VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • ruleta
    17:05 01.10.2022

    Lyman, policejni stanice.

    https://twitter.com/PaulJawin/...

    Imho: vsechny ty odhady, 5500 vojaku v Lymanu atp. obkliceni, kotel bude velka chimera.

    Lyman, policejni stanice.

    https://twitter.com/PaulJawin/...

    Imho: vsechny ty odhady, 5500 vojaku v Lymanu atp. obkliceni, kotel bude velka chimera.

    • jj284b
      17:09 01.10.2022

      preco? tolko ich tam mohlo byt... utekali od tial posledne dva dni, Ukrajinci zaminovali cestu v smere na Kremninu, specialne jednotky potom utocili na vozidla ktore sa na ceste ...Zobrazit celý příspěvek

      preco? tolko ich tam mohlo byt... utekali od tial posledne dva dni, Ukrajinci zaminovali cestu v smere na Kremninu, specialne jednotky potom utocili na vozidla ktore sa na ceste zasekli.. je pre nich vyhodnejsie nicit ich v panike na uteku, ako keby museli dobijat branene pozicie stylom "Mariupol"...Skrýt celý příspěvek

      • ruleta
        17:21 01.10.2022

        Je to jenom muj odhad, muzu se mylit. Ale zatim to mnozstvi videii nic takoveho nepotvrzuje (a ano jsem si vedom sveho "twitter realita neni realita respektive je to jenom vysek ...Zobrazit celý příspěvek

        Je to jenom muj odhad, muzu se mylit. Ale zatim to mnozstvi videii nic takoveho nepotvrzuje (a ano jsem si vedom sveho "twitter realita neni realita respektive je to jenom vysek reality" ). Vojaci postupuji k mestu/mestem docela lehce, Lyman opevneny neni, zjevne se dali Rusaci na ustup, pocty videii ohledne zajatcu, znicene techniky jsou....ale zatim to nevypada na masakr obklicene armady, ktera se probiji ven.Skrýt celý příspěvek

    • salatnik
      17:26 01.10.2022

      ruleta a ty si si myslel, že cez vojnu ti niekto bude hovoriť pravdu v presný čas? Však akékoľvek informácie, čo vypustia Ukrajinci oficiálne sú premyslené. Ako vravel Sun Tzu, ...Zobrazit celý příspěvek

      ruleta a ty si si myslel, že cez vojnu ti niekto bude hovoriť pravdu v presný čas? Však akékoľvek informácie, čo vypustia Ukrajinci oficiálne sú premyslené. Ako vravel Sun Tzu, vojna je predovšetkým dômyselná lož.Skrýt celý příspěvek

      • ruleta
        18:42 01.10.2022

        Ne, nemyslel a jsem na tomto foru asi posledni kdo by si neco takoveho myslel.

        Ne, nemyslel a jsem na tomto foru asi posledni kdo by si neco takoveho myslel.

        • salatnik
          20:46 01.10.2022

          Však klasika, keď chcem niekoho obkľúčiť, tak to nevykecám a som ticho ako voš pod chrastou. Keď chcem niekoho vyhnať, tak kecám a roztrubujem, že ho chcem obkľúčiť :D

          Však klasika, keď chcem niekoho obkľúčiť, tak to nevykecám a som ticho ako voš pod chrastou. Keď chcem niekoho vyhnať, tak kecám a roztrubujem, že ho chcem obkľúčiť :D

      • liberal shark
        18:59 01.10.2022

        Klam a lest ...

        Klam a lest ...

    • montecasino1
      17:31 01.10.2022

      Osobne si tiež myslím, že zdrhli, včerajšie odhady napr. plk.Poľskej armády hovoril 2.000+ max

      Osobne si tiež myslím, že zdrhli, včerajšie odhady napr. plk.Poľskej armády hovoril 2.000+ max

      • Malarkey
        18:59 01.10.2022

        Budou pěkně vysraní podrývat morálku těm v týlu. Už je vidím jak se pohrnou do boje po tomhle.

        Budou pěkně vysraní podrývat morálku těm v týlu. Už je vidím jak se pohrnou do boje po tomhle.

  • jj284b
    16:48 01.10.2022

    Pri Limane to schytal aj ScoobyDoo a jeho druzina:

    https://twitter.com/Military_o...

    Pri Limane to schytal aj ScoobyDoo a jeho druzina:

    https://twitter.com/Military_o...

  • Praskot
    16:39 01.10.2022

    První fotka zajatých orků z Lymanu.
    https://twitter.com/StaryBlaze...

    První fotka zajatých orků z Lymanu.
    https://twitter.com/StaryBlaze...

    • Misonek 76
      17:02 01.10.2022

      Alespon prezijou. Jen se asi uz nikdy nebudou moc vratit do sojuzu. Jako za druhe valky.

      Alespon prezijou. Jen se asi uz nikdy nebudou moc vratit do sojuzu. Jako za druhe valky.

