VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazeny jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.

  • dbartos
    16:48 10.06.2022

    Zajímavá interaktivní mapa bojů:

    https://www.nzz.ch/english/int...

    Zajímavá interaktivní mapa bojů:

    https://www.nzz.ch/english/int...

  • Scotty
    16:01 10.06.2022

    No jo Německo to je jedna velká neakceschopnost. Ještě že my už to tady máme dávno vyřešené.... Německo změnilo ústavu, armáda díky tomu dostane velký zbrojní ...Zobrazit celý příspěvek

    No jo Německo to je jedna velká neakceschopnost. Ještě že my už to tady máme dávno vyřešené....

    Německo změnilo ústavu, armáda díky tomu dostane velký zbrojní fond
    https://www.ceskenoviny.cz/zpr... Skrýt celý příspěvek

    • Clanek
      16:04 10.06.2022

      CR snad ve zbrojeni prekazi ustava?

      CR snad ve zbrojeni prekazi ustava?

      • Scotty
        16:06 10.06.2022

        ČR ve zbrojení překáží že nemá fond se 100 miliardami euro (mám by klidně stačila třetina).

        ČR ve zbrojení překáží že nemá fond se 100 miliardami euro (mám by klidně stačila třetina).

        • toustr
          16:08 10.06.2022

          Jen počkejte, až se konflikt větším způsobem uklidní, to si němečtí úředníci neutracené peníze vezmou zase hezky zpět.

          Jen počkejte, až se konflikt větším způsobem uklidní, to si němečtí úředníci neutracené peníze vezmou zase hezky zpět.

          • Scotty
            16:09 10.06.2022

            To asi stěží.
            Za tři měsíce zvládli změnit ústavu. Až budeme mít stejně efektivní státní správu můžeme se na ně dívat z patra.

            To asi stěží.
            Za tři měsíce zvládli změnit ústavu. Až budeme mít stejně efektivní státní správu můžeme se na ně dívat z patra.

          • Clanek
            16:43 10.06.2022

            @Scotty doporucuju se s nejakym Nemcem obcas pobavit na tema efektivni statni spravy. Obzvlaste doporucuji klicova slova "Covid" nebo "Impfpflicht" kdyz se nechceme drzet jen kolem ...Zobrazit celý příspěvek

            @Scotty
            doporucuju se s nejakym Nemcem obcas pobavit na tema efektivni statni spravy. Obzvlaste doporucuji klicova slova "Covid" nebo "Impfpflicht" kdyz se nechceme drzet jen kolem aktualni krize, i kdyz, co pozoruju kolem sebe o akcnosti sve reakce ve vztahu k UA si taky mysli sve...Skrýt celý příspěvek

          • Scotty
            17:04 10.06.2022

            Pořád jsou na tom mnohem líp než my.

            Pořád jsou na tom mnohem líp než my.

        • Jura99
          16:27 10.06.2022

          jedna věc je umět udělat fond, umět ho naplnit penězi, umět zadat zakázky, umět vyrobit správné zbraně a druhá věc je ty zbraně použít správným způsobem, nyní třeba zrovna poslat ...Zobrazit celý příspěvek

          jedna věc je umět udělat fond, umět ho naplnit penězi, umět zadat zakázky, umět vyrobit správné zbraně a druhá věc je ty zbraně použít správným způsobem, nyní třeba zrovna poslat Ukrajincům. Tu první věc věřím že Němci zvládnou o zvládnutí druhé věci mám pochybnosti. A určitě mě nijak neuklidňuje, že Němci postaví silnou armádu, kterou ale dost možná použijí až bude Rus na polsko-neměcké hranici.Skrýt celý příspěvek

          • Scotty
            16:33 10.06.2022

            Mě to celkem uklidňuje.

            Mě to celkem uklidňuje.

          • TF_HU
            18:58 10.06.2022

            Já doufám, že žádný potapany fond tvořit nebudeme. Takový fond vám stát kdykoli vezme. Já doufám, že když máme cílové orientované plánování, tak budeme mít konečně i cílové ...Zobrazit celý příspěvek

            Já doufám, že žádný potapany fond tvořit nebudeme. Takový fond vám stát kdykoli vezme. Já doufám, že když máme cílové orientované plánování, tak budeme mít konečně i cílové orientované financování. Tedy mohly by už konečně přidělit zdroje k projektům...Skrýt celý příspěvek

          • mabc
            20:54 10.06.2022

            Ten “fond” je tvoreny lacnymi peniazmi z uverov, zatial je hmotny ako dym na oblohe.

            Ten “fond” je tvoreny lacnymi peniazmi z uverov, zatial je hmotny ako dym na oblohe.

          • Scotty
            00:44 11.06.2022

            TF_HU
            Pokud je zakotven v ústavě tak nevezme.

            TF_HU
            Pokud je zakotven v ústavě tak nevezme.

          • Scotty
            00:56 11.06.2022

            mabc
            Je hmotný jako jakékoli jiné státní peníze.

            mabc
            Je hmotný jako jakékoli jiné státní peníze.

        • Danik
          17:20 10.06.2022

          Neřeší se teď takhle náhodou něco podobného u nás v podobě fondu o strategických obranných nákupech? Jasně nebude tam sto miliard éček, ale lepší než nic. Do toho je teď Černochová ...Zobrazit celý příspěvek

          Neřeší se teď takhle náhodou něco podobného u nás v podobě fondu o strategických obranných nákupech? Jasně nebude tam sto miliard éček, ale lepší než nic. Do toho je teď Černochová domluvená s MF že budou finance na armádní nákupy.

          K Německu určitě můžeme v některých záležitostech vzhlížet, ovšem jejich akce a vyjádření v souvislosti se současným konfliktem se moc nepovedly, proto ta pachuť.Skrýt celý příspěvek

          • Badysak
            00:56 11.06.2022

            U nás má jít do toho fondu přebytek z rozpočtu MO tedy bude v režii MO né vlády pokud jsem to pochopil dobře.

            U nás má jít do toho fondu přebytek z rozpočtu MO tedy bude v režii MO né vlády pokud jsem to pochopil dobře.

        • Clanek
          17:21 10.06.2022

          Tretina, kde na ni chcete vzit?! Vykon ekonomiky CR se rovna 6,68% vykonu nemecke ekonomiky. Tak to mate proporcne krasnych 6,68mld Euro jako fond co by zalozila CR, kdyz chceme ...Zobrazit celý příspěvek

          Tretina, kde na ni chcete vzit?!
          Vykon ekonomiky CR se rovna 6,68% vykonu nemecke ekonomiky. Tak to mate proporcne krasnych 6,68mld Euro jako fond co by zalozila CR, kdyz chceme srovnavat srovnatelne. A ona ho fakticky zalozila, vzdyt jen nakupem tanku, BVP, vrtulniku a del tuhle castku v klidu naplni.
          Jen se to obeslo bez zmen ustavy a pompezniho humbuku o 100mld E.Skrýt celý příspěvek

          • Scotty
            17:37 10.06.2022

            Tohle je fond mimo rozpočet obrany. Prostě fond který můžou bez omezení použít na strategické projekty a mají ho jistý.

            Tohle je fond mimo rozpočet obrany. Prostě fond který můžou bez omezení použít na strategické projekty a mají ho jistý.

