VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • StatusQuo
    21:18 06.09.2022

    https://twitter.com/nevedimka1... Tady je to slavné video o Ukrajinském útoku na Enerhodar neustříhnuté. Ten zpropadenej mrtvej Ukrajinskej rozvědčík ...Zobrazit celý příspěvek

    https://twitter.com/nevedimka1...

    Tady je to slavné video o Ukrajinském útoku na Enerhodar neustříhnuté. Ten zpropadenej mrtvej Ukrajinskej rozvědčík si jen tak vstane a odejde. To je práce těch biolaboratoří kde vymysleli covid a mutantní zombie vojáky.Skrýt celý příspěvek

    • peal
      23:22 06.09.2022

      Tohle bych strašně rád viděl na topwaru. Ale teď vážně, jak jim nesestříhané video mohlo leaknout ven?

      Tohle bych strašně rád viděl na topwaru. Ale teď vážně, jak jim nesestříhané video mohlo leaknout ven?

      • Ján Paliga
        08:24 07.09.2022

        Možno práca šikovných rúk a hláv - nadáva sa im hackeri ...

        Možno práca šikovných rúk a hláv - nadáva sa im hackeri ...

  • lipican
    20:52 06.09.2022

    Článok na Topwar o sucastnej ukrajinskej ofenzíve. Prejdite si komentáre :) celkom sú smutní ...Zobrazit celý příspěvek

    Článok na Topwar o sucastnej ukrajinskej ofenzíve. Prejdite si komentáre :) celkom sú smutní https://topwar.ru/201398-podry... Skrýt celý příspěvek

    • StatusQuo
      21:04 06.09.2022

      Na můj vkus jsou ještě smutní málo.

      Na můj vkus jsou ještě smutní málo.

      • Excelent
        21:29 06.09.2022

        No na to, že ti co mají mozek v něm momentálně mají litr vodky a ti co blábolí o konečném vítězství jen půl litru to smutně už vynívá :-)

        No na to, že ti co mají mozek v něm momentálně mají litr vodky a ti co blábolí o konečném vítězství jen půl litru to smutně už vynívá :-)

      • Conquer
        21:44 06.09.2022

        Zda sa, ze to ide podla Kubler-Ross teorii 5 fazi smutku. Este su stale v 1. faze:
        1. Odmietnutie
        2. Hnev
        3. Vyjednavanie
        4. Depresia
        5. Zmierenie

        Zda sa, ze to ide podla Kubler-Ross teorii 5 fazi smutku. Este su stale v 1. faze:
        1. Odmietnutie
        2. Hnev
        3. Vyjednavanie
        4. Depresia
        5. Zmierenie

        • alter01
          22:17 06.09.2022

          6. V obchodoch nie je cukor , všetko premenili na samohonku .

          6. V obchodoch nie je cukor , všetko premenili na samohonku .

          • liberal shark
            08:10 07.09.2022

            Na kilo cukru, kilo ... :-)

            Na kilo cukru, kilo ... :-)

    • Verdon
      21:11 06.09.2022

      Nick Altman tam podporuje myšlenku, že útok na Izjum je promyšlená past ruského velení. Píše: Jsem bývalý důstojník československé a české armády. Harald to napsal velmi jasně. ...Zobrazit celý příspěvek

      Nick Altman tam podporuje myšlenku, že útok na Izjum je promyšlená past ruského velení. Píše: Jsem bývalý důstojník československé a české armády. Harald to napsal velmi jasně. Víte, probíhá psychologická válka a přátelé, tady to prostě nejde. V boji jste stateční, ale vaše propaganda je špatná.Skrýt celý příspěvek

      • sgaba
        22:36 06.09.2022

        Známá firma.

        Známá firma.

        • Ján Paliga
          08:25 07.09.2022

          Presne tak. Altman je riadne číslo... :)

          Presne tak. Altman je riadne číslo... :)

    • razorback
      21:31 06.09.2022

      Ti tam jedou dobry bomby.. nick Carlos Sala (automaticky preklad): "Neobviňujte armádu. Mohou za to ti, kteří řekli, že Ukrajinci se vzdají bez boje. Rozvědka oklamala armádu, ...Zobrazit celý příspěvek

      Ti tam jedou dobry bomby.. nick Carlos Sala (automaticky preklad): "Neobviňujte armádu. Mohou za to ti, kteří řekli, že Ukrajinci se vzdají bez boje. Rozvědka oklamala armádu, oklamala prezidenta. Kdo měl na starosti? Musí to dát před zeď. Pátá kolona infiltrovala inteligenci. Řekli prezidentovi a armádě a rozvědce, že Rusy přivítají dorty a květinami. Můžete mluvit o zradě inteligence. Potřebujeme čistku Stalinova typu, abychom očistili tajné služby."Skrýt celý příspěvek

      • Poly
        22:39 06.09.2022

        Rozvědka možná oklamala armádu. Ale ta je stejně na hovno, takže je to vlastně jedno.

        Rozvědka možná oklamala armádu. Ale ta je stejně na hovno, takže je to vlastně jedno.

      • LAMP
        00:59 07.09.2022

        Tohle je ale nejspíš pravda. Hned na začátku války tady někdo odkazoval na velice zajímavou analýzu od nějakého ukrajinského novináře, rozebírající jak ruské tajné služby a jejich ...Zobrazit celý příspěvek

        Tohle je ale nejspíš pravda. Hned na začátku války tady někdo odkazoval na velice zajímavou analýzu od nějakého ukrajinského novináře, rozebírající jak ruské tajné služby a jejich kolaborantské organizace v zahraničí rozkrádaly peníze určené na ovlivňování veřejného názoru a zpět posílaly absurdní reporty o tom, jak budou Ukrajinci vítat ruskou armádu jako osvoboditele od kyjevské vlády.Skrýt celý příspěvek

        • Jirosi
          06:40 07.09.2022

          Tak i v ČR máme čerstvou zkušenost. Včera prohlásil(prosekl) Tomio, že demonstraci pro 70tis lidi organizovalo 100tis lidi, které premiér svým výrokem o organizátorech urazil. ...Zobrazit celý příspěvek

          Tak i v ČR máme čerstvou zkušenost.
          Včera prohlásil(prosekl) Tomio, že demonstraci pro 70tis lidi organizovalo 100tis lidi, které premiér svým výrokem o organizátorech urazil.
          Všichni tušíme, že to číslo je nesmysl. Ale když poslal do Moskvy faktury na ten počet, tak se ho musí držet, nebo chodit jen do místnosti v přízemí/bez oken.Skrýt celý příspěvek

          • Ján Paliga
            08:36 07.09.2022

            Tomio Okamura: Umení vládnout, strana 87... Písal tam o tom, ako Rusko ovláda svet ropou a plynom a nenechal na Rusku suchú nitku... A dnes? :)

            Tomio Okamura: Umení vládnout, strana 87... Písal tam o tom, ako Rusko ovláda svet ropou a plynom a nenechal na Rusku suchú nitku... A dnes? :)

      • liberal shark
        08:12 07.09.2022

        Jasně, nejlepší řešení je vyvraždit inteligenci, v minulosti se to mnohokrát nepovedlo, ale tentokrát to určitě pomůže :-)).

        Jasně, nejlepší řešení je vyvraždit inteligenci, v minulosti se to mnohokrát nepovedlo, ale tentokrát to určitě pomůže :-)).

