VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská státní vlajka (Zvětšit)

Speciální diskusní stránka o válce na Ukrajině.

Sbírka na podporu ukrajinské armády

Vyzýváme všechny, aby finančně podpořili sbírku na okamžitou pomoc při pořízení vojenského materiálu pro ukrajinskou armádu a domobranu.

Ozbrojené síly a domobrana Ukrajiny nyní urgentně potřebují vojenský materiál pro obranu svých domovů, vlastní země a národní suverenity.

Zastupitelský úřad a Úřad přidělence obrany Ukrajiny v Praze má seznam konkrétních požadavků ukrajinské armády, který lze ihned pořídit od českých firem.

Tato sbírka umožní, aby všichni přátelé a podporovatelé Ukrajiny mohli přispět k zastavení ruské agrese. czechia.mfa.gov.ua

Odkaz: supportukraine.cz

ZBRANĚ PRO UKRAJINU: E-shop pro vyzbrojení ukrajinské armády.

Nahlásit chybu v článku


Komentáře

Zvýraznit příspěvky za posledních:
  • TN12
    15:30 13.04.2022

    Největší indická ropná společnost vyřadila ruskou ropu z posledního kola dovozu, snad to ...Zobrazit celý příspěvek

    Největší indická ropná společnost vyřadila ruskou ropu z posledního kola dovozu, snad to vydrží:
    https://www.hellenicshippingne...

    Některé banky přestaly úvěrovat indickou rafinerii Nayara, kterou ze 49 % vlastní Rosněft:
    https://www.hellenicshippingne... Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      15:33 13.04.2022

      Nakonec podlehne i Indie, co se protiruských sankcí týče?

      Nakonec podlehne i Indie, co se protiruských sankcí týče?

      • jj284b
        15:40 13.04.2022

        a aku maju alternativu??? kupuju ruske zbrane, no rusi sami nebudu schopni najblizsie roky nic dodavat, lebo koli sankciam toho vela nevyrobia... a tym padom sa India musi pozerat ...Zobrazit celý příspěvek

        a aku maju alternativu??? kupuju ruske zbrane, no rusi sami nebudu schopni najblizsie roky nic dodavat, lebo koli sankciam toho vela nevyrobia... a tym padom sa India musi pozerat inde... napr v USA, ktore im uz davnejsie ponuklo licenciu na F16 block 70 ktore sa mali stavat v Indii... takze, ak ten projekt nechcu ohrozit, nemyslim si ze je dobry napad drazdit Americanov nakupovanim ruskej ropy... lebo ak sa Cina zobudi na pohranici, rusi Indii nepomozu..Skrýt celý příspěvek

        • Hawk
          17:20 13.04.2022

          Přesně tak, ta montážní linka v Indii je pro ně čirá výhra, po desetiletích tápání s Tejasem dostanou hotovou osvědčenou platformu s napojením na americké zbrojařské a elektronické ...Zobrazit celý příspěvek

          Přesně tak, ta montážní linka v Indii je pro ně čirá výhra, po desetiletích tápání s Tejasem dostanou hotovou osvědčenou platformu s napojením na americké zbrojařské a elektronické firmy, navíc to budou splácet výrobou náhradních dílů pro uživatele F-16 a zapojením do vývoje... Ona F-16 zdaleka nekončí...Skrýt celý příspěvek

  • Fiagy
    15:16 13.04.2022

    „Od zítřka zakážeme dovoz ruského železa a oceli a také vývoz kvantových technologií a vyspělých materiálů, které Putin zoufale potřebuje,“ uvedla ministryně zahraničí Liz ...Zobrazit celý příspěvek

    „Od zítřka zakážeme dovoz ruského železa a oceli a také vývoz kvantových technologií a vyspělých materiálů, které Putin zoufale potřebuje,“ uvedla ministryně zahraničí Liz Trassová.
    https://zn.ua/ukr/UKRAINE/brit... Skrýt celý příspěvek

    • Pavel J.
      20:24 13.04.2022

      To už dávno nebylo zakázáno?

      To už dávno nebylo zakázáno?

  • Roland
    14:58 13.04.2022

    jak chápat tohle - mají město pod kontrolou, nebo přiznávají, že na ně ...Zobrazit celý příspěvek

    jak chápat tohle - mají město pod kontrolou, nebo přiznávají, že na ně nemají?
    https://topwar.ru/194780-v-don... Skrýt celý příspěvek

    • Miroslav
      15:01 13.04.2022

      Ktoré mesto?

      Ktoré mesto?

      • Roland
        15:04 13.04.2022

        píšou o azovstalu v mariupolu - zkouším si to překládat přes https://www.deepl.com...

        píšou o azovstalu v mariupolu - zkouším si to překládat přes https://www.deepl.com...

        • Miroslav
          15:08 13.04.2022

          Ja to mám takto, som nepriateľská osoba: https://www.photobox.co.uk/my/... Viem sa dostať na Topwar, ale musím sa pohrať s IP, preto sa pýtam. ...Zobrazit celý příspěvek

          Ja to mám takto, som nepriateľská osoba:

          https://www.photobox.co.uk/my/...

          Viem sa dostať na Topwar, ale musím sa pohrať s IP, preto sa pýtam. Mariupoľ je vraj rozdelený ruskými jednotkami na 2 polovice, aké celé mesto zatiaľ neovládajúSkrýt celý příspěvek

          • CerVus
            15:28 13.04.2022

            Byla chyba se tam snažit diskutovat bez VPN.

            Byla chyba se tam snažit diskutovat bez VPN.

          • padre
            16:01 13.04.2022

            Jste nepřátelská osoba těch putinovských sviní? Přijměte prosím moji srdečnou gratulaci….!!

            Jste nepřátelská osoba těch putinovských sviní? Přijměte prosím moji srdečnou gratulaci….!!

          • Hetzer
            16:21 13.04.2022

            Viděl jsem tuhle mapu https://deepstatemap.live/#11/...

            Viděl jsem tuhle mapu https://deepstatemap.live/#11/...

          • Pepe81
            16:21 13.04.2022

            Bol som bloknutý a tá hláška o blokovaní navždy bola hneď ako som napísal topwar.ru do prehliadača. Keď som zmazal históriu v prehliadači, na topwar som sa dostal. Tak som začal ...Zobrazit celý příspěvek

            Bol som bloknutý a tá hláška o blokovaní navždy bola hneď ako som napísal topwar.ru do prehliadača.
            Keď som zmazal históriu v prehliadači, na topwar som sa dostal.
            Tak som začal registráciu použitím iného mailu. Ale už som nedokončil. Venoval som sa niečomu inému. Neviem, či by zbehla (ale na tom novom maili správa bola: Вы получили это письмо, так как этот e-mail адрес был использован при регистрации на сайте. Если Вы не регистрировались на этом сайте, просто проигнорируйте это письмо и удалите его. Вы больше не получите такого письма. - Tento e-mail jste obdrželi, protože tato e-mailová adresa byla použita při registraci na webových stránkách. Pokud jste se na těchto webových stránkách nezaregistrovali, tento e-mail jednoduše ignorujte a smažte jej. Tento e-mail již neobdržíte.)
            Tzn. úplne rovnaká, ako u tej prvej, neskôr bloknutej, registrácii. Takže predpokladám by som dokončil novú registráciu.
            Ale asi tam naozaj nemá zmysel písať ivanovi s pokrútením zmýšlaním o sebe, svete atd.Skrýt celý příspěvek

          • HansCartman
            16:24 13.04.2022

            Já se tam z domova ani z telefonu nedostanu.. Ale v práci mám lucemburskou IP a ta jim nevadí :D

            Já se tam z domova ani z telefonu nedostanu.. Ale v práci mám lucemburskou IP a ta jim nevadí :D

    • damik
      15:33 13.04.2022

      DPR rika ze nebudou utocit na Azov v podzemnich tunelech; ze na to nemaj dost muzu a nechtej o ne prijit; takze je mozne ze AZOV se muze drzet v Mariupolu dost dlouho

      DPR rika ze nebudou utocit na Azov v podzemnich tunelech; ze na to nemaj dost muzu a nechtej o ne prijit; takze je mozne ze AZOV se muze drzet v Mariupolu dost dlouho

      • Cimbi
        15:35 13.04.2022

        Sem tam výpad... Narušitel v týtu... To neni moudrý.

