VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.

  • sgaba
    09:58 22.07.2022

    Tohle je ovšem velmi zajímavé:
    https://www.ctidoma.cz/histori...

    Tohle je ovšem velmi zajímavé:
    https://www.ctidoma.cz/histori...

    • DanCZer
      10:34 22.07.2022

      Díky za dobrý odkaz!

      Díky za dobrý odkaz!

    • liberal shark
      11:58 22.07.2022

      Neškodí si občas připomenout, že Italové nebyli jen ta roztomilá nemehla s plešatým strejdou v čele, ale smečka ultralevicových korporativních socanů, kteří vedli imperialistické ...Zobrazit celý příspěvek

      Neškodí si občas připomenout, že Italové nebyli jen ta roztomilá nemehla s plešatým strejdou v čele, ale smečka ultralevicových korporativních socanů, kteří vedli imperialistické války a používali chemické zbraně.Skrýt celý příspěvek

    • Pavel 1
      15:39 22.07.2022

      Autor toho článku by si měl hlavně připomenout, že v době druhé Italsko-etiopské války tedy ve druhé polovině 30. let žádná OSN neexistovala. Respektive, když už pravděpodobně ...Zobrazit celý příspěvek

      Autor toho článku by si měl hlavně připomenout, že v době druhé Italsko-etiopské války tedy ve druhé polovině 30. let žádná OSN neexistovala. Respektive, když už pravděpodobně kopíruje nějaký zahraniční text, tak by měl udělat pořádný překlad. Pak by totiž zjistil, že řeč byla o Lize národů.Skrýt celý příspěvek

  • waggon
    09:47 22.07.2022

    Nejméně 1793 ruských vojáků odmítlo dál bojovat na Ukrajině, uvádí průzkum Vjorstka ...Zobrazit celý příspěvek

    Nejméně 1793 ruských vojáků odmítlo dál bojovat na Ukrajině, uvádí průzkum Vjorstka https://www.irozhlas.cz/zpravy... Skrýt celý příspěvek

  • StandaBlabol
    09:38 22.07.2022

    Na kanálu Speak the Truth je skvělý rozhovor a americkým mariňákem, který bojoval v březnu u Kyjeva. Byl v mezinárodní jednotce dvaceti chlapů, všichni s bojovými zkušenostmi, ...Zobrazit celý příspěvek

    Na kanálu Speak the Truth je skvělý rozhovor a americkým mariňákem, který bojoval v březnu u Kyjeva. Byl v mezinárodní jednotce dvaceti chlapů, všichni s bojovými zkušenostmi, velel jim Ukrajinec z SOF.

    https://www.youtube.com/watch?... Skrýt celý příspěvek

    • salatnik
      11:58 22.07.2022

      Tak toto skvelý rozhovor nie je. Ten chlapík divne rozpráva, šeptá si myšlienky čo mal, fakty skoro žiadne, únavné a bezobsažné.

      Tak toto skvelý rozhovor nie je. Ten chlapík divne rozpráva, šeptá si myšlienky čo mal, fakty skoro žiadne, únavné a bezobsažné.

  • The Pale Emperor
    09:33 22.07.2022

    Vypadá to, že Ukrajinci už konečně osvobodili Kyselivku.

    https://twitter.com/nlwartrack...

    Vypadá to, že Ukrajinci už konečně osvobodili Kyselivku.

    https://twitter.com/nlwartrack...

    • Tino
      09:53 22.07.2022

      takto sa ua stahuju tyzdne, co ma udivuje je ze ono sa to aj clekom otvorene komunikovalo, ze nepojdu to nejakych velkych bitiek s RUS ale takticky , pomaly obklucovacie manevre, s ...Zobrazit celý příspěvek

      takto sa ua stahuju tyzdne, co ma udivuje je ze ono sa to aj clekom otvorene komunikovalo, ze nepojdu to nejakych velkych bitiek s RUS ale takticky , pomaly obklucovacie manevre, s cielom aby rus bud sami odisli, resp ak nie budu odrezani od zasobovania a mozno aj obkluceni....toto je zrejme to druhe miesto ktore sa spomina ....cele by som to dal este do kontextu s mostom....front zapadne od cherson sa rus zacne rucat, ak neopravia antonovsky most a on osa to zrejme tak skoro nestane....resp ua ho kedykolvek vedia dokoncit/viac poskodit, pripadne uplne znicit/...jednotky, ktore sa nestiahnu budu znicene....situacia podobna s tou na sever od kijeva kde to nabralo podobu bezhlaveho uteku ked zistili, ze zasobovanie nie je a nebude....Skrýt celý příspěvek

  • Milan7
    08:28 22.07.2022

    Slovenská pátá kolona vítá Kadyrova na Slovensku (v komentech pod článkem), dokonce mu dává i vládní cíle. Neuvěřitelné, jakou mají v komentářích podporu. Z toho jde až strach. ...Zobrazit celý příspěvek

    Slovenská pátá kolona vítá Kadyrova na Slovensku (v komentech pod článkem), dokonce mu dává i vládní cíle. Neuvěřitelné, jakou mají v komentářích podporu. Z toho jde až strach.

    https://m.facebook.com/story.p... Skrýt celý příspěvek

    • Rase
      08:32 22.07.2022

      Zapálení bojovníci proti muslimům očividně nemají problém otočit kabát... Řekl jim vůbec někdo že Čečenci jsou muslimové?! :-D

      Zapálení bojovníci proti muslimům očividně nemají problém otočit kabát... Řekl jim vůbec někdo že Čečenci jsou muslimové?! :-D

      • Parapsicho
        08:37 22.07.2022

        No u flastenců je milion a jeden celkem zabavných věcí Jednou jsem se v tom snažil najít nějakou logiku. Po 15 se mi málem uvařil mozek. Příšě to zkusíme zadat nějakýmu super ...Zobrazit celý příspěvek

        No u flastenců je milion a jeden celkem zabavných věcí
        Jednou jsem se v tom snažil najít nějakou logiku. Po 15 se mi málem uvařil mozek. Příšě to zkusíme zadat nějakýmu super počítači. Snad se dopočítá výsledkuSkrýt celý příspěvek

        • Klimesov
          09:13 22.07.2022

          Logika je jediná.
          Stěžovat si, stěžovat, stěžovat a stěžovat.

          Logika je jediná.
          Stěžovat si, stěžovat, stěžovat a stěžovat.

        • Cernysip
          09:24 22.07.2022

          Výsledek je jasný: 42

          Výsledek je jasný: 42

          • Ján Paliga
            11:29 22.07.2022

            Čítaš mi s tým Prefectom myšlienky... K+ :)

            Čítaš mi s tým Prefectom myšlienky... K+ :)

      • lipican
        09:48 22.07.2022

        To sú ľudia ktorí by kľudne aj hajlovali a popravovali, ale len keď to prikáže nejaký rus alebo nácek. Kľudne aj arabášom podržia keď im to prikáže Rusák alebo nácek. Ich nenávisť ...Zobrazit celý příspěvek

        To sú ľudia ktorí by kľudne aj hajlovali a popravovali, ale len keď to prikáže nejaký rus alebo nácek. Kľudne aj arabášom podržia keď im to prikáže Rusák alebo nácek. Ich nenávisť vyplývajúca z ich neúspešného života a závisti z nich robí to najväčšie zlo. Aj vraždu si tým ospravedlnia. A preto sú veľmi nebezpeční. A preto mali byť sociálne siete tvrdo toto postihovať. Neviem načo sa tu hráme.Skrýt celý příspěvek

        • Tino
          10:00 22.07.2022

          jj vacsina su loozri, nie vsetci poznam jedneho, ktory je fakt sikovny typek, sebestacny, zivotaschopny, zahojeny, pracant, nevyplakava...maka a zije si spokojne , ma len tu chybu, ...Zobrazit celý příspěvek

          jj vacsina su loozri, nie vsetci poznam jedneho, ktory je fakt sikovny typek, sebestacny, zivotaschopny, zahojeny, pracant, nevyplakava...maka a zije si spokojne , ma len tu chybu, ze bezhranicne zamilovany do rus resp politiky na svk ktora ma rada rus....cize harabin, uhrik a tak podobne....obklopeny je samozrejme loozrami, mozno sa medzi nimi citi ako kapo, bohvie, ale snazili sme sa mu dohovorit, ze on jediny zije normalne ten zbytok okolo neho, ktori maju radi rus, nackov a komunistov su socky v podstate, bud idioti, alebo ludia, ktori maju vecne nejake problemy...ktore nevedia riesit a ze su s nim aby ho ked tak podojili....Skrýt celý příspěvek

    • Jan Grohmann
      08:35 22.07.2022

      Tak je dobře, že na FB prozrazují svou totožnost, ne?