        • LAMP
          17:00 07.09.2022

          To je špatnej překlad, mělo bejt rozvědka (v angličtině intelligence).

          To je špatnej překlad, mělo bejt rozvědka (v angličtině intelligence).

    • daril
      21:32 06.09.2022

      tohle je dobrý koment :) Carlos Sala Dnes, 21:13 +9 Neobviňujte armádu. Na vině jsou ti, kteří říkali, že se Ukrajinci vzdají bez boje. Zpravodajské služby oklamaly armádu, ...Zobrazit celý příspěvek

      tohle je dobrý koment :)

      Carlos Sala
      Dnes, 21:13

      +9
      Neobviňujte armádu. Na vině jsou ti, kteří říkali, že se Ukrajinci vzdají bez boje. Zpravodajské služby oklamaly armádu, oklamaly prezidenta. Kdo to měl na starosti? Musí to dát před zeď. Pátá kolona pronikla do průzkumu. Řekli prezidentovi, armádě a rozvědce, že rusy pozdraví koláči a květinami. Můžete mluvit o zradě inteligence. K vyčištění zvláštních služeb je zapotřebí čistka stalinistického typuSkrýt celý příspěvek

    • Poly
      22:37 06.09.2022

      To je tak krásné jak si pořád lžou do kapsy.

      To je tak krásné jak si pořád lžou do kapsy.

    • liberal shark
      08:20 07.09.2022

      Koukám, že soudruzi z FSB dostali nové notičky, a začali se vydávat za "bývalé důstojníky DE, CZ a BG armády". Ostatní komentující je vrací zpět do reality.

      Koukám, že soudruzi z FSB dostali nové notičky, a začali se vydávat za "bývalé důstojníky DE, CZ a BG armády". Ostatní komentující je vrací zpět do reality.

  • Tino
    20:24 06.09.2022

    ..

    ..

    • StatusQuo
      20:28 06.09.2022

      to skoro vypadá jako nějaká Airsoft akce

      to skoro vypadá jako nějaká Airsoft akce

    • 3ngelchen
      20:30 06.09.2022

      i v komentech u toho tweetu máš uvedeno, že je to z airsoft akce...

      i v komentech u toho tweetu máš uvedeno, že je to z airsoft akce...

    • Tino
      20:41 06.09.2022

      tak moja moja chyba mazem

      tak moja moja chyba mazem

  • dusan1
    20:17 06.09.2022

    Tá "derusifikácia" Európy vďaka Rusom postupuje omnoho rýchlejšie ako tvrdili i tí najväčší optimisti ... Samozrejme nie je to zadarmo ... a nerobme si ilúzie .... budeme ...Zobrazit celý příspěvek

    Tá "derusifikácia" Európy vďaka Rusom postupuje omnoho rýchlejšie ako tvrdili i tí najväčší optimisti ...

    Samozrejme nie je to zadarmo ... a nerobme si ilúzie .... budeme chudobnejší .

    Ale rátam, že po zime (hádam slabej) by sa už mala situácia pomerne rýchlo normalizovať.

    Paradoxne si Rusko samo kope hrob, lebo čím viac Rusko narobí európskej ekonomike problémy tým viac následná recesia spätne postihne Rusko cez nízke ceny plynu a energie ... resp. nižšie ... že sa vrátia späť na to môžeme zabudnúť, lebo vojna nie je jediný zdroj zvyšovania cien.

    Už ropa sa "znormalizovala" tak, že OPEC s Ruskom už znižovali ťažbu .. ale to rátam bude mať krátkodobý efekt a ak to niekoho hlavne poteší tak to sú hlavne americkí ťažiari.Skrýt celý příspěvek

    • sgaba
      20:21 06.09.2022

      ,,že sa vrátia späť na to môžeme zabudnúť"
      Po rozpadu Ruské federace bude ropa a plyn téměř zadarmo. A bude to už dost brzy.

      ,,že sa vrátia späť na to môžeme zabudnúť"
      Po rozpadu Ruské federace bude ropa a plyn téměř zadarmo. A bude to už dost brzy.

      • Cimbi
        20:52 06.09.2022

        Bohužel příliš optimistické... Ale hezké by to bylo

        Bohužel příliš optimistické... Ale hezké by to bylo

        • sgaba
          21:30 06.09.2022

          To, že by Ukrajuna byl schopna vzdorovat Rusku, (a dnes to i vypadá že ho i vojensky porazí) vypadalo pro mnoho lidí nejen optimisticky. Realita se ale ukázala. Já jsem o ...Zobrazit celý příspěvek

          To, že by Ukrajuna byl schopna vzdorovat Rusku, (a dnes to i vypadá že ho i vojensky porazí) vypadalo pro mnoho lidí nejen optimisticky. Realita se ale ukázala. Já jsem o Ukrajině nikdy nepochyboval, ani o navrácení Krymu, a dnes nepochybuji o (brzkém) rozpadu Ruska.Skrýt celý příspěvek

        • alter01
          21:46 06.09.2022

          Prečo optimistické? Ťaží sa ropa a plym v okolí Moskvy , alebo Leningradu , ke´d tam plynú všetky zisky . Periféria Ruska kde sa ropa a plyn ťažia nemá z toho skoro nič! Ale má ...Zobrazit celý příspěvek

          Prečo optimistické?
          Ťaží sa ropa a plym v okolí Moskvy , alebo Leningradu , ke´d tam plynú všetky zisky .
          Periféria Ruska kde sa ropa a plyn ťažia nemá z toho skoro nič! Ale má , má zdevastovanú prírodu , miliardové škody .
          Ako rusi chránia prírodu sme sa presvedčili , Keď od nás odtiahli ruské hordy po 20 ročnej okupácii. Do dnes ich naprávame!Skrýt celý příspěvek

      • Misonek 76
        21:18 06.09.2022

        Nevim jestli rozpad Ruska by byl pro svet to nejlepsi. Dovedete si predstavit Kadyrova s odpalovacim klicem na par silech?

        Nevim jestli rozpad Ruska by byl pro svet to nejlepsi. Dovedete si predstavit Kadyrova s odpalovacim klicem na par silech?

        • sgaba
          21:23 06.09.2022

          Kde by ho zrovna on vzal?

          Kde by ho zrovna on vzal?

        • fants48
          22:59 06.09.2022

          Kadyrow to "czarny", nie ma szans żeby się zbytnio wybił poza Kaukaz...

          Kadyrow to "czarny", nie ma szans żeby się zbytnio wybił poza Kaukaz...

        • LAMP
          01:00 07.09.2022

          Rozpad Ruska rozhodně žádná západní velmoc chtít nebude a nebude podporovat.

          Rozpad Ruska rozhodně žádná západní velmoc chtít nebude a nebude podporovat.

          • liberal shark
            08:22 07.09.2022

            Taky myslím, že následná nestabilita by byla příliš nebezpečná pro všechny, včetně velmocí.

            Taky myslím, že následná nestabilita by byla příliš nebezpečná pro všechny, včetně velmocí.