        No, snad je "nevykouří"

        Sem tam výpad... Narušitel v týtu... To neni moudrý.

        No, snad je "nevykouří"

      • damik
        15:37 13.04.2022

        jestli ty Ruske kurvy nepuziji plyn/ thermobaricks; ale treba tam ma AZOV nejake vzducho-tesne dvere; nevim jak ty tunely tam maji vypadat

        jestli ty Ruske kurvy nepuziji plyn/ thermobaricks; ale treba tam ma AZOV nejake vzducho-tesne dvere; nevim jak ty tunely tam maji vypadat

        • Cimbi
          15:43 13.04.2022

          Ocelárna. Kilometry tunelů pro kabely a potrubí, pro servis pecí a válcovacích stolic. Nehledej v tom obranný systém... Jen tunely, sem tam možná místnost. Představ si Smrtonosnou ...Zobrazit celý příspěvek

          Ocelárna. Kilometry tunelů pro kabely a potrubí, pro servis pecí a válcovacích stolic. Nehledej v tom obranný systém... Jen tunely, sem tam možná místnost. Představ si Smrtonosnou past 2 (tunely pod letištěm - asi tak)Skrýt celý příspěvek

    • Michalson
      16:21 13.04.2022

      Ja som to pochopil tak, ze vravia, ze nema zmysel utocit na Azov opevneny vo vopred priprevenych podzemnych priestoroch komplexu Azovstalu (vraj niekolko podzemnych podlazi tam je) ...Zobrazit celý příspěvek

      Ja som to pochopil tak, ze vravia, ze nema zmysel utocit na Azov opevneny vo vopred priprevenych podzemnych priestoroch komplexu Azovstalu (vraj niekolko podzemnych podlazi tam je) - ked uz vacsina Mariupolu je v ich rukach a len ho zacistuju a taky utok by ich zbytocne stal vysoke straty. Ich plan je zablokovat vsetky vchody a vychody z Azovstalu a pockat kym vojaci Azova budu prinuteni z podzemia vyjst.Skrýt celý příspěvek

  • Petr xx
    14:51 13.04.2022

    Německo možná,,,,asi,,, , poskytne těžké zbraně Ukrajině

    https://twitter.com/MarcusFabe...

    Německo možná,,,,asi,,, , poskytne těžké zbraně Ukrajině

    https://twitter.com/MarcusFabe...

    • Cimbi
      15:05 13.04.2022

      Oni zabili Scholze? Protože jinak je to zase jen urban legend...

      Oni zabili Scholze? Protože jinak je to zase jen urban legend...

    • JirkaCa
      15:05 13.04.2022

      Už byly informování i na topwaru: https://topwar.ru/194890-v-bun... Co jsou to za podivné stránky? ...Zobrazit celý příspěvek

      Už byly informování i na topwaru:

      https://topwar.ru/194890-v-bun...

      Co jsou to za podivné stránky? Jak tak pročítám příspěvky, tak ti lidé musí být teda hodně duševně retardovaní. Už jsem tam snad nenašel zemi, kterou by necthtěli denacifikovat. Dokonce už vykřikovali o čistkách v Rusku :-) .Skrýt celý příspěvek

      • Tondda
        15:20 13.04.2022

        Ano, někteří už tam volali po stalinistyckých čistkách jako ve třicátých letech. Je to síla. Ale oni si takové názory na těhle stránkách pěstují a jiné nepřipouští. Jak ukázal ...Zobrazit celý příspěvek

        Ano, někteří už tam volali po stalinistyckých čistkách jako ve třicátých letech. Je to síla. Ale oni si takové názory na těhle stránkách pěstují a jiné nepřipouští. Jak ukázal Miroslav, který tam hned dostal ban, aniž by napsal něco špatného. Jen se jim to prostě ideologocky nehodilo do krámu.Skrýt celý příspěvek

    • GlobeElement007
      15:17 13.04.2022

      Zatím to píše jenom TASS :) Že by měli nějaké lepší informace?

      Zatím to píše jenom TASS :) Že by měli nějaké lepší informace?

      • Cimbi
        15:25 13.04.2022

        Takže se to stane brzo pravdou. Když to TASS napíše, stává se Německo nepřátelskou zemí a Scholz už nemá co ztratit. Třeba tam nepošlou jen Lea 1A5, ale i 2A7. :-D Však jejich ...Zobrazit celý příspěvek

        Takže se to stane brzo pravdou. Když to TASS napíše, stává se Německo nepřátelskou zemí a Scholz už nemá co ztratit. Třeba tam nepošlou jen Lea 1A5, ale i 2A7.

        :-D

        Však jejich průmysl je rychle Bundeswehru zase dodá... :-)Skrýt celý příspěvek

        • GlobeElement007
          15:32 13.04.2022

          A když už se budou vyrábět pro bundeswehr, mohli by i pro jiné, že...

          A když už se budou vyrábět pro bundeswehr, mohli by i pro jiné, že...

    • Inflex
      15:47 13.04.2022

      Tak leda švýcarák s olůvkem.

      Tak leda švýcarák s olůvkem.

    • s2pi
      18:38 13.04.2022

      Treba doplnit, ze o 2h neskor totozny politik napisal toto: Od všetkých zainteresovaných ministerstiev a koaličných partnerov som počul len pozitívne vyhlásenia o dodávkach ťažkých ...Zobrazit celý příspěvek

      Treba doplnit, ze o 2h neskor totozny politik napisal toto:
      Od všetkých zainteresovaných ministerstiev a koaličných partnerov som počul len pozitívne vyhlásenia o dodávkach ťažkých zbraní na Ukrajinu. Samozrejme, o tom sa ešte musí rozhodnúť a zrealizovať to. Ale tam, kde je takáto jednotná vôľa, sa vždy nájde cesta.Skrýt celý příspěvek

  • Cimbi
    14:50 13.04.2022

    Tak to vypadá, že komando, co vyhodilo ten most, už se vrátilo přes ...Zobrazit celý příspěvek

    Tak to vypadá, že komando, co vyhodilo ten most, už se vrátilo přes hranice:

    https://liveuamap.com/en/2022/...

