VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • Theokotos
    00:06 09.10.2022

    Zatímco např. Speak the truth v idiotských politkorektních pravidlech Youtube stále zvládá tančit mezi vejci, Denisu Davidovi dnes prakticky bez vysvětlení (asi 2 obecné právnické ...Zobrazit celý příspěvek

    Zatímco např. Speak the truth v idiotských politkorektních pravidlech Youtube stále zvládá tančit mezi vejci, Denisu Davidovi dnes prakticky bez vysvětlení (asi 2 obecné právnické fráze) sebrali všechny příjmy z reklamy.
    https://www.youtube.com/watch?...
    Tohle je bohužel odvrácená tvář naší "pokrokové" společnosti. Na rozdíl od jednoznačně pojmenovatelného arcinepřítele Putina je náš Velký Bratr rozplizlý, neurčitý a všudypřítomný.Skrýt celý příspěvek

    • Theokotos
      01:25 09.10.2022

      A od příjmů Youtube byli odstřiženi i další, např. zde citovaný ¨"Reporting from Ukraine". https://www.youtube.com/watch?... Připadá vám to v pořádku? Nebo snad jde o ...Zobrazit celý příspěvek

      A od příjmů Youtube byli odstřiženi i další, např. zde citovaný ¨"Reporting from Ukraine". https://www.youtube.com/watch?...
      Připadá vám to v pořádku?
      Nebo snad jde o úspěch ruské hybridní války?
      Fakt nechápu.Skrýt celý příspěvek

      • Jirosi
        04:50 09.10.2022

        Taková jsou pravidla youtube.

        Taková jsou pravidla youtube.

        • Theokotos
          08:53 09.10.2022

          Opravdu? Vy jste je četl?

          Opravdu? Vy jste je četl?

          • Jirosi
            09:36 09.10.2022

            Další co kritizuje něco o čem ví prd, ale hlavně, že je to špatně?

            Další co kritizuje něco o čem ví prd, ale hlavně, že je to špatně?

          • Theokotos
            09:41 09.10.2022

            Takže nečetl.

            Takže nečetl.

          • Jirosi
            13:22 09.10.2022

            Demonetizaci řeší každý druhý na youtube, ale vy jste to zjistil včera.

            Demonetizaci řeší každý druhý na youtube, ale vy jste to zjistil včera.

    • liberal shark
      06:50 09.10.2022

      Svoboda a demokracie má dva druhy nepřátel. Ty zjevné v Kremlu a Pekingu, a ty skryté uvnitř západního světa. Ti jsou daleko nebezpečnější.

      Svoboda a demokracie má dva druhy nepřátel. Ty zjevné v Kremlu a Pekingu, a ty skryté uvnitř západního světa. Ti jsou daleko nebezpečnější.

    • Sova
      07:15 09.10.2022

      Přijmy z reklam odebrali třeba i kanálům, které řeší recenze počítačů a nikdy nešli řešit politiku (kromě záruk a "right to repair"). Takže to spíš bude jen chyba v YT systému a ne ...Zobrazit celý příspěvek

      Přijmy z reklam odebrali třeba i kanálům, které řeší recenze počítačů a nikdy nešli řešit politiku (kromě záruk a "right to repair"). Takže to spíš bude jen chyba v YT systému a ne nějaký cílený postup proti vybraným kanálům.Skrýt celý příspěvek

      • Theokotos
        09:04 09.10.2022

        Může být, ale i tak mi připadá děsivé, jak může během okamžiku spousta lidí přijít o zdroj příjmů (a ti, kteří se tvorbě svého kanálu věnují "na plný úvazek" dokonce o jediný zdroj ...Zobrazit celý příspěvek

        Může být, ale i tak mi připadá děsivé, jak může během okamžiku spousta lidí přijít o zdroj příjmů (a ti, kteří se tvorbě svého kanálu věnují "na plný úvazek" dokonce o jediný zdroj příjmů).Skrýt celý příspěvek

        • Sova
          11:03 09.10.2022

          To je děsivé pro spoustu lidí. Proto vznikly platformy jako Patreon, Floatplane, atd.

          To je děsivé pro spoustu lidí. Proto vznikly platformy jako Patreon, Floatplane, atd.

        • Jirosi
          13:24 09.10.2022

          Tak, pokud porušují pravidla platformy Tak mají smůlu....

          Patreon vznikl v roce 2013...

          Tak, pokud porušují pravidla platformy Tak mají smůlu....

          Patreon vznikl v roce 2013...

          • Theokotos
            02:07 10.10.2022

            OMG, to jsou takové bláboly. "Porušování pravidel platformy" je blábol a naprostá právnická floskule, jíž se mediálně-sociální korporáty snaží obhájit a zároveň zamlžit své ...Zobrazit celý příspěvek

            OMG, to jsou takové bláboly. "Porušování pravidel platformy" je blábol a naprostá právnická floskule, jíž se mediálně-sociální korporáty snaží obhájit a zároveň zamlžit své kroky.
            Proto jsem se ptal, zda jste ta "pravidla" vůbec četl.
            Nečetl, nevadí.
            Já bych za nějaký subjekt, jehož pravidla neznám a dělá si i mimo zákony co chce, rozhodně nebojoval.
            Vy ano - budiž. Vaše volba.Skrýt celý příspěvek

  • Upgrade
    23:59 08.10.2022

    Teoria o vybuchu zo spodu.
    https://twitter.com/Kartinamas...

    Teoria o vybuchu zo spodu.
    https://twitter.com/Kartinamas...

    • dušanR
      02:55 09.10.2022

      Na to netreba byť projektant mostov , každý most čo má podpery leží na na "guličkovom ložisku" aby mohol dilatovať . Nebol by to prvý most čo vyskočil zo svojho lôžka a skydol so ...Zobrazit celý příspěvek

      Na to netreba byť projektant mostov , každý most čo má podpery leží na na "guličkovom ložisku" aby mohol dilatovať . Nebol by to prvý most čo vyskočil zo svojho lôžka a skydol so do vody. Prečo ? Povolil pilier, zemetrasenie , obrovské teplotné zmeny . náraz lode , nejaký tlak zo spodu ....Z hora to nepôjde , mostovka vydrží tlak tisícov ton .
      Tieto mostné polia sú neporušené , len sa pri páde prelomili.Skrýt celý příspěvek

  • Miroslav
    23:16 08.10.2022

    Ruský prezident Vladimir Putin v sobotu nariadil prísnejšiu ochranu Kerčského mosta a infraštruktúry dodávajúcej elektrinu a zemný plyn na Krym. TASR informuje podľa agentúry ...Zobrazit celý příspěvek

    Ruský prezident Vladimir Putin v sobotu nariadil prísnejšiu ochranu Kerčského mosta a infraštruktúry dodávajúcej elektrinu a zemný plyn na Krym. TASR informuje podľa agentúry Reuters Prezidentský dekrét Putin podpísal len niekoľko hodín po výbuchu, ktorý ráno poškodil Kerčský most.
    Za posilnenie ochranných opatrení bude zodpovedná Federálna bezpečnostná služba (FSB).