    • Sova
      20:26 06.09.2022

      "ale to rátam bude mať krátkodobý efekt " - z rychlých zpráv ČT24 v čase 19:05 : "Cena ropy Brent po dvoudenním růstu klesá. Na trh se vrátily obavy ze slabší poptávky a dalšího ...Zobrazit celý příspěvek

      "ale to rátam bude mať krátkodobý efekt " - z rychlých zpráv ČT24 v čase 19:05 :
      "Cena ropy Brent po dvoudenním růstu klesá. Na trh se vrátily obavy ze slabší poptávky a dalšího zvyšování úrokových sazeb. Ty převážily nad prvním snížením těžby skupinou OPEC+ od roku 2020. Kolem 18:05 SELČ cena severomořské ropy Brent klesala o 2,1 procenta na 93,75 dolaru za barel. "Skrýt celý příspěvek

      • Cimbi
        20:53 06.09.2022

        Se divim, že OPEC ještě Rusy nehodila přes palubu taky

        Se divim, že OPEC ještě Rusy nehodila přes palubu taky

        • Sova
          21:01 06.09.2022

          Proč by měli? Udržení ceny ropy nad určitou úrovní je jejich společný zájem.

          Proč by měli? Udržení ceny ropy nad určitou úrovní je jejich společný zájem.

      • razorback
        21:40 06.09.2022

        Jestli skutecne praskne ta cinska nemovitostni bublina, tak pujde celej svet do recese a s tim dolu poleti cena ropy, plynu, elektriny, uhli... Trpet budeme vsichni, ale pro rusko ...Zobrazit celý příspěvek

        Jestli skutecne praskne ta cinska nemovitostni bublina, tak pujde celej svet do recese a s tim dolu poleti cena ropy, plynu, elektriny, uhli... Trpet budeme vsichni, ale pro rusko to bude myslim ekonomicky skutecne posledni hrebicek do rakve.Skrýt celý příspěvek

        • liberal shark
          08:23 07.09.2022

          Bude následovat velký návrat od globalizace k lokalizaci.

          Bude následovat velký návrat od globalizace k lokalizaci.

  • StatusQuo
    20:09 06.09.2022

    https://twitter.com/dim0kq/sta...

    Bude nějaké překvápko? :)

    https://twitter.com/dim0kq/sta...

    Bude nějaké překvápko? :)

    • Tino
      20:16 06.09.2022

      asi ze vacsia ofenziva izjum

      asi ze vacsia ofenziva izjum

    • liberal shark
      08:27 07.09.2022

      Melitopol ? Napřed odlákali rusáky do opotřebovávací pasti u Chersonu, pak ohrozili životně důležité zásobovací trasy na severovýchodě, a završí to úderem na komunikační střed, ...Zobrazit celý příspěvek

      Melitopol ? Napřed odlákali rusáky do opotřebovávací pasti u Chersonu, pak ohrozili životně důležité zásobovací trasy na severovýchodě, a završí to úderem na komunikační střed, který spojuje obě části okupovaných území. Prosté a elegantní :-).Skrýt celý příspěvek

  • bently
    19:59 06.09.2022

    Menší připomenutí: USA během 2. světové války za účelem podpory spojenců (zejména Británie, SSSR a zemí Commonwealthu) vyčlenily prostřednictvím Land-Lease Act celkem 50,1 mld. ...Zobrazit celý příspěvek

    Menší připomenutí: USA během 2. světové války za účelem podpory spojenců (zejména Británie, SSSR a zemí Commonwealthu) vyčlenily prostřednictvím Land-Lease Act celkem 50,1 mld. dolarů (ekvivalent 582 miliard dolarů v cenách roku 2020).

    Samotnému SSSR USA poskytly:

    · 400 tisíc džípů a nákladních aut;
    · 14 000 letadel a 13 000 tanků;
    · 107 tisíc tun bavlny;
    · 2,7 milionu tun ropných produktů;
    · 4,5 milionu tun potravin;
    · 15 milionů párů armádních bot a 1,5 milionu přikrývek;
    · 8 tisíc traktorů.

    Finančně připadala největší podpora v rámci Land-Lease Act na Velkou Británii a země Commonwealthu (31,4 mld. USD; ekvivalent 365 mld. USD v roce 2020) a právě Sovětský svaz (11,3 miliardy USD; ekvivalent 131 mld. USD v roce 2020).

    https://www.pravda.com.ua/arti...

    Tak si říkám, proč jsme se o tomhle na škole vůbec neučili... ;)Skrýt celý příspěvek

    • StatusQuo
      20:02 06.09.2022

      My taky ne a to jsem chodil do školy po revoluci.

      My taky ne a to jsem chodil do školy po revoluci.

    • IvnB
      20:08 06.09.2022

      Náš dejepis skončil 1.9.1939, viac sme nestihli. Boli sme matfyz trieda. Ale dejepisárka slepica. Takže “najprestížnejšie gymnázium” v Banskej Bystrici vypustí do sveta maturanta ...Zobrazit celý příspěvek

      Náš dejepis skončil 1.9.1939, viac sme nestihli. Boli sme matfyz trieda. Ale dejepisárka slepica. Takže “najprestížnejšie gymnázium” v Banskej Bystrici vypustí do sveta maturanta bez dejepisného vzdelania 1939 až 2000!Skrýt celý příspěvek

      • d_mm2288
        20:15 06.09.2022

        Ono to je ale pro učitele takhle často nejjednodušší - když moderní dějiny neproberu, tak k nim nemusím před třídou puberťáků zaujímat žádný hodnotový stanovisko.

        Ono to je ale pro učitele takhle často nejjednodušší - když moderní dějiny neproberu, tak k nim nemusím před třídou puberťáků zaujímat žádný hodnotový stanovisko.

        • liberal shark
          09:21 07.09.2022

          A žádný pan či soudruh ředitel mně nemůže propustit ...

          A žádný pan či soudruh ředitel mně nemůže propustit ...

      • ArthurHarris
        20:22 06.09.2022

        odporucam dostudovat tu, tato ucitelka je symposka: https://www.youtube.com/c/Deje...

        odporucam dostudovat tu, tato ucitelka je symposka: https://www.youtube.com/c/Deje...

      • liberal shark
        08:29 07.09.2022

        Náš dějepis skončil květnem 1945. Dál se to neučilo nikde a nikdy. Pro jistotu :-)).

        Náš dějepis skončil květnem 1945. Dál se to neučilo nikde a nikdy. Pro jistotu :-)).

    • Martin92
      20:08 06.09.2022

      celkem pěkně o tom píše Juraj Kumičák https://blog.sme.sk/jurajkumic... sice je to hodně antirus in WW2 takže občas nutno brát s rezervou, ale na reálných číslech to zřejmě stojí, ...Zobrazit celý příspěvek

      celkem pěkně o tom píše Juraj Kumičák https://blog.sme.sk/jurajkumic...
      sice je to hodně antirus in WW2 takže občas nutno brát s rezervou, ale na reálných číslech to zřejmě stojí, dokonce jsem zjistil, že slavné kaťuše byly postaveny na studenbakerech :). Nejvíc mi utkvěla v paměti myšlenka, že Rusko dodalo hlavně to čeho mělo nejvíc a čeho si nejméně vážilo ... asi nemusím zmiňovat co :) Je tu i celkem smutný je článek o přístupu k raněným v SSSR. Jinak těžko říct proč nás to neučili ... Já jsem už porevoluční dítě, ale i tak jsem měl na děják starší učitele, kteří si odučili své léty zažitá témata a tím měli na chleba vyděláno.Skrýt celý příspěvek

    • d_mm2288
      20:12 06.09.2022

      "107 tisíc tun bavlny" - myslím, že kdybychom spočítali všechny odpálený muničáky Rusů, tak бавовни už máme víc než za druhý světový.

