VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • majales
    00:56 06.08.2022

    Podle toho co jsem četl do v posledních dvou dnech odskákali 2 rusácké lodě.. Tweety mi ale zůstali na desktopu... Z notebooku je nemůžu najít.. Druhá loď by měla být Dimitrij ...Zobrazit celý příspěvek

    Podle toho co jsem četl do v posledních dvou dnech odskákali 2 rusácké lodě.. Tweety mi ale zůstali na desktopu... Z notebooku je nemůžu najít.. Druhá loď by měla být Dimitrij Rogačev Project 22160.Skrýt celý příspěvek

    • Badsworth
      07:04 06.08.2022

      Já jsem myslel že toto je odborný server a jsou tu hlavně lidé kteří si dokáží ověřovat informace a ne novinky apod....

      Nevěřte každé kravině na soc. Sítích.

      Já jsem myslel že toto je odborný server a jsou tu hlavně lidé kteří si dokáží ověřovat informace a ne novinky apod....

      Nevěřte každé kravině na soc. Sítích.

    • Excelent
      07:48 06.08.2022

      2 videa ≠ dvě lodě a ani není jisté, jestli to byla UA nebo jenom špatné rakety

      Arestovič:

      2 videa ≠ dvě lodě a ani není jisté, jestli to byla UA nebo jenom špatné rakety

      Arestovič:

    • Excelent
      07:50 06.08.2022

    • Excelent
      07:51 06.08.2022

      https://wartranslated.com/day-... RF ships: 2 separate videos, white smoke from diesel engine exhaust. UA would report ...Zobrazit celý příspěvek

      https://wartranslated.com/day-...

      RF ships: 2 separate videos, white smoke from diesel engine exhaust. UA would report hitting or sinking, if it was it’s operation.

      omlouvám se, při kopírování mě dělali bordel ty vlajkySkrýt celý příspěvek

  • Zuzana 2 enjoyer
    00:18 06.08.2022

    To video z dronovým útokom na Salda je fake. Ide o 7 ročné staré video. https://www.youtube.com/watch?... Video nebolo publikované azovom niekto ...Zobrazit celý příspěvek

    To video z dronovým útokom na Salda je fake. Ide o 7 ročné staré video.
    https://www.youtube.com/watch?...
    Video nebolo publikované azovom niekto proste ten nápis dorobil.Skrýt celý příspěvek

    • Dovi
      05:36 06.08.2022

      Vždyť to bylo evidentní že jde o srandu :)

      Vždyť to bylo evidentní že jde o srandu :)

      • Mr.Tomas
        07:47 06.08.2022

        Podľa komentárov ktoré tu boli rozhodne nie: >Tocje brutální video. :)))) >Wow. To sa navadza samo, alebo ma operator nervy zo zeleza a zlate ruky ? > ...skvělý pilot. >A koule ...Zobrazit celý příspěvek

        Podľa komentárov ktoré tu boli rozhodne nie:

        >Tocje brutální video. :))))

        >Wow. To sa navadza samo, alebo ma operator nervy zo zeleza a zlate ruky ?

        > ...skvělý pilot.
        >A koule z betonu :)

        >Ten dron je jako něco direct hit?
        >tiez rozmyslam ako to funguje aci to co sme videli bolo takto planovane resp. vydareneSkrýt celý příspěvek

  • Arthur
    00:12 06.08.2022

    O víťazstve, porážke a rusko-ukrajinskej vojne
    zdroj: https://komentare.sme.sk/c/229...

    O víťazstve, porážke a rusko-ukrajinskej vojne
    zdroj: https://komentare.sme.sk/c/229...

  • RiMr71
    00:09 06.08.2022

    Ještě k sebrance z Ai:
    https://www.thejewishstar.com/...

    Ještě k sebrance z Ai:
    https://www.thejewishstar.com/...

    • ruleta
      08:31 06.08.2022

      Jasne AI je sebranka, ktera je placena Ruskem i kdyz tam nemuze pusobit a je oznacovana za zahranicniho agenta, UA pobocka se ke zprave nemohla vyjadrit - protoze je to politika ...Zobrazit celý příspěvek

      Jasne AI je sebranka, ktera je placena Ruskem i kdyz tam nemuze pusobit a je oznacovana za zahranicniho agenta, UA pobocka se ke zprave nemohla vyjadrit - protoze je to politika AI. Lidi tady lajkuji lzive manipulujici tweet UA velvyslance v CR a ani nemaji prehled co AI dela/nedela/vydava/nevydava. Zprava AI je trapna, protoze rika, ze UA vojaci pouzivaji treba nemocnice atp - samosebou ma to logiku brani svoje mesta. Samozrejme, kdyz toto rika IDF tj. ze se palestinci respektive nektere teroristicke organizace schovavaji v civilnich budovach, nemocnicich, mesitach....tak s argumentaci je vse v poradku - v tomto pripade. Proradni arabove se skovavaji za civilisty.Skrýt celý příspěvek

      • Hawk
        10:22 06.08.2022

        Ať dělá AI co dělá, vždy je to špatně. Souhlasím. Něco pamatuji. Izrael s arabskou stranou v Knessetu je "stát apartheidu". Aha, hoši, tak to potom jo... Levičácký hnůj se ...Zobrazit celý příspěvek

        Ať dělá AI co dělá, vždy je to špatně. Souhlasím. Něco pamatuji. Izrael s arabskou stranou v Knessetu je "stát apartheidu". Aha, hoši, tak to potom jo... Levičácký hnůj se nezmění, ale nenalhávejme si, že tohle jsou fakta...Skrýt celý příspěvek

  • copy
    23:51 05.08.2022

    Všímáte si, že se v našich masmédiích objevuje čím dál méně zpráv o Ukrajině.
    Jestli to bude tak pokračovat, tak už na podzim, nebude nikoho moc zajímat.

    Všímáte si, že se v našich masmédiích objevuje čím dál méně zpráv o Ukrajině.
    Jestli to bude tak pokračovat, tak už na podzim, nebude nikoho moc zajímat.

