VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.

  • MatejBabjak
    05:32 20.06.2022

    Ako medzinárodné potravinové spoločnosti zvysoka *** na sankcie. Každý nech sa zariadi podľa seba.

    https://youtu.be/VlpRLJ4Mvb0...

    Ako medzinárodné potravinové spoločnosti zvysoka *** na sankcie. Každý nech sa zariadi podľa seba.

    https://youtu.be/VlpRLJ4Mvb0...

  • Danik
    23:50 19.06.2022

    Tak Macron přišel o parlamentní většinu.

    https://twitter.com/PedderSoph...

    Tak Macron přišel o parlamentní většinu.

    https://twitter.com/PedderSoph...

    • Mortles
      00:11 20.06.2022

      To bude ještě legrace...

      To bude ještě legrace...

      • leir
        07:46 20.06.2022

        Pokud válku na Ukrajině lze označit za "srandu", pak jo. :-/

        Pokud válku na Ukrajině lze označit za "srandu", pak jo. :-/

      • samoempire
        07:54 20.06.2022

        Hm špatná zpráva pro Ukrajinu.

        Hm špatná zpráva pro Ukrajinu.

        • Mortles
          08:43 20.06.2022

          Ne nutně, podle všeho bude Macron spoléhat na hlasy republikánů a netuším, jaká je jejich pozice v této otázce. Ale je to dost možné.

          Ne nutně, podle všeho bude Macron spoléhat na hlasy republikánů a netuším, jaká je jejich pozice v této otázce. Ale je to dost možné.

          • vvlk
            11:26 20.06.2022

            Bohužel jedou světonázor, že velké státy se domluví a malé se mají přizpůsobit.

            Bohužel jedou světonázor, že velké státy se domluví a malé se mají přizpůsobit.

    • MMM3K
      08:40 20.06.2022

      Sledujete někdo politiku ve Francii? Jaké byste odhadli následky pro zahraniční politiku, pokud složí většinu s republikány (LR)?

      Sledujete někdo politiku ve Francii? Jaké byste odhadli následky pro zahraniční politiku, pokud složí většinu s republikány (LR)?

      • Phantomiux
        10:29 20.06.2022

        Ja som našiel len toto na stránke World Socialist Web Site - je to z 3. apríla 2022: Mélenchon sa pripája k vojne NATO proti Rusku na ...Zobrazit celý příspěvek

        Ja som našiel len toto na stránke World Socialist Web Site - je to z 3. apríla 2022:

        Mélenchon sa pripája k vojne NATO proti Rusku na Ukrajine
        https://www.wsws.org/en/articl...

        Celý článok má ale silne kritický podtón a dajú sa tam nájsť nasledovné perly ducha:

        "V čase, keď sa konflikt medzi NATO a Ruskom na Ukrajine zintenzívňuje a hrozí jadrová vojna, prezidentský kandidát strany Nepoddajné Francúzsko (La France insoumise) Jean-Luc Mélenchon podporuje NATO v boji proti Rusku. Podporuje tak pomoc ukrajinským nacionalistickým krajne pravicovým milíciám, ktorú ešte pred tromi rokmi výslovne kritizoval.
        ...
        Strana socialistickej rovnosti vydáva najvážnejšie varovania pred Mélenchonovou politickou úlohou. Ak bude zvolený, bude presadzovať politiku vojny a úsporných opatrení, ako to robili jeho spojenci, vláda Syrizy v Grécku v rokoch 2015 - 2019 a koaličná vláda PSOE-Podemos, ktorá je v súčasnosti pri moci v Španielsku. V súčasnosti táto vláda vedie sily 23 000 žandárov proti celoštátnemu štrajku vodičov nákladných áut proti vysokým životným nákladom a explodujúcim cenám plynu.

        Pre pracujúcich a mladých ľudí je naliehavou úlohou rozchod s maloburžoáznymi pseudolevicovými stranami, ako je LFI, a vybudovanie nezávislého hnutia pracujúcej triedy proti imperialistickej vojne a nebezpečenstvu jadrovej vojny."

        Čiže v skratke - Mélenchon je na strane Ukrajiny, otázne ale je, či mu to nezlomí krk, nakoľko očakávania ľavičiarov sú trošku odlišné. Ak by stála strana za Mélenchonom, tak dokopy s Macronom majú viac ako polovicu v Národnom zhromaždení...Skrýt celý příspěvek

  • otecko
    22:29 19.06.2022

    Děsná vizitka politiků Západu, jen co je pravda! ...Zobrazit celý příspěvek

    Děsná vizitka politiků Západu, jen co je pravda!

    https://www.novinky.cz/zahrani... Skrýt celý příspěvek

    • Mortles
      23:00 19.06.2022

      Upřímně, co měl tehdá dělat? Vyhlásit Putinovi válku, nebo co... A ano, už dlouhou dobu jsme tady měli opováženíhodnou pasivitu, nechali jsme si líbit kdeco a nikdy jsme se ...Zobrazit celý příspěvek

      Upřímně, co měl tehdá dělat? Vyhlásit Putinovi válku, nebo co... A ano, už dlouhou dobu jsme tady měli opováženíhodnou pasivitu, nechali jsme si líbit kdeco a nikdy jsme se nepřipravovali na nejhorší. A nejenom co se týče Putina.Skrýt celý příspěvek

      • leir
        07:48 20.06.2022

        Sebrat se, poslat ho do řiti a prásknout dveřma? Jako by to udělal každý normální člověk?

        Sebrat se, poslat ho do řiti a prásknout dveřma? Jako by to udělal každý normální člověk?

    • dicede
      23:04 19.06.2022

      „A cos mu na to řek?“
      „Nic.“
      „Tak tos mu řek dobře."

      „A cos mu na to řek?“
      „Nic.“
      „Tak tos mu řek dobře."

    • TF_HU
      00:07 20.06.2022

      Jeden z těch co mlčeli, ohli hřbet a teď se diví

      Jeden z těch co mlčeli, ohli hřbet a teď se diví

  • jarda.zaruba@gmail.com
    22:28 19.06.2022

    Celé slavné NATO včetně USA je pro mně zklamáním a ztratilo důvěryhodnost. Nedivím se, že si Rus dovoluje. Už to trvá příliš dlouho, aby se to dalo omluvit. Do Afghánistánu. Iráku ...Zobrazit celý příspěvek

    Celé slavné NATO včetně USA je pro mně zklamáním a ztratilo důvěryhodnost. Nedivím se, že si Rus dovoluje. Už to trvá příliš dlouho, aby se to dalo omluvit. Do Afghánistánu. Iráku to prali horem dolem a zde po jednotlivých kusech, opakuji po kusech ! - je to ostuda. Ještě si někdo myslí, že by nás bránili? Myslím, že ne. Jak řekl Macron, musí se postarat, aby Putler neztratil tvář a jak v rozhovoru řekla Merklová aby s ním zůstali ve spojení (a mohli mu dál prodávat stroje na výrobu zbraní).Skrýt celý příspěvek

    • Rošťák
      22:32 19.06.2022

      I my jsme NATO! A právě proto že máme vůči sobě závazky tak nemůže odzbrojit aktivní útvary. Bože, proberte se už ...... Jen USA poslala na UA 7 000 Javelinů a 20 000 dalších AT ...Zobrazit celý příspěvek

      I my jsme NATO! A právě proto že máme vůči sobě závazky tak nemůže odzbrojit aktivní útvary.
      Bože, proberte se už ......
      Jen USA poslala na UA 7 000 Javelinů a 20 000 dalších AT zbraní! To že se tam posílá technika po kusech je to, že jí víc přebytečné nemáme!
      Jasně, odevzdejme všechno a co pak uděláte, když rusové nebo bělorusové napadnou pobaltí ?
      Nic.Skrýt celý příspěvek

      • Rošťák
        22:43 19.06.2022

        Jen doplním, k tomu brekotu tady: tak jen USA dodala na UA 260 000 nábojů ráže 155 mm. NA to, že ukrajinci nemají ani 3 00 děl taky fajn že. Potom dodaly ND z ex Moldavských 29 ...Zobrazit celý příspěvek

        Jen doplním, k tomu brekotu tady:
        tak jen USA dodala na UA 260 000 nábojů ráže 155 mm.
        NA to, že ukrajinci nemají ani 3 00 děl taky fajn že.
        Potom dodaly ND z ex Moldavských 29 ( a možná nějaké uletuschopněné podle záběrů nástřiku kamufláže na jednu mašinu )
        Přes 200 M113 a několik stovek HMMWV, 120 nákladáků k tahání M777
        -
        Polsko dodalo víc jak 230 tanků, 40 BVP 1, 20 Gradů , tisíce nábojů do minometů, RPG, MANPADY atd.......
        My z té bídy a to pouze z Ačř - Tanky ( uvádí se 30 tj cca 28% ) nějaké BVP1, min. 6x Strela-S10. VZ. 70 Grad a snad nějaké DANY a to jen to, o čem víme, plus průmysl ......Skrýt celý příspěvek

      • Cimbi
        07:00 20.06.2022

        To je ten problém. Spali jsme (všichni) a teď nemáme co poslat. Zaplať pánbůh se neválčí tady...

        To je ten problém. Spali jsme (všichni) a teď nemáme co poslat. Zaplať pánbůh se neválčí tady...

        • TF_HU
          08:45 20.06.2022

          Otázka do diskuze je, co znamená, že jsme spali? Vlády demokratických zemí budují svoje armády, určené k obraně svých států. Tedy každý stát má svou armádu, ve velikosti, kterou ...Zobrazit celý příspěvek

          Otázka do diskuze je, co znamená, že jsme spali? Vlády demokratických zemí budují svoje armády, určené k obraně svých států. Tedy každý stát má svou armádu, ve velikosti, kterou mu nějakým způsobem definuje vláda, obča, voliči atd.

