VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • KóĎA
    16:02 09.08.2022

    Pokud to byly drony nebo rakety, brzo se musí ukázat nějaké videa. Lidi je tam okolo obrovské množství a telegramove kanály se rychle plní novými videi.

    Pokud to byly drony nebo rakety, brzo se musí ukázat nějaké videa. Lidi je tam okolo obrovské množství a telegramove kanály se rychle plní novými videi.

  • Solitér
    15:50 09.08.2022

    Nádherné obrázky z Krymu .....:))

    https://twitter.com/michaelh99...

    Nádherné obrázky z Krymu .....:))

    https://twitter.com/michaelh99...

    • ruleta
      15:57 09.08.2022

      Tady jsou i vybuchy.

      https://twitter.com/RALee85/st...

      kolik je to km k uzemi drzene UA, neco pres 200 km?

      Tady jsou i vybuchy.

      https://twitter.com/RALee85/st...

      kolik je to km k uzemi drzene UA, neco pres 200 km?

      • Lubko
        16:06 09.08.2022

        Vzdušnou čarou 180 km od centra Chersonu ... tedy jistě přes 200 km z UA pozic za frontou.

        Vzdušnou čarou 180 km od centra Chersonu ... tedy jistě přes 200 km z UA pozic za frontou.

      • Tondda
        16:51 09.08.2022

        Přijde mi, že v 10 sekundě jsou slyšet 2 rány jak u dopadajícího HIMARSu a zvuk raketového (proudového) motoru.

        Přijde mi, že v 10 sekundě jsou slyšet 2 rány jak u dopadajícího HIMARSu a zvuk raketového (proudového) motoru.

        • Tondda
          16:52 09.08.2022

          Ten co to natáčel se toho zvuku lekne.

          Ten co to natáčel se toho zvuku lekne.

    • bently
      15:58 09.08.2022

      Nevypadají ti ruští dovolenkáři na videu nějak vyplašeně? Že by to všechno opravdu ve výsledku působilo úplně jinak v televizi a zpravodajství na ria.ru, než v reálu?

      Nevypadají ti ruští dovolenkáři na videu nějak vyplašeně? Že by to všechno opravdu ve výsledku působilo úplně jinak v televizi a zpravodajství na ria.ru, než v reálu?

    • Spalda
      15:59 09.08.2022

      Rusáci utíkájí...... výborně. Jen víc a houšť.....

      Rusáci utíkájí...... výborně. Jen víc a houšť.....

    • Verdon
      16:02 09.08.2022

      Ta panika "davaj nado jechať" pojďte, je třeba ujíždět...

      Ta panika "davaj nado jechať" pojďte, je třeba ujíždět...

    • Verdon
      16:09 09.08.2022

      Podle topwaru v Novofedorovke bylo 10 výbuchů. To je pokrytí celého letiště, asi vše podstatné, co k němu patří, od letadel, po letištní zařízení až po ...Zobrazit celý příspěvek

      Podle topwaru v Novofedorovke bylo 10 výbuchů. To je pokrytí celého letiště, asi vše podstatné, co k němu patří, od letadel, po letištní zařízení až po personál.
      https://topwar.ru/200083-v-kry... Skrýt celý příspěvek

      • Verdon
        16:13 09.08.2022

        už tam mají zase hypotézu, že to vybouchlo od požáru. Jeden komentář se k tomu vyjadřuje: "světlo z Venuše se odrazilo od vrchních vrstev atmosféry a vyvolala výbuch bahenního ...Zobrazit celý příspěvek

        už tam mají zase hypotézu, že to vybouchlo od požáru. Jeden komentář se k tomu vyjadřuje:
        "světlo z Venuše se odrazilo od vrchních vrstev atmosféry a vyvolala výbuch bahenního plynu :)"Skrýt celý příspěvek

        • Verdon
          16:27 09.08.2022

          A tenhle: "Medveděv se dneska ožere a roztrhá Twitter"

          A tenhle: "Medveděv se dneska ožere a roztrhá Twitter"

          • Desertfremen
            16:42 09.08.2022

            tak to je pecka, skoro som sa pochcal

            tak to je pecka, skoro som sa pochcal

        • Tondda
          17:20 09.08.2022

          A další komentář tam mele něco ve smyslu, že Ukrajinci jsou zbabělci, protože jim narozdíl od nich nepadl v boji ještě žádný generál :)

          A další komentář tam mele něco ve smyslu, že Ukrajinci jsou zbabělci, protože jim narozdíl od nich nepadl v boji ještě žádný generál :)

      • Knightrider
        16:32 09.08.2022

        to jsou pořádný šlupky, velkou náloží, v sérii a žádný v noci, ale přes den a 200km od fronty. Na tyhle obrázky jsem se těšil od začátku Speciální operace. Kdo seje bouři...

        to jsou pořádný šlupky, velkou náloží, v sérii a žádný v noci, ale přes den a 200km od fronty. Na tyhle obrázky jsem se těšil od začátku Speciální operace. Kdo seje bouři...

      • Roland
        16:39 09.08.2022

        to nebude dron

        to nebude dron

      • Dovi
        16:40 09.08.2022

        Tentokrát mě diskuze na topwaru opravdu pobavila. Už se mezi sebou štěkají a nechápou co se děje :) Ta jejich vlastní sebepropaganda je strašná věc :)

        Tentokrát mě diskuze na topwaru opravdu pobavila. Už se mezi sebou štěkají a nechápou co se děje :) Ta jejich vlastní sebepropaganda je strašná věc :)

      • Poly
        17:11 09.08.2022

        Mě fascinuje jak vysvětlili 2 výbuchy a jako že to nebyly Himarsy. Prý první jeden výbuch (z něčeho...) A od toho chytil žen druhý. Tak dlouho si lhali do kapsy, že neumí rozeznat ...Zobrazit celý příspěvek

        Mě fascinuje jak vysvětlili 2 výbuchy a jako že to nebyly Himarsy. Prý první jeden výbuch (z něčeho...) A od toho chytil žen druhý. Tak dlouho si lhali do kapsy, že neumí rozeznat realitu.Skrýt celý příspěvek

      • samoempire
        17:32 09.08.2022

        Někteří z diskutujícich porušují zákony Ruska. Škoda, že ruská FSB nemá linku kde se dají tito zločiny nahlásit. Někteří dokonce říkají, že ruské PVO systémy nefungují.

        Někteří z diskutujícich porušují zákony Ruska. Škoda, že ruská FSB nemá linku kde se dají tito zločiny nahlásit. Někteří dokonce říkají, že ruské PVO systémy nefungují.

        • mabc
          18:42 09.08.2022

          Ved to je vyzradenie statneho statneho tajomstva!

          Ved to je vyzradenie statneho statneho tajomstva!

    • mabc
      16:11 09.08.2022

      Pred par dnami boli clanky na idnes, ze Rusi si len chcu uzivat leto a vojnu pustit z hlavy. Uz nemusia, k tymto uz vojna prisla.

      Pred par dnami boli clanky na idnes, ze Rusi si len chcu uzivat leto a vojnu pustit z hlavy. Uz nemusia, k tymto uz vojna prisla.

      • bently
        16:15 09.08.2022

        Chci válku pustit z hlavy, tak se vydám na dovču na okupované území státu, který má matička vlast před pár měsíci zcela otevřeně a bez caviků napadla, a od něhož pár km vzdušnou ...Zobrazit celý příspěvek

        Chci válku pustit z hlavy, tak se vydám na dovču na okupované území státu, který má matička vlast před pár měsíci zcela otevřeně a bez caviků napadla, a od něhož pár km vzdušnou čarou právě probíhají aktivní boje. Jo, to zní jako ruská logika.Skrýt celý příspěvek

      • Kanaďan
        17:37 09.08.2022

        Navíc tito Rusové, co utekli z Krymu a byli svědky, to rozkecají po celé Říši a se šeptandou budou ty výbuchy nabývat na síle a intenzitě. Zasejí paniku. A to je dobře.

        Navíc tito Rusové, co utekli z Krymu a byli svědky, to rozkecají po celé Říši a se šeptandou budou ty výbuchy nabývat na síle a intenzitě. Zasejí paniku. A to je dobře.

    • jj284b
      16:14 09.08.2022

      tak ale podla oficialnych ruskych zdrojov "len buchlo zopar kusov leteckej municie, nikomu sa nic nestalo, technika je v poriadku a ide sa dalej na ...Zobrazit celý příspěvek

      tak ale podla oficialnych ruskych zdrojov "len buchlo zopar kusov leteckej municie, nikomu sa nic nestalo, technika je v poriadku a ide sa dalej na plaz..."

      https://twitter.com/andrewofpo... Skrýt celý příspěvek

    • Inflex
      16:19 09.08.2022

      No a je po koupání, blíží se speciální bouřka.
      Jinak k Novofedorovce mám zvláštní vztah, z té sem si nalítal ve Flankeru nějakých misí :)

      No a je po koupání, blíží se speciální bouřka.
      Jinak k Novofedorovce mám zvláštní vztah, z té sem si nalítal ve Flankeru nějakých misí :)

    • peal
      16:36 09.08.2022

      Tento zaber je luxusni, dva krasne vybuchy. Vypada to docela daleko od sebe, vypada to na vice zasahu. https://twitter.com/michaelh99...