      • d_mm2288
        17:06 01.10.2022

        to je blbost, je vyměněj, tak jako si UA a RF měnili zajatce posledních 8 let.

        to je blbost, je vyměněj, tak jako si UA a RF měnili zajatce posledních 8 let.

        • jj284b
          17:10 01.10.2022

          no uz sa mnozi jeden problem - zajati sa nechcu nechat vymenit... boja sa ze ich poslu spat...

          no uz sa mnozi jeden problem - zajati sa nechcu nechat vymenit... boja sa ze ich poslu spat...

          • d_mm2288
            17:13 01.10.2022

            no to se nedivím. ale to je úplně jiná otázka.

            no to se nedivím. ale to je úplně jiná otázka.

        • Misonek 76
          17:23 01.10.2022

          To ano vymenej ale zname rusa. Udelaji jim peklo ze zivota ptotoze na rozdil od druhych prezili. V rusku uz je hrdina pouze ten kdo tam natahne backory.

          To ano vymenej ale zname rusa. Udelaji jim peklo ze zivota ptotoze na rozdil od druhych prezili. V rusku uz je hrdina pouze ten kdo tam natahne backory.

          • d_mm2288
            17:30 01.10.2022

            já si dovolím neskromně tvrdit, že rusko znám poměrně dobře, ale absolutně nerozumím tomu, proč by měli vyměněné zajatce nějakým způsobem šikanovat. řekl bych, že si rusko ...Zobrazit celý příspěvek

            já si dovolím neskromně tvrdit, že rusko znám poměrně dobře, ale absolutně nerozumím tomu, proč by měli vyměněné zajatce nějakým způsobem šikanovat. řekl bych, že si rusko představujete podle filmů z druhé světové.Skrýt celý příspěvek

          • Misonek 76
            17:38 01.10.2022

            Ja ale nemluvim o statu ikdyz kdo vi. Ja nluvim o beznem zblblem rusojc. Neni to tak davno co na gruzinskych hranicich behali babusky nechali se hezky tocit a rvali na ty co ...Zobrazit celý příspěvek

            Ja ale nemluvim o statu ikdyz kdo vi. Ja nluvim o beznem zblblem rusojc. Neni to tak davno co na gruzinskych hranicich behali babusky nechali se hezky tocit a rvali na ty co zdrhali. A nemyslim ze by CT zpravodajstvi falsovalo videa. A rusko dalo by se ric taky trosku znam hlavne jejich mysleni. Pracuju s rusy zde i dva dagestance tam mame. Proto jsem uz pred casem psal ze to s mobilizaci v dagestanu mit lehke nebudou.Skrýt celý příspěvek

      • fanúšik
        18:48 01.10.2022

        za druhej vojny ruskí zajatci napochodovali po uvoĺnení z nemeckého zajatia rovno do gulagu, odvtedy ruskí muži vedia že zo zajatia sa nemôžu vrátiť domov, viď zajatci z ...Zobrazit celý příspěvek

        za druhej vojny ruskí zajatci napochodovali po uvoĺnení z nemeckého zajatia rovno do gulagu, odvtedy ruskí muži vedia že zo zajatia sa nemôžu vrátiť domov, viď zajatci z AfganistanuSkrýt celý příspěvek

  • vz. 58
    16:37 01.10.2022

    Taková nepěkná ošklivá věc ... ruská vlajka jako rohožka. A rusácký medvěd Jediné Rossiji ten tupě přihlíží. Roznemohl se nám v Lymanu takový ...Zobrazit celý příspěvek

    Taková nepěkná ošklivá věc ... ruská vlajka jako rohožka. A rusácký medvěd Jediné Rossiji ten tupě přihlíží. Roznemohl se nám v Lymanu takový nešvar...
    https://www.youtube.com/watch?... Skrýt celý příspěvek

    • Cernysip
      16:54 01.10.2022

      Ani ten pes, co se tam v obraze okolo 5.sec mihnul, po ní neštěkl...
      Pes se zjevně neúčastnil politických školení mužstva.

      Ani ten pes, co se tam v obraze okolo 5.sec mihnul, po ní neštěkl...
      Pes se zjevně neúčastnil politických školení mužstva.

    • d_mm2288
      16:56 01.10.2022

      Celkem prasata, jak k tomu prijde jejich kolega, az si s ni bude chtit vytrit pozadi.

      Celkem prasata, jak k tomu prijde jejich kolega, az si s ni bude chtit vytrit pozadi.

