejných dronů. Jinak bych čekal nějaké military (přímo na míru) distro Unixu. Ale jasně pořád na světelné roky proti nástěnce :)Skrýt celý příspěvek

      • leir
        08:40 06.10.2022

        Ale no tak, při správném nastavení Windows nejsou nijak zvlášť děravé...

        Ale no tak, při správném nastavení Windows nejsou nijak zvlášť děravé...

        • Sgt Murphy
          10:00 06.10.2022

          Jj Windows je najpoužívanejší operačný systém v západných armádach. Ak je to operačný systém dostatočne bezpečný na ovládanie systémov jadrového arzenálu, protivzdušnej obrany, ...Zobrazit celý příspěvek

          Jj Windows je najpoužívanejší operačný systém v západných armádach. Ak je to operačný systém dostatočne bezpečný na ovládanie systémov jadrového arzenálu, protivzdušnej obrany, systémov ponoriek, lietadlových lodí atď. tak je to dostatočne bezpečné aj pre ostatné použitia.Skrýt celý příspěvek

      • Pampuch
        08:50 06.10.2022

        To by bol zaujimavý nápad. Hacknúť UA počítače aby rusko získalo prehľad o vlastných jednotkách...

        To by bol zaujimavý nápad. Hacknúť UA počítače aby rusko získalo prehľad o vlastných jednotkách...

        • Pilot
          09:14 06.10.2022

          pobavilo

          pobavilo

      • major
        09:19 06.10.2022

        Je to nejaká web appka v browsri - konkrétne ju tam má pustenú v Chrome. Takže by som tipol, že na zabezpečenom pripojení (VPN) to pôjde zobraziť na akomkoľvek zariadení s ...Zobrazit celý příspěvek

        Je to nejaká web appka v browsri - konkrétne ju tam má pustenú v Chrome.

        Takže by som tipol, že na zabezpečenom pripojení (VPN) to pôjde zobraziť na akomkoľvek zariadení s browsrom: napr. v poli tablet pripojený na net (cez GSM, Starlink).Skrýt celý příspěvek

      • Sergej7490
        10:43 06.10.2022

        Zaklad je kontrolovana a minimalna konektivita - firewall.

        Zaklad je kontrolovana a minimalna konektivita - firewall.

    • salatnik
      08:38 06.10.2022

      To mi pripomína starý vtip:
      - Sovietska kozmická loď havarovala. V troskách boli nájdení všetci traja členovia posádky: lodný tesár, kapitán a nástenkár.

      To mi pripomína starý vtip:
      - Sovietska kozmická loď havarovala. V troskách boli nájdení všetci traja členovia posádky: lodný tesár, kapitán a nástenkár.

      • vacpro
        09:10 06.10.2022

        Jojo tohle je mateřská škola, že? Asi maj ty rusáci dost dobrý tesaře, když jediná kosmická loď co pár let vozila do vesmíru lidi na ISS byla ta ruská co?

        Jojo tohle je mateřská škola, že? Asi maj ty rusáci dost dobrý tesaře, když jediná kosmická loď co pár let vozila do vesmíru lidi na ISS byla ta ruská co?

        • Centaur
          09:19 06.10.2022

          V každém případě platí, že poslední úspěšnou meziplanetární sondu dokázali rusáci vypustit v roce 1984 a kosmické programy mají již několik desetiletí zaměřené výhradně na dopravu ...Zobrazit celý příspěvek

          V každém případě platí, že poslední úspěšnou meziplanetární sondu dokázali rusáci vypustit v roce 1984 a kosmické programy mají již několik desetiletí zaměřené výhradně na dopravu lidí a nákladů na nízkou oběžnou dráhu.
          V porovnání s tím, co předvádí NASA, ESA, nebo Čína to je dosti tristní.Skrýt celý příspěvek

        • Magister_Peditum
          09:30 06.10.2022

          No, když jim nevadí létat v 60 let starém šrotu... Ostatní holt ví, kdy s tím přestat. Rusáci svůj kosmický program dopracovali tak, že posledních 30 let dělali jenom taxikáře a v ...Zobrazit celý příspěvek

          No, když jim nevadí létat v 60 let starém šrotu... Ostatní holt ví, kdy s tím přestat. Rusáci svůj kosmický program dopracovali tak, že posledních 30 let dělali jenom taxikáře a v poslední době pomalu už ani to...Skrýt celý příspěvek

        • Jirosi
          09:35 06.10.2022

          Vacproc: Mohu otázkou o jakou Ruskou loď se má jednat?
          Co vím, tak létají z Sojuzy ještě z dob Sojuzu...

          Vacproc: Mohu otázkou o jakou Ruskou loď se má jednat?
          Co vím, tak létají z Sojuzy ještě z dob Sojuzu...

        • Pedrodj007
          09:40 06.10.2022

          Hlavne ju vyvinul Ukrajinec a bola postavena na Ukrajine (aj ked z velkej casti bol raketovy program aj z vedcami v zaciatkoch importovany z tretej ríše)

          Hlavne ju vyvinul Ukrajinec a bola postavena na Ukrajine (aj ked z velkej casti bol raketovy program aj z vedcami v zaciatkoch importovany z tretej ríše)

        • Hawk
          09:49 06.10.2022

          vacpro: a nyní jsou v přesně té samé situaci rusáci, bez Muska už se do vesmíru nepodívají... :-D

          vacpro: a nyní jsou v přesně té samé situaci rusáci, bez Muska už se do vesmíru nepodívají... :-D

    • gaius225
      08:56 06.10.2022

      Tí dvaja nástenkári mi pripomenuli postavu z filmu Císařúv pekař, ktorá robila "stolek". :-)

      Tí dvaja nástenkári mi pripomenuli postavu z filmu Císařúv pekař, ktorá robila "stolek". :-)

    • 09:06 06.10.2022

      Zase, chalani..takto - na jednej foto vidime dostojnikov v terene, na druhej je velitelske stanovisko v interiery. Cakat digitalnu zvinovaciu plachtu na pouzitie v exteriery asi ...Zobrazit celý příspěvek

      Zase, chalani..takto - na jednej foto vidime dostojnikov v terene, na druhej je velitelske stanovisko v interiery. Cakat digitalnu zvinovaciu plachtu na pouzitie v exteriery asi nema vyznam, zatial. Prave naopak - skor by som tak nejak ocenil relativne modernu vybavu velitela ruskej jednotky na pouzitie v terene, slusnu otvaratelnu podlozku, nejake pisatka, nevidime, ako vyzera samotna mapa. Takze tu by som az tak nedehonestoval. Aj samotna vystroj vojakov je na dobrej urovni, pravda, az na tie gumaky. Sakra, nejaki admini velitela (asi) praporu by fakt mohli mat poriadnu obuv.Skrýt celý příspěvek

      • jj284b
        09:13 06.10.2022

        to v terene je ale len obycajny "photoshoot"... navyse, pri dnesnej technologii, general nema co pobehovat po bojisku...nie je WW2..

        to v terene je ale len obycajny "photoshoot"... navyse, pri dnesnej technologii, general nema co pobehovat po bojisku...nie je WW2..

      • matusco
        09:22 06.10.2022

        Súhlasím. Netreba sa z Rusov vysmievať. Nepodceňovať. Na foto sa treba pozrieť tak, aby bola pre UA informačne čo najhodnotnejšia. Ani tie gumáky by som neodsudzoval. Ak nastavá ...Zobrazit celý příspěvek

        Súhlasím.

        Netreba sa z Rusov vysmievať. Nepodceňovať. Na foto sa treba pozrieť tak, aby bola pre UA informačne čo najhodnotnejšia.
        Ani tie gumáky by som neodsudzoval. Ak nastavá čas rasputice, tak to čítam tak, že niektorí sa už na ňu pripravili. Keďže vpravo vidím aj u iného vojaka tie isté, tak to zase čítam tak, že ich asi fasovali obaja. Možno ich fasovali všetci ale niektorí si ich ešte neobuli.

        Do rasputice bude myslím lepšia vysoká gumová obuv, z ktorej blato rýchlo zmyjem alebo pažbou zbrane oškrabem ako nejaké goretexy alebo kanady, z ktorých blato pôjde dole ťažko...

        Neviem, no...Skrýt celý příspěvek

    • Jirka318
      09:12 06.10.2022

      nic proti počítači, ale a) už někdy někdo hacknul na dálku nástěnku? b) už vám někdy došly v nástěnce baterky? Zejména když uvážíme, že jste někde na silnici mezi polama? :-)

      nic proti počítači, ale a) už někdy někdo hacknul na dálku nástěnku? b) už vám někdy došly v nástěnce baterky? Zejména když uvážíme, že jste někde na silnici mezi polama? :-)

      • Centaur
        09:22 06.10.2022

        No to je právě ten kumšt, aby se to "hacknutí" nekonalo a náhradní baterky byly vždy po ruce.
        Tento kumšt je opravdu není součástí kultury severní asie......

        No to je právě ten kumšt, aby se to "hacknutí" nekonalo a náhradní baterky byly vždy po ruce.
        Tento kumšt je opravdu není součástí kultury severní asie......

      • jj284b
        09:41 06.10.2022

        nemyslis vazne... a ako aktualne informacie su na tej nastenke??? to fakt chces porovnavat real-time informacie s nastenkou??

        nemyslis vazne... a ako aktualne informacie su na tej nastenke??? to fakt chces porovnavat real-time informacie s nastenkou??

