VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • daxik
    19:44 04.08.2022

    Myslíte, že hospodarska blokada taiwanu je reálna? Ako už bolo spomenuté Taiwan je technologický gigant. 60 percent celosvetovej polovodicovej čipovej produkcie ide stadial. ...Zobrazit celý příspěvek

    Myslíte, že hospodarska blokada taiwanu je reálna? Ako už bolo spomenuté Taiwan je technologický gigant. 60 percent celosvetovej polovodicovej čipovej produkcie ide stadial. Peniaze sa lejú z USA a Európy. Na taiwane je know how a montáž zhotoveného čipu z taiwanu je v Číne. To by bola hospodarska kríza oproti čomu je covid prechádzka ružovou záhradou.Skrýt celý příspěvek

    • salatnik
      19:54 04.08.2022

      A kde, aj teraz pri tomto cvičení lode prechádzajú pomedzi zóny toho cvičenia.

      A kde, aj teraz pri tomto cvičení lode prechádzajú pomedzi zóny toho cvičenia.

      • alter01
        20:17 04.08.2022

        Tam je jediný problém to , že každý z týchto štátov vyhlasuje 250 mílovú zaujmovú zonu , aj keď úžina medzi Čínov a Taiwanom nie je ani 100km ! Potom sa vždy zrazia ....

        Tam je jediný problém to , že každý z týchto štátov vyhlasuje 250 mílovú zaujmovú zonu , aj keď úžina medzi Čínov a Taiwanom nie je ani 100km ! Potom sa vždy zrazia ....

    • sgaba
      19:54 04.08.2022

      Čína by se okamžitě dočkala nevídaných sankcí.

      Čína by se okamžitě dočkala nevídaných sankcí.

      • flanker.jirka
        21:16 04.08.2022

        Jakých? Myslíte si, že si k ní někdo dovolí to co k zaostalému Rusku?

        Jakých? Myslíte si, že si k ní někdo dovolí to co k zaostalému Rusku?

        • sgaba
          22:28 04.08.2022

          Samozřejmě. A mnohem víc. Čína není v ničem nenahraditelná. A navíc Taiwan je důležitější než Čína kuli technologiím.

          Samozřejmě. A mnohem víc. Čína není v ničem nenahraditelná. A navíc Taiwan je důležitější než Čína kuli technologiím.

    • pepezdepa
      20:01 04.08.2022

      Čína čipy taky nutně potřebuje. I proto se neodváží na ostrov zaútočit. Ty továrny sice nejsou ze skla, ale nemají kolem sebe ani startrekovské štíty, nemluvě o další následních.

      Čína čipy taky nutně potřebuje. I proto se neodváží na ostrov zaútočit. Ty továrny sice nejsou ze skla, ale nemají kolem sebe ani startrekovské štíty, nemluvě o další následních.

      • Spalda
        20:06 04.08.2022

        Hlavně Taiwan už několikrát deklaroval, že v případě útoku Číny, je připraven okamžitě technologii výroby zničit. Takže Číňan by nic moc nezískal.

        Hlavně Taiwan už několikrát deklaroval, že v případě útoku Číny, je připraven okamžitě technologii výroby zničit. Takže Číňan by nic moc nezískal.

        • pepezdepa
          20:12 04.08.2022

          Akorát by nasral celý svět.

          Akorát by nasral celý svět.

          • Mortles
            20:16 04.08.2022

            Nejenom nasral, celý svět by obdržel obrovský ekonomický šok a ze všech největší Čína samotná.

            Nejenom nasral, celý svět by obdržel obrovský ekonomický šok a ze všech největší Čína samotná.

          • pepezdepa
            20:24 04.08.2022

            to Mortles: Jo, naštěstí se už na tom pracuje, ale než se adekvátní továrny postaví, bude to ještě chvíli trvat. Pak už si může Číňan tak akorát nas*at...

            to Mortles: Jo, naštěstí se už na tom pracuje, ale než se adekvátní továrny postaví, bude to ještě chvíli trvat. Pak už si může Číňan tak akorát nas*at...

          • Spalda
            21:18 04.08.2022

            Oni si to dokážou spočítat... Kdyby se to stalo, pravděpodobně už by na samostatný Taiwan nikdo nasraný být nemohl, protože by neexistoval a v podstatě i kdyby, tak je lepší být ...Zobrazit celý příspěvek

            Oni si to dokážou spočítat... Kdyby se to stalo, pravděpodobně už by na samostatný Taiwan nikdo nasraný být nemohl, protože by neexistoval a v podstatě i kdyby, tak je lepší být nasraný , než být "rukojmí" Číňana, kdyby mu to všechno padlo do pazourů.Skrýt celý příspěvek

  • Cernysip
    19:43 04.08.2022

    Americké ministerstvo obrany zveřejnilo aktualizovaný seznam zbraní a vojenské techniky přidělené Ukrajině po zahájení rozsáhlé ozbrojené agrese ze strany Ruské ...Zobrazit celý příspěvek

    Americké ministerstvo obrany zveřejnilo aktualizovaný seznam zbraní a vojenské techniky přidělené Ukrajině po zahájení rozsáhlé ozbrojené agrese ze strany Ruské federace.
    https://www.ukrmilitary.com/20...
    Ke dni 1. srpna 2022 tento seznam obsahuje:
    více než 1 400 přenosných protiletadlových raketových systémů Stinger;
    více než 6 500 protitankových raketových systémů Javelin;
    přes 20 000 dalších protitankových systémů (granátometů);
    přes 700 taktických bezpilotních vzdušných systémů Switchblade;
    126 155mm houfnic [M777 - red.] a až 486 000 155mm dělostřeleckých granátů;
    126 taktických vozidel (tahačů) pro tažení 155mm houfnic;
    72 000 dělostřeleckých granátů ráže 105 mm;
    22 taktických opravárenských a evakuačních vozidel;
    16 vysoce mobilních raketových systémů M142 HIMARS a jejich střel;
    4 bojová řídicí vozidla;
    2 systémy protivzdušné obrany NASAMS;
    20 vrtulníků Mi-17;
    protibaterijí systémy
    stovky obrněných vozidel HMMWV (Humvee);
    200 obrněných transportérů M113;
    více než 10 000 jednotek automatických granátometů a ručních zbraní;
    více než 59 milionů patron;
    75 000 sad neprůstřelných vest a helem;
    asi 700 taktických bezpilotních vzdušných systémů Phoenix Ghost;
    raketové systémy s laserovým naváděním [APKWS - red.];
    bezpilotní vzdušné systémy Puma;
    plavidla pobřežní obrany bez posádky;
    26 protibateriových radarů [AN/TPQ-36 – red.];
    4 protiminometné radary;
    4 letecké přehledové radary [AN/MPQ-64 Sentinel – red.];
    2 protilodní raketové systémy Harpoon;
    18 pobřežních a říčních hlídkových člunů;
    M18A1 protipěchotní miny Claymore;
    C-4 výbušniny a výbušná zařízení pro odstraňování překážek;
    chráněné taktické komunikační systémy;
    tisíce zařízení pro noční vidění, termovizní systémy,
    optika a laserové dálkoměry;
    komerční služby poskytovatelů satelitních snímků;
    ochranné prostředky pro likvidaci výbušných předmětů;
    prostředky ochrany proti chemickým, biologickým a atomovým zbraním;
    lékařské potřeby, včetně souprav první pomoci;
    prostředky pro nastavení elektronického rušení (REB);
    polní vybavení a náhradní díly.
    financování školení, údržba a opravy výstroje a zbraní.Skrýt celý příspěvek

    • alter01
      20:13 04.08.2022

      Vovka začal dráždiť kobru bosou nohou ? NemDobre robíš gosudar !

      Vovka začal dráždiť kobru bosou nohou ? NemDobre robíš gosudar !

    • Clanek
      20:16 04.08.2022

      Zajimave ze jsou jinak hodne exaktni (platforma i dodana munice / zazemi) az na munici pro HIMARS, kde naopak nezverejnuji zadne pocty a ani typy.

