VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská státní vlajka (Zvětšit)

Speciální diskusní stránka o válce na Ukrajině.

Nahlásit chybu v článku


Komentáře

Zvýraznit příspěvky za posledních:
  • Malarkey
    19:51 25.04.2022

    Až se nám tady znovu ukáže HonzaKl, už aspoň víme jak mu říkat. Honza Kláda Klán :D
    https://www.blesk.cz/clanek/zp...

    Až se nám tady znovu ukáže HonzaKl, už aspoň víme jak mu říkat. Honza Kláda Klán :D
    https://www.blesk.cz/clanek/zp...

    • Jan Padesátýpátý
      20:41 25.04.2022

      Je to opravdu on? Náš HonzaKl používá překladač.

      Je to opravdu on? Náš HonzaKl používá překladač.

      • RobS
        20:47 25.04.2022

        To může být krytí, prostě to přeloží do ruštiny a zpět a je z toho ještě větší blábol.

        To může být krytí, prostě to přeloží do ruštiny a zpět a je z toho ještě větší blábol.

      • Dusanh
        07:24 26.04.2022

        Nebo překládač? ;-)

        Nebo překládač? ;-)

  • jj284b
    19:40 25.04.2022

    https://twitter.com/ukraine_wo...

    ten dedo nema chybu... no russaci maju z Azovu riadne bobky...

    https://twitter.com/ukraine_wo...

    ten dedo nema chybu... no russaci maju z Azovu riadne bobky...

    • Arthur
      19:58 25.04.2022

      Baba Jaga :-)

      Baba Jaga :-)

  • tomaskult
    19:35 25.04.2022

    Ve videu CZdefence o obsluze houfnice DANA je rozhovor s časovačem, který říká, že může nastavit výbuch 2m nebo 8m metru nad zemí a ještě tříštivý nebo trhavý režim. To jsem vůbec ...Zobrazit celý příspěvek

    Ve videu CZdefence o obsluze houfnice DANA je rozhovor s časovačem, který říká, že může nastavit výbuch 2m nebo 8m metru nad zemí a ještě tříštivý nebo trhavý režim. To jsem vůbec nevěděl, že je to možné. Nevíte jak je to řešené? Tyto vlastnosti má veškerá 152mm munice?





    https://www.youtube.com/watch?... Skrýt celý příspěvek

    • Mortles
      19:40 25.04.2022

      Vím, že na twitteru otázku časovaných roznětek a fakt, že mnoho míst ostřelování Rusy jeví známky toho, že je nepoužili, že to vybuchovalo až při nárazu o zem, včera někdo řešil. ...Zobrazit celý příspěvek

      Vím, že na twitteru otázku časovaných roznětek a fakt, že mnoho míst ostřelování Rusy jeví známky toho, že je nepoužili, že to vybuchovalo až při nárazu o zem, včera někdo řešil. Každopádně myslím závisí na konkrétní roznětce, která se myslím šroubuje na předek projektilu.Skrýt celý příspěvek

      • alter01
        20:20 25.04.2022

        U rusov je to asi tak nie je , že roznetku musíš mať, že musí byť kvalitná a hlavne ju musíš ovládať ! Ako sa pamätám , roznetka je veda ! Počas celej ll. svetovej vojny nemci ...Zobrazit celý příspěvek

        U rusov je to asi tak nie je , že roznetku musíš mať, že musí byť kvalitná a hlavne ju musíš ovládať !
        Ako sa pamätám , roznetka je veda ! Počas celej ll. svetovej vojny nemci poctivo platili nejakej anglickej firme licenčné poplatky za ich roznetku , ktorú vyrábali v licencii!
        Tal toto by rusi nedokázali .Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      20:43 25.04.2022

      Co vím, nejpoužívanější munice je tříštivo-trhavá (dokonce i ty NATO HE střely by měly být tříštivo-trhavé). Měl by to být vyvážený kompromis mezi množstvím výbušniny v projektilu ...Zobrazit celý příspěvek

      Co vím, nejpoužívanější munice je tříštivo-trhavá (dokonce i ty NATO HE střely by měly být tříštivo-trhavé).
      Měl by to být vyvážený kompromis mezi množstvím výbušniny v projektilu a střepinovým efektem (střepinový efekt zase vyžaduje tlustší stěnu, aby měly střepiny z čeho vzniknout, takže klesá množstvá trhaviny).

      Střepinový účinek je proti živé síle a měkkým cílům, trhavý účinek proti zodolněným cílům (různé bunkry, budovy apod.)

      1. Pokud bouchne při dopadu, tak funguje především jako tříštivá s tím, že střepiny jsou zeminou směrovány v trychtýři nebo polokouli => když ležíš v dolíku, jsou relativně v bezpečí

      2. Pokud bouchne nad zemí, funguje jako tříštivá s tím, že střepiny Tě kropí shora => dobré použít na zakopanou pěchotu

      3. Pokud nastavíš zpoždění, což některé roznětky umožňují, převažuje trhavý účinek. Dobré proti betonovým krytům, zemljankám v zákopových systémech, budovám nebo třeba i taknům (spadne mu to shora na nejslabší pancíř a je slušná šance, že se díky dostatečné kinetické energii zapíchne do pancíře a pak bouchne. Ale musíš mít přímej zásah. Kdyby bouchla při kontakt, šance na zničení toho zasaženého tanku klesá, k když rozhodně nebude nulová)Skrýt celý příspěvek

    • Dovi
      21:13 25.04.2022

      Nějaká schémata pro představu. Celé vlákno je zajímavé...
      https://twitter.com/TrentTelen...

      Nějaká schémata pro představu. Celé vlákno je zajímavé...
      https://twitter.com/TrentTelen...

  • bently
    19:25 25.04.2022

    Mediazona společně s týmem dobrovolníků prostudovala více než 1700 zpráv o úmrtí ruských vojáků na Ukrajině. Jedná se tak o více padlých vojáků než je oficiálně udávávaný počet ...Zobrazit celý příspěvek

    Mediazona společně s týmem dobrovolníků prostudovala více než 1700 zpráv o úmrtí ruských vojáků na Ukrajině. Jedná se tak o více padlých vojáků než je oficiálně udávávaný počet obětí, jež koncem března uvedlo ruské ministerstvo obrany; skutečné ztráty jsou samozřejmě mnohem vyšší. Zde jsou některé výstupy:

    - Zahynulo nejméně 500 vojáků nejschopnějších jednotek – výsadkářů, námořní pěchoty a speciálních jednotek.