      Tento zaber je luxusni, dva krasne vybuchy. Vypada to docela daleko od sebe, vypada to na vice zasahu. https://twitter.com/michaelh99...

  • bently
    15:50 09.08.2022

    Ruska Julia Sergejevna Prochorovova se při dovolenkovém pobytu v Rakousku bavila natáčením videa, na kterém otevřeně verbálně útočila na 2 Ukrajinky výkřiky typu "Sláva Rusku!", ...Zobrazit celý příspěvek

    Ruska Julia Sergejevna Prochorovova se při dovolenkovém pobytu v Rakousku bavila natáčením videa, na kterém otevřeně verbálně útočila na 2 Ukrajinky výkřiky typu "Sláva Rusku!", "Rusko zvítězí", "Čí je Cherson?", "Do p**** s Ukrajinou!".

    Video se brzy po zveřejnění stalo virálním a nasbíralo tisíce shlédnutí.

    V pondělí večer pak Prochorovova zveřejnila další video. V něm plačky oznamuje, že jí v reakci na video zrušil nejmenovaný vídeňský hotel, ve kterém měla být ubytovaná, rezervaci. „Zničili mi dovolenou. Jste spokojený?“ pláče žena a přidá pár neslušných výrazů.

    https://www.novinky.cz/valka-n...

    Kéž by to byla pravda a další důkaz, že karma zkrátka funguje.Skrýt celý příspěvek

    • mabc
      16:20 09.08.2022

      Nespachala Ruska takymto verejnym vychvalovanim vojnovych zlocinov trestny cin? A na Financial Times je prevladajuci nazor (povacsine Britov), ze zrusit viza Rusom v EU je ...Zobrazit celý příspěvek

      Nespachala Ruska takymto verejnym vychvalovanim vojnovych zlocinov trestny cin?
      A na Financial Times je prevladajuci nazor (povacsine Britov), ze zrusit viza Rusom v EU je nemoralne.Skrýt celý příspěvek

  • Sustr
    15:12 09.08.2022

    Malé OT - Kratičké prohlášení Norska ohledně Běloruska: https://www.regjeringen.no/en/... V podstatě říkají: Norsko bude pokračovat v ...Zobrazit celý příspěvek

    Malé OT - Kratičké prohlášení Norska ohledně Běloruska:
    https://www.regjeringen.no/en/...

    V podstatě říkají: Norsko bude pokračovat v podpoře Bělorusů proti represím brutálního režimu země, řekl ministr zahraničí.Skrýt celý příspěvek

    • bently
      15:39 09.08.2022

      Ano, to je opravdu velice kratičké, obecné a k ničemu nezavazující. Ale obyčejných Bělorusů je mi na rozdíl od Rusů docela líto. Ta země by mohla být s trochou fantazie docela ...Zobrazit celý příspěvek

      Ano, to je opravdu velice kratičké, obecné a k ničemu nezavazující.
      Ale obyčejných Bělorusů je mi na rozdíl od Rusů docela líto. Ta země by mohla být s trochou fantazie docela normální (aspoň na poměry někdejšího východního bloku), ale s tím magorem, otevřeně falšujícím bůhví kolikáté volby, a jeho nejbližší, na Rusko přímo navázanou úderkou nemá (zatím) šanci.Skrýt celý příspěvek

      • Sustr
        15:55 09.08.2022

        Mě to právě docela zaráží, že se na oficiálních stánkách ministerstva zahraničních věcí objeví takový odstaveček. Obecně tam komentují aktuální dění a v trochu větším množství. Asi ...Zobrazit celý příspěvek

        Mě to právě docela zaráží, že se na oficiálních stánkách ministerstva zahraničních věcí objeví takový odstaveček. Obecně tam komentují aktuální dění a v trochu větším množství. Asi to bude souviset s tím, že dnes je dvouleté výročí prezidentských zfalšovaných voleb. tady je delší prohlášení z US DOS
        https://www.state.gov/promotin...
        A tady EU (v češtině):
        https://www.consilium.europa.e... Skrýt celý příspěvek

      • mabc
        16:25 09.08.2022

        Pocas demonstracii v BY to vyzeralo, ze chcu ist vlastnou cestou, nie s EU - bez Lukasenka, mimo EU, ako partner Ruska. Podobne nazory som pocuval od miestnych roky pred vojnou. ...Zobrazit celý příspěvek

        Pocas demonstracii v BY to vyzeralo, ze chcu ist vlastnou cestou, nie s EU - bez Lukasenka, mimo EU, ako partner Ruska. Podobne nazory som pocuval od miestnych roky pred vojnou. Vselico sa mohlo od februara zmenit, no nevieme, co by tam po pade rezimu nastalo a ake nove rizika by to pre nas znamenalo.Skrýt celý příspěvek

        • bently
          16:30 09.08.2022

          Je pravda, že ekonomická provázanost Běloruska s Ruskem je stále obrovská. V Bělorusku dokonce dodnes fungují mamutí kvazi- či kompletně státní podniky typu automobilky MAZ, která ...Zobrazit celý příspěvek

          Je pravda, že ekonomická provázanost Běloruska s Ruskem je stále obrovská. V Bělorusku dokonce dodnes fungují mamutí kvazi- či kompletně státní podniky typu automobilky MAZ, která zaměstnává snad nějakých 20 tis. lidí a exportuje prakticky výhradně do Ruska a jeho satelitů (za podpory Ruska).
          Takže osamostatňování (v jakékoliv podobě a intenzitě) Běloruska by nepochybně bolelo, a mělo ekonomické důsledky, které by mohly západní směřování místního obyvatelstva minimálně nalomit.Skrýt celý příspěvek

          • Badysak
            18:06 09.08.2022

            Asi jako krachovali továrny u nás a kde jsme teď.

            Asi jako krachovali továrny u nás a kde jsme teď.

  • alansi
    15:08 09.08.2022

    Na Krymu se nachází vesnice Novofedorovka. Sídlí zde především letouny Su-24 a Mig-29. Úderná letka. Píšou, že je to takto. Je jim horko, pokud je vše při starém. ...Zobrazit celý příspěvek

    Na Krymu se nachází vesnice Novofedorovka.
    Sídlí zde především letouny Su-24 a Mig-29.
    Úderná letka.
    Píšou, že je to takto.
    Je jim horko, pokud je vše při starém.
    https://t.co/UPehZNFHya...


    https://twitter.com/Kartinamas... Skrýt celý příspěvek

    • HumInt
      15:11 09.08.2022

      Zase Rusi fajčili v sklade.

      Zase Rusi fajčili v sklade.

    • jj284b
      15:13 09.08.2022

      podla fotiek tam boli aj Su-30SM - dokopy tam bol jeden letecky pluk, s cca 30-40 lietadlami... snad ich bolo co najviac ...Zobrazit celý příspěvek

      podla fotiek tam boli aj Su-30SM - dokopy tam bol jeden letecky pluk, s cca 30-40 lietadlami... snad ich bolo co najviac znicenych...

      https://twitter.com/ukrpravda_... Skrýt celý příspěvek

    • d_mm2288
      15:15 09.08.2022

      Podle liveuamap byla "bavovna" nejen v Novofjodorovce na Krymu, ale i v Novoalexejevsku a Geničesku. Buď se partizáni pořádně činí, anebo ZSU má něco, s čím dostřelí i takhle ...Zobrazit celý příspěvek

      Podle liveuamap byla "bavovna" nejen v Novofjodorovce na Krymu, ale i v Novoalexejevsku a Geničesku.
      Buď se partizáni pořádně činí, anebo ZSU má něco, s čím dostřelí i takhle daleko...Skrýt celý příspěvek

      • jj284b
        15:17 09.08.2022

        ATACMS is already in service with the Armed Forces of Ukraine. https://twitter.com/free_espor... As you understand, missiles with a range of 200-300 km ...Zobrazit celý příspěvek

        ATACMS is already in service with the Armed Forces of Ukraine.

        https://twitter.com/free_espor...

