VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • roboSE
    20:23 22.12.2022

    Donecký útok na hotel sa vyvíja s následkami ďalej. https://msk1.ru/text/incidents... Asistent Dmitrije Rogozina zemřel během ostřelování v Doněcku, během ...Zobrazit celý příspěvek

    Donecký útok na hotel sa vyvíja s následkami ďalej.

    https://msk1.ru/text/incidents...

    Asistent Dmitrije Rogozina zemřel během ostřelování v Doněcku, během kterého byl zraněn sám bývalý šéf Roskosmosu.


    Ostatní členové jeho skupiny utrpěli zranění různé závažnosti.

    V důsledku ostřelování doněcké restaurace "Shesh-Besh", ve které byl Dmitrij Rogozin, byl zabit jeho asistent. Sám exšéf Roskosmosu to oznámil zveřejněním příspěvku na své stránce na VKontakte.

    „Zemřel můj soudruh a asistent Michail Bridasov, bývalý důstojník speciálních sil,“ píše Dmitrij Rogozin.

    Podle exšéfa Roskosmosu utrpěli další členové jeho skupiny zranění různé závažnosti.

    „Tři z nich jsou v kritickém stavu. Kus šrapnelu mi probodl pravé předloktí a zabodl se do krčních obratlů. Lékaři přemýšlejí, zda a jak operovat. Až se zlepším, vrátím se dopředu. Pomstím chlapy,“ napsal.

    Jak řekl Rogozinův asistent agentuře RIA Novosti, politik byl zraněn do zad a hospitalizován, nyní není v ohrožení života. Sám Rogozin zhodnotil svůj stav po zranění jako uspokojivý. Úlomek, který se politikovi dostal do páteře, nelze podle lékařů odstranit.Skrýt celý příspěvek

    • roboSE
      20:50 22.12.2022

      No jo, vďaka Zelenskyjmu v Bachmutu musel aj Šojgu dnes na frontu, ale nepovedali kde... Čím si to zaslúžil? https://www.nn.ru/text/world/2... Podle generálního ...Zobrazit celý příspěvek

      No jo, vďaka Zelenskyjmu v Bachmutu musel aj Šojgu dnes na frontu, ale nepovedali kde... Čím si to zaslúžil?

      https://www.nn.ru/text/world/2...

      Podle generálního štábu se frontová linie v bojové zóně protáhla na 815 kilometrů
      Náčelník generálního štábu ozbrojených sil RF Valerij Gerasimov uvedl, že v současné době se frontová linie v bojové zóně táhla na 815 kilometrů. Takové údaje oznámil na brífinku 22. prosince.

      „Vzhledem k probíhajícím opatřením k budování bojových schopností uskupení vojsk se situace na frontě stabilizovala, hlavní úsilí ruských jednotek se soustředí na ovládnutí celého území DLR,“ řekl Gerasimov.

      Uvedl také, že za celou dobu NMD ruská armáda „zasáhla 1300 kritických cílů“ z ukrajinské strany.

      „To umožnilo výrazně snížit bojový potenciál ukrajinských ozbrojených sil, narušit systém velení a řízení, paralyzovat práci vojensko-průmyslového komplexu a výrazně zkomplikovat vojenskou dopravu,“ cituje Gerasimov Interfax.

      Šojgu prověřil jednotky seskupení ruských ozbrojených sil v zóně NVO
      Ruský ministr obrany Sergej Šojgu kontroloval jednotky seskupení ruských ozbrojených sil v zóně speciální operace. Podle ministerstva obrany vedoucí odboru prověřoval životní podmínky personálu, stav vojenské techniky na místech dočasného nasazení vojenských jednotek, jak je organizována zdravotnická podpora vojenského personálu ve vybavené zdravotnické jednotce. v terénu, co se děje se zásobami léků a zdravotnického vybavení. Sergej Šojgu také upozornil na udržování teploty v zemljankách.Skrýt celý příspěvek

      • HumInt
        21:11 22.12.2022

        "Sergej Šojgu také upozornil na udržování teploty v zemljankách" znamená, že príliš veľa vojakov zmrzlo skôr, ako sa vôbec zapojili do bojov.

        "Sergej Šojgu také upozornil na udržování teploty v zemljankách" znamená, že príliš veľa vojakov zmrzlo skôr, ako sa vôbec zapojili do bojov.

        • Theokotos
          02:11 23.12.2022

          Hodně dobré je také: „Vzhledem k probíhajícím opatřením k budování bojových schopností uskupení vojsk se situace na frontě stabilizovala, hlavní úsilí ruských jednotek se soustředí ...Zobrazit celý příspěvek

          Hodně dobré je také:
          „Vzhledem k probíhajícím opatřením k budování bojových schopností uskupení vojsk se situace na frontě stabilizovala, hlavní úsilí ruských jednotek se soustředí na ovládnutí celého území DLR,“ řekl Gerasimov.
          Jinými slovy, náčelník ruského generálního štábu oficiálně prezentuje jako úspěch, že se nyní fronta nehroutí.
          Tedy, při takové zprávě se musí hruď každého hrdého prorežimního Rusa dmout pýchou.Skrýt celý příspěvek

  • bently
    19:44 22.12.2022

    Mark Galeotti: Putinův planý sen o silnější armádě Kdo potřebuje Santu, když má Vladimira Putina? Ruský prezident slíbil své armádě "vše, co potřebuje", a navíc půl milionu ...Zobrazit celý příspěvek

    Mark Galeotti: Putinův planý sen o silnější armádě

    Kdo potřebuje Santu, když má Vladimira Putina? Ruský prezident slíbil své armádě "vše, co potřebuje", a navíc půl milionu mužů. Na jedné straně to představuje další militarizaci státu - ale zároveň je to nedosažitelné a pravděpodobně jde o špatné pochopení poučení z války na Ukrajině.

    Zatímco Volodymyr Zelenskyj sklízel ovace v americkém Kongresu, Putin byl zalezlý se svými vojenskými veliteli. Neměl náladu být za lakotu a prohlásil, že pro armádu neexistují žádná "finanční omezení" a že "země a vláda dá vše, o co armáda požádá". Všechno.

    Ruské vojáky nazval "hrdiny" a potvrdil to, co se předpokládalo, tj. že polovina ze 150 000 mobilizovaných ruských záložníků ještě nebyla nasazena na bojiště, ale že se cvičí a vybavují jednotky připravené na jarní ofenzívu. To však zjevně nestačí, a proto také schválil návrh ministra obrany Sergeje Šojgua na zvýšení počtu ozbrojených sil o necelých 500 000 na 1,5 milionu, včetně dalších 300 000 dobrovolníků, tzv. kontraktniků. (Ruská armáda má v současné době 1,15 milionu příslušníků, ale její skutečná síla je nižší než milion).

    Šojgu ve svém projevu nastínil rozsáhlou řadu změn, které přesahují rozšíření armády. Navrhl posunutí věkového rozpětí pro státní službu z 18-27 let na 21-30 let, ale také výraznou reorganizaci. Odvrátil reformy, které sám zavedl, když se v roce 2012 stal ministrem, a které učinily z menších a pružnějších brigád základní stavební kámen armády, a chce zřídit nebo znovu vytvořit plně 22 nových divizí, z toho deset od nuly.