  • Jilex
    16:34 01.10.2022

    Podle článku v Le Monde se Francie chystá dodat Ukrajině novou sérii děl Caesar, převzatou z objednávky původně určené pro Dánsko. Tato dodávka by se mohla týkat 6 až 12 houfnic z ...Zobrazit celý příspěvek

    Podle článku v Le Monde se Francie chystá dodat Ukrajině novou sérii děl Caesar, převzatou z objednávky původně určené pro Dánsko. Tato dodávka by se mohla týkat 6 až 12 houfnic z patnácti požadovaných Kyjevem.
    Pokud budou "dánští" Caesaři na podvozku Tatra, jsou výkonnější: mohou nést až 36 granátů místo 18 a jejich kabina má lepší pancéřování.
    https://www.lemonde.fr/interna... Skrýt celý příspěvek

    • Iruka
      16:48 01.10.2022

      Zajímalo by mě, jak je to s českými Caesary. Je reálné se části naší objednávky vzdát ve prospěch Ukrajiny? (Přesněji nechat se přeskočit ve výrobě.) Nebo to nemá smysl vzhledem k ...Zobrazit celý příspěvek

      Zajímalo by mě, jak je to s českými Caesary. Je reálné se části naší objednávky vzdát ve prospěch Ukrajiny? (Přesněji nechat se přeskočit ve výrobě.) Nebo to nemá smysl vzhledem k termínu dodání? Naši dělostřelci by sice asi nebyli moc nadšení z toho dlouhého čekání na přezbrojení, ale udělalo by to pro obranu Česka hodně práce.Skrýt celý příspěvek

    • ruleta
      17:03 01.10.2022

      Tak zradce, telefonista, mirotvurce na ukor Ukrajiny a ted zase bude valecny stvac. Proste nikomu se nezavdecis :0))

      Tak zradce, telefonista, mirotvurce na ukor Ukrajiny a ted zase bude valecny stvac. Proste nikomu se nezavdecis :0))

      • greenBelt
        18:38 01.10.2022

        Jestli to neiniciovalo Dánsko.

        Jestli to neiniciovalo Dánsko.

  • Praskot
    16:34 01.10.2022

    Už to začíná. Kadyrov obvinil ze ztráty Lymanu generálplukovníka Lapina. Podle něj neposkytl dostatečnou podporu obráncům a svoje velitelství umístil do ...Zobrazit celý příspěvek

    Už to začíná. Kadyrov obvinil ze ztráty Lymanu generálplukovníka Lapina. Podle něj neposkytl dostatečnou podporu obráncům a svoje velitelství umístil do Starobilsku.
    https://twitter.com/Flash_news... Skrýt celý příspěvek

    • Wolfenstein
      16:39 01.10.2022

      To je ten vytecnik co vyznamenal sveho syna „za odvahu a hrdinství“ pote co rusaci neuspeli u Kyjeva?

      To je ten vytecnik co vyznamenal sveho syna „za odvahu a hrdinství“ pote co rusaci neuspeli u Kyjeva?

      • Qope
        16:52 01.10.2022

        Ono to bylo o něco pikantnější - vyznamenal svého syna za „osvobození“ Černihovské oblasti ve stejný den, kdy Rusko oznámilo, že se odtud stáhne :-)

        Ono to bylo o něco pikantnější - vyznamenal svého syna za „osvobození“ Černihovské oblasti ve stejný den, kdy Rusko oznámilo, že se odtud stáhne :-)

    • PavolR
      17:00 01.10.2022

      Ha, Lapin ako "veterán zo Sýrie", prevzal velenie ani nie pred tromi týždňami, po tom, čo jeho predchodca vydržal 16 dní:
      https://twitter.com/TWMCLtd/st...

      Ha, Lapin ako "veterán zo Sýrie", prevzal velenie ani nie pred tromi týždňami, po tom, čo jeho predchodca vydržal 16 dní:
      https://twitter.com/TWMCLtd/st...

    • salatnik
      17:30 01.10.2022

      Škoda, že nenapísal do ktorej budovy v Starobilsku :D

      Škoda, že nenapísal do ktorej budovy v Starobilsku :D

    • Náhodný kolemjdoucí
      19:20 01.10.2022

      Moc nechápu tu kritiku, že tříhvězdičkový generál není někde na frontě. I když možná je to v Rusku normální?

      Moc nechápu tu kritiku, že tříhvězdičkový generál není někde na frontě. I když možná je to v Rusku normální?

  • d_mm2288
    16:33 01.10.2022

    Konstruktivní přístup ruských vojáků k otázce územních nároků Ukrajiny na Krym:

    https://t.me/horevica/6531...

    Konstruktivní přístup ruských vojáků k otázce územních nároků Ukrajiny na Krym:

    https://t.me/horevica/6531...

    • StandaBlabol
      16:43 01.10.2022

      Sorry, ale tohle je hnus. Nutit zajatce volat "Sláva Ukrajině" určitě není v pořádku.

      Sorry, ale tohle je hnus. Nutit zajatce volat "Sláva Ukrajině" určitě není v pořádku.

      • d_mm2288
        16:59 01.10.2022

        Jo, já s tím vlastně naprosto souhlasím, je to docela hnusný. Akorát mi to připomnělo, že úplně stejný video, jedna k jedné, jsem viděl někdy v květnu, kdy Rusové zajali Ukrajince ...Zobrazit celý příspěvek

        Jo, já s tím vlastně naprosto souhlasím, je to docela hnusný.