          • Clanek
            17:42 10.06.2022

            No to uz ale jen presouvame penizky leva kapsa prava kapsa. CR jasne miri k 2% hdp, Nemecko bylo od teto mety vzdaleno vic nez CR, ted se tam mozna na par let taky dostane a pak ...Zobrazit celý příspěvek

            No to uz ale jen presouvame penizky leva kapsa prava kapsa. CR jasne miri k 2% hdp, Nemecko bylo od teto mety vzdaleno vic nez CR, ted se tam mozna na par let taky dostane a pak zase utlum. A uprimne mi je docela putna jestli ma MO CR rozpocet 2% a zadnej fond, a nemecke ma rozpocet 1,4% a tech 0,6% si stahne ze sepcialniho fondu, kvuli kteremu jeste muzelo menit ustavu...?
            Vlastne, beru zpet, ten cesky system mi prijde tak nejak celkove rozumnejsi.Skrýt celý příspěvek

          • Scotty
            18:04 10.06.2022

            To není přesouvání. To jsou peníze pevně alokované pro armádu mimo každoroční přípravu státního rozpočtu. Oni neměnili ústavu. Oni z toho udělali ústavní zákon právě proto aby na ...Zobrazit celý příspěvek

            To není přesouvání. To jsou peníze pevně alokované pro armádu mimo každoroční přípravu státního rozpočtu.
            Oni neměnili ústavu. Oni z toho udělali ústavní zákon právě proto aby na ty peníze nemohl nikdo sáhnout.Skrýt celý příspěvek

    • dicede
      16:33 10.06.2022

      Jsem dost zvědavý, jestli navýšení rozpočtu Bundeswehru SPD a další německé strany podpoří i v dalších letech. Těch 100mld eur se zdá jako ranec, ale dlouhodobé podfinancovaní ...Zobrazit celý příspěvek

      Jsem dost zvědavý, jestli navýšení rozpočtu Bundeswehru SPD a další německé strany podpoří i v dalších letech.
      Těch 100mld eur se zdá jako ranec, ale dlouhodobé podfinancovaní německé armády je ohromné. Pokud by se za bernou mincí braly obligátní 2%HDP, pak ta ohlášená částka kompenzuje jen polovinu chybějící peněz pro armádu od roku 2014. Budou muset přitlačit, pokud obnovu schopnosti Bundeswehru myslí vážně.Skrýt celý příspěvek

      • samoempire
        17:20 10.06.2022

        Nepodpoří. V momentě jak se podepíše přímeří, tak německý průmysl začne pracovat na zrušení sankcí. O svoji bezpečnost se budeme muset postarat zejména sami.

        Nepodpoří. V momentě jak se podepíše přímeří, tak německý průmysl začne pracovat na zrušení sankcí. O svoji bezpečnost se budeme muset postarat zejména sami.

      • Clanek
        17:23 10.06.2022

        Presne tak, o zadny ranec nejde. Ani to nepostaci na dorovnani vnitrniho dluhu BW nakumulovaneho za drahne let. Ciste politicke pozlatko.

        Presne tak, o zadny ranec nejde. Ani to nepostaci na dorovnani vnitrniho dluhu BW nakumulovaneho za drahne let. Ciste politicke pozlatko.

      • mabc
        20:58 10.06.2022

        Ak za 1.6% HDP ich armada ide od 10 k 5, tak za tie 2% to bude lepsie len na papieri. To chce reformu ako hrom alebo trikrat taky rozpocet, aby mohli tie zanedbane roky vobec ...Zobrazit celý příspěvek

        Ak za 1.6% HDP ich armada ide od 10 k 5, tak za tie 2% to bude lepsie len na papieri. To chce reformu ako hrom alebo trikrat taky rozpocet, aby mohli tie zanedbane roky vobec niekedy dobehnut.Skrýt celý příspěvek

  • hurvo
    15:54 10.06.2022

    Litva trolli ruskych debilov: Co sa tyka ruskeho odvolavania nezavislosti litvy. Uz na to reagoval litovsky poslanec @MatasMaldeikis ze Litva odvola zmluvu z Polanowki z roku 1634 ...Zobrazit celý příspěvek

    Litva trolli ruskych debilov:
    Co sa tyka ruskeho odvolavania nezavislosti litvy. Uz na to reagoval litovsky poslanec @MatasMaldeikis ze Litva odvola zmluvu z Polanowki z roku 1634 a bude pozadovat aby rusko vratilo vsetko okupovane uzemie Litovskemu Velkovojvodstvu. SMOLENSK JE LITVA!!!Skrýt celý příspěvek

    • Danik
      17:22 10.06.2022

      Ono tohle "správňácké překreslování hranic" je krásný dvojsečný meč. Jsem pro si s Poláky rozdělit Kaliningrad.

      Ono tohle "správňácké překreslování hranic" je krásný dvojsečný meč. Jsem pro si s Poláky rozdělit Kaliningrad.

      • dicede
        17:58 10.06.2022

        Pokud už revidujeme dějiny, pak by na Kaliningrad měli dost legitimní nárok Němci. Poláci by jistě skákali nadšením. Lépe tyhle staré územní nároky nechat u ledu, jsou cestou do ...Zobrazit celý příspěvek

        Pokud už revidujeme dějiny, pak by na Kaliningrad měli dost legitimní nárok Němci. Poláci by jistě skákali nadšením. Lépe tyhle staré územní nároky nechat u ledu, jsou cestou do pekel.
        Jestli ovšem dojde k nějakému fatálnímu oslabení Ruska, pak určitě někdo téma Kalingradu otevře. Dost by mě zajímalo, jak sami Rusové to území vnímají, například v porovnání s Krymem.Skrýt celý příspěvek

        • Danik
          19:13 10.06.2022

          Souhlasím, že je to cesta do pekel, ovšem pokud skutečně dojde k oslabení a separatistickym tendencím, Královec je první na stole.

          Souhlasím, že je to cesta do pekel, ovšem pokud skutečně dojde k oslabení a separatistickym tendencím, Královec je první na stole.

        • mabc
          20:59 10.06.2022

          Verim, ze referendum o pripojenie k Nemecku by dopadlo kladne.

          Verim, ze referendum o pripojenie k Nemecku by dopadlo kladne.

  • hurvo
    15:50 10.06.2022

    Svajciarsko odmietlo ziadost polska o odkupenie vyradenych ...Zobrazit celý příspěvek

    Svajciarsko odmietlo ziadost polska o odkupenie vyradenych Leo2a4.

    https://www-vbs-admin-ch.trans... Skrýt celý příspěvek

    • Maximus
      17:40 10.06.2022

      Pro střední, východní a severní Evropu to znamená jediné - jen blázen by si nakupoval zbraně ze Švýcarska či vyrobené se spoluúčasti švýcarských firem. Zapsat do “memory”.

      Pro střední, východní a severní Evropu to znamená jediné - jen blázen by si nakupoval zbraně ze Švýcarska či vyrobené se spoluúčasti švýcarských firem. Zapsat do “memory”.

  • Tino
    15:25 10.06.2022

    rano vraj Girkin/strelkov pisal , ze snihurivka je uz pod kontrolou UA...sleduje niekto tie RUS kanaly kde on pise?

    rano vraj Girkin/strelkov pisal , ze snihurivka je uz pod kontrolou UA...sleduje niekto tie RUS kanaly kde on pise?

