VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská státní vlajka (Zvětšit)

Speciální diskusní stránka o válce na Ukrajině.

Nahlásit chybu v článku


Komentáře

Zvýraznit příspěvky za posledních:
  • Clanek
    14:45 02.05.2022

    Jeden z duvodu proc je Izrael tak uspesny ve svych valkach, je i to jak rychle dokaze vracet poskozene tanky zpet na frontu. Myslim ze pri Yom Kippur to bylo dokonce kolem 24h a ...Zobrazit celý příspěvek

    Jeden z duvodu proc je Izrael tak uspesny ve svych valkach, je i to jak rychle dokaze vracet poskozene tanky zpet na frontu. Myslim ze pri Yom Kippur to bylo dokonce kolem 24h a tank byl opet v boji. V podstate hned po vyrazeni, jeste se kolem mohli vest bojove operace a uz se pracovalo na odtazeni. Co slo se delalo kus za frontou, co ne se delalo o trochu vetsi kus za frontou (pravda, izrael ma v tomhle vyhodu ze je to vsude kousek). Tenhle pristup a preciznost jim pak fakticky nasobilo tabulkove stavy a nebylo neobvykle, aby se Egyptani druhej den potkali s tankem kterej den predtim "znicili".
    My (zapad) ted na UA lifrujeme, no nazvu to jeste hezky, druhej sled, coz je sice chvalihodne, ale tezko 40 let reznouci T72 z ulozenek v CR nahradi T64bm/U/Bulat... Uz tu jedno neslavne video / reportaz, o tom jak Ukrajinci opravuji techniku bylo a vedlo to k bombardovani one opravny, a protoze tu mame par latentnich rusaku, i kdyby nedejboze nekdo mel nejake detajly tak to sem nedavejte, ale ciste obecne vzato / nejaky casovy udaj jak se k elitnim jednotkam dari vracet poskozene T64 by nebyl?

    Predpokladam, ze ted k tomu asi nikdo nic mit nebude, a ze to bude zajimave tema spis po valce, ale co kdyby nahodou...Skrýt celý příspěvek

    • Mortles
      14:56 02.05.2022

      To je asi určitě na pozdější analýzu až se nebude střílet a lidi začnou psát memoáry.

      To je asi určitě na pozdější analýzu až se nebude střílet a lidi začnou psát memoáry.

      • lukas000
        15:55 02.05.2022

        Obavam se ze putin ten svuj uz nestihne.

        Obavam se ze putin ten svuj uz nestihne.

  • The Pale Emperor
    14:27 02.05.2022

    Pár postřehů z Podněstří. 1) Bojí se, že je Ukrajina napadne. 2) Muži utíkají do Moldavska, aby se vyhnuli naverbování. 3) Spousta obyvatel Podněstří má Moldavské pasy a přeje ...Zobrazit celý příspěvek

    Pár postřehů z Podněstří.

    1) Bojí se, že je Ukrajina napadne.
    2) Muži utíkají do Moldavska, aby se vyhnuli naverbování.
    3) Spousta obyvatel Podněstří má Moldavské pasy a přeje si s Moldavskem federaci.
    4) Spousta z těch 1500 ruských vojáků v Podněstří jsou jen obyvatelé Podněstří s ruským pasem.

    https://twitter.com/louiseelis... Skrýt celý příspěvek

    • GlobeElement007
      14:33 02.05.2022

      Jakou federaci? Podněstří je součástí Moldávie.

      Jakou federaci? Podněstří je součástí Moldávie.

      • Mortles
        14:38 02.05.2022

        No, ale z pohledu obyvatel Podněstří jsou samostatní. Z pohledu Moldávie to je autonomní republika na jejich území, na jihu mají pak ještě Gagauzy, ale tam nevím, co přesně ta ...Zobrazit celý příspěvek

        No, ale z pohledu obyvatel Podněstří jsou samostatní. Z pohledu Moldávie to je autonomní republika na jejich území, na jihu mají pak ještě Gagauzy, ale tam nevím, co přesně ta autonomie zajišťuje.Skrýt celý příspěvek

      • Jan Padesátýpátý
        14:39 02.05.2022

        Buď rád že nechtějí připojit Moldavsko jako autonomní oblast

        Buď rád že nechtějí připojit Moldavsko jako autonomní oblast

        • samoempire
          15:15 02.05.2022

          Mám stejné informace. Jediný kdo řinčí zbraněmi jsou Rusové.

          Mám stejné informace. Jediný kdo řinčí zbraněmi jsou Rusové.

  • Fiagy
    14:13 02.05.2022

    Hackerská skupina NB65 spojená s Anonymous uvedla, že se jí podařilo hacknout ruský platební systém Qiwi. Podle stránky Anonymous na Twitteru dokázali hackeři filtrovat údaje o ...Zobrazit celý příspěvek

    Hackerská skupina NB65 spojená s Anonymous uvedla, že se jí podařilo hacknout ruský platební systém Qiwi. Podle stránky Anonymous na Twitteru dokázali hackeři filtrovat údaje o kreditních kartách 12,5 milionu uživatelů systému.
    https://zn.ua/ukr/TECHNOLOGIES... Skrýt celý příspěvek

  • Fiagy
    14:07 02.05.2022

    Hmm, zase jeden slušný foťák v háji :-)
    Ruský UAV Orlan-10 sestřelila ukrajinská 128. horská útočná brigáda.
    https://twitter.com/Blue_Sauro...

    Hmm, zase jeden slušný foťák v háji :-)
    Ruský UAV Orlan-10 sestřelila ukrajinská 128. horská útočná brigáda.
    https://twitter.com/Blue_Sauro...

    • mamut
      14:11 02.05.2022

      cim na to striealaju? snad na to neminaju stinger-y

      cim na to striealaju? snad na to neminaju stinger-y

      • otecko
        14:18 02.05.2022

        Brokovnice s hrubým brokem :D

        Brokovnice s hrubým brokem :D

      • hurvo
        14:18 02.05.2022

        Preco nie, Orlan je rovnako nebezpecny ako vrtulnik.

        Preco nie, Orlan je rovnako nebezpecny ako vrtulnik.

      • DanCZer
        14:18 02.05.2022

        Ano...

        Ano...

      • Mortles
        14:20 02.05.2022

        Nemají na to takové ty rušičky co vypadají jako děla ze star wars? Myslím, že se jich nakoupilo několik stovek.

        Nemají na to takové ty rušičky co vypadají jako děla ze star wars? Myslím, že se jich nakoupilo několik stovek.

        • Inflex
          14:26 02.05.2022

          U spousty "sestřelů" Orlan 10 výslovně píšou že to bylo EW.

          U spousty "sestřelů" Orlan 10 výslovně píšou že to bylo EW.

      • GlobeElement007
        14:33 02.05.2022

        Na jednom videu použili britskou laserem naváděnou střelu.

        Na jednom videu použili britskou laserem naváděnou střelu.