    - Rusko od začátku války ztratilo nejméně 317 důstojníků, z toho 44 v hodnosti podplukovníka a vyšší. Prakticky každá pátá hlášená ztráta na životech se tudíž týkala důstojníka. Pro tak vysoký podíl známých obětí mezi uvednou skupinou existují přinejmenším dvě vysvětlení, která si vzájemně neodporují. Za prvé, jak uvedl pro BBC Samuel Crenney-Evans, odborník z britského Královského institutu pro obranná a bezpečnostní studia, je zemřelým důstojníkům věnována větší pozornost - jejich těla jsou převážena domů mezi prvními a o úmrtí se obvykle veřejně informuje. Za druhé, jak poznamenává Crenney-Evans, ruští důstojníci jsou ve skutečnosti na bojišti častěji než jejich západní kolegové, například proto, že "poddůstojníci v ruské armádě nejčastěji pouze obsluhují techniku nebo plní rozkazy, tj. nikoho nevedou."

    - Většina mrtvých jsou vojáci z chudých regionů. Nejvyšší ztráty připadají na dvě republiky: Dagestán a Burjatsko, tedy na území, kde medián příjmů přesahuje sotva 20 000 rublů. Tento fakt lze vysvětlit nejen demografií a nízkými příjmy, ale také větší nákloností k vojenské službě na podobných územích. Mezi oběťmi se nenácházeli téměř žádní obyvatelé Moskvy a Petrohradu, tedy měst, ve kterých žije v souhrnu více než 12 % obyvatel Ruska.

    - Téměř tisíc zpráv o úmrtí uvádí věk - nejvíce mrtvých se nachází ve skupině 21-23 let. 69 vojáků bylo mladších 20 let a 13 z nich sotva dosáhlo dospělosti. Mezi mrtvými jsou i branci - poslední takové zprávy přišly z potopeného křižníku Moskva, který skončil na dně Černého moře. Vladimir Putin přitom na začátku března prohlásil, že do války jsou posíláni pouze profesionální vojáci, nikoli branci, aby doslova druhý den ministerstvo obrany přiznalo, že zjistilo „několik případů“ přítomnosti branců. Ministerstvo však zároveň jedním dechem ujišťovalo, že v té době už měla být většina z nich zpět v Rusku.

    - Na bojišti se nacházeli i zástupci jednotek, kteří by se vůbec neměli účastnit války na cizím území: mezi padlými bylo prokazatelně více než 70 bojovníků Národní gardy RF.

    - Datum úmrtí lze dohledat u přibližně 700 padlých Rusů. Počet obětí za den podle těchto údajů stěží odráží skutečný obraz, ale naznačuje, které dny bojů byly nejintenzivnější. Podle těchto údajů utrpělo Rusko vážné ztráty již během prvních dnů po rozpoutání války, kdy se snažilo postupovat několika směry najednou, včetně směru na Kyjev. Těžké ztráty se vztahují také k 12. březnu, pravděpodobně ve spojistosti s aktivními boji o Mariupol.

    https://zona.media/article/202... Skrýt celý příspěvek

    • StandaBlabol
      19:32 25.04.2022

      "Většina mrtvých jsou vojáci z chudých regionů. Nejvyšší ztráty připadají na dvě republiky: Dagestán a Burjatsko, tedy na území, kde medián příjmů přesahuje sotva 20 000 ...Zobrazit celý příspěvek

      "Většina mrtvých jsou vojáci z chudých regionů. Nejvyšší ztráty připadají na dvě republiky: Dagestán a Burjatsko, tedy na území, kde medián příjmů přesahuje sotva 20 000 rublů."

      Putin přikázal, aby se letos snížil počet lidí v Rusku, žijících pod hranicí chudoby. Takže ona ta speciální operace nakonec opravdu jde podle plánu. Klesá počet chudých Rusů.Skrýt celý příspěvek

      • bently
        19:40 25.04.2022

        Úkol zněl jasně: udělat Rusko bohatší odstraněním chudých Rusů!

        Úkol zněl jasně: udělat Rusko bohatší odstraněním chudých Rusů!

  • sgaba
    19:17 25.04.2022

    Předsedkyně německých sociálních demokratů (SPD) Saskia Eskenová vyzvala svého předchůdce a někdejšího kancléře Gerharda Schrödera k odchodu ze strany. Důvodem je jeho trvající ...Zobrazit celý příspěvek

    Předsedkyně německých sociálních demokratů (SPD) Saskia Eskenová vyzvala svého předchůdce a někdejšího kancléře Gerharda Schrödera k odchodu ze strany. Důvodem je jeho trvající neochota distancovat se od ruského prezidenta Vladimira Putina navzdory dva měsíce trvající ruské invazi na Ukrajinu. Podobná výzva podle agentury DPA nemá na německé politické scéně obdoby. Bývalí šéfové vlád se ve svých stranách většinou těší úctě.Skrýt celý příspěvek

    • Miroslav
      19:23 25.04.2022

      Vyzvať Schrodera na odchod zo strany je ako postaviť pred súd 100 ročného nacistu na vozíčku. Obyčajné gesto ktoré reálne nič nerieši

      Vyzvať Schrodera na odchod zo strany je ako postaviť pred súd 100 ročného nacistu na vozíčku. Obyčajné gesto ktoré reálne nič nerieši

      • Matus1993
        19:25 25.04.2022

        Je to gesto stále. Ci lepsie ak nacista zomrie v pokoji na starobu?

        Je to gesto stále. Ci lepsie ak nacista zomrie v pokoji na starobu?

        • Miroslav
          19:26 25.04.2022

          Aj tak zomrie v pokoji na starobu.

          Aj tak zomrie v pokoji na starobu.

        • Nesher
          20:07 25.04.2022

          Je to vzkaz, je jedno kolik ti je, dostaneme tě a umřes ve vězeňské nemocnici. Za to u nás bolševiky buď nedokážeme před soud dostat vůbec, nebo dostanou jen symbolické tresty. A ...Zobrazit celý příspěvek

          Je to vzkaz, je jedno kolik ti je, dostaneme tě a umřes ve vězeňské nemocnici.
          Za to u nás bolševiky buď nedokážeme před soud dostat vůbec, nebo dostanou jen symbolické tresty. A když už se náhodou podaří je odsoudit k nějakému flastru, tak ho jiný stát chrání ve stylu "sice bolševický zločinec, ale náš", viz Aloiz Lorenc.Skrýt celý příspěvek

          • Miroslav
            20:17 25.04.2022

            Žiarivým príkladom môže byť napríklad súdruh Štrougal ktorý už 20 rokov strašne chorý, ale vo voľnom čase si oblečie džínsy a ide do parku čítať noviny ako každý storočný štramák

            Žiarivým príkladom môže byť napríklad súdruh Štrougal ktorý už 20 rokov strašne chorý, ale vo voľnom čase si oblečie džínsy a ide do parku čítať noviny ako každý storočný štramák

          • Nesher
            20:28 25.04.2022

            Miroslav
            Však o tom mluvím.
            Ale toho Lojzu má na triku SK, kolega mi říkal, že pro většinu Slováků to je spíše kladná postava.

