VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská státní vlajka (Zvětšit)

Speciální diskusní stránka o válce na Ukrajině.

Sbírka na podporu ukrajinské armády

Vyzýváme všechny, aby finančně podpořili sbírku na okamžitou pomoc při pořízení vojenského materiálu pro ukrajinskou armádu a domobranu.

Ozbrojené síly a domobrana Ukrajiny nyní urgentně potřebují vojenský materiál pro obranu svých domovů, vlastní země a národní suverenity.

Zastupitelský úřad a Úřad přidělence obrany Ukrajiny v Praze má seznam konkrétních požadavků ukrajinské armády, který lze ihned pořídit od českých firem.

Tato sbírka umožní, aby všichni přátelé a podporovatelé Ukrajiny mohli přispět k zastavení ruské agrese. czechia.mfa.gov.ua

Odkaz: supportukraine.cz

ZBRANĚ PRO UKRAJINU: E-shop pro vyzbrojení ukrajinské armády.

Nahlásit chybu v článku


Komentáře

Zvýraznit příspěvky za posledních:
  • Harvest
    12:08 13.04.2022

    Výber dronov pre SR je v plnom prúde. Ľudia od Bayraktaru sa stretli s Naďom.

    https://twitter.com/JaroNad/st...

    Výber dronov pre SR je v plnom prúde. Ľudia od Bayraktaru sa stretli s Naďom.

    https://twitter.com/JaroNad/st...

    • MaminCecok
      12:19 13.04.2022

      Yes!

      Yes!

    • CerVus
      12:23 13.04.2022

      U nás se o něčem takovém bude zase jen několik let mluvit, předlouze vybírat jen aby se to nakonec zrušilo.

      U nás se o něčem takovém bude zase jen několik let mluvit, předlouze vybírat jen aby se to nakonec zrušilo.

      • Roko
        12:30 13.04.2022

        Cesi maju pomerne pragmaticku armadu , u nas sa veci iba hasia..

        Cesi maju pomerne pragmaticku armadu , u nas sa veci iba hasia..

        • pjaro77
          12:44 13.04.2022

          Ani by som nepovedal, jedna armáda za 18, druhá za 20.
          Skôr ich MV je na tom lepšie.

          Ani by som nepovedal, jedna armáda za 18, druhá za 20.
          Skôr ich MV je na tom lepšie.

          • Cimbi
            12:59 13.04.2022

            Vaše MV taky nezahálí. Ty protimafiánské čistky v policii, na prokuraturách apod. jsem sledoval se zájmem. Jak to začlo, říkal jsem si, že se s tím moc neserete a berete to z jedný ...Zobrazit celý příspěvek

            Vaše MV taky nezahálí. Ty protimafiánské čistky v policii, na prokuraturách apod. jsem sledoval se zájmem. Jak to začlo, říkal jsem si, že se s tím moc neserete a berete to z jedný vody načisto.Skrýt celý příspěvek

          • Harvest
            13:14 13.04.2022

            Cimbi
            O 2 roky ak sa do vlády dostane smer alebo hlas tak sa to zastaví a budeme tam kde sme boli.

            Cimbi
            O 2 roky ak sa do vlády dostane smer alebo hlas tak sa to zastaví a budeme tam kde sme boli.

      • Cimbi
        12:33 13.04.2022

        Věci se změní... Tahle doba změní hodně věcí...

        Věci se změní... Tahle doba změní hodně věcí...

      • TF_HU
        12:59 13.04.2022

        Určitě

        Určitě

    • Scotty
      19:44 13.04.2022

      Aneb začínáme stavět dům od střechy.

      Aneb začínáme stavět dům od střechy.

  • ruleta
    12:02 13.04.2022

    V case 1:02 ten obraz - je to tak upraveno naschval anebo fakt maj Mi-28N takovy tragicke termo kamery? navic z Ka-52 vypada obraz ...Zobrazit celý příspěvek

    V case 1:02 ten obraz - je to tak upraveno naschval anebo fakt maj Mi-28N takovy tragicke termo kamery? navic z Ka-52 vypada obraz dobre.

    https://twitter.com/RALee85/st... Skrýt celý příspěvek

    • Roko
      12:32 13.04.2022

      Ano maju infra anvg prvej gen

      Ano maju infra anvg prvej gen

      • Cimbi
        13:15 13.04.2022

        není to jejich nejmodernější sériově vyráběný vrtulník?

        Tak 1. generace tam sedne jako řadící páka do Abramse!

        není to jejich nejmodernější sériově vyráběný vrtulník?

        Tak 1. generace tam sedne jako řadící páka do Abramse!

  • Harvest
    11:56 13.04.2022

    Trochu mimo témy, ale Maďari idu zase zbrojit a zase od Nemcov. Plánujú kúpiť nemecké hufnice Hx3 155. Toto by mal byť pre nás posledný budíček, aby sme sa zodpovedne postavili k ...Zobrazit celý příspěvek

    Trochu mimo témy, ale Maďari idu zase zbrojit a zase od Nemcov. Plánujú kúpiť nemecké hufnice Hx3 155. Toto by mal byť pre nás posledný budíček, aby sme sa zodpovedne postavili k budovaniu armády. Nech nás jedného dňa niečo nemilé od našich južných Putin-friendly susedov neprekvapí.


    https://soldat-und-technik.de/... Skrýt celý příspěvek

    • sgaba
      12:10 13.04.2022

      Jo a i od našich západních sousedů.

      Jo a i od našich západních sousedů.

    • pjaro77
      12:45 13.04.2022

      Hovorím už dlho, nakúpme desiatky (skor stovku-dve) hufnic, raketometov a dronov.

      Hovorím už dlho, nakúpme desiatky (skor stovku-dve) hufnic, raketometov a dronov.

    • csincsung66
      19:55 13.04.2022

      ja si myslim, ze to bude mile prekvapenie...

      ja si myslim, ze to bude mile prekvapenie...