        As you understand, missiles with a range of 200-300 km are already in service with us and are being used, - ex-adviser to the head of the Ministry of Internal Affairs Viktor Andrusiv reacted to the explosions in Crimea

        https://twitter.com/free_espor... Skrýt celý příspěvek

        • d_mm2288
          15:29 09.08.2022

          neuvěřím tomu, dokud to nepřizná ZSU. nicméně pokud to skutečně byly ATACMS, tak je zajímavý (a důležitý), že to ani na +200 km nesejmula ruská PVO.

          neuvěřím tomu, dokud to nepřizná ZSU. nicméně pokud to skutečně byly ATACMS, tak je zajímavý (a důležitý), že to ani na +200 km nesejmula ruská PVO.

          • Desertfremen
            15:40 09.08.2022

            Tá letecká základňa sa sama od seba do vzduchu nevyhodila, tomu snáď veríš. Je to cez 200 km od fronty, akže sú len dve možnosti: 1) ATACMS 2) letecký úder ukrajinských útočných ...Zobrazit celý příspěvek

            Tá letecká základňa sa sama od seba do vzduchu nevyhodila, tomu snáď veríš.
            Je to cez 200 km od fronty, akže sú len dve možnosti:
            1) ATACMS
            2) letecký úder ukrajinských útočných lietadiel (čo by ale znamenalo že Mordor má momentálne PVO úplne zničenú - bola tu diskusia ohľadne západných protiradarových striel ktoré ukrajina dokáže odpalovať z SU-27 a Mig-29)

            Ktorá možnosť je prevdepodobnejšia?Skrýt celý příspěvek

          • Clanek
            15:45 09.08.2022

            Je i treti moznost a IMHO nejpravdepodobnejsi: kamikadze dron, co si tam skrze diry v zdecimovane PVO proste v klidku doletel a se stestim neco vetsi vyhodil do vzduchu. Ergo nova ...Zobrazit celý příspěvek

            Je i treti moznost a IMHO nejpravdepodobnejsi: kamikadze dron, co si tam skrze diry v zdecimovane PVO proste v klidku doletel a se stestim neco vetsi vyhodil do vzduchu. Ergo nova "rafinerie v Rostove".Skrýt celý příspěvek

          • Miroslav
            15:54 09.08.2022

            Rusi sa tiež učia a čoskoro sa naučia ako eliminovať Himars. Na to existuje len jedna možnosť, ukrajinské sily sa budú musieť opäť posunúť na novú úroveň ak chcú udržať svoje ...Zobrazit celý příspěvek

            Rusi sa tiež učia a čoskoro sa naučia ako eliminovať Himars. Na to existuje len jedna možnosť, ukrajinské sily sa budú musieť opäť posunúť na novú úroveň ak chcú udržať svoje schopnosti útočiť. ATACMS je možnosťSkrýt celý příspěvek

          • StatusQuo
            16:08 09.08.2022

            Nebo Tocka-u

            Nebo Tocka-u

          • Tino
            16:14 09.08.2022

            to Clanek...tych utokov tam bolo viac ak tak to bolo viac kamikazde dronov...nesedi mi v tejto verzii mohutnost vybuchov, toto je prislis velke....

            to Clanek...tych utokov tam bolo viac ak tak to bolo viac kamikazde dronov...nesedi mi v tejto verzii mohutnost vybuchov, toto je prislis velke....

          • Supafly
            22:23 09.08.2022

            a co třeba ti UA bojoví ptáci? nebo Grim-2?

            a co třeba ti UA bojoví ptáci? nebo Grim-2?

      • HumInt
        15:49 09.08.2022

        Rusi vypli radary. Ukrajinci zaútočili raketamy. Napríklad Neptúny majú dolet 280km a možnosť zem-zem.

        Rusi vypli radary. Ukrajinci zaútočili raketamy. Napríklad Neptúny majú dolet 280km a možnosť zem-zem.

        • peal
          18:46 09.08.2022

          Vypli radary plošně přes celých 200km, u fronty i na letišti? To spíš radary nefungují, nebo je obsluha nekompetentní

          Vypli radary plošně přes celých 200km, u fronty i na letišti? To spíš radary nefungují, nebo je obsluha nekompetentní

      • Clanek
        15:51 09.08.2022

        Dnesni Topwar si necham jako dezert, az po veceri. :))

        Dnesni Topwar si necham jako dezert, az po veceri. :))

        • Desertfremen
          16:08 09.08.2022

          Tam zase bude "nablito" haha už sa teším

          Tam zase bude "nablito" haha už sa teším

    • Cimbi
      15:21 09.08.2022

      Vidíme 1. použití ATACMS!

      Předevčírem jsem tu postoval vzdálenosti letišť od fronty. Tohle mi vypadlo, že je to přes 200 km!

      Vidíme 1. použití ATACMS!

      Předevčírem jsem tu postoval vzdálenosti letišť od fronty. Tohle mi vypadlo, že je to přes 200 km!

    • Roland
      15:26 09.08.2022

      A za krymem takový hezky most…

      A za krymem takový hezky most…

      • Cimbi
        15:33 09.08.2022

        Tam ATACMS nedostřelí, dokud nebudou téměř na pobřeží Azovského moře.

        Tam ATACMS nedostřelí, dokud nebudou téměř na pobřeží Azovského moře.

        • Roland
          15:38 09.08.2022

          https://mapy.cz/s/dufurasozo... - ma hraně to je, ale uplně mimo ne ne?

          https://mapy.cz/s/dufurasozo... - ma hraně to je, ale uplně mimo ne ne?

        • jj284b
          15:39 09.08.2022

          to nie je pravda, vzdusnou ciarou je z mesta Zaporozie na most presne 300km... a z mesta je na front 35km...

          to nie je pravda, vzdusnou ciarou je z mesta Zaporozie na most presne 300km... a z mesta je na front 35km...

          • DuPo
            15:46 09.08.2022

            Presne tak, a z mesta Orchiv, ktoré je po UA kontrolou je to k mostu 257 km.

            Presne tak, a z mesta Orchiv, ktoré je po UA kontrolou je to k mostu 257 km.

    • Klimesov
      15:45 09.08.2022

      Tohle už není ani vtipné.
      Jako uvědomuje si ruské velení, že jsou ve válce a že by měli vojenské cíle trochu víc chránit?

      Tohle už není ani vtipné.
      Jako uvědomuje si ruské velení, že jsou ve válce a že by měli vojenské cíle trochu víc chránit?

      • montecasino1
        15:59 09.08.2022

        nebude v prospech veci, keď to nebudú viac chrániť?

        nebude v prospech veci, keď to nebudú viac chrániť?

      • bently
        16:02 09.08.2022

        Jaká válka? Vždyť tam jenom celou dobu speciálně operují, a to ještě přesně podle plánu, ne?

        Jaká válka? Vždyť tam jenom celou dobu speciálně operují, a to ještě přesně podle plánu, ne?

        • Janicekmac
          16:10 09.08.2022

          Přesně, na toto prostě nemají tabulky a pokyny

          Přesně, na toto prostě nemají tabulky a pokyny

      • peal
        17:04 09.08.2022

        Ale Krym je prece jejich uzemi, to je proti pravidlum aby tam Ukrajina utocila :D Tak proc ochrana dulezitych mist, to je zbytecne plytvani! Jestli maji takhle chranene i pristavy, ...Zobrazit celý příspěvek

        Ale Krym je prece jejich uzemi, to je proti pravidlum aby tam Ukrajina utocila :D Tak proc ochrana dulezitych mist, to je zbytecne plytvani!
        Jestli maji takhle chranene i pristavy, tak doufam ze budou brzo dalsi paradni zabery...Skrýt celý příspěvek

      • Standa
        18:20 09.08.2022

        Další, co tomu vůbec nerozumí. Vypálením raket na letiště došlo k čemu? No k tomu, že UA má teď míň raket. Potopením Moskvy došlo k čemu? K odepsání 2 střel, demilitarizace UA ...Zobrazit celý příspěvek

        Další, co tomu vůbec nerozumí. Vypálením raket na letiště došlo k čemu? No k tomu, že UA má teď míň raket. Potopením Moskvy došlo k čemu? K odepsání 2 střel, demilitarizace UA pokračuje zcela v souladu s plánem........sarkasm alert!!!!Skrýt celý příspěvek

  • otecko
    15:03 09.08.2022

    To video z února se spálenou skřetí kolonou už tady je, ovšem kdo byl ten, kdo skřety zapálil, to najdete níže v ...Zobrazit celý příspěvek

    To video z února se spálenou skřetí kolonou už tady je, ovšem kdo byl ten, kdo skřety zapálil, to najdete níže v příspěvku!

    https://zpravy.aktualne.cz/zah... Skrýt celý příspěvek

    • ruleta
      15:20 09.08.2022

      :D tak tomuhle se rika novinarina. Tam byly hlaseny ukrajinske helikoptery, delostrelecke baraze a ono nee typek s RPG vymazal nekolik desitek vozidel, desitky baraku ... nechapu, ...Zobrazit celý příspěvek