    Některé z těchto reforem se zdají být smysluplné. Struktura založená na brigádách odrážela tehdejší předpoklad, že Rusko nebude vést "velké války", ale spíše menší mise zaměřené na projekci síly. Divize jsou mnohem vhodnější pro velké konflikty, jako je například probíhající konflikt na Ukrajině. Zatím se však jedná v podstatě o reformu na papíře. Putin může přislíbit neomezené financování, ale vzhledem k tomu, že výdaje na obranu již vzrostly ve srovnání let 2022 a 2023 o třetinu, budou existovat praktické limity. A co víc, i kdyby se peníze na výcvik, ubytování a vybavení těchto vojáků našly, odkud se všichni tito vojáci navíc vezmou?

    Cíl nabrat dalších více než 290 000 kontraktniků se zdá být nesmírně optimistický. Ti nesou hlavní tíhu bojů na Ukrajině a utrpěli desítky tisíc ztrát. Pro mladé muže v relativně chudých regionech, jako je Dagestán a Burjatsko, se vojenská kariéra zdála být lákavou možností - až do války. Nyní se ukazuje, že navzdory masivní propagační kampani je obtížné najít dostatek nových rekrutů, aby se vyrovnaly ztráty, natož aby se rozšířily ozbrojené síly.

    Pokud se má armáda rozrůst, bude to pravděpodobně muset být na základě branné povinnosti. Posunutí doby odvodní způsobilosti je jedním z triků, jak obejít hlavní důvod, na jehož základě se potenciální rekruti mohou vyhnout státní službě: odklad školní docházky. Mladí muži směřující k vysokoškolskému studiu si mohou odložit státní službu, a pokud budou pokračovat ve studiu až do svých 28 let, budou osvobozeni od odvodové povinnosti zcela. Poněkud obtížnější bude vyhnout se vojenské službě až do 31 let.

    Vojenská hodnota branců na 12 měsíců je však často dost omezená. Většina ruských důstojníků počítá s tím, že po započtení výcviku a zařazení do terénu a pak posledního měsíce, kdy takzvaní dembelíci odpočítávají dny do demobilizace, jsou reálně použitelní jen tři až čtyři měsíce. To pomáhá vysvětlit, proč se šíří zvěsti, že odvody budou prodlouženy na 18 nebo dokonce 24 měsíců, což povede ke zkušenému a početnějšímu odvodnímu fondu.

    Putin se zatím drží zpátky s povoláváním branců do války, protože si je vědom nevyhnutelného odporu veřejnosti. Přes všechna jeho tvrzení, že "nehodláme naši zemi militarizovat", se však Rusko pod tlakem války stále více podobá Sovětskému svazu, autoritářskému státu, kde mají potřeby vedení války absolutní přednost před zájmy obyvatelstva.

    I tak ale návrhy jako nábor dalších několika divizí výsadkářů, když stávající síly utrpěly ve válce zničující ztráty, nebo zavádění moderních přesně naváděných raket, když Rusku chybí mikročipy, jednoduše postrádají důvěryhodnost. Putin si sice může namlouvat, že jeho armáda vyjde z boje silnější než kdykoli předtím a nikdo v Moskvě se ho neodváží zpochybňovat, ale Kyjev na bojišti ukazuje, proč se tak nestane.

    https://www.spectator.co.uk/ar... Skrýt celý příspěvek

    • Jirosi
      09:54 23.12.2022

      Jediné zajímavé na tom je, že přiznali odeslání cca 150tis tzn. Poloviny mobilizovanych na frontu.
      Tomu říkám spotřeba masa.

      Jediné zajímavé na tom je, že přiznali odeslání cca 150tis tzn. Poloviny mobilizovanych na frontu.
      Tomu říkám spotřeba masa.

  • bently
    19:21 22.12.2022

    1) Wagnerovci začali nakupovat zbraně v Severní Koreji KLDR dodala zásilku zbraní pro Wagnerovu skupinu bojující na Ukrajině, uvedl podle agentury Reuters vysoký představitel ...Zobrazit celý příspěvek

    1) Wagnerovci začali nakupovat zbraně v Severní Koreji

    KLDR dodala zásilku zbraní pro Wagnerovu skupinu bojující na Ukrajině, uvedl podle agentury Reuters vysoký představitel americké administrativy.

    Uvedl, že šlo o první, zkušební zásilku, která byla dodána v listopadu a obsahovala dělostřelecké granáty a rakety.

    Platbu za zbraně provedla samotná Wagnerova skupina, jejíž šéf Jevgenij Prigožin podle odhadů amerických zpravodajských služeb vydává denně 100 milionů dolarů na financování bojů na Ukrajině.

    Podle zdroje agentury Reuters odhadují USA počet bojovníků Wagnerovců na 50 000 osob, z nichž pouze 10 000 jsou profesionální žoldnéři a zbylých 40 000 jsou zajatci ruských kolonií, které Prigožin od léta pilně verbuje.

    Nyní má Prigožin, petrohradský restauratér z 90. let, který zbohatl na mnohamiliardových cateringových zakázkách pro ministerstvo obrany, problémy s náborem nových žoldnéřů a řady jeho PMC se plní bojovníky z Libye, Sýrie, Středoafrické republiky a Mali, říká americký úředník.

    https://www.moscowtimes.nl/202...

    2) "Bylo to trochu obtížné." Putin vysvětlil, proč se mu nepodařilo připravit výroční projev

    Putin poprvé promluvil o tom, proč se rozhodl odložit svůj projev ve Federálním shromáždění na příští rok. Podle něj byly letošní události velmi dynamické a bylo obtížné je shrnout. Přislíbil, že projev přednese příští rok.

    "Myslím, že ani v roce 2017 jsme neměli zprávu přesně v tom daném kalendářním roce. Měla by však existovat. Otázkou je, co [má obsahovat]? Otázkou je, že dynamika událostí je velmi velká, situace je velmi dynamická, takže bylo trochu obtížné stanovit přímo v daném okamžiku výsledky a konkrétní plány pro nejbližší budoucnost. Uděláme to samozřejmě na začátku roku," řekl Putin (dle citace agentury Interfax).

    Ještě koncem léta přitom Kreml pověřil vládu, aby připravila návrhy na proslov, napsala novinářka Farida Rustamova s odvoláním na federální úředníky, kteří se podíleli na jeho přípravě. Podle nich byl pak příkaz k přípravě zprávy brzy zrušen, což se poté několikrát opakovalo.

    Putin dodal, že obsah poselství se odráží v jeho nedávných projevech. Podle něj "v tom či onom formátu" již hovořil "o klíčových věcech", přičemž "není příliš žádoucí to znovu shrnovat a opakovat".

    https://www.moscowtimes.nl/202... Skrýt celý příspěvek

    • Miroslav
      19:30 22.12.2022

      Ten klaun nie je žiadny zakladateľ. Zakladateľom je samotné Rusko ktoré si vytvorilo armádu ktorú môžu poslať všade tam, kde z rôznych politických dôvodov nechcú alebo nemôžu ...Zobrazit celý příspěvek

      Ten klaun nie je žiadny zakladateľ. Zakladateľom je samotné Rusko ktoré si vytvorilo armádu ktorú môžu poslať všade tam, kde z rôznych politických dôvodov nechcú alebo nemôžu poslať regulárnu armádu. Jediné čo ich odlišuje od ruskej armády je to, že im chýbajú nášivky a keď padnú tak vdova dostane maximálne tak list kde sa dozvie, že už ho nemá čakaťSkrýt celý příspěvek

      • bently
        19:34 22.12.2022

        Zapomínáš na tu lacinou cetku z Wishe představující medaily "za hrdinství", kterou vdovám po padlých wágneráčích aspoň zpočátku konfliktu spolu s listem zasílali. Ale možná už ...Zobrazit celý příspěvek