  • otecko
    11:54 13.04.2022

    Včera tady byla diskuze o vztahu Německa k Ukrajině, tento článek z FA je takové doplnění, jak němečtí politici " pomáhají" Ukrajině ...Zobrazit celý příspěvek

    Včera tady byla diskuze o vztahu Německa k Ukrajině, tento článek z FA je takové doplnění, jak němečtí politici " pomáhají" Ukrajině :
    https://zeitung.faz.net/fas/po... Skrýt celý příspěvek

  • Arthur
    11:53 13.04.2022

    Len taká pikoška čo poteší: Národna banka Slovenska poslala na Ukrajinu dve pancierové vozidlá. Majú špeciálnu misiu. zdroj: ...Zobrazit celý příspěvek

    Len taká pikoška čo poteší:
    Národna banka Slovenska poslala na Ukrajinu dve pancierové vozidlá. Majú špeciálnu misiu.
    zdroj: https://ekonomika.pravda.sk/fi... Skrýt celý příspěvek

  • jj284b
    11:51 13.04.2022

    https://twitter.com/lapatina_/...


    Cosi o gramotnosti ruskych vojakov...

    https://twitter.com/lapatina_/...


    Cosi o gramotnosti ruskych vojakov...

  • ruleta
    11:35 13.04.2022

    The U.S. has given #Ukraine 7,000 Javelin ATGMs in recent months -- which is 1/3 of the entire American stock & will take 1+yr to replace. Also 2,000 Stingers -- 1/4 of the U.S. ...Zobrazit celý příspěvek

    The U.S. has given #Ukraine 7,000 Javelin ATGMs in recent months -- which is 1/3 of the entire American stock & will take 1+yr to replace.

    Also 2,000 Stingers -- 1/4 of the U.S. inventory, which'll take 5yrs to replace.

    Is this supply sustainable?

    https://twitter.com/Charles_Li...

    https://www.csis.org/analysis/... Skrýt celý příspěvek

    • GlobeElement007
      11:47 13.04.2022

      Podle internetu je na světě celkem 60 000 Javelinů.

      Podle internetu je na světě celkem 60 000 Javelinů.

    • pjaro77
      12:47 13.04.2022

      Čo sa týka ich výroby - majú americké firmy pobočky aj v EU ?

      Čo sa týka ich výroby - majú americké firmy pobočky aj v EU ?

    • StandaBlabol
      12:49 13.04.2022

      Ale ono to nemusí být sustainable. Protože přece nepotřebují 1.000 Stingerů každý měsíc. Tolik letadel Rusové prostě nemají. Jestli jsem to správně pochopil, tak Ukrajinci ještě ...Zobrazit celý příspěvek

      Ale ono to nemusí být sustainable. Protože přece nepotřebují 1.000 Stingerů každý měsíc. Tolik letadel Rusové prostě nemají. Jestli jsem to správně pochopil, tak Ukrajinci ještě pořád školí další a další operátory jak na Javeliny, tak na Stingery. A až potom je dokáží všechny využít. Kromě toho StarStreaky, Pioruny, Igly a nakonec i ty staré Strely. Já myslím, že Ukrajina už má MANPADů dost a budou se jen pomalu doplňovat ty spotřebované.Skrýt celý příspěvek

      • segal7
        13:38 13.04.2022

        Měli by tam být i Mistraly

        Měli by tam být i Mistraly

  • jj284b
    11:25 13.04.2022

    https://twitter.com/Militaryla...

    zopar ruskych vozidiel prepadnutych pri Izjume.. vyzera ze Rusi okolie az tak nekontroluju...

    https://twitter.com/Militaryla...

    zopar ruskych vozidiel prepadnutych pri Izjume.. vyzera ze Rusi okolie az tak nekontroluju...

    • The Pale Emperor
      11:44 13.04.2022

      Azov? Podle zelených pásek?

      Azov? Podle zelených pásek?

      • jj284b
        11:47 13.04.2022

        netusim, zelene som este nevidel.

        netusim, zelene som este nevidel.

      • niko
        12:14 13.04.2022

        Azov v Izijume ? Urcite nie.

        Azov v Izijume ? Urcite nie.

        • Cimbi
          12:28 13.04.2022

          Ty noví rekruti Azovu jeli na Donbas a z pochopitelných důvodů ne do Mariupolu. Navíc v době, kdy Mariupol už obléhali, skupinka z Azovu odbachla ten strategický mostík někde na ...Zobrazit celý příspěvek

          Ty noví rekruti Azovu jeli na Donbas a z pochopitelných důvodů ne do Mariupolu.

          Navíc v době, kdy Mariupol už obléhali, skupinka z Azovu odbachla ten strategický mostík někde na severu UA. Na twitteru bylo videoSkrýt celý příspěvek

        • MaminCecok
          12:34 13.04.2022

          Zelené pásky má Azov.

          Zelené pásky má Azov.

        • Rošťák
          14:04 13.04.2022

          Pokud si dovře pamatuju, tak Azov není kompletně v Mariupolu, jeden jeho prapor byl nasazen i jinde ....

          Pokud si dovře pamatuju, tak Azov není kompletně v Mariupolu, jeden jeho prapor byl nasazen i jinde ....

        • RiMr71
          14:37 13.04.2022

          "Azov v Izijume ? Urcite nie."

          ...ale v Mariupoli není celý Azov...

          "Azov v Izijume ? Urcite nie."

          ...ale v Mariupoli není celý Azov...

      • Cimbi
        12:29 13.04.2022

        Ale nabízïm cizineckou legii? Jaké ti mají pásky?

        Ale nabízïm cizineckou legii? Jaké ti mají pásky?

        • Janicekmac
          15:01 13.04.2022

          většinou jsem viděl modré, hlavně u těch u Kyjeva.

          většinou jsem viděl modré, hlavně u těch u Kyjeva.

  • jj284b
    11:11 13.04.2022

    https://twitter.com/nexta_tv/s... toto je zaujimave... ta tocka s tym seriovym cislom, nebola z Kramatorska ale bolo to schvalne natocene Rusmi.. pouzili ...Zobrazit celý příspěvek

    https://twitter.com/nexta_tv/s...


    toto je zaujimave... ta tocka s tym seriovym cislom, nebola z Kramatorska ale bolo to schvalne natocene Rusmi.. pouzili este aj BBC UI... no taketo video BBC nikdy nepublikovalo..Skrýt celý příspěvek

    • MaminCecok
      12:25 13.04.2022

      Propagandisti idú v Orklande na plné obrátky.

