VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.

  • HumInt
    12:03 17.06.2022

    Ukrajinská improvizácia odpaľovanie rakiet S-8 určených pôvodne pre letectvo z návesu za pickupom z prispôsobeného raketometu B-8M1 ...Zobrazit celý příspěvek

    Ukrajinská improvizácia odpaľovanie rakiet S-8 určených pôvodne pre letectvo z návesu za pickupom z prispôsobeného raketometu B-8M1

    https://twitter.com/2uwmp/stat... Skrýt celý příspěvek

    • jj284b
      12:07 17.06.2022

      v podstate WW2 Katusa...

      v podstate WW2 Katusa...

    • GlobeElement007
      12:15 17.06.2022

      Podle toho rozptylu mohou být rádi, že netrefí vlastní.

      Podle toho rozptylu mohou být rádi, že netrefí vlastní.

      • alter01
        14:04 17.06.2022

        To je pokratie plochy . Myslíš , že ten raketový blok 80mm rakiet na vrtulníku je presnejší ? Asi nie.

        To je pokratie plochy . Myslíš , že ten raketový blok 80mm rakiet na vrtulníku je presnejší ? Asi nie.

        • raven66
          16:25 17.06.2022

          Hlavne, ked pri palbe dvihne nos a striela po myslenej balistickej krivke.

          Hlavne, ked pri palbe dvihne nos a striela po myslenej balistickej krivke.

    • Vlcak
      12:28 17.06.2022

      Tak toto jestli trefí atletický stadion tak sežeru boty...

      Tak toto jestli trefí atletický stadion tak sežeru boty...

    • 2DaChoppa
      12:41 17.06.2022

      na prvni pohled to vypada jako ub32, pro rakety s5. v tom pripade je to marnost, protoze jsou aerodynamicky stabilizovany a pri nulole rychlosti dopredneho jetu pri odpalu bude ...Zobrazit celý příspěvek

      na prvni pohled to vypada jako ub32, pro rakety s5.

      v tom pripade je to marnost, protoze jsou aerodynamicky stabilizovany a pri nulole rychlosti dopredneho jetu pri odpalu bude presnost tristniSkrýt celý příspěvek

      • Cimbi
        17:16 17.06.2022

        Vzhledem k dostřelu je to spíš na přímou palbu... Zahlídneš BMP, namíříš, pošleš jednu, uděláš 1 opravu a vysypeš zbytek naráz. Trefíš, netrefíš, zdrháš. Při palbě 15 ks (1 ...Zobrazit celý příspěvek

        Vzhledem k dostřelu je to spíš na přímou palbu... Zahlídneš BMP, namíříš, pošleš jednu, uděláš 1 opravu a vysypeš zbytek naráz.

        Trefíš, netrefíš, zdrháš. Při palbě 15 ks (1 počítam na ten zástřel) ta šance na 2 km není zas tak maláSkrýt celý příspěvek

    • Inflex
      12:43 17.06.2022

      Pořád lepší jak ty odpaly z vrtulníku ve stoupání.

      Pořád lepší jak ty odpaly z vrtulníku ve stoupání.

      • ArthurHarris
        14:13 17.06.2022

        Ka-52 a pravdepodobne aj Mi-28N maju avioniku prisposobenu aj na to, aby sa dali neriadene strely s5 a s8 odpalovat po balistickej krivke s plosnym ucinkom v cieli a na to co to je ...Zobrazit celý příspěvek

        Ka-52 a pravdepodobne aj Mi-28N maju avioniku prisposobenu aj na to, aby sa dali neriadene strely s5 a s8 odpalovat po balistickej krivke s plosnym ucinkom v cieli a na to co to je je to prekvapivo presne
        Vozik za pickupom zial nema ani avioniku ani balisticky pocitac, toto je "cope mlrs" podla vzoru "cope cage"
        Napriek tomu to moze mat v cieli ucinok na nezakopanu pechotu a neobrnene vozidla. proste ostrelujes priestor, nie bodovy ciel, rovnako ako RM-70 v salve.Skrýt celý příspěvek

        • raven66
          16:30 17.06.2022

          Hlavne ked tie podvesy u KA-52 vibruju pocas letu. Tam by si musel mat iny balisticky pocitac a avioniku (to jednoducho neprepocitas - vela premennych) a nie ten rusky analog.

          Hlavne ked tie podvesy u KA-52 vibruju pocas letu. Tam by si musel mat iny balisticky pocitac a avioniku (to jednoducho neprepocitas - vela premennych) a nie ten rusky analog.

        • Cimbi
          17:19 17.06.2022

          Ty ruský vrtule pálící 30 stupňů nahoru? To je mimo možnosti bal. počítače. Abys viděl vypočítaný bod dopadu, musíš na něj koukat přes HUD. Když je cíl za přístrojovkou, tak ...Zobrazit celý příspěvek

          Ty ruský vrtule pálící 30 stupňů nahoru? To je mimo možnosti bal. počítače. Abys viděl vypočítaný bod dopadu, musíš na něj koukat přes HUD. Když je cíl za přístrojovkou, tak záměrný bod prostě nevidíš.Skrýt celý příspěvek

          • 2DaChoppa
            23:10 17.06.2022

            běžně rozšířený omyl (musíš vidět na bod dopadu). Pokud proletí správný vstupní bod do zteče a splní dohozové parametry (vstupní rychlost), tak si to počítač hodí /vystřelí, jak ...Zobrazit celý příspěvek

            běžně rozšířený omyl (musíš vidět na bod dopadu). Pokud proletí správný vstupní bod do zteče a splní dohozové parametry (vstupní rychlost), tak si to počítač hodí /vystřelí, jak uzná za vhodné pro danou dálku cíle.Skrýt celý příspěvek

    • mudry.udrzbar
      12:47 17.06.2022

      Rusi pouzivaju S-8 rovnakym sposobom, akurat miesto pickupu za par korun rakety odpaluju zo svojich najmodernejsich vrtulnikov Ka-52

      Rusi pouzivaju S-8 rovnakym sposobom, akurat miesto pickupu za par korun rakety odpaluju zo svojich najmodernejsich vrtulnikov Ka-52

      • Inflex
        12:51 17.06.2022

        Ukrajinci v tomhle taky nejsou bez viny:
        https://twitter.com/RALee85/st...

        Ukrajinci v tomhle taky nejsou bez viny:
        https://twitter.com/RALee85/st...

        • raven66
          16:31 17.06.2022

          Zeby starsi pilot a ruska skola? Zartujem.

          Zeby starsi pilot a ruska skola? Zartujem.