    Tipuji na odlákání pozornosti, aby prošli.Skrýt celý příspěvek

  • Atomas
    14:47 13.04.2022

    Tak Ukrajina již nedisponuje pouze tajnými biologickými laboratořemi, ale nově také vědeckou a výrobní základnou pro vytvoření jaderných raketových ...Zobrazit celý příspěvek

    Tak Ukrajina již nedisponuje pouze tajnými biologickými laboratořemi, ale nově také vědeckou a výrobní základnou pro vytvoření jaderných raketových zbraní...

    https://topwar.ru/194888-zamgl... Skrýt celý příspěvek

    • Miroslav
      14:59 13.04.2022

      Gréci mali Eposy a báje, Rusko má Topwar

      Gréci mali Eposy a báje, Rusko má Topwar

      • Hawk
        17:25 13.04.2022

        jen bych se přimlouval, aby se topwar nedostal do učebnic...

        jen bych se přimlouval, aby se topwar nedostal do učebnic...

  • Alchen
    14:22 13.04.2022

    Mobilné jednotky APU dnes zostrelili 2 ruské lietadlá útočiace na osady v Charkovskej oblasti. Veríme v naše ozbrojené sily Ukrajiny, ktoré nepretržite bránia Charkovský ...Zobrazit celý příspěvek

    Mobilné jednotky APU dnes zostrelili 2 ruské lietadlá útočiace na osady v Charkovskej oblasti.

    Veríme v naše ozbrojené sily Ukrajiny, ktoré nepretržite bránia Charkovský región
    https://twitter.com/free_espor... Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      14:45 13.04.2022

      Škoda, že ne víc. Copak Rusáci neumí držet formaci jako na přehlídce? Celý pluk pěkně křídlo na křídlo...? Jednak by těch Stingerů startovalo na uvítanou víc, jednak by každá ...Zobrazit celý příspěvek

      Škoda, že ne víc. Copak Rusáci neumí držet formaci jako na přehlídce? Celý pluk pěkně křídlo na křídlo...?

      Jednak by těch Stingerů startovalo na uvítanou víc, jednak by každá sundala díky panice a kolizím víc než 1 letadlo. Mohla ta denacifikace být o kousek rychlejší, ušetřilo by to pár set až tisíc životů...Skrýt celý příspěvek

      • Cimbi
        14:46 13.04.2022

        Když tohle umí na zemi (konvoje "nárazník na nárazník"), tak ať se to už konečně naučí i ve vzduchu!

        Když tohle umí na zemi (konvoje "nárazník na nárazník"), tak ať se to už konečně naučí i ve vzduchu!

    • lukas000
      15:17 13.04.2022

      Nekdy bych se chtel dovedet kolik jich vazne sestrelili.

      Nekdy bych se chtel dovedet kolik jich vazne sestrelili.

      • Cimbi
        15:40 13.04.2022

        Chtěl bych vidět, že Rusi nad Ukrajinou přestali lítat, protože to je sebevražda. UA je "přesycená" MANPADS, měli bychom ji přesytit ještě mobilními systémy krátkého dosahu a 2. a ...Zobrazit celý příspěvek

        Chtěl bych vidět, že Rusi nad Ukrajinou přestali lítat, protože to je sebevražda.
        UA je "přesycená" MANPADS, měli bychom ji přesytit ještě mobilními systémy krátkého dosahu a 2. a 3. vrstvou PVO. Ať si tu bezletovou zónu konečně mohou plnohodnotně zajistit.Skrýt celý příspěvek

  • Miroslav
    14:12 13.04.2022

    Sám pán Bayraktar na Slovensku

    https://www.facebook.com/10004...

    Sám pán Bayraktar na Slovensku

    https://www.facebook.com/10004...

    • Poly
      15:12 13.04.2022

      Pro začátek TB3 a kopec bomb MAM-C/L/T, SATCOM a máte vystaráno...Možná bude společně s Aseflir-300T, TB2 má nějaké levnější provedení.

      Pro začátek TB3 a kopec bomb MAM-C/L/T, SATCOM a máte vystaráno...Možná bude společně s Aseflir-300T, TB2 má nějaké levnější provedení.

      • Miroslav
        15:16 13.04.2022

        Mňa skôr udivuje ako rýchlo sa zmenili priority lebo doteraz o dronoch nikto nehovoril

        Mňa skôr udivuje ako rýchlo sa zmenili priority lebo doteraz o dronoch nikto nehovoril

        • raven66
          15:38 13.04.2022

          Zasa na hlavnom veleni OSSR az takych idiotov nemame. Ucia sa celkom rychlo, len si asi potrebovali overit to, co je uz inde davno zname. A na tejto vojne sa uci kazdy. V podstate ...Zobrazit celý příspěvek

          Zasa na hlavnom veleni OSSR az takych idiotov nemame. Ucia sa celkom rychlo, len si asi potrebovali overit to, co je uz inde davno zname. A na tejto vojne sa uci kazdy. V podstate je to najmodernejsi vojensky konflikt, v ktorom sa stretol stary system vedenia vojny s modernym - konflikt digital vs analog. A povedzme si to narovinu, zopar sarziciek u nas je este stale analogovych. Dufajme, ze pod taktovkou NATO a so skusenostami z UA zefektivnime a zmodernizujeme armadu dostatocne rychlo, nez nam zasa tupela zvolia Fica, alebo nas napadne Viktor. To prve je bohuzial vysoko pravdepodobne.Skrýt celý příspěvek

          • Cimbi
            16:04 13.04.2022

            U nás bude teď od voleb pár let klid.

            Ale KSČM po letech konečně vypadla ze sněmovny. No, čeká nás prezidentská volba, tuším napřesrok... Snad to nevyhraje pan Kobliha.

            U nás bude teď od voleb pár let klid.

            Ale KSČM po letech konečně vypadla ze sněmovny. No, čeká nás prezidentská volba, tuším napřesrok... Snad to nevyhraje pan Kobliha.

      • pjaro77
        16:22 13.04.2022

        Tak to rozhodne nebolo, potrebné sú aj loitering drony - typu switchblade alebo harpy.

        Tak to rozhodne nebolo, potrebné sú aj loitering drony - typu switchblade alebo harpy.

  • Atomas
    14:05 13.04.2022

    ruská absurdita nezná hranic. To přeměníte živoucí město v mrtvé ruiny, necháte v něm umřít civilisty a poté jim na 9 května uspořádáte "Karneval vítězství". Obyvatelé Mariupolu se ...Zobrazit celý příspěvek

    ruská absurdita nezná hranic. To přeměníte živoucí město v mrtvé ruiny, necháte v něm umřít civilisty a poté jim na 9 května uspořádáte "Karneval vítězství". Obyvatelé Mariupolu se mohou "těšit" na ruskou oslavu...

    https://www.pravda.com.ua/news... Skrýt celý příspěvek

    • Falko
      14:23 13.04.2022

      Cynizmus na druhú. To mi pripomína Kotlebu so šekom 1488 eur. Keď vidím obrázky utrpenia a smrť civilistov, tak mi ostane menej zle, ako, keď počujem a čítam takúto vec. Môj osobný ...Zobrazit celý příspěvek