    Gubernátor Krasnodarského kraja Veniamin Kondratiev vyhlásil "žltý" stupeň teroristickej hrozby v okrese Temrjuk, kde stojí most. To znamená prísnejšie bezpečnostné opatrenia vrátane prehliadok na kontrolných bodoch. Po modrom a žltom nasleduje kritický stupeň - "červený".

    Leonid Sluckij, predseda výboru pre medzinárodné záležitosti Štátnej dumy výbuch označil za "teroristický útok". Ak sa preukáže, že ho naplánovala Ukrajina, "následky budú nevyhnutné" povedal v krymskej metropole Simferopol. "Reakcia by mala byť tvrdá, ale nie nevyhnutne frontálna," povedal Sluckij. Dodal, že Rusko má skúsenosti s bojom proti teroristom.Skrýt celý příspěvek

    • Theokotos
      23:46 08.10.2022

      Je to příběh pro média (teroristický útok ergo kladívko postará se FSB)? Způsob, jak FSB potrestat a učinit zodpovědnou za to, že most nedokázala ohlídat (armáda by si úlevně mnula ...Zobrazit celý příspěvek

      Je to příběh pro média (teroristický útok ergo kladívko postará se FSB)?
      Způsob, jak FSB potrestat a učinit zodpovědnou za to, že most nedokázala ohlídat (armáda by si úlevně mnula ruce)?
      Vítězství armádních špiček, kterým se Putinovi podařilo "prodat" příběh o teroristickém útoku, ač se zdá, že šlo spíše o útok vojenský?
      Co myslíte?Skrýt celý příspěvek

      • Miroslav
        00:07 09.10.2022

        Podľa mňa sú 3 možnosti: 1/ Obyčajná nehoda 2/ Viac alebo menej podarený útok Ukrajiny 3/ Útok inscenovaný priamo samotným Ruskom, alebo bez ochoty zasiahnuť proti ukrajinskému ...Zobrazit celý příspěvek

        Podľa mňa sú 3 možnosti:

        1/ Obyčajná nehoda
        2/ Viac alebo menej podarený útok Ukrajiny
        3/ Útok inscenovaný priamo samotným Ruskom, alebo bez ochoty zasiahnuť proti ukrajinskému útoku.

        Osobne si myslím, že možnosť C je správna. To načasovanie keď Rusko musí prejsť po neúspechoch do protiútoku... Podľa mňa to náhoda nebude. Možno dokonca zámienka pre prípad použitia ZHNSkrýt celý příspěvek

        • Theokotos
          00:15 09.10.2022

          OK, moje hodnocení: 1/ brutální síla exploze naprosto vylučuje možnost "nehody". 2/ načasování i reakce ukrajinských představitelů i jistá podobnost s jinými předchozími akcemi ...Zobrazit celý příspěvek

          OK, moje hodnocení:
          1/ brutální síla exploze naprosto vylučuje možnost "nehody".
          2/ načasování i reakce ukrajinských představitelů i jistá podobnost s jinými předchozími akcemi podobného typu i způsobu mlžení okolo mi sedí spíš s akcí Ukrajinců
          3/ nevylučuji, ale v podstatě by to říkalo, že Rusové jsou v ještě zoufalejší situaci, než jsme si mysleli
          Navíc, Miroslave, zdá se mi, že stále příliš věříš své "hokejové" terminologii, že po času obrany musí přijít čas útoku. Neříkám, že tahle dynamika ve vojenství neexistuje, ale pokud jedna strana konfliktu sílí a druhá slábne, pak jsou útoky sílící strany stále silnější a protiútoky slábnoucí stále menší a lokálnější.
          Situace na bojišti toto zatím potvrzuje.Skrýt celý příspěvek

          • Miroslav
            08:02 09.10.2022

            K bodu 3: Skôr som mal na mysli zámienku pre prípad použitia ZHN

            K bodu 3: Skôr som mal na mysli zámienku pre prípad použitia ZHN

        • pepezdepa
          08:34 09.10.2022

          3/ Rusák atomovky rozhodně nepoužije. Určitě ne po tom, co mu Amíci dali jasně najevo, že by se na to dívali s krajní nelibostí. Tím by víceméně prohráli už tak zprasenou válku.

          3/ Rusák atomovky rozhodně nepoužije. Určitě ne po tom, co mu Amíci dali jasně najevo, že by se na to dívali s krajní nelibostí. Tím by víceméně prohráli už tak zprasenou válku.

  • roboSE
    22:48 08.10.2022

    Jednosmerná jednoprudová prevádzka na diaľničnom moste. Každopádne, hneď ako prehodnotia ako ho opraviť, tak ho uzavrú. Takáto prevádzka nemá zmysel, iba ak pre propagandu, že je ...Zobrazit celý příspěvek

    Jednosmerná jednoprudová prevádzka na diaľničnom moste. Každopádne, hneď ako prehodnotia ako ho opraviť, tak ho uzavrú. Takáto prevádzka nemá zmysel, iba ak pre propagandu, že je všetko v pohode....

    https://mobile.twitter.com/NOE... Skrýt celý příspěvek

    • dušanR
      03:02 09.10.2022

      Tiež myslím , že ho rýchlo vyhlásili za prevádzkyschopný ! Ani nevyčistili miesto nehody , nebrali vzorky , nerobili zaťažkávaciu skúšku pred uvedením do prevádzky , nakoľko sa ...Zobrazit celý příspěvek

      Tiež myslím , že ho rýchlo vyhlásili za prevádzkyschopný ! Ani nevyčistili miesto nehody , nebrali vzorky , nerobili zaťažkávaciu skúšku pred uvedením do prevádzky , nakoľko sa zmenili podmienky prevádzky.
      A hneď tam nahnali pokusných králikov aby most otestovali.
      Hlavne ten dialničný čo bol "5 m " od výbuchu. Nie je náhodou nejaká prasklina pod asfaltom ?
      Za pár dní bude všetko inak.....?Skrýt celý příspěvek

      • risomas_SK
        08:33 09.10.2022

        Ved prave robia zatazkavaciu skusku

        Ved prave robia zatazkavaciu skusku

        • dušanR
          09:37 09.10.2022

          Už bordel odstránili , poškodené časti opravili , resp. vymenili ? Šikovní chlapci . Lebo tá skúška sa robí pred pred podpísaním preberacieho protokolu ....pokial je to civilná ...Zobrazit celý příspěvek

          Už bordel odstránili , poškodené časti opravili , resp. vymenili ? Šikovní chlapci . Lebo tá skúška sa robí pred pred podpísaním preberacieho protokolu ....pokial je to civilná stavba , ak je vojenské tam sa netreba obťažovať s takýmito zbytočnosťami !
          Robia zaťažkávaciu skúšku ? A potapači na kontrolu "podvozku" sú údajne už na ceste ...?Skrýt celý příspěvek

