VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazeny jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.

  • lm524a
    20:43 13.06.2022

    Ukraineinfo - CZ USA jsou připraveny pomoci poskytnout Ukrajině zbraně, o které žádají – šéf Pentagonu Spojené státy, spolu se spojenci a partnery z různých zemí, jsou ...Zobrazit celý příspěvek

    Ukraineinfo - CZ

    USA jsou připraveny pomoci poskytnout Ukrajině zbraně, o které žádají – šéf Pentagonu
    Spojené státy, spolu se spojenci a partnery z různých zemí, jsou připraveny plně usnadnit realizaci požadavku ukrajinské strany na vybavení ozbrojených sil obrannými zbraněmi na ochranu vlastní země před ruskou agresí.
    To bylo uvedeno v pondělí během návštěvy Thajska americkým ministrem obrany Lloydem Austinem:
    "Spojené státy jsou připraveny poskytnout Ukrajině vše a pomoci Ukrajině uspět," řekl šéf Pentagonu v odpovědi na otázku, zda je Západ připraven splnit požadavky Ukrajiny, zejména na dalších 1000 houfnic a 300 systémů MLRS.
    Zdůraznil, že nejen Spojené státy jsou odhodlány významně pomoci Ukrajině, ale také mnoho partnerů po celém světě. "Kromě mnoha dalších věcí jsme již poskytli značný počet houfnic a velké objemy munice ráže 155 mm. Ale i jiné země poslaly 155mm houfnice," řekl Austin.
    Ujistil, že Spojené státy a další země budou i nadále usilovat o co největší podporu Ukrajiny a pomohou ozbrojeným silám uspět. Austin poznamenal, že tento týden Spojené státy potřetí svolají Kontaktní skupinu na obranu Ukrajiny (tzv. "Ramstein-3"), která podle něj jen zvyšuje počet jejích členů.
    "Uslyšíme vše přímo od ukrajinských vůdců vedených Alexejem Reznikovem a budeme pracovat na zintenzivnění našeho společného úsilí o splnění prioritních požadavků Ukrajiny na obranu vlastního území," řekl šéf Pentagonu.Skrýt celý příspěvek

    • GlobeElement007
      21:02 13.06.2022

      Obačas mám vůči USA výhrady.
      Ale, víto co? Jsou to blbosti.

      Obačas mám vůči USA výhrady.
      Ale, víto co? Jsou to blbosti.

      • liberal shark
        09:50 14.06.2022

        Vzhledem k tomu, jak je všichni ti rusáci, čínani a levičáci nenávidí, tak určitě musí dělat něco správně :-).

        Vzhledem k tomu, jak je všichni ti rusáci, čínani a levičáci nenávidí, tak určitě musí dělat něco správně :-).

    • daniel78
      21:22 13.06.2022

      Chápu, že USA to množství potřebuje, ale fakt si někdo reálně myslí, že USA+EU+GB dají dohromady 300MLRS, 1000 houfnic a 500 tanků (tolik provozuschopnýho není ani v celé západní ...Zobrazit celý příspěvek

      Chápu, že USA to množství potřebuje, ale fakt si někdo reálně myslí, že USA+EU+GB dají dohromady 300MLRS, 1000 houfnic a 500 tanků (tolik provozuschopnýho není ani v celé západní Evropě) a v době do konce léta to odvezou na UA, která na to vycvičí lidi, rozveze to po frontě a zajistí jim servis, náhradní díly, palivo a munici? Byl bych fakt šťastný, kdyby to tak bylo, ale jako opravdu? Vždyť už teď mají problémy, že nejsou vycvičeni v ovládání západní techniky, neumí anglicky, takže si přes telefon překládají, co jim to píše, měli i problémy s klíči v imperiálních velikostech na šrouby a matice.Skrýt celý příspěvek

      • StandaBlabol
        21:31 13.06.2022

        Není to blbost, pokud do toho započítáš i východní techniku. T-72 / Grady a RM-70 / Gvozdiky, Dany, D-30, atd. Nepotřebuješ to všechno do konce léta. I když ta technika poteče na ...Zobrazit celý příspěvek

        Není to blbost, pokud do toho započítáš i východní techniku. T-72 / Grady a RM-70 / Gvozdiky, Dany, D-30, atd.

        Nepotřebuješ to všechno do konce léta. I když ta technika poteče na Ukrajinu pomalu a postupně, bude to zvyšovat tlak na Rusko. Budou vědět, že s každý dalším měsícem bude hůř.Skrýt celý příspěvek

        • sugpa
          22:49 13.06.2022

          Má pravdu v tom, že už toho moc v Evropě nezbývá, dodala se i technika a počty o kterých my nevíme . A taky s tím časem, než se to rozhýbá (a co teprve v Evropě!), připraví ...Zobrazit celý příspěvek

          Má pravdu v tom, že už toho moc v Evropě nezbývá, dodala se i technika a počty o kterých my nevíme . A taky s tím časem, než se to rozhýbá (a co teprve v Evropě!), připraví zrealizuje. Krvácí nejen Rusové, ale i Ukrajinci. Ještě to bude těžké.
          Každopádně je rozhodující podpora nejdůležitějšího partnera. Konečně jednou se Američani trefili s podporou zbraní do černého a stojí si za tím (doufám, že jim to politicky vydrží).Skrýt celý příspěvek

      • jj284b
        21:31 13.06.2022

        500 tankov nie je problem... Poliaci stale maju asi 300 T72 a PT91.. USA im ich kludne moze nahradit M1A1 zo skladov.. maju ich dost po USMC ktora ich vyradila... 300 MLRS? urcite ...Zobrazit celý příspěvek

        500 tankov nie je problem... Poliaci stale maju asi 300 T72 a PT91.. USA im ich kludne moze nahradit M1A1 zo skladov.. maju ich dost po USMC ktora ich vyradila... 300 MLRS? urcite nie vsetko budu HIMARS alebo M270.. tych bude len cast, zvysok mozu byt ine typy "sovietskej vyroby"... a 1000 hufnic? znova, M777 z nich moze byt do 200... potom maju velke mnozstvo uskladnenych FH70/ M198, pripadne samohybnych M109A5-A6... takze, nie je to uplne nerealne... aj ked cele mnozstvo bude trvat dorucit...