      "107 tisíc tun bavlny" - myslím, že kdybychom spočítali všechny odpálený muničáky Rusů, tak бавовни už máme víc než za druhý světový.

    • Haklang
      20:31 06.09.2022

      Těch náklaďáků bylo víc než Německo vyrobilo za celou válku.

      Těch náklaďáků bylo víc než Německo vyrobilo za celou válku.

    • Stry128
      21:01 06.09.2022

      Nedodali jim i lokomotivy?

      Nedodali jim i lokomotivy?

      • Ján Paliga
        21:21 06.09.2022

        Lokomotívy, zariadenia pre fabriky, potraviny, benzín a kooopu iných tovarov.... Viac v seriáli - Ekonomická situace SSSR v průběhu 1941-42 a spojenecká pomoc Lend-Lease - ...Zobrazit celý příspěvek

        Lokomotívy, zariadenia pre fabriky, potraviny, benzín a kooopu iných tovarov....

        Viac v seriáli - Ekonomická situace SSSR v průběhu 1941-42 a spojenecká pomoc Lend-Lease - https://www.valka.cz/13329-Eko... Skrýt celý příspěvek

      • liberal shark
        08:32 07.09.2022

        Hlavně jim dodali know-how v mnoha oblastech, například organizace výroby v továrnách nebo řízení železničního provozu.

        Hlavně jim dodali know-how v mnoha oblastech, například organizace výroby v továrnách nebo řízení železničního provozu.

    • liberal shark
      08:30 07.09.2022

      Tady máte absolutně nejlepší přehled, který jsem kdy viděl:
      https://www.valka.cz/13329-Eko...

      Tady máte absolutně nejlepší přehled, který jsem kdy viděl:
      https://www.valka.cz/13329-Eko...

  • Mroz9
    19:27 06.09.2022

    Ukázka proč není vhodné střílet z SPG-9 ve vnitřních prostorech.
    https://9gag.com/gag/a0ZmB0X...

    Ukázka proč není vhodné střílet z SPG-9 ve vnitřních prostorech.
    https://9gag.com/gag/a0ZmB0X...

  • Cernysip
    19:22 06.09.2022

    Šestý spolupracovník okupačních úřadů na Ukrajině zemřel po pokusu o ...Zobrazit celý příspěvek

    Šestý spolupracovník okupačních úřadů na Ukrajině zemřel po pokusu o atentát
    https://www.moscowtimes.ru/202...
    Velitel okupované ruské armády Berdyansk Artem Bardin zemřel na zranění, která utrpěl v důsledku exploze jeho auta. Podle RIA Novosti k výbuchu došlo poblíž budovy vojensko-civilní správy vytvořené ruskou armádou.
    Velitel byl ve vážném stavu hospitalizován. Vladimir Rogov, člen hlavní rady proruské vojensko-civilní správy regionu Záporoží, řekl, že Bardin „měl amputaci nohou kvůli výbuchu, což je velmi vážný stav“, lékaři se mu snažili zachránit život. . V Bardinově autě podle něj explodovala munice.
    Auto, kde byl Bardin, shořelo. Poškozena byla také tři další civilní vozidla poblíž. Později došlo k druhému výbuchu v jižní části města.
    Bardin se stal šestým zaměstnancem okupačních úřadů na Ukrajině, který byl zabit při pokusu o atentát.
    24. června zemřel v Chersonu Ruskem jmenovaný vedoucí oddělení pro politiku mládeže a sport Dmitrij Savlučenko. Jeho auto explodovalo, když do něj nastoupil. Dne 6. srpna vypálila neznámá osoba několik výstřelů na zástupce vedoucího proruské administrativy Nové Kachovky Vitalye Guru, který měl na starosti sektor bydlení a komunálních služeb. Zemřel na následky zranění.
    23. srpna byl učiněn pokus o Igora Telegina, zástupce vedoucího odboru vnitřní politiky okupované Chersonské oblasti. K útoku byla použita podomácku vyrobená bomba.
    24. srpna v Michajlovce v Záporoží, okupované ruskými jednotkami, bylo vyhozeno do povětří auto, ve kterém se nacházel proruský šéf vesnice Ivan Sushko.
    26. srpna bylo v Berďansku vyhozeno do povětří auto, ve kterém se nacházel Alexander Kolesnikov, zástupce vedoucího dopravní policie proruské administrativy.
    S poraněním střepinami byl převezen do nemocnice, kde později zemřel.Skrýt celý příspěvek

    • Ričrd
      19:41 06.09.2022

      Pokud umřel, tak to není pokus o atentát.

      Pokud umřel, tak to není pokus o atentát.

    • d_mm2288
      19:58 06.09.2022

      To je dobře, Sláva Ukrajině.

      To je dobře, Sláva Ukrajině.

      • salatnik
        20:49 06.09.2022

        EÚ ma zle nastavené pravidlá. Ja by som tam dal možnosť vylúčiť člena. Kto sa má do nekonečna babrať s Maďarskom, navrhnúť hlasovať o vylúčení, nadpolovica hlasov, ide von a pokoj ...Zobrazit celý příspěvek

        EÚ ma zle nastavené pravidlá. Ja by som tam dal možnosť vylúčiť člena. Kto sa má do nekonečna babrať s Maďarskom, navrhnúť hlasovať o vylúčení, nadpolovica hlasov, ide von a pokoj s ním.Skrýt celý příspěvek

        • salatnik
          20:50 06.09.2022

          sorry, zle som príspevok do zlého vlákna a nemám možnosť ho vymazať :D hneď si dávam mínus

          sorry, zle som príspevok do zlého vlákna a nemám možnosť ho vymazať :D hneď si dávam mínus

        • d_mm2288
          21:30 06.09.2022

          Dle clanku 7 Smlouvy o EU muze Evropska rada pozastavit clenska prava nekteremu ze statu pro zavazne porusovani hodnot EU (viz cl. 2 SEU). Coz pokud se aplikuje, tak je to ...Zobrazit celý příspěvek

          Dle clanku 7 Smlouvy o EU muze Evropska rada pozastavit clenska prava nekteremu ze statu pro zavazne porusovani hodnot EU (viz cl. 2 SEU). Coz pokud se aplikuje, tak je to efektivne stejny jako nekoho vyloucit. Jedine, co je potreba, je jednomyslnost vsech ostatnich clenuSkrýt celý příspěvek

          • liberal shark
            08:33 07.09.2022

            Problém je v definici těch evropských hodnot :-))

            Problém je v definici těch evropských hodnot :-))

  • bently
    19:12 06.09.2022

    Maďarsko hrozí, že zabrání pokračování některých bloků sankcí EU proti Rusku, pokud Unie neodvolá osobní sankce proti třem ruským oligarchům. Účastníci jednání, kteří hovořili s ...Zobrazit celý příspěvek

    Maďarsko hrozí, že zabrání pokračování některých bloků sankcí EU proti Rusku, pokud Unie neodvolá osobní sankce proti třem ruským oligarchům.

    Účastníci jednání, kteří hovořili s novinářem z Radia Liberty pod podmínkou anonymity, uvedli, že Maďarsko usiluje o zrušení osobních sankcí proti oligarchům Alisheru Usmanovovi, Petru Avenovi a Viktoru Rashnikovovi.