    • bently
      00:02 06.08.2022

      Njn, spousta Čechů začinu v posledních týdnech a dnech přicházet na novou "zábavu", jenž plní média více než ...Zobrazit celý příspěvek

      Njn, spousta Čechů začinu v posledních týdnech a dnech přicházet na novou "zábavu", jenž plní média více než dostatečně:
      https://www.seznamzpravy.cz/cl... Skrýt celý příspěvek

    • VictorAlphaCharlie
      07:47 06.08.2022

      A na to Putin sází, únava (už jsou to staré zprávy) a krátký rozsah pozornosti evropské veřejnosti:/

      A na to Putin sází, únava (už jsou to staré zprávy) a krátký rozsah pozornosti evropské veřejnosti:/

    • Poly
      08:26 06.08.2022

      I to je součást opotřebovávací války. Hurá vyhráváme, Putin má málo času a nemůže si dovolit opotřebovávací válku.... No samozřejmě je to kravina. Putin má času mnohem víc než UA. ...Zobrazit celý příspěvek

      I to je součást opotřebovávací války. Hurá vyhráváme, Putin má málo času a nemůže si dovolit opotřebovávací válku.... No samozřejmě je to kravina. Putin má času mnohem víc než UA.
      S klesajícím zájmem začne klesat pomoc jednotlivých států.Skrýt celý příspěvek

    • Tondda
      09:13 06.08.2022

      Ono to je hlavně tím, že na frontě se teď vlastně nic neděje. Ano, silné ostřelování, ale linie stojí. Rusové už po milionté ostřelují civilisty a to je celé. Jestli se fronta ...Zobrazit celý příspěvek

      Ono to je hlavně tím, že na frontě se teď vlastně nic neděje. Ano, silné ostřelování, ale linie stojí. Rusové už po milionté ostřelují civilisty a to je celé. Jestli se fronta zacne masivně hýbat, budou toho noviny i televize plné. I se spoustou rozborů rádoby odborníků, kteří se znovu vyrojí, budou nám vysvětlovat proč tomu tak je, a že přesně tenhle vývoj čekali.Skrýt celý příspěvek

  • Clanek
    23:39 05.08.2022

    Dalsi rudej nok co dela ...Zobrazit celý příspěvek

    Dalsi rudej nok co dela ostudu.
    https://www.novinky.cz/valka-n... Skrýt celý příspěvek

    • majales
      00:07 06.08.2022

      Zajímavé je, že po všech těch kecech o dialektice a "vědeckém přístupu" komanči ohýbají realitu jak se jim zlíbí. Oni to totiže dělali vždy. Celou dobu horují proti imperialismu, a ...Zobrazit celý příspěvek

      Zajímavé je, že po všech těch kecech o dialektice a "vědeckém přístupu" komanči ohýbají realitu jak se jim zlíbí. Oni to totiže dělali vždy. Celou dobu horují proti imperialismu, a když Rusácko spustí imperialistickou válku na Ukrajině, tak v rozporu se svou doktrínou a navzdory všem věděckým a pseudovědeckým poučkám kopou za imperialistické Rusácko.. Nebude to nikdy jinak. Doufám, že komanči u nás na dobro vyhynou, a že jejich opuštění sněmovny v loňských parlamentních volbách je jejich definitivní labutí píseň..Skrýt celý příspěvek

      • DanCZer
        01:00 06.08.2022

        Slušná svině!

        Slušná svině!

      • norton77
        06:28 06.08.2022

        přehmat.omlouvám se.mělo být plus:(

        přehmat.omlouvám se.mělo být plus:(

    • Lyšák
      00:13 06.08.2022

      Navrhuji založit sbírku na kopačky a dobrovolníka, který ví, kam ho nakopat, resp. vykopat.
      Ještě lepší by bylo, kdyby ho z dovolené vykopala UA, nejlépe domů, do moskvy.

      Navrhuji založit sbírku na kopačky a dobrovolníka, který ví, kam ho nakopat, resp. vykopat.
      Ještě lepší by bylo, kdyby ho z dovolené vykopala UA, nejlépe domů, do moskvy.

    • Jan Grohmann
      07:13 06.08.2022

      Bez obav, čas vše vyřeší. Komunisté jsou bizarní relikt dávno mrtvé éry.

      Bez obav, čas vše vyřeší. Komunisté jsou bizarní relikt dávno mrtvé éry.

      • Clanek
        08:16 06.08.2022

        Tady bych byl hodne opatrny. Soucasna vlada dopadla nejlip jak mohla. Pred volbama se jim vyhly nejake zasadnejsi skandaly, vsechny strany jsou v parlamentu(!) a ten pocet kresel ...Zobrazit celý příspěvek

        Tady bych byl hodne opatrny. Soucasna vlada dopadla nejlip jak mohla. Pred volbama se jim vyhly nejake zasadnejsi skandaly, vsechny strany jsou v parlamentu(!) a ten pocet kresel co maji je tak blizko potencialu. Naopak druhemu taboru to jen krute nevyslo, neb mu zustaly hned dve strany tesne pod hranici zvoleni. Opozice v poslednich volbach dopadla nejhur jak mohla. Tech 9% volicu se ale jen tak nerozplyne, ti tu jsou a budou, a priste budou chytrejsi. Stacilo malo, stacilo pul procento aby se jedna z tech stran dostala do parlamentu, staci aby do pristich voleb vetsina z nich presla k ANO, SPD, nebo nejakemu novemu levicackemu / populistickemu subjektu, a premier bude Babis (nebo jinej levicak/populista), ne pravice.

        Nespolehejme se na to, ze komunisti vymiraji. Ten potencial levicovych populistu je zde dlouhodobe minimalne stejne silny, ne li silnejsi, nez pravice+stredu.

        Slovensko dtto. O co klesnou preference Ficovi, o to stoupne Pele. Porad to je 30-35% volicu ochotnych volit tuhle "sortu". O co klesnou preference jednem fasistum, o to stoupnou preference jinejm. Tu je dalsich 10% Slovaku, co se jen prelejva ze strany do strany (a ted nastesti jsou rozdeleni mezi snad 3 strany, coz je dlouhodobe jedine stesti, ze tahle sorta nema v povaze tvorit stabilni subjekty a zerou se mezi sebou).

        Celkove z toho co vidim poslednich 10-20 let moc velke nadeje nemam. Na slusnou vladu se to vzdycky muselo, musi i bude muset pekne sejit. Jinak mame spis tendence sklouzavat k populistum. Na vychodni evropu furt asi lepsi vysledek (koukneme k Polakum nebo Madarum a na jejich "statostrany", brr), ale na prehnanej optimizmus to holt neni.Skrýt celý příspěvek

        • Jan Grohmann
          08:36 06.08.2022

          Váš politický názor je Vás politický názor. Tři ze čtyř vládních stran se neměly vůbec dostat do parlamentu.

