VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská státní vlajka (Zvětšit)

Speciální diskusní stránka o válce na Ukrajině.

Nahlásit chybu v článku


Komentáře

Zvýraznit příspěvky za posledních:
  • stroup
    19:25 24.04.2022

    druhá nejsilnější armáda světa má nové obrněné vozidlo.. Prý už se chystá sériová výroba, o dovoz těchto vozidel projevila zájem Čína, Indie a ...Zobrazit celý příspěvek

    druhá nejsilnější armáda světa má nové obrněné vozidlo.. Prý už se chystá sériová výroba, o dovoz těchto vozidel projevila zájem Čína, Indie a Venezuela...
    https://www.reddit.com/r/ukrai... Skrýt celý příspěvek

  • The Pale Emperor
    19:23 24.04.2022

    Izraelci v Ukrajinských řadách bojují proti fašismu.

    https://twitter.com/canadianuk...

    Izraelci v Ukrajinských řadách bojují proti fašismu.

    https://twitter.com/canadianuk...

  • Verdon
    19:09 24.04.2022

    Další pokus o kleště mezi Izjumem a Doněckem?
    https://liveuamap.com/ru/2022/...

    Další pokus o kleště mezi Izjumem a Doněckem?
    https://liveuamap.com/ru/2022/...

    • Roland
      19:15 24.04.2022

      To je asi nejrealnejsi věc co by se mohla Putinovi do 9. 5. stihnout - ale fakt doufám, ze to nedá

      To je asi nejrealnejsi věc co by se mohla Putinovi do 9. 5. stihnout - ale fakt doufám, ze to nedá

    • Cimbi
      19:20 24.04.2022

      Já se divím, že je Ukrajinci nepustí a jen "neškrtí" šířku toho průlomu. Až to natáhnou tak o 50 km, tak ten průlom z obou boků zavřít a nazdar.

      Já se divím, že je Ukrajinci nepustí a jen "neškrtí" šířku toho průlomu. Až to natáhnou tak o 50 km, tak ten průlom z obou boků zavřít a nazdar.

      • Cimbi
        19:22 24.04.2022

        5-10 tisíc vojáků bez zásobování jen s palebným průměrem a jednou nádrží => 2-5 tisíc zajatců.

        5-10 tisíc vojáků bez zásobování jen s palebným průměrem a jednou nádrží => 2-5 tisíc zajatců.

      • Jan Padesátýpátý
        19:44 24.04.2022

        Taky si myslím, nebezpečí obklíčení je pro ruské "kleště" větší než pro ukrajinská vojska na ploše 50x50 km nebo kolik to je

        Taky si myslím, nebezpečí obklíčení je pro ruské "kleště" větší než pro ukrajinská vojska na ploše 50x50 km nebo kolik to je

  • stroup
    19:06 24.04.2022

    Polská policie prosí občany o spolupráci. V Polsku se rozmohl takový nešvar, začaly se ve větším množství krást tanky. Policie prosí kohokoli kdo zaznamenal pohyb těchto tanků aby ...Zobrazit celý příspěvek

    Polská policie prosí občany o spolupráci. V Polsku se rozmohl takový nešvar, začaly se ve větším množství krást tanky. Policie prosí kohokoli kdo zaznamenal pohyb těchto tanků aby si to laskavě nechal pro sebe.. ne jako tady ten co to hned vrazil na Youtube...
    https://www.youtube.com/watch?... Skrýt celý příspěvek

    • Pigtail
      19:21 24.04.2022

      to množství techniky co tam putuje je neskutečný ... makám jako řidič, jezdím na UA hranici a těch konvojů co jsem potkal na A4 směrem na UA bylo nepočítaně, T72, BVP, pak nějaké ...Zobrazit celý příspěvek

      to množství techniky co tam putuje je neskutečný ... makám jako řidič, jezdím na UA hranici a těch konvojů co jsem potkal na A4 směrem na UA bylo nepočítaně, T72, BVP, pak nějaké samohybné dělostřelectvo Gvozdika nejspíš a spousta věcí pod plachtou ... sem tam nějaký konvoj veze Leopardy ale ti předpokládám míří jednotkám NATO na východěSkrýt celý příspěvek

      • Bender
        19:43 24.04.2022

        Psssst!! Nepřítel naslouchá!!! :)

        Psssst!! Nepřítel naslouchá!!! :)