      Tak je dobře, že na FB prozrazují svou totožnost, ne?

      • zenker
        09:39 22.07.2022

        To je hodne cerno-humorny, ale stejne tak pravdivy.

        To je hodne cerno-humorny, ale stejne tak pravdivy.

      • liberal shark
        12:00 22.07.2022

        JJ, kromě plošného sledování obyvatelstva pomocí mobilů, platebních karet a tisíců pouličních kamer tu máme i mind control pomocí sociálních sítí. Orwell měl pravdu.

        JJ, kromě plošného sledování obyvatelstva pomocí mobilů, platebních karet a tisíců pouličních kamer tu máme i mind control pomocí sociálních sítí. Orwell měl pravdu.

    • Ján Paliga
      08:41 22.07.2022

      Veď na Slovensku Rusko dlho podporovalo neonacistické hnutie a kadejaké rozkladne spolky... Ako vidíš, investovali dobre. Na škodu slovenského občana. Žiaľ mnohí si to vôbec ...Zobrazit celý příspěvek

      Veď na Slovensku Rusko dlho podporovalo neonacistické hnutie a kadejaké rozkladne spolky... Ako vidíš, investovali dobre. Na škodu slovenského občana. Žiaľ mnohí si to vôbec neuvedomujú.Skrýt celý příspěvek

      • Tino
        08:44 22.07.2022

        v tomto je svk nazi scena takmer jednotna, ale nei uplne....pravda je ze drviva vacsina svk nazi sympatizuje s rus a nejaki nazi aj bojovali so separmi proti UA....je tam ale taka ...Zobrazit celý příspěvek

        v tomto je svk nazi scena takmer jednotna, ale nei uplne....pravda je ze drviva vacsina svk nazi sympatizuje s rus a nejaki nazi aj bojovali so separmi proti UA....je tam ale taka vec ako svk pospolitost, odtrhnuta vetva nackov od lsns a ti sympatizovali s UA a vraj niektori bojovali s ua proti rus....drviva vacsina nazi su ale zapaleni kremloboti.Skrýt celý příspěvek

      • liberal shark
        09:23 22.07.2022

        Velká část viny spočívá ve špatné úrovni vzdělání v našem prostoru a naprosto deformované oficiální politologii, která si plete pravici s levicí.

        Velká část viny spočívá ve špatné úrovni vzdělání v našem prostoru a naprosto deformované oficiální politologii, která si plete pravici s levicí.

        • Hawk
          18:46 22.07.2022

          Naprosto souhlasím, žijeme v zemích, kde neproběhla debolševizace a nebyly vymazány nesprávné vzorce myšlení a nesprávné definice z dob KSČ. Běžný občan je tak stále ve vleku ...Zobrazit celý příspěvek

          Naprosto souhlasím, žijeme v zemích, kde neproběhla debolševizace a nebyly vymazány nesprávné vzorce myšlení a nesprávné definice z dob KSČ.
          Běžný občan je tak stále ve vleku etatismu (víra ve stát), víru v silného vůdce, ideologie (dojemná shoda nácků a komoušů)... Poněkud komické v 21. století. Zvláště když byly ekonomické teze komunistů vyvráceny ještě před vydáním Marxova Kapitálu... :-DSkrýt celý příspěvek

    • Tino
      08:41 22.07.2022

      hlucni idioti budiaci dojem , ze je ich vela....velka cast fb supportu je fejkova , nazi a ich cerveni kamarati vedia ako to chodi v online priestore, v nom vedia predstierat ...Zobrazit celý příspěvek

      hlucni idioti budiaci dojem , ze je ich vela....velka cast fb supportu je fejkova , nazi a ich cerveni kamarati vedia ako to chodi v online priestore, v nom vedia predstierat silu., pologramotne opice sa ucia a prisposobuju, vyrazne im pomaha zaujem , ktory vie ako znasobit pocty v onlone priestore:-))..toto je inac cela ich strategia, nieco predstierat....v reale je to 6-7% ludi....ked pride na vec a maju si robit meeting, protest, zvazaju podporovatelov z celeho svk, zadarmo, daju im nazrat, napit a nie je ich viac ak o2-3 tisic a to je protest avizovany tyzdne vopred.....nazi/ludacka scena je komplet pod kontrolou rus, cerveni...z CZ , resp pre neznaleho realii to moze vyzerat obludne, ale nie je to take ako to vyzera....ale chcu aby to prave takto vyzeralo....Skrýt celý příspěvek

      • liberal shark
        09:22 22.07.2022

        Přesně tak. Máme tu poučení z prvního průjezdu US dragounů přes Českou republiku. Tam byl vidět reálný počet odpůrců a podporovatelů.

        Přesně tak. Máme tu poučení z prvního průjezdu US dragounů přes Českou republiku. Tam byl vidět reálný počet odpůrců a podporovatelů.

        • JVit
          09:33 22.07.2022

          No to si pamatuju, jak se soudruzi na netu sikovali a planovali stavet barikady. Ve vysledku tam pak bylo par lidi u hranic a nekolik zoufalcu u toho prijezdu ke kasarnam nebo co ...Zobrazit celý příspěvek

          No to si pamatuju, jak se soudruzi na netu sikovali a planovali stavet barikady. Ve vysledku tam pak bylo par lidi u hranic a nekolik zoufalcu u toho prijezdu ke kasarnam nebo co to presne bylo :D

          podarilo se mi i dohledat clanek kde je z toho i dost fotek.
          https://www.idnes.cz/hradec-kr... Skrýt celý příspěvek

          • liberal shark
            12:01 22.07.2022

            JJ, to byl tenkrát doslova epic fail odpůrců NATO a USA. Lid projevil zdravý rozum.

            JJ, to byl tenkrát doslova epic fail odpůrců NATO a USA. Lid projevil zdravý rozum.

        • Hawk
          18:51 22.07.2022

          Tak používat pro Cavalry pojem Dragoun je poněkud nešťastný... V tamním kontextu jsou to Kavaleristé...

          Tak používat pro Cavalry pojem Dragoun je poněkud nešťastný... V tamním kontextu jsou to Kavaleristé...