  • Clanek
    15:23 10.06.2022

    "V opravárenskom podniku spoločnosti KONŠTRUKTA-Defence v Moldave nad Bodvou opravia a zmodernizujú pre Ukrajinu desiatky kusov vojenskej techniky. Ide o súčasť komerčného ...Zobrazit celý příspěvek

    "V opravárenskom podniku spoločnosti KONŠTRUKTA-Defence v Moldave nad Bodvou opravia a zmodernizujú pre Ukrajinu desiatky kusov vojenskej techniky. Ide o súčasť komerčného kontraktu na základe požiadaviek ukrajinskej strany.

    Potvrdil to piatok v podniku minister obrany SR Jaroslav Naď (OĽANO)."

    https://hnonline.sk/slovensko/...

    Zadne dalsi info o co by mohlo jit? Nebo je to jen to co se ohlasilo jiz cca pred mesicem?Skrýt celý příspěvek

    • Clanek
      16:40 10.06.2022

      Tak k UA zadne dalsi detajly, jen info o tom ze se tam bude vyrabet nova vojenska sanitka pro OSSR, nabirat zamestnanci ...Zobrazit celý příspěvek

      Tak k UA zadne dalsi detajly, jen info o tom ze se tam bude vyrabet nova vojenska sanitka pro OSSR, nabirat zamestnanci atd.
      https://www.teraz.sk/slovensko... Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      19:46 10.06.2022

      Dej tomu pár měsíců, prosím... Čím víc toho zveřejní, tím nižší hodnotu to bude mít, páč roste riziko, že se Rusáci připraví. Kdyby byla situace taková, že zveřejnění Ukrajině ...Zobrazit celý příspěvek

      Dej tomu pár měsíců, prosím...

      Čím víc toho zveřejní, tím nižší hodnotu to bude mít, páč roste riziko, že se Rusáci připraví. Kdyby byla situace taková, že zveřejnění Ukrajině pomůže, protože znervózní Rusa, tak to UA pustí do médií. Zjevně není, tak klid... Jednou se všechno dozvíme ;-)Skrýt celý příspěvek

  • ruleta
    15:17 10.06.2022

    FR novinari u Mariupolu minuly tyden, tisice novych hrobu:

    https://twitter.com/alexdalsba...

    FR novinari u Mariupolu minuly tyden, tisice novych hrobu:

    https://twitter.com/alexdalsba...

    • greenBelt
      15:29 10.06.2022

      na toto palec nahoru nedám, sorry

      na toto palec nahoru nedám, sorry

      • Ján Paliga
        15:48 10.06.2022

        Ja palcom hore ďakujem za prácu, ktorú si dáva prispievateľ na napísanie príspevku. Škoda, že ide o smutnú správu.

        Ja palcom hore ďakujem za prácu, ktorú si dáva prispievateľ na napísanie príspevku. Škoda, že ide o smutnú správu.

        • Ričrd
          16:29 10.06.2022

          A právě proto tu chybí zelený palec dolů.

          A právě proto tu chybí zelený palec dolů.

          • Inflex
            16:59 10.06.2022

            To chybí od "vynálezu" palce na FB. Je potřeba zvlášť hodnotit příspěvek (kvalitní/nekvalitní) a obsah (líbí/nelíbí). Takhle nikdo nepostuje špatné zprávy protože pak vypadá jako ...Zobrazit celý příspěvek

            To chybí od "vynálezu" palce na FB. Je potřeba zvlášť hodnotit příspěvek (kvalitní/nekvalitní) a obsah (líbí/nelíbí).
            Takhle nikdo nepostuje špatné zprávy protože pak vypadá jako špatný zdroj. Což možná v případě FB mohl být i úmysl.Skrýt celý příspěvek

    • Jura99
      16:32 10.06.2022

      Zkrátka ruští osvoboditelé lidí stejného jazyka. Rusáci mariupolské obyvatele zachránili před genocidou a zachránili je vskutku dokonale, věřím, že obětí genocidy se už určitě ...Zobrazit celý příspěvek

      Zkrátka ruští osvoboditelé lidí stejného jazyka. Rusáci mariupolské obyvatele zachránili před genocidou a zachránili je vskutku dokonale, věřím, že obětí genocidy se už určitě nikdy nemohou stát. Jen tyto záběry by měly bohatě stačit na to, aby celá kremelská skvadra, včetně těch imbecilů z TV Rossija 1, dumy a dalších organizací, jednoho krásného dne naposledy spatřili tento svět zavěšeni na konec konopného provazu.Skrýt celý příspěvek

      • samoempire
        17:25 10.06.2022

        Jako rodič se na to nemůžu dívat. Rusové jsou takové svině že to není pravda. Oni ani nedělají pořádné pohřby těmto lidem. Někdo mi řekně, že Putin je ochráncem křesťanství tak mu ...Zobrazit celý příspěvek

        Jako rodič se na to nemůžu dívat. Rusové jsou takové svině že to není pravda. Oni ani nedělají pořádné pohřby těmto lidem. Někdo mi řekně, že Putin je ochráncem křesťanství tak mu ukážu tito zábery a možná se neudržím.Skrýt celý příspěvek

      • LAMP
        21:00 10.06.2022

        Putin těch 8 let propagandy včera pohřbil, když řekl ohledně Ukrajiny, že jako Petr Veliký i on musí znovudobývat ztracená území Ruska.

        Putin těch 8 let propagandy včera pohřbil, když řekl ohledně Ukrajiny, že jako Petr Veliký i on musí znovudobývat ztracená území Ruska.

  • copy
    15:12 10.06.2022

    vágnerovci prý dostali na prdel.

    vágnerovci prý dostali na prdel.

    • damra
      15:15 10.06.2022

      link?

      link?

      • jj284b
        15:28 10.06.2022

        to bude ten zbombardovany stadion kde mali zakladnu.. uz to tu bolo vcera

        to bude ten zbombardovany stadion kde mali zakladnu.. uz to tu bolo vcera

    • Clanek
      15:30 10.06.2022

      Nejak mi unika pridana hodnota podobneho komentu.

      Nejak mi unika pridana hodnota podobneho komentu.

      • copy
        19:18 10.06.2022

        Tak si z toho hlavně nic nedělej

        Tak si z toho hlavně nic nedělej

  • Wolf:81
    14:29 10.06.2022

    Troska mimo temu ale tak Madarsko, sorry =) Maďarská vláda oznámila, že od 01.07.2022 zavádza 10€ poplatok na všetky odlety z krajiny. Ak máš letenku po tomto dátume skontroluj ...Zobrazit celý příspěvek

    Troska mimo temu ale tak Madarsko, sorry =)

    Maďarská vláda oznámila, že od 01.07.2022 zavádza 10€ poplatok na všetky odlety z krajiny. Ak máš letenku po tomto dátume skontroluj si poštu (spam), letecké spoločnosti posielajú oznámenia o doplatení tejto čiastky.Skrýt celý příspěvek

    • Tino
      14:50 10.06.2022

      preplacat cast nakladov PHM stoji hafo prachov, ktore realne niekde budu chybat, takze ich odniekial musia vytiahnut ak aby proletari neplakali

      preplacat cast nakladov PHM stoji hafo prachov, ktore realne niekde budu chybat, takze ich odniekial musia vytiahnut ak aby proletari neplakali

      • Miroslav
        14:52 10.06.2022

        Ekonomika je ako torta. Ak si niekto odreže viac, niekto bude mať menej. Darmo sa bude Orbán naparovať ako to vybavil. Samozrejme, štát má isté možnosti ako regulovať trh v prípade ...Zobrazit celý příspěvek

        Ekonomika je ako torta. Ak si niekto odreže viac, niekto bude mať menej. Darmo sa bude Orbán naparovať ako to vybavil. Samozrejme, štát má isté možnosti ako regulovať trh v prípade krízy, ale všetko má svoje hraniceSkrýt celý příspěvek

        • LAMP
          15:05 10.06.2022

          "Ekonomika je ako torta. Ak si niekto odreže viac, niekto bude mať menej. "
          Takhle jednoduchý to fakt neni.