          Váš politický názor je Vás politický názor. Tři ze čtyř vládních stran se neměly vůbec dostat do parlamentu.

          • Scotty
            10:51 06.08.2022

            Proč ne?

            Proč ne?

      • petres
        08:20 06.08.2022

        Jako strana ano, ale lidé podobného smýšlení budou existovat vždy. Nyní se jejich sympatie, jak ukazují sociologické průzkumy, přelily k ANO.

        Jako strana ano, ale lidé podobného smýšlení budou existovat vždy. Nyní se jejich sympatie, jak ukazují sociologické průzkumy, přelily k ANO.

        • Jan Grohmann
          08:38 06.08.2022

          Nesrovnávejte ANO s komunisty, ANO volí 30 procent. To je víc, než jakoukoliv jinou stranu. Ve skutečnosti nyní vládne menšina většině.

          Nesrovnávejte ANO s komunisty, ANO volí 30 procent. To je víc, než jakoukoliv jinou stranu. Ve skutečnosti nyní vládne menšina většině.

          • Scotty
            10:55 06.08.2022

            Ne nevládne a ANO nikdy 30% hlasů nedostalo. Shodou okolností ovšem v roce 1946 volilo KSČ 31,2 % voličů. Znamenaná to snad něco? Navíc ti před rokem někdo vykřikoval že pokud bude ...Zobrazit celý příspěvek

            Ne nevládne a ANO nikdy 30% hlasů nedostalo. Shodou okolností ovšem v roce 1946 volilo KSČ 31,2 % voličů. Znamenaná to snad něco?
            Navíc ti před rokem někdo vykřikoval že pokud bude ve vládě TOP09 nikdy nedojde nákupu nových BVP. Já říkal že je to blbost. A kdo měl pravdu?

            ANO je sketa soustředěná kolem Babiše. Nic jiného.Skrýt celý příspěvek

          • samoempire
            13:44 06.08.2022

            Tak tak dávka reality je důležitá.

            Tak tak dávka reality je důležitá.

      • Poly
        08:28 06.08.2022

        To mě říkal děda. Už je 20 let mrtvý a mezitím komouši byli v koalici...

        To mě říkal děda. Už je 20 let mrtvý a mezitím komouši byli v koalici...

    • Danik
      08:15 06.08.2022

      U nás v Česku máme o komouších takovou pěknou písničku...

      https://www.youtube.com/watch?...

      U nás v Česku máme o komouších takovou pěknou písničku...

      https://www.youtube.com/watch?...

  • night
    23:13 05.08.2022

    Tento pamflet je celá správa AI o ktorej sa hovorí https://www.amnesty.org/en/lat... alebo som niečo prehliadol ...Zobrazit celý příspěvek

    Tento pamflet je celá správa AI o ktorej sa hovorí https://www.amnesty.org/en/lat... alebo som niečo prehliadol a niekde je uložená normálna správa na úrovni, ktorá by sa od takejto medzinárodnej organizácie očakávala?Skrýt celý příspěvek

    • Miroslav
      23:18 05.08.2022

      Ja neviem prečo stále riešiť AI. Reálne aj tak na nič dosah nemajú. Vydajú výročnú správu ktorú prečíta hŕstka ľudí a tým je to vybavené. Zbytočne im takto robíme reklamu

      Ja neviem prečo stále riešiť AI. Reálne aj tak na nič dosah nemajú. Vydajú výročnú správu ktorú prečíta hŕstka ľudí a tým je to vybavené. Zbytočne im takto robíme reklamu

      • night
        23:30 05.08.2022

        Chcel som si v kľude prečítať tú správu, aby som nerobil unáhlené závery. Ukázalo mi to ten link hore - ak má byť toto tá správa tak je to neodpustiteľné a pre AI obrovská strata ...Zobrazit celý příspěvek

        Chcel som si v kľude prečítať tú správu, aby som nerobil unáhlené závery. Ukázalo mi to ten link hore - ak má byť toto tá správa tak je to neodpustiteľné a pre AI obrovská strata kredibility. Nechce sa mi ani uveriť, že by AI vyprodukovala niečo tak neprofesionálne vyhotovené. Je naozaj toto správa AI o Ukrajine o ktorej sa všetci bavia? Tento text sa predsa ani ako správa označiť nedá.Skrýt celý příspěvek

        • Hawk
          10:33 06.08.2022

          vítej zpět v realitě...

          vítej zpět v realitě...

    • RiMr71
      23:40 05.08.2022

      Ai placená z Moskvy kope za Moskvu. Stejně jako v případě konfliktu Izrael/palestinští teroristi tepali pouze do Izraele, protože arabské peníze a liberální antisemitismus. Je to ...Zobrazit celý příspěvek

      Ai placená z Moskvy kope za Moskvu. Stejně jako v případě konfliktu Izrael/palestinští teroristi tepali pouze do Izraele, protože arabské peníze a liberální antisemitismus. Je to levičácká sebranka kde slouží naivové ruku v ruce s těmi kdo platí víc. A jejich podporovatelé patří taky k jedněm nebo druhým. Každý i ze zdejších podporovatelů Ai ať si sám odpoví, do které skupiny patří/patřil...Skrýt celý příspěvek

      • ruleta
        08:32 06.08.2022

        9 lajku za takovy blabol.

        9 lajku za takovy blabol.

    • Peacemaker
      23:46 05.08.2022

      AI měsíce referuje o ruských zvěrstvech na Ukrajině a když se také opře do ukrajinské armády, tak je z ní najednou hlásná trouba Kremlu. Je vidět, že zblbnutí nejsou jen Rusové...

      AI měsíce referuje o ruských zvěrstvech na Ukrajině a když se také opře do ukrajinské armády, tak je z ní najednou hlásná trouba Kremlu. Je vidět, že zblbnutí nejsou jen Rusové...