    • Karol.Melichercik
      08:54 22.07.2022

      Par zatrpknjtych dochodcov ktori objavili caro fasbuku pre svoje vylevy a par desiatok volicov repu liky a hlasu. Takto to vyzere na vsetkych strankach kde sa siri obsah ktory ...Zobrazit celý příspěvek

      Par zatrpknjtych dochodcov ktori objavili caro fasbuku pre svoje vylevy a par desiatok volicov repu liky a hlasu. Takto to vyzere na vsetkych strankach kde sa siri obsah ktory zapada do ich logiky myslenia. Ale nerobim si tazku hlavu vacsinou si to taki internetovy hrdinovia. Samozrejme vela je fake profilov, brigadnici fasistov a smeru tam udrzuju nasratu atmosferu svojho potencionalneho volica.Skrýt celý příspěvek

      • Studebaker
        12:21 22.07.2022

        asi tak. Mne nedavno zacal nadavat a urazat jeden dezolat co mal plny profil svojich selficek, mozno okolo 50ky alebo 40ky mohol mat. A potom mi este spravu napisal a po chvili ...Zobrazit celý příspěvek

        asi tak. Mne nedavno zacal nadavat a urazat jeden dezolat co mal plny profil svojich selficek, mozno okolo 50ky alebo 40ky mohol mat. A potom mi este spravu napisal a po chvili blokol XD taki su to hrdinovia, ze sa boja aj cez ten internet. Ale som mu pekne ponakladal v komentaroch a ked som mu uz nemohol odpovedat na spravu co poslal, tak som mu nalozil z fake profilu do spravy a blokol tez, to asi necakal.Skrýt celý příspěvek

    • brunteles
      09:52 22.07.2022

      Sú humorní. Mne jeden vlastenec s nickom ThDr. Jozef Tiso odpovedal, že Slovensko by mali rusi tiež denacifikovať.

      Sú humorní. Mne jeden vlastenec s nickom ThDr. Jozef Tiso odpovedal, že Slovensko by mali rusi tiež denacifikovať.

      • Irving
        11:34 22.07.2022

        To mohl jít příkladem a spáchat sebevraždu.

        To mohl jít příkladem a spáchat sebevraždu.

    • pjanyska
      10:53 22.07.2022

      Čím dál víc si myslím, že Kadyrov akorát ukradl klíče od blázince a utekl. Jinak si to neumim vysvětlit.

      Čím dál víc si myslím, že Kadyrov akorát ukradl klíče od blázince a utekl. Jinak si to neumim vysvětlit.

    • Zuzana 2 enjoyer
      11:03 22.07.2022

      Sú to degeneráti tam pomôže len eutanázia.

      Sú to degeneráti tam pomôže len eutanázia.

  • Tino
    07:57 22.07.2022

    k tomu obkluceniu rusov na severe cherson oblasti treba kontext, ze to hrozi a nie je to nerealny scenar spominali ua dlhsi cas ... a pomaly sa tlacili do pozicii ked to uzatvarali ...Zobrazit celý příspěvek

    k tomu obkluceniu rusov na severe cherson oblasti treba kontext, ze to hrozi a nie je to nerealny scenar spominali ua dlhsi cas ... a pomaly sa tlacili do pozicii ked to uzatvarali , ze sa im to podarilo fakt nejde vylucit + oni chceli takto donuti rus k ustupou na viacerych miestach vid link nizsie ktory myslim pise prave o tychto udalostiach a ktory povazujem za doveryhodny

    https://twitter.com/v_stus/sta... Skrýt celý příspěvek

  • Tecka
    07:06 22.07.2022

    Fragment wywiadu z Błaszczakiem , najprawdopodobniej w poniedziałek dowiemy się znacznie więcej . Potwierdzenie zakupu fa50 ,180 k2 to pierwsza transza później produkcja w Polsce ...Zobrazit celý příspěvek

    Fragment wywiadu z Błaszczakiem , najprawdopodobniej w poniedziałek dowiemy się znacznie więcej . Potwierdzenie zakupu fa50 ,180 k2 to pierwsza transza później produkcja w Polsce i armato haubice k9-(10?): https://wpolityce.pl/polityka/... Skrýt celý příspěvek

    • Kanaďan
      07:13 22.07.2022

      Dziekuje

      Dziekuje

    • Tecka
      07:24 22.07.2022

      Moje przypuszczenia , oczywiście mogę się mylić : 180 K2 do 2024 , pierwsze dostawy w tym roku - 400 K2PL do 2030 - 48 FA-50 - 670 AS21 Redback =>PL21 - 150 K9A2 + podwozia ( ...Zobrazit celý příspěvek

      Moje przypuszczenia , oczywiście mogę się mylić :
      180 K2 do 2024 , pierwsze dostawy w tym roku
      - 400 K2PL do 2030
      - 48 FA-50
      - 670 AS21 Redback =>PL21
      - 150 K9A2 + podwozia ( sporo Krabów trafi do Ukr)
      Pakiet współpracy transfer technologii , także rakietowejSkrýt celý příspěvek

    • Arthur
      07:54 22.07.2022

      Prvé exempláre FA-50 Fighting Eagle budú do Poľska doručené budúci rok. Predpokladám, že pôjde o verziu Block 20 napr. s integráciou beyond-visual-range air-to-air AIM-120 AMRAAM ...Zobrazit celý příspěvek

      Prvé exempláre FA-50 Fighting Eagle budú do Poľska doručené budúci rok.
      Predpokladám, že pôjde o verziu Block 20 napr. s integráciou beyond-visual-range air-to-air AIM-120 AMRAAM rakiet.
      To na Orkov bude platiť ešte veľmi dlho a zároveň je to veľmi účinné, účelne, efektívne a hospodárne riešenie na rozdiel od strojov s "hviezdnych vojen" s vysokými letovými hodinami a veľmi náročnou logistikou a drahym servisom.

      Naopak mi na SR by sme mohli mat poriesenu nielen druhu letku, ale aj cvičné stroje pre pokracovaci výcvik a zároveň dĺžka dodania noha byť reaktívne veľmi rýchla u Nás však bola prednesie BVP za min 1.7 miliardy EUR a potom stráženie neba práve Poliakmi a ČR po územnení MIG-29...Skrýt celý příspěvek

      • Jura99
        08:31 22.07.2022

        FA-50 jsou vyhozene penize, ten nakup nechapu.

        FA-50 jsou vyhozene penize, ten nakup nechapu.

        • Tecka
          08:33 22.07.2022

          Niekoniecznie , poza tym może być drugie dno w tym zakupie. I tak po 2030 dokupimy f35

          Niekoniecznie , poza tym może być drugie dno w tym zakupie. I tak po 2030 dokupimy f35

        • Clanek
          08:43 22.07.2022

          Souhlas, jak se da na vetsinu nakupu a predevsim pocty a aktivitu Polaku da divat se zavisti v oku, tak zrovna FA-50 je v tom celem naprostej nesmysl.

          Souhlas, jak se da na vetsinu nakupu a predevsim pocty a aktivitu Polaku da divat se zavisti v oku, tak zrovna FA-50 je v tom celem naprostej nesmysl.

          • Tecka
            09:00 22.07.2022

            Sporo osób mówiło już lata temu , żeby dokupić 2-3 eskadry f16

            Sporo osób mówiło już lata temu , żeby dokupić 2-3 eskadry f16

          • Clanek
            09:17 22.07.2022

            Uprimne, to by bylo tehda i ted mnohem lepsi reseni.

            Uprimne, to by bylo tehda i ted mnohem lepsi reseni.