      :D tak tomuhle se rika novinarina. Tam byly hlaseny ukrajinske helikoptery, delostrelecke baraze a ono nee typek s RPG vymazal nekolik desitek vozidel, desitky baraku ... nechapu, jak takovy prispevek muze projit redakcni radou.Skrýt celý příspěvek

      • Knightrider
        15:40 09.08.2022

        Pochopil jsem to tak, že týpek ten konvoj zastavil, zbytek dorazila UA armáda

        Pochopil jsem to tak, že týpek ten konvoj zastavil, zbytek dorazila UA armáda

    • Knightrider
      15:39 09.08.2022

      dokoukal jsem, dědek dobrej :-) Tohle by čekalo rusáky na každém kroku i kdyby na začátku uspěli. Co si mysleli? Musí znát Ukrajince lépe než my. Ať se smaží v pekle. A mimochodem, ...Zobrazit celý příspěvek

      dokoukal jsem, dědek dobrej :-) Tohle by čekalo rusáky na každém kroku i kdyby na začátku uspěli. Co si mysleli? Musí znát Ukrajince lépe než my. Ať se smaží v pekle. A mimochodem, tohle napadáním od místních vedlo k těm bestiálním událostem v Buči, kde stejně jako v II sv SS frustrované napadáním od partyzánů vyvraždilo Oradour-sur-Glane. Ta situace, kdy vás pořád napadá někde, koho ani nevidíte je nesmírně frustrující. Pokud by obsadili i západ, měli by proti sobě 20mio partyzánů. Jednou doufám, všechny tyhle příběhy hrdinství budou vyprávět kapitolu samostatné Ukrajiny.Skrýt celý příspěvek

      • Rase
        16:59 09.08.2022

        V roce 1914 němečtí pěšáci v Belgii stříleli civilisty v domnění že na ně střílí. Potom se zjistilo, že to byly jen střely (patrně francouzské) odražené od domů... tím chci jen ...Zobrazit celý příspěvek

        V roce 1914 němečtí pěšáci v Belgii stříleli civilisty v domnění že na ně střílí. Potom se zjistilo, že to byly jen střely (patrně francouzské) odražené od domů... tím chci jen říct, že Rusáci by ty lidi zmasakrovali tak jak tak :-(Skrýt celý příspěvek

  • bently
    14:58 09.08.2022

    Kdysi dlouho striktně neutrální Finsko do toho čím dál víc šlape: Finská premiérka Sanna Marin je pro rozsáhlé omezení cestování Rusů do zemí EU. "Není správné, aby ve stejnou ...Zobrazit celý příspěvek

    Kdysi dlouho striktně neutrální Finsko do toho čím dál víc šlape:

    Finská premiérka Sanna Marin je pro rozsáhlé omezení cestování Rusů do zemí EU.
    "Není správné, aby ve stejnou dobu, kdy Rusko vede v Evropě agresivní, brutální útočnou válku, mohli Rusové žít normální život, cestovat po Evropě, být turisty. To zkrátka není správné," uvedla premiérka.

    Mluvčí Kremlu Dmitrij Peskov už na postoj Finska stačil reagovat s tím, že Rusko bude na navrhované finské restrikce „reagovat velmi negativně“.

    https://yle.fi/uutiset/3-12567...
    https://www.idnes.cz/zpravy/za... Skrýt celý příspěvek

    • DuPo
      15:08 09.08.2022

      ... budú reagovať veľmi negatívne a zakážu vstup turistom z EU do ruSSka. Zbohom krasnaja ploščaď, zbohom mauzóleum, zbohom ermitáž, ... Fňuk.

      ... budú reagovať veľmi negatívne a zakážu vstup turistom z EU do ruSSka. Zbohom krasnaja ploščaď, zbohom mauzóleum, zbohom ermitáž, ... Fňuk.

      • bently
        15:12 09.08.2022

        Jj, to bude ještě větší darda do EU vazu, než tehdejší první reakce Ruska na první balík evropských sankcí, jejíž součástí byl zákaz vstupu čelních amerických představitelů na ...Zobrazit celý příspěvek

        Jj, to bude ještě větší darda do EU vazu, než tehdejší první reakce Ruska na první balík evropských sankcí, jejíž součástí byl zákaz vstupu čelních amerických představitelů na ruské území. Vsadil bych krejcar za starou grešli, že to muselo v Bílém romě vyvolat hotovou paniku, a že byl Biden blízko tomu tu nastalou mizérii rychle ukončit spolykáním několika hrstí prášků na spaní.Skrýt celý příspěvek

        • Lubko
          15:53 09.08.2022

          .. to tehdy nejvíc bolelo senátora McCaina :)

          .. to tehdy nejvíc bolelo senátora McCaina :)

      • Mortles
        15:29 09.08.2022

        Petrohrad jsem už viděl dvakrát a stačilo mi to.

        Petrohrad jsem už viděl dvakrát a stačilo mi to.

        • bently
          15:35 09.08.2022

          Stačil jste si během vašich návštěv užít tu všudypřítomnost tradičních hodnot a bezbřehou, skoro až legendární milost "obyčejných Rusů"?

          Stačil jste si během vašich návštěv užít tu všudypřítomnost tradičních hodnot a bezbřehou, skoro až legendární milost "obyčejných Rusů"?

          • Kanaďan
            17:53 09.08.2022

            Běžní mladí Rusové byli docela v pohodě. Hlavně holky protože chtěly asi emigrovat. Ale když se chlapi ožrali, začali utahovat imaginární ventily a křičet "něbudět něftu, něbudět ...Zobrazit celý příspěvek

            Běžní mladí Rusové byli docela v pohodě. Hlavně holky protože chtěly asi emigrovat. Ale když se chlapi ožrali, začali utahovat imaginární ventily a křičet "něbudět něftu, něbudět gazu" a mačkat na stole imaginární tlačítko s výkřiky Topol-M . To je Rusko, co si pamatuji já. A jinak bordel, chaos a krásná příroda.Skrýt celý příspěvek

    • GlobeElement007
      15:21 09.08.2022

      Ono bylo neutrální, protože muselo, ne že by chtělo.

      Odříkaného chleba největší krajíc.

      Ono bylo neutrální, protože muselo, ne že by chtělo.

      Odříkaného chleba největší krajíc.

  • jj284b
    14:51 09.08.2022

    Vojenske letisko pri Novofedorivke, Krym:

    https://twitter.com/JayinKyiv/...

    Vojenske letisko pri Novofedorivke, Krym:

    https://twitter.com/JayinKyiv/...

    • Rošťák
      15:04 09.08.2022

      188 km od Chersonu! :O

      188 km od Chersonu! :O

      • night
        15:15 09.08.2022

        Standa to už ráno vysvetľoval pri útoku v Novooleksievke cca 150km od frontovej linie- jedna GMLRS má dostrel 80 km tak museli vystreliť dve. Tu je to 188 km - tak vystrelili 3. ...Zobrazit celý příspěvek

        Standa to už ráno vysvetľoval pri útoku v Novooleksievke cca 150km od frontovej linie- jedna GMLRS má dostrel 80 km tak museli vystreliť dve. Tu je to 188 km - tak vystrelili 3. Je vidno, že Ukrajinci sú šikovní a rozmýšľajú prakticky :-)Skrýt celý příspěvek

        • Cimbi
          15:35 09.08.2022

          Hehe. Jednu M31 na špičku druhé a tu na špičku třetí. A máš třístupňovou raketu :-D

          Hehe. Jednu M31 na špičku druhé a tu na špičku třetí. A máš třístupňovou raketu :-D

      • jj284b
        15:16 09.08.2022

        ATACMS

        ATACMS

    • bently
      15:07 09.08.2022

      Pěknej hříbek...

      Pěknej hříbek...

      • Lubko
        15:29 09.08.2022

        A pak, že nerostou :)

        A pak, že nerostou :)

    • Alchen
      15:13 09.08.2022

      Už chýba len nejakych 40 kilometrov do Sevastopoľa. Ak to bola nejaká raketa tak sa rusom musia dobre potiť čelá....

      Už chýba len nejakych 40 kilometrov do Sevastopoľa. Ak to bola nejaká raketa tak sa rusom musia dobre potiť čelá....

      • Cimbi
        15:37 09.08.2022

        Byla. Není jiná možnost. Mezi Rus nemá PVO a byly to ukrajinské Su-27. Ale to asi nééé.

        ATACMS in firing position.

        Byla. Není jiná možnost. Mezi Rus nemá PVO a byly to ukrajinské Su-27. Ale to asi nééé.

        ATACMS in firing position.

  • bently
    14:32 09.08.2022

    Další hezoučká sonda do ruských duší: Souhlasíme, ať Putin rozhodne tak, nebo úplně jinak, míní dvě třetiny ...Zobrazit celý příspěvek

    Další hezoučká sonda do ruských duší: Souhlasíme, ať Putin rozhodne tak, nebo úplně jinak, míní dvě třetiny Rusů

    https://www.idnes.cz/zpravy/za...