      Cynizmus na druhú. To mi pripomína Kotlebu so šekom 1488 eur. Keď vidím obrázky utrpenia a smrť civilistov, tak mi ostane menej zle, ako, keď počujem a čítam takúto vec.
      Môj osobný a skromný názor : severnú aziu, ako imperialnu pseudo veľmoc treba zrovnať zo zemou. Tam nie je priestor na nápravu. Nech sa na mňa hnevá, kto chce, ako chce. Pre mňa platí zásada s teroristami sa nevyjednáva. Bohužiaľ severná Ázia sú všetko teroristi. Tam Vám nikto nepovie,nesúhlasím s vojnou povedia Vám, že Ukrajinci si to zaslúžili. Takéto veci sa musia oplatiť rovnakým metrom. Pokým sa tak nestane, je tu precedens však zaútočili sme, prežili sme, keď na to máme môžeme znova zaútočiť. Najhoršia vec na svete nie je zlo, najhoršia vec sú generačne hlúpi a nevzdelatelny ľudia.Skrýt celý příspěvek

      • raven66
        15:47 13.04.2022

        Ono by im mozno pomohlo to, co sa urobilo s Nemeckom po vojne. Porazit ich a nasledne urobit cosi, ako bol Marshallov plan, aby okusili lepsi zivot a uz nikdy ich nenapadlo zvolit ...Zobrazit celý příspěvek

        Ono by im mozno pomohlo to, co sa urobilo s Nemeckom po vojne. Porazit ich a nasledne urobit cosi, ako bol Marshallov plan, aby okusili lepsi zivot a uz nikdy ich nenapadlo zvolit idiotov ako Putin a nechat sa pre nich zabijat. Pozrime sa na dnesne impotentne Nemecko a Rakusko, ktore nie su ochotne sa zrieknut svoj komfortu, aby pomohli aspon trosku vojensky Ukrajine proti Rusom. Je to lepsie ako mat niekde skupinu ludi, ktori sa citia ukrivdeni, lebo ste im vyvrazdili cast rodiny, dalsia pokapala od hladu a oni teraz musia zivorit niekde v zemlanke. Takyto vas budu nenavidiet a budu cakat na svoju chvilu pomsty, ti druhi sa budu uzivat dovolenky, plneho bruska a ani ich nenapadne niekde bojovat a budete pre nich ten najvacsi priatel.Skrýt celý příspěvek

    • samoempire
      17:13 13.04.2022

      Podívejte na Twitter a ruskou pátou kolonu. Jsou lidi kteří se těší jako malé děti. Dokonce i lidi co dostávají prostor v americkém mainstream. Nevím jako oni ale mě je stejně líto ...Zobrazit celý příspěvek

      Podívejte na Twitter a ruskou pátou kolonu. Jsou lidi kteří se těší jako malé děti. Dokonce i lidi co dostávají prostor v americkém mainstream. Nevím jako oni ale mě je stejně líto mrtvého člověka na Donbass nebo o 50 km vedle v Mariupol.Skrýt celý příspěvek

  • GlobeElement007
    13:57 13.04.2022

    Fakt by mne zajímalo, co Američani na Ukrajinu posílají. Vím, že se to nedozvím a že je lepší, když se to neví, ale ...Zobrazit celý příspěvek

    Fakt by mne zajímalo, co Američani na Ukrajinu posílají. Vím, že se to nedozvím a že je lepší, když se to neví, ale stejně.

    https://www.reuters.com/world/...

    Prý budou velmi pravděpodobně dodávat i těžkou techniku včetně dalekonosného dělostřelectva.

    https://www.washingtonpost.com...

    United States alone sending eight to 10 flights of military assistance into neighboring countries every day

    “We have aircraft (myslí drony) available now for immediate transfer,” Brinkley said. “With support from the U.S. government, those aircraft could be in the hands of Ukrainian military pilots in a matter of days.”

    General Atomics supplies the U.S. Air Force with the Reaper and the U.S. Army with the Gray Eagle, an upgraded version of the Predator that was used widely by the U.S. military in Iraq and Afghanistan.

    Podle mne jsou velké drony snadnou kořistí pro PVO, ale je možné, že to chtějí Američani otestovat v praxi.Skrýt celý příspěvek

    • s2pi
      16:27 13.04.2022

      Tak neviem, aj F22 a F35 su velke, ale su LowObservable. To mame tak, nevieme ake vlastnosti maju tie drony a nevieme ake vlastnosti ma PVO nasadene proti nim. Ved nevieme, ani ake ...Zobrazit celý příspěvek

      Tak neviem, aj F22 a F35 su velke, ale su LowObservable. To mame tak, nevieme ake vlastnosti maju tie drony a nevieme ake vlastnosti ma PVO nasadene proti nim. Ved nevieme, ani ake bude vtedy pocasie :DSkrýt celý příspěvek

  • sgaba
    13:49 13.04.2022

    Tou už říkali ne? Už jsou fakt trapný. Rusko považuje vozidla USA a NATO přepravující zbraně na Ukrajině za legitimní vojenské cíle, vyhrožuje náměstek ruského ministra ...Zobrazit celý příspěvek

    Tou už říkali ne? Už jsou fakt trapný.

    Rusko považuje vozidla USA a NATO přepravující zbraně na Ukrajině za legitimní vojenské cíle, vyhrožuje náměstek ruského ministra zahraničí Sergej Rjabkov

    https://liveuamap.com/en/2022/... Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      13:59 13.04.2022

      Za legitimní vojenský cíl považují cokoliv, na čem není roztřesenou roukou napsané velké bílě "Z", nebo "V". I kočárek s nemluvnětem, bez ohledu na to, jestli je to Ukrajinče nebo ...Zobrazit celý příspěvek

      Za legitimní vojenský cíl považují cokoliv, na čem není roztřesenou roukou napsané velké bílě "Z", nebo "V".
      I kočárek s nemluvnětem, bez ohledu na to, jestli je to Ukrajinče nebo Amerikánče...

      Ať se jim těma kecama huba slepí!Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      14:08 13.04.2022

      Nebo do Mariupolu poslat humanitární pomoc s doprovodem (včetně mobilní PVO, pár tanků a tak - viděl bych to tak na 2-3 prapory). Předem požádat o vyklizení trasy a cestou nabrat ...Zobrazit celý příspěvek

      Nebo do Mariupolu poslat humanitární pomoc s doprovodem (včetně mobilní PVO, pár tanků a tak - viděl bych to tak na 2-3 prapory). Předem požádat o vyklizení trasy a cestou nabrat ty čekající autobusy.

      A vyhlásit, že doprovod je ochrana proti teroristickým útokům a cokoliv ne-ukrajinského, co se objeví v okruhu 30 km od konvoje bude považováno za útočící teroristy a z toho důvodu proměněno v popel a taveninu.

      Konec konců, pokud tam není válka (jak tvrdí Rusové), jakákoliv ozbrojená bojůvka na území Ukrajiny je teroristická skupina.Skrýt celý příspěvek

      • Falko
        14:29 13.04.2022

        Presne, tak žiadna vojna na Ukrajine nie je. Európa vlastne príde bratsky pomôcť s ruskou špeciálnou denacifikačnou operáciu, tieto jednotky budú strieľať na nacistov označených ...Zobrazit celý příspěvek

        Presne, tak žiadna vojna na Ukrajine nie je. Európa vlastne príde bratsky pomôcť s ruskou špeciálnou denacifikačnou operáciu, tieto jednotky budú strieľať na nacistov označených bielimi, červenými páskami a písmenami Z, V a O.Skrýt celý příspěvek

    • Rošťák
      14:12 13.04.2022

      To opakujou od 26. února, ode dne, kdy tam odjel první polskej konvoj a vláček od nás .....

      To opakujou od 26. února, ode dne, kdy tam odjel první polskej konvoj a vláček od nás .....