          • Tecka
            09:21 22.07.2022

            Dokładnie

            Dokładnie

          • CerVus
            10:43 22.07.2022

            Proč? Moderní relativně levný letoun schopný zastat při mnohem nizších nákladech část úkolů drahých, komplikovaných stíhaček. Vždyť i Amíci něco takového požadují. A tam se jedna o ...Zobrazit celý příspěvek

            Proč? Moderní relativně levný letoun schopný zastat při mnohem nizších nákladech část úkolů drahých, komplikovaných stíhaček. Vždyť i Amíci něco takového požadují. A tam se jedna o počty v řadu několika stovek ks.Skrýt celý příspěvek

          • Maximus
            12:25 22.07.2022

            FA-50 je podobná kategorie jako Gripen JAS-39 C/D - lze použít na pokračovací výcvik, low-cost airpolicing (levněji to už opravdu s novým strojem nejde) - maximálku má 1,5M, přitom ...Zobrazit celý příspěvek

            FA-50 je podobná kategorie jako Gripen JAS-39 C/D - lze použít na pokračovací výcvik, low-cost airpolicing (levněji to už opravdu s novým strojem nejde) - maximálku má 1,5M, přitom díky AESA radaru a AMRAAM dokáže v BVR boji potrápit jakéhokoliv Suchoje.
            Navíc ty stroje dostanou už příští rok.Skrýt celý příspěvek

        • Hawk
          18:58 22.07.2022

          A přitom je to tak jednoduché... Potřebují levně a rychle nahradit Migy-29 a Su-22. Mašinou, co má výkony jako Gripen a stojí 30Mio? Ideál. F-16 a F-35 mohou šetřit...

          A přitom je to tak jednoduché... Potřebují levně a rychle nahradit Migy-29 a Su-22. Mašinou, co má výkony jako Gripen a stojí 30Mio? Ideál. F-16 a F-35 mohou šetřit...

  • waggon
    07:02 22.07.2022

    Ukrajinský obrněnec byl zasažen ruskou pritankovou střelou https://twitter.com/UAWeapons/... Další Tigr-M už slouží v ukrajinské armádě ...Zobrazit celý příspěvek

    Ukrajinský obrněnec byl zasažen ruskou pritankovou střelou https://twitter.com/UAWeapons/...
    Další Tigr-M už slouží v ukrajinské armádě https://twitter.com/UAWeapons/...
    UA síly tvrdí, že zničili tři ruské samohybné houfnice 2S1 Gvozdika spolu s dalšími vozidly při protibaterijní střelbě https://twitter.com/UAWeapons/...
    Zase ty ukrajinské drony. Tentokrát byl zasažen T-80UK. https://twitter.com/UAWeapons/...
    Azov SSO (SOF) nedávno zformoval novou tankovou jednotku poblíž Charkova, včetně ukořistěných tanků – především docela vzácného T-90A. https://twitter.com/UAWeapons/...
    Recyklace v praxi. Ukořistěný BTR-82A je opraven, vylepšen a již ve službě UA armády. https://twitter.com/UAWeapons/... Skrýt celý příspěvek

    • otecko
      09:30 22.07.2022

      AZOV by měl Puňotvi poslat děkovaču za ty tanky:D

      AZOV by měl Puňotvi poslat děkovaču za ty tanky:D

      • lm524a
        09:32 22.07.2022

        Nejlíp dárek ráže 125mm z toho tanku a přímo do kremlu.

        Nejlíp dárek ráže 125mm z toho tanku a přímo do kremlu.

    • deep.R
      09:44 22.07.2022

      Video s tanky od Azovu se tu jiz ubjevilo. Pokud si oamatuji dobre meli by v nem byt i ex CZ/PL T-72 patricnych modifikaci.

      Diky za prispevek wagone, jako vzdy kvalita

      Video s tanky od Azovu se tu jiz ubjevilo. Pokud si oamatuji dobre meli by v nem byt i ex CZ/PL T-72 patricnych modifikaci.

      Diky za prispevek wagone, jako vzdy kvalita

  • lm524a
    06:39 22.07.2022

    Ukraineinfo - CZ 1. Ruské jednotky se pokusily dobýt Vuhlehirskou tepelnou elektrárnu, druhou největší na Ukrajině, která leží asi 50 kilometrů severovýchodně od Doněcka. ...Zobrazit celý příspěvek

    Ukraineinfo - CZ

    1. Ruské jednotky se pokusily dobýt Vuhlehirskou tepelnou elektrárnu, druhou největší na Ukrajině, která leží asi 50 kilometrů severovýchodně od Doněcka. Ukrajinské síly je ale přiměly k ústupu
    2. Šéf Charkovské regionální vojenské správy Oleg Synegubov řekl, že ráno 21. července ruští útočníci udeřili v Charkově, nyní víme o 21 zraněných a dvou mrtvých.
    3. Předseda sboru náčelníků štábů USA generál Mark Milley řekl, že ruští okupanti nezničili žádné HIMARS na Ukrajině.
    4. Západní představitelé věří, že příští rok Rusko zorganizuje další totální ofenzívu proti Ukrajině, jejímž jedním z cílů může být dobytí strategického přístavního města Oděsa a odříznutí Ukrajiny od moře.
    5. Pomoc v hodnotě přes 670 milionů korun poskytla od začátku ruské invaze na Ukrajinu česká humanitární organizace Člověk v tísni.
    6. Británie pošle na Ukrajinu desítky houfnic a více než 1 600 protitankových zbraní v nejnovější dodávce západních zbraní, aby pomohla posílit obranu země proti Rusku, řekl ve čtvrtek ministr obrany Ben Wallace.
    7. Kancelář prezidenta Turecka potvrdila, že dohoda o vývozu obilí z Ukrajiny po moři bude podepsána v pátek 22. července v Istanbulu.
    8. Země Evropské unie se dohodly na novém balíčku omezujících opatření vůči Rusku, který zahrnuje zákaz dovozu ruského zlata.
    9. Spojené království zakáže dovoz ruského uhlí od 10. srpna a opustí ruskou ropu od 31. prosince.
    10. Ruská armáda na Ukrajině si v příštích týdnech pravděpodobně dá operační pauzu, prohlásil šéf britské rozvědky MI6 Richard Moore na bezpečnostním fóru v Aspenu v USA
    11. Velká Británie pošle na Ukrajinu více než 1600 protitankových střel a desítky dalších dělostřeleckých zbraní, oznámil britský ministr obrany Ben Wallace.
    12. Vůdci proruských separatistů chtějí v tzv. Luhanské lidové republice zakázat Google. „Západní internetové platformy jsou také raketové systémy, jen střílejí informacemi. A hlavní zbraní se stal Google,“ zdůvodnil záměr vůdce separatistů Pasečnik.
    13. Kreml ve čtvrtek uvedl, že Moskva doufá, že příští britský premiér zaujme vůči Rusku vyrovnaný postoj.
    14. Lukašenko řekl, že Rusko dosud nepoužilo všechny síly na Ukrajině, které by mohlo.
    15. Ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj vyvrátil informaci, že je ve vážném stavu na jednotce intenzivní péče. Falešná zpráva o jeho špatném zdravotním stavu a neschopnosti vykonávat úřad zazněla ve vysílání několika rozhlasových stanic, jejichž chod narušili ruští hackeři.
    16. Nejvyšší prokuratura Ruské federace považuje slovo "válka" na území země za nezákonné k popisu invaze ruských vojsk na Ukrajinu.
    17. Putin varuje Západ že současný světový řád skončil a přichází nová éra.
    18. Estonská vláda má v úmyslu odstranit všechny pomníky sovětských vojáků
    19. MIMO TÉMA: Lukašenko řekl, že Bělorusko je autoritářské, ale nejsou v něm žádní političtí vězni.
    20. MIMO TÉMA: Ruské ministerstvo spravedlnosti požádalo o likvidaci ruské pobočky Židovské agentury pro Izrael. Jeruzalémská Židovská agentura pro Izrael je největší židovskou neziskovou organizací na světě a pomáhá Židům emigrovat do Izraele.
    21. Ve Finsku je skoro stejný počet příznivců a odpůrců plotu na hranici s Ruskem
    Na začátku července finský parlament schválil návrh zákona, který umožní vybudovat bariéru na hranici s Ruskem, později podepsaný prezidentem.
    Zákon by vládě umožnil rozhodnout, zda na hranicích postaví ploty nebo jiné bariéry.
    38 % respondentů tedy nepodporuje výstavbu plotu na finské hranici, dalších 36 % naopak tuto myšlenku podporuje, zbývajících 26 % se o odpovědi nerozhodlo.
    Podle vedoucí výzkumnice finského Institutu zahraniční politiky Saila Heinikoski výsledky průzkumu ukazují, že Finové vnímají Rusko jako hrozbu.
    "Skutečnost, že 36 % podporuje výstavbu plotu na celé východní hranici, je významným výsledkem, který svědčí o výjimečné povaze bezpečnostní situace," domnívá se Saila Heinikoski.
    Dodala, že válka na Ukrajině a strach z hybridního vlivu Ruska ovlivnily výsledky průzkumu.
    Ti, kteří nesouhlasí s výstavbou plotu, podle názoru Saili Heinikoski, vznášejí otázku proveditelnosti nebo účinnosti takového kroku.Skrýt celý příspěvek