        • Zablokovaný Prievan
          10:35 06.10.2022

          To je real-time nástenka. Vedla má stan mužik s počítačom a tlačiarňou a nosí real-time materiál na nástenku.

          To je real-time nástenka. Vedla má stan mužik s počítačom a tlačiarňou a nosí real-time materiál na nástenku.

  • Charlie
    08:06 06.10.2022

    Doporučuji vaší pozornosti tenhle článek ze ...Zobrazit celý příspěvek

    Doporučuji vaší pozornosti tenhle článek ze seznamu:

    https://www.seznamzpravy.cz/cl...

    Proč? Ukazuje sice mrtvé rusy na ulicích Lymanu, ale pokud si všimnete, voják, kterému záběry nejvíce věnují pozornost - padlý na benzínové pumpě - rus není.

    První co mě trklo byla barva maskáčů a jeho boty. Pak mi došlo, že UA vojáci, co jeho tělo odvážejí, jsou podivně zamlklí. No a při procházení fotogalerie vám to dojde - chlapík s RPK sedí na části čelního plátu M113 (nebo nějaké verze) a v pozadí je výbuchem roztržený OT tohohle typu...Skrýt celý příspěvek

    • dušanR
      08:29 06.10.2022

      Nahovárať si , že straty sú jednostranné by bolo naivné ! Vojna a guľky si nvyberajú !
      Ludia sú na záberoch zamĺklí ? na ktorých ste videl ako sa nad tými mŕtvymi radujú ?

      Nahovárať si , že straty sú jednostranné by bolo naivné ! Vojna a guľky si nvyberajú !
      Ludia sú na záberoch zamĺklí ? na ktorých ste videl ako sa nad tými mŕtvymi radujú ?

    • Pilot
      09:12 06.10.2022

      Teď už rozumím, chtěl jste tím říci, že ten padlý je Ukrajinec, kámoš těch ostatních, že ano? A ten sedící voják prostě prožívá smutek nad ztraceným druhem. Já si napřed myslel, že ...Zobrazit celý příspěvek

      Teď už rozumím, chtěl jste tím říci, že ten padlý je Ukrajinec, kámoš těch ostatních, že ano? A ten sedící voják prostě prožívá smutek nad ztraceným druhem.
      Já si napřed myslel, že se pokoušíte trolit a naznačovat, že někteří mrtví jsou jen zinscenován.Skrýt celý příspěvek

      • Pilot
        09:12 06.10.2022

        A ano, mrtví jsou pochopitelně i mezi obránci Ukrajiny.

        A ano, mrtví jsou pochopitelně i mezi obránci Ukrajiny.

      • Luboss
        09:41 06.10.2022

        Ten kámoš sedí na části M113, v pozadí je vidět, odletěl celý strop.... Je to prostě válka, nic pěkného, když to nezažiješ, nevíš. Války mění svět, někdy k horšímu, někdy k ...Zobrazit celý příspěvek

        Ten kámoš sedí na části M113, v pozadí je vidět, odletěl celý strop....
        Je to prostě válka, nic pěkného, když to nezažiješ, nevíš. Války mění svět,
        někdy k horšímu, někdy k lepšímu. Dnes pro Ukrainu a Evropu snad k lepšímu.
        Držím palce a posílám prachy.Skrýt celý příspěvek

    • marint
      09:23 06.10.2022

      Vdaka, aj ked za smutny pribeh vo fotkach ale vdaka Vasmu komentaru my neusiel a donutil sa zamysliet ... Slava ukrainskym hrdinom!

      Vdaka, aj ked za smutny pribeh vo fotkach ale vdaka Vasmu komentaru my neusiel a donutil sa zamysliet ... Slava ukrainskym hrdinom!

  • Tino
    08:02 06.10.2022

    OPEC vcera znizilo tazbu pocnuc novembrom, USA , resp zapad toto budu musiet nejako prelomit/ prebit:-/

    OPEC vcera znizilo tazbu pocnuc novembrom, USA , resp zapad toto budu musiet nejako prelomit/ prebit:-/

    • ABC123
      08:14 06.10.2022

      OPEC Znizuje tazbu kvoli cene. Uz moc klesala. Chcu mat cenu okolo 90$. Pretoze s takou cenou pocitaju vo svojich rozpoctoch.

      OPEC Znizuje tazbu kvoli cene. Uz moc klesala. Chcu mat cenu okolo 90$. Pretoze s takou cenou pocitaju vo svojich rozpoctoch.

      • Tino
        08:15 06.10.2022

        a je to v sulade so strategiou aku mali USA proti RUS?...je tato cena ok?

        a je to v sulade so strategiou aku mali USA proti RUS?...je tato cena ok?

        • salatnik
          08:48 06.10.2022

          No OPEC+ je aj Rusko v ňom. Čo ti povedať, zarábajú na druhých, čo ropu nemajú, ešte sa spolčujú, aby dokrivili trh a zarábali viac. Samotná existencia OPEC už dávno mala zjednotiť ...Zobrazit celý příspěvek

          No OPEC+ je aj Rusko v ňom. Čo ti povedať, zarábajú na druhých, čo ropu nemajú, ešte sa spolčujú, aby dokrivili trh a zarábali viac. Samotná existencia OPEC už dávno mala zjednotiť krajiny dovážajúce ropu, aby založili vlastnú organizáciu krajín dovážajúcich ropu, aby vykryli krivenie trhu OPECOM a nenechali sme sa zdierať. Ale liberálni ekonómovia so všemocným voľným trhom boli vždy proti zásahom, dúfam, že im už odzvonilo.Skrýt celý příspěvek

          • Jirosi
            09:41 06.10.2022

            Státy dovazejici ropu to řeši investicích do BEV.
            Jen CR je stále veřejnost na strane OPEC

            Státy dovazejici ropu to řeši investicích do BEV.
            Jen CR je stále veřejnost na strane OPEC

        • ABC123
          08:48 06.10.2022

          USA samozrejme nie su spokojne.

          USA samozrejme nie su spokojne.

          • Tino
            09:08 06.10.2022

            mne skor islo o to ako to pomoze RUS, cele je to o tom aby rus nemali prachy na vojnu, alebo nemali dost prachov

            mne skor islo o to ako to pomoze RUS, cele je to o tom aby rus nemali prachy na vojnu, alebo nemali dost prachov

          • krizzdenek
            09:10 06.10.2022

            Jak kdo. Těžařské firmy ano. Ostani to unesou.

            Jak kdo. Těžařské firmy ano. Ostani to unesou.

        • jj284b
          08:49 06.10.2022

          tam bude podstatny strop na rusku ropu...

          tam bude podstatny strop na rusku ropu...

    • pepezdepa
      08:43 06.10.2022

      Pro Rusáky se ale nic moc nemění. Amíci od nich ropu snad neberou, EU si odsouhlasila strop a Asie bere pomalu za dumpingové ceny.

      Pro Rusáky se ale nic moc nemění. Amíci od nich ropu snad neberou, EU si odsouhlasila strop a Asie bere pomalu za dumpingové ceny.

    • Theokotos
      09:07 06.10.2022

      USA těžbu zvýší (snad už to i oznámili) a tím se to vyrovná.

      USA těžbu zvýší (snad už to i oznámili) a tím se to vyrovná.

      • Jirosi
        09:43 06.10.2022

        Hlavní vliv USA na cenu ropu není těžba, ale FED zvyšující úrokové sazby a tím posilující ekonomiku do recese.

        Hlavní vliv USA na cenu ropu není těžba, ale FED zvyšující úrokové sazby a tím posilující ekonomiku do recese.

    • marint
      09:29 06.10.2022

      Ale OPEC nepovedal ako to spravia. Musia sa dohodnut, kto a kolko znizi. A logicky nikto nechce znizoavat tak mozno sa aj rozhadaju a nic neznizia nakoniec.

      Ale OPEC nepovedal ako to spravia. Musia sa dohodnut, kto a kolko znizi. A logicky nikto nechce znizoavat tak mozno sa aj rozhadaju a nic neznizia nakoniec.

  • jj284b
    07:23 06.10.2022

    jeden z dokazov kto ostreluje Enerhodar: https://twitter.com/AndrewPerp... od vystrelu do dopadu ubehli 4 sekundy... takze pri rychlosti ...Zobrazit celý příspěvek

    jeden z dokazov kto ostreluje Enerhodar:

    https://twitter.com/AndrewPerp...

    od vystrelu do dopadu ubehli 4 sekundy... takze pri rychlosti projektilu okolo 700m/s bolo strielane 2.8km od elektrarne.. najblizsi breh Ukrajinskej linie je viac nez 5km, a to som meral len sirku Dnipra, nie vzdialenost k Elektrarni..Skrýt celý příspěvek

    • JirkaCa
      08:37 06.10.2022

      Bereš výstřel v 0:14 a dopad 0:18? Je třeba počítat i s rychlosti šíření zvuku.

      Bereš výstřel v 0:14 a dopad 0:18? Je třeba počítat i s rychlosti šíření zvuku.

      • JirkaCa
        08:44 06.10.2022

        Na mě je ještě brzo ráno :) . Uvažuju jaký to vlastně udělá rozdíl.

        Na mě je ještě brzo ráno :) . Uvažuju jaký to vlastně udělá rozdíl.