  • Iruka
    22:35 08.10.2022

    "Máme první fotku zpod mostu, kde jsem předtím říkal, že najdeme odpověď: 1) loď - ne. 2) náklaďák - velmi nešťastný řidič, ale velmi výhodné pro Ukrajinu a rusko, protože to ...Zobrazit celý příspěvek

    "Máme první fotku zpod mostu, kde jsem předtím říkal, že najdeme odpověď:

    1) loď - ne.
    2) náklaďák - velmi nešťastný řidič, ale velmi výhodné pro Ukrajinu a rusko, protože to umožňuje oběma popřít použití
    3) ATACMS, který prorazil tu díru v mostě, když se řítil kolmo dolů, narazil do mostu, když byla roznětka nastavena na zpoždění, pak most rozlomil a vytlačil ho ven pryč, což zvedlo mostovku na západ z jejího pylonu.

    Nyní můžeme všechny ostatní teorie ukončit. Ukrajina obdržela druhou várku ATACMS."

    https://twitter.com/noclador/s... Skrýt celý příspěvek

    • Iruka
      22:39 08.10.2022

      ATACMS je pořád nejpravděpodobnější možnost. Prostě Ukrajina je "běžně" používá. Neustálé zprávy v médiích, že jim je USA nechtějí dodat, jsou jen divadlo pro veřejnost a umožňují ...Zobrazit celý příspěvek

      ATACMS je pořád nejpravděpodobnější možnost. Prostě Ukrajina je "běžně" používá. Neustálé zprávy v médiích, že jim je USA nechtějí dodat, jsou jen divadlo pro veřejnost a umožňují Rusku tvářit se, že se nic nestalo, že to jsou jen nehody apod.Skrýt celý příspěvek

      • d_mm2288
        22:44 08.10.2022

        Tak jak je možný, že jsme tu raketu neviděli na žádném ze záběrů? A pokud ZSU skutečně stříleli ATACMS, tak jak je možný, že nepracovala ruská PVO? Právě kvůli PVO se dá očekávat, ...Zobrazit celý příspěvek

        Tak jak je možný, že jsme tu raketu neviděli na žádném ze záběrů?
        A pokud ZSU skutečně stříleli ATACMS, tak jak je možný, že nepracovala ruská PVO? Právě kvůli PVO se dá očekávat, že Ukrajinci by vystřelili raket několik (a minimálně jednu PVO sundali), protože nelze předpokládat, že jediná vystřelená raketa by jako nůž máslem proletěla až k mostu.Skrýt celý příspěvek

        • dušanR
          03:05 09.10.2022

          Na to treba pár tonová bomba , alebo raketa ? Toto nie je nejaký dedinský mostík z brezového dreva .

          Na to treba pár tonová bomba , alebo raketa ? Toto nie je nejaký dedinský mostík z brezového dreva .

        • Jirosi
          04:58 09.10.2022

          To se fakt ptate, proč není vidět na záběru v noci vidět raketa pohybující se nadzvukovou v místě dopadu, tzn bez paliva?

          To se fakt ptate, proč není vidět na záběru v noci vidět raketa pohybující se nadzvukovou v místě dopadu, tzn bez paliva?

          • Iruka
            09:23 09.10.2022

            Přesně :) Rychlost ATACMS je více než trojnásobek rychlosti zvuku (v závěrečné fázi letu snad i více než čtyřnásobek). Když budeme konzervativní a budeme počítat s 1000 metry za ...Zobrazit celý příspěvek

            Přesně :)
            Rychlost ATACMS je více než trojnásobek rychlosti zvuku (v závěrečné fázi letu snad i více než čtyřnásobek). Když budeme konzervativní a budeme počítat s 1000 metry za sekundu a s tím, že kamery snímají 25 snímků za sekundu, vyjde nám 40 metrů na snímek. ... Na záznamu nebude ani čmouha ...Skrýt celý příspěvek

      • Theokotos
        23:03 08.10.2022

        Tohle video je velmi dobré: https://twitter.com/tdjedrucho... Moje postřehy: - projíždějící kamion to být nemohl, exploze je mnohonásobně silnější - naopak ...Zobrazit celý příspěvek

        Tohle video je velmi dobré: https://twitter.com/tdjedrucho...
        Moje postřehy:
        - projíždějící kamion to být nemohl, exploze je mnohonásobně silnější
        - naopak v čase 0:04 je jasně vidět bod exploze na silnici a další zářící bod nad ním, což by mohl být ten kamion, zapálený a odhozený silou exploze
        - loď viditelná vpravo dole v 0:03 se tam ocitla zřejmě náhodou, neboť epicentrum výbuchu je značný kus dál
        - v čase 0:06 je již vidět silné a rychlé hoření poháněné větrem zprava
        - zajímavá je další exploze v 0:07, mnohem slabší, než první, že by žárem vybuchlo další vozidlo? Nebo další nálož?
        - okolo času 0:17 je velice zřejmé, že žár epicentru je takový, že hoří naprosto všechnoSkrýt celý příspěvek

        • Miroslav
          23:07 08.10.2022

          Neviem čo presne to bolo, ale rozhodne to nebol dron. Na to je to príliš silné

          Neviem čo presne to bolo, ale rozhodne to nebol dron. Na to je to príliš silné

        • machotka.r
          23:29 08.10.2022

          Za mě plný souhlas. 1) Kamión to nebyl. Při zastavení videa lze nalézt příznaky výbuchu v době, kdy je kamión zcela v pořádku. 2) Zespoda výbuch nešel - viz fotka prolomeného ...Zobrazit celý příspěvek

          Za mě plný souhlas.
          1) Kamión to nebyl. Při zastavení videa lze nalézt příznaky výbuchu v době, kdy je kamión zcela v pořádku.
          2) Zespoda výbuch nešel - viz fotka prolomeného pole zespoda.
          3) Výbuch šel shora - zřetelně očouzená mostovka
          viz https://twitter.com/JakubPrzym...
          Buď výbuch v mostovce, který zničil nosník mostovky (nutný přesný zásah) nebo výbuch nad mostovkou s tím, že extrémně velká tlaková vlna prolomila mostovku zhora (mostovka má velkou plochu). Nevím jestli na druhý typ útoku existuje vhodná hlavice.Skrýt celý příspěvek

          • machotka.r
            23:35 08.10.2022

            Otázkou zbývá, zda přítomnost vlaku na železničním mostu byla zahrnuta do plánu. Kdyby byl požár vlaku větší, mohl žár narušit železobetonovou mostovku železničního mostu a taky ho ...Zobrazit celý příspěvek

            Otázkou zbývá, zda přítomnost vlaku na železničním mostu byla zahrnuta do plánu. Kdyby byl požár vlaku větší, mohl žár narušit železobetonovou mostovku železničního mostu a taky ho vyřadit. Například příčinou pádu WTC v NewYorku byl intenzivní požár, který snížil únosnost ocelové konstrukce a ta zkolabovala.Skrýt celý příspěvek

          • Dash80
            23:37 08.10.2022

            A prilietať raketu sme nemuseli vidieť pretože mohla explodovať nad horizontom kamery…? Vysvetlovalo by to, že chýba raketa zo zaznamu?

