VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • Sunakashi
    20:31 25.09.2022

    Mobilizovani ještě v civilu se ohřívají u ohňů... Doufám že jich bude čím dál tím víc nasraných a důsledky na sebe nenechají dlouho ...Zobrazit celý příspěvek

    Mobilizovani ještě v civilu se ohřívají u ohňů... Doufám že jich bude čím dál tím víc nasraných a důsledky na sebe nenechají dlouho čekat...

    https://twitter.com/i/status/1... Skrýt celý příspěvek

    • alter01
      21:04 25.09.2022

      Tak v Dagestane už policajti utekajú a už ich "baby " bijú ?
      Uvidíme za pár dní !
      Aby Putin nemal akých "dagestanov" zo 10-15 .....

      Tak v Dagestane už policajti utekajú a už ich "baby " bijú ?
      Uvidíme za pár dní !
      Aby Putin nemal akých "dagestanov" zo 10-15 .....

      • Mortles
        21:35 25.09.2022

        A to Dagestán má být tak prolezlý ruskou bezpečností, že tam žádná rebélie nemůže mít úspěch, prej. No, tak když už je hodně těch policajtů na frontě tak to možná půjde líp.

        A to Dagestán má být tak prolezlý ruskou bezpečností, že tam žádná rebélie nemůže mít úspěch, prej. No, tak když už je hodně těch policajtů na frontě tak to možná půjde líp.

    • Excelent
      21:13 25.09.2022

      No možná to bude mít přednost, poslat mobiky z jiných částí ruska do Dagestánu než na UA. Jak se jim žačne bouřit Kavkaz, tak to Rosgvardia neukočíruje a bude potřeba skutečné ...Zobrazit celý příspěvek

      No možná to bude mít přednost, poslat mobiky z jiných částí ruska do Dagestánu než na UA. Jak se jim žačne bouřit Kavkaz, tak to Rosgvardia neukočíruje a bude potřeba skutečné armády a jak to bude s mobikama...
      Když se něco může Putlerovi posrat, tak se to posere...Skrýt celý příspěvek

      • StatusQuo
        21:53 25.09.2022

        Jo a ty alkoholici co nestihli zdrhnout za hranice má být ta "skutečná armáda"?

        Jo a ty alkoholici co nestihli zdrhnout za hranice má být ta "skutečná armáda"?

    • Technista
      21:49 25.09.2022

      V letech kolem 2006-8 (ke konci 2. čečenské války) bylo zdaleka nejvíce NVS (bomb) proti ruské armádě pokládáno právě v Dagestánu, více než v Čečně. Dagestán zásadně nechce ruskou ...Zobrazit celý příspěvek

      V letech kolem 2006-8 (ke konci 2. čečenské války) bylo zdaleka nejvíce NVS (bomb) proti ruské armádě pokládáno právě v Dagestánu, více než v Čečně. Dagestán zásadně nechce ruskou nadvládu. Ale nechtělo se jim krvavě a téměř beznadějně umírat. A teď by měli jít umírat do beznadějného boje za zvětšování ruského impéria?Skrýt celý příspěvek

    • Irving
      22:25 25.09.2022

      Dalo se to čekat. Nejde jenom o vzájemnou nevraživost Dagestánců a Rusů, ale Dagestánci mají i nejvíce obětí na Ukrajině na počet obyvatel z celého Ruska. Dá se předpokládat, že ...Zobrazit celý příspěvek

      Dalo se to čekat. Nejde jenom o vzájemnou nevraživost Dagestánců a Rusů, ale Dagestánci mají i nejvíce obětí na Ukrajině na počet obyvatel z celého Ruska. Dá se předpokládat, že mají i nejvíce raněných a také nejvíce informací z první ruky o situaci na Ukrajině, tkaže se jim tam pochopitelně nechce. Teď už můžeme jenom čekat na prvního mrtvého protestujícího, a pak se možná začnou dít věci....Skrýt celý příspěvek

  • Iruka
    20:21 25.09.2022

    Nejnovější protiruská zbraň amerického letectva! Montuje se na standardní podvěsy Super Hornetů ...Zobrazit celý příspěvek

    Nejnovější protiruská zbraň amerického letectva! Montuje se na standardní podvěsy Super Hornetů :)