        • Cimbi
          17:20 17.06.2022

          No nikomu se nechce na jatka v roli prasete

          No nikomu se nechce na jatka v roli prasete

      • 2DaChoppa
        23:20 17.06.2022

        spousta lidí se z nějakého důvodu odmítá smířit s tím, že to je takticky životaschopný (tactically sound) způsob odpalu / odhozu neřízené munice a že daná problematika byla ...Zobrazit celý příspěvek

        spousta lidí se z nějakého důvodu odmítá smířit s tím, že to je takticky životaschopný (tactically sound) způsob odpalu / odhozu neřízené munice a že daná problematika byla vyřešena ve Varšavské smlouvě už na Su-7 (ano, s přesností pro atomovku)

        https://en.wikipedia.org/wiki/... Skrýt celý příspěvek

    • 2DaChoppa
      12:47 17.06.2022

      beru zpet, b8m1, budiz

      beru zpet, b8m1, budiz

  • Atomas
    12:02 17.06.2022

    Kremle, máme problém. Za chvíli si ani nezavoláme :-) Smartphony importované pomocí „paralelního importu“ se ukázaly jako nefunkční Některé smartphony Samsung dovezené ...Zobrazit celý příspěvek

    Kremle, máme problém. Za chvíli si ani nezavoláme :-)
    Smartphony importované pomocí „paralelního importu“ se ukázaly jako nefunkční

    Některé smartphony Samsung dovezené prostřednictvím „paralelního importu“ v Rusku nefungují: asi 20 % zařízení se nezapne, pokud do nich vložíte SIM kartu ruského operátora, píše Izvestija .

    Rospotrebnadzor publikaci řekl, že podobný problém s aktivací se dříve vyskytl u televizorů Samsung. To je způsobeno skutečností, že společnost již dlouho zavedla pravidlo propojení aktivace gadgetů s regionem prodeje, jen s tím již dříve čelili jednotliví kupující.

    Podle MTS se Samsung v květnu 2022 umístil na druhém místě v prodeji chytrých telefonů v Rusku (14 %). První místo patří čínskému Xiaomi (27 %). V roce 2021 měl Samsung 28 %.

    https://www.moscowtimes.ru/202... Skrýt celý příspěvek

    • lm524a
      12:45 17.06.2022

      Samsung blokuje i frekvence - rozumněno nedovolí telefonu připojit se na frekvence používané ruskými operátory, ale je to SW řešení v telefonu a dá se obejít.

      Samsung blokuje i frekvence - rozumněno nedovolí telefonu připojit se na frekvence používané ruskými operátory, ale je to SW řešení v telefonu a dá se obejít.

      • Lars
        13:06 17.06.2022

        Vyřeší se to tím, že prodejce bude prodávat již rootnuté telefony, všechno je jen otázkou SW. Důsledkem ale bude, že díky neexistujícím akutalizacím budou ruské telefony brzy ...Zobrazit celý příspěvek

        Vyřeší se to tím, že prodejce bude prodávat již rootnuté telefony, všechno je jen otázkou SW. Důsledkem ale bude, že díky neexistujícím akutalizacím budou ruské telefony brzy prolezlé viry a malware všeho druhu :-)Skrýt celý příspěvek

        • alter01
          14:10 17.06.2022

          To si naozaj myslíš , že predajca niekde v Somálsku bude upravovať 500 kupených Samsungov na na ruskú sieť ? Iba ak za slušný príplatok . Ale ani to im asi nepomôže . Ty si ...Zobrazit celý příspěvek

          To si naozaj myslíš , že predajca niekde v Somálsku bude upravovať 500 kupených Samsungov na na ruskú sieť ? Iba ak za slušný príplatok .
          Ale ani to im asi nepomôže . Ty si nemusíš prihlasovať v sieti svoj telefon v Google a aj u výrobcu ? Inak ti tak znepríjemnia život , že telefon hodíš do koša na smeti !Skrýt celý příspěvek

          • Lars
            14:59 17.06.2022

            Ne, budou to dělat prodejci v rusku, jinak si neškrtnou. Telefon běží i bez Google, to za prvé. Za druhé, Google neodříznul ruské uživatele a ani to neplánuje.

            Ne, budou to dělat prodejci v rusku, jinak si neškrtnou. Telefon běží i bez Google, to za prvé. Za druhé, Google neodříznul ruské uživatele a ani to neplánuje.

  • Atomas
    11:52 17.06.2022

    Podle Putina se prodeje aut za posledních pět měsíců propadly o 51 %. Dal pokyn zjistit, proč auta zdražila. Netušíme, co by mohlo být důvodem.

    Podle Putina se prodeje aut za posledních pět měsíců propadly o 51 %. Dal pokyn zjistit, proč auta zdražila. Netušíme, co by mohlo být důvodem.

    • Atomas
      11:53 17.06.2022

      Zajímavé, půlka textu příspěvku zmizela. Tak dopňuji:

      - nejzajímavější na zprávě je velikost stolu a sedací pořádek...

      https://twitter.com/nexta_tv/s...

      Zajímavé, půlka textu příspěvku zmizela. Tak dopňuji:

      - nejzajímavější na zprávě je velikost stolu a sedací pořádek...

      https://twitter.com/nexta_tv/s...

      • salatnik
        12:07 17.06.2022

        Aj ochranka priamo vo vnútri proti vlastným.

        Aj ochranka priamo vo vnútri proti vlastným.

        • samoempire
          12:25 17.06.2022

          Mám pro diskutující hádanku. Víte proč nebyla letecká prohlídka letos v květnu?

          Mám pro diskutující hádanku. Víte proč nebyla letecká prohlídka letos v květnu?

          • Inflex
            13:09 17.06.2022

            Protože bylo špatný počasí. Sluníčko by vyšisovalo novej nátěr!
            A vy se hlaste na ozdravný tábor na Sibiři.

            Protože bylo špatný počasí. Sluníčko by vyšisovalo novej nátěr!
            A vy se hlaste na ozdravný tábor na Sibiři.

      • Ján Paliga
        12:51 17.06.2022

        Menšie už spraviť nevedia...

        Menšie už spraviť nevedia...

    • MatejBabjak
      11:54 17.06.2022

      Ono druhá vec je že aj keby cena ostala rovnaká - kto si kúpi auto, ku ktorému nezoženie náhradné diely?

      Ono druhá vec je že aj keby cena ostala rovnaká - kto si kúpi auto, ku ktorému nezoženie náhradné diely?

      • Nezmar
        12:43 17.06.2022

        Nekde jsem cetl clanek (posudte ale sami), ze originalni nahradni dily do aut v rusku zatim jsou, ale nekdo nekomu nezaplatil baksis, takze jsou na sladech a zamerne se ceka na ...Zobrazit celý příspěvek

        Nekde jsem cetl clanek (posudte ale sami), ze originalni nahradni dily do aut v rusku zatim jsou, ale nekdo nekomu nezaplatil baksis, takze jsou na sladech a zamerne se ceka na rust ceny. Take tam byla zminka, ze i kdyz date originalni dil v rusku do zapadniho vozu, tak ztraci na hodnote, protoze je potreba jeste registrovat/licencovat tento dil, jako pridany a provest testy a k tomu uz se v rusku nedostanou. Tedy pro nova zapadni auta maji smulu, smysl ale dava dovoz ojetin s obracenym rizenim z japonska a nahradni dily pak bokem.Skrýt celý příspěvek

    • Inflex
      13:06 17.06.2022

      Týpek v 00:17 začíná facepalm, ale pak ztratí odvahu.

      Týpek v 00:17 začíná facepalm, ale pak ztratí odvahu.