            Miroslav
            Však o tom mluvím.
            Ale toho Lojzu má na triku SK, kolega mi říkal, že pro většinu Slováků to je spíše kladná postava.

          • Miroslav
            20:39 25.04.2022

            Takto vážne nikoho nepoznám nikoho, pre koho by bol Lorenz hrdinom. Možno pár pomýlených Smeroidov, ale pre tých je hrdina každý kto je nepriateľ súčasnej vlády

            Takto vážne nikoho nepoznám nikoho, pre koho by bol Lorenz hrdinom. Možno pár pomýlených Smeroidov, ale pre tých je hrdina každý kto je nepriateľ súčasnej vlády

          • Kfir
            20:44 25.04.2022

            Štát ho nechránil. Chránili ho bolševici ako bol on sám, ktorí sa zrazu stali demokratmi a podnikateľmi. Píšeš to ako by za ním stál slovenský národ. Trolenie ti ide.

            Štát ho nechránil. Chránili ho bolševici ako bol on sám, ktorí sa zrazu stali demokratmi a podnikateľmi. Píšeš to ako by za ním stál slovenský národ. Trolenie ti ide.

          • Kfir
            20:47 25.04.2022

            Kladná postava pre Slovákov? To fakt? :))

            Kladná postava pre Slovákov? To fakt? :))

          • Nesher
            20:48 25.04.2022

            Miroslav To nemohu soudit, kolega (Slovák) tvrdil, že Loiza je na SK hrdina neb udělal kariéru, je to bedna (hloupý skutečně nebyl) a šéfoval Čehůnům a pak se ještě šikovně vyhnul ...Zobrazit celý příspěvek

            Miroslav
            To nemohu soudit, kolega (Slovák) tvrdil, že Loiza je na SK hrdina neb udělal kariéru, je to bedna (hloupý skutečně nebyl) a šéfoval Čehůnům a pak se ještě šikovně vyhnul českému trestu.Skrýt celý příspěvek

          • Kfir
            20:55 25.04.2022

            No keď to povedal kolega (Slovák) tak to je fakt o ktorom nemá zmysel pochybovať. To je nepriestrelný argument.

            No keď to povedal kolega (Slovák) tak to je fakt o ktorom nemá zmysel pochybovať. To je nepriestrelný argument.

          • Nesher
            21:12 25.04.2022

            Kfir To, že ho ochránil slovenský stát je fakt. Jestli to udělali jeho kamarádi z KSČ/KSS nebo hej Slováci je fuk. Výsledkem je, že přestože byl pravomocně odsouzen, nikdy ...Zobrazit celý příspěvek

            Kfir
            To, že ho ochránil slovenský stát je fakt. Jestli to udělali jeho kamarádi z KSČ/KSS nebo hej Slováci je fuk. Výsledkem je, že přestože byl pravomocně odsouzen, nikdy potrestán nebyl.
            Jinak o mému kolegovi, on nemá potřebu SK bránit, takže mi nějak věřím víc než tobě.Skrýt celý příspěvek

          • Miroslav
            21:16 25.04.2022

            A ja som bol v tom, že Slovenský štát zanikol v roku 1945

            A ja som bol v tom, že Slovenský štát zanikol v roku 1945

          • Kfir
            21:41 25.04.2022

            Nesher Už túto tému chcem nechať tak, pretože ťa zbytočne kŕmim pri trolení, ale nedá mi a ešte sa pristavím pri slove Čehůn, ktoré tak rád používaš. Toto slovo som nikdy nepočul ...Zobrazit celý příspěvek

            Nesher
            Už túto tému chcem nechať tak, pretože ťa zbytočne kŕmim pri trolení, ale nedá mi a ešte sa pristavím pri slove Čehůn, ktoré tak rád používaš. Toto slovo som nikdy nepočul vysloviť žiadneho Slováka. Hovorím to úprimne. Ani v 90 rokoch, keď boli vo vzťahoch emócie a federácia sa rozpadla. Ani pri hokeji, ani pri pive, ani nikoho zo staršej generácie. Dosť som sa venoval aj téme Slovenského štátu a ani ľudácka, či gardistická propaganda o Čechoch nehovorila ako o Čehúnoch. Nepopieram, že to hanlivé označenie poznám. Ale keď som ho počul, tak vždy len od nejakého Čecha, ktorý Slovákov moc nemusel. :)Skrýt celý příspěvek

          • Jura99
            22:16 25.04.2022

            Kfir: me manzelka obcas rika Čechúr, asi nejaka narecni variace na Čehúň. Ovsem i tak je to ta nejlepsi, takze to ma dovoleno :-).

            Kfir: me manzelka obcas rika Čechúr, asi nejaka narecni variace na Čehúň. Ovsem i tak je to ta nejlepsi, takze to ma dovoleno :-).

          • Kfir
            22:35 25.04.2022

            Jura99
            To by mohlo byť od slova fičúr. To je výraz pre elegantného muža - šviháka. Ked je Čech zároveň fičúr, tak potom môže byť Čechúr. :)
            Manželka pochádza zo Slovenska?

            Jura99
            To by mohlo byť od slova fičúr. To je výraz pre elegantného muža - šviháka. Ked je Čech zároveň fičúr, tak potom môže byť Čechúr. :)
            Manželka pochádza zo Slovenska?

  • Roko
    19:15 25.04.2022

    Toto je najnebezpecnejsia akcia dneska, atentat na predstavitela Transnitrie (moldavsko) https://twitter.com/visegrad24...

    Toto je najnebezpecnejsia akcia dneska, atentat na predstavitela Transnitrie (moldavsko) https://twitter.com/visegrad24...

    • Miroslav
      19:28 25.04.2022

      Ja by som na mieste Moldavska požiadal o rozmiestnenie Rumunských jednotiek. Je to len otázka času keď budú čeliť Rusku.

      Ja by som na mieste Moldavska požiadal o rozmiestnenie Rumunských jednotiek. Je to len otázka času keď budú čeliť Rusku.

      • Cimbi
        19:40 25.04.2022

        Na to se Rus připravuje. Někde tu včera byl příspěvek (tuším "Strelkov"), že v moldavsku prej infiltrují Rumuni armádu... Myslím, že ten atentát byl ruský a Strelkov vytvářel ...Zobrazit celý příspěvek

        Na to se Rus připravuje. Někde tu včera byl příspěvek (tuším "Strelkov"), že v moldavsku prej infiltrují Rumuni armádu...
        Myslím, že ten atentát byl ruský a Strelkov vytvářel podhoubí pro následnou propagandu.Skrýt celý příspěvek

        • Miroslav
          19:43 25.04.2022

          Už o mesiac, najneskôr však v lete bude Rus v Moldavsku. Neverím, že sa na to budeme len tak pozerať

          Už o mesiac, najneskôr však v lete bude Rus v Moldavsku. Neverím, že sa na to budeme len tak pozerať

          • matus
            20:22 25.04.2022

            My sa urcite pozerat budeme.