      • Poly
        14:37 02.05.2022

        Bylo tu video, kde po tom stříleli normálně z útočných pušek. Hodně maníků pálilo plus minus směrem na dron a dřív nebo později se jedna trefí (a trefila).

        Bylo tu video, kde po tom stříleli normálně z útočných pušek. Hodně maníků pálilo plus minus směrem na dron a dřív nebo později se jedna trefí (a trefila).

      • HansCartman
        14:56 02.05.2022

        Vším, co je zrovna po ruce.. Ale i použití stingeru by v tomhle příípadě smysl dávalo.. Ono nemá smysl koukat se na cenovku a vybírat cíle podle toho.. (jinak cena stingeru je ...Zobrazit celý příspěvek

        Vším, co je zrovna po ruce.. Ale i použití stingeru by v tomhle příípadě smysl dávalo.. Ono nemá smysl koukat se na cenovku a vybírat cíle podle toho.. (jinak cena stingeru je přibližně poloviční oproti Orlan-10, ale u obojeho záleží na verzi a výrobní sérii)..
        Průzkumné drony velkým způsobem zvyšují nepříteli situační podvědomí, mohou odhalit ukrajinské pozice a předat přesné info pro dělostřelce/letectvo.. proto vážně nemá smysl řešit cenu, protože je to v danou chvíli cíl číslo jedna, který prostě MUSÍ být zlikvidovaný..Skrýt celý příspěvek

    • Fiagy
      14:36 02.05.2022

      Tady k tomu píšou: Ruský průzkumný UAV Orlan-10 spadl z oblohy poté, co byl zasažen MANPADS - pravděpodobně LMM Martlet dodaný z Velké ...Zobrazit celý příspěvek

      Tady k tomu píšou:
      Ruský průzkumný UAV Orlan-10 spadl z oblohy poté, co byl zasažen MANPADS - pravděpodobně LMM Martlet dodaný z Velké Británie.
      https://twitter.com/UAWeapons/... Skrýt celý příspěvek

  • starej
    13:57 02.05.2022

    Rozmohl se nam tu takovy nesvar. Podezirani rusaku z umyslu zahajit bojove operace v Podnestri. Poneprv mi to prijde jako uplna magorina debilita hovadina. Vzdusny vysadek pres ...Zobrazit celý příspěvek

    Rozmohl se nam tu takovy nesvar. Podezirani rusaku z umyslu zahajit bojove operace v Podnestri. Poneprv mi to prijde jako uplna magorina debilita hovadina. Vzdusny vysadek pres uzemi UA pod kontrolou pestre spolecnosti letounu vcasne vystrahy NATO. Jenze co kdyz je to jejich posledni moznost rozhybat valku v jejich prospech?
    Od Kyjeva zdrhli, u Charkova snad zacali ustupovat, u Izjumu se zjevne za prisernych ztrat ( vcetne papalasnika Gerasimova ) zasekli, k Popasne od jihu poslali otluceny prapor od Mariupolu jestli se nekam pohnou, a u Charkova sleduji jak jsou postupne oklepavani ( Černobajivka 20 dil ) a pripravovani na vyhnani za Dnepr.
    Pokus zacit nekde jinde a lepe v Podnestri? Ale znovu se opakuju, prijde mi to jako total kravina. Obvzlast co se dnes opet zmensilo rusacke namornictvo o dva hlidkove cluny Raptor. NATO tam toci letouny 7/24, a vsechno co vidi v real time vidi i Ukrajinci.Skrýt celý příspěvek

    • mamut
      14:03 02.05.2022

      v podnestersku samotnom, nemusia ved robit nic, to maju pod kontrolou, ale vraj cele moldavsko chcu zobrat, to neviem co ma za logiku

      v podnestersku samotnom, nemusia ved robit nic, to maju pod kontrolou, ale vraj cele moldavsko chcu zobrat, to neviem co ma za logiku

      • starej
        14:09 02.05.2022

        Ano Moldavie/Podnestri, stejne mi to nedava smysl. Je to daleko, snadno odriznutelne od posil. Navic po pripadne zadosti Moldavske vlady by se tam dala snadno zridit bezletova ...Zobrazit celý příspěvek

        Ano Moldavie/Podnestri, stejne mi to nedava smysl. Je to daleko, snadno odriznutelne od posil. Navic po pripadne zadosti Moldavske vlady by se tam dala snadno zridit bezletova zona. Z Rumuska by letadla NATO asi snadno vyhnaly cokoliv ze vzduchu nad Moldavii/Podnestrim.Skrýt celý příspěvek

        • Miroslav
          14:13 02.05.2022

          AWACS varovať môže, ale keď v tom ostane Moldavsko samo, tak je to taká víkendová akcia a je po všetkom. Skôr to vidím na námorný výsadok. Z nejakého zálivu je to na hranice ...Zobrazit celý příspěvek

          AWACS varovať môže, ale keď v tom ostane Moldavsko samo, tak je to taká víkendová akcia a je po všetkom. Skôr to vidím na námorný výsadok. Z nejakého zálivu je to na hranice Moldavska snáď 30 kilometrov.Skrýt celý příspěvek

          • Miroslav
            14:14 02.05.2022

            Pozerám, že ani toľko...

            https://sk.wikipedia.org/wiki/...

            Pozerám, že ani toľko...

            https://sk.wikipedia.org/wiki/...

          • AR10
            14:16 02.05.2022

            Hej, ale cez Ukrajinu...

            Hej, ale cez Ukrajinu...

          • starej
            14:17 02.05.2022

            Namorni vysadek mne napadl jako prvni, vcera. Ohledne toho zmateneho pohybu Ropuch a Raptoru v okoli Sevastopolu. Jenze po dnesnim rannim vyuctovani s dvouma Raptakama u Hadiho ...Zobrazit celý příspěvek

            Namorni vysadek mne napadl jako prvni, vcera. Ohledne toho zmateneho pohybu Ropuch a Raptoru v okoli Sevastopolu. Jenze po dnesnim rannim vyuctovani s dvouma Raptakama u Hadiho ostrova povazuju namorni vysadek za nemozny. Nedostali by se ani k pobrezi. Natoz pak klusat 30km nekde blatama.Skrýt celý příspěvek

          • mudry.udrzbar
            14:24 02.05.2022

            jasne, vikendova akcia s vysadkom na letisku a dobytím hl. mesta, to uz som niekde videl myslim...

            jasne, vikendova akcia s vysadkom na letisku a dobytím hl. mesta, to uz som niekde videl myslim...

          • Miroslav
            14:43 02.05.2022

            mudry.udrzbar: Moldavsko nemá ani letectvo, nemá tanky. Len staré BVP, OT a nejaké ťahané delostrelectvo. Koľko myslíš, že vydržia? Zase nerobme z Rusov bandu neschopných hlupákov

            mudry.udrzbar: Moldavsko nemá ani letectvo, nemá tanky. Len staré BVP, OT a nejaké ťahané delostrelectvo. Koľko myslíš, že vydržia? Zase nerobme z Rusov bandu neschopných hlupákov

          • mudry.udrzbar
            15:47 02.05.2022

            Miroslav

            ano, ale Rusko zase nema pozemny pristup, a to je velmi podstatny faktor.