  • Nesher
    11:47 17.06.2022

    Pardon za OT, ale je to zajímavá zpráva i v kontextu AČR. Nizozemsko koupí 5 transportních letadel Embraer C 390, v interním porovnání nizozemského MO vyšel C 390 jako výrazně ...Zobrazit celý příspěvek

    Pardon za OT, ale je to zajímavá zpráva i v kontextu AČR.
    Nizozemsko koupí 5 transportních letadel Embraer C 390, v interním porovnání nizozemského MO vyšel C 390 jako výrazně lepší než další zvažovaný C 130J. A to jak po finanční stránce (akvizice, údržba), tak i v TTD, dle vyjádření tamního MO by pro úkoly, které zvládnou 4 C390, bylo potřeba 5 C 130J..A to díky lépe vyřešenému trupu.
    NL je už třetí evropský uživatel (po Portugalsku a Maďarsku). ČR by mohla být tím čtvrtým.
    https://defbrief.com/2022/06/1... Skrýt celý příspěvek

    • Scotty
      11:54 17.06.2022

      Je to dost možné. /Každé řešení má pro AČR potažmo ČR své nesporné výhody a pochopitelně i nevýhody. Bude proto určitě zajímavé sledovat, pro jaké řešení se nakonec MO rozhodne. ...Zobrazit celý příspěvek

      Je to dost možné.
      /Každé řešení má pro AČR potažmo ČR své nesporné výhody a pochopitelně i nevýhody. Bude proto určitě zajímavé sledovat, pro jaké řešení se nakonec MO rozhodne. Podle zákulisních informací dal Embraer nedávno extrémně zajímavou nabídku, kterou spojil s dodávkou dvou bizjetů ze svého portfolia jako náhrady za vyřazené stroje Jak-40 a Challenger, čímž by kbelská dopravka zabila dvě mouchy jednou ranou. Každopádně účast přímo ministryně obrany na předváděcí akci je poměrně neobvyklá a dává tušit mnohé./
      http://czechairforce.com/news/... Skrýt celý příspěvek

      • Nesher
        11:58 17.06.2022

        Doufejme, NL MO určitě tu analýzu udělalo poctivě a jestliže jim C390 vychází jako lepší než C 130J (nyní mají C 130H), tak není důvod jim nevěřit.

        Doufejme, NL MO určitě tu analýzu udělalo poctivě a jestliže jim C390 vychází jako lepší než C 130J (nyní mají C 130H), tak není důvod jim nevěřit.

        • Poly
          12:12 17.06.2022

          Dnes jsem si četl velice zajímavý upgrade C-130

          https://www.dailypost27.com/20...

          Dnes jsem si četl velice zajímavý upgrade C-130

          https://www.dailypost27.com/20...

          • Nesher
            12:18 17.06.2022

            Zajímavé to je, ale cena bude také "zajímavá". Pokud to vstoupí do výzbroje, tak spíše v těch specializovaných verzích pro SF.

            Zajímavé to je, ale cena bude také "zajímavá". Pokud to vstoupí do výzbroje, tak spíše v těch specializovaných verzích pro SF.

        • Maximus
          16:27 17.06.2022

          Oni Norové si udělali analýzu K2NO a vychází jim lepší než Leo2A7+, asi jim není důvod nevěřit :-)))

          Oni Norové si udělali analýzu K2NO a vychází jim lepší než Leo2A7+, asi jim není důvod nevěřit :-)))

    • havlluk
      12:38 17.06.2022

      tři kousky by se u nás dobře vyjímaly :)

      tři kousky by se u nás dobře vyjímaly :)

    • Ján Paliga
      12:54 17.06.2022

      Dobrá by bola spoločná kúpa so Slovenskom. Medzinárodný dopravný roj ... 2-3 kusy by sme určite uživili.

      Dobrá by bola spoločná kúpa so Slovenskom. Medzinárodný dopravný roj ... 2-3 kusy by sme určite uživili.

      • liberal shark
        13:06 17.06.2022

        Kdyby se do holportu přibralo Maďarsko, tak se dá postavit provozuschopná mezinárodní letka 6 kusů.

        Kdyby se do holportu přibralo Maďarsko, tak se dá postavit provozuschopná mezinárodní letka 6 kusů.

        • Ján Paliga
          13:51 17.06.2022

          Alebo Poľsko ... či?

          Alebo Poľsko ... či?

          • Nesher
            13:58 17.06.2022

            Polsko sází na ojeté C 130H z USA.
            Maďarsko je na dlouhou dobu toxické.

            Polsko sází na ojeté C 130H z USA.
            Maďarsko je na dlouhou dobu toxické.

          • Hugo557
            15:58 17.06.2022

            Podle Poláků se kterymijsem mluvil stojí jejich Herculesy víc na opravách než stráví ve vzduchu.

            Podle Poláků se kterymijsem mluvil stojí jejich Herculesy víc na opravách než stráví ve vzduchu.

          • csincsung66
            22:46 17.06.2022

            toxicka je tvoja babicka

            toxicka je tvoja babicka

        • TF_HU
          16:21 17.06.2022

          Ani Slováci ani Maďaři nebyli schopni kooperovat na vrtuonikach do ISAF... Dnes jsou možná dal, ale společně by nedělalo dobrotu...

          Ani Slováci ani Maďaři nebyli schopni kooperovat na vrtuonikach do ISAF... Dnes jsou možná dal, ale společně by nedělalo dobrotu...

      • Nesher
        13:20 17.06.2022

        A je něco takového, myslím nákup něčeho většího než Sparťan u vás v plánu? A navíc, už vidím tu domluvu. :-) Slováci "Češi se napakují už na výrobě a servisu, tak to bude na ...Zobrazit celý příspěvek

        A je něco takového, myslím nákup něčeho většího než Sparťan u vás v plánu?
        A navíc, už vidím tu domluvu. :-)
        Slováci "Češi se napakují už na výrobě a servisu, tak to bude na Sliači.
        Češi "To jste se asi pos..., my zaplatili dva, vy jen jeden, naše potřeby jsou větší (výsadkový pluk, vy jenom prapor). Na Sliači je nám to platné jak mrtvému zimník. Bude to u nás, vám musí stačit, že díky společnému zázemí ušetříte na provozu"
        Slováci "To je typická čehúnská vyčuranost, 70 let jste nás vysávali a teď to zkoušíte znovu"
        Češi "O tom kdo koho vysával by se daly vést debaty, ale my to rozhodně nebyli. My z vás udělali civilizovanou zemi"
        Slováci "Typická česká arogance a přehlížení, jděte do pr..."
        Češi "Typická slovenská ufňukanost a ublíženost, nápodobně čobolove"
        A tím by to skončilo. Prostě některé věci nemá cenu ani zkoušet. ;-)Skrýt celý příspěvek

        • Ján Paliga
          13:52 17.06.2022

          Nekaz mi sny ;)

          Nekaz mi sny ;)

          • Nesher
            14:01 17.06.2022

            I manželka mi občas vyčítá, že jsem "strašný realista". Ale já už jiný nebudu :-)

            I manželka mi občas vyčítá, že jsem "strašný realista". Ale já už jiný nebudu :-)

        • Clanek
          13:54 17.06.2022

          Slovensko by melo dokoupit v prvni rade dalsi spartan (ktery byl v planu a byla na nej i opce) nebo jeste lepe rovnou 2. Vic z pohledu Slovenska nema smysl resit.

