VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská státní vlajka (Zvětšit)

Speciální diskusní stránka o válce na Ukrajině.

Nahlásit chybu v článku


Komentáře

Zvýraznit příspěvky za posledních:
  • Praskot
    05:32 03.07.2022

    Dmitri Schkrebez dostal kompenzaci 7miliónů rublů za smrt svého syna, který jako branec sloužil na křižníku Moskva. Manželka peníze vybrala z účtu a přerušila s ním ...Zobrazit celý příspěvek

    Dmitri Schkrebez dostal kompenzaci 7miliónů rublů za smrt svého syna, který jako branec sloužil na křižníku Moskva. Manželka peníze vybrala z účtu a přerušila s ním kontakt.
    https://twitter.com/nexta_tv/s... Skrýt celý příspěvek

    • Jan Padesátýpátý
      12:18 03.07.2022

      To je ten, kterému nejdřív nechtěli nic dát protože na Moskvě se stala jenom nehoda? A který to medializoval?

      To je ten, kterému nejdřív nechtěli nic dát protože na Moskvě se stala jenom nehoda? A který to medializoval?

  • Cimbi
    05:19 03.07.2022

    V Melitopolu na letišti měli Nácci nehezký budíček: "Noc v Melitopolu a kraji je neklidná Kolem 3:12 se lidé probudili z hlasitých výbuchů Naši čtenáři píší: Zdá se, že se ...Zobrazit celý příspěvek

    V Melitopolu na letišti měli Nácci nehezký budíček:

    "Noc v Melitopolu a kraji je neklidná
    Kolem 3:12 se lidé probudili z hlasitých výbuchů
    Naši čtenáři píší: Zdá se, že se na vojenském letišti něco děje
    Mimochodem, v ruském Belgorodu a Kursku se zase "klepe""

    https://t.me/info_zp/10737...


    Také v Bělgorodě méli za úsvitu ohňostroj:

    https://t.me/zhest_belgorod/13...

    https://t.me/zhest_belgorod/13...

    Prý "možná střela PVO nebo trosky sestřeleného objektu zasáhly dům, začal hořet. 3 zranění"
    Rusáka krmí jeho vlastní polívkou...


    A v Kursku v rámci dobré vůle prý sestřelili "grupu raket":

    https://t.me/kurskbomond/10585...



    Přeji dobré ráno...


    Pořádně jim dnes zatopte, hoši...Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      05:26 03.07.2022

      "Je teda zvlástní, že tu grupu raket" sestřelili jen 2 střelami PVO. Asi je nějací dobrovolníci osedlali, kličkovali s nimi mezi těmi "raketami" a rozbíjeli je kladivem... Protože ...Zobrazit celý příspěvek

      "Je teda zvlástní, že tu grupu raket" sestřelili jen 2 střelami PVO. Asi je nějací dobrovolníci osedlali, kličkovali s nimi mezi těmi "raketami" a rozbíjeli je kladivem... Protože já bych 2 střely vypálil na každý 1 cíl, ne na celou skupinu jen 2.Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      08:55 03.07.2022

      V Bělgorodu jim ta likvidace "vzdušných objektů" moc nešla:

      https://liveuamap.com/en/2022/...

      V Bělgorodu jim ta likvidace "vzdušných objektů" moc nešla:

      https://liveuamap.com/en/2022/...

  • Profesor
    01:42 03.07.2022

    Podle The Military Ballance 2022 měli Rusové na začátku letošního roku ve skladech také 650 ks tažených 130mm kanonů M-46. Vypadá to, že je zatím nenasadili. Nebo jste to někdo ...Zobrazit celý příspěvek

    Podle The Military Ballance 2022 měli Rusové na začátku letošního roku ve skladech také 650 ks tažených 130mm kanonů M-46. Vypadá to, že je zatím nenasadili. Nebo jste to někdo zaznamenali?

    Jo a pro zajímavost, z té starší techniky dle TMB 2022 mají ve skladech také 40 ks tažených (kolová lafeta) B-4M ráže 203 mm. Tohle jsou babičky, ale ty M-46 mají celkem slušný dostřel.Skrýt celý příspěvek

    • kromec
      07:19 03.07.2022

      Jestli si ty B-4M nenechávají na přehlídky a válečné filmy, podobně jak T-34. Přece jen je to ikonická zbraň druhé světové...

      Jestli si ty B-4M nenechávají na přehlídky a válečné filmy, podobně jak T-34. Přece jen je to ikonická zbraň druhé světové...

      • kromec
        07:25 03.07.2022

        Zapomněl jsem že za druhé světové se používá u B-4 jen pásový podvozek, takže na historické filmy asi ne...

        Zapomněl jsem že za druhé světové se používá u B-4 jen pásový podvozek, takže na historické filmy asi ne...

    • Profesor
      10:01 03.07.2022

      Proč ten palec dolů?
      Jsou to snadno ověřitelná fakta.

      Proč ten palec dolů?
      Jsou to snadno ověřitelná fakta.

    • Rošťák
      10:04 03.07.2022

      Mohl bych poprosit o link? Doplnil bych do svých tabulek :) Díky

      Mohl bych poprosit o link? Doplnil bych do svých tabulek :) Díky

  • MaminCecok
    00:46 03.07.2022

    Údajný list dôstojníkov 5. brigády špeciálnych operácií Bieloruskej republiky prezidentovi Lukašenkovi, v ktorom ho vyzývajú, aby prehodnotil pomoc Rusku pri invázii na ...Zobrazit celý příspěvek

    Údajný list dôstojníkov 5. brigády špeciálnych operácií Bieloruskej republiky prezidentovi Lukašenkovi, v ktorom ho vyzývajú, aby prehodnotil pomoc Rusku pri invázii na Ukrajinu.

    https://twitter.com/mdmitri91/... Skrýt celý příspěvek

  • majales
    00:44 03.07.2022

    Den 129, Červenec 2. Souhrn #Arestovych a #Feygin

    https://twitter.com/savaadaak/...

    Den 129, Červenec 2. Souhrn #Arestovych a #Feygin

    https://twitter.com/savaadaak/...

  • MaminCecok
    22:44 02.07.2022

    Zdá sa, že bratia Česi sa chystajú vyhostiť ďalších 70 "diplomatov" Mordoru. Ostane tam vôbec niekto ešte?

    https://m.novinite.com/view_ne...

    Zdá sa, že bratia Česi sa chystajú vyhostiť ďalších 70 "diplomatov" Mordoru. Ostane tam vôbec niekto ešte?

    https://m.novinite.com/view_ne...

    • Rošťák
      22:49 02.07.2022

      tak já nevim, ale vypadá to, i podle jména našeho exministra, že zahraniční web vzal loňský článek o vyhoštění diplomatů a smíchal to s našim předsednictvím

      tak já nevim, ale vypadá to, i podle jména našeho exministra, že zahraniční web vzal loňský článek o vyhoštění diplomatů a smíchal to s našim předsednictvím

      • sugpa
        23:00 02.07.2022

        Souhlas, míchá dohromady minulý rok, jako ministr zahraničí je tam uvedený Kulhánek a konec května.

        Souhlas, míchá dohromady minulý rok, jako ministr zahraničí je tam uvedený Kulhánek a konec května.

        • MaminCecok
          23:22 02.07.2022

          Prišlo mi to divné. Tvárilo sa to ako Bulharský plátok, vravím si: hádam vedia čo píšu.
          Pardon.

          Prišlo mi to divné. Tvárilo sa to ako Bulharský plátok, vravím si: hádam vedia čo píšu.
          Pardon.

    • Dovi
      23:05 02.07.2022

      Mám pocit že v ČR 70 rusáckejch diplomatů už není...

      Mám pocit že v ČR 70 rusáckejch diplomatů už není...

    • Mortles
      23:11 02.07.2022

      Tohle je úplný nesmysl, zbývá tam pokud se dobře pamatuju tak deset lidí. Nevím, co je to za pseudoreportáž, ale je to absolutní nesmysl.

      Tohle je úplný nesmysl, zbývá tam pokud se dobře pamatuju tak deset lidí. Nevím, co je to za pseudoreportáž, ale je to absolutní nesmysl.

      • sugpa
        23:42 02.07.2022

        7 diplomatů + 25 personál. To je pořád 32 Rusů, bez českého personálu. Nevidím důvod po 24. únoru, proč to Lipavský nepročistil, snad později. Nepotřebujeme nadstandardní vztahy s ...Zobrazit celý příspěvek

        7 diplomatů + 25 personál.
        To je pořád 32 Rusů, bez českého personálu. Nevidím důvod po 24. únoru, proč to Lipavský nepročistil, snad později. Nepotřebujeme nadstandardní vztahy s teroristickým státem, co střílí rakety do dětských pokojíčků, jestli vůbec nějaké potřebujeme. Na můj vkus je jich u nás zbytečně mnoho a o práci tzv. ruských diplomatů raději nemluvit.
        Po loňské čistce načas viditelně zkolabovala a ochabla síť ruské propagandy a činnost ruských a proruských trolů.Skrýt celý příspěvek

        • Mortles
          00:11 03.07.2022

          Jo, mohli bychom je vyhodit všechny, ale nejsem si jistý, jestli bychom tím dosáhli nějaké materiální změny v situaci/jakékoli výhody. Prostě není to cost effective, i když bychom ...Zobrazit celý příspěvek

          Jo, mohli bychom je vyhodit všechny, ale nejsem si jistý, jestli bychom tím dosáhli nějaké materiální změny v situaci/jakékoli výhody. Prostě není to cost effective, i když bychom se mohli plácat po ramenech jak bojujeme odvážně.

          Každopádně sedmdesát diplomatů nikdo nevyhazuje, ruská propaganda to nemá v hlavě vpořádku.Skrýt celý příspěvek

    • sgaba
      02:01 03.07.2022

      Není nad to, mít na ambasádě zhruba -40 rusáků.

      Není nad to, mít na ambasádě zhruba -40 rusáků.

    • liberal shark
      07:50 03.07.2022

      Kde by se jich tu tolik vzalo?

      Kde by se jich tu tolik vzalo?

    • Wakantanka
      09:20 03.07.2022

      Zachytil som že Bulhari vyhostili 70 diplomatov mordoru a aj tak ich v BG ostane ešte asi 40.

      Zachytil som že Bulhari vyhostili 70 diplomatov mordoru a aj tak ich v BG ostane ešte asi 40.

  • Danik
    22:43 02.07.2022

    Pánové... já chápu, že emoce cloumají, zvláště po mém posledním příspěvku, ale žádám Vás, aby jsme tu zachovali, alespoň základní štábní kulturu a neklesali tu na úroveň těch jimiž ...Zobrazit celý příspěvek

    Pánové... já chápu, že emoce cloumají, zvláště po mém posledním příspěvku, ale žádám Vás, aby jsme tu zachovali, alespoň základní štábní kulturu a neklesali tu na úroveň těch jimiž opovrhujeme. Pořád jsme tu na poloodborném vojenském webu a žijeme v právním a svobodném státě, výhružky smrtí kvůli názoru nepatří sem ani jinam, pokud nechceme klesnout na úroveň zastánců a establishmentu ruské federace. Nedělejme tu z toho Topwar prosím. Díky.Skrýt celý příspěvek

    • sugpa
      23:04 02.07.2022

      Přesně, a taky nevíte, kdo všechno to čte a co má v popisu práce. Navíc, to je to, co by oni chtěli, strhnout nás na svou zvířecí úroveň. A pak říct vidíte je, fašisty, viz hovado ...Zobrazit celý příspěvek

      Přesně, a taky nevíte, kdo všechno to čte a co má v popisu práce.
      Navíc, to je to, co by oni chtěli, strhnout nás na svou zvířecí úroveň.
      A pak říct vidíte je, fašisty, viz hovado Cejkis.Skrýt celý příspěvek

    • RiMr71
      00:45 03.07.2022

      1) máš pravdu, nechal jsem se unést citlivým obsahem, takové formulace sem nepatří 2) smrtí jsem nikomu nevyhrožoval, psal jsem o "sejmutí" jako o odstranění člověka/hnisu z naší ...Zobrazit celý příspěvek