      Zajimave ze jsou jinak hodne exaktni (platforma i dodana munice / zazemi) az na munici pro HIMARS, kde naopak nezverejnuji zadne pocty a ani typy.

  • Miroslav
    19:35 04.08.2022

    Trochu precvičíme azbuku. Ale ako vtip dobré

    https://ibb.co/MZFydGC...

    Trochu precvičíme azbuku. Ale ako vtip dobré

    https://ibb.co/MZFydGC...

    • Dovi
      19:48 04.08.2022

      Prosím překlad... tohle už nedám :)

      Prosím překlad... tohle už nedám :)

      • Cernysip
        19:53 04.08.2022

        - "Váš rozkaz byl splněn! Sklad firmy OZON byl zničen!

        - "Řekl jsem A-zo-va!!! Zničit sklad Azova!!!"

        - "Váš rozkaz byl splněn! Sklad firmy OZON byl zničen!

        - "Řekl jsem A-zo-va!!! Zničit sklad Azova!!!"

      • Miroslav
        19:54 04.08.2022

        - Váš príkaz vykonaný. Sklad Azona (Ozón foneticky) zničený
        - Ja povedal sklad A-Zo-Va

        - Váš príkaz vykonaný. Sklad Azona (Ozón foneticky) zničený
        - Ja povedal sklad A-Zo-Va

    • alter01
      20:15 04.08.2022

      Tak to skončí , keď sa stretnú Blbý a blbší !

      Tak to skončí , keď sa stretnú Blbý a blbší !

    • fanúšik
      21:35 04.08.2022

      super

      super

  • lm524a
    19:22 04.08.2022

    Ukraineinfo - CZ Prezident Volodymyr Zelenskyj by rád hovořil přímo s čínským vůdcem Si Ťin-pchingem o ruském útoku na Ukrajinu, protože Čína má ekonomické páky tlaku na ...Zobrazit celý příspěvek

    Ukraineinfo - CZ

    Prezident Volodymyr Zelenskyj by rád hovořil přímo s čínským vůdcem Si Ťin-pchingem o ruském útoku na Ukrajinu, protože Čína má ekonomické páky tlaku na Putina.
    Citace:
    "Rád bych mluvil přímo. Před rokem jsem měl jeden rozhovor s
    Si Ťin-pchingem. Od začátku rozsáhlé agrese 24. února jsme oficiálně požádali o rozhovor, ale s Čínou jsme neměli žádný rozhovor, i když si myslím, že by to bylo užitečné."
    Podle prezidenta Zelenského je Čína "velmi mocný stát, silná ekonomika", takže Čína může politicky a ekonomicky ovlivnit Rusko, aby zastavilo boje:
    "Jsem si jist, že bez čínského trhu by Rusko cítilo naprostou ekonomickou izolaci. To je to, co může Čína udělat, aby omezila obchod s Ruskem až do konce války."
    Prezident také připomněl, že Čína je stálým členem Rady bezpečnosti OSN, a proto může využít svého statusu k tomu, aby ukázala ostatním zemím, že musí dodržovat mezinárodní normy.
    Zelenskyj věří, že Čína, "jako velká a mocná země, by mohla, abych tak řekl, dosadit Rusko na své místo".
    Prezident dodal, že by byl velmi rád, kdyby Čína přehodnotila svůj postoj k Rusku.Skrýt celý příspěvek

    • pepezdepa
      20:14 04.08.2022

      V současné situace není to lození do čínského zadku úplně vhodné. Někdo citlivější by si to mohl vyložit dosti negativně.

      V současné situace není to lození do čínského zadku úplně vhodné. Někdo citlivější by si to mohl vyložit dosti negativně.

      • liberal shark
        08:32 05.08.2022

        Hráč vlivových her nesmí být cimprlich :-).

        Hráč vlivových her nesmí být cimprlich :-).

  • Cernysip
    19:17 04.08.2022

    Severní Makedonie předala Ukrajině útočné letouny Su-25, - média ČTVRTEK 04. SRPNA ...Zobrazit celý příspěvek

    Severní Makedonie předala Ukrajině útočné letouny Su-25, - média
    ČTVRTEK 04. SRPNA 2022
    https://www.rbc.ua/rus/news/se...
    Armáda Severní Makedonie darovala čtyři útočné letouny Su-25 Grach ukrajinské armádě. Letouny byly připraveny k dodání ukrajinskými inženýry. Informuje o tom RBC-Ukrajina s odkazem na MKD. Čtyři Su-25, které Makedonie koupila od Ukrajiny v roce 2001 za čtyři miliony eur, byly převedeny do ozbrojených sil Ukrajiny. Zároveň před dodávkami na Ukrajinu byly útočné letouny opraveny a zkontrolovány ukrajinskými inženýry.
    "Přesné detaily všech rozhodnutí (o převodu letadel na Ukrajinu - pozn. red.), jejich obsah a vysvětlení budou odtajněny a zveřejněny. Dosud přijatá rozhodnutí nesnižují bojeschopnost naší armády,“ uvedlo ministerstvo.
    Za zmínku stojí, že letadla předaná Ukrajině již provedla několik bojových letů během konfliktu v Severní Makedonii, který se odehrál mezi Makedonci a albánskými separatisty.Skrýt celý příspěvek

    • Mortles
      19:37 04.08.2022

      Popravdě, Makedonci se pochlapili!

      Popravdě, Makedonci se pochlapili!

  • Tino
    18:29 04.08.2022

    cinska vojenska technika vraj v rostove...ze cina pomaha rus viac nez je spojencom po chuti na zapade vedia a nepaci sa im to ale cina to robi, takze usa robia a podla mna sa ...Zobrazit celý příspěvek

    cinska vojenska technika vraj v rostove...ze cina pomaha rus viac nez je spojencom po chuti na zapade vedia a nepaci sa im to ale cina to robi, takze usa robia a podla mna sa pridaju dalsi to co sa nepaci cine v suvislosti s taiwanom

    https://twitter.com/TpyxaNews/... Skrýt celý příspěvek

    • Miroslav
      18:37 04.08.2022

      To, čo sa deje pri Taiwane môže doteraz zdržanlivú Činu naopak otočiť smerom k Rusku. Zostreliť lietadlo si netrúfli, na inváziu si asi tiež netrúfnu, ale aby ukázali svaly, môžu ...Zobrazit celý příspěvek

      To, čo sa deje pri Taiwane môže doteraz zdržanlivú Činu naopak otočiť smerom k Rusku. Zostreliť lietadlo si netrúfli, na inváziu si asi tiež netrúfnu, ale aby ukázali svaly, môžu pomáhať Rusku na Ukrajine. Na to si kľudne trúfnu. Pre nás rozhodne nie je výhodné aby sa na Taiwane eskaloval konflikt. To by len posilnilo spojenectvo Ruska a Číny, čo rozhodne nepotrebujeme ani tu, ani v Pacifiku.Skrýt celý příspěvek

      • marint
        18:39 04.08.2022

        Plne suhlasim, len to museli poslat este pred tou navstevou, tak rychlo by to tam neprepravili. :o?

        Plne suhlasim, len to museli poslat este pred tou navstevou, tak rychlo by to tam neprepravili. :o?

        • Miroslav
          18:44 04.08.2022

          Koľko trvá cesta vlakom cez Rusko? Týždeň? Od čínskych hraníc aj menej. Pred týždňom rozhodne v Číne tušili čo sa stane na Taiwane. Ale to len špekulujeme. Mimochodom, o aké ...Zobrazit celý příspěvek

          Koľko trvá cesta vlakom cez Rusko? Týždeň? Od čínskych hraníc aj menej. Pred týždňom rozhodne v Číne tušili čo sa stane na Taiwane. Ale to len špekulujeme.