      • zenker
        21:13 24.04.2022

        nechtěl bych být ten ruskej spion - sorry diplomat, co tam už 2 měsíce parkuje a dělá si čárky, co kolem něho projelo - hlasivky vymluvené.... - prsty umlácené o ...Zobrazit celý příspěvek

        nechtěl bych být ten ruskej spion - sorry diplomat, co tam už 2 měsíce parkuje a dělá si čárky, co kolem něho projelo
        - hlasivky vymluvené....
        - prsty umlácené o klávesnici....
        střídání v nedohlednu (na celou tu práci zustal v PL sám)Skrýt celý příspěvek

    • Karol.Melichercik
      20:05 24.04.2022

      Myslim ze Orkovia nie su tak sprosti ako si myslime. Dobre vedia prichadza aka technika. Ja som za nech Rusi vedia v predstihu ze Ukrajina ich bude valcovat delami a tankami. A ze ...Zobrazit celý příspěvek

      Myslim ze Orkovia nie su tak sprosti ako si myslime. Dobre vedia prichadza aka technika. Ja som za nech Rusi vedia v predstihu ze Ukrajina ich bude valcovat delami a tankami. A ze zapad neprestane.Skrýt celý příspěvek

  • stroup
    19:06 24.04.2022

    Polská policie prosí občany o spolupráci. V Polsku se rozmohl takový nešvar, začaly se ve větším množství krást tanky. Policie prosí kohokoli kdo zaznamenal pohyb těchto tanků aby ...Zobrazit celý příspěvek

    Polská policie prosí občany o spolupráci. V Polsku se rozmohl takový nešvar, začaly se ve větším množství krást tanky. Policie prosí kohokoli kdo zaznamenal pohyb těchto tanků aby si to laskavě nechal pro sebe.. ne jako tady ten co to hned vrazil na Youtube...
    https://www.youtube.com/watch?... Skrýt celý příspěvek

  • starej
    19:03 24.04.2022

    Nevím jestli to tu už bylo. https://twitter.com/Svratkin/s... Prý jsou už na místě a nasazeny. Ty by mely byt pro zpusob boje UA, (zasypej rusaka zelezem a ...Zobrazit celý příspěvek

    Nevím jestli to tu už bylo.
    https://twitter.com/Svratkin/s...
    Prý jsou už na místě a nasazeny. Ty by mely byt pro zpusob boje UA, (zasypej rusaka zelezem a zmiz) to prave orechove myslim. Vyrazne rychlejsi palba jak Gvozdilky, delsi dostrel a rychlejc zmizi z pozice.Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      19:19 24.04.2022

      Bylo. Ale i tak potěší

      Bylo. Ale i tak potěší

  • LNTecho
    18:53 24.04.2022

    Podle polského analytika Jaroslawa Wolskeho mohlo Polsko dodat na UK
    200ks T72

    Gratuluji

    Podle polského analytika Jaroslawa Wolskeho mohlo Polsko dodat na UK
    200ks T72

    Gratuluji

    • Hawk
      19:01 24.04.2022

      UK znamená United Kingdom...
      UA je Ukraine

      UK znamená United Kingdom...
      UA je Ukraine

  • stroup
    18:52 24.04.2022

    Lukašenko řekl, že občané Polska, Litvy, Lotyšska a Ukrajiny nyní stojí na hranici s Běloruskem a žádají o vstup. Protože chtějí koupit pohanku a sůl... ...Zobrazit celý příspěvek

    Lukašenko řekl, že občané Polska, Litvy, Lotyšska a Ukrajiny nyní stojí na hranici s Běloruskem a žádají o vstup. Protože chtějí koupit pohanku a sůl... :D
    https://twitter.com/HannaLiuba... Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      18:56 24.04.2022

      Nene! Nejsou to náhodou spíš odhalení trollové, kteří už neví, kam se schovat před nenávistnými pohledy těch, které dlouhé roky trollili?

      Nene! Nejsou to náhodou spíš odhalení trollové, kteří už neví, kam se schovat před nenávistnými pohledy těch, které dlouhé roky trollili?

    • bently
      18:56 24.04.2022

      Se jenom spletl a převrátil to ne? Jakože občané Běloruska stojí na hranicích Polska, Litvy a Lotyšska a touží zoufale o pohanku a sůl, které se jim nedostává. No bóže, chyby ...Zobrazit celý příspěvek

      Se jenom spletl a převrátil to ne? Jakože občané Běloruska stojí na hranicích Polska, Litvy a Lotyšska a touží zoufale o pohanku a sůl, které se jim nedostává.
      No bóže, chyby děláme každej! I diktátoři.Skrýt celý příspěvek

      • The Pale Emperor
        19:04 24.04.2022

        Tak v rusko-běloruském světě je všechno naruby, jak jsme si mohli všimnout.

        Tak v rusko-běloruském světě je všechno naruby, jak jsme si mohli všimnout.

