VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská státní vlajka (Zvětšit)

Speciální diskusní stránka o válce na Ukrajině.

Nahlásit chybu v článku


Komentáře

Zvýraznit příspěvky za posledních:
  • jj284b
    08:15 01.05.2022

    https://twitter.com/lilygrutch...

    zatial nepotvrdene z inych zdrojov, no vraj 3 vybuchy v Bryansku, pravdepodobne ropny terminal

    https://twitter.com/lilygrutch...

    zatial nepotvrdene z inych zdrojov, no vraj 3 vybuchy v Bryansku, pravdepodobne ropny terminal

  • samoempire
    08:06 01.05.2022

    Pozor na toho Kanaďana. Možná jde o psyop.
    https://twitter.com/CalibreObs...

    Pozor na toho Kanaďana. Možná jde o psyop.
    https://twitter.com/CalibreObs...

    • Janicekmac
      10:44 01.05.2022

      tak prověřoval někdo jeho foto z fronty? Já jsem třeba ty fotky co dává od chersonu nikde neviděl.

      tak prověřoval někdo jeho foto z fronty? Já jsem třeba ty fotky co dává od chersonu nikde neviděl.

  • Tino
    07:37 01.05.2022

    UA ozbrojene sily opatovne ziadaju obcanov nezverejnovat ziadne info na soc sietach pokial tieto info nepotvrdia ozbrojene sily...predcasnym zvrejnenim info o oslobonei rus lozova ...Zobrazit celý příspěvek

    UA ozbrojene sily opatovne ziadaju obcanov nezverejnovat ziadne info na soc sietach pokial tieto info nepotvrdia ozbrojene sily...predcasnym zvrejnenim info o oslobonei rus lozova + dve obce vykonali rus protiuder a zial uz je aj 1 mrtvy....mam taky pocit ze toto mieri bud na Butuzov alebo kovalenko, ale skor Butuzov ten je privelmi aktivny a aj kritizovany citatelmiSkrýt celý příspěvek

    • sgaba
      08:05 01.05.2022

      ,,predcasnym zvrejnenim info o oslobonei rus lozova"

      To jako, že si o tom osvobození, rusáci přečetli až na twitteru, to snad ne?

      ,,predcasnym zvrejnenim info o oslobonei rus lozova"

      To jako, že si o tom osvobození, rusáci přečetli až na twitteru, to snad ne?

      • samoempire
        08:08 01.05.2022

        A proč ne. Jsi ruská jednotka odejdeš z pozice. Víte jak to chodí v ruské armádě. dokonce bych si na vsadil že velení dozvědělo z médií a nahnalo tam všechno co má nohu.

        A proč ne. Jsi ruská jednotka odejdeš z pozice. Víte jak to chodí v ruské armádě. dokonce bych si na vsadil že velení dozvědělo z médií a nahnalo tam všechno co má nohu.

      • Tino
        08:21 01.05.2022

        tak to tvrdia UA, ze po zverejneni info o oslobodeni dalsich obci prisiel protiuder ...toto mimochodom nie je prvykrat ked ua ziada obcanov nezverejnovat info pretoze neoriatel ...Zobrazit celý příspěvek

        tak to tvrdia UA, ze po zverejneni info o oslobodeni dalsich obci prisiel protiuder ...toto mimochodom nie je prvykrat ked ua ziada obcanov nezverejnovat info pretoze neoriatel koriguje palbuSkrýt celý příspěvek

  • Tino
    07:21 01.05.2022
  • jj284b
    06:12 01.05.2022

    https://twitter.com/GirkinGirk...

    ZNICENE Ukrajinske Su-27...

    https://twitter.com/GirkinGirk...

    ZNICENE Ukrajinske Su-27...

    • Dovi
      07:07 01.05.2022

      A dokonce 3 kusy!

      A dokonce 3 kusy!

    • StepRebel
      07:37 01.05.2022

      Tohle mi nedelejte.. ja si fakt myslel, ze znicene… :))

      Tohle mi nedelejte.. ja si fakt myslel, ze znicene… :))

    • flanker.jirka
      08:05 01.05.2022

      zdá se mi to, nebo nenesou žádné PLŘS?

      zdá se mi to, nebo nenesou žádné PLŘS?

      • SeaWolf
        08:59 01.05.2022

        To bude jen přelet odněkud někam.

        To bude jen přelet odněkud někam.

  • stroup
    06:01 01.05.2022

    Údajné záběry dělostřeleckého přepadu při kterém zemřel ruský generálmajor Andrej ...Zobrazit celý příspěvek

    Údajné záběry dělostřeleckého přepadu při kterém zemřel ruský generálmajor Andrej Simonov..
    https://twitter.com/JimmySecUK... Skrýt celý příspěvek

    • juhelak
      07:20 01.05.2022

      Zajímavý jak ta první trefí krásně a ostatní už je plošné. Asi odlišný druh munice. Ta první mohla být Excalibur nebo něco podobného

      Zajímavý jak ta první trefí krásně a ostatní už je plošné. Asi odlišný druh munice. Ta první mohla být Excalibur nebo něco podobného

      • alter01
        07:24 01.05.2022

        Prvá bola "do plných" a ten zbytok ničil tých zajacov čo odtial prchali....aj tak by ma zaujímalo , že odkial mali informácie a hlavne GPS ?
        Možno tam bol aj Gerasimov ?

        Prvá bola "do plných" a ten zbytok ničil tých zajacov čo odtial prchali....aj tak by ma zaujímalo , že odkial mali informácie a hlavne GPS ?
        Možno tam bol aj Gerasimov ?

        • stroup
          07:46 01.05.2022

          Fámy o tom že tam zařval (nebo byl zraněn) jsem četl, i spolu v souvislosti s tím letadlem co včera letělo do Belogrodu.. Ale nic potvrzeného tak to nechávám být

          Fámy o tom že tam zařval (nebo byl zraněn) jsem četl, i spolu v souvislosti s tím letadlem co včera letělo do Belogrodu.. Ale nic potvrzeného tak to nechávám být

      • Bravo78
        08:10 01.05.2022

        BM-21 Grad, doba salvy 20 sec, 40 raket ... napočítal jsem 35 - 37 explozí.

        BM-21 Grad, doba salvy 20 sec, 40 raket ... napočítal jsem 35 - 37 explozí.

    • ImreSVK
      13:53 01.05.2022

      Co to tam ostreluju? Na stan to nevyzera, nejaky nakladak?Kontajner? Ci obrnene vozidlo?

      Co to tam ostreluju? Na stan to nevyzera, nejaky nakladak?Kontajner? Ci obrnene vozidlo?