          Mimochodom, o aké zbrane ide? Nevie o tím niekto niečo viac?Skrýt celý příspěvek

          • salatnik
            18:59 04.08.2022

            Tak to museli mať vešteckú guľu ak tušili, čo sa stane, lebo nikto na svete nevedel, či si to Pelosiová nerozmyslí. Špekuluješ ty, tá podpora z Číny tam išla skôr, čiže vidno to ...Zobrazit celý příspěvek

            Tak to museli mať vešteckú guľu ak tušili, čo sa stane, lebo nikto na svete nevedel, či si to Pelosiová nerozmyslí. Špekuluješ ty, tá podpora z Číny tam išla skôr, čiže vidno to ako dávno tvrdíme, že Čína kašle na sankcie, veselo pašuje do Ruska čo chce.Skrýt celý příspěvek

          • Miroslav
            19:04 04.08.2022

            Veď som to sám napísal, že len špekulujem. Ale aj tak, ty si hádam veril, že to lietadlo zostrelia alebo, že Amerika ustúpi? Ani jedno nebolo reálne

            Veď som to sám napísal, že len špekulujem. Ale aj tak, ty si hádam veril, že to lietadlo zostrelia alebo, že Amerika ustúpi? Ani jedno nebolo reálne

          • salatnik
            19:12 04.08.2022

            Písal si špekulujeme, množné číslo, pozri si. Ustúpenie Pelosiovej bolo reálne, návšteva nebola potvrdená, je to len jedna z političiek, mohla sa proste báť incidentu a väčšina na ...Zobrazit celý příspěvek

            Písal si špekulujeme, množné číslo, pozri si. Ustúpenie Pelosiovej bolo reálne, návšteva nebola potvrdená, je to len jedna z političiek, mohla sa proste báť incidentu a väčšina na Západe by jej to nevyčítala, ešte by dostala pochvalu za zdržanlivosť.Skrýt celý příspěvek

          • Miroslav
            19:19 04.08.2022

            Dúfam, že sa ti uľavilo keď ma chytil za slovíčko

            Dúfam, že sa ti uľavilo keď ma chytil za slovíčko

          • Roger
            19:42 04.08.2022

            Vlak z Číny do Evropy. našel jsem údaje měsíc ale i 18 dní.

            Vlak z Číny do Evropy. našel jsem údaje měsíc ale i 18 dní.

          • samoempire
            20:21 04.08.2022

            Minimálne 2 týdny jenom cesta vlaku. Plus cesta přes Čínu. A Čína je také obrovská země.

            Minimálne 2 týdny jenom cesta vlaku. Plus cesta přes Čínu. A Čína je také obrovská země.

      • salatnik
        18:57 04.08.2022

        Doteraz zdržanlivú Čínu? Tá čo zbrojí a je neustále silnejšia. Čím skôr bude s ňou konflikt, tým ľahšie bude porazená. Je to s ako Hitlerom. Ale niekto tu má ružové okuliare a ...Zobrazit celý příspěvek

        Doteraz zdržanlivú Čínu? Tá čo zbrojí a je neustále silnejšia. Čím skôr bude s ňou konflikt, tým ľahšie bude porazená. Je to s ako Hitlerom. Ale niekto tu má ružové okuliare a myslí si, že súdruhovia z Číny chcú pre ostatných dobre.Skrýt celý příspěvek

        • Miroslav
          18:59 04.08.2022

          Zdržanlivú v zmysle postoja k Ukrajine.

          Zdržanlivú v zmysle postoja k Ukrajine.

          • salatnik
            19:15 04.08.2022

            Nemyslím, tajne toho posielať môžu hodne. Ak by chceli posielať viac, tak potom sa toho môže aj zo Západu pohrnúť hodne a dopadnú sankcie na Čínu a prikročí sa k okamžitému ...Zobrazit celý příspěvek

            Nemyslím, tajne toho posielať môžu hodne. Ak by chceli posielať viac, tak potom sa toho môže aj zo Západu pohrnúť hodne a dopadnú sankcie na Čínu a prikročí sa k okamžitému vysporiadaniu s Čínou, čo bude výhodnejšie než to naťahovať. S komunistami mier nikdy nebude.Skrýt celý příspěvek

          • Miroslav
            19:24 04.08.2022

            Čína určite pomáhala Rusku. Ale možno tak žrádlom, textilom alebo ponožkami. Žiadne zbrane. Zbrane začnú posielať až keď budú chcieť ukázať, že sa USA neboja. V každom prípade ...Zobrazit celý příspěvek

            Čína určite pomáhala Rusku. Ale možno tak žrádlom, textilom alebo ponožkami. Žiadne zbrane. Zbrane začnú posielať až keď budú chcieť ukázať, že sa USA neboja. V každom prípade spojenectvo Ruska a Číny by bol problém. Čína má ekonomické a ľudské zdroje, Rusko suroviny a vojenské technológie. Spolu by mohli byť pre západ veľkým problémom. To je ti dúfam jasné.Skrýt celý příspěvek

        • pepezdepa
          20:18 04.08.2022

          Já to cítím stejně. Naštěstí je hned vedle Indie, se kterou by jistě o nějakém tom spojenectví v případě války s Čínou mohla být řeč. Bojovat s Indy na jedné straně a USA + ...Zobrazit celý příspěvek

          Já to cítím stejně. Naštěstí je hned vedle Indie, se kterou by jistě o nějakém tom spojenectví v případě války s Čínou mohla být řeč. Bojovat s Indy na jedné straně a USA + spojenci na straně druhé Číňan nezvládne ani když bude mít za zadkem ruskou gerontoarmádu.Skrýt celý příspěvek

      • AR10
        19:39 04.08.2022

        Uplynulo 60 minút a stále ste v zelených číslach. Malý zázrak...

        Uplynulo 60 minút a stále ste v zelených číslach. Malý zázrak...

        • Miroslav
          19:43 04.08.2022

          A čo som kričal ,,Sláva Rusku" ?

          A čo som kričal ,,Sláva Rusku" ?

          • AR10
            20:05 04.08.2022

            Narážam na to, že keď som včera písal, že návšteva Pelosi na Taiwane je zbytočná provokácia tak som bol hneď na -15

            Narážam na to, že keď som včera písal, že návšteva Pelosi na Taiwane je zbytočná provokácia tak som bol hneď na -15

          • Kfir
            20:32 04.08.2022

            Ale ty si nič také nepísal. Ty si tu spamoval kremelský plátok. Za to si dostal -50. ;)

            Ale ty si nič také nepísal. Ty si tu spamoval kremelský plátok. Za to si dostal -50. ;)

          • AR10
            21:23 04.08.2022

            @Kfir. Dohľadaj si prosím čo som reálne napísal - že tá návšteva je zbytočná provokácia, ktorá rusko čínsku alianciu posilňuje v čase keď ju treba naopak rozkladať. Mohol by som ...Zobrazit celý příspěvek

            @Kfir. Dohľadaj si prosím čo som reálne napísal - že tá návšteva je zbytočná provokácia, ktorá rusko čínsku alianciu posilňuje v čase keď ju treba naopak rozkladať. Mohol by som ti to tu postnúť znova, ale vyzerá, že ťa proste baví robiť zo seba hlupáka...Skrýt celý příspěvek

          • AR10
            21:38 04.08.2022

            @Kfir. Vieš čo len pre moje zvrhlé potešenie, aby som ti dokázal aký si neobjektívny. Tu máš presne rovnaký názor zo 100% amerického zdroja z hlavného ...Zobrazit celý příspěvek

            @Kfir. Vieš čo len pre moje zvrhlé potešenie, aby som ti dokázal aký si neobjektívny.

            Tu máš presne rovnaký názor zo 100% amerického zdroja z hlavného prúdu.

            https://news.yahoo.com/york-ti...

