VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská státní vlajka (Zvětšit)

Speciální diskusní stránka o válce na Ukrajině.

Nahlásit chybu v článku


Komentáře

Zvýraznit příspěvky za posledních:
  • stroup
    20:35 13.03.2022

    pěkné záběry z Mariupolu: útok protitankovými střelami na ruská vojenská ...Zobrazit celý příspěvek

    pěkné záběry z Mariupolu: útok protitankovými střelami na ruská vojenská vozidla...
    https://www.reddit.com/r/Comba... Skrýt celý příspěvek

  • stroup
    20:34 13.03.2022

    pěkné záběry z Mariupolu: útok protitankovými střelami na ruská vojenská ...Zobrazit celý příspěvek

    pěkné záběry z Mariupolu: útok protitankovými střelami na ruská vojenská vozidla...
    https://www.reddit.com/r/Comba... Skrýt celý příspěvek

    • alter01
      20:49 13.03.2022

      Takto plytvať z javelinmi ? To ich toľko majú ?

      Takto plytvať z javelinmi ? To ich toľko majú ?

      • Stonkeeper
        21:03 13.03.2022

        A jsou to určitě Javeliny? Minimálně to druhý to načalo z