  • StandaBlabol
    05:45 01.05.2022

    Podle Institute for the Study of War ruská ofenzíva stojí a naopak Ukrajinci vytlačují Rusy z okolí Charkova. Údajně je možné, že zkusí v příštích dnech větší ...Zobrazit celý příspěvek

    Podle Institute for the Study of War ruská ofenzíva stojí a naopak Ukrajinci vytlačují Rusy z okolí Charkova. Údajně je možné, že zkusí v příštích dnech větší protiofenzívu.

    Zajímalo by mě, jestli to všechno ještě pořád probíhá podle Putinova plánu?

    https://www.understandingwar.o... Skrýt celý příspěvek

    • greenBelt
      08:56 01.05.2022

      Pokud je to podle planu, tak ten plan je docela na hovno.

      Pokud je to podle planu, tak ten plan je docela na hovno.

  • MaminCecok
    00:42 01.05.2022

    Druhá Ka-52 kaput, zasiahnutá Stugnou-P.

    https://twitter.com/UAWeapons/...

    Druhá Ka-52 kaput, zasiahnutá Stugnou-P.

    https://twitter.com/UAWeapons/...

    • Ján Paliga
      00:55 01.05.2022

      Stugna něma analoga v calym mire... :)

      Stugna něma analoga v calym mire... :)

      • MaminCecok
        01:16 01.05.2022

        Po vojne sa o ňu dá oprávnene čakať veľký záujem.

        Po vojne sa o ňu dá oprávnene čakať veľký záujem.

      • flanker.jirka
        08:12 01.05.2022

        Technologicky to není nijak velký zázrak, jde jen o to takovou PTŘS chtít, nemá ani možnost vést útok jako topattack.

        Technologicky to není nijak velký zázrak, jde jen o to takovou PTŘS chtít, nemá ani možnost vést útok jako topattack.

        • StandaBlabol
          08:51 01.05.2022

          Jasně ani topattack ani fireandforget. Ale je to v boji prověřená a úspěšná zbraň. A zdá se, že se na Ukrajině velmi osvědčila možnost navádět střelu z bezpečné vzdálenosti od ...Zobrazit celý příspěvek

          Jasně ani topattack ani fireandforget. Ale je to v boji prověřená a úspěšná zbraň. A zdá se, že se na Ukrajině velmi osvědčila možnost navádět střelu z bezpečné vzdálenosti od místa odpalu, v krytu za terénní vlnou.Skrýt celý příspěvek

        • Ján Paliga
          23:28 01.05.2022

          Viem. Chcel som iba parafrázovať.... Svoju robotu si Stugna robí dobre a to je hlavné.

          Viem. Chcel som iba parafrázovať.... Svoju robotu si Stugna robí dobre a to je hlavné.

    • Malarkey
      07:27 01.05.2022

      Celou dobu jí ozaroval a KA vůbec nic. To tam ten.pilot točil něco na TikTok?

      Celou dobu jí ozaroval a KA vůbec nic. To tam ten.pilot točil něco na TikTok?

      • flanker.jirka
        08:12 01.05.2022

        Má ten vrtulník LWS?

        Má ten vrtulník LWS?

        • Malarkey
          08:29 01.05.2022

          Měl by mít 4x L-140 Otklik. Každopádně netuším jak to funguje, asi moc ne.

          Měl by mít 4x L-140 Otklik. Každopádně netuším jak to funguje, asi moc ne.

          • Sergej7490
            11:47 01.05.2022

            Nezachytil ozarovanie, pretoze to ziadne ozarovanie nebolo. Ten navadzaci luc je prilis slaby, velmi siroky (az 6m) a hlavne nekomzistentny vo svojej ploche. Vykresluje obrazec ...Zobrazit celý příspěvek

            Nezachytil ozarovanie, pretoze to ziadne ozarovanie nebolo. Ten navadzaci luc je prilis slaby, velmi siroky (az 6m) a hlavne nekomzistentny vo svojej ploche. Vykresluje obrazec podla ktoreho strela vie, kde sa nachadza voci priamke/osi mieriacej na ciel.
            Strela sa nenavadza luc odrazeny od ciela.Skrýt celý příspěvek

      • samoempire
        08:12 01.05.2022

        Myslím že rusové neumí odpalovat řízenou střelu pokud se vrtulník hýbe. Takže musí zůstat chvíli vyset ve vzduchu. No a tohle je výsledek. Jinak kolik stojí tento vrtulník? 20 ...Zobrazit celý příspěvek

        Myslím že rusové neumí odpalovat řízenou střelu pokud se vrtulník hýbe. Takže musí zůstat chvíli vyset ve vzduchu. No a tohle je výsledek.
        Jinak kolik stojí tento vrtulník? 20 milionů dolarů? Plus posádka. Šílená ztráta.Skrýt celý příspěvek

        • yellec
          10:34 01.05.2022

          Vikchr umí odpalovat a navádět i za pohybu, jen je to pro operátora obtížnější.

          Vikchr umí odpalovat a navádět i za pohybu, jen je to pro operátora obtížnější.

      • Storm
        08:43 01.05.2022

        Je to stejné jako s tím sestřelem ruske Mi24... Posádka zjistila že je mrtvá až když všecko zhaslo a vyrazili za světlem... Nestihli si ani pustit ze záznamu celý ...Zobrazit celý příspěvek

        Je to stejné jako s tím sestřelem ruske Mi24... Posádka zjistila že je mrtvá až když všecko zhaslo a vyrazili za světlem... Nestihli si ani pustit ze záznamu celý život...
        Evidentně ty vrtulníky prezentované na AirShow vybavené různýma fičurama nejsou v jejich rozpadajícím se letectvu standardem...
        Zajímalo by mě, zda by nějaká západní země poslala do války holý vrtulník bes SVO... Asi nééé že!!! ;)Skrýt celý příspěvek

      • yellec
        10:37 01.05.2022

        Stugna je tzv. beam riding raketa. Nehledá tečku na cíli jako např. Hellfire, nebo laserem naváděné bomby, ale čidlo na raketě se "dívá" dozadu a snaží se držet v paprsku, který ...Zobrazit celý příspěvek

        Stugna je tzv. beam riding raketa. Nehledá tečku na cíli jako např. Hellfire, nebo laserem naváděné bomby, ale čidlo na raketě se "dívá" dozadu a snaží se držet v paprsku, který míří na cíl. To má pro střelce výhodu, že ten paprsek může mít mnohem slabší výkon. Slyšel jsem spekulace, že je laser schválně příliš slabý, aby byl obtížně detekovatelný.Skrýt celý příspěvek