      1) máš pravdu, nechal jsem se unést citlivým obsahem, takové formulace sem nepatří
      2) smrtí jsem nikomu nevyhrožoval, psal jsem o "sejmutí" jako o odstranění člověka/hnisu z naší společnosti, viz druhá část mého příspěvku o odebrání občanství, kterou zřejmě nikdo nečetl, jsa dojat obavami o práva proruských kolaborantů kolaborovat
      3) podívej se na formulaci a formu svého úvodního příspěvku (a nejen tohoto) a měl by tě při zmínce "Nedělejme tu z toho Topwar" pořádně zasvědit nos...Skrýt celý příspěvek

      • Danosť
        03:55 03.07.2022

        Vieš čo je najhoršie že ste .... Tu ste verejne obhajovali zločiny USA ktoré takýchto dievčatok a chlapcov zabilo velmi veľa, jediný rozdiel že boli možno inej pleti (v belehrade ...Zobrazit celý příspěvek

        Vieš čo je najhoršie že ste .... Tu ste verejne obhajovali zločiny USA ktoré takýchto dievčatok a chlapcov zabilo velmi veľa, jediný rozdiel že boli možno inej pleti (v belehrade ani nie). Ste tu kurvy lebo sa pozeráte na to kto zločiny pácha a potom ich buď obhajovať alebo odsudzovať. U Ruska to vadí lebo ho neznášate neznášate aj obyčajných Rusov. U USA a ostatných to nevadí tý majú naše "dresy, ešte sa tu ty zmetok opovažuješ niekomu vyhrážať, všetci tú Ruskú špinavosť odsudzujú len niekto spomenie aj to čo sa deje na opačnej strane a už je kolaborant. A to že Ukrajina je napadnutá neznamená že konajú len dobro, na telegrame sú stovky videí ako ostrelujú oni mestá, ktoré im kedysi patrili a mŕtve sú aj deti. Mnoho Ukrajincov je zmetkov ktorý majú po tele hákové kríže, uctievajú Banderu a nášivky SS vám kurva zmrdom nevadia že? Rusko je zmrdské a nikto v ňom nechce žiť sú to taktiež mnohokrát Náckovia no nezabúdajme a neospravedlňujme to čo pácha náš "kamarát,,.Skrýt celý příspěvek

        • Korzar21
          05:11 03.07.2022

          Nikto ti neprikazuje tu chodit a vypisovat tie svoje hluposti.Chod radsej pisat blogy na Pravdu, tam sa takyto ako ty realizuju denne az je z toho cloveku zle.

          Nikto ti neprikazuje tu chodit a vypisovat tie svoje hluposti.Chod radsej pisat blogy na Pravdu, tam sa takyto ako ty realizuju denne az je z toho cloveku zle.

          • Cimbi
            05:28 03.07.2022

            Právě že přikazuje. Ale ono to přejde...

            Právě že přikazuje. Ale ono to přejde...

          • Danosť
            12:30 03.07.2022

            Prečo mňa posielaš preč? Je normálne že ľudia majú rozdielne názory.. chod ty preč ked sa ti nepáči. Cimbi ty si len taký hlupučký že sa na teba ani nehnevám..

            Prečo mňa posielaš preč? Je normálne že ľudia majú rozdielne názory.. chod ty preč ked sa ti nepáči. Cimbi ty si len taký hlupučký že sa na teba ani nehnevám..

        • marek.charlie
          06:26 03.07.2022

          Rozdiel je v kvantite..aj ked neviem preco Ti pisem,kedze Ty si mi na moje slusne argumenty este neodpovedal...a vsetci tu co si nadavate navzajom do zmrdov a.p.,- by ste mali ...Zobrazit celý příspěvek

          Rozdiel je v kvantite..aj ked neviem preco Ti pisem,kedze Ty si mi na moje slusne argumenty este neodpovedal...a vsetci tu co si nadavate navzajom do zmrdov a.p.,- by ste mali prehodnotit svoje spravanie..na margo tych obeti..v Rusku su ludia pomocou medii mentalne este v styridsistych rokoch,tak si zasa pomozem primerom 2.ww..ked bolo CCCP napadnute Nemeckom,okrem ineho aj preto,ze tam vladnuce organy potlacovali ludske prava,ci pri obrane proti tymto zrudam oni sami ziadne obete na civilnom obyvstelstve nevytvarali?Nieco mi to pripomina...Skrýt celý příspěvek

          • Danosť
            12:27 03.07.2022

            Ak som neodpísal sa ospravedlnujem. Niekedy napíšem a či už kvôli práci, rodine proste nemám čas sem ísť a hľadať to po pár dnoch je strašné.. Ja tu hrubé nadávky nepoužívam, len ...Zobrazit celý příspěvek

            Ak som neodpísal sa ospravedlnujem. Niekedy napíšem a či už kvôli práci, rodine proste nemám čas sem ísť a hľadať to po pár dnoch je strašné.. Ja tu hrubé nadávky nepoužívam, len neznášam keď sa klávesnicový hrdina vyhráža. Jeden primitívny jednobunkovec sa tu zavzdušňoval, ako treba potrestať ľudi po vojne za názor aj niekde vo Vladivostoku, no pravda je taká že tý ľudia sú ovplivnený propagandou a vlastne za to nemôžu.. Ja upozornujem na to že tu sa odmieta Ruská propahanda, čo je v poriadku, no žere sa tá Ukrajinská, lebo oni píšu vždy pravdu.. Už som sa tu dočítal že Ukrajinci sú už vlastne v chersone a keď som napísal, že blbosť, tak som ruský troll.Skrýt celý příspěvek

        • TF_HU
          07:54 03.07.2022

          Ok. Tak jste řekl svoje a už můžete klidně odejít.

          Ok. Tak jste řekl svoje a už můžete klidně odejít.

        • Ján Paliga
          10:56 03.07.2022

          Nebuď infantilny.

          Nebuď infantilny.

      • Danik
        10:04 03.07.2022

        1) jak jsem psal, emoce cloumají a můj přispěvek byl emotivně zabarven, takže chápu. 2) i to odebrání občanství "smrdí" ovšem je to něco jiného než fyzická likvidace, to jsem ...Zobrazit celý příspěvek

        1) jak jsem psal, emoce cloumají a můj přispěvek byl emotivně zabarven, takže chápu.

        2) i to odebrání občanství "smrdí" ovšem je to něco jiného než fyzická likvidace, to jsem nečetl pravda

        3) Formulace mrdat RF není zrovna košér termín, ovšem vzhledem k příspěvku... (nejen tohoto) nevím, snažím se tu držet poměr informací docela vysoko.

        Příspěvek nebyl myšlen čistě proti tobě. Poznámka s topwarem je mířená primárně na to, že psát tu o trestání kolaborantů sice můžeme, stejně jako třeba o tom, že chceme Např. potrestat všechny Rusy a spálit Rusko jaderným ohněm, jenže pak to trochu postrádá smysl jako informačního a debatního kanálu a topwar je fakt těžké sadomaso, nerad bych aby to zde vypadalo stejně.Skrýt celý příspěvek

      • demagog
        15:13 03.07.2022

        Ad 2) Obavam sa ze to vam ziaden sud neuveri, mali ste se radsej skusit ze ste boli pod vplyvom alkoholu, alebo ze ste to neboli vy, pretoze neviete pouzivat pocitac. Samozrejme ...Zobrazit celý příspěvek

        Ad 2) Obavam sa ze to vam ziaden sud neuveri, mali ste se radsej skusit ze ste boli pod vplyvom alkoholu, alebo ze ste to neboli vy, pretoze neviete pouzivat pocitac.

        Samozrejme tento moj prispevek nie je mozne brat ako pravnu radu a uz vobec nie ako navadzanie na krivu vypoved pripadne klamstvo pri podani vysvetlenia. Jedna sa o zart. Hlavne nebudte zbabelec ako pan Mizik, ale chlap a s hrdostou a vztycenou hlavou to dotiahnite az k nepodmienecnemu trestu :).Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      05:33 03.07.2022

      Za mě, pokud znáte totožnost, tak při setkání okázale přejděte na druhej chodník. Taky mám občas kecy hraničící s vyhrožováním. No, budu dávat bacha, abych v těch kolaborantech ...Zobrazit celý příspěvek

      Za mě, pokud znáte totožnost, tak při setkání okázale přejděte na druhej chodník.

      Taky mám občas kecy hraničící s vyhrožováním. No, budu dávat bacha, abych v těch kolaborantech dobudoucna nevzbuzoval strach, že bych jim já mohl ublížit.Skrýt celý příspěvek

  • lm524a
    22:41 02.07.2022

    Ukraineinfo-CZ Putin vyprovokuje NATO, aby se pozvedl na světovou úroveň. Ruský diktátor považuje jednání s Kyjevem za ponížení a bude se snažit přilákat k němu další světové ...Zobrazit celý příspěvek

    Ukraineinfo-CZ

    Putin vyprovokuje NATO, aby se pozvedl na světovou úroveň.
    Ruský diktátor považuje jednání s Kyjevem za ponížení a
    bude se snažit přilákat k němu další světové vůdce.
    Tento názor vyjádřil vojenský expert Oleg Zhdanov:
    "Putin se chce legitimizovat návratem na Olymp (pozn.
    Hora v Řecku kde údajně sídli bohové).
    Jak to udělá ? Je nutné provokovat NATO, je nutné
    pozvednout válečnou hodnost na světovou válku. Jak to
    udělá?
    Pouze vstupem do války s NATO," řekl
    V této souvislosti expert zmínil napětí mezi Ruskou
    federací a Litvou ohledně tranzitu do Kaliningradské
    oblasti
    (pozn. Litva zablokovala tranzit do Kaliningradu a Rusko
    vyhrožuje Litvě že je to záminka k válce).
    Zhdanov poznamenal, že Litva je členem NATO. Pokud se
    Putinovi podaří vyprovokovat ji k prvnímu výstřelu, úroveň
    války se zvýší na světovou úroveň.
    "Zvyšuje úroveň války na světovou úroveň, prohlašuje
    Alianci za "nejagresivnější blok na planetě", křičí ve všech
    organizacích, že Ruská federace byla napadena, a
    navrhne vyjednávací proces k vyřešení této krizové
    situace. Pak úroveň Putinových jednání jde do světa
    "Olympu," vysvětlil Zhdanov.
    V tomto případě budou u jednacího stolu sedět Macron,
    Scholz, Biden, Zelenskyj a Putin. To je to, o co ruský
    diktátor nyní usiluje. Putin se však vyhne totální válce s
    NATO.
    "V žádném případě nepůjde do války s NATO. Chápe, že
    síly nejsou stejné. V této souvislosti říkám, že je
    nepravděpodobné, že by Rusko udělalo první výstřel
    směrem k NATO, ale bude provokovat, aby se pozvedlo na světovou úroveň řekl vojenský expert Zhdanov

    Pozn. Vkládám z mobilu, tak je tam nějaké podělané řádkováníSkrýt celý příspěvek

    • HumInt
      23:24 02.07.2022

      Toto je celkom možné a pekne to ilustruje ako veľmi je Putin a jeho okolie mimo. S ním sa už nikto zo Západu baviť nebude. Predstava, že sa im podarí vyprovokovať NATO je smiešna.

      Toto je celkom možné a pekne to ilustruje ako veľmi je Putin a jeho okolie mimo. S ním sa už nikto zo Západu baviť nebude. Predstava, že sa im podarí vyprovokovať NATO je smiešna.

      • Hormon
        00:03 03.07.2022

        Neni,neustale porusovani vzdusneho prostoru,genocida,odstrelovani civilnich cilu,porusovani vsech moznych dohod. atd... Nato bude muset driv nebo pozdeji stejne jednat at chcem ...Zobrazit celý příspěvek

        Neni,neustale porusovani vzdusneho prostoru,genocida,odstrelovani civilnich cilu,porusovani vsech moznych dohod. atd... Nato bude muset driv nebo pozdeji stejne jednat at chcem nebo ne.Skrýt celý příspěvek

      • Cimbi
        05:53 03.07.2022

        Naopak. Přiměřené by bylo cokoliv, co poruší vzdušný prostor sestřelit a tvářit se "to je v pořádku, my se na vás nezlobíme. Problém jsme vyřešili, příště si dejte pozor." "Jaká ...Zobrazit celý příspěvek

        Naopak. Přiměřené by bylo cokoliv, co poruší vzdušný prostor sestřelit a tvářit se "to je v pořádku, my se na vás nezlobíme. Problém jsme vyřešili, příště si dejte pozor."