      Propagandisti idú v Orklande na plné obrátky.

  • machotka.r
    11:08 13.04.2022

    Jedná se o možném předání Kyperských zbraní ruského původu Ukrajině. Kéž jsou ta jednání rychlá a ...Zobrazit celý příspěvek

    Jedná se o možném předání Kyperských zbraní ruského původu Ukrajině. Kéž jsou ta jednání rychlá a úspěšná

    https://armadnizpravodaj.cz/ud... Skrýt celý příspěvek

  • hurvo
    11:08 13.04.2022

    Predator a Reaper ? Mnam :)

    https://twitter.com/DanLamothe...

    Predator a Reaper ? Mnam :)

    https://twitter.com/DanLamothe...

    • GlobeElement007
      11:22 13.04.2022

      Jestli to není moc snadný cíl pro PVO.

      Jestli to není moc snadný cíl pro PVO.

      • Maximus
        11:31 13.04.2022

        Je, Bayraktar vyuziva toho, že system ruskych PVO ho pro pomalost a relativně male RCS ignoruje jako vetsiho ptaka - kalibrace je nastavena na relativne rychle stroje (letadla) ...Zobrazit celý příspěvek

        Je, Bayraktar vyuziva toho, že system ruskych PVO ho pro pomalost a relativně male RCS ignoruje jako vetsiho ptaka - kalibrace je nastavena na relativne rychle stroje (letadla) ci stroje s velkym RCS (vrtulniky) a vzhledem ke stale hrozbě ukrajinskeho letectva rekalibrace na "turecke ptaky" se tak casto neprovadi. Americke drony uz spadají do ranku konvencnich stroju svoji velikosti, rychlosti i RCS a ve strednich vyskach to budou jen kachny na odstrel pro ruske PVO a stihače.Skrýt celý příspěvek

      • Poly
        13:00 13.04.2022

        MQ-9 má jiné využití než TB2. Je to větší a rychlejší dron, který si udrží odstup od PVO krátkého dosahu a má GPS/EGI. Na druhou stranu je stále dost malý a pomalý a moc blízko na ...Zobrazit celý příspěvek

        MQ-9 má jiné využití než TB2. Je to větší a rychlejší dron, který si udrží odstup od PVO krátkého dosahu a má GPS/EGI. Na druhou stranu je stále dost malý a pomalý a moc blízko na to, aby jej sejmula S-300. Nese výkonnější avioniku, dokáže odhalit zamaskované dělostřelectvo na mnohem větší vzdálenost a hlavně dokáže nést opravdu těžkou munici, dokonce i JDAM. Ony i ty větší drony jsou pro PVO špatně odhalitelné - je to celé plastové, tenké, má to pro radary blbý tvar,...

        Kdyby UA měla prachy na zakoupení a výzbroj pro MQ-9, tak jich mají mraky. TB2 je takové ořezávátko. Kouzlili s ním spíš na začátku konflikt. Teď už rusáci asi nedělají takové faily a PVO neaktivní nemají složenou někde v lesíku. Pokud při umístění dělostřelectva udělají rusáci na chvíli chybu v PVO obraně a nebo budou dělat přesun, tak MQ-9 bude schopný přiletět rychle a díky větší výzbroji zničit více. TB2 je pomalý a má jen LOS (TB3 by měl mít za příplatek SATCOM), takže obsluha musí být poměrně dost blízko cíle. Čili veškeré zázemí a munici v dostřelu dělostřelectva. TB2 je takový partyzánský dron. Pokud chtějí Ukrajinci udělat zásadní změnu, tak musí upustit partyzánskou strategii.Skrýt celý příspěvek

    • StandaBlabol
      11:28 13.04.2022

      Velké drony prý moc šancí na úspěch nemají, protože jsou zranitelné ruskou PVO (moc velké RCS). Jsem zvědavý, jak moc velký "game changer" budou ty Switchblady. Hned na začátku ...Zobrazit celý příspěvek

      Velké drony prý moc šancí na úspěch nemají, protože jsou zranitelné ruskou PVO (moc velké RCS).

      Jsem zvědavý, jak moc velký "game changer" budou ty Switchblady. Hned na začátku března, když se popularizovali úspěchy Bayraktarů psal nějaký ruský analytik, že arménsko-ázerbajdžánský konflikt sice vyhrály drony, ale ne Bayraktary, protože těch bylo málo. A že válku rozhodly sebevražedné drony z Izraele, nasazené ve stovkách. Prý jejich nepřetržité útoky znemožnily Arménům držet frontovou linii i přesunovat těžkou techniku.

      No tak teď má, co chtěl. Ukrajina dostává stovky Switchbladů a uvidíme, jak moc velký dopad na ruské síly to bude mít. Má to být 100 + 10 (Switchblade 300 a 600) naváděcích zařízení a 1.000 + 100 dronů. To už je síla.Skrýt celý příspěvek

      • Cimbi
        11:47 13.04.2022

        Nepodceňuj Izrael. Něco říká, něco dělá. To druhé nikdo nevidí. Nebylo by to poprvé, kdy pracujou v utajení. Je to národ, který žije v téměř trvalé válce se sousedy a utajení je ...Zobrazit celý příspěvek

        Nepodceňuj Izrael. Něco říká, něco dělá. To druhé nikdo nevidí.

        Nebylo by to poprvé, kdy pracujou v utajení. Je to národ, který žije v téměř trvalé válce se sousedy a utajení je tak 1/3 úspěchu...