      • night
        23:52 05.08.2022

        Peacemaker - preto som si chcel prečítať ich správu. Pokiaľ je to toto https://www.amnesty.org/en/lat... celá ...Zobrazit celý příspěvek

        Peacemaker - preto som si chcel prečítať ich správu. Pokiaľ je to toto https://www.amnesty.org/en/lat... celá ich správa tak je to ostuda a nie preto, že sa oprela do ukrajinskej armády, ale preto že je v nej dosť nezmyslov, ktoré nemajú oporu v medzinárodnom práve. Preto sa pýtam či je toto naozaj správa, ktorú vydala AI alebo len jej "výcuc" a niekde je dispozícii normálna podrobná správa, ktorú by človek od takejto organizácie očakával a ktorú som prehliadol.Skrýt celý příspěvek

        • Peacemaker
          00:04 06.08.2022

          Tohle je tisková zpráva AI, na kterou se také média odolávají. Nejedná se o analýzu. Jedná se o jednu z mnoha zpráv věnujících se Ukrajině. Pokud byla AI kritická k Rusku, nikdo se ...Zobrazit celý příspěvek

          Tohle je tisková zpráva AI, na kterou se také média odolávají. Nejedná se o analýzu.
          Jedná se o jednu z mnoha zpráv věnujících se Ukrajině. Pokud byla AI kritická k Rusku, nikdo se neozval, teď je za vyvrhele.Skrýt celý příspěvek

          • Pavel 1
            06:49 06.08.2022

            A co ti zabránilo na ty ostatní "zprávy kritických k rusku" odkázat?

            A co ti zabránilo na ty ostatní "zprávy kritických k rusku" odkázat?

          • ruleta
            08:25 06.08.2022

            Treba tohle?

            https://www.amnesty.org/en/lat...

            Umite pouzivat web?

            Treba tohle?

            https://www.amnesty.org/en/lat...

            Umite pouzivat web?

          • Hawk
            10:37 06.08.2022

            pět minut Hitler, pět minut Židé... Jenže Židé pro nacisty koncentráky nestavěli...

            pět minut Hitler, pět minut Židé... Jenže Židé pro nacisty koncentráky nestavěli...

          • Pavel 1
            18:19 06.08.2022

            Otázka je, ruleto, zda "web umí používat" peacemaker, respektie, zda je sám schopen svoje tvrzení doložit, nebo ne a ty mu musíš kvůli tomu dělat bodyguarda.

            Otázka je, ruleto, zda "web umí používat" peacemaker, respektie, zda je sám schopen svoje tvrzení doložit, nebo ne a ty mu musíš kvůli tomu dělat bodyguarda.

        • Badsworth
          07:08 06.08.2022

          Já jsem se narozdíl od pana velvyslance podíval na oficiální stránky AI a na tu jednu zprávu která kritizuje UA připadá desítky spíše stovky zpráv a článků které kritizují Rusko. ...Zobrazit celý příspěvek

          Já jsem se narozdíl od pana velvyslance podíval na oficiální stránky AI a na tu jednu zprávu která kritizuje UA připadá desítky spíše stovky zpráv a článků které kritizují Rusko. Včetně většiny hlavních zločinů které spáchalo na civilistech.Skrýt celý příspěvek

        • ruleta
          08:23 06.08.2022

          Pan velvyslanec pise nepravdu, rovnou napisu, ze lze, protoze byt neinformovany v teto pozici pripadne neumet si otevrit web AI.... Jejich zprava o uziti kazetovych kontejneru RF ...Zobrazit celý příspěvek

          Pan velvyslanec pise nepravdu, rovnou napisu, ze lze, protoze byt neinformovany v teto pozici pripadne neumet si otevrit web AI....

          Jejich zprava o uziti kazetovych kontejneru RF se submunici v Charkove je asi nejobsahlejsi analyza co je v otevrenych zdrojich dohledatelna.Skrýt celý příspěvek

    • Dash80
      23:53 05.08.2022

      Ja som im včera zavolal a svoj názor im povedal osobne. Neuveriteľne napomohli týmto krokom kremeľskej propagande. Keď sa toho nezúčastnila Ukrajinská pobočka, tak by som bol ...Zobrazit celý příspěvek

      Ja som im včera zavolal a svoj názor im povedal osobne. Neuveriteľne napomohli týmto krokom kremeľskej propagande. Keď sa toho nezúčastnila Ukrajinská pobočka, tak by som bol zvedavý, kto to robil a akými metódami ten výskum. U mňa skončili.Skrýt celý příspěvek

      • Badsworth
        07:11 06.08.2022

        To že se podobných vyšetřování neúčastní místní pobočka je normální dělá se to tak prakticky ve všech případech. Soc. Sítě jsou plné videii a fotek vojáků ve školách, které ...Zobrazit celý příspěvek

        To že se podobných vyšetřování neúčastní místní pobočka je normální dělá se to tak prakticky ve všech případech.
        Soc. Sítě jsou plné videii a fotek vojáků ve školách, které většinou udělali UA vojáci. Takže ruská propaganda má materiálu i tak dost.Skrýt celý příspěvek

    • lm524a
      08:05 06.08.2022

      Роман Побиван, pracovník neziskovky Truth Hounds, píše o zprávě Amnesty International: Podle mezinárodního humanitárního práva (MHP) je při posuzování umístění vojenských stanovišť ...Zobrazit celý příspěvek

      Роман Побиван, pracovník neziskovky Truth Hounds, píše o zprávě Amnesty International:
      Podle mezinárodního humanitárního práva (MHP) je při posuzování umístění vojenských stanovišť nebo vojenských operací (v tomto případě ukrajinských ozbrojených sil) v oblastech s přítomností civilního obyvatelstva nebo civilních objektů třeba věnovat pozornost dvěma věcem.
      Za prvé je nutné doložit, že když ukrajinská armáda rozmisťovaly své síly a prostředky nebo operovala z míst nacházejících se v blízkosti objektů chráněných MHP, činila tak konkrétně s úmyslem krýt se civilisty před možnými útoky Rusů. Neumožnit civilistům tyto oblasti opustit. V naší situaci však nemá smysl dokazovat nevinu či absenci takového záměru. Především proto, že Rusům přítomnost civilistů nikdy v útoku na tyto objekty nezabránila. I kdyby u školy, nemocnice, školky, kostela nebo muzea nebylo žádné stanoviště, výzbroj nebo byť jen jeden jediný voják, stejně je to neochrání před ruskými útoky letadel, dělostřelectva, tanků, před zápalnými granáty či kazetovou municí. Rusové to udělají jednoduše proto, že na civilisty střílet můžou. Jejich úkolem je totiž rozsévat teror, aby podlomili vůli Ukrajinců vzdorovat agresi.
      Za druhé je třeba prokázat, že z vojenského hlediska nebylo naléhavé umístit vojenských objekty či vojáky právě v těchto zónách. Jinými slovy určit, že ukrajinská armáda mohla účinně čelit ruským útokům odjinud, aniž by tím ztratila bojeschopnost. Toho lze obvykle dosáhnout stažením se z města a přesunem prostředků mimo ni, což ho umožní ruským jednotkám obsadit. Zkušenosti nejen z Buči nebo Irpině, ale i z mnoha dalších okupovaných měst dokazují, že civilistům v tomto případě hrozí nemenší nebezpečí v podobě svévolného zadržování, úmyslného zabíjení, znásilňování, mučení atd. Tedy represe, které Rusové na svých okupovaných územích provádějí.
      V loňském roce jsme v Truth Hounds provedli důkladnou analýzu všech vojenských zařízení ozbrojených sil, Národní gardy, policie a dalších jednotek podél tehdejší demarkační linie, abychom našli ta, která ohrožují civilisty. A následně vyzvali generální štáb a vedení brigád k přesunu těchto objektů. Podél 450 kilometrů demarkační linie tak bylo prověřeno 120 pozic nebo jiných vojenských objektů ukrajinských ozbrojených sil. Z toho celkem SEDM objektů porušovalo normy MHP. Ukrajinské ozbrojené síly se při plánování vojenských operací a umisťování svých vojenských objektů většinou řídily normami MHP.
      Zpět ke zprávě. Podle mě je trochu uspěchaná. Každý zaznamenaný případ bylo třeba analyzovat s ohledem na dva výše popsané body. A ano, zní to jako obyčejná obžaloba.Skrýt celý příspěvek