        "Jaká agrese? Zatoulal se vám letoun s výzbrojí, nešlo se s ním spojit, tak jsme ho museli eliminovat. Ale prosím, doplňte pilotům výcvik v navigaci, ať příště nelétají přes hranice"Skrýt celý příspěvek

        • liberal shark
          07:55 03.07.2022

          Ani bych nezacházel tak daleko. Příště bych to letadlo sundal a komentoval to jako politováníhodnou nehodu z čisté technických příčin.

          Ani bych nezacházel tak daleko. Příště bych to letadlo sundal a komentoval to jako politováníhodnou nehodu z čisté technických příčin.

    • salatnik
      08:35 03.07.2022

      Jj, ručička na hodinách posledného súdu sa posúva k dvanástke čím viac si Putin uvedomuje, že na Ukrajine nedokáže jeho armáda vyhrať.

      Jj, ručička na hodinách posledného súdu sa posúva k dvanástke čím viac si Putin uvedomuje, že na Ukrajine nedokáže jeho armáda vyhrať.

  • Анатолий
    22:01 02.07.2022

    Trošku neaktuální ale někdo tu srovnával takové věci jako zásah Kyjevského obchodního centra a zásah obchodního centra v Kremenčuhu, mát totiž pocit že je tím podvědomě omlouváte. ...Zobrazit celý příspěvek

    Trošku neaktuální ale někdo tu srovnával takové věci jako zásah Kyjevského obchodního centra a zásah obchodního centra v Kremenčuhu, mát totiž pocit že je tím podvědomě omlouváte. Ano, Ruská propaganda už od začátku nic nepřiznala tak jak to je, vždy vymýšlí nějakou nereálnou verzi, nikdy neřekne že - jen jsme minuli. Vždy je to něco jako - je to fejk, na parkovišti je málo lidí, v obchoďáku nikdo nebyl (3) nebo tam nebylo tolik lidí a současně dodávají že mířili na haly s municí NATO za obchoďákem. Nebo klidně na naftozávod 10 kilometrů vzdálený.
    Ale když je zatlačí zjevné fakty, řeknou - no, tak jsme vystřelili na obchodní centrum, proč né? (1) Jediné co po pravdě nechápu, proč to nepřiznali už v době obležení Mariupolu, kdy zabili tisíce lidí. Oni jsou prostě takoví naprogramovatelní nacisté...
    A tento nedávný případ není nějakou výjimkou, kdo to sledoval z prvních dní válku, viděl takových případů hodně, Kramatorsk, Mariupol a divadlo s nadpisem děti...
    Bylo jich tak hodně, že by člověk by řekl že nemá smysl schovávat se za civilisty, jelikož je to pro srusy spíš cíl než štít.

    Netvrdím že Rusové zabíjejí Ukrajince pokaždé úmyslně, ale co se týká teroristického aktu v Kremenčuhu, tam rozhodně neminuli a je zde vidět celou systematiku.
    Například, den před ním Rusové vystřelili na panelový dům v Ševčenkovském rajónu Kyjeva. Udělali to o víkendu, v 6 hodin rána, kdy všichni lidé spí. Dnes, předevčírem byly provedeny podobné akty v Oděse, Nikolajevě..., celkově se dá říct že je to již jejich taktika, taktika teororu země.
    U obchodního centra se také dají jednoznačně vyloučit jiné úmysly. Centrum je mimo okolí vojenských objektů, jediné co je vedle něj, je průmyslový objekt autozávodu. Nejbližší hala tohoto závodu je více jak 200 metrů od obchoďáku. Pravděpodobnost že by první raketou mířili na ní, a raketa s pl. dr. letu měla odchylku kruh 400 metrů, ze kterého by trefila přesně obchoďák je mizivá. O sekundárním výbuchu o požárech kvůli skladům munice NATO v halách autozávodu také nemůžeme mluvit, i na videu z jezírka za průmyslovou zónou je vidět první dopad na centrum - lidé začali utíkat, hejno ptáku, a teprve poté dopad na blízkou halu.
    Ostatně je tu i fotka z dronu po požáru, kde je vidět hala za obchoďákem zcela neporušená.
    https://apostrophe.ua/news/soc...

    P.S. co se týká zničení kyjevského obchodního centra ze začátku války, nejspíš to tak bylo jako je na videu, ale Ukrajici to vysvětlují obdobím blízkého Kyjevského frontu, navíc, je přesně opak toho co dělali rusové na Donbassu 2014 (2), Grad tam pouze zajížděl do prázdného parkoviště v obchoďáku, salvu však vypouštěl daleko od obydlených míst. Jestli tam byl v moment dopadu nevím, druhotných explozí jsem však moc nezaznamenal.
    Je to hold celkem komické, ukrajinec dokazuje že jeho armáda nepoužívá sebe sama jako živý šít, srus stejně střílí.

    Zkrátka, jestli můžu radit, neorientujte se v pomoci ukrajině na emoční sinusovku které tyto zprávy vyvolávají. Rusové ví že takto fungujete, a to je tak nějak mínus. Spíš sledujte různé projekty a pomáhejte systematicky, žádná rozdíl mezi nacistickou armádou a ruskou armádou totiž není, přeneseně i doslovně.

    1-https://t.me/jolynews/560...
    2-https://www.youtube.com/watch?...
    3- Např. účtenka z dne útoku - https://t.me/shevtsovchat/2836... Skrýt celý příspěvek

    • ruleta
      22:15 02.07.2022

      "Trošku neaktuální ale někdo tu srovnával takové věci jako zásah Kyjevského obchodního centra a zásah obchodního centra v Kremenčuhu, mát totiž pocit že je tím podvědomě ...Zobrazit celý příspěvek

      "Trošku neaktuální ale někdo tu srovnával takové věci jako zásah Kyjevského obchodního centra a zásah obchodního centra v Kremenčuhu, mát totiž pocit že je tím podvědomě omlouváte."

      Zminoval jsem to ja, ale ne abych neco omlouval. Zminoval jsem to v kontextu toho, ze v dobe utoku na obchodak v Kyjeve jsme nevedeli, ze si z garazi udelala Ukrajina parkoviste pro svou vojenskou techniku. Pointa byla, ze mnoho veci nevime a to jsem konkretne v tom prispevku zminoval.

      Jak dojde clovek z meho prispevku k tomu, ze neco omlouvam - fakt netusim.Skrýt celý příspěvek

      • Анатолий
        22:59 02.07.2022

        Říkám, když myslíte že tu jsou věci co nevíte, tak řekněte co by to mohlo být. Jen tak to ale působí dost bezdůvodně, Retroville byl specifický případ a výjimka kdy kvůli ...Zobrazit celý příspěvek

        Říkám, když myslíte že tu jsou věci co nevíte, tak řekněte co by to mohlo být.
        Jen tak to ale působí dost bezdůvodně, Retroville byl specifický případ a výjimka kdy kvůli severozápadnímu rozpoložení z něho stříleli na Ruské jednotky v Irpeni. Navíc okolo jsou nedostavěné domy, i na Google mapách ještě nejsou vidět. V obchoďáku samozřejmě nikdo nebyl a bylo to v noci...
        Žádný důvod sérii vražd, kterou právě začalo rusko ale není, je přece úplně jasné že kdy by byly takové fantastické verze po sklad NATO pravda, zaútočili by na Amstor v noci, minout několik dní za sebou také nemohli.Skrýt celý příspěvek

        • ruleta
          23:55 02.07.2022

          Dyt jsem to tam napsal, si to dohledej, mam tam k tomu asi 10 prispevku.

          Dyt jsem to tam napsal, si to dohledej, mam tam k tomu asi 10 prispevku.

          • Анатолий
            01:54 03.07.2022

            Dobře, asi máš pravdu

            Dobře, asi máš pravdu

    • Juraeod
      22:24 02.07.2022

      Je dobré vědět, že tu někdo má přístup ke VŠEM zpravodajským informacím.

      Je dobré vědět, že tu někdo má přístup ke VŠEM zpravodajským informacím.

      • Анатолий
        23:00 02.07.2022

        Nemám

        Nemám

    • kromec
      22:30 02.07.2022

      Tak co vím ten útok na Kyjevské obchodní centrum byl úmyslný a byl to cíl té rakety a jednalo se v tomto případě o legitimní vojenský cíl. V době útoku bylo uzavřené a prokázalo se ...Zobrazit celý příspěvek

      Tak co vím ten útok na Kyjevské obchodní centrum byl úmyslný a byl to cíl té rakety a jednalo se v tomto případě o legitimní vojenský cíl. V době útoku bylo uzavřené a prokázalo se že ho Ukrajinci používaly jako úkryt pro své zbraně... Byly k dispozici jak fotky a videa z ruských dronů a bylo to patrné i z ukrajinských fotek zničeného centra.

      V případě Kremenčuhu nebylo obchodní centrum cílem útoku ,ale raketa měla zasáhnout vedlejší továrnu. Ale CH-22 jsou hodně nepřesné tak továrnu minula dopadla do těsné blízkosti obchodního centra a zbytek je znám...

      Takže jsou dva rozdílné případy.

      Ikdyž to ten útok v Kremenčuhu nebyl úmyslný a šlo "o nešťastnou náhodu" ,tak i tak Rusko jako agresor má zodpovědnost za veškeré škody a ztráty na životech.Skrýt celý příspěvek

      • Cimbi
        06:10 03.07.2022

        Buď to byl úmyslný teror nebo teror z nedbalosti. Když použiješ 20 kt atomovku na kasárna vzdálená 5 km od města, tak víš, že zničíš půl města... Ty ch22 použít na cíl blízko ...Zobrazit celý příspěvek

        Buď to byl úmyslný teror nebo teror z nedbalosti. Když použiješ 20 kt atomovku na kasárna vzdálená 5 km od města, tak víš, že zničíš půl města...

        Ty ch22 použít na cíl blízko města nebo ve městě znamená vědomý (byť třeba neúmyslný) útok na civilySkrýt celý příspěvek

        • kromec
          06:42 03.07.2022

          Vy máte problém pochopit psaný text...

          Vy máte problém pochopit psaný text...

        • kromec
          07:31 03.07.2022

          Jasně tam píši že má Rusko má za to zodpovědnost a nezáleží na tom jestli to byl úmysl nebo ne... Jen jsem napsal rozdíly. Ten kdo programoval CH-22 tam nenastavoval souřadnice ...Zobrazit celý příspěvek

          Jasně tam píši že má Rusko má za to zodpovědnost a nezáleží na tom jestli to byl úmysl nebo ne...

          Jen jsem napsal rozdíly. Ten kdo programoval CH-22 tam nenastavoval souřadnice toho centra ,ale továrny. Což je podstatný rozdíl oproti Kyjevu.

          A jakou má přesnost těžko říct, protože ty rakety prošly úpravou aby se daly použít na pozemní cíle.Skrýt celý příspěvek

          • LAMP
            09:59 03.07.2022

            Ta úprava na pozemní cíle je Ch-32 a nikde jsem nenašel informaci, že by byla použita. Dle všeho fakt vzali původní protilodní Ch-22.

            Ta úprava na pozemní cíle je Ch-32 a nikde jsem nenašel informaci, že by byla použita. Dle všeho fakt vzali původní protilodní Ch-22.

      • Анатолий
        10:31 03.07.2022

        Ne, pochopte mně správně, pro oběti je jedno jestli lidé zemřeli úmyslně či neúmyslně od neadekvátních použití zbraní v ruské armádě. Konec konců ani průmyslové objekty nejsou ...Zobrazit celý příspěvek

        Ne, pochopte mně správně, pro oběti je jedno jestli lidé zemřeli úmyslně či neúmyslně od neadekvátních použití zbraní v ruské armádě. Konec konců ani průmyslové objekty nejsou vojenským cílem, jsou to cíle které živí Ukrajinu a Rusko prostě vede taktiku spálené země a ničí vše od uhelných dolů do sýpek s obilím, není divní že jim při tom bude jedno na lidské životy.