    https://twitter.com/KamilKrilo... Skrýt celý příspěvek

  • Cernysip
    20:11 25.09.2022

    Západní analytici udělali prognózu jaderné války o ...Zobrazit celý příspěvek

    Západní analytici udělali prognózu jaderné války o Ukrajinu
    https://www.moscowtimes.ru/202...
    Na pokraji fiaska v konvenční válce s Ukrajinou a urychlené anexi okupovaných území může ruský prezident Vladimir Putin použít taktické jaderné zbraně, na které mohou země NATO reagovat svými taktickými jadernými silami rozmístěnými mimo území Spojených států.
    To byla prognóza západních vojenských expertů, s nimiž mluvila agentura AFP poté, co Putin oznámil masovou mobilizaci a pohrozil, že použije „všech dostupných prostředků“, aby zabránil ztrátě zajatých ukrajinských území.
    "Naše země (...) má různé prostředky ničení, a pokud jde o jednotlivé složky i modernější než země NATO",- řekl Putin v televizním projevu, když oznámil odvedení 300 000 lidí do armády. "A ti, kteří se nás snaží vydírat jadernými zbraněmi, by měli vědět, že větrná růžice se také může otočit jejich směrem," dodal. Putin, který pečlivě zdůrazňoval, že jeho hrozby „nejsou bluf“, může použít jednu nebo více taktických jaderných bomb, agentuře AFP to řekli odborníci. Jejich výtěžnost se pohybuje od 0,3 do 100 kilotun a je srovnatelná s bombou, kterou Spojené státy svrhly na Hirošimu v roce 1945 (15 kilotun). Pro srovnání: síla hlavic strategických raket může dosáhnout 1,2 megatuny. K zasažení 32 kilometrů čtverečních území potřebujete 20 taktických jaderných bomb. Ale Putinovi asi „stačí jedna“, protože jeho cílem je zastrašit Ukrajinu a zasít neshody mezi západními spojenci, říká Mark Kansian, expert na Mezinárodní bezpečnostní program CSIS.
    Chcete-li poslat silný signál a vyhnout se hromadným obětem, může být bomba odpálena vysoko v atmosféře - to vytvoří elektromagnetický puls,která deaktivuje zařízení na Ukrajině. Takové scénáře „budou pravděpodobně zaměřeny na rozdělení NATO a (rozbití) globálního konsenzu proti Putinovi,“ říká John Wolfsthal, bývalý expert na jaderné zbraně Bílého domu. Není vyloučen scénář s úderem na ukrajinskou vojenskou základnu nebo velké město s možným zničením politického vedení Ukrajiny. Wolfsthal si je však jistý, že takový krok by byl považován za gesto zoufalství.
    Pokud se Putin rozhodne zahájit jaderný úder, Západu nezbude nic jiného, než provést odvetu, tvrdí experti. A odpověď, pravděpodobně, přijde Wolfsthal věří, bude následovat z celého NATO, nejen z USA.
    V zemích aliance je rozmístěno asi 100 amerických taktických jaderných zbraní, které lze použít v symetrické reakci – to ukáže odhodlání a připomene Moskvě nebezpečí jejích vlastních akcí, říká Matthew Kronig z Atlantic Council. Jakákoli reakce musí zajistit, že se Putinova vojenská situace v důsledku jaderného úderu „nezlepší“, ale „utrpí jeho politické, ekonomické a osobní postavení,“ říká Wolfsthal. Důsledkem Putinova jaderného zoufalství bude, že země, které dříve zastávaly dvojí pozici, se mohou k Rusku obrátit zády. Jedná se zejména, jak se Kronig domnívá, o Indii a dokonce i Čínu, které by bylo možné přesvědčit, aby se k sankcím připojily.
    Kromě toho, pokračuje Matthew Kronig, mohou Spojené státy poskytnout Ukrajině letadla, rakety Patriot, baterie protivzdušné obrany THAAD a raketové systémy dlouhého doletu, které jí umožní zasáhnout cíle hluboko uvnitř Ruska.
    „Jakákoli omezení, které nyní existují vůči ukrajinským silám – všechna budou odstraněna,“ souhlasí Kansian z CSIS.Skrýt celý příspěvek

    • jj284b
      20:53 25.09.2022

      nemyslim si ze NATO bude chciet ist do nuklearnej odvety... skor pojde o konvencnu odpoved.. napr letecke udery na ruske jednotky na Ukrajine a pod...

      nemyslim si ze NATO bude chciet ist do nuklearnej odvety... skor pojde o konvencnu odpoved.. napr letecke udery na ruske jednotky na Ukrajine a pod...

      • Falko
        21:27 25.09.2022

        Odpoveď na jadro, je len jadro. Akákoľvek iná odpoveď vytvorí precedens do budúcnosti.

        Odpoveď na jadro, je len jadro. Akákoľvek iná odpoveď vytvorí precedens do budúcnosti.

        • tosomjapeter
          22:36 25.09.2022

          aj ja som to takto pocul - to je podstata jadroveho odstrasenia, myslim ze to hovorili v NYT v podcaste, ak nepojde jadro za jadro jadrove odstrasenie pada. neviem teda preco (som ...Zobrazit celý příspěvek

          aj ja som to takto pocul - to je podstata jadroveho odstrasenia, myslim ze to hovorili v NYT v podcaste, ak nepojde jadro za jadro jadrove odstrasenie pada. neviem teda preco (som laik) ale ze udajne to takto je. mozno, a teraz spekulujem, to je takto na strategicke jz, ale mozno to tak nie je na takticke jz. mohol by nam to tu niekto z fachu skomentovat.Skrýt celý příspěvek

        • flanker.jirka
          22:52 25.09.2022

          riskovat jaderno apokalypsu kvůli zemi, která není ani členem NATO nebo EU? Na to zapomeňte. Je to jen další banda mafiánů podobná putinovi, jen zobe z ruky USA.

          riskovat jaderno apokalypsu kvůli zemi, která není ani členem NATO nebo EU? Na to zapomeňte. Je to jen další banda mafiánů podobná putinovi, jen zobe z ruky USA.

        • vac007
          23:35 25.09.2022

          omlouvám se za minus, mělo být plus

          omlouvám se za minus, mělo být plus

        • Ewzen
          01:04 26.09.2022

          Nie.. mas limit kolko atomiek vie planeta ponat. Ak by slo o 1% arzenalo s uspesnym doapdom, severna pologula je neobyvatelna... Preto sa budu jadrovej odvete vyhybat kym to ...Zobrazit celý příspěvek

          Nie.. mas limit kolko atomiek vie planeta ponat. Ak by slo o 1% arzenalo s uspesnym doapdom, severna pologula je neobyvatelna...
          Preto sa budu jadrovej odvete vyhybat kym to pojde.

          Len tak mimochodom, amici uz na to robili studie co sa tykalo jadrovej zimy. Uz v minulom storoci. Napr. taka kanada by skoncila v momente ak globalna teplota klesne o 3 stupne, nic nedopestuju...

          Ak chce niekto viac kuknite si na yt Karla Sagana k tejto teme .)Skrýt celý příspěvek

          • leir
            08:32 26.09.2022

            No a? Příští může letět na Washington a není proti tomu obrana.

            No a? Příští může letět na Washington a není proti tomu obrana.