        • Storm
          11:14 01.05.2022

          No a co z toho co píšeš vyplýva za ponaučení?... Žádné... I kdyby LWR měli a bylo tak mizerné, že by nezaznamenalo ozáření lejzrem slabé intenzity, NEBO že by k přímému ozáření ...Zobrazit celý příspěvek

          No a co z toho co píšeš vyplýva za ponaučení?...
          Žádné...
          I kdyby LWR měli a bylo tak mizerné, že by nezaznamenalo ozáření lejzrem slabé intenzity, NEBO že by k přímému ozáření vrtulníku došlo až během finalního navedení těsně před dopadem střely, tak moderní systémy vlastní ochrany reagují už na zášleh při odpalu střely i během letu... Pak taky ještě i na rychle blížící se předmět a dokonce dokáží rozeznat jestli je cílem vlastní vrtulník, nebo jiný...Skrýt celý příspěvek

      • Inflex
        12:03 01.05.2022

        Pokud tomu rozumím tak ta střela se nenavádí na odražený laserový paprsek, ale "jede" po po naváděcím signálu z odpalovače. Signál je mnohem slabší, obtížně se to ruší, protože ...Zobrazit celý příspěvek

        Pokud tomu rozumím tak ta střela se nenavádí na odražený laserový paprsek, ale "jede" po po naváděcím signálu z odpalovače. Signál je mnohem slabší, obtížně se to ruší, protože sensory jsou vzadu a navíc to operátorovi umožňuje se střelou omezeně manévrovat, například útočit na cíl "zvrchu". Určitě to chce zručnost ale na spoustě videjí je vidět že si tím doslova čarují.Skrýt celý příspěvek

    • dusan1
      08:46 01.05.2022

      Ostávať vo vise nad bojiskom ?

      Sú tí Rusi kompletní ? : )

      Ostávať vo vise nad bojiskom ?

      Sú tí Rusi kompletní ? : )

    • Storm
      08:50 01.05.2022

      Kdo hledal nějaký pádný argument pro pořízení kvalitních vrtulníků od začátku vyvíjených jako vojenské a hlavně vybavených odovídajícím systémem vlastní obrany soudobých standardů, ...Zobrazit celý příspěvek

      Kdo hledal nějaký pádný argument pro pořízení kvalitních vrtulníků od začátku vyvíjených jako vojenské a hlavně vybavených odovídajícím systémem vlastní obrany soudobých standardů, tak tady ho má...Skrýt celý příspěvek

    • Mroz9
      09:17 01.05.2022

      Všiml si někdo, že ten terminál pro stugmu je položený ve stejném místě jako při minulém sestřelu Ka-52? ...Zobrazit celý příspěvek

      Všiml si někdo, že ten terminál pro stugmu je položený ve stejném místě jako při minulém sestřelu Ka-52?

      https://twitter.com/SputnikATO... Skrýt celý příspěvek

      • Mroz9
        09:18 01.05.2022

        Ka-50/52

        Ka-50/52

      • Malarkey
        09:37 01.05.2022

        Stejné video to není.
        https://youtu.be/5MPfwBp7LLU...
        To starší má jiné provedení ovládací stanice a je i jiný terén.

        Stejné video to není.
        https://youtu.be/5MPfwBp7LLU...
        To starší má jiné provedení ovládací stanice a je i jiný terén.

        • Mroz9
          09:51 01.05.2022

          Stejné video to určitě není. Jen si říkám jestli si Rusové vůbec vyměňují informace a co to říká o jejich neschopnosti.

          Stejné video to určitě není. Jen si říkám jestli si Rusové vůbec vyměňují informace a co to říká o jejich neschopnosti.

    • RiMr71
      10:17 01.05.2022

      ...tohle je elita ruského vrtulníkového letectva? Buď bez aktivovaného nebo ignorovaného varovného systému na ozáření? Ten operátor se ani nesnažil vést STugnu bokem a až na ...Zobrazit celý příspěvek

      ...tohle je elita ruského vrtulníkového letectva? Buď bez aktivovaného nebo ignorovaného varovného systému na ozáření? Ten operátor se ani nesnažil vést STugnu bokem a až na poslední chvíli ji stáhnout na cíl, prostě to vedl přímo na Kamov.Skrýt celý příspěvek

      • Storm
        11:20 01.05.2022

        Ještě možnost že tím nebyl vůbec vrtulník vybavený, nebo nebyl systém funkční... Možnost, že by pilot nereagoval na indikované ozáření bych vypustil... Jen blázen by visel na ...Zobrazit celý příspěvek

        Ještě možnost že tím nebyl vůbec vrtulník vybavený, nebo nebyl systém funkční...
        Možnost, že by pilot nereagoval na indikované ozáření bych vypustil... Jen blázen by visel na místě i po ozářením lejzrem... Už jen proto, že by jen blázen svítil lejzrem na bitevní vrtulník ve válce něčím jiným než zařízením pro zaměření střely že?Skrýt celý příspěvek

        • Torong
          12:42 01.05.2022

          Tak ten systém tam určitě byl a asi byl i funkční, ale při předváděné Ruské tuposti bych si tipnul, že vzhledem k tomu, že RWR dost otravně "pípá", tak prostě stlumil zvuk...

          Tak ten systém tam určitě byl a asi byl i funkční, ale při předváděné Ruské tuposti bych si tipnul, že vzhledem k tomu, že RWR dost otravně "pípá", tak prostě stlumil zvuk...

  • Jan Padesátýpátý
    00:25 01.05.2022

    V Budapešti když máte náladu demonstrovat, tak vyrazíte do ulic a svou demonstraci si vždycky ...Zobrazit celý příspěvek

    V Budapešti když máte náladu demonstrovat, tak vyrazíte do ulic a svou demonstraci si vždycky najdete
    https://www.novinky.cz/zahrani... Skrýt celý příspěvek

  • Upgrade
    23:51 30.04.2022

    Angelina Jolie musela byť urýchlene prevezená do protileteckého krytu, keď sa vo Ľvove spustili letecké ...Zobrazit celý příspěvek

    Angelina Jolie musela byť urýchlene prevezená do protileteckého krytu, keď sa vo Ľvove spustili letecké sirény.
    https://mobile.twitter.com/chr...

    Navstivila detsky liecebny ustav a internatnu skolu kadial teraz prechadzaju utecenci. Anjelina Jolie je sice velvyslankynou OSN pre utecencov ale toto bola jej sukromna iniciativa.
    https://edition.cnn.com/2022/0...