        Akorát mi to připomnělo, že úplně stejný video, jedna k jedné, jsem viděl někdy v květnu, kdy Rusové zajali Ukrajince a na kameru je donutili provolávat: "Slava Ukrajině...v sostavě Rossii..."Skrýt celý příspěvek

        • LAMP
          18:32 01.10.2022

          Nebo jak nutili toho zahraničního dobrovolníka (Brit?) nutit zpívat ruskou hymnu každé ráno a mlátili ho, pokud to popletl nebo odmítl.

          Nebo jak nutili toho zahraničního dobrovolníka (Brit?) nutit zpívat ruskou hymnu každé ráno a mlátili ho, pokud to popletl nebo odmítl.

      • ruleta
        17:00 01.10.2022

        Hnus je strilet zajatce. Imho tohle je jeste ok, teda kdyz dam stranou, ze samotne nataceni a zverejnovani takovyhle videii je brano jako poruseni Zenevskych konvenci.

        Hnus je strilet zajatce. Imho tohle je jeste ok, teda kdyz dam stranou, ze samotne nataceni a zverejnovani takovyhle videii je brano jako poruseni Zenevskych konvenci.

        • fotr
          17:07 01.10.2022

          Ženevské konvence se nevztahují na ,,speciální" (teroristické) operace, ty platí ve válce.

          Ženevské konvence se nevztahují na ,,speciální" (teroristické) operace, ty platí ve válce.

          • d_mm2288
            17:11 01.10.2022

            Čl. 2 ženevské úmluvy o zacházení s vojenskými zajatci Provádění úmluvy Vedle ustanovení, která mají nabýt účinnosti již v míru, bude se tato úmluva vztahovat na všechny případy ...Zobrazit celý příspěvek

            Čl. 2 ženevské úmluvy o zacházení s vojenskými zajatci

            Provádění úmluvy
            Vedle ustanovení, která mají nabýt účinnosti již v míru, bude se tato úmluva vztahovat na všechny případy vyhlášené války nebo jakéhokoli jiného ozbrojeného konfliktu, vzniklého mezi dvěma nebo více Vysokými smluvními stranami, i když válečný stav není uznáván jednou z nich.

            Úmluva se bude rovněž vztahovat na všechny případy Částky nebo úplné okupace území některé Vysoké smluvní strany, i když se tato okupace nesetká s vojenským odporem.Skrýt celý příspěvek

          • ruleta
            17:17 01.10.2022

            Jak pise d_mm2288, ZU se vztahuji na vsechny ozbrojene konflikty, ktere vypuknou mezi smluvnimi stranami. RF, Ukrajina podepsali Z.U.

            Jak pise d_mm2288, ZU se vztahuji na vsechny ozbrojene konflikty, ktere vypuknou mezi smluvnimi stranami. RF, Ukrajina podepsali Z.U.

      • Hawk
        17:01 01.10.2022

        měli by to volat sami o vlastní vůli, ve zdraví přežili...

        měli by to volat sami o vlastní vůli, ve zdraví přežili...

      • LAMP
        18:31 01.10.2022

        Čistě technicky, ponižovat zajatce (+ natáčet to a ukazovat to veřejnosti) je válečný zločin podle ženevských konvencí (třetí konvence, třetí článek: "outrages upon personal ...Zobrazit celý příspěvek

        Čistě technicky, ponižovat zajatce (+ natáčet to a ukazovat to veřejnosti) je válečný zločin podle ženevských konvencí (třetí konvence, třetí článek: "outrages upon personal dignity, in particular humiliating and degrading treatment").

        Ale reálně jim to přece nijak neublíží. Je to jen pár slov a je to to nejmenší, co za jídlo a ošetření zdarma od Ukrajiny, mohou dát. Určitě jsou za to ještě rádi.Skrýt celý příspěvek

      • ArcheologJD
        19:47 01.10.2022

        Před tím než Rusové srovnali se zemí divadlo v Mariupolu tak bych to napsal také. Od té doby NE. Můžou bejt rádi, že znich není hnojivo na slunečnice.

        Před tím než Rusové srovnali se zemí divadlo v Mariupolu tak bych to napsal také. Od té doby NE. Můžou bejt rádi, že znich není hnojivo na slunečnice.

  • Wolfenstein
    16:29 01.10.2022

    Ria Novosti: The (Russian) Ministry of Defense announced the withdrawal from Liman to more profitable borders Slava Ukrajini! ...Zobrazit celý příspěvek

    Ria Novosti: The (Russian) Ministry of Defense announced the withdrawal from Liman to more profitable borders

    Slava Ukrajini! :)

    https://ria.ru/20221001/minobo... Skrýt celý příspěvek

    • StandaBlabol
      16:34 01.10.2022

      Rusové už Lyman odepsali. Teď ještě uvidíme kolik odepsali vojáků v něm.