            Prosím pobav ma (kľudne aj s najmúdrejšími salátnikmi) a zahlás, že New York Times sú kremeľská propaganda...Skrýt celý příspěvek

          • Miroslav
            21:49 04.08.2022

            Kfir: Ja napríklad nemám problém keď sa tu objaví článok z akéhokoľvek zdroja. Predpokladám, že tunajší čitateľ je natoľko vnímavý, že dokáže samostatne posúdiť relevantnosť ...Zobrazit celý příspěvek

            Kfir: Ja napríklad nemám problém keď sa tu objaví článok z akéhokoľvek zdroja. Predpokladám, že tunajší čitateľ je natoľko vnímavý, že dokáže samostatne posúdiť relevantnosť informácie a zdroja. My sa tu bavíme, že Rusi sú obmedzení jednostrannými informáciami a propagandou, ale o čo sme my lepší keď budeme postovať informácie len také, aké nám vyhovujú? Čítam Komsomoľskú pravdu, Ria novosti, Topwar... A prečo by som nečítal? To ešte neznamená, že s tým súhlasím, ale aspoň si urobím názor na vec. Bohužiaľ musím konštatovať, že niektorým tunajším prispievateľom to trochu začalo liezť na mozog. Rus napríklad ovláda 90% mesta a ty nesmieš povedať, že mesto padne lebo si proruský troll. Proste život nie je rozprávková kniha kde dobro vždy vyhráva nad zlom. A to zle treba vedieť prijať s pokorou a uznať aj kvality súperaSkrýt celý příspěvek

          • salatnik
            22:14 04.08.2022

            Miroslav, áno títo ostatní viacerí sú naivkovia, ale ty si lietadlo :D

            Miroslav, áno títo ostatní viacerí sú naivkovia, ale ty si lietadlo :D

          • Miroslav
            22:23 04.08.2022

            By si tiež neprežil keby si mi neskočil po krku... To máš nejaký komplex alebo psychickú poruchu, že máš potrebu sa ku mne všade vyjadrovať?

            By si tiež neprežil keby si mi neskočil po krku... To máš nejaký komplex alebo psychickú poruchu, že máš potrebu sa ku mne všade vyjadrovať?

          • Kfir
            22:54 04.08.2022

            AR10 Opakovane ti píšem, že nekritizujem ten názor, ale ten plátok. Ak by si prišiel s tým istým názorom, ale s odkazom na NY Times, alebo Denník N, tak by som nepovedal ani slovo. ...Zobrazit celý příspěvek

            AR10
            Opakovane ti píšem, že nekritizujem ten názor, ale ten plátok. Ak by si prišiel s tým istým názorom, ale s odkazom na NY Times, alebo Denník N, tak by som nepovedal ani slovo. Je to dosť zrozumiteľné, alebo sa opäť ohradíš právom na názor?Skrýt celý příspěvek

          • Kfir
            23:07 04.08.2022

            Miroslav Myslím, že si objavil problém tam, kde žiadny nebol... Sám nemám jasno v tom, či bola návšteva Pelosiovej dobrý krok, alebo zlý krok. Beriem tvoj aj názor AR10. S tým nie ...Zobrazit celý příspěvek

            Miroslav
            Myslím, že si objavil problém tam, kde žiadny nebol...
            Sám nemám jasno v tom, či bola návšteva Pelosiovej dobrý krok, alebo zlý krok. Beriem tvoj aj názor AR10. S tým nie je žiadny problém.
            Vadí mi reklama na Štandard. Pritom ak je AR10 aspoň priemerne inteligentný, tak musel vedieť, že je zamknutý. Takže to bola len reklama. A prečo mi tak vadí Štandard? Pretože tam vo veľa článkoch tlmočia ruskú propagandu, obhajujú, bagatelizujú atď. Pracujú tam ľudia zo Zem a Vek. Proste ma to naštvalo a tak som zareagoval. Kľudne čítaj topwar a ďalšie ruské kraviny. Ak nemáš ako rozumnejšie tráviť čas, tak prečo nie...Skrýt celý příspěvek

      • Tino
        19:51 04.08.2022

        oni uz s rus vop velkom spolupracuju preto ten taiwan, to nie je tak ze naprv taiwan a potom pomoc rus....usa videli ze cina si robi svoje , ako uzna za vhodne, rovnako to urobili ...Zobrazit celý příspěvek

        oni uz s rus vop velkom spolupracuju preto ten taiwan, to nie je tak ze naprv taiwan a potom pomoc rus....usa videli ze cina si robi svoje , ako uzna za vhodne, rovnako to urobili usa a budu pokracovat pokial bude pokracovat cinaSkrýt celý příspěvek

      • Jura99
        20:11 04.08.2022

        Miroslav: bohuzel je to tak, ta navsteva Taiwanu mohla pul roku pockat, vubec neni strategicke nahnat Cinu k rusakum.

        Miroslav: bohuzel je to tak, ta navsteva Taiwanu mohla pul roku pockat, vubec neni strategicke nahnat Cinu k rusakum.

    • PavolR
      18:45 04.08.2022

      Nejdú na tankový biatlon?

      Nejdú na tankový biatlon?

      • marint
        19:04 04.08.2022

        No mne to pride len logisticke auta (nakladiaky, cisterny, vyskosdvizne voziky, posledny je tusim zeriav), na biatlon by si vliekli asi len 3 tanky a by bolo.

        No mne to pride len logisticke auta (nakladiaky, cisterny, vyskosdvizne voziky, posledny je tusim zeriav), na biatlon by si vliekli asi len 3 tanky a by bolo.

        • Miroslav
          19:38 04.08.2022

          Nejdú opravovať most?

          Nejdú opravovať most?

    • pepezdepa
      18:51 04.08.2022

      Kdyby se snad ukázaly na Ukrajině čínské tanky nebo stíhačky, Amíci by asi už neměli důvod chovat se tak zdrženlivě jako doposud. Prozatím je to ale jedno video s náklaďáky, které ...Zobrazit celý příspěvek

      Kdyby se snad ukázaly na Ukrajině čínské tanky nebo stíhačky, Amíci by asi už neměli důvod chovat se tak zdrženlivě jako doposud. Prozatím je to ale jedno video s náklaďáky, které míří kdovíkam.Skrýt celý příspěvek

      • salatnik
        19:01 04.08.2022

        Jedno video len zachytené na kameru, navyše s technikou nepremaľovanou a nezakrytou. Čiže to môže byť len zlomok.

        Jedno video len zachytené na kameru, navyše s technikou nepremaľovanou a nezakrytou. Čiže to môže byť len zlomok.

        • pepezdepa
          20:08 04.08.2022

          A nebo to může být všechno. Obojí je spekulace.

          A nebo to může být všechno. Obojí je spekulace.

          • salatnik
            21:21 04.08.2022

            Preto som napísal môže, ale pravdepodobnejšie ja hádanie, že je to len časť poslaného, a to nehovoríme o súčiastkach, z ktorých si napríklad Rusi môžu poskladať drony apod.

            Preto som napísal môže, ale pravdepodobnejšie ja hádanie, že je to len časť poslaného, a to nehovoríme o súčiastkach, z ktorých si napríklad Rusi môžu poskladať drony apod.

    • karas
      18:56 04.08.2022

      Nejedou spíš na ten tankový biatlon?

      Nejedou spíš na ten tankový biatlon?

    • Rošťák
      19:59 04.08.2022

      podle mě jedou na ty vojenské hry - není to jen tankový biatlon.
      A je standart, že pokud někam posíláte techniku s lidmi, posíláte tam i jejich zabezpečení ..........

      podle mě jedou na ty vojenské hry - není to jen tankový biatlon.
      A je standart, že pokud někam posíláte techniku s lidmi, posíláte tam i jejich zabezpečení ..........

      • Tino
        22:57 04.08.2022

        logiku to ma,

        logiku to ma,

    • Dan B.
      21:52 04.08.2022

      OT k videu: Ta příčná řetězová lana trolejového vedení jsou jak dělaná k sabotáži. Stačí jednou přerušit a nádraží je vyřazené minimálně na den. Snad se rozjedou místní...

      OT k videu: Ta příčná řetězová lana trolejového vedení jsou jak dělaná k sabotáži. Stačí jednou přerušit a nádraží je vyřazené minimálně na den. Snad se rozjedou místní...

    • DanCZer
      22:40 04.08.2022

      Tak doufejme, že jim to dobře prodali...

      Tak doufejme, že jim to dobře prodali...

  • otecko
    18:11 04.08.2022

    Další hajzl! https://www.idnes.cz/zpravy/za... ... prostě rusák má koupenou půlku západu, nebo ...Zobrazit celý příspěvek

    Další hajzl!

    https://www.idnes.cz/zpravy/za...