        Zapomínáš na tu lacinou cetku z Wishe představující medaily "za hrdinství", kterou vdovám po padlých wágneráčích aspoň zpočátku konfliktu spolu s listem zasílali.
        Ale možná už došly prachy, nebo prostě usoudili, že jde z velké části stejně o trestance, který jsou stejně každýmu u zadku, tak se na to vykvajzli.Skrýt celý příspěvek

        • Miroslav
          19:37 22.12.2022

          Vdova po ruskom vojakovi dostane keď tak aspoň vdovský dôchodok a detičky sa s tým budú oháňať na prijímačkách, že tato pustil pirka na Ukrajine. Za wagnerovca ruský štát nenesie ...Zobrazit celý příspěvek

          Vdova po ruskom vojakovi dostane keď tak aspoň vdovský dôchodok a detičky sa s tým budú oháňať na prijímačkách, že tato pustil pirka na Ukrajine. Za wagnerovca ruský štát nenesie zodpovednosť.Skrýt celý příspěvek

    • Marcel16936
      21:09 22.12.2022

      dochádzajú im zbrane

      dochádzajú im zbrane

  • Silver
    19:00 22.12.2022

    Zalužnyj udelil Putinovi strieborný gombík Ozbrojených síl Ukrajiny za 100 000 zlikvidovaných ...Zobrazit celý příspěvek

    Zalužnyj udelil Putinovi strieborný gombík Ozbrojených síl Ukrajiny za 100 000 zlikvidovaných okupantov.
    https://twitter.com/antiputler... Skrýt celý příspěvek

    • Mr.Tomas
      19:16 22.12.2022

      Krutý obrázok v komentoch - "100K dead russians - Patriot unlocked"

      https://pbs.twimg.com/media/Fk...

      Krutý obrázok v komentoch - "100K dead russians - Patriot unlocked"

      https://pbs.twimg.com/media/Fk...

    • Miroslav
      19:23 22.12.2022

      Nerozumieš tomu. 100 tisíc hrdinov ktorí padli v boji proti satanovi = 100 tisíc hrdých rodín a milióny tých, čo ich poznali. Takto sa buduje hrdý národ!

      Nerozumieš tomu. 100 tisíc hrdinov ktorí padli v boji proti satanovi = 100 tisíc hrdých rodín a milióny tých, čo ich poznali. Takto sa buduje hrdý národ!

      • Mortles
        19:25 22.12.2022

        "Naši hrdinové jsou naživu, i když jsou po smrti, vy jste mrtví, i když jste naživu." Nebo tak nějak to říkal Dugin.

        "Naši hrdinové jsou naživu, i když jsou po smrti, vy jste mrtví, i když jste naživu." Nebo tak nějak to říkal Dugin.

        • Miroslav
          19:34 22.12.2022

          U nás sme mali tiež takého mysliteľa. Len sa volal Danko a nie Dugin

          U nás sme mali tiež takého mysliteľa. Len sa volal Danko a nie Dugin

      • alter01
        19:31 22.12.2022

        Chudák Puťko ! kde zoberie 200 miliárd ruských červoncových šušňov a 100000 bielych Lád a 100000 kili slaniny , kapusty a zemiakov !

        Chudák Puťko ! kde zoberie 200 miliárd ruských červoncových šušňov a 100000 bielych Lád a 100000 kili slaniny , kapusty a zemiakov !

        • Miroslav
          19:33 22.12.2022

          Diplom a poézia vyjdú lacnejšie. A k tomu kilo cibule na slzy

          Diplom a poézia vyjdú lacnejšie. A k tomu kilo cibule na slzy

      • Západňan
        21:41 22.12.2022

        A teď si představte, že k takovému počtu obětí je dokázal přivést jeden z vás, Slováků. https://awfulannouncing.com/wp... Můžete ...Zobrazit celý příspěvek

        A teď si představte, že k takovému počtu obětí je dokázal přivést jeden z vás, Slováků.

        https://awfulannouncing.com/wp...

        Můžete mít Fica a spol., ale Miro Š. si zaslouží obdiv.Skrýt celý příspěvek

  • SpiritWar
    18:35 22.12.2022

    Nove ruske tanky niekde na severe.
    https://mobile.twitter.com/AFV...
    Tak hadam su to len manevre.

    Nove ruske tanky niekde na severe.
    https://mobile.twitter.com/AFV...
    Tak hadam su to len manevre.

    • Marcel16936
      18:49 22.12.2022

      Rusi sa stále nepoučili... zas vsádzaju útočné operácie do tankov, a obrnených vozidiel, teda do toho čo je lahko ničiteľné.

      Rusi sa stále nepoučili... zas vsádzaju útočné operácie do tankov, a obrnených vozidiel, teda do toho čo je lahko ničiteľné.

      • Sgt Murphy
        19:22 22.12.2022

        Všetko je so správnymi zbraňami ľahko zničiteľné, otázkou je akú taktiku nasadenia na to zvolíš.

        Všetko je so správnymi zbraňami ľahko zničiteľné, otázkou je akú taktiku nasadenia na to zvolíš.

        • Marcel16936
          12:23 23.12.2022

          Sú lahko zničitelne aj pohyblivé delostrelecké hlavne ?

          Sú lahko zničitelne aj pohyblivé delostrelecké hlavne ?

      • Miroslav
        19:24 22.12.2022

        Ich armáda na tom stála celé storočie. Ťažko im to vyhovoriť

        Ich armáda na tom stála celé storočie. Ťažko im to vyhovoriť

      • Talvi
        19:37 22.12.2022

        Ty asi znáš útočné prostředky, které nejsou lehce zničitelné. Pouč mě, prosím, nemám tucha, o čem to píšeš.

        Ty asi znáš útočné prostředky, které nejsou lehce zničitelné. Pouč mě, prosím, nemám tucha, o čem to píšeš.

        • Miroslav
          19:43 22.12.2022

          "Keď je situácia nejasná, zaútoč. Ak uspejú tanky, nasleduje víťazstvo."

          Heinz Guderian

          "Keď je situácia nejasná, zaútoč. Ak uspejú tanky, nasleduje víťazstvo."

          Heinz Guderian

          • Wakantanka
            20:26 22.12.2022

            Ehm, ale to čo platilo za II.svetovej už tak celkom neplatí. Nemať prehľad o bojisku a pritom protivníka ktorý to povedomie má je cesta odsúdená na neúspech.

            Ehm, ale to čo platilo za II.svetovej už tak celkom neplatí. Nemať prehľad o bojisku a pritom protivníka ktorý to povedomie má je cesta odsúdená na neúspech.

          • Miroslav
            20:33 22.12.2022

            Ale výrok je to pekný nie? Osobne pokladám Guderiana za fascinujúcu osobnosť a celkovo za najlepšieho stratéga v dejinách. Preto aj bol v nemilosti Hitlera lebo mu predpovedal ...Zobrazit celý příspěvek

            Ale výrok je to pekný nie? Osobne pokladám Guderiana za fascinujúcu osobnosť a celkovo za najlepšieho stratéga v dejinách. Preto aj bol v nemilosti Hitlera lebo mu predpovedal všetky jeho chyby ktorých sa dopustí. V každom prípade jeho knihy o vedení tankového boja sú dodnes základom pre moderné učebniceSkrýt celý příspěvek

          • Wakantanka
            21:31 22.12.2022

            Výrok pekný, výstižný, ale poplatný dobe v ktorej bol vyrieknutý.

            Výrok pekný, výstižný, ale poplatný dobe v ktorej bol vyrieknutý.