        Ovšem fakty, které jsem v textu vybral, svědčí o pravidelném teroru proti obyvatelstva Ukrajiny. Nejde totiž o jeden úder, a né vždy byly v oblasti 450m dopadu střely Ch-22 průmyslové cíle. Avšak vždy jde o úder v době kdy je v místu dopadu nejvíc lidí.
        I na ruské wiki je teď fragment kde toto potvrzují, a jak už jsem psal, velká část Rusů to schvaluje.Skrýt celý příspěvek

  • ABC123
    22:01 02.07.2022

    Nový ruský pontónový most severne od Lysytčanska. (49,0200696, 38,2578801)

    https://mobile.twitter.com/COU...

    Nový ruský pontónový most severne od Lysytčanska. (49,0200696, 38,2578801)

    https://mobile.twitter.com/COU...

  • ABC123
    21:52 02.07.2022

    Podla mapy poziarov FIRMS sa v Lisičansku za poslednych 24 hodin bojuje uz len na ...Zobrazit celý příspěvek

    Podla mapy poziarov FIRMS sa v Lisičansku za poslednych 24 hodin bojuje uz len na okraji...

    https://firms.modaps.eosdis.na... Skrýt celý příspěvek

    • LAMP
      23:00 02.07.2022

      Já myslel, že to Ukrajinci už vyklidili. Proč takhle obětovat pár chudáků (de facto) za linií?

      Já myslel, že to Ukrajinci už vyklidili. Proč takhle obětovat pár chudáků (de facto) za linií?

  • Danik
    21:19 02.07.2022

    Toto byla Eva Smulska, 8 let. Zrovna spala když začal ruský raketový úder na Ochakiv. Evu našli mrtvou v sutinách jejího pokojíčku. Mrdat ruskou federaci a ty co se ji ...Zobrazit celý příspěvek

    Toto byla Eva Smulska, 8 let. Zrovna spala když začal ruský raketový úder na Ochakiv. Evu našli mrtvou v sutinách jejího pokojíčku.

    Mrdat ruskou federaci a ty co se ji zastávají.

    https://twitter.com/DMokryk/st... Skrýt celý příspěvek

    • RiMr71
      21:30 02.07.2022

      Ne mrdat. Sejmout. Davida, Čejku a další. Prostě se zbavit hnisu. Vypustit do kanálu. Protože jsou spoluviníci. A ta návaznost od mrtvé holčičky v pokojíčku po pořvávání a cynické ...Zobrazit celý příspěvek

      Ne mrdat. Sejmout. Davida, Čejku a další. Prostě se zbavit hnisu. Vypustit do kanálu.
      Protože jsou spoluviníci. A ta návaznost od mrtvé holčičky v pokojíčku po pořvávání a cynické lhaní Davida a podobných zmrdů není tak dlouhá, jak by se mohlo zdát...
      ...jak jsem psal už několikrát - sympatizanty ruska zbavit občanství.
      A že jde o ústavní právo? Tož nezbude, než změnit ústavu. Extrémní situace si žádá extrémní řešení.Skrýt celý příspěvek

      • cejkis
        21:39 02.07.2022

        Tak pojď ty fašistický zmrde

        Tak pojď ty fašistický zmrde

        • Dovi
          21:41 02.07.2022

          Neser, protože tvoje adresa je známá. Někomu fakt může hrábnout. A ne že by sis to ty zmrde nezasloužil!

          Neser, protože tvoje adresa je známá. Někomu fakt může hrábnout. A ne že by sis to ty zmrde nezasloužil!

        • majales
          21:46 02.07.2022

          Opravdu? Nacistické hov*do nadává zdejším komentujícím do fašistů?

          Opravdu? Nacistické hov*do nadává zdejším komentujícím do fašistů?

        • damra
          21:48 02.07.2022

          ze bychom navstivili kutnou horu?

          ze bychom navstivili kutnou horu?

        • DanCZer
          22:31 02.07.2022

          LOL!

          LOL!

        • Desertfremen
          23:03 02.07.2022

          Ty sa modli aby Česká Republika sa nedostala oficiálne do vojnového stavu s Mordorom. Pretože pre takých ako ty si prídu medzi prvými a garantujem ti že sa ťa nebudú na nič pýtať. ...Zobrazit celý příspěvek

          Ty sa modli aby Česká Republika sa nedostala oficiálne do vojnového stavu s Mordorom. Pretože pre takých ako ty si prídu medzi prvými a garantujem ti že sa ťa nebudú na nič pýtať. Videl si videá keď Ukrajinská vojenská kontrarozviedka "zatýkala" diverzantov?Skrýt celý příspěvek

          • DanCZer
            23:17 02.07.2022

            Klid! Vždyť je to chudák, co si tu ventiluje svoje životní neúspěchy. Prostě toho sociálního kripla ignorujte...

            Klid! Vždyť je to chudák, co si tu ventiluje svoje životní neúspěchy. Prostě toho sociálního kripla ignorujte...

      • boulak
        22:00 02.07.2022

        Na to mi vždy řekne manželka "Proč se proboha hádáš s espéďáckým odpadem ?"

        Na to mi vždy řekne manželka "Proč se proboha hádáš s espéďáckým odpadem ?"

      • Eagle
        22:03 02.07.2022

        Tak tyhle reakce jsou teda hodně na blití. To už tady v minulosti taky jednou bylo. Měli byste vzít rozum do hrsti a trochu se ovládat. To je demokracie že člověk řekne svůj názor ...Zobrazit celý příspěvek

        Tak tyhle reakce jsou teda hodně na blití. To už tady v minulosti taky jednou bylo. Měli byste vzít rozum do hrsti a trochu se ovládat. To je demokracie že člověk řekne svůj názor a je na každém z nás zda ho přijme jako zcestný, odporný nebo souhlasí s našim vyznáním. Fakt to tady upadá.Skrýt celý příspěvek

        • LAMP
          22:24 02.07.2022

          Emočně slabší jedinci snadněji propadnou groupthinku a fanatismu. Radikalizace se bude zhoršovat čím déle se válka potáhne.

          Nechci vidět, jak AN bude vypadat za další 2 měsíce...

          Emočně slabší jedinci snadněji propadnou groupthinku a fanatismu. Radikalizace se bude zhoršovat čím déle se válka potáhne.

          Nechci vidět, jak AN bude vypadat za další 2 měsíce...

          • Dovi
            22:46 02.07.2022

            Tak pokud tady neprudí lidí jeho ražení, tak tak je AN vcelku slušné a důstojné místo. To že si tady různí hajzlíci vyskakují je důsledek sametovosti Sametové revoluce. Aktivní ...Zobrazit celý příspěvek

            Tak pokud tady neprudí lidí jeho ražení, tak tak je AN vcelku slušné a důstojné místo. To že si tady různí hajzlíci vyskakují je důsledek sametovosti Sametové revoluce. Aktivní komunisti ( funkcionáři) se měli tenkrát trestat. Ne lynčovat, ale řádně soudit. A měli si nést celoživotní stigma...Skrýt celý příspěvek

          • LAMP
            22:56 02.07.2022

            "Kdyby tu nepsali lidé názory, které nás pohoršují, nemuseli bychom veřejně volat po jejich zavraždění."

            Snad ani není třeba moc komentovat. Fašizace přímo před očima.

            "Kdyby tu nepsali lidé názory, které nás pohoršují, nemuseli bychom veřejně volat po jejich zavraždění."

            Snad ani není třeba moc komentovat. Fašizace přímo před očima.

          • Dovi
            23:18 02.07.2022

            Fašizace? Nemyslím... jen snaha skoncovat s dluhem komunistů, který tu evidentně zůstal. Klán, Čejka a spol. Lidi kteří měli hambou chodit kanálem, tak místo toho prudí, lžou, ...Zobrazit celý příspěvek

            Fašizace? Nemyslím... jen snaha skoncovat s dluhem komunistů, který tu evidentně zůstal. Klán, Čejka a spol. Lidi kteří měli hambou chodit kanálem, tak místo toho prudí, lžou, manipulujou. Není to frustrující?Skrýt celý příspěvek

          • LAMP
            23:36 02.07.2022

            Není to frustrující. Pokud se mi jejich názor nelíbí, vyvrátím jej nebo pokrčím rameny a jdu opodál. Je to takhle jednoduché

            Není to frustrující. Pokud se mi jejich názor nelíbí, vyvrátím jej nebo pokrčím rameny a jdu opodál. Je to takhle jednoduché

          • RiMr71
            00:14 03.07.2022

            "Je to takhle jednoduché"

            Nevím kolik je ti let, ale po pár desítkách let není. A hlavně, na toto spoléhají. Důsledky přehnaného liberalismu vidíme.

            "Je to takhle jednoduché"

            Nevím kolik je ti let, ale po pár desítkách let není. A hlavně, na toto spoléhají. Důsledky přehnaného liberalismu vidíme.

          • LAMP
            00:37 03.07.2022

            Smířit se s existencí jiných názorů není jednoduché? Řešením je násilí a represe? Přehnaný liberalismus?

            Sorry, ale nejsi tak trochu fašounek?

            Smířit se s existencí jiných názorů není jednoduché? Řešením je násilí a represe? Přehnaný liberalismus?

            Sorry, ale nejsi tak trochu fašounek?

          • RiMr71
            00:58 03.07.2022

            Ne, doufám, že nejsem. Skutečně netoužím po silném korporátním státu řízeném a sloužícím Vůdci a Pravdě. V každém tvém příspěvku se vyskytuje nějaká forma slova "fašismus". ...Zobrazit celý příspěvek

            Ne, doufám, že nejsem. Skutečně netoužím po silném korporátním státu řízeném a sloužícím Vůdci a Pravdě.
            V každém tvém příspěvku se vyskytuje nějaká forma slova "fašismus". Neprojektuješ si svou netoleranci k jiným názorům a svou nejistotu (viz poznámky o "slabých jedincích" a "groupthinku") na aktivně vyhledávané potenciální oponenty, na nichž můžeš vykreslit své vlastní obávané rysy? Takové to "jsem hatefree a kdo ne nemá právo mluvit"? Nepíšu "dostane přes držku" protože tento pocit z Tebe nemám.Skrýt celý příspěvek

          • LAMP
            01:07 03.07.2022

            "Neprojektuješ si svou netoleranci k jiným názorům" "jsem hatefree a kdo ne nemá právo mluvit" Nemyslím si. Já totiž nikomu právo vyjádřit názor nezakazuji; nevolám po jejich ...Zobrazit celý příspěvek

            "Neprojektuješ si svou netoleranci k jiným názorům"
            "jsem hatefree a kdo ne nemá právo mluvit"

            Nemyslím si. Já totiž nikomu právo vyjádřit názor nezakazuji; nevolám po jejich potlačování skrze stát či vlastním násilím. Vyjadřuji svůj nesouhlas s jejich názory, což je opět jen názor.

            Svoboda slova znamená mít možnost vyjádřit svoji slovní kritiku a nesouhlas - ale též být cílem kritiky a nesouhlasu od jiných. Na tu druhou část se často zapomíná. Praktikování té druhé částí není upírání někomu tu první část.Skrýt celý příspěvek

          • RiMr71
            01:11 03.07.2022

            S tím souhlasím slovo od slova. Jen rozlišuji (nebo se o to aspoň snažím) názor od psyop nepřítele.

            S tím souhlasím slovo od slova. Jen rozlišuji (nebo se o to aspoň snažím) názor od psyop nepřítele.

      • ruleta
        22:17 02.07.2022

        Sorry, ale tohle je na trestni oznameni, nezijeme v RF, tady je pravni stat. A takhle nekomu vyhrozovat? WTF!!!! Cejkis at je to debil jak chce velky, tak ruskou agresi odsuzoval.

        Sorry, ale tohle je na trestni oznameni, nezijeme v RF, tady je pravni stat. A takhle nekomu vyhrozovat? WTF!!!! Cejkis at je to debil jak chce velky, tak ruskou agresi odsuzoval.