        Navyse, akonahle Ukrajinci uvidia na vlastne oci co dokaze HIMARS aj v malom mnozstve... hned budu chciet aspon 20 dalsich... a nepretrzity prisun GMLRS rakiet... :)Skrýt celý příspěvek

      • pepezdepa
        21:33 13.06.2022

        Pokud dostanou desetinu, tak to bude úspěch.

        Pokud dostanou desetinu, tak to bude úspěch.

        • GlobeElement007
          21:51 13.06.2022

          Už dostali cca polovinu.

          Už dostali cca polovinu.

          • pepezdepa
            22:33 13.06.2022

            MLRS dostali snad od Amíků 4 kousky + Britové pošlou podobné množství. A shánět tanky bude asi taky problém. Když Ukrajině Biden otevíral neomezený účet, představoval jsem si to ...Zobrazit celý příspěvek

            MLRS dostali snad od Amíků 4 kousky + Britové pošlou podobné množství. A shánět tanky bude asi taky problém.

            Když Ukrajině Biden otevíral neomezený účet, představoval jsem si to tak, že v tuto chvíli se už budou ve státech NATO cvičit na Abramsech když ne tisíce, tak alespoň vyšší stovky Ukrajinců.Skrýt celý příspěvek

          • jj284b
            22:37 13.06.2022

            pepezdepa: plus dostali Grady, Uragany a Vampiry.. a municiu do nich..

            pepezdepa: plus dostali Grady, Uragany a Vampiry.. a municiu do nich..

          • pepezdepa
            22:42 13.06.2022

            jj284b: Jo, ale stejně je to hluboko pod očekáváním. Na druhou stranu o vojenství vím prd, jen chci, aby dostali Rusáci nařezáno. Kdybych tady jednoho krásného březnového dne ...Zobrazit celý příspěvek

            jj284b: Jo, ale stejně je to hluboko pod očekáváním. Na druhou stranu o vojenství vím prd, jen chci, aby dostali Rusáci nařezáno. Kdybych tady jednoho krásného březnového dne omylem nevlezl, dodnes bych si myslel, že munice roste na stromech.Skrýt celý příspěvek

          • Cimbi
            07:01 14.06.2022

            Co naše RM-70? Co Grady z Polska?

            Co naše RM-70? Co Grady z Polska?

      • daniel78
        21:49 13.06.2022

        A kolik té východní techniky v bývalých východních zemích ještě zbylo mimo polských tanků? Pokud budou chtít ještě něco sebrat z východních zemí a poslat UA, tak to budou muset ...Zobrazit celý příspěvek

        A kolik té východní techniky v bývalých východních zemích ještě zbylo mimo polských tanků? Pokud budou chtít ještě něco sebrat z východních zemí a poslat UA, tak to budou muset nahrazovat skoro 1:1, takže to je prašť jako uhoď, sotva se vzdáme všech tanků a děl. U východních zbraní je ale ještě jeden problém, že pro ně asi nebude dost munice a to ani na UA. Škoda těch 3 obrovských muničáků, co na UA vyhodili do vzduchu orkové před několika lety.Skrýt celý příspěvek

      • GlobeElement007
        21:51 13.06.2022

        Jenom M270 bylo vyrobeno 1500 ks.
        Ukrajina chce 300.

        Kde je problém?

        Jenom M270 bylo vyrobeno 1500 ks.
        Ukrajina chce 300.

        Kde je problém?

        • daniel78
          22:17 13.06.2022

          já obecně problém nevidím, ale GB dá 4 (nebo kolik málo?), SRN v zimě 4 a pokud by USA mělo dát zbytek, tak se už asi volič bude ptát, jestli to není vyhazování peněz... :-/, v ...Zobrazit celý příspěvek

          já obecně problém nevidím, ale GB dá 4 (nebo kolik málo?), SRN v zimě 4 a pokud by USA mělo dát zbytek, tak se už asi volič bude ptát, jestli to není vyhazování peněz... :-/, v Evropě jich je asi jenom 170, kolik je z nich provozuschopných a kolik z nich je možné poslat dál. Je šílené z mého pohledu, kolikrát ještě bude muset USA zachránit Evropu a kdy je to už přestane bavit.Skrýt celý příspěvek

          • jj284b
            22:38 13.06.2022

            300 HIMARSov ani nepotrebuju... potrebuju tak 40.. a k tomu par tisic GMLRS rakiet (povedzme 5-6000)... zvysok z tych 300 mozu byt ine raketomety, kludne aj s nenavadzanou ...Zobrazit celý příspěvek

            300 HIMARSov ani nepotrebuju... potrebuju tak 40.. a k tomu par tisic GMLRS rakiet (povedzme 5-6000)... zvysok z tych 300 mozu byt ine raketomety, kludne aj s nenavadzanou municiou..Skrýt celý příspěvek

          • Cimbi
            07:02 14.06.2022

            4 ks jsou pro ruské publikum, řekl bych

            4 ks jsou pro ruské publikum, řekl bych

      • Kanaďan
        07:31 14.06.2022

        Když započítáme i východní techniku v soukromých firmách, tak těch zbraní je jen v ČR dost. Např. CSG na dotaz UA, kolik DAN mají, odpověděli více, než 300. STV group mělo před ...Zobrazit celý příspěvek

        Když započítáme i východní techniku v soukromých firmách, tak těch zbraní je jen v ČR dost. Např. CSG na dotaz UA, kolik DAN mají, odpověděli více, než 300. STV group mělo před rokem na dvoře 100+ T-72. Zbraní je dost. Jen nejsou vidět.Skrýt celý příspěvek

    • lm524a
      21:43 13.06.2022

      Nikde o tom nice není a nikdo to nepotvrdí, ale já pořád doufám že Ua piloti se cvičí na F-15/F-16. To by mohlo taky posunout jazýček vah.

      Nikde o tom nice není a nikdo to nepotvrdí, ale já pořád doufám že Ua piloti se cvičí na F-15/F-16. To by mohlo taky posunout jazýček vah.