        Uvidíme po válce, možná budeme překvapeni...Skrýt celý příspěvek

        • StandaBlabol
          12:52 13.04.2022

          Izrael si očividně nechce pokazit vztahy s Ruskem. Aby se neřeklo, že nic nedělá, tak posílá Ukrajině humanitární pomoc. Ale jinak, nejenom že neposílá zbraně, on i blokuje dodávky ...Zobrazit celý příspěvek

          Izrael si očividně nechce pokazit vztahy s Ruskem. Aby se neřeklo, že nic nedělá, tak posílá Ukrajině humanitární pomoc. Ale jinak, nejenom že neposílá zbraně, on i blokuje dodávky v Izraeli vyrobených zbraní z jiných zemí, viz. Spiky a Iron Dome.Skrýt celý příspěvek

      • The Pale Emperor
        11:49 13.04.2022

        Pokud se budou zaměřovat na PVO a Gvozdiky/Msty, tak to bude mít úspěch. 300 můžou ničit například kulometná hnízda, minometná postavení, ničit zásobovací konvoje (první a poslední ...Zobrazit celý příspěvek

        Pokud se budou zaměřovat na PVO a Gvozdiky/Msty, tak to bude mít úspěch. 300 můžou ničit například kulometná hnízda, minometná postavení, ničit zásobovací konvoje (první a poslední vozidlo, o zbytek se postará pěchota se smallarms.)Skrýt celý příspěvek

      • Poly
        13:07 13.04.2022

        Nemají moc velkou RCS, to v žádném případě. Jsou sice velké, ale díky materiálu a tvaru jsou pro radary problém. MQ-9 sice odhalí (asi) Pantsir, ale ten se zároveň pohybuje mimo ...Zobrazit celý příspěvek

        Nemají moc velkou RCS, to v žádném případě. Jsou sice velké, ale díky materiálu a tvaru jsou pro radary problém. MQ-9 sice odhalí (asi) Pantsir, ale ten se zároveň pohybuje mimo dostřel. Naopak MQ-9 má výkonnou avioniku a vesele může dělat průzkum. Dokáže nést výkonné zbraně a zničit to, co TB2 nezvládne. Vydrží v akci déle, letí rychle, ovládat se dá z bezpečné vzdálenosti. TB2 ani jedno z toho neumí. Navíc, pokud si to rusáci pojistí, tak se dá mnohem snáze rušit, protože je to LOS.
        MQ-9 se nedělají jen tak z prdele a nejsou drahé pro nic za nic. Je to extrémně nebezpečný dron.Skrýt celý příspěvek

        • Hawk
          17:58 13.04.2022

          přesně, Predator i Reaper jsou navrženy jako soft stealth letouny, díky celokompozitové konstrukci a chránění IČ stopy by měly nad bojištěm uspět... žádnou výraznější porážku ...Zobrazit celý příspěvek

          přesně, Predator i Reaper jsou navrženy jako soft stealth letouny, díky celokompozitové konstrukci a chránění IČ stopy by měly nad bojištěm uspět... žádnou výraznější porážku zatím nezaznamenyly...Skrýt celý příspěvek

    • Roko
      12:43 13.04.2022

      Pozor pani to ze us and a sa ich zbavuju neznamena ze ich ua nepouzije pri rozptylenej zivej sile orkov v mestach a lesoch a taktiez mozu donekonecna “terorizovat” aj mimo ua ...Zobrazit celý příspěvek

      Pozor pani to ze us and a sa ich zbavuju neznamena ze ich ua nepouzije pri rozptylenej zivej sile orkov v mestach a lesoch a taktiez mozu donekonecna “terorizovat” aj mimo ua uzemia ako napr krym a podobne, je to sice velky a tazky dron ale schopny aj elektronickeho boja a pri nepoucitelnych rusoch a ich niekolko km kolonach to bude ako bonboniera nikdy nevies ktore vozdilo trafiSkrýt celý příspěvek

  • StandaBlabol
    11:06 13.04.2022

    Pohled na dobývání Mariupolu z ruského pohledu z Topwar. Ve stručnosti: obsadí ho, ale za cenu příliš vysokých ztrát, přicházejí o celé prapory pěchoty. Navíc je město úplně ...Zobrazit celý příspěvek

    Pohled na dobývání Mariupolu z ruského pohledu z Topwar. Ve stručnosti: obsadí ho, ale za cenu příliš vysokých ztrát, přicházejí o celé prapory pěchoty. Navíc je město úplně zničeno a ukrajinská propaganda toho "zneužije", aby zpochybnila ruské "osvobozování".

    A že kdyby tímhle stylem chtěli osvobozovat celé oblasti Donbasu a Luhansku, tak za to zaplatí strašnou cenu a získají jen měsíční krajinu.

    A alternativou má být celou tu ukrajinskou armádu na východě obklíčit a nechat vyhladovět.

    Mimochodem, Institute for the Study of War celý březen uváděl, že Mariupol padne v řádu týdnů. 30. března už byly pesimističtější a změnili to na dny. Dnes už jen napsali "Maripol has not fallen yet." a predikce radši nedávají. Ukrajinci ho nemůžou držet navždy a z obklíčení je taky nikdo nevyprostí, ale to, co ti obránci předvádějí, je neuvěřitelné.

    https://topwar.ru/194836-mariu... Skrýt celý příspěvek

    • jj284b
      11:12 13.04.2022

      neuveritelne to je, no na druhej strane, dalo sa to predpokladat.. staci si spomenut na Kyborgov na Doneckom letisku...

      neuveritelne to je, no na druhej strane, dalo sa to predpokladat.. staci si spomenut na Kyborgov na Doneckom letisku...

    • Mortles
      12:26 13.04.2022

      "It is the Ukrainian Alamo"

      "It is the Ukrainian Alamo"

  • Krakonoš
    10:53 13.04.2022

    Chycení nějakého Medvedčuka, který prý utekl z domácího vězení a prý měl na sobě uniformu AFU (jak přeci dokazují snímky) mi hodně připomíná to, jak jistý Adol chtěl vyhandlovat ...Zobrazit celý příspěvek

    Chycení nějakého Medvedčuka, který prý utekl z domácího vězení a prý měl na sobě uniformu AFU (jak přeci dokazují snímky) mi hodně připomíná to, jak jistý Adol chtěl vyhandlovat jistého Jakova Džugašvilliho za maršála Pauluse.