          Protože nikdo z nás (NATO, západní země) není ve válce, nevyhlásil válečný stav, nevyhlásil válku nikomu, nemá potřebu vysílat svou vybudovanou armádu do boje na Ukrajině.

          Ovšem, taky nikdo nebuduje armádu na sklad. Nikdo netvoří tankový prapor, nebo taktickou letku pro případ co kdyby to potřeboval někdo jiný. Proto není co posílat.

          Kdyby se válčilo zde, budou to úplně jiné podmínky, státy zde by byly nuceny rozvinout armády, zahájit válečnou výrobu apod.

          Je potřreba vycházet ze znalostí faktů, situace a ne zbožných přání založených na emocích.Skrýt celý příspěvek

        • Maximus
          10:03 20.06.2022

          Válka na Ukrajině je přes všechny výmluvy a tanecky okolo i naši válkou - nejen z hlediska našich geopolitickych zájmu, ale z hlediska bezpečnosti státu střední a východní Evropy v ...Zobrazit celý příspěvek

          Válka na Ukrajině je přes všechny výmluvy a tanecky okolo i naši válkou - nejen z hlediska našich geopolitickych zájmu, ale z hlediska bezpečnosti státu střední a východní Evropy v příštích dekadach.

          Vize ruských nacistu jsou zřejmé - vrátit NATO před rok 1997 a obnovit svoji sféru vlivu. To se nás přímo dotýká a imperiální rusacko je proto našim přímým nepřítelem.

          Ukrajinci umírají za naši prosperitu a za naše západní hodnoty, které mají zřejmě v srdci víc než řada našich občanů, kteří by za levný plyn snad nastavili rusakům i vlastní manželky a dcery.

          Je nejen naší morální poviností, ale i v našem životním zájmu nedovolit ruskému imperialismu porazit Ukrajinu. Vůbec připustit možnost získat území vojenskou silou a genocidnimi praktikami v Evropě je vysoce destruktivní a nebezpečný precedent pro naši budoucnost. Stačí jak se nám jako bumerang stále vrací malinké Kosovo.

          My nemáme alternativu k postoji na rusáckou invazi na Ukrajinu - být součástí snah vojensky porazit a ekonomicky značně oslabit tuto “Říši zla”.Skrýt celý příspěvek

    • pepezdepa
      22:35 19.06.2022

      Kdyby USA nešly bránit jakýkoliv stát NATO, byl by to začátek konce velmocenského postavení této země a víceméně celé západní civilizace. Jinak souhlasím, tu pomoc jsem si taky ...Zobrazit celý příspěvek

      Kdyby USA nešly bránit jakýkoliv stát NATO, byl by to začátek konce velmocenského postavení této země a víceméně celé západní civilizace. Jinak souhlasím, tu pomoc jsem si taky představoval o dost masivnější, ale možná i je/bude, jen to prostě nedávají do éteru.

      Jinak zklamání je hlavně EU. Putin měl dostat přes prsty už v době, kdy vtrhl do Gruzie, o Krymu nemluvím. Místo toho, aby se z těchto událostí poučili, Němci raději dokončili NS 2, aby byli na agresorovi ještě více energeticky závislí.Skrýt celý příspěvek

    • The Pale Emperor
      22:37 19.06.2022

      Jasný, pojďme to rovnou rozpustit!:-) Achjo…

      Jasný, pojďme to rovnou rozpustit!:-) Achjo…

    • Poly
      22:42 19.06.2022

      NATO s tím nemá vůbec nic společného.

      NATO s tím nemá vůbec nic společného.

    • dicede
      22:48 19.06.2022

      To je nějaké pravidlo, že se tady po desáté hodině musí vyrojit podobná hospodská moudra?

      To je nějaké pravidlo, že se tady po desáté hodině musí vyrojit podobná hospodská moudra?

      • Upgrade
        23:35 19.06.2022

        Krcmy zatvaraju vsade zhruba rovnako.

        Krcmy zatvaraju vsade zhruba rovnako.

    • Mortles
      23:16 19.06.2022

      Jo, jenom musím poukázat na fakt, že do toho Afghánistánu to Američani lili kolik, dvacet let? A my jsme nyní v měsíci číslo čtyři. Všechno chvíli trvá, hlavně když se furt bavíme ...Zobrazit celý příspěvek

      Jo, jenom musím poukázat na fakt, že do toho Afghánistánu to Američani lili kolik, dvacet let? A my jsme nyní v měsíci číslo čtyři. Všechno chvíli trvá, hlavně když se furt bavíme o těch výrobních kapacitách. Naděje na rychlé ukončení války jsou liché a prostě všichni zjišťují, že zbytný materiál stejně už skoro nikdo nemá (Němci by měli, ale chybí jim varlata).Skrýt celý příspěvek

      • TF_HU
        00:12 20.06.2022

        Hm, tak si zkuste sám položit otázku proč to USA do Afghánistánu hrnulo tolik. Možná si při odpovědi uvědomíte zásadní rozdíl. U toho rozdílu vám taky možná dojde účel a úkoly ...Zobrazit celý příspěvek

        Hm, tak si zkuste sám položit otázku proč to USA do Afghánistánu hrnulo tolik. Možná si při odpovědi uvědomíte zásadní rozdíl. U toho rozdílu vám taky možná dojde účel a úkoly NATO.

        Stejně by to mohl udělat i ten kašpar jarda.zaruba, ale obávám se, že ten souvislosti nepobereSkrýt celý příspěvek

        • leir
          07:54 20.06.2022

          Proč zrovna kašpar? Nezakazujte lidem mít pocity. Obrátí se to proti vám. Pocit deziluze ze západní impotence je zcela legitimní a oprávněný. A máme ho tady všichni. Všichni ...Zobrazit celý příspěvek

          Proč zrovna kašpar? Nezakazujte lidem mít pocity. Obrátí se to proti vám.

          Pocit deziluze ze západní impotence je zcela legitimní a oprávněný. A máme ho tady všichni.

          Všichni totiž víme, že správné řešení bylo vzít všechny naše armády a jít nakopat Putinovi zadek přímo. Ale prostě jsme máčky. Tak se tady plácáme v té pomoci nepomoci.Skrýt celý příspěvek

          • TF_HU
            08:56 20.06.2022

            leir rozumím jisté deziluzi západní neschpnosti postavit se agresi Ruska společně s Urajinou. Ovšem jestli je tahle deziluze oprávněná nevím, je třeba si uvědomit, že žádný ze ...Zobrazit celý příspěvek

            leir

            rozumím jisté deziluzi západní neschpnosti postavit se agresi Ruska společně s Urajinou.

            Ovšem jestli je tahle deziluze oprávněná nevím, je třeba si uvědomit, že žádný ze států NATO nebyl napaden, tedy nikdo ze členů alinance nemá povinnosti vůči 5WS. Jak píšu výše, žádný ze států netvoří paralelně dvě armády, aby mohl druhou předat jinému státu co kdyby...poskytnou se volné kapacity, nebo ty, které lze rychle nahradit.

            Nelze rezignovat na naše závazky a úkoly v rámci vlastní obrany a zvláště pak na závazky vůči společné obraně v NATO. Nikdo soudný, fakt znalý věci, nedovolí rozebrat vlastní armádu, aby pomohl jiné. Nikdo nevystaví tento stát situaci, ani dočasně, kdy by neměl armádu a nemohl tak plnit úkol obrany vlastní země.

            Ano, NATO klidně mohlo zahájit operaci jako na Balkáně, mohlo umravnit Rusa. Ovšem o tom rozhodují volení představitelé na národní úrovni. V rámci NATO se jedná primárně o společnou obranu a nikdo z nás napaden nebyl. Situace tedy je, jaká je.

            Váka je fakt svinstvo, nedivím se, že se vládám do války nechce, nejsou to snadná rozhodnutí a stojí to lidské životy. Pěkně se to povídá ze židle za monitorem, jinak to vypadá na bojišti. Však někteří by mohli vyprávět, nahrnuli se na Ukrajinu a dnes se vrací domů, protože ten psychický tlak války nedávají.

            Ten jarda.zaruba vůbec nemá ponětí o tom, jak NATO funguje. Neumí si odpovědět, a tedy vlastně si srovnat v čem je rozdíl a proč USA do Afghanistánu posílali vojensku techniku, pomoc či proč tam válčili. Tento omezený pohled je poté příčinou špatného pochopení a matoucí deziluze z jednání některých států.Skrýt celý příspěvek

          • Danik
            11:41 20.06.2022

            TF_HU Souhlasím s Vámi, to co píšete má hlavu a patu, nikdo nebuduje druhou "armádu pro napadené státy". Stejně jako to, že NATO nyní nemá právní Casus Beli, aby zahájilo operace ...Zobrazit celý příspěvek

            TF_HU

            Souhlasím s Vámi, to co píšete má hlavu a patu, nikdo nebuduje druhou "armádu pro napadené státy". Stejně jako to, že NATO nyní nemá právní Casus Beli, aby zahájilo operace na Ukrajině. Jediná možnost je třeba intervence Polska na národní úrovni v podobě zavedení NFZ nad západní UA, nebo ultimátum Bělorusku, aby se nezapojilo fyzicky do konfliktu, ale opět se naráží na zodpovědnost vlády k vlastní zemi, vlastním kapacitám a životům svých občanů.

            Na druhou stranu to co současný konflikt ukázal je tristní stav některých evropských armád ve smyslu deklarovaných "papírových" stavů techniky vs reálné provozuschopné techniky. Viz. jak jsem psal o Danske Artileriregimentet nebo čísla Bundeswehru. Provozuschopnost je jasné nikdy nebude 100%, dobrá čísla jsou 80%, ale jak je vidět na německém příkladu, tam je to 50% a někdy méně.