    ... prostě rusák má koupenou půlku západu, nebo co!Skrýt celý příspěvek

    • tombo
      18:16 04.08.2022

      Pri Corbynovi ma toto neprekvapuje. On už nemusí byt ani kúpený, on už bude robiť užitočného idiota aj zadarmo.

      Pri Corbynovi ma toto neprekvapuje. On už nemusí byt ani kúpený, on už bude robiť užitočného idiota aj zadarmo.

    • pepezdepa
      18:17 04.08.2022

      Dneska už to je jen bezvýznamná nula, bolševická nicka s malým pérem. Je jedno, jestli je zaplacený nebo tak blbý, jeho názory uráží i vedení v jeho vlastní partaji. Vůbec bych se ...Zobrazit celý příspěvek

      Dneska už to je jen bezvýznamná nula, bolševická nicka s malým pérem. Je jedno, jestli je zaplacený nebo tak blbý, jeho názory uráží i vedení v jeho vlastní partaji. Vůbec bych se tím odpadem nezabýval.Skrýt celý příspěvek

    • Uvidis
      18:27 04.08.2022

      Tak toto bola od Corbyna perla.. V sulade z ruskou propagandou.. Ale chlapci, uznajme si, ze tato stranka je zas velmi naklonena ukraincom, sem tam si treba dat dole ruzove ...Zobrazit celý příspěvek

      Tak toto bola od Corbyna perla.. V sulade z ruskou propagandou.. Ale chlapci, uznajme si, ze tato stranka je zas velmi naklonena ukraincom, sem tam si treba dat dole ruzove okuliare.. Miroslav ma sem tam trocha, nenazval by som to kritickymi komentarmi, ale ked povie a , treba povedat aj b, treba si uvedomovat realitu.Skrýt celý příspěvek

    • Mortles
      18:47 04.08.2022

      Prosímvás, Corbyn je ukázkový "tankie", levičák, co si myslí, že v SSSR je fajn, protože tam jel na líbánky, zatímco na demonstraci doma ho zavřeli.

      Prosímvás, Corbyn je ukázkový "tankie", levičák, co si myslí, že v SSSR je fajn, protože tam jel na líbánky, zatímco na demonstraci doma ho zavřeli.

    • VictorAlphaCharlie
      18:47 04.08.2022

      Corbyn byl vždycky takovej.. ne, nebudu sprostej

      Corbyn byl vždycky takovej.. ne, nebudu sprostej

    • pjanyska
      20:34 04.08.2022

      To jsou vsechno komunisti. Je jedno jestli to je po labouristickou, socialistickou nebo piratskou barvou.

      To jsou vsechno komunisti. Je jedno jestli to je po labouristickou, socialistickou nebo piratskou barvou.

    • RiMr71
      23:24 04.08.2022

      ...neříká se hajzl, říká se komunista!

      ...neříká se hajzl, říká se komunista!

  • marint
    18:10 04.08.2022

    Vy RuZZkie ili nasi ... ;o) https://youtu.be/mm40CHPG7wE... Aj UA zem moze niekedy zobrat tank Orkom https://youtu.be/9ofud6odJyc... Ako naberaju wagnerovcov v ...Zobrazit celý příspěvek

    Vy RuZZkie ili nasi ... ;o)
    https://youtu.be/mm40CHPG7wE...

    Aj UA zem moze niekedy zobrat tank Orkom
    https://youtu.be/9ofud6odJyc...

    Ako naberaju wagnerovcov v yekaterinburgu
    https://youtu.be/fl4IYzFUnfk...

    Nu UA vs RuZZ ;o)
    https://twitter.com/uamemesfor...
    PidaRASPUTIN
    https://twitter.com/gun1man/st...

    Ak nieco uz bolo tak sa ospravedlnujem, krasny horuci vecer a RuZZom na UA este horucejsi august. Coskoro!!! Slava Ukraine.Skrýt celý příspěvek

  • Cernysip
    17:24 04.08.2022

    Půjdou ze dvou stran: expert nazval scénář možného ruského útoku na Charkov CHARKOV, ČTVRTEK 04. SRPNA ...Zobrazit celý příspěvek

    Půjdou ze dvou stran: expert nazval scénář možného ruského útoku na Charkov
    CHARKOV, ČTVRTEK 04. SRPNA 2022
    https://www.rbc.ua/rus/news/po...
    Ruské jednotky se mohou znovu pokusit o postup na Charkov. V tomto scénáři půjdou ze dvou stran. V komentáři RBC-Ukrajina to uvedl vojenský expert, plukovník v záloze Oleg Ždanov. „Směr Charkov – tam soustředili pár záloh a tam se taky pokusí přejít do útoku. Plánují se dostat do Charkova ze dvou směrů: z Balakleje – to znamená, že své seskupení otočí kolem Izjumu o 180 stupňů, alespoň to tvrdí britská rozvědka,“ vysvětluje Ždanov. Expert zároveň podotýká, že pochybuje, že Rusové upustí od svých záměrů ohledně Slavjansku. "Já jako voják velmi pochybuji, že opustí plán útoku na Slavjansk a vrátí se ke Charkovu. Pokud to Putin nenařídil, velí tam on, ne armáda,“ shrnul Ždanov.
    Co je známo o možném útoku na Charkov?
    Připomeňme, že v poslední době okupanti šíří informace o možném opětovném útoku na Charkov. Nicméně, Oleg Sinegubov, šéf Charkovského OVA, poznamenal, že úřady jsou připraveny na jakékoli akce nepřítele. Mezitím ředitel New Geopolitics Research Network Michail Samus vyjádřil názor, že ruské okupační síly dnes nemohou Charkov fyzicky obsadit. Pokud se však Rusům podaří prolomit obranu Donbasu, pak se pokusí provést operaci v charkovském směru. Ministerstvo obrany navíc nedávno na pozadí zpráv analytiků učinilo prohlášení o ohrožení Charkova a přesunu sil útočníků na jih naší země.Skrýt celý příspěvek

    • Miroslav
      17:39 04.08.2022

      To by som sa veľmi čudoval keby sa nepokúsili dobyť tak strategické mesto 30 km od vlastných hraníc. Bolo by to veľmi symbolické a tiež na uliciach by odchytili množstvo ...Zobrazit celý příspěvek

      To by som sa veľmi čudoval keby sa nepokúsili dobyť tak strategické mesto 30 km od vlastných hraníc. Bolo by to veľmi symbolické a tiež na uliciach by odchytili množstvo ruskyhovoriacich "dobrovoľníkov" ktorými by sanovali straty. Predsa len zásoby chlapov z Donbasu nie sú neobmedzenéSkrýt celý příspěvek

      • Rošťák
        18:22 04.08.2022

        Jen pro představu, Charkov měl před válkou 1,45 milionu obyvatel, rozlohou je +/- Praha, jak dlouho jim trvalo dobít Severodoneck? Město cca 10x menší ?

        Jen pro představu, Charkov měl před válkou 1,45 milionu obyvatel, rozlohou je +/- Praha, jak dlouho jim trvalo dobít Severodoneck? Město cca 10x menší ?

        • pepezdepa
          18:28 04.08.2022

          Pro Rusáky je zcela mimo realitu tohle město zabrat. Reálně by to pro ně znamenalo brutální masakr.

          Pro Rusáky je zcela mimo realitu tohle město zabrat. Reálně by to pro ně znamenalo brutální masakr.