        • samoempire
          22:44 02.07.2022

          Tak tak klid. Cejkis práce aby to tady bylo emotivní. Všichni víme že nikdy nevzdá českého občanství a neodejde žít do ruského světa. Holce to život nevrátí. Rusové to dělají kvůli ...Zobrazit celý příspěvek

          Tak tak klid. Cejkis práce aby to tady bylo emotivní. Všichni víme že nikdy nevzdá českého občanství a neodejde žít do ruského světa.
          Holce to život nevrátí. Rusové to dělají kvůli tomu vzbudili negativní emoce a snaží se rozvrátí stát zevnitř. Pak budou brečet o rusofobii.Skrýt celý příspěvek

        • salatnik
          01:08 03.07.2022

          HA-HA-HA. Ty si asi nikdy nehral online hry. Tam sa toľko vyhráža smrťou, ja by už bol mnohokrát mŕtvy, keby to bolo vážne :D Policajti a zákon má iné veci na starosť než riešiť ...Zobrazit celý příspěvek

          HA-HA-HA. Ty si asi nikdy nehral online hry. Tam sa toľko vyhráža smrťou, ja by už bol mnohokrát mŕtvy, keby to bolo vážne :D Policajti a zákon má iné veci na starosť než riešiť vyhrážanie cez internet, to sú desaťtisíce až státisíce podobných a horších komentárov. Na to nie sú súdy, policajti, prokurátori, nato nemá nikto čas. Anonymné nicky sa proste neriešia, lebo by sa to nikdy nevyriešilo a neriešilo už by sa už ani nič iné v každom štáte.Skrýt celý příspěvek

          • ruleta
            01:19 03.07.2022

            Garantuji Ti, ze pokud by Cejkis podal trestni oznameni, tak se tim Policie CR bude ...Zobrazit celý příspěvek

            Garantuji Ti, ze pokud by Cejkis podal trestni oznameni, tak se tim Policie CR bude zabyvat.

            https://ct24.ceskatelevize.cz/... Skrýt celý příspěvek

          • LAMP
            01:37 03.07.2022

            Jednomu cápkovi odklepli těch 6 měsíců basy za internetový komentář "konečně ochutnali vlastní medicínu" v diskuzi pod článkem o teroristickém útoku proti muslimům. Jen tohle ...Zobrazit celý příspěvek

            Jednomu cápkovi odklepli těch 6 měsíců basy za internetový komentář "konečně ochutnali vlastní medicínu" v diskuzi pod článkem o teroristickém útoku proti muslimům. Jen tohle stačilo, ani nevolal po něčím zabití.

            Pak se teda odvolal a nakonec dostal podmínku myslím.Skrýt celý příspěvek

          • salatnik
            08:25 03.07.2022

            No jo, u vás je to právo v tomto inde ako u nás. Podľa vašich rozsudkov, by som možno mohol poslať hodne ľudí do väzenia ak by som chcel a len za slová v rozčúlení, šialená ...Zobrazit celý příspěvek

            No jo, u vás je to právo v tomto inde ako u nás. Podľa vašich rozsudkov, by som možno mohol poslať hodne ľudí do väzenia ak by som chcel a len za slová v rozčúlení, šialená krajina. Pseudospravodlivosť, lebo internet je plný hejtu a vyhrážania, ak by sa malo rovnako postupovať proti všetkým ako proti pár medializovaným jedincom, tak sa nič iné nedeje a nerieši. I keď myslím, že to bolo kvôli rasizmu a nie osobné záležitosti, oba prípady. No u nás ani za rasizmus sa nič nerobí, čo som sa načítal nenávistných komentárov proti Židom na konšpiračných stránkach to by boli tisíce súdnych sporov.Skrýt celý příspěvek

      • LAMP
        22:23 02.07.2022

        "Ne mrdat. Sejmout. Davida, Čejku a další. Prostě se zbavit hnisu." Podle trestního zákona za tenhle komentář můžeš dostat 6 měsíců až 3 roky vězení. Těch 6 měsíců je nejnižší ...Zobrazit celý příspěvek

        "Ne mrdat. Sejmout. Davida, Čejku a další. Prostě se zbavit hnisu."

        Podle trestního zákona za tenhle komentář můžeš dostat 6 měsíců až 3 roky vězení. Těch 6 měsíců je nejnižší možná sazba.
        Jen pro upozornění.Skrýt celý příspěvek

        • demagog
          22:46 02.07.2022

          Ale nedostane, preto to sem tak sebaisto pise. Zakon bohuzial, podobne ako v RF, uz davno neplati pre vsetkych rovnako. Policia bude radsej medialne zastrasovat niekoho kto na ...Zobrazit celý příspěvek

          Ale nedostane, preto to sem tak sebaisto pise. Zakon bohuzial, podobne ako v RF, uz davno neplati pre vsetkych rovnako. Policia bude radsej medialne zastrasovat niekoho kto na billboard s UA vlajkou nasprejuje "Z" t.c. ohrozovanim mieru (sadzba 1-10 rokov). V pripade Sabaka vs. Mazurek sudca "vynesie" rozsudok v predbeznom opatreni (nastastie zrusene), atd. Este som v mediach nepocul ze by bolo treba riesit aj druhu stranu.

          Bohuzial toto vedie len k dalsiemu vyostrovaniu vztahov v spolocnosti.Skrýt celý příspěvek

          • Dovi
            22:57 02.07.2022

            Ty jsi fakt demagog ...

            Ty jsi fakt demagog ...

          • LAMP
            23:08 02.07.2022

            S těma Zkama a schvalováním války to ve skutečnosti (alespoň u nás) dost prochází. Jen v médiích uvidíš ty případy, kdy se to odklepne a pak rozmázne. Naši prokurátoři a PČR ...Zobrazit celý příspěvek

            S těma Zkama a schvalováním války to ve skutečnosti (alespoň u nás) dost prochází. Jen v médiích uvidíš ty případy, kdy se to odklepne a pak rozmázne.
            Naši prokurátoři a PČR udělali takovou velkou kampaň, bububu. Když se ale člověk podívá na ty počty případů, tak je to prd.Skrýt celý příspěvek

        • Desertfremen
          23:10 02.07.2022

          Iba pre upozornenie. Keby došiel k nám do "hospody" a začal by tam rozprávať tie svoje bolševistické slovné zvratky, tak by dostal tak na ciferník že by mal zadratovanú hubu ešte ...Zobrazit celý příspěvek

          Iba pre upozornenie.
          Keby došiel k nám do "hospody" a začal by tam rozprávať tie svoje bolševistické slovné zvratky, tak by dostal tak na ciferník že by mal zadratovanú hubu ešte pol roka by jedol cez slamku.
          A je uplne jedno kolko je za to "podle trestního zakona".

          Už môj starý otec hovorieval: "Dobrej bolševik je jedine ten mrtvej".Skrýt celý příspěvek

          • LAMP
            23:14 02.07.2022

            Že tu cejkis pořád opisuje ruské lži jsem si samozřejmě všiml. Ale žádnou náklonost k bolševismu jsem u něj zatím ani jednou neviděl.

            Že tu cejkis pořád opisuje ruské lži jsem si samozřejmě všiml. Ale žádnou náklonost k bolševismu jsem u něj zatím ani jednou neviděl.

          • Desertfremen
            23:33 02.07.2022

            Je to skrytý bolševik a komunista, to si si nevšimol? Mimo iné to je aj jeho vzor bunkrový cár, čo by rád urobil SSSR vol.2, ale nemôže pretože jeho vlastní oligarchovia by ho do ...Zobrazit celý příspěvek

            Je to skrytý bolševik a komunista, to si si nevšimol? Mimo iné to je aj jeho vzor bunkrový cár, čo by rád urobil SSSR vol.2, ale nemôže pretože jeho vlastní oligarchovia by ho do večera nechali obesiť na kandelábri.

            Nevšimol si si ako tu vyplakáva že je drahý plyn pretože sa Ukrajinci nechcú vzdať? On by ich najradšej predhodil bunrovému cárovi len aby už bol pokoj a mal garantovaný lacný plyn a naftu,Skrýt celý příspěvek

      • RiMr71
        00:08 03.07.2022

        ...zajímavé, že takřka všechny diskutéry popouzí slova o "sejmutí" kolaborantů se státem jež nás sám označil za nepřátelský stát a někteří z nich se chvějí strachy o právo těchto ...Zobrazit celý příspěvek

        ...zajímavé, že takřka všechny diskutéry popouzí slova o "sejmutí" kolaborantů se státem jež nás sám označil za nepřátelský stát a někteří z nich se chvějí strachy o právo těchto kolaborantů kolaborovat a upozorňují mě na protiprávnost toho když se o nich špatně mluví a komplikuje se jim jejich "práce"... ale nikoho nepohoršuje institut odebrání občanství, to je jistý pokrok...
        ...takových holčiček jsem několik vychoval a jednu takovou mám jako vnučku, proto na takové zločiny reaguji přehnaně (což bezdětní mladíci z fitek nepochopí dokud nepoznají strach o vlastní děti), ale za svými slovy si stojím. Ano, vyvracení a zlehčování podobných zločinů místními kolaboranty (David, Čejka a další) považuji za nepřátelský akt nepřátelské země. A jestli se chcete s těmito kreaturami mumískovat, vaše volba. Moje ne.Skrýt celý příspěvek

        • LAMP
          00:42 03.07.2022

          Buď žijeme ve svobodné společnosti - nebo ne. Země, kde se potlačují "vlastizrádné názory" a "vliv ze zahraničí" už existuje. Jmenuje se Rusko.

          Buď žijeme ve svobodné společnosti - nebo ne. Země, kde se potlačují "vlastizrádné názory" a "vliv ze zahraničí" už existuje. Jmenuje se Rusko.

          • RiMr71
            01:06 03.07.2022

            ...takže s tímto nesouhlasíš? To je podle tebe "fašistické"? "Pokud by někdo veřejně (včetně demonstrací, prostoru internetu nebo sociálních sítí) vyjadřoval souhlas s útoky Ruské ...Zobrazit celý příspěvek

            ...takže s tímto nesouhlasíš? To je podle tebe "fašistické"?

            "Pokud by někdo veřejně (včetně demonstrací, prostoru internetu nebo sociálních sítí) vyjadřoval souhlas s útoky Ruské federace na Ukrajinu (akceptoval je či podporoval) nebo v této souvislosti vyjadřoval podporu nebo vychvaloval čelné představitele Ruské federace, mohl by za jistých podmínek čelit i trestněprávní odpovědnosti za trestný čin schvalování trestného činu podle § 365 trestního zákoníku, případně za trestný čin popírání, zpochybňování, schvalování a ospravedlňování genocidia podle § 405 trestního zákoníku,“ uvádí NSZ."

            Jde přece taky jen o "názory", ne?Skrýt celý příspěvek

          • LAMP
            01:35 03.07.2022

            Pokud jsi tu takové komentáře viděl, můžeš to oznámit jestli chceš. Já jsem je tu zatím neviděl (ovšem moc to tu neprocházím). Ale když už se ptáš, tato interpretace paragrafu 365 ...Zobrazit celý příspěvek

            Pokud jsi tu takové komentáře viděl, můžeš to oznámit jestli chceš. Já jsem je tu zatím neviděl (ovšem moc to tu neprocházím).

            Ale když už se ptáš, tato interpretace paragrafu 365 skrze paragraf 405 mi osobně přijde dost za hranou. Podle ní je schvalování agrese bez mandátu OSN trestným činem, takže schvalovat například bombardování Srbska NATO je podle zákona nelegální - i když to zastavilo víc zabíjení atd atd. Historie není černobílá a proto by ji dle mě měla vyhodnocovat občanská společnost diskuzí, ne úřad.Skrýt celý příspěvek

    • Vlcak
      21:55 02.07.2022

      A toto je jen špička ledovce. Kolik TISÍCŮ takových holčiček, kluků, babiček, dědečků, matek a otců už takto ÚPLNĚ ZBYTEČNĚ zemřelo kvůli rozmaru jednoho hajzla jménem V.V. Putin. ...Zobrazit celý příspěvek

      A toto je jen špička ledovce. Kolik TISÍCŮ takových holčiček, kluků, babiček, dědečků, matek a otců už takto ÚPLNĚ ZBYTEČNĚ zemřelo kvůli rozmaru jednoho hajzla jménem V.V. Putin. Mám strašný vztek.Skrýt celý příspěvek

      • LAMP
        22:27 02.07.2022

        Není to kvůli rozmaru jen jednoho hajzla, ale i těch několik stovek hajzlů kolem něj. Na to nezapomínat. On trestu určitě unikne už jen kvůli věku, ale na ten zbytek se vaří nový ...Zobrazit celý příspěvek

        Není to kvůli rozmaru jen jednoho hajzla, ale i těch několik stovek hajzlů kolem něj. Na to nezapomínat. On trestu určitě unikne už jen kvůli věku, ale na ten zbytek se vaří nový Norimberk.Skrýt celý příspěvek

    • Rošťák
      22:41 02.07.2022

      Nevim co tu blbnete, ale budu to brát tak, že to máte z toho vedra. Ač to není a nebude lehké, tak podobných fotek ( a bohužel i horších ) uvidíme mraky. Ale nemůžeme se tu ...Zobrazit celý příspěvek

      Nevim co tu blbnete, ale budu to brát tak, že to máte z toho vedra.
      Ač to není a nebude lehké, tak podobných fotek ( a bohužel i horších ) uvidíme mraky.
      Ale nemůžeme se tu uchylovat k nějakým pitomostem, pokud máte podezření, že někdo operace RF na ukrajině podporuje, tak jsou i zákoné cesty, jak mu zkomplikovat život. Ale fyzická likvidace, nebo napadení je fakt za čárou ( ač bych sám pár popíračům dal nejraději po papule).
      Nesmíte zapomenout že se v prostoru vede vede informační válka, jenž je součástí hybridní strategie - má zacíl pomocí třecích ploch více rozdělit společnost ( což je o dost lehčí díky rozdělení při Covidu a přijímání informací z dezinformačních webů určitou skupinou a opakované zpochybňování nezávislých zdrojů).