            Další věc je připravenost mobilizačních skladů, jež jsou nutné pro případ velké konvenční války, i zde Evropa jak se ukazuje není dobře připravena. Výroba dnešních komplexních zbraňových systémů je časově náročná a komponenty k ní se vyrábí v různých zemích.

            Další věc jsou zdroje, kdy materiály nutné k výrobě děl. munice se dováží/dovážely z Ruska a Číny.

            Většina lidí zde si uvědomuje, že toto není chyba vojenského velení západních států na národní úrovni (z čehož plyne i mezinárodní úroveň v podobě NATO), jelikož požadavky a finanční rámec udávají demokratické vlády-občané (nejsme vojenské junty aby rozhodovala armáda) a generalita evropských armád, by si to nejspíše představovala jinak, jejím úkolem je však splnit deklarované požadavky v zadaných mezích.

            Inu snad toto poslouží jako "wakeup call" politických i společenských špiček, aby se obrana stala důležitějším tématem, jemuž se bude poskytovat potřebná péče a pozornost.Skrýt celý příspěvek

          • TF_HU
            17:17 20.06.2022

            Danik Ano, s tím souhlas. První wake up call byl v roce 2014...už v roce 2017 jsme místo těžké brigády budovali vysadkovy prapor. Žádný wake up call už neočekávám. Určitě ...Zobrazit celý příspěvek

            Danik

            Ano, s tím souhlas. První wake up call byl v roce 2014...už v roce 2017 jsme místo těžké brigády budovali vysadkovy prapor. Žádný wake up call už neočekávám. Určitě podporují Ukrajinu, souhlasím s pomocí, ale pokud předáváme materiál...bylo by dobré se ptát, odkud je, jak je řešena náhrada či doplnění?Skrýt celý příspěvek

          • Danik
            17:52 20.06.2022

            Máte pravdu. Zodpovědný přístup k vlastní armádě a bezpečnosti, je třeba nahradit dodanou techniku. Naštěstí vypadá, že se na tom pracuje. U Krymu si všichni řekli, že "tohle mu ...Zobrazit celý příspěvek

            Máte pravdu. Zodpovědný přístup k vlastní armádě a bezpečnosti, je třeba nahradit dodanou techniku. Naštěstí vypadá, že se na tom pracuje.

            U Krymu si všichni řekli, že "tohle mu stačí" a už v pořádku. Pak Doněck a Luhansk... Pokud politiky a společnost neprobere toto, tak už asi nic.

            7MB se snad konečně dočká BVP a tanky jsou již očividně jen otázkou času (trochu se obávám reálného počtu "až" 50ks Leo 2A7+).

            Budování 43 já osobně vnímám pozitivně, protože lehká pěchota jak se ukazuje nyní na UA je poměrně agilním typem sil, který může "zatopit" i mechanizovaným silám (ovšem pokud bude adekvátně vybavená). Zároveň vznikl třetí manévrový prvek a trochu jsme posilnili (za relativně málo financí). To co vnímám jako negativum je, že 4 brn tak zůstala pouze se 3 prapory. Jak se plánoval 45 mpr v Rakovníku tak z něho je nakonec ppns. Další mechanizovaný prapor by bylo záhodný. Ovšem dát dohromady naši těžkou brigádu je priorita.Skrýt celý příspěvek

  • Clanek
    22:27 19.06.2022

    Resi se tu jak pry nejsou kapacity na vyrobu munice, tak nejaka cisla k tomu. Produkce 155mm, celosvetove ma trh hodnotu 3,37mld USD. Tahle produkce je rozdelena mezi regiony a v ...Zobrazit celý příspěvek

    Resi se tu jak pry nejsou kapacity na vyrobu munice, tak nejaka cisla k tomu. Produkce 155mm, celosvetove ma trh hodnotu 3,37mld USD. Tahle produkce je rozdelena mezi regiony a v Evrope a USA je jen cast z toho. Treba 1,4mld je asijsky trh. Kazdopadne k poctum:
    Trzni hodnota 3,37mld se deli v pomeru 62% trhu na hloupou munici a 38% na chytrou. Kdyz vememe treba takovy M982 Excalibur jako bernou minci pro navadenou munici (a jeho cenu 70tis USD) a treba M795 HE jako typickej hloupej granat (cena cca 400 USD), pak se dostaneme na:
    Celosvetova rocni produkce chytre munice 18300 granatu.
    Celosvetova rocni produkce hloupe munice 5223000 granatu. To je denni produkce cca 14tis granatu.

    Tohle cislo je maximalni a bude nizsi, neb i nenavadena munice se dela ve spouste drazsich verzi (base bleed atd) nez jen M795. I tak se ale bavime o milionech kusu.

    https://www.google.com/amp/s/w...

    Mimochodem tohle je uz druhej zdroj kde jsem nasel ze MSM dodavalo Polsku prave 24tis granatu a pokud se nepletu ta zakazka se plnila asi 3/4 roku. Jestli to vytezilo jejich kapacity naplno nevime, ani to jestli se k plneni pouzila plna kapacita ZVS nebo jen ta polovina kterou vlastni MSM. Minimalni rocni produkce se tak muze na Slovensku hybat mezi 32tis. a 64tis ks granatu nebo i vyrazne vic.Skrýt celý příspěvek

    • samoempire
      22:46 19.06.2022

      Prosím nemluvíme jenom o M982. Tohle je budoucnost wikipedia.org https://en.m.wikipedia.org... › wiki M1156 Precision Guidance Kit - Wikipedia Stojí to asi 5 tisíc dolarů. Horší ...Zobrazit celý příspěvek

      Prosím nemluvíme jenom o M982. Tohle je budoucnost
      wikipedia.org
      https://en.m.wikipedia.org... › wiki
      M1156 Precision Guidance Kit - Wikipedia
      Stojí to asi 5 tisíc dolarů. Horší přesnost ale jde to namontovat na všechny 155 mm granáty.
      Problém je že produkce je po celém světě. Firmy mají různé zakázky. Různé vztahy s Ukrajinou. Nemluvě o logistice. Zatímco rusové si zajdu do jednoho ze svých skladů...Skrýt celý příspěvek

      • MaminCecok
        23:38 19.06.2022

        ...a nájdu tak hovno, lebo všetko, čo malo nejakú cenu už stihli tí šikovnejší speňažiť.

        ...a nájdu tak hovno, lebo všetko, čo malo nejakú cenu už stihli tí šikovnejší speňažiť.

      • StandaBlabol
        06:06 20.06.2022

        Zase pohádka o bezedných zásobách a fabrikách za Uralem, kde se vyrábí všechno v neomezených množstvích? Nějaký zdroj?

        Zase pohádka o bezedných zásobách a fabrikách za Uralem, kde se vyrábí všechno v neomezených množstvích? Nějaký zdroj?

        • Clanek
          07:14 20.06.2022

          Ruske zasoby jistojiste nejsou bezedne, ale zatim zjevne maji kde brat a nikdo netusime jestli jim pri soucasne spotrebe dojdou zasoby za den, mesic nebo za rok. Ukrajinci naproti ...Zobrazit celý příspěvek

          Ruske zasoby jistojiste nejsou bezedne, ale zatim zjevne maji kde brat a nikdo netusime jestli jim pri soucasne spotrebe dojdou zasoby za den, mesic nebo za rok. Ukrajinci naproti tomu jiz dnes nestrili tolik kolik by meli a chteli.

          Doufam ze HIMARS tuhle ruskou vyhodu alespon trochu smazne svou schopnosti nicit onu munici pri vykladce nebo ve frontovych "municacich".Skrýt celý příspěvek

        • samoempire
          07:58 20.06.2022

          Stando prosím netrolte. Sami rusové říkají že zásoby munice nejde téměř odhadnout. Dále proč posměšný tón o tom že rusové mají fabriky za Uralem. To je pravda. Také je pravda ...Zobrazit celý příspěvek

          Stando prosím netrolte. Sami rusové říkají že zásoby munice nejde téměř odhadnout. Dále proč posměšný tón o tom že rusové mají fabriky za Uralem. To je pravda. Také je pravda Ukrajinci mají svoje závody zničené.
          Říkám to kvůli tomu že pokud se Ukrajinci nějak ubránit bez šílených ztrát na lidech tak už se měli 4 měsíce cvičit na f-16.Skrýt celý příspěvek

          • StandaBlabol
            08:17 20.06.2022

            Zásoby munice nejde odhadnout, ale všichni víme, že je jí dost? Prosím, řekni mi nějakou ruskou muničku za Uralem. Znám několik ruských továren na výrobu munice, ale ani jedna z ...Zobrazit celý příspěvek

            Zásoby munice nejde odhadnout, ale všichni víme, že je jí dost? Prosím, řekni mi nějakou ruskou muničku za Uralem. Znám několik ruských továren na výrobu munice, ale ani jedna z nich není za Uralem. Díky.Skrýt celý příspěvek

          • Rošťák
            08:49 20.06.2022

            Jako s tím že té munice mají dost, hele, nechci znít blbě, ale pokud by se potvrdilo, že je západní vojenskej okruh bez munice, a musí jí dovážet z východu, tak se ruská logistika ...Zobrazit celý příspěvek

            Jako s tím že té munice mají dost, hele, nechci znít blbě, ale pokud by se potvrdilo, že je západní vojenskej okruh bez munice, a musí jí dovážet z východu, tak se ruská logistika ztíží ..... A uvědomujete si, že západní vojenskej okruh byl připravován na střed NATO? Tj. i se zásobama munice?
            To je stejné jako ty komentáře u transportů 30 tanků z Irkutska, z toho pár T-80BV a zbytek T-62 ........ Tímhle tempem tam za chvíly nic nebude ......Skrýt celý příspěvek

          • samoempire
            14:13 20.06.2022

            Kluci klid. Nic víc si nepřeji, aby Rusům došla munice. Jenom to hned tak nebude.
            Za Uralem myšleno daleko od Ukrajinských hranic.