      • Marty96
        08:26 26.09.2022

        Souhlasím, všechno nasvědčuje tomu že na takticky jaderný útok proti Ukrajině by NATO odpovědělo konvenčně. Je důležité pamatovat že narozdil od Studené války má dnes Zapad ...Zobrazit celý příspěvek

        Souhlasím, všechno nasvědčuje tomu že na takticky jaderný útok proti Ukrajině by NATO odpovědělo konvenčně. Je důležité pamatovat že narozdil od Studené války má dnes Zapad schopnost rychle zneškodnit Ruskou armádu jako relativní bojovou sílu. A vidina vymazání cernomorske flotily nebo vsech vojsk na pravém břehu Dněpru představuje solidni odstrašující prostředek proti nasazení taktických jadernych zbraní, které navíc mají de facto jen mizivou bojovou hodnotu.Skrýt celý příspěvek

  • Cernysip
    19:58 25.09.2022

    Spojené státy varovaly Ruskou federaci před katastrofickými důsledky jaderného úderu a před „silnou reakcí“ WASHINGTON, NEDĚLE 25. ZÁŘÍ 2022 ...Zobrazit celý příspěvek

    Spojené státy varovaly Ruskou federaci před katastrofickými důsledky jaderného úderu a před „silnou reakcí“
    WASHINGTON, NEDĚLE 25. ZÁŘÍ 2022 18:02
    https://www.rbc.ua/ukr/news/ss...
    Spojené státy varují Rusko před katastrofálními důsledky použití jaderných zbraní na Ukrajině. Washington slíbil, že pokud se Kreml rozhodne k tomuto kroku, rozhodně odpoví.
    Uvedl to poradce Bílého domu pro národní bezpečnost Jake Sullivan, informuje RBC-Ukrajina s odvoláním na CNN.
    "Pokud Rusko překročí tuto hranici, důsledky pro Rusko by byly katastrofální. Spojené státy budou důrazně reagovat. Nyní jsme na soukromých kanálech Rusku podrobněji objasnili, co to přesně bude znamenat,“ řekl Sullivan.
    Poradce Bílého domu poznamenal, že Spojené státy chtějí zavést princip odpovědnosti za své činy a nehrát hru „oko za oko“. Podle něj, Washington připravuje plán „pro všechny příležitosti“.
    Sullivan potvrdil, že USA již pracují na nových protiruských sankcích, které budou uvaleny na organizace, jednotlivce a společnosti, které podporují ruskou válečnou mašinérii a „referenda“ na okupovaných územích Ukrajiny. Sullivan se zároveň nechtěl vyjadřovat k protestům proti mobilizaci v Ruské federaci. Řekl, že Spojené státy se soustředily na podporu Ukrajiny a „o budoucnosti Ruska by měl rozhodnout ruský lid“.Skrýt celý příspěvek

  • Cernysip
    19:47 25.09.2022

    Ozbrojené síly Ukrajiny sestřelily ruský útočný letoun Su-25 a vrtulník Mi-8 s týmem na palubě NEDĚLE 25. ZÁŘÍ 2022 ...Zobrazit celý příspěvek

    Ozbrojené síly Ukrajiny sestřelily ruský útočný letoun Su-25 a vrtulník Mi-8 s týmem na palubě
    NEDĚLE 25. ZÁŘÍ 2022 19:18
    https://www.rbc.ua/ukr/news/zs...
    Ukrajinská armáda zničila ruský útočný letoun Su-25, který zaútočil na naše jednotky v Chersonské oblasti, a také vrtulník Mi-8, který startoval k záchraně nepřátelského pilota.
    RBC-Ukraine o tom píše s odkazem na letectvo ozbrojených sil Ukrajiny.
    Kolem 17:00 vojenské jednotky oděské protiletadlové raketové brigády leteckého velení Jih sestřelily nepřátelský útočný letoun Su-25, který zaútočil na ukrajinské jednotky v Chersonské oblasti.
    "K záchraně ruského pilota vyslali útočníci vrtulník Mi-8 s týmem na palubě, který byl také úspěšně zničen protiletadlovými střelci oděské brigády," poznamenala armáda.Skrýt celý příspěvek

  • StandaBlabol
    19:43 25.09.2022

    V Melitopolu vybuchlo auto. Nálož byla tak silná, že ho to roztrhlo na dvě půlky. Snad se brzo dozvíme, který okupant v něm seděl.

    https://t.me/s/rybar...

    V Melitopolu vybuchlo auto. Nálož byla tak silná, že ho to roztrhlo na dvě půlky. Snad se brzo dozvíme, který okupant v něm seděl.

    https://t.me/s/rybar...

  • avarom
    19:37 25.09.2022

    náš prezident zase nezklamal, srovnávat udělení azylu prchajícím ženám a dětem s těmi co jejich vraždění dosud schvalovali a teď se bojí jen o sebe, fakt super. Mladí Syřani jsou ...Zobrazit celý příspěvek

    náš prezident zase nezklamal, srovnávat udělení azylu prchajícím ženám a dětem s těmi co jejich vraždění dosud schvalovali a teď se bojí jen o sebe, fakt super. Mladí Syřani jsou pro něj ztělesněním islamismu a hrozba, ale Rusové jsou asi záruka demokracie.Skrýt celý příspěvek

    • RobS
      20:31 25.09.2022

      Ono to navíc ani nemá smysl. Pokud potenciální mobik uteče, tak vezmou na frontu dalšího v řadě.

      Ono to navíc ani nemá smysl. Pokud potenciální mobik uteče, tak vezmou na frontu dalšího v řadě.

  • Upgrade
    19:35 25.09.2022

    Rusi poslu viac vojakov, Ukrajina dostane viac HIMARS, 155mm, PVO a mozno aj lietadla. Tak, bud je Putin blby ako tago, alebo chce fakt pouzit atomovku.

    Rusi poslu viac vojakov, Ukrajina dostane viac HIMARS, 155mm, PVO a mozno aj lietadla. Tak, bud je Putin blby ako tago, alebo chce fakt pouzit atomovku.

    • Upgrade
      19:38 25.09.2022

      Keby ale chcel pouzit atomovku, tak asi nerobi mobilizaciu a neriskuje vsetko.

      Keby ale chcel pouzit atomovku, tak asi nerobi mobilizaciu a neriskuje vsetko.