    Chcel by som vsetkym proruskym dezolatom odkazat: Ste sraci!Skrýt celý příspěvek

    • RiMr71
      10:02 01.05.2022

      ...tak na druhou stranu, ty mraky točících mobilů kterými byla obklopena by odpružily i dva tři Kalibry... Když se zhoupneš a pořádně to odpružíš v kolenou tak tě střední, opakuju ...Zobrazit celý příspěvek

      ...tak na druhou stranu, ty mraky točících mobilů kterými byla obklopena by odpružily i dva tři Kalibry... Když se zhoupneš a pořádně to odpružíš v kolenou tak tě střední, opakuju střední taktická střela nemůže ohrozit.Skrýt celý příspěvek

  • Talvi
    23:11 30.04.2022

    Co myslíte, může tohle odmítání nabrat větší rozměry ? Přece jen, už i ten nejprostší mužik není to napůl bezvědomé stvoření jako ve dvacátých letech. A mám čím dál silnější pocit, ...Zobrazit celý příspěvek

    Co myslíte, může tohle odmítání nabrat větší rozměry ? Přece jen, už i ten nejprostší mužik není to napůl bezvědomé stvoření jako ve dvacátých letech. A mám čím dál silnější pocit, že se jim prostě za tu svini z Kremlu nechce umírat. https://www.youtube.com/watch?... Skrýt celý příspěvek

    • d_mm2288
      23:23 30.04.2022

      Tak ono to odmítání už větší rozměry má. Z podobných zdrojů je vidět, že u některých jednotek dělají "otkazniki" až 40% (a největší to bude asi u těch pobitých, co se stáhli ze ...Zobrazit celý příspěvek

      Tak ono to odmítání už větší rozměry má. Z podobných zdrojů je vidět, že u některých jednotek dělají "otkazniki" až 40% (a největší to bude asi u těch pobitých, co se stáhli ze severu), protože na jedné straně vidí, že jdou na smrt, a na druhé, že jim za odmítnutí nic nehrozí - válka není, takže trestní stíhání za to nedostanou, maximálně je z armády vyhodí za porušení smlouvy. Je otázka, kolik vůbec které BTG mají lidí.
      Problém je , že tenhle problém je na ruské straně jednoduše řešitelný - Rusko vyhlásí válečný stav a mobilizaci a pod hrozbou 15 let v kolonii všechny ty, kteří odmítli jít, tam zase znova nažene. A s nimi i další desetitisíce záklaďáků a dalších.Skrýt celý příspěvek

      • jozo
        23:56 30.04.2022

        No áno. Mobilizácia asi bude nevyhnutná. Lenže mobilizácia zvýši Putinovi riziká. Bude musieť uznať, že je vojna a tým pádom ju bude môcť aj prehrať, bude musieť nasadiť taktiku z ...Zobrazit celý příspěvek

        No áno. Mobilizácia asi bude nevyhnutná. Lenže mobilizácia zvýši Putinovi riziká. Bude musieť uznať, že je vojna a tým pádom ju bude môcť aj prehrať, bude musieť nasadiť taktiku z prvej svetovej - ľudské vlny pretože na výcvik mobilizovaných reálne nemá prostriedky a ani ľudí a ani čas a to bude strašný masaker. Ďalej Putin kontroluje čomu sa v Rusku verí. Keď pôjdu na Ukrajinu bojovať Rusi a tým nemyslím Buriatov, Dagestancov, Čečencov a ostatných zúfalcov z okrajových etník tak tí keď budú vidieť realitu tak sa mu to manipulovanie s domácimi masami celé zosype ako domček z karát. Čiže na Ukrajine môže Putin stále vyhrať, ale za cenu, ktorú nebude schopný ustáť. Nukleárny útok nepredpokladám pretože to je červená čiara pre celý svet a nie preto, že by dajme tomu Čiňania ľutovali Ukrajincov, ale preto, že použiť nukleárne zbrane v konvenčnej útočnej vojne znamená prekročenie tabu použitia nukleárnych zbraní v bežných konfliktoch - čiže zrušenia paradigmy vzájomného jadrového odstrašenia a to je myslím si najviac nevýhodne pre Rusov, ktorí sa pri obrane svojho územia môžu spoliehať iba na jadrové odstrašenie.Skrýt celý příspěvek

        • Toomk
          05:46 01.05.2022

          může být, co píšeš, ale určitě bych dal i větší procenta tomu, že jsou Rusáci za ta léta tak propagandou zpracovaný (vylízaný), že se nic nesesype a oni prostě budou bojovat, ...Zobrazit celý příspěvek

          může být, co píšeš, ale určitě bych dal i větší procenta tomu, že jsou Rusáci za ta léta tak propagandou zpracovaný (vylízaný), že se nic nesesype a oni prostě budou bojovat, tuplem když se tam pohybují ty PR bojovníci a chytají a střílí ruský zběhy.Skrýt celý příspěvek

          • samoempire
            07:08 01.05.2022

            Přesně tak. Jednak propaganda a jednak oni milují svoje impérium. Ono se snažili dát na to různé nálepky ale vždy pod nálepkou carského systém, bolševiků, stalinismu, liberální ...Zobrazit celý příspěvek

            Přesně tak. Jednak propaganda a jednak oni milují svoje impérium. Ono se snažili dát na to různé nálepky ale vždy pod nálepkou carského systém, bolševiků, stalinismu, liberální demokracie je obyčejný ruský imperialismus. Ten Rusi milují tak budou za něj i bojovat.
            Plus oni nenávidí že se na někdo lépe. Proto jejích propaganda pořád ukazuje prázdné regály na západě. To rusové by se měli mít lépe jako Norové jím nevadí.Skrýt celý příspěvek

        • juhelak
          07:24 01.05.2022

          UA bude mít při mobilizaci výhodu toho náskoku ve výcviku mobilizovanych. Až by se na frontu dostali RU odvedenci tak AU odvedenci už budou mít docela zkušenosti z bojů a mnohem ...Zobrazit celý příspěvek

          UA bude mít při mobilizaci výhodu toho náskoku ve výcviku mobilizovanych. Až by se na frontu dostali RU odvedenci tak AU odvedenci už budou mít docela zkušenosti z bojů a mnohem delší výcvik za sebou.. Tam můžou být pak reálné ztráty 1:5 i vícSkrýt celý příspěvek

      • Jan Padesátýpátý
        00:32 01.05.2022

        - říct že je válka znamená přiznat že specoperacija selhala - ochota Rusů vyřvávat na netu je jiná než jít umírat na frontu - mobilizace znamená další problémy pro hospodářství - ...Zobrazit celý příspěvek