      A jak mi před dávným časem ( v předaleké galaxii - nebo to tak vypadá ) říkal můj hlavní instruktor: Emoce jsou fajn, můžou tě vyburcovat, nakopnout, ale nikde se jima nesmíš nechat ovládnout. Vždycky musíš vědět co děláš, proč to děláš a rozhodovat se s chladnou hlavou ….
      Tak neblbněte a jestli nevíte co roupama, tak účet ambasády je nahoře a možná by stálo se třeba optat na krajských uprchlických centrech, zda se neplánují nějaké alce pro děti o prázdninách a tam přiložit ruku k dílu ……


      tady k tomu znepříjemnění života:
      „Pokud by někdo veřejně (včetně demonstrací, prostoru internetu nebo sociálních sítí) vyjadřoval souhlas s útoky Ruské federace na Ukrajinu (akceptoval je či podporoval) nebo v této souvislosti vyjadřoval podporu nebo vychvaloval čelné představitele Ruské federace, mohl by za jistých podmínek čelit i trestněprávní odpovědnosti za trestný čin schvalování trestného činu podle § 365 trestního zákoníku, případně za trestný čin popírání, zpochybňování, schvalování a ospravedlňování genocidia podle § 405 trestního zákoníku,“ uvádí NSZ.Skrýt celý příspěvek

      • Danik
        22:45 02.07.2022

        Palec hore.

        Palec hore.

        • Rošťák
          22:51 02.07.2022

          díky, ale raději bych tady nevypisoval tohle ….

          díky, ale raději bych tady nevypisoval tohle ….

    • RiMr71
      00:24 03.07.2022

      Máte pravdu, můžu si to myslet, ale nemůžu to sem psát. Povolili mi nervy, omlouvám se (slušným spoludiskutujícím, ne kolaborantům, co jsem řekl jsem tak myslel, ale neměl jsem to ...Zobrazit celý příspěvek

      Máte pravdu, můžu si to myslet, ale nemůžu to sem psát. Povolili mi nervy, omlouvám se (slušným spoludiskutujícím, ne kolaborantům, co jsem řekl jsem tak myslel, ale neměl jsem to sem psát a vyhrožovat).
      ...každopádně to vzepětí diskutujících pro práva spoluobčanů kolaborovat s nepřítelem je pro současnou EU a vůbec západní společnost signifikantní. Je vidět, že jejich předchůdci dělali svou práci dobře. Mým vzorem byl vždycky spíš Mašín, než Dubček...Skrýt celý příspěvek

  • ruleta
    20:58 02.07.2022

    Wolski o dalsich obrannych liniich a jednotkach za Lysycanskem.

    https://twitter.com/wolski_jar...

    Wolski o dalsich obrannych liniich a jednotkach za Lysycanskem.

    https://twitter.com/wolski_jar...

  • Анатолий
    20:46 02.07.2022

    https://t.me/itsdonetsk/19883...
    Centr Lisičansku přešel pod kontrol Rusů.
    Na videu je vidět Rusy oslavující vítezství s typickými pokřiky Alahu Akbar, Ahmad je síla

    https://t.me/itsdonetsk/19883...
    Centr Lisičansku přešel pod kontrol Rusů.
    Na videu je vidět Rusy oslavující vítezství s typickými pokřiky Alahu Akbar, Ahmad je síla

  • jj284b
    20:32 02.07.2022

    https://twitter.com/bayraktar_...


    Doneck, dalsi municak..

    https://twitter.com/bayraktar_...


    Doneck, dalsi municak..

    • Inflex
      20:37 02.07.2022

      S takovou by jim ta munice aspoň lokálně dojít mohla...

      S takovou by jim ta munice aspoň lokálně dojít mohla...

    • kromec
      20:48 02.07.2022

      Pokud je to muniční sklad, nemělo by docházet k sekundárním výbuchům?

      Pokud je to muniční sklad, nemělo by docházet k sekundárním výbuchům?

      • Inflex
        20:49 02.07.2022

        No však to je slyšet...

        No však to je slyšet...

        • kromec
          21:03 02.07.2022

          ok, nevšiml jsem si že to mám ztlumené...

          ok, nevšiml jsem si že to mám ztlumené...

  • alansi
    19:23 02.07.2022

    Srozumitelné vysvětlení, proč se Rusákům podařilo obsadit Lysičansk.
    https://t.co/HfrjJH2NuS...

    Srozumitelné vysvětlení, proč se Rusákům podařilo obsadit Lysičansk.
    https://t.co/HfrjJH2NuS...

    • jj284b
      20:33 02.07.2022

      ak je to naozaj tak ako to popisuje, tak je to v keli.. ak netrenovali rezervy, a nevytvarali nove jednotky, ale len teritorialnu obranu, tak to na nejake protiutoky mozu rovno ...Zobrazit celý příspěvek

      ak je to naozaj tak ako to popisuje, tak je to v keli.. ak netrenovali rezervy, a nevytvarali nove jednotky, ale len teritorialnu obranu, tak to na nejake protiutoky mozu rovno zabudnut...Skrýt celý příspěvek

      • kromec
        20:45 02.07.2022

        UA má převahu i v počtu profesionálních vojáků A to od začátku konfliktu. Rusko začínalo s 190 000 vojáky a i teď jich nemá nějak o moc více... UA začínala s 255 000 ...Zobrazit celý příspěvek

        UA má převahu i v počtu profesionálních vojáků A to od začátku konfliktu. Rusko začínalo s 190 000 vojáky a i teď jich nemá nějak o moc více...
        UA začínala s 255 000 profesionálními vojáky. + rezervisté a zahraniční bojovníci. A nesmíme zapomínat že na UA je stále povinná vojenská služba, takže nějaký výcvik má většina mužů.

        Sice v technice je papírově slabší než Rusko ,ale díky ukořistěné technice, zahraniční pomoci to zdaleka není tak hrozné. Ruská armáda není už tak silná jak na začátku konfliktu. Takže zprávy o desetinásobné ruské převaze apod... co šíří UA bych bral s rezervou, spíš je to hlavně páka jak motivovat západ aby dodal další zbraně.Skrýt celý příspěvek

      • samoempire
        20:50 02.07.2022

        Plus rusové jdou svojí taktiku od druhé světové války. Někoho poslat ať zjistí jestli tam nepřítel. Pokud ano tak ostřelovat klidně i několik dní. A znova někoho poslat najít ...Zobrazit celý příspěvek

        Plus rusové jdou svojí taktiku od druhé světové války. Někoho poslat ať zjistí jestli tam nepřítel. Pokud ano tak ostřelovat klidně i několik dní. A znova někoho poslat najít nepřítele.
        Myslím, že zpočátku byla situace mnohem horší než se zdálo. Ukrajinci si řekli budeme rádi když je někde zastavíme. Na to hodí teritoriální obrana.
        Nějaké nové jednotky uvidíme možná za půl roku. Ukrajinci nemají na to udělat protiútok. Ale můžou Rusko zastavit.Skrýt celý příspěvek

    • Inflex
      20:42 02.07.2022

      Nevím no, mi přijde divné, že ho obsadili až dnes, když všichni včetně Strelkova psali už předevčírem že je prakticky vyklizený.

      Nevím no, mi přijde divné, že ho obsadili až dnes, když všichni včetně Strelkova psali už předevčírem že je prakticky vyklizený.

      • kromec
        21:02 02.07.2022

        Z dneška, bez komentáře : "„V okolí Lysyčansku zuří boje. Město ale naštěstí není v obklíčení a je pod kontrolou ukrajinské armády,“ reagoval následně mluvčí ukrajinské Národní ...Zobrazit celý příspěvek

        Z dneška, bez komentáře :

        "„V okolí Lysyčansku zuří boje. Město ale naštěstí není v obklíčení a je pod kontrolou ukrajinské armády,“ reagoval následně mluvčí ukrajinské Národní gardy. O bojích v okolí města na březích řeky Severní Doněc v dnešní ranní svodce hovořil i ukrajinský generální štáb."

        https://www.seznamzpravy.cz/cl... Skrýt celý příspěvek

  • jj284b
    18:25 02.07.2022

    Ten dement Lukasenko asi naozaj zautoci na sever Ukrajiny...


    https://twitter.com/Liveuamap/...

    Ten dement Lukasenko asi naozaj zautoci na sever Ukrajiny...


    https://twitter.com/Liveuamap/...

    • Tino
      18:31 02.07.2022

      neverim pokial to fakt neurobia, tak ze blr armada vstupi na uzemie ua

      neverim pokial to fakt neurobia, tak ze blr armada vstupi na uzemie ua

      • Miroslav
        19:53 02.07.2022

        Rusko momentálne vyhráva. Síce postupuje pomaly, ale postupuje a to určite závaží aj v Lukašenkovej makovici. Existuje však aj druhá možnosť, že ide o Casus Belli pre začatie ...Zobrazit celý příspěvek

        Rusko momentálne vyhráva. Síce postupuje pomaly, ale postupuje a to určite závaží aj v Lukašenkovej makovici. Existuje však aj druhá možnosť, že ide o Casus Belli pre začatie ďalšej fázy tzv Špeciálnej vojenskej operácie. Rusko deklarovalo, že im ide len o Donbas. Ak chce ísť ďalej, potrebuje nejaký podnet. Podpora Bieloruska na základe Ukrajiny je dostatočný dôvod na ďalší postup Ruska aj mimo DonbasuSkrýt celý příspěvek

        • Jura99
          20:14 02.07.2022

          Rusko urcite nevyhrava, postoupit par km za cenu vystrileni mozna stovek tisic granatu neni udrzitelne.

          Rusko urcite nevyhrava, postoupit par km za cenu vystrileni mozna stovek tisic granatu neni udrzitelne.