            A prilietať raketu sme nemuseli vidieť pretože mohla explodovať nad horizontom kamery…? Vysvetlovalo by to, že chýba raketa zo zaznamu?

        • Auron
          00:00 09.10.2022

          Pokud se tam lod ocitla nahodou-kam zmizela? Pokud si pořádně zafabuluji - nevysvetlovala by existence podobneho plavidla v rukou ukrainy i destrukci produktovodů? Možná i ...Zobrazit celý příspěvek

          Pokud se tam lod ocitla nahodou-kam zmizela? Pokud si pořádně zafabuluji - nevysvetlovala by existence podobneho plavidla v rukou ukrainy i destrukci produktovodů? Možná i destrukci moskvy? Nemyslím si ze to tak je - jen spekuluji… jinak ta lod se hejbe na videu zatracene rychle…Skrýt celý příspěvek

          • 3pa3ck3
            00:15 09.10.2022

            Pod produktovodmi myslíte Nord Stream alebo niečo iné?

            Pod produktovodmi myslíte Nord Stream alebo niečo iné?

          • Theokotos
            00:28 09.10.2022

            No nejjednodušší vysvětlení, které mě napadá je, že takováto brutální exploze, která dokázala s mostem to, co dokázala, by mohla loď o výtlaku (odhadem) max. pár desítek tun ...Zobrazit celý příspěvek

            No nejjednodušší vysvětlení, které mě napadá je, že takováto brutální exploze, která dokázala s mostem to, co dokázala, by mohla loď o výtlaku (odhadem) max. pár desítek tun odhodit mimo záběr.
            To epicentrum exploze je fakt o značný kus dál.Skrýt celý příspěvek

      • Pirat49
        00:40 09.10.2022

        Ak by to bol ATACMS , dolet napr. z Kachovky je max na hranici. Naviac kolko by ich asi museli vypustit? Urcite nie jednu ,ani dve! Podla toho co sa deje v Moskve mam neodbitny ...Zobrazit celý příspěvek

        Ak by to bol ATACMS , dolet napr. z Kachovky je max na hranici.
        Naviac kolko by ich asi museli vypustit? Urcite nie jednu ,ani dve!
        Podla toho co sa deje v Moskve mam neodbitny pocit ze za tym stoja rusi co chcu vojnu na UA bud ukoncit ,zmiernit straty alebo ospravedlnit rozpad frontu u ChersonuSkrýt celý příspěvek

    • sgaba
      23:03 08.10.2022

      Dohady, nic jiného.

      Dohady, nic jiného.

    • Dash80
      23:04 08.10.2022

      Konečne si tiež všimol niekto tú dieru… Nižšie som sa na to pýtal, ale nikto nereagoval…

      Konečne si tiež všimol niekto tú dieru… Nižšie som sa na to pýtal, ale nikto nereagoval…

    • Garmadon
      00:47 09.10.2022

      Je zrejmé že ide o oceľovú ortotropnu mostovku. Strela priletela z boku a trafila ocelovy nosnik co nesie tu mostovku z boku. Preto ten most zliezol najprv do strany a potom dolu. ...Zobrazit celý příspěvek

      Je zrejmé že ide o oceľovú ortotropnu mostovku. Strela priletela z boku a trafila ocelovy nosnik co nesie tu mostovku z boku. Preto ten most zliezol najprv do strany a potom dolu. Diera v mostovke moze byť podľa mňa na tej fotke z hoci čoho. Je to rýchly kolaps konštrukcie. Vybuch nakladiaku by toto nespravil ani výbuch pod mostom.Skrýt celý příspěvek

  • Roger
    22:08 08.10.2022

    No nezbývá tedy doufat, že tam pošlou pár vlaků a on ten most spadne.

    No nezbývá tedy doufat, že tam pošlou pár vlaků a on ten most spadne.

    • Miroslav
      23:09 08.10.2022

      Nemyslím, že sú až takí idioti aby si nepreverili technický stav mostu a rovno naňho poslali vlak

      Nemyslím, že sú až takí idioti aby si nepreverili technický stav mostu a rovno naňho poslali vlak

      • Roger
        08:08 09.10.2022

        idioti to jsou(to mi nikdo nevymluví). A ještě doufám v klasický ruský šlendrián, zateklou slanou vodu do porušené konstrukce, mráz a nějakou super bouři. Víc než doufat mi ...Zobrazit celý příspěvek

        idioti to jsou(to mi nikdo nevymluví). A ještě doufám v klasický ruský šlendrián, zateklou slanou vodu do porušené konstrukce, mráz a nějakou super bouři.
        Víc než doufat mi nezbývá.Skrýt celý příspěvek

        • Miroslav
          08:30 09.10.2022

          Aj ten most postavili tak, že tam nahádzali materiál a čakali čo sa stane? Tak sa nestavajú mosty ani v Afrike. Je to miesto ktoré majú plne pod kontrolou. Nemusia improvizovať ale ...Zobrazit celý příspěvek

          Aj ten most postavili tak, že tam nahádzali materiál a čakali čo sa stane? Tak sa nestavajú mosty ani v Afrike. Je to miesto ktoré majú plne pod kontrolou. Nemusia improvizovať ale normálne inžiniersky zhodnotiť situáciu. Sám som projektant oceľových konštrukcií a aj u nás majú ľudia veľmi skreslené predstavy o tom, ako sa k takým úlohám pristupujeSkrýt celý příspěvek

          • Roger
            09:33 09.10.2022

            Jak říkám doufám...
            Chápu, že existuje správný postup, ale kde jsou lidi jsou chyby...

            Jak říkám doufám...
            Chápu, že existuje správný postup, ale kde jsou lidi jsou chyby...