            My sa urcite pozerat budeme.

          • Miroslav
            20:26 25.04.2022

            Myslel som Európu ako celok. Pokiaľ to tam rýchlo nezaberie rumunská armáda, tak do leta máme na mape o jeden štát menej. Vzhľadom na silu moldavskej armády, to bude veľmi rýchla ...Zobrazit celý příspěvek

            Myslel som Európu ako celok. Pokiaľ to tam rýchlo nezaberie rumunská armáda, tak do leta máme na mape o jeden štát menej. Vzhľadom na silu moldavskej armády, to bude veľmi rýchla záležitosťSkrýt celý příspěvek

          • Nesher
            20:39 25.04.2022

            Kdo my? Jakože tam OSSR pošlou ten jediný prapor, který má aspoň trochu moderní techniku a my k tomu přidáme dva prapory a 4 Gripeny? Když nikdo někde do války kvůli UA, tak kvůli ...Zobrazit celý příspěvek

            Kdo my? Jakože tam OSSR pošlou ten jediný prapor, který má aspoň trochu moderní techniku a my k tomu přidáme dva prapory a 4 Gripeny?
            Když nikdo někde do války kvůli UA, tak kvůli Moldavsku teprve ne. A ani Rumunsko, které btw nemá jediný alespoň trochu moderní tank.Skrýt celý příspěvek

          • zenker
            20:47 25.04.2022

            to fakt ne, rus bude rad, pokud bude na Krymu

            to fakt ne, rus bude rad, pokud bude na Krymu

          • Jan Padesátýpátý
            20:49 25.04.2022

            Kudy se Rus do Moldavska dostane?

            Kudy se Rus do Moldavska dostane?

          • Miroslav
            20:56 25.04.2022

            Z Odesy je to koľko? 50 km? To je akože nereálne?

            Z Odesy je to koľko? 50 km? To je akože nereálne?

          • Scotty
            21:10 25.04.2022

            Miroslav
            Ano, nereálné.

            Miroslav
            Ano, nereálné.

          • Miroslav
            21:18 25.04.2022

            Mi povieš o nejaký čas

            Mi povieš o nejaký čas

      • pjaro77
        08:39 26.04.2022

        Presne. Moldavsko môže požiadať o ochranu a pomoc kohokoľvek, bez ohľadu na to či je tá krajina v NATO alebo nie. Aj na pôde OSN. Ak budú podnesterskí moc vyskakovať, tak k tomu ...Zobrazit celý příspěvek

        Presne. Moldavsko môže požiadať o ochranu a pomoc kohokoľvek, bez ohľadu na to či je tá krajina v NATO alebo nie. Aj na pôde OSN. Ak budú podnesterskí moc vyskakovať, tak k tomu dôjde.Skrýt celý příspěvek

  • jj284b
    19:13 25.04.2022

    https://twitter.com/Liveuamap/...

    Ten Bryansk.. musel fakt riadne nasrat toho hore dnes...

    https://twitter.com/Liveuamap/...

    Ten Bryansk.. musel fakt riadne nasrat toho hore dnes...

    • Cimbi
      19:38 25.04.2022

      To je Ruský způsob, jak uhasit požár paliva.

      Naštěstí pro okolní obyvatele voda nedosáhla až k těm hořícím zásobníkům, jinak by hořelo tak 20 km po proudu úplně všude ;-)

      To je Ruský způsob, jak uhasit požár paliva.

      Naštěstí pro okolní obyvatele voda nedosáhla až k těm hořícím zásobníkům, jinak by hořelo tak 20 km po proudu úplně všude ;-)

  • Milan7
    19:13 25.04.2022

    Všichni víme o nynějšíchpřínosech speciální jednotky SBU která spadá pod civilní ukrajinskou kontrarozvědku. Má naše Vojenské zpravodajství nebo BIS také vlastní ozbrojenou ...Zobrazit celý příspěvek

    Všichni víme o nynějšíchpřínosech speciální jednotky SBU která spadá pod civilní ukrajinskou kontrarozvědku. Má naše Vojenské zpravodajství nebo BIS také vlastní ozbrojenou jednotku? Pokud ne, kdo bude v případě konfliktu provádět zatýkání sabotérů, provádět sabotáže, výzvědnou činnost na frontě atd. (Co dělá momentálně SBU). Všichni víme, že mezi nejelitnější jednotky u nás patří 601. Neměla by být nejelitnější jednotkou právě jednotka spadající pod rozvědku? A proč ji nemáme?Skrýt celý příspěvek

    • Scotty
      19:17 25.04.2022

      Ne, nemá. Od zatýkání je policie a od bojové činnosti armáda.

      Ne, nemá. Od zatýkání je policie a od bojové činnosti armáda.

      • Milan7
        19:23 25.04.2022

        "Od zatýkání je policie a od bojové činnosti armáda." Policii i armádu má Ukrajina i Rusko a přesto mají speciální jednotku v rámci SBU (Ukrajina), FSB a SVR (Rusko)...to není moc ...Zobrazit celý příspěvek

        "Od zatýkání je policie a od bojové činnosti armáda." Policii i armádu má Ukrajina i Rusko a přesto mají speciální jednotku v rámci SBU (Ukrajina), FSB a SVR (Rusko)...to není moc odpověď.Skrýt celý příspěvek

        • Nesher
          19:36 25.04.2022

          BIS ani VZ nejsou OČTŘ, dokonce materiály, které tyto organizace během své činnosti získají soudy nepřipouští jako důkaz. Tak k čemu by jim byly SOF? FSB a SBU mají v tomto ohledu ...Zobrazit celý příspěvek

          BIS ani VZ nejsou OČTŘ, dokonce materiály, které tyto organizace během své činnosti získají soudy nepřipouští jako důkaz. Tak k čemu by jim byly SOF? FSB a SBU mají v tomto ohledu postavení OCTŘ, tedy mohou vyšetřovat, zatýkat a navrhovat žalobu.Skrýt celý příspěvek

        • Scotty
          19:40 25.04.2022

          Protože stále drží sovětský organizační vzor. My máme URNu v rámci policie a SOF v reámci armády. Jako většina západních zemí.

          Protože stále drží sovětský organizační vzor. My máme URNu v rámci policie a SOF v reámci armády. Jako většina západních zemí.