  • Fiagy
    18:50 24.04.2022

    Zelenského poradce Oleksij Arestovyč uvedl, že ukrajinská armáda zajala při bojích na východě země několik vojáků z ruské 64. samostatné motostřelecké brigády. Jedná se o útvar, ...Zobrazit celý příspěvek

    Zelenského poradce Oleksij Arestovyč uvedl, že ukrajinská armáda zajala při bojích na východě země několik vojáků z ruské 64. samostatné motostřelecké brigády. Jedná se o útvar, který se měl podílet na masakrech v Buči.
    https://twitter.com/euro_defen... Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      18:55 24.04.2022

      jj284b
      17:26 24.04.2022

      jj284b
      17:26 24.04.2022

  • Scotty
    18:47 24.04.2022

    Stanjura dnes v OVM řekl že rozpočet obrany by mohl letos vzrůst až o 15 miliard. Bude záležet na tom kolik smluv se podaří uzavřít. Delegáti KDU-ČSL na svém sjezdu rozhodli že ...Zobrazit celý příspěvek

    Stanjura dnes v OVM řekl že rozpočet obrany by mohl letos vzrůst až o 15 miliard. Bude záležet na tom kolik smluv se podaří uzavřít.

    Delegáti KDU-ČSL na svém sjezdu rozhodli že jejich ministři budou na vládě prosazovat navýšení obraného rozpočtu na 2% už v roce 2024. Zároveň lidovci chtějí urychlit výstavbu vojenských schopností potřebných pro alianční kolektivní obranu a po vládě žádají, aby schválila novou obrannou strategii.Skrýt celý příspěvek

    • bently
      18:58 24.04.2022

      Good, ale zatím jsou to všechno jenom vzletná slova, která jsme slyšely už nesčetněkrát. Až se začnou podepisovat miliardové kontrakty na techniku pro AČR, vládě strašně rád ...Zobrazit celý příspěvek

      Good, ale zatím jsou to všechno jenom vzletná slova, která jsme slyšely už nesčetněkrát.
      Až se začnou podepisovat miliardové kontrakty na techniku pro AČR, vládě strašně rád zatleskám.Skrýt celý příspěvek

    • Jura99
      19:31 24.04.2022

      kdyz se ohledneme na ty ruzne bile knihy, kvačry atp., tak je to jen sber stareho papiru. To se v teto republice nenajde nikdo, kdo vidi dal nez na rok dopredu ?

      kdyz se ohledneme na ty ruzne bile knihy, kvačry atp., tak je to jen sber stareho papiru. To se v teto republice nenajde nikdo, kdo vidi dal nez na rok dopredu ?

      • Scotty
        19:35 24.04.2022

        KVAČR stále platí. Možná projde nějakou aktualizací, ale základ zůstane stejný.

        KVAČR stále platí. Možná projde nějakou aktualizací, ale základ zůstane stejný.

      • Danik
        21:47 24.04.2022

        Tak zrovna ty poslední KVAČRy, Dlouhodobý výhled pro obranu 2035, Národní strategie pro čelení hybridnímu působení nebo Strategie vyzbrojování a podpory rozvoje obranného průmyslu ...Zobrazit celý příspěvek

        Tak zrovna ty poslední KVAČRy, Dlouhodobý výhled pro obranu 2035, Národní strategie pro čelení hybridnímu působení nebo Strategie vyzbrojování a podpory rozvoje obranného průmyslu ČR 2030 nejsou zrovna špatné materiály. Taky to musíme brát tak, že my jako veřejnost nevidíme všechno, nebo dostáváme jen osekané informace.Skrýt celý příspěvek

  • Cimbi
    18:42 24.04.2022

    Včera vypluly ruské ponorky ze Sevastopolu... Nemá UA nějaká protiponorková letadla? Bodly by... To by byla další velká rána, kdyby se jim ze 6 ponorek (nebo kolik jich to v ...Zobrazit celý příspěvek

    Včera vypluly ruské ponorky ze Sevastopolu...
    Nemá UA nějaká protiponorková letadla? Bodly by... To by byla další velká rána, kdyby se jim ze 6 ponorek (nebo kolik jich to v Černém moři mají) vrátily třeba jen 4...Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      18:43 24.04.2022

      Podle všeho je používají k ostřelování Oděsy, tak by to zasloužilo nějakou reakci. Problém je hlavně s tou použitelnou technikou...

      Podle všeho je používají k ostřelování Oděsy, tak by to zasloužilo nějakou reakci. Problém je hlavně s tou použitelnou technikou...