  • daxik
    06:20 22.07.2022

    K debate o jadrových zbraniach. Boli použité len raz aj to lebo američania zjavne nedokázali správne odhadnúť ich ničivú silu, resp. vedeli, že pre budúcnosť a odstrašujúci ...Zobrazit celý příspěvek

    K debate o jadrových zbraniach. Boli použité len raz aj to lebo američania zjavne nedokázali správne odhadnúť ich ničivú silu, resp. vedeli, že pre budúcnosť a odstrašujúci potenciál musia byť použité vo vojne.

    A teraz. Netvárme sa, že Rusko je prvá jadrová veľmoc ktorej sa nedarí vo vojne. Použili američania JZ vo Vietname ked boli vyfackaní a ponížení rákosníkmi? Použili rusi JZ ked ich vyfackali a ponížili Muhadžedíni? Použili američania JZ ked ich vyfackal Taliban?

    Rusák straší a chce obmedziť západnú pomoc, HIMARSi trhajú na franforce ich logistiku a oni nevedia kudy kam. Netreba ich brať vážne.Skrýt celý příspěvek

    • Tino
      06:46 22.07.2022

      nepamatam si , ze by amikov vyfackal taliban....toto je nic v zlom neuveritelne intepretacia udalosti v afganistane...

      nepamatam si , ze by amikov vyfackal taliban....toto je nic v zlom neuveritelne intepretacia udalosti v afganistane...

      • Masterton
        07:05 22.07.2022

        Taliban donutil USA a jejich spojence k ponižujícímu odchodu. To je fakt, žadná interpretace...

        Taliban donutil USA a jejich spojence k ponižujícímu odchodu. To je fakt, žadná interpretace...

        • Tino
          07:27 22.07.2022

          nie to nie je fakt...spojenci sa stiahli koli neumernym nakladom, odovzdali co mali afg spojencom, ktorych taliban porazil, resp rovno utiekli...ako pisem toto je neuveritelna ja ...Zobrazit celý příspěvek

          nie to nie je fakt...spojenci sa stiahli koli neumernym nakladom, odovzdali co mali afg spojencom, ktorych taliban porazil, resp rovno utiekli...ako pisem toto je neuveritelna ja to volam moskovska interpetacia udalosti...preco sa spojenci stiahli ake boli dalsie dovody sa dozvieme casom s vysokou pravdepodobnostou to to boli strategicke geopoplitcke dovody, ja v tom vidim aj kus vychytralosti so strany zapadu,moskva rokovala s talibanom rok pred odchodom spojencov , teraz ma taliban na krku moskva a maju z toho hlavu v smutku:-)Skrýt celý příspěvek

        • dalík
          07:52 22.07.2022

          Osobně to vidím tak, že Amerika už nechtěla dál platit 300 mil. USD denně na udržování režimu, který jen natahoval ruce. Jeho brzký pád po odchodu Američanů jim dal za pravdu. ...Zobrazit celý příspěvek

          Osobně to vidím tak, že Amerika už nechtěla dál platit 300 mil. USD denně na udržování režimu, který jen natahoval ruce. Jeho brzký pád po odchodu Američanů jim dal za pravdu. Škoda těch Afghánců, kteří za to zaplatili.Skrýt celý příspěvek

          • Tino
            08:15 22.07.2022

            mozno si to len domyslam, ale odchod spojencov z afg bola dlhodobo komunikovana zalezitost trump to mal myslim v programe , ich pobyt tam nic neriesil....myslim ze dospeli k nazoru ...Zobrazit celý příspěvek

            mozno si to len domyslam, ale odchod spojencov z afg bola dlhodobo komunikovana zalezitost trump to mal myslim v programe , ich pobyt tam nic neriesil....myslim ze dospeli k nazoru ze krmit skorumpovanych afg , ktori sa tvaria ze nie su taliban je stratena vec, ale odchod tiez nemohol byt le ntak....poskytli im teda co mali , mohli , cvicili ich ale potrebovali to vybavit aj strategicky a kedze rus rokovla is talibanom minimalne rok pred odchodom spojencov a zjavne sa snazili mutit vodu sikovne ich do toho navliekli spojenci....odhcodom psojencov vznikol v afg jeden velikansky priblem pre rus....ale aby to tak bolo, museli to spojenci najprv takto zariadit a zatial je to rozohrane fantasticky....velky sachista v moskve neukazal ze je lempl az vojnou na UA, rus sa tragicky preratali aj s afg a talibanom z ktoreho si urobili spojencaSkrýt celý příspěvek

    • salatnik
      07:25 22.07.2022

      To je zjednodušujúci pohľad, ale ten slovník, že "vyfackali" a "rákosníci", to svedčí o úrovni. Američania použili atómové bomby, aby predišli ťažkým stratám, lebo už mali ťažké ...Zobrazit celý příspěvek

      To je zjednodušujúci pohľad, ale ten slovník, že "vyfackali" a "rákosníci", to svedčí o úrovni. Američania použili atómové bomby, aby predišli ťažkým stratám, lebo už mali ťažké straty z bojov. V ostatných vojnách nikto nemal také veľké straty až na Rusov teraz. Takže obava je reálna.Skrýt celý příspěvek

    • sgaba
      07:35 22.07.2022

      ,,Boli použité len raz aj to lebo američania zjavne nedokázali správne odhadnúť ich ničivú silu, resp. vedeli, že pre budúcnosť a odstrašujúci potenciál musia byť použité vo ...Zobrazit celý příspěvek

      ,,Boli použité len raz aj to lebo američania zjavne nedokázali správne odhadnúť ich ničivú silu, resp. vedeli, že pre budúcnosť a odstrašujúci potenciál musia byť použité vo vojne."

      To je fakt hrozný nesmysl.Skrýt celý příspěvek

      • MatejBabjak
        08:17 22.07.2022

        Ja by som s tou my`šlienkou súhlasil. USA mali v podstate 2 možnosti: * bombu reálne použiť a demonštrovať nielen jej potenciál, ale aj schopnosť ju transportovať, jej spoľahlivosť ...Zobrazit celý příspěvek

        Ja by som s tou my`šlienkou súhlasil.
        USA mali v podstate 2 možnosti:
        * bombu reálne použiť a demonštrovať nielen jej potenciál, ale aj schopnosť ju transportovať, jej spoľahlivosť a pod. - v skratke to, že je to zbraň reálne použiteľná na bojisku.
        * demonštrovať pre vybraných zástupcov všetkých bojujúcich strán potenciál zbrane. Jednak by to trvalo dlhšie a druhak by to nemuselo byť dostatočne presvedčivé - napr. "pekný výbuch, ale určite to nedokážete dopraviť nad cieľ", "pripravovali ste to X mesiacov, v reále to fungovať nebude" a pod.