          • Danik
            20:28 25.04.2022

            Tak třeba US má Sof i v rámci FBI, CIA a USSS.

            Tak třeba US má Sof i v rámci FBI, CIA a USSS.

          • Scotty
            20:52 25.04.2022

            FBI nemá v ČR protějšek. Tedy patrně by byl protějšek policejní NCOZ a zase se vracíme policii a jejich zásahovkám. Jsme celkem malá země a nemáme desítky agentur jako USA. Vše je ...Zobrazit celý příspěvek

            FBI nemá v ČR protějšek. Tedy patrně by byl protějšek policejní NCOZ a zase se vracíme policii a jejich zásahovkám. Jsme celkem malá země a nemáme desítky agentur jako USA. Vše je pod policií.
            ÚZSI neprovádí v zahraničí kinetické operace, takže je jim ozbrojená jednotka k ničemu.Skrýt celý příspěvek

          • Danik
            21:17 25.04.2022

            Já měl na mysli spíš tu BISku, je jasné že VS si vezme šestku.

            Já měl na mysli spíš tu BISku, je jasné že VS si vezme šestku.

          • Scotty
            21:28 25.04.2022

            BIS je kontrarozvědka. Jejich prací není někde vykopávat dveře, ale shromažďovat informace. Z vojenského zpravodajství byla skss před pár lety převedena pod armádu. Podle mého ...Zobrazit celý příspěvek

            BIS je kontrarozvědka. Jejich prací není někde vykopávat dveře, ale shromažďovat informace.
            Z vojenského zpravodajství byla skss před pár lety převedena pod armádu. Podle mého názoru to bylo naprosto správné a nic se na tom měnit nebude.
            "Někteří" generálové by naopak chtěli založit český SOCOM a stáhnou pod sebe výsadkový pluk.Skrýt celý příspěvek

          • Jura99
            22:19 25.04.2022

            nez zrusili SOG, patrila pod VP. Sice ani tak proti civilum nemohla.

            nez zrusili SOG, patrila pod VP. Sice ani tak proti civilum nemohla.

          • Scotty
            23:05 25.04.2022

            To že měla VP SOF jednotku byla taky celkem zvláštnost.

            To že měla VP SOF jednotku byla taky celkem zvláštnost.

          • Danik
            02:18 26.04.2022

            To kdo je BIS, nebo že šestka, CPSS a SOATU jsou pod Respecs vím. BISka má svoji operativní část, která ano slouží ke sběru informací, ovšem v případě nutnosti zasáhnout např. ...Zobrazit celý příspěvek

            To kdo je BIS, nebo že šestka, CPSS a SOATU jsou pod Respecs vím. BISka má svoji operativní část, která ano slouží ke sběru informací, ovšem v případě nutnosti zasáhnout např. proti teroristické buňce by prostě nepožádala PČR nebo AČR, ale měla vlastní prostředky.

            To s tou šestkou jsem myslel tak, že když potřebuje VS nějaké speciální činnosti tak poprosí o ně.

            Jinak třeba kromě URNY a zásahovkami je tu ještě SON pod celníky a TF Kamba na ochranu ambasád a VIP pod VP AČR.

            On svým způsobem už CZ SOCOM je v podobě ReSpecS, akorát by si ještě pod sebe mohli vzít 102 pzpr (rota hloubkového průzkumu), 43 vp a JTACs z Náměště.Skrýt celý příspěvek

        • mexir
          19:48 25.04.2022

          Scotty má pravdu. U nás nemohou být dvě služby s právem zatýkat. Bylo by to v rozporu s dělbou moci v demokratickém státě. Na Ukrajině je to jiné. Jsou totiž ve válce a v té jsou ...Zobrazit celý příspěvek

          Scotty má pravdu. U nás nemohou být dvě služby s právem zatýkat. Bylo by to v rozporu s dělbou moci v demokratickém státě. Na Ukrajině je to jiné. Jsou totiž ve válce a v té jsou trochu jiná pravidla. V rusku je všechno jiné, tam porušují vše včetně ústavy.Skrýt celý příspěvek

          • Nesher
            20:00 25.04.2022

            To také není úplně pravda, třeba polská ABW (obdoba BIS) má postavení OČTŘ, tedy jde o státně-bezpečnostní organizací a nikoliv "jenom" zpravodajskou službu. Podobně to funguje ve ...Zobrazit celý příspěvek

            To také není úplně pravda, třeba polská ABW (obdoba BIS) má postavení OČTŘ, tedy jde o státně-bezpečnostní organizací a nikoliv "jenom" zpravodajskou službu. Podobně to funguje ve Francii, kde je DST součástí Surrete National (policie), nebo v USA kde to spadá do gesce FBI.
            Náš systém vychází z UK a je v Evropě rozšířenější. Tedy naše služby mají na starost zpravodajství a nikoliv vyšetřování.Skrýt celý příspěvek

          • Danik
            02:19 26.04.2022

            Trochu zapomínáte na Celní Správu a jejich SON nebo vězeňskou službu.

            Trochu zapomínáte na Celní Správu a jejich SON nebo vězeňskou službu.

    • Roger
      21:21 25.04.2022

      601 patřila pod vojenské zpravodajství, ale už ji vrátili. Ale když potřebují její služby tak si půjčí tým.

      601 patřila pod vojenské zpravodajství, ale už ji vrátili. Ale když potřebují její služby tak si půjčí tým.

  • Roko
    19:12 25.04.2022

    K tomu zostrelenemu TB 2 https://twitter.com/ItsArtoir/... Rusi mali dnes “horuci” den to nepopieram, ale stale si myslim , ...Zobrazit celý příspěvek

    K tomu zostrelenemu TB 2 https://twitter.com/ItsArtoir/...

    Rusi mali dnes “horuci” den to nepopieram, ale stale si myslim , ze az na to vykolajenie vlaku “prirodzenou cestou” (zosuv pody), su vsetky akcie v rezii FSB… vybuchy a odrazu zatknutie “fasistickych hracov SIMs” cmon ludia !Skrýt celý příspěvek

    • jj284b
      19:16 25.04.2022

      asi tych schopnejsich v FSB vsetkych zatkli po tom zbabranom zaciatku "specialnej vojenskej operacie" a ostali tam len taketo tupela...

      asi tych schopnejsich v FSB vsetkych zatkli po tom zbabranom zaciatku "specialnej vojenskej operacie" a ostali tam len taketo tupela...