    • The Pale Emperor
      18:49 24.04.2022

      Pokud se nepletu, tak nic takového nemají, a navíc ČM ovládá ruské letectvo. Nedávno se to tady rozebíralo.

      Pokud se nepletu, tak nic takového nemají, a navíc ČM ovládá ruské letectvo. Nedávno se to tady rozebíralo.

      • Cimbi
        18:53 24.04.2022

        OK. Škoda

        OK. Škoda

      • Nesher
        19:05 24.04.2022

        Přesně tak, a i kdyby něco měli, tak dost pochybuji, že by starý Il 38 (to je to jediné co by mohli teoreticky mít) vůbec dokázal ty relativně nová Kila najít. A jak by asi dopadlo ...Zobrazit celý příspěvek

        Přesně tak, a i kdyby něco měli, tak dost pochybuji, že by starý Il 38 (to je to jediné co by mohli teoreticky mít) vůbec dokázal ty relativně nová Kila najít. A jak by asi dopadlo setkání Il 38 s Su 30 VMF asi také netřeba pochybovat.Skrýt celý příspěvek

  • The Pale Emperor
    18:35 24.04.2022

    Dámy a pánové, tak nevím, co je větší ostuda. Jestli Ukrajinci, kteří nejsou dost chytří na to, aby používali německou techniku a zbraně, potopili Moskvu hodně špatnou modernizací ...Zobrazit celý příspěvek

    Dámy a pánové, tak nevím, co je větší ostuda. Jestli Ukrajinci, kteří nejsou dost chytří na to, aby používali německou techniku a zbraně, potopili Moskvu hodně špatnou modernizací staré protilodní střely, jak se nám snažila říct ruská propaganda, nebo že Moskvu, chloubu Černomořské flotily, na které sloužili synáčci bohatých a prominentních moskvanů, potopil nedopalek.

    https://twitter.com/newsroomct... Skrýt celý příspěvek

  • Karol.Melichercik
    18:12 24.04.2022

    Podľa tejto mapy je obsadenie Khersonu možno otázkou pár týždňov.

    https://twitter.com/nexta_tv/s...

    Podľa tejto mapy je obsadenie Khersonu možno otázkou pár týždňov.

    https://twitter.com/nexta_tv/s...

    • Cimbi
      18:19 24.04.2022

      Dnes tu někdo dával odkaz, ze kterého plyne, že jsou nějakých 10 km od Čornobajivky.

      Dnes tu někdo dával odkaz, ze kterého plyne, že jsou nějakých 10 km od Čornobajivky.

    • The Pale Emperor
      18:24 24.04.2022

      Otázka pár týdnu je to už pár týdnů. Předpokládám, že UA v oblastní nemá dost techniky a hlavně tanků, aby na město zaútočili, tak hlavně dělostřelectvem přeorávají ruské pozice ...Zobrazit celý příspěvek

      Otázka pár týdnu je to už pár týdnů. Předpokládám, že UA v oblastní nemá dost techniky a hlavně tanků, aby na město zaútočili, tak hlavně dělostřelectvem přeorávají ruské pozice kolem města a v noci likvidují malé skupinky orků.Skrýt celý příspěvek

      • Roland
        18:34 24.04.2022

        To je asi jeden důvod a další je podle mě ten, ze proste nechtějí zbytečně utrácet životy a techniku - takže si dávají hodně pozor než je někam pošlou

        To je asi jeden důvod a další je podle mě ten, ze proste nechtějí zbytečně utrácet životy a techniku - takže si dávají hodně pozor než je někam pošlou

        • The Pale Emperor
          18:37 24.04.2022

          Možná čekají, co rusáci vymýšlí, přeci jen byly nějaké náznaky (zaminování mostu, nebo přístupových cest do Khersonu), že by se z Khersonu mohli stáhnout.

          Možná čekají, co rusáci vymýšlí, přeci jen byly nějaké náznaky (zaminování mostu, nebo přístupových cest do Khersonu), že by se z Khersonu mohli stáhnout.

          • Upgrade
            19:09 24.04.2022

            Na tahu su Rusi, oni chcu Odesu a Podnestersko. Ukrajinci pravdepodobne vyckavaju a podla moznosti napadaju Rusov, ked si myslia ze maju vyhodu.

            Na tahu su Rusi, oni chcu Odesu a Podnestersko. Ukrajinci pravdepodobne vyckavaju a podla moznosti napadaju Rusov, ked si myslia ze maju vyhodu.

      • Jirosi
        19:13 24.04.2022

        Technicky je to stejná situace jako před Bitvou u Kursku.
        Nemá smysl útočit, když víte, že si nepřítel přijde nabít ústa sám.

