VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazeny jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.

  • waggon
    09:29 13.06.2022

    Dar z Polska – útočná puška Kbk wz. 88 Tantal (verze AK-74) https://twitter.com/UAWeapons/... 93. mechanizovaná brigáda Ukrajiny si polepšila o T-80BVM a ...Zobrazit celý příspěvek

    Dar z Polska – útočná puška Kbk wz. 88 Tantal (verze AK-74) https://twitter.com/UAWeapons/...
    93. mechanizovaná brigáda Ukrajiny si polepšila o T-80BVM a T-72B3 https://twitter.com/UAWeapons/...
    Nepřítel je také aktivní. Zde UA dron Spectator-M1 sestřelený (údajně) prostředky elektronického boje https://twitter.com/UAWeapons/...
    Soutěž v hodu tankovou věží pokračuje a účastníkem bylo tentokrát BMP u Záporoží https://twitter.com/UAWeapons/...
    Ruský logistický bod a zničila několik nákladních aut bylo zničeno. https://twitter.com/UAWeapons/... Skrýt celý příspěvek

  • Danik
    09:29 13.06.2022

    Rusové zničili v Mariupolu 95% budov a zabili 10% populace města. A poté udělají tohle.

    https://twitter.com/AlexKokcha...

    Rusové zničili v Mariupolu 95% budov a zabili 10% populace města. A poté udělají tohle.

    https://twitter.com/AlexKokcha...

    • Miroslav
      09:50 13.06.2022

      Tú fotku som tu už dával ja niekedy v piatok. V každom prípade to len dokazuje, že toto je vyslovene dobyvačná vojna a nie nejaká operácia proti nacistom

      Tú fotku som tu už dával ja niekedy v piatok. V každom prípade to len dokazuje, že toto je vyslovene dobyvačná vojna a nie nejaká operácia proti nacistom

      • Danik
        10:23 13.06.2022

        Putin to řekl jasně a všichni co neměli hlavu v zadku to už chápali dávno. Ruská elita myslí v konvencích století minulých, tedy za úspěch své státní správy berou dobytí nových ...Zobrazit celý příspěvek

        Putin to řekl jasně a všichni co neměli hlavu v zadku to už chápali dávno. Ruská elita myslí v konvencích století minulých, tedy za úspěch své státní správy berou dobytí nových území, nikoliv zlepšení stavu své země pro obyvatele. Chtějí posilnit matičku Rus, dobýt si respekt hromadou mrtvol a spálenišť (když nevím jak si získat respekt získám si ho strachem) a všem ukázat, že Rusko je světová mocnost od které se nikdo neotáčí zády jako si to dovolily udělat země východní a střední Evropy.Skrýt celý příspěvek

  • Danik
    09:27 13.06.2022

    Expremiér a předseda slovenské opoziční strany Hlas-sociální demokracie Peter Pellegrini poprvé předstihl v žebříčku popularity prezidentku Zuzanu Čaputovou. Vyplývá to z ...Zobrazit celý příspěvek

    Expremiér a předseda slovenské opoziční strany Hlas-sociální demokracie Peter Pellegrini poprvé předstihl v žebříčku popularity prezidentku Zuzanu Čaputovou. Vyplývá to z květnového průzkumu agentury Focus pro televizi Markíza.

    https://www.novinky.cz/zahrani... Skrýt celý příspěvek

    • Broiv
      09:54 13.06.2022

      Proč s tím plevelíš diskuzi o Ukrajině?

      Proč s tím plevelíš diskuzi o Ukrajině?

      • MatejBabjak
        10:03 13.06.2022

        Ak budú predčasné voľby, tak Pele bude premiérom - bez ohľadu na to, s kým tú vládu zostaví. UA potom zo SR už nedostane nič a možno po vzore Viktora Balatonského zakážeme aj ...Zobrazit celý příspěvek

        Ak budú predčasné voľby, tak Pele bude premiérom - bez ohľadu na to, s kým tú vládu zostaví. UA potom zo SR už nedostane nič a možno po vzore Viktora Balatonského zakážeme aj prevoz zbraní a inej techniky.
        Takže relevancia tu je podľa mňa.Skrýt celý příspěvek

      • Danik
        10:26 13.06.2022

        Protože je to pro pomoc Ukrajině v rovině CZ/SK docela důležitý faktor nemyslíš? Stačí se kouknout k nám. Zde vede jistý bývalý premiér co téhle zemi způsobil solidní šrámy a nyní ...Zobrazit celý příspěvek

        Protože je to pro pomoc Ukrajině v rovině CZ/SK docela důležitý faktor nemyslíš? Stačí se kouknout k nám. Zde vede jistý bývalý premiér co téhle zemi způsobil solidní šrámy a nyní prohlašuje, že ČR pomáhá až moc a že už stačí. Už to tu psali jiní a napíšu to znovu, tahle vláda co teď máme je zázrak a stačilo jen málo a byli by jsme na tom podobně jako Maďarsko...Skrýt celý příspěvek

        • Tino
          10:38 13.06.2022

          tu by som chcel podotknut, ze Hlas su sice klon SMER, ale ta pricetnejsia/kultivovanejsia cast, kde sa kumuluje vyznamne biznis kridlo, pasu si rovnaku volicsku zakladnu a podla ...Zobrazit celý příspěvek

          tu by som chcel podotknut, ze Hlas su sice klon SMER, ale ta pricetnejsia/kultivovanejsia cast, kde sa kumuluje vyznamne biznis kridlo, pasu si rovnaku volicsku zakladnu a podla toho samozrejme aj hovoria....nemylsim vsak, ze HLAS bude ta strana kotra by zastavila pomoct UA, pripadne rovno poamhala RUS...toho by som sa nebal, su tozlodeji, podvodnici rokmi prevereni, ale pevne orientovani na zapad nie na RUS...a ich volici su idioti oni im kludne jedno hovoria a robia nieco ine.Skrýt celý příspěvek

          • Clanek
            10:56 13.06.2022

            Nejde o Pelegriniho jako takoveho, to je prospechar (takovej Fico, co jeste neslozil masku). Jde o to s kym bude Pelegrini vladnout a tohle kleptokraticke kridlo se nestiti vladnou ...Zobrazit celý příspěvek

            Nejde o Pelegriniho jako takoveho, to je prospechar (takovej Fico, co jeste neslozil masku). Jde o to s kym bude Pelegrini vladnout a tohle kleptokraticke kridlo se nestiti vladnou s nikym. A to je nejvetsi problem a nejvetsi nebezpeci Pelegriniho, tomu jde o koryta a pokud cena za koryto (slozeni vlady) bude to, ze Harabinovi, nackum nebo kdokoliv se namane slibi odklon od UA a priklon k RU ala HU, pak do toho pude ani nemrkne.
            Pelegrini problem je, stejnej jako jeho capo di tutti i capi, Fico.Skrýt celý příspěvek

          • Ján Paliga
            00:47 14.06.2022

            Hlas nie je kultivovanejšia časť. Veď si pamätám vyjadrovanie Pellegriniho pred tým, ako sa stal premiérom. On len hraje formu, ale všetci majú DNA Zderu-SD.

            Hlas nie je kultivovanejšia časť. Veď si pamätám vyjadrovanie Pellegriniho pred tým, ako sa stal premiérom. On len hraje formu, ale všetci majú DNA Zderu-SD.

  • Nesher
    09:20 13.06.2022

    Chtěli jste vidět Moranu? Tak tady ...Zobrazit celý příspěvek

    Chtěli jste vidět Moranu?
    Tak tady je
    https://www.google.cz/amp/s/ww... Skrýt celý příspěvek

    • Bratik
      09:31 13.06.2022

      Tak ta je hooodně sexy.

      Tak ta je hooodně sexy.

    • Wolf:81
      09:38 13.06.2022

      zuzana 2 v ceskej verzii? :)

      zuzana 2 v ceskej verzii? :)

      • Tecka
        09:42 13.06.2022

        Ciekawe czy ma lepszą stabilizacje po przesunięciu wieży na tył pojazdu

        Ciekawe czy ma lepszą stabilizacje po przesunięciu wieży na tył pojazdu

        • Wolf:81
          10:50 13.06.2022

          a ked otoci hlaven na bok? tak asi este horsia stabilizacia ale to si len myslim, ci?

          a ked otoci hlaven na bok? tak asi este horsia stabilizacia ale to si len myslim, ci?