    • starej
      19:38 25.04.2022

      Opravdu si nemyslim ze v ramci akce falscheflag si rusaci vyhodi do luftu pomerne zasadni sklady phm a ropny terminal. Ty skody musi byt obrovske, jak financni tak logisticke. To ...Zobrazit celý příspěvek

      Opravdu si nemyslim ze v ramci akce falscheflag si rusaci vyhodi do luftu pomerne zasadni sklady phm a ropny terminal. Ty skody musi byt obrovske, jak financni tak logisticke. To by spis FSB vyhodilo nebo zapalilo školu či nemocnici, aby mohli patricne jecet cosi o nacistech.Skrýt celý příspěvek

      • Nesher
        20:20 25.04.2022

        To je jediné u čeho věřím na UA, je to v dosahu jejich systémů. A dává to smysl. Třeba v PL v uplynulých několika dní došlo k výbuchům metanu ve dvou dolech, podle logiky místních ...Zobrazit celý příspěvek

        To je jediné u čeho věřím na UA, je to v dosahu jejich systémů. A dává to smysl.
        Třeba v PL v uplynulých několika dní došlo k výbuchům metanu ve dvou dolech, podle logiky místních to je na první pohled podezřelé, zřejmě SVR nebo GRU. V realitě náhoda a zřejmě i nedodržení nějakých předpisů.Skrýt celý příspěvek

        • samoempire
          23:20 25.04.2022

          Obyčejný ruský šlendrian. Jak to někdo napsal na Twitter. V Rusku pořád něco hoří. Jenom se o tom tolik nepsalo.

          Obyčejný ruský šlendrian. Jak to někdo napsal na Twitter. V Rusku pořád něco hoří. Jenom se o tom tolik nepsalo.

    • lukas000
      19:55 25.04.2022

      Pokud by FSB delala false flag utok tak by vyhodila do vzduchu jako prvni velitelstvi GRU.

      Pokud by FSB delala false flag utok tak by vyhodila do vzduchu jako prvni velitelstvi GRU.

      • pjaro77
        10:33 26.04.2022

        Nie je FSB a SVR resp. bývalá KGB už od čias ZSSR na nože s vojenskou GRU ? Možno si takto vzájomne podrážajú nohy.

        Nie je FSB a SVR resp. bývalá KGB už od čias ZSSR na nože s vojenskou GRU ? Možno si takto vzájomne podrážajú nohy.

  • LNTecho
    19:07 25.04.2022

    Pro cejkise a toho blba od vedle. Článek Wall Street Journall https://twitter.com/WSJ/status... Ve zkratce: Rusové mají ...Zobrazit celý příspěvek

    Pro cejkise a toho blba od vedle.

    Článek Wall Street Journall

    https://twitter.com/WSJ/status...

    Ve zkratce: Rusové mají ještě nějaké čipy, elektroniku ze západu, kterou používají v sofistikovaných strojich nakoupenou, ale pomalu jim dochází -náhrada není

    Specialní ložiska dochází- náhrada není

    Uralvagonzavod mj.vyrobce tanků už začal propoustet některé zamestnance.

    Almaz Antey: výrobce PVO, např. S-400 Triumph, se obrátil na vládu aby mu pomohla se systémem zpracování zahranicnich plateb ,jelikož se nemůže dostat k penězům klientů. Je mu zadržována platba 1mld.dolarů od zákazníků z Indie a Egypta

    Problém, který se bude prohlubovat z časem :
    1.Dochází náhradní díly, tím pádem servis ruských strojů bude problematictejší. Nové stroje budou mít větší problém,než ty starší .
    Stroje typu T14,Su-57,
    kvůli sankcím ani nedokážou vyrobit ve větším množství.

    2.Situace na bojišti, kromě toho ,že vyčerpává sklady ruské armády od všeho možného, taky nepomáhá kladnému hodnocení jejich techniky.

    Závěr:
    Nedostatek náhradních dílů a neschopnost vyrábět novou techniku zřejmě neovlivní tuto válku,jedině že by byla dlouhá.
    Nicméně klienti, už nebudou zaslepení sloganem "Nět analoga",
    a budou víc spekulovat nad koupí, zvláště když rusove budou mít problemy se servisem.
    Rusko představuje 20% celosvetoveho prodeje zbraní. Zatím mají objednávek dost,ale problémy z náhradními díly je přibrzdí.
    Je na čase cejkisi, aby jste si hledali novou práci, protože z takovou ten váš sovětský svaz schnije, a už vás neužíví.
    Prohraváte.Skrýt celý příspěvek

    • samoempire
      19:26 25.04.2022

      Pořád to bude trvat minimálně 6 měsíců než to nějak projeví. Vemte si že Írán má leteckou dopravu i když je 20 let pod embargo. Rusové jsou dobří v improvizaci. Rusko bude potřeba ...Zobrazit celý příspěvek

      Pořád to bude trvat minimálně 6 měsíců než to nějak projeví. Vemte si že Írán má leteckou dopravu i když je 20 let pod embargo. Rusové jsou dobří v improvizaci.
      Rusko bude potřeba porazit na bojišti. Sankce se projeví za minimálně 6 měsíců.Skrýt celý příspěvek

    • cejkis
      23:30 25.04.2022

      A proč mi to píšete ?

      A proč mi to píšete ?

  • jj284b
    18:55 25.04.2022

    https://twitter.com/sumlenny/s...


    toto je priam neuveritelne...

    https://twitter.com/sumlenny/s...


    toto je priam neuveritelne...

  • Rošťák
    18:52 25.04.2022

    Tak tu máme další příhodu na kolejích :D
    Rusko :)
    https://twitter.com/TheDeadDis...

    Tak tu máme další příhodu na kolejích :D
    Rusko :)
    https://twitter.com/TheDeadDis...

    • Rošťák
      18:52 25.04.2022

      duplicita, achjo ....

      duplicita, achjo ....

      • Ján Paliga
        23:50 25.04.2022

        Už nie, neexistuje...

        Už nie, neexistuje...

  • jj284b
    18:49 25.04.2022

    https://twitter.com/ukraine_ma...

    mapa ako to vyzera pri Chersone.. zopar dedin oslobodenych.. blizia sa k Chornobaivke..

    https://twitter.com/ukraine_ma...

    mapa ako to vyzera pri Chersone.. zopar dedin oslobodenych.. blizia sa k Chornobaivke..