          Slovensko by melo dokoupit v prvni rade dalsi spartan (ktery byl v planu a byla na nej i opce) nebo jeste lepe rovnou 2. Vic z pohledu Slovenska nema smysl resit.

      • TF_HU
        16:20 17.06.2022

        To uz bych nedělal. Kapacita ne i neomezená a válka ukazuje, že by taková kapacita nestačila.

        To uz bych nedělal. Kapacita ne i neomezená a válka ukazuje, že by taková kapacita nestačila.

  • Cernysip
    11:45 17.06.2022

    Ruské jednotky pokračují v posilování svých pozic na severozápadě Chersonské oblasti, zřejmě v očekávání protiofenzívy ukrajinských sil, vyplývá z nové zprávy Amerického institutu ...Zobrazit celý příspěvek

    Ruské jednotky pokračují v posilování svých pozic na severozápadě Chersonské oblasti, zřejmě v očekávání protiofenzívy ukrajinských sil, vyplývá z nové zprávy Amerického institutu pro studium války (ISW). Kromě toho v Charkovské oblasti na sever a severovýchod od regionálního centra došlo ke střetům mezi stranami, žádné z nich se však nepodařilo obsadit významné území.
    -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

    Zástupci německých parlamentních stran hodnotili výsledky návštěvy německého kancléře Olafa Scholze v Kyjevě 16. června odlišně. Pokud vládnoucí koalice označila tuto událost za historickou, představitelé opozice kancléře kritizovali zejména kvůli mlčení o dodávkách těžkých zbraní. „Teď není pochyb o tom, na které straně je Německo a Evropa,“ řekl Alexander Lambsdorff, zástupce šéfa frakce FDP v Bundestagu.
    „Nastal čas, abychom se konečně jasně zavázali k okamžité dodávce těžkých zbraní,“ řekl Johann Wadephul, místopředseda frakce CDU/CSU.
    A Dietmar Bartsch, spolupředseda levicové frakce v Bundestagu, zase nazval debatu o postavení Ukrajiny v EU „podfukem“. Scholz měl podle jeho názoru trvat na obnovení diplomatických snah o vyřešení konfliktu.
    -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

    Francouzský prezident Emmanuel Macron za určitých podmínek připustil možnost svého setkání s ruským prezidentem Vladimirem Putinem v Moskvě. Taková cesta je možná pouze s "úplnou transparentností" ve vztahu k ukrajinskému prezidentovi Volodymyru Zelenskému, řekl Macron televiznímu kanálu TF1 v Kyjevě. "Myslím, že cesta do Ruska dnes vyžaduje jisté předpoklady, tedy gesta od prezidenta Putina, já tam jen tak nepojedu," zdůraznil Macron. Macron během návštěvy Ukrajiny zveřejnil videotweet Irpině, kde v ukrajinštině píše: „Viděli jsme zdevastované město a stopy barbarství . Stejně jako hrdinství Ukrajinek a Ukrajinců, kteří zastavili ruskou armádu, když pochodovala na Kyjev.
    Ukrajina se brání. Měla by být schopná vyhrát."
    -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

    Německý kancléř Olaf Scholz v důsledku své návštěvy Kyjeva znovu prohlásil, že Berlín odmítá „svět pod diktátem“, tedy uspořádání za podmínek jednostranně stanovených Moskvou. "Takový svět nemůže existovat," řekl Scholz večer 16. června ve vysílání televizního kanálu ARD. Podle něj, opakovaně řekl ruskému prezidentovi Vladimiru Putinovi, že jeho vize tohoto druhu světa je iluzí. Scholz věří, že je důležité zajistit, aby Moskva opustila své plány na obsazení části Ukrajiny. Německý kancléř také uvedl, že sankce proti Ruské federaci zůstanou v platnosti dokud Moskva neuzavře s Ukrajinou „férovou dohodu“.
    -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

    Podle agentury Bloomberg má Evropská komise v plánu 17. června doporučit udělení statusu kandidátů na členství v EU Ukrajině a Moldavsku. Zároveň budou navrženy podmínky, které musí země v budoucnu splnit. Týkají se právního státu, justičního systému a boje proti korupci, píše Bloomberg.
    Agentura doporučení nazývá „symbolickým krokem vpřed v dlouhém procesu přistoupení k Evropské unii“. Evropská komise zároveň doporučí neudělovat Gruzii takový status, dokud nebude splněn „dlouhý seznam požadavků“.

    https://www.dw.com/ru/vojna-uk... Skrýt celý příspěvek

    • Lars
      13:11 17.06.2022

      "sankce proti Ruské federaci zůstanou v platnosti dokud Moskva neuzavře s Ukrajinou „férovou dohodu“ - tohle je tedy solidní špína. Takže žádné trvání na tom, aby rusáci zalezli ...Zobrazit celý příspěvek

      "sankce proti Ruské federaci zůstanou v platnosti dokud Moskva neuzavře s Ukrajinou „férovou dohodu“ - tohle je tedy solidní špína. Takže žádné trvání na tom, aby rusáci zalezli zpátky do svých asijských brlohů, sankce zmizí v okamžiku, kdy se jenom přestane střílet.Skrýt celý příspěvek

      • ArthurHarris
        14:24 17.06.2022

        Toto je uplne v poriadku „ferova dohodu“ nie je nikde presne deklarovana, nikto nevie co na tom je fer, cize v podstate v diplomatickom jazyku povedane, sankcie budu, kym rusko s ...Zobrazit celý příspěvek

        Toto je uplne v poriadku

        „ferova dohodu“ nie je nikde presne deklarovana, nikto nevie co na tom je fer, cize v podstate v diplomatickom jazyku povedane, sankcie budu, kym rusko s Ukrainou nedokoncia mierove rozhovory, ktore dopadnu tak, ze obe strany budu suhlasit... cize ak bude ukraina trvat na pripojeni krymu, a rusko to neodsuhlasi, sankcie pokracuju... diplomaticky jazyk nie je taky jednoduchy ako sa zda...
        Myšlienka dať súperovi zlatý most pochádza z diela "Sun Tzu - Umenie vojny"Skrýt celý příspěvek

  • Atomas
    11:38 17.06.2022

    Výmluvná mapka, ze které může být zřejmé, o co možná Putinovi zejména jde...

    https://twitter.com/marc_lenss...

    Výmluvná mapka, ze které může být zřejmé, o co možná Putinovi zejména jde...

    https://twitter.com/marc_lenss...