    EU má brzy prodlužovat osobní sankce proti ruským elitám a představitelům Putinova režimu o dalších šest měsíců. Velvyslanci EU by měli o problému jednat 7. září, samotné prodloužení by mělo být dohodnuto do 15. září. Rozhodnutí musí být přijato jednomyslně.

    V seznamu sankcionovaných osob je aktuálně 1 217 fyzických a 108 právnických osob. Usmanov a Aven se do toho dostali se začátkem totální války Ruské federace proti Ukrajině a Rashnikov - v březnu.

    Budapešť podle zdrojů požaduje jejich vyškrtnutí ze seznamu. Maďarsko navíc usiluje o výjimky ze sankcí proti ruským bankám pro humanitární organizace.

    Účastníci jednání předpokládají, že Maďarsko tímto způsobem vyvíjí tlak na Brusel, aby popohnalo další důležité téma – schválení „covid“ balíčku evropských fondů pro Maďarsko, které se odkládá kvůli otázce Bruselu ohledně fungování právního státu v zemi.

    Novinář se obrátil na maďarskou vládu s žádostí o vyjádření, ale v době zveřejnění článku neobdržel žádnou odpověď.

    https://www.eurointegration.co... Skrýt celý příspěvek

    • peal
      19:23 06.09.2022

      Kromě toho že by měla EU nejdřív covid balíček zaříznout a nechat Maďary přijít s omluvou škemrat, tak proč zrovna toto tři? Čím jsou pro Maďary tak důležití?

      Kromě toho že by měla EU nejdřív covid balíček zaříznout a nechat Maďary přijít s omluvou škemrat, tak proč zrovna toto tři? Čím jsou pro Maďary tak důležití?

      • bently
        19:24 06.09.2022

        Dobrá otázka, na kterou asi jen tak nedostaneme odpověď.
        Vypadá to ale na klasické notičky z Kremlu a u Maďarska na plnohodnotné obsazení čestné pozice páté kolonky v EU.

        Dobrá otázka, na kterou asi jen tak nedostaneme odpověď.
        Vypadá to ale na klasické notičky z Kremlu a u Maďarska na plnohodnotné obsazení čestné pozice páté kolonky v EU.

      • ArthurHarris
        19:41 06.09.2022

        Alisher Usmanov - https://uk.news.yahoo.com/germ... vazby nie su jasne, zacinal v Gazprom, teraz ale je vlastnikom niekolkych ...Zobrazit celý příspěvek

        Alisher Usmanov - https://uk.news.yahoo.com/germ...
        vazby nie su jasne, zacinal v Gazprom, teraz ale je vlastnikom niekolkych kovospracujucich podnikov a bani, okrem toho je vlastnikom mobilneho operatora MegaFon a vytlacil Pavla Durova z VK... ale 150m za $600M jachtu si obvykle nedas stavat vo vnutrozemskom state, vsak?Skrýt celý příspěvek

      • ArthurHarris
        19:45 06.09.2022

        Petr Aven je znamy najme ako zberatel umenia... pravdepodobne bankar, ktory uklada peniaze ologarchov do umenia, opat len spekulacie, ale o tom ze miluje umenie a vlastni ho sa ...Zobrazit celý příspěvek

        Petr Aven je znamy najme ako zberatel umenia... pravdepodobne bankar, ktory uklada peniaze ologarchov do umenia, opat len spekulacie, ale o tom ze miluje umenie a vlastni ho sa vie: https://www.ft.com/content/f32... Skrýt celý příspěvek

        • peal
          19:59 06.09.2022

          Že v něčem jedou je jasné, ale nechápu proč Orbanovi stojí za to riskovat kvůli nim peníze z EU?

          Že v něčem jedou je jasné, ale nechápu proč Orbanovi stojí za to riskovat kvůli nim peníze z EU?

          • Ťuk
            20:11 06.09.2022

            Nebo riskuje russký plyn, pokud nebude spolupracovat

            Nebo riskuje russký plyn, pokud nebude spolupracovat

          • peal
            20:52 06.09.2022

            Pravda, to by dávalo smysl. Díky

            Pravda, to by dávalo smysl. Díky

          • Cimbi
            21:01 06.09.2022

            Má u nich uložené svoje. Do umění, řekl bych

            Má u nich uložené svoje. Do umění, řekl bych

          • Spalda
            09:13 07.09.2022

            Je to jen moje spekulace, ale... Vždy, v dobách studené valky, existoval komunikační kanál mezi SSSR a USA, který spolehlivě fungoval i v dobách největších krizí. Není možné že EU ...Zobrazit celý příspěvek

            Je to jen moje spekulace, ale... Vždy, v dobách studené valky, existoval komunikační kanál mezi SSSR a USA, který spolehlivě fungoval i v dobách největších krizí. Není možné že EU a NATO, udržují tenhle kanál přes Maďarsko? Navenek pochopitelně ne, ale diplomacie a politika je hodně o zálulisí, do kterého nevidíme. A i přes v současnosti jasný postoj je politikům jasné že jednou, stejně budou muset s RF nějak komunikovat. ( třeba v situaci kdy by v nějáké vzdálenější budoucnosti nějak, třeba i neoficialně mohli použít RF "proti Číně". ) ??Skrýt celý příspěvek

        • montecasino1
          20:42 06.09.2022

          s tými bankami a humanitárnymi organizáciami, je Orbán až tak sprostí, alebo drzí. Tak určite ma niekto presvedčí, že by účty týchto bánk boli využívané na "humanitárne operácie"

          s tými bankami a humanitárnymi organizáciami, je Orbán až tak sprostí, alebo drzí. Tak určite ma niekto presvedčí, že by účty týchto bánk boli využívané na "humanitárne operácie"

      • ArthurHarris
        19:55 06.09.2022

        Viktor Rashnikov, je zase vlastnik "Magnitogorskiy Metallurgicheskiy Kombinat" a hlavne u nas asi znamejsi hokejovy klub Metallurg Magnitogorsk

        Viktor Rashnikov, je zase vlastnik "Magnitogorskiy Metallurgicheskiy Kombinat" a hlavne u nas asi znamejsi hokejovy klub Metallurg Magnitogorsk

      • OZsemlye
        20:45 06.09.2022

        Ide o dokončenie Paks 2. Madari to nevedia dokončiť bez ruských firiem patriacich do portfólia týchto ľudi. Ešte jedna možnost, brutálne peniaze prislúbené ministrovi zahraničných ...Zobrazit celý příspěvek

        Ide o dokončenie Paks 2. Madari to nevedia dokončiť bez ruských firiem patriacich do portfólia týchto ľudi. Ešte jedna možnost, brutálne peniaze prislúbené ministrovi zahraničných vecí, Szíjjártovi. Ide o podobný biznis, keď pustili sekerového zabijáka za 7.4mill US spať do AzerbajdžanuSkrýt celý příspěvek

    • pepezdepa
      20:25 06.09.2022

      Nedat Maďarům ani cent a domluvit se za půl roku s novým, snad rozumnějším premiérem. Do té doby stejné sankce zavede každá země zvlášť...

      Nedat Maďarům ani cent a domluvit se za půl roku s novým, snad rozumnějším premiérem. Do té doby stejné sankce zavede každá země zvlášť...