          "Ekonomika je ako torta. Ak si niekto odreže viac, niekto bude mať menej. "
          Takhle jednoduchý to fakt neni.

          • leir
            15:47 10.06.2022

            Platí pravidla hry s nenulovým součtem. Ale tohle prostě povede k odlivu turistů.

            Platí pravidla hry s nenulovým součtem. Ale tohle prostě povede k odlivu turistů.

          • Miroslav
            16:16 10.06.2022

            Ekonomika má vždy obmedzené zdroje a obmedzené možnosti ako ich získať: 1/ Zvýšenie príjmov (Dane, poplatky, zisk, vynosyt) 2/ Zníženie nákladov a výdavkov 3/ Predaj majetku a ...Zobrazit celý příspěvek

            Ekonomika má vždy obmedzené zdroje a obmedzené možnosti ako ich získať:

            1/ Zvýšenie príjmov (Dane, poplatky, zisk, vynosyt)
            2/ Zníženie nákladov a výdavkov
            3/ Predaj majetku a pohľadávok
            4/ Pôžička

            Ak chce Maďarsko refundovať náklady na PHM pod trhovú cenu, musí na to nejaké zdroje niekde vziať. Peniaze proste na stromoch nerastú.Skrýt celý příspěvek

          • TF_HU
            19:33 10.06.2022

            Peníze se tisknou...

            Peníze se tisknou...

        • Tino
          15:09 10.06.2022

          Hu nemaju zazracny penazovod, maju len tolko co maju, ak sa rozhodnu niekde vyhodit viac bude to niekde inde chybat...a napad preplacat cast PHM pri stave ich ekonomiky bola napad ...Zobrazit celý příspěvek

          Hu nemaju zazracny penazovod, maju len tolko co maju, ak sa rozhodnu niekde vyhodit viac bude to niekde inde chybat...a napad preplacat cast PHM pri stave ich ekonomiky bola napad populistu, ktory vypadok bude musiet niekde z niecoho nahradit....a 10e polatkom to este len zacina, darmo teraz cirkusuju so svk , ktori nemozu v HU tankovat....silene prachy do toho nastrkal magor...ktory uz okrem ineho verejne financie v HU polozil:-))Skrýt celý příspěvek

          • HumInt
            15:18 10.06.2022

            Tak hlavne im EU stopla eurofondy takže Viktor si chce pozičať na trhu. Ako zvyčajne, toto nedopadne dobre.

            Tak hlavne im EU stopla eurofondy takže Viktor si chce pozičať na trhu. Ako zvyčajne, toto nedopadne dobre.

          • Ján Paliga
            15:50 10.06.2022

            Nakoniec bude mať Viki jediné istoty - dane a smrť.

            Nakoniec bude mať Viki jediné istoty - dane a smrť.

    • Pilgrim
      18:03 10.06.2022

      Z Madarska zásadně nelétám (Vídeň je za rohem), jízdenky z Budapešti kupuju online (většinou u ČD) a nepustím tu jedinou zbytnou korunu. Taková moje malá soukromá válka.

      Z Madarska zásadně nelétám (Vídeň je za rohem), jízdenky z Budapešti kupuju online (většinou u ČD) a nepustím tu jedinou zbytnou korunu. Taková moje malá soukromá válka.

  • ruleta
    14:28 10.06.2022

    Zelensky vola Macronovi ("had another" - asi vola kolaborantovi, mnichovanovi, profi telefonistovi docela casto):

    https://twitter.com/ZelenskyyU...

    Zelensky vola Macronovi ("had another" - asi vola kolaborantovi, mnichovanovi, profi telefonistovi docela casto):

    https://twitter.com/ZelenskyyU...

    • Mortles
      14:39 10.06.2022

      Tak dostal od nich aspoň ty houfnice, tak aspoň něco. Trucováním by nic nezískal.

      Tak dostal od nich aspoň ty houfnice, tak aspoň něco. Trucováním by nic nezískal.

      • HumInt
        14:45 10.06.2022

        Macron vraj pôjde do Kyjeva, dúfam, že nie s prázdnimi rukami.

        Macron vraj pôjde do Kyjeva, dúfam, že nie s prázdnimi rukami.

        • Poly
          15:15 10.06.2022

          Mohl by poslat munici. Musí mít přece snad vyrobené mraky 155 mm. Jim žádná válka s Ruskem nebo Čínou nehrozí, tak by mohli sklady trochu podojit...

          Mohl by poslat munici. Musí mít přece snad vyrobené mraky 155 mm. Jim žádná válka s Ruskem nebo Čínou nehrozí, tak by mohli sklady trochu podojit...

          • ruleta
            15:21 10.06.2022

            Tady se velmi casto zamenuje "neochota" a "neschopnost" za to, ze proste ty armady nic nemaj. Staci se podivat na USA a stav Stingeru, Javelinu, rocni produkce (u Javelinu) a to se ...Zobrazit celý příspěvek

            Tady se velmi casto zamenuje "neochota" a "neschopnost" za to, ze proste ty armady nic nemaj. Staci se podivat na USA a stav Stingeru, Javelinu, rocni produkce (u Javelinu) a to se bavime o USA. Zapadni evropske armady jsou o nekolik levelu nize, takze predstavy, ze maji plne sklady jsou liche.Skrýt celý příspěvek

          • machotka.r
            23:27 10.06.2022

            Kolik mají francouzi munice ukázali, když napadli Libyi. Myslím, že jim vydržela na 3 dny bojů.

            Kolik mají francouzi munice ukázali, když napadli Libyi. Myslím, že jim vydržela na 3 dny bojů.

      • ruleta
        14:52 10.06.2022

        Dostali mnohem vice nez houfnice, viz rozhovor s ministrem zahranici UA.

        Dostali mnohem vice nez houfnice, viz rozhovor s ministrem zahranici UA.

    • Clanek
      15:40 10.06.2022

      O telefonistovi si myslim sve, ale poslal nejlepsi houfnice, ktere neosekal na dren a zjevne dodal i dost munice. Pokud posle dalsi, s dalsi munici atd. tak mu snad i zatleskam. ...Zobrazit celý příspěvek

      O telefonistovi si myslim sve, ale poslal nejlepsi houfnice, ktere neosekal na dren a zjevne dodal i dost munice. Pokud posle dalsi, s dalsi munici atd. tak mu snad i zatleskam. Kdyz prestane s tema hloupejma telefonatama do Moskvy a vypoustet balonky o zachovani putinovo tvare, tak zatleskam i ve stoje. Jestli je pravda ze jde o Caesary puvodne urcene na export z objednavky o 30+ kusech, to by mohlo byt cislo ktere se dostane na UA a to by bylo super.
      A obligatni cim driv, tim lip nemuze chybet. :)Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      19:50 10.06.2022

      Hele, někde jsem četl, že FR od roku 2014 dodala nekompromisně nejvíc vojenské techniky ukrajinské armádě (nepočítám tedy současné tučné dodávky taknů z Ruska).

      Hele, někde jsem četl, že FR od roku 2014 dodala nekompromisně nejvíc vojenské techniky ukrajinské armádě (nepočítám tedy současné tučné dodávky taknů z Ruska).