        Technicky je to stejná situace jako před Bitvou u Kursku.
        Nemá smysl útočit, když víte, že si nepřítel přijde nabít ústa sám.

    • liberal shark
      19:48 24.04.2022

      Bod zlomu ještě nenastal. Rusáci ještě nejsou dostatečně vyčerpáni. Ukrajinský útok by mohl nebezpečně odčerpat jejich zdroje a destabilizovat obranu.

      Bod zlomu ještě nenastal. Rusáci ještě nejsou dostatečně vyčerpáni. Ukrajinský útok by mohl nebezpečně odčerpat jejich zdroje a destabilizovat obranu.

  • The Pale Emperor
    18:11 24.04.2022

    Video ukrajinské “BTR-4E vs. ruská pěchota” s původní zvukovou stopou. Ten zvuk palby 30mm kanónu se nikdy neomrzí. Taky si všimněte, že nejdříve měl (zcela logicky) nabito AP ...Zobrazit celý příspěvek

    Video ukrajinské “BTR-4E vs. ruská pěchota” s původní zvukovou stopou. Ten zvuk palby 30mm kanónu se nikdy neomrzí.
    Taky si všimněte, že nejdříve měl (zcela logicky) nabito AP munici, prvních pár ran, pohyb ruky na záběru, a pokračuje v palbě už HEI municí. Střelec vyčkal s palbou dokud se dostatečně nepřiblíží k cíli kvůli IFF.

    https://twitter.com/alexkhrebe... Skrýt celý příspěvek

    • The Pale Emperor
      18:12 24.04.2022

      “Jebat” and “Suka” included.

      “Jebat” and “Suka” included.

    • Cimbi
      18:15 24.04.2022

      Je to slušná odveta za ten tank, co to do hloučku Ukrajinců nahulil tak z 10-20 metrů...

      Škoda těch AP na začátku. Nejspíš to někteří z nich přežili.

      Je to slušná odveta za ten tank, co to do hloučku Ukrajinců nahulil tak z 10-20 metrů...

      Škoda těch AP na začátku. Nejspíš to někteří z nich přežili.

      • The Pale Emperor
        18:26 24.04.2022

        Myslím, že ti, co to přežili, si budou muset nejdřív vyměnit trenky.

        Myslím, že ti, co to přežili, si budou muset nejdřív vyměnit trenky.

        • Inflex
          18:47 24.04.2022

          Si nějaký šlohnou...

          Si nějaký šlohnou...

    • Dovi
      18:29 24.04.2022

      Může mi prosím někdo vysvětlit jak přesně funguje HEI munice do 30mm kanonu. Je to něco na způsob broků?

      Může mi prosím někdo vysvětlit jak přesně funguje HEI munice do 30mm kanonu. Je to něco na způsob broků?

      • Hawk
        18:47 24.04.2022

        ne, high-explosive incendiary (HEI) je vysoce výbušná zápalná...

        ne, high-explosive incendiary (HEI) je vysoce výbušná zápalná...

      • Cimbi
        18:50 24.04.2022

        Ne, je to tříštivá. Ocelová skořepina naplněná výbušninou (to je to "HE" v označení - High Explosive), navíc doplněno zápalnou směsí (to je to "I" - Incendiary). Vyvinuto hlavně ...Zobrazit celý příspěvek

        Ne, je to tříštivá. Ocelová skořepina naplněná výbušninou (to je to "HE" v označení - High Explosive), navíc doplněno zápalnou směsí (to je to "I" - Incendiary).

        Vyvinuto hlavně jako protiletecká munice, vhodná i proti měkkým pozemním cílům (náklaďáky).
        Proti pěchotě je zápalná složka zbytečná, ale nepřekáží.Skrýt celý příspěvek

        • Martinos
          19:31 24.04.2022

          Na nechranenu zivu silu mali pouzit gulomet, HEI Strely sú určené na ničenie objektov a UKRYTEJ živej sily v ľahko pancierovanej technike trhavým účinkom a súčas-né ničenie cieľov ...Zobrazit celý příspěvek

          Na nechranenu zivu silu mali pouzit gulomet,
          HEI Strely sú určené na ničenie objektov a UKRYTEJ živej sily v ľahko pancierovanej technike trhavým účinkom a súčas-né ničenie cieľov zápalným účinkom.Skrýt celý příspěvek

          • Rošťák
            20:21 24.04.2022

            Třeba neměl pro kulo munici ...... nebo s ním měl problém....... a tříštíva tam taky udělá maso ..... proto to posílal i na tu asfaltku, aby vytvořil "šrapnel"

            Třeba neměl pro kulo munici ...... nebo s ním měl problém....... a tříštíva tam taky udělá maso ..... proto to posílal i na tu asfaltku, aby vytvořil "šrapnel"

      • Dovi
        19:19 24.04.2022

        Děkuji všem...