          • Miroslav
            18:33 04.08.2022

            Problém je, že my sa na veľa vecí pozeráme našou optikou. To čo sa nám zdá hlúpe pre Rusa môže byť normálne a naopak. Keď príde rozkaz, tak do toho pôjdu a na logiku a straty sa ...Zobrazit celý příspěvek

            Problém je, že my sa na veľa vecí pozeráme našou optikou. To čo sa nám zdá hlúpe pre Rusa môže byť normálne a naopak. Keď príde rozkaz, tak do toho pôjdu a na logiku a straty sa pozerať nebudú.Skrýt celý příspěvek

          • pepezdepa
            18:40 04.08.2022

            to Miroslav: To je pravda. Nicméně to není rudá armáda s nekonečnými počty, ale poměrně drobný kontingent z velké části tvořený víceméně naprostými amatéry. Drobný ve smysli ...Zobrazit celý příspěvek

            to Miroslav: To je pravda. Nicméně to není rudá armáda s nekonečnými počty, ale poměrně drobný kontingent z velké části tvořený víceméně naprostými amatéry. Drobný ve smysli velikosti Ukrajiny a počtu jejich obyvatel.

            Když tam vlezou, tak prostě většina nevyleze. A Ukrajinci se nemusí ani kdovíjak urputně bránit. Obsazování miliónového města je noční můra pro každou armádu.Skrýt celý příspěvek

        • Miroslav
          18:30 04.08.2022

          Osobne si myslím, že priamo do centra nepôjdu. Na východe stoja v podstate na predmestí, takže keby do toho chceli ísť priamo, už by to urobili. Keby som si mal tipnúť, tak priamo ...Zobrazit celý příspěvek

          Osobne si myslím, že priamo do centra nepôjdu. Na východe stoja v podstate na predmestí, takže keby do toho chceli ísť priamo, už by to urobili. Keby som si mal tipnúť, tak priamo mestu sa vyhnú a budú sa ho snažiť obkľúčiť. To, že ho neustále ostreľujú a bombardujú asi nerobia z dlhej chvíle. Určite sa však mesto získať pokúsia. O tom zase nepochybujem. Pre ruskú propagandu a ukrajinskú morálku by to malo zásadný význam. Ale čas ukáže.Skrýt celý příspěvek

  • flanker.jirka
    17:24 04.08.2022

    AI má občas požadavky tak přísné, že je nebude lehké vždy splnit. ...Zobrazit celý příspěvek

    AI má občas požadavky tak přísné, že je nebude lehké vždy splnit.
    https://www.seznamzpravy.cz/cl... Skrýt celý příspěvek

    • ruleta
      17:31 04.08.2022

      Drive nez to nekdo zacne hejtit, podivejte se, jak ziskavaji informace a dejte si veci do kontextu viz treba mama se synem, ktery nosil UA vojakum jidlo, kteri byli ve vedlejsim ...Zobrazit celý příspěvek

      Drive nez to nekdo zacne hejtit, podivejte se, jak ziskavaji informace a dejte si veci do kontextu viz treba mama se synem, ktery nosil UA vojakum jidlo, kteri byli ve vedlejsim baraku, nakonec syn byl vojaky RF zabit.

      https://www.amnesty.org/en/lat... Skrýt celý příspěvek

      • Miroslav
        17:49 04.08.2022

        V každej vojne na všetkých stranách nájdeš nejaké pozitívne aj negatívne príklady. To by som nejak tragicky nebral. Tomu sa proste nedá zabrániť

        V každej vojne na všetkých stranách nájdeš nejaké pozitívne aj negatívne príklady. To by som nejak tragicky nebral. Tomu sa proste nedá zabrániť

  • jj284b
    17:11 04.08.2022

    kdeze su Ukrajinske tanky???

    https://twitter.com/andrewofpo...

    kdeze su Ukrajinske tanky???

    https://twitter.com/andrewofpo...

    • Cernysip
      17:19 04.08.2022

      Napočítal jsem jich 11...

      Napočítal jsem jich 11...

      • jj284b
        18:19 04.08.2022

        bude ich tam 13, kedze Ukrainci pouzivaju caty o 4 tankoch plus 1 velitelsky..

        bude ich tam 13, kedze Ukrainci pouzivaju caty o 4 tankoch plus 1 velitelsky..

    • flanker.jirka
      18:07 04.08.2022

      jaký je jejich původ? Jsou to originál z UA nebo už nějaké dodávky odjinud? Vypadají až moc nově a nepoužitě.

      jaký je jejich původ? Jsou to originál z UA nebo už nějaké dodávky odjinud? Vypadají až moc nově a nepoužitě.

      • jj284b
        18:16 04.08.2022

        su to T72M1 takze alebo Polske alebo Ceske :)

        su to T72M1 takze alebo Polske alebo Ceske :)

    • otecko
      18:07 04.08.2022

      Popřeju jim dobrý lov!

      Popřeju jim dobrý lov!

    • 09:48 05.08.2022

      Len ma trochu desi ta kolona v pekny slnecny den. Takto sa presuvali aj ruske tanky a ako to pre ne dopadlo. Za situacie, ked vidime tisice videi z dronov a ja mam tendenciu ...Zobrazit celý příspěvek

      Len ma trochu desi ta kolona v pekny slnecny den. Takto sa presuvali aj ruske tanky a ako to pre ne dopadlo. Za situacie, ked vidime tisice videi z dronov a ja mam tendenciu kazdych 10 sekund pozriet hore, ci ma cosi nesleduje, je toto trochu risk. Ine by toto bolo pri Lvove a uplne ine pri Chersone. Ale snad vedia co robia.Skrýt celý příspěvek

  • ruleta
    17:10 04.08.2022

    Super rozhovor s byvalym velitelem polskeho letectva. https://www.youtube.com/watch?... Resi se tam i F-16 na Ukrajinu. Podle nej nic pod 1 rok neni realne. Jelikoz je ...Zobrazit celý příspěvek

    Super rozhovor s byvalym velitelem polskeho letectva.

    https://www.youtube.com/watch?...

    Resi se tam i F-16 na Ukrajinu. Podle nej nic pod 1 rok neni realne. Jelikoz je dobre obeznamen s programem, tak ho v bodech vyjmenoval a to:

    - Zacina se zkouskou z anglictiny (rika, ze znalost musi byt neco mezi FCE a advanced)

    - Pak pokracuji se specialnim kurzem anglictiny, ktery trva 4-8 tydnu

    - Pak je zkouska a letecka verifikace pilotu (pokud se preskoci zakladni a pokracujici vycvik a piloti toto splni), tak:

    - pokracuje 8 mesicu na F-16, kurz se defacto neda uspisit

    Pokud Ukrajina chce 30 pilotu, tak to znamena cca 24 letadel a cca 600 techniku opet s anglictinou, a prislusnym skolenim.

    Resi take odkud by se brala letadla. Pokud zakonzerovavane, tak reaktivace je cca pul roku az 2 roky viz polske cekani na Herkulesy.

    + zbrane + vycvik + priprava zazemi (pristavaci plocha atp.)Skrýt celý příspěvek

    • pepezdepa
      17:54 04.08.2022

      Takže pokud už nejsou ukrajinští piloti pár měsíců ve výcviku, letectvo jen tak nebude. :-/

      Takže pokud už nejsou ukrajinští piloti pár měsíců ve výcviku, letectvo jen tak nebude. :-/

  • Sunet
    17:08 04.08.2022

    Rošťák: Málem jsem prošvihnul sbírku na sanitku pro Ukrajinu, náhodou jsem narazil na poděkování štědrému dárci ze Slovenska za jeho významný příspěvek. Tak už jsem se též přidal. ...Zobrazit celý příspěvek

    Rošťák: Málem jsem prošvihnul sbírku na sanitku pro Ukrajinu, náhodou jsem narazil na poděkování štědrému dárci ze Slovenska za jeho významný příspěvek. Tak už jsem se též přidal.
    Stálo by za to, aby tyto akce byly lépe propagovány. Chodím na AN v podstatě každý den, vlákno o Ukrajině mám v podstatě skoro celé přečtené a přeci mi tak významná událost skoro unikla.Skrýt celý příspěvek

    • Clanek
      17:31 04.08.2022

      Souhlasim, zrovna tohle ma smysl a zapada to tu. Cokoliv je starsi jak den se dohledava dost tezko.

      Souhlasim, zrovna tohle ma smysl a zapada to tu. Cokoliv je starsi jak den se dohledava dost tezko.