    • Ján Paliga
      21:28 06.09.2022

      Ja by som pre zmenu pozastavil čerpanie fondov z EÚ pre Maďarsko až pokým neprebehne poriadny audit....

      Ja by som pre zmenu pozastavil čerpanie fondov z EÚ pre Maďarsko až pokým neprebehne poriadny audit....

      • liberal shark
        08:35 07.09.2022

        To byste musel zarazit čerpání všem členům, protože rozkrádání a zneužívání fondů EU je nejoblíbenější evropský sport :-)..

        To byste musel zarazit čerpání všem členům, protože rozkrádání a zneužívání fondů EU je nejoblíbenější evropský sport :-)..

  • bently
    19:04 06.09.2022

    Potvrzeno - o dalšího kolaboranta méně: ruští okupanti potvrdili smrt takzvaného „velitele“ okupovaného Berdjansku Artema Bardina, jehož auto bylo vyhozeno do povětří přímo v ...Zobrazit celý příspěvek

    Potvrzeno - o dalšího kolaboranta méně: ruští okupanti potvrdili smrt takzvaného „velitele“ okupovaného Berdjansku Artema Bardina, jehož auto bylo vyhozeno do povětří přímo v centru města v Záporožské oblasti.
    K výbuchu došlo 6. září, načež byl Bardin ve vážném stavu hospitalizován.

    https://www.pravda.com.ua/news... Skrýt celý příspěvek

  • nksh
    18:38 06.09.2022

    Česko už týden nedostává plyn z Ruska. Na pokrytí spotřeby zcela stačí dodávky z Norska a ...Zobrazit celý příspěvek

    Česko už týden nedostává plyn z Ruska. Na pokrytí spotřeby zcela stačí dodávky z Norska a zámoří

    https://ekonomickydenik.cz/ces... Skrýt celý příspěvek

    • Bravo78
      18:50 06.09.2022

      Pro srovnání Lukáš Kovanda ... Největší americká banka chystá přesun zaměstnanců z Frankfurtu do Londýna, bojí se zimních blackoutů v Německu. Stabilní dodávky ruského plynu v EU ...Zobrazit celý příspěvek

      Pro srovnání Lukáš Kovanda ... Největší americká banka chystá přesun zaměstnanců z Frankfurtu do Londýna, bojí se zimních blackoutů v Německu. Stabilní dodávky ruského plynu v EU má teď jen Maďarsko.
      https://www.kurzy.cz/zpravy/66... Skrýt celý příspěvek

      • Hetzer
        18:57 06.09.2022

        Kovanda je stejné neštěstí jako Carramba66 ..

        Kovanda je stejné neštěstí jako Carramba66 ..

      • IvnB
        19:29 06.09.2022

        Kovandu som minule stretol na Letnej a zaťal som pästi, aby som mu nevyhuboval. A to bolo len kvôli euru, to ešte neproklamoval tieto kraviny.

        Kovandu som minule stretol na Letnej a zaťal som pästi, aby som mu nevyhuboval. A to bolo len kvôli euru, to ešte neproklamoval tieto kraviny.

    • bently
      18:57 06.09.2022

      Cože?! Kde je ten armagedon hergot?!
      Rusům se musí nechat jedna věc. O co jsou slabší v reálu na frontě, o to více vyhrávají v informační válce a ovládání části davu. Bohužel.

      Cože?! Kde je ten armagedon hergot?!
      Rusům se musí nechat jedna věc. O co jsou slabší v reálu na frontě, o to více vyhrávají v informační válce a ovládání části davu. Bohužel.

      • sugpa
        23:26 06.09.2022

        Jsou to bezesporu vynikající lháři, na tom je desetilí postavena celá jejich politika a její vývoz, o tom není pochyb. Problém na naší, západní straně je úpadek schopnosti ...Zobrazit celý příspěvek

        Jsou to bezesporu vynikající lháři, na tom je desetilí postavena celá jejich politika a její vývoz, o tom není pochyb. Problém na naší, západní straně je úpadek schopnosti rozlišovat a rozpoznávat lež.Skrýt celý příspěvek

    • Vrata
      19:09 06.09.2022

      Bohuzel, neni tam, jestli je to dnesni denni (tj. letni) spotreba plynu, zimni spotreba nebo prumerna celorocni denni spotreba.

      Bohuzel, neni tam, jestli je to dnesni denni (tj. letni) spotreba plynu, zimni spotreba nebo prumerna celorocni denni spotreba.

      • Jirosi
        19:22 06.09.2022

        I kdyby to byla pouze letní spotřeba pořád je to lepší, než čím se tu pořád strasi.

        I kdyby to byla pouze letní spotřeba pořád je to lepší, než čím se tu pořád strasi.

      • Scotty
        19:32 06.09.2022

        Píše se tam o aktuálním stavu. To je evidentní.

        Píše se tam o aktuálním stavu. To je evidentní.

    • embe
      19:10 06.09.2022

      Že by něco vypli není na grafech vůbec znát. Plní se dál... Spíš více než méně oproti minulým letům...
      https://agsi.gie.eu/graphs/eu...

      Že by něco vypli není na grafech vůbec znát. Plní se dál... Spíš více než méně oproti minulým letům...
      https://agsi.gie.eu/graphs/eu...

  • Анатолий
    18:32 06.09.2022

    Zrada se dostala i do nového hudebního klipu, které rozšiřuje rusko, aby vystrašilo Evropu zimou. https://www.youtube.com/watch?... Básnička kterou zpívá Varvara ...Zobrazit celý příspěvek

    Zrada se dostala i do nového hudebního klipu, které rozšiřuje rusko, aby vystrašilo Evropu zimou.
    https://www.youtube.com/watch?...
    Básnička kterou zpívá Varvara Vizbor totiž v plném znění nese verše:
    Pláče dědeček Arbat,
    Pláče modré Rusko
    Proměníce se v listopad...
    https://youtu.be/FSjG3zVMhKc?t...
    Hm, možná to právě vysvětluje proč je v tomto klipu na 16sté sekundě vidět zasněžený Krasnojarsku místo nějakého Evropského města. (Виноградовский мост)
    Krasnojarsk je známý tím, že ho rusové dodnes nemůžou, „gazifikovat“ a ani neplánují do 2025 roku...
    https://www.sibdom.ru/news/161... Skrýt celý příspěvek

    • Hawk
      18:50 06.09.2022

      proč si ti hlupáci stále myslí, že jediný plyn na světě je na Sibiři??

      proč si ti hlupáci stále myslí, že jediný plyn na světě je na Sibiři??

      • bently
        18:58 06.09.2022

        Protože se o "ruském plynu" v médiích tlachá od rána do večera. Čumět od rána do večera na českou telku a nebýt sečtělý, informovaný a vzdělaný, myslel bych si to podobně.

        Protože se o "ruském plynu" v médiích tlachá od rána do večera. Čumět od rána do večera na českou telku a nebýt sečtělý, informovaný a vzdělaný, myslel bych si to podobně.

    • ante1891
      19:00 06.09.2022

      ...a proč ti idioti nedokážou nic udělat pořádně, no zaplať pánbůh za to!!

      ...a proč ti idioti nedokážou nic udělat pořádně, no zaplať pánbůh za to!!