      • flanker.jirka
        23:14 22.12.2022

        Tak se podívejte co žádá po západu Zalužnyj. Že by se také nepoučil a chtěl zbytečně tanky?

        Tak se podívejte co žádá po západu Zalužnyj. Že by se také nepoučil a chtěl zbytečně tanky?

        • Marcel16936
          12:24 23.12.2022

          Dnes je už moderná ATGM, a je jej mnoho. Preto investícia do tankov nemá moc zmysel. Lepšie je investícia do delostrelectva.

          Dnes je už moderná ATGM, a je jej mnoho. Preto investícia do tankov nemá moc zmysel. Lepšie je investícia do delostrelectva.

  • bently
    18:28 22.12.2022

    Putin: Patrioty jsou zastaralé, Rusko na ně najde ...Zobrazit celý příspěvek

    Putin: Patrioty jsou zastaralé, Rusko na ně najde protilék

    https://www.novinky.cz/clanek/...

    Že to ale trvalo... Jo a taky Ušácko je země ekonomicky na úrovni Nigérie, Německo před dvěma měsíci nastartovalo genocidu u nich žijících Rusů a to, že je Rusko země s nejvyšším meziročním nárůstem HIV pozitivních, čímž předběhla i řadu afrických zemí, jsou zápaďácké fake news!Skrýt celý příspěvek

    • Sova
      18:33 22.12.2022

      Vždyť už je to klasika od prvních těžkých zbraní. Za "X" dosaďte cokoliv, co západ dodal: - Dodání X je překročení červené čáry! - Dodat X je zbytečné, zničíme to než dorazí na ...Zobrazit celý příspěvek

      Vždyť už je to klasika od prvních těžkých zbraní. Za "X" dosaďte cokoliv, co západ dodal:

      - Dodání X je překročení červené čáry!
      - Dodat X je zbytečné, zničíme to než dorazí na frontu.
      - Dodat X je zbytečné, Ukrajinci to ukradnou a prodají.
      - X je neúčinné a zastaralé, cokoliv vystřelí zachytíme a pak zničíme samotné X.
      - X sice dělá problémy, ale po této aktualizaci už bude naše obrana 100% účinná.
      - Naše je stejně lepší než X.
      - Dodání Y je překročení červené čáry!Skrýt celý příspěvek

      • bently
        19:23 22.12.2022

        Ruské perpetuum mobile,

        Ruské perpetuum mobile,

        • leir
          20:16 22.12.2022

          Spíš kolovrátek.

          Spíš kolovrátek.

  • Mildíček
    18:22 22.12.2022

    Pěkný článek od A.Vondry:

    https://www.konzervativninovin...

    Pěkný článek od A.Vondry:

    https://www.konzervativninovin...

  • Storm
    18:12 22.12.2022

    Zatímco Ukrajinským ozbrojeným sílám se od února daří tak dobře, že by se dalo říct, že jim hoří i voda... Tak rusům hoří kuzněcov... Už zase... Měli by ho boráka demonstrativně ...Zobrazit celý příspěvek

    Zatímco Ukrajinským ozbrojeným sílám se od února daří tak dobře, že by se dalo říct, že jim hoří i voda... Tak rusům hoří kuzněcov... Už zase... Měli by ho boráka demonstrativně potopit jako umělý útes hned vedle moskvy... Jedině tam bude před požárem v bezpečí... I když... Co my víme... Ze skušenosti, s jejich nět analoga by jim mohl blafnout i tam...Skrýt celý příspěvek

    • Sova
      18:35 22.12.2022

      Mě se líbí to načasování. Jakoby opraváři v loděnicích slavili, že díky práci na té lodi, nejsou v kulatém počtu 100 000 GRUZ 200...

      Mě se líbí to načasování. Jakoby opraváři v loděnicích slavili, že díky práci na té lodi, nejsou v kulatém počtu 100 000 GRUZ 200...

      • Quetzal
        21:01 22.12.2022

        To mi nedošlo - to je skvˇelá taktika :-))

        To mi nedošlo - to je skvˇelá taktika :-))

      • Storm
        21:31 22.12.2022

        Spíše si řekli, " no je to kus oceli a ocel nehoří, ergo podnikovým hasičům co drželi požární hlídky rozdejte blembaky z hračkářství, airsoftvesty z aliku, onuce co propaguje ...Zobrazit celý příspěvek

        Spíše si řekli, " no je to kus oceli a ocel nehoří, ergo podnikovým hasičům co drželi požární hlídky rozdejte blembaky z hračkářství, airsoftvesty z aliku, onuce co propaguje verdon, gumaky co jedou čtvrté kolo, ale nezapomeňte z nich jako posledně vytřepat všechny prsty a ještě kalacha z padesátých let... A hybaj snima na čáru... Je to ocelové a plove to na vodě... Jak by to mohlo hořet??Skrýt celý příspěvek

  • dusan1
    17:24 22.12.2022

    Zas nejaký kolaborant zle škrtol zápalkou : )

    https://topwar.ru/207325-v-her...

    Zas nejaký kolaborant zle škrtol zápalkou : )

    https://topwar.ru/207325-v-her...

    • StandaBlabol
      17:32 22.12.2022

      Úspěšně zlikvidovali Rusy dosazeného starostu nějaké vesnice v Chersonské oblasti. Jen z toho článku není jasné, jestli to byl okupant nebo kolaborant.

      Úspěšně zlikvidovali Rusy dosazeného starostu nějaké vesnice v Chersonské oblasti. Jen z toho článku není jasné, jestli to byl okupant nebo kolaborant.

      • hermik
        17:59 22.12.2022

        Vzhledem k tomu že se v té vesnici dle článku narodil, tak to druhé.

        Vzhledem k tomu že se v té vesnici dle článku narodil, tak to druhé.

  • Silver
    17:20 22.12.2022

    Krátke video (v preklade) zobrazujúce ukrajinský tank ničiaci ruské delostrelectvo. Nadšený komentátor (zrejme starší veliteľ) obdivuje posádku tanku a muža menom Igor (zrejme ...Zobrazit celý příspěvek

    Krátke video (v preklade) zobrazujúce ukrajinský tank ničiaci ruské delostrelectvo.
    Nadšený komentátor (zrejme starší veliteľ) obdivuje posádku tanku a muža menom Igor (zrejme veliteľ tanku).:
    https://twitter.com/Boba123407... Skrýt celý příspěvek

    • alter01
      18:55 22.12.2022

      Mňa skôr udivuje , to vybavenie , veliteľ vidí čo robia vojská na bojisku a môže "naozaj veliť" ! Majú aj russi takúto techniku , alebo sa stále pripájajú na ukrajinských ...Zobrazit celý příspěvek

      Mňa skôr udivuje , to vybavenie , veliteľ vidí čo robia vojská na bojisku a môže "naozaj veliť" !

      Majú aj russi takúto techniku , alebo sa stále pripájajú na ukrajinských mobilných operátorov aby si mohli zavolať domov?Skrýt celý příspěvek

      • HumInt
        19:17 22.12.2022

        Wagnerovci vraj hej.

        Wagnerovci vraj hej.

  • TN12
    17:12 22.12.2022

    Lidovky: Ruští motostřelci na odpis - článek o 200. motostřelecké brigádě, fotka novin: https://ibb.co/0jz5Q0c...

    Lidovky: Ruští motostřelci na odpis - článek o 200. motostřelecké brigádě, fotka novin: https://ibb.co/0jz5Q0c...