        T.j. ja súhlasím s kolegom, že pre získanie zsatrašujúcej schopnosti bolo skutočne najpresvedčivejšie bombu použiť. Bez tohto zastrašenia by JAP nekapitulovali a operácia Olympic by si vyžiadala statisíce až milóny obetí, hlavne medzi JAP civilmi.Skrýt celý příspěvek

        • sgaba
          09:18 22.07.2022

          To je nesmysl. Tohle: Ukázat ničiví potenciál někde na poli v vybrané skupině zástupců... O tom se tenkrát vůbec neuvažovalo, ta bomba (ve skutečnosti bomby, přičemž Little Boy ani ...Zobrazit celý příspěvek

          To je nesmysl. Tohle: Ukázat ničiví potenciál někde na poli v vybrané skupině zástupců...
          O tom se tenkrát vůbec neuvažovalo, ta bomba (ve skutečnosti bomby, přičemž Little Boy ani nebyl před reálným nasazením testován) byla vytvořena za účelem použití v boji. USA by na Japonsko těch bomb svrhli klidně desítky bez jakýchkoli ohledů. Kdyby byla bomba k dispozici před kapitulací Německa bylo by cílem Německo. Konvenční bombardování ostatně mělo na Japonská i Německá města stejný ničiví účinek, jen bylo potřeba více bombardérů a více bomb. Odstrašující účinek jaderných bomb je úvaha až z pozdější doby. Například SSSR, svou první jadernou bombu, ani neměl jak do USA ,,dopravit".Skrýt celý příspěvek

          • MatejBabjak
            09:27 22.07.2022

            https://www.osti.gov/opennet/m... ----------------- Viedla sa o tom dosť ostrá a ťahajúca sa debata, napr. ----------------- The ...Zobrazit celý příspěvek

            https://www.osti.gov/opennet/m...

            -----------------
            Viedla sa o tom dosť ostrá a ťahajúca sa debata, napr.
            -----------------

            The result was the Committee on the Social and Political Implications of the Atomic Bomb, which was chaired by James Franck and included Glenn Seaborg and Leo Szilard. Its report argued that postwar international control of atomic power was the only way to stop the arms race that would be inevitable if the United States bombed Japan without first demonstrating the weapon in an uninhabited area.Skrýt celý příspěvek

          • sgaba
            10:11 22.07.2022

            MatejBabjak: Věřte si čemu chcete. Výňatky z Wiki: https://en.wikipedia.org/wiki/... Prezident Roosevelt dal Grovesovi pokyn, že pokud byly atomové bomby připraveny ...Zobrazit celý příspěvek

            MatejBabjak: Věřte si čemu chcete.
            Výňatky z Wiki: https://en.wikipedia.org/wiki/...

            Prezident Roosevelt dal Grovesovi pokyn, že pokud byly atomové bomby připraveny před koncem války s Německem, měl by být připraven je shodit na Německo.

            Vzhledem k již udělenému povolení k použití bomby proti Japonsku nebyly po japonském odmítnutí Postupimské deklarace zvažovány žádné alternativy .

            Groves očekával, že bude mít další atomovou bombu připravenou k použití 19. srpna, další tři v září a další tři v říjnu. Dvě další shromáždění Fat Man byla připravena a naplánována na odjezd z Kirtland Field do Tinianu na 11. a 14. srpna. V Los Alamos technici pracovali 24 hodin přímo na odlití dalšího plutoniového jádra . I když byl odlit, bylo potřeba jej ještě vylisovat a potáhnout, což by trvalo do 16. srpna. Mohl být tedy připraven k použití 19. srpna. 10. srpna Truman tajně požádal, aby na Japonsko nebyly svrženy další atomové bomby bez jeho výslovného pověření. Groves pozastavil zásilku třetího jádra z vlastní pravomoci 13. srpna.

            Nezbytnost bombardování Hirošimy a Nagasaki se stala předmětem sporu mezi historiky . Někteří se ptali, zda by „atomová diplomacie“ nedosáhla stejných cílů, a hádali se, zda bylo rozhodující bombardování nebo sovětské vyhlášení války Japonsku. Franckova zpráva byla nejpozoruhodnějším úsilím prosazujícím demonstraci, ale byla zamítnuta vědeckým panelem Prozatímního výboru. Szilárdova petice , vypracovaná v červenci 1945 a podepsaná desítkami vědců pracujících na projektu Manhattan, byla pozdním pokusem varovat prezidenta Harryho S. Trumana před jeho odpovědností za použití takových zbraní.Skrýt celý příspěvek

          • liberal shark
            12:03 22.07.2022

            Tolik jich neměli. Výroba dalších by trvala celé měsíce.

            Tolik jich neměli. Výroba dalších by trvala celé měsíce.

          • sgaba
            13:12 22.07.2022

            liberal shark: Nesmysl. Další bombardování bylo v plánu. Výroba mnoha kusů typu Fat Man byla bez problémů. Jak jsem již psal: Groves očekával, že bude mít další atomovou bombu ...Zobrazit celý příspěvek

            liberal shark: Nesmysl. Další bombardování bylo v plánu. Výroba mnoha kusů typu Fat Man byla bez problémů.
            Jak jsem již psal:
            Groves očekával, že bude mít další atomovou bombu připravenou k použití 19. srpna, další tři v září a další tři v říjnu. Dvě další shromáždění Fat Man byla připravena a naplánována na odjezd z Kirtland Field do Tinianu na 11. a 14. srpna. V Los Alamos technici pracovali 24 hodin přímo na odlití dalšího plutoniového jádra . I když byl odlit, bylo potřeba jej ještě vylisovat a potáhnout, což by trvalo do 16. srpna. Mohl být tedy připraven k použití 19. srpna. 10. srpna Truman tajně požádal, aby na Japonsko nebyly svrženy další atomové bomby bez jeho výslovného pověření. Groves pozastavil zásilku třetího jádra z vlastní pravomoci 13. srpna.Skrýt celý příspěvek

    • Bravo78
      01:35 23.07.2022

      Co se týče prvního použití JZ. Vědci pracující na projektu Manhattan se při první zkoušce jaderné nálože v poušti Nového Mexika (test Trinity) sázeli jak velká bude síla jaderného ...Zobrazit celý příspěvek

      Co se týče prvního použití JZ. Vědci pracující na projektu Manhattan se při první zkoušce jaderné nálože v poušti Nového Mexika (test Trinity) sázeli jak velká bude síla jaderného výbuchu. Při vojenském použití JZ proti cílům v Japonsku už přesně věděli ekvivalent TNT. Historiky nechme debatovat o možnostech použití či nepoužití JZ v Japonsku. Nepopiratelný fakt je, že použití JZ proti městům Hirošima a Nagasaki zkrátilo II. sv. válku a tím zachránilo statisíce životů amerických, britských a hlavně japonských vojáků a civilistů.Skrýt celý příspěvek

  • Mr.Tomas
    06:20 22.07.2022

    "Rusi údajne stiahli z Ukrajiny 25 BTG kvôli vysokým stratám" Má k tomu niekto aj iný ...Zobrazit celý příspěvek

    "Rusi údajne stiahli z Ukrajiny 25 BTG kvôli vysokým stratám"

    Má k tomu niekto aj iný zdroj?
    https://mobile.twitter.com/war... Skrýt celý příspěvek

  • majales
    01:18 22.07.2022

    Day 148, July 21. Summary of #Arestovych and #Feygin daily broadcast

    https://twitter.com/savaadaak/...

    Day 148, July 21. Summary of #Arestovych and #Feygin daily broadcast

    https://twitter.com/savaadaak/...

    • Nezmar
      01:31 22.07.2022

      Ty udavane ztraty russu jsou ohromne: 39k+23k LNR/DPR+12k wagner.