  • Nesher
    18:49 25.04.2022

    Tak abychom se vrátili zpět do reality (nic ve zlém, ale začíná to tu připomínat sjezd partaje kde se soudruzi vzájemně ujišťují jak to skvěle jde): Britský ministr obrany Ben ...Zobrazit celý příspěvek

    Tak abychom se vrátili zpět do reality (nic ve zlém, ale začíná to tu připomínat sjezd partaje kde se soudruzi vzájemně ujišťují jak to skvěle jde):
    Britský ministr obrany Ben Wallace popřel zprávy, že by na Ukrajinu byly dodány britské samohybné houfnice AS90.
    https://www.novinky.cz/valka-n...
    Ukrajinské vojenské velení vyjádřilo své obavy z ruských úderů na železnice. Podle nich tak ruská armáda výrazně naruší dodávky zbraní na Ukrajinu od zahraničních partnerů.
    https://www.idnes.cz/zpravy/za... Skrýt celý příspěvek

    • Roko
      19:01 25.04.2022

      Absolutne s vami suhlasim, dnes ma FSB easter egg day, jedine co verim, ze sa stalo bez ruskeho pricinenia je ten vykolajeny vlak , pretoze slo o zosuv pody…

      Absolutne s vami suhlasim, dnes ma FSB easter egg day, jedine co verim, ze sa stalo bez ruskeho pricinenia je ten vykolajeny vlak , pretoze slo o zosuv pody…

    • GlobeElement007
      19:10 25.04.2022

      Včera zveřejnili zprávu, že je pošlou.
      Tedy ne že je už poslali.

      Včera zveřejnili zprávu, že je pošlou.
      Tedy ne že je už poslali.

      • Nesher
        19:32 25.04.2022

        Mně jde hlavně o ti druhou zprávu. Logistické problémy tu spousta lidí buď zcela ignoruje, případně se tváří, že je to drobnost. Přitom UA zásobovací trasy jsou delší než ty ruské ...Zobrazit celý příspěvek

        Mně jde hlavně o ti druhou zprávu. Logistické problémy tu spousta lidí buď zcela ignoruje, případně se tváří, že je to drobnost. Přitom UA zásobovací trasy jsou delší než ty ruské a po větším tlakem.Skrýt celý příspěvek

        • samoempire
          19:48 25.04.2022

          Děkuji za tento příspěvek. Od Polsko Ukrajinských hranic na frontu je to stovky kilometrů. Tady to nejde jenom tak přejít. Navíc mají Rusové teď kratší logistiku jako Ukrajinci. ...Zobrazit celý příspěvek

          Děkuji za tento příspěvek. Od Polsko Ukrajinských hranic na frontu je to stovky kilometrů. Tady to nejde jenom tak přejít. Navíc mají Rusové teď kratší logistiku jako Ukrajinci. Pořád můžou bombardovat nádraží. Nemluvě o tom že Rusové mají de facto koncentrační tábory kde pokud může být Čečensko nebo Bucha příkladem se dějí věci mimo lidské chápání.
          Mluvíme pořád o genocide.Skrýt celý příspěvek

    • Mortles
      19:15 25.04.2022

      K těm dělům: Jak dlouho může trvat výcvik i v nějakém turbo režimu? Měsíc? Je docela jasné, že tyhle děla tam ještě nějakou dobu nebudou. Francouzské Caesary taky mají přijít někdy ...Zobrazit celý příspěvek

      K těm dělům: Jak dlouho může trvat výcvik i v nějakém turbo režimu? Měsíc? Je docela jasné, že tyhle děla tam ještě nějakou dobu nebudou. Francouzské Caesary taky mají přijít někdy ke konci května nebo kdy.

      A samozřejmě situace není jednoduchá, kdyby byla, tak by už žádná válka nebyla.Skrýt celý příspěvek

      • MartinV
        19:55 25.04.2022

        Prošel jsem toho dnes spoustu, tak nevím kde to bylo, ale zaujalo mě, že intenzivní výcvik je 6 dní. Nešlo o GB houfnice, ale US.

        Prošel jsem toho dnes spoustu, tak nevím kde to bylo, ale zaujalo mě, že intenzivní výcvik je 6 dní. Nešlo o GB houfnice, ale US.

        • Ján Paliga
          23:57 25.04.2022

          To je pravdepodobne u tých ťahaných húfnic M198 či M777...

          To je pravdepodobne u tých ťahaných húfnic M198 či M777...

    • StandaBlabol
      19:19 25.04.2022

      Nevím, kde to Novinky vzali, Ben Wallace měl dnes proslov ve sněmově, mluví i o tom, že Ukrajinci potřebují houfnice. A že UK se bude snažit, aby dostali, co potřebují. Ano, AS90 ...Zobrazit celý příspěvek

      Nevím, kde to Novinky vzali, Ben Wallace měl dnes proslov ve sněmově, mluví i o tom, že Ukrajinci potřebují houfnice. A že UK se bude snažit, aby dostali, co potřebují. Ano, AS90 nebyly ve výčtu zbraní, které už dodali a jsou na místě. Ale to není překvapení.
      https://www.youtube.com/watch?...

      Útoky na železnici jsou blbé, železniční povrch se dá opravit poměrně rychle. Takže musejí útočit znovu a znovu. Pokud nezničí ty mosty, tak to není zásadní problém.Skrýt celý příspěvek

      • Nesher
        19:51 25.04.2022

        Tak UA velení tvrdí, že je to vážný problém, ale Standa ví, že je to drobnost. Aneb nepasuje to obrázku, který chci vidět, tak to prostě nevidím.

        Tak UA velení tvrdí, že je to vážný problém, ale Standa ví, že je to drobnost. Aneb nepasuje to obrázku, který chci vidět, tak to prostě nevidím.

        • Verdon
          20:20 25.04.2022

          Válku rozhodnou dodávky nafty. Zuzany si moc nezatancují, když budou na suchu. Nyní prý z Rumunska jezdí vlak cisteren co půlhodinu... je to daleko. Důvod k obavám...

          Válku rozhodnou dodávky nafty. Zuzany si moc nezatancují, když budou na suchu. Nyní prý z Rumunska jezdí vlak cisteren co půlhodinu... je to daleko. Důvod k obavám...

        • samoempire
          23:25 25.04.2022

          Přesně tak. Rusové to mají od fronty na nádraží 50 kilometrů. Ukrajinci i stovky. Ukrajina pořád prohrává. Pokud skutečně nedostane zásadně více zbraní tak se můžou lokální průlomy ...Zobrazit celý příspěvek

          Přesně tak. Rusové to mají od fronty na nádraží 50 kilometrů. Ukrajinci i stovky. Ukrajina pořád prohrává. Pokud skutečně nedostane zásadně více zbraní tak se můžou lokální průlomy sejít a je velký problém. Navíc Ukrajinci mají také zásadní ztráty. Uvědomte si že front může držet týden ale pak někde poleví a rusové udělají průlom v délce desítek kilometrů.Skrýt celý příspěvek

    • HansHanz
      19:20 25.04.2022

      V posuzování toho, co kdo slíbí, popře, vyjádří, řekne, neřekne bych byl opatrný všeobecně, i v případech Tebou uvedených ( nic proti tomu, nakonec to může být i pravda ). Abych ...Zobrazit celý příspěvek

      V posuzování toho, co kdo slíbí, popře, vyjádří, řekne, neřekne bych byl opatrný všeobecně, i v případech Tebou uvedených ( nic proti tomu, nakonec to může být i pravda ). Abych velmi volně parafrázoval Forsytha - Je to jasné, jako že 2 x 2 jsou čtyři. Problém však spočívá v tom, že se pohybujeme v prostředí, kde když vezmete něco, co vypadá jako dvojka, ale možná jí není, a vynásobíte to čímsi, co může být dvojka i nemusí, je možné, že jako výsledek dostanete 4, ale s největší pravděpodobností tomu tak nebude.Skrýt celý příspěvek

      • Nesher
        20:01 25.04.2022

        Viz moje reakce výše.