  • ruleta
    17:08 22.12.2022

    Jeden z nejzasadnejsich clanku ohledne zlocinu RF z otevrenych zdroju. Doporucuji i to 30 mins video. Naprosto skvela investigace, defacto z hodiny na hodinu, vcetne obrazoveho a ...Zobrazit celý příspěvek

    Jeden z nejzasadnejsich clanku ohledne zlocinu RF z otevrenych zdroju. Doporucuji i to 30 mins video. Naprosto skvela investigace, defacto z hodiny na hodinu, vcetne obrazoveho a hlasoveho materialu. Maji komplet jednotku, jmena vojaku, velitelu, rozkazy atp.

    https://www.nytimes.com/2022/1... Skrýt celý příspěvek

    • Quetzal
      21:04 22.12.2022

      Nejhorší je, že se mi to už ani nechce otevírat. Už jsem toho letos od russáků viděl tolik.

      Nejhorší je, že se mi to už ani nechce otevírat. Už jsem toho letos od russáků viděl tolik.

  • HumInt
    17:04 22.12.2022

    Údajne zábery, na ktorých dron 16.11.2022 zhodil bomby na ropné sklady v Oryole v Rusku

    https://mobile.twitter.com/bay...

    Údajne zábery, na ktorých dron 16.11.2022 zhodil bomby na ropné sklady v Oryole v Rusku

    https://mobile.twitter.com/bay...

  • greenBelt
    16:59 22.12.2022

    Azerove zablokovali RU (mirovy kontingent) kolonu. Vypada, ze je vsichni zacinaji mit na ...Zobrazit celý příspěvek

    Azerove zablokovali RU (mirovy kontingent) kolonu. Vypada, ze je vsichni zacinaji mit na haku.

    https://twitter.com/taxfreelt/... Skrýt celý příspěvek

    • alter01
      17:54 22.12.2022

      Už sa ich nikto nebojí ? Potom nie je ďaleko čas , keď všetci zoberú do rúk metly , vidli , lopaty a vymetú tú háväď späť domou do mongolských stepí !

      Už sa ich nikto nebojí ? Potom nie je ďaleko čas , keď všetci zoberú do rúk metly , vidli , lopaty a vymetú tú háväď späť domou do mongolských stepí !

      • GlobeElement007
        18:23 22.12.2022

        Až na Mongoly, ti je budou mést na západ.

        Až na Mongoly, ti je budou mést na západ.

        • alter01
          18:51 22.12.2022

          ...na Kamčatku , Čukotku ?

          ...na Kamčatku , Čukotku ?

  • ruleta
    15:50 22.12.2022

    Prvni rotace jede zpet domu na UA.

    https://twitter.com/ArmadaCR/s...

    Prvni rotace jede zpet domu na UA.

    https://twitter.com/ArmadaCR/s...

    • Arthur
      16:27 22.12.2022

      Tak snáď ste sa od Nich niečo naučili...

      Tak snáď ste sa od Nich niečo naučili...

  • Silver
    14:58 22.12.2022

    Nemám slov. Myslím, že Rusi už prehrali. Naisto:
    https://twitter.com/SlavaUk307...

    Nemám slov. Myslím, že Rusi už prehrali. Naisto:
    https://twitter.com/SlavaUk307...

    • skelet
      15:16 22.12.2022

      Ukrajina má obrovské štěstí, že se v jednom historickém okamžiku historických dějin setkali na jednom místě Zalužnyj a Zelenskyj.

      Ukrajina má obrovské štěstí, že se v jednom historickém okamžiku historických dějin setkali na jednom místě Zalužnyj a Zelenskyj.

      • RiMr71
        15:25 22.12.2022

        ...a Putin... taky mohl na druhé straně velet někdo schopný...

        ...a Putin... taky mohl na druhé straně velet někdo schopný...

        • Jirosi
          16:27 22.12.2022

          To by bylo apize + pro UA.
          Kdokoliv schopný by si spočítal jaký to bude...

          To by bylo apize + pro UA.
          Kdokoliv schopný by si spočítal jaký to bude...

    • SpiritWar
      16:42 22.12.2022

      Rockstar volodymyr zelenskyj

      Rockstar volodymyr zelenskyj

    • Hajo
      17:15 22.12.2022

      Sláva Ukrajine. Prispievam na generátor pre tento silný a odvážny národ.

      Sláva Ukrajine. Prispievam na generátor pre tento silný a odvážny národ.

  • greenBelt
    14:56 22.12.2022

    Wolski o ucinosti kombinace A-50 a MiG-31 s raketami R-33. Napadají UA letadla na ceste zpatky z mise. A-50 zjisti pozici, Mig vypalí ze vzdalenosti az 120km. Takto se povedlo ...Zobrazit celý příspěvek

    Wolski o ucinosti kombinace A-50 a MiG-31 s raketami R-33. Napadají UA letadla na ceste zpatky z mise. A-50 zjisti pozici, Mig vypalí ze vzdalenosti az 120km. Takto se povedlo sestrelit 5 x SU24/25.

    https://twitter.com/wolski_jar... Skrýt celý příspěvek

    • Silver
      15:00 22.12.2022

      Bodlo by nejaké riešenie na A-50. Nemajú ich nejako veľa.

      Bodlo by nejaké riešenie na A-50. Nemajú ich nejako veľa.

      • PavolR
        15:18 22.12.2022

        Práve preto nie je samotná A-50 takým problémom. Z tej dvojice treba dať dole skôr Mig-31 so strelou, ktorá ho zasiahne prv, než sám vypustí raketu ... ;-p To Rusov zabolí viac.

        Práve preto nie je samotná A-50 takým problémom. Z tej dvojice treba dať dole skôr Mig-31 so strelou, ktorá ho zasiahne prv, než sám vypustí raketu ... ;-p To Rusov zabolí viac.

        • SeaWolf
          15:27 22.12.2022

          A-50 mají určitě méně než Mig-31, oslepený nosič AA je Rusům na nic.

          A-50 mají určitě méně než Mig-31, oslepený nosič AA je Rusům na nic.

          • HumInt
            16:47 22.12.2022

            Pre zaujímavosť, podľa počty celkovo vyrobených kusov všetkých typov: A-50 cca 40 kusov, Mig-31 niečo cez 500. Boli tam rôzne modernizácie, otázka je, koľko funkčných majú Rusi v ...Zobrazit celý příspěvek

            Pre zaujímavosť, podľa počty celkovo vyrobených kusov všetkých typov: A-50 cca 40 kusov, Mig-31 niečo cez 500.
            Boli tam rôzne modernizácie, otázka je, koľko funkčných majú Rusi v službe, A-50 podľa wiki 32.
            A-50 vidí lietadlá až do vzdialenosti 650km, zasiahnuť ho vo vzduchu je IMHO mimo možností UA. Skôr na letisku.Skrýt celý příspěvek

          • skelet
            16:54 22.12.2022

            31 umí působit i jako miniAwacs. Je to celkem výkonný bastard.
            Bez REB si tam prostě budou dělat ledasco.

            31 umí působit i jako miniAwacs. Je to celkem výkonný bastard.
            Bez REB si tam prostě budou dělat ledasco.

          • JanCorvinus
            17:56 22.12.2022

            Rusove maji 7 modernizovanych A-50. I tak delaji celkem paseku. Chtelo by to par strel, ktere dosahnou na jejich zakladny. Tezko se proti nim bojuje. Mozna jenom opotrebni. A50 a ...Zobrazit celý příspěvek

            Rusove maji 7 modernizovanych A-50. I tak delaji celkem paseku. Chtelo by to par strel, ktere dosahnou na jejich zakladny. Tezko se proti nim bojuje. Mozna jenom opotrebni. A50 a Mig-31 jsou stare letadla, ktere asi neudrzi zataz boju.Skrýt celý příspěvek

        • Hawk
          15:34 22.12.2022

          PavolR: ty nemáš zrovna strategické myšlení....