          • Miroslav
            20:20 02.07.2022

            Pokiaľ viem, tak Rusko necúva ergo neprehráva. To, či je to udržateľné, to je relatívne pretože celková situácia na bojisku nie je konštantná a súčasné boje nie sú etalónom bojov ...Zobrazit celý příspěvek

            Pokiaľ viem, tak Rusko necúva ergo neprehráva. To, či je to udržateľné, to je relatívne pretože celková situácia na bojisku nie je konštantná a súčasné boje nie sú etalónom bojov budúcichSkrýt celý příspěvek

        • pepezdepa
          20:16 02.07.2022

          Co si pamatuju, tak na začátku války mířila ruská vojska mimo jiné třeba na Kyjev nebo Charkov, tedy na místa poměrně vzdálená od Donbasu. Putin navíc jasně řekl, že chce ...Zobrazit celý příspěvek

          Co si pamatuju, tak na začátku války mířila ruská vojska mimo jiné třeba na Kyjev nebo Charkov, tedy na místa poměrně vzdálená od Donbasu.
          Putin navíc jasně řekl, že chce denacifikovat Ukrajinu, ne pouze její jihovýchodní část. Žádné Casus Belli po čtyřech měsících, co už probíhá válka, dle mého nepotřebuje. To je potřeba na začátku války, ne když už je v plném proudu.Skrýt celý příspěvek

          • Miroslav
            20:23 02.07.2022

            Ja, a myslím, že aj väčšina z nás tu nepochybuje, že cieľom je vytvoriť ZSSR 2.0. Báchorky o nacistoch a utláčaní ruskej menšiny na východe sú len takým ruským folklórom

            Ja, a myslím, že aj väčšina z nás tu nepochybuje, že cieľom je vytvoriť ZSSR 2.0. Báchorky o nacistoch a utláčaní ruskej menšiny na východe sú len takým ruským folklórom

          • pepezdepa
            20:30 02.07.2022

            To Miroslav: Mno, tak jasně. Naštěstí ze SSSR 2.0 bude leda kulové. Nakonec Rusáci budou ještě rádi, že je tohle ukrajinské dobrodružství bude stát jen spoustu mrtvých a pojebanou ...Zobrazit celý příspěvek

            To Miroslav: Mno, tak jasně. Naštěstí ze SSSR 2.0 bude leda kulové. Nakonec Rusáci budou ještě rádi, že je tohle ukrajinské dobrodružství bude stát jen spoustu mrtvých a pojebanou ekonomiku.Skrýt celý příspěvek

          • LAMP
            20:42 02.07.2022

            Spíš carské Rusko. Kdyby Putin chtěl udělat SSSR 2.0, jeho kamarádi oligarchové ho do večeře pověsí :)

            Spíš carské Rusko. Kdyby Putin chtěl udělat SSSR 2.0, jeho kamarádi oligarchové ho do večeře pověsí :)

          • Miroslav
            20:45 02.07.2022

            LAMP: Rozhodne ten termín ZSSR 2.0 nemyslím v intenciách komunistickej ideológie. Skôr ZSSR ako impérium

            LAMP: Rozhodne ten termín ZSSR 2.0 nemyslím v intenciách komunistickej ideológie. Skôr ZSSR ako impérium

        • HumInt
          21:32 02.07.2022

          Na Donbase sa posunuli o pár km za cenu obrovských strát. Pri Chersone naopak museli ustúpiť. Z Hadieho ostrova ich vypráskali, čím padla aj teoretická možnosť vylodenia pri Odese. ...Zobrazit celý příspěvek

          Na Donbase sa posunuli o pár km za cenu obrovských strát. Pri Chersone naopak museli ustúpiť. Z Hadieho ostrova ich vypráskali, čím padla aj teoretická možnosť vylodenia pri Odese. Ja by som to ako vyhrávanie nehodnotil, naviac strácajú muničné sklady. Uvidíme, či Ukrajina dokáže rozvinúť ofenzívu pri Chersone a ako sa im bude dariť odtlačiť Rusov od Charkova.Skrýt celý příspěvek

    • HumInt
      18:44 02.07.2022

      Nič by tým nezískal, nemá to žiadnu logiku, ale na to sa nedá spoliehať.

      Nič by tým nezískal, nemá to žiadnu logiku, ale na to sa nedá spoliehať.

      • Miroslav
        19:44 02.07.2022

        Otázne je do akej miery o tom rozhoduje Minsk a do akej Moskva, takže logiku by som v tomto nehľadal

        Otázne je do akej miery o tom rozhoduje Minsk a do akej Moskva, takže logiku by som v tomto nehľadal

        • Tino
          19:53 02.07.2022

          ak aj rozhoduje moskva a nie minsk tak plati ze v moskve vedia tiez ratat otvorena vojna blr vs ua znamena konflikt v blr a vysoka pravdepodobnost obcianskej vojny co vo ...Zobrazit celý příspěvek

          ak aj rozhoduje moskva a nie minsk tak plati ze v moskve vedia tiez ratat otvorena vojna blr vs ua znamena konflikt v blr a vysoka pravdepodobnost obcianskej vojny co vo vysledku znamena dalsie sily ktore budu musiet rus viazat v blr len aby to tam udrzali...ale oni chcu viazat ua sily nie svoje...okrem toho opzbrojena opozicie pojde v tom momente po krku lukasenko a jeho silam...a ti to nerozchodia, takze rus to nebudu moct odbit nejakym 1000 kontingentom ale poctivych 30-40 btg aj to s malou dusickou, blr stratia ale tak ci tak...zatial som presvedceny ze toto co robia rus a blr ma viazat ua....Skrýt celý příspěvek

          • Miroslav
            19:56 02.07.2022

            Možno je to pre Rusko prijateľné riziko. Povedzme si úprimne, že Rusko má v prípade potreby kapacity na to, aby zasiahlo v Bielorusku plnou silou. Iste, bol by to pre Moskvu ...Zobrazit celý příspěvek

            Možno je to pre Rusko prijateľné riziko. Povedzme si úprimne, že Rusko má v prípade potreby kapacity na to, aby zasiahlo v Bielorusku plnou silou. Iste, bol by to pre Moskvu problém, ale nie neriešiteľný. Len by museli mobilizovať zálohy čomu sa doteraz vyhýbaliSkrýt celý příspěvek

          • Rošťák
            20:26 02.07.2022

            @Miroslav ona mobilizace by taky nebyla okamžitá, ono to potrvá než, povoláš a shromáždíš lidi, než je vybavíš technikou ( pokuď budeme brát v potaz, že teď tahaj techniku z celého ...Zobrazit celý příspěvek

            @Miroslav ona mobilizace by taky nebyla okamžitá, ono to potrvá než, povoláš a shromáždíš lidi, než je vybavíš technikou ( pokuď budeme brát v potaz, že teď tahaj techniku z celého ruska a kdo ví, kolik jí maj ready) než jednotky přesuneš, rozvineš a pak začne operace…… tou dobou už tam taky může být svobodné BěloruskoSkrýt celý příspěvek

          • Miroslav
            20:42 02.07.2022

            Možno sa na takú alternatívu Rusko aj pripravilo. Ťažko povedať. Možno sám Saša povedal: ,,Vova, my ti pomôžeme s Ukrajinou, ale musíš mi dať záruky, že zasiahnete keby niečo". A ...Zobrazit celý příspěvek

            Možno sa na takú alternatívu Rusko aj pripravilo. Ťažko povedať. Možno sám Saša povedal: ,,Vova, my ti pomôžeme s Ukrajinou, ale musíš mi dať záruky, že zasiahnete keby niečo". A Vova mohol kľudne súhlasiť. Možno bolo všetko dohodnuté, len trebalo čas. A možno bolo všetko celkom ináč.Skrýt celý příspěvek

          • Tino
            21:27 02.07.2022

            plnavojna v blr znamena ze rus bude musiet komplet preklopit na vojnovu ekonomiku...ide o to ze ak blr napadnu ua bude v blr vojna...lukasenko je v tazkej situacii on vie ze je to ...Zobrazit celý příspěvek

            plnavojna v blr znamena ze rus bude musiet komplet preklopit na vojnovu ekonomiku...ide o to ze ak blr napadnu ua bude v blr vojna...lukasenko je v tazkej situacii on vie ze je to v pecku ak rus nevyhra ale vidi ako vedu vojnu na ua a ziadna slava...keby nebol magor zahra este nejake divadlo pocka pokial rus este viac oslabia a dohodne sa so zapadom na azyle...a blr bude slobodne ...on toto nemoze ustat nijak mi to nevychadza...ak rus na hlavu neporazi ua je lukasenko v prdelySkrýt celý příspěvek

          • Miroslav
            21:37 02.07.2022

            Ja ani netvrdím, že to má ľahké. Ale jeho možnosť manévrovať končí tam, kde aj ruská ochota tolerovať jeho nelojalitu

            Ja ani netvrdím, že to má ľahké. Ale jeho možnosť manévrovať končí tam, kde aj ruská ochota tolerovať jeho nelojalitu

        • pepezdepa
          20:25 02.07.2022

          Kapacity Rusko asi moc velké mít nebude. Kdyby je mělo, vypadala by ta válka trochu jinak. To že má někde uložený sovětský šrot ještě neznamená, že má lidi, kteří ho umí ...Zobrazit celý příspěvek

          Kapacity Rusko asi moc velké mít nebude. Kdyby je mělo, vypadala by ta válka trochu jinak. To že má někde uložený sovětský šrot ještě neznamená, že má lidi, kteří ho umí obsluhovat.
          Od Lukašenko je to podle mě zase nějaká pochybná hra hodna jeho inteligence. Pochybuju, že by si dovolil zaútočit.
          Pár minut po rozkazu k útoku by se totiž mohl snadno ocitnout ve sklepě s prostřelenou palicí.Skrýt celý příspěvek

          • Miroslav
            20:57 02.07.2022

            150 miliónová krajina rozhodne má kapacity na to, zasiahnuť v Bielorusku. Otázna je len výsledná cena takej akcie

            150 miliónová krajina rozhodne má kapacity na to, zasiahnuť v Bielorusku. Otázna je len výsledná cena takej akcie

          • pepezdepa
            21:10 02.07.2022

            Teoreticky jistě, ale reálně o tom dost pochybuju. Už teď sbírají do války kdejakého bezdomovce z ulice. Ona totiž ruská populace není nejzdravější ani nejmladší. Navíc vpád může ...Zobrazit celý příspěvek

            Teoreticky jistě, ale reálně o tom dost pochybuju. Už teď sbírají do války kdejakého bezdomovce z ulice. Ona totiž ruská populace není nejzdravější ani nejmladší.
            Navíc vpád může podepsat Lukašenkovi rozsudek smrti, vlády se chopí opozice, a pak už to bude vypadat úplně jinak. Jestli si to chce šachista v Kremlu lajznout je otázka, ale já bych to rozhodně nedělal.Skrýt celý příspěvek

      • Jura99
        20:16 02.07.2022

        Jen tak napina strunu, aby vazal ukrajinske sily na severozapade a odlehcil teroristum v Luhandonu

        Jen tak napina strunu, aby vazal ukrajinske sily na severozapade a odlehcil teroristum v Luhandonu

    • alter01
      18:53 02.07.2022

      To určite , teraz keď buriatsko-kalmycké hordy "vyhrávajú" na všetkých frontoch ? Kde bol doteraz ? Chcel by kocúrisko starý lízať smotanu ?

      To určite , teraz keď buriatsko-kalmycké hordy "vyhrávajú" na všetkých frontoch ? Kde bol doteraz ? Chcel by kocúrisko starý lízať smotanu ?

      • Cimbi
        19:44 02.07.2022

        Když to zkusí, slízne broky.

        Když to zkusí, slízne broky.

    • lm524a
      19:18 02.07.2022

      Asi to neberou na lehkou váhu Ukraineinfo - CZ Lvov se připravuje na možný útok z Běloruska Starosta Lvova Andrij Sadovyi se sešel na operační schůzce za účasti vojenského a ...Zobrazit celý příspěvek

      Asi to neberou na lehkou váhu

      Ukraineinfo - CZ

      Lvov se připravuje na možný útok z Běloruska
      Starosta Lvova Andrij Sadovyi se sešel na operační schůzce za účasti vojenského a civilního vedení Lvova, aby zjistil jak budou úřady jednat v případě eskalace ze strany Běloruska.
      Sadovyi řekl: "Mluvili jsme o plánu obrany a silách a prostředcích, které jsou podřízeny městu. Situace se mění, takže se musí změnit a aktualizovat i naše obranné strategie.
      V každém okrese města bude zřízeno velitelství obrany a bude se konat další školení pro členy dobrovolnických formací. Dokud je nepřevedeme na nepřetržitou službu. Toto rozhodnutí se však může kdykoli změnit.
      Zvažujeme také možnost vytvoření záložních dobrovolnických praporů ze zaměstnanců městské rady a komunálních podniků.
      Pokračujeme ve vytváření strategické rezervy produktů pro případ zablokování zásobovacích tras."Skrýt celý příspěvek

      • Miroslav
        19:48 02.07.2022

        Už pred niekoľkými dňami sa objavili správy, že v Bielorusku sa vo zvýšenej miere povoláva, takže niečo na tom asi bude

        Už pred niekoľkými dňami sa objavili správy, že v Bielorusku sa vo zvýšenej miere povoláva, takže niečo na tom asi bude

    • Karol.Melichercik
      19:19 02.07.2022

      No ale v Lvove taky isty si tym nie su a zacinaju sa pripravovat, lebo vraj situacia na hraniciach je absolutne nepredvidatelna. ...Zobrazit celý příspěvek

      No ale v Lvove taky isty si tym nie su a zacinaju sa pripravovat, lebo vraj situacia na hraniciach je absolutne nepredvidatelna.
      https://korrespondent.net/ukra... Skrýt celý příspěvek

      • Cimbi
        19:48 02.07.2022

        Kdyby se nepřipravovali, riziko by bylo vyšší. Pokud BLR pohraničníci koukají přes čáru do hlavně kulometu, bude se jem míň chtít tu čáru překročit. Když bude vědět, že jsou tam ...Zobrazit celý příspěvek

        Kdyby se nepřipravovali, riziko by bylo vyšší.