    • Mortles
      14:14 13.04.2022

      Já nevím, co se tím snaží říct, pokud by opravdu na území Ukrajiny zničili nějaký vozidla NATO přepravující zbraně, tak by se asi nikdo extra nedivil, že je považovali za legitimní ...Zobrazit celý příspěvek

      Já nevím, co se tím snaží říct, pokud by opravdu na území Ukrajiny zničili nějaký vozidla NATO přepravující zbraně, tak by se asi nikdo extra nedivil, že je považovali za legitimní vojenské cíle (a následně by samozřejmě následovala nějaká reakce). Jako je to spíš zpráva vypuštěná do vlastních řad, nebo co jako?Skrýt celý příspěvek

      • Lars
        14:54 13.04.2022

        To je jen strašení, na nic jiného se reálně nevzmůžou, ty konvoje jsou pro ně moc daleko v nebezpečné zóně.

        To je jen strašení, na nic jiného se reálně nevzmůžou, ty konvoje jsou pro ně moc daleko v nebezpečné zóně.

    • Miroslav
      14:49 13.04.2022

      To je ako s mojou manželkou. Tiež som ju prestal brať vážne lebo sa pravidelne vyhráža rozvodom, ale nikdy pre to nič neurobila. Presne ako keď sa KĽDR vyhráža zničením USA. Už to ...Zobrazit celý příspěvek

      To je ako s mojou manželkou. Tiež som ju prestal brať vážne lebo sa pravidelne vyhráža rozvodom, ale nikdy pre to nič neurobila. Presne ako keď sa KĽDR vyhráža zničením USA. Už to dávno nikto ani nesledujeSkrýt celý příspěvek

      • otecko
        14:57 13.04.2022

        :D

        :D

      • Hawk
        17:30 13.04.2022

        nejlepší tanec je podat to sám... vyzkoušeno :-D

        nejlepší tanec je podat to sám... vyzkoušeno :-D

  • Fiagy
    13:25 13.04.2022

    V Tallinnu poblíž ruského velvyslanectví se konalo shromáždění na protest proti hromadnému znásilňování ukrajinských žen ruskou armádou. Strašidelné a silné – ...Zobrazit celý příspěvek

    V Tallinnu poblíž ruského velvyslanectví se konalo shromáždění na protest proti hromadnému znásilňování ukrajinských žen ruskou armádou. Strašidelné a silné – zároveň.
    https://twitter.com/prm_ua/sta... Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      13:31 13.04.2022

      Síla

      Síla

    • ruleta
      13:34 13.04.2022

      Tohle je tez dobre, udelali krvave jezirko

      https://twitter.com/BVenckaiti...

      Tohle je tez dobre, udelali krvave jezirko

      https://twitter.com/BVenckaiti...

    • Lars
      14:55 13.04.2022

      To je fakt drsný. Dobrá práce.

      To je fakt drsný. Dobrá práce.

    • achi.67
      15:01 13.04.2022

      Podle odhadů ruských nevládních organizací (už nemám odkaz) je na území RF odhadovaný počet HIV pozitivních cca 1,5 milionu... Což, pokud dobře počítám, je nakažený každý 100 ...Zobrazit celý příspěvek

      Podle odhadů ruských nevládních organizací (už nemám odkaz) je na území RF odhadovaný počet HIV pozitivních cca 1,5 milionu... Což, pokud dobře počítám, je nakažený každý 100 obyvatel. Tedy i voják. To je stránka, která se bohužel projeví na Ukrajině až za čas. Bůh zatrať ty namyšlený rusácký orky!
      Mimochodem, o úrovni orkského zdravotnictví vypovídá i to, že patří ke světové špičce co se týče výskytu patogenních bakterií imunních na antibiotika.Skrýt celý příspěvek

      • Cimbi
        15:03 13.04.2022

        Aspoň v něčem jsou na špici

        Aspoň v něčem jsou na špici

  • Miroslav
    13:09 13.04.2022

    Tak už aj u nás... Podpora ruského prezidenta Vladimira Putina na Slovensku klesla od marca roku 2021 z 55 percent na 28 percent. Vyplýva to z prieskumu agentúry Focus pre ...Zobrazit celý příspěvek

    Tak už aj u nás...

    Podpora ruského prezidenta Vladimira Putina na Slovensku klesla od marca roku 2021 z 55 percent na 28 percent.
    Vyplýva to z prieskumu agentúry Focus pre organizáciu Globsec. Zároveň takmer 65 percent respondentov súhlasilo s tvrdením, že prezident Putin chce obnoviť ruské impérium a je preto hrozbou nielen pre Ukrajinu, ale aj pre ďalšie krajiny. Prieskum ukázal, že v slovenskej spoločnosti sa zvýšil obraz Ruska ako agresora. Až 66 percent respondentov si myslí, že konflikt na Ukrajine je nevyprovokovanou a neospravedlniteľnou vojenskou agresiou Ruska, a že odpor Ukrajincov je oprávnený. Prieskum uskutočnili prostredníctvom telefonických rozhovorov od 18. do 23. marca 2022.Skrýt celý příspěvek

    • Harvest
      13:12 13.04.2022

      Stále to nie sú ideálne čísla, ale vďaka aj za ne.

      Stále to nie sú ideálne čísla, ale vďaka aj za ne.

    • StandaBlabol
      13:12 13.04.2022

      28% lidí pořád podporuje člověka, který na jejich východní hranici rozpoutal agresivní válku a genocidu? Neuvěřitelné...

      28% lidí pořád podporuje člověka, který na jejich východní hranici rozpoutal agresivní válku a genocidu? Neuvěřitelné...

      • Miroslav
        13:18 13.04.2022

        Romantické predstavy o slovanských bratoch z východu s ktorými spievame častušky za prúdov vodky a rytmov balalajky. Nepochopíš...

        Romantické predstavy o slovanských bratoch z východu s ktorými spievame častušky za prúdov vodky a rytmov balalajky. Nepochopíš...

        • Andy13
          13:28 13.04.2022

          Hned se mi vybavila tahle sračka https://www.youtube.com/watch?...

          Hned se mi vybavila tahle sračka https://www.youtube.com/watch?...

          • Miroslav
            13:38 13.04.2022

            Fuj, a toto dilino sa dokonca dostalo do parlamentu. Ale keď sa tam dostala aj pravá ruka mafiánskeho bossa Mikuláša Černáka ktorý sa preslávil výrokom, že zabil toľko ľudí, že by ...Zobrazit celý příspěvek

            Fuj, a toto dilino sa dokonca dostalo do parlamentu. Ale keď sa tam dostala aj pravá ruka mafiánskeho bossa Mikuláša Černáka ktorý sa preslávil výrokom, že zabil toľko ľudí, že by sa ledva pomestili do dvoch autobusov... Mimochodom, na kandidátke rovnakej stranySkrýt celý příspěvek

      • PavolR
        13:21 13.04.2022

        Pod 25% to ani neklesne. Nejde totiž o podporu v klasickom slova zmysle, ale o "vyznanie viery", čo je dlhodobo badateľné na volebných výsledkoch a pod.. Putin je pre nich bohom.

        Pod 25% to ani neklesne. Nejde totiž o podporu v klasickom slova zmysle, ale o "vyznanie viery", čo je dlhodobo badateľné na volebných výsledkoch a pod.. Putin je pre nich bohom.