      • Roko
        22:12 13.06.2022

        56 lietadiel je cislo ktore som dnes videl vramci nejakych sprav, to cislo by malo byt uz vratane dodanych mig29 na kanibalizaciu, su 25 z bulharska a neznami pocet zapadneho typu… ...Zobrazit celý příspěvek

        56 lietadiel je cislo ktore som dnes videl vramci nejakych sprav, to cislo by malo byt uz vratane dodanych mig29 na kanibalizaciu, su 25 z bulharska a neznami pocet zapadneho typu… typujem f15 alebo f16Skrýt celý příspěvek

    • Roland
      21:57 13.06.2022

      A otevře to podle mě cestu k rozsáhlé modernizaci a doplnění sil NATO a spojenců

      A otevře to podle mě cestu k rozsáhlé modernizaci a doplnění sil NATO a spojenců

  • night
    20:42 13.06.2022

    Lekár Peter Sabaka bojuje na Slovensku proti dezinformátorom, ktorí sú zhodou okolností aj najväčší šíritelia ruskej propagandy. Podal už žaloby na Uhríka a Mazureka. Teraz na ...Zobrazit celý příspěvek

    Lekár Peter Sabaka bojuje na Slovensku proti dezinformátorom, ktorí sú zhodou okolností aj najväčší šíritelia ruskej propagandy. Podal už žaloby na Uhríka a Mazureka. Teraz na nich ide podávať ďalšie a tiež aj na ich stranu Republika a propagandistický kanál Kulturblog. Ľudia mu zbierajú peniaze na náklady sú súdmi. Skúste to prezdielať na svojich účtoch na sociálnych sieťach. Zbierka končí o 2 dni a ešte niečo chýba do dosiahnutia základného cieľa.

    https://www.donio.sk/podporme-... Skrýt celý příspěvek

  • Praskot
    20:30 13.06.2022

    Pár zpráv z Německa: CDU/CSU tlačí v parlamentu rezoluci přikazující vládě dodávky těžkých zbraní na UA. https://twitter.com/cducsubt/s... Melnyk opět ...Zobrazit celý příspěvek

    Pár zpráv z Německa: CDU/CSU tlačí v parlamentu rezoluci přikazující vládě dodávky těžkých zbraní na UA.
    https://twitter.com/cducsubt/s...

    Melnyk opět požaduje Mardeny pro UA. Zároveň vyčítá Olafovi financování Putina.
    https://twitter.com/MelnykAndr...
    https://twitter.com/MelnykAndr...

    Ohledně Mardenů které má Rheinmetall k dispozici připravené na export na UA se asi strhne pěkná mela. Lidi fandící SPD to blokují ovšem zbytek Němců jsou dost realisti a kopou do vlády ať to proboha pošle. Celkově je Olaf víc a víc neoblíbený.Skrýt celý příspěvek

    • GlobeElement007
      20:32 13.06.2022

      Tak nêjak tuším, že až to pošle, něco se stane.
      Něco, čeho se bojí.

      Tak nêjak tuším, že až to pošle, něco se stane.
      Něco, čeho se bojí.

      • daniel78
        21:25 13.06.2022

        otázka co mají orkové na Scholze z jeho extrémně levicového mládí a pobytů na východě, případně je to prostě pořád antiimperialista a pacifista, nebo případně co mají na celou SPD ...Zobrazit celý příspěvek

        otázka co mají orkové na Scholze z jeho extrémně levicového mládí a pobytů na východě, případně je to prostě pořád antiimperialista a pacifista, nebo případně co mají na celou SPD a její financování či financování vedení vzhledem k jejich podpoře stavby NS2Skrýt celý příspěvek

  • ruleta
    20:24 13.06.2022

    Tohle jsem dlouho hledal, Tooth to tail ratio per country, da predstavu o tom kolik jednotek musite mit v tylu aby nektere mohly ...Zobrazit celý příspěvek

    Tohle jsem dlouho hledal, Tooth to tail ratio per country, da predstavu o tom kolik jednotek musite mit v tylu aby nektere mohly bojovat.

    https://twitter.com/BrownBarto... Skrýt celý příspěvek

  • greenBelt
    20:13 13.06.2022

    Snad se to konečně povede: Ukrajinský velvyslanec v Německu uvedl, že 7 samohybných houfnic německé výroby dorazí na Ukrajinu do 22. června. 15 protiletadlových systémů Gepard ...Zobrazit celý příspěvek

    Snad se to konečně povede:

    Ukrajinský velvyslanec v Německu uvedl, že 7 samohybných houfnic německé výroby dorazí na Ukrajinu do 22. června.
    15 protiletadlových systémů Gepard dorazí na Ukrajinu do konce července a dalších 15 Gepardů dorazí koncem srpna, řekl velvyslanec.

    https://twitter.com/lilygrutch... Skrýt celý příspěvek

    • Arthur
      20:53 13.06.2022

      Wao to je logistická rýchlosť svetla.

      Wao to je logistická rýchlosť svetla.

      • Clanek
        22:09 13.06.2022

        Rychlost svetla to neni, ale troska k trosce...

        Rychlost svetla to neni, ale troska k trosce...

    • Kanaďan
      07:35 14.06.2022

      22. června? To jsou i ti Němci až tak zatížení na výročí? :-)

      22. června? To jsou i ti Němci až tak zatížení na výročí? :-)

  • jj284b
    19:42 13.06.2022

    https://twitter.com/Archer83Ab...


    Ukrajinske T72M1 a T72AMT nedaleko Lysychansku:

    https://twitter.com/Archer83Ab...


    Ukrajinske T72M1 a T72AMT nedaleko Lysychansku:

    • RiMr71
      23:23 13.06.2022

      ...proboha, ne Lysychansk, ale Lysyčansk, ne Kherson, ale Cherson, ne Kakhovka. ale Kachovka :)

      ...proboha, ne Lysychansk, ale Lysyčansk, ne Kherson, ale Cherson, ne Kakhovka. ale Kachovka :)

      • Ričrd
        23:58 13.06.2022

        Ano máte pravdu. Ta hloupost lidí, neschopných používat českou transkripci je bolestná. Takže: Čeština je schopná výslovností pokrýt ruštinu a ukrajinštinu a je blbost používat ...Zobrazit celý příspěvek

        Ano máte pravdu. Ta hloupost lidí, neschopných používat českou transkripci je bolestná. Takže: Čeština je schopná výslovností pokrýt ruštinu a ukrajinštinu a je blbost používat patvary vzniklé přepisem z RU nebo UA do EN.Skrýt celý příspěvek

      • Dan B.
        00:11 14.06.2022

        Ne, že by se mi to líbilo číst v mezinárodním / anglickém formátu, ale nic naplat, Google mapy snáz najdou například Tiachiv než Ťačiv (dnes) či Ťačevo (za tatíčka Masaryka). Do ...Zobrazit celý příspěvek