        Pokud BLR pohraničníci koukají přes čáru do hlavně kulometu, bude se jem míň chtít tu čáru překročit. Když bude vědět, že jsou tam jen maminy s dětma, moc váhat nebude a dojde si taky pro pračku nebo televizi.Skrýt celý příspěvek

        • Phantomiux
          22:04 02.07.2022

          Tak práve Bielorusi sú dostatočne na západ, aby im práčka neprišla ako zázrak. Ak by teda došlo k rabovaniu, tak by to prebiehalo na trošku vyššej "úrovni"...

          Tak práve Bielorusi sú dostatočne na západ, aby im práčka neprišla ako zázrak. Ak by teda došlo k rabovaniu, tak by to prebiehalo na trošku vyššej "úrovni"...

    • Cimbi
      19:43 02.07.2022

      Myslím, že Arestovič věděl, co říká, když včera prohlásil, že je to nepravděpodobné. Toto bude reakce na jeho slova... Není nic horšího pro vyhrožujícího, když mu cíl jeho ...Zobrazit celý příspěvek

      Myslím, že Arestovič věděl, co říká, když včera prohlásil, že je to nepravděpodobné.

      Toto bude reakce na jeho slova...

      Není nic horšího pro vyhrožujícího, když mu cíl jeho vyhrožování do očí řekne "Jsi neškodnej"Skrýt celý příspěvek

    • JVit
      19:57 02.07.2022

      Nevim v jakem stavu pripravenosti jsou v soucasne dobe beloruske ozbrojene slozky, ale pokud by vazne uvazovali o pozemni invazi, tak by museli prejit do nejakeho stavu vysoke ...Zobrazit celý příspěvek

      Nevim v jakem stavu pripravenosti jsou v soucasne dobe beloruske ozbrojene slozky, ale pokud by vazne uvazovali o pozemni invazi, tak by museli prejit do nejakeho stavu vysoke bojove pohotovosti. Museli by zkoncentrovat dostatek jednotek, logistiky atd u hranic a to je neco co by urcite Ukrajine, ale hlavne NATO neuniko.
      Rusku to trvalo mesice a i pres maskovani jako cviceni to NATO prokouklo dlouho dopredu.Skrýt celý příspěvek

      • samoempire
        20:07 02.07.2022

        Mají tam cvičení. Možná si myslí že skutečně už jsou v posledním tažení.

        Mají tam cvičení. Možná si myslí že skutečně už jsou v posledním tažení.

    • 13th.
      20:05 02.07.2022

      Bielorusko nieje Rusko. Tam sa kľudne môže stať to, čo v Iraku až po popravu diktátora. Teda ak sú Americké bombardéry fakt neviditeľné.

      Bielorusko nieje Rusko. Tam sa kľudne môže stať to, čo v Iraku až po popravu diktátora. Teda ak sú Americké bombardéry fakt neviditeľné.

    • hurvo
      20:25 02.07.2022

      Putinovi dojde trpezlivost s lukasenkom. Spoji BLR s RUS. BLR jednotky sa stanu jednotkami RUAF prepodriadia sa pod moskvu, a pokusia sa dostat do pozicie na zapadnej ukrajine tak ...Zobrazit celý příspěvek

      Putinovi dojde trpezlivost s lukasenkom. Spoji BLR s RUS. BLR jednotky sa stanu jednotkami RUAF prepodriadia sa pod moskvu, a pokusia sa dostat do pozicie na zapadnej ukrajine tak aby mali na dostrel hlavne trasy zasobovania zo zapadu.Skrýt celý příspěvek

      • pepezdepa
        20:32 02.07.2022

        Nejsem sice specialista na zabírání cizích zemí, nicméně se nedomnívám, že by to bylo až tak jednoduché. Dokonce si myslím, že tenhle pokus by mohl být pro Putina konečnou.

        Nejsem sice specialista na zabírání cizích zemí, nicméně se nedomnívám, že by to bylo až tak jednoduché. Dokonce si myslím, že tenhle pokus by mohl být pro Putina konečnou.

    • Parapsicho
      20:31 02.07.2022

      no asi něco na to ...Zobrazit celý příspěvek

      no asi něco na to bude
      https://www.seznamzpravy.cz/cl...
      Nějak ale doufám že tohle bude poslední kapka pro poláky a vlítnou tam.Skrýt celý příspěvek

    • daxik
      20:41 02.07.2022

      týchto "Bielurosko ide zaútočiť" sme mali už dosť, nie? Ak by to chcel/ mohol spraviť už to dávno urobil. Putin ho určite tlačil neskutočne. Ale z nejakého dôvodu to doteraz ...Zobrazit celý příspěvek

      týchto "Bielurosko ide zaútočiť" sme mali už dosť, nie?
      Ak by to chcel/ mohol spraviť už to dávno urobil. Putin ho určite tlačil neskutočne. Ale z nejakého dôvodu to doteraz neurobil. A ten dôvod nepominul.Skrýt celý příspěvek

    • tosomjapeter
      20:46 02.07.2022

      ak vstupia na UA bielorusi, pocitam ze vstupi do vojny Polsko. to poliaci nikajo nedopustia, aby bielorusi vstupili na UA. mozno na zaciatku vojny sa vahalo, ale v sucestnej ...Zobrazit celý příspěvek

      ak vstupia na UA bielorusi, pocitam ze vstupi do vojny Polsko. to poliaci nikajo nedopustia, aby bielorusi vstupili na UA. mozno na zaciatku vojny sa vahalo, ale v sucestnej konstalacii Poliaci iste zasiahnu. otazka je ako. asi poslanim armady na ukrajinu a bojom po boku ukrauncov. ak by napadli BLr z Polska, bol by to masaker …Skrýt celý příspěvek

      • pepezdepa
        20:56 02.07.2022

        Nejsou Bělorusové vojenští spojenci Rusů? V takovém případě by to mohlo nakonec znamenat válku s NATO, což by mohla být konečná, jelikož konvenčně Mordor prohraje a je otázka, ...Zobrazit celý příspěvek

        Nejsou Bělorusové vojenští spojenci Rusů? V takovém případě by to mohlo nakonec znamenat válku s NATO, což by mohla být konečná, jelikož konvenčně Mordor prohraje a je otázka, zda-li pak nebude chtít za sebou pořádně zabouchnout dveře. Atomovek na to mají dost.
        V případě, že by snad Lukašensko skutečně zešílel a Ukrajinu napadal, neočekávám, že se do toho Poláci aktivně zapojí.Skrýt celý příspěvek

        • tosomjapeter
          21:28 02.07.2022

          nebude to ihned vojna s nato. aj turci ked bojuju vsyrii nebojuje nato a kazdy to vie. bude to 1:1. vstupia bielorusi vstupia aj poliaci.

          nebude to ihned vojna s nato. aj turci ked bojuju vsyrii nebojuje nato a kazdy to vie. bude to 1:1. vstupia bielorusi vstupia aj poliaci.

          • Badysak
            00:59 03.07.2022

            Turecko samo utočí v Syrii není napadeno to nemá s NATO nic společného.

            Turecko samo utočí v Syrii není napadeno to nemá s NATO nic společného.

    • Luboss
      22:05 02.07.2022

      Možná by si Polsko mohlo udělat nějaké pěkné cvičení na východě a občas prohlásit něco ve smyslu... Jestli Bělorusko napadne Ukrajinu, tak už jen koukat nebudeme.

      Možná by si Polsko mohlo udělat nějaké pěkné cvičení na východě a občas prohlásit něco ve smyslu... Jestli Bělorusko napadne Ukrajinu, tak už jen koukat nebudeme.

  • Danik
    18:20 02.07.2022

    Další forma české pomoci "Od začátku války na Ukrajině se kromě Ministerstva obrany ČR snaží ukrajinským obráncům pomáhat i řada českých soukromých firem. Jednou z nich je i ...Zobrazit celý příspěvek

    Další forma české pomoci

    "Od začátku války na Ukrajině se kromě Ministerstva obrany ČR snaží ukrajinským obráncům pomáhat i řada českých soukromých firem. Jednou z nich je i společnost STRIX Chomutov, a.s., která začala vyrábět a na Ukrajinu dodávat mobilní balistické bariéry a dynamické bariérové systémy proti nežádoucímu průniku vozidel. Níže přinášíme příběh o tom, jak celá tato akce vznikla a jak se vyvíjela. Tyto události popisuje přímo ředitel společnosti Dušan Dufka."

    https://www.czdefence.cz/clane... Skrýt celý příspěvek

    • Mortles
      18:31 02.07.2022

      Ah "dynamické bariérové systémy", to jsou protitankové ježky, že?

      Ah "dynamické bariérové systémy", to jsou protitankové ježky, že?

  • ruleta
    17:01 02.07.2022

    Lysycansk pravdepodobne padl viz geolokace.

    https://twitter.com/JulianRoep...

    Lysycansk pravdepodobne padl viz geolokace.

    https://twitter.com/JulianRoep...

    • jj284b
      17:10 02.07.2022

      jop, Ukrajinci odtial stiahli posledne jednotky este v noci.. ostali tam len male skupinky rovnako ako ked opustili Zolote a Hirske

      jop, Ukrajinci odtial stiahli posledne jednotky este v noci.. ostali tam len male skupinky rovnako ako ked opustili Zolote a Hirske

    • Sprite
      17:38 02.07.2022

      No alespoň už nehrozí žádné katastrofální obklíčení. Docela jsem se toho bál..

      No alespoň už nehrozí žádné katastrofální obklíčení. Docela jsem se toho bál..

      • Roland
        18:14 02.07.2022

        Otázka je jestli je to podle ua plánů, nebo se ua řídí plány ru :/

        Otázka je jestli je to podle ua plánů, nebo se ua řídí plány ru :/

    • Jan Padesátýpátý
      19:16 02.07.2022

      „V okolí Lysyčansku zuří boje. Město ale naštěstí není v obklíčení a je pod kontrolou ukrajinské armády,“ reagoval následně mluvčí ukrajinské Národní ...Zobrazit celý příspěvek

      „V okolí Lysyčansku zuří boje. Město ale naštěstí není v obklíčení a je pod kontrolou ukrajinské armády,“ reagoval následně mluvčí ukrajinské Národní gardy.
      https://www.seznamzpravy.cz/cl... Skrýt celý příspěvek

  • MaminCecok
    16:20 02.07.2022

    Mám rád takéto správy: ruskí hakeri tlačili Litovskú železničnú spoločnosť LTG do toho, aby vyvinula tlak na litovskú vládu a tá aby obnovila tranzit tovaru do ...Zobrazit celý příspěvek

    Mám rád takéto správy:
    ruskí hakeri tlačili Litovskú železničnú spoločnosť LTG do toho, aby vyvinula tlak na litovskú vládu a tá aby obnovila tranzit tovaru do Kaliningradu.

    Odpoveď LTG stojí za prečítanie.

    https://twitter.com/nexta_tv/s... Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      17:50 02.07.2022

      Prečítanie odpovedi vyžaduje i znalost azbuky, jinak to nemá štávu.

      Nicméně ano, litevská železnice boduje - je vidět, že je litevská.

      Prečítanie odpovedi vyžaduje i znalost azbuky, jinak to nemá štávu.

      Nicméně ano, litevská železnice boduje - je vidět, že je litevská.

      • alansi
        18:45 02.07.2022

        Stačí poslední dvě slova

        Stačí poslední dvě slova

Načítám diskuzi...