      Ty udavane ztraty russu jsou ohromne: 39k+23k LNR/DPR+12k wagner.

      • Bravo78
        01:41 23.07.2022

        Plus korekce 10 - 15 % (nehody, nemoci, pohřešovaní, vojáci zemřelí v nemocnicích na boj zranění, sebevraždy, vraždy ...).

        Plus korekce 10 - 15 % (nehody, nemoci, pohřešovaní, vojáci zemřelí v nemocnicích na boj zranění, sebevraždy, vraždy ...).

  • econ 2
    00:56 22.07.2022

    Tiskovka Pentagonu (z 20. 7). ...Zobrazit celý příspěvek

    Tiskovka Pentagonu (z 20. 7).
    https://www.defense.gov/News/T...

    Je to delší a spousta již zde zmíněných věci. Ale také některé, alespoň pro mne, zajímavé:

    V úvodu oceňuje Českou republiku spolu s Polskem za pomoc UA. Třeba o Německu, nebo Francii ani slovo.

    Když prezident podepíše povolení poskytnout Ukrajincům zbraně nebo munici, začnou se tyto předměty přepravovat během několika dní. V průměru se jedná o 48 až 72 hodin před prvními dodávkami. A v ukrajinských rukou se ocitají už zhruba o týden později, na frontové linii.

    Dále mluví o tom, že je třeba dodávat to, co UA potřebuje. Žádné tabu, nebo omezení (jako třeba těžké zbraně, nebo omezení dostrelu himars) není zmíněno.

    K situaci na Donbase - chválí UA, naopak Rusové platí vysokou cenu za mizivé zisky.

    Himars -
    "Nejde tedy ani tak o odpalovací zařízení, ale o munici.
    ...
    Další věc, kterou bych k tomu řekl, Tome, je, že z HIMARSu dostanete šest nábojů. S GMLRS dostaneš pouze jeden, pokud použiješ ATACMS. Takže... víš, je tu rozdíl v objemu. Na objemu záleží. A oba jsou bodové, oba jsou přesné a oba jsou velmi účinné, ale právě teď GMLRS skutečně naplňuje jejich potřebu, a pokaždé, když mluvím s generálem Zalužným, jsou s nimi velmi, velmi úspěšní."Skrýt celý příspěvek

    • otecko
      06:57 22.07.2022

      Mne také fascinuje rychlost od amerického rozhodnutí pro naložení dodávky. Dopravní letectvo USAF má napilno a buďme rádi za jeho robustnost!

      Mne také fascinuje rychlost od amerického rozhodnutí pro naložení dodávky. Dopravní letectvo USAF má napilno a buďme rádi za jeho robustnost!

      • liberal shark
        08:25 22.07.2022

        Strategické dopravní letectvo - mocná zbraň v rukách dělnické třídy :-). Mimochodem, jak si asi stojí naše úvahy o KC-390 ? Kromě Portugalska si je vybralo i Nizozemí, takže ...Zobrazit celý příspěvek

        Strategické dopravní letectvo - mocná zbraň v rukách dělnické třídy :-). Mimochodem, jak si asi stojí naše úvahy o KC-390 ? Kromě Portugalska si je vybralo i Nizozemí, takže bychom nebyli v Evropě za exoty. A v krizi je každou chvíli potřeba něco dovézt přes půl zeměkoule. Na to CASA 295 nestačí.Skrýt celý příspěvek

  • RiMr71
    00:27 22.07.2022

    ...sklizeň řepky po ukrajinsku...
    https://twitter.com/TpyxaNews/...

    ...sklizeň řepky po ukrajinsku...
    https://twitter.com/TpyxaNews/...

    • Lars
      00:34 22.07.2022

      Mají tu řepku trochu přerostlou, asi rusáci dobře hnojí.

      Mají tu řepku trochu přerostlou, asi rusáci dobře hnojí.

    • Dash80
      00:46 22.07.2022

      Je to M109 však?

      Je to M109 však?

    • Dash80
      00:48 22.07.2022

      Pardon. Krab. Už vidím.

      Pardon. Krab. Už vidím.

    • otecko
      06:58 22.07.2022

      Ti vojáci na okraji cesty...to je vypadá, jako by mu právě změřili rychlost :D

      Ti vojáci na okraji cesty...to je vypadá, jako by mu právě změřili rychlost :D

    • salatnik
      07:29 22.07.2022

      Až nato, že je to slnečnica :D

      Až nato, že je to slnečnica :D

      • MatejBabjak
        08:59 22.07.2022

        Myslím že je načase aby RUS vojaci začali po vreckách nosiť nejakú jesennú plodinu, slnečnica už nestihne vyrásť toho roku...

        Myslím že je načase aby RUS vojaci začali po vreckách nosiť nejakú jesennú plodinu, slnečnica už nestihne vyrásť toho roku...

  • sugpa
    23:51 21.07.2022

    Žádný ohňostroj dnes večer, tak něco na dobrou noc: Rusko zrušilo vojenskou přehlídku v Sevastopolu - Den námořnictva Co to je? Stalo se něco? (vůbec nic, jen se celé námořnictvo ...Zobrazit celý příspěvek

    Žádný ohňostroj dnes večer, tak něco na dobrou noc:
    Rusko zrušilo vojenskou přehlídku v Sevastopolu - Den námořnictva Co to je? Stalo se něco?
    (vůbec nic, jen se celé námořnictvo pakovalo radši do Novorossijsku, takže není co přehlížet)
    https://twitter.com/TpyxaNews/... Skrýt celý příspěvek

    • Dovi
      00:03 22.07.2022

      Myslím že je to kvůli počasí. Má pršet, nebo naopak svítit sluníčko. Oboje je na přehlídku velký risk. Jinak by se samozřejmě konala, nebýt toho počasí...

      Myslím že je to kvůli počasí. Má pršet, nebo naopak svítit sluníčko. Oboje je na přehlídku velký risk. Jinak by se samozřejmě konala, nebýt toho počasí...

      • Roland
        06:52 22.07.2022

        ledovec - kolem Sevastopolu je teď strašně moc ledovců

        ledovec - kolem Sevastopolu je teď strašně moc ledovců

  • SeaWolf
    23:18 21.07.2022

    Násilná mobilizace separátů na Donbase https://youtu.be/zog7R83hLRg...

    Násilná mobilizace separátů na Donbase https://youtu.be/zog7R83hLRg...

    • Sprite
      23:46 21.07.2022

      To je fakt hrozné.

      To je fakt hrozné.

      • demagog
        01:02 22.07.2022

        Hrozne je aj ako potom o nich vypisuju ze "bol a uz neni" alebo ako sa krasne "maso oddeluje od kosti"

        Hrozne je aj ako potom o nich vypisuju ze "bol a uz neni" alebo ako sa krasne "maso oddeluje od kosti"

        • Dovi
          07:04 22.07.2022

          "Byl a už není" Tohle jsem zatÍm viděl psát jen o důstojnících ruské armády.

          "Byl a už není" Tohle jsem zatÍm viděl psát jen o důstojnících ruské armády.

    • Kanaďan
      06:37 22.07.2022

      Malý, ale ne bezvýznamný detail: Jak je ten separát v triku vzbouřeneckého terorstátu hezky klasicky rusky vyžraný...

      Malý, ale ne bezvýznamný detail: Jak je ten separát v triku vzbouřeneckého terorstátu hezky klasicky rusky vyžraný...