      • Nesher
        09:43 13.06.2022

        Ve vylepšené verzi, navíc zatím jen demonstrátor, vývoj bude ještě pokračovat.
        A při prodejní schopnostech CSG se může klidně stát, že se z Konštrukty stane subdodavatel. ;-)

        Ve vylepšené verzi, navíc zatím jen demonstrátor, vývoj bude ještě pokračovat.
        A při prodejní schopnostech CSG se může klidně stát, že se z Konštrukty stane subdodavatel. ;-)

        • Wolf:81
          10:48 13.06.2022

          ale furt je to vylepsena zuzana =) ktovie co tam je nove. akurat krabica je ina no, a poprosim dalsie minuska zato ze nemam ruzove okuliariky a vopred dakujeeeem

          ale furt je to vylepsena zuzana =) ktovie co tam je nove. akurat krabica je ina no, a poprosim dalsie minuska zato ze nemam ruzove okuliariky a vopred dakujeeeem

          • Nesher
            10:53 13.06.2022

            Ze Zuzany hlaveň a nabíjecí automat (a i ten je upravený), zbytek (věž, podvozek, SŘP děla...) s tím nemá nic společného.
            Navíc to zřejmě dokážou i prodat.

            Ze Zuzany hlaveň a nabíjecí automat (a i ten je upravený), zbytek (věž, podvozek, SŘP děla...) s tím nemá nic společného.
            Navíc to zřejmě dokážou i prodat.

          • otecko
            11:36 13.06.2022

            V tom případě je i Š-Favorit upravená Ś-120, jen se přesunul motor dopředu a udělala se nová krabice...

            V tom případě je i Š-Favorit upravená Ś-120, jen se přesunul motor dopředu a udělala se nová krabice...

          • Danik
            11:41 13.06.2022

            Wolf

            Tohle co teď předvádíš je nějaká slovenská verze "cope cage"?

            Wolf

            Tohle co teď předvádíš je nějaká slovenská verze "cope cage"?

      • otecko
        09:43 13.06.2022

        Tak něco úplně nového, už jen tím, že přesunuli houfnici dozadu a motor do středu. Zdá se, že zadní nápravy mají větší rozvor kvůli rozložení hmotnosti. Va každém případě je ...Zobrazit celý příspěvek

        Tak něco úplně nového, už jen tím, že přesunuli houfnici dozadu a motor do středu. Zdá se, že zadní nápravy mají větší rozvor kvůli rozložení hmotnosti. Va každém případě je silueta stále nízká, což je pro stabilitu fajn.Skrýt celý příspěvek

        • Tecka
          09:45 13.06.2022

          Ciekawy temat! Polski „kryl” dalej w zamrażarce ..

          Ciekawy temat! Polski „kryl” dalej w zamrażarce ..

          • liberal shark
            14:08 13.06.2022

            Vy nám dodáte KRABy, my vám dodáme MORANy :-)

            Vy nám dodáte KRABy, my vám dodáme MORANy :-)

    • Janicekmac
      11:00 13.06.2022

      jako už jsem se bál, že naši třeba nedoženou HX3 nebo izraelskou SIGMU. Snad ten podvozek 8x8 to zvládne. Ale u ostatních je věž o dost vyšší než kabina, zatímco tady to vypadá na ...Zobrazit celý příspěvek

      jako už jsem se bál, že naši třeba nedoženou HX3 nebo izraelskou SIGMU. Snad ten podvozek 8x8 to zvládne. Ale u ostatních je věž o dost vyšší než kabina, zatímco tady to vypadá na minimální rozdíly (+-0,5m). Snad dostaneme i nějaké video :)Skrýt celý příspěvek

  • otecko
    09:18 13.06.2022

    Rozumí tomu někdo? Copak ve vedení PVO uvedených států sedí za ...Zobrazit celý příspěvek

    Rozumí tomu někdo? Copak ve vedení PVO uvedených států sedí za neschopy?
    https://www.novinky.cz/zahrani... Skrýt celý příspěvek

    • Tino
      09:29 13.06.2022

      uplny zaklad je vediet co sa realne stalo, resp ako to co sa stalo koresponduje s realiami uvedenymi v tomto a dalsich clankoch, skusenost je taka, ze podobne pribehy podhadzuju a ...Zobrazit celý příspěvek

      uplny zaklad je vediet co sa realne stalo, resp ako to co sa stalo koresponduje s realiami uvedenymi v tomto a dalsich clankoch, skusenost je taka, ze podobne pribehy podhadzuju a zivia RUS bulvar a spariatelene media im vedome, ci nevedome pomahaju, nabaluju sa rozne vymyslene detaily , ktore v dosledku tvoria uplne iny pribeh nez aky sa realne odohral.Skrýt celý příspěvek

    • GlobeElement007
      10:03 13.06.2022

      Čert ví, co se opravdu stalo. Už to doprovázení stíhačkami F-16 je divné, pádová rychlost F-16 je přes 200 km/h, to bude cestovní rychlost Piper Aztec, takže malé letadlo se ...Zobrazit celý příspěvek

      Čert ví, co se opravdu stalo. Už to doprovázení stíhačkami F-16 je divné, pádová rychlost F-16 je přes 200 km/h, to bude cestovní rychlost Piper Aztec, takže malé letadlo se stíhačkou doprovázet nedá.

      Přeletět přes východní Polsko, prošpikované vojenskou technikou? Bez svolení nemožné. Tomu nevěřím.Skrýt celý příspěvek

      • TF_HU
        18:38 13.06.2022

        Ale dá...

        Ale dá...

    • TF_HU
      18:37 13.06.2022

      Clanek není oficiální zprávou NATO NATINAMDS

      Clanek není oficiální zprávou NATO NATINAMDS

  • Tecka
    09:11 13.06.2022

    Wolski też potwierdza.. idziemy na całość! Co do czołgów to sprawa jest prosta: „247 Leopard 2PL i 2A5 ------------------------------------> K2PL w kolejnej dekadzie 350 ...Zobrazit celý příspěvek

    Wolski też potwierdza.. idziemy na całość!

    Co do czołgów to sprawa jest prosta:

    „247 Leopard 2PL i 2A5 ------------------------------------> K2PL w kolejnej dekadzie
    350 T-72M1/M1R. Za darowane 240 sztuk UKR ----> M1A1SA/FEP jakie mamy dostać w tym roku w ilości około 340 sztuk,
    250 M1A2 SEP v.3 -----------------------------------------
    232 PT-91 ----------------------------------------------------> K2PL.1 (K2NO z PL elementami) a potem K2PL spełniający wymogi WPiZ.

    Plan na ten rok to szkolenie pod kątem M1A2 SEP v.3 i przyjęcie około 340 Abramsów z nadwyżek sprzętowych/rezerw NG/US Army - wersje jakie wozy mamy dostać z LL są rozbieżne. Ja słyszałem o M1A1SA/FEP.

    Tak czy siak docelowo ma być:
    250 + 350 Abramsów M1A2/M1A1 (razem 600) + około 500 K2 i K2PL które DOCELOWO zastąpią Leopardy 2.„Skrýt celý příspěvek

    • jj284b
      09:15 13.06.2022

      super, zaroven to znamena ze si Americania uvedomili, ze je lepsie mat 350 rezervnych Abramsov v Polsku, kde sa vycvicia Polske osadky, ako ich potom musiet posielat do Europy s ...Zobrazit celý příspěvek

      super, zaroven to znamena ze si Americania uvedomili, ze je lepsie mat 350 rezervnych Abramsov v Polsku, kde sa vycvicia Polske osadky, ako ich potom musiet posielat do Europy s Americkymi osadkami...Skrýt celý příspěvek

      • greenBelt
        11:48 13.06.2022

        Tento nápad se mi pozdává už díl. mít vycvičeno víc osádek, než je tanků, houfnic, .... Klidně i 3x. Pak v případu potřeby natahat taky z libovolného skladu na území Evropy nebo ...Zobrazit celý příspěvek

        Tento nápad se mi pozdává už díl. mít vycvičeno víc osádek, než je tanků, houfnic, .... Klidně i 3x. Pak v případu potřeby natahat taky z libovolného skladu na území Evropy nebo US. Takto by si nemusel každý stát kupovat svůj HW, ale byl by fond, který by se udržoval. Přínos ve standardizaci by byl taky nemalý.
        Ostatně naráží to ale pak na fakt, jak spolehlivý by byl pak přístup k těmto zásobám, když vidím jak se DE a spol. ošívá.Skrýt celý příspěvek

    • Danik
      09:16 13.06.2022

      Díky za info Tecko, tudíž se všichni ti co měli takový strach o Zloty polského občana a logistiku polské armády mohou uklidnit, protože při takové velikosti tankového vojska 2 typy ...Zobrazit celý příspěvek