            Kluci klid. Nic víc si nepřeji, aby Rusům došla munice. Jenom to hned tak nebude.
            Za Uralem myšleno daleko od Ukrajinských hranic.

  • Arthur
    22:24 19.06.2022

    ad. môj dnešný príspevok 16:59 zdroj: https://twitter.com/Blue_Sauro... UA by malo tento kit rozobrať a odviesť do vnútrozemia reverzne okopírovať a ...Zobrazit celý příspěvek

    ad. môj dnešný príspevok 16:59
    zdroj: https://twitter.com/Blue_Sauro...

    UA by malo tento kit rozobrať a odviesť do vnútrozemia reverzne okopírovať a zadať zákazku európskym spojencom, ktorí by promptne tieto kity vyrobili pre ukrajinské BMP-1 a BMP-2 čím by bola zachovaná plávateľnosť ochrana 12,7mm na bokoch a vzadu a z predu 23mm + SLAT !!!Skrýt celý příspěvek

  • Milan7
    22:04 19.06.2022

    Emotivní video z obsluhy tažených houfnic https://fb.watch/dLeCHV9aM7/...

    Emotivní video z obsluhy tažených houfnic https://fb.watch/dLeCHV9aM7/...

  • Inflex
    21:31 19.06.2022

    Nový ruský kosmický program, orbitální BMP:
    https://twitter.com/UAWeapons/...

    Nový ruský kosmický program, orbitální BMP:
    https://twitter.com/UAWeapons/...

  • Upgrade
    21:20 19.06.2022

    Nemecko prijme mimoriadne opatrenia, aby zabezpečilo uspokojenie svojich energetických potrieb po poklese dodávok ruského plynu, vrátane zvýšeného využívania uhlia, uviedla v ...Zobrazit celý příspěvek

    Nemecko prijme mimoriadne opatrenia, aby zabezpečilo uspokojenie svojich energetických potrieb po poklese dodávok ruského plynu, vrátane zvýšeného využívania uhlia, uviedla v nedeľu vláda.

    „Na zníženie spotreby plynu sa musí na výrobu elektriny použiť menej plynu. Namiesto toho sa budú musieť viac využívať uhoľné elektrárne,“ uviedlo vo vyhlásení ministerstvo hospodárstva.

    Robert Habeck , minister hospodárstva a klimatických opatrení, povedal, že obnovenie uhoľných elektrární je „bolestivé, ale je to úplná nevyhnutnosť“.

    Na dodávku energie majú slúžiť uhoľné elektrárne, ktoré v súčasnosti fungujú len obmedzene, čoskoro budú odstavené alebo sú v zálohe.

    Rozhodnutie Berlína znamená obrat zo strany vládnucej koalície sociálnych demokratov, zelených a liberálnej FDP, ktorá sa zaviazala ukončiť spotrebu uhlia do roku 2030.

    https://www.theguardian.com/wo... Skrýt celý příspěvek

    • Conquer
      21:55 19.06.2022

      Ani slovo o jadre? Tak to uz je fakt uchylka.

      Ani slovo o jadre? Tak to uz je fakt uchylka.

      • skelet
        22:02 19.06.2022

        Mají propadlé revize. Takže by je v dohledné době nemohli používat.

        Mají propadlé revize. Takže by je v dohledné době nemohli používat.

        • Conquer
          22:22 19.06.2022

          Akoze chapem, ze odstaveny reaktor nenalozim palivom za mesiac a neprifazujem. Ale je to riesenie energetickej krizy na roky. Oni asi fakt dufaju, ze "sa to nejako" utrasie a za ...Zobrazit celý příspěvek

          Akoze chapem, ze odstaveny reaktor nenalozim palivom za mesiac a neprifazujem. Ale je to riesenie energetickej krizy na roky. Oni asi fakt dufaju, ze "sa to nejako" utrasie a za pol roka natlakuju NS2.Skrýt celý příspěvek

          • dicede
            22:39 19.06.2022

            Řekl bych, že je to přesně naopak. Věří, že ruský plyn se podaří ve střednědobém horizontu nahradit (dobře pokroky v budování infrastruktury shrnul před pár dny přispěvatel Clanek) ...Zobrazit celý příspěvek

            Řekl bych, že je to přesně naopak. Věří, že ruský plyn se podaří ve střednědobém horizontu nahradit (dobře pokroky v budování infrastruktury shrnul před pár dny přispěvatel Clanek) a zbytek dočasně vykryjí uhlím.
            Imho nejsou blbí a tu rozvahu si udělali. Těm jaderkám nejenže chybí revize,
            ale výhledově i palivo a personál.
            Je to i velká otázka politická. Odstavení jádra je naprosto klíčové téma pro Zelené a určitě mají obavy z hlubokého konfliktu uvnitř strany. Mnozí zdejší by jim ho jistě přáli. Velká chyba, Habeck je dost možná nejschopnější ministr v Scholzově vládě a ten částečný korektiv v energetické politice vůči Rusku (stop NS2, rychlé zajištění náhradních dodavatelů) jde právě za ním.Skrýt celý příspěvek

          • darkstyle
            22:41 19.06.2022

            Dnes Katar oznámil vysledok súťaze o druhého (posledného) spluťaziara v najväčšom plynovom poli na svete. Katar je najväčším vývozcom LNG na svete a po zapojení tohto nového ...Zobrazit celý příspěvek

            Dnes Katar oznámil vysledok súťaze o druhého (posledného) spluťaziara v najväčšom plynovom poli na svete.

            Katar je najväčším vývozcom LNG na svete a po zapojení tohto nového ložiska okolo roku 2027 zvýši svoj export o 60%..

            USA tento rok zatiaľ dodali o 20% viac ako minulý rok..

            Izrael sa dohodol s Egyptom na výstavbe plynovodu z jeho obrovského ložiska Leviatan - plyn sa má následne voziť LNG do Európy.

            Takže Nemci nebudú zapájať jadro, keďže v dohľadnej dobe bude existovať náhrada ruský plyn.

            Toto sú len 3 "projekty". Ďaľšie sa chystajú..
            Presne v dobe keď by si vedel spustiť elektrárne z jadra by si dostal plyn z odnikaniadieľ..Skrýt celý příspěvek

        • daniel78
          22:26 19.06.2022

          tady jde spíš o to, jestli ty poslední 3 odstaví na konci roku nebo ne, jsou snad dokonce mladší než Dukovany

          tady jde spíš o to, jestli ty poslední 3 odstaví na konci roku nebo ne, jsou snad dokonce mladší než Dukovany

          • Standa
            22:39 19.06.2022

            Jde o palivo. S termínem odstavení dojde palivo a nic víc nebylo objednáno a není moc možnost ho dodat. Jaderky jsou mimo a nikdo s tím už nic neudělá. Ve Francii je část jaderných ...Zobrazit celý příspěvek

            Jde o palivo. S termínem odstavení dojde palivo a nic víc nebylo objednáno a není moc možnost ho dodat. Jaderky jsou mimo a nikdo s tím už nic neudělá. Ve Francii je část jaderných elektráren v režimu údržby. Nejbližší budoucnost je nic moc jak u elektřiny, tak i u plynu. Děkujeme Německo.....a EU.Skrýt celý příspěvek

          • Lars
            23:05 19.06.2022

            Za tohle EU nemůže, to si protlačili sami Němci.

            Za tohle EU nemůže, to si protlačili sami Němci.

      • pepezdepa
        22:03 19.06.2022

        Zprasí vzduch uhlím, ale na ekologické atomovky nesáhnou. Tohle už hraničí s fanatismem.

        Zprasí vzduch uhlím, ale na ekologické atomovky nesáhnou. Tohle už hraničí s fanatismem.

        • Dovi
          22:08 19.06.2022

          ... s debilismem!

          ... s debilismem!

          • pepezdepa
            22:28 19.06.2022

            To jsou synonyma... :-D

            To jsou synonyma... :-D

        • darkstyle
          22:35 19.06.2022

          Drvivá väčsina atónoviek je už odstsvené, casť prakticky zakonzervovaná.. Trvalo by roky dokým by ich sprevádzkovali. Jadro má proste veľké nároky na bezpečnosť a kontrolu z ...Zobrazit celý příspěvek

          Drvivá väčsina atónoviek je už odstsvené, casť prakticky zakonzervovaná..

          Trvalo by roky dokým by ich sprevádzkovali. Jadro má proste veľké nároky na bezpečnosť a kontrolu z pomaly sa rozbieha..Skrýt celý příspěvek

          • VictorAlphaCharlie
            06:13 20.06.2022

            Jako do dobry, ale proč nezastaví odstavování těch pár co ještě běží?

            Jako do dobry, ale proč nezastaví odstavování těch pár co ještě běží?

    • Dusanh
      22:04 19.06.2022

      Kretinsky otvira nejakou hodne dobrou lahev... Jako klobouk dolu, muzu si o nem myslet leccos, ale cuch na byznys fakt ma.

      Kretinsky otvira nejakou hodne dobrou lahev... Jako klobouk dolu, muzu si o nem myslet leccos, ale cuch na byznys fakt ma.