        Ne, že by se mi to líbilo číst v mezinárodním / anglickém formátu, ale nic naplat, Google mapy snáz najdou například Tiachiv než Ťačiv (dnes) či Ťačevo (za tatíčka Masaryka). Do očí to ale bije :-(Skrýt celý příspěvek

        • Jan Padesátýpátý
          01:13 14.06.2022

          Ťačiv najdou mapy.cz bez problému
          :) A to mám anglickou verzi prohlížeče, takže mi to mapy.cz překládají do Tiachiv :)

          Ťačiv najdou mapy.cz bez problému
          :) A to mám anglickou verzi prohlížeče, takže mi to mapy.cz překládají do Tiachiv :)

  • jj284b
    19:25 13.06.2022

    Uz fixli ten Stary Saltiv:

    https://liveuamap.com/en/2022/...

    Uz fixli ten Stary Saltiv:

    https://liveuamap.com/en/2022/...

  • jj284b
    19:04 13.06.2022

    https://twitter.com/TrentTelen... proruski blogeri hlasia ze zasoby municie v zapadnom vojenskom okruhu su uz vycerpane a musia to vozit z inych ...Zobrazit celý příspěvek

    https://twitter.com/TrentTelen...


    proruski blogeri hlasia ze zasoby municie v zapadnom vojenskom okruhu su uz vycerpane a musia to vozit z inych okruhov..Skrýt celý příspěvek

    • GlobeElement007
      19:08 13.06.2022

      Jednou to přijít musí.

      Jednou to přijít musí.

    • Vlcak
      19:22 13.06.2022

      Kéž by jim došly zásoby všude... já vím, wishful thinking...

      Kéž by jim došly zásoby všude... já vím, wishful thinking...

    • pepezdepa
      19:27 13.06.2022

      Já se obávám, že i kdyby takovému blogerovi čouhaly z putinovy pr*ele pouze cvičky, asi by se k takovým informacím nedostal. A i kdyby ano, proč by je pouštěl ven? Nebojí se ...Zobrazit celý příspěvek

      Já se obávám, že i kdyby takovému blogerovi čouhaly z putinovy pr*ele pouze cvičky, asi by se k takovým informacím nedostal. A i kdyby ano, proč by je pouštěl ven? Nebojí se trestu?Skrýt celý příspěvek

      • jj284b
        19:29 13.06.2022

        otazka je, kolko toho mozu vlastne mat... ZSSR sa sice chystalo na konvencnu vojnu v Europe, no na druhej strane, ratali s atomovymi udermi... takze nemyslim ze by planovali drzat ...Zobrazit celý příspěvek

        otazka je, kolko toho mozu vlastne mat... ZSSR sa sice chystalo na konvencnu vojnu v Europe, no na druhej strane, ratali s atomovymi udermi... takze nemyslim ze by planovali drzat delostrelecku municiu na 10 rokov ostreho konfliktu... ich strategia ratala s relativne rychlym priebehom.. no a tiez netreba zabudat, ze hlavne zasobovacie sklady pre vojska vo vychodnom Nemecku boli na Ukrajine...Skrýt celý příspěvek

        • axoloth
          19:36 13.06.2022

          tak ako u nas v Zemianskych kostolanoch sa nachadzali (a stale nachadzaju) nadrze na pohonne hmoty, ktore dokazali (keby boli naplnene) zasobovat vojska Varsavskej zmluvy tri dni.

          tak ako u nas v Zemianskych kostolanoch sa nachadzali (a stale nachadzaju) nadrze na pohonne hmoty, ktore dokazali (keby boli naplnene) zasobovat vojska Varsavskej zmluvy tri dni.

          • sugpa
            23:00 13.06.2022

            Ty se možná ještě budou hodit.

            Ty se možná ještě budou hodit.

        • axoloth
          19:46 13.06.2022

          ako si spravne povedal, hlavnou strategiou vojsk Varsavskej zmluvy bol zdrcujucu uder atomovymi zbranami a potom v druhom slede obrovska masa tankov a lietadiel. Ziadne dlhe ...Zobrazit celý příspěvek

          ako si spravne povedal, hlavnou strategiou vojsk Varsavskej zmluvy bol zdrcujucu uder atomovymi zbranami a potom v druhom slede obrovska masa tankov a lietadiel. Ziadne dlhe obliehania cohokolvekSkrýt celý příspěvek

        • pepezdepa
          20:17 13.06.2022

          Moc bych nad tím nespekuloval. Je lepší předpokládat, že toho mají ještě skutečně kvanta. Na rozdíl od nás se na tu válku evidentně připravovali, jinak by už pomalu neměli čím ...Zobrazit celý příspěvek

          Moc bych nad tím nespekuloval. Je lepší předpokládat, že toho mají ještě skutečně kvanta. Na rozdíl od nás se na tu válku evidentně připravovali, jinak by už pomalu neměli čím střílet.Skrýt celý příspěvek

          • GlobeElement007
            20:37 13.06.2022

            Připravovali se na blitzkrieg a rychlou kapitulaci Ukrajiny.
            Ne na materiálovou bitvu.

            Připravovali se na blitzkrieg a rychlou kapitulaci Ukrajiny.
            Ne na materiálovou bitvu.

          • pepezdepa
            20:41 13.06.2022

            A i přesto tam odstřelují Ukrajinu už 3 a půl měsíce v kuse a evidentně je to pořád ještě baví, respektive mají furt čím útočit. Munici si mohli připravovat pro případnou potyčku s ...Zobrazit celý příspěvek

            A i přesto tam odstřelují Ukrajinu už 3 a půl měsíce v kuse a evidentně je to pořád ještě baví, respektive mají furt čím útočit. Munici si mohli připravovat pro případnou potyčku s NATO, ke které teoreticky mohlo dojít.Skrýt celý příspěvek

      • Cimbi
        19:54 13.06.2022

        Užiteční idioti jsou všude... Touží přijít se senzací?

        Nebo je to schváleno Ministerstvem výživy

        Užiteční idioti jsou všude... Touží přijít se senzací?