      Díky za info Tecko, tudíž se všichni ti co měli takový strach o Zloty polského občana a logistiku polské armády mohou uklidnit, protože při takové velikosti tankového vojska 2 typy nejsou problém. S tímto řešením se k tomu také dostanete poměrně rychle. No což, Wojsko Polske bude největší pozemní síla v Evropě spolu s ZSU.Skrýt celý příspěvek

      • Jura99
        09:22 13.06.2022

        rovněž je vidět, že šlo vyjednat rychlou dodávku M1A1. To mi přijde jako velká škoda, že naši šli německou cestou :-/. Zřejmé je i to, že ve světle polského množství tanků okolo ...Zobrazit celý příspěvek

        rovněž je vidět, že šlo vyjednat rychlou dodávku M1A1. To mi přijde jako velká škoda, že naši šli německou cestou :-/. Zřejmé je i to, že ve světle polského množství tanků okolo 1000ks by AČR měla usilovat o zhruba 200ks.Skrýt celý příspěvek

        • Tecka
          09:32 13.06.2022

          Masz rację Jura99 , Czeskie potrzeby określone na 40-50 sztuk , mówiąc dyplomatycznie.. są bardzo nie wystarczające. Minimum to 130 sztuk

          Masz rację Jura99 , Czeskie potrzeby określone na 40-50 sztuk , mówiąc dyplomatycznie.. są bardzo nie wystarczające. Minimum to 130 sztuk

        • Scotty
          09:49 13.06.2022

          V USA šlo o to že nám nejsou schopní v dohledné době dodat "nové" tanky. V dodávkách by na nás přišla řada až kolem roku 2030.

          V USA šlo o to že nám nejsou schopní v dohledné době dodat "nové" tanky. V dodávkách by na nás přišla řada až kolem roku 2030.

      • Tecka
        09:28 13.06.2022

        No tak..docelowo dwa typy , jak było wiadomo od dawna. Wszystkie post-sowieckie T, wiadomo gdzie.. plus K2 (z polskimi elementami) i poźniej produkcja docelowego K2PL . Tutaj już ...Zobrazit celý příspěvek

        No tak..docelowo dwa typy , jak było wiadomo od dawna. Wszystkie post-sowieckie T, wiadomo gdzie.. plus K2 (z polskimi elementami) i poźniej produkcja docelowego K2PL . Tutaj już się dzieje w tym temacie , żeby ruszyć z produkcją , trzeba się przygotować parę lat wcześniej.Skrýt celý příspěvek

      • Scotty
        09:47 13.06.2022

        Plán je jedna věc přetavení do reality věc druhá.

        Plán je jedna věc přetavení do reality věc druhá.

        • Tecka
          10:04 13.06.2022

          @Scotty rozumiem, że piszesz o czeskich planach

          @Scotty rozumiem, że piszesz o czeskich planach

          • Scotty
            11:36 13.06.2022

            O plánech obecně. Neřekl bych že jste na tom v Polsku dvakrát lépe.

            O plánech obecně. Neřekl bych že jste na tom v Polsku dvakrát lépe.

          • Tecka
            11:45 13.06.2022

            „Neřekl bych že jste na tom v Polsku dvakrát lépe „. Nigdzie tak nie napisałem..prowadzisz wewnętrzny dialog

            „Neřekl bych že jste na tom v Polsku dvakrát lépe „. Nigdzie tak nie napisałem..prowadzisz wewnętrzny dialog

        • Danik
          11:45 13.06.2022

          V ČR s tímhle jsou velké zkušenosti pravda.

          V ČR s tímhle jsou velké zkušenosti pravda.

    • Stonkeeper
      09:23 13.06.2022

      Jako stovecka tech Abramsu by se mi libila i u nas + 50 novejch....

      Jako stovecka tech Abramsu by se mi libila i u nas + 50 novejch....

      • Tecka
        09:38 13.06.2022

        Jeśli to miałby być rzeczywiscie M1A1SA/FEP, to bardzo dobrze. W przyszłości możemy sami zrobić upgrade opto-elektroniki do 3 generacji.

        Jeśli to miałby być rzeczywiscie M1A1SA/FEP, to bardzo dobrze. W przyszłości możemy sami zrobić upgrade opto-elektroniki do 3 generacji.

        • Stonkeeper
          10:03 13.06.2022

          Presne tak to bylo mysleno. Udelat si sam upgrade na 3. generaci a k tomu dokoupit 50 kusu. Protoze podle me 150 ks by melo byt minimum pro CZ.

          Presne tak to bylo mysleno. Udelat si sam upgrade na 3. generaci a k tomu dokoupit 50 kusu. Protoze podle me 150 ks by melo byt minimum pro CZ.

  • jj284b
    09:09 13.06.2022

    https://twitter.com/YLatynina/... dobry komentar - vraj, svet sa bal putina a jeho aktovky s cervenym tlacitkom, no v skutocnosti boli dva aktovky a v ...Zobrazit celý příspěvek

    https://twitter.com/YLatynina/...


    dobry komentar - vraj, svet sa bal putina a jeho aktovky s cervenym tlacitkom, no v skutocnosti boli dva aktovky a v tej druhej bolo tlacitko hnede...Skrýt celý příspěvek

  • jj284b
    09:03 13.06.2022

    Americania rozbiehaju Full rate produkciu M109A7:

    https://nationalinterest.org/b...

    Americania rozbiehaju Full rate produkciu M109A7:

    https://nationalinterest.org/b...

    • jj284b
      09:08 13.06.2022

      vyzera ze buducnost vojny bude ina ako sme si mysleli.. pri zavedeni diel a raketometov s extremnym dosahom aj na taktickej urovni, to bude znamenat extremnu palebnu silu dostupnu ...Zobrazit celý příspěvek

      vyzera ze buducnost vojny bude ina ako sme si mysleli.. pri zavedeni diel a raketometov s extremnym dosahom aj na taktickej urovni, to bude znamenat extremnu palebnu silu dostupnu pre pechotu... so zavedenim prieskumnych druzic na nizku orbitu vybavenych o pokrocile DAS senzory prepojene na AI, bude vyhladavanie cielov ovela rychlejsie.. takze schopnost maskovania bude ovela dolezitejsia ako nejaky pancier, ktory aj tak nedokaze ochranit vozidlo proti modernym delostreleckym systemom....Skrýt celý příspěvek

      • Haklang
        09:14 13.06.2022

        Viděl bych to komplexněji. S technologií swarmingu to bude znamenat i změny ve vzdušném boji a PVO, což bude mít bezprostřední dopad na pozemní boj. Pokud něco nebude zasíťované, ...Zobrazit celý příspěvek

        Viděl bych to komplexněji. S technologií swarmingu to bude znamenat i změny ve vzdušném boji a PVO, což bude mít bezprostřední dopad na pozemní boj. Pokud něco nebude zasíťované, tak to prostě nebude. Viděl bych nějaký upgrade GIS Arty na GIS Armu, kde budou všechny moznosti útoku…bez technologií to bude masakr.Skrýt celý příspěvek

        • Wolf:81
          09:40 13.06.2022

          Tu asi pomozu vykonne lasery ako vyrobil izrael, irondome v novej forme.

          Tu asi pomozu vykonne lasery ako vyrobil izrael, irondome v novej forme.

          • Haklang
            13:01 13.06.2022

            Na swarm to asi stačit nebude. Pokud budou docela levné, pak to zahltí zničí. No jo, to asi nebude případ Mordoru, že by měl pokročilý a mobilní laserový PVO systém. USA už ho ...Zobrazit celý příspěvek

            Na swarm to asi stačit nebude. Pokud budou docela levné, pak to zahltí zničí. No jo, to asi nebude případ Mordoru, že by měl pokročilý a mobilní laserový PVO systém. USA už ho testují...Skrýt celý příspěvek

      • salatnik
        10:59 13.06.2022

        keď som písal ja o strate dôležitosti panciera, tak som si odniesol kritiku Danika a mnoho mínusiek, ty máš asi protekciu :D

        keď som písal ja o strate dôležitosti panciera, tak som si odniesol kritiku Danika a mnoho mínusiek, ty máš asi protekciu :D

        • Danik
          11:53 13.06.2022

          Já už na tebe budu hodnej :-) Ono stejně teď si tady malujeme vzdušné zámky o super high-tech konfliktu ovšem při delším střetu nás doběhnou ekonomické a výrobní kapacity. Takže ...Zobrazit celý příspěvek

          Já už na tebe budu hodnej :-) Ono stejně teď si tady malujeme vzdušné zámky o super high-tech konfliktu ovšem při delším střetu nás doběhnou ekonomické a výrobní kapacity. Takže nakonec to budou zachraňovat pěšáci v 4x4 s komerčním dronem a uloženky starší techniky :-DSkrýt celý příspěvek

      • Danik
        11:49 13.06.2022

        Může být, jen pár poznámek. pancíř stále chrání před širokou škálou zbraňových systémů nepřítele na bojišti. Drahé inteligentní munice nebude neomezený počet a dělostřelecké ...Zobrazit celý příspěvek

        Může být, jen pár poznámek. pancíř stále chrání před širokou škálou zbraňových systémů nepřítele na bojišti. Drahé inteligentní munice nebude neomezený počet a dělostřelecké systémy budou jeden z primárních cílů nepřítele. V případě dronů a satelitního průzkumu i zde v konfliktu s technologicky zdatným nepřítelem se o tyto prostředky průzkumu bude přicházet.Skrýt celý příspěvek

    • Scotty
      09:58 13.06.2022

      Ovšem zatmím stále s krátkou hlavní....