  • ante1891
    14:12 10.06.2022

    Tak Putin pokračuje ve výhružkách celé Evropě
    https://twitter.com/TadeuszGic...

    Tak Putin pokračuje ve výhružkách celé Evropě
    https://twitter.com/TadeuszGic...

    • Radovan
      14:23 10.06.2022

      Vypadá ten šmejd uvolněně a v dobré náladě. Přitom jen kvůli němu zemřeli desetitisíce lidí, další desetitisíce zemřou, miliony lidí je kvůli němu bez domova, zničena jsou celá ...Zobrazit celý příspěvek

      Vypadá ten šmejd uvolněně a v dobré náladě. Přitom jen kvůli němu zemřeli desetitisíce lidí, další desetitisíce zemřou, miliony lidí je kvůli němu bez domova, zničena jsou celá města.
      Ale i na něj dojde a doufám že něj před smrtí dolehne i tahle hrůzná odpovědnost.Skrýt celý příspěvek

      • Roland
        14:29 10.06.2022

        tak když víš, že Ti nic nehrozí a že Ti to co děláš žeře nějakých 120 000 000 lidí a celý svět Tě řeší, tak to jednomu zvedene náladu...

        tak když víš, že Ti nic nehrozí a že Ti to co děláš žeře nějakých 120 000 000 lidí a celý svět Tě řeší, tak to jednomu zvedene náladu...

    • Haklang
      14:26 10.06.2022

      Pikantní na tom je, že Petr Veliký nejdřív modernizoval armádu na "západní" standard, která potom (u Narvy) dostala strašlivě na budku od Caroleans (Karoliner), aby je porazili ...Zobrazit celý příspěvek

      Pikantní na tom je, že Petr Veliký nejdřív modernizoval armádu na "západní" standard, která potom (u Narvy) dostala strašlivě na budku od Caroleans (Karoliner), aby je porazili "klasicky" po jejich - utaháním v bezútěšném prostoru širé Rusi. Na tu modernizaci Vladimír Fašistovič nějak zapomněl...
      Ostatně veškerá jejich velká vítězství (skoro všechna, budu fér) byla tím, že nejdřív utahali protivníka v prostoru, aby jej následně vyčerpaného dorazili.Skrýt celý příspěvek

      • Cimbi
        19:55 10.06.2022

        Taktika, kterou teď Ukrajina aplikuje na Rusáky?

        Taktika, kterou teď Ukrajina aplikuje na Rusáky?

    • Ján Paliga
      15:56 10.06.2022

      Rozprával o Slovanoch a zrazu záber na hľadisko s typicky neslovanskou tvárou ... :) Škoda, že im neporozpraval o tých mŕtvych mladých, ktorých poslal na smrť a nechal ich telá ...Zobrazit celý příspěvek

      Rozprával o Slovanoch a zrazu záber na hľadisko s typicky neslovanskou tvárou ... :) Škoda, že im neporozpraval o tých mŕtvych mladých, ktorých poslal na smrť a nechal ich telá napospas líškam ...Skrýt celý příspěvek

    • dicede
      16:00 10.06.2022

      Nepokrytě tím obnažuje, že invaze na Ukrajinu byl jen další krok k obnově Ruska ve východní Evropě na půdorysu Sovětského svazu a vlastně i carského Ruska - anexe dobytých ...Zobrazit celý příspěvek

      Nepokrytě tím obnažuje, že invaze na Ukrajinu byl jen další krok k obnově Ruska ve východní Evropě na půdorysu Sovětského svazu a vlastně i carského Ruska - anexe dobytých ukrajinských území (rychlost možného postupu ukazuje situace na Krymu a nově v Chersonu), obsazení celého pobřeží Černého moře až k Podněstří, začlenění Běloruska v rychlém sledu za sebou tak, aby Západ nedokázal zareagovat. Špatně bránitelné Pobaltí by jistě bylo další na řadě.

      Mimochodem, pamatujte si na tu mapu, kterou Lukašenko ukazoval pro brifinku pár dní po začátku války na Ukrajině? Bylo v ní téměř vše:
      https://www.google.com/amp/s/w...

      Uvolněnost v projevu považuji za pózu. Ví, že se přepočítal a strategickou pozici Ruska výrazně zhoršil (vstup Finska a Švédska do NATO, momentální posílení východní Evropy, ekonomický kolaps na obzoru).Skrýt celý příspěvek

      • samoempire
        17:27 10.06.2022

        Ruská propaganda vydáva Putina ze nějaké osvíceného panovníka, který je blízko lidem. Nic není více vzdálené realitě. Je to další ruský car. Celé kecy byli jenom snaha zakrýt ...Zobrazit celý příspěvek

        Ruská propaganda vydáva Putina ze nějaké osvíceného panovníka, který je blízko lidem. Nic není více vzdálené realitě. Je to další ruský car. Celé kecy byli jenom snaha zakrýt obyčejný ruský imperialismus.Skrýt celý příspěvek

  • Miroslav
    14:05 10.06.2022

    Včera som tu písal o ruskom nápade anulovať nezávislosť Litvy. Pripájam viac informácií... Ruskej Štátnej dume bol predložený návrh zákona o zrušení rezolúcie Štátnej rady ZSSR ...Zobrazit celý příspěvek

    Včera som tu písal o ruskom nápade anulovať nezávislosť Litvy. Pripájam viac informácií...

    Ruskej Štátnej dume bol predložený návrh zákona o zrušení rezolúcie Štátnej rady ZSSR z roku 1991 o uznaní nezávislosti Litvy. Žiadateľom je zástupca Jevgenij Fedorov zo strany Jednotné Rusko, ktorá je politickou podporou prezidenta Vladimira Putina. Podľa agentúry TASS sa projekt objavil v elektronickej databáze Dúmy 8. júna. Základom pre zrušenie rozhodnutia Štátnej rady ZSSR o uznaní nezávislosti Litovskej republiky, ako sa uvádza v dokumente, má byť protiústavnosť zriadenia Štátnej rady č. ZSSR a následne nezákonnosť všetkých jeho rozhodnutí.

    Treba pripomenúť, že Štátna rada ZSSR vznikla 5. septembra 1991 ako „dočasný orgán štátnej správy ZSSR.“ Išlo o dôsledok takzvaného moskovského puču, počas ktorého „tvrdolíni“ komunisti z r. KSSZ s viceprezidentom Yanajevom sa pokúsili zvrhnúť moc prezidenta Michaila Gorbačova a zabrániť rozpadu Sovietskeho zväzu. Porážka Janajewského puču bola spojená so skutočným kolapsom predchádzajúceho systému moci. Niektoré republiky v tom čase vyhlásili nezávislosť alebo sa na takéto kroky pripravovali. Štátna rada mala koordinovať fungovanie centrálnej vlády v takzvanom „prechodnom období“ a pozostávala z úradníkov spravujúcich 12 republík a prezidenta ZSSR.

    Čo to znamená? Na úrovni vnútornej a vonkajšej politiky Ruska je vec celkom jasná a znepokojujúca. Uchádzač Jevgenij Fedorov je nielen poslancom Jednotného Ruska, ale stojí aj na čele Hnutia národného oslobodenia (rus. Национально-освободительное движение - NOD). Ide o krajne pravicovú skupinu, ktorej členovia paradoxne vyjadrujú nespokojnosť s rozpadom ZSSR. Návrh takéhoto zákona je revizionistickým úsilím, ktorého cieľom je de facto právne podkopať rozpad ZSSR a uznať, že v tomto prípade sa Litva, a teda aj Lotyšsko a Estónsko, nezákonne oddelili od ZSSR.