    • Jan Grohmann
      17:36 04.08.2022

      Dostal jsem info, že se snad můžeme těšit na nějaký článek z cesty a předání sanitky. :)

      Dostal jsem info, že se snad můžeme těšit na nějaký článek z cesty a předání sanitky. :)

    • Rošťák
      18:45 04.08.2022

      Oh, velice děkuji, sbírka má trvat ještě 57 dní, takže jí zde budu omílat. Budu průběžně informovat i o ostatních aktivitách - teď jsme vybraly na termo-optiku, sehnaly dva drony, ...Zobrazit celý příspěvek

      Oh, velice děkuji, sbírka má trvat ještě 57 dní, takže jí zde budu omílat.
      Budu průběžně informovat i o ostatních aktivitách - teď jsme vybraly na termo-optiku, sehnaly dva drony, jeden jde vojákům a jeden vyšetřovatelům, co pracují na evidenci válečných zločinů na východě.
      A ano, slíbil jsem článek s fotkama, z předání sanitek a ten bude! :) Btw. nemusíte mít strach, sehnaly jsme skvělou korektorku ;)Skrýt celý příspěvek

  • Cernysip
    17:07 04.08.2022

    Jaká je rovnováha sil mezi Ruskem a Ukrajinou v Donbasu: odpověď experta KYJEV, ČTVRTEK 4. SRPNA ...Zobrazit celý příspěvek

    Jaká je rovnováha sil mezi Ruskem a Ukrajinou v Donbasu: odpověď experta
    KYJEV, ČTVRTEK 4. SRPNA 2022
    https://www.rbc.ua/rus/news/ka...
    Dnes může být poměr sil mezi Ruskem a Ukrajinou v Doněcké oblasti 2-3 ku 1. Dříve to bylo vyšší, ale nepřítel převádí vojska na Záporožský směr.
    Vojenský expert Oleg Ždanov o tom hovořil v komentáři pro RBC-Ukrajina.
    Nyní se podle něj Rusové zabývají přesunem vojsk mezi frontami. Zejména, jednotky z okupovaného Berdjansku a Krymu vstoupily do Chersonské oblasti a jednotky z Doněcka se přesunuly na Záporoží. "Mohou provést takový přesun vojsk díky tomu, že měli početní převahu v každém ze směrů. Tedy pokud v Doněcké oblasti měli sedm až osm ku jedné, tak v případě, že by se jednalo o přemístění jednotek, pak tam dnes můžou nechat dva - tři na jednoho. To umožňuje přesunout část vojsk do jiných směrů,“ zdůraznil Ždanov. Zároveň dodal, že ukrajinská armáda se snaží zničit jednotky přicházející z Ruska a Krymu. Svědčí o tom nedávný úder z HIMARS na ruský ešalon, který vezl přes poloostrov čerstvé posily. "Porazili jsme je. A ty jednotky, které už bojují na Ukrajině a mají ztráty, vstoupily do těchto oblastí, přičemž nejsou 100% vybaveny. Teď se snažíme zabránit nástupu čerstvých vojáků," řekl Ždanov.Skrýt celý příspěvek

  • Cernysip
    16:54 04.08.2022

    Protiofenzíva ozbrojených sil Ukrajiny na jihu se stále odkládá: důvody KHERSON REGION, ČTVRTEK 4. SRPNA 2022 ...Zobrazit celý příspěvek

    Protiofenzíva ozbrojených sil Ukrajiny na jihu se stále odkládá: důvody
    KHERSON REGION, ČTVRTEK 4. SRPNA 2022 16:58
    https://www.rbc.ua/rus/news/ko...
    V tuto chvíli jsou plány Ukrajiny na protiofenzívu na jihu pozastaveny kvůli protiútoku ruských jednotek. Vojenský expert Oleg Ždanov o tom hovořil v komentáři pro RBC-Ukrajina. Podle něj,
    ofenzivní operace na Chersonském směru již začaly a ukrajinské armádě se podařilo osvobodit mnoho osad a postoupit o něco kupředu. "Rusko se ale rozhodlo provést protiúder. Proto se naše plány prozatím odkládají. Nejprve budeme muset tento úder odrazit, a teprve pak na základě výsledků uvidíme: buď přejdeme do obrany a k pozičním bojům pokud budou naše jednotky vyčerpány, nebo pokud nám zbudou zálohy, pak je pravděpodobné, že přejdeme do protiofenzívy, “ dodal Ždanov. Připomeňme, že dříve Americký institut pro studium války napsal, že ozbrojené síly Ukrajiny mohou brzy zahájit protiofenzívu ve směru Izyum.Skrýt celý příspěvek

  • jj284b
    16:47 04.08.2022

    rusi idu prepravit 12000 ton municie z Bieloruska:

    https://twitter.com/nexta_tv/s...

    rusi idu prepravit 12000 ton municie z Bieloruska:

    https://twitter.com/nexta_tv/s...

    • lm524a
      16:48 04.08.2022

      Tak v tom případě se asi nedá už moc počítat s útokem na Ua z toho směru.

      Tak v tom případě se asi nedá už moc počítat s útokem na Ua z toho směru.

    • Cernysip
      16:59 04.08.2022

      Rusové vyvážejí munici z Běloruska: co to znamená? UKRAJINA, ČTVRTEK 4. SRPNA 2022 ...Zobrazit celý příspěvek

      Rusové vyvážejí munici z Běloruska: co to znamená?
      UKRAJINA, ČTVRTEK 4. SRPNA 2022 16:01
      https://www.rbc.ua/rus/news/ro...
      Ruští okupanti vyprazdňují muniční sklady v Bělorusku – odvážejí je do Jižního vojenského okruhu Ruské federace.
      Informuje o tom RBC-Ukraine s odvoláním na StratCom ozbrojených sil Ukrajiny.
      "Obecně do konce srpna je plánován vývoz 12 000 tun munice," píše se ve zprávě. Podle ministerstva to nasvědčuje tomu, že Ruská federace má problém s logistikou ohledně včasného dodání munice ve správném množství do válečné zóny a problém je tak akutní, že Kreml k jeho vyřešení využívá zdroje z Běloruska. I to podle StratComu dává důvod pochybovat o možné invazi běloruské armády na Ukrajinu. Nevýhodou samozřejmě je že v hromadění munice nebude akutní a nenapravitelný nedostatek. Ale s jejich dodáním pokročilým jednotkám je úplně jiná otázka,“ říkají ve StratComu. Jak bylo oznámeno, na běloruském vojenském letišti Zyabrovka (Gomelská oblast), které bylo převedeno do Ruské federace, byl zaznamenán jasný nárůst počtu systémů protivzdušné obrany S-400, tanků a bojových vozidel pěchoty. Potvrzují to satelitní snímky vojenského objektu. Předtím se v Bělorusku opět aktivizovalo ruské vojenské letectvo. Na vojenské letiště v Machulišči (Minská oblast) dorazily dva Il-76 ruských leteckých sil a letoun AWACS A-50.Skrýt celý příspěvek

  • Cernysip
    16:47 04.08.2022

    Ždanov předpověděl načasování ruské ofenzívy na jihu. A jak zareaguje generální štáb... KHERSON REGION, ČTVRTEK 4. SRPNA 2022 ...Zobrazit celý příspěvek