          • Miroslav
            09:49 09.10.2022

            Nechcem ťa sklamať, ale je to nový most. Určite majú 3D model na ktorom vedia urobiť simulácie všetkého druhu. To je to najmenej keď máš kvalitne spracovaný 3D CAD model

            Nechcem ťa sklamať, ale je to nový most. Určite majú 3D model na ktorom vedia urobiť simulácie všetkého druhu. To je to najmenej keď máš kvalitne spracovaný 3D CAD model

    • Garmadon
      00:56 09.10.2022

      Problém je v tom že nevieme aké napätia sú v oceli. Železničný most to ustojí. Z dlhodobého hľadiska je problém v únave. A napätia samotné nevieme odmerať. Čiže začnú most ...Zobrazit celý příspěvek

      Problém je v tom že nevieme aké napätia sú v oceli. Železničný most to ustojí. Z dlhodobého hľadiska je problém v únave. A napätia samotné nevieme odmerať.
      Čiže začnú most sledovať, merat priehyb a nalepia tenzometre.
      Keby sme vedeli ako dlho to tam horelo. Tak by sme vedeli ako zlé sú na tom. Ale stále neviem ci ten vlak tam stal. A ak áno prečo?Skrýt celý příspěvek

  • Eagle
    21:50 08.10.2022

    Na seznamu je zpráva o mostu s videem a ze záznamu je patrný zvuk přilétající střely. Alespoň mě se to tak zdá.

    Na seznamu je zpráva o mostu s videem a ze záznamu je patrný zvuk přilétající střely. Alespoň mě se to tak zdá.

    • Auron
      21:56 08.10.2022

      Mě by nepřekvapilo kdyby to odpálil někdo z toho vlaku aby zamaskoval šmelinu s benzínem :-D

      Mě by nepřekvapilo kdyby to odpálil někdo z toho vlaku aby zamaskoval šmelinu s benzínem :-D

    • Jirka33
      21:57 08.10.2022

      Už to tu bylo, je to fejk

      Už to tu bylo, je to fejk

  • ABC123
    21:42 08.10.2022

    Ukrajina oficiálne uznala Kurilské ostrovy za súčasť Japonska. - Dekrét prezidenta №692/2022

    https://mobile.twitter.com/ukr...

    Ukrajina oficiálne uznala Kurilské ostrovy za súčasť Japonska. - Dekrét prezidenta №692/2022

    https://mobile.twitter.com/ukr...

    • RiMr71
      21:49 08.10.2022

      ...už zase?

      ...už zase?

  • ABC123
    21:38 08.10.2022

    Pri Kerčskom moste je lodna zapcha

    https://www.marinetraffic.com/...

    Pri Kerčskom moste je lodna zapcha

    https://www.marinetraffic.com/...

    • dušanR
      22:27 08.10.2022

      To nie je zápcha ! To je zastavená lodná doprava na neurčitý čas!

      To nie je zápcha ! To je zastavená lodná doprava na neurčitý čas!

  • Standa
    21:33 08.10.2022

    Proruský telegramový kanál Šedá zóna uvedl, že ruský ministr obrany Šojgu a ruský náčelník generálního štábu Gerasimov ztratili své pozice po útoku na Krymský most, po kterém ...Zobrazit celý příspěvek

    Proruský telegramový kanál Šedá zóna uvedl, že ruský ministr obrany Šojgu a ruský náčelník generálního štábu Gerasimov ztratili své pozice po útoku na Krymský most, po kterém několik jejich kritiků volá po čas v souvislosti s rostoucí debatou, ve které se hromada okupantů Ukrajina. V hlavním městě Ruské federace ji doprovázely zvýšená bezpečnostní opatření a pohyb sil.Skrýt celý příspěvek

    • pepezdepa
      21:42 08.10.2022

      Tak Šojgua škoda rozhodně není, to je jelito od A do Z, ovšem Gerasimov je dle všeho poměrně schopný. Minimálně je jedním z architektů ruské hybridní války, tedy té jediné války, ...Zobrazit celý příspěvek

      Tak Šojgua škoda rozhodně není, to je jelito od A do Z, ovšem Gerasimov je dle všeho poměrně schopný. Minimálně je jedním z architektů ruské hybridní války, tedy té jediné války, která jim jde skutečně dobře.Skrýt celý příspěvek

      • RiMr71
        21:49 08.10.2022

        ...tím líp, ne?

        ...tím líp, ne?

        • pepezdepa
          21:50 08.10.2022

          Je otázka, kdo přijde místo nich. Pokud teda k jejich výměně vůbec došlo. Zatím to jsou jenom klepy.

          Je otázka, kdo přijde místo nich. Pokud teda k jejich výměně vůbec došlo. Zatím to jsou jenom klepy.

          • dušanR
            21:55 08.10.2022

            Klepy , možno áno , možno nie . Tak prečo obsadzujú Moskvu ? aj to je klebeta ? Niečo sa muselo stať , iba ak by Putin dostal záchvat paranoje .....

            Klepy , možno áno , možno nie . Tak prečo obsadzujú Moskvu ? aj to je klebeta ? Niečo sa muselo stať , iba ak by Putin dostal záchvat paranoje .....

          • pepezdepa
            22:03 08.10.2022

            Putin může odvolat oba výše zmíněné, aniž by musel nechat obsadit Moskvu. A že je Moskva obsazená bych tak bral zatím s rezervou, to už tu minimálně jednou během války bylo a ...Zobrazit celý příspěvek

            Putin může odvolat oba výše zmíněné, aniž by musel nechat obsadit Moskvu. A že je Moskva obsazená bych tak bral zatím s rezervou, to už tu minimálně jednou během války bylo a nakonec se jednalo o kachnu.Skrýt celý příspěvek

      • Ján Paliga
        22:11 08.10.2022

        Napadla ma taká kacírska myšlienka.... Čo ak atentát na ten most spáchal istý Ivan Ivanovič Štavfenberk na príkaz armádnej verchušky? A prišli im na to a teraz sú zatýkaní... Ja ...Zobrazit celý příspěvek

        Napadla ma taká kacírska myšlienka.... Čo ak atentát na ten most spáchal istý Ivan Ivanovič Štavfenberk na príkaz armádnej verchušky? A prišli im na to a teraz sú zatýkaní... Ja viem, haluška, ale.... :)Skrýt celý příspěvek

        • d_mm2288
          22:18 08.10.2022

          Přesně tuhle variantu dneska večer valil asi 10 minut Arestovič.

          Přesně tuhle variantu dneska večer valil asi 10 minut Arestovič.

          • vz. 58
            22:48 08.10.2022

            Přesně tak a bylo to takový, jak to říci ... divný. Naznačoval, že je to vlastně akce samotných Rusů, je to součást jejich vnitřních bojů. Samozřejmě to nelze vyloučit, ale ...Zobrazit celý příspěvek

            Přesně tak a bylo to takový, jak to říci ... divný. Naznačoval, že je to vlastně akce samotných Rusů, je to součást jejich vnitřních bojů. Samozřejmě to nelze vyloučit, ale Occamova břitva by vedla řez jinde. Odpálit si most v rámci puče? Arestovič říkal, že jasno bude za pár týdnů. No vením, přiznám se.Skrýt celý příspěvek

          • vz. 58
            22:50 08.10.2022

            Ne "vením", ale "nevím", sorry, je noc.

            Ne "vením", ale "nevím", sorry, je noc.