      • Technista
        23:56 19.06.2022

        Nejvýznamnější ložiska plynu, na které Křetínský ("Nafta") zakoupil práva, jsou na na sever od Charkova. Ještě nejsou zcela osvobozena. Ale věřím, že se dočká on i my. ...Zobrazit celý příspěvek

        Nejvýznamnější ložiska plynu, na které Křetínský ("Nafta") zakoupil práva, jsou na na sever od Charkova. Ještě nejsou zcela osvobozena. Ale věřím, že se dočká on i my. https://www.seznamzpravy.cz/cl... Skrýt celý příspěvek

  • lm524a
    21:19 19.06.2022

    „Tolik raket vyrobí USA za čtyři roky.“ Západ prohrává s Ruskem ve výrobě munice Ruská invaze na Ukrajinu dokazuje, že tu stále panuje „věk průmyslové války“. Masivní spotřeba ...Zobrazit celý příspěvek

    „Tolik raket vyrobí USA za čtyři roky.“ Západ prohrává s Ruskem ve výrobě munice

    Ruská invaze na Ukrajinu dokazuje, že tu stále panuje „věk průmyslové války“. Masivní spotřeba vojenské techniky, vozidel a munice vyžaduje rozsáhlou průmyslovou základnu bojujících zemí. Kromě technického vybavení a zásobování armády potravinami je náročnou disciplínou také zásobování municí. Míru spotřeby, vybavení a dostatku střeliva během válečného konfliktu může udržet pouze rozsáhlá a kvalifikovaná průmyslová základna. To může být varováním pro západní země, které omezily vojenské průmyslové kapacity a bojovou připravenost. Rusko během tří měsíců bojů vypálilo čtyřnásobek roční produkce pro americkou armádu, píše britský Royal United Services Institute (RUSI), který se po dvě stě let zabývá bezpečnostními analýzami.

    https://echo24.cz/a/SPwNa/valk... Skrýt celý příspěvek

    • Kartmen
      21:23 19.06.2022

      Ale kolik z toho co vypálili za stejnou dobu vyrobily? To že vystřílí vše co mají za roky ve skladech nemá moc smysl srovnávat s produkcí např. USA.

      Ale kolik z toho co vypálili za stejnou dobu vyrobily? To že vystřílí vše co mají za roky ve skladech nemá moc smysl srovnávat s produkcí např. USA.

      • Jan Padesátýpátý
        21:44 19.06.2022

        Otázka zní: kolik vyrobí Rusko, ale hlavně kolik vyrobí Čína?

        Otázka zní: kolik vyrobí Rusko, ale hlavně kolik vyrobí Čína?

        • darkstyle
          22:46 19.06.2022

          Čína vyrobí menej lietadlových lodí, stíhaciek 5 gen a moderných ponoriek ako USA.. tak isto aj munície do nich.. Takto by sme mohli pokračovať.. Čína sa momentálne len učí ...Zobrazit celý příspěvek

          Čína vyrobí menej lietadlových lodí, stíhaciek 5 gen a moderných ponoriek ako USA.. tak isto aj munície do nich..
          Takto by sme mohli pokračovať..

          Čína sa momentálne len učí budovať modernú armádu a napríklad celú svoju armádu budovala na ruský spôsob BTG..

          Američania im hovorili, že takéto štíhle uskupenia sú na dve veci.
          Nuž môžu začať prestavaváť celú pozemnú armadu spolu s Ruskom..Skrýt celý příspěvek

    • Inflex
      21:24 19.06.2022

      Tolik munice co my vypráskáme vám nikdo nevyrobí!

      Tolik munice co my vypráskáme vám nikdo nevyrobí!

    • lm524a
      21:28 19.06.2022

      Teď se mi nedaří dohledat zdroj, ale údajně i rusům dochází munice 122 mm.

      Teď se mi nedaří dohledat zdroj, ale údajně i rusům dochází munice 122 mm.

      • Tino
        21:48 19.06.2022

        Zvazaju muníciu zo skladov a základní na opačnej strane RUS, zvoz jedného z vlakov trval necelé 3 týždne...čo sa munície týka celkom dosť to sleduje alexander kovalenko

        Zvazaju muníciu zo skladov a základní na opačnej strane RUS, zvoz jedného z vlakov trval necelé 3 týždne...čo sa munície týka celkom dosť to sleduje alexander kovalenko

      • Wolf:81
        22:26 19.06.2022

        sa vyraba na svk

        sa vyraba na svk

    • greenBelt
      21:36 19.06.2022

      Podobnou analýzu jsem zachytil dnes tady: z něho vyplývá: 1. Currently, the West may not have the industrial capacity to fight a large-scale war. 2. US annual artillery production ...Zobrazit celý příspěvek

      Podobnou analýzu jsem zachytil dnes tady:
      z něho vyplývá:

      1. Currently, the West may not have the industrial capacity to fight a large-scale war.
      2. US annual artillery production would at best only last for 10 days to two weeks of combat in Ukraine

      Řešení:
      1. Na cíl musí stačit jeden granát.
      2. Průmysl musí být v pohotovosti, aby se mohl kdykoliv spustit hromadní výroba.

      https://www.rusi.org/explore-o... Skrýt celý příspěvek

      • TF_HU
        00:15 20.06.2022

        Takové analýzy může psát kdokoli.

        Takové analýzy může psát kdokoli.

        • LAMP
          00:25 20.06.2022

          Lt Col (Retd) Alex Vershinin has 10 years of frontline experience in Korea, Iraq and Afghanistan. For the last decade before his retirement, he worked as a modelling and ...Zobrazit celý příspěvek

          Lt Col (Retd) Alex Vershinin has 10 years of frontline experience in Korea, Iraq and Afghanistan. For the last decade before his retirement, he worked as a modelling and simulations officer in concept development and experimentation for NATO and the US Army.

          Nezní zas jako úplný amatér.Skrýt celý příspěvek

          • greenBelt
            09:17 20.06.2022

            Dík za doplnění.

            Dík za doplnění.

      • LAMP
        00:16 20.06.2022

        >Na cíl musí stačit jeden granát. Ne nutně. Řízené granáty jsou velmi drahé. Jestliže 1 řízený granát stojí jako 10 neřízených a ke splnění určitého úkolu není řízený alespoň 10x ...Zobrazit celý příspěvek

        >Na cíl musí stačit jeden granát.

        Ne nutně. Řízené granáty jsou velmi drahé. Jestliže 1 řízený granát stojí jako 10 neřízených a ke splnění určitého úkolu není řízený alespoň 10x účinnější než neřízený, pak je to z pohledu průmyslové produkce méně efektivní rozhodnutí. Ne vždycky je úkolem zasáhnout konvoj, někdy je třeba saturovat území s neurčitým rozmístěním cílů.

        Neřízené granáty budeme určitě potřebovat ještě dalších 50 let. Jejich masové výrobě se nevyhneme.Skrýt celý příspěvek

        • LAMP
          00:18 20.06.2022

          Tím chci říct, že "jeden řízený granát na jeden cíl" je v mnoha případech kontraproduktivní.

          Tím chci říct, že "jeden řízený granát na jeden cíl" je v mnoha případech kontraproduktivní.

          • greenBelt
            09:16 20.06.2022

            Souhlas. Tím příspěvkem bylo myšleno, že UA a potažmo Západ nemůže hrát stejnou hru jako RU, že bombarduje oblast celý týden a spotřebuje obrovské množství munice. Cíl musí být ...Zobrazit celý příspěvek

            Souhlas.
            Tím příspěvkem bylo myšleno, že UA a potažmo Západ nemůže hrát stejnou hru jako RU, že bombarduje oblast celý týden a spotřebuje obrovské množství munice.
            Cíl musí být efektivně zničen (třeba i 3 granáty, co dává samozřejmě smysl), jinak to projedeme na materiální a logistické úrovni. Hlavně s Čínou to bude na jiný úrovni, pokud něco takového přijde.Skrýt celý příspěvek

    • axoloth
      21:45 19.06.2022

      "Rusko během tří měsíců bojů vypálilo čtyřnásobek roční produkce pro americkou armádu" No a co to dokazuje o Rusku? Akurat to,ze su zufalo neefektivny.

      "Rusko během tří měsíců bojů vypálilo čtyřnásobek roční produkce pro americkou armádu" No a co to dokazuje o Rusku? Akurat to,ze su zufalo neefektivny.

    • Irving
      21:52 19.06.2022

      Spíš než munice by mě zajímalo, jak jsou na tom s výrobou dělových hlavní. Při jejich spotřebě munice bude i opotřebení hlavní masivní, a výroba mnohem složitější. Někdo asi bude ...Zobrazit celý příspěvek

      Spíš než munice by mě zajímalo, jak jsou na tom s výrobou dělových hlavní. Při jejich spotřebě munice bude i opotřebení hlavní masivní, a výroba mnohem složitější. Někdo asi bude argumentovat kanibalizací hlavní z úloženek, ale je otázka, v jakém ty jsou stavu (a kolik z nich ještě Rusové neodvezli na Ukrajinu).Skrýt celý příspěvek

      • DanCZer
        08:41 20.06.2022

        Při to stylu války co předvádí je ve většině případů nějaká přesnost vedlejší - mají úkol to tam sypat, tak sypou. Tedy dokud ta děla odpálí granát směrem na ukrajinské pozice, nic ...Zobrazit celý příspěvek

        Při to stylu války co předvádí je ve většině případů nějaká přesnost vedlejší - mají úkol to tam sypat, tak sypou. Tedy dokud ta děla odpálí granát směrem na ukrajinské pozice, nic řešit nebudou...Skrýt celý příspěvek

    • Jirka33
      22:49 19.06.2022

      Já to pořád asi nechápu. Proč bych měl vyrábět a střílet statisíce až milióny nábojů ( jako Rusko ) když "stačí" tisíce či max desetitisíce naváděných nábojů? Vím, že jsou dražší, ...Zobrazit celý příspěvek

      Já to pořád asi nechápu. Proč bych měl vyrábět a střílet statisíce až milióny nábojů ( jako Rusko ) když "stačí" tisíce či max desetitisíce naváděných nábojů? Vím, že jsou dražší, ale ta efektivita je úplně někde jinde! Nehledě na mnohem jednodušší logistiku a opotřebení hlavní. Proč mám vystřílet stovky ran jako Rusko když se můžu trefit naváděnými Excalibury či jinou přesnou municí? Doufám, že se jí na Ukrajinu dostane dostatečné množství a tím se vyrovná ta ruská převaha v množství munice.Skrýt celý příspěvek

      • Dovi
        00:15 20.06.2022

        Víc proužků, víc Adidas

        Víc proužků, víc Adidas

        • LAMP
          02:12 20.06.2022

          Víc Adidas, víc Rus.