  • sugpa
    23:06 05.08.2022

    Vypadá to jako rozinka ukrajinské armády. Tank Oplot.

    https://twitter.com/MariuszCie...

    Vypadá to jako rozinka ukrajinské armády. Tank Oplot.

    https://twitter.com/MariuszCie...

    • sugpa
      23:24 05.08.2022

      Extrémně vzácný ukrajinský T-84 Oplot obr. Tank z roku 1999, v současné době nasazený 14. samostatnou mechanizovanou brigádou ukrajinské armády na východě, střílel koncem května. ...Zobrazit celý příspěvek

      Extrémně vzácný ukrajinský T-84 Oplot obr. Tank z roku 1999, v současné době nasazený 14. samostatnou mechanizovanou brigádou ukrajinské armády na východě, střílel koncem května.

      Pouze cca 6 z nich provozuje Ukrajina.Skrýt celý příspěvek

      • Knihomol79
        23:34 05.08.2022

        Iba 6 kusov ??? :-( Včera som mal konkrétne o tomto tanku otázku na jednej stránke na FB a keď mi jeden užívateľ odpísal číslo 6 , tak ...v prvom momente som si myslel , že ide iba ...Zobrazit celý příspěvek

        Iba 6 kusov ??? :-( Včera som mal konkrétne o tomto tanku otázku na jednej stránke na FB a keď mi jeden užívateľ odpísal číslo 6 , tak ...v prvom momente som si myslel , že ide iba o žart ... :-/Skrýt celý příspěvek

        • Zuzana 2 enjoyer
          00:06 06.08.2022

          čítal som že mali problémy zo spoľahlivosťou a že finančne malo väčší zmysel modernizovať T-64.

          čítal som že mali problémy zo spoľahlivosťou a že finančne malo väčší zmysel modernizovať T-64.

  • Cernysip
    23:02 05.08.2022

    Letectvo zasadilо Rusům nejmasivnější ránu na jihu, - Arestovič KYJEV, PÁTEK 5. SRPNA Ukrajinské vojenské letectvo v Chersonské oblasti dnes zasadilo zatím nejmasivnější úder ...Zobrazit celý příspěvek

    Letectvo zasadilо Rusům nejmasivnější ránu na jihu, - Arestovič
    KYJEV, PÁTEK 5. SRPNA
    Ukrajinské vojenské letectvo v Chersonské oblasti dnes zasadilo zatím nejmasivnější úder Rusům. Informovala o tom RBC-Ukrajina s odkazem na prohlášení poradce vedoucího Kanceláře prezidenta Oleksija Arestoviče ve vysílání Feygin LIVE.
    "V Chersonské oblasti se dnes staly pozoruhodné věci. Naše letectvo něco ukázalo, pokud jde o hustotu úderů, něco, co jsme za celou válku neviděli. Jednoho náletu se většinou účastnilo 8-10 letadel najednou a náletů bylo víc než jeden,“ řekl.
    Podle něj to naznačuje, že buď ruská protivzdušná obrana Chersonské oblasti již nefunguje, nebo se její schopnosti po ukrajinských úderech omezily. "Nepamatuji si tak masivní nálet v celé historii této války z naší strany. Tak opovážlivě i několikrát denně, během dne... Pokud to bude pokračovat ještě pár dní, ruská skupina to tam bude mít velmi špatné,“ zdůraznil Arestovič.
    Podle něj podle nepotvrzených informací letadla mohla vstoupit do levobřežní části Chersonské oblasti. Ukrajinské síly dnes navíc působily v oblasti Berislav a Nova Kakhovka.Skrýt celý příspěvek

    • sugpa
      23:08 05.08.2022

      Tak na to si jdu nalít panáka. Vypadá to, že Rusko právě začíná dostávat na prdel.

      Tak na to si jdu nalít panáka. Vypadá to, že Rusko právě začíná dostávat na prdel.

    • sugpa
      23:42 05.08.2022

      Tam musí být dobrý zmatek, asi jak jim rozsekali parkrát centralizované velení v oblasti a PVO okolo, tak další PVO zatím nikdo nevybudoval nebo není akceschopné. Kamenujte mě, ale ...Zobrazit celý příspěvek

      Tam musí být dobrý zmatek, asi jak jim rozsekali parkrát centralizované velení v oblasti a PVO okolo, tak další PVO zatím nikdo nevybudoval nebo není akceschopné.
      Kamenujte mě, ale teď by se ty A-10 hodili a ještě budou hodit než za rok dorazí F-16.Skrýt celý příspěvek

      • AR10
        01:03 06.08.2022

        PVO "železa" by asi ešte našli dosť. Môj odhad, že problém bude ak im už padli vycvičené obsluhy...

        PVO "železa" by asi ešte našli dosť. Môj odhad, že problém bude ak im už padli vycvičené obsluhy...

        • alansi
          08:05 06.08.2022

          Oni budou mít PVO ještě dost, ale někde v RF a chvíli potrvá, než to zase přesunou k frontě. Teď to chce do nich bušit, aby to tam neměli jak dostat.