          • Theokotos
            23:51 08.10.2022

            Occamova břitva, by podle mě jasně vedla směrem k Ukrajincům, ale Arestovič samozřejmě s velkým gustem zaseje semínko nedůvěry v rozklíženém vedení ruského státu.

            Occamova břitva, by podle mě jasně vedla směrem k Ukrajincům, ale Arestovič samozřejmě s velkým gustem zaseje semínko nedůvěry v rozklíženém vedení ruského státu.

        • pepezdepa
          22:22 08.10.2022

          Jestli to tak skutečně je, tak mají Rusáci big problém, proti kterému je odpálený most úplná prdel. Už tak sotva bojeschopná armáda by dostala další výraznou facku.

          Jestli to tak skutečně je, tak mají Rusáci big problém, proti kterému je odpálený most úplná prdel. Už tak sotva bojeschopná armáda by dostala další výraznou facku.

    • dušanR
      21:52 08.10.2022

      Nie je zaujímavé , že most ešte horel a divíza Železného Felixa Dzeržinského už obsadzovala Moskvu spolu s políciou aby mohli zatýkať agentov CIA Šojgu a Gerasimova spolu s ich ...Zobrazit celý příspěvek

      Nie je zaujímavé , že most ešte horel a divíza Železného Felixa Dzeržinského už obsadzovala Moskvu spolu s políciou aby mohli zatýkať agentov CIA Šojgu a Gerasimova spolu s ich pučistickými štábmi ?
      Kto to tak rýchlo vyšetril , asi Putin ?
      Nie je tých nejasností veľa.
      Nebolo by to prvý krát , Putin to má takto rád. Tak po našom , po čekisticku !Skrýt celý příspěvek

    • JanCorvinus
      07:00 09.10.2022

      Nic podobného se nestalo. Když tak zavřeli pár méně významných generálů.

      Nic podobného se nestalo. Když tak zavřeli pár méně významných generálů.

  • ruleta
    21:27 08.10.2022

    Utok vodniho drona si muzeme odskrtnout jako nepravdepodobny.

    https://twitter.com/wolski_jar...

    Utok vodniho drona si muzeme odskrtnout jako nepravdepodobny.

    https://twitter.com/wolski_jar...

    • HumInt
      21:33 08.10.2022

      To tažko povedať, pretože zaujímavá časť je pod vodou.

      To tažko povedať, pretože zaujímavá časť je pod vodou.

      • Scotty
        21:36 08.10.2022

        Stačí se podívat na mostovku která pořád stojí. Pokud by šel výbuch zespodu budou na ní stopy a tady žádné nejsou.

        Stačí se podívat na mostovku která pořád stojí. Pokud by šel výbuch zespodu budou na ní stopy a tady žádné nejsou.

        • dušanR
          22:00 08.10.2022

          Nevyzerá to tak , že celá mostovka bola zdvihnutá nejakou silou a zhodená do mora , vyzerá , že ani nie je nejako extra poškodená . Keby do bolo auto , tak by boli polia mostu ...Zobrazit celý příspěvek

          Nevyzerá to tak , že celá mostovka bola zdvihnutá nejakou silou a zhodená do mora , vyzerá , že ani nie je nejako extra poškodená . Keby do bolo auto , tak by boli polia mostu polámané , beton rozbitý a tu je aj asfalt v 100% stave .
          Nie je to podivné.....Skrýt celý příspěvek

        • HumInt
          22:25 08.10.2022

          Možno to nebol výbuch nálože na vode, ale protilodná strela letiaca rýchlosťou 970km/h s bojovou hlavicou, ktorá trafila mostovku zospodu... Alebo výbušnina upevnená pod ...Zobrazit celý příspěvek

          Možno to nebol výbuch nálože na vode, ale protilodná strela letiaca rýchlosťou 970km/h s bojovou hlavicou, ktorá trafila mostovku zospodu...

          Alebo výbušnina upevnená pod mostovkou.

          Na ten kamión to nevyzerá a na kamere nie je vidno ani nič priletieť zhora.Skrýt celý příspěvek

          • liberal shark
            06:57 09.10.2022

            Začínám se priklanet k této verzi.

            Začínám se priklanet k této verzi.

    • Dash80
      21:42 08.10.2022

      Som totálny laik, ale vidíte tú dieru uprostred spadlej vozovky z ktorej iba maličká časť je nad vodou? Okolo nej je aj ohorelá konštrukcia…

      Som totálny laik, ale vidíte tú dieru uprostred spadlej vozovky z ktorej iba maličká časť je nad vodou? Okolo nej je aj ohorelá konštrukcia…

    • Jirosi
      21:43 08.10.2022

      Stále na tom mostě hledám ty hromady toho betonu ve kterých jsou nosné prvky.

      Stále na tom mostě hledám ty hromady toho betonu ve kterých jsou nosné prvky.

  • ABC123
    21:25 08.10.2022

    Konecne ake take info o switchblade na UA

    https://defence-ua.com/news/ri...

    Konecne ake take info o switchblade na UA

    https://defence-ua.com/news/ri...

  • Quaestor
    21:21 08.10.2022

    Aby tu dnes nebyl jen most, tak prý ukořistěný TOR-M2 v chersonské oblasti:
    https://twitter.com/Tendar/sta...

    Aby tu dnes nebyl jen most, tak prý ukořistěný TOR-M2 v chersonské oblasti:
    https://twitter.com/Tendar/sta...

    • ImreSVK
      22:11 08.10.2022

      Bude ho vediet UA použiť ak je funkcny?

      Bude ho vediet UA použiť ak je funkcny?

      • RaiseYourHorns
        00:24 09.10.2022

        To si nemyslím, pokud někde neukořistí hromadu termobarické munice, je jim to k ničemu.

        To si nemyslím, pokud někde neukořistí hromadu termobarické munice, je jim to k ničemu.

        • El Duderino
          01:42 09.10.2022

          Co by s tou termobarickou municiou robili?

          Co by s tou termobarickou municiou robili?

  • Iruka
    21:07 08.10.2022

    Další zajímavá spekulace: "Teď vážně. FSB/PMC se snaží zlikvidovat vedení ministerstva obrany/GŠ. Před personálními změnami je FSB v kleštích - propásla výbuch Putinova mostu. ...Zobrazit celý příspěvek

    Další zajímavá spekulace:
    "Teď vážně. FSB/PMC se snaží zlikvidovat vedení ministerstva obrany/GŠ. Před personálními změnami je FSB v kleštích - propásla výbuch Putinova mostu. Ministerstvo obrany nyní může obvinit FSB z budoucí ztráty Jihu. Není zřejmé, kdo výbuch provedl? Kamion přijel z Ruska."

    https://twitter.com/Podolyak_M... Skrýt celý příspěvek

    • HumInt
      21:36 08.10.2022

      Dnešný Arestovych: Zníženie kapacity dopravy cez most môže slúžiť ako spôsob na: 1. Odvrátenie kritiky do armády - Šojgu, Geramisov a slúžiť na diskreditáciu FSB 2. Ospravedlniť ...Zobrazit celý příspěvek

      Dnešný Arestovych:
      Zníženie kapacity dopravy cez most môže slúžiť ako spôsob na:
      1. Odvrátenie kritiky do armády - Šojgu, Geramisov a slúžiť na diskreditáciu FSB
      2. Ospravedlniť ruský ústup od Chersonu.Skrýt celý příspěvek

      • Ján Paliga
        22:18 08.10.2022

        Bod 2 napadol presne aj mňa...