          PavolR: ty nemáš zrovna strategické myšlení....

          • PavolR
            16:19 22.12.2022

            K A-50 sa na dostrel nedostanú, no Mig-31 im doň vletí sám - pri troche šťastia aj niekoľkokrát za sebou.

            K A-50 sa na dostrel nedostanú, no Mig-31 im doň vletí sám - pri troche šťastia aj niekoľkokrát za sebou.

        • flanker.jirka
          19:08 22.12.2022

          PavolR Mig 31 se určitě bude držet také více "bokem" Operačně může létat s výzbrojí ve výšce přes 17 km a cestovní rychlosti přes 2 Machy. I kdyby se dosta nějaký Mig 29 nebo Su 27 ...Zobrazit celý příspěvek

          PavolR
          Mig 31 se určitě bude držet také více "bokem" Operačně může létat s výzbrojí ve výšce přes 17 km a cestovní rychlosti přes 2 Machy. I kdyby se dosta nějaký Mig 29 nebo Su 27 ukrajinského letectva někde do 10 km, tak stále dostřel všech střel bude zkrácen o to, že musí stříle 7 km do kopce.Skrýt celý příspěvek

      • skelet
        16:07 22.12.2022

        Na to pomůžou jen rušiče, nic jiného.

        Na to pomůžou jen rušiče, nic jiného.

      • Wirbelwind
        16:30 22.12.2022

        Meteor na nejakom boosteri odpalovany z maleho nakladneho auta s plachtou. :)

        Meteor na nejakom boosteri odpalovany z maleho nakladneho auta s plachtou. :)

        • jj284b
          16:44 22.12.2022

          alobo Grippen+Meteor...

          alobo Grippen+Meteor...

          • skelet
            16:55 22.12.2022

            Když opomineme fakt, tě Rusko má vlastní protiletadlovou obranu, tak jo.. mimochodem jakože to má Ukrajina Awacs?

            Když opomineme fakt, tě Rusko má vlastní protiletadlovou obranu, tak jo.. mimochodem jakože to má Ukrajina Awacs?

          • DanCZer
            23:32 22.12.2022

            Zprostředkovaně má, ale létají na západ a jih od ukrajinského vzdušného prostoru.

            Zprostředkovaně má, ale létají na západ a jih od ukrajinského vzdušného prostoru.

        • flanker.jirka
          19:15 22.12.2022

          Jak daleko takovýto neexistující Meteor doletí do výšky 17 km?

          Jak daleko takovýto neexistující Meteor doletí do výšky 17 km?

    • SpiritWar
      16:51 22.12.2022

      Ukrajinci posielaju zo suckami mig ako krytie. Aby zostrelilo R33 , ale netusim ako sa im to dari.
      Ak sa rusom podari taktika rozvyjat tak ua budu mat problem

      Ukrajinci posielaju zo suckami mig ako krytie. Aby zostrelilo R33 , ale netusim ako sa im to dari.
      Ak sa rusom podari taktika rozvyjat tak ua budu mat problem

      • flanker.jirka
        19:16 22.12.2022

        To krytí tam určitě není proti nadzvukovým PLŘS, ale proti klasickým stíhacím letadlům, které by sučka napadaly.

        To krytí tam určitě není proti nadzvukovým PLŘS, ale proti klasickým stíhacím letadlům, které by sučka napadaly.

        • SpiritWar
          20:39 22.12.2022

          Dik za info. Takze vlatne proti tomu momentalne obranu.

          Dik za info. Takze vlatne proti tomu momentalne obranu.

  • greenBelt
    14:00 22.12.2022

    Tak mi vrta hlavou, co tim mysleli, kdyz rekli, ze US nemuze dodat techniku, protoze je problem se spojenci v EU. Pak natrefim na tento twiit: S tímto Ruskem si to lze jen těžko ...Zobrazit celý příspěvek

    Tak mi vrta hlavou, co tim mysleli, kdyz rekli, ze US nemuze dodat techniku, protoze je problem se spojenci v EU. Pak natrefim na tento twiit:

    S tímto Ruskem si to lze jen těžko představit. Ať už Ukrajina vstoupí do NATO, což není nejpravděpodobnější scénář, nebo ne, je třeba jí poskytnout bezpečnostní záruky, zvláště když byla vystavena agresi ze strany Ruska. Rusko také rozhodně potřebuje záruky- Macron

    https://twitter.com/maks_nafo_...

    Ocekavam podobne stanovisko z DE.Skrýt celý příspěvek

    • Tonda
      14:24 22.12.2022

      To je starý a překonaný a už bych to zde nepitval. Macron už dávno ví, že se tím "střelil do nohy".

      To je starý a překonaný a už bych to zde nepitval. Macron už dávno ví, že se tím "střelil do nohy".

    • Klimesov
      14:49 22.12.2022

      Na tom stanovisku popravdě není nic špatného. Je to normální stanovisko, kde je správně popsaná situace. Jako nemusí se nám to líbit, ale bohužel i Rusku se budou muset nabídnout ...Zobrazit celý příspěvek

      Na tom stanovisku popravdě není nic špatného.
      Je to normální stanovisko, kde je správně popsaná situace.
      Jako nemusí se nám to líbit, ale bohužel i Rusku se budou muset nabídnout nějaké záruky, aby došlo k ukončení války diplomatickou cestou. Teda pokud někdo v USA, NATO nebo EU neplánuje udělat s Ruskem to co se udělalo s Hitlerovským Německem po 2.sv.
      Otázkou jenom je, jaké ty záruky budou mít charakter, a to by mohl být ten bod rozporu, neshody. Ale od toho jsou jednotlivá jednání, která se provádějí napříč lídry jednotlivých zemí, včetně Ukrajiny.Skrýt celý příspěvek

      • Maskot
        16:21 22.12.2022

        je to tak, záruky jsou potřeba - jenom se zatím neupřesňují například záruka v podobě 5m vysoký železobetonový zdi, záruka 4 hraničních přechodů dohromady mezi ruskem a Pobaltím + ...Zobrazit celý příspěvek

        je to tak, záruky jsou potřeba - jenom se zatím neupřesňují
        například záruka v podobě 5m vysoký železobetonový zdi, záruka 4 hraničních přechodů dohromady mezi ruskem a Pobaltím + UA a ani jeden navíc, záruka 30 let uzavřenýho vzdušnýho prostoru, záruka minimalizace zastupitelských úřadů v EU/USA/Commowealth, záruka zákazu vlastnictví nemovitostí v EU/USA/Commonwealth pro právnický osoby, záruka neomezenýho zbrojení NATO, záruka zákazu transportu zboží do ruska.....
        zaručit se dá leccosSkrýt celý příspěvek

        • Quetzal
          21:28 22.12.2022

          Jo, cordon sanitaire. S tím se ztotožňuju. Rusové musí pochopit, že evropská civilizace už postoupila o kousek dál a vraždit jako v Syrii a Africe se tady nenosí.

          Jo, cordon sanitaire. S tím se ztotožňuju. Rusové musí pochopit, že evropská civilizace už postoupila o kousek dál a vraždit jako v Syrii a Africe se tady nenosí.