      Ovšem zatmím stále s krátkou hlavní....

  • MatejBabjak
    08:55 13.06.2022

    Off topic: viem, že to sem nie úplne patrí, keď tak to zmažem, ale niekoho by to možno mohlo zaujať - nový simulátor tanku:

    https://www.youtube.com/watch?...

    Off topic: viem, že to sem nie úplne patrí, keď tak to zmažem, ale niekoho by to možno mohlo zaujať - nový simulátor tanku:

    https://www.youtube.com/watch?...

  • jj284b
    08:50 13.06.2022

    https://twitter.com/visegrad24... Solovjov sa rozculoval nad tym ze Litva si dovolila povedat ze Smolensk je Litovsky.. vraj - nikto nepocuva co ...Zobrazit celý příspěvek

    https://twitter.com/visegrad24...


    Solovjov sa rozculoval nad tym ze Litva si dovolila povedat ze Smolensk je Litovsky.. vraj - nikto nepocuva co Litovsky premier hovori... no hlavne ze to potom zverejnili v ruskej statnej televizii :) aby to mohli pocut vsetci rusi...Skrýt celý příspěvek

    • mittar
      08:55 13.06.2022

      tam jde spise o vyznam, ze na to vsichni pecou a ne tak o to aby to nikdo neslysel

      tam jde spise o vyznam, ze na to vsichni pecou a ne tak o to aby to nikdo neslysel

      • jj284b
        09:01 13.06.2022

        vyznam to ma uplne rovnaky ako to ruske vyhlasenie ze zrusia Litve nezavislost...

        vyznam to ma uplne rovnaky ako to ruske vyhlasenie ze zrusia Litve nezavislost...

        • Haklang
          09:10 13.06.2022

          Dovolím si nesouhlasit - v Mordoru to dokazuje to, jak jsou mimo realitu, Litva ukazuje, že v jejich “alternativní realitě” to nemusí být až tak růžové, pro skřety. Tj. význam je v ...Zobrazit celý příspěvek

          Dovolím si nesouhlasit - v Mordoru to dokazuje to, jak jsou mimo realitu, Litva ukazuje, že v jejich “alternativní realitě” to nemusí být až tak růžové, pro skřety. Tj. význam je v tom, že v Mordoru jsou mimo, ale v Litvě ne.Skrýt celý příspěvek

    • liberal shark
      09:57 13.06.2022

      Nebál bych se připomenout, že Moskva je mongolská, polská a francouzská (in the order of historical appearance .-).

      Nebál bych se připomenout, že Moskva je mongolská, polská a francouzská (in the order of historical appearance .-).

  • Karol.Melichercik
    08:44 13.06.2022

    Tak Rheinmetall uz ma zmodernizovane prve Mardery a je mozne ich poslat ihned na Ukrajinu ale vraj sa to bude posielat iba v ramci NATO za sovietsku techniku. Ja som strasne ...Zobrazit celý příspěvek

    Tak Rheinmetall uz ma zmodernizovane prve Mardery a je mozne ich poslat ihned na Ukrajinu ale vraj sa to bude posielat iba v ramci NATO za sovietsku techniku. Ja som strasne zvedavy co za pruser je za tym blokovanim pomoci UA v Nemecku.

    https://www.tagesschau.de/inla... Skrýt celý příspěvek

    • Karol.Melichercik
      08:49 13.06.2022

      Este jeden detailnejsi clanok sice z Bildu ale o to viac ...Zobrazit celý příspěvek

      Este jeden detailnejsi clanok sice z Bildu ale o to viac smutnejši.
      https://www.bild.de/politik/in... Skrýt celý příspěvek

      • jj284b
        08:50 13.06.2022

        detailnejsi a plateny :) nemam problem platit za kvalitne clanky, no nemcina nie je jazyk ktory ovladam, takze predplacat si Bild urcite neplanujem...

        detailnejsi a plateny :) nemam problem platit za kvalitne clanky, no nemcina nie je jazyk ktory ovladam, takze predplacat si Bild urcite neplanujem...

        • otecko
          09:37 13.06.2022

          překlad : Falešná hra Scholzovy vlády o údajně nemožném dodání bojového vozidla pěchoty Marder na Ukrajinu vstupuje do dalšího kola. Včera BILD informoval, že federální ...Zobrazit celý příspěvek

          překlad :
          Falešná hra Scholzovy vlády o údajně nemožném dodání bojového vozidla pěchoty Marder na Ukrajinu vstupuje do dalšího kola.

          Včera BILD informoval, že federální ministerstvo obrany (BMVg) má na rozdíl od veřejného vystoupení 32 tanků Marder, které podle tajného dokumentu (VS-Pouze pro oficiální použití) „již nejsou používány“ a „v případě potřeby opraveny a pak by se mohl znovu použít.

          Vláda pod vedením SPD ale nechce plnit a nadále tvrdí, že Bundeswehr nemá žádné obrněné transportéry, které by mohly Ukrajině pomoci.


          Ale nejen to!


          Federální bezpečnostní rada, které dominuje kancléřství, také již přes měsíc blokuje vývoz až 100 stejných tanků Rheinmetall na Ukrajinu.
          BILD se dozvěděl: Kancléřství zpožďuje dodávku tanků Marder
          ZELENÍ SOUHLASILI UŽ DÁVNO
          Kancléř zdržuje Mader
          Napadená Ukrajina bojuje o přežití. Ale v kancléřství si dává na čas.
          Německo by STÁLE mohlo dodat Marder Ukrajině
          Německo má Marder pro Ukrajinu:
          Měsíce se říkalo, že Německo nemůže doručit Madery.
          ALE
          Interní dopis ministerstva obrany, který BILD viděl, uvádí, že první ze 100 použitelných kun skupiny vyzbrojování by mohla být opravena „do šesti týdnů“. Více až za 15 měsíců.

          To znamená, že pokud by federální vláda již v březnu schválila prohlášení o záměru ze strany Rheinmetall a ukrajinské vlády, první Madery mohly být na Ukrajině týdny a pomáhat bránit se před Putinovou invazní armádou.

          Místo toho se Rheinmetall kvůli Scholzově doktríně „žádné těžké zbraně“, platné na začátku války, zpočátku neodvážil požádat vládu semaforů o takovou dohodu s Ukrajinou.

          Od 22. dubna byla žádost společnosti konečně předložena Federální bezpečnostní radě (BSR). Ale federální vláda blokuje. Ani o měsíc později stále nedala skupině povolení k vývozu prvních obrněných transportérů na Ukrajinu.

          Pro srovnání: BSR potřebovala na konci března přesně jeden den na to, aby schválila reexport 56 ex-NVA obrněných transportérů z České republiky na Ukrajinu. V té době federální vláda schválila dodávku starých obrněných transportérů sovětské výroby „oběhem“ a bez osobního setkání.

          S Madery si naopak dává na čas už více než čtyři týdny. Výsledek: Nejistý.

          Obranný expert CSU Florian Hahn pro BILD řekl: „Dlouhou dobu jsme mohli Ukrajinu podporovat mnohem efektivněji v jejím boji o půdu a život. Federální vláda je neustále na brzdě“. Blokující postoj federální vlády pod vedením SPD je „objektivně již nevysvětlitelný“.