    Ždanov předpověděl načasování ruské ofenzívy na jihu. A jak zareaguje generální štáb...
    KHERSON REGION, ČTVRTEK 4. SRPNA 2022 17:09
    https://www.rbc.ua/rus/news/zh...
    O termínu nové ofenzivy na jihu Ukrajiny ruské jednotky přesně nerozhodly, ale takovou operaci budou moci vést maximálně týden. Vojenský expert Oleg Ždanov o tom hovořil v komentáři pro RBC-Ukrajina. Generální štáb ozbrojených sil Ukrajiny podle něj hodlá v tomto směru odříznout logistiku ruských jednotek, jakmile dokončí převod na pravý břeh Dněpru. "Dále bude řízení palby na všech přechodech, které tam vybavili. Vykrvácením ruského uskupení tedy ovlivníme jejich bojovou efektivitu v čele. V důsledku toho se mohou sami ocitnout v obklíčení, pokud nebude dostatek munice." a palivo. Naším hlavním cílem a výhodou bude připravit je o zásoby,“ řekl expert. Podle Ždanova může nepřítel vést takovou operaci asi týden. Co se týče konkrétních termínů, je nepravděpodobné, že by to začalo 5. srpna. "Termíny 6. až 8. srpna již byly oznámeny. To znamená, že stále váhají, zda zaútočit nebo sedět v defenzivě." Možná se armáda snaží přesvědčit politiky, že tyto síly jsou pro ofenzívu velmi nedostatečné. Pokud politika přesto zvítězí a oni přejdou do útoku, pak vše, co nasbírali, vystačí na zhruba týden boje. A pokud navíc naruší jejich zásobování, tak možná ještě méně,“ zdůraznil. Expert dodal, že 22 000 ruských vojáků – nejde o seskupení, ale o posílený armádní sbor. Jednu operaci zvládne do 100 kilometrů podle běžných norem, a když vezmete v úvahu ztráty, tak ještě méně. Připomeňme, že dříve Ždanov odhadoval poměr ruských a ukrajinských jednotek v Doněcké oblasti, kde se dnes rozvíjí další nepřátelská ofenzíva.Skrýt celý příspěvek

  • Excelent
    16:44 04.08.2022

    Údajně Orkové Antonovský most připravují na odpal: https://twitter.com/GirkinGirk... na druhou stranu prý kolem mostu dávají něco na rušení radarů - asi ...Zobrazit celý příspěvek

    Údajně Orkové Antonovský most připravují na odpal:
    https://twitter.com/GirkinGirk...
    na druhou stranu prý kolem mostu dávají něco na rušení radarů - asi aby zhoršili UA možnost trefit most, ale nevím jestli to funguje i na HIMARS
    https://www.newsweek.com/russi... Skrýt celý příspěvek

    • Rošťák
      16:46 04.08.2022

      fotka i s textem je z 29. března .....

      fotka i s textem je z 29. března .....

    • Miroslav
      16:56 04.08.2022

      Prečo by to robili? Oni majú jasné plány a prerušiť si cestu na západ do toho určite nepatrí

      Prečo by to robili? Oni majú jasné plány a prerušiť si cestu na západ do toho určite nepatrí

  • Cernysip
    16:43 04.08.2022

    Estonsko navrhuje zahrnout zákaz víz do balíčku sankcí EU vůči Rusku TALLINN, ČTVRTEK 4. SRPNA 2022 ...Zobrazit celý příspěvek

    Estonsko navrhuje zahrnout zákaz víz do balíčku sankcí EU vůči Rusku
    TALLINN, ČTVRTEK 4. SRPNA 2022 17:25
    https://www.rbc.ua/rus/news/es...
    Estonský ministr zahraničí Urmas Reinsalu navrhl zahrnout zákaz víz do dalšího balíčku sankcí EU proti Rusku.
    Informuje o tom RBC-Ukraine s odvoláním na Bloomberg.
    Zákaz udělování víz Rusům by se podle něj měl dostat do dalšího balíčku sankcí proti Rusku a na toto téma se mluvilo při jeho návštěvě Kyjeva. "Musíme zvýšit cenu ruské agrese prostřednictvím dalších sankcí, zbraní a rostoucí izolace Ruska," řekl diplomat. Estonsko již pozastavilo vydávání turistických, pracovních a studentských víz pro ruské občany. Jednotlivé země EU také zavedly příslušná omezení, ale mezi všemi účastníky bloku stále nepanuje v této otázce shoda. Reinsalu zdůraznil, že hledá podporu v očekávání nového balíčku sankcí, který bude připraven na konci srpna. Zároveň chce jít dál a požadovat, aby Rusové při vstupu podepsali dokument odsuzující invazi na Ukrajinu. Připomeňme, že Evropská komise již dříve uvedla že EU nebude moci zavést úplný zákaz udělování víz Rusům, protože tento krok neodpovídá politice Bruselu.Skrýt celý příspěvek

    • Sidon
      17:02 04.08.2022

      Viza Rusum ano, ale uprchlicka. I Cechoslovaci byli radi, ze je Zapad po 48 a 68 prijimal a drtivou vetsinou tito lide zapadni ekonomiky posilili. Kolektivni vina je neco, s com je ...Zobrazit celý příspěvek

      Viza Rusum ano, ale uprchlicka. I Cechoslovaci byli radi, ze je Zapad po 48 a 68 prijimal a drtivou vetsinou tito lide zapadni ekonomiky posilili. Kolektivni vina je neco, s com je treba nakladat opatrne a clovek, ktery z te zeme odejde a aktivne ji v zahranici dale nepodporuje (napr. sirenim propagandy), alespon v mych ocich svoji vinu smyje, (samozrejme za predpokladu, ze byl jen radovym pasivnim obcanem).Skrýt celý příspěvek

      • Desertfremen
        17:19 04.08.2022

        Pokiaľ bude v Mordore 80% schvaľovať "špeciálnu vojenskú operáciu" a 70% voliť Putina tak je kolektívna vina namieste.

        Pokiaľ bude v Mordore 80% schvaľovať "špeciálnu vojenskú operáciu" a 70% voliť Putina tak je kolektívna vina namieste.

        • Cernysip
          17:23 04.08.2022

          I když najdeš alespoň 10 spravedlivých? Ty jsi větší tvrďák, než Hospodin. Pomiňme, že v Sodomě a Gomoře se těch 10 nenašlo...

          I když najdeš alespoň 10 spravedlivých? Ty jsi větší tvrďák, než Hospodin. Pomiňme, že v Sodomě a Gomoře se těch 10 nenašlo...

          • Auron
            19:53 04.08.2022

            tohle akorat nahrava ruske propagande kdyz normalni lidi nebudou moct utect… a jestli chcete aby to bylo jako v bibli tak to navrhujete je vyvrazdit? Vcetne zen a deti?

            tohle akorat nahrava ruske propagande kdyz normalni lidi nebudou moct utect… a jestli chcete aby to bylo jako v bibli tak to navrhujete je vyvrazdit? Vcetne zen a deti?

        • Sidon
          17:27 04.08.2022

          Ale to ja nepopiram, i pasivni podpora je podpora a s ni prichazi i vina, viz. Nemecko po 2. sv. Ale tim, ze se seberes a odejdes (coz je velmi tezka vec a clovek ji nedokaze ...Zobrazit celý příspěvek

          Ale to ja nepopiram, i pasivni podpora je podpora a s ni prichazi i vina, viz. Nemecko po 2. sv. Ale tim, ze se seberes a odejdes (coz je velmi tezka vec a clovek ji nedokaze posoudit, dokud to sam neudela), tak se proti systemu jasne vymezis a podporovat ho prestanes.Skrýt celý příspěvek

        • daniel78
          18:04 04.08.2022

          U nás komunisty volilo víc než 80% lidí a i víc lidí podporovalo jejich názory, stejně tak ČSSR podporovalo levicový terorismus. Uprchlická víza pronásledovaným Rusům by se měla ...Zobrazit celý příspěvek

          U nás komunisty volilo víc než 80% lidí a i víc lidí podporovalo jejich názory, stejně tak ČSSR podporovalo levicový terorismus. Uprchlická víza pronásledovaným Rusům by se měla umožnit, není dobře nechat je napospas těm fanatikům. Časem můžou vést změnu. Ovšem je nutné je pořádně prověřit.Skrýt celý příspěvek

  • Excelent
    16:27 04.08.2022

    Tak po UK se i Javorové listy přidávají k výcviku UA armády - přý kolem 35000 vojáků Nebude to nikdo z ulice, ale hoši co umějí alespoň trochu anglicky, takže mladí a motivovaní ...Zobrazit celý příspěvek

    Tak po UK se i Javorové listy přidávají k výcviku UA armády - přý kolem 35000 vojáků
    Nebude to nikdo z ulice, ale hoši co umějí alespoň trochu anglicky, takže mladí a motivovaní kluci.Skrýt celý příspěvek

Načítám diskuzi...