            Miroslav

            ano, ale Rusko zase nema pozemny pristup, a to je velmi podstatny faktor.

          • samoempire
            18:33 02.05.2022

            Přesně tak. Kombinace námorní výsadek, ruští vojáci co jsou na míste, mobilizace může dát i 15 tisíc hlavní. Táto síla v pohodě porazí Moldávii. Pokud se zapojí Rumunsko, tak to ...Zobrazit celý příspěvek

            Přesně tak. Kombinace námorní výsadek, ruští vojáci co jsou na míste, mobilizace může dát i 15 tisíc hlavní. Táto síla v pohodě porazí Moldávii. Pokud se zapojí Rumunsko, tak to bude další agrese NATO. A Rusko bude mít důvod vyhlásit mobilizaci. Osobně si myslím, že ruská mobilizace a útok na Moldávii spolu souvisí. Bude sloužit jako další záminka pro mobilizaci.Skrýt celý příspěvek

      • PavolR
        14:17 02.05.2022

        Rovnaká logika, ako za pokusom zobrať celú Ukrajinu. Prišli tam o vplyv a teraz ho chcú získať naspäť. Na rozdiel od Ukrajiny by sa našlo dostatok kolaborantov, proti tabuľkovo ...Zobrazit celý příspěvek

        Rovnaká logika, ako za pokusom zobrať celú Ukrajinu. Prišli tam o vplyv a teraz ho chcú získať naspäť. Na rozdiel od Ukrajiny by sa našlo dostatok kolaborantov, proti tabuľkovo 6-7-tisícovej moldavskej armáde by vyslali jednu ruskú a štyri podnesterské brigády (prebehla mobilizácia). Kišiňov je pritom tak 50-60 km od Tiraspola. Papierovo je to lákavý cieľ a po vytvorení kolaborantskej vlády a milícií, to môžu otočiť na Odesu. TOĽKO TEÓRIA ...Skrýt celý příspěvek

        • mamut
          14:23 02.05.2022

          a doma povedia co? tam tam tiez terorizuju rusko jazycne obyvatelstvo?

          a doma povedia co? tam tam tiez terorizuju rusko jazycne obyvatelstvo?

          • Upgrade
            14:28 02.05.2022

            doma im zatlieskaju

            doma im zatlieskaju

          • PavolR
            14:29 02.05.2022

            Však práve za účelom terorizovania ruského obyvateľstva ten štát vôbec vznikol (vytiahne sa podnesterský konflikt) a je v ňom americká bábková vláda ... ;-p Ohrozujú aj Rusko!

            Však práve za účelom terorizovania ruského obyvateľstva ten štát vôbec vznikol (vytiahne sa podnesterský konflikt) a je v ňom americká bábková vláda ... ;-p Ohrozujú aj Rusko!

          • Mr.Tomas
            14:32 02.05.2022

            Niečo také bežalo ruskými médiami minulý týžeň ;D plus tu niekto spomínal, že aj v dlhodobom horizonte sa v ich "spravodajstve" šíria informácie o nejakom "sociálnom napätí" v ...Zobrazit celý příspěvek

            Niečo také bežalo ruskými médiami minulý týžeň ;D plus tu niekto spomínal, že aj v dlhodobom horizonte sa v ich "spravodajstve" šíria informácie o nejakom "sociálnom napätí" v Moldavsku alebo čo to malo byť....Skrýt celý příspěvek

          • HansCartman
            15:05 02.05.2022

            Krom toho, že tam půjdou bránit utlačovanou ruskou menšinu, tak ono se toho najde víc, co by doma mohli říct.. putin má určitě nějaké důkazy o tom, že Moldavsko vyvíjí jaderné ...Zobrazit celý příspěvek

            Krom toho, že tam půjdou bránit utlačovanou ruskou menšinu, tak ono se toho najde víc, co by doma mohli říct.. putin má určitě nějaké důkazy o tom, že Moldavsko vyvíjí jaderné zbraně, které chce poslat na Moskvu.. A myslím, že nějaká laboratoř od zlých západních imperialistů, ve které se vyvíjí biologické zbraně, tak by se tam taky určitě našla :D :D :D a navíc.. Moldavsko je sice chudá země, ale díky tomu tam spousta lidí pracuje v zemědělství.. což znamená, že mají spoustu traktorů.. což je přímá existenční hrozba pro ruské tanky vedle na Ukrajině..Skrýt celý příspěvek

          • ArthurHarris
            19:47 02.05.2022

            z nedele vecera: Na území Podněsterské oblasti již začaly ve velkém objemu vycházet nové Podněsterské noviny s datem 2. května. Hlavní stranu "zdobí" velká fotografie Vladimira ...Zobrazit celý příspěvek

            z nedele vecera:
            Na území Podněsterské oblasti již začaly ve velkém objemu vycházet nové Podněsterské noviny s datem 2. května.

            Hlavní stranu "zdobí" velká fotografie Vladimira Putina s titulkem "Oficiální výzva lidu Podněstří ruskému prezidentu Putinovi."

            Text, psaný za "lid Ponděstří", požaduje „zapojení ozbrojené síly podněsterského regionu do akcí ruské armády“. K tomu uvádí, že se na území samotné Ruské federace mají otevírat „mobilizační místa“ pro nábor dobrovolníků do bojů v podněsterské armádě.

            Kreml se tak snaží legalizovat tisíce svých vojáků, kteří budou provádět provokace z území „Podněsterské oblasti“.

            Noviny také obsahují sérii propagandistických materiálů o „krvavých teroristických útocích na Podněstří v rámci květnových svátků a desítkách zabitých lidí, včetně dětí, žen a starců“.

            prevzali to rozne zdroje:
            https://neiegkeeten.cyou/ukrai...
            https://www.polsatnews.pl/wiad...
            https://finance.yahoo.com/news... Skrýt celý příspěvek

      • HumInt
        14:21 02.05.2022

        Nebudem robiť znová tú istú chybu ako vo februári a podceňovať schopnosť Rusov začať nezmyselnú akciu, ktorá má minimálnu šancu na úspech. Je možné, že to Putin nariadil a je ...Zobrazit celý příspěvek

        Nebudem robiť znová tú istú chybu ako vo februári a podceňovať schopnosť Rusov začať nezmyselnú akciu, ktorá má minimálnu šancu na úspech.

        Je možné, že to Putin nariadil a je možné, že sa armáda tvári, že to idú spraviť. Reálne to nie je, resp. možno sa o niečo pokúsia, ale nemajú schopnosť ani prostiedky sa tam dlhodobo udržať.Skrýt celý příspěvek

        • PavolR
          14:32 02.05.2022

          Zrejme to bola od začiatku súčasť celkového plánu invázie do Ukrajiny a pred 9. májom si tento cieľ ešte chcú odfajknúť.

          Zrejme to bola od začiatku súčasť celkového plánu invázie do Ukrajiny a pred 9. májom si tento cieľ ešte chcú odfajknúť.