        Viz moje reakce výše.

  • Andy13
    18:49 25.04.2022

    Vcelku realistické zhodnocení schopností russácké PVO na základě dnešního incidentu v Brjansku na Brjanském telegramu - “S takhle děravou protivzdušnou obranou může Zelensky letět ...Zobrazit celý příspěvek

    Vcelku realistické zhodnocení schopností russácké PVO na základě dnešního incidentu v Brjansku na Brjanském telegramu - “S takhle děravou protivzdušnou obranou může Zelensky letět osobně k Putinovi do bunkru, tak ho vym*dat do prd*le a letět zpátky”.

    https://twitter.com/andrewofpo... Skrýt celý příspěvek

  • sgaba
    18:49 25.04.2022

    Na železnici, dějou se věci...
    https://mobile.twitter.com/The...

    Na železnici, dějou se věci...
    https://mobile.twitter.com/The...

  • Fiagy
    18:48 25.04.2022

    Video s ruským UR-77 Meteor, který byl použit proti ukrajinským pozicím v Mariupolu.
    https://twitter.com/RALee85/st...

    Video s ruským UR-77 Meteor, který byl použit proti ukrajinským pozicím v Mariupolu.
    https://twitter.com/RALee85/st...

    • Dovi
      19:05 25.04.2022

      To je zvláštní... normálně se to používá trochu jinak...

      To je zvláštní... normálně se to používá trochu jinak...

    • Cimbi
      19:12 25.04.2022

      Hnus, velebnosti...

      Hnus, velebnosti...

    • matus
      20:43 25.04.2022

      Teraz si niesom isty, ale takto fungovali v Syrii/Iraku vladne jednotky.

      Teraz si niesom isty, ale takto fungovali v Syrii/Iraku vladne jednotky.

    • Josse
      21:33 25.04.2022

      Našel jsem že to má mít dostřel 500m ale ten první výstřel vypadal že letěl o hodně dal. Netušíte někdo?

      Našel jsem že to má mít dostřel 500m ale ten první výstřel vypadal že letěl o hodně dal. Netušíte někdo?

  • Rošťák
    18:37 25.04.2022

    Jinak hořící letiště v Ussurijské oblasti je zde: 43.92176090638563, 131.91382312587186 Google datuje snímky rokem 2022, na letišti 11x SU-24 1x něco co vychází z Su-27 a pak tam ...Zobrazit celý příspěvek

    Jinak hořící letiště v Ussurijské oblasti je zde:
    43.92176090638563, 131.91382312587186
    Google datuje snímky rokem 2022, na letišti 11x SU-24 1x něco co vychází z Su-27 a pak tam stojí něco, co mi připomíná Tu-16
    https://www.google.cz/maps/dir... Skrýt celý příspěvek

    • StandaBlabol
      18:50 25.04.2022

      No jo, je to Badger. Asi bude jen jako pomník, už jsou dávno vyřazené. A stojí vedle hlavní příjezdové cesty k letišti.

      No jo, je to Badger. Asi bude jen jako pomník, už jsou dávno vyřazené. A stojí vedle hlavní příjezdové cesty k letišti.

    • Ján Paliga
      00:06 26.04.2022

      Letecká základňa Vozdviženka. Tu-16 je možné vidieť aj na tom videu, na strane spolujazdca. Zhruba na jeho úrovni potom otáčajú vozidlo doľava.

      Letecká základňa Vozdviženka. Tu-16 je možné vidieť aj na tom videu, na strane spolujazdca. Zhruba na jeho úrovni potom otáčajú vozidlo doľava.

      • Ján Paliga
        00:07 26.04.2022

        Ozaj, do Leninovej ulice... :)

        Ozaj, do Leninovej ulice... :)

  • Andy13
    18:31 25.04.2022

    Údajně byla osvobozena vesnice Zavody u Izjumu. https://twitter.com/TheDeadDis...

    Údajně byla osvobozena vesnice Zavody u Izjumu. https://twitter.com/TheDeadDis...

  • Miroslav
    18:21 25.04.2022

    Vlády Švédska a Fínska sa dohodli, že žiadosti o vstup do Severoatlantickej aliancie (NATO) predložia súčasne v polovici mája. Informovala o tom agentúra AP s odvolaním sa na ...Zobrazit celý příspěvek

    Vlády Švédska a Fínska sa dohodli, že žiadosti o vstup do Severoatlantickej aliancie (NATO) predložia súčasne v polovici mája. Informovala o tom agentúra AP s odvolaním sa na miestne médiá.
    Podľa fínskych bulvárnych novín Iltalehti švédska vláda požiadala Fínsko, aby obe krajiny vyjadrili svoj úmysel spoločne v týždni od 16. do 22. mája. Túto informáciu švédske vládne zdroje potvrdili aj švédskemu bulvárnemu denníku Expressen.

    Podpora verejnosti vo Švédsku i v susednom Fínsku pre vstup do NATO po začiatku ruskej vojenskej invázie na Ukrajinu stúpla.Skrýt celý příspěvek

    • Clanek
      18:38 25.04.2022

      Jak to rikal Cejkis, neco o sachistovi to bylo... ?

      Jak to rikal Cejkis, neco o sachistovi to bylo... ?

      • Roland
        18:46 25.04.2022

        Za chvíli soupeře ohrozí dvojitým šachem a bude očekávat, ze ten zahlásí tah na G12 a tím sám sebe vyoutuje

        Za chvíli soupeře ohrozí dvojitým šachem a bude očekávat, ze ten zahlásí tah na G12 a tím sám sebe vyoutuje

      • Miroslav
        19:30 25.04.2022

        Šachista skúsil čo si môže dovoliť a zistil. Poznanie je tiež víťazstvo :-)

        Šachista skúsil čo si môže dovoliť a zistil. Poznanie je tiež víťazstvo :-)

    • daxik
      21:14 25.04.2022

      na toto sa taaaaak strašne teším :)))

      na toto sa taaaaak strašne teším :)))

Načítám diskuzi...