    Aneb tomuhle se říká carský ideál!Skrýt celý příspěvek

    • raven66
      14:48 09.08.2022

      Iny prieskum, alebo len robeny v moskve a St. Peteburgu, alebo inak interpretovane data: "Väčšina mužov, 62 percent, by pritom nebola ochotná zúčastniť sa bojov na Ukrajine, pokiaľ ...Zobrazit celý příspěvek

      Iny prieskum, alebo len robeny v moskve a St. Peteburgu, alebo inak interpretovane data: "Väčšina mužov, 62 percent, by pritom nebola ochotná zúčastniť sa bojov na Ukrajine, pokiaľ by mala takúto možnosť. Prianie zapojiť sa bojov vyjadrilo 29 percent respondentov, najčastejšie ľudia vo veku od 45 do 59 rokov. Cez polovicu respondentov si pritom myslí, že operácia na Ukrajine sa príliš pretiahla."
      https://www.cas.sk/clanok/2706... Skrýt celý příspěvek

      • bently
        14:52 09.08.2022

        Tak jistě, jde jenom o průzkumy, ale i ty něco naznačují. Jinak podpora Putina a ruské války na Ukrajině, a aktivní účast v bojích je pochopitelně něco jiného. Proto se - a za mě ...Zobrazit celý příspěvek

        Tak jistě, jde jenom o průzkumy, ale i ty něco naznačují. Jinak podpora Putina a ruské války na Ukrajině, a aktivní účast v bojích je pochopitelně něco jiného. Proto se - a za mě správně - domnívá, že povinná plošná mobilizace by byla jediná cesta k výrazněji projevované nevoli mezi ruským obyvatelstvem.
        A věta "Cez polovicu respondentov si pritom myslí, že operácia na Ukrajine sa PRÍLIŠ PRETIAHLA" je v kontextu toho, jak má jít všechno podle plánu, skoro až kouzelná.Skrýt celý příspěvek

      • samoempire
        15:10 09.08.2022

        Ať počkají na jaro kdy jim Evropa řekne že nepotřebujeme vaší ropu...

        Ať počkají na jaro kdy jim Evropa řekne že nepotřebujeme vaší ropu...

  • mamut
    14:08 09.08.2022

    ukrajina ma drony, co vedia laser guide-ovat?

    https://twitter.com/chrisschmi...

    ukrajina ma drony, co vedia laser guide-ovat?

    https://twitter.com/chrisschmi...

    • Cimbi
      14:09 09.08.2022

      Minimálně T 2 to umí.

      Minimálně T 2 to umí.

      • Cimbi
        15:37 09.08.2022

        TB2

        TB2

  • GlobeElement007
    14:04 09.08.2022

    Tohle jste četli? Máte někdo potvrzení? https://twitter.com/andrewofpo... Gruzie vyzvala Rusko, aby její armáda opustila území severní Osetie a ...Zobrazit celý příspěvek

    Tohle jste četli? Máte někdo potvrzení?

    https://twitter.com/andrewofpo...

    Gruzie vyzvala Rusko, aby její armáda opustila území severní Osetie a Abcházie.Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      14:10 09.08.2022

      Hm. Lepší příležitost už nebude. Dobře dělají

      Hm. Lepší příležitost už nebude. Dobře dělají

      • Nezmar
        16:59 09.08.2022

        Ja bych pockal az bude rus vyklizet Krym a to i v pripade Moldavie. Pak proste vsichni skreti budou utikat jednim smerem a vydani jakehokoliv rozkazu (i pro patou kolonu) bude ...Zobrazit celý příspěvek

        Ja bych pockal az bude rus vyklizet Krym a to i v pripade Moldavie. Pak proste vsichni skreti budou utikat jednim smerem a vydani jakehokoliv rozkazu (i pro patou kolonu) bude irelevantni.Skrýt celý příspěvek

      • liberal shark
        17:38 09.08.2022

        Škoda že si Saakašvili nepočkal na lepší okamžik.

        Škoda že si Saakašvili nepočkal na lepší okamžik.

    • Verdon
      14:28 09.08.2022

      není zdroj a ani jsem zatím nic nedohledal. Takže asi kachna

      není zdroj a ani jsem zatím nic nedohledal. Takže asi kachna

      • alansi
        14:57 09.08.2022

        Já to dnes na Twitteru taky někde četl

        Já to dnes na Twitteru taky někde četl

      • alter01
        15:07 09.08.2022

        Zatial nie je "zdroj " , ale na druhej strane je to prirodzená reakcia . Gruzia má ťažké srdce na rusov. Azerbajdžan to určite tiež využije , lebo má otvorený účet z Armenskom, ...Zobrazit celý příspěvek

        Zatial nie je "zdroj " , ale na druhej strane je to prirodzená reakcia .
        Gruzia má ťažké srdce na rusov.
        Azerbajdžan to určite tiež využije , lebo má otvorený účet z Armenskom, ktore je bez Ruska slabunké.
        Hovoriť o Čečensku ako o pevnej časti Ruska je smiešne! Od vraždy prezidenta Dudajeva je v Čečne veľmi veľa ludí , ča by si to chcel vybaviť s rusmi stručne a jasne, všetne don don Kadyrova !Skrýt celý příspěvek

        • Verdon
          15:56 09.08.2022

          Gruzie má zatím poměrně proruskou vládu, pochybuju, že by do toho šli, i když by si to národ určitě přál.

          Gruzie má zatím poměrně proruskou vládu, pochybuju, že by do toho šli, i když by si to národ určitě přál.

      • Cimbi
        15:38 09.08.2022

        Moldávie, tuším, taky sdělila, že pokud se Podněstří začne nějak hýbat, tak požádá o pomoc Rumunsko (tzn. dohody už jsou upečené).

        Moldávie, tuším, taky sdělila, že pokud se Podněstří začne nějak hýbat, tak požádá o pomoc Rumunsko (tzn. dohody už jsou upečené).

    • Standa
      15:39 09.08.2022

      No já bych jim to strašně přál, ale aby nenarazili jako v roce 2008. Rusáci mají Gruzínce v šuplíku "slabé" a nebudou váhat až s nepřiměřenou reakcí. Tam se rusáci nebudou držet ...Zobrazit celý příspěvek

      No já bych jim to strašně přál, ale aby nenarazili jako v roce 2008. Rusáci mají Gruzínce v šuplíku "slabé" a nebudou váhat až s nepřiměřenou reakcí. Tam se rusáci nebudou držet zpět v leteckých útocích na všechno, co se tam bude hýbat. Gruzie nemá PVO na úrovni UA. Gruzie je vojensky slabá. Ještě bych počkal, až se bude rusácko otřásat v základech a nejlépe bych počkal, až se bude měnit vedení ruska.....vlastně něco jako udělalo rusko v roce 2014 u Ukrajiny......Jestli něco Gruzie zkusí, tak je rusáci brutálně potlačí už je proto, aby ukázali všem okolo hranic, že se nic měnit nebude.Skrýt celý příspěvek

  • alansi
    13:47 09.08.2022

    Výsledek války na Ukrajině:

    https://twitter.com/Harley5Tj/...

    Omlouvám se za vtípek, ale autorovi se to fakt povedlo :-)

    Výsledek války na Ukrajině:

    https://twitter.com/Harley5Tj/...

    Omlouvám se za vtípek, ale autorovi se to fakt povedlo :-)

  • alansi
    13:44 09.08.2022

    Bělorusko oznamuje obnovené společné vojenské cvičení s Ruskem. Cvičení se mají konat v Bělorusku od 9. do 11. srpna a v Rusku od 22. do 25. ...Zobrazit celý příspěvek

    Bělorusko oznamuje obnovené společné vojenské cvičení s Ruskem.
    Cvičení se mají konat v Bělorusku od 9. do 11. srpna a v Rusku od 22. do 25. srpna.

    https://twitter.com/KyivIndepe...

    Copak z toho asi vznikne?
    Cvičení nebo útok ze severu?Skrýt celý příspěvek

    • Tino
      13:58 09.08.2022

      nic z toho nebude blr nemaju odvahu ani silu, rus silu....spojenci sleduju pohyby vojsk na blr akakolvek vacsia koncentracia, resp zhlukovanie sa pripravy budu okamzite ...Zobrazit celý příspěvek

      nic z toho nebude blr nemaju odvahu ani silu, rus silu....spojenci sleduju pohyby vojsk na blr akakolvek vacsia koncentracia, resp zhlukovanie sa pripravy budu okamzite zaznamenane....utok zo severu neutaja a aby vobec mohli utocit musia sa najprv pripravit, co tiez neutaja...Skrýt celý příspěvek

      • Haklang
        14:04 09.08.2022

        Otázkou je i to, kolik toho skřeti můžou poslat...teda, pokud velkoryse pominu užitečnost dosavadního výcviku jejich armády.