    • Lars
      13:26 17.06.2022

      Tohle už se předpokládá nějakou dobu, zejména v souvislosti s tím, že putin je dost možná vlastníkem kontrolního podílu v Gazpromu prostřednictvím Gazprombank. V tomhle kontextu je ...Zobrazit celý příspěvek

      Tohle už se předpokládá nějakou dobu, zejména v souvislosti s tím, že putin je dost možná vlastníkem kontrolního podílu v Gazpromu prostřednictvím Gazprombank. V tomhle kontextu je potřeba se dívat i na ostatní ruské války z nedávné doby - prakticky všechny se vedly v územích bohatých na zdroje (konkurence), nebo tam byla potenciální možnost vedení produktovodů do Evropy odjinud než z ruska.Skrýt celý příspěvek

  • Cernysip
    11:28 17.06.2022

    Sankce proti Rusku zatím nezpůsobily takové ekonomické škody, aby poškodily válečné úsilí Moskvy nebo dotlačily prezidenta Putina k jednacímu stolu, píše The Wall Street Journal a ...Zobrazit celý příspěvek

    Sankce proti Rusku zatím nezpůsobily takové ekonomické škody, aby poškodily válečné úsilí Moskvy nebo dotlačily prezidenta Putina k jednacímu stolu, píše The Wall Street Journal a poukazuje na to, že účinek sankcí byl kompenzován neočekávanými zisky z drahé energie. Publikace upozorňuje, že se neočekává, že tato situace bude trvat dlouho: řada ekonomů předpovídá na konci roku hlubokou recesi, zvýšenou chudobu a dlouhodobou degradaci ekonomického potenciálu země.
    -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

    Ukrajinské operační velitelství „Jih“ tvrdí, že ruské sklady a vojenská technika byly zničeny raketovým úderem ozbrojených sil Ukrajiny v Nové Kachovce v Chersonské oblasti. Tisková služba velení uvedla, že celkové ztráty nepřítele v tomto směru za den činily: 72 příslušníků vojenského personálu, 3 samohybné houfnice, 1 minometný systém, 5 obrněných vozidel, 2 muniční sklady a 1 sklad paliva.
    -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

    Rusko "strategicky prohrálo" válku rozpoutanou proti Ukrajině, řekl náčelník britského štábu obrany Anthony Radakin. Útok na sousední zemi byl „strašnou chybou Ruské federace“, řekl Radakin v rozhovoru pro PA. Šéf britského generálního štábu nevyloučil že ruský prezident Vladimir Putin dosáhne v příštích týdnech na Ukrajině „taktických úspěchů“.
    Kreml však obětoval čtvrtinu síly ruské armády pro "malé" územní zisky, řekl Radakin. "Ruské vybavení se opotřebovává" a pohybuje se jen o dva, tři, pět kilometrů denně, dodal.
    "Rusko je odsouzeno k neúspěchu," říká šéf britského generálního štábu. Ujistil, že Spojené království bude nadále podporovat Kyjev velkým množstvím zbraní.
    -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

    Kvůli válce, kterou rozpoutalo Rusko, může Ukrajina přijít o polovinu sklizně obilí. Podle prognóz americké společnosti Maxar, která analyzovala satelitní snímky, vysadili v roce 2022 ukrajinští farmáři o 30 procent méně výměry než loni. Zejména sklizeň kukuřice může být o 54 procent nižší než loni, a sklizeň slunečnice - o 40 %. Mezi konkrétní důvody patří účast farmářů na obraně země, boje na území Ukrajiny a také nedostatek osiva.

    https://www.dw.com/ru/vojna-uk... Skrýt celý příspěvek

    • toustr
      11:47 17.06.2022

      Současné sankce sice nenutí Rusko vzdát se zcela dobývání Ukrajiny, ale vylučují jakoukoliv větší vojenskou konkurenceschopnost, troufnu si říci, v příštích dekádách. Rusové měli v ...Zobrazit celý příspěvek

      Současné sankce sice nenutí Rusko vzdát se zcela dobývání Ukrajiny, ale vylučují jakoukoliv větší vojenskou konkurenceschopnost, troufnu si říci, v příštích dekádách. Rusové měli v míru problémy s moderním vývojem, teď to bude jen a jen horší. Už jen fakt, že firmy Intel a AMD přestaly dodávat do Ruska komponenty do počítačů, je naprosto zdrcující sankce, která postihne všechny Rusy využívající počítače.Skrýt celý příspěvek

      • Lars
        13:30 17.06.2022

        Ta sankce by byla ještě drtivější, kdyby rusko nemělo možnost používat americké, čínské nebo jiné cloudy. O čemž dost pochybuji, o tomhle se zatím nikde moc nemluví. Jasně že ...Zobrazit celý příspěvek

        Ta sankce by byla ještě drtivější, kdyby rusko nemělo možnost používat americké, čínské nebo jiné cloudy. O čemž dost pochybuji, o tomhle se zatím nikde moc nemluví. Jasně že spousta věcí zejména v obranném průmyslu musí běžet on-premises, ale běžné firmy si s cloudy dokáží docela dobře vystačit.Skrýt celý příspěvek

  • Studebaker
    11:17 17.06.2022

    https://hnonline.sk/finweb/eko... mordor uz uvaluje veselo sankcie sam na ...Zobrazit celý příspěvek

    https://hnonline.sk/finweb/eko... mordor uz uvaluje veselo sankcie sam na seba. Cim skor skolabuje tym lepsie. Za polroka budu skemrat...Skrýt celý příspěvek

    • salatnik
      11:24 17.06.2022

      Ale koordinovane to robia, a nejak som tu nezachytil od nikoho správu o požiari LNG terminálu v Texase pred pár dňami, odkiaľ sa hodne plynu posiela do Európy ako bude sfunkčnený ...Zobrazit celý příspěvek

      Ale koordinovane to robia, a nejak som tu nezachytil od nikoho správu o požiari LNG terminálu v Texase pred pár dňami, odkiaľ sa hodne plynu posiela do Európy ako bude sfunkčnený až v septembri a plne až do konca roka sa bude opravovať. Ktovie, čo spôsobilo ten požiar, nič bližšie som k tomu nezachytil. Ale tak čím rýchlejšie budeme odstavený od ruského plynu a plynu všeobecne, tak tým skôr aspoň skokovo prejdeme k alternatívnym zdrojom energie, ktoré fúkajú a svietia zadarmo pre všetky krajiny.Skrýt celý příspěvek

      • samoempire
        12:28 17.06.2022

        Blbost. Bude fungovat za 2 týdny.

        Blbost. Bude fungovat za 2 týdny.

        • Lars
          13:31 17.06.2022

          Včera nekde psali, že nový odhad vedení firmy je konec září.

          Včera nekde psali, že nový odhad vedení firmy je konec září.

  • osozu
    11:09 17.06.2022

    tak predsa traja krali sa snazili :)

    https://twitter.com/nexta_tv/s...

    tak predsa traja krali sa snazili :)

    https://twitter.com/nexta_tv/s...

    • Ján Paliga
      11:14 17.06.2022

      Viac ma zaujal twitter nižšie o judášskom bozku... :)

      https://twitter.com/Mina363155...

      Viac ma zaujal twitter nižšie o judášskom bozku... :)

      https://twitter.com/Mina363155...

      • samoempire
        12:31 17.06.2022

        Francie poslala lepší děla a munici než Američani. Nedělejme z toho komedií. Navíc jak si myslíte že dostanete civilisty z oblasti bojů nebo vyměnit zajatce. Nemluvil bych tolik s ...Zobrazit celý příspěvek

        Francie poslala lepší děla a munici než Američani. Nedělejme z toho komedií. Navíc jak si myslíte že dostanete civilisty z oblasti bojů nebo vyměnit zajatce.
        Nemluvil bych tolik s Putinem ale hlavně ostatními elitami.Skrýt celý příspěvek

        • liberal shark
          13:07 17.06.2022

          Jen aby ty elity posléze nezmizely na Sibiři v močále.

          Jen aby ty elity posléze nezmizely na Sibiři v močále.