      • major
        16:52 02.05.2022

        Kedysi sa tam prešiel nejaký praotec Rus, Starorus alebo tak - prosto im to historicky patrí a hotovo:
        https://cs.wikipedia.org/wiki/...

        Kedysi sa tam prešiel nejaký praotec Rus, Starorus alebo tak - prosto im to historicky patrí a hotovo:
        https://cs.wikipedia.org/wiki/...

    • Mortles
      14:11 02.05.2022

      Ano, i kdyby takový úmysl měli (a já neříkám, že kdyby na zemi byla situace jiná, tak by dotoho nešli a že takovou eventualitu neplánovali, jestli Ukrajinci říkají, že mají kopie ...Zobrazit celý příspěvek

      Ano, i kdyby takový úmysl měli (a já neříkám, že kdyby na zemi byla situace jiná, tak by dotoho nešli a že takovou eventualitu neplánovali, jestli Ukrajinci říkají, že mají kopie bojových plánů, které dali novinářům, tak vůbec nemusí lhát, tyhle plány ale očividně nejsou nyní aktuální), tak je to momentálně naprosto neproveditelné. Maximálně se vylodit někde v Zátoce (což myslím už jednou nějak sondovali¨), takovou možnost by podporovaly opakované útoky na most, a pak to rovnou vzít odtamtud na západ a na sever. Ale taková možnost je nejenom neuvěřitelně riskantní, ale nejspíše vyžaduje jednotky, které Rusové nemají nazbyt. I když jsem někde slyšel, že z Námořní pěchoty pořád drží jednu brigádu v záloze. Takže to by byly asi jednotky, které by mohly být pro takovou šílenou akci použity, tedy, není toho dost, rozhodně to není scénář, kterého bych se bál. Ale nechám se překvapit.Skrýt celý příspěvek

      • sgaba
        14:22 02.05.2022

        V případě dobití Oděsy je/byla okupace Moldavska určitě v plánu.

        V případě dobití Oděsy je/byla okupace Moldavska určitě v plánu.

    • tombo
      14:13 02.05.2022

      Obavam sa ze dalsi ciel moze byt region Budžak. Ukrajinska obrana tam nebude silna a jednotky od Odesy nemozu byt vsade. Nieco o tom vypovedaju neustale utoky na most ktory tento ...Zobrazit celý příspěvek

      Obavam sa ze dalsi ciel moze byt region Budžak. Ukrajinska obrana tam nebude silna a jednotky od Odesy nemozu byt vsade. Nieco o tom vypovedaju neustale utoky na most ktory tento region spaja s Odesou, zvlastna aktivita pri hadom strove. Ukrajina si je tohto nebezpecenstva vedoma, podnika utoky na hadi ostrov a lode v okoli. Ak by sa Rusom podarilo vylodenie, Odesu aj Moldavsko by dostali do zlozitej situacie.Skrýt celý příspěvek

    • razorback
      14:14 02.05.2022

      Myslim, ze to delaji jenom proto, aby Ukrajinci poslali k hranici nejake jednotky co by jinak mohli nasadit treba u Chersonu..jinak v tom logiku nevidim. No vhzledem k tomu, jak ...Zobrazit celý příspěvek

      Myslim, ze to delaji jenom proto, aby Ukrajinci poslali k hranici nejake jednotky co by jinak mohli nasadit treba u Chersonu..jinak v tom logiku nevidim. No vhzledem k tomu, jak nesmyslna je cela ta operace od zacatku, tak se nejaky takovy rusky pokus asi uplne vyloucit neda.Skrýt celý příspěvek

    • GlobeElement007
      14:14 02.05.2022

      Vypadá to jako soutěž kdo vymyslí blbější nápad. Moldávie není u moře. Pokud by se chtěli dostat do podněstří, museli by obsadit řádově 50-60 km ukrajinských bažin u moře. Na ...Zobrazit celý příspěvek

      Vypadá to jako soutěž kdo vymyslí blbější nápad.

      Moldávie není u moře. Pokud by se chtěli dostat do podněstří, museli by obsadit řádově 50-60 km ukrajinských bažin u moře. Na dostřel z Oděsy, blízko zásobovacích tras ze západu. To už je snadnější vylodit se na Hawaii.Skrýt celý příspěvek

      • AR10
        14:19 02.05.2022

        Toto by som skôr intepretoval ako západnú spravodajskú hru s cieľom donútiť Moldavskú vládu, aby sa pohla smerom do Podnesterska... Čo by bolo OK, tá mafiánska diera už dávno ...Zobrazit celý příspěvek

        Toto by som skôr intepretoval ako západnú spravodajskú hru s cieľom donútiť Moldavskú vládu, aby sa pohla smerom do Podnesterska... Čo by bolo OK, tá mafiánska diera už dávno nemala existovať.Skrýt celý příspěvek

        • Tino
          14:40 02.05.2022

          tiez mi to pride, ze potrebuju moldavsko dotlacit k rozhodnutiu skor ako bude neskoro pre vsetkych

          tiez mi to pride, ze potrebuju moldavsko dotlacit k rozhodnutiu skor ako bude neskoro pre vsetkych

    • Jan Padesátýpátý
      14:18 02.05.2022

      utekli od Kyjeva, protože logistické problémy
      proč by lezli do Podněstří,kde je to s logistikou 100x horší?

      utekli od Kyjeva, protože logistické problémy
      proč by lezli do Podněstří,kde je to s logistikou 100x horší?

    • DanCZer
      14:25 02.05.2022

      Může to být i jen snaha udělat v oblasti bordel a navázat ukrajinské síly. Někde jsem četl, že moldavská armáda má 4000 mužů ve zbrani. V podněstří má rusko cca 1500 vojáků, zřejmě ...Zobrazit celý příspěvek

      Může to být i jen snaha udělat v oblasti bordel a navázat ukrajinské síly. Někde jsem četl, že moldavská armáda má 4000 mužů ve zbrani. V podněstří má rusko cca 1500 vojáků, zřejmě hromadu výzbroje a někde jsem zaznamenal, že tam snad začala mobilizace, či co. Žije tam cca 469000 obyvatel, takže pokud by z toho dali dohromady nějakých 20 - 25 tisíc mužů ve zbrani, může to Moldavsku slušně zavařit. CO se týká množství výbavy, bud na tom zřejmě Podněstří lépe než Moldavsko. Moldavsko je taková Ukrajina z roku 2014, takže úplně bez šance Podněstří asi není.
      Na druhou stranu pokud by si Ukrajina připravila těžké dělostřelectvo a pár raket na zničení letištních drah + protiletadlové zbraně na příletových trasách a k tomu protilodní rakety na pobřeží, mělo by to odsunou ruské plány do říše bujné fantazie...Skrýt celý příspěvek

    • MacoS
      18:41 02.05.2022

      Neviem, či ste si všimli, ale ten čln Raptor nie je len hliadkový, ale aj výsadkový (podľa wiki 2+20 až 22). Možno viezol nejaký predsunutý výsadok...