        Bod 2 napadol presne aj mňa...

  • Moon
    20:58 08.10.2022

    Na čt 24 debata o Krymském mostu. Železniční přeprava se pravděpodobně sníží o cca 50 procent.
    To asi rusům bude hodně vadit.

    Na čt 24 debata o Krymském mostu. Železniční přeprava se pravděpodobně sníží o cca 50 procent.
    To asi rusům bude hodně vadit.

    • Jirosi
      21:00 08.10.2022

      Dá se očekávat, že ten kdo útočil praci dokončí. Varianta castecneho poškození určitě byla zvážena.

      Dá se očekávat, že ten kdo útočil praci dokončí. Varianta castecneho poškození určitě byla zvážena.

      • RaiseYourHorns
        21:06 08.10.2022

        Nikdo už nic nedokončí. Chápu že hlídat most po celé délce bude fuška, ale věřím že ruSSové si to teď pohlídají. Pokoušet se teď o dokončení by bylo moc riskantní.

        Nikdo už nic nedokončí. Chápu že hlídat most po celé délce bude fuška, ale věřím že ruSSové si to teď pohlídají. Pokoušet se teď o dokončení by bylo moc riskantní.

        • d_mm2288
          21:11 08.10.2022

          přesně tak. to není jako antonovský most, když můžete každou noc posílat ty samý gmlrs na to samý místo. pokud to budou chtít dokončit, budou muset přijít s něčím novým ideálně ...Zobrazit celý příspěvek

          přesně tak. to není jako antonovský most, když můžete každou noc posílat ty samý gmlrs na to samý místo. pokud to budou chtít dokončit, budou muset přijít s něčím novým ideálně originálním.Skrýt celý příspěvek

          • Jirosi
            21:20 08.10.2022

            Proč by memohli útok zopakovat?

            Proč by memohli útok zopakovat?

        • Tino
          21:17 08.10.2022

          tak to ze rus nieco strazia urcite neznamena , ze ua to neskusi opat...most mal byt fantasticky strazeny aj doteraz ,ak UA nebude aktualny stav vyhovovat skusia ho poskodit este ...Zobrazit celý příspěvek

          tak to ze rus nieco strazia urcite neznamena , ze ua to neskusi opat...most mal byt fantasticky strazeny aj doteraz ,ak UA nebude aktualny stav vyhovovat skusia ho poskodit este viac a ak to nevyjde skusia to opat a potom opat a opat az sa to podari...pretoze toto je vojna, tak sa to vo vojne robiSkrýt celý příspěvek

        • Jirosi
          21:18 08.10.2022

          Ten most hlídají už 6 měsíců.
          Vy moc průběh války na UA nesleduje?

          Ten most hlídají už 6 měsíců.
          Vy moc průběh války na UA nesleduje?

        • sgaba
          22:04 08.10.2022

          A co jim to hlídání po celé délce pomůže?

          A co jim to hlídání po celé délce pomůže?

    • d_mm2288
      21:08 08.10.2022

      Podle mě to pro ně bude určitě trochu vopruz, ale v zásadě by je to nemělo omezit. Přes tu jednu zbývající kolej budou jezdit prioritně vojenské dodávky, takže na frontu se dostane ...Zobrazit celý příspěvek

      Podle mě to pro ně bude určitě trochu vopruz, ale v zásadě by je to nemělo omezit. Přes tu jednu zbývající kolej budou jezdit prioritně vojenské dodávky, takže na frontu se dostane to, co má. A zásobování poloostrova budou zajišťovat víc kamionovou a lodní dopravou. Když byli schopni uzásobovat Krym i před mostem, tak to dovedou i teď.Skrýt celý příspěvek

      • Theokotos
        22:26 08.10.2022

        Vopruz to bude docela velkej. Ty vlaky totiž musí také někdy jet zpátky, aby se jim na Krymu nehromadili jako horníci v Cimrmanově dole. A tady už do hry výrazně vstoupí limity ...Zobrazit celý příspěvek

        Vopruz to bude docela velkej. Ty vlaky totiž musí také někdy jet zpátky, aby se jim na Krymu nehromadili jako horníci v Cimrmanově dole.
        A tady už do hry výrazně vstoupí limity jednokolejové dopravy, kdy se v části mostu navíc budou muset vlaky ploužit cca 15 km/h.
        Nechce se mi to počítat, ale odhadl bych, že kapacita tratě tím spadla na méně než třetinu.
        Ruská válečná logistika je už teď mizerná, tohle jí ještě zhorší.Skrýt celý příspěvek

    • flanker.jirka
      21:10 08.10.2022

      Ta debata byla super, jen je škoda, že takové dílo slouží špatnému účelu. Škoda to chtít za každou cenu ničit. Putin zde není na věčné časy.

      Ta debata byla super, jen je škoda, že takové dílo slouží špatnému účelu. Škoda to chtít za každou cenu ničit. Putin zde není na věčné časy.

      • liberal shark
        07:01 09.10.2022

        Jj, jednoho dne tam bude normální hraniční přechod mezi UA a RF.

        Jj, jednoho dne tam bude normální hraniční přechod mezi UA a RF.

    • krizzdenek
      22:08 08.10.2022

      Debata toho stavaře a ženisty byla užitečná a zajímavá. Pokud mají pravdu, Wolský zase tlachal.

      Debata toho stavaře a ženisty byla užitečná a zajímavá. Pokud mají pravdu, Wolský zase tlachal.

  • ABC123
    20:46 08.10.2022

    Satelitne zabery mosta pred a po.

    https://m.censor.net/ua/photo_...

    Satelitne zabery mosta pred a po.

    https://m.censor.net/ua/photo_...

  • Sunakashi
    20:36 08.10.2022

    Jestli ten vlak s palivem byl ve scénáři tak jestli nebylo lepší počkat na vlak s municí...

    Jestli ten vlak s palivem byl ve scénáři tak jestli nebylo lepší počkat na vlak s municí...

    • liberal shark
      07:02 09.10.2022

      Člověk nemůže mít všechno :-).

      Člověk nemůže mít všechno :-).

  • RiMr71
    20:10 08.10.2022

    ...nebyl tam náááhodou na dovči ten komunistický poslanec co už na Krymu odpálil tu leteckou základnu! Výborná práce soudruhu! Já myslím, že by měli rusáci k mostu stáhnout víc ...Zobrazit celý příspěvek

    ...nebyl tam náááhodou na dovči ten komunistický poslanec co už na Krymu odpálil tu leteckou základnu!
    Výborná práce soudruhu!