        Otázkou je i to, kolik toho skřeti můžou poslat...teda, pokud velkoryse pominu užitečnost dosavadního výcviku jejich armády.

      • Standa
        15:42 09.08.2022

        Skoro by se dalo říct, že by to i UA pomohlo. UA by mohlo Bělorusko diplomatickou nótou upozornit, že jakákoliv agrese a překročení hranic s UA, bude znamenat označení rusáckých ...Zobrazit celý příspěvek

        Skoro by se dalo říct, že by to i UA pomohlo. UA by mohlo Bělorusko diplomatickou nótou upozornit, že jakákoliv agrese a překročení hranic s UA, bude znamenat označení rusáckých sil na území Běloruska jako legitimní cíl. Tím by potenciálně rusko mohlo ztratit PVO deštník na severu a UA by snížila nebezpečí leteckého provozu u Kyjeva a obecně severní hranice.Skrýt celý příspěvek

        • Tino
          17:36 09.08.2022

          toto si ja tiez myslim v isotm momente teraz este nie mozno pride UA vhod nejaka dalsia agresia zo smeru BLR...nasledna protireakcia ak sa dobre zariadi moze vyriesit mnoho ...Zobrazit celý příspěvek

          toto si ja tiez myslim v isotm momente teraz este nie mozno pride UA vhod nejaka dalsia agresia zo smeru BLR...nasledna protireakcia ak sa dobre zariadi moze vyriesit mnoho buducich UA problemov a spokojni budu aj bezni BLR si myslim.Skrýt celý příspěvek

    • HumInt
      15:13 09.08.2022

      Majú odvahu, niečo s Ruskom plánovať v ďalekej budúcnosti.

      Majú odvahu, niečo s Ruskom plánovať v ďalekej budúcnosti.

    • Nezmar
      16:51 09.08.2022

      Za me OK, zapad cvici brance UA a Belorusko bude poradat 3 denni seminar pro brance ruska. Vsichni vime, ze za 3dny se psik novemu kousku nenauci a prase se nevykrmi, jedina ...Zobrazit celý příspěvek

      Za me OK, zapad cvici brance UA a Belorusko bude poradat 3 denni seminar pro brance ruska. Vsichni vime, ze za 3dny se psik novemu kousku nenauci a prase se nevykrmi, jedina nevyhoda je ze na sebe budou vazat odpovidajici pocet UA na druhe strane, ale to vlastne delaji od zacatku valky.Skrýt celý příspěvek

  • Cernysip
    13:31 09.08.2022

    Desetkrát silnější než v Černobylu: Ukrajina vyhodnotila následky havárie v ZNPP ZÁPOROŽÍ, ÚTERÝ 9. SRPNA 2022 ...Zobrazit celý příspěvek

    Desetkrát silnější než v Černobylu: Ukrajina vyhodnotila následky havárie v ZNPP
    ZÁPOROŽÍ, ÚTERÝ 9. SRPNA 2022 13:42
    https://www.rbc.ua/rus/news/de...
    Ukrajina oznámila následky možné havárie v Záporožské jaderné elektrárně. Využila k tomu údajů o následcích černobylské havárie, ke které došlo v roce 1986. Informuje o tom RBC-Ukraine s odkazem na závěry Státní agentury pro správu uzavřené zóny.

    „Ve čtvrtém černobylském reaktoru bylo 2200 palivových souborů, ZNPP obsahuje šest reaktorů a sklad vyhořelého jaderného paliva s až 18 000 palivových souborů (9-10x více). To znamená, že následky havárie v ZNPP mohou být desetkrát silnější než v roce 1986 v JE Černobyl.

    Pokud dojde ke katastrofě, pak plocha potenciální uzavřené zóny bude až 30 000 km2 (jako 10 vyloučených zón u Černobylu);
    Záporožský region by byl ve skutečnosti ztracený jak pro život tak zemědělství;
    plocha potenciálního kontaminovaného území je až 2 miliony km² a stupeň kontaminace ostatních území Ukrajiny a Evropy, Ruska a Běloruska bude záviset na větru;
    počet likvidátorů může být od 1 milionu osob výše;
    počet mrtvých - desítky tisíc, v závislosti na aktuálním počtu lidí v regionu Záporoží, počet evakuovaných / přesídlených lidí - od 2 milionů lidí;
    po nesmírný počet let bude řeka Dněpr znečištěná;
    může dojít k úniku radioaktivního cesia-137 v množství nebezpečném pro lidské zdraví, půdu a vodní útvary.
    Většinou emisí budetrpět Ukrajina, ale utrpí i EU, Bělorusko a Rusko.
    Nehoda může způsobena:
    - požárem;
    - výbuchem nebo poškození granáty, bombami, raketami.
    Připomeňme, že 5. srpna útočníci dvakrát stříleli na ZNPP. Hrozilo rozprášení radioaktivních látek.Skrýt celý příspěvek

    • Cernysip
      13:36 09.08.2022

      Doufám, že NATO (tedy de facto USA a možná Polsko+specializované týmy, třeba i od nás) mají plány na případné obsazení elektrárny a eliminaci těchto rizik.

      Doufám, že NATO (tedy de facto USA a možná Polsko+specializované týmy, třeba i od nás) mají plány na případné obsazení elektrárny a eliminaci těchto rizik.

      • mabc
        14:38 09.08.2022

        Na taketo falosne nadeje zabudnite. NATO sa ako obranny pakt nezapoji do specialnej akcie obsadenia elektrarne, ani USA a nikto iny. Co potom? Poslu tam dalsich 20 tisic vojakov s ...Zobrazit celý příspěvek

        Na taketo falosne nadeje zabudnite. NATO sa ako obranny pakt nezapoji do specialnej akcie obsadenia elektrarne, ani USA a nikto iny. Co potom? Poslu tam dalsich 20 tisic vojakov s protiraketovym dazdnikom na jej udrzanie? Spravi sa to aj s Cernobylom? Jedina sanca je dohoda o demilitarizacii elektrarni a o spolocnej sprave pod vedenim OSN, ale to sa kvoli Rusku a Cine v BR nestane.Skrýt celý příspěvek

        • Standa
          15:45 09.08.2022

          Přesně pro tyhle případy by tady mělo být OSN. Po obsazení by měla vojska útočníka odejít a hlídat by to mělo mezinárodní společenství, protože se jedná o potencionálně mezinárodní ...Zobrazit celý příspěvek

          Přesně pro tyhle případy by tady mělo být OSN. Po obsazení by měla vojska útočníka odejít a hlídat by to mělo mezinárodní společenství, protože se jedná o potencionálně mezinárodní hrozbu. Po diplomatickém ukončení války a rozhodnutí, komu A elektrárna připadne, tak by ten stát za ní měl být zodpovědný.Skrýt celý příspěvek

  • ResExtensa
    13:25 09.08.2022

    Russia suspends oil exports via southern leg of Druzhba pipeline due to transit payment ...Zobrazit celý příspěvek

    Russia suspends oil exports via southern leg of Druzhba pipeline due to transit payment issues

    https://www.reuters.com/busine...

    Možná bude ještě zábava. Družba byla jediný ropovod vyjmutý ze sankcí na Ruskou ropu.Skrýt celý příspěvek

    • Clanek
      13:26 09.08.2022

      Ani ty tri roky prechodneho obdobi asi nebudeme potrebovat, ja jsem pro.

      Ani ty tri roky prechodneho obdobi asi nebudeme potrebovat, ja jsem pro.

      • ResExtensa
        13:28 09.08.2022

        To sice nebudeme, ale dočasně nám to může vytvořit nedostatek pohonných hmot na středoevropském trhu. Uvidíme, jak se to bude dál vyvíjet.

        To sice nebudeme, ale dočasně nám to může vytvořit nedostatek pohonných hmot na středoevropském trhu. Uvidíme, jak se to bude dál vyvíjet.

        • Cernysip
          13:37 09.08.2022

          Osedláme koně?

          Osedláme koně?

          • srott
            14:12 09.08.2022

            Žiadne nemáme

            Žiadne nemáme

          • Roland
            14:21 09.08.2022

            #srott - já mám dva koníčky - rádrybařím a sbírám houby - to by mohlo stačit ne?

            #srott - já mám dva koníčky - rádrybařím a sbírám houby - to by mohlo stačit ne?

          • axoloth
            14:21 09.08.2022

            @srott v motesiciach kone su.

            @srott v motesiciach kone su.

          • Irving
            14:39 09.08.2022

            @Roland - pokud máte řeku a les v pěší vzdálenosti od domu, tak jo.

            @Roland - pokud máte řeku a les v pěší vzdálenosti od domu, tak jo.