      Neviem, či ste si všimli, ale ten čln Raptor nie je len hliadkový, ale aj výsadkový (podľa wiki 2+20 až 22). Možno viezol nejaký predsunutý výsadok...

  • Stonkeeper
    13:46 02.05.2022

    Rusova snad hrajou nejakou hru a snazi se ziskat achievement Vsechny nasrat. Jinak si vystup Lavrova neumim vysvetlit ...Zobrazit celý příspěvek

    Rusova snad hrajou nejakou hru a snazi se ziskat achievement Vsechny nasrat. Jinak si vystup Lavrova neumim vysvetlit :)

    https://www.idnes.cz/zpravy/za... Skrýt celý příspěvek

    • GlobeElement007
      13:51 02.05.2022

      Ale jde jim to, že?

      Ale jde jim to, že?

      • Stonkeeper
        13:53 02.05.2022

        no zatim to vypada, ze ten odznacek dostanou :)

        no zatim to vypada, ze ten odznacek dostanou :)

    • greenBelt
      13:54 02.05.2022

      Nikdo se s ním nechce bavit, tak tímto zpusobem na sebe chce upozornit. Jako malé díte.

      Už by mohl do důchodu.

      Nikdo se s ním nechce bavit, tak tímto zpusobem na sebe chce upozornit. Jako malé díte.

      Už by mohl do důchodu.

    • RiMr71
      15:24 02.05.2022

      ...dneska se zase jede první liga vkládání příspěvků bez sebemenšího ověřování toho jestli to tu už nebylo kousek níž... chápu, že k tomu vedou dobré úmysly, ale...

      ...dneska se zase jede první liga vkládání příspěvků bez sebemenšího ověřování toho jestli to tu už nebylo kousek níž... chápu, že k tomu vedou dobré úmysly, ale...

    • Torong
      16:31 02.05.2022

      Hm, tohle pošli jako nápad PRADOXu. Mohli by to zařadit jako achievment do Hearts Of Iron 4 :D

      Hm, tohle pošli jako nápad PRADOXu. Mohli by to zařadit jako achievment do Hearts Of Iron 4 :D

  • Rekky
    13:38 02.05.2022

    3333... Krásné číslo, hádejte odkud? ;)

    3333... Krásné číslo, hádejte odkud? ;)

    • StandaBlabol
      13:50 02.05.2022

      To nebylo těžké. Taky je tam už 599 tanků. A hlavně 13 x Ka-52. Třináctka je nešťastné číslo, měli by Rusové rychle nějaký přihodit, ať zaženou smůlu.

      To nebylo těžké. Taky je tam už 599 tanků. A hlavně 13 x Ka-52. Třináctka je nešťastné číslo, měli by Rusové rychle nějaký přihodit, ať zaženou smůlu.

  • jj284b
    13:36 02.05.2022

    https://twitter.com/blacksmith...

    snad sa toto potvrdi...

    https://twitter.com/blacksmith...

    snad sa toto potvrdi...

    • Tino
      14:00 02.05.2022

      dnes som cital komenty UA zrejme tam niekde zijucich pred okupaciou a majucich slusne info , ze stary saltov je otazka casu z toho co pisali mi vychadzalo, ze RUS sa vyslovene ...Zobrazit celý příspěvek

      dnes som cital komenty UA zrejme tam niekde zijucich pred okupaciou a majucich slusne info , ze stary saltov je otazka casu z toho co pisali mi vychadzalo, ze RUS sa vyslovene stahuju k mostu, ktory sa spomina v tweete a ktory uz RUS vyhodili do vzduchu...Skrýt celý příspěvek

      • sgaba
        14:17 02.05.2022

        Ale k jakému mostu? V tom tweetu píšou mostu Rubizhne (možná jsem to špatně přeložil). Což je tento: https://www.google.cz/maps/@50... Kdyby to ...Zobrazit celý příspěvek

        Ale k jakému mostu? V tom tweetu píšou mostu Rubizhne (možná jsem to špatně přeložil). Což je tento:
        https://www.google.cz/maps/@50...

        Kdyby to byl most ve Staryi Saltiv tak je to tento:
        https://www.google.cz/maps/@50... Skrýt celý příspěvek

        • Tino
          14:35 02.05.2022

          spomenuli rubizne, ale zaroven most hned za stary saltov :-)...tak bud mudry....medzi sebou si rozumeli, vsetko vsetkym jasne nikto nekladol hlupe doplnujuce otazky a ja som ...Zobrazit celý příspěvek

          spomenuli rubizne, ale zaroven most hned za stary saltov :-)...tak bud mudry....medzi sebou si rozumeli, vsetko vsetkym jasne nikto nekladol hlupe doplnujuce otazky a ja som nechcel vyzerat ze sa vypytujem na nieco co ma byt zrejme:-))ňSkrýt celý příspěvek

      • razorback
        14:41 02.05.2022

        Podle FIRMS to to nevypada ze by se primo v Staryi Saltiv nejak tvrde bojovalo, neco vcera horelo na druhem brehu a pred par dny horelo jizne ve Velyka Babka, zapadne ve Verkhni ...Zobrazit celý příspěvek

        Podle FIRMS to to nevypada ze by se primo v Staryi Saltiv nejak tvrde bojovalo, neco vcera horelo na druhem brehu a pred par dny horelo jizne ve Velyka Babka, zapadne ve Verkhni Rohank, Pishchahne a pak severne u Verkhnia Pysarivka kde je dalsi most, ale je otazka co vsechno ten FIRMS zachyti, asi hodne zalezi na charekteru boju. Tak mozna nekde v okoli meli velke ztraty a pak se stahli za most.Skrýt celý příspěvek

    • sgaba
      14:12 02.05.2022

      Starý Saltov je náš! Naši ovládají území až k mostu Rubizhne, most vyhodili orkové do povětří při ústupu. Za přehradou směrem k Volčansku bylo vypáleno mnoho orkské techniky, ale ...Zobrazit celý příspěvek

      Starý Saltov je náš! Naši ovládají území až k mostu Rubizhne, most vyhodili orkové do povětří při ústupu. Za přehradou směrem k Volčansku bylo vypáleno mnoho orkské techniky, ale území je stále pod jejich kontrolou.

      Horda APC prošla mým stanovištěm na ústupu, byly zaznamenány ztráty.Skrýt celý příspěvek

      • lukas000
        14:35 02.05.2022

        podle googl eprekladace mu zlikvidovali vcelin nikoliv stanoviste

        podle googl eprekladace mu zlikvidovali vcelin nikoliv stanoviste

  • HansCartman
    13:25 02.05.2022

    https://www.idnes.cz/zpravy/za... Pokud by k tomu opravdu došlo (a se současným chováním ruska ...Zobrazit celý příspěvek

    https://www.idnes.cz/zpravy/za...

    Pokud by k tomu opravdu došlo (a se současným chováním ruska bych se tomu vůbec nedivil), tak by to pro Ukrajinu byl hodně velký problém.. Ale celkem by mě zajímal následný postoj Rumunska, které s Moldavskem má tradičně hodně silné vztahy a myslím, že asi nechtějí sousedit s ruskou kolonií..