    Je to spôsob vyvíjania tlaku a zvyšovania pocitu neistoty v celom regióne. Cieľom môže byť napríklad zníženie pomoci Ukrajine zo strany pobaltských krajín, ktoré doteraz, najmä v porovnaní s veľkosťou svojich ozbrojených síl, poskytovali Ukrajine veľké množstvo najpotrebnejšej výzbroje a techniky, vrátane proti -tankové a protilietadlové rakety a delostrelectvo. Zvýšenie hrozby pre pobaltské štáty NATO môže teoreticky znížiť angažovanosť aliancie na Ukrajine. Aspoň podľa Ruska.Skrýt celý příspěvek

    • Mortles
      14:11 10.06.2022

      Výsledek očekávám opačný.

      Výsledek očekávám opačný.

      • Haklang
        14:28 10.06.2022

        Nota bene, páč to dělá i vytvoření samostatného Mordoru nezákonné. Pokud si dobře vzpomínám, byl to Jelcin, který za nesouhlasného pokřikování Gorbačova, vyhlásil samostatnost RF.

        Nota bene, páč to dělá i vytvoření samostatného Mordoru nezákonné. Pokud si dobře vzpomínám, byl to Jelcin, který za nesouhlasného pokřikování Gorbačova, vyhlásil samostatnost RF.

    • AR10
      14:31 10.06.2022

      Nikto ani v najmenšom nepochybuje, že rovnako dôkladne analyzovali v ruskej dume aj otázku či bolo pripojenie pobaltských štátov k ZSSR zákonné, alebo nie...

      Nikto ani v najmenšom nepochybuje, že rovnako dôkladne analyzovali v ruskej dume aj otázku či bolo pripojenie pobaltských štátov k ZSSR zákonné, alebo nie...

    • Karol.Melichercik
      14:35 10.06.2022

      Nedavno som sem pisal o Lavrovovi ze to co povie by si nemal nikto vsimat je to len zhluk fekálu a žumpy. Toto by sa malo vztahovat na vsetky vyjadrenia a bludy z Ruska. Rusi nech ...Zobrazit celý příspěvek

      Nedavno som sem pisal o Lavrovovi ze to co povie by si nemal nikto vsimat je to len zhluk fekálu a žumpy. Toto by sa malo vztahovat na vsetky vyjadrenia a bludy z Ruska. Rusi nech si robia co chcu, nech blahorečia aj Stalina, nazor na nich uz ma vacsina normalneho sveta a riadit by sme sa mali iba skutocnostami a podla toho sa vzdy zariadit. A hlavne je nutne im dat taku priucku aby rili s tou ich bolsevickou papulou ten ich permafrost. Myslim ze uz stacilo 105 rokov ich bolsevickych pokusov o lepsie zajtrajsky v tom ich chorom vesmire, treba ich raz a navzdy poslat doprdele.Skrýt celý příspěvek

    • emsy
      14:47 10.06.2022

      Akurat poslednym statom ZSSR bol Kazachstan, takze Rusko, ako odpadlik od ZSSR, nema moc co do toho skakat. Ale tu sa dostavama uz do takych absurdnosti, ze za chvilku ruska duma ...Zobrazit celý příspěvek

      Akurat poslednym statom ZSSR bol Kazachstan, takze Rusko, ako odpadlik od ZSSR, nema moc co do toho skakat.

      Ale tu sa dostavama uz do takych absurdnosti, ze za chvilku ruska duma uzna za protizakonny aj gravitacny zakon a povoli predaj kinderiek v USA.Skrýt celý příspěvek

      • Miroslav
        14:57 10.06.2022

        Z právneho hľadiska je Rusko jediným oficiálnym právnym nástupcom ZSSR. Prebralo totiž na seba všetky záväzky aj pohľadávky po ZSSR. Dôvod bol samozrejme pragmatický. Udržali si ...Zobrazit celý příspěvek

        Z právneho hľadiska je Rusko jediným oficiálnym právnym nástupcom ZSSR. Prebralo totiž na seba všetky záväzky aj pohľadávky po ZSSR. Dôvod bol samozrejme pragmatický. Udržali si tak kreslo stáleho člena BR OSN, ako aj iné mocenské aspekty po ZSSR. Nevýhodou bolo, že museli platiť všetky dlhy (vrátane dlhu Československu), ale v konečnom dôsledku sa im to myslím oplatilo.Skrýt celý příspěvek

        • Haklang
          15:02 10.06.2022

          No jo, ale to jim nedává práva SSSR ve vztahu ke "svazovým republikám", jen práva (a závazky) SSSR ve vztahu k "třetím stranám".

          No jo, ale to jim nedává práva SSSR ve vztahu ke "svazovým republikám", jen práva (a závazky) SSSR ve vztahu k "třetím stranám".

    • HumInt
      14:47 10.06.2022

      To sa ešte bude hodiť ako precedens pri uznávaní nezávislosti jednotlivých ruských gubernií.

      To sa ešte bude hodiť ako precedens pri uznávaní nezávislosti jednotlivých ruských gubernií.

    • Jirosi
      15:32 10.06.2022

      Neměla by napřed RF vstoupit do neexistující ZSSR, a teprve po ustavení orgánů (volby) by ty měli něco řešit? Třeba legitimitu vystoupení RF z ZSSR, a legitimitu režimu v RF. ...Zobrazit celý příspěvek

      Neměla by napřed RF vstoupit do neexistující ZSSR, a teprve po ustavení orgánů (volby) by ty měli něco řešit?
      Třeba legitimitu vystoupení RF z ZSSR, a legitimitu režimu v RF. Následně maření rozhodnutí jako bylo předání Krymu Ukrajině RF, napadení jiných svazových republik vojsky RF, atd.Skrýt celý příspěvek

      • Miroslav
        15:44 10.06.2022

        Čo sa týka odovzdanie Krymu Ukrajine... Ten problém je oveľa zložitejší ako len, že Chruščov daroval Krym lebo ho to ráno napadlo. Krym v podstate odkúpili židia ešte začiatkom ...Zobrazit celý příspěvek

        Čo sa týka odovzdanie Krymu Ukrajine...

        Ten problém je oveľa zložitejší ako len, že Chruščov daroval Krym lebo ho to ráno napadlo. Krym v podstate odkúpili židia ešte začiatkom 20. storočia lebo tam mal pôvodne vzniknúť "Izrael". Lenže prišla vojna a na samotnú realizáciu už neostal čas. Samozrejme po vojne sa k pohľadávke židia prihlásili a keďže Nikita nevedel ako z toho von, daroval Krym Ukrajine aby sa tak zbavil záväzku na úrovni ZSSR. Bol to samozrejme tzv. Dánsky dar. Zaujímavé, že o tomto aspekte nikdy Putin, ani jeho obdivovatelia nikde nehovoriaSkrýt celý příspěvek

        • Miroslav
          15:45 10.06.2022

          Danajský dar. Blbé automatické dopĺňanie :-)

          Danajský dar. Blbé automatické dopĺňanie :-)

        • AR10
          17:01 10.06.2022

          Zdroj? Lebo túto verziu Krym ako náhradná Palestína skutočne počuje prvýkrát

          Zdroj? Lebo túto verziu Krym ako náhradná Palestína skutočne počuje prvýkrát

        • Wakantanka
          17:14 10.06.2022

          Najvyšší čas aby sa teda Izraelci prihlásili o "svoje" územie. :)