      Rusové už Lyman odepsali. Teď ještě uvidíme kolik odepsali vojáků v něm.

      • Wolfenstein
        16:37 01.10.2022

        Podle mnou odkazovaneho clanku samozrejme vsichni az na par vyjimek ustoupili...

        Ani Goebbels by se za tu propagandu nemusel stydet :)

        Podle mnou odkazovaneho clanku samozrejme vsichni az na par vyjimek ustoupili...

        Ani Goebbels by se za tu propagandu nemusel stydet :)

  • Falko
    16:25 01.10.2022

    https://www.trend.sk/spravy/az... Toto ...Zobrazit celý příspěvek

    https://www.trend.sk/spravy/az...

    Toto mi spravilo dnes radosť.Skrýt celý příspěvek

  • dusan1
    16:22 01.10.2022

    Otázka na pobavenie z Ruska : ) "Má Putin prístup na internet?" https://topwar.ru/202677-ukrai... Prvý ...Zobrazit celý příspěvek

    Otázka na pobavenie z Ruska : )

    "Má Putin prístup na internet?"

    https://topwar.ru/202677-ukrai...

    Prvý diskutér tam vložil túto otázku a má samé plusky:

    "Nerozumiem žiadnej sakramentskej veci... Boh žehnaj našim chlapcom šťastím a vráťte sa živí.
    Má Putin prístup na internet?"

    Evidentne i proputinovským Rosom dochádza, že ich vodca je mimo reality : )Skrýt celý příspěvek

    • Upgrade
      17:15 01.10.2022

      Pred rokmi v nejakom TV dokumente o nom sa hovorilo, ze nepouziva pocitac vobec. Vsetko riesi na papieroch. Riesilo sa, ci kvoli bezpecnosti alebo co, ale podla mna je to proste ...Zobrazit celý příspěvek

      Pred rokmi v nejakom TV dokumente o nom sa hovorilo, ze nepouziva pocitac vobec. Vsetko riesi na papieroch. Riesilo sa, ci kvoli bezpecnosti alebo co, ale podla mna je to proste len tupy mafian.Skrýt celý příspěvek

  • StandaBlabol
    16:03 01.10.2022

    Čerstvá Rybarova mapa, na ní už je Lyman hluboko v ukrajinském týlu. Prý se z něj Rusové stáhli. Doufám, že ne a jsou tam nějací v obklíčení. Podle něj teď bude ukrajinský útok ...Zobrazit celý příspěvek

    Čerstvá Rybarova mapa, na ní už je Lyman hluboko v ukrajinském týlu. Prý se z něj Rusové stáhli. Doufám, že ne a jsou tam nějací v obklíčení. Podle něj teď bude ukrajinský útok pokračovat ve dvou směrech. Na Kremminu a na Svatovo, na které budou Ukrajinci zároveň útočit ze severu od Kupjansku.

    https://rybar.ru/piwigo/upload... Skrýt celý příspěvek

    • jj284b
      16:08 01.10.2022

      ignoruj co pisu rusi... jasne ze sa vsetci stiahli.. teda ti co dorazili k ruskym liniam... to ze ich tam kopu zomrelo na uteku, alebo sa vzdalo, to uz nepovedia..

      ignoruj co pisu rusi... jasne ze sa vsetci stiahli.. teda ti co dorazili k ruskym liniam... to ze ich tam kopu zomrelo na uteku, alebo sa vzdalo, to uz nepovedia..

      • alter01
        16:31 01.10.2022

        Ďaľšia rana ukrajincom od genialneho vojvodcu Putina ! Vyplýtvali stovky rakiet Chajmarsov a pri tom on elastický skrátil front o 50km?- Stiahol štáby jednotiek , zachránil ...Zobrazit celý příspěvek

        Ďaľšia rana ukrajincom od genialneho vojvodcu Putina ! Vyplýtvali stovky rakiet Chajmarsov a pri tom on elastický skrátil front o 50km?- Stiahol štáby jednotiek , zachránil lampasákov a orkovia utekajú lesmi na nové pozicie , niektorí to stihnú do zajatia a zbytok je Gruz 200 /tých je najviac.Skrýt celý příspěvek

    • d_mm2288
      16:17 01.10.2022

      Já nechci zpochybňovat ruské politické a vojenské vedení, ale začínám pomalu pochybovat, jestli ta SVO skutečně jde podle plánu. Protože jestli v únoru plánovali, že v dubnu dobyjí ...Zobrazit celý příspěvek

      Já nechci zpochybňovat ruské politické a vojenské vedení, ale začínám pomalu pochybovat, jestli ta SVO skutečně jde podle plánu. Protože jestli v únoru plánovali, že v dubnu dobyjí Izjum a v květnu Liman, aby je následně v rámci přeskupení vojsk v srpnu a v září, týden po vyhlášení mobilizace vrátili ZSU, tak je to poměrně neortodoxní plán, unikátní v dějinách vojenství. Nemáte nějaký kontakt na generála Konašenkova, možná by nám to vysvětlil.Skrýt celý příspěvek

      • StandaBlabol
        16:19 01.10.2022

        Ne, ne, všechno jde podle plánu. A taky podle Putina ještě ani pořádně nezačali.