    Zaujala mě tam ale jedna věc.. Ruská záminka k válce.. Ta je tak strašně paradoxní :))) „To by vytvořilo základ pro obvinění, že vláda zašlapává práva na svobodu politického projevu a svobodu slova,“
    To je zrovna z huby rusáků zajímavý.. Asi jako kdyby Hitler svůj vpád do Polska obhajoval (mimo polského "útoku" na vysílač, což mimochodem rusové v Podněstří krásně okopírovali) slovy, že se Polsko špatně chová k židům a proto musí být zničeno :DSkrýt celý příspěvek

    • Hevonen
      13:31 02.05.2022

      "Ukrajinci varují, že se tam chystá výsadek ruských vojáků a zároveň uměle vyvolané protesty."

      Na tento výsadok sa rýchlym pohľadom na mapu veľmi teším. :-D

      "Ukrajinci varují, že se tam chystá výsadek ruských vojáků a zároveň uměle vyvolané protesty."

      Na tento výsadok sa rýchlym pohľadom na mapu veľmi teším. :-D

      • HansCartman
        13:46 02.05.2022

        No.. Jako teoreticky by to provédst šlo.. V dosahu vrtulí z Krymu to je. Pro jednosměrnou cestu v pohodě, pro zpáteční už dost na hraně, ale teoreticky by to vyjít mohlo, jen by ...Zobrazit celý příspěvek

        No.. Jako teoreticky by to provédst šlo.. V dosahu vrtulí z Krymu to je. Pro jednosměrnou cestu v pohodě, pro zpáteční už dost na hraně, ale teoreticky by to vyjít mohlo, jen by museli letět kousek od Oděsy..
        Takže pokud by se jednalo o vyspělou armádu, tak bych řekl, že takový výsadek proveditelný je.. Ale v prípadě ruska z toho spíš bude další super fiasko.. Moldavsko je na hraně dosahu a část trasy vede nad územím Ukrajiny, které nebylo válkou prakticky dotčené.. A to nemluvím o tom, kolik má NATO v oblasti letadel, která skupinu vrtulníků odhalí prakticky hned po startu a Ukrajincům předají veškeré info o jejich letu (směr, rychlost, počet,..), takže ukrajinská PVO (případně i letectvo) v oblasti bude mít dost času na přípravu :)Skrýt celý příspěvek

        • GlobeElement007
          13:55 02.05.2022

          Teoreticky bys tam vojáky dostal. Ale jak bys je zásoboval?

          Teoreticky bys tam vojáky dostal. Ale jak bys je zásoboval?

          • HansCartman
            14:30 02.05.2022

            V případě ruska nijak.. Jim slovo logistika nic neříká.. Kdo si co ukradne, to má.. Chleba, vodku, splachovací hajzl,..

            V případě ruska nijak.. Jim slovo logistika nic neříká.. Kdo si co ukradne, to má.. Chleba, vodku, splachovací hajzl,..

    • Jan Padesátýpátý
      13:44 02.05.2022

      Řekl bych že by to byl problém hlavně pro Rusy - další porážka kterou je třeba vysvětlovat.
      Podle mě Rusové jenom kalí vodu a doufají že tam Ukrajina přitáhne více jednotek.

      Řekl bych že by to byl problém hlavně pro Rusy - další porážka kterou je třeba vysvětlovat.
      Podle mě Rusové jenom kalí vodu a doufají že tam Ukrajina přitáhne více jednotek.

      • StandaBlabol
        13:52 02.05.2022

        Souhlasím, že by to nejspíš skončilo ruskou porážkou. Lepší pro ně je kalit vodu a vázat Ukrajincům síly na hranici s Podněsteřím.

        Souhlasím, že by to nejspíš skončilo ruskou porážkou. Lepší pro ně je kalit vodu a vázat Ukrajincům síly na hranici s Podněsteřím.

    • Mortles
      13:48 02.05.2022

      Zatím je tam nemají jak dostat a z pohledu na mapu to vypadá, že tomu bude tak i nadále. Takže na válku s Moldavskem mají cca jednu slabší brigádu a pak kohokoli, kdo se k nim ...Zobrazit celý příspěvek

      Zatím je tam nemají jak dostat a z pohledu na mapu to vypadá, že tomu bude tak i nadále. Takže na válku s Moldavskem mají cca jednu slabší brigádu a pak kohokoli, kdo se k nim přidá z Podněsterských, kterým ale velmi často současná situace vyhovuje - Moldavsko má obchodní smlouvu s EU, jejich firmy sídlí nyní většinově v Kišiněvě, ale zároveň můžou dělat daňové úniky u Tiraspolské mafie a podobně. Myslím, že jsem někde četl, že pro obyčejné obyvatele je stabilita (ala "lepší, aby nám vládli mafiáni, které známe než ti, které neznáme") hlavním argumentem pro existenci Podněstří a nevím, jestli by jim někdo dokázal vysvětlit, proč by se ten jejich kousek sovětského klidu měl účastnit nějaké invaze do Moldavska nebo na Ukrajinu. Už vůbec nemluvím o roli, jakou by v takovémto konfliktu mohli mít Rumuni.

      Prostě trochu přání otcem myšlenky, i když nepochybuju o tom, že Rusové jsou na takovouto eventualitu také připravení.Skrýt celý příspěvek

  • gilles79
    13:21 02.05.2022

    Dnes je docela slušne pokrytý západ ˇčiernomorskej oblasti leteckými prostriedkami vrámci ISR misií: USAF RQ-4B Global Hawk (FORTE12) - Sigonella USAF E-8C JSTAR (REDEYE6) - ...Zobrazit celý příspěvek

    Dnes je docela slušne pokrytý západ ˇčiernomorskej oblasti leteckými prostriedkami vrámci ISR misií:

    USAF RQ-4B Global Hawk (FORTE12) - Sigonella
    USAF E-8C JSTAR (REDEYE6) - Ramstein
    NATO E-3A Sentry (NATO11) - Konya
    Franc. AF VFW Transall C-160G (HOOPA21) - Bucurest

    + predpoklad, že sa tam vyskytuje aj P-8 PoseidonSkrýt celý příspěvek

    • HansCartman
      13:30 02.05.2022

      A to jsou stroje, které mají schválně zapnutý odpovídač a jsou díky tomu "vidět".. Kdoví kolik dalších tam létá "neveřejně".. :)

      A to jsou stroje, které mají schválně zapnutý odpovídač a jsou díky tomu "vidět".. Kdoví kolik dalších tam létá "neveřejně".. :)

  • Froggg
    13:09 02.05.2022

    https://www.seznamzpravy.cz/cl... Tak už Izrael na Lavrova zareagoval. Co mě v článku ...Zobrazit celý příspěvek

    https://www.seznamzpravy.cz/cl...