      • jj284b
        08:50 06.10.2022

        tak potom to bolo este blizsie

        tak potom to bolo este blizsie

        • mexir
          09:22 06.10.2022

          Odhad 1 km?

          Odhad 1 km?

  • Miroslav
    07:13 06.10.2022

    Štefan Potocký - kolaborantská hnida bojujúca za Rusko od roku 2015 spravodlivo ukončila svoju životnú púť na Ukrajine.

    Štefan Potocký - kolaborantská hnida bojujúca za Rusko od roku 2015 spravodlivo ukončila svoju životnú púť na Ukrajine.

      • Mr.Tomas
        07:30 06.10.2022

        Od čoho chce Marek Pivko oslobodiť? Od exekúcií a dane z liehu?

        Od čoho chce Marek Pivko oslobodiť? Od exekúcií a dane z liehu?

        • Miroslav
          07:52 06.10.2022

          Predsa od slovfašizmu nie? Veď proti čomu bojujú Rusi? Len proti fašizmu zásadne. Teraz momentálne proti ukrofašizmu. Nečteš a nevíš!

          Predsa od slovfašizmu nie? Veď proti čomu bojujú Rusi? Len proti fašizmu zásadne. Teraz momentálne proti ukrofašizmu. Nečteš a nevíš!

          • Pampuch
            08:58 06.10.2022

            Nezavádzaj ho. Na slovensku trpíme pod nadvládou "liberálneho fašizmu". Čo je fascinujúce, na tento vlak naskočil aj Matovič. Podstata liberálneho fašizmu je, že každý musí byť ...Zobrazit celý příspěvek

            Nezavádzaj ho. Na slovensku trpíme pod nadvládou "liberálneho fašizmu". Čo je fascinujúce, na tento vlak naskočil aj Matovič. Podstata liberálneho fašizmu je, že každý musí byť povinne homosexuál a feťák a ak nechcete byť homo-feťak tak trpíte pod nadvládou liberálneho fašizmu. Samotne "utrpenie" ešte nebolo nikdy špecifikované, ale je reálne a ohrozuje štátnosť, rodiny a deti... Pomyslel niekto na deti?Skrýt celý příspěvek

          • Quetzal
            10:45 06.10.2022

            a satanista ne?

            a satanista ne?

      • masserr
        07:52 06.10.2022

        Marek Pivko, evidentně velký Slovenský chlastenec (již podle jména) si v kometáři hezky pobrečel :D To by mě zajímalo od čeho se chtěl nechat osvobozovat kašpar.

        Marek Pivko, evidentně velký Slovenský chlastenec (již podle jména) si v kometáři hezky pobrečel :D To by mě zajímalo od čeho se chtěl nechat osvobozovat kašpar.

        • Miroslav
          07:56 06.10.2022

          My takým hovoríme Slopák. Ale chlastenec je tiež skvelý. Milujem tieto slovné sra... Teda, hračky

          My takým hovoríme Slopák. Ale chlastenec je tiež skvelý. Milujem tieto slovné sra... Teda, hračky

          • Mr.Tomas
            08:11 06.10.2022

            Ja som prevzal krásne pomenovanie ktoré som počul od rusov a volám ich "našisti".

            Ja som prevzal krásne pomenovanie ktoré som počul od rusov a volám ich "našisti".

      • Dusanh
        09:08 06.10.2022

        Tak to bude pan Pivko muset vzít do vlastních rukou, vylézt z bubliny a jít do nepohodlí...

        Tak to bude pan Pivko muset vzít do vlastních rukou, vylézt z bubliny a jít do nepohodlí...

    • Wolf:81
      08:01 06.10.2022

      šach mat

      šach mat

    • raven66
      08:04 06.10.2022

      To je na reklamny slogan CK Proputinka: “Vidiet Ukrajinu a zomriet.”

      To je na reklamny slogan CK Proputinka: “Vidiet Ukrajinu a zomriet.”

    • Karol.Melichercik
      09:08 06.10.2022

      Pri takych ludoch ma napada len jedine a to ze ich existencia nepriniesla nic pre ludstvo a ani tento svet, lebo pavuk v mojej šope mal vacsi prinos. Ale co uz, ked je niekto ...Zobrazit celý příspěvek

      Pri takych ludoch ma napada len jedine a to ze ich existencia nepriniesla nic pre ludstvo a ani tento svet, lebo pavuk v mojej šope mal vacsi prinos. Ale co uz, ked je niekto sprostrejsi ako jeden zalezeny pavuk :-))))))Skrýt celý příspěvek

  • greenBelt
    07:08 06.10.2022

    Kdyby někdo chtěl vidět Danu na UA.

    https://twitter.com/cardinalis...

    Kdyby někdo chtěl vidět Danu na UA.

    https://twitter.com/cardinalis...

    • liberal shark
      07:54 06.10.2022

      Koukám, že mají kamufláž AČR.

      Koukám, že mají kamufláž AČR.

    • pjanyska
      08:27 06.10.2022

      Já si myslím, že to není na UA, ale, že to jsou zase záběry z toho vojenského prostoru na Slovensku - bohužel už nevím jméno. Už tu něco podobného bylo a některé záběry jsou z toho ...Zobrazit celý příspěvek

      Já si myslím, že to není na UA, ale, že to jsou zase záběry z toho vojenského prostoru na Slovensku - bohužel už nevím jméno. Už tu něco podobného bylo a některé záběry jsou z toho předešlého videa. A taky mi nesedí na Ukrajinu ty borovice, tam je všude černozem a borovice jsou hlavně v písku.Skrýt celý příspěvek

      • Pampuch
        09:04 06.10.2022

        Vojenský technický a skúšobný ústav (VTSÚ) Záhorie. Tam máš kopce, piesok aj borovice.

        Vojenský technický a skúšobný ústav (VTSÚ) Záhorie. Tam máš kopce, piesok aj borovice.

      • Spalda
        09:12 06.10.2022

        Jsou to záběry AČR, konkrétně přímo 13. dělostřeleckého pluku. Záběry jsou z ČR a mimo jiné se mihnou třeba tady. Je to mnoho let starý ( nemyslím video, myslím ten záběr jako ...Zobrazit celý příspěvek

        Jsou to záběry AČR, konkrétně přímo 13. dělostřeleckého pluku. Záběry jsou z ČR a mimo jiné se mihnou třeba tady. Je to mnoho let starý ( nemyslím video, myslím ten záběr jako takový )
        https://youtu.be/1RkSNMIAIqM... Skrýt celý příspěvek

    • Jardo77
      08:34 06.10.2022

      Kukni na spz ceske....vymaz ten fejk...neni to z ukrajiny

      Kukni na spz ceske....vymaz ten fejk...neni to z ukrajiny

    • Hugo557
      08:59 06.10.2022

      na některých záběrech jsou vidět naše vojenské značky...

      na některých záběrech jsou vidět naše vojenské značky...

    • greenBelt
      11:22 06.10.2022

      Sorry, naletěl sjem. Prosím ignorovat.

      Sorry, naletěl sjem. Prosím ignorovat.

  • Upgrade
    01:45 06.10.2022

    Sky News with exclusive footage of Ukrainian M270 in action.
    https://twitter.com/Blue_Sauro...

    Sky News with exclusive footage of Ukrainian M270 in action.
    https://twitter.com/Blue_Sauro...

  • Анатолий
    00:55 06.10.2022

    Epické video. Rusové z 2 armádního korpusu na BMP-2 evakuují posádku poškozené BMP-1. Zachránila je „hloupost“ magnetického navádění Džavelinu, který se naváděl na magnetický ...Zobrazit celý příspěvek

    Epické video. Rusové z 2 armádního korpusu na BMP-2 evakuují posádku poškozené BMP-1.
    Zachránila je „hloupost“ magnetického navádění Džavelinu, který se naváděl na magnetický střed obou BMP dohromady - jedna z mála nevýhod Džavelinu
    https://twitter.com/666_mancer... Skrýt celý příspěvek

    • Theokotos
      01:53 06.10.2022

      Je to epické a píše se mi to divně, ale v tom videu vidím ten příběh těch lidí a a cítím jakési dobro, že své kamarády přijeli zachránit a zachránili je, i když asi ne beze ...Zobrazit celý příspěvek

      Je to epické a píše se mi to divně, ale v tom videu vidím ten příběh těch lidí a a cítím jakési dobro, že své kamarády přijeli zachránit a zachránili je, i když asi ne beze ztrát.
      Já vím, je to zlá válka, ale i v ní je lidský rozměr. Někdo by mohl cynicky říci "zachránili další vojáky pro zlou válku", ale jako člověk to prostě nemohu napsat jinak.Skrýt celý příspěvek

      • Dash80
        02:10 06.10.2022

        Mne to, čo píšeš príde ako lutovať ss-ákov ktorích utĺkli počas povstania v Osvienčime a tešiť sa, ˇže posily ich prišly zachráni´t...

        Mne to, čo píšeš príde ako lutovať ss-ákov ktorích utĺkli počas povstania v Osvienčime a tešiť sa, ˇže posily ich prišly zachráni´t...

        • Theokotos
          09:06 06.10.2022

          Schválně jsem napsal "jako člověk", nikoliv "jako voják". Ale jak čtu níže, tak to někteří nepochopili.

          Schválně jsem napsal "jako člověk", nikoliv "jako voják". Ale jak čtu níže, tak to někteří nepochopili.