      • JanCorvinus
        18:01 22.12.2022

        Jake zaruky? Rusko je nejvetsi zeme sveta, ma nejvice nerostnych surovin, ma sikovne lidi, ma skvelou geografii, ma nejvetsi arzenal atomovych zbrani, ma porad velky arzenal ...Zobrazit celý příspěvek

        Jake zaruky? Rusko je nejvetsi zeme sveta, ma nejvice nerostnych surovin, ma sikovne lidi, ma skvelou geografii, ma nejvetsi arzenal atomovych zbrani, ma porad velky arzenal konvecnich zbrani, maji urcite chemicke zbrane a podobne. Co kxxxx po nas vice chteji? To je ma nekdo zacit okupovat a rikam jim, hele mozna by jste nemeli stavet 100 metrove jachty pokud vase skoly nemaji hotove zachody. Jako co jim muzeme nabidnout? Jakoze zarucujeme Vam, ze Estonsko nepodnike prudky utok na moskvu? Finsko se nebude snazit obsadit Petrohrad? Gruzie neobsadi Soci? Tohle je tak stupidni myslenka.
        Ano muzeme se bavit, jak budeme spolupracovat s ruskem az to bude demokraticka krajina, ktere nebude chtit vyhladit svoje sousedy. Ale nez se tak stane, tak nevim jake maji dostat zaruky.
        A navic, car neuznava zadne smlouvy.Skrýt celý příspěvek

      • Klimesov
        20:56 22.12.2022

        Pánové. Zkuste lépe chápat psaný text. Zatím nikdo nevede oficiální diskuzi o tom co se pod pojmem "záruky pro Rusko" schovává. Klidně to můžou být věci co jste vyjmenovali, nebo ...Zobrazit celý příspěvek

        Pánové.
        Zkuste lépe chápat psaný text.
        Zatím nikdo nevede oficiální diskuzi o tom co se pod pojmem "záruky pro Rusko" schovává.
        Klidně to můžou být věci co jste vyjmenovali, nebo jen příslib trvalého odběru surovin po dobu 100 let, nebo to že jim naočkujeme všechny psy proti vzteklině.

        To co je ale důležité je uvědomit si, že tahle válka může být ukončena dvěma způsoby.
        Buď to, se podaří Rusko dotlačit do takové situace, že bude nuceno podepsat bezpodmínečnou kapitulaci. Což by bylo asi ideální, ale ruku na srdce, není to moc reálné.
        A nebo se válka ukončí pomocí diplomacie a vyjednávání. A tady už prostě pojem "záruky pro Rusko" být musí. Tak to bohužel je.
        Nicméně, celé se to bude odvíjet od situaci na bojišti, a čím víc se bude Ukrajině dařit, tím menší ty záruky pro Rusko budou. Proto všichni říkají, že je potřeba Ukrajinu i nadále podporovat.
        Jako já chápu, že pro mnohé je pojem "záruka pro Rusko" dráždivá, ale opravdu je nepravděpodobné, že by se dokázalo dotlačit Rusko k podpisu bezpodmínečné kapitulace.Skrýt celý příspěvek

        • Quetzal
          21:31 22.12.2022

          Už i západní komentátoři explicitně přiznávají, že se současným putinovským ruskem uzavírat smlouvy prostě NELZE. Putin nic nedodrži a jakákoliv smlouva je jen cár papiru. Záruky ...Zobrazit celý příspěvek

          Už i západní komentátoři explicitně přiznávají, že se současným putinovským ruskem uzavírat smlouvy prostě NELZE. Putin nic nedodrži a jakákoliv smlouva je jen cár papiru.
          Záruky lze dávat jen racionálním partnerům.Skrýt celý příspěvek

      • damra
        21:54 22.12.2022

        zaruka pro rusko?
        zaplatíte za vše!

        zaruka pro rusko?
        zaplatíte za vše!

    • RiMr71
      15:22 22.12.2022

      ...ale dyť jooo. Rusko potřebuje záruky, že když ještě vystrčí ten zasoplený červený napuchlý rypák přes hranice, tak do něho dostane kopačku ze tří stran najednou... ...to se musí ...Zobrazit celý příspěvek

      ...ale dyť jooo. Rusko potřebuje záruky, že když ještě vystrčí ten zasoplený červený napuchlý rypák přes hranice, tak do něho dostane kopačku ze tří stran najednou...
      ...to se musí zaručit!Skrýt celý příspěvek

  • Quaestor
    13:16 22.12.2022

    Krátce jsem se díval na výstup Zelenského v Kongresu a člověk si musí říkat, jaká je to katastrofa. Katastrofa pro Rusy. Před válkou bych si myslel, že herec jako prezident je pro ...Zobrazit celý příspěvek

    Krátce jsem se díval na výstup Zelenského v Kongresu a člověk si musí říkat, jaká je to katastrofa. Katastrofa pro Rusy. Před válkou bych si myslel, že herec jako prezident je pro případnou krizi špatná volba. Ovšem v aktuální konstelaci je to ideální kombinace...Skrýt celý příspěvek

    • liberal shark
      13:19 22.12.2022

      Pokud jste ještě neviděl seriál Sluha národa, tak jej doporučuji shlédnout. Už z něj jsou patrné státnické ambice autorů. Například takový soudruh profesor Fiala by se na nic ...Zobrazit celý příspěvek

      Pokud jste ještě neviděl seriál Sluha národa, tak jej doporučuji shlédnout. Už z něj jsou patrné státnické ambice autorů. Například takový soudruh profesor Fiala by se na nic takového nezmohl :-).Skrýt celý příspěvek

      • RiMr71
        13:28 22.12.2022

        ...a přesto pan profesor posera Fiala jako jeden z prvních státníků navštívil Kyjev v době kdy to ještě vypadalo všelijak a poslal na UA téčka jako první... ...ale je fakt, že ...Zobrazit celý příspěvek

        ...a přesto pan profesor posera Fiala jako jeden z prvních státníků navštívil Kyjev v době kdy to ještě vypadalo všelijak a poslal na UA téčka jako první...
        ...ale je fakt, že Bureš poslal syna na Krym dřív...

        ...a jen pro připomenutí, s kým tu máme tu "čest":
        liberal shark 12:27 21.02.2022
        "... Já osobně si vůbec nejsem jist tím, že dnešní "naše strana" je opravdu tou "stranou svobody", za kterou ji považujete. Je tu spousta malých problémů a především celkový trend, jehož je Fiala a jeho podivná pětikoalice součástí, které rozhodně nemají nic společného s lidskou svobodou, občanskými právy a demokracií. Ve svém součtu připomínají spíše nástup italského fašismu."Skrýt celý příspěvek

        • mafre
          13:35 22.12.2022

          Přesně! Jediné co vládě vyčítám v souvislosti s válkou, je špatná komunikaci směrem k veřejnosti v ČR. Panuje názor, že těžce proděláváme na pomoci Ukrajině.... Opak je pravdou. ...Zobrazit celý příspěvek

          Přesně! Jediné co vládě vyčítám v souvislosti s válkou, je špatná komunikaci směrem k veřejnosti v ČR. Panuje názor, že těžce proděláváme na pomoci Ukrajině.... Opak je pravdou. Možná morální dilemaSkrýt celý příspěvek

        • Quetzal
          21:34 22.12.2022

          Domácí politiku sem netahejte nebo se tu zase servem jako minule.

          Domácí politiku sem netahejte nebo se tu zase servem jako minule.

      • krizzdenek
        15:07 22.12.2022

        No Trikolórký zmetek se odkopal. Cche se mě použít jedno slovo, které se tady nemá. A mě se chce něco říct! A já to asi řéknůůů. .

        No Trikolórký zmetek se odkopal. Cche se mě použít jedno slovo, které se tady nemá. A mě se chce něco říct! A já to asi řéknůůů. .