          Politik CSU : "Požaduji od federální vlády, aby konečně dorazila dodávka bojového vozidla pěchoty Marder a bitevního tanku Leopard 1."Skrýt celý příspěvek

    • Roland
      08:58 13.06.2022

      Podle mě Putin ukázal němcům pár stránek ze svého deníčku - oddíl “s německem se máme rádi” a v německu teď stoupl prodej antidepresiv o 1235645433214%… (jen v parlamentu a bližším ...Zobrazit celý příspěvek

      Podle mě Putin ukázal němcům pár stránek ze svého deníčku - oddíl “s německem se máme rádi” a v německu teď stoupl prodej antidepresiv o 1235645433214%… (jen v parlamentu a bližším okolí)Skrýt celý příspěvek

    • pepezdepa
      09:09 13.06.2022

      Většina německé politické reprezentace musí být Rusáky zákonitě držena za koule, jinak takovéto jednání není možné. Až to všechno vyplave na povrch budeme se v těch hov*ech brodit ...Zobrazit celý příspěvek

      Většina německé politické reprezentace musí být Rusáky zákonitě držena za koule, jinak takovéto jednání není možné. Až to všechno vyplave na povrch budeme se v těch hov*ech brodit všichni po kolena.Skrýt celý příspěvek

      • achi.67
        09:24 13.06.2022

        Ještě k občasné obhajobě Merkelové, v návaznosti na páteční komentář na Radiožurnálu - ona přímý Scholzův ideový předchůdce německého appeasementu vůči Rusku. Tajné jednala s ...Zobrazit celý příspěvek

        Ještě k občasné obhajobě Merkelové, v návaznosti na páteční komentář na Radiožurnálu - ona přímý Scholzův ideový předchůdce německého appeasementu vůči Rusku. Tajné jednala s Putinem během války s vědomím německé vlády, neustále stejná písnička, stojím si za svou politikou, Putinovy přes jeho obrovskou chybu musíme naslouchat, Rusko nesmíme vynechávat a podobné v bleděhnědém tónů.... Musíme, nesmíme, měli bychom to a to vůči Rusku. Nic překvapivého.Skrýt celý příspěvek

  • samoempire
    08:42 13.06.2022

    https://www.euronews.com/2022/... Budu teď trochu spekulovat. Podle mého názoru se jede dojednat ...Zobrazit celý příspěvek

    https://www.euronews.com/2022/...
    Budu teď trochu spekulovat. Podle mého názoru se jede dojednat příměří do Kyjeva. Macron není blbej jak si někteří myslí. Podle mého názoru domluvil nějaké příměří s Putinem. Jakože Ukrajinci bojovali jste statečně ale je potřeba to skončit. Ekonomika je špatně, inflace, vysoké ceny energií, prostě pokud budeme mít válku není to dobře. Rusové slíbí že už budou hodní.
    Ukrajinci odmítnou. Evropa bude mít důvod nezačíná s posíláním zbraní (Německo) nebo přestat posílat zbraně (Francie).
    Nejhorší je že Biden hraje problémy s inflací v Americe na Putina. To pátá kolona otočí proti Ukrajincům. A volbách do kongresu mu může další podporu Ukrajině zatrhnout.
    To je důvod proč je Putin sebevědomější. Demokratické státy vždy ustoupí. To věděli Sověti a to ví i on.
    Řekl bych že Ukrajině zůstane střední Evropa a Británie.Skrýt celý příspěvek

    • greenBelt
      08:51 13.06.2022

      Mohlo by to dávat smysl, západní vlády jsou pod tlakem kvůli inflaci atd. Nicméně tyto tři státy nehrají klíčovou roli, bez nich to půjde dál. Americe, UK ani Polákům to zatrhnout ...Zobrazit celý příspěvek

      Mohlo by to dávat smysl, západní vlády jsou pod tlakem kvůli inflaci atd. Nicméně tyto tři státy nehrají klíčovou roli, bez nich to půjde dál. Americe, UK ani Polákům to zatrhnout nedokážou. Věřím, že další mír na normandský způsob nedává smysl. Ti vidí snad všichni.

      Pokud Demokraté prohrají volby do kongresu, tak tam budou ještě větší jestřáby, Jako do teď. Na válce a dodávkách tam je neobyčejná jednota. Bidenovi to budou znepříjemňovat na jeho ekologických a infrastrukturálních projektech. Ale tady ne. Výrobci voj. materiálu si chrochtají blahem. A toto budou chtít i přes republikány/demokraty udržet.Skrýt celý příspěvek

      • Mortles
        08:57 13.06.2022

        Já si nemyslím, ta inflace teďka stejně už nejde zastavit. Rozjetý vlak.

        Já si nemyslím, ta inflace teďka stejně už nejde zastavit. Rozjetý vlak.

        • liberal shark
          09:08 13.06.2022

          A především válka není hlavní příčinou inflace. Tou je kvantitativní uvolňování měny a chronická rozpočtová nekázeň.

          A především válka není hlavní příčinou inflace. Tou je kvantitativní uvolňování měny a chronická rozpočtová nekázeň.

          • Poly
            09:13 13.06.2022

            Tak zase buďme trochu shovívaví k politiků ve východní (střední) Evropě. Když se posílá na UA staré vybavení, musí se nahradit novým + strach z fašistánu dohnal mnohé státy k ...Zobrazit celý příspěvek

            Tak zase buďme trochu shovívaví k politiků ve východní (střední) Evropě. Když se posílá na UA staré vybavení, musí se nahradit novým + strach z fašistánu dohnal mnohé státy k překotnému nakupování techniky, která v plánu nebyla.Skrýt celý příspěvek

          • samoempire
            09:25 13.06.2022

            Já vím ale četli jste billboardy za Babiše bylo líp? Jsou lidi co věří že pokud Babiš opět bude premiér tak benzín bude za polovinu.

            Já vím ale četli jste billboardy za Babiše bylo líp? Jsou lidi co věří že pokud Babiš opět bude premiér tak benzín bude za polovinu.

        • Poly
          09:11 13.06.2022

          Inflace není zase až tak katastrofální. Průšvih je to především u nás, protože enjoy Babiš. Taková Francie je v pohodě. Itálie plus minus taky. Jenže Německo je už v průměru EU. ...Zobrazit celý příspěvek

          Inflace není zase až tak katastrofální. Průšvih je to především u nás, protože enjoy Babiš. Taková Francie je v pohodě. Itálie plus minus taky. Jenže Německo je už v průměru EU. Opět viz výše - je jasné, kdo bude na návštěvě kopat především za fašouny a UA tlačit do jakéhokoli míru. Hlavně ať to skončí, ať se zase roztočí kola německých fabrik v Rusku a teče levný plyn. Putin skončí válku a ztráty pokryje drahým plynem. UA půjde ekonomicky úplně do pr... a v Německu se s chutí zase zakousnou do mastného wursta.

          Němčouři se totiž bojí i jiného problému, než je inflace:

          https://twitter.com/MFratzsche... Skrýt celý příspěvek

          • AR10
            09:31 13.06.2022

            Vo Francúzsku Macron natvrdo zastropoval ceny elektriny a energií. Takže štatisticky infláciu pred voľbami potlačil, ale dlhodobo to udržateľné nie je.

            Vo Francúzsku Macron natvrdo zastropoval ceny elektriny a energií. Takže štatisticky infláciu pred voľbami potlačil, ale dlhodobo to udržateľné nie je.

      • samoempire
        09:27 13.06.2022

        Tak tak. Pokud vyhrají volby republikáni a budou Jestřábi jako McCain, tak to bude jako někdo psal na Twitter. Russia might fuck around and find out why Americans don't have ...Zobrazit celý příspěvek

        Tak tak. Pokud vyhrají volby republikáni a budou Jestřábi jako McCain, tak to bude jako někdo psal na Twitter.
        Russia might fuck around and find out why Americans don't have universal healthcare.Skrýt celý příspěvek

    • Roland
      08:52 13.06.2022

      Mám podobný pocit. A ještě k tomu bude Putin doma za boha, protože bojoval proti celému světu a zase vyhrál… (a proto to teda netrvalo tři dny, ale čtvrt roku…)

      Mám podobný pocit. A ještě k tomu bude Putin doma za boha, protože bojoval proti celému světu a zase vyhrál… (a proto to teda netrvalo tři dny, ale čtvrt roku…)

    • Jura99
      08:57 13.06.2022

      budu také spekulovat, podle mě se jede do Kyjeva dojednat, jak ruským vrahům zakroutit krkem, protože telefonáty na lince Paříž-Berlín-Moskva nikam nevedly.

      budu také spekulovat, podle mě se jede do Kyjeva dojednat, jak ruským vrahům zakroutit krkem, protože telefonáty na lince Paříž-Berlín-Moskva nikam nevedly.