        Ne, ne, všechno jde podle plánu. A taky podle Putina ještě ani pořádně nezačali.

        • Sova
          16:21 01.10.2022

          Začínám mít pocit, že celý plán SVO je nechat se zatlačit zpátky do ruska a pak prohlásit, že žádná SVO ještě nezačala...

          Začínám mít pocit, že celý plán SVO je nechat se zatlačit zpátky do ruska a pak prohlásit, že žádná SVO ještě nezačala...

  • StandaBlabol
    15:54 01.10.2022

    Ráno tu byl přetisknutý rozhovor, ve kterém se ukrajinský bojovník chlubil, že Rusům odřízli ústupové cesty z Limanu tak, že je zaminovali dělostřelectvem. A odpoledne máme na ...Zobrazit celý příspěvek

    Ráno tu byl přetisknutý rozhovor, ve kterém se ukrajinský bojovník chlubil, že Rusům odřízli ústupové cesty z Limanu tak, že je zaminovali dělostřelectvem. A odpoledne máme na Topwar článek, jak německé raketomety MARS II střílejí v Doněcké oblasti miny na obytné čtvrtě. Němci mají u mě plus, MARS II asi nepoužívají jen GLMRS, ale mají i další munici z Německa.

    https://topwar.ru/202683-vsu-n... Skrýt celý příspěvek

  • Mr.Tomas
    15:45 01.10.2022

    Vysielanie poľskej tv:) vladimír putin vojnový zločinec, vodca ruského režimu ...Zobrazit celý příspěvek

    Vysielanie poľskej tv:)

    vladimír putin
    vojnový zločinec, vodca ruského režimu

    https://i.redd.it/for-once-tvp... Skrýt celý příspěvek

    • Míša
      16:23 01.10.2022

      Nazývat věci pravými jmény je v pořádku. ČT v Událostech jej titulují diktátor, což též považuji za správnou volbu. Naopak se mi nelíbí titul prezident, kterým určitě není, když ...Zobrazit celý příspěvek

      Nazývat věci pravými jmény je v pořádku. ČT v Událostech jej titulují diktátor, což též považuji za správnou volbu. Naopak se mi nelíbí titul prezident, kterým určitě není, když tamní volby jsou jen vtip.Skrýt celý příspěvek

    • liberal shark
      19:03 01.10.2022

      jj, jak někoho začne naše televize nazývat vůdcem, tak to má dost nahnutý :-).

      jj, jak někoho začne naše televize nazývat vůdcem, tak to má dost nahnutý :-).

  • Jilex
    15:44 01.10.2022

    Liman. Kolona orků se pokusila uniknout z obklíčení, ale byly přepadeni ukrajinskou DRG.
    https://ukraine.osintukraine.c...

    Liman. Kolona orků se pokusila uniknout z obklíčení, ale byly přepadeni ukrajinskou DRG.
    https://ukraine.osintukraine.c...

  • petres
    15:29 01.10.2022

    Někdo tu již psal jak Rusové roztáčí kola válečné výroby. Tak realita je, jak dobře víme taková: https://twitter.com/AlexHollin... U tanků ...Zobrazit celý příspěvek

    Někdo tu již psal jak Rusové roztáčí kola válečné výroby.
    Tak realita je, jak dobře víme taková:
    https://twitter.com/AlexHollin...
    U tanků předpokládám, to nebude o moc lepší.Skrýt celý příspěvek

    • ruleta
      15:36 01.10.2022

      Ferovejsi srovnani je asi tohle: https://twitter.com/clovis69/s... Pripadne toto: https://twitter.com/DarikMk/st... Je tu nejaky ...Zobrazit celý příspěvek

      Ferovejsi srovnani je asi tohle:

      https://twitter.com/clovis69/s...

      Pripadne toto:

      https://twitter.com/DarikMk/st...

      Je tu nejaky letecky specialista a je schopen porovnat tyto dve linky? Ja rozdilu vidim nekolik - prvni je automatizace a druha ten dopravni pruh uprostred, protoze to vypada, ze na F-35 jsou dve vyrobni linky a treti, ze u F-35 je plno lidi v hale, ale u Su-57 neni nikdo :DSkrýt celý příspěvek

      • jj284b
        15:38 01.10.2022

        a ako tam poznamenavaju - na F35 su dva vyrobne linky - ta americka vyraba 150+ strojov rocne, a talianska 16 strojov rocne... co je stale viac ako 2 ktore vyrobia rusi...

        a ako tam poznamenavaju - na F35 su dva vyrobne linky - ta americka vyraba 150+ strojov rocne, a talianska 16 strojov rocne... co je stale viac ako 2 ktore vyrobia rusi...