          Najvyšší čas aby sa teda Izraelci prihlásili o "svoje" územie. :)

        • Ján Paliga
          17:21 10.06.2022

          Bolo to Politbyro. A došlo ku výmene územia - Rostovská oblasť Rusku, Krym Ukrajine. Krym pričlenili pre jeho spojenie z územím Ukrajiny - teda šlo o praktický dôvod. Nikto ...Zobrazit celý příspěvek

          Bolo to Politbyro. A došlo ku výmene územia - Rostovská oblasť Rusku, Krym Ukrajine. Krym pričlenili pre jeho spojenie z územím Ukrajiny - teda šlo o praktický dôvod. Nikto netušil, že sa sovietsky Mordor rozpadne.Skrýt celý příspěvek

  • Verdon
    13:58 10.06.2022

    Přijde mi zvláštní, že oficiální představitelé Ukrajiny hlasitě vyhlašují, že jim došla munice do děl. Tady o tom referují na Topwaru ...Zobrazit celý příspěvek

    Přijde mi zvláštní, že oficiální představitelé Ukrajiny hlasitě vyhlašují, že jim došla munice do děl. Tady o tom referují na Topwaru
    https://topwar.ru/197564-preds...
    ale říkal to i Arestovič a Butuzov.
    Chápu, že to může být pravda, ale proboha proč to oficiálně vytrubovat do světa? Odpovědi se nabízejí dvě a mohou platit současně. Jednak jde o to vybudit k aktivitě spojence a druhak to může být operativně taktická informace, která má Rusy uchlácholit a ponoukat k žádoucí aktivitě, protože to není tak docela pravda.
    Třetí možnost?Skrýt celý příspěvek

    • Toomk
      14:02 10.06.2022

      Třeba jako tlak na partnery, aby se zlepšili dodávky, přijde mi, že sousta lidí podlehlo pocitu, že už to dlouho rusáci nevydrží a ukrajinci už to dají sami ale tak to určitě není ...Zobrazit celý příspěvek

      Třeba jako tlak na partnery, aby se zlepšili dodávky, přijde mi, že sousta lidí podlehlo pocitu, že už to dlouho rusáci nevydrží a ukrajinci už to dají sami ale tak to určitě není a je potřeba pořádná podpora.Skrýt celý příspěvek

    • GlobeElement007
      14:16 10.06.2022

      Pokud je to pravda, nechápu, proč by to měli sdělit nepříteli. Pochopil bych, kdyby to řekli představitelům západních zemí. Pokud to není pravda, bral bych to jako taktiku, kdy ...Zobrazit celý příspěvek

      Pokud je to pravda, nechápu, proč by to měli sdělit nepříteli. Pochopil bych, kdyby to řekli představitelům západních zemí.

      Pokud to není pravda, bral bych to jako taktiku, kdy vybudit nepřítele k intenzivnějšímu spotřebovávání vlastní munice ve snaze dorazit špatně zásobenou ukrajinskou armádu může ruské dělostřelce v krátké době připravit o střelivo. A nebo rusáky ponouknout k ukvapenému útoku s vírou, že po nich Ukrajina už nemá čím střílet.

      Ale je samozřejmě možné, že politici Ukrajiny věc nedomysleli a ve snaze přesvědčit západ k větším dodávkám prozradili vlastní slabost Rusku.

      Ta zpravodajská hra se dostala do stádia á la Total recall. Lžu, že lžu, že lžu, že jsem lhal.Skrýt celý příspěvek

      • Cimbi
        20:03 10.06.2022

        Tohle bude promyšlené. Vidím to na kombinaci bodu 1 a 2. BTW uvědomujete si, jaký vliv to může a bude mít na morálku vlastních? Ale je fakt, že už tak týden nebo dva se na ...Zobrazit celý příspěvek

        Tohle bude promyšlené. Vidím to na kombinaci bodu 1 a 2.

        BTW uvědomujete si, jaký vliv to může a bude mít na morálku vlastních?

        Ale je fakt, že už tak týden nebo dva se na Twitteru a jinde objevují posty nespokojených dělostřelců, že nemají munici...

        Podle mě je to finta - takový "Ústup od Severodoněcku díl druhý".Skrýt celý příspěvek

    • LAMP
      15:19 10.06.2022

      Nepřítel samozřejmě všechny takové informace už má.

      Nepřítel samozřejmě všechny takové informace už má.

    • Jirosi
      15:33 10.06.2022

      Asi se Rusům přestalo chtít útočit, tak je potřeba jim trošku vlít krev do žil.

      Asi se Rusům přestalo chtít útočit, tak je potřeba jim trošku vlít krev do žil.

    • samoempire
      17:30 10.06.2022

      Myslím, že je na čase si vzít z toho ponaučení pro nás. Kolik že to máme zásobu 155 mm munice? A nepište mi prosím, že ještě nemáme děla. Pokud něco, tak zásoby jsme mali začít ...Zobrazit celý příspěvek

      Myslím, že je na čase si vzít z toho ponaučení pro nás. Kolik že to máme zásobu 155 mm munice? A nepište mi prosím, že ještě nemáme děla. Pokud něco, tak zásoby jsme mali začít dělat před léty...Skrýt celý příspěvek

    • liberal shark
      18:41 10.06.2022

      Mistr Sun pravil: "Jsi-li silný, predstirej slabost".

      Mistr Sun pravil: "Jsi-li silný, predstirej slabost".

  • Karol.Melichercik
    13:45 10.06.2022

    No blizi sa opatovne stretnutie (zrejme Ramstein) kde sa bude dohadovat co kto posle. Dufam ze neostane pri sluboch ale zacina sa diat to co uz tu niekto naznacil ze to vyzera ...Zobrazit celý příspěvek

    No blizi sa opatovne stretnutie (zrejme Ramstein) kde sa bude dohadovat co kto posle. Dufam ze neostane pri sluboch ale zacina sa diat to co uz tu niekto naznacil ze to vyzera akoby ta podpora klesala ale pravda bude asi niekde uprostred.

    Fini prisli s dalsim balikom, ale nebudu hovorit, co, kde pojde a kedy. "Fínsko neopustí Ukrajinu a Ukrajincov. Budeme naďalej pomáhať a posielame nový obranný balík," povedal fínsky minister obrany Antti Kaikkonen.
    https://korrespondent.net/ukra...

    USA vraj poslu nejake dalsie clny ale to tu uz bolo aj v maji a aprili
    https://twitter.com/ukraine_ma...

    https://www.reuters.com/world/...

    https://www.fedscoop.com/myste... Skrýt celý příspěvek

  • greenBelt
    13:31 10.06.2022

    Sympaticka iniciativa. Zítra to odtajníme. Dolet je 200 kilometrů. Vzletová váha 27 kilogramů. Váha nákladu 8 kg. Rozpětí křídel 3,3 metru. Kompletně vyrobeno v ...Zobrazit celý příspěvek

    Sympaticka iniciativa.

    Zítra to odtajníme. Dolet je 200 kilometrů. Vzletová váha 27 kilogramů. Váha nákladu 8 kg. Rozpětí křídel 3,3 metru. Kompletně vyrobeno v Česku.

    https://twitter.com/darputinov... Skrýt celý příspěvek

    • leir
      16:04 10.06.2022

      A kolik jich bude?