    Vypadá to, že Zelenský uvěřil ruským lžím o tom, že se vzdalo víc jak 1000 mariňáků ze závodu Iljič. Kdyby četl Novinky.cz a diskuzi AN, tak by věděl, že se hrdině bez munice probojovali do Azovstalu, kde se spojili s Azovem! Ave CaesarSkrýt celý příspěvek

    • SeaWolf
      10:57 13.04.2022

      Koukám máš slušný halucinace :-D

      Koukám máš slušný halucinace :-D

    • StandaBlabol
      10:57 13.04.2022

      Prosím, na trolla reagujte jen palcem nahoru nebo dolů. Nenechme si zaplevelit diskuzi.

      Prosím, na trolla reagujte jen palcem nahoru nebo dolů. Nenechme si zaplevelit diskuzi.

    • jj284b
      11:01 13.04.2022

      cast marinakov sa vzdalo (Rusi ukazali asi 20 zajatych), kym velka cast sa prebojovala k poziciam Azovu ktory im prisiel na pomoc ( par stovak)..

      cast marinakov sa vzdalo (Rusi ukazali asi 20 zajatych), kym velka cast sa prebojovala k poziciam Azovu ktory im prisiel na pomoc ( par stovak)..

    • lukas000
      11:02 13.04.2022

      Nesmite tu Ukrajinskou propagandu tak zrat ale trochu myslet, asi tezko by se mohli probojovat bez munice, normalne tam prosli protoze rusacci v noci nebojuji bo nic nevidi, ...Zobrazit celý příspěvek

      Nesmite tu Ukrajinskou propagandu tak zrat ale trochu myslet, asi tezko by se mohli probojovat bez munice, normalne tam prosli protoze rusacci v noci nebojuji bo nic nevidi, protoze si prachy na nocni videni prochlastalli.Skrýt celý příspěvek

      • jj284b
        11:06 13.04.2022

        ak by Rusi zajali tisic Ukrajincov, dnes by toho boli plne internety... taku propagandisticku prilezitost by si nenechali usjt... ukazali 20 vojakov ktorych nakladali do ...Zobrazit celý příspěvek

        ak by Rusi zajali tisic Ukrajincov, dnes by toho boli plne internety... taku propagandisticku prilezitost by si nenechali usjt... ukazali 20 vojakov ktorych nakladali do vozidiel...

        Ukrajinska namorna pechota vcera oznamila ze sa im podarilo dostat na pozicie Azova, ktory im prisiel na pomoc... na fotke bolo vidiet zajate Ruske tanky... Azov viditelne este ma kapacity viest odpor...Skrýt celý příspěvek

    • Torong
      11:17 13.04.2022

      ***

      ***

      • Krakonoš
        11:42 13.04.2022

        Málo si naklikal laiků, musíš se víc snažit. Však moc dobře víš, že hodnocení závisí na IP adrese, profil je až druhořadej.

        Málo si naklikal laiků, musíš se víc snažit. Však moc dobře víš, že hodnocení závisí na IP adrese, profil je až druhořadej.

        • Torong
          12:26 13.04.2022

          ***

          ***

    • RiMr71
      14:18 13.04.2022

      ...proč... proboha PROČ děláte tomu odpadu užitečné idioty a reagujete na něho?

      ...proč... proboha PROČ děláte tomu odpadu užitečné idioty a reagujete na něho?

  • martin@eurus.cz
    10:43 13.04.2022

    Měl bych dotaz na znalce techniky a zbraní. V tomto videu (https://twitter.com/Fbeyeee/st... v čase zhruba od 0:36 je vidět ruský obrněnec s dírami skrz ...Zobrazit celý příspěvek

    Měl bych dotaz na znalce techniky a zbraní. V tomto videu (https://twitter.com/Fbeyeee/st... v čase zhruba od 0:36 je vidět ruský obrněnec s dírami skrz pancíř po palbě z nevím jaké zbraně. Co za zbraň to mohlo způsobit?

    Díky za názory.Skrýt celý příspěvek

    • jj284b
      10:46 13.04.2022

      tweet neexistuje..

      tweet neexistuje..

    • jj284b
      11:23 13.04.2022

      taketo diery sposobi hocico.. 30mm projektily, 12.7mm alebo 14.5mm velkorazne gulomety atd... tie BMD maju pancier zo zliatiny hlinnika aby boli co najlahsie.. preto toho vela ...Zobrazit celý příspěvek

      taketo diery sposobi hocico.. 30mm projektily, 12.7mm alebo 14.5mm velkorazne gulomety atd... tie BMD maju pancier zo zliatiny hlinnika aby boli co najlahsie.. preto toho vela nevydrzia.. v podstate chrania len pred palbou rucnych zbrani (5.45-7.62mm) no API 7.62mm z gulometu ich vie v urcitych situaciach prestrelit.. (boky zo vzdialenosti pod 200m)Skrýt celý příspěvek

      • Cimbi
        12:24 13.04.2022

        M113 je taky z hliníku...

        Záleží na slitině, tloušťce, sklonu desky

        M113 je taky z hliníku...

        Záleží na slitině, tloušťce, sklonu desky

      • sgaba
        12:34 13.04.2022

        Myslím že 7.62x39 průbojný popřípadě průbojně zápalný z AK nebo Kosy by mohl taky potrápit. V tom videu jsou ale vidět hodně velké díry takže bych se skoro přikláněl k té 30mm.

        Myslím že 7.62x39 průbojný popřípadě průbojně zápalný z AK nebo Kosy by mohl taky potrápit. V tom videu jsou ale vidět hodně velké díry takže bych se skoro přikláněl k té 30mm.

    • Tondda
      11:26 13.04.2022

      To jsou ty slavný RU výsadkový vozidla. Kvůli hmotnosti mají pancíř ze slitiny hliníku. Ten toho mnoho nevydrží a prý dokáže i pěkně hořet.

      To jsou ty slavný RU výsadkový vozidla. Kvůli hmotnosti mají pancíř ze slitiny hliníku. Ten toho mnoho nevydrží a prý dokáže i pěkně hořet.