        Nebo je to schváleno Ministerstvem výživy

      • AR10
        20:09 13.06.2022

        Určite mu to nepovedal samotný Putin. Problém je, že do prevozu veľkého množstva čohokoľvek je vždy zapojených veľa ľudí, následne do skladovania, koncovej distribúcie atď. Proste ...Zobrazit celý příspěvek

        Určite mu to nepovedal samotný Putin. Problém je, že do prevozu veľkého množstva čohokoľvek je vždy zapojených veľa ľudí, následne do skladovania, koncovej distribúcie atď. Proste niektoré veci v určitom štádiu už nejde utajiť. Dovediem do extrému, ale pravdou je, že tajomstvo je to čo vie jeden človek, čo vedia dvaja je ťažko dostupná informácia a čo vedia traja je do sveta vykričaná pravda...Skrýt celý příspěvek

        • pepezdepa
          20:18 13.06.2022

          No ne, ale i kdyby to byla stokrát pravda, proč by to vláďův bloger dával na net? Vždyť je to kontraproduktivní a já bych se i vsadil, že v Rusku za to hrozí poměrně dost dlouhý ...Zobrazit celý příspěvek

          No ne, ale i kdyby to byla stokrát pravda, proč by to vláďův bloger dával na net? Vždyť je to kontraproduktivní a já bych se i vsadil, že v Rusku za to hrozí poměrně dost dlouhý kriminál.Skrýt celý příspěvek

        • Technista
          20:26 13.06.2022

          Zprávy o větších odesláních ze skladů se prostě roznesou. A mimochodem to tedy znamená , že expedice munice z ostatních vojenských okruhů běží už ve velkém. A potom se to začne ...Zobrazit celý příspěvek

          Zprávy o větších odesláních ze skladů se prostě roznesou. A mimochodem to tedy znamená , že expedice munice z ostatních vojenských okruhů běží už ve velkém. A potom se to začne šířit ve větším měřítku po ruských informačních sítích a takový bloger prostě nemůže zůstat pozadu, za neinformovaného neznalce. Nezapomeňte, že o napadení Ukrajiny vědělo jen pár lidí. V podstatě všem Rusům bylo sdělováno, že probíhá jen cvičení. Bylo jim jasné, že je to zastrašující demonstrace síly, ale útok byl určitě pro většinu překvapením. Nyní např. při velkých expedicích z nějakého skladu Středního voj. okruhu na Západní nikdo nepochybuje o důvodu. Večer to řekne u vodky známým. ti dále a už to běží.Skrýt celý příspěvek

          • juhelak
            21:21 13.06.2022

            Nedivil bych se kdyby ukrajinská tajná služba měla placené spottery u všech hlavních železničních tratí.

            Nedivil bych se kdyby ukrajinská tajná služba měla placené spottery u všech hlavních železničních tratí.

    • juhelak
      21:18 13.06.2022

      Myslím že v západním okruhu měli těch zásob zdaleka nejvíc.. Těžko by měli nějaké velké zásoby na hranicích s Čínou nebo koreou.. Tam už toho tolik nebude

      Myslím že v západním okruhu měli těch zásob zdaleka nejvíc.. Těžko by měli nějaké velké zásoby na hranicích s Čínou nebo koreou.. Tam už toho tolik nebude

  • ruleta
    18:06 13.06.2022

    Hodne zajimavy dil od Wolskego ohledne K2. - Proslycha se, ze Polsko dostane starsi Abramsy (300ks) za 250 T-72 - Konecne ministerstvo "planuje" - K2PL ma byt nahrada, za vsechny ...Zobrazit celý příspěvek

    Hodne zajimavy dil od Wolskego ohledne K2.

    - Proslycha se, ze Polsko dostane starsi Abramsy (300ks) za 250 T-72
    - Konecne ministerstvo "planuje"
    - K2PL ma byt nahrada, za vsechny T-72, Leopardy a stare Abramsy. Vyhled 15-20 let.
    -K2PL musi byt polonizovano
    - ma tam snimky K2
    - stisneny prostor
    - soucasna K2 ma nedostatecne pancerovani, to uz castecne resi
    K2NO (ta je o cca 5-6 tun tezsi)
    - je treba radne oddelit prostor od munice, K2 to tak nema -
    respektive ma to jenom castecne
    - Ocekava se, ze K2PL bude vyprodukovano cca 800 ks
    - Samozrejme hejt na konkurenta Borsuka

    https://www.youtube.com/watch?... Skrýt celý příspěvek

  • Roko
    17:04 13.06.2022

    OT #eurosatory vitaj NG MBT panther https://www.youtube.com/watch?...

    OT #eurosatory vitaj NG MBT panther https://www.youtube.com/watch?...

  • Studebaker
    16:48 13.06.2022

    https://tv.idnes.cz/rozstrel/r...

    co si myslite o tomto

    https://tv.idnes.cz/rozstrel/r...

    co si myslite o tomto

    • Profesor
      17:05 13.06.2022

      Tzv. expert na jaderné zbraně z Fakulty sociálních věd UK - tím je řečeno vše.
      Hodně si toho přečetl, teď to vykládá.

      Tzv. expert na jaderné zbraně z Fakulty sociálních věd UK - tím je řečeno vše.
      Hodně si toho přečetl, teď to vykládá.

      • Studebaker
        19:10 13.06.2022

        no shit profesor... ja som skor myslel nejake nazory keby chcel nekdo povedat ohladne toho co povedal.

        no shit profesor... ja som skor myslel nejake nazory keby chcel nekdo povedat ohladne toho co povedal.

    • Evzenius
      17:14 13.06.2022

      Že jsou to Babyšovy noviny což je stejnej kokot jako puťin takže to nebudu ani raci otvirat natoz číst

      Že jsou to Babyšovy noviny což je stejnej kokot jako puťin takže to nebudu ani raci otvirat natoz číst

      • mexir
        18:56 13.06.2022

        Tvůj přístup je opravdu objektivní. Nečetl jsem, neviděl, neslyšel ale nemá pravdu. První krok k totalitě.

        Tvůj přístup je opravdu objektivní. Nečetl jsem, neviděl, neslyšel ale nemá pravdu. První krok k totalitě.

        • Lars
          19:03 13.06.2022

          On ale o pravdě nic neříkal, jen o tom, že to v Burešových novinách nebude číst a podporovat ho penězi za reklamu. Řekl bych to sice jinak, ale dělám to stejně. Kde je ta ...Zobrazit celý příspěvek

          On ale o pravdě nic neříkal, jen o tom, že to v Burešových novinách nebude číst a podporovat ho penězi za reklamu. Řekl bych to sice jinak, ale dělám to stejně.