      • vz. 58
        15:16 22.12.2022

        Nazvat Fialu soudruhem může jen paryba...

        Nazvat Fialu soudruhem může jen paryba...

      • Magister_Peditum
        16:25 22.12.2022

        Tou poslední větou jsi to docela zabil.

        Tou poslední větou jsi to docela zabil.

    • Maskot
      13:26 22.12.2022

      na tohle téma doporučuju film Team America: World Police :)

      na tohle téma doporučuju film Team America: World Police :)

    • Radovan
      13:29 22.12.2022

      Herec není vůbec špatná kvalifikace na prezidenta. Stačí vzpomenout na Ronalda Reagana, jednoho z nejlepších prezidentů, který má lví podíl na pádu SSSR.

      Herec není vůbec špatná kvalifikace na prezidenta. Stačí vzpomenout na Ronalda Reagana, jednoho z nejlepších prezidentů, který má lví podíl na pádu SSSR.

      • Pampuch
        14:13 22.12.2022

        Tak on hlavne nieje tak úplne náhodný herec z cirkusu. Pochádza z "dobrej rodiny" vyštudoval právo a osobne by som ho kvalifikoval skôr ako podnikateľa, než herca.

        Tak on hlavne nieje tak úplne náhodný herec z cirkusu. Pochádza z "dobrej rodiny" vyštudoval právo a osobne by som ho kvalifikoval skôr ako podnikateľa, než herca.

      • Spalda
        15:39 22.12.2022

        No nevím. Taky sme měli jednoho herce.... sice ne prezidentem, ale ve vládě a navíc na obraně.... a teda že by nějak "zazářil".... to nebude o herectví ale o člověku...

        No nevím. Taky sme měli jednoho herce.... sice ne prezidentem, ale ve vládě a navíc na obraně.... a teda že by nějak "zazářil".... to nebude o herectví ale o člověku...

        • segal7
          21:22 22.12.2022

          Nejhorší MO

          Nejhorší MO

    • GlobeElement007
      13:30 22.12.2022

      Reagan byl super pro krizi a byl to bývalý herec.

      Reagan byl super pro krizi a byl to bývalý herec.

    • Misonek 76
      13:37 22.12.2022

      Nevim. Co treba Regan?

      Nevim. Co treba Regan?

  • ABC123
    12:40 22.12.2022

    Bielorusi to skusaju na poliakov... Telo na hraniciach s Bieloruskom. Pohraničník: Je to ...Zobrazit celý příspěvek

    Bielorusi to skusaju na poliakov...

    Telo na hraniciach s Bieloruskom. Pohraničník: Je to provokácia

    https://www.polsatnews.pl/wiad... Skrýt celý příspěvek

    • Auron
      12:55 22.12.2022

      článek prohnaný překladačem ze slovenštiny Tělo na hranici s Běloruskem. Pohraniční stráž: jde o provokaci 22.12.2022, 08:09Polsko Podlaská pobočka pohraniční stráže Kamera ...Zobrazit celý příspěvek

      článek prohnaný překladačem ze slovenštiny
      Tělo na hranici s Běloruskem. Pohraniční stráž: jde o provokaci
      22.12.2022, 08:09Polsko
      Podlaská pobočka pohraniční stráže
      Kamera zaznamenala činnost běloruských služeb
      Facebook
      Twitter
      Vykopejte
      "Je jasné, že běloruské služby něco připravují," - sdělila Podlaská pobočka pohraniční stráže a zároveň zveřejnila video, na kterém Bělorusové házejí tělo pod hraniční závoru. "Ve svém propagandistickém narativu obviňují polskou stranu z takových akcí." - uvádí se v tiskové zprávě.


      Pašerácké auto jako z amerických akčních filmů. Hroty v keších
      Na internetových stránkách Podlaské pobočky Pohraniční stráže se objevilo komuniké a video, které ukazuje akce běloruských služeb. Ti prý tělo pohodili pod závorou na své straně hranice. Vše pro propagandistické účely. 
       
      PODÍVEJTE SE: Pohraniční stráž: Běloruské služby nepřestávají organizovat nelegální překročení hranic
       
      "První informace o osobách na běloruské straně předalo Centrum dohledu nad elektronickými bariérami včera (20.12.) ve 21.37 hod. na stanoviště pohraniční stráže v Shudziałowě," uvedla mluvčí. - předal pohraniční stráži.
       
      Dále bylo oznámeno, že "je jasné, že běloruské služby něco připravují. Na tomto místě se objevují ještě několikrát."
       

      Hranice s Běloruskem. Zahraniční služby připravily provokaci

      Na místo byla vyslána hlídka, která však nezjistila přítomnost žádných osob. "Teprve později se na silnici několik desítek metrů od závory na běloruské straně objevily běloruské služby a začaly místo fotografovat na pozadí závory a stojící hlídky polské pohraniční stráže a také ležícího spacího pytle a, jak se později ukázalo, těla." - hlášené služby. 
       
      PODÍVEJTE SE TAKÉ: Polsko-běloruská hranice. 47 cizinců se pokusilo přejít do Polska
       
      Pohraniční stráž rovněž uvedla, že "běloruské služby později zveřejnily informace o údajném převozu mrtvoly polskými službami do Běloruska, ačkoli ze záznamů vyplývá, že jim příprava provokace trvala několik hodin".
       
      "Díky existující elektronické bariéře nepřetržitě monitorujeme situaci na polsko-běloruské hranici. Jakékoli přiblížení k bariéře a pokusy o nelegální překročení hranice jsou okamžitě odhaleny. Tak tomu bylo i v tomto případě."
       

      https://www.polsatnews.pl/wiad... Skrýt celý příspěvek

    • Tino
      14:20 22.12.2022

      kludne to moze byt BLR strategia ako sa vyhnut priamej vojne s UA . Nieco ako , ze vazne by sme chceli pomoct s utokom na UA,a le kurva vidite, ze mame plne ruky prace s invaziou a ...Zobrazit celý příspěvek

      kludne to moze byt BLR strategia ako sa vyhnut priamej vojne s UA . Nieco ako , ze vazne by sme chceli pomoct s utokom na UA,a le kurva vidite, ze mame plne ruky prace s invaziou a provokaciami z PL.Skrýt celý příspěvek

      • Donald
        14:50 22.12.2022

        Tohle je dobra myslenka. Uz pred casem Lukasenka rikal neco ve smyslu, ze se obava utoku PL. A jak mu ma Putler tohle vyvratit, kdyz on sam rika, ze zapad ho chce napadnout.

        Tohle je dobra myslenka. Uz pred casem Lukasenka rikal neco ve smyslu, ze se obava utoku PL. A jak mu ma Putler tohle vyvratit, kdyz on sam rika, ze zapad ho chce napadnout.

        • Tino
          16:14 22.12.2022

          Luky vobec nie je ebly, naopak vychytraly a rus propagandisticke narativy vyuziva proti RUs zaujmomn ak sa mu to hodi. Krasne na tom je, ze oni mu nemozu povedat , blbost Luka, ...Zobrazit celý příspěvek

          Luky vobec nie je ebly, naopak vychytraly a rus propagandisticke narativy vyuziva proti RUs zaujmomn ak sa mu to hodi. Krasne na tom je, ze oni mu nemozu povedat , blbost Luka, tych sa bat nemusis,ostava im len strpiet toto debilne divadlo a zurit:-) , oni si takychto psci pripravili viacero co je imho dokaz , ze cela toto rus administrativa su nekompetentni komedianti.Skrýt celý příspěvek

Načítám diskuzi...