      • liberal shark
        09:09 13.06.2022

        Kéž by tomu tak bylo. Taková nevyhlášená námořní blokáda ruských přístavů nebo zabavení ruských lodí by se hodila :-).

        Kéž by tomu tak bylo. Taková nevyhlášená námořní blokáda ruských přístavů nebo zabavení ruských lodí by se hodila :-).

    • Karol.Melichercik
      08:57 13.06.2022

      TAk špekulovať môžeme o všeličom, ale ak západ opustí Ukrajinu bude to dosť silné gesto pre strednú a východnú Európu. Bude to na dlho ale začnú sa objavovať tendencie že ani Nato ...Zobrazit celý příspěvek

      TAk špekulovať môžeme o všeličom, ale ak západ opustí Ukrajinu bude to dosť silné gesto pre strednú a východnú Európu. Bude to na dlho ale začnú sa objavovať tendencie že ani Nato by nas neochranilo a dost mozne ze by sa zacal formovat vojensko ekonomicky blok v ramci EU, resp. bez nej. Samozrejme pokial dovtedy Rusko neskolabuje ekonomicky. Napr. havaria v Cernobyle od dost vela rokov urýchlila pad CCCP a obdobne to moze byt aj s vojnou na Ukrajine ze do 2-3 rokov sa Rusko rozsype. A ja osobne zastavam nazor ze vo vyvoji bude hrať kľúčovú rolu Bielorusko, ak by sa Lukasenkovi to rozsypalo, maju Rusi dalsi dost velky problem. Uvidime.Skrýt celý příspěvek

      • samoempire
        09:20 13.06.2022

        Dobře řekněme že západ hodí Ukrajinu přes palubu. Skutečně si myslíte že to posílí proti ruské nálady v společnosti? Já si spíš myslím že to způsobí posílení páté kolony. Vemte si ...Zobrazit celý příspěvek

        Dobře řekněme že západ hodí Ukrajinu přes palubu. Skutečně si myslíte že to posílí proti ruské nálady v společnosti? Já si spíš myslím že to způsobí posílení páté kolony. Vemte si Babiše. Ten jenom čeká aby mohl jít budovat mosty na východ.
        Bělorusko má myslím tak čas do zimy něco udělat s Lukašenka. Jinak jako národ zaniknou a čeká je osud Donbass.Skrýt celý příspěvek

      • Wolf:81
        10:02 13.06.2022

        Stane sa to, ze tu na slovensku bude este viac degenerovanych, co budu ospevovat rusov a ziadne formovanie nebude, treba sa prebudit a nie snívať.

        Stane sa to, ze tu na slovensku bude este viac degenerovanych, co budu ospevovat rusov a ziadne formovanie nebude, treba sa prebudit a nie snívať.

    • Poly
      09:03 13.06.2022

      Já být Zelenskym, tak odmítnu Scholze a jednal bych se zbývajícími dvěma. Francie během války ukázala, že s EU má asi jako jediná nějaký vliv, skutečně chce něco dělat a nemusí se ...Zobrazit celý příspěvek

      Já být Zelenskym, tak odmítnu Scholze a jednal bych se zbývajícími dvěma. Francie během války ukázala, že s EU má asi jako jediná nějaký vliv, skutečně chce něco dělat a nemusí se před Putinem plazit kvůli plynu, má terminály a bere ruského plynu méně. Navíc nebyli tak tupí, aby překopali na plyn pomalu všechno, co vyrábí teplo. Je jasné kdo a jak tvrdě bude kopat za Rusko. Mario tam bude jen do počtu.Skrýt celý příspěvek

      • Wolf:81
        10:05 13.06.2022

        bez DE a FR neprezije Ukrajina ci si myslis ze češi ich uzivia ??

        bez DE a FR neprezije Ukrajina ci si myslis ze češi ich uzivia ??

        • Poly
          10:38 13.06.2022

          A jak je to Německo nechává žít? Kdyby teď Německo nebylo a nebo se k ničemu nevyjadřovalo, tak tam mají mnohem víc techniky. Zatrhli dodávky kde čeho ze všemožných států.

          A jak je to Německo nechává žít? Kdyby teď Německo nebylo a nebo se k ničemu nevyjadřovalo, tak tam mají mnohem víc techniky. Zatrhli dodávky kde čeho ze všemožných států.

    • Haklang
      09:07 13.06.2022

      No nevím. U nás na Západě máme jednu věc, které se všichni politici bojí - veřejné mínění. A nutit Ukrajinu podepsat mír, který dá skřetům cokoli by bylo smrtelně nebezpečné, ...Zobrazit celý příspěvek

      No nevím. U nás na Západě máme jednu věc, které se všichni politici bojí - veřejné mínění. A nutit Ukrajinu podepsat mír, který dá skřetům cokoli by bylo smrtelně nebezpečné, protože veřejnost ještě není tak nalomená, aby lehce přijala mír za jakoukoli cenu. Spíš tedy jedou vysondovat co jsou limitní podmínky pro příměří pro Ukrajinu.
      Ustoupit kamkoli za status quo ante (23.2.2022) totiž znamená, že agrese se vyplácí. To by silně oslabilo i pozici FR a DE. V DE by to taky mohla být poslední kapka, která zlomí vaz Scholzovi, který už teď není moc populární. On si prostě nepřiprabil pozici pro takové jednání.Skrýt celý příspěvek

      • samoempire
        09:22 13.06.2022

        Tomu rozumím. Veřejné mínění je jediné co snad zabránilo spouštění ns2. Ale veřejné mínění se může změnit pokud inflace neustoupí. Uvidíme. Osobně si myslím že inflace zasáhne i ...Zobrazit celý příspěvek

        Tomu rozumím. Veřejné mínění je jediné co snad zabránilo spouštění ns2. Ale veřejné mínění se může změnit pokud inflace neustoupí. Uvidíme. Osobně si myslím že inflace zasáhne i Rusko.Skrýt celý příspěvek

        • Haklang
          09:30 13.06.2022

          Zasáhne? Už zasahuje. Čachry s číslama to nezachráněj. Jejich problém je, že jsou mnohem víc propojení se světem než si myslí. Viz chemikálie na kanceláŕský papír (ty jsou hlavně z ...Zobrazit celý příspěvek

          Zasáhne? Už zasahuje. Čachry s číslama to nezachráněj. Jejich problém je, že jsou mnohem víc propojení se světem než si myslí. Viz chemikálie na kanceláŕský papír (ty jsou hlavně z Polska). Oni budou ceny regulovat i za cenu toho, že nebude zboží (za regulovanou cenu). Inu Mordor
          Mimochodem ta inflace není jen v důsledku cen energií, ale roste cena i dalšího zboží a námoŕní dopravy (proto některé firmy přesouvají výrobu zpět do Evropy).Skrýt celý příspěvek

      • Wolf:81
        10:08 13.06.2022

        Scholzovi to moze zlomit väzi ale nemecka politika sa nezmeni.

        Scholzovi to moze zlomit väzi ale nemecka politika sa nezmeni.

        • Haklang
          13:02 13.06.2022

          Uvidíme, s čím do Kyiva jedou.

          Uvidíme, s čím do Kyiva jedou.

    • GlobeElement007
      09:18 13.06.2022

      No a nebo Macron cítí šanci překonat Německo. To přešlapuje na místě a Francie, pokud bude rázná, se může v rámci EU vyšvihnout na pozici vůdčí země. Francii nebolí ruský plyna ...Zobrazit celý příspěvek

      No a nebo Macron cítí šanci překonat Německo. To přešlapuje na místě a Francie, pokud bude rázná, se může v rámci EU vyšvihnout na pozici vůdčí země.

      Francii nebolí ruský plyna ani ropa, francouzští politici nemají složku v archívu FSB, dodávat na Ukrajinu francouzské zbraně za peníze z fondů EU (= z velké části německé) je prostě terno.

      Francie nemá žádný důvod Rusku ustupovat. Francouzské firmy to tam už zabalily, takže naopak má Francie důvod tlačit německé firmy, aby udělaly to samé.