          Kde je ta totalita?Skrýt celý příspěvek

          • mexir
            19:14 13.06.2022

            Pokud něco odsoudíte bez toho, abyste to znal je vynikající základ pro vznik totality.

            Pokud něco odsoudíte bez toho, abyste to znal je vynikající základ pro vznik totality.

          • Lars
            19:30 13.06.2022

            Babišovy noviny už dávno ztratily status věrohodného a nezávislého média. Čtením jeho tisku budu přímo finančně podporovat zlodějského, zbabělého a prolhaného oligarchu, který ...Zobrazit celý příspěvek

            Babišovy noviny už dávno ztratily status věrohodného a nezávislého média. Čtením jeho tisku budu přímo finančně podporovat zlodějského, zbabělého a prolhaného oligarchu, který nesleduje nic jiného než svůj vlastní prospěch a nemá problém k tomu zneužívat celou zemi. Pokud nechci totalitu, nebudu v první řadě dělat podporu tomuhle.Skrýt celý příspěvek

          • mexir
            19:53 13.06.2022

            Larsi čtěte si co chcete, ale pokud odsoudíte něčí názor, aniž byste ho znal, jenom podle toho kde byl zveřejněn, tak to je pro mne první krůček k totalitě. Selekce zdrojů ...Zobrazit celý příspěvek

            Larsi čtěte si co chcete, ale pokud odsoudíte něčí názor, aniž byste ho znal, jenom podle toho kde byl zveřejněn, tak to je pro mne první krůček k totalitě. Selekce zdrojů informací podle politického přesvědčení vede k mnohem větší možnosti manipulace. Mnohem větší než podpora Idnes přečtením článku.Skrýt celý příspěvek

          • Lars
            20:26 13.06.2022

            Budu se opakovat, ale v tomhle vlákně k žádnému hodnocení názoru nedošlo. Dobře se podívejte, na co reagujete. Zdrojů je dost na to, abych jich klidně mohl pár zařadit do stejné ...Zobrazit celý příspěvek

            Budu se opakovat, ale v tomhle vlákně k žádnému hodnocení názoru nedošlo. Dobře se podívejte, na co reagujete.
            Zdrojů je dost na to, abych jich klidně mohl pár zařadit do stejné kategorie jako sputnik a protiproud.Skrýt celý příspěvek

          • mexir
            22:22 13.06.2022

            Larsi opakujte si co chcete. Vy jste reagoval na můj názor na příspěvek Evzenia a za tím si stojím. Pokud jde o výběr zdrojů, je to vaše věc, taky nečtu všechno. Určitě je ale ...Zobrazit celý příspěvek

            Larsi opakujte si co chcete. Vy jste reagoval na můj názor na příspěvek Evzenia a za tím si stojím. Pokud jde o výběr zdrojů, je to vaše věc, taky nečtu všechno. Určitě je ale nesmysl hodnotit článek, film, hudbu bez toho abych si to přečetl, shlédnul, poslechl. A to Evzenius prezentoval. Finito.Skrýt celý příspěvek

    • damra
      18:24 13.06.2022

      jen k titulku.
      může pouzit jz i nemusí. tohle je proste věštění z křišťálové koule. jaká koliv debata na toto téma je pouze spekulativní.

      jen k titulku.
      může pouzit jz i nemusí. tohle je proste věštění z křišťálové koule. jaká koliv debata na toto téma je pouze spekulativní.

  • Scotty
    16:46 13.06.2022

    Rozhovor s ministryní Černochovou. Ukrajina, tanky, letadla, NGŠ, ...Zobrazit celý příspěvek

    Rozhovor s ministryní Černochovou. Ukrajina, tanky, letadla, NGŠ, ...
    https://www.seznamzpravy.cz/cl... Skrýt celý příspěvek

    • toustr
      17:11 13.06.2022

      Černochová tam prakticky říká, že se koupí F-35. Zmiňuje totiž, že se bude jednat o konkrétním letounu a že asi dají větší zálohy, aby se posunuli v pořadníku. Na nový Gripen se ...Zobrazit celý příspěvek

      Černochová tam prakticky říká, že se koupí F-35. Zmiňuje totiž, že se bude jednat o konkrétním letounu a že asi dají větší zálohy, aby se posunuli v pořadníku. Na nový Gripen se opravdu fronty nestojí, takže je dle mého jasno.Skrýt celý příspěvek

      • Haklang
        20:37 13.06.2022

        Nu, taky je ta kapacita linky o dost menší...stačí míň kusů a stejně bude fronta.

        Nu, taky je ta kapacita linky o dost menší...stačí míň kusů a stejně bude fronta.

  • Sgt Murphy
    16:44 13.06.2022

    https://coffeeordie.com/grey-w... Bližší pohľad na: - práca tímu US poradcov "Grey wolf" pôsobiacich na leteckej základni v nemeckom Ramstein o podpore UA letectva - ...Zobrazit celý příspěvek

    https://coffeeordie.com/grey-w...

    Bližší pohľad na:
    - práca tímu US poradcov "Grey wolf" pôsobiacich na leteckej základni v nemeckom Ramstein o podpore UA letectva
    - adaptácia UA pilotov na vzniknutú situáciu
    - popis situácie na UA bojisku z pohľadu pilota
    - efektivita rusáckeho letectva
    - efektivita rusáskej PVO
    - poučenia pre existujúcu US/NATO doktrínu

    ... Ak to tu ešte nebolo alebo pre tých, kto tento článok ešte nezachytili, odporúčam prečítať.Skrýt celý příspěvek

  • Cimbi
    16:02 13.06.2022

    Čím tam dostřelili? I pro 155 mm konvenční munici je to na hraně: https://liveuamap.com/en/2022/... Pokud teda za řekou ...Zobrazit celý příspěvek

    Čím tam dostřelili? I pro 155 mm konvenční munici je to na hraně:

    https://liveuamap.com/en/2022/...

    Pokud teda za řekou nedrží znatelně víc území, než tvrdí livemapSkrýt celý příspěvek

    • Desertfremen
      16:21 13.06.2022

      pre 155 mm na hrane ale stále je to možné.

      pre 155 mm na hrane ale stále je to možné.