      • Sova
        19:49 25.09.2022

        Pokud chce použít taktickou JZ na proražení fronty tak potřebuje mít armádu, která následně využije ten průlom. Naštěstí Ukrajina nedělá obří seskupení sil na jednom místě a když ...Zobrazit celý příspěvek

        Pokud chce použít taktickou JZ na proražení fronty tak potřebuje mít armádu, která následně využije ten průlom. Naštěstí Ukrajina nedělá obří seskupení sil na jednom místě a když už ano, tak o tom rusko stejně neví (Viz Charkovská ofenzíva pár týdnů dozadu) takže to je blbý plán s omezeným přínosem na bojišti no obrovskými diplomatickými a strategyckými následky. Navíc stále věřím, že i kdyby už putinovi přeci jen tak moc hráblo tak jeho okolí jej zastaví.Skrýt celý příspěvek

        • pepezdepa
          20:34 25.09.2022

          I kdyby se jim náhodou pomocí atomovky průlom podařil, věřím, že by ty ruské vandráky začali Amíci kosit z výšky, kam za nimi nemůžou. Rozhodně by to bylo efektivnější, než ...Zobrazit celý příspěvek

          I kdyby se jim náhodou pomocí atomovky průlom podařil, věřím, že by ty ruské vandráky začali Amíci kosit z výšky, kam za nimi nemůžou. Rozhodně by to bylo efektivnější, než zlikvidovat několik obstarožních bárek někde v černém nebo baltském moři.Skrýt celý příspěvek

        • Malarkey
          20:59 25.09.2022

          Použití JZ pro vytvoření EMP s minimem lidských objetí mi teď nepřipadá jako úplně nereálný scénář.

          Použití JZ pro vytvoření EMP s minimem lidských objetí mi teď nepřipadá jako úplně nereálný scénář.

        • alter01
          21:10 25.09.2022

          Vy ste naozaj humorista ! Urobiť jadrovou bombou prielom a do toho potom nahnať ruských mužikov ? Čo im oblečiete , dúfam , že staré dobré atombordely ?

          Vy ste naozaj humorista ! Urobiť jadrovou bombou prielom a do toho potom nahnať ruských mužikov ? Čo im oblečiete , dúfam , že staré dobré atombordely ?

          • tomaskult
            22:42 25.09.2022

            Atomovou bombu lze nastavit na velmi cisty vybuch. Zamoreni je nasledne minimalni.

            Atomovou bombu lze nastavit na velmi cisty vybuch. Zamoreni je nasledne minimalni.

  • bently
    19:05 25.09.2022

    Britská premiérka Liz Truss dnes vyzvala spojence, aby nepolevovali v podpoře Ukrajině a nepodléhali „rachotu zbraní“ ze strany ruského prezidenta Vladimira Putina "Myslím, že ...Zobrazit celý příspěvek

    Britská premiérka Liz Truss dnes vyzvala spojence, aby nepolevovali v podpoře Ukrajině a nepodléhali „rachotu zbraní“ ze strany ruského prezidenta Vladimira Putina

    "Myslím, že [Putin] podcenil sílu reakce svobodného světa... Neměli bychom poslouchat jeho řinčení zbraněmi a předstírané hrozby. Co opravdu musíme udělat, je pokračovat v uvalování sankcí na Rusko a podpoře Ukrajiny,“ uvedla premiérka v rozhovoru pro CNN.

    https://www.pravda.com.ua/news...

    Byl jsem při hroucení vlády Borise Johnsona nervózní, jak to bude s podporou Ukrajiny v novém kabinetu, ale zdá se, že zatím není nejmenší důvod k obavám.Skrýt celý příspěvek

    • StatusQuo
      19:20 25.09.2022

      já ne... v Británii se nemění zahraniční politika o 180 stupňů po změně vlády jako u například u nás...

      já ne... v Británii se nemění zahraniční politika o 180 stupňů po změně vlády jako u například u nás...

    • sdali
      19:21 25.09.2022

      no a hľa, čo práve vyšlo na new york times na túto tému a ohľadom Scholza a tankov pre Ukrajinu: ...Zobrazit celý příspěvek

      no a hľa, čo práve vyšlo na new york times na túto tému a ohľadom Scholza a tankov pre Ukrajinu:

      https://www.nytimes.com/2022/0...

      "....Ale pán Scholz odmietol poskytnúť Ukrajine bojové tanky Leopard alebo bojové vozidlá pechoty Marder, o ktoré ukrajinskí predstavitelia opakovane žiadali. Keď sa ukrajinské sily otáčajú z obrannej pozície do útočnej na juhu, ukrajinské sily potrebujú tanky na prelomenie obranných línií a opätovné dobytie väčšieho územia pred zimou, a ako povedal ukrajinský minister zahraničných vecí Dmytro Kuleba, „oslobodiť ľudí a zachrániť ich pred zimou. genocídu.”

      Odmietnutie pána Scholza – ktoré ide proti vôli mnohých dokonca aj v rámci jeho vlastnej vládnej koalície – si vyslúžilo hlučnú a takmer jednomyseľnú kritiku medzi východoeurópskymi susedmi Nemecka, v neposlednom rade na Ukrajine. Velitelia na fronte tvrdia, že neochota Nemcov poskytnúť bojové tanky poukazuje skôr na politiku hľadania vyjednávania podľa existujúcich línií, než na ukrajinský úspech pri vytláčaní Rusov..."Skrýt celý příspěvek

  • ante1891
    19:00 25.09.2022

    Kdyby někomu vrtalo hlavou, jak mohl udělat kariéru takový Emanuel Moravec.

    https://twitter.com/Poslednisk...

    Kdyby někomu vrtalo hlavou, jak mohl udělat kariéru takový Emanuel Moravec.

    https://twitter.com/Poslednisk...

    • bently
      19:07 25.09.2022

      Odporná morální zrůda, která nestojí za delší komentář. Bohužel v každé dějinné epoše se objeví pár takových individuí.