        Děkuji všem...

    • Peterh
      20:30 24.04.2022

      Ak je v pravo hore pocitadlo municie preco su tam 3 riadky. Ma na vyber 3 druhy municie? Niekde som cital ze vie prepinat 2 zasobniky.

      Ak je v pravo hore pocitadlo municie preco su tam 3 riadky. Ma na vyber 3 druhy municie? Niekde som cital ze vie prepinat 2 zasobniky.

  • Cimbi
    18:10 24.04.2022

    Dneska si Ruské letectvo pospíšilo. V celé Ukrajině vyhlášen letecký poplach...

    https://liveuamap.com/ru/2022/...

    Dneska si Ruské letectvo pospíšilo. V celé Ukrajině vyhlášen letecký poplach...

    https://liveuamap.com/ru/2022/...

  • jj284b
    18:09 24.04.2022

    ma uz Oryx tuto T90A?

    https://twitter.com/OSINTua/st...

    ma uz Oryx tuto T90A?

    https://twitter.com/OSINTua/st...

    • Rošťák
      18:11 24.04.2022

      Hele, tahle? Jen se jí ta věž svezla dolu ....
      https://postlmg.cc/G9bmZNCQ...
      Podle poškození korby, ale focena je z druhé strany

      Hele, tahle? Jen se jí ta věž svezla dolu ....
      https://postlmg.cc/G9bmZNCQ...
      Podle poškození korby, ale focena je z druhé strany

      • starej
        18:32 24.04.2022

        Ne je to jiny tank, vez lezi jinak

        Ne je to jiny tank, vez lezi jinak

        • Rošťák
          18:35 24.04.2022

          Tak v tom případě je to osmnáctá T90

          Tak v tom případě je to osmnáctá T90

    • lukas000
      18:53 24.04.2022

      Nejsem expert na tanky, z fotek co jsem videl na Ukrajine jsem mel za to ze takhle ty veze maji z vyroby.

      Nejsem expert na tanky, z fotek co jsem videl na Ukrajine jsem mel za to ze takhle ty veze maji z vyroby.

      • dusan1
        20:05 24.04.2022

        No sú tri prípady .... Najstaršie T-90 mali odlievané veže ako T-72B z novovýroby .. Novšie nové mali nové zvarované veže. Časť starých T-72B sa modernizovali na T-90A - korba ...Zobrazit celý příspěvek

        No sú tri prípady ....

        Najstaršie T-90 mali odlievané veže ako T-72B z novovýroby ..

        Novšie nové mali nové zvarované veže.

        Časť starých T-72B sa modernizovali na T-90A - korba ostala - dostali novú vežu ... aspoň myslím, neviem že by ostali pôvodné veže na tankoch T-90 po modernizácii čomu nasvedčuje i to, že všetky zničené stroje na Ukajine majú zvarované veže.Skrýt celý příspěvek

  • zenker
    18:00 24.04.2022

    Do týdne bychom měli být pomalu svědky hroucení ruské fronty - tedy za předpokladu, že by se měl stihnout 8. květen jako den vítězství nad fašismem.

    Do týdne bychom měli být pomalu svědky hroucení ruské fronty - tedy za předpokladu, že by se měl stihnout 8. květen jako den vítězství nad fašismem.

    • Roko
      18:02 24.04.2022

      Iskander na hraniciach , ocakavam pondelkovy masivny raketovy utok z ruska a nasledne pokus o prielom … drzime UA palce, pretoze az po vycerpani ruskeho potencialu mozu prejst do ...Zobrazit celý příspěvek

      Iskander na hraniciach , ocakavam pondelkovy masivny raketovy utok z ruska a nasledne pokus o prielom … drzime UA palce, pretoze az po vycerpani ruskeho potencialu mozu prejst do protiutoku.. jednoducho je teraz “ticho pred burkou”Skrýt celý příspěvek

      • Cimbi
        18:08 24.04.2022

        Monžá už na těch Iskanderech pracují:

        https://liveuamap.com/ru/2022/...

        Monžá už na těch Iskanderech pracují:

        https://liveuamap.com/ru/2022/...