        - říct že je válka znamená přiznat že specoperacija selhala
        - ochota Rusů vyřvávat na netu je jiná než jít umírat na frontu
        - mobilizace znamená další problémy pro hospodářství
        - mobilizovaní by fungovali z velké části jako kanonenfutr (s výjimkou veteránů)
        - lze očekávat že Západ by na to nekoukal jen tak, a poměr sil by znovu nějak srovnalSkrýt celý příspěvek

        • Talvi
          01:32 01.05.2022

          Však právě, ječet na netu nebo v TV je úplně jiná věc než si otírat z obličeje střeva chlapa, co stál vedle tebe nebo poslouchat řev osádky, co hoří zaživa v plechový piksle ... to ...Zobrazit celý příspěvek

          Však právě, ječet na netu nebo v TV je úplně jiná věc než si otírat z obličeje střeva chlapa, co stál vedle tebe nebo poslouchat řev osádky, co hoří zaživa v plechový piksle ... to ti pak rychle dojde, že s tebou načálstvo vyjebává .. to samé použití JZ - i ty řvoucí idioti ala Solovjov mají děti a ženy.Skrýt celý příspěvek

          • zenker
            06:53 01.05.2022

            ja doufal, ze se ne, ze se jedna o slepou vyvojovou vetev

            ja doufal, ze se ne, ze se jedna o slepou vyvojovou vetev

          • raven66
            13:16 01.05.2022

            Zenker nie, ta jebnutost sa dedi z degeneracie na degeneraciu a ocistuje genom iba vo vojnach, ktore jeho drzitelia nepreziju.

            Zenker nie, ta jebnutost sa dedi z degeneracie na degeneraciu a ocistuje genom iba vo vojnach, ktore jeho drzitelia nepreziju.

      • lukas000
        08:55 01.05.2022

        Jak uz jsem psal, vetsina rodin v ruskych modernich bohatsich mestech ma jedno nebo dve deti, tz. max jednoho syna, tyhle lidi zaroven maji lepsi predtsavu jak operace opravdu ...Zobrazit celý příspěvek

        Jak uz jsem psal, vetsina rodin v ruskych modernich bohatsich mestech ma jedno nebo dve deti, tz. max jednoho syna, tyhle lidi zaroven maji lepsi predtsavu jak operace opravdu probiha a nebude se jim libit ze jejich jedine dite se ma jit nechat zabit. Nadruhou stranu i pri mobilizaci se tihle nejspise bez problemu vyplati.Skrýt celý příspěvek

        • Jan Padesátýpátý
          13:00 01.05.2022

          jo, včera někde psali jak vysoký je úplatek pro odvodového komisaře, nebyla to vysoká částka

          jo, včera někde psali jak vysoký je úplatek pro odvodového komisaře, nebyla to vysoká částka

        • raven66
          13:17 01.05.2022

          Aspon bude mat prevazne muzska populacia v Cine konecne dostupne nevesty.

          Aspon bude mat prevazne muzska populacia v Cine konecne dostupne nevesty.

    • Tino
      08:34 01.05.2022

      myslim, ze ak to zapad mysli vazne s ua a veri ze rus budu mobilizovat musi byt ua pripravena na moment ked sa zapoja masivne jednotky odvedene v mobilizacii..(o znamena ua budu ...Zobrazit celý příspěvek

      myslim, ze ak to zapad mysli vazne s ua a veri ze rus budu mobilizovat musi byt ua pripravena na moment ked sa zapoja masivne jednotky odvedene v mobilizacii..(o znamena ua budu musiet spijenci dodat efektivnejsie pvo, mozno aj so zapad obsluhou a lietadla...hafo tazkych zbrani, municie phm , etcn ect...ta pomoc bude musiet byt fakt masivna, v orovnani s tym co teraz neporovnatelne masivnejsiaSkrýt celý příspěvek

      • Harvest
        08:58 01.05.2022

        Dúfam, že tie spravy o F16 pre UA su pravdivé. Aj keď moc tomu nedávam.

        Dúfam, že tie spravy o F16 pre UA su pravdivé. Aj keď moc tomu nedávam.

        • Upgrade
          10:07 01.05.2022

          Od zaciatku tu pisem, ze Ukrajinci dostanu vsetko co potrebuju, aby vyhrali. Inak by cela ta pomoc nedavala zmysel. Bolo by to ako postavit dom ale nepostavit strechu.

          Od zaciatku tu pisem, ze Ukrajinci dostanu vsetko co potrebuju, aby vyhrali. Inak by cela ta pomoc nedavala zmysel. Bolo by to ako postavit dom ale nepostavit strechu.

    • Jirosi
      11:23 01.05.2022

      Otázkou je zda by jim vůbec mobilizace pomohla, když mají problémy dělat operaci malého rozsahu. Při větší operaci, by se jen znásobily problémy, ale reálná síla by ...Zobrazit celý příspěvek

      Otázkou je zda by jim vůbec mobilizace pomohla, když mají problémy dělat operaci malého rozsahu. Při větší operaci, by se jen znásobily problémy, ale reálná síla by poklesla.

      Logistika je zásadní probléme.Skrýt celý příspěvek

  • ABC123
    23:10 30.04.2022

    Britský minister obrany Ben Wallace povedal, že si myslí, že ruský prezident Vladimir Putin oficiálne vyhlási vojnu Ukrajine počas prehliadky 9. mája – krok, ktorý by priviedol ...Zobrazit celý příspěvek

    Britský minister obrany Ben Wallace povedal, že si myslí, že ruský prezident Vladimir Putin oficiálne vyhlási vojnu Ukrajine počas prehliadky 9. mája – krok, ktorý by priviedol ďalších záložníkov alebo „potravu pre delá“.

    https://mobile.twitter.com/YWN... Skrýt celý příspěvek

  • ABC123
    22:42 30.04.2022

    Snímky Sentinel-2 z Gadžjeva z 27. apríla ukazujú, že v tom čase bolo pravdepodobne vedľa seba 5 x SSBN. Toto je ďalší indikátor toho, že ruské SSBN naďalej fungujú podľa bežných ...Zobrazit celý příspěvek

    Snímky Sentinel-2 z Gadžjeva z 27. apríla ukazujú, že v tom čase bolo pravdepodobne vedľa seba 5 x SSBN. Toto je ďalší indikátor toho, že ruské SSBN naďalej fungujú podľa bežných predvojnových vzorov, napriek všetkým šialeným rečiam prichádzajúcim z Moskvy. Platia bežné upozornenia.

    https://mobile.twitter.com/The... Skrýt celý příspěvek

    • samoempire
      08:16 01.05.2022

      Tady bych viděl tlak Číny. Pohyb s jadernými zbraněmi vyděsí nejenom západ ale i Čínu nebo Indií.