      • pjaro77
        16:33 13.04.2022

        U nás je spústa starších ľudí, ktorí si prajú návrat socializmu. Najlepšie pod ruským komandom.

        U nás je spústa starších ľudí, ktorí si prajú návrat socializmu. Najlepšie pod ruským komandom.

    • ruleta
      13:12 13.04.2022

      28% (!!!) maras, strasne vysoke cislo. Kazdej treti podporuje Putina, v zemi, ktera je v NATO, EU ...

      28% (!!!) maras, strasne vysoke cislo. Kazdej treti podporuje Putina, v zemi, ktera je v NATO, EU ...

      • Horny
        14:19 13.04.2022

        Známe čísla z Maďarska?

        Známe čísla z Maďarska?

      • Desertfremen
        15:53 13.04.2022

        Bolo by zaujímavé poznať tie čísla z ČR aj Maďarska. Pre mňa to vôbec nie je prekvapujúce, sú tu bohom zabudnuté regióny kde keď prídeš máš pocit že si sa vrátil v čase o 50 rokov ...Zobrazit celý příspěvek

        Bolo by zaujímavé poznať tie čísla z ČR aj Maďarska.
        Pre mňa to vôbec nie je prekvapujúce, sú tu bohom zabudnuté regióny kde keď prídeš máš pocit že si sa vrátil v čase o 50 rokov (myslením). Tito "obyvatelia" sú často s najnižším vzdelaním a pod.. A mimochodom, Fašistov tu volí 10% ľudí, stabilne, čo je neuveriteľné a paradoxne títo sú stála základňa proruského režimu a putina.

        Keby som mal na Slovensku neobmedzenú moc ja, tak prvé čo by som spravil je že týchto 28% čo podporujú putina by som násilne vysídlil do Mordoru, na sposob vysídlenia sudetských nemcov po roku 1945 z českoslovenka. a bol by od nich navždy pokoj, a spoločnosť by sa vyčistila.Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      13:20 13.04.2022

      Gratuluju.

      Gratuluju.

    • Cimbi
      13:22 13.04.2022

      Lidi, podívejte se na Miroslavův příspěvek znovu... 28% je hodně, ale předtím to bylo 55%. Za 6 nebo 7 týdnů je to slušná změna.

      Zajímalo by mě, jak je to u nás.

      Lidi, podívejte se na Miroslavův příspěvek znovu... 28% je hodně, ale předtím to bylo 55%. Za 6 nebo 7 týdnů je to slušná změna.

      Zajímalo by mě, jak je to u nás.

      • Nesher
        13:29 13.04.2022

        Mnohem lepší, minulý týden zveřejnili výsledky šetření, 5% obyvatelstva zastává silně proruské narativy, dalších 5-7% pak částečně podléhá vlivu ruské propagandy.

        Mnohem lepší, minulý týden zveřejnili výsledky šetření, 5% obyvatelstva zastává silně proruské narativy, dalších 5-7% pak částečně podléhá vlivu ruské propagandy.

        • Cimbi
          13:32 13.04.2022

          Díky Bohu

          Díky Bohu

        • MATRIX
          19:51 13.04.2022

          A Zeman prezident =) cerveny kkt, zvolili ho ľudia lebo ma proruske nazori

          A Zeman prezident =) cerveny kkt, zvolili ho ľudia lebo ma proruske nazori

    • salatnik
      13:33 13.04.2022

      Tak to sedí s mojím okolím, pre polovicu rusofilov je vojna už moc, druhá polovica tomu neverí. Mne sa tie čísla zdajú optimistické, obávam sa, že hrôzy vojny otupejú v mysliach ...Zobrazit celý příspěvek

      Tak to sedí s mojím okolím, pre polovicu rusofilov je vojna už moc, druhá polovica tomu neverí. Mne sa tie čísla zdajú optimistické, obávam sa, že hrôzy vojny otupejú v mysliach ľudí časom a znovu to vybehne, ľudia nemenia tak rýchlo svoje presvedčenia, tak radikálne hlboko, možno naoko, ale keď to skončí, tak sa vrátia k Putinovi viacerí. Viď volebné preferencie, stále podporujú Fica, ktorý podporuje Putina, tomu voliči neklesli o polovicu, takže moc dôvodov na radosť nie je.Skrýt celý příspěvek

      • Miroslav
        13:41 13.04.2022

        Mám rovnakú skúsenosť. Niektorí sa zobudili ale niektorí to naopak vidia ako reálnu príležitosť oslobodenia spod rúk nacistickej EÚ a NATO

        Mám rovnakú skúsenosť. Niektorí sa zobudili ale niektorí to naopak vidia ako reálnu príležitosť oslobodenia spod rúk nacistickej EÚ a NATO

      • PavolR
        13:58 13.04.2022

        Práve pre to treba teraz rozvrátiť Rusko ako objekt ich nehynúcej viery. Ako keď Karol Veľký spálil Sasom ich posvätný strom. Alebo keď sa pohanské modly pohádzali do Dnepra.

        Práve pre to treba teraz rozvrátiť Rusko ako objekt ich nehynúcej viery. Ako keď Karol Veľký spálil Sasom ich posvätný strom. Alebo keď sa pohanské modly pohádzali do Dnepra.

    • Falko
      14:32 13.04.2022

      No toto nemení nič na tom, že ľudia sú schopný voliť proruske hoväda, ako Fico, Uhrík a Pelle

      No toto nemení nič na tom, že ľudia sú schopný voliť proruske hoväda, ako Fico, Uhrík a Pelle

    • raven66
      15:53 13.04.2022

      Ty nezijes na Slovensku? Ci to je iba vychod taky jebnuty. Lebo vacsina nad 45 kope za orkov a veri na zidojasterov.

      Ty nezijes na Slovensku? Ci to je iba vychod taky jebnuty. Lebo vacsina nad 45 kope za orkov a veri na zidojasterov.

  • Fiagy
    12:48 13.04.2022

    No tvl. nechtěl bych teď vybírat ve Francii prezidenta :-( Macron v rozhovoru pro France 2 řekl, že ruské kroky na Ukrajině nepovažuje za „genocidu“ a Rusy a Ukrajince nazval ...Zobrazit celý příspěvek

    No tvl. nechtěl bych teď vybírat ve Francii prezidenta :-(
    Macron v rozhovoru pro France 2 řekl, že ruské kroky na Ukrajině nepovažuje za „genocidu“ a Rusy a Ukrajince nazval „bratry“.
    https://twitter.com/prm_ua/sta... Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      12:50 13.04.2022

      Snaží se oslovit Marininy voliče...

      Ale ano, Francouzi nás mají u zadku. Dokud není Rus 50 km před Strassburgem, není to pro ně priorita.

      Snaží se oslovit Marininy voliče...

      Ale ano, Francouzi nás mají u zadku. Dokud není Rus 50 km před Strassburgem, není to pro ně priorita.

      • Inflex
        12:56 13.04.2022

        Priorita pro ně je abychom mluvili francouzsky a neměli levnější pracovní sílu jak oni.

        Priorita pro ně je abychom mluvili francouzsky a neměli levnější pracovní sílu jak oni.