    Tak už Izrael na Lavrova zareagoval. Co mě v článku zaujalo a zároveň mi doteď unikalo:

    "Lapid argumentoval tím, že Izrael ruskou agresi odsoudil na půdě OSN a hlasoval i pro vyřazení Ruska z Rady pro lidská práva. „V tom jsme byli velmi jasní,“ řekl a připomněl, že jeho země jako jediná provozuje polní nemocnici na ukrajinském území."Skrýt celý příspěvek

    • Mortles
      13:51 02.05.2022

      No, prostě Izraeli se válka nehodí, do určité míry je ochoten i asistovat, ale investice, kterou do konfliktu dávají je jasně omezená, je to trochu mimo jejich bezprostřední zájmy. ...Zobrazit celý příspěvek

      No, prostě Izraeli se válka nehodí, do určité míry je ochoten i asistovat, ale investice, kterou do konfliktu dávají je jasně omezená, je to trochu mimo jejich bezprostřední zájmy. O polní nemocnici jsem taky nevěděl.Skrýt celý příspěvek

  • Bratik
    13:06 02.05.2022

    Zdravím,když už se tu hovořilo o Lend Lease tak přidávám odkaz na celkem slušný shrnutí objemu dodávek a ...Zobrazit celý příspěvek

    Zdravím,když už se tu hovořilo o Lend Lease tak přidávám odkaz na celkem slušný shrnutí objemu dodávek a know-how.
    https://www.valka.cz/13329-Eko... Skrýt celý příspěvek

    • Torong
      16:37 02.05.2022

      Tenhle seriál je hodně výživný a zabírá daleko víc než samotnou Lend Lease. Velice dobře a podrobně vysvětluje proč byla pro Rusy naprosto klíčová.

      Tenhle seriál je hodně výživný a zabírá daleko víc než samotnou Lend Lease. Velice dobře a podrobně vysvětluje proč byla pro Rusy naprosto klíčová.

    • Ján Paliga
      00:23 03.05.2022

      Odporúčam aj knihu A. I. Kondratenka Lend-Lease 1941-1945 velká vlastenecká lež. https://www.press.sk/dejiny-vo... Zobrazit celý příspěvek

      Odporúčam aj knihu A. I. Kondratenka Lend-Lease 1941-1945 velká vlastenecká lež. https://www.press.sk/dejiny-vo... Skrýt celý příspěvek

  • Atomas
    12:44 02.05.2022

    Norsko pošle na Ukrajinu houfnice M109A3GN - 20 ks
    https://enovosty.com/news/news...

    Norsko pošle na Ukrajinu houfnice M109A3GN - 20 ks
    https://enovosty.com/news/news...

  • Miroslav
    12:41 02.05.2022

    Rusko plánovalo teroristický útok, pri ktorom chcelo zvaliť vinu na Ukrajinu. Ukrajinská bezpečnostná služba (SBU) informovala, že zneškodnila ruskú sabotážnu prieskumnú skupinu, ...Zobrazit celý příspěvek

    Rusko plánovalo teroristický útok, pri ktorom chcelo zvaliť vinu na Ukrajinu. Ukrajinská bezpečnostná služba (SBU) informovala, že zneškodnila ruskú sabotážnu prieskumnú skupinu, ktorá plánovala nad Ruskom alebo Bieloruskom zostreliť civilné lietadlo systémom protivzdušnej obrany Stinger vyvinutým v USA a obviniť z toho Ukrajinu a jej spojencov. Referuje o tom web Ukrajinská pravda.Skrýt celý příspěvek

    • Nesher
      12:53 02.05.2022

      To je trochu nelogické, pokud by rusáci chtěli něco takového udělat na území RU nebo BL, tak to prostě udělají, nějaké Stingery ukořistili a SBU s tím těžko něco udělá, natož aby ...Zobrazit celý příspěvek

      To je trochu nelogické, pokud by rusáci chtěli něco takového udělat na území RU nebo BL, tak to prostě udělají, nějaké Stingery ukořistili a SBU s tím těžko něco udělá, natož aby takovou skupinu dokázala zneškodnit. Silně pochybuji, že by taková skupina působila v dosahu SBU.Skrýt celý příspěvek

      • Tino
        13:05 02.05.2022

        asi sa UA obavaju false flag utoku na nejaky civilny ciel, lietadlo, proste cokolvek a takto upozornuju , ze sa to mohlo, moze stat ...

        asi sa UA obavaju false flag utoku na nejaky civilny ciel, lietadlo, proste cokolvek a takto upozornuju , ze sa to mohlo, moze stat ...

        • Nesher
          13:38 02.05.2022

          To je možné, ale dělat to tímhle propagandistickým způsobem je hodně neefektivní.

          To je možné, ale dělat to tímhle propagandistickým způsobem je hodně neefektivní.

          • Torong
            16:40 02.05.2022

            Proč? V tom, že asi nic nezlikvidovali máš pravdu, ale je to stejné, jako když západní rozvědky před invazí zveřejňovaly co přesně Rus v dané chvíli dělá a co podle nich bude dělat ...Zobrazit celý příspěvek

            Proč? V tom, že asi nic nezlikvidovali máš pravdu, ale je to stejné, jako když západní rozvědky před invazí zveřejňovaly co přesně Rus v dané chvíli dělá a co podle nich bude dělat v nejbližší budoucnosti.Skrýt celý příspěvek

      • Magister_Peditum
        13:06 02.05.2022

        Ano je to nelogické, na druhou stranu mnoho logiky v poslední době Rusové neprojevili...

        Ano je to nelogické, na druhou stranu mnoho logiky v poslední době Rusové neprojevili...

        • Nesher
          13:42 02.05.2022

          Tak si to rozeber. FSB/GRU chce udělat takovou černou operaci na vlastním území a připsat ji UA. OK, nebylo by to poprvé a ani naposledy. Ale proč by skupinu, která to má ...Zobrazit celý příspěvek

          Tak si to rozeber.
          FSB/GRU chce udělat takovou černou operaci na vlastním území a připsat ji UA. OK, nebylo by to poprvé a ani naposledy.
          Ale proč by skupinu, která to má zrealizovat posílali na území UA, které je pod kontrolou Kyjeva? To je prostě nesmysl. K čemu by to bylo dobré. Oni zase tak pitomí nejsou.
          Takže z největší pravděpodobností, UA propaganda.Skrýt celý příspěvek

          • salatnik
            14:10 02.05.2022

            Až nato, že by tam nemuseli posielať žiadnu skupinu, ale mohlo sa jednať o miestnych rusofilov, ktorých niekto len inštruoval z Moskvy.

            Až nato, že by tam nemuseli posielať žiadnu skupinu, ale mohlo sa jednať o miestnych rusofilov, ktorých niekto len inštruoval z Moskvy.