      • sgaba
        12:45 13.04.2022

        ,,Ten toho mnoho nevydrží a prý dokáže i pěkně hořet." Si pletete s Hořčíkem ne? Hliník hoří leda v podobě jemného prášku, ale to hoří kde co. Jinak Hliník není z principu špatně. ...Zobrazit celý příspěvek

        ,,Ten toho mnoho nevydrží a prý dokáže i pěkně hořet."
        Si pletete s Hořčíkem ne? Hliník hoří leda v podobě jemného prášku, ale to hoří kde co.
        Jinak Hliník není z principu špatně. Jak už psal Cimbi víše: ,,Záleží na slitině, tloušťce, sklonu desky"Skrýt celý příspěvek

    • Gator
      11:30 13.04.2022

      Už jsem to tu psal, BMD-4, má to hliníkovej pancíř.

      Už jsem to tu psal, BMD-4, má to hliníkovej pancíř.

    • Inflex
      12:31 13.04.2022

      Podle celé škály tvarů a velikostí tipuju střepiny.

      Podle celé škály tvarů a velikostí tipuju střepiny.

    • fanúšik
      13:50 13.04.2022

      náhodou ruská technika je skvelá, len nesmiete po nej strieľať

      náhodou ruská technika je skvelá, len nesmiete po nej strieľať

  • raven66
    10:00 13.04.2022

    Rusi vezu S-300, aby ju po zniceni Ukrajincami mohli vyhlasit za tu nasu.
    https://twitter.com/GirkinGirk...

    Rusi vezu S-300, aby ju po zniceni Ukrajincami mohli vyhlasit za tu nasu.
    https://twitter.com/GirkinGirk...

    • risomas_SK
      10:16 13.04.2022

      Akrat ta nasa je starsia verzia len s 2 raketami.

      Akrat ta nasa je starsia verzia len s 2 raketami.

      • skelet
        10:51 13.04.2022

        by´t je na většině fotek vyfocena pouze se dvěmi raketami, tak odpalovací zařízení je čtyřnásobné

        by´t je na většině fotek vyfocena pouze se dvěmi raketami, tak odpalovací zařízení je čtyřnásobné

        • StandaBlabol
          11:08 13.04.2022

          Aha, taky jsem myslel, že je to jinak. Mají teda obě verze, nebo co je to vozidlo s dvěma střelami. Díky.

          Aha, taky jsem myslel, že je to jinak. Mají teda obě verze, nebo co je to vozidlo s dvěma střelami. Díky.

          • Ján Paliga
            13:20 13.04.2022

            Tie kontajnery sú hmotnostne ekvivalenty bojového kontajnera. Slúžia na výcvik. Málokedy sa na vozidlo vešali všetky štyri. Preto je fotka s dvoma kontajnermi zavádzajúca.

            Tie kontajnery sú hmotnostne ekvivalenty bojového kontajnera. Slúžia na výcvik. Málokedy sa na vozidlo vešali všetky štyri. Preto je fotka s dvoma kontajnermi zavádzajúca.

    • sgaba
      10:20 13.04.2022

      Jak znám Ukrajince, tak jim jí brzo zabaví.

      Jak znám Ukrajince, tak jim jí brzo zabaví.

      • Cimbi
        10:22 13.04.2022

        Pokud se jí nezmocní, tak ji rozeberou na šroubky...

        Pokud se jí nezmocní, tak ji rozeberou na šroubky...

    • StandaBlabol
      10:21 13.04.2022

      Tohle by jim neklaplo. Slovenské odpalovací zařízení mají jen dvě rakety, tyhle čtyři.

      Tohle by jim neklaplo. Slovenské odpalovací zařízení mají jen dvě rakety, tyhle čtyři.

      • skelet
        10:51 13.04.2022

        ne, exOSSR měly čtyřnásobné odpalovací zařízení.

        ne, exOSSR měly čtyřnásobné odpalovací zařízení.

      • segal7
        10:53 13.04.2022

        Slovenské odpalovací zařízení může mít čtyři rakety

        Slovenské odpalovací zařízení může mít čtyři rakety

        • MATRIX
          11:22 13.04.2022

          môže mat jednu aj 4 max =)

          môže mat jednu aj 4 max =)

  • Cimbi
    09:57 13.04.2022

    Schválně, jak dlouho ten Pancir a S300 v DLR vydrží, než ho smahnou partyzáni?

    https://liveuamap.com/en/2022/...

    Schválně, jak dlouho ten Pancir a S300 v DLR vydrží, než ho smahnou partyzáni?

    https://liveuamap.com/en/2022/...

    • MATRIX
      11:23 13.04.2022

      dufam ze switchblade ho najde skoro

      dufam ze switchblade ho najde skoro

    • Rošťák
      14:00 13.04.2022

      Jsem rát, že nad Ukrajinou nelítaj civilní stroje...... bychom se mohly dočkat opakování MH17

      Jsem rát, že nad Ukrajinou nelítaj civilní stroje...... bychom se mohly dočkat opakování MH17

  • Cimbi
    09:54 13.04.2022

    Rusi už začali Ukrajincům dodávat i tankovou munici:

    https://liveuamap.com/en/2022/...

    Rusi už začali Ukrajincům dodávat i tankovou munici:

    https://liveuamap.com/en/2022/...

    • s2pi
      10:08 13.04.2022

      Heh, akoze jedna debna je jeden naboj (projektil a nabojnica). Tak to tam maju na 4-5 T72. Zaujimave, kolko to miesta zoberie.

      Heh, akoze jedna debna je jeden naboj (projektil a nabojnica). Tak to tam maju na 4-5 T72. Zaujimave, kolko to miesta zoberie.

      • Cimbi
        10:21 13.04.2022

        V tom karuselu pod věží to zabere místa míň... Je to stejné, jako když si koupíš v Kauflandu šunku: nejvíc místa zabere obal...

        V tom karuselu pod věží to zabere místa míň... Je to stejné, jako když si koupíš v Kauflandu šunku: nejvíc místa zabere obal...