      • dušanR
        03:22 06.10.2022

        Jednoducho , ty si už taký dobrý človek čo by odpustil aj vrahovi svojich detí ....veď čo chudáčisko , keď musel.

        Jednoducho , ty si už taký dobrý človek čo by odpustil aj vrahovi svojich detí ....veď čo chudáčisko , keď musel.

      • Scay’Ger
        05:36 06.10.2022

        spis pises jako klasicky clovek od klavesnice, v teple, co jedine starosti jsou kolik si muze koupit lahvacu. jako clovek z ukrajiny by ses nikdy nerozplival nad promrhanou střelou Zobrazit celý příspěvek

        spis pises jako klasicky clovek od klavesnice, v teple, co jedine starosti jsou kolik si muze koupit lahvacu. jako clovek z ukrajiny by ses nikdy nerozplival nad promrhanou střelouSkrýt celý příspěvek

      • Quaestor
        06:47 06.10.2022

        Já do značné míry souhlasím. Těžko nepřiznat obrovskou odvahu vojákům, co sedli do takového křápu, jako je BMP-2, a ve volném prostoru s protivníkem vyzbrojeným pokročilými ATGM ...Zobrazit celý příspěvek

        Já do značné míry souhlasím. Těžko nepřiznat obrovskou odvahu vojákům, co sedli do takového křápu, jako je BMP-2, a ve volném prostoru s protivníkem vyzbrojeným pokročilými ATGM jeli na pomoc kamarádům. I nepříteli jde vyslovit uznání. Na druhou stranu to z nich nedělá naše přátele.Skrýt celý příspěvek

        • segal7
          08:35 06.10.2022

          Neví, že je to křáp - nic lepšího nezažili

          Neví, že je to křáp - nic lepšího nezažili

      • avarom
        08:18 06.10.2022

        v tom je ta zrůdnost války, i na špatné straně mohou stát dobří lidé, kteří jsou nahnáni do mlýnku na maso, a aby jsi porazil ty špatné, musíš zabít i ty dobré. Odsuzujme Rusko, ...Zobrazit celý příspěvek

        v tom je ta zrůdnost války, i na špatné straně mohou stát dobří lidé, kteří jsou nahnáni do mlýnku na maso, a aby jsi porazil ty špatné, musíš zabít i ty dobré. Odsuzujme Rusko, ale nechme si lidskostSkrýt celý příspěvek

      • Scotty
        08:44 06.10.2022

        Javelin žádné magnetické navádění nemá.

        Javelin žádné magnetické navádění nemá.

    • Misonek 76
      06:39 06.10.2022

      Nehodlam tu nikoho omlouvat a ani hanet ale ja si vzdy rikam jak ja bych se choval na jejich miste. Stal jste se profesionalnim vojakem a to sebou neco nese napr. plnit rozkazy ...Zobrazit celý příspěvek

      Nehodlam tu nikoho omlouvat a ani hanet ale ja si vzdy rikam jak ja bych se choval na jejich miste. Stal jste se profesionalnim vojakem a to sebou neco nese napr. plnit rozkazy kort kdyz jste se tim zavazal prisahou. Nemyslim si ze cela ruska armada jsou valecni zlocinci. Ne vsichni z ruske armady vrazdi a muci. I v takove sra.ce jako je rusacka armada se najdou profesionalni jednotky stejne jalo ne cela nemecka armada a ne vsechny jednotky ss pachali valecne zlociny. Tohle bude po valce na jinejch lidech aby to rozhodli. Zadna armada neni idealni zadna. Ani ta UA. Nikdy se nevedla zadna cista valka. Ale pravda je jak s oblibou rikali sami rusaci za 2 valky lidi v nich lidi muzem zase videt az po valce. Mozna. Vsichni se muzeme zamyslet jak mi tady by jsme se chovali kdyby jsme byly ve stejne situaci co vojaci nacistanu a vojaci UA. Je ti 19 let podepises kontrakt s armadou protoze pro nekoho je to snadne povolani ktere ti zajisti prijem a v rusacku i nejakou prestiz a pak ti ten dobytek co si rika prezident rekne ze mas jit so sousedni zeme "specialne operovat". No a doma ti zustane mama tata sourozenci a co ted. Nemyslim si ze je to tak jednoduche rozhodnuti.Skrýt celý příspěvek

      • Jirosi
        07:01 06.10.2022

        Doufám, že pro tvrzení o jednotkách SS máte nak podložené, to by mě zajímalo. Popravdě, celá Německa armáda páchat zločiny, často na úrovni SS. To není moje tvrzení, ale existují ...Zobrazit celý příspěvek

        Doufám, že pro tvrzení o jednotkách SS máte nak podložené, to by mě zajímalo.

        Popravdě, celá Německa armáda páchat zločiny, často na úrovni SS. To není moje tvrzení, ale existují k tomu svědectví z odposlechu Německých generálů zajatych v UK.Skrýt celý příspěvek

        • Misonek 76
          07:58 06.10.2022

          Chcete mi pane kolego rict ze vsech odhadem 10 20 milionu nemeckych vojaku kazdy jednotlive pachal za 2 valjy valecne zlociny jako jsou vrazdy civilistu muceni znasilnovani ...Zobrazit celý příspěvek

          Chcete mi pane kolego rict ze vsech odhadem 10 20 milionu nemeckych vojaku kazdy jednotlive pachal za 2 valjy valecne zlociny jako jsou vrazdy civilistu muceni znasilnovani genocida? Vazne jako kazdy jednotlivec? Dukazu je mnoho pravda. No a co potom takove RAF po naletu na Drazdany Hamburk Caen? Rovnez podle vasi logiky byl kazdy jednotlivec v RAF valecny zlocinec? Nebyl. A stejne tak neni kazdy v rusacke armade zlocinec proate i zde se najdou profesionalni jednotky. A vojaci se na tom videu proste profesionalne zachovali nic vic nic min. Kort kdyz vime jak se vetsinou chovajSkrýt celý příspěvek

          • Jirosi
            08:10 06.10.2022

            Ano, každý. Vinen i ten co danému činu přihlíží. Chtěl jste napsat asi co nálet na Coventry (14-15.11.1940). Možná jste si nevšiml, ale psal jsem o armádě... Vy argumentujete ...Zobrazit celý příspěvek

            Ano, každý. Vinen i ten co danému činu přihlíží.

            Chtěl jste napsat asi co nálet na Coventry (14-15.11.1940).
            Možná jste si nevšiml, ale psal jsem o armádě... Vy argumentujete letectvem... (příslušník letectva, těžko na okupovanem území znasiljuje, mučí, vraždí...)

            To, zda je jednotka profesionální neříká nic, o tom zda páchá válečné zločiny.

            Stále čekáme na doložení jednotky SS, co nepachala válečné zločiny (fo mě opravdu zajimá).

            Ti důstojníci, generálové razili vási tezi, ale právě proto jsem vybral tento důkaz. V soukromí, když si myslely, že je nikdo nemůže slyšet, ale mluvily zcela jinak.Skrýt celý příspěvek

          • Theokotos
            11:28 06.10.2022

            Pan Jirosi prostě uplatňuje princip kolektivní viny. Což naštěstí není všeobecně uznávaný právní přístup. Jinak kdysi jsem někde četl, že když Hitler vydal rozkaz vyvraždit na ...Zobrazit celý příspěvek

            Pan Jirosi prostě uplatňuje princip kolektivní viny. Což naštěstí není všeobecně uznávaný právní přístup.
            Jinak kdysi jsem někde četl, že když Hitler vydal rozkaz vyvraždit na východě všechny Židy, tak cca 20% velitelů Wehrmachtu jej v podstatě ignorovalo a dalších cca 30% jej provádělo-neprovádělo takovým způsobem, aby si jejich jednotka takovou věcí nepošpinila ruce a přitom se nedalo říct, že nesplnila rozkaz.
            Čísla jsou orientační, píšu to z hlavy.Skrýt celý příspěvek

        • Jirosi
          09:02 06.10.2022

          To jsou tu opravdu diskutující, kterým nevadí zlehčovani zločinu pachanych SS+ Wermacht?

          To jsou tu opravdu diskutující, kterým nevadí zlehčovani zločinu pachanych SS+ Wermacht?

          • Knightrider
            10:10 06.10.2022

            Nikdo nic nezlehcoval, kolega psal, že ne všichni na druhé straně at už německé, nebo teď ruské jsou zločinci. A ačkoliv s ním nesouhlasím váš příspěvek je jen zcela zbytečný ...Zobrazit celý příspěvek

            Nikdo nic nezlehcoval, kolega psal, že ne všichni na druhé straně at už německé, nebo teď ruské jsou zločinci. A ačkoliv s ním nesouhlasím váš příspěvek je jen zcela zbytečný flameware..
            Dejte pokoj :-)Skrýt celý příspěvek

          • Bravo78
            13:29 06.10.2022

            Pane pane, ta válka dávno skončila, jestli chcete žít v minulosti, prosím. E to takový sovětský přístup, na který existuje anekdota. Potká se německý a ruský historik a ten ruský ...Zobrazit celý příspěvek

            Pane pane, ta válka dávno skončila, jestli chcete žít v minulosti, prosím. E to takový sovětský přístup, na který existuje anekdota. Potká se německý a ruský historik a ten ruský pravý německému. Já vám tak závidím, že jste tu II. světovou válku prohráli.Skrýt celý příspěvek

    • jj284b
      07:13 06.10.2022

      Javelin sa nenavadza na magneticky stred... Javelin sa navadza na tepelny obraz ciela...