          • Torong
            16:43 02.05.2022

            "Takže z největší pravděpodobností, UA propaganda." To je možné. Ale každopádně to Rusům vyráží zbraň z ruky. Navíc je dost dobře možné, že zjistili informace o přípravě takové ...Zobrazit celý příspěvek

            "Takže z největší pravděpodobností, UA propaganda."
            To je možné. Ale každopádně to Rusům vyráží zbraň z ruky. Navíc je dost dobře možné, že zjistili informace o přípravě takové akce a zbytek si přibásnili. Za mě v pořádku.Skrýt celý příspěvek

  • Miroslav
    12:40 02.05.2022

    Jednotky bieloruskej armády boli identifikované v ukrajinských pohraničných regiónoch Volyň a Polissia, kde plnia úlohy spojené s pokrytím ukrajinskej hranice v Brestskej a ...Zobrazit celý příspěvek

    Jednotky bieloruskej armády boli identifikované v ukrajinských pohraničných regiónoch Volyň a Polissia, kde plnia úlohy spojené s pokrytím ukrajinskej hranice v Brestskej a Homeľskej oblasti. Uviedol to v pondelok generálny štáb ukrajinskej armády vo svojej pravidelnej aktualizácii situácie na Ukrajine zverejňovanej na sociálnej sieti Facebook. TASR o tom informuje na základe správy denníka The Guardian.Skrýt celý příspěvek

  • Miroslav
    12:38 02.05.2022

    Kyjev v pondelok oznámil, že jeho drony Bayraktar potopili dva ruské hliadkové člny pri Haďom ostrove v Čiernom mori, kde na začiatku invázie ukrajinskí vojaci odmietli výzvu ...Zobrazit celý příspěvek

    Kyjev v pondelok oznámil, že jeho drony Bayraktar potopili dva ruské hliadkové člny pri Haďom ostrove v Čiernom mori, kde na začiatku invázie ukrajinskí vojaci odmietli výzvu ruských vojakov, aby sa vzdali. Informovala o tom tlačová agentúra AFP. "Dnes na svitaní boli blízko Hadieho ostrova zničené dva ruské člny Raptor," napísalo ukrajinské ministerstvo obrany v oznámení zverejnenom na sociálnych sieťach.Skrýt celý příspěvek

    • sgaba
      12:50 02.05.2022

      Bylo v 08:56.

      Bylo v 08:56.

  • Miroslav
    12:38 02.05.2022

    Poľnohospodárske stroje za milióny dolárov, ukradnuté ruskými vojakmi na Ukrajine a odvezené do Čečenska, sú nepoužiteľné. Ukrajinci ich totiž na diaľku zamkli. V pondelok o tom ...Zobrazit celý příspěvek

    Poľnohospodárske stroje za milióny dolárov, ukradnuté ruskými vojakmi na Ukrajine a odvezené do Čečenska, sú nepoužiteľné. Ukrajinci ich totiž na diaľku zamkli. V pondelok o tom informoval portál americkej stanice CNN a následne britský denník The Guardian.
    Poľnohospodárske vybavenie pozostávajúce z 27 kusov techniky - vrátane kombajnov - bolo odcudzené počas obdobia niekoľkých týždňov z predajne americkej značky John Deere v okupovanom meste Melitopoľ a malo celkovú hodnotu päť miliónov dolárov.

    Kontakt v Melitopoli pre CNN povedal, že pri kradnutí poľnohospodárskych strojov existovali "konkurenčné" skupiny ruských vojakov, pričom niektoré prichádzali ráno a iné večer.Skrýt celý příspěvek

    • HansCartman
      13:32 02.05.2022

      Ukradni traktor, zachráníš tím tank :D

      Ukradni traktor, zachráníš tím tank :D

    • 13:33 02.05.2022

      Ono nakonieco to nejaky priemerny guru hekne, ale ako info potesilo...

      Ono nakonieco to nejaky priemerny guru hekne, ale ako info potesilo...

      • Torong
        16:44 02.05.2022

        A bude mu to k prdu, protože nesežene náhradí díly...

        A bude mu to k prdu, protože nesežene náhradí díly...

  • Studebaker
    12:35 02.05.2022
    • RiMr71
      15:11 02.05.2022

      Já asi nechápu tento druh humoru či o co jde, ale... ve mě to vzbuzuje pouze pocit trapnosti..

      Já asi nechápu tento druh humoru či o co jde, ale... ve mě to vzbuzuje pouze pocit trapnosti..

  • sgaba
    12:24 02.05.2022

    Je to strašně dlouhé, ale doporučuji:
    https://www.konzervativninovin...
    https://www.konzervativninovin...

    Je to strašně dlouhé, ale doporučuji:
    https://www.konzervativninovin...
    https://www.konzervativninovin...

    • Mortles
      13:11 02.05.2022

      To jsem už viděl u Viktora Janiše, dost se angažuje.

      To jsem už viděl u Viktora Janiše, dost se angažuje.

    • Robo
      14:37 02.05.2022

      Tohle by si měl přečíst každej . Je to vlastně děsivý , ale pomáhá nám to nahlédnout trochu do nitra Ruský duše . V podobným stavu byli i Němci před a během IIWW , ale rychle se ...Zobrazit celý příspěvek

      Tohle by si měl přečíst každej . Je to vlastně děsivý , ale pomáhá nám to nahlédnout trochu do nitra Ruský duše .
      V podobným stavu byli i Němci před a během IIWW , ale rychle se dokázali fenacifikovat . Tady to bude větší problém na delší dobu . Možná hodně delší .Skrýt celý příspěvek

  • jj284b
    12:22 02.05.2022

    https://twitter.com/RALee85/st...

    dlhsie video utoku na tie rychloclny:

    https://twitter.com/RALee85/st...

    dlhsie video utoku na tie rychloclny:

    • starej
      12:44 02.05.2022

      Nastava bojova doba dronova, i tak mala jednotka jako je Raptor ( 23t, 16m ) bude muset mit nejakou PVO ( cidlo ozareni, radar i horni polosfera + zbranovou stanici schopnou palby ...Zobrazit celý příspěvek

      Nastava bojova doba dronova, i tak mala jednotka jako je Raptor ( 23t, 16m ) bude muset mit nejakou PVO ( cidlo ozareni, radar i horni polosfera + zbranovou stanici schopnou palby do +-70°), jinak se z ni stava bombonek pro utocny dron. To "klickovani" po hladine jen zvedlo posadce zaludky pred ohnostrojem.Skrýt celý příspěvek

    • Tino
      12:55 02.05.2022

      podla mna ich rus nebudu vediet nahradit, nemaju kapacity si to vyrabat sami , bez tehcnologie , ktore su sankcionovane ,ako mnoho inej vojenskej techniky....

      podla mna ich rus nebudu vediet nahradit, nemaju kapacity si to vyrabat sami , bez tehcnologie , ktore su sankcionovane ,ako mnoho inej vojenskej techniky....

    • Badysak
      17:50 02.05.2022

      Mě překvapuje, že jsou shopni zasáhnozt stroj pohybující se téměř plnou rychlostí cca 52kmh max 89.
      https://en.wikipedia.org/wiki/...

      Mě překvapuje, že jsou shopni zasáhnozt stroj pohybující se téměř plnou rychlostí cca 52kmh max 89.
      https://en.wikipedia.org/wiki/...

Načítám diskuzi...