          Víc Adidas, víc Rus.

  • jj284b
    21:00 19.06.2022

    Jeden zo zajatych rusov:

    https://twitter.com/golub/stat...

    Jeden zo zajatych rusov:

    https://twitter.com/golub/stat...

    • alter01
      21:09 19.06.2022

      To sa mi ľúúúby!

      To sa mi ľúúúby!

    • ImreSVK
      21:47 19.06.2022

      Juj, to sa musi Cejkis v posteli obracat O.o...

      Juj, to sa musi Cejkis v posteli obracat O.o...

  • Miroslav
    20:28 19.06.2022

    - Gennadij Burbulis (motor privatizácie a obnovy priemyslu) - Alexej Ogarev (šéf koncernu Rosvooruženie - zbrojársky gigant) - Lev Sockov (známy sovietsky špión) Čo majú títo ...Zobrazit celý příspěvek

    - Gennadij Burbulis (motor privatizácie a obnovy priemyslu)
    - Alexej Ogarev (šéf koncernu Rosvooruženie - zbrojársky gigant)
    - Lev Sockov (známy sovietsky špión)

    Čo majú títo traja muži spoločné? Všetci slúžili Putinovi aby sa z nich stali jeho kritici. A tiež všetci zomreli tento týždeň za zvláštnych okolnostíSkrýt celý příspěvek

    • Kfir
      20:52 19.06.2022

      ZSSR v 70-80 rokoch bola oproti tomuto liberálna demokracia.

      ZSSR v 70-80 rokoch bola oproti tomuto liberálna demokracia.

    • mittar
      21:01 19.06.2022

      To uz je vylozene mafiansky stat, ani bych se nedivil, jestli je nejaky progres v klonovani, ze putler zacne nahrazovat sam sebe, hrad postaveny ma, takze muze vychovavat sve ...Zobrazit celý příspěvek

      To uz je vylozene mafiansky stat, ani bych se nedivil, jestli je nejaky progres v klonovani, ze putler zacne nahrazovat sam sebe, hrad postaveny ma, takze muze vychovavat sve nasledniky/klony ve svych svetonazorech a dosazovat je po dospeni do cela rise .... myslim, ze v jeho pripade uz ani neni treba obavy z nejake bunecne degenerace.Skrýt celý příspěvek

  • Miroslav
    20:23 19.06.2022

    Po Tokajevových vyhláseniach v Sankt Petersburgu pozastavilo Rusko tranzit kazašskej ropy do Európy. Kazachstan sa nedal zahanbiť a zablokoval 1700 ruských vagónov plné uhlia

    Po Tokajevových vyhláseniach v Sankt Petersburgu pozastavilo Rusko tranzit kazašskej ropy do Európy. Kazachstan sa nedal zahanbiť a zablokoval 1700 ruských vagónov plné uhlia

    • Inflex
      20:28 19.06.2022

      Ouch, tak to je fofr...

      Ouch, tak to je fofr...

    • Silent21
      20:42 19.06.2022

      ...když už se tě nebojí ani Kazaši, škoda že nikde není video jak se tvářil car Sauron při proslovu Tokajeva

      ...když už se tě nebojí ani Kazaši, škoda že nikde není video jak se tvářil car Sauron při proslovu Tokajeva

    • sugpa
      20:45 19.06.2022

      Už se perou ...

      Už se perou ...

      • samoempire
        23:02 19.06.2022

        Proč perou? Kazachstán podporoval Rusko ze stejného důvodu proč Německo nedodává techniku. Bojí se jich a mají s nimi obchodní vztahy. Hodně podobně jsme se chovali také. Jenomže ...Zobrazit celý příspěvek

        Proč perou? Kazachstán podporoval Rusko ze stejného důvodu proč Německo nedodává techniku. Bojí se jich a mají s nimi obchodní vztahy. Hodně podobně jsme se chovali také. Jenomže zjistili že vedle ruského imperialismus nejde být nestranný. Nemůžete to hrát na obě strany. Kazachstán si vybral cestu Číny a západu. Nemá moc na výběr když ruští politici otevřeně mluví o anexí severní části Kazakhstan. Mám pro ně pochopeníSkrýt celý příspěvek

    • Sova
      20:50 19.06.2022

      Snažím se k tomu dohledat podrobnosti, ale nedaří se mi to. Mohu poprosit o zdroj?

      Snažím se k tomu dohledat podrobnosti, ale nedaří se mi to. Mohu poprosit o zdroj?

      • Miroslav
        21:08 19.06.2022

        Tieto flesh správy preberám od pána Pecena. Je to spoľahlivý zdroj ktorý sa dobre orientuje v ruskojazyčných zdrojoch

        https://m.facebook.com/1000005...

        Tieto flesh správy preberám od pána Pecena. Je to spoľahlivý zdroj ktorý sa dobre orientuje v ruskojazyčných zdrojoch

        https://m.facebook.com/1000005...

        • Sova
          21:13 19.06.2022

          Díky za odkaz :-)

          Díky za odkaz :-)

    • Wolf:81
      21:09 19.06.2022

      si myslia ze mozu vsetkych vydierať sráči ruzzky

      si myslia ze mozu vsetkych vydierať sráči ruzzky

    • Irving
      22:06 19.06.2022

      Já doufám, že v pozadí všech těch různých veřejných vyjádření podpory Ukrajině probíhá diplomatická válka mající za cíl odřezat Rusko od všech potenciálních spojenců. Ekonomickou i ...Zobrazit celý příspěvek

      Já doufám, že v pozadí všech těch různých veřejných vyjádření podpory Ukrajině probíhá diplomatická válka mající za cíl odřezat Rusko od všech potenciálních spojenců. Ekonomickou i diplomatickou sílu na to USA i EU mají a z dlouhodobého hlediska by to mohlo znamenat konec jakýchkoliv mocenských ambicí Ruska mimo vlastní hranice...Skrýt celý příspěvek

    • Falko
      22:35 19.06.2022

      No bolo by aj zvláštne, keby súhlasil Kazaši sú hrdí a bojovný národ a popravde, keď sa rozprávate s miestnymi tá averzia voči Rusom je zrozumiteľná . Navyše v Kazachstane veľmi ...Zobrazit celý příspěvek

      No bolo by aj zvláštne, keby súhlasil Kazaši sú hrdí a bojovný národ a popravde, keď sa rozprávate s miestnymi tá averzia voči Rusom je zrozumiteľná .
      Navyše v Kazachstane veľmi dobre vedia, že takých miest, ako je Doneck a Luhansk majú na Severe dosť(Usť-Kamenogorsk, Pavlodar, Petropavl,Semey. Rusi by tam aplikovali časom rovnakú medicínu.Skrýt celý příspěvek

      • samoempire
        23:03 19.06.2022

        Rusové o tom mluvili od rozpadu Sovětského svazu. Na základě události na Ukrajině je to otázkou času.

        Rusové o tom mluvili od rozpadu Sovětského svazu. Na základě události na Ukrajině je to otázkou času.

  • Jiricek
    18:49 19.06.2022

    Polle rakouskeho Kronen Zeitung udalo Ruske ministerstvo obrany nekolik informaci o poctech zahranicnich legionaru bojujicich v radach Ukrajiny. Od zacatku valky do 24.unora ...Zobrazit celý příspěvek

    Polle rakouskeho Kronen Zeitung udalo Ruske ministerstvo obrany nekolik informaci o poctech zahranicnich legionaru bojujicich v radach Ukrajiny. Od zacatku valky do 24.unora bojovalo 6956 zoldneru a zbranovych specialistu za Ukrajinu.Pochazeli ze 64 zemi. Z tohojich1956 bohuzel padlo . Dalsich 1779 ze zeme vycestovalo. Nejvice bojovniku pochazelo z Polska -1800, 1100 je jich jeste aktivnich. Po Polsku nasleduje Rumunsko a Britanie. Na dalsich mistech je Chorvatsko,Bila Rus,Nemecko, USA a Georgien. Z Ceska melo prijit 33 bojovniku. Jestli je ten seznam pravdivy.?Skrýt celý příspěvek

    • Mortles
      18:54 19.06.2022

      Já to řeknu takhle, ruské ministerstvo obrany si může vydávat jakákoli hausnumera jaká chce. My nemáme důvod jim věřit, ani nemáme je jak ověřit.

      Já to řeknu takhle, ruské ministerstvo obrany si může vydávat jakákoli hausnumera jaká chce. My nemáme důvod jim věřit, ani nemáme je jak ověřit.