      Tady bych viděl tlak Číny. Pohyb s jadernými zbraněmi vyděsí nejenom západ ale i Čínu nebo Indií.

  • ABC123
    22:35 30.04.2022

    Nieco sa chysta v ciermon mori. V Rumunsku vysoka premavka... Tu je niekoľko dôvodov prečo - ✈️Veľa vojenských lietadiel prichádza a odchádza z južného Rumunska za ...Zobrazit celý příspěvek

    Nieco sa chysta v ciermon mori. V Rumunsku vysoka premavka...

    Tu je niekoľko dôvodov prečo -

    ✈️Veľa vojenských lietadiel prichádza a odchádza z južného Rumunska za posledných 12 hodín.
    Skrýt celý příspěvek

      • samoempire
        08:14 01.05.2022

        Podle mého názoru Rusové chtějí skutečně otevřít druhý front v Moldávii. No a Rumunsko a ostatní nechtějí se na dívat se založenými rukami. Nikdo už nebude věřit Rusům že blafuji.

        Podle mého názoru Rusové chtějí skutečně otevřít druhý front v Moldávii. No a Rumunsko a ostatní nechtějí se na dívat se založenými rukami. Nikdo už nebude věřit Rusům že blafuji.

    • Fiagy
      09:02 01.05.2022

      Třeba 7.5. napadne ( přijde osvobodit Podněstří a Moldávii ) . Bude doufat, že Moldávie požádá NATO o pomoc a 9.5 z mauzolea ohlásí napadení ruska aliancí a vyhlásí válku. Jednotky ...Zobrazit celý příspěvek

      Třeba 7.5. napadne ( přijde osvobodit Podněstří a Moldávii ) . Bude doufat, že Moldávie požádá NATO o pomoc a 9.5 z mauzolea ohlásí napadení ruska aliancí a vyhlásí válku. Jednotky z přehlídky na konci náměstí nastoupí na náklaďáky a pofrčí rovnou na frontu. A čumilové budou hned odvedení k výcviku :-)Skrýt celý příspěvek

  • ABC123
    22:32 30.04.2022

    Ruský Tupolev Tu-154M. Reg : 64280 223. letovej jednotky štátnej leteckej spoločnosti práve pristálo v Belgorode. Letisko Belgorod a okolitý vzdušný priestor majú byť momentálne ...Zobrazit celý příspěvek

    Ruský Tupolev Tu-154M. Reg : 64280 223. letovej jednotky štátnej leteckej spoločnosti práve pristálo v Belgorode. Letisko Belgorod a okolitý vzdušný priestor majú byť momentálne uzavreté...
    Žeby Gerasimov?...

    https://mobile.twitter.com/OSI... Skrýt celý příspěvek

    • d_mm2288
      22:47 30.04.2022

      Gerasimov by se spíš snažil dorazit nenápadně. Spíš bych řekl, že rychlá reakce Moskvy na zničení velitelství vojsk pod Izjumem, o kterém mluvil Arestovič. Jestli je to pravda, ...Zobrazit celý příspěvek

      Gerasimov by se spíš snažil dorazit nenápadně.
      Spíš bych řekl, že rychlá reakce Moskvy na zničení velitelství vojsk pod Izjumem, o kterém mluvil Arestovič. Jestli je to pravda, tak Rusové budou potřebovat jednat rychle, aby obnovili kontrolu nad vojsky v oblasti.Skrýt celý příspěvek

    • Praskot
      22:50 30.04.2022

      Jedou pro zbytky předsunutého stanoviště. Mrtvá generalita potřebuje důstojný odvoz.

      Jedou pro zbytky předsunutého stanoviště. Mrtvá generalita potřebuje důstojný odvoz.

  • TN12
    22:17 30.04.2022

    Fotky z interiéru mariupolského divadla. Text nečtěte, je to z Komsomolské pravdy: https://www.kp.ru/daily/27387/...

    Fotky z interiéru mariupolského divadla. Text nečtěte, je to z Komsomolské pravdy: https://www.kp.ru/daily/27387/...

  • bently
    22:11 30.04.2022

    Dnešní hlt zkysleného ruškého bořšče z ria.ru. Dobrou chuť! Masky jsou pryč: Západ odhalil svou nacistickou povahu Západ ničí pomníky sovětských vojáků. Dělá to dlouhodobě, ...Zobrazit celý příspěvek

    Dnešní hlt zkysleného ruškého bořšče z ria.ru. Dobrou chuť!

    Masky jsou pryč: Západ odhalil svou nacistickou povahu

    Západ ničí pomníky sovětských vojáků. Dělá to dlouhodobě, důsledně, snaží se vymazat památku na ně - hrdiny a ochránce světa před nacismem. Ale teprve teď, toto chladné jaro 2022, se Západu ulevilo: teď se nemusí stydět. Ničení pomníků všeho sovětského (a sovětského v Evropě je především vojenská sláva a udatnost) z nedůstojné, okrajové akce schválené ultrapravicí, nacionalisty, potomky nacistů, z akce, která byla údajně provedena pod tlakem jakýsi druh veřejnosti: směrem k volbám, na žádost obcí, se z vůle jednotlivých špatných politiků stala oficiální politická linie. Jak otevřeně přiznal polský premiér Mateusz Morawiecki: „To, co se dříve nazývalo rusofobie, je dnes již mainstream, dnes je to již přijímáno jako důkaz."
    (...)
    V Polsku a pobaltských státech byly po mnoho let testovány ty neonacistické praktiky a významy, které se nyní stávají běžnou evropskou normou ve vztahu k výkonu sovětského vojáka, výsledkům druhé světové války, hodnocení role Hitlera, německého nacismu, ukrajinského etnonacismu. To, co se ještě před 30 lety zdálo jako neslýchané rouhání, se zde stalo kulturou všedního dne a pak klidně pochodovalo celou Evropou.
    (...)
    Západ zjevně chtěl znovu nastolit druhou světovou válku a změnit mapu Evropy po dlouhou dobu. Dokázal to pokojně [po rozpadu sovětského bloku], vyřadil mnoho zemí z vlivu SSSR a zařídil v Evropě přesně to, co vždy chtěl: systém loutkových proamerických režimů a demontáž velkých nezávislých států (Jugoslávie). V důsledku studené války a roku 1991 byl Západ schopen realizovat téměř celý tento plán – nastolit kontrolu nad evropským kontinentem. Zůstalo jen Rusko.
    Můžeme opakovat - nejde jen o agresivní revanšistické Rusko, ale o Evropskou říši, která chtěla zopakovat tažení na východ, získat zdroje pro své potřeby a po cestě využít Slovany.