      Javelin sa nenavadza na magneticky stred... Javelin sa navadza na tepelny obraz ciela...

    • DanWessonValor
      07:46 06.10.2022

      Škoda javelinu...:-(

      Škoda javelinu...:-(

      • raven66
        08:15 06.10.2022

        Kto vie? Ja si myslim, ze min. polka posadky sa pocas unikovej cesty posr… od strachu, ze pride dalsi. A myslim si, ze to zanecha na ich psychike adekvatnu stopu, vdaka ktorej sa ...Zobrazit celý příspěvek

        Kto vie? Ja si myslim, ze min. polka posadky sa pocas unikovej cesty posr… od strachu, ze pride dalsi. A myslim si, ze to zanecha na ich psychike adekvatnu stopu, vdaka ktorej sa do konca zivota budu budit uprostred noci a kricat od strachu. Aj ked vodka dokaze v psycholiecbe ruskeho muzika divy. Idealna na liecbu ruskeho muzika je ta s vysokym obsahom metanolu.Skrýt celý příspěvek

    • segal7
      08:45 06.10.2022

      Javelin má IR navádění, navíc mi tam nesedí i velikost rakety, tohle bylo něco menšího a zasáhlo to motorový prostor.
      edit: přijde mi to dost štíhlé - tipuju AKPWS

      Javelin má IR navádění, navíc mi tam nesedí i velikost rakety, tohle bylo něco menšího a zasáhlo to motorový prostor.
      edit: přijde mi to dost štíhlé - tipuju AKPWS

      • Knightrider
        10:14 06.10.2022

        Souhlasím, že velikosti nálože to spíš bude něco menšího. Za mě i podle směru útoku NLAW. A osádka uvnitř rozhodně nebude ok. Řidič sedí daleko ten mohl dal drandit, ale vysadek ...Zobrazit celý příspěvek

        Souhlasím, že velikosti nálože to spíš bude něco menšího. Za mě i podle směru útoku NLAW. A osádka uvnitř rozhodně nebude ok. Řidič sedí daleko ten mohl dal drandit, ale vysadek může být řádně pomlety tím paprskem. A něco tam řádně zahorelo, takže ani dýchání žádná slavaSkrýt celý příspěvek

        • segal7
          11:14 06.10.2022

          Mě právě přijde, že i na ten NLAW je to moc štíhlé...ale je to mizerné rozlišení

          Mě právě přijde, že i na ten NLAW je to moc štíhlé...ale je to mizerné rozlišení

      • Анатолий
        12:24 06.10.2022

        Je to možné vzal jsem jen zajímavý komentář z postu a napsal. Ale podle směru ze shora to vypadá jako nějaký Javelin, IR navádění bude mít teoreticky stejný princip - navádět se ...Zobrazit celý příspěvek

        Je to možné vzal jsem jen zajímavý komentář z postu a napsal.
        Ale podle směru ze shora to vypadá jako nějaký Javelin, IR navádění bude mít teoreticky stejný princip - navádět se na střed IR-anomálieSkrýt celý příspěvek

  • Quetzal
    00:45 06.10.2022

    Ejhle, jak se pohled na Merkelovou mění: ...Zobrazit celý příspěvek

    Ejhle, jak se pohled na Merkelovou mění:
    https://www.idnes.cz/zpravy/za...

    PS. A článek je otevřený.Skrýt celý příspěvek

    • Theokotos
      01:06 06.10.2022

      Pěkné shrnutí pana Vodičky o tom, jak jsou lidské soudy dočasné a jak jen dějiny prověří jejich opravdovou hodnotu. Stručně řečeno, německá politika za Merkelové byla postavena na ...Zobrazit celý příspěvek

      Pěkné shrnutí pana Vodičky o tom, jak jsou lidské soudy dočasné a jak jen dějiny prověří jejich opravdovou hodnotu.
      Stručně řečeno, německá politika za Merkelové byla postavena na představě "staneme se energeticky závislými na Rusku, ale svými prachy Rusko zcivilizujeme". Jak každého nehloupého člověka už tehdy napadalo, tato politika nemohla fungovat a nyní dějiny prokazí, že nefungovala.
      Citace:
      "Nyní její pomník, trubky Nord Streamu 2, leží rozervaný výbuchy na dně Baltu, Rusko dělá z Ukrajiny trosky, nepoužilo sice proti ní plyn, ale použilo ho rovnou proti Německu a Evropě, čímž podnítilo hrozbu největší krize poválečné éry."
      Pan Vodička je jedním z posledních redaktorů MF Dnes, kteří mají odvahu psát vlastní původní myšlenky (vůbec nemluvím o tom, zda s nimi souhlasíme) a ne jen bezpečně mechanicky opakovat, co napsal někdo jiný.
      Jen mě trošku mrzí, že takhle důležité a pro společnost důležité synteze jsou na komerčním zpravodajském portálu placené.Skrýt celý příspěvek

    • Burok
      02:27 06.10.2022

      Ne ze bych Merkelovou nejak obliboval, ale myslim ze mnoho z tech Nemcu co by si pralo omluvu by si predevsim melo zamest pred vlastnim prahem. Kam se koukali kdyz rusi nicili ...Zobrazit celý příspěvek

      Ne ze bych Merkelovou nejak obliboval, ale myslim ze mnoho z tech Nemcu co by si pralo omluvu by si predevsim melo zamest pred vlastnim prahem. Kam se koukali kdyz rusi nicili Grozny? Nebo kdyz rusko vtrhlo do Gruzie? A nebo kdyz rusko zabralo Krym? Vazne nevideli jaky Putin je, nebo jen nechteli videt? Mozna jim ten levny rusky plyn trochu zamlzil videni..

      No hlavne ze ted maji na koho to hodit.Skrýt celý příspěvek

    • dušanR
      03:30 06.10.2022

      Merkelovú by mali dať do basy a na dlhé roky ! Ľebo to je sabotáž na vlastný štát aby za jej vlády dopustila aby sa porušil 1. zákon trhovej ekonomiky ! V žiadnom prípade štát ...Zobrazit celý příspěvek

      Merkelovú by mali dať do basy a na dlhé roky !
      Ľebo to je sabotáž na vlastný štát aby za jej vlády dopustila aby sa porušil 1. zákon trhovej ekonomiky !
      V žiadnom prípade štát nesmie dopustiť aby trh s akýmkoľvek tovarom ovládol niekto ako na viac ako 30% ! aSkrýt celý příspěvek

      • liberal shark
        09:24 06.10.2022

        Kdyby jen vlastní stát.Německá politika se bohužel propisuje přes Brusel do celé EU.

        Kdyby jen vlastní stát.Německá politika se bohužel propisuje přes Brusel do celé EU.

    • Magister_Peditum
      09:37 06.10.2022

      Merkelová ovšem nebyla žádný diktátor - všechno co dělala bylo minimálně za tichého souhlasu většiny Němců... Kritiku si jistě zaslouží, ale hlavně by si měli její voliči a ...Zobrazit celý příspěvek

      Merkelová ovšem nebyla žádný diktátor - všechno co dělala bylo minimálně za tichého souhlasu většiny Němců... Kritiku si jistě zaslouží, ale hlavně by si měli její voliči a političtí kolegové nasypat popel na hlavu sami.Skrýt celý příspěvek

    • Tonda
      10:51 06.10.2022

      Není to pouze chyba její. Obecně má byznys (a Německo nebo USA je hodně o zahraničním byznysu) tendence zavírat oči před čímkoliv, hlavně že se sypou zlaťáčky. Ale pak musí mít ...Zobrazit celý příspěvek

      Není to pouze chyba její. Obecně má byznys (a Německo nebo USA je hodně o zahraničním byznysu) tendence zavírat oči před čímkoliv, hlavně že se sypou zlaťáčky. Ale pak musí mít stát a ostatní občané jasné morální ideály. Když převáží byznys, dopadne to právě takhle. A nemyslete, to stejné se stalo mezi USA plus Evropa versus Čína. Kvůli byznysu bez ohledu na lidská práva a demokracii jsme si vypěstovali nejen hospodářské, a to by ani tak nevadilo, ale hlavně vojenské totalitní protivníky.Skrýt celý příspěvek

  • Theokotos
    00:37 06.10.2022

    Dnešní velmi bohatý Denis Davidov. https://www.youtube.com/watch?... Stručně: - pád Davidova Brodu je pro Rusy mezi Inhulcem a Dněprem velký problém a jejich ústup z ...Zobrazit celý příspěvek

    Dnešní velmi bohatý Denis Davidov.
    https://www.youtube.com/watch?...
    Stručně:
    - pád Davidova Brodu je pro Rusy mezi Inhulcem a Dněprem velký problém a jejich ústup z této oblasti se dá očekávat rychle
    - na severní frontě Ukrajinci postupují směrem ke Svatovému a důležité silnici H26
    - Američané doporučují osvobodit Cherson před začátkem zimy, o což se ukrajinská armáda velmi ráda s dobrou nadějí na výsledek pokusí
    - výslovně ocenil českou dodávku tanků (čili jak tu zde někdo psal, opravdu jich je víc) a poděkoval za ni
    - potvrzuje, že v základně, na kterou zaútočily íránské drony, nebyli vojáci a byl pouze jeden zraněný civilista
    - nový baliček sankcí EU je sice vítán, ale opět je přizdisráčsky osekaný mnoha výjimkami
    - naopak na snížení produkce ropy ze strany OPEC zareagují USA zvýšením vlastní těžby a tím udržení její ceny dole
    - na konci krátké, ale unikátní vídeo rychlé akce ukrajinských obrněných vozidel včetně HUMWEESkrýt celý příspěvek

  • Анатолий
    00:32 06.10.2022

    Dlouhé video útoku HMMWV přes otevřené pole https://twitter.com/roflchatgr... Twitter má omezení video 2:20 pro ty kdo má Tg plná ...Zobrazit celý příspěvek

    Dlouhé video útoku HMMWV přes otevřené pole
    https://twitter.com/roflchatgr...
    Twitter má omezení video 2:20 pro ty kdo má Tg plná verze:
    https://t.me/ssternenko/9470... Skrýt celý příspěvek

    • Theokotos
      01:22 06.10.2022

      To je síla. Člověk má "zaděláno" a to jen většinu času jedou přes pole a občas se ozve pár výstřelů.
      Chtěl bych v tom HMMWV vidět internetové hrdiny, kteří přemalovávají mapy...