        • Tondda
          11:11 13.04.2022

          No ale muselo to dát práci. Někde v Rusku naložit na vlak, pak z vlaku na náklaďák, pak s tím stát v dlouhé koloně nad Kyjevem, kdyz občas někde něco bouchlo, no a nakonec to ...Zobrazit celý příspěvek

          No ale muselo to dát práci. Někde v Rusku naložit na vlak, pak z vlaku na náklaďák, pak s tím stát v dlouhé koloně nad Kyjevem, kdyz občas někde něco bouchlo, no a nakonec to sundat z náklaďáku a uskladnit. Já bych u takového daru nekoukal na to, že ho není mnoho. Tu darují to a tu zas tohle... :DSkrýt celý příspěvek

          • Cimbi
            12:22 13.04.2022

            Jo, dali do toho srdce...

            A krev, pot a slzy taky...

            Jo, dali do toho srdce...

            A krev, pot a slzy taky...

  • damra
    09:26 13.04.2022

    A lukasenko perli:
    Lukašenko ocenil možnost připojení Běloruska k Rusku
    https://ria.ru/20220413/lukash...

    A lukasenko perli:
    Lukašenko ocenil možnost připojení Běloruska k Rusku
    https://ria.ru/20220413/lukash...

    • Miroslav
      09:37 13.04.2022

      Odrazu mu nevadí lebo aj tak nemá inú možnosť a po obnovení ZSSR 2.0 aspoň bude chránený pred palácovým prevratom

      Odrazu mu nevadí lebo aj tak nemá inú možnosť a po obnovení ZSSR 2.0 aspoň bude chránený pred palácovým prevratom

    • Silver
      09:40 13.04.2022

      Som zvedavý, čo na to Bieloruské obyvateľstvo. Či budú tiež s tým OK.

      Som zvedavý, čo na to Bieloruské obyvateľstvo. Či budú tiež s tým OK.

      • Miroslav
        09:41 13.04.2022

        Rosgvardia im to už vysvetlí prečo to pre nich bude takto lepšie

        Rosgvardia im to už vysvetlí prečo to pre nich bude takto lepšie

        • Mortles
          12:30 13.04.2022

          Se rozšíří rozsah speciální operace

          Se rozšíří rozsah speciální operace

    • RiMr71
      09:45 13.04.2022

      ...tak já nevím, ale já to chápu opačně: "Prezident Běloruska Alexandr Lukašenko v komentáři k řeči o údajném začlenění Běloruska do Ruska řekl, že hlavy států „nejsou tak hloupé, ...Zobrazit celý příspěvek

      ...tak já nevím, ale já to chápu opačně:

      "Prezident Běloruska Alexandr Lukašenko v komentáři k řeči o údajném začlenění Běloruska do Ruska řekl, že hlavy států „nejsou tak hloupé, aby jednaly podle starých metod“.
      "Tady bude údajně Bělorusko zahrnuto do Ruska . Putin a já nejsme tak hloupí, abychom jednali starými metodami," řekl Lukašenko"Skrýt celý příspěvek

      • Ján Paliga
        13:23 13.04.2022

        V skutočnosti sú obaja hlupejsi ...

        V skutočnosti sú obaja hlupejsi ...

    • Magister_Peditum
      09:53 13.04.2022

      Takže místo Ukrajiny připojí Bělorusko. Putin to vydá za svoje vítězství a obyvatelstvo zkousne sankce, výprask jejich slavné armády na Ukrajině i fakt, že do NATO přibude Finsko ...Zobrazit celý příspěvek

      Takže místo Ukrajiny připojí Bělorusko. Putin to vydá za svoje vítězství a obyvatelstvo zkousne sankce, výprask jejich slavné armády na Ukrajině i fakt, že do NATO přibude Finsko se Švédskem. A pojede se dál, teda až na to, že se z Ruska pomalu stane druhá KLDR za železnou oponou oddělená od zbytku Evropy.
      Líto mi bude jenom chudáků Bělorusů. Ale takhle to možná dopadne, je to jediná cesta pro Putina jak si před domácím zfanatizovaným obyvatelstvem zachovat tvář i přes porážku na Ukrajině (Krym a Doněck a Luhansk si asi udrží tak jako tak).Skrýt celý příspěvek

      • raven66
        10:02 13.04.2022

        Nemyslim si, ze by mu to doma zozrali ako obyvatelia, tak aj armada.

        Nemyslim si, ze by mu to doma zozrali ako obyvatelia, tak aj armada.

        • Magister_Peditum
          10:08 13.04.2022

          Armáda možná ne, ale co jsou schopni Putinovi věřit civilové teď, tak bych se nedivil ničemu.

          Armáda možná ne, ale co jsou schopni Putinovi věřit civilové teď, tak bych se nedivil ničemu.

        • pjaro77
          11:32 13.04.2022

          Ak to spraví, tak najlepšie bude keď mu armáda vyhlási neposlušnosť a prevezme v krajine velenie.
          Ruská armáda nebude mať na to viesť vojnu na ďalšom fronte.

          Ak to spraví, tak najlepšie bude keď mu armáda vyhlási neposlušnosť a prevezme v krajine velenie.
          Ruská armáda nebude mať na to viesť vojnu na ďalšom fronte.

  • damra
    09:25 13.04.2022

    A trochu zabavy z ruske strany: MOSKVA 13. dubna – RIA Novosti. Ruská vláda zavedla dočasná pravidla pro leasing, pronájem a nákup letadel od společností z nepřátelských zemí, ...Zobrazit celý příspěvek

    A trochu zabavy z ruske strany:
    MOSKVA 13. dubna – RIA Novosti. Ruská vláda zavedla dočasná pravidla pro leasing, pronájem a nákup letadel od společností z nepřátelských zemí, uvádí kabinet.
    "V Rusku začnou platit dočasná pravidla pro plnění závazků ruských leteckých společností a organizací vůči zahraničním společnostem . Premiér Michail Mišustin takovou rezoluci podepsal . Dokument určuje postup pro plnění dohod v roce 2022, které stanoví nákup, pronájem, leasing letecké techniky,“ píše se ve zprávě.
    Jak bylo uvedeno, pokud má zahraniční pronajímatel z nepřátelské země strukturální jednotku registrovanou v Rusku, platby půjdou na její účet v ruské bance v rublech - ve výši ekvivalentní hodnotě závazků v cizí měně. V tomto případě budou vyrovnání provedena podle oficiálního směnného kurzu Ruské banky stanoveného v den splnění závazků.

    https://ria.ru/20220413/samole... Skrýt celý příspěvek

    • jj284b
      09:31 13.04.2022

      asi zistili ze ak tie lietadla zabavia, nic im to nevyriesi...

      asi zistili ze ak tie lietadla zabavia, nic im to nevyriesi...