          Oni budou mít PVO ještě dost, ale někde v RF a chvíli potrvá, než to zase přesunou k frontě. Teď to chce do nich bušit, aby to tam neměli jak dostat.

    • liberal shark
      07:03 06.08.2022

      Takhle nějak by měla fungovat koncepce kombinovaného působení. Himars zničí PVO, letectvo může útočit na pozemní cíle.

      Takhle nějak by měla fungovat koncepce kombinovaného působení. Himars zničí PVO, letectvo může útočit na pozemní cíle.

      • Kanaďan
        08:25 06.08.2022

        a k tomu: Himars zničí logistická překladiště a depoty,dělostřelectvo zničí bodové cíle a pěchota obsadí zájmové body a oblasti a zničí živou sílu protivníka.

        a k tomu: Himars zničí logistická překladiště a depoty,dělostřelectvo zničí bodové cíle a pěchota obsadí zájmové body a oblasti a zničí živou sílu protivníka.

  • Tino
    22:51 05.08.2022

    sefka Ukrainskej AI rezignovala po tom ako ustredie AI zverejnilo svoju spravu o ukraine pricom nereagovalo na odpor UA pobocky....riesit ktorobil a ci vobec niekto robil zber dat ...Zobrazit celý příspěvek

    sefka Ukrainskej AI rezignovala po tom ako ustredie AI zverejnilo svoju spravu o ukraine pricom nereagovalo na odpor UA pobocky....riesit ktorobil a ci vobec niekto robil zber dat ktore mali byt podkladom k sprave asi nema velmi vyznam....AI sa mozu premenovat na UI

    https://twitter.com/KyivIndepe... Skrýt celý příspěvek

    • Ján Paliga
      23:09 05.08.2022

      No po tom, čo AI zámerne prehliada napríklad palestínsky terorizmus a vinu hádže len na Izrael, je ten spolok vrcholne nedôveryhodný...

      No po tom, čo AI zámerne prehliada napríklad palestínsky terorizmus a vinu hádže len na Izrael, je ten spolok vrcholne nedôveryhodný...

      • Tino
        23:17 05.08.2022

        to neviem posudit ale toco predvadza AI s UA je na drozovecku,dobre je v tom marazme aspon to ze rus do kampane vtahuju tazke kalibre kazitka pestovane a chystane pre krizove ...Zobrazit celý příspěvek

        to neviem posudit ale toco predvadza AI s UA je na drozovecku,dobre je v tom marazme aspon to ze rus do kampane vtahuju tazke kalibre kazitka pestovane a chystane pre krizove situacie...akokeby sa rus priznali ze to ide do sraciekSkrýt celý příspěvek

      • Mortles
        23:20 05.08.2022

        Nj, vůči AI dovedu být trochu velkodušný, ale tímhle tempem se z nich stane taková obdoba PETA lidských práv. A nejhorší na tom je to, že tohle je výsledek prostě špatných motivací ...Zobrazit celý příspěvek

        Nj, vůči AI dovedu být trochu velkodušný, ale tímhle tempem se z nich stane taková obdoba PETA lidských práv. A nejhorší na tom je to, že tohle je výsledek prostě špatných motivací - a to konkrétně vůči financování a účinku na svět. Jednoduše řečeno, i když zapomeneme na možnost, že členové organizace mohou být agenti nebo se chtějí mstít nebo podobně, tak když budou kritizovat Severní Koreu, tak jim to mnoho místa v novinách (a tím i potažmo darů) nezíská ani ničeho nedosáhnou. A pak to občas vypadá jak to vypadá...Skrýt celý příspěvek

    • RiMr71
      23:33 05.08.2022

      Arestovyč s Fejginem o AI mluvili, jak je prolezlá ruským vlivem a placená Moskvou.

      Arestovyč s Fejginem o AI mluvili, jak je prolezlá ruským vlivem a placená Moskvou.

  • sugpa
    22:50 05.08.2022

    Kobercové bombardování z dronu:

    https://twitter.com/UAWeapons/...

    Kobercové bombardování z dronu:

    https://twitter.com/UAWeapons/...

  • sugpa
    22:44 05.08.2022

    Andrej Poleščuk: Zatím není potvrzeno, ale vypadá to, že ukrajinská armáda začala útočit na ruské pozice v Chersonu. VSU je ...Zobrazit celý příspěvek

    Andrej Poleščuk: Zatím není potvrzeno, ale vypadá to, že ukrajinská armáda začala útočit na ruské pozice v Chersonu.
    VSU je blízko.

    https://twitter.com/andrewofpo... Skrýt celý příspěvek

    • sugpa
      22:52 05.08.2022

      Minimálně dva zásahy Darjevského mostu přes řeku Inhulec v Chersonské oblasti

      Minimálně dva zásahy Darjevského mostu přes řeku Inhulec v Chersonské oblasti

      • Tino
        22:59 05.08.2022

        tusim arestovic spominal zvysenu aktivitu ua letectva v oblasti

        tusim arestovic spominal zvysenu aktivitu ua letectva v oblasti

    • Ján Paliga
      23:11 05.08.2022

      Prepáč, malo byť K+.... Hrubé prsty....

      Prepáč, malo byť K+.... Hrubé prsty....

  • Jan Padesátýpátý
    22:35 05.08.2022

    Kvíz. Následujícími slovy na veřejném mítinku počastoval známý politik své politické odpůrce. Kdo je tím politikem a autorem následujících slov? "To jsou fašisti a ...Zobrazit celý příspěvek

    Kvíz.
    Následujícími slovy na veřejném mítinku počastoval známý politik své politické odpůrce. Kdo je tím politikem a autorem následujících slov?

    "To jsou fašisti a nacisti."

    a) Putin
    b) Lukašenko
    c) BabišSkrýt celý příspěvek

    • pepezdepa
      22:37 05.08.2022

      A to má největší šanci stát se u nás prezidentem, ti dva první už jsou. Blééé...

      A to má největší šanci stát se u nás prezidentem, ti dva první už jsou. Blééé...

      • Mortles
        23:21 05.08.2022

        Největší šanci nemá, nemyslím si, že by mohl vyhrát v druhém kole. Ale v tomhle případě uznávám, že se můžu mýlit.

        Největší šanci nemá, nemyslím si, že by mohl vyhrát v druhém kole. Ale v tomhle případě uznávám, že se můžu mýlit.