        • d_mm2288
          15:57 01.10.2022

          Tak ja verim tomu, ze by dokazali najet na velkoseriovou vyrobu i v Komsomolsku, kdyby meli zakazky na 10 let dopredu jako Lockheed Martin...jenze on ty letadla nikdo nechce a ...Zobrazit celý příspěvek

          Tak ja verim tomu, ze by dokazali najet na velkoseriovou vyrobu i v Komsomolsku, kdyby meli zakazky na 10 let dopredu jako Lockheed Martin...jenze on ty letadla nikdo nechce a delat jich 50 rocne jen tak pro radost uplne nejdeSkrýt celý příspěvek

          • alter01
            16:27 01.10.2022

            Áno aj v Komsomolsku by to išli...ale na inej linke , ktorú by postavili . Toé čo tam je je iba nejaká poloprevádzka na prototypy! Zatial iba 2x sa im podarilo zdefraudovať ...Zobrazit celý příspěvek

            Áno aj v Komsomolsku by to išli...ale na inej linke , ktorú by postavili . Toé čo tam je je iba nejaká poloprevádzka na prototypy! Zatial iba 2x sa im podarilo zdefraudovať peniaze , ktoré im poslala vláda z Moskvy!
            U SU 57 vidím hlavný problém je motor! Stale ten motor ktorý by urobil z SU 57 lietadlo 6. generácie nie je . A nedarí sa , lebo nie sú stroje na ich výrobu z toho zdegenerovaného Západu . a ani už nikdy nebudú!Skrýt celý příspěvek

      • ante1891
        16:51 01.10.2022

        Američané mají výrobní linku, s roboty, součástkami, zásobováním, je tam operátor s počítačem atd. na všechno je norma a postup. Rusáci nemají žádnou linku, ale letadla v ...Zobrazit celý příspěvek

        Američané mají výrobní linku, s roboty, součástkami, zásobováním, je tam operátor s počítačem atd. na všechno je norma a postup.
        Rusáci nemají žádnou linku, ale letadla v hangáru a u nich lešení na kolečkách a bednu na nářadí.Skrýt celý příspěvek

      • montecasino1
        17:58 01.10.2022

        U Rusa ide stále len o kusovú výrobu a tomu zodpovedá aj automatizácia resp. neautomatizácia. Svojho času som videl obrábacie centrá pre výrobu dielov pre F35 tam boli tie diely ...Zobrazit celý příspěvek

        U Rusa ide stále len o kusovú výrobu a tomu zodpovedá aj automatizácia resp. neautomatizácia. Svojho času som videl obrábacie centrá pre výrobu dielov pre F35 tam boli tie diely násobne väčšie ako pri 57čke a za ďalšie Rusák má to éro predsa len dvojmotorové a zrejme neexistujú moc dáke integrované diely, všetko riešia skôr individuálne, predsa len už to nie T34 kde to bol jednoduchý stroj pre hromadnú výrobu. Rusi prosto takéto veci nezvládajú pri ich spôsobe riadenia týchto štátnych molochov.Skrýt celý příspěvek

      • Jirosi
        18:27 01.10.2022

        Pro představu to okolo linky jsou díly připravené k montáži v daném zastávce linky. To je asi nejpodstatnější detail. Co v letadle není, se nemůže pokazit, ale taky nemůže ...Zobrazit celý příspěvek

        Pro představu to okolo linky jsou díly připravené k montáži v daném zastávce linky.
        To je asi nejpodstatnější detail. Co v letadle není, se nemůže pokazit, ale taky nemůže fungovat.Skrýt celý příspěvek

      • pjaro77
        08:55 02.10.2022

        Video spred dvoch rokov - pri výrobe Su-57 používajú vraj augment.realitu.
        https://www.youtube.com/watch?...

        Či to tiež je ruská technická šalba ?

        Video spred dvoch rokov - pri výrobe Su-57 používajú vraj augment.realitu.
        https://www.youtube.com/watch?...

        Či to tiež je ruská technická šalba ?

    • Magister_Peditum
      15:36 01.10.2022

      Ale zase je každé ruské letadlo umělecké dílo, ručně dělaný originál - a ty, jak známo, jsou lepší než sériová výroba!
      PS: Myšleno ironicky.

      Ale zase je každé ruské letadlo umělecké dílo, ručně dělaný originál - a ty, jak známo, jsou lepší než sériová výroba!
      PS: Myšleno ironicky.

      • Hawk
        16:03 01.10.2022

        srandu bych si nedělal - tohle jsem skutečně od blba slyšel... :-D

        srandu bych si nedělal - tohle jsem skutečně od blba slyšel... :-D

      • leir
        22:13 01.10.2022

        Jj, asi jako Škoda 120. :-)

        Jj, asi jako Škoda 120. :-)

  • StatusQuo
    15:24 01.10.2022

    https://twitter.com/ReddishCat...

    Důkaz že za výbuchem NS stáli Anglo-Sasové.

    https://twitter.com/ReddishCat...