    Já myslím, že by měli rusáci k mostu stáhnout víc protiletadl. systémů a jednotek, třeba od Melitopolu a tááák...Skrýt celý příspěvek

    • StandaBlabol
      20:16 08.10.2022

      Putin zrovna podepsal dekret, kterým zvyšuje bezpečností opatření kolem Krymského mostu. Takže tam bude víc všeho. Zase na všechny vyzrál.

      https://tass.com/politics/1519...

      Putin zrovna podepsal dekret, kterým zvyšuje bezpečností opatření kolem Krymského mostu. Takže tam bude víc všeho. Zase na všechny vyzrál.

      https://tass.com/politics/1519...

      • jj284b
        20:23 08.10.2022

        tak snad uz coskoro tam poslu vlak plny municie a nie len paliva...

        tak snad uz coskoro tam poslu vlak plny municie a nie len paliva...

  • Centaur
    20:08 08.10.2022

    O kousek níže jsou odkazy na video, na kterém přes Kerčský most přejíždí vlak a někteří diskutéři to považují za důkaz, že železniční část mostu byla opravena. Jedná se o toto ...Zobrazit celý příspěvek

    O kousek níže jsou odkazy na video, na kterém přes Kerčský most přejíždí vlak a někteří diskutéři to považují za důkaz, že železniční část mostu byla opravena. Jedná se o toto video: https://t.me/rybar/39941?singl...
    Na tomto videu je zcela zřetelně jednokolejný most, zatímco železniční část Kerčského mostu je dvoukolejná, viz např. https://cs.wikipedia.org/wiki/...
    Video, citované níže - https://t.me/rybar/39941?singl... tedy nezachycuje stav na Kečském mostu.Skrýt celý příspěvek

    • RiMr71
      20:11 08.10.2022

      ...rusákem vypuštěný fejk? Tomu se mi nechce věřit, takový pravdomluvný národ...

      ...rusákem vypuštěný fejk? Tomu se mi nechce věřit, takový pravdomluvný národ...

    • mspe
      20:11 08.10.2022

      Druhá kolej je vlevo ve tmě. Na videu jsou tam vidět kraje pražců;.

      Druhá kolej je vlevo ve tmě. Na videu jsou tam vidět kraje pražců;.

    • Jirosi
      20:13 08.10.2022

      Podívejte se na obrázky ze stavby, druhá kolej, jsou ty pražce na levé straně.
      Tohle odpovídá.

      Podívejte se na obrázky ze stavby, druhá kolej, jsou ty pražce na levé straně.
      Tohle odpovídá.

    • StandaBlabol
      20:13 08.10.2022

      Ale no tak. "... zcela zřetelně jednokolejný most". Na konci videa je krásně vidět ta druhá kolej. Říkáš, že video je podvod a ani jsi ho neviděl. Aspoň ne do konce.

      Ale no tak. "... zcela zřetelně jednokolejný most". Na konci videa je krásně vidět ta druhá kolej. Říkáš, že video je podvod a ani jsi ho neviděl. Aspoň ne do konce.

      • Centaur
        20:15 08.10.2022

        Jo, beru zpět, tohle mi uniklo.

        Jo, beru zpět, tohle mi uniklo.

        • StandaBlabol
          20:18 08.10.2022

          Spíš si myslím, že nechali projet jeden vlak, aby ukázali "že se nic nestalo". Ale jestli je ten most v pořádku pro normální provoz, to se uvidí až za pár dnů.

          Spíš si myslím, že nechali projet jeden vlak, aby ukázali "že se nic nestalo". Ale jestli je ten most v pořádku pro normální provoz, to se uvidí až za pár dnů.

          • Centaur
            20:23 08.10.2022

            Tak v civilizované zemi by byl postup zhruba následující: 1. podrobná technická prohlídka, odebrání vzorků a jejich testování v laboratoři 2. pokud by technická prohlídka dopadla ...Zobrazit celý příspěvek

            Tak v civilizované zemi by byl postup zhruba následující:
            1. podrobná technická prohlídka, odebrání vzorků a jejich testování v laboratoři
            2. pokud by technická prohlídka dopadla dobře, tak zatěžkávací zkouška
            3. na základě výsledků zatěžkávací zkoušky stanovení podmínek pro obnovení provozu, např. omezení rychlosti, nápravového tlaku, vyloučení současných jízd atd.Skrýt celý příspěvek

          • Jirosi
            20:24 08.10.2022

            Otázkou je co bylo v těch vagonech. Pokud nic...

            Otázkou je co bylo v těch vagonech. Pokud nic...

    • OZsemlye
      20:18 08.10.2022

      Mladý pán … to je jednoduché .. keď tam zajtra budú premávať vlaky, tak je to OK. To je jedno kto má pravdu, dôležité je, že si uź pokúsili znefunkčniť ten most, super, čiastočný ...Zobrazit celý příspěvek

      Mladý pán … to je jednoduché .. keď tam zajtra budú premávať vlaky, tak je to OK. To je jedno kto má pravdu, dôležité je, že si uź pokúsili znefunkčniť ten most, super, čiastočný úspech, nabudúce sa to podarí.Skrýt celý příspěvek

    • VitaZ
      20:27 08.10.2022

      Bůhví, jak to s tím rychlým zprovozněním železničního mostu opravdu je. Cca před hodinou jsem na Twitteru narazil na jedno video točené z projíždějícího auta. Točení to bylo ...Zobrazit celý příspěvek

      Bůhví, jak to s tím rychlým zprovozněním železničního mostu opravdu je. Cca před hodinou jsem na Twitteru narazil na jedno video točené z projíždějícího auta. Točení to bylo evidentně už za soumraku a ty ohořelé cisterny pořád ještě staly na místě.Skrýt celý příspěvek

    • jisi
      21:43 08.10.2022

      Trochu mimo čistě vojenský rámec. Viděl jsem dobře že tam jsou čtyři koleje na jedné trati? To mají pro jiný rozchod vlaků?

      Trochu mimo čistě vojenský rámec. Viděl jsem dobře že tam jsou čtyři koleje na jedné trati? To mají pro jiný rozchod vlaků?

  • alansi
    20:06 08.10.2022

    Docela hnusné záběry Rusáků KIA.
    Ale dobré jim tak - neměli si začínat


    https://twitter.com/TpyxaNews/...

    Docela hnusné záběry Rusáků KIA.
    Ale dobré jim tak - neměli si začínat


    https://twitter.com/TpyxaNews/...

    • RaiseYourHorns
      20:31 08.10.2022

      Smazáno, jaká škoda, chtěl jsem se pokochat.

      Smazáno, jaká škoda, chtěl jsem se pokochat.

Načítám diskuzi...