    • MatejBabjak
      11:15 17.06.2022

      Toto bol pekný komentár: https://pbs.twimg.com/media/FV...

      Toto bol pekný komentár: https://pbs.twimg.com/media/FV...

    • The Pale Emperor
      11:16 17.06.2022

      Takže před kamerama divadlo a za dveřma připosranost a jejich byznys?:) Nic, co by mě od těch tří překvapilo

      Takže před kamerama divadlo a za dveřma připosranost a jejich byznys?:) Nic, co by mě od těch tří překvapilo

    • Tino
      11:17 17.06.2022

      nejaky vycuc plz blbbne mi tweet

      nejaky vycuc plz blbbne mi tweet

    • Hugo557
      11:23 17.06.2022

      tři králové byli Morávek, Balabán a Mašín, ne tito tři....

      tři králové byli Morávek, Balabán a Mašín, ne tito tři....

      • otecko
        13:10 17.06.2022

        Jj, toto je spíše švédská trojka, ale i tu jsme viděli mnohem lepší :D

        Jj, toto je spíše švédská trojka, ale i tu jsme viděli mnohem lepší :D

        • Hugo557
          16:02 17.06.2022

          Nedívám se na gay porno...:-)

          Nedívám se na gay porno...:-)

    • dicede
      11:28 17.06.2022

      Bez dalších detailů to může znamenat cokoliv. Snažili se Ukrajinu k jednání donutit, přesvědčit, nebo jen sondovali, za jakých podmínek by bylo jednání pro Ukrajinu přijatelné?

      Bez dalších detailů to může znamenat cokoliv. Snažili se Ukrajinu k jednání donutit, přesvědčit, nebo jen sondovali, za jakých podmínek by bylo jednání pro Ukrajinu přijatelné?

  • otecko
    10:49 17.06.2022

    Slovensko jede, super kolegové!

    https://oenergetice.cz/zahrani...

    Slovensko jede, super kolegové!

    https://oenergetice.cz/zahrani...

  • Ján Paliga
    10:39 17.06.2022

    Slovensko darovalo bratskej Ukrajine staré mordorské autobusy a Lietajúce Spermie a od Mordoru sa dočkalo okamžitej odplaty - "Webové sídlo Ministerstva obrany SR čelilo v noci zo ...Zobrazit celý příspěvek

    Slovensko darovalo bratskej Ukrajine staré mordorské autobusy a Lietajúce Spermie a od Mordoru sa dočkalo okamžitej odplaty - "Webové sídlo Ministerstva obrany SR čelilo v noci zo štvrtka na piatok rozsiahlemu kybernetickému útoku." - https://domov.sme.sk/c/2294032... Skrýt celý příspěvek

    • Clanek
      10:48 17.06.2022

      Neni vetsi pochvala v dnesnim svete.

      Neni vetsi pochvala v dnesnim svete.

    • alter01
      10:58 17.06.2022

      Už aj zkrpatého Slovenska je Putin posraný až za ušami ? Ten bude potrebovať celú rotu KGBákov s kýblami , aby sa ani kúsok lopúchu nedostal do rúk tých imperistickýxh svíň!

      Už aj zkrpatého Slovenska je Putin posraný až za ušami ? Ten bude potrebovať celú rotu KGBákov s kýblami , aby sa ani kúsok lopúchu nedostal do rúk tých imperistickýxh svíň!

  • GlobeElement007
    10:37 17.06.2022

    Sýrie se chystá uznat nezávislost Luhanské a Doněcké republiky. https://www.foxnews.com/world/... Pro zemi, ...Zobrazit celý příspěvek

    Sýrie se chystá uznat nezávislost Luhanské a Doněcké republiky.

    https://www.foxnews.com/world/...

    Pro zemi, jejíž kus si chce ukousnout turecký soused dost neortodoxní rozhodnutí.Skrýt celý příspěvek

    • alter01
      10:59 17.06.2022

      Sýriu už predbehli priatelia najvernejší Venezuela,Mali a Eritrea!

      Sýriu už predbehli priatelia najvernejší Venezuela,Mali a Eritrea!

    • MaminCecok
      12:44 17.06.2022

      Takže nič nebráni Kurdom odtrhnúť všetky územia, ktoré za Eufratom oslobodili a vyhlásiť svoj vlastný štát.

      Takže nič nebráni Kurdom odtrhnúť všetky územia, ktoré za Eufratom oslobodili a vyhlásiť svoj vlastný štát.

      • Lars
        13:33 17.06.2022

        ISIL bude tenhle syrský postoj taky určitě dost zajímat.

        ISIL bude tenhle syrský postoj taky určitě dost zajímat.

  • jj284b
    10:28 17.06.2022

    prvy kill pre Harpoon: https://mobile.twitter.com/Osi... aj oficialny oznam: The Russian ship was hit in the Black Sea while transporting ...Zobrazit celý příspěvek

    prvy kill pre Harpoon:

    https://mobile.twitter.com/Osi...


    aj oficialny oznam:

    The Russian ship was hit in the Black Sea while transporting ammunition, weapons, and personnel to Russian-occupied Snake Island, the Ukrainian Navy said. The ship had a Tor surface-to-air missile system on board.

    https://mobile.twitter.com/Def... Skrýt celý příspěvek

    • MatejBabjak
      10:34 17.06.2022

      One down, more to go! Čiernomorské ponorkové loďstvo sa utešene rozrastá.

      One down, more to go! Čiernomorské ponorkové loďstvo sa utešene rozrastá.

    • ImreSVK
      10:44 17.06.2022

      Co to sundali?
      Nejaku plťku od Pištu Lakatoša? O.o

      Co to sundali?
      Nejaku plťku od Pištu Lakatoša? O.o

    • waggon
      10:52 17.06.2022

      Zasežený je ruský remorkér "Vasyl Beh". Dole v diskuzi se píše, že na svědomí to mají Neptuny.

      Zasežený je ruský remorkér "Vasyl Beh". Dole v diskuzi se píše, že na svědomí to mají Neptuny.

    • LAMP
      11:22 17.06.2022

      A to se ví, že to byl ten nově dodaný Harpoon? Ukrajinci mají i svoje protilodní střely (Neptun).

      A to se ví, že to byl ten nově dodaný Harpoon? Ukrajinci mají i svoje protilodní střely (Neptun).

      • jj284b
        11:51 17.06.2022

        nemyslim ze budu vytrubovat zasahy Harpoonmi... vsetko to bude Neptun..

        nemyslim ze budu vytrubovat zasahy Harpoonmi... vsetko to bude Neptun..

      • Ján Paliga
        13:04 17.06.2022

        Oficiálne šlo o Harpoon podľa správy veliteľa obrany Odesy, tuším Maksym Marcenko.

        Oficiálne šlo o Harpoon podľa správy veliteľa obrany Odesy, tuším Maksym Marcenko.

    • Cernysip
      11:59 17.06.2022

      Remorkér „Vasily Bech“ byl postavený v loděnici Astrachaň s tonáží 1605 tun a byl přijat do ruské černomořské flotily v roce 2017.

      Remorkér „Vasily Bech“ byl postavený v loděnici Astrachaň s tonáží 1605 tun a byl přijat do ruské černomořské flotily v roce 2017.