      To je síla. Člověk má "zaděláno" a to jen většinu času jedou přes pole a občas se ozve pár výstřelů.
      Chtěl bych v tom HMMWV vidět internetové hrdiny, kteří přemalovávají mapy...

  • StatusQuo
    23:25 05.10.2022

    https://twitter.com/wartransla...

    To je mazec. Mobici ještě nedorazili na Ukrajinu a už mají zaděláno na vzpouru.

    https://twitter.com/wartransla...

    To je mazec. Mobici ještě nedorazili na Ukrajinu a už mají zaděláno na vzpouru.

    • ruleta
      23:26 05.10.2022

      Daval jsem to nize, Krutov ma za to, ze je nahrane, ze jsou to Wagnerovci. Mozna nejake pnuti uvnitr ozbrojenych slozek? nevim.

      Daval jsem to nize, Krutov ma za to, ze je nahrane, ze jsou to Wagnerovci. Mozna nejake pnuti uvnitr ozbrojenych slozek? nevim.

      • Pampuch
        23:36 05.10.2022

        Stažovali sa už skôr a vyhrážali sa, že ak nedostanú nejaký “help” výjdu z vlaku a natočia video. Long story short: medzi touto grupou odvedencov sa rozšíril covid, tak ich zavreli ...Zobrazit celý příspěvek

        Stažovali sa už skôr a vyhrážali sa, že ak nedostanú nejaký “help” výjdu z vlaku a natočia video. Long story short: medzi touto grupou odvedencov sa rozšíril covid, tak ich zavreli do vlaku do “karantény” v zmysle, že ich proste nechali v nevetranom prehriatom vlaku bez akeľkoľvek zdravotnéj či technickéj podory.Skrýt celý příspěvek

        • Theokotos
          23:50 05.10.2022

          To je tak typicky ruský přístup, že vlastně vystihuje fungování celé jejich společnosti.

          To je tak typicky ruský přístup, že vlastně vystihuje fungování celé jejich společnosti.

  • Matthius
    23:05 05.10.2022

    Pani mozno trosku OT ale stale si myslim ze videjko o BVP-1 celkom dobre popisuje preco to Rusi nedavaju a preco UA po vycviku na zapade zacina obracat kartu (Inak sme tu aj ...Zobrazit celý příspěvek

    Pani mozno trosku OT ale stale si myslim ze videjko o BVP-1 celkom dobre popisuje preco to Rusi nedavaju a preco UA po vycviku na zapade zacina obracat kartu (Inak sme tu aj Slovaci aj Cesi pekne spomenuti):

    https://www.youtube.com/watch?... Skrýt celý příspěvek

    • Theokotos
      23:56 05.10.2022

      Teď jsem to shodou okolností viděl :-) Tedy, dát do videa paní, která má nějaký problém s mluvením mi připadá celkem odvážné. Jinak pro místní komunitu by se to dalo shrnout do pár ...Zobrazit celý příspěvek

      Teď jsem to shodou okolností viděl :-)
      Tedy, dát do videa paní, která má nějaký problém s mluvením mi připadá celkem odvážné. Jinak pro místní komunitu by se to dalo shrnout do pár vět:
      - BMP-1 byl skvělý design pro rychlé průniky do nepřátelského území zamořeného jaderným / chemickým spadem (tj. SSSR skutečně chtěl vpadnout do západní Evropy, moje poznámka)
      - moc se neosvědčil v jiných podmínkách
      - jsou "zadarmo", jsou jich mraky a jsou lepší než nic a proto se stále používají
      - budou se používat, dokud nebudou "spotřebovány" a Ukrajina nedostane něco pořádnéhoSkrýt celý příspěvek

  • ruleta
    22:34 05.10.2022

    https://twitter.com/kromark/st... Mark Krutov a jeho investigace pokracuje. Identifikoval vojaka, udelal s nim pres socialni sit rozhovor a ted ...Zobrazit celý příspěvek

    https://twitter.com/kromark/st...

    Mark Krutov a jeho investigace pokracuje. Identifikoval vojaka, udelal s nim pres socialni sit rozhovor a ted identifikoval vojaka podruhe...tentokrate udajne u Belgorodu. Ale zakoncuje....nejak bez dukazu...pocitovkou, ze je to nahrane.Skrýt celý příspěvek

    • ruleta
      23:13 05.10.2022

      Uz to updatoval, podezira, ze na videiich jsou Wagnerovci (jsou tam videt jesjich badge).

      Uz to updatoval, podezira, ze na videiich jsou Wagnerovci (jsou tam videt jesjich badge).

      • Marty96
        23:37 05.10.2022

        Pokud se skutečně jedná o nějaký Prihožinův psyop tak by mě zajímalo co tím sleduje - nahrazení Šojgu jako ministra?

        Pokud se skutečně jedná o nějaký Prihožinův psyop tak by mě zajímalo co tím sleduje - nahrazení Šojgu jako ministra?

  • ruleta
    22:17 05.10.2022

    Tak celkem zajimava informace, prislo mi, ze dcera, otec byli nikdo a nejakou paniku v prominentnich hlasnych troubach jsem neznamenal. US intel believes the bombing that killed ...Zobrazit celý příspěvek

    Tak celkem zajimava informace, prislo mi, ze dcera, otec byli nikdo a nejakou paniku v prominentnich hlasnych troubach jsem neznamenal.

    US intel believes the bombing that killed Darya Dugina, daughter of prominent Russian political figure Alexander Dugin, was authorized by elements within the Ukrainian govt, @KatieBoLillis @NatashaBertrand report, confirming NYT reporting. US was not aware of plans, sources say.

    https://twitter.com/MarquardtA... Skrýt celý příspěvek

    • Pampuch
      22:27 05.10.2022

      Ber to s rezervou… Informačná vojna teraz ide na 10 000% a všimol som si že USA novinári sú podplatná žumpa.

      Ber to s rezervou… Informačná vojna teraz ide na 10 000% a všimol som si že USA novinári sú podplatná žumpa.

    • JanCorvinus
      00:38 06.10.2022

      Hmmm. Jakože to byla ta Ukrajinka s červeným mini? Ve vládní čtvrti?

      Hmmm. Jakože to byla ta Ukrajinka s červeným mini? Ve vládní čtvrti?

    • Quetzal
      01:47 06.10.2022

      tam je důležité slovo "believes" čili domnívá se nebo věří. Kdyby napsali, že jsou si jistí, tak to by byla bomba, ...

      tam je důležité slovo "believes" čili domnívá se nebo věří. Kdyby napsali, že jsou si jistí, tak to by byla bomba, ...

  • ruleta
    22:06 05.10.2022

    Svarovsky o "grand planu" UA postupu. Trosku se mi zda, ze se tam zanedbava vzdalenost a trosku odkryte kridlo (mela by UA dost vojaku?) pri te velke zatacce na Donbase ...Zobrazit celý příspěvek

    Svarovsky o "grand planu" UA postupu. Trosku se mi zda, ze se tam zanedbava vzdalenost a trosku odkryte kridlo (mela by UA dost vojaku?) pri te velke zatacce na Donbase :D

    https://twitter.com/martinsvar... Skrýt celý příspěvek

    • Marty96
      22:12 05.10.2022

      Takovéhle šipky si na mapy malovali Rusáci v únoru taky, s podobně grandiózními vizemi bych asi byl spíše opatrný.

      Takovéhle šipky si na mapy malovali Rusáci v únoru taky, s podobně grandiózními vizemi bych asi byl spíše opatrný.

    • StandaBlabol
      22:18 05.10.2022

      Blbost.

      Blbost.

    • krizzdenek
      22:20 05.10.2022

      Furt je tam tam grupirovka na Donbase, která se pokouší o útok. Vpadnout jí do týla dobrý. Ale podle mýho riskantní, protože nutno krýt křídla. Nevíme kolik sil na Mordor na své ...Zobrazit celý příspěvek

      Furt je tam tam grupirovka na Donbase, která se pokouší o útok. Vpadnout jí do týla dobrý. Ale podle mýho riskantní, protože nutno krýt křídla. Nevíme kolik sil na Mordor na své straně hranice. Tenhle zámysl je podle mýho soudu zbytečně riskantní. Mohl by fungovat jenom tehdy pokud 100% víme, že Mordor už nemá zálohy, kterými by se mohl pokusit ty kleště uštípnout.Skrýt celý příspěvek

    • pepezdepa
      22:21 05.10.2022

      Svarovský je někdy srandista, ale ten jeho bezbřehý optimismus je docela nakažlivý.