      A kolik jich bude?

      • Cimbi
        20:07 10.06.2022

        To se dozvíme časem. Pokud dali do kupy linku s přípravkama apod., tak to bude třeba 10 ks za směnu, pokud se jim povedlo část výroby automatizovat, tak za směnu třela 30-40 ...Zobrazit celý příspěvek

        To se dozvíme časem.

        Pokud dali do kupy linku s přípravkama apod., tak to bude třeba 10 ks za směnu, pokud se jim povedlo část výroby automatizovat, tak za směnu třela 30-40 ks

        já jsem ale zasra*ej optimista ;-)Skrýt celý příspěvek

  • Atomas
    13:30 10.06.2022

    Rusové platí 12% ročně z držby západních měn v bankách...

    https://www.kp.ru/daily/27403/...

    Rusové platí 12% ročně z držby západních měn v bankách...

    https://www.kp.ru/daily/27403/...

    • GlobeElement007
      13:33 10.06.2022

      Tak zvaný žravý účet.

      A taky to vysvětluje tu nulovou inflaci.

      Tak zvaný žravý účet.

      A taky to vysvětluje tu nulovou inflaci.

    • greenBelt
      14:28 10.06.2022

      Ted mi to už je jasné., heuréka. Nešlo mi do hlavy jaké poplatky za západní měnu. Domácím se to moc líbí, tak to prý studují. Centrální banka studuje zákonnost zavedení provizí ...Zobrazit celý příspěvek

      Ted mi to už je jasné., heuréka. Nešlo mi do hlavy jaké poplatky za západní měnu.

      Domácím se to moc líbí, tak to prý studují.
      Centrální banka studuje zákonnost zavedení provizí na účtech v cizí měně v bankách
      https://tass.ru/ekonomika/1487... Skrýt celý příspěvek

      • samoempire
        17:31 10.06.2022

        Tady jde o opatření proti odlivu mozku.

        Tady jde o opatření proti odlivu mozku.

  • Atomas
    13:26 10.06.2022

    Sankce Rusy obohacují: Nyní existuje nedostatek aut, prodeje klesly 6x... Z článku: - okleštěnou Ladu Granta nelze nyní uvést na trh do prodeje, protože je nebezpečná... - ...Zobrazit celý příspěvek

    Sankce Rusy obohacují: Nyní existuje nedostatek aut, prodeje klesly 6x...
    Z článku:
    - okleštěnou Ladu Granta nelze nyní uvést na trh do prodeje, protože je nebezpečná...
    - alternativy k prodeji neexistují
    - paralelní dovozy jsou nereálné pro dovozce (administrativně), reálné pouze pro fyzické osoby... nelze uplatnit DPH, pro firmy tudíž neekonomické...
    - Čína není řešení - za květen dovezeno pouze 2200 vozidel
    - při dovozu auta z Běloruska, nebo Kazachstánu jsou náklady na zprovoznění auta v Rusku cca 250 000 rublů...
    - náhradní díly nelze dovážet prostřednictvím paralelního dovozu z důvodu certifikace, kterou západní automobilky nevydají...

    https://www.kp.ru/daily/27404/... Skrýt celý příspěvek

    • Miroslav
      13:32 10.06.2022

      Tak takto to Rusi myslia keď tvrdia, že ,,Net analoga"

      Tak takto to Rusi myslia keď tvrdia, že ,,Net analoga"

      • GlobeElement007
        14:18 10.06.2022

        Spíš "nět digitala", ne?

        Spíš "nět digitala", ne?

      • Poly
        14:26 10.06.2022

        Vracejí se ke kořenům. Zase tam budou jezdit Nivy, Samary, 110,... No není to retro idylka?

        Vracejí se ke kořenům. Zase tam budou jezdit Nivy, Samary, 110,... No není to retro idylka?

        • Miroslav
          14:49 10.06.2022

          Veď Vladimír Vladimirovič žiadal aby sa všetko vrátilo do stavu z roku 1997. Myslím, že sa mi to podarilo aj s náskokom, nakoľko sa Rusko vrátilo až do roku 1987

          Veď Vladimír Vladimirovič žiadal aby sa všetko vrátilo do stavu z roku 1997. Myslím, že sa mi to podarilo aj s náskokom, nakoľko sa Rusko vrátilo až do roku 1987

        • Ján Paliga
          17:24 10.06.2022

          A čoskoro zostane len tačanka a ruská trojka.

          A čoskoro zostane len tačanka a ruská trojka.

  • faraonamumu
    13:18 10.06.2022

    Mám dotaz: Poslalo už Rumunsko nějaké těžké zbraně na Ukrajinu? Protože podle Wiki má spoustu sovětské techniky která má být nahrazena novější technikou - např. BTR atd..

    Mám dotaz: Poslalo už Rumunsko nějaké těžké zbraně na Ukrajinu? Protože podle Wiki má spoustu sovětské techniky která má být nahrazena novější technikou - např. BTR atd..

    • Upgrade
      13:49 10.06.2022

      Rumuni maju doma zakonom zakazane vyvazat zbrane do konfliktov. Mali to menit ale neviem ako to pokrocilo.

      Rumuni maju doma zakonom zakazane vyvazat zbrane do konfliktov. Mali to menit ale neviem ako to pokrocilo.

  • otecko
    13:17 10.06.2022

    AČR na svých stránkách píše, že letos naposled je na cvičení Tigger meet s Mi 24, a že se těší na nové Vipery a Venomy, tak doufám, že do švestek budou Mily na Ukrajině, tak je ...Zobrazit celý příspěvek

    AČR na svých stránkách píše, že letos naposled je na cvičení Tigger meet s Mi 24, a že se těší na nové Vipery a Venomy, tak doufám, že do švestek budou Mily na Ukrajině, tak je jich třeba jako soli!

    https://www.facebook.com/Armad... Skrýt celý příspěvek

    • JP--
      15:57 10.06.2022

      Tiger meet byl 9.5.2022 -20.5.2022 a Mi-24 jsem už dost dlouho ve vzduchu neviděl.

      Tiger meet byl 9.5.2022 -20.5.2022 a Mi-24 jsem už dost dlouho ve vzduchu neviděl.

      • liberal shark
        18:44 10.06.2022

        Koncem května v Holešovicích proletěly hned tři.

        Koncem května v Holešovicích proletěly hned tři.

        • Cimbi
          20:10 10.06.2022

          Defilé na rozloučenou? ;-)

          Defilé na rozloučenou? ;-)

  • jj284b
    12:59 10.06.2022

    https://twitter.com/v_stus/sta...

    Ukrajinci vraj bojuju na okrajoch Snihurivky:

    https://twitter.com/v_stus/sta...

    Ukrajinci vraj bojuju na okrajoch Snihurivky:

    • GlobeElement007
      13:03 10.06.2022

      Mapa ukazuje západní okraj jako Ukrajinský od začátku. Takže to bude pravda, ale už dlouho.

      Mapa ukazuje západní okraj jako Ukrajinský od začátku. Takže to bude pravda, ale už dlouho.

    • Tino
      13:27 10.06.2022

      vcera tweet od ua typka zial teraz si uz nespomeniem ako sa vola neskor mozem poslat link a tam tvrdil ze uz sa ua tlacia k snihurivke pomaly

      vcera tweet od ua typka zial teraz si uz nespomeniem ako sa vola neskor mozem poslat link a tam tvrdil ze uz sa ua tlacia k snihurivke pomaly

Načítám diskuzi...