          • mabc
            14:39 09.08.2022

            @srott: Tak pobezime!

            @srott: Tak pobezime!

        • Clanek
          13:39 09.08.2022

          Ceske rafinerky by meli byt ready na to prijimat ne-ruskou ropu, Slovensky Slovnaft odhadl sam, ze by se tam mohl dostat za 6 mesicu (to melo byt v kontrolovanem rezimu, jsem si ...Zobrazit celý příspěvek

          Ceske rafinerky by meli byt ready na to prijimat ne-ruskou ropu, Slovensky Slovnaft odhadl sam, ze by se tam mohl dostat za 6 mesicu (to melo byt v kontrolovanem rezimu, jsem si jist ze by to zvladli i driv), takze je to "jen" otazka toho fyzicky sem dostat ropu jinak nez druzbou. CR by na to mela byt ready, Slovensko relativne brzo snad taky. Polaci tam jiz jsou.Skrýt celý příspěvek

          • alter01
            15:14 09.08.2022

            Slovnaft bez rpoblémov aj dnes ! To iba žobrú nejaké dotácie z EU ! V Slovnaft prebehli 2 pravádzkové pokusy zo spracovaním arabskej ropy , konkretne z Iraku . A neboli veľké ...Zobrazit celý příspěvek

            Slovnaft bez rpoblémov aj dnes ! To iba žobrú nejaké dotácie z EU !
            V Slovnaft prebehli 2 pravádzkové pokusy zo spracovaním arabskej ropy , konkretne z Iraku . A neboli veľké problémy.
            Slovnaft má hĺbkové spracovanie ropy , tj. spracuje všetko , včetne mazut .Skrýt celý příspěvek

          • Sergej7490
            15:40 09.08.2022

            Slovnaft vie aj hned, ale klesne mu dost ucinnost spracovania. Momentalne su spicka v spracovani ropy, jedna z najmodernejsich rafinerii v Europe. Lahka ropa obsahuje ovela viac ...Zobrazit celý příspěvek

            Slovnaft vie aj hned, ale klesne mu dost ucinnost spracovania. Momentalne su spicka v spracovani ropy, jedna z najmodernejsich rafinerii v Europe.
            Lahka ropa obsahuje ovela viac plynu a nema na to prisposobene kapacity odplynovania. Zjednodusene povedane, do krakovacej kolony moze ist menej lahkej ropy.Skrýt celý příspěvek

      • samoempire
        13:54 09.08.2022

        Naše blbost.

        Naše blbost.

    • GlobeElement007
      13:50 09.08.2022

      Nás zásobuje Ingolstadt.
      Ale jak přivedou ropu do Uher, to nevím.

      Nás zásobuje Ingolstadt.
      Ale jak přivedou ropu do Uher, to nevím.

      • Clanek
        13:52 09.08.2022

        Nemala cast paliv vyprodukovanych Slovnaftem konci v CR. Pokud bude odstaven Slovnaft, bude to tlak i na CR i kdyz jsou ceske rafinerky jako takove jinak v cajku.

        Nemala cast paliv vyprodukovanych Slovnaftem konci v CR. Pokud bude odstaven Slovnaft, bude to tlak i na CR i kdyz jsou ceske rafinerky jako takove jinak v cajku.

      • Tino
        13:58 09.08.2022

        mylsim ze PL sa uz celkom tesia:-))

        mylsim ze PL sa uz celkom tesia:-))

      • Cimbi
        14:14 09.08.2022

        Nene... Podělali Orbána! Se fakt směju!

        Nene... Podělali Orbána! Se fakt směju!

      • alter01
        15:17 09.08.2022

        Vašu neiformovanosť ob´divujem ! Vy asi neviete , koľko benzínu a nafty sa do Pupku sveta vozí z Uher ! Keby Uhri zastavili dodávky , tak do týždňa máte benzín za 60-70KČ/l a máte ...Zobrazit celý příspěvek

        Vašu neiformovanosť ob´divujem ! Vy asi neviete , koľko benzínu a nafty sa do Pupku sveta vozí z Uher ! Keby Uhri zastavili dodávky , tak do týždňa máte benzín za 60-70KČ/l a máte prídelový systém !
        *Skúste trochu objektívnejšie a nie vášňami....Skrýt celý příspěvek

    • raven66
      14:10 09.08.2022

      Mily Viktor, ako si nam to nase manzelstvo nevyslo. Plany sme mali obaja velke, ja vacsinu Ukrajiny, ty Zakarpatie, ale osud to chcel inak. Viem, bol si mi po cely cas verny, ale ...Zobrazit celý příspěvek

      Mily Viktor,
      ako si nam to nase manzelstvo nevyslo. Plany sme mali obaja velke, ja vacsinu Ukrajiny, ty Zakarpatie, ale osud to chcel inak. Viem, bol si mi po cely cas verny, ale nesnazil si sa viac, mohol si. Nebojoval si za mna dost. A tak nadisiel cas rozchodu. Od dnes kazdy hrame za seba. Viem, bude ta to boliet. A neviem, ci to zvladnes. Ale v podstate od zaciatku mi to bolo aj tak jedno. Vyuzil som ta, lebo si predajna kurva, ktora si da pri vidine zisku otrtkat zadnicu od kazdeho ochotneho sponzora. Takze Adieu, mon ami.
      S pozdravom
      VladimirSkrýt celý příspěvek

      • Vlcak
        14:58 09.08.2022

        Překrásný "kopačkový" dopis :))

        Překrásný "kopačkový" dopis :))

  • Cernysip
    13:16 09.08.2022

    "Teď už se tam dostávají i ozbrojené síly Ukrajiny." V Genichesku ráno explodoval ruský muniční sklad CHERSON, ÚTERÝ 9. SRPNA 2022 ...Zobrazit celý příspěvek

    "Teď už se tam dostávají i ozbrojené síly Ukrajiny." V Genichesku ráno explodoval ruský muniční sklad
    CHERSON, ÚTERÝ 9. SRPNA 2022 13:21
    https://www.rbc.ua/rus/news/te...
    V okupované oblasti Genichesk (Chersonská oblast), která hraničí s Krymem, zahřměly exploze 9. srpna ráno. V regionu vybuchl nepřátelský muniční sklad.
    Informuje o tom RBC-Ukraine s odvoláním na zástupce Chersonské regionální rady Sergeje Khlana na Facebooku. "Genichesku lze poblahopřát k iniciativě. Nyní se i tam dostávají i ozbrojené síly Ukrajiny." Ráno na napájecí stanici (zhruba mezi Partizany a Novoalekseevkou) více než hodinu a půl vybuchovala ruská munice. Čekáme na oficiální oznámení,“ uvedl.
    Khlan poznamenal, že oblast Genichesk se nachází na administrativní hranici s Krymem.
    "No, teď už v Chersonské oblasti nejsou pro Rusy žádná bezpečná místa," dodal.Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      14:15 09.08.2022

      Na to už M31 nestačí... Buď letectvo nebo ATACMS :-)

      Na to už M31 nestačí... Buď letectvo nebo ATACMS :-)

    • Verdon
      14:30 09.08.2022

      správný překlad je "Teď už ukrajinské ozbrojené síly dosáhnou i sem".

      správný překlad je "Teď už ukrajinské ozbrojené síly dosáhnou i sem".

  • Tino
    12:59 09.08.2022

    UA uz mali oslobodit Dovhenke na juh od Izjum, spominaju to viacere tweety, zrejme vychadzaju z udalosti ktora sa predpokladala, kedze UA mali obec na rane z 3 stran, asi sa RUS ...Zobrazit celý příspěvek

    UA uz mali oslobodit Dovhenke na juh od Izjum, spominaju to viacere tweety, zrejme vychadzaju z udalosti ktora sa predpokladala, kedze UA mali obec na rane z 3 stran, asi sa RUS stiahli...mne to pride ako ze UA pod Izjumom nahromadili silu , ktora sa posunie dramaticky blizsie Izjumu z Juhu a pokusia sa tahat na vychod aby si vylepsili takticku situaciu a zmarili RUS ci i len pomysliet utocit odital na Sloviansk

    https://twitter.com/WarMonitor... Skrýt celý příspěvek

    • Mortles
      13:11 09.08.2022

      Tím pádem se tam situace vrátila někdy do května, kdy jakýsi ten ruský dobrovolník sepsal své "zážitky z fronty" s tím, jak tam jejich rota bloudila a snažila se tu vesnici ...Zobrazit celý příspěvek