  • Sustr
    15:50 13.06.2022

    Finové dodají na UA další balíček vojenské pomoci (zpráva z 10.6.2022). Nicméně odmítají zdělit jakékoliv detaily o tom co dodávka zahrnuje, jak a dy bude provedena ...Zobrazit celý příspěvek

    Finové dodají na UA další balíček vojenské pomoci (zpráva z 10.6.2022).

    Nicméně odmítají zdělit jakékoliv detaily o tom co dodávka zahrnuje, jak a dy bude provedena atd..

    "Finsko nezapomene na UA ani na Ukrajince. Nadále budeme pomáhat. Pošleme nový balík vojenské pomoci, řekl minister obrany Antti Kaikkonen."

    Upozorňuji, že odkaz je ve Finštině:
    https://valtioneuvosto.fi/-/su... Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      15:56 13.06.2022

      Takhle se to dělá! Žádné kecy...

      Takhle se to dělá! Žádné kecy...

    • StandaBlabol
      16:43 13.06.2022

      Finové mají v rezervě ruské PVO systémy Buk.

      Finové mají v rezervě ruské PVO systémy Buk.

      • Cimbi
        17:21 13.06.2022

        To by byla pecka...

        To by byla pecka...

      • ArthurHarris
        18:14 13.06.2022

        Su tiez pouzivatelia RM-70/85 ns podvozku T815 (povodna RM-70 je na T813 a slovensky RM-70/85 MODULAR je tiez iny) bez pancierovej kabiny, ak uz maju RM-70 tak tato RM-70/85 sa ...Zobrazit celý příspěvek

        Su tiez pouzivatelia RM-70/85 ns podvozku T815 (povodna RM-70 je na T813 a slovensky RM-70/85 MODULAR je tiez iny) bez pancierovej kabiny, ak uz maju RM-70 tak tato RM-70/85 sa lisi len tou nepancierovanou kabinou, inak je vsetko ostatne rovnake: https://youtu.be/JlmXZDTs0Bw... Skrýt celý příspěvek

        • sugpa
          19:30 13.06.2022

          Taky mají MLRS koupené od Dánska a Nizozemska.

          Taky mají MLRS koupené od Dánska a Nizozemska.

      • Nezmar
        18:55 13.06.2022

        Ano maji v rezerve 100 raket pro Buk a cca 400 pro S-125, a take maji: 175 T-72, 100+ BMP-2, 190 BMP-1, 15*2S5 Giatsint, 20*BM-21 Grad. Za vse maji moderni nahradu, presto je vse ...Zobrazit celý příspěvek

        Ano maji v rezerve 100 raket pro Buk a cca 400 pro S-125, a take maji: 175 T-72, 100+ BMP-2, 190 BMP-1, 15*2S5 Giatsint, 20*BM-21 Grad. Za vse maji moderni nahradu, presto je vse ve velmi dobrem stavu.Skrýt celý příspěvek

  • GlobeElement007
    15:40 13.06.2022

    Předpokládám, že většina tady sleduje liveuamap, takže víte o ruském útoku směrem na Starý ...Zobrazit celý příspěvek

    Předpokládám, že většina tady sleduje liveuamap, takže víte o ruském útoku směrem na Starý Saltiv.

    https://liveuamap.com/en/2022/...

    Zřejmě chtějí zabránit přesunu ukrajinských posil k Severodoněcku.Skrýt celý příspěvek

    • sgaba
      15:44 13.06.2022

      Jenom rýpou, nic výc bych v tom neviděl.

      Jenom rýpou, nic výc bych v tom neviděl.

    • Cimbi
      16:00 13.06.2022

      No, poslední info odtamtud, co jsem zaznamenal, že UA má předmostí za řekou (od té doby 2 nebo 3 týdny úplné ticho. Ale Firms hlásí soustavné požáry svědčící o tom, že na východním ...Zobrazit celý příspěvek

      No, poslední info odtamtud, co jsem zaznamenal, že UA má předmostí za řekou (od té doby 2 nebo 3 týdny úplné ticho. Ale Firms hlásí soustavné požáry svědčící o tom, že na východním břehu se dost bojuje...

      Asi chtějí Ukrajince odříznout.Skrýt celý příspěvek

    • sugpa
      16:19 13.06.2022

      Na Deepstatemap to bohužel vypadá, že znovu postoupili na Charkov skoro po celé délce.

      https://deepstatemap.live/#9.7...

      Na Deepstatemap to bohužel vypadá, že znovu postoupili na Charkov skoro po celé délce.

      https://deepstatemap.live/#9.7...

    • jj284b
      17:30 13.06.2022

      Je to nezmysel, novinari zle pochopili vyjadrenie... malo byt: "The enemy stormed in the direction of Ternov-Izbytske, 15 km from Stary Saltiv, and established itself on the ...Zobrazit celý příspěvek

      Je to nezmysel, novinari zle pochopili vyjadrenie... malo byt:

      "The enemy stormed in the direction of Ternov-Izbytske, 15 km from Stary Saltiv, and established itself on the outskirts."Skrýt celý příspěvek

  • Sustr
    15:38 13.06.2022

    První zranění UA vojáci dorazili do Norska (volný překlad): První tři zranění UA vojáci z předpokládaných 550 dorazili v něděli odpoledne do Norska kde se budou léčit. Norsko je ...Zobrazit celý příspěvek

    První zranění UA vojáci dorazili do Norska (volný překlad):

    První tři zranění UA vojáci z předpokládaných 550 dorazili v něděli odpoledne do Norska kde se budou léčit. Norsko je jedna z osmi zemí, která takto evakuuje zraněné UA vojáky. Norská podpora umožní snížit tlak na UA zdravotnictví, které je pod velkým tlakem díky válce a reprezentuje pokračující Norskou podporu.

    Zraněným vojákům bude při přijezdu nabídnuto také ubytování.

    https://www.regjeringen.no/en/... Skrýt celý příspěvek

  • Tecka
    14:44 13.06.2022

    Podpisanie umowy na program „Wilk” i „Serwal”

    Podpisanie umowy na program „Wilk” i „Serwal”

    • Danik
      14:59 13.06.2022

      Klucí Vy jedete. O čem je Serwal?

      Klucí Vy jedete. O čem je Serwal?

      • Mortles
        15:00 13.06.2022

        Transportér, Rosomák bez věže, zdá se.