        • pepezdepa
          09:43 06.08.2022

          Já naopak doufám, že jsem pomýlený já.

          Já naopak doufám, že jsem pomýlený já.

      • Bravo78
        07:43 06.08.2022

        AB svoji historickou funkci už splnil, jeho porážkou v II. kole prezidentských voleb po 34 letech uděláme opravdu tlustou čáru za totalitní minulostí ... To co AB teď tlačí jsou ...Zobrazit celý příspěvek

        AB svoji historickou funkci už splnil, jeho porážkou v II. kole prezidentských voleb po 34 letech uděláme opravdu tlustou čáru za totalitní minulostí ... To co AB teď tlačí jsou volby do komunálu (komunální volby). Rétorika AB odpovídá tomu, že loví v temných vodách SPD, Trikolory a jiných obskurních stran a hnutí a brnkáním na nacionalistickou strunu bude napodobovat MZ.Skrýt celý příspěvek

        • pepezdepa
          09:43 06.08.2022

          Pevně v to doufám...

          Pevně v to doufám...

    • Kapitán
      22:39 05.08.2022

      Vidím v tom nějaký chyták, řekl bych, že všechny tři možnosti jsou správně.

      Z*rdi jsou to všichni a s politickými odpůrci si hlavu nelámou.

      Vidím v tom nějaký chyták, řekl bych, že všechny tři možnosti jsou správně.

      Z*rdi jsou to všichni a s politickými odpůrci si hlavu nelámou.

      • Jan Padesátýpátý
        23:05 05.08.2022

        Stejný slovník není náhodný.
        Babiš míří na voliče. kteří podporují ruskou invazi na Ukrajině.

        Stejný slovník není náhodný.
        Babiš míří na voliče. kteří podporují ruskou invazi na Ukrajině.

        • Badysak
          01:11 06.08.2022

          Všech 5?

          Všech 5?

    • Mortles
      23:22 05.08.2022

      Babiš, lhář, agent, zbabělec. Člověk aby blil upřímně...

      Babiš, lhář, agent, zbabělec. Člověk aby blil upřímně...

      • Pavel 1
        06:56 06.08.2022

        .... zloděj, tunelář a mafián.

        .... zloděj, tunelář a mafián.

      • damra
        10:44 06.08.2022

        sakra, moje minus si dejte k plus...tlusty prst.

        sakra, moje minus si dejte k plus...tlusty prst.

  • Miroslav
    22:29 05.08.2022

    V Záporožskej jadrovej elektrárni údajne zúri požiar. Jeden z blokov je poškodený a odpojený.

    V Záporožskej jadrovej elektrárni údajne zúri požiar. Jeden z blokov je poškodený a odpojený.

    • liberal shark
      07:06 06.08.2022

      Mluví se o požáru vodíku. Asi trefili chlazení generátoru.

      Mluví se o požáru vodíku. Asi trefili chlazení generátoru.

  • sugpa
    22:10 05.08.2022

    Yevhen Perebyinis: Prošel jsem Twitter @amnestycz. Za poslední čtyři měsíce žádna konkretní zmínka o ruských zločinech v Ukrajině, o nichž denně mluví celý svět. Je těžké mluvit o ...Zobrazit celý příspěvek

    Yevhen Perebyinis:
    Prošel jsem Twitter @amnestycz. Za poslední čtyři měsíce žádna konkretní zmínka o ruských zločinech v Ukrajině, o nichž denně mluví celý svět. Je těžké mluvit o "stejném metru", když k oběti přistupujete s mikroskopem, a k vrahovi s dalekohledem.

    https://twitter.com/YPerebyini... Skrýt celý příspěvek

    • pepezdepa
      22:29 05.08.2022

      AI dostává na internetech pořádného zjeba, tak alespoň něco pozitivního. Měli by tu zločineckou organizaci zakázat.

      AI dostává na internetech pořádného zjeba, tak alespoň něco pozitivního. Měli by tu zločineckou organizaci zakázat.

    • Tino
      22:35 05.08.2022

      ai sa na ua a zrejme nie len tam definitivne sprofanovala...robit Rusom poskokov takto okato a este sa pri tom drzo skerit je neuveritelne, ale nie prekvapujuce po tom co urobili ...Zobrazit celý příspěvek

      ai sa na ua a zrejme nie len tam definitivne sprofanovala...robit Rusom poskokov takto okato a este sa pri tom drzo skerit je neuveritelne, ale nie prekvapujuce po tom co urobili cinania s WHO sa taketonieco aj dalo ocakavat....ak sa spomina hybridna vojna totoje slabikarovi priklad ked si grazel pasie respektovanu autoritu alebo instituciuSkrýt celý příspěvek

    • sugpa
      22:47 05.08.2022

      Ředitel @Amnesty_UA skončil ve střetu s @amnesty centrálou. @OPokalchuk obviňuje kampaňovou skupinu ze zveřejnění „nepřípustných a neúplných“ důkazů a vyloučení jejích kolegů z ...Zobrazit celý příspěvek

      Ředitel @Amnesty_UA skončil ve střetu s @amnesty centrálou. @OPokalchuk
      obviňuje kampaňovou skupinu ze zveřejnění „nepřípustných a neúplných“ důkazů a vyloučení jejích kolegů z vyšetřování.

      https://twitter.com/W7VOA/stat... Skrýt celý příspěvek

      • Tino
        22:58 05.08.2022

        AI posluzila ako lacna handra rus zaujmu...akobanda lemplov a to doslova a cele na drzovecku....takto sa rozobera kusok po kusku ua support cez nastrcene , kupene autority sa ...Zobrazit celý příspěvek

        AI posluzila ako lacna handra rus zaujmu...akobanda lemplov a to doslova a cele na drzovecku....takto sa rozobera kusok po kusku ua support cez nastrcene , kupene autority sa podhadzuju veci na ktorych sa vystavia spochybnenie UA v tejto vojne rus nepotrebuju aby stali za nimi hlavnenech nie su za UASkrýt celý příspěvek

  • alansi
    21:57 05.08.2022

    Ruští vojáci jsou fakt čím dál víc jako ISIL. Dočasně obsazená Popasna, Luhanská oblast. Rusové uřízli muži hlavu a napíchli ji na kůl. Amnesty International to ...Zobrazit celý příspěvek

    Ruští vojáci jsou fakt čím dál víc jako ISIL.