  • Tino
    23:04 21.07.2022

    ua vraj obklucili rus sever cherson oblast...planovali a hovorili o tom, ak sato fakt podarilo su rus ...Zobrazit celý příspěvek

    ua vraj obklucili rus sever cherson oblast...planovali a hovorili o tom, ak sato fakt podarilo su rus idioti

    https://twitter.com/TpyxaNews/... Skrýt celý příspěvek

    • Jan Padesátýpátý
      23:13 21.07.2022

      Rusové jsou idioti nezávisle na tom jestli se to podařilo

      Rusové jsou idioti nezávisle na tom jestli se to podařilo

    • d_mm2288
      23:16 21.07.2022

      Ta mapka je převzatá z twitterovýho profilu Картина маслом, která vykládá superoptimistický nesmysly. Tomu nemá smysl věnovat pozornost.

      Ta mapka je převzatá z twitterovýho profilu Картина маслом, která vykládá superoptimistický nesmysly. Tomu nemá smysl věnovat pozornost.

      • Tino
        23:26 21.07.2022

        viem , sledujem aj tento tweet...plan obklucit ich niekde ua mali, preto som to sem postol, nie je to az taka ptakovina co sa planu a uskutocnitelnosti tyka

        viem , sledujem aj tento tweet...plan obklucit ich niekde ua mali, preto som to sem postol, nie je to az taka ptakovina co sa planu a uskutocnitelnosti tyka

    • Phantomiux
      23:25 21.07.2022

      LiveUAmap je teda riadne neaktuálna, podľa nej je tá dedina už dávno v ukrajinských rukách... https://liveuamap.com/en...

      LiveUAmap je teda riadne neaktuálna, podľa nej je tá dedina už dávno v ukrajinských rukách... https://liveuamap.com/en...

  • JanSen
    22:55 21.07.2022

    "Podle listu The New York Times je na výcvikový program ukrajinských pilotů schváleno dodatečně 100 milionů dolarů (2,4 miliardy ...Zobrazit celý příspěvek

    "Podle listu The New York Times je na výcvikový program ukrajinských pilotů schváleno dodatečně 100 milionů dolarů (2,4 miliardy Kč)."
    https://www.novinky.cz/zahrani... Skrýt celý příspěvek

  • VU 5937
    22:20 21.07.2022

    Vypadá to na budoucí Putinův argument k ukončení války a nebo na omezené výhružné použití taktické jaderné zbraně na zastavení UA ofenzivy a vyhlášení referend a následné ...Zobrazit celý příspěvek

    Vypadá to na budoucí Putinův argument k ukončení války a nebo na omezené výhružné použití taktické jaderné zbraně na zastavení UA ofenzivy a vyhlášení referend a následné okupace části UA území ?

    Ukrajinská válka musí skončit, aby se zabránilo jaderné „propasti“: Lukašenko

    https://www.aljazeera.com/news... Skrýt celý příspěvek

    • Ján Paliga
      22:21 21.07.2022

      Strašenie....

      Strašenie....

      • Zuzana 2 enjoyer
        22:25 21.07.2022

        Presne tak netreba sa tými vyhrážkami zaoberať. Je to len trápna snaha vystrašiť západnú verejnosť.

        Presne tak netreba sa tými vyhrážkami zaoberať. Je to len trápna snaha vystrašiť západnú verejnosť.

        • VU 5937
          22:36 21.07.2022

          Putin bude brzy v zoufalé situaci. To může způsobit zoufalý čin. Při té ruské nabubřelosti si nemůže dovolit porážku. Jsem zvědavý a doufám, že nepůjde do takového extrému. ...Zobrazit celý příspěvek

          Putin bude brzy v zoufalé situaci. To může způsobit zoufalý čin. Při té ruské nabubřelosti si nemůže dovolit porážku. Jsem zvědavý a doufám, že nepůjde do takového extrému. Samozřejmě musí totálně prohrát...
          Když Putin začal válku, tak jsem prohlásil, že toto je konec Ruska , tak , jak ho známe. Povede to k velké změně v Rusku . On ví, že mu jde o vše....Skrýt celý příspěvek

          • Tino
            22:43 21.07.2022

            dolezite je, ze zodpovednost nesie putin a rus nie druha strana, to ci pouzije alebo nepouzije nuke nemoze hrat rolu pri prijimani rozhodnuti...rus taketo veci podhadzuju prave ...Zobrazit celý příspěvek

            dolezite je, ze zodpovednost nesie putin a rus nie druha strana, to ci pouzije alebo nepouzije nuke nemoze hrat rolu pri prijimani rozhodnuti...rus taketo veci podhadzuju prave preto aby na to ludia mysleli, od malych ludi po politiku a pod tlakom tejto info prijimali rozhodnutia...vobec sa nezaoberajme tym co chce , alebo co by mohlo rus keby....Skrýt celý příspěvek

          • Jan Padesátýpátý
            23:15 21.07.2022

            Místo porážky zvolí ještě horší porážku a svou smrt? Ani náhodou.

            Místo porážky zvolí ještě horší porážku a svou smrt? Ani náhodou.

          • Ján Paliga
            00:20 22.07.2022

            On už v zúfalej situácii je. A pochybujem, že jeho podriadení majú chuť umrieť pre hlúposť svojho Vodcu.

            On už v zúfalej situácii je. A pochybujem, že jeho podriadení majú chuť umrieť pre hlúposť svojho Vodcu.

    • pepezdepa
      22:25 21.07.2022

      Souhlasím. Až ta verbež odtáhne z Ukrajiny a zaplatí reparace, válka bude ukončena a jádro se bude štěpit už jen v elektrárnách, takže Němců se to třeba netýká.

      Souhlasím. Až ta verbež odtáhne z Ukrajiny a zaplatí reparace, válka bude ukončena a jádro se bude štěpit už jen v elektrárnách, takže Němců se to třeba netýká.

    • sgaba
      22:31 21.07.2022

      Jo jo. Oni kluci sovětští dobře vědí, že to projedou.

      Jo jo. Oni kluci sovětští dobře vědí, že to projedou.

    • Tino
      22:45 21.07.2022

      lukasenko robi UI, tajtrlik ktoreho pouzivaju na strasenie....urobili si z neho rus handru.

      lukasenko robi UI, tajtrlik ktoreho pouzivaju na strasenie....urobili si z neho rus handru.

    • salatnik
      23:25 21.07.2022

      Snaha doviesť Ukrajincov k vyjednávaniu. V poslednej dobe je toho zo strany Ruska hodne. Asi sa im to v armáde a štáte rúca a Putin si je toho vedomý.

      Snaha doviesť Ukrajincov k vyjednávaniu. V poslednej dobe je toho zo strany Ruska hodne. Asi sa im to v armáde a štáte rúca a Putin si je toho vedomý.

  • Danik
    22:08 21.07.2022

    Dle Moscow Times (a Roba Leeho) dostávají ruští armádní rekruti pouze pár dní tréninku, než jsou posláni na UA

    https://twitter.com/RALee85/st...

    Dle Moscow Times (a Roba Leeho) dostávají ruští armádní rekruti pouze pár dní tréninku, než jsou posláni na UA

    https://twitter.com/RALee85/st...

    • RiMr71
      23:19 21.07.2022

      ...je to zbytečně moc, já bych to zkrátil...

      ...je to zbytečně moc, já bych to zkrátil...

      • GlobeElement007
        23:38 21.07.2022

        Mohli by je zastřelit hned u odvodu, ušetřili by za dopravu.

        Mohli by je zastřelit hned u odvodu, ušetřili by za dopravu.

      • Kanaďan
        06:39 22.07.2022

        Stačil by nácvik oblékání ruské uniformy a navlékání plastových pytlů na těla. To bude jediné, co je na 100% čeká.

        Stačil by nácvik oblékání ruské uniformy a navlékání plastových pytlů na těla. To bude jediné, co je na 100% čeká.

Načítám diskuzi...