      • zenker
        18:13 24.04.2022

        Ty Iskandery mě taky zaujaly, respektive hlavně to, že byly vůbec zmíněny, není přeci důvod je k hranicím přibližovat a o tomto informovat - vzhledem k doletu a vzdálenosti od ...Zobrazit celý příspěvek

        Ty Iskandery mě taky zaujaly, respektive hlavně to, že byly vůbec zmíněny, není přeci důvod je k hranicím přibližovat a o tomto informovat - vzhledem k doletu a vzdálenosti od fronty, je přeci jedno, zda jsou 5-150 km od hranic. Bojím se, zda ten skřet fakt neopráší plán raketojaderné války.Skrýt celý příspěvek

        • Cimbi
          18:18 24.04.2022

          Já myslím, že tím chtějí dostřelit na mosty před Dněpr. Ten je daleko, tak jdou co nejblíž to jde... A i kdyby ne ty mosty - Tys viděl, že by používali Iskandery na ostřelování ...Zobrazit celý příspěvek

          Já myslím, že tím chtějí dostřelit na mosty před Dněpr. Ten je daleko, tak jdou co nejblíž to jde...

          A i kdyby ne ty mosty - Tys viděl, že by používali Iskandery na ostřelování fronty? Téměř výhradně tím pálí do zázemí, většinou do civilních objektů...

          BTW, doufám, že se mýlíš...Skrýt celý příspěvek

        • StandaBlabol
          18:47 24.04.2022

          Iskandery s jadernými hlavicemi by už vůbec netahali tak blízko fronty.

          Iskandery s jadernými hlavicemi by už vůbec netahali tak blízko fronty.

          • Cimbi
            19:02 24.04.2022

            Souhlas. Riskovali by, že si pro ně Ukrajinci dojdou a stanou se znovu jadernou mocností.

            Souhlas. Riskovali by, že si pro ně Ukrajinci dojdou a stanou se znovu jadernou mocností.

    • greenBelt
      20:04 24.04.2022

      Pokud sjou ztráty jak píšou v tomot tweetu, tak máš recht:
      https://twitter.com/PhillipsPO...

      Pokud sjou ztráty jak píšou v tomot tweetu, tak máš recht:
      https://twitter.com/PhillipsPO...

  • bently
    17:56 24.04.2022

    Zažil jsem komunistické Rusko. Zažil jsem postsovětské Rusko. Nyní se na místo činu vracím, abych popsal, jak se tato největší země světa opět proměnila. Nasedám do auta a jedu ...Zobrazit celý příspěvek

    Zažil jsem komunistické Rusko. Zažil jsem postsovětské Rusko. Nyní se na místo činu vracím, abych popsal, jak se tato největší země světa opět proměnila.

    Nasedám do auta a jedu do supermarketu. Ze zvyku zapínám rádio. Je naladěno na frekvenci 91,2 FM - kdysi na ní vysílala stanice Echo Moskvy. Echo byla moje oblíbená ruská rozhlasová stanice - spolehlivý zdroj zpráv a informací.

    V posledních týdnech však byly všechny nezávislé ruské zpravodajské stanice buď zablokovány, nebo zrušeny. Na frekvenci 91,2 FM nyní vysílá státní Rádio Sputnik, které otevřeně podporuje ruskou ofenzivu na Ukrajině.

    Při jízdě po Zahradním okruhu míjím divadlo, které má na fasádě vztyčené obří písmeno Z - symbol ruské vojenské operace. Další písmeno Z je před sídlem ruských železnic. Předjíždím nákladní auto, které má na boku nálepku Z.

    Jedu do moskevského strojírenského institutu, kde jsem před 30 lety jako zahraniční lektor učil angličtinu.

    Na začátku 90. let, po pádu komunismu, byli moji studenti plni naděje, že Rusko a Západ navážou trvalé přátelství a partnerství, že budoucnost bude mírová a prosperující.

    To se nepodařilo.

    "Všechny potíže překonáme. Po západu slunce vždycky přichází úsvit," říká před institutem student Denis, kterého zastavím a zeptám se ho na to, jak vidí aktuální situaci.

    "Ale já naše vojáky podporuji. Jsou to naši vojáci. Jsem povinen podporovat svou zemi, ať se děje, co se děje."

    Mým konečným cílem je obří válečné muzeum, které oslavuje vítězství Sovětského svazu nad nacistickým Německem ve druhé světové válce - slavné vítězství, dosažené za cenu obrovských lidských ztrát. V takzvané Velké vlastenecké válce zahynulo více než 27 milionů sovětských občanů.

    Znepokojující mi na první pohled připadá, jak si v tomto muzeu našla pevné místo "speciální vojenská operace" na Ukrajině, jak je zde uctívána.

    Na webových stránkách muzea je pravopis slova "museum" upraven tak, aby v něm bylo písmeno Z. V muzejním obchodě si můžete koupit hrnky a odznaky s písmenem Z, které hlásají "Putin je můj preZident". V odznáčcích prodávaných v obchodě muzea za druhé světové války nahradilo písmeno Z písmeno S ve slově prezident.