    Dočasně obsazená Popasna, Luhanská oblast.
    Rusové uřízli muži hlavu a napíchli ji na kůl.

    Amnesty International to nevidí.

    https://twitter.com/sternenko/... Skrýt celý příspěvek

    • pepezdepa
      21:59 05.08.2022

      Ukrajinci asi neplatí tolik jako Rusáci. Zvířata.

      Ukrajinci asi neplatí tolik jako Rusáci. Zvířata.

  • alansi
    21:45 05.08.2022

    Šéf ruské okupační správy Chersonské oblasti Saldo náhle onemocněl, byl uveden do umělého spánku a převezen na Krym. Tak to onemocnění vzniklo takhle nějak. Záběry jsou ze ...Zobrazit celý příspěvek

    Šéf ruské okupační správy Chersonské oblasti Saldo náhle onemocněl, byl uveden do umělého spánku a převezen na Krym.
    Tak to onemocnění vzniklo takhle nějak.
    Záběry jsou ze sebevražedného dronu SSO AZOV co ho trefil do hlavy.
    Skrýt celý příspěvek

    • IS-3
      21:54 05.08.2022

      Tocje brutální video. :))))

      Tocje brutální video. :))))

    • Sergej7490
      22:00 05.08.2022

      Wow. To sa navadza samo, alebo ma operator nervy zo zeleza a zlate ruky ?

      Wow. To sa navadza samo, alebo ma operator nervy zo zeleza a zlate ruky ?

      • RiMr71
        22:07 05.08.2022

        ...skvělý pilot.

        ...skvělý pilot.

      • Roland
        22:08 05.08.2022

        A koule z betonu :)

        A koule z betonu :)

    • Poly
      22:13 05.08.2022

      Ten dron je jako něco direct hit?

      Ten dron je jako něco direct hit?

      • Tino
        22:37 05.08.2022

        tiez rozmyslam ako to funguje aci to co sme videli bolo takto planovane resp. vydarene

        tiez rozmyslam ako to funguje aci to co sme videli bolo takto planovane resp. vydarene

  • jj284b
    21:20 05.08.2022

    USA coskoro ohlasi novy balik vojenskej pomoci Ukrajine v hodnote 1 miliardy USD:

    https://twitter.com/SputnikATO...

    USA coskoro ohlasi novy balik vojenskej pomoci Ukrajine v hodnote 1 miliardy USD:

    https://twitter.com/SputnikATO...

    • Praskot
      21:30 05.08.2022

      A kde jsou ty zbraně z lead and lease? V tomhle ohledu je ticho po pěšině.

      A kde jsou ty zbraně z lead and lease? V tomhle ohledu je ticho po pěšině.

    • razorback
      21:37 05.08.2022

      Did someone say ATACMS? :)

      Did someone say ATACMS? :)

    • pepezdepa
      21:38 05.08.2022

      Můžou jim dát Amíci ještě vůbec něco účinnějšího, než už mají, kvůli čemuž se nemusí trénovat dlouhé měsíce? Situace ve světě si žádá nějaký urgentní game changer si myslím, na ...Zobrazit celý příspěvek

      Můžou jim dát Amíci ještě vůbec něco účinnějšího, než už mají, kvůli čemuž se nemusí trénovat dlouhé měsíce? Situace ve světě si žádá nějaký urgentní game changer si myslím, na Číňana je už potřeba mít pokořené Rusko a volné ruce.Skrýt celý příspěvek

      • Mortles
        21:45 05.08.2022

        Spíše než "účinnost" je tady důležité množství. Popravdě každé M113 nebo jakákoli houfnice je dobrá. M113 se zdá dovedou zapojit do jednotek docela účinně a po světě se jich válí ...Zobrazit celý příspěvek

        Spíše než "účinnost" je tady důležité množství. Popravdě každé M113 nebo jakákoli houfnice je dobrá. M113 se zdá dovedou zapojit do jednotek docela účinně a po světě se jich válí myslím docela mraky.Skrýt celý příspěvek

      • Zuzana 2 enjoyer
        22:20 05.08.2022

        Usa má dosť húfnic M198 a M109 + M1 Bradley. Nie sú gamechangers ale môžu byť dodané v dostatočných množstvach.

        Usa má dosť húfnic M198 a M109 + M1 Bradley. Nie sú gamechangers ale môžu byť dodané v dostatočných množstvach.

        • night
          22:50 05.08.2022

          Keď to dodáš vo veľkých množstvách tak to game changer je :-)

          Keď to dodáš vo veľkých množstvách tak to game changer je :-)

        • Badysak
          01:18 06.08.2022

          Bradley je nepoužitelný rusáci použijou Polské protiraketové kachničky. :)

          Bradley je nepoužitelný rusáci použijou Polské protiraketové kachničky. :)

    • gaius225
      07:26 06.08.2022

      USA by sa mali verejne zaviazat dodat na UA tolko HIMARSov, kolko RUS podla vlastneho vyjadrenia znicili

      USA by sa mali verejne zaviazat dodat na UA tolko HIMARSov, kolko RUS podla vlastneho vyjadrenia znicili

  • Jan Padesátýpátý
    19:23 05.08.2022

    Ondřej Jonáš: Dlouhodobě největší nebezpečí pro Rusko pramení z Číny https://www.youtube.com/watch?... Tachecí: Pokud by nastala ta pesimistická verze, to znamená že ...Zobrazit celý příspěvek

    Ondřej Jonáš: Dlouhodobě největší nebezpečí pro Rusko pramení z Číny
    https://www.youtube.com/watch?...

    Tachecí: Pokud by nastala ta pesimistická verze, to znamená že by nedošlo k obnovení dodávek ruského plynu, co by to znamenalo?
    Jonáš: "Pesimistická verze" - já bych to tak nenazval. Myslím, že je v dlouhodobém zájmu Evropy se odstřihnout od nespolehlivých dodavatelůSkrýt celý příspěvek

    • Jan Padesátýpátý
      19:32 05.08.2022

      jo a diskuze plná ruských švábů je výživná

      jo a diskuze plná ruských švábů je výživná

  • daxik
    19:20 05.08.2022

    https://www.aktuality.sk/clano... 2. polovica podcastu. Mierne optimistický pohlad na ...Zobrazit celý příspěvek

    https://www.aktuality.sk/clano...

    2. polovica podcastu. Mierne optimistický pohlad na súčasnú situáciu na Taiwane.Skrýt celý příspěvek

Načítám diskuzi...