      Odporná morální zrůda, která nestojí za delší komentář. Bohužel v každé dějinné epoše se objeví pár takových individuí.

      • GlobeElement007
        19:21 25.09.2022

        Pozor, je to hrdina od Zborova. Kdyby to zranění nepřežil, dneska mu stavíne pomníky.

        Pozor, je to hrdina od Zborova. Kdyby to zranění nepřežil, dneska mu stavíne pomníky.

        • daxik
          19:52 25.09.2022

          To je celkom normálne, že smrť je niekedy určujúcim faktorom a zhľadiska "nesmrtelnosti" urobí obeti viac zásluh než keby prežila. Lincoln je američanmi považovaní za the greatest ...Zobrazit celý příspěvek

          To je celkom normálne, že smrť je niekedy určujúcim faktorom a zhľadiska "nesmrtelnosti" urobí obeti viac zásluh než keby prežila. Lincoln je američanmi považovaní za the greatest US president ever. Je dokonca pred Washingtonom v pravidlených prieskumoch o najväčšieho američana. Ktovie či by ním bol ak by jeho jedinou devízou nebolo udržanie únie pokope, ale ale zašpinil by sa počas Reconstruction na Juhu po vojne.
          M.R. Štefánik je podla nedávneho prieskumu (a ja sa s výsledkom na prvých 2 priečkach stotožnujem) the greatest slovak ever. Bol by však tak vnímaný aj keby sa zašpinil politikou 1. CSR? Aký by bol jeho postoj smerom k ludákom? Nástup Hitlera? Tiso?Skrýt celý příspěvek

      • StatusQuo
        19:23 25.09.2022

        Asi si nestihl nakradnout. Za ty ruble dobrý udělat ze sebe šaška, na důchod má zarobeno... tady mu kromně torcha kritiky nic nehrozí.... ke korytům se KSČM už nedostane... všechny ...Zobrazit celý příspěvek

        Asi si nestihl nakradnout. Za ty ruble dobrý udělat ze sebe šaška, na důchod má zarobeno... tady mu kromně torcha kritiky nic nehrozí.... ke korytům se KSČM už nedostane... všechny podobně smýšlející voliče jim už vzalo SPD.Skrýt celý příspěvek

        • Excelent
          19:49 25.09.2022

          On není z KSČM, ale fakt z KSČ!!!

          On není z KSČM, ale fakt z KSČ!!!

          • Náhodný kolemjdoucí
            20:35 25.09.2022

            Jo, protože je to komunista, tak se na to lidé na twitteru ptali Dolejše z KSČM. Ten poukázal, že je Blaško ze "Štěpánovy" KSČ, ale zároveň to i odsoudil.

            Jo, protože je to komunista, tak se na to lidé na twitteru ptali Dolejše z KSČM. Ten poukázal, že je Blaško ze "Štěpánovy" KSČ, ale zároveň to i odsoudil.

        • Misonek 76
          19:50 25.09.2022

          Komousi nebo SPD. Prast jako uhod.

          Komousi nebo SPD. Prast jako uhod.

    • Hawk
      20:12 25.09.2022

      to se jako taková kurva chce vrátit i zpět do ČR??

      to se jako taková kurva chce vrátit i zpět do ČR??

  • Quaestor
    18:48 25.09.2022
    • bently
      19:01 25.09.2022

      A já se bál, že Rusové nebudou mít zítra na UA už žádnou západní technologii ke zničení. Uf, aspoň jeden přeživší HIMARS!

      A já se bál, že Rusové nebudou mít zítra na UA už žádnou západní technologii ke zničení. Uf, aspoň jeden přeživší HIMARS!

      • Quaestor
        19:23 25.09.2022

        Žádný strach, tuhle baterii se do několika dnů určitě podaří zničit dvakrát a některá vozidla i třikrát po sobě.

        Žádný strach, tuhle baterii se do několika dnů určitě podaří zničit dvakrát a některá vozidla i třikrát po sobě.

        • bently
          19:43 25.09.2022

          Výborně.

          Výborně.

  • jj284b
    18:41 25.09.2022

    vraj je prvy NASAMS uz na Ukrajine:

    https://twitter.com/JayinKyiv/...

    vraj je prvy NASAMS uz na Ukrajine:

    https://twitter.com/JayinKyiv/...

    • StatusQuo
      18:57 25.09.2022

      2 baterie

      2 baterie

      • jj284b
        19:04 25.09.2022

        budu potrebovat ovela viac... po jednej k jadrovym elektrarnam, tepelnym elektrarnam, a inym dolezitym bodom civilnej infrastruktury.. no a potom samozrejme, ochranit dolezite ...Zobrazit celý příspěvek

        budu potrebovat ovela viac... po jednej k jadrovym elektrarnam, tepelnym elektrarnam, a inym dolezitym bodom civilnej infrastruktury.. no a potom samozrejme, ochranit dolezite mesta..Skrýt celý příspěvek

        • StatusQuo
          19:18 25.09.2022

          To že bude umírat méně civilistů z raketových útoků je sice pěkné ale měli by jim dát něco čím Rusáky vykopou za hranice... Tanky, IFV, letadla. Mají celou zimu aby vyřešili výcvik ...Zobrazit celý příspěvek

          To že bude umírat méně civilistů z raketových útoků je sice pěkné ale měli by jim dát něco čím Rusáky vykopou za hranice... Tanky, IFV, letadla. Mají celou zimu aby vyřešili výcvik a logistiku. Na jaře to můžou spustit a ukončit to.Skrýt celý příspěvek

          • Josse
            22:17 25.09.2022

            V zimě se bude normálně válčit. Jediné pauzy budou na jaře a teď na podzim když změkne černozem.

            V zimě se bude normálně válčit. Jediné pauzy budou na jaře a teď na podzim když změkne černozem.