    A v muzeu právě probíhá výstava o nacistech na Ukrajině. To pomáhá upevnit falešné tvrzení Kremlu, že ruská armáda osvobozuje Ukrajinu od nacismu.

    Jedná se o "speciální vojenskou operaci Rusko" - orwellovský paralelní vesmír, kde je invaze osvobozením, kde je agrese sebeobranou a kde jsou kritici zrádci.

    Mám pocit, že Rusko, které jsem znal posledních 30 let, je pryč.

    https://www.bbc.com/news/world... Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      18:06 24.04.2022

      Hele, písmenem "Z" přece značí vlastní vojenskou techniku, aby nedošlo k "friendly fire", ne? Takže Náklaďák s nálepkou "Z" na boku je vojenský cíl, divadlo s písmenem "Z" na ...Zobrazit celý příspěvek

      Hele, písmenem "Z" přece značí vlastní vojenskou techniku, aby nedošlo k "friendly fire", ne?

      Takže Náklaďák s nálepkou "Z" na boku je vojenský cíl, divadlo s písmenem "Z" na fasádě je vojenský cíl, sídlo ruských železnic Rusi taky označili za vojenský cíl tím velkým "Z"...

      Nebo se pletu?Skrýt celý příspěvek

      • bently
        18:13 24.04.2022

        :-) Nejhorší na tom je, že většina těch, co někam v Rusku hrdě vyvěsí "zetko" nebo si připne "zetkovou" placku na mikinu, ani pořádně neví, co to vlastně znamená. To ale vůbec ...Zobrazit celý příspěvek

        :-)
        Nejhorší na tom je, že většina těch, co někam v Rusku hrdě vyvěsí "zetko" nebo si připne "zetkovou" placku na mikinu, ani pořádně neví, co to vlastně znamená. To ale vůbec neva, protože prostě matička Rus, Putin je borec, nás mnogo, všechno v Rusku nejlepšejší a největší na celičkým světě a fuck off.Skrýt celý příspěvek

    • marek.charlie
      19:36 24.04.2022

      Aká to ruská hrdosť,keď písmeno ,,Z,, nepíšu azbukou v snahe byť aspoň trochu ,,západní,,.
      Alebo vojnový pochod naspievajú do západného songu.Im net analoga..

      Aká to ruská hrdosť,keď písmeno ,,Z,, nepíšu azbukou v snahe byť aspoň trochu ,,západní,,.
      Alebo vojnový pochod naspievajú do západného songu.Im net analoga..

  • jj284b
    17:44 24.04.2022

    https://twitter.com/HALLONSA/s...

    uz som videl vela.... no toto.... nemam slov... dajte si to so zvukom

    https://twitter.com/HALLONSA/s...

    uz som videl vela.... no toto.... nemam slov... dajte si to so zvukom

    • Cimbi
      17:55 24.04.2022

      Ten Rusák spí nebo je po něm??? Ten musí bejt fakt na kaši zlitej, když ho tohle nevzbudí!

      Ten Rusák spí nebo je po něm??? Ten musí bejt fakt na kaši zlitej, když ho tohle nevzbudí!

      • Rošťák
        17:56 24.04.2022

        Spí, chrápe :D

        Spí, chrápe :D

        • Cimbi
          18:00 24.04.2022

          Mi to připomnělo tu scénu z Černých baronů: "Tak, a teď Vás můžu zastřelit Vaší vlastní zbraní." "Nemůžete, není nabitá" "Co kdyby Vás přepadl imperialistický diverzant?" "My už ...Zobrazit celý příspěvek

          Mi to připomnělo tu scénu z Černých baronů:
          "Tak, a teď Vás můžu zastřelit Vaší vlastní zbraní."
          "Nemůžete, není nabitá"
          "Co kdyby Vás přepadl imperialistický diverzant?"
          "My už bychom se nějak domluvili"Skrýt celý příspěvek

          • Rošťák
            18:09 24.04.2022

            Když si vemu, jak chodily průzkumy pro "jazyky", když byl náš sbor nasazen na východě, tak tady ho máš "zadara" :D

            Když si vemu, jak chodily průzkumy pro "jazyky", když byl náš sbor nasazen na východě, tak tady ho máš "zadara" :D

    • Rošťák
      17:56 24.04.2022

      ntvl :D Čert vem ten stolák, ale asi si chlapec přilnul :D

      ntvl :D Čert vem ten stolák, ale asi si chlapec přilnul :D

Načítám diskuzi...