  • Joker
    18:07 06.09.2022

    Zatím tomu nechci věřit, ale zpráva o tom, že Ukrajincům Amíci rozmluvili útok na severu nebyla vypuštěná bezdůvodně :)

    Zatím tomu nechci věřit, ale zpráva o tom, že Ukrajincům Amíci rozmluvili útok na severu nebyla vypuštěná bezdůvodně :)

    • IvnB
      18:25 06.09.2022

      Systém zabíjania komárov od Járy Cimrmana. Rusi teraz šíbujú všetkým, čo na fronte majú a nato satelity a analytici idú 24/7 a hľadajú nové ciele pre himarsy. Krása!

      Systém zabíjania komárov od Járy Cimrmana. Rusi teraz šíbujú všetkým, čo na fronte majú a nato satelity a analytici idú 24/7 a hľadajú nové ciele pre himarsy. Krása!

  • Robo
    18:02 06.09.2022

    Aˇť mi huba zkoprní , ale někdy musim souhlasit i s komunistou .

    https://twitter.com/DolejsJiri...

    Aˇť mi huba zkoprní , ale někdy musim souhlasit i s komunistou .

    https://twitter.com/DolejsJiri...

    • Pavel 1
      18:12 06.09.2022

      SPD, volný blok a podobné spolky opravdu žádnou "ultrapravicí" nejsou. Mimochode jeho soudruzi se účastnili.

      SPD, volný blok a podobné spolky opravdu žádnou "ultrapravicí" nejsou. Mimochode jeho soudruzi se účastnili.

      • StepRebel
        21:54 06.09.2022

        Jednim z nejvetsich uspechu komunistu je, ze presvedcili svet, ze nacismus/fasismus jsou pravicove zalezitosti.. coz je naprosty nesmysl, kdyz se podivate na tyto ideologie, tak ...Zobrazit celý příspěvek

        Jednim z nejvetsich uspechu komunistu je, ze presvedcili svet, ze nacismus/fasismus jsou pravicove zalezitosti.. coz je naprosty nesmysl, kdyz se podivate na tyto ideologie, tak zjistite, ze to je levice jako vysita..Skrýt celý příspěvek

        • LAMP
          01:04 07.09.2022

          Nacismus a fašismus hlásají rovnostářství? To jsou mi věci...

          Nacismus a fašismus hlásají rovnostářství? To jsou mi věci...

          • liberal shark
            08:37 07.09.2022

            Hlásaly kolektivismus, absolutní moc státu (třídy, rasy) nad individuálním občanem, stejně jako komunismus a maoismus. Proto všechny patří na levý okraj politického spektra. ...Zobrazit celý příspěvek

            Hlásaly kolektivismus, absolutní moc státu (třídy, rasy) nad individuálním občanem, stejně jako komunismus a maoismus. Proto všechny patří na levý okraj politického spektra. Protipólem socialismu není kapitalismus (ekonomický mechanismus přeměny aktiv v kapitál, který mimochodem funguje vždy a všude)), ale individualismus. Takto do sebe všechna fakta pěkně zapadnou a logické rozpory zmizí.Skrýt celý příspěvek

    • Hawk
      18:20 06.09.2022

      Skála a Konečníková jsou "ultrapravice" ??? Áha...
      Všichni z tribuny jsou ultralevice...

      Skála a Konečníková jsou "ultrapravice" ??? Áha...
      Všichni z tribuny jsou ultralevice...

      • ante1891
        18:55 06.09.2022

        V NSDAP byli taky všichni socialisti a říkali si soudruhu.

        V NSDAP byli taky všichni socialisti a říkali si soudruhu.

        • liberal shark
          08:39 07.09.2022

          Však také NSDAP byla ultralevicová partaj.

          Však také NSDAP byla ultralevicová partaj.

    • pepezdepa
      18:20 06.09.2022

      Dolejš je jeden z mála slušných komunistů, i když je to tak trochu protimluv.

      Dolejš je jeden z mála slušných komunistů, i když je to tak trochu protimluv.

      • havlluk
        18:37 06.09.2022

        Slušný komunista, pěkný oximorón.

        Slušný komunista, pěkný oximorón.

        • RobS
          19:17 06.09.2022

          Je to sice komunista, ale ne "stalinského" typu.

          Je to sice komunista, ale ne "stalinského" typu.

          • bently
            19:26 06.09.2022

            Ano, to je podobné argumentační "zlepšení" jako nechat si prostřelit "jenom" vlastní koleno namísto hlavy.

            Ano, to je podobné argumentační "zlepšení" jako nechat si prostřelit "jenom" vlastní koleno namísto hlavy.

          • havlluk
            20:01 06.09.2022

            ono je víc typů komunistů? :DDD myslím, že je to stejnej šmejd, jako všichni ostatní komouši.

            ono je víc typů komunistů? :DDD myslím, že je to stejnej šmejd, jako všichni ostatní komouši.

          • RobS
            20:15 06.09.2022

            Stejně jako je více typů demokratů. Prostě je někdy komanč menší zrůda než jiný komanč.

            Stejně jako je více typů demokratů. Prostě je někdy komanč menší zrůda než jiný komanč.

          • havlluk
            20:42 06.09.2022

            RobS: ale furt je to zrůda komouš :)

            RobS: ale furt je to zrůda komouš :)

    • sgaba
      19:46 06.09.2022

      Už zkameněla? Nedivil bych se.

      Už zkameněla? Nedivil bych se.

  • jj284b
    17:48 06.09.2022

    V Balaklyii je vraj na namesti uz Ukrajinsky tank:

    https://twitter.com/Bylbyleva/...

    V Balaklyii je vraj na namesti uz Ukrajinsky tank:

    https://twitter.com/Bylbyleva/...

    • Tino
      17:52 06.09.2022

      co je dolezite UA postupuju rychlo , ako keby ten odpor rus bol len symbolicky, ...viacmenej utekaju

      co je dolezite UA postupuju rychlo , ako keby ten odpor rus bol len symbolicky, ...viacmenej utekaju

      • StandaBlabol
        18:02 06.09.2022

        Bylo by pěkné, kdyby Rusové masově utíkali, ale spíš si myslím, že to bude podobný případ jako Ozerne za Severním Doncem. Rusové prostě nemají dost pěchoty, aby drželi souvislou ...Zobrazit celý příspěvek

        Bylo by pěkné, kdyby Rusové masově utíkali, ale spíš si myslím, že to bude podobný případ jako Ozerne za Severním Doncem. Rusové prostě nemají dost pěchoty, aby drželi souvislou frontovou linii. A Ukrajinci vpadnou tam, kde zjistí, že ruská pěchota chybí.Skrýt celý příspěvek

        • Tino
          18:47 06.09.2022

          takze utekaju, ake dovody maju na utek je ina vec , vzdy ked pride na to sa najde dovod...utek z dovodu nedostatku muzstva je takisto utek, ze sa stiahnu 10-15 km do tyla ich ...Zobrazit celý příspěvek

          takze utekaju, ake dovody maju na utek je ina vec , vzdy ked pride na to sa najde dovod...utek z dovodu nedostatku muzstva je takisto utek, ze sa stiahnu 10-15 km do tyla ich prolem neriesi...malo ich bude nadalej , resp vzdy im nieco niekde bude chybat ved presne o tom je tato ua ofenziva tlacit a tlacit, vsade kde su okienka a tie okienka su vsadeSkrýt celý příspěvek

    • Radovan
      18:39 06.09.2022

      To je dvojník Ivo Pešáka!