      Svarovský je někdy srandista, ale ten jeho bezbřehý optimismus je docela nakažlivý.

      • ruleta
        22:27 05.10.2022

        Hele to neni Svarovskeho plan, ma to od nejakeho americkeho generala.

        Hele to neni Svarovskeho plan, ma to od nejakeho americkeho generala.

      • krizzdenek
        22:27 05.10.2022

        Srandista není. Ono se tohle honí i v generálských hlavách. A ve srovnání se Šándorem ale i Šedivým se zatím trefuje lépe. Není to ale školený důstojník operační správy GŠ. Ale to ...Zobrazit celý příspěvek

        Srandista není. Ono se tohle honí i v generálských hlavách. A ve srovnání se Šándorem ale i Šedivým se zatím trefuje lépe.
        Není to ale školený důstojník operační správy GŠ. Ale to tady v diskusi není nikdo. :)Skrýt celý příspěvek

        • ruleta
          22:31 05.10.2022

          Tak pockej...jestli Wolski je kecalista (a do jiste miry souhlasim) tak Svarovsky se svym UA vyhraje valku do mesice nebo co to v minulych dnech tvrdil....tak je bezbrehy ...Zobrazit celý příspěvek

          Tak pockej...jestli Wolski je kecalista (a do jiste miry souhlasim) tak Svarovsky se svym UA vyhraje valku do mesice nebo co to v minulych dnech tvrdil....tak je bezbrehy srandista.Skrýt celý příspěvek

          • ruleta
            22:32 05.10.2022

            Mimochodem psal, ze v Lymanu je 5000 KIAs, POWs.

            Mimochodem psal, ze v Lymanu je 5000 KIAs, POWs.

          • krizzdenek
            22:57 05.10.2022

            Je to jednoduché. Stačí se podívat, co napsal třeba za poslední rok, co predikoval a co se z predikcí naplnilo a co ne. Finito. Z jeho mnoha názorů doporučuji tento ...Zobrazit celý příspěvek

            Je to jednoduché. Stačí se podívat, co napsal třeba za poslední rok, co predikoval a co se z predikcí naplnilo a co ne. Finito.
            Z jeho mnoha názorů doporučuji tento https://twitter.com/martinsvar...
            Nemýlil se v tom, že Putin bude jednat a bude chtít ústupky. Fajn to se čekat dalo. Správě ale taky vyvodil, že Rusko nemá síly na krátkou vítěznou válku a že jejich síly budou zranitelné z hlediska zajištní logistiky.
            Mýlil se v jednom. Netušil, že Putin si to nemyslí. Nevěnoval pozornost ruské percepci situace. A proto vsadil, že to bude limitovaná akce. Putin věřil, že má sil dost a hodil kosty "hlubokou operací". Putin se mýlil, Svárovský ne. Ale rozhodoval Putin a proto to šlo po jeho.
            Šedivý tehdy tvrdil, že Ukrajina nemůže ruské armádě odolat, Sbor náčelníků štábů dával Kyjevu 2-3 týdny organizovaného odporu, německý genštáb 2-3 dny.
            Info o 5000 v kotli šlo z ukrajinských zdrojů a v jednu dobu tomu věřilo hodně lidí. To není analytická bota nýbrž faktická. Ale tato věc pěkně dokumentuje rozdíl mezi S a W.
            Oproti Wolskému, který jenom většinou opakuje všeobecně známé pravdy a mluví z cesty, je Svárovský jinde. Snaží se z dat (by´t nepřesných, bo jiná nejsou), něco vyvozovat.
            Není ale voják, nemá s armádou vůbec žádné zkušenosti. Nikdy netahal befko z bláta, nečekal na rozptýlení prachu a kouře, než může dát další ránu z kanonu a nečekal na provian´táky.
            Jeho doménou je politický vývoj v RF, na Ukrajině a v NATO. Prostě mezinárodní bezpečnost. Přesto se jeho odhad přiblížil reálnému vývoji více, než u většiny vojenských profesionálů.Skrýt celý příspěvek

          • ruleta
            23:04 05.10.2022

            Dobre, co rikas na to, ze valka do mesice skonci? (mimochodem obsazeni vychodni Ukrajiny uz 3x posunul, naposledy uz mela byt obsazena na konci leta).

            Dobre, co rikas na to, ze valka do mesice skonci? (mimochodem obsazeni vychodni Ukrajiny uz 3x posunul, naposledy uz mela byt obsazena na konci leta).

          • Theokotos
            23:11 05.10.2022

            Hezky shrnuto, dávám plus.

            Hezky shrnuto, dávám plus.

          • Theokotos
            23:11 05.10.2022

            To bylo na pana Kříže.

            To bylo na pana Kříže.

          • krizzdenek
            23:17 05.10.2022

            Podle mého to zatím nevypadá, že bude do měsíce konec. Podle mého se v Rusku těší, až přijde bláto, bude trochu operační pauza než zase zamrzne a budou se moci dát do kupy. Tak si ...Zobrazit celý příspěvek

            Podle mého to zatím nevypadá, že bude do měsíce konec. Podle mého se v Rusku těší, až přijde bláto, bude trochu operační pauza než zase zamrzne a budou se moci dát do kupy. Tak si to malují.
            Úkolem Ukrajiny bude jim na to nedat čas a tlačit i tehdy, kdy by to nemělo jít. Musí něco vymyslet.
            Může se stát, že Putina odstaví. Ale v tom případě si myslím, že jej nahradí zase silovikem a ten nebude chtít bez nějaké kořisti z lupu odejít. Podle mého jim zatím teče málo červená.Skrýt celý příspěvek

          • ruleta
            23:25 05.10.2022

            No a on takovych veci na twitteru ma vice. Za mne v pohode, ze to tam placa :D, ale cekal bych nejaky myslenkovy konstrukt a ten tam nedava, navic tohle je hodne odvezne (a vlastne ...Zobrazit celý příspěvek

            No a on takovych veci na twitteru ma vice. Za mne v pohode, ze to tam placa :D, ale cekal bych nejaky myslenkovy konstrukt a ten tam nedava, navic tohle je hodne odvezne (a vlastne se chci v tom mylit a dat mu zapravdu, at to za mesic vsechno skonci). Jeste si pamatuji celkem cerstve (a cekam vseobecny hejt), ze bez pomoci USA a VB by VVV neprobehla #SorryJako ale tohle nikdo pricetny nemuze napsat :DSkrýt celý příspěvek

        • pepezdepa
          22:33 05.10.2022

          Tak zrovna Šándor kope za Rusáky celou dobu.

          Tak zrovna Šándor kope za Rusáky celou dobu.

          • ruleta
            23:28 05.10.2022

            On ma na to CV...jak skoly, tak profesni pozice a mel by tomu rozumet. Takze u nej to obzvlaste nechapu - minim tim jeho ploche kecy dobre tak do "Zena a zivot".

            On ma na to CV...jak skoly, tak profesni pozice a mel by tomu rozumet. Takze u nej to obzvlaste nechapu - minim tim jeho ploche kecy dobre tak do "Zena a zivot".

    • krizzdenek
      22:24 05.10.2022

      Mám v hlavě elegantnější a jednodušší plán. Vytáhnout ruské síly na křídla a pak to vzít středem. Potom, co se podařilo u Charkova, by to mohlo i jít. Mají ještě tak měsíc, než ...Zobrazit celý příspěvek

      Mám v hlavě elegantnější a jednodušší plán. Vytáhnout ruské síly na křídla a pak to vzít středem. Potom, co se podařilo u Charkova, by to mohlo i jít. Mají ještě tak měsíc, než bude bláto. Ale o ten úder podél ruské hranice bych asi neusiloval.Skrýt celý příspěvek

    • Upgrade
      22:33 05.10.2022

      Presne takto som to tu pisal ked zacala ofenziva v Charkove. Ked vymeties ten kut na vychode kolmo na hranicu, tak mas uzku frontu a mozes na nej sustredit viac sil. Potom sa uz ...Zobrazit celý příspěvek

      Presne takto som to tu pisal ked zacala ofenziva v Charkove. Ked vymeties ten kut na vychode kolmo na hranicu, tak mas uzku frontu a mozes na nej sustredit viac sil. Potom sa uz len prebit niekde k Mariupolu, odpalit Kercsky most a Rusi su definitivne v prdeli. A tu hranicu na vychode budu musiet branit tak ci tak.Skrýt celý příspěvek

      • Upgrade
        22:39 05.10.2022

        Respektive, tie jednotky co teraz drzia frontu, sa po oslobodeni len presunu dalej k hranici.

        Respektive, tie jednotky co teraz drzia frontu, sa po oslobodeni len presunu dalej k hranici.

        • dalík
          08:50 06.10.2022

          Na Donbasu ovšem mají vybudované obranné pozice. To u hranic mít nebudou. A v zádech a všude kolem separatisty. Donbas bych nechal až na konec. Nejdříve posunout hranice k 24.2.