    Důkaz že za výbuchem NS stáli Anglo-Sasové.

    • Mortles
      15:40 01.10.2022

      Ah, to se mi taky líbilo :)

      Ah, to se mi taky líbilo :)

    • vz. 58
      16:21 01.10.2022

      Pravda jak vyšitá!

      Pravda jak vyšitá!

  • d_mm2288
    14:57 01.10.2022

    Ruska vojska okolo Krasneho Limanu hodnoti efektivnost prace MO RF:

    https://t.me/grey_zone/15224...

    Ruska vojska okolo Krasneho Limanu hodnoti efektivnost prace MO RF:

    https://t.me/grey_zone/15224...

  • Cernysip
    14:55 01.10.2022

    Dramatické zprávy z města. Po centrálních ulicích Krasnyj Liman se již pohybují neonacisté. Kontrolují doklady a začínají dělat noční můry místním. Informace jsou potvrzeny z ...Zobrazit celý příspěvek

    Dramatické zprávy z města. Po centrálních ulicích Krasnyj Liman se již pohybují neonacisté. Kontrolují doklady a začínají dělat noční můry místním. Informace jsou potvrzeny z několika zdrojů. Pokud existuje šance na obranu a dobytí města, pak jsou neuvěřitelně malé.
    https://t.me/wargonzo/8566... Skrýt celý příspěvek

    • Jirosi
      15:06 01.10.2022

      Otázka je spíše kým..
      Evidentně vojáci na frontě nezměnily názor za umírání na území UA.

      Otázka je spíše kým..
      Evidentně vojáci na frontě nezměnily názor za umírání na území UA.

    • alter01
      16:36 01.10.2022

      Zase sa obráncom Limanu nepodarilo evakuovať svojich ? Nechali ich napospas retribučným súdom zo zradcami ?

      Zase sa obráncom Limanu nepodarilo evakuovať svojich ? Nechali ich napospas retribučným súdom zo zradcami ?

  • Jan Grohmann
    14:55 01.10.2022

    Komentář Wolskieho. Rusové v Lymanu přišli o ekvivalent celé motorizovane brigády. https://twitter.com/wolski_jar... Prý z politických důvodů jim ...Zobrazit celý příspěvek

    Komentář Wolskieho.
    Rusové v Lymanu přišli o ekvivalent celé motorizovane brigády.
    https://twitter.com/wolski_jar...
    Prý z politických důvodů jim nebylo umožněno se stáhnout.
    Někdo tady psal, že Putin je šachista. Nerušme tedy Putina při jeho geniální hře.Skrýt celý příspěvek

    • Jirosi
      15:13 01.10.2022

      Na začátku hráli o čas UA, v současném vývoji hraje o čas Putin.

      Na začátku hráli o čas UA, v současném vývoji hraje o čas Putin.

      • jj284b
        15:42 01.10.2022

        Ukrajinci postupuju dalej, nezastavuju... podla mna, coskoro padne aj Kremnina..

        Ukrajinci postupuju dalej, nezastavuju... podla mna, coskoro padne aj Kremnina..

        • Mortles
          15:51 01.10.2022

          Je to dost dobře možné, nikdo neví, kolik jednotek v oblasti vlastně mají.

          Je to dost dobře možné, nikdo neví, kolik jednotek v oblasti vlastně mají.

    • lychnis
      19:04 01.10.2022

      Neměli získat čas, aby nováčci vybudovali novou obrannou linii dál na východ? No, skoro by to znělo logicky, ale ta cena...

      Neměli získat čas, aby nováčci vybudovali novou obrannou linii dál na východ? No, skoro by to znělo logicky, ale ta cena...

    • liberal shark
      19:05 01.10.2022

      Že on ten Hitlerův životopis nedočetl až do konce ? :-).

      Že on ten Hitlerův životopis nedočetl až do konce ? :-).

  • Cernysip
    14:45 01.10.2022

    Ve směru Sviatohirsk získali pohraničníci trofeje BMP-2 a BTR-82 Technika byla našimi střelci mírně poškrábaná, ale velmi brzy budou stroje opraveny a zařazeny do služby ukrajinské ...Zobrazit celý příspěvek

    Ve směru Sviatohirsk získali pohraničníci trofeje BMP-2 a BTR-82
    Technika byla našimi střelci mírně poškrábaná, ale velmi brzy budou stroje opraveny a zařazeny do služby ukrajinské armády.
    https://t.me/DPSUkr/6604...
    BTR-82 je relativně nový ruský obrněný transportér, který je hlubokou modernizací BTR-80. Ruská armáda jej přijala v roce 2013. Tento obrněný transportér je vyzbrojen 14,5mm kulometem nebo 30mm rychlopalným kanónem 2A72. Na vnitřním povrchu pouzdra je ochrana proti rozbití ve formě speciálních podložek, stejně jako zvýšená odolnost proti minám.Skrýt celý příspěvek

Načítám diskuzi...