  • SeaWolf
    10:21 17.06.2022

    Tak ti dva amíci žijí: https://twitter.com/CanadianUk...
    Uvidíme čím se pokusí Putin vydírat?

    Tak ti dva amíci žijí: https://twitter.com/CanadianUk...
    Uvidíme čím se pokusí Putin vydírat?

    • jj284b
      10:32 17.06.2022

      no uvidime, akurat ze tito neboli zajati na Donbase ale pri Charkove.. takze sa nemozu skryvat za DLR

      no uvidime, akurat ze tito neboli zajati na Donbase ale pri Charkove.. takze sa nemozu skryvat za DLR

      • samoempire
        12:33 17.06.2022

        Ničím. Rusové se pomalu dostávají do fáze "fuck around and find out".

        Ničím. Rusové se pomalu dostávají do fáze "fuck around and find out".

  • StandaBlabol
    10:07 17.06.2022

    Přímo z ruských zdrojů: v Bělgorodské oblasti havaroval Su-25 při extrémně nízkém letu. Je to pár desítek kilometrů od hranic, takže Ukrajince bych za tím nehledal. Technická ...Zobrazit celý příspěvek

    Přímo z ruských zdrojů:

    v Bělgorodské oblasti havaroval Su-25 při extrémně nízkém letu. Je to pár desítek kilometrů od hranic, takže Ukrajince bych za tím nehledal. Technická závada nebo narazil do vedení. I v tak malé výšce se pilot dokázal katapultovat a přežil.

    https://topwar.ru/197882-soobs... Skrýt celý příspěvek

    • Worko
      11:23 17.06.2022

      Zrejme ho denecifikovalo elektricke vedenie: "A Russian AF Sukhoi Su-25 fighter plane crashed under unknown circumstances in Belgorod region. The pilot ejected safely. The ...Zobrazit celý příspěvek

      Zrejme ho denecifikovalo elektricke vedenie:

      "A Russian AF Sukhoi Su-25 fighter plane crashed under unknown circumstances in Belgorod region. The pilot ejected safely. The airplane crashed during a training flight as it hit an electric wire."

      https://aviation-safety.net/wi... Skrýt celý příspěvek

  • otecko
    10:03 17.06.2022

    Toto jsem zkopíroval, moc se mi to líbí Ruský národ: Co chcete od národa, o kterém se sami ruští velikáni vyjadřují takto: M. J. Lermontov: sbohem nemyté Rusko země otroků a ...Zobrazit celý příspěvek

    Toto jsem zkopíroval, moc se mi to líbí

    Ruský národ:
    Co chcete od národa, o kterém se sami ruští velikáni vyjadřují takto:
    M. J. Lermontov: sbohem nemyté Rusko země otroků a země pánů
    A. S. Puškin: O jak hrubý je náš ruský jazyk
    L. N. Tolstoj: Moskovje(část Kyjevské rusi) je mongolská tajga, divoká a zvířecí.
    F. M. Dostojevský: Rusové jsou národ, který kočuje po Evropě a hledá, co je možné zdemolovat, zničit a to jen pro zábavu.
    M. A. Bulgakov: Rusové nejsou národ ale dobytek, hulváti, divoká horda, vrahouni a zloději.
    M. A. Gorkij: charakteristickým rysem Rusů, je jejich sadistická krutost.
    S. T. Aksakov: jak těžké těžké žít v Rusku, ve smradlavém centru fyzického a morálního rozkladu, podlosti, lži a zlodějství.
    I. S. Turgeněv: Rus je největší a nejdrzejší lhář na celém světě.
    I. S. Šmelev: Rusko je národ který nenávidí svobodu, zbožňuje otroctví, má rád okovy na svých rukou a nohou, je špinavý fyzicky a morálně, kdykoliv připraven kohokoli utlačovat....Skrýt celý příspěvek

    • Ján Paliga
      10:44 17.06.2022

      Putinofilom praskne žilka... :)

      Putinofilom praskne žilka... :)

    • greenBelt
      10:50 17.06.2022

      Zaráží mě, jak někdo opěvuje ruskou literaturu. Drtivá většina děl je o lidským zmaru, černotě a hledání cesty ven. Vše je pochmurné, depresivní, atp. Být ruským studentem a muset ...Zobrazit celý příspěvek

      Zaráží mě, jak někdo opěvuje ruskou literaturu. Drtivá většina děl je o lidským zmaru, černotě a hledání cesty ven. Vše je pochmurné, depresivní, atp. Být ruským studentem a muset číst toto jako povinné čtení ve škole, tak budu mít náběh na sebevraždu.Skrýt celý příspěvek

      • liberal shark
        12:07 17.06.2022

        Není lepšího vyjádření ducha ruské literatury, než toto:

        https://sbirky.ngprague.cz/die...

        Není lepšího vyjádření ducha ruské literatury, než toto:

        https://sbirky.ngprague.cz/die...

        • Vlcak
          12:40 17.06.2022

          Wau, tak to sedí!

          Wau, tak to sedí!

      • raven66
        16:40 17.06.2022

        Preto radi bojuju. Ak spachat samovrazdu po Rusky - tak v prvej linii za rodinu...

        Preto radi bojuju. Ak spachat samovrazdu po Rusky - tak v prvej linii za rodinu...

    • Mr.Tomas
      12:27 17.06.2022

      Pripojím jeden od Michaila Saltykova-Ščedrina - "Ak by som na 100 rokov zaspal a po prebudení sa ma niekto opýtal 'čo robia Rusi?', odpovedal by som - pijú a kradnú. A mal by som ...Zobrazit celý příspěvek

      Pripojím jeden od Michaila Saltykova-Ščedrina -
      "Ak by som na 100 rokov zaspal a po prebudení sa ma niekto opýtal 'čo robia Rusi?', odpovedal by som - pijú a kradnú. A mal by som pravdu"

      Odkedy to vyslovil prešlo asi 150 rokov.Skrýt celý příspěvek

  • greenBelt
    09:48 17.06.2022

    Včera byla diskuse o obcházení sankcí. Tady se tím chlubí ministr hospodářství. Manturov: Rusko dodá výrobky v hodnotě asi 2 miliard dolarů pomocí paralelních dovozů Výrobky v ...Zobrazit celý příspěvek

    Včera byla diskuse o obcházení sankcí. Tady se tím chlubí ministr hospodářství.

    Manturov: Rusko dodá výrobky v hodnotě asi 2 miliard dolarů pomocí paralelních dovozů
    Výrobky v hodnotě asi 2 miliardy dolarů byly dodány do Ruské federace prostřednictvím paralelních dovozů.

    https://tass.ru/ekonomika/1494...

    Pouze pro pochopení velikosti za rok 2020 byl ruský dovoz 220 mld USD. Malou část se jim povede stejně dovést, ale bude to pouze 10-20 procent původního stavu.
    https://oec.world/en/profile/c... Skrýt celý příspěvek

    • waggon
      10:20 17.06.2022

      Snad nikdo rozumný nečeká, že po zavedení sankcí to bude nula. Vždycky se podaří něco oklikou dovézt, ale bude toho málo a bud to nepoměrně dražší.