        • Náhodný kolemjdoucí
          20:42 25.09.2022

          Ukrajinské S-300 nemá neomezeně munice, prostě je bude potřeba časem nahradit jinými systémy. Zpočátku NASAMS, následně IRIS-T, ale časem bude muset dorazit i něco jako Patriot.

          Ukrajinské S-300 nemá neomezeně munice, prostě je bude potřeba časem nahradit jinými systémy. Zpočátku NASAMS, následně IRIS-T, ale časem bude muset dorazit i něco jako Patriot.

          • flanker.jirka
            22:56 25.09.2022

            To budou tučné účty. Už jen NASAMS a IRIS-T nejsou nejlevnější. :-(

            To budou tučné účty. Už jen NASAMS a IRIS-T nejsou nejlevnější. :-(

          • DanCZer
            23:45 25.09.2022

            @flanker.jirka: Pořád to vyjde levněji než přímý konflikt s námi = vyplatí se to.

            @flanker.jirka: Pořád to vyjde levněji než přímý konflikt s námi = vyplatí se to.

  • bently
    18:27 25.09.2022

    Z Wiki ohledně původu názvu "Molotovův koktejl", na který se tu pár příspěvků níže odkazovalo: "Původ názvu "Molotovův koktejl" pochází z propagandy [sovětského ministra ...Zobrazit celý příspěvek

    Z Wiki ohledně původu názvu "Molotovův koktejl", na který se tu pár příspěvků níže odkazovalo:

    "Původ názvu "Molotovův koktejl" pochází z propagandy [sovětského ministra zahraničí] Molotova vytvořené během Zimní války, zejména z jeho prohlášení v sovětském státním rozhlase, že bombardovací mise nad Finskem byly ve skutečnosti vzdušné HUMANITÁRNÍ DODÁVKY POTRAVIN pro jejich hladovějící sousedy.
    Výsledkem bylo, že Finové sarkasticky nazvali sovětské kazetové bomby „Molotovovy chlebové koše“ v odkazu na Molotovovo propagandistické vysílání. Když byla ruční lahvová zápalná bomba vyvinuta k útoku a ničení sovětských tanků, Finové ji nazývali „Molotovův koktejl“ jako „nápoj k jeho potravinovým balíčkům“.

    https://en.wikipedia.org/wiki/...

    Nepřipomíná vám to sovětské označování bombardovacích misí nad územím sousední země jako humanitární pomoci s dodávkou potravin pro "hladovějící sousedy" něco z čerstvé rusko-ukrajinské minulosti? :)
    Je až neuvěřitelné, jak moc zůstávají Rusové v průběhu dějin konstantní. A většinou ne úplně k jejich vlastnímu dobru ani dobru jejich sousedů.Skrýt celý příspěvek

    • daniel78
      18:41 25.09.2022

      Protože si pořád přepisují historii a tak se z ní nemůžou poučit.

      Protože si pořád přepisují historii a tak se z ní nemůžou poučit.

      • bently
        19:10 25.09.2022

        I guess you hit the nail on the head.

        I guess you hit the nail on the head.

      • Nezmar
        19:51 25.09.2022

        Rusove jsou narod s nejistou minulosti i budoucnosti;D

        Rusove jsou narod s nejistou minulosti i budoucnosti;D

    • Haklang
      19:17 25.09.2022

      No, ona ta zápalná láhev rozhodně nebyla vyvinuta ve Finsku za Zimní války. Podle Finů k tomu pojmenování mělo dojít tak, že finský státní alkoholový monopol na počátku války ...Zobrazit celý příspěvek

      No, ona ta zápalná láhev rozhodně nebyla vyvinuta ve Finsku za Zimní války. Podle Finů k tomu pojmenování mělo dojít tak, že finský státní alkoholový monopol na počátku války věnoval 30 000 třetinkových pivních lahví na výrobu zápalných lahví, nu a když to viděli vojáci na frontě, tak to pojmenovali Molotovův koktejl.Skrýt celý příspěvek

    • Misonek 76
      19:54 25.09.2022

      Jak jsem rikal az rus vymysli neco noveho budou vladnout svetu protoze zbytek sveta umre prekvapenim.

      Jak jsem rikal az rus vymysli neco noveho budou vladnout svetu protoze zbytek sveta umre prekvapenim.

  • ruleta
    17:59 25.09.2022

    Nejvlivnejsi zid je nacista Zelensky :D makes sense.

    https://www.jpost.com/50-most-...

    Nejvlivnejsi zid je nacista Zelensky :D makes sense.

    https://www.jpost.com/50-most-...

    • bently
      18:30 25.09.2022

      OMG, Lavrov měl pravdu, všechno je jinak!

      OMG, Lavrov měl pravdu, všechno je jinak!

    • peter111
      18:47 25.09.2022

      Ruleto nechceš udělat dnešní souhrn z Wolského videa - https://www.youtube.com/watch?... - ty si větší grafoman než já i tu polštinu máš lepší. Jinak dneska rozebírá ...Zobrazit celý příspěvek

      Ruleto nechceš udělat dnešní souhrn z Wolského videa - https://www.youtube.com/watch?... - ty si větší grafoman než já i tu polštinu máš lepší. Jinak dneska rozebírá celkem pěkně ruskou mobilizaci.Skrýt celý příspěvek

      • ruleta
        20:52 25.09.2022

        Mas to nahore.

        Mas to nahore.

  • bently
    17:39 25.09.2022

    Už min. tři ruská vojenská komisařství v posledních dnech lehla popelem. Způsob? Starý známý kanystr s benzínem nebo Molotovův ...Zobrazit celý příspěvek

    Už min. tři ruská vojenská komisařství v posledních dnech lehla popelem. Způsob? Starý známý kanystr s benzínem nebo Molotovův koktejl.

    https://www.pravda.com.ua/news... Skrýt celý příspěvek

    • hurvo
      17:54 25.09.2022

      Uz som videl navrtanu dieru do okenneho ramu. Benzin v bandaske s hadickou zavesene na okennej mrezi a vo vhodny cas zapalene. Nenapadnejsie a tichsie ako hadzat sklenene litrovy s ...Zobrazit celý příspěvek

      Uz som videl navrtanu dieru do okenneho ramu. Benzin v bandaske s hadickou zavesene na okennej mrezi a vo vhodny cas zapalene. Nenapadnejsie a tichsie ako hadzat sklenene litrovy s molotovom.Skrýt celý příspěvek

      • Kartmen
        17:58 25.09.2022

        Čím to navrtal?