      • s2pi
        09:58 13.04.2022

        Asi si myslia, ze ekonomika funguje tak ako nadiktuje strana. Hmm zaujimave, nejako mi to nevychadza ...

        Asi si myslia, ze ekonomika funguje tak ako nadiktuje strana. Hmm zaujimave, nejako mi to nevychadza ...

    • V.Karasek
      09:51 13.04.2022

      Trochu mi to pripomina pripravu na ustup do predem pripravenych pozic...

      Trochu mi to pripomina pripravu na ustup do predem pripravenych pozic...

    • econ 2
      10:00 13.04.2022

      Hm, akorát je asi pro ně pozdě. Letadla asi těžko získají nový certifikát a tak je těžko mohou použít na lety do zahraničí a dopřát jim plnohodnotný servis. To je tak, když někdo ...Zobrazit celý příspěvek

      Hm, akorát je asi pro ně pozdě. Letadla asi těžko získají nový certifikát a tak je těžko mohou použít na lety do zahraničí a dopřát jim plnohodnotný servis.
      To je tak, když někdo neumí přemýšlet dopředu. Teprve nyní uvažují, co bude po válce a zjišťují, že zabavení letadel, ztráta jejich certifikátů prostě nebyl dobrý nápad. Že to bude prostě problém i v době míru. Časem přijdou i na to, že existuje něco jako reputace a se skončením války se nezmění současný pohled na Rusko a Rusy.Skrýt celý příspěvek

    • Standa
      12:06 13.04.2022

      No pořád je to porušení smlouvy, pochybuju, že ty společnosti přistoupí na platby v rublech......zbytečný cár papíru a zbytečně vynaložený čas.

      No pořád je to porušení smlouvy, pochybuju, že ty společnosti přistoupí na platby v rublech......zbytečný cár papíru a zbytečně vynaložený čas.

    • DanCZer
      12:12 13.04.2022

      Hezký dokument, ale k ničemu. Ta odepsaná letadla v hodnotě miliard dolarů jim ty leasingovky/pojišťovny jen tak nezapomenou a jejich šance uzavřít nové leasingové smlouvy se ...Zobrazit celý příspěvek

      Hezký dokument, ale k ničemu. Ta odepsaná letadla v hodnotě miliard dolarů jim ty leasingovky/pojišťovny jen tak nezapomenou a jejich šance uzavřít nové leasingové smlouvy se limitně blíží nule.Skrýt celý příspěvek

  • sgaba
    09:23 13.04.2022
    • jj284b
      09:29 13.04.2022

      jedna moznost by tam bola... vymenit Medvedchuka za koridor z Mariupolu... a stiahnut odtial vsetkych.. Mariupol uz splnil co bolo treba.. otazka je, ci na to Putin pristupi...

      jedna moznost by tam bola... vymenit Medvedchuka za koridor z Mariupolu... a stiahnut odtial vsetkych.. Mariupol uz splnil co bolo treba.. otazka je, ci na to Putin pristupi...

      • Atomas
        09:33 13.04.2022

        Osobně si myslím, že je pro putina Medvedchuk již bezcenný, jeho výměnou nic nezíská. A ruská média uvádí, že se UA marińáci vzdali. Propaganda je nyní pro ně cennější...

        Osobně si myslím, že je pro putina Medvedchuk již bezcenný, jeho výměnou nic nezíská. A ruská média uvádí, že se UA marińáci vzdali. Propaganda je nyní pro ně cennější...

        • jj284b
          09:39 13.04.2022

          Medvedchuk je ale "rodina"... putin je krstny otec jeho dcery...

          Medvedchuk je ale "rodina"... putin je krstny otec jeho dcery...

          • Rošťák
            09:43 13.04.2022

            Podle mě ho bez mrknutí oka dokáže obětovat ......
            A koridoru fakt nevěřím .......

            Podle mě ho bez mrknutí oka dokáže obětovat ......
            A koridoru fakt nevěřím .......

          • otecko
            09:44 13.04.2022

            "Ňet čelověk, ňet problém" ...tak to chodí v rusku..

            "Ňet čelověk, ňet problém" ...tak to chodí v rusku..

          • BobDylan
            09:47 13.04.2022

            Aj Stalinov syn bol "rodina" a veľmi mu to nepomohlo.

            Aj Stalinov syn bol "rodina" a veľmi mu to nepomohlo.

          • HansCartman
            09:59 13.04.2022

            Napadlo mě úplně to samý jako Boba.. Stalin taky měl syna a jak dopadl..

            Napadlo mě úplně to samý jako Boba.. Stalin taky měl syna a jak dopadl..

      • MaminCecok
        09:48 13.04.2022

        už im Zelenský navrhol jeho výmenu za Ukr. vojnových zajatcov

        už im Zelenský navrhol jeho výmenu za Ukr. vojnových zajatcov

      • Cimbi
        09:50 13.04.2022

        Ale Medvedčuk + Mariupol bez dalších ztrát by cenu mít mohl...

        Ale Medvedčuk + Mariupol bez dalších ztrát by cenu mít mohl...

        • Inflex
          10:28 13.04.2022

          A teď otázka za milion - kdo jim na ten "evakuační koridor" skočí?
          Jednání s rusem není možné, protože mu nikdo nic nevěří.

          A teď otázka za milion - kdo jim na ten "evakuační koridor" skočí?
          Jednání s rusem není možné, protože mu nikdo nic nevěří.

Načítám diskuzi...