      To je dvojník Ivo Pešáka!

  • Robo
    17:31 06.09.2022

    Rusko už prohrálo, povzdechl si někdejší vůdce doněckých separatistů ...Zobrazit celý příspěvek

    Rusko už prohrálo, povzdechl si někdejší vůdce doněckých separatistů Girkin

    https://www.novinky.cz/clanek/... Skrýt celý příspěvek

  • Silver
    17:27 06.09.2022

    Vo Verbivke sa vraj UA dostali k veľkému muničnému skladu: https://twitter.com/WarMonitor... Asi to bude najskôr tento ...Zobrazit celý příspěvek

    Vo Verbivke sa vraj UA dostali k veľkému muničnému skladu:

    https://twitter.com/WarMonitor...

    Asi to bude najskôr tento sklad, ktorým sa chválili Rusi ešte v apríli:
    https://twitter.com/TrumpFix/s... Skrýt celý příspěvek

    • marint
      17:41 06.09.2022

      Ak hej tak total SUPER a este usetrili aj minimalne jeden Himars... :)

      Ak hej tak total SUPER a este usetrili aj minimalne jeden Himars... :)

    • StandaBlabol
      18:07 06.09.2022

      Postup na město Balakliya potvrzují i Rusové, i když jim zatím přiznávají jen západní část té Verbivky. Ráno ještě prohlašovali, že ukrajinský pokus o útok rozdrtilo ...Zobrazit celý příspěvek

      Postup na město Balakliya potvrzují i Rusové, i když jim zatím přiznávají jen západní část té Verbivky. Ráno ještě prohlašovali, že ukrajinský pokus o útok rozdrtilo dělostřelectvo, takže pád přiznat pád celé Balakleji jim bude dva nebo tři dny trvat. A taky zmiňují ukrajinský útok na Kodemu pod Bachmutem.

      https://topwar.ru/201392-vsu-p... Skrýt celý příspěvek

    • Maximus
      21:04 06.09.2022

      Dle informaci to je Balakliji dnes opravdu pro místní velmi těžké. Držím jim palce, ať ten protivný synantropní hmyz od nich vypadne co nejdříve.

      Dle informaci to je Balakliji dnes opravdu pro místní velmi těžké. Držím jim palce, ať ten protivný synantropní hmyz od nich vypadne co nejdříve.

  • Tecka
    17:23 06.09.2022

    I kolejny około wystawowy news. W październiku ma być złożone zamówienie na kolejne 16 sztuk blackhawk. Został także wysłany LOR na 64 sztuki śmigłowców szturmowych . Za ...Zobrazit celý příspěvek

    I kolejny około wystawowy news. W październiku ma być złożone zamówienie na kolejne 16 sztuk blackhawk. Został także wysłany LOR na 64 sztuki śmigłowców szturmowych .
    Za https://twitter.com/MiloszMaci... Skrýt celý příspěvek

    • liberal shark
      17:32 06.09.2022

      Bude to AH-64 nebo AH-1 ?

      Bude to AH-64 nebo AH-1 ?

      • Tecka
        17:35 06.09.2022

        Dobre pytanie ! Wojsko chce AH64 , ale po drodze jest jeszcze polityka i interesy.

        Dobre pytanie ! Wojsko chce AH64 , ale po drodze jest jeszcze polityka i interesy.

      • Scotty
        17:41 06.09.2022

        Vyžádají si nabídku na oba.

        Vyžádají si nabídku na oba.

        • Tecka
          17:51 06.09.2022

          Kupujemy wszystko i wszędzie ;)

          Kupujemy wszystko i wszędzie ;)

          • Hawk
            18:32 06.09.2022

            v této situaci je to nutné...

            v této situaci je to nutné...

          • liberal shark
            08:40 07.09.2022

            Máte pravdu, ono je to vlastně jedno :-). Protitankové střely se dají navěsit na oba typy.

            Máte pravdu, ono je to vlastně jedno :-). Protitankové střely se dají navěsit na oba typy.

  • Cernysip
    17:13 06.09.2022

    Indie oznámila svou připravenost přestat nakupovat ruskou ropu a koupit ...Zobrazit celý příspěvek

    Indie oznámila svou připravenost přestat nakupovat ruskou ropu a koupit íránskou
    https://www.moscowtimes.ru/202...
    Indie je připravena zvážit své připojení k cenovému stropu pro ruskou ropu, pokud budou dodávky zajištěny z alternativně – z Íránu nebo Venezuely. Listu Economic Times to sdělili indičtí představitelé obeznámení s postojem vlády k otázce ropy.
    Země G7 minulý týden dosáhly dohody o zavedení cenového limitu pro ropu z Ruska, nad který bude zakázáno pojistit její přepravu. Čína se odmítla připojit k tomuto mechanismu a jménem mluvčího ministerstva zahraničí Mao Ninga vyzvala k „dialogu“ o stabilizaci energetických trhů.
    Indie také odmítla delegaci amerických úředníků, která koncem srpna navštívila Dillí, s tím, že dohoda vyžaduje širší konsensus. Ale ve skutečnosti je postoj Indie takový, že „cenový strop“ je možný, pokud bude poskytnuta alternativa k ruským surovinám, vysvětlil jeden ze zdrojů ET.
    "Můžete mluvit o „strop“, pokud se na trh dostanou íránské nebo venezuelské dodávky,“ řekl. Připomínáme, že Rusko pohrozilo zastavením vývozu ropy do zemí, které se připojí k limitu jejích nákladů. Od začátku války na Ukrajině zvýšila Indie své nákupy ruské ropy 30krát, čímž zachránila ruské naftaře před bojkotem vyhlášeným evropskými klienty.
    Jestliže v lednu šlo na indický trh z Ruské federace jen 30 000 barelů denně, na začátku června dosáhly dodávky rekordních 840 000 barelů. V srpnu na pozadí návštěvy amerických představitelů, kteří naléhali na Indii, aby neporušovala sankce uvalené proti Rusku, začal export prudce klesat: na začátku měsíce to bylo 960 000 barelů denně, a minulý týden - pouze 540 tisíc (-44%).Skrýt celý příspěvek

    • jj284b
      17:25 06.09.2022

      Celkom sranda ze India takto vyskakuje... hlavne ak si uvedomime, ze oni tu ropu kupuju od rusov, spracuju, a potom ropne produkty vyvazaju do USA ktore je ich hlavny odberatel...

      Celkom sranda ze India takto vyskakuje... hlavne ak si uvedomime, ze oni tu ropu kupuju od rusov, spracuju, a potom ropne produkty vyvazaju do USA ktore je ich hlavny odberatel...

  • Silver
    17:10 06.09.2022

    Ruský "veliteľ" Berďanska Artem Bardin je vo veľmi vážnom stave v nemocnici po tom, čo jeho auto vyhodili do ...Zobrazit celý příspěvek

    Ruský "veliteľ" Berďanska Artem Bardin je vo veľmi vážnom stave v nemocnici po tom, čo jeho auto vyhodili do vzduchu:
    https://twitter.com/CrimeaUA1/... Skrýt celý příspěvek

    • Cernysip
      17:15 06.09.2022

      Dostal pozvánku na Kobzonův koncert, tak doufám, že se nezpozdí.

      Dostal pozvánku na Kobzonův koncert, tak doufám, že se nezpozdí.

Načítám diskuzi...