        Čím to navrtal?

        • hurvo
          18:11 25.09.2022

          To netusim. Ale ram plastoveho okna pri troche trpezlivosti kludne aj lyžicou

          To netusim. Ale ram plastoveho okna pri troche trpezlivosti kludne aj lyžicou

        • Misonek 76
          18:14 25.09.2022

          Aku vrtackou? Ale kladivo na sklenenou vypln je rychlejsi :)

          Aku vrtackou? Ale kladivo na sklenenou vypln je rychlejsi :)

        • HumInt
          18:29 25.09.2022

          Zrejme aku vŕtačkou + vrták na kov, plastový rám má kovové jadro. Tých odvodových centier sú ale stovky ak nie tisíce.

          Zrejme aku vŕtačkou + vrták na kov, plastový rám má kovové jadro. Tých odvodových centier sú ale stovky ak nie tisíce.

    • d_mm2288
      18:08 25.09.2022

      Zapalit vojenkomat je vlastne docela dobry napad. Vzhledem k tomu, ze ruska armada urcite nevede sve databaze s vojaky online, pokud jim zapalite papirove databaze, nedostanete se ...Zobrazit celý příspěvek

      Zapalit vojenkomat je vlastne docela dobry napad. Vzhledem k tomu, ze ruska armada urcite nevede sve databaze s vojaky online, pokud jim zapalite papirove databaze, nedostanete se do armady.
      No a kdyz vas chyti, tak se muze nejhur stat, ze pujdete za zharstvi do vezeni. Coz je svym zpusobem taky dobre, protoze vezne nemobilizujiSkrýt celý příspěvek

      • HumInt
        18:33 25.09.2022

        Zopár horiacich vojenkomatov je len epizóda, ale pokiaľ sa z toho stane celoštátna súťaž, tak to mašinériu určite spomalí. Tiež súhlasím, že to je účinnejšie ako sa nechať zbaliť ...Zobrazit celý příspěvek

        Zopár horiacich vojenkomatov je len epizóda, ale pokiaľ sa z toho stane celoštátna súťaž, tak to mašinériu určite spomalí. Tiež súhlasím, že to je účinnejšie ako sa nechať zbaliť na demonštrácií. Celkovo útoky na štátne budovy a mobilizačnú infraštruktúru majú v Rusku väčší zmysel ako malé demonštrácie.Skrýt celý příspěvek

    • Nezmar
      18:20 25.09.2022

      Me to prijde celkem smysluplnejsi nez jit na prostestni shromazdeni natacet jak tam policie zatyka a davat to na soc. site, proste osobni pristup. Ukazka navrtane diry: ...Zobrazit celý příspěvek

      Me to prijde celkem smysluplnejsi nez jit na prostestni shromazdeni natacet jak tam policie zatyka a davat to na soc. site, proste osobni pristup. Ukazka navrtane diry: https://twitter.com/savaadaak/... Skrýt celý příspěvek

      • demagog
        18:41 25.09.2022

        No ale podla fotiek sa nezda ze by to moc fungovalo.

        No ale podla fotiek sa nezda ze by to moc fungovalo.

        • demagog
          19:15 25.09.2022

          ...asi malo vzduchu.

          ...asi malo vzduchu.

        • Nezmar
          19:40 25.09.2022

          Podle me je hlavni, ze k tomu ten clovek pristupuje s pripravou. Pokud u toho vydrzi tak se bude moci zlepsovat. Uvedu 2 prikaldy: 1./Nekdy v breznu tady byly videa jak kluci ...Zobrazit celý příspěvek

          Podle me je hlavni, ze k tomu ten clovek pristupuje s pripravou. Pokud u toho vydrzi tak se bude moci zlepsovat. Uvedu 2 prikaldy:
          1./Nekdy v breznu tady byly videa jak kluci podpalovali vojenske spravy pomoci molotvu, meli vse naherne nachystane: 5 molotovu pripravenych v igelitove tasce, dokonce na dne tasky byl pisek. Lahve si pred zapalenim hezky vedle sebe postavili na rovnou zem,.. Melo to jedinnou chybu a to ze nemeli cihlu na otevreni okna a okno bylo dvojite, to byla jedina drobnost co je zdrzela. Na dalsich videich uz tuto chybu neudelali.
          2./Na sibiri byl chycen ucitel co zastavoval/vykolejoval vlaky. Pred tim nez ho chyli tak publikoval navody na vykolejeni a sam tvrdil, ze to neni vubec tezke, ale co je tezke je prijit na ten nejefektivnejsi zpusob jak na to.Skrýt celý příspěvek

  • ruleta
    17:36 25.09.2022

    OT - Kdo chce sledovat korejske zbrane a K2 pro Polsko a dalsi. Tady tohle je super ucet, polonizovany korejec :D

    https://twitter.com/HyunminPpp...

    OT - Kdo chce sledovat korejske zbrane a K2 pro Polsko a dalsi. Tady tohle je super ucet, polonizovany korejec :D

    https://twitter.com/HyunminPpp...

  • dusan1
    17:26 25.09.2022

    Tuposť niektorých Rusov je nekonečná ...Zobrazit celý příspěvek

    Tuposť niektorých Rusov je nekonečná ....

    https://echo24.cz/a/Sip27/zpra...

    asi mu nik nevysvetlil, že lacný plyn má preto, že ho dotuje západ .. ako celú zaostalú ruskú ekonomiku. A keďže Rusi exportujú stále menej plynu, tak už musia zdražovať ceny plynu pre domácnosti o 15 % (zatiaľ) ....Skrýt celý příspěvek

    • Zerkof12
      17:32 25.09.2022

      Uz zabanovany na Twitchi inak...