      • Atomas
        13:35 13.04.2022

        Ale měla by to být priorita i pro ně. Protože pokud obilnice Evropy nezaseje co nejdříve, nedorazí na jih Francie Rusák, ale určitě tam dorazí časem hordy nových ...Zobrazit celý příspěvek

        Ale měla by to být priorita i pro ně. Protože pokud obilnice Evropy nezaseje co nejdříve, nedorazí na jih Francie Rusák, ale určitě tam dorazí časem hordy nových Afronovofrancouzů...Skrýt celý příspěvek

    • ruleta
      13:05 13.04.2022

      rekl to jinak: “ I would be careful with such terms today because these two peoples [Russians and Ukrainians] are brothers. I would say that Russia unilaterally unleashed the most ...Zobrazit celý příspěvek

      rekl to jinak:

      “ I would be careful with such terms today because these two peoples [Russians and Ukrainians] are brothers. I would say that Russia unilaterally unleashed the most brutal war, that it is now established that war crimes were committed by the Russian army and that it is now necessary to find those responsible and make them face justice. It’s madness what’s happening, it’s incredibly brutal. But at the same time I look at the facts and I want to try as much as possible to continue to be able to stop this war and to rebuild peace. I’m not sure that verbal escalations serve this cause.

      kazdopadne jestli nevis jestli bys chtel Macrona anebo koste Putina, Le Penovou, ktera se necha platit Putinem, ktere defacto chce rozbit Evropu...tak potes Putin.Skrýt celý příspěvek

      • Cimbi
        13:19 13.04.2022

        Díky za dohledání a citaci. Takhle to zní jinak. Své vyjádření výše beru zpět a omlouvám se za ukvapenost. Každopádně, kdyby se mě to týkalo, tak má volba je jasná. Řekněme, že ...Zobrazit celý příspěvek

        Díky za dohledání a citaci. Takhle to zní jinak. Své vyjádření výše beru zpět a omlouvám se za ukvapenost.

        Každopádně, kdyby se mě to týkalo, tak má volba je jasná. Řekněme, že tato doba vyžaduje jistou kontinuitu v přístupu k věcem, aspoň v případě Francie.Skrýt celý příspěvek

        • mabc
          13:52 13.04.2022

          Nazval ich "bratske narody", co je podla mna uplne v poriadku, vzhladom na ich spolocne dejiny a blizku kulturu. Tu je zdroj: https://youtu.be/zjsm0mX-wgs?t... Cakal som, ze to ...Zobrazit celý příspěvek

          Nazval ich "bratske narody", co je podla mna uplne v poriadku, vzhladom na ich spolocne dejiny a blizku kulturu.
          Tu je zdroj: https://youtu.be/zjsm0mX-wgs?t...
          Cakal som, ze to vyjadrenie ukrajinska TV brala velmi emotivne, ale oni to len prebrali z CNN, ktori to dost prekrutili.Skrýt celý příspěvek

    • segal7
      13:14 13.04.2022

      Jednoduché jak facka - Macron
      Le Penová - francouzský Okamura

      Jednoduché jak facka - Macron
      Le Penová - francouzský Okamura

    • RiMr71
      15:11 13.04.2022

      "Macron v rozhovoru pro France 2 řekl, že ruské kroky na Ukrajině nepovažuje za „genocidu“ a Rusy a Ukrajince nazval „bratry“." ...ale prd, nic takového neřekl... dvakrát čti a ...Zobrazit celý příspěvek

      "Macron v rozhovoru pro France 2 řekl, že ruské kroky na Ukrajině nepovažuje za „genocidu“ a Rusy a Ukrajince nazval „bratry“."

      ...ale prd, nic takového neřekl... dvakrát čti a jednou sdílej...Skrýt celý příspěvek

      • samoempire
        17:16 13.04.2022

        Máš odkaz prosím.

        Máš odkaz prosím.

  • V.Karasek
    12:43 13.04.2022

    Nerozborne pratelstvi s Cinou neni tak jednoduche...

    "Vstup ruských firem na trh ČLR je v době protiruské kampaně nevhodný"

    https://tass.ru/ekonomika/1436...

    Nerozborne pratelstvi s Cinou neni tak jednoduche...

    "Vstup ruských firem na trh ČLR je v době protiruské kampaně nevhodný"

    https://tass.ru/ekonomika/1436...

    • samoempire
      17:17 13.04.2022

      Číňan myslí jenom na Číňana. Počkejte až se kluci ruští proberou.

      Číňan myslí jenom na Číňana. Počkejte až se kluci ruští proberou.

  • GlobeElement007
    12:34 13.04.2022
    • Inflex
      12:36 13.04.2022

      Zerg.

      Zerg.

    • Cimbi
      12:39 13.04.2022

      Nene!!! :-D

      Nene!!! :-D

    • Ján Paliga
      13:02 13.04.2022

      Zek ... Ak sa nemýlim, po našom MUKL ... Muž určený k likvidácii ...

      Na karikatúre som sa dobre zasmial.

      Zek ... Ak sa nemýlim, po našom MUKL ... Muž určený k likvidácii ...

      Na karikatúre som sa dobre zasmial.

    • Andy13
      13:13 13.04.2022

      Koukám, že si karikaturista trochu popletl trikolóry místo ruské tam vrazil naší.

      Koukám, že si karikaturista trochu popletl trikolóry místo ruské tam vrazil naší.

  • Georges
    12:28 13.04.2022

    Zástupkyně vedoucího Rossotrudničestva, bývalá poslankyně Státní dumy a ex-prokurátorka Krymu Natalja Poklonská natočila videovzkaz účastníkům fóra BRICS v Indii, ve kterém ...Zobrazit celý příspěvek

    Zástupkyně vedoucího Rossotrudničestva, bývalá poslankyně Státní dumy a ex-prokurátorka Krymu Natalja Poklonská natočila videovzkaz účastníkům fóra BRICS v Indii, ve kterém označila události na Ukrajině za katastrofu a uvedla, že je důležité „mluvit o míru přinášející milosrdenství, lásku a laskavost." „To, co se dnes děje Ukrajině, je temnota, katastrofa. Lidé umírají, domy, celá města, miliony uprchlíků jsou zničeny. Těla a duše jsou zmrzačené. Srdce mi puká bolestí,“ řekla. No nevím jak dlouho přežije holka....přitom to bylo hlavní Putinovo děvče při ukradení Krymu
    https://www.rbc.ru/politics/13... Skrýt celý příspěvek

    • GlobeElement007
      12:30 13.04.2022

      Věnujeme jí tichou vzpomínku.

      Věnujeme jí tichou vzpomínku.

      • Cimbi
        12:47 13.04.2022

        Ona je furt v Rusku? Pokud jo, tak jí asi dost čaply saze... Klobouk dolů...

        Ona je furt v Rusku? Pokud jo, tak jí asi dost čaply saze... Klobouk dolů...

    • CerVus
      12:49 13.04.2022

      Ta vypadne z okna nebo jí náhodou přejede auto.

      Ta vypadne z okna nebo jí náhodou přejede auto.

      • Cimbi
        13:00 13.04.2022

        Přejme jí, ať stihne zdrhnout za hranice. Probudil se v ní slušnej člověk a tedy si zaslouží soucit.

        Přejme jí, ať stihne zdrhnout za hranice. Probudil se v ní slušnej člověk a tedy si zaslouží soucit.

    • V.Karasek
      12:50 13.04.2022

      Jedna vlastovka jaro nedela, ale diky za ni...

      Jedna vlastovka jaro nedela, ale diky za ni...