      Podle mne jede Macron do Kyjeva kvůli francouzským investicím do obnovy. Ale ta nezačne, dokud nebudou rusáci na ústupu.Skrýt celý příspěvek

    • Tino
      09:35 13.06.2022

      kombo FRA, DE a IT nepojde na UA dojednat lepsiu, kvalitnejsiu pomoc , ktorej cielom je porazka RUS, to je myslim kazdemu jasne, skor to bude nieco opacne...podla mna pridu s ...Zobrazit celý příspěvek

      kombo FRA, DE a IT nepojde na UA dojednat lepsiu, kvalitnejsiu pomoc , ktorej cielom je porazka RUS, to je myslim kazdemu jasne, skor to bude nieco opacne...podla mna pridu s nejakym programom hospodarskej pomoci a obnovy, ekonomicku silu na to maju, budu sa tvarit ze hovoria v mene celej EU, daju nejake ich zaruky, ktore budu tentokrat uz fakt, ale cestne slovo nepriestrelne:-))))....ide o to aby to v dosledku fakt vyzeralo, ze RUS neprehralo a to sa stane len ak si bude moct cast uzemia UA ponechat, resp bude akoze mimi jurisdikciu UA, resp RUS...nieco ako seda zona.Skrýt celý příspěvek

  • waggon
    08:09 13.06.2022

    IED bývají nebezpečné, o tom se přesvědčil tento ruský náklaďák s municí - https://twitter.com/UAWeapons/... Ruský T-72B3 dobojoval ...Zobrazit celý příspěvek

    IED bývají nebezpečné, o tom se přesvědčil tento ruský náklaďák s municí - https://twitter.com/UAWeapons/...
    Ruský T-72B3 dobojoval https://twitter.com/UAWeapons/...
    Spolupráce dronu a dělostřelectva je vražedně efektivní. Zde zničená pozice orků spolu s BMP-2 https://twitter.com/UAWeapons/...
    To samé i v tomto případě, kde došlo k poškození BMP-1 a eliminaci několika orků https://twitter.com/UAWeapons/...
    Zde pro změnu mina způsobila zneškodnění ruského tanku https://twitter.com/UAWeapons/... Skrýt celý příspěvek

  • jj284b
    07:58 13.06.2022

    https://twitter.com/Blue_Sauro... vyzera ze rusi si tazku hlavu z odhalenia nerobia.. tie kolaje co tam maju vyjazdene... necudo ze ich objavili a ...Zobrazit celý příspěvek

    https://twitter.com/Blue_Sauro...


    vyzera ze rusi si tazku hlavu z odhalenia nerobia.. tie kolaje co tam maju vyjazdene... necudo ze ich objavili a znicili :)Skrýt celý příspěvek

    • liberal shark
      09:11 13.06.2022

      Koleje jsou jeden z nejhorších demaskujících příznaků. To se snad učilo už v PŠ-ce.

      Koleje jsou jeden z nejhorších demaskujících příznaků. To se snad učilo už v PŠ-ce.

      • Ján Paliga
        01:07 14.06.2022

        :) Presne tak. Maskovali sme koľaje našej Strely-10 vo VVP, presne pre tento motív...

        :) Presne tak. Maskovali sme koľaje našej Strely-10 vo VVP, presne pre tento motív...

  • Tino
    07:53 13.06.2022

    tato mapa sa mi celkom paci

    https://twitter.com/Kartinamas...

    tato mapa sa mi celkom paci

    https://twitter.com/Kartinamas...

    • Roland
      08:26 13.06.2022

      S těma mapama je to všelijak: https://deepstatemap.live/#10/...

      S těma mapama je to všelijak: https://deepstatemap.live/#10/...

      • jj284b
        08:35 13.06.2022

        deepstatemap nie je poslednu dobu velmi presna... podla mna umyselne zadrziavaju informacie a neupdatuju situaciu az tak casto.. nasiel som tam strasne vela nepresnosti, uzemia ...Zobrazit celý příspěvek

        deepstatemap nie je poslednu dobu velmi presna... podla mna umyselne zadrziavaju informacie a neupdatuju situaciu az tak casto..

        nasiel som tam strasne vela nepresnosti, uzemia ktore napr rusi bombarduju (v reportoch Ukrajinskeho ministerstva obrany) maju ako drzane rusmi, kym uzemia ktore uz Ukrajinci stratili a bolo to potvrdene, maju stale zaznacene ako drzane (Severodoneck)..

        momentalne je velmi tazke orientovat sa len podla tych online map... poslednu dobu, velmi dobre updaty robi hlavne DefMon, ktory robi vlastne mapy

        https://www.scribblemaps.com/m... Skrýt celý příspěvek

  • jj284b
    07:38 13.06.2022

    https://dennikn.sk/2890768/bie... dobry clanok o Bielorusku... moze to aj vysvetlovat tie pohyby Bielorusov na ...Zobrazit celý příspěvek

    https://dennikn.sk/2890768/bie...

    dobry clanok o Bielorusku... moze to aj vysvetlovat tie pohyby Bielorusov na hranici.. mozno ze len chcu zabranit ludom ist na Ukrajinu..

    kazdopadne, vyzera ze Lukasenko ma z Bieloruskych dobrovolnikov riadne vetry...Skrýt celý příspěvek

    • Tino
      07:56 13.06.2022

      BLR je taka vec, ktora je v tom zmare pozitivna , nieco ako svetlo v tunely...drzia sa ludia fantasticky, oblbovani su Lukasenkom masivne, mozno nie tak sofistikovane a ...Zobrazit celý příspěvek

      BLR je taka vec, ktora je v tom zmare pozitivna , nieco ako svetlo v tunely...drzia sa ludia fantasticky, oblbovani su Lukasenkom masivne, mozno nie tak sofistikovane a systematicky ako to robia RUS doma, ale su oblbovani a cez to vsetko ma LUkasenko mizernu podporu sirokej verejnosti a on to vie....cokolvek robi, chce robit vzdy nevyhnutne narazi na neexistujucu podporu, dokonca narastajuci odpor, zatial sice vacsinovo v zahranici ale to sa lusknutim moze zmenit ak by sa rozhodol Lukasenko ist do priamej vojny s UA....Skrýt celý příspěvek

      • samoempire
        08:28 13.06.2022

        Lukašenka měl podporu kolem 30% obyvatelstva. Víte propaganda. Teď už možná méně. Ono protesty v Bělorusku nebyli ani tolik kvůli Lukašenka ale kvůli volbám kde udělali z podpory ...Zobrazit celý příspěvek

        Lukašenka měl podporu kolem 30% obyvatelstva. Víte propaganda. Teď už možná méně. Ono protesty v Bělorusku nebyli ani tolik kvůli Lukašenka ale kvůli volbám kde udělali z podpory 30% až 99%.
        Nicméně Bělorusové ať se dobře dívají na lidi z Donbass. Také volili strany co podporovali Rusko. Jak se jim rusové odměnili? Všechny chlapi na frontu, regiony vedou defacto mafiány, žádný vývoj, žádný průmysl, slouží jenom maso do Putin mlýnků.Skrýt celý příspěvek

        • Tino
          08:35 13.06.2022

          toto vsetko v BLR velmi dobre chapu s tou podporou LUkasenka nesuhlasim, do 10% aj to uz prehanam, drzi sa len silou a pomocou priatelov z RUS s ktorym rozbehol represie voci ...Zobrazit celý příspěvek

          toto vsetko v BLR velmi dobre chapu s tou podporou LUkasenka nesuhlasim, do 10% aj to uz prehanam, drzi sa len silou a pomocou priatelov z RUS s ktorym rozbehol represie voci vlastnym a to je prave jeho problem cirkusovat s neozbriojenymi moze a da sa t oudrzat, ale cirkusovat s ozbrojenymi BLR uz bude ine cafe a toto ked si zrata k podpore aku realne ma a ta a tyka bezne aj ozbrojenych sil....ma dobry odvod sa batSkrýt celý příspěvek

      • jj284b
        08:40 13.06.2022

        mne sa hlavne pacilo ze Bieloruski dobrovolnici odporucili domacim Bielorusom hlasit sa do Lukasenkom planovanej domobrany, aby ziskali vojensky vycvik, a potom ho mohli vyuzit na ...Zobrazit celý příspěvek

        mne sa hlavne pacilo ze Bieloruski dobrovolnici odporucili domacim Bielorusom hlasit sa do Lukasenkom planovanej domobrany, aby ziskali vojensky vycvik, a potom ho mohli vyuzit na oslobodenie krajiny... co znamena ze Lukasenko od toho "napadu" upustil...Skrýt celý příspěvek

        • Tino
          09:05 13.06.2022

          vytrolili ho:-)

          vytrolili ho:-)

  • waggon
    06:50 13.06.2022

    Zánik Kamazu nafilmoval ukrajinský dron https://mobile.twitter.com/UAW... Dron může být pěkně nebezpečný, jak ukazuje tento případ zničeného ruského ...Zobrazit celý příspěvek

    Zánik Kamazu nafilmoval ukrajinský dron https://mobile.twitter.com/UAW...
    Dron může být pěkně nebezpečný, jak ukazuje tento případ zničeného ruského tanku https://mobile.twitter.com/UAW...
    Ukrajinské dělostřelectvo v akci a výsledek? Několik transportních vozidel bylo zničeno https://mobile.twitter.com/UAW...
    A o dvě ruská BMP-2 míň https://mobile.twitter.com/UAW...
    Dar z UK - taktické podpůrné vozidlo Husky https://mobile.twitter.com/UAW...
    Ještě pár fotek k neopatrnému kuřákovi v řadách ruské armády z víkendu https://mobile.twitter.com/UAW... Skrýt celý příspěvek

    • Clanek
      07:40 13.06.2022

      Diky.
      Jeden z nemnoha co sem davate pravidelne zajimave odkazy z UA i s popisky, ktere si vzdy rad projdu.