      Uz zabanovany na Twitchi inak...

    • Mr.Tomas
      18:19 25.09.2022

      Jemu hlavne nedochádza, že plyn za 1€/mesačne platia preto, lebo 70% rusov by si plyn za (západo)európske ceny nemohlo dovoliť. To je ale mimo jeho chápanie.

      Jemu hlavne nedochádza, že plyn za 1€/mesačne platia preto, lebo 70% rusov by si plyn za (západo)európske ceny nemohlo dovoliť. To je ale mimo jeho chápanie.

    • Nezmar
      18:28 25.09.2022

      To co mu stoji v koute je velkokapacitni nadoba s pitnou vodou:D

      To co mu stoji v koute je velkokapacitni nadoba s pitnou vodou:D

  • bently
    17:08 25.09.2022

    "Smyjete tím všechny své hříchy." Ruský patriarcha vyzval Rusy, aby se nebáli obětovat ve válce s Ukrajinou „Pokud někdo, veden smyslem pro povinnost, potřebou splnit přísahu, ...Zobrazit celý příspěvek

    "Smyjete tím všechny své hříchy." Ruský patriarcha vyzval Rusy, aby se nebáli obětovat ve válce s Ukrajinou

    „Pokud někdo, veden smyslem pro povinnost, potřebou splnit přísahu, zůstane věrný svému povolání a zemře při plnění vojenské povinnosti, pak nepochybně spáchá čin rovnající se oběti. Obětuje se pro druhé. A proto věříme, že tato oběť smývá všechny hříchy, které člověk spáchal,“ řekl primas Ruské pravoslavné církve.

    Patriarcha Kirill vytvořil analogie s Ježíšem, který přijal vlastní smrt za hříchy lidí. „Pokud Bůh skvrze vlastního Syna dává svůj lidský život k vůli druhým lidem, lidské rase, pak je oběť nejvyšším projevem lásky člověka k bližním,“ poznamenal.

    Primas oslovil všechny vojáky slovy: „Kristus vstal a my vstaneme spolu s ním! A život je věčný, a proto jdi směle plnit svou vojenskou povinnost.

    Primas Ruské pravoslavné církve ve svých kázáních opakovaně ospravedlňoval invazi na Ukrajinu. Konkrétně tvrdil, že Rusko je „mírumilovná velmoc“, která se „nezapojuje do vojenských dobrodružství“ a „nikdy na nikoho nezaútočila“. Primáš účastníkům nepřátelství řekl, že by „neměli mít žádné pochybnosti o správnosti zvolené cesty“.

    Jako menší paradox se při tom všem může zdát, že sám Kirill řídí obrněný Mercedes a využívá osobní ochrany v podobě důstojníků FSO.

    https://www.moscowtimes.nl/202... Skrýt celý příspěvek

    • Wakantanka
      17:17 25.09.2022

      Už mohol nasľubovať rovno 30 panien a bolo by to dokonalé :)

      Už mohol nasľubovať rovno 30 panien a bolo by to dokonalé :)

      • bently
        17:20 25.09.2022

        Panny si primas nechal do zásoby až na fázi, kdy potáhnou Ukrajinci na Moskvu.

        Panny si primas nechal do zásoby až na fázi, kdy potáhnou Ukrajinci na Moskvu.

    • salatnik
      17:33 25.09.2022

      Lenin sa musí v mauzóleu obracať :D

      Lenin sa musí v mauzóleu obracať :D

      • Wakantanka
        18:30 25.09.2022

        Ten sa tam musí točiť ako ventilátor :)

        Ten sa tam musí točiť ako ventilátor :)

    • Jura z Hané
      18:09 25.09.2022

      Co na to náš Papa František? Snad neprokleje obránce vlastní země. (:))

      Co na to náš Papa František? Snad neprokleje obránce vlastní země. (:))

      • skelet
        18:46 25.09.2022

        "Dodávky zbraní Ukrajině jsou morálně přijatelné, protože zemi pomáhají bránit se ruské agresi. Řekl to ve čtvrtek podle agentury Reuters papež František novinářům na palubě ...Zobrazit celý příspěvek

        "Dodávky zbraní Ukrajině jsou morálně přijatelné, protože zemi pomáhají bránit se ruské agresi. Řekl to ve čtvrtek podle agentury Reuters papež František novinářům na palubě letounu, jímž se vracel ze světového setkání náboženských vůdců v Kazachstánu."
        „Sebeobrana není jen legální, ale je také výrazem lásky k vlasti. Ten, kdo se nebrání, kdo něco nebrání, tak to nemiluje. Ti, kteří něco brání, to milují,“ řekl František.

        https://www.irozhlas.cz/zpravy... Skrýt celý příspěvek

  • Robo
    17:04 25.09.2022

    Ruské ministerstvo zakázalo části sportovců hrát a trénovat v zahraničí Sportovní média ale spekulují, že ve skutečnosti chce vláda zabránit tomu, aby se sportovci snažili ...Zobrazit celý příspěvek

    Ruské ministerstvo zakázalo části sportovců hrát a trénovat v zahraničí
    Sportovní média ale spekulují, že ve skutečnosti chce vláda zabránit tomu, aby se sportovci snažili pobytem v zahraničí vyhýbat případnému povolání do armády.

    https://www.novinky.cz/clanek/... Skrýt celý příspěvek

    • Nezmar
      18:32 25.09.2022

      Ocekavam ze "povolavak" dostanou brzy i rusti ostepari. Zimni valka s vyuzitim kamikatze-krasoblusaru bude uchvatna podivana!

      Ocekavam ze "povolavak" dostanou brzy i rusti ostepari. Zimni valka s vyuzitim kamikatze-krasoblusaru bude uchvatna podivana!

Načítám diskuzi...