    • Misonek 76
      13:10 13.04.2022

      Je mi lito to jeji prozreni neberu. Slova co nic nestoji. Za celou tuhle valku muze komplet ruskej narod. Krom mozna tech co uplne odesli s nesouhlasem po okupaci Krymu. Vsechny ...Zobrazit celý příspěvek

      Je mi lito to jeji prozreni neberu. Slova co nic nestoji. Za celou tuhle valku muze komplet ruskej narod. Krom mozna tech co uplne odesli s nesouhlasem po okupaci Krymu. Vsechny tydle reci ted tech rusu jsou jen reakce na to ze si ti jedinci uvedomili ze ekonomicky jsou v haj.lu. sankce po okupaci Krymu byl smesne tak je to netlacilo a najednou prozrou? Blbost. Co chteli maji. Ukrajonci se alespon Majdanem a dalsima vecma snazili pro to aby se meli lepe udelat. Rusove vsichni rusove si zili ty sve zaparene zivoty v klidu a neudelali vubec nic.Skrýt celý příspěvek

  • jj284b
    12:22 13.04.2022

    https://twitter.com/KyivIndepe...


    1500 mrtvych ruskych vojakov v marnici v Dnipre, Rusi o nich nemaju zaujem...

    https://twitter.com/KyivIndepe...


    1500 mrtvych ruskych vojakov v marnici v Dnipre, Rusi o nich nemaju zaujem...

    • Cimbi
      12:37 13.04.2022

      Museli by jejich matkám říct, že na Ukrajině místo kytky dostal kulku

      Museli by jejich matkám říct, že na Ukrajině místo kytky dostal kulku

    • Depam
      12:37 13.04.2022

      Tak jeden mrtvý zabere na náklaďáku místo na tři pračky, priority jsou jasně nastaveny. Ale teď vážně, lidský život neměl v rusku nikdy moc velkou váhu.

      Tak jeden mrtvý zabere na náklaďáku místo na tři pračky, priority jsou jasně nastaveny. Ale teď vážně, lidský život neměl v rusku nikdy moc velkou váhu.

      • Cimbi
        12:45 13.04.2022

        Na Ukrajině budou ještě k užitku. Dobře nad nimi poroste obilí.

        Na Ukrajině budou ještě k užitku. Dobře nad nimi poroste obilí.

    • Falko
      14:40 13.04.2022

      Naložiť do lietadla a vyložiť na červenom námestí! Najlepšie s ôsmich kilometrov.

      Naložiť do lietadla a vyložiť na červenom námestí! Najlepšie s ôsmich kilometrov.

  • jj284b
    12:18 13.04.2022

    https://twitter.com/spectatori...

    Svedsky predseda vlady sa rozhodol poziadat o clenstvo v NATO

    https://twitter.com/spectatori...

    Svedsky predseda vlady sa rozhodol poziadat o clenstvo v NATO

    • GlobeElement007
      12:37 13.04.2022

      Všechno jde podle plánu, řikal Voloďa.

      Všechno jde podle plánu, řikal Voloďa.

      • juhelak
        13:04 13.04.2022

        Švédska vojenská technika bude o to víc v kurzu

        Švédska vojenská technika bude o to víc v kurzu

        • mexir
          13:18 13.04.2022

          CV-90, Gripen E, NLAW vítej v ČR.

          CV-90, Gripen E, NLAW vítej v ČR.

          • Scotty
            19:34 13.04.2022

            O tom dost pochybuji.

            O tom dost pochybuji.

      • Ján Paliga
        13:05 13.04.2022

        No hádam by si nespochybňoval geniálne plány nášho slniečka :)

        No hádam by si nespochybňoval geniálne plány nášho slniečka :)

    • Lalco
      13:01 13.04.2022

      Veľká vec.

      Veľká vec.

    • ruleta
      13:09 13.04.2022

      Mas tam hned reakci pod tim, je to trosku jinak:

      https://www.svt.se/nyheter/inr...

      Mas tam hned reakci pod tim, je to trosku jinak:

      https://www.svt.se/nyheter/inr...

    • RiMr71
      15:09 13.04.2022

      Ne, nerozhodnul, je třeba číst dál... "Premiér Andersson to nepotvrdil. Místní noviny citují nejmenované zdroje, které říkají, že „je to cíl“. Buďte prosím opatrní ohledně toho, ...Zobrazit celý příspěvek

      Ne, nerozhodnul, je třeba číst dál...

      "Premiér Andersson to nepotvrdil. Místní noviny citují nejmenované zdroje, které říkají, že „je to cíl“. Buďte prosím opatrní ohledně toho, co tweetujete."Skrýt celý příspěvek

    • Scotty
      19:38 13.04.2022

      Nerozhodl. Rozhodnutí učiní v řádu týdnů. Navíc Švédsko zdá se mi docela lavíruje. Finové už jsou zdá se rozhodnutí.

      Nerozhodl. Rozhodnutí učiní v řádu týdnů. Navíc Švédsko zdá se mi docela lavíruje. Finové už jsou zdá se rozhodnutí.

  • otecko
    12:14 13.04.2022

    Západu by po tomto měl zazvonit silný ...Zobrazit celý příspěvek

    Západu by po tomto měl zazvonit silný budíček:

    https://www.novinky.cz/zahrani...

    ...rusa musí zastavit dříve, než se Západ složí pod tíhou migrantů. to je větší nebezpečí, než zastavení plynu a ropy do EU.Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      12:36 13.04.2022

      Dodat tanky, dělostřelectvo, všechny Migy a Mi24 co máme, neblokovat dodávky od výrobců a bude brzy po všem. Rusko bude rádo, že bude na konci moct dodávat ten plyn. Pokud ho ...Zobrazit celý příspěvek

      Dodat tanky, dělostřelectvo, všechny Migy a Mi24 co máme, neblokovat dodávky od výrobců a bude brzy po všem. Rusko bude rádo, že bude na konci moct dodávat ten plyn. Pokud ho vypne, tak ne na dlouho, jinak tam pojdouSkrýt celý příspěvek

      • segal7
        13:29 13.04.2022

        Myslím, že víc parády by tam udělali naše KUBy, stejně je budeme vyřazovat

        Myslím, že víc parády by tam udělali naše KUBy, stejně je budeme vyřazovat

        • Scotty
          19:41 13.04.2022

          Nejdřív za tři roky.

          Nejdřív za tři roky.

      • Cimbi
        13:44 13.04.2022

        A Dany? A Excalibur by měl mít i nějaké modernizované Dany a asi i pár kousků té Dana 2 (ta už je prej celkem mazec - SŘP by měl umět zajistit dopad asi 2 nebo dokoce 3 granátů ...Zobrazit celý příspěvek

        A Dany? A Excalibur by měl mít i nějaké modernizované Dany a asi i pár kousků té Dana 2 (ta už je prej celkem mazec - SŘP by měl umět zajistit dopad asi 2 nebo dokoce 3 granátů naráz (v podstatě) atp.Skrýt celý příspěvek

        • Scotty
          19:40 13.04.2022

          Nic takového mimo pár kusů na veletrhy nemá.

          Nic takového mimo pár kusů na veletrhy nemá.

      • Hawk
        17:39 13.04.2022

        ...Migy, co máme... jako ty z muzeí?

        ...Migy, co máme... jako ty z muzeí?

Načítám diskuzi...