          Na Donbasu ovšem mají vybudované obranné pozice. To u hranic mít nebudou. A v zádech a všude kolem separatisty. Donbas bych nechal až na konec. Nejdříve posunout hranice k 24.2.

    • jj284b
      22:50 05.10.2022

      na Chersonskom fronte sa potrebuju dostat ku Kakhovke.. potom bude Cherson nebranitelny a rusi odtial zdrhnu.. v Luhansku to bude tazsie, tam treba Svatove, a potom Starobilsk.. ...Zobrazit celý příspěvek

      na Chersonskom fronte sa potrebuju dostat ku Kakhovke.. potom bude Cherson nebranitelny a rusi odtial zdrhnu..

      v Luhansku to bude tazsie, tam treba Svatove, a potom Starobilsk.. problem je, ze cim dalej pojdu, tym dlhsiu hranicu s rusmi treba zabezpecovat...

      no a Zaporozie.. dava zmysel ist na Tokmak-Melitopol-Berdjansk.. otazka je, co s Enerhodarom.. ak to tam maju rusi zaminovane, tak to moze byt problem.. lebo tu elektraren mozu na uteku odpalit.. tam to vidim na extremne tazku situaciu pre specialne jednotky, ktore budu musiet elektraren obsadit pocas toho ako sa Ukrajinci budu prebijat k Enerhodaru... ale to bude highest risk operacia celej vojny...Skrýt celý příspěvek

      • Jirosi
        06:26 06.10.2022

        To je jen další důvod proč ten útok na Melitopol nedělat. Pokud vy udeřila na Mariupol, tak tohle nemusí vlastně řešit. Stačí vyrazit jen ohrozit ustupovat cestu na Krym a danou ...Zobrazit celý příspěvek

        To je jen další důvod proč ten útok na Melitopol nedělat.
        Pokud vy udeřila na Mariupol, tak tohle nemusí vlastně řešit. Stačí vyrazit jen ohrozit ustupovat cestu na Krym a danou oblast Rusové vyklidi sami obratem, že nebudou sebou brát ani zbraně (jako v Izumu/Lyamu). Pak by měli SF volné pole pro případ JE, před příchodem docistovacich jednotek.Skrýt celý příspěvek

    • Jirosi
      06:15 06.10.2022

      Vzhledem k počtu lidí ocekavajicih lidi útok na Melitopol, mě to čím dál víc utvrzuje, že fo UA vezme rovnou na Mariupol. Zatím vždy volily možnost obklocit, nechat ustoupit před ...Zobrazit celý příspěvek

      Vzhledem k počtu lidí ocekavajicih lidi útok na Melitopol, mě to čím dál víc utvrzuje, že fo UA vezme rovnou na Mariupol.

      Zatím vždy volily možnost obklocit, nechat ustoupit před agresivní taktikou dobývání silných opěrných bodů. Proto mi přijde jako nesmysl, že by najednou změnily, taktiku a úder směrovali k bodu co mohou získat bez boje (ve srovnání z útokem na neho).Skrýt celý příspěvek

  • RiMr71
    22:04 05.10.2022

    Arestovyč se (v do jisté míry smířlivé reakci ohledně Muska) "naváží" do západní cancel culture, ojojoj, to se mnoha nebinárním ultrademokratům a mladým proletářům kde všude na ...Zobrazit celý příspěvek

    Arestovyč se (v do jisté míry smířlivé reakci ohledně Muska) "naváží" do západní cancel culture, ojojoj, to se mnoha nebinárním ultrademokratům a mladým proletářům kde všude na neomarxismem prolezlých západních univerzitách apod. líbit nebude... :)
    https://youtu.be/rJxoTFP2laY?t... Skrýt celý příspěvek

    • d_mm2288
      22:07 05.10.2022

      v nějakých detailech bych se s ním spořil, ale vlastně dyť má pravdu. je potřeba hledět na západ, ne na východ, ale zase nemusíme přebírat od západních soudruhů všechny hovadiny.

      v nějakých detailech bych se s ním spořil, ale vlastně dyť má pravdu. je potřeba hledět na západ, ne na východ, ale zase nemusíme přebírat od západních soudruhů všechny hovadiny.

    • Marty96
      22:09 05.10.2022

      Tak ona Ukrajina je pořád konzervativní východoevropská země která bude mít vždy stran hodnot a kultury blíže k Polsku nebo Maďarsku než Švédsku a Irsku. Nikdo snad nečeká že se ...Zobrazit celý příspěvek

      Tak ona Ukrajina je pořád konzervativní východoevropská země která bude mít vždy stran hodnot a kultury blíže k Polsku nebo Maďarsku než Švédsku a Irsku. Nikdo snad nečeká že se tam po válce vybuduje progresivně-liberální ráj západního střihu.Skrýt celý příspěvek

      • pepezdepa
        22:15 05.10.2022

        Budeme rádi, když se tam demokracie po válce udrží.

        Budeme rádi, když se tam demokracie po válce udrží.

      • Theokotos
        22:58 05.10.2022

        Švédsko jo, ale že by zrovna Irsko bylo prototypem progresivistické polototality? Ptám se, na Irsko fakt odborník nejsem :-)

        Švédsko jo, ale že by zrovna Irsko bylo prototypem progresivistické polototality? Ptám se, na Irsko fakt odborník nejsem :-)

        • deep.R
          23:54 05.10.2022

          Schvalne jsem pohledam a dozvedel jsem se, cituji: “Attitudes in Ireland towards LGBT people are among the most liberal in the world.” A ja bych si rekl ze Irsko na tom bude ...Zobrazit celý příspěvek

          Schvalne jsem pohledam a dozvedel jsem se, cituji:
          “Attitudes in Ireland towards LGBT people are among the most liberal in the world.”
          A ja bych si rekl ze Irsko na tom bude naopak, jako silne katolicka zeme.
          Kazdy den se dozvim neco noveho.

          Konec offtopicu.Skrýt celý příspěvek

          • Theokotos
            00:00 06.10.2022

            Díky.

            Díky.

    • ruleta
      22:09 05.10.2022

      Muska nemam rad :), ale prijde mi totalne ujete co se ted na twitteru deje. Proste se hromadne prohrabava jeho minulost, zpochybuje se vse co udelal pro UA. Hleda se jenom naznak ...Zobrazit celý příspěvek

      Muska nemam rad :), ale prijde mi totalne ujete co se ted na twitteru deje. Proste se hromadne prohrabava jeho minulost, zpochybuje se vse co udelal pro UA. Hleda se jenom naznak toho, ze by mohl byt pro-rusky a ve velkem se hejtuje. Proste placl kravinu na twitter, dela to kazdy, jasne ma velky vliv. Takova ta virtualni sikana, milion memu, fotomontazi atd.Skrýt celý příspěvek

      • RiMr71
        22:13 05.10.2022

        ...Jasně, druhá věc ovšem je, že tenhle frmol je jeho osobní supercharger :)

        ...Jasně, druhá věc ovšem je, že tenhle frmol je jeho osobní supercharger :)

      • Theokotos
        22:56 05.10.2022

        Tenhle hon na čarodějnice pod ochranou anonymity, který se spustí pokaždé, když někdo řekne něco takzvaně "nevhodného" je jedním z hlavních důvodů, proč těmto sítím říkám ...Zobrazit celý příspěvek

        Tenhle hon na čarodějnice pod ochranou anonymity, který se spustí pokaždé, když někdo řekne něco takzvaně "nevhodného" je jedním z hlavních důvodů, proč těmto sítím říkám "asociální" a nepoužívám je.Skrýt celý příspěvek

    • Theokotos
      23:08 05.10.2022

      Jen velmi pozoruhodné, jako jsou tito "nebinární" lidé bigotně binární v tom, co je "správné" a co je "špatné" a jak jejich deklarovaná tolerance okamžitě mizí, setkají-li se s ...Zobrazit celý příspěvek

      Jen velmi pozoruhodné, jako jsou tito "nebinární" lidé bigotně binární v tom, co je "správné" a co je "špatné" a jak jejich deklarovaná tolerance okamžitě mizí, setkají-li se s názorovým oponentem. A takový, který je převyšuje intelektem a ne jen hlasitostí křiku jako Arestovyč, jim do prostého obrazu světa háže krásné vidle :-)Skrýt celý příspěvek

  • ABC123
    21:53 05.10.2022

    Tak Kadyrov je uz generalplukovnik.

    https://meduza.io/news/2022/10...

    Tak Kadyrov je uz generalplukovnik.

    https://meduza.io/news/2022/10...

    • d_mm2288
      21:59 05.10.2022

      Gratulujeme a posíláme klíčenku. Bohužel tupym kozomrdem, co neumí hrát basket, zůstane, i kdyby mu dali hodnost generalissima.

      Gratulujeme a posíláme klíčenku. Bohužel tupym kozomrdem, co neumí hrát basket, zůstane, i kdyby mu dali hodnost generalissima.

    • ruleta
      22:03 05.10.2022

      jj, klasicka diktatorska volna soutez (delal to Hitler, Stalin) :D

      jj, klasicka diktatorska volna soutez (delal to Hitler, Stalin) :D

  • brunteles
    21:51 05.10.2022

    Cesta pri Svatove smerom na Rubižne prerušená.
    https://twitter.com/markito017...

    Cesta pri Svatove smerom na Rubižne prerušená.
    https://twitter.com/markito017...

Načítám diskuzi...