        Transportér, Rosomák bez věže, zdá se.

        • Scotty
          15:02 13.06.2022

          Právě že na to podepsali taky smlouvu s Korejci. Takže Rosomák je zdá se ze hry.

          Právě že na to podepsali taky smlouvu s Korejci. Takže Rosomák je zdá se ze hry.

          • Tecka
            15:38 13.06.2022

            Dokładnie tak.. umowa joint venture z Koreą na nowy transporter 8x8

            Dokładnie tak.. umowa joint venture z Koreą na nowy transporter 8x8

    • Tecka
      15:48 13.06.2022

      Jakby nam wszystkim było jeszcze mało ,to… AW 149 nadlatuje
      https://pbs.twimg.com/media/FV...

      Jakby nam wszystkim było jeszcze mało ,to… AW 149 nadlatuje
      https://pbs.twimg.com/media/FV...

      • Tecka
        15:57 13.06.2022

        W uzupełnieniu, komunikat MON : Minister @mblaszczak : W najbliższym czasie podpiszemy umowy na dostawy niszczycieli min, zdalnie sterowanych systemów wieżowych ZSSW ...Zobrazit celý příspěvek

        W uzupełnieniu, komunikat MON : Minister
        @mblaszczak
        : W najbliższym czasie podpiszemy umowy na dostawy niszczycieli min, zdalnie sterowanych systemów wieżowych ZSSW zintegrowanych z transporterami Rosomak, wielozadaniowych śmigłowców wsparcia AW149, 2 satelitów obserwacyjnych i niszczycieli czołgów.Skrýt celý příspěvek

  • lm524a
    14:22 13.06.2022

    Via Fb Portal Militarny 18letá obyvatelka byla zatčena na základě obvinění z vlastizrady v pohraničním městě Bachmut, poté, co vyšetřování zjistilo, že mezi květnem-červenem ...Zobrazit celý příspěvek

    Via Fb Portal Militarny

    18letá obyvatelka byla zatčena na základě obvinění z vlastizrady v pohraničním městě Bachmut, poté, co vyšetřování zjistilo, že mezi květnem-červenem 14krát podvedla od ruských služeb koordinátorů lokalizace prodávaných iers a vojenská technika Ozbrojených sil Ukrajiny.

    (W przyfrontowym mieście Bachmut aresztowano 18-letnią mieszkankę, którą oskarżono o zdradę stanu, po tym jak w rezultacie prowadzonego śledztwa stwierdzono, że w okresie maj-czerwiec za pośrednictwem aplikacji internetowych 14-krotnie przekazała jednej z rosyjskich służb współrzędne lokalizacji żołnierzy i sprzętu wojskowego Sił Zbrojnych Ukrainy.)Skrýt celý příspěvek

    • The Pale Emperor
      14:48 13.06.2022

      “ Ve frontovém městě Bachmut byla zatčena a obviněna z vlastizrady 18letá obyvatelka, která podle probíhajícího vyšetřování v květnu až červnu 14krát předala ruské službě ...Zobrazit celý příspěvek

      “ Ve frontovém městě Bachmut byla zatčena a obviněna z vlastizrady 18letá obyvatelka, která podle probíhajícího vyšetřování v květnu až červnu 14krát předala ruské službě souřadnice polohy vojáků a vojenské techniky Ozbrojených sil Ukrajiny prostřednictvím online aplikací.”

      To DeepL je fakt bezkonkurenční:-)Skrýt celý příspěvek

      • Miroslav
        15:33 13.06.2022

        Poprosím zaslať na moju adresu. Ja ju už potrestám :-)

        Poprosím zaslať na moju adresu. Ja ju už potrestám :-)

        • Edo79
          15:36 13.06.2022

          A čo ak je škaredá :D

          A čo ak je škaredá :D

          • GlobeElement007
            15:40 13.06.2022

            Zhasne.

            Zhasne.

          • lm524a
            15:40 13.06.2022

            pokud ta fotka není ilustační tak je celkem obstojná

            https://www.facebook.com/Porta...

            pokud ta fotka není ilustační tak je celkem obstojná

            https://www.facebook.com/Porta...

          • Jura99
            15:56 13.06.2022

            lm524a: na mladou Ukrajinku dost přitloustlá, ale přimlouvám se ji poslat Miroslavovi, ať ji trestá tak dlouho, že ji zrada už nenapadne :-).

            lm524a: na mladou Ukrajinku dost přitloustlá, ale přimlouvám se ji poslat Miroslavovi, ať ji trestá tak dlouho, že ji zrada už nenapadne :-).

          • Sergej7490
            17:05 13.06.2022

            Odchovana na McDonalde, to preto…

            Odchovana na McDonalde, to preto…

        • Standa
          18:27 13.06.2022

          Dlouho jsem sem nic nepsal, avšak na toto musím reagovat tak, že jsem naprosto zděšen....toto je naprosto neprcatelné!! Žádná ofenziva, sestřel a politický hnus mě nepřinutil ...Zobrazit celý příspěvek

          Dlouho jsem sem nic nepsal, avšak na toto musím reagovat tak, že jsem naprosto zděšen....toto je naprosto neprcatelné!! Žádná ofenziva, sestřel a politický hnus mě nepřinutil poslední dobou něco napsat, ale toto Miroslave, toto je naprostý škandál. Za trest oběhnout 10x chalupu a měsíc bez chlastu :-)....bože....čeho se ještě dožiju....Skrýt celý příspěvek

          • Miroslav
            22:14 13.06.2022

            Ja som predtým fotku nevidel. Snáď bude aspoň dobre variť

            Ja som predtým fotku nevidel. Snáď bude aspoň dobre variť

        • Ján Paliga
          23:04 13.06.2022

          Ukázal by si jej, čo je stredovek... ;)

          Ukázal by si jej, čo je stredovek... ;)

        • Ján Paliga
          01:36 14.06.2022

          Pri posluchu hudny som natrafil na vtipný Rammstein - Dicke Titten - https://www.youtube.com/watch?...

          Pri posluchu hudny som natrafil na vtipný Rammstein - Dicke Titten - https://www.youtube.com/watch?...

  • jj284b
    14:14 13.06.2022

    https://twitter.com/DefenceU/s...


    super reklama na METRO:

    https://twitter.com/DefenceU/s...


    super reklama na METRO:

Načítám diskuzi...