    • Knihomol79
      18:54 19.06.2022

      ruZákom tak veriť , v tomto ... akože 6956 a straty 1956 aby zostalo prívetivých 5000 na ďaľšie odrátavanie údajných strát... a tie čísla ďaľšie ... nejaká blbosť, tipol by som :-) Zobrazit celý příspěvek

      ruZákom tak veriť , v tomto ... akože 6956 a straty 1956 aby zostalo prívetivých 5000 na ďaľšie odrátavanie údajných strát... a tie čísla ďaľšie ... nejaká blbosť, tipol by som :-)Skrýt celý příspěvek

    • sugpa
      18:59 19.06.2022

      Určitě ne, ale je dlouhodobě katastrofální a nezodpovědné, že u nás údaje o legálních bojovnících ( kontakty ; historie < minulost - působení - specializace>; bydliště procházejí ...Zobrazit celý příspěvek

      Určitě ne, ale je dlouhodobě katastrofální a nezodpovědné, že u nás údaje o legálních bojovnících ( kontakty ; historie < minulost - působení - specializace>; bydliště procházejí skrz prezidentskou kancelář, kde sedí mmj. člověk, co má obrázek Putina na mobilu.Skrýt celý příspěvek

      • sugpa
        19:05 19.06.2022

        Vypadla mi část: kontakty: telefony -soc. sítě - sim , pokud někdo není opatrný a veze to tam a třeba jen doveze na místo. bydliště: rodiny a příbuzní: kdy vám někdo zavolá , ...Zobrazit celý příspěvek

        Vypadla mi část:
        kontakty: telefony -soc. sítě - sim , pokud někdo není opatrný a veze to tam a třeba jen doveze na místo.
        bydliště: rodiny a příbuzní: kdy vám někdo zavolá , jestli chcete poslat ruku nebo nohu svého příbuzného nebo naopak dostanete zprávu, že doma máte problémy v rodině a že vám asi někdo brzy umře, protože jste na špatném místě a ve špatný čas atp.
        Zkrátka tohle se dít nemělo a nesmí. Místo toho se měl upravit zákon.Skrýt celý příspěvek

        • samoempire
          23:06 19.06.2022

          Proto si myslím že číslo z Česka je v pořádku. Postarala se o to prezidentská kancelář.

          Proto si myslím že číslo z Česka je v pořádku. Postarala se o to prezidentská kancelář.

    • Inflex
      19:03 19.06.2022

      Tam je takovej binec, že bych se divil kdyby ty čísla měli sami Ukrajinci.

      Tam je takovej binec, že bych se divil kdyby ty čísla měli sami Ukrajinci.

    • Poly
      19:06 19.06.2022

      Kravina. Leda by každý žoldnéř první mazal do fašistánu, tam se ohlásil, že je jde na UA zabíjet a vrátil se zpět na UA.

      Kravina. Leda by každý žoldnéř první mazal do fašistánu, tam se ohlásil, že je jde na UA zabíjet a vrátil se zpět na UA.

    • Jan Padesátýpátý
      20:07 19.06.2022

      Víc jak čtvrtina padla? :D
      Tak to jsou Češi nezranitelní supermani! Máme jednoho mrtvého z několika set!

      Víc jak čtvrtina padla? :D
      Tak to jsou Češi nezranitelní supermani! Máme jednoho mrtvého z několika set!

  • Tino
    18:17 19.06.2022

    HIMARS vraj pri chersone uz...podla mna ale aj an donbase

    https://mobile.twitter.com/uaw...

    HIMARS vraj pri chersone uz...podla mna ale aj an donbase

    https://mobile.twitter.com/uaw...

    • Upgrade
      18:42 19.06.2022

      Po tom ako sa Poliaci rozhodli nakupit 500 kusov, tak rozmyslam, ze ci to nebude tak, ze Poliaci ten vyvoj na Ukraine vyhodnotili tak, ze toto na Rusov bude fungovat.

      Po tom ako sa Poliaci rozhodli nakupit 500 kusov, tak rozmyslam, ze ci to nebude tak, ze Poliaci ten vyvoj na Ukraine vyhodnotili tak, ze toto na Rusov bude fungovat.

      • jj284b
        19:56 19.06.2022

        otazka je, coho 500 kusov chcu.. odpalovacov alebo rakiet? alebo raketovych podov? ak odpalovacov, tak kolko rakiet k tomu??? pre zaujimavost, Rumunsko ma 20 odpalovacov HIMARS a ...Zobrazit celý příspěvek

        otazka je, coho 500 kusov chcu.. odpalovacov alebo rakiet? alebo raketovych podov? ak odpalovacov, tak kolko rakiet k tomu??? pre zaujimavost, Rumunsko ma 20 odpalovacov HIMARS a necelu stovku rakiet k nim... co znamena ze niektore odpalovace nemaju rakety...Skrýt celý příspěvek

        • Inflex
          20:21 19.06.2022

          Ale ti mají ATACMS ne?

          Ale ti mají ATACMS ne?

        • Clanek
          20:54 19.06.2022

          Z posledni doby se daji vycist pocty nakupovanych odpalovacich zarizeni vs. zasoba munice ze zakazek Bahrain 2018 a australie 2021. Bahrain vzal 720 raket (120x6) pro svych 9 M270. ...Zobrazit celý příspěvek

          Z posledni doby se daji vycist pocty nakupovanych odpalovacich zarizeni vs. zasoba munice ze zakazek Bahrain 2018 a australie 2021. Bahrain vzal 720 raket (120x6) pro svych 9 M270. Takze maj cca 6,5 palebneho prumeru na zarizeni. Australie zase objednala 20x HIMARS a k tomu ruzne konfigutace raket po 6ks v podu a vzdy po 30 podu z kazdeho typu, celkove 150 podu, takze 900 raket, coz je 7,5 palebneho prumeru na HIMARS.
          https://www.dsca.mil/press-med...
          Jak Bahrain tak Australie vzali i par kousku ATACSM, ale k tem si UA nejspis nepricichne (alespon ne ted).

          Predpokladam ze UA nedostane min munice nez co se zvykne objednavat na jedno odpalovaci zarizeni v miru, i kdyz je budou dostavat postupne (coz neni na skodu). Takze maj vyhledove 8x HIMARS a cca stejne M270, ke kazdemu pocitejme cca 7 palebnych prumeru by mohlo dat 1008 raket. Hezke okrouhle cislo :)

          Mimochodem tech 20x Himars a 900 raket a 10 ATACSM i s vycvikem, servisem, nahradni dily atd vyslo australii na 380mil USD. To by mel Lend Lease Act II v klidu pokryt, bude-li vule. :))Skrýt celý příspěvek

        • samoempire
          23:04 19.06.2022

          100 raket... To mně poxxxx...

          100 raket... To mně poxxxx...

      • greenBelt
        21:48 19.06.2022

        Bojím se, že to budou mít Poláci problém ufinancovat všechny svoje hračičky. Hrubým výpočtem pouze toto 10 mld usd. Jejich rozpočet za 2020 byl 12,8 mld usd. K tomu je třeba ...Zobrazit celý příspěvek

        Bojím se, že to budou mít Poláci problém ufinancovat všechny svoje hračičky. Hrubým výpočtem pouze toto 10 mld usd.
        Jejich rozpočet za 2020 byl 12,8 mld usd. K tomu je třeba připočíst MBT, PVB, OT, F35, platy, atd, atd.Skrýt celý příspěvek

        • Tecka
          07:45 20.06.2022

          Masz nieaktualne dane..na rok 2023 , planowany budżet to ponad 20 miliardów € w przeliczeniu, plus wsparcie finansowe od banku BGŻ i NBP . W okolicach 2030 , do 30 miliardów € + ...Zobrazit celý příspěvek

          Masz nieaktualne dane..na rok 2023 , planowany budżet to ponad 20 miliardów € w przeliczeniu, plus wsparcie finansowe od banku BGŻ i NBP . W okolicach 2030 , do 30 miliardów € +
          Oczywiście potencjalny kryzys gospodarczy może to wszystko skorygować , obecnie większym problemem jest , skąd wezmą ludzi do obsługi zakupionego sprzętu ??? Narazie jesteśmy karmieni propagandą sukcesu obecnej władzy . A ostanie plany o zwiększeniu dywizji ,to już szczyt bełkotu ! Sumując.. pieniądze są najmniejszym problememSkrýt celý příspěvek

  • Miroslav
    18:09 19.06.2022

    Rusko tvrdí, že raketovým útokom zničilo veliteľské stanovište ukrajinských ozbrojených síl a zabilo tak viac ako 50 vysokopostavených armádnych predstaviteľov. V nedeľu to oznámil ...Zobrazit celý příspěvek

    Rusko tvrdí, že raketovým útokom zničilo veliteľské stanovište ukrajinských ozbrojených síl a zabilo tak viac ako 50 vysokopostavených armádnych predstaviteľov. V nedeľu to oznámil hovorca ruského ministerstva obrany Igor Konašenkov. TASR prevzala správu z tlačovej agentúry DPA.
    Konašenkov uviedol, že medzi obeťami tohto útoku sú aj ukrajinskí generáli. Predmetné veliteľské stanovište sa nachádzalo v Dnepropetrovskej oblasti pri obci Šyroka Dača, píše DPA.

    Hovorca ruského ministerstva obrany povedal, že v Doneckej oblasti bola raketami zasiahnutá väčšia ukrajinská vojenská jednotka. Týmto útokom podľa jeho slov zneškodnila ruská armáda zhruba 300 ukrajinských vojakov.

    Agentúra DPA upozornila, že tieto údaje nedokáže nezávisle overiť.Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      18:17 19.06.2022

      Ověřit to nejde. To je pravda.

      Jak taky ověřit vyjádření na úrovni "Američani vybili celou populaci dinosaurů na planetě".

      Ověřit to nejde. To je pravda.

      Jak taky ověřit vyjádření na úrovni "Američani vybili celou populaci dinosaurů na planetě".

    • TF_HU
      18:19 19.06.2022

      Hm, zajímavé. Identifikovali ty padlé generály? Nebo je to jenom balast pro ruské publikum?

      Hm, zajímavé. Identifikovali ty padlé generály? Nebo je to jenom balast pro ruské publikum?