      Diky.
      Jeden z nemnoha co sem davate pravidelne zajimave odkazy z UA i s popisky, ktere si vzdy rad projdu.

  • majales
    01:30 13.06.2022

    Ukrajinská 45 dělostřelecká brigáda bombardovala Ruský logistický sklad s palivem a municí v Záporožské oblasti..

    https://twitter.com/Blue_Sauro...

    Ukrajinská 45 dělostřelecká brigáda bombardovala Ruský logistický sklad s palivem a municí v Záporožské oblasti..

    https://twitter.com/Blue_Sauro...

    • salatnik
      06:38 13.06.2022

      Tie najväčšie budovy netrafili.

      Tie najväčšie budovy netrafili.

      • jj284b
        06:43 13.06.2022

        vyzera ze je to len prva cast videa.. asi toho bude viac... no kazdopadne, ked konecne nasadia tie GMLRS rakety, tak taketo sklady budu likvidovane v hlbke uzemia ovela ...Zobrazit celý příspěvek

        vyzera ze je to len prva cast videa.. asi toho bude viac... no kazdopadne, ked konecne nasadia tie GMLRS rakety, tak taketo sklady budu likvidovane v hlbke uzemia ovela efektivnejsie... tento sklad bol cca 17km od Ukrajinskych linii, co znamena, ze palili na 20km+ vzdialenost..Skrýt celý příspěvek

    • Clanek
      07:48 13.06.2022

      Vsimam si, ze vicemene kazde misto ktere UA orkum takhle znici vypada, ze bylo zniceno jedinou hlavni. Temer nikdy nejsou patrne dopady granatu v rychlem sledu nebo najednou. Vzdy ...Zobrazit celý příspěvek

      Vsimam si, ze vicemene kazde misto ktere UA orkum takhle znici vypada, ze bylo zniceno jedinou hlavni. Temer nikdy nejsou patrne dopady granatu v rychlem sledu nebo najednou. Vzdy nejdriv zastrel a pak, postupne.
      Na jednu stranu je to asi nejefektivnejsi vyuziti toho mala munice, kterou UA nejspise ma. Na stranu druhou to ale taky muze znamenat, ze UA del je malo a jsou roztahana, takze i kdyby toho chteli na danej ukol vyclenit vic, tak proste nemuzou...Skrýt celý příspěvek

      • CerVus
        08:43 13.06.2022

        Tak oni snad používají taktiku dvou houfnic. Mohou se díky tomu více roztáhnout a pokud je odhalí, tak nepřijdou o tolik kusů. K tomu mají obrovské problémy se zásobou munice, ...Zobrazit celý příspěvek

        Tak oni snad používají taktiku dvou houfnic. Mohou se díky tomu více roztáhnout a pokud je odhalí, tak nepřijdou o tolik kusů. K tomu mají obrovské problémy se zásobou munice, takže každá nemohou střílet nazdařbůh jako Rusové.Skrýt celý příspěvek

  • SeaWolf
    21:58 12.06.2022

    Nevím jestli to tu bylo. Jeho smrt u Severodoněcku jsem zaznamenal včera ráno kdy se zprávy začaly šířit. Zemřel Oleksiy Chybasev crossfiter, moderátor a popularizátor moderní ...Zobrazit celý příspěvek

    Nevím jestli to tu bylo. Jeho smrt u Severodoněcku jsem zaznamenal včera ráno kdy se zprávy začaly šířit.

    Zemřel Oleksiy Chybasev crossfiter, moderátor a popularizátor moderní ukrajinské armády. Kdo ty videa nezná tak doporučuji, tak na začátku prošel základním výcvikem a pak výcvikem UA maríny, SF, sniper kurz, .... atd. Z klasického lenivého floutka vyrostl sympatický válečník který okamžitě po napadení Ukrajiny nastoupil jako sniper u průzkumu a bojoval na těch nejtěžších částech fronty.

    Doporučuji jeho videa na YT a jeho projekt "Recruit" / РЕКРУТ.UA . Mě nejvíc baví videa z cesty na cvičení do Gruzie, ale všechny jsou skvělá a ukazují UA armádu zevnitř jak se připravuje na nevyhnutelný konflikt větších rozměrů.

    https://www.youtube.com/c/CHUB...

    https://www.youtube.com/watch?...

    R.I.P.Skrýt celý příspěvek

  • Poly
    21:46 12.06.2022

    Že by Exocet pro UA? S těmi správnými raketami by to byla dost nepříjemná komplikace pro ...Zobrazit celý příspěvek

    Že by Exocet pro UA? S těmi správnými raketami by to byla dost nepříjemná komplikace pro fašouny...

    https://www.navyrecognition.co... Skrýt celý příspěvek

    • axoloth
      21:52 12.06.2022

      Ja som za, pocas vojny o Falklandy ich Argentinci odskusali a celkom dobre funguju. Ale.... myslis,ze by to dokazali upravit pre Migy alebo SU-cka?

      Ja som za, pocas vojny o Falklandy ich Argentinci odskusali a celkom dobre funguju. Ale.... myslis,ze by to dokazali upravit pre Migy alebo SU-cka?

      • Poly
        22:26 12.06.2022

        Těžko, bude to zase coastal provedení. Otázkou zůstává, co vlastně dostanou. POkud ...Zobrazit celý příspěvek

        Těžko, bude to zase coastal provedení. Otázkou zůstává, co vlastně dostanou. POkud toto:

        https://www.mbda-systems.com/p...

        tak mají 200 km pokrytých, hlavice 150 kg+,... s tím se dá potopit při více zásazích cokoliv, co má Černomořská flota nasazeno v Černém moři.Skrýt celý příspěvek

        • axoloth
          23:03 12.06.2022

          Suhlasim, s tym co momentalne maju sa na mori dokazu branit. Pokial sa nemylim Ukrajinci maju Neptuny, Harpoony a ked budu mat este coastal verziu Exocetov budu schopny udrzat ...Zobrazit celý příspěvek

          Suhlasim, s tym co momentalne maju sa na mori dokazu branit. Pokial sa nemylim Ukrajinci maju Neptuny, Harpoony a ked budu mat este coastal verziu Exocetov budu schopny udrzat Rusov na distanc. Prial by som si aby Ukrajinci dokazali viac. V Ciernom mori su ruske ponorky tak by ich mohli pomocou sonarov vypatrat a s hlbinnymi bombami nejaku ponorku poskodit ci dokonca potopit. Myslim,ze po jeden uz strielali....Skrýt celý příspěvek

          • Cimbi
            06:12 13.06.2022

            Jo, posypali ji Gradem. Ale asi netrefili.

            Jo, posypali ji Gradem. Ale asi netrefili.

      • skelet
        22:32 12.06.2022

        Irák to za Husajna dokázal, ale do té 23 naroubovali elektroniku z Mirage F1.
        A to by chtělo čas atd.

        Irák to za Husajna dokázal, ale do té 23 naroubovali elektroniku z Mirage F1.
        A to by chtělo čas atd.

      • Cimbi
        06:02 13.06.2022

        Ne. Problém není jen raketa , ale i avionika letadla.

        Integrace by trvala přinejmenším měsíce

        Ne. Problém není jen raketa , ale i avionika letadla.

        Integrace by trvala přinejmenším měsíce

    • alter01
      22:54 12.06.2022

      No a čo ? Stiahnú sa 200km od UA pobrežia , keď 100km nestačí. Možno požiadajú o azyl v turecku ...

      No a čo ? Stiahnú sa 200km od UA pobrežia , keď 100km nestačí. Možno požiadajú o azyl v turecku ...

Načítám diskuzi...