      Snad nikdo rozumný nečeká, že po zavedení sankcí to bude nula. Vždycky se podaří něco oklikou dovézt, ale bude toho málo a bud to nepoměrně dražší.

      • Jura99
        10:31 17.06.2022

        jasně, ale cosi u ruské podvodnické mentalitě vypovídá, když sám ministr se chlubí, jak švindlují.

        jasně, ale cosi u ruské podvodnické mentalitě vypovídá, když sám ministr se chlubí, jak švindlují.

        • greenBelt
          10:43 17.06.2022

          Obyvatelé to čtou:
          1. Veliká Rus znova vybabrala s tím prolhaným Západem.
          a druhá část
          2. Začne nám bujnět černý a šedý dovoz jako za Gorbačova.

          Obyvatelé to čtou:
          1. Veliká Rus znova vybabrala s tím prolhaným Západem.
          a druhá část
          2. Začne nám bujnět černý a šedý dovoz jako za Gorbačova.

        • Verdon
          10:45 17.06.2022

          Při vší úctě, oni přece nic neporušují. Na sankcích se s nikým nedohodli.

          Při vší úctě, oni přece nic neporušují. Na sankcích se s nikým nedohodli.

          • Jura99
            12:03 17.06.2022

            při vší úctě, nákup zboží pod sankcí se obyčejně musí uskutečnit jako podvod nebo uvedení výrobce/dodavatele v omyl. Zkrátka třeba firma v nejmenované kavkazské zemi deklaruje ...Zobrazit celý příspěvek

            při vší úctě, nákup zboží pod sankcí se obyčejně musí uskutečnit jako podvod nebo uvedení výrobce/dodavatele v omyl. Zkrátka třeba firma v nejmenované kavkazské zemi deklaruje import k sobě a pak to přehodí přes hranici do rusácka.Skrýt celý příspěvek

  • s2pi
    09:41 17.06.2022

    Zostrel Mi24, ale lepsia kvalita

    https://www.youtube.com/watch?...

    Zostrel Mi24, ale lepsia kvalita

    https://www.youtube.com/watch?...

    • s2pi
      09:42 17.06.2022

      Sorry, tu je este lepsia originalna kvalita.

      https://www.youtube.com/watch?...

      Sorry, tu je este lepsia originalna kvalita.

      https://www.youtube.com/watch?...

      • Worko
        11:26 17.06.2022

        V spomalenom zabere krasne vidno, ako k nemu zozadu leti projektil.

        V spomalenom zabere krasne vidno, ako k nemu zozadu leti projektil.

      • Desertfremen
        11:39 17.06.2022

        Jeb ho!

        Zase o pár Orkov viac v pekle.

        Sláva Ukrajine!!!

        Jeb ho!

        Zase o pár Orkov viac v pekle.

        Sláva Ukrajine!!!

        • Ján Paliga
          13:06 17.06.2022

          Mor ho! :)

          Mor ho! :)

  • lm524a
    09:38 17.06.2022

    Ukraineinfo - CZ Macron v Kyjevě vysvětlil, proč tolikrát volal Putinovi a jak se kvůli tomu nyní cítí. Francouzský prezident Emmanuel Macron tvrdí, že jeho telefonáty Putinovi ...Zobrazit celý příspěvek

    Ukraineinfo - CZ

    Macron v Kyjevě vysvětlil, proč tolikrát volal Putinovi a jak se kvůli tomu nyní cítí.
    Francouzský prezident Emmanuel Macron tvrdí, že jeho telefonáty Putinovi se často konaly na žádost Kyjeva, ale častěji volal z vlastní iniciativy.
    Macron uznal, že jeho komunikace s Vladimirem Putinem nefungovala a po návštěvě Ukrajiny to začal cítit obzvláště:
    "Vzhledem k počtu hodin, které jsem strávil rozhovorem s ním, a vzhledem k prozření, které existuje nyní, když jsem navštívil Irpiň a Buču, jsem tak zklamaný. A to není dostatečně silné slovo, vzhledem k tomu, co vedlo k činům této osoby," vysvětlil.
    Macron zdůraznil, že někdy ho Ukrajina požádala, aby zavolal Kremlu.
    "Někdy jsem volal na žádost prezidenta Zelenského, když chtěl Putinovi předat určité zprávy nebo návrhy," řekl francouzský prezident a dodal, že i když nechtěl s Ruskem později vyjednávat.
    Tvrdí také, že si nedělal iluze o záměrech ruského vůdce.
    "To je důvod, proč jsem vynaložil tolik úsilí, abych zabránil začátku této války. To je důvod, proč jsem šel do Moskvy v zimě, a do té doby jsem strávil tolik času s touto osobou. Protože jsem pochopil, že každá fáze, do které se posune, každý nový krok vytvoří něco nezvratného jak pro Ukrajinu, tak pro Rusko," vysvětlil.Skrýt celý příspěvek

    • robo254
      11:22 17.06.2022

      to isiel do Kyjeva na terapiu? asi nastupil do zleho vlaku, Zelensky je ukrajinsky prezident, nie francuzsky psycholog

      to isiel do Kyjeva na terapiu? asi nastupil do zleho vlaku, Zelensky je ukrajinsky prezident, nie francuzsky psycholog

  • s2pi
    09:32 17.06.2022

    Ruský remorkér "Vasyl Beh" s muníciou a "TOR" na palube bol potopený. ZSU potopila plavidlo medzi 3. a 4. hodinou ráno.

    https://www.youtube.com/watch?...

    Ruský remorkér "Vasyl Beh" s muníciou a "TOR" na palube bol potopený. ZSU potopila plavidlo medzi 3. a 4. hodinou ráno.

    https://www.youtube.com/watch?...

    • s2pi
      09:34 17.06.2022

      Ukrajinské ozbrojené sily potopili ruský remorkér Vasilij Bech s TOR na palube raketami Neptún. Loď bola zničená neďaleko ostrova Zmiinyi Zdroj ten isty, ale video ktore bolo ...Zobrazit celý příspěvek

      Ukrajinské ozbrojené sily potopili ruský remorkér Vasilij Bech s TOR na palube raketami Neptún. Loď bola zničená neďaleko ostrova Zmiinyi

      Zdroj ten isty, ale video ktore bolo pridane 15 minut pred tymto.Skrýt celý příspěvek

      • Wolf:81
        09:43 17.06.2022

        stacila aj jedna raketa naco mínali dve.

        stacila aj jedna raketa naco mínali dve.

        • lm524a
          10:04 17.06.2022

          Nesouhlasím, jde o jistotu zásahu, ano, jedna stačí na zničení lodi, ale jedna může selhat, minout, zásah může být nedostatečný, prostě je lepší poslat dvě a mít větší jistotu. ...Zobrazit celý příspěvek

          Nesouhlasím, jde o jistotu zásahu, ano, jedna stačí na zničení lodi, ale jedna může selhat, minout, zásah může být nedostatečný, prostě je lepší poslat dvě a mít větší jistotu. Nejde o sílu, jde o pravděpodobnost zásahu/zničení.Skrýt celý příspěvek

        • GlobeElement007
          10:15 17.06.2022

          Nebuď lakomec, taky dopřej ruským námořníkům nějaký servis.

          Nebuď lakomec, taky dopřej ruským námořníkům nějaký servis.

Načítám diskuzi...