      • Inflex
        18:30 19.06.2022

        "My taky". Ukrajinci jim včera zlikvidovali armádní velitelství, tak oni to teď musí dohnat a předehnat. Berte to spíš jako potvrzení včerejší informace. (pro úplnost link ...Zobrazit celý příspěvek

        "My taky".
        Ukrajinci jim včera zlikvidovali armádní velitelství, tak oni to teď musí dohnat a předehnat.
        Berte to spíš jako potvrzení včerejší informace.
        (pro úplnost link https://twitter.com/olex_scher... )Skrýt celý příspěvek

        • jj284b
          19:05 19.06.2022

          Nielen to, ale aj velitelstvo 1.armady DLR na Donbase v Donecku lahlo kompletne popolom (teda aspon to hlasil Girkin/Strelkov) https://twitter.com/mhmck/stat... Zobrazit celý příspěvek

          Nielen to, ale aj velitelstvo 1.armady DLR na Donbase v Donecku lahlo kompletne popolom (teda aspon to hlasil Girkin/Strelkov)

          https://twitter.com/mhmck/stat... Skrýt celý příspěvek

          • HansHanz
            19:25 19.06.2022

            Jen upřesnění - ta jednotka se jmenuje 1. armádní sbor.

            Jen upřesnění - ta jednotka se jmenuje 1. armádní sbor.

      • Miroslav
        19:27 19.06.2022

        Je to len agenturna správa. Nič viac

        Je to len agenturna správa. Nič viac

        • lm524a
          20:27 19.06.2022

          Proč ty mínusy? tohle jsem nikdy nepochopil, přesně u pana Miroslava se to stává opakovaně

          Proč ty mínusy? tohle jsem nikdy nepochopil, přesně u pana Miroslava se to stává opakovaně

          • Wolf:81
            21:17 19.06.2022

            pretoze ked tu niekto nema ruzove okuliare a rozmysla realne tak dostava aj minuska

            pretoze ked tu niekto nema ruzove okuliare a rozmysla realne tak dostava aj minuska

    • Korzar21
      18:33 19.06.2022

      Ak by sme rusácke správy brali ako pravdivé, tak Ukrajinská armáda už neexistuje.

      Ak by sme rusácke správy brali ako pravdivé, tak Ukrajinská armáda už neexistuje.

      • Cimbi
        18:37 19.06.2022

        3x až 4x

        3x až 4x

      • Maximus
        19:27 19.06.2022

        Stejně jako letectvo, námořnictvo, západní dělostřelecké systémy, PVO,…a oni ti Ukrajinci ty rusacké hauznumera stále odmítají akceptovat a stále nakopávají kdysi udajně druhé ...Zobrazit celý příspěvek

        Stejně jako letectvo, námořnictvo, západní dělostřelecké systémy, PVO,…a oni ti Ukrajinci ty rusacké hauznumera stále odmítají akceptovat a stále nakopávají kdysi udajně druhé nejsilnější armádě světa zadek :-)))Skrýt celý příspěvek

  • Arthur
    16:59 19.06.2022

    Ukrajinská 10. horská útočná brigáda ukoristila BMP-2 s nainštalovanou prídavnou súpravou pancieru, plavákov a SLAT s označením 675-SB3KDZ zdroj: ...Zobrazit celý příspěvek

    Ukrajinská 10. horská útočná brigáda ukoristila BMP-2 s nainštalovanou prídavnou súpravou pancieru, plavákov a SLAT s označením 675-SB3KDZ
    zdroj: https://twitter.com/Blue_Sauro... Skrýt celý příspěvek

  • Cimbi
    16:43 19.06.2022

    Jsem teď koukal na mapu a oni Rusáci, když si nahněvají západ, nemají moc možností, jak dostat lodě z Baltu někam na moře. Jsou místa, kde to je cesta zcela "uzavřena" ...Zobrazit celý příspěvek

    Jsem teď koukal na mapu a oni Rusáci, když si nahněvají západ, nemají moc možností, jak dostat lodě z Baltu někam na moře.

    Jsou místa, kde to je cesta zcela "uzavřena" teritoriálními vodami západních zemí.
    Jasně, průjezd civilních lodí bude OK, ale válečné musí žádat o povolení ke vstupu, nebo ne?

    https://drive.google.com/file/... Skrýt celý příspěvek

    • Horny
      17:26 19.06.2022

      Google disk?

      Google disk?

      • Cimbi
        17:47 19.06.2022

        Ano.

        Pro sdílení to používám sporadicky, takže jsem zapomněl nastavit práva.

        Omlouvám se, už by to mělo být přístupné

        Ano.

        Pro sdílení to používám sporadicky, takže jsem zapomněl nastavit práva.

        Omlouvám se, už by to mělo být přístupné

    • Sprite
      17:35 19.06.2022

      Jistě, proto Rusům tak vadí Švédsko a Finsko v NATO, protože pak nebudou mít jak dostat lodě přes neutrální vody.. :)

      Jistě, proto Rusům tak vadí Švédsko a Finsko v NATO, protože pak nebudou mít jak dostat lodě přes neutrální vody.. :)

    • Cimbi
      17:45 19.06.2022

      Nastavil jsem sdílení. Sorry.

      Jo, Google disk

      Nastavil jsem sdílení. Sorry.

      Jo, Google disk

    • Cimbi
      17:48 19.06.2022

      Jinak je to jen screenshot z liveuamap

      Jinak je to jen screenshot z liveuamap

  • The Pale Emperor
    16:42 19.06.2022

    První australské M113 se připravují na odeslání na Ukrajinu.

    https://twitter.com/ryankakiuc...

    První australské M113 se připravují na odeslání na Ukrajinu.

    https://twitter.com/ryankakiuc...

    • RiMr71
      19:19 19.06.2022

      ...tak vypadají v nepatrně lepším stavu, než ruské uloženky... akorát těch ruských strojů Korodoněc a Koprivóvnik je 100x tolik...

      ...tak vypadají v nepatrně lepším stavu, než ruské uloženky... akorát těch ruských strojů Korodoněc a Koprivóvnik je 100x tolik...

    • ImreSVK
      20:36 19.06.2022

      Kolko ich asi dokopy maju australcania poslat?

      Kolko ich asi dokopy maju australcania poslat?

  • Inflex
    15:56 19.06.2022

    Speciální pocta od Lavrova:
    https://www.reddit.com/r/europ...

    Speciální pocta od Lavrova:
    https://www.reddit.com/r/europ...

    • Cimbi
      16:28 19.06.2022

      Lavrov vypadal rozrušeně.

      Nebo tak vypadá vždycky, když mluví?

      Lavrov vypadal rozrušeně.

      Nebo tak vypadá vždycky, když mluví?

      • Mortles
        16:36 19.06.2022

        Asi moc podlehl neodolatelnému šarmu Lipavského.

        Asi moc podlehl neodolatelnému šarmu Lipavského.

        • Cimbi
          16:37 19.06.2022

          Lipavský na první pohled vypadá - no, řekněme velmi mírně.

          Takhle vytočit takového dobytka, to ho muselo dost potěšit ;-)

          Lipavský na první pohled vypadá - no, řekněme velmi mírně.

          Takhle vytočit takového dobytka, to ho muselo dost potěšit ;-)

          • Mortles
            17:08 19.06.2022

            Lipavský mi připadá jako takový týmový hráč, člověk, co dělá práci, ale zásluhy mu sebere někdo jiný. Upřímně řečeno, má šarm mokré ponožky. Můj předchozí komentář byl míněn ...Zobrazit celý příspěvek

            Lipavský mi připadá jako takový týmový hráč, člověk, co dělá práci, ale zásluhy mu sebere někdo jiný. Upřímně řečeno, má šarm mokré ponožky. Můj předchozí komentář byl míněn sarkasticky, protože je to celé už trochu moc absurdní.Skrýt celý příspěvek

      • sugpa
        16:55 19.06.2022

        Z některých komiků se stali světoví státníci a z některých státníků se stali světoví komici.

        Z některých komiků se stali světoví státníci a z některých státníků se stali světoví komici.

        • Ján Paliga
          17:44 19.06.2022

          No z mordorskeho Vodcu skôr tragikomik ...

          No z mordorskeho Vodcu skôr tragikomik ...

    • alter01
      16:42 19.06.2022

      Len si predstavte , že nejaqký "bezvýznamný" čech Lipavský si dovolí poučovať budúceho majiteľa Euroazie od Vladivostoku po Lisabon !

      Len si predstavte , že nejaqký "bezvýznamný" čech Lipavský si dovolí poučovať budúceho majiteľa Euroazie od Vladivostoku po Lisabon !

      • Haklang
        16:47 19.06.2022

        On není a nebude majitel, max. palácový eunuch

        On není a nebude majitel, max. palácový eunuch

      • Inflex
        17:06 19.06.2022

        No ještě přejmenovat Lisabon na Vladizapad a je to hotový.

        No ještě přejmenovat Lisabon na Vladizapad a je to hotový.

    • DanWessonValor
      19:50 19.06.2022

      Z toho Lavrova se stává naprostá zrůda na urovni Putlera a Kadyrova Nestydatě obhajuje zločiny nejvyššího radu, neustále vyhrožuje a je čím dal tim víc agresivnější. To nemá nic ...Zobrazit celý příspěvek

      Z toho Lavrova se stává naprostá zrůda na urovni Putlera a Kadyrova Nestydatě obhajuje zločiny nejvyššího radu, neustále vyhrožuje a je čím dal tim víc agresivnější. To nemá nic společnýho s diplomacii. Asi se chce zapsat do historie jako von Ribbentrop. Nebo mu Putler vyhrožuje...a samozřejmě, že pro Lipana je to pochvala. Von Ruskej ksindl na hradě věděl, proč ho nejmenovat...Skrýt celý příspěvek

Načítám diskuzi...