    Šéf evropské diplomacie Josep Borrell byl velmi upřímný: "Tato válka musí být vyhrána na bitevním poli." Šéfe diplomacie, to je důležité. Znamená to, že vítězství v roce 1945 nad celou evropskou mašinérií je tak bolestně zranilo a vyděsilo, že byla potřeba pomsta. (Spojenci se připojili v úplném finále, v roce 1944, kdy byl jasný výsledek bitvy, a předtím přesvědčili Británii a Spojené státy , aby otevřely druhou frontu, mimochodem, včetně hlasů vlastenecké inteligence SSSR). Musíme přehrát ruského Ivana. Za tímto účelem se Rus Ivan z Kyjeva proměnil v nacistu, který nyní musí vyhrát tuto bitvu s Východem pro Západ.

    Je to důmyslný plán. A neříkej, že špatný. Rusy nelze porazit na bitevním poli, ale lze je oklamat. Tím, že jim řeknete, že by měla být zničena Berlínská zeď, že SSSR by měl být rozpuštěn nebo že Rusové jsou Ukrajinci, kteří potřebují krajkové kalhotky a bezvízový styk. Západ vzal v úvahu chyby minulosti.
    Mezitím je v tom, co se děje, obzvláště důležitá věc. V osvobozených městech se objevují ruští vojáci a tam především zapalují Věčný plamen, starají se o opuštěný pomník sovětským vojákům a oživují vzpomínku na Vítězství.
    Toto je klíčový moment konfrontace, na památku Vítězství z roku 1945 – klíč k současnosti. Pokud předci našich chlapů dokázali porazit nacismus, pak je to v zásadě v lidských silách. To je velká zbraň historické korektnosti a paměti.
    A paměť se ukázala být dlouhá - jak pro nás, tak pro naše nepřátele.

    https://ria.ru/20220430/zapad-... Skrýt celý příspěvek

    • Jan Padesátýpátý
      23:19 30.04.2022

      Rusko je čisté krystalické zlo. Až doteď jsem si nemyslel, že je to možné, vždycky jsem si myslel že je to nějak namixované.

      Nazývat to "Mordorem" opravdu sedí

      Rusko je čisté krystalické zlo. Až doteď jsem si nemyslel, že je to možné, vždycky jsem si myslel že je to nějak namixované.

      Nazývat to "Mordorem" opravdu sedí

    • Lars
      23:25 30.04.2022

      Je fascinující, jaké dalekosáhlé závěry se dají vyvodit z faktu, že bývalé země východního bloku likvidují sochy sovětů. A je zarážející, že 1945 už je prezentováno jako vítězství ...Zobrazit celý příspěvek

      Je fascinující, jaké dalekosáhlé závěry se dají vyvodit z faktu, že bývalé země východního bloku likvidují sochy sovětů.

      A je zarážející, že 1945 už je prezentováno jako vítězství nad celou Evropou, potažmo nad Západem. Ted teď údajně bude chtít začít znovu oslavovat Hitlera a zvrátit Norimberské procesy. Neuvěřitelný blábol.Skrýt celý příspěvek

      • samoempire
        07:12 01.05.2022

        Rusům hráblo.

        Rusům hráblo.

  • Upgrade
    22:05 30.04.2022

    Nemecke PzH 2000 a M270 na vagonoch. Tuna nizsie je prispevok, ze niekto z DE sa chysta na Ukrajinu, tak snad.
    https://twitter.com/AZmilitary...

    Nemecke PzH 2000 a M270 na vagonoch. Tuna nizsie je prispevok, ze niekto z DE sa chysta na Ukrajinu, tak snad.
    https://twitter.com/AZmilitary...

    • flanker.jirka
      22:11 30.04.2022

      Na Ukrajinu to musí jít bez označení, fotky techniky s trámovými kříži na ukrajině by mohly přepnout ruské mozky ještě do horšího módu. Jde o označení státu NATO.

      Na Ukrajinu to musí jít bez označení, fotky techniky s trámovými kříži na ukrajině by mohly přepnout ruské mozky ještě do horšího módu. Jde o označení státu NATO.

      • d_mm2288
        23:26 30.04.2022

        tak holt řeknou, že to tam namaloval Azov nebo Pravý sektor.

        tak holt řeknou, že to tam namaloval Azov nebo Pravý sektor.

      • Marlow
        00:08 01.05.2022

        Horsiho modu? Jak to mohou mit horsi?

        Horsiho modu? Jak to mohou mit horsi?

    • Mortles
      22:11 30.04.2022

      No, nemají jezdit s prázdnou :D

      No, nemají jezdit s prázdnou :D

    • jj284b
      22:14 30.04.2022

      stare video.. z 2018

      stare video.. z 2018

      • Upgrade
        22:22 30.04.2022

        skoda

        skoda

    • mspe
      22:16 30.04.2022

      Nevím nevím. Vozy mají na sobě německé znaky. Kdyby to mělo jít na UA, tak by je asi už zamalovali.

      Nevím nevím. Vozy mají na sobě německé znaky. Kdyby to mělo jít na UA, tak by je asi už zamalovali.

    • Scotty
      23:24 30.04.2022

      Tohle video už je staré.

      Tohle video už je staré.

  • jj284b
    22:03 30.04.2022

    https://twitter.com/JulianRoep...

    tak ja vam neviem...

    https://twitter.com/JulianRoep...

    tak ja vam neviem...

    • Upgrade
      22:07 30.04.2022

      Tiez som to videl. Predpokldam ze to maju len ako cislovanie. Tak dementni predsa nemozu byt ani Rusi.

      Tiez som to videl. Predpokldam ze to maju len ako cislovanie. Tak dementni predsa nemozu byt ani Rusi.

    • Mortles
      22:10 30.04.2022

      Nevim jestli to dělaj naschvál nebo jsou jenom blbý, ale PR je to teda za všechny prachy.

      Nevim jestli to dělaj naschvál nebo jsou jenom blbý, ale PR je to teda za všechny prachy.

    • flanker.jirka
      22:13 30.04.2022

      fotografie z nácviku na jejich přehlídky, označení je z výcvikových důvodů.

      fotografie z nácviku na jejich přehlídky, označení je z výcvikových důvodů.

    • Irving
      22:38 30.04.2022

      Ten design se teda opravdu moc nepovedl. Nebo najali ukrajinského návrháře se smyslem pro humor.

      Ten design se teda opravdu moc nepovedl. Nebo najali ukrajinského návrháře se smyslem pro humor.

    • Ján Paliga
      01:22 01.05.2022

      Veď je to evidentné aj v tvíte nižšie... :)

      https://twitter.com/Mars_FM13/...