      Tím pádem se tam situace vrátila někdy do května, kdy jakýsi ten ruský dobrovolník sepsal své "zážitky z fronty" s tím, jak tam jejich rota bloudila a snažila se tu vesnici (vzdálenoupár kilometrů od jejich pozice, pořád ) několik dní najít. K Izjumu je to po silnici jenom asi dvě další vesnice, hrozný kousek, cca patnáct km k okraji města. Získání kontroly nad tou vesnicí také znamená, že všichni, kdo sedí na té silnici na východ mají výrazně horší situaci. Strategickým cílem tohohle postupu je samozřejmě dorazit až k řece, ale samozřejmě to nebude jednoduché.Skrýt celý příspěvek

      • Tino
        13:17 09.08.2022

        lahke to urcite nebude ale indikuje to , ze rus v oblasti skutocne oslabili a UA zrejme posilnili, ten postup z juhu je pomaly ale systematicky

        lahke to urcite nebude ale indikuje to , ze rus v oblasti skutocne oslabili a UA zrejme posilnili, ten postup z juhu je pomaly ale systematicky

  • DuPo
    12:55 09.08.2022

    V sevastopolskej vojenskej nemocnici sa podarilo personálu kontaminovať kuchyňu jedom na potkany a otráviť jedlom 8 ruSSkých vojakov. Ďalších 18 je vo vážnom stave na ...Zobrazit celý příspěvek

    V sevastopolskej vojenskej nemocnici sa podarilo personálu kontaminovať kuchyňu jedom na potkany a otráviť jedlom 8 ruSSkých vojakov. Ďalších 18 je vo vážnom stave na JIS-ke:
    https://daily.dialog.ua/256801...
    Keď sa darí, tak sa darí ...Skrýt celý příspěvek

    • RobS
      14:38 09.08.2022

      To je jak že Švejka: rozkaz je rozkaz a tak vystříkali všechny vagony lyzolem, včetně toho s proviantem.

      To je jak že Švejka: rozkaz je rozkaz a tak vystříkali všechny vagony lyzolem, včetně toho s proviantem.

  • lm524a
    12:18 09.08.2022

    Ukrajinská kontrarozvědka SBU ve svých řadách odhalila "krtka". Bezpečnostní služba Ukrajiny zadržela zaměstnance koordinačního ústředí kanceláře SBU v Charkovské oblasti, který ...Zobrazit celý příspěvek

    Ukrajinská kontrarozvědka SBU ve svých řadách odhalila "krtka".
    Bezpečnostní služba Ukrajiny zadržela zaměstnance koordinačního ústředí kanceláře SBU v Charkovské oblasti, který pracoval pro ruské zvláštní služby.
    Podle vyšetřování byl na začátku března 2022 bývalý úředník charkovské městské rady najat zaměstnanci FSB Ruské federace. Podle jejich úkolu dostal práci v protiteroristickém velitelství SBU v Charkovské oblasti.
    S přístupem k informacím útočník předal nepříteli kontaktní údaje důstojníků SBU, informace o pohybu ozbrojených sil Ukrajiny, umístění pozic kontrolních stanovišť a vojenské techniky, jakož i údaje, které denně zadával do uzavřeného informačního systému.
    Podezřelý tak pomáhal zástupcům ruských zvláštních služeb při provádění podvratných aktivit proti Ukrajině pod stanným právem.
    Podle SBU, výměnou za spolupráci, nepřítel poskytl "krtkovi" bezpečnostní záruky pro něj a jeho rodinu, pokud se Rusku podaří obsadit region.
    V současné době byl agent informován o podezření ze zrady spáchané podle stanného práva.
    Soud již zvolil omezující opatření ve formě vazby.Skrýt celý příspěvek

    • DuPo
      12:34 09.08.2022

      Je vojna a v čase vojny sa v minulosti vlastizrada trestala okamžitým zastrelením, čo bol celkom adekvátny trest, nakoľko takíto zradcovia môžu mať na svedomí celkom dosť obetí ...Zobrazit celý příspěvek

      Je vojna a v čase vojny sa v minulosti vlastizrada trestala okamžitým zastrelením, čo bol celkom adekvátny trest, nakoľko takíto zradcovia môžu mať na svedomí celkom dosť obetí "využitia" informácií, ktoré odovzdali protivníkovi. V tomto prípade je veľká škoda, že dnes tu máme už henten humanizmus.Skrýt celý příspěvek

      • danny
        13:19 09.08.2022

        S těmi polními soudy opatrně. Když se podíváš, je tam těch zrádců nějak moc, jen za červenec padlo snad 670 obvinění z vlastizrady. Mezi obviněnými jsou hojně zastoupeni ...Zobrazit celý příspěvek

        S těmi polními soudy opatrně. Když se podíváš, je tam těch zrádců nějak moc, jen za červenec padlo snad 670 obvinění z vlastizrady. Mezi obviněnými jsou hojně zastoupeni představitelé opozice, nějací podnikatelé a majitelé velkých podniků, vysocí vládní úředníci. Pod boj proti vnitřnímu nepříteli se vždy snadno schovají i standardní vyřizování účtů, případné přesuny majetku.Skrýt celý příspěvek

        • Tino
          13:36 09.08.2022

          ak sa jedna o opoziciu okolo pro rus stran tak je to aj celkom logicke a ocakavane, mnohi sa pro rus postojmi netajili ked si este boli isti v kramflekoch, oni im idu uA po krku od ...Zobrazit celý příspěvek

          ak sa jedna o opoziciu okolo pro rus stran tak je to aj celkom logicke a ocakavane, mnohi sa pro rus postojmi netajili ked si este boli isti v kramflekoch, oni im idu uA po krku od zaciatku vojny a pomaly sa to rozplieta...na okupivanych uzemiach sa formuje okupacna vlada najma/ vyhradne? okolo stupencov pro rus stran da sa ocakavat , ze ich kolegovia na uzemiach , ktore kontroluju UA budu rovnako mentlane nastaveni a ze im teda UA idu po krku aby predisli buducim problemom....ono je vojna a mat doma vsi, ktore sa otvorene hlasia k RUS a kde to RUS obsadili spolurpacuju s RUS nie je sranda a treba konat nekompromisne a relativne rychlo.Skrýt celý příspěvek

          • AR10
            14:37 09.08.2022

            Ale tak zase trošku brzdite. V kandidátskej krajine EU by sme snáď predsa len mohli strieľať ľudí až po riadnom a férovom procese, ktorý by mal trvať možno aj viac ako pár ...Zobrazit celý příspěvek

            Ale tak zase trošku brzdite. V kandidátskej krajine EU by sme snáď predsa len mohli strieľať ľudí až po riadnom a férovom procese, ktorý by mal trvať možno aj viac ako pár minút.

            Jedna vec je mať proruské názory v čase mieru, druhá je dostať za to guľu do hlavy počas vojny lebo vlastizrada. A úplne tretia vec sa tej vlastizrady aj reálne dopustiť...Skrýt celý příspěvek

        • RobS
          14:39 09.08.2022

          Pokud vím, tak to odskakali i někteří bývalí spolupracovníci Zelenskeho.

          Pokud vím, tak to odskakali i někteří bývalí spolupracovníci Zelenskeho.

        • DuPo
          14:52 09.08.2022

          Nevylučujem, keď sa rúbe les, lietajú triesky. Každopádne to číslo sa mi vôbec nezdá veľké, vzhľadom na početnú ruskú menšinu a sovietsku minulosť ukrajinského priemyslu i armády ...Zobrazit celý příspěvek

          Nevylučujem, keď sa rúbe les, lietajú triesky. Každopádne to číslo sa mi vôbec nezdá veľké, vzhľadom na početnú ruskú menšinu a sovietsku minulosť ukrajinského priemyslu i armády tam tých zradcov môže byť pekných pár tisíc a všetkých ani nikdy neodhalia. Prirovnal by som to k situácii u nás, kedy sa po revolúcii komanči transformovali do všetkých možných strán a spoločenských štruktúr, kde škodia dodnes. Žiaľ, mali sme nežnú. Na UA sa situácia vyvinula inak, a tak by som si na ich mieste rukavičky nebral.Skrýt celý příspěvek

      • samoempire
        15:14 09.08.2022

        Nejsme Rusko. Odsoudit a pak zavřít.

        Nejsme Rusko. Odsoudit a pak zavřít.

  • alansi
    12:02 09.08.2022

    Putin - stratég: To určitě jen podpoří budoucí investory: Prezident Ruska podepsal dekret, který umožňuje ruským bankám, na které se vztahují sankce, zmrazit některé transakce ...Zobrazit celý příspěvek

    Putin - stratég:
    To určitě jen podpoří budoucí investory:

    Prezident Ruska podepsal dekret, který umožňuje ruským bankám, na které se vztahují sankce, zmrazit některé transakce v měně zemí, které tyto sankce zavedly.
    Banky budou moci zejména zastavit plnění závazků na účtech či vkladech právnických osob a fyzických osob podnikatelů.

    https://twitter.com/Flash43191... Skrýt celý příspěvek

Načítám diskuzi...