      Veď je to evidentné aj v tvíte nižšie... :)

      https://twitter.com/Mars_FM13/...

      • samoempire
        07:14 01.05.2022

        Oni si z nás dělají prdel. Jako skutečně. Oni ví že jdou fašismus ale chtějí nad ponížit. Lžou nám to očí. Jinak návštěva tajemníka in v Moskvě bylo něco. Lavrov by měl přidán na ...Zobrazit celý příspěvek

        Oni si z nás dělají prdel. Jako skutečně. Oni ví že jdou fašismus ale chtějí nad ponížit. Lžou nám to očí. Jinak návštěva tajemníka in v Moskvě bylo něco. Lavrov by měl přidán na sankční seznam. To není diplomat ale mafián.Skrýt celý příspěvek

  • bently
    21:48 30.04.2022

    Nebezpečná literatura: Předsedkyně kulturního výboru Státní dumy Jelena Jampolská na internetu kritizovala knihkupectví, která nadále prodávají díla autorů, kteří se vyslovili ...Zobrazit celý příspěvek

    Nebezpečná literatura: Předsedkyně kulturního výboru Státní dumy Jelena Jampolská na internetu kritizovala knihkupectví, která nadále prodávají díla autorů, kteří se vyslovili proti válce (například Boris Akunin, Dmitrij Bykov, Leonid Parfenov a Dmitrij Gluchovskij). Příspěvek byl přetištěn v oficiálních novinách ruského parlamentu a vyvolal diskusi o možnosti literární cenzury v Rusku.

    https://meduza.io/en/live/2022...

    Jen houšť putináčovci! Je skoro až ostudné, že obyčejní lidé mohou celé 2 měsíce po začátku blitzkriegu s názvem "speciální operace" v knihkupectvích stále koupit díla zakázaných autorů!
    No tak, cenzuru umíte i líp a dokonaleji; ostatně i pálení knih už si lidstvo nesčetněkrát vyzkoušelo. Good luck!Skrýt celý příspěvek

    • demagog
      22:43 30.04.2022

      "Je skoro až ostudné, že obyčejní lidé mohou celé 2 měsíce po začátku blitzkriegu s názvem "speciální operace" v knihkupectvích stále koupit díla zakázaných autorů!" Tak tak, u ...Zobrazit celý příspěvek

      "Je skoro až ostudné, že obyčejní lidé mohou celé 2 měsíce po začátku blitzkriegu s názvem "speciální operace" v knihkupectvích stále koupit díla zakázaných autorů!"

      Tak tak, u nas su hlavne spravy uz davno vypnute, Maju sa co ucit.Skrýt celý příspěvek

      • Upgrade
        22:48 30.04.2022

        Cloveka z hlavnych sprav maju na videu ako prijma prachy od ruskeho verbovaca. Si fakt myslite ze to, comu vy hovorite liberalli, su uplni debili?

        Cloveka z hlavnych sprav maju na videu ako prijma prachy od ruskeho verbovaca. Si fakt myslite ze to, comu vy hovorite liberalli, su uplni debili?

        • demagog
          23:00 30.04.2022

          Ja si hlavne myslim ze v demokratickom a pravnom state mal o tom rozhodnut sud.

          Ja si hlavne myslim ze v demokratickom a pravnom state mal o tom rozhodnut sud.

          • Upgrade
            23:08 30.04.2022

            A do rozhodnutia sudu nechame pachatelov pachat trestnu cinnost, lebo mame demokraciu. Ste asi tiez uverili vlastnej propagande o zdegenorovanosti liberalnej demokracie.

            A do rozhodnutia sudu nechame pachatelov pachat trestnu cinnost, lebo mame demokraciu. Ste asi tiez uverili vlastnej propagande o zdegenorovanosti liberalnej demokracie.

          • Janicekmac
            23:14 30.04.2022

            tady nám asi někdo dva měsíce spal...

            tady nám asi někdo dva měsíce spal...

          • demagog
            23:20 30.04.2022

            Aj na to sa pamata, hovori sa tomu predbezne opatrenie a vynasa ho sudca. Idealy su preto idealy lebo ich dodrziavanie nieco stoji. Bohuzial skupina ludi ktora tu v zaujme ochrany ...Zobrazit celý příspěvek

            Aj na to sa pamata, hovori sa tomu predbezne opatrenie a vynasa ho sudca.

            Idealy su preto idealy lebo ich dodrziavanie nieco stoji. Bohuzial skupina ludi ktora tu v zaujme ochrany "vyssieho dobra" zavadza rovnake sposoby ako v rusku ma cim dalej tym vacsiu podporu...Skrýt celý příspěvek

          • Pavel 1
            00:36 01.05.2022

            Já si hlavně myslím, že nedodržování pravidel (např. pravidel CZ.NIC) je dostatečný důvod k postihu.

            Já si hlavně myslím, že nedodržování pravidel (např. pravidel CZ.NIC) je dostatečný důvod k postihu.

          • Upgrade
            01:03 01.05.2022

            demagog: A odkial mate, ze nic take ako predbezne opatrenie nebolo vydane a ze ich zrusil niekto len tak, ako v Rusku?

            demagog: A odkial mate, ze nic take ako predbezne opatrenie nebolo vydane a ze ich zrusil niekto len tak, ako v Rusku?

          • Ján Paliga
            01:27 01.05.2022

            V demokratickom a právnom štáte v prvom rade médiá majú dodržiavať etický kódex a nepísať manipulácie a klamstvá.... Médiá, ktoré to nedodržiavali sa čudujú, že im obmedzia ...Zobrazit celý příspěvek

            V demokratickom a právnom štáte v prvom rade médiá majú dodržiavať etický kódex a nepísať manipulácie a klamstvá.... Médiá, ktoré to nedodržiavali sa čudujú, že im obmedzia prístup?

            Ozaj, zasa až takí nedostupní nie sú, kolegovia si to cez nejaké stránky pozerajú.... Určite aj ty... Tak čo teda plačeš?Skrýt celý příspěvek

      • Pavel 1
        00:34 01.05.2022

        ANo, u vás už jsou televize Doˇžď, Novaja Gazeta, vysílání BBC v ruštině atd, atp. dávno vypnuté.

        ANo, u vás už jsou televize Doˇžď, Novaja Gazeta, vysílání BBC v ruštině atd, atp. dávno vypnuté.

    • Ján Paliga
      01:23 01.05.2022

      Už čakám, že sa budú knihy barbarsky aj páliť.... Neviete, čo mi to pripomína? ;)

      Už čakám, že sa budú knihy barbarsky aj páliť.... Neviete, čo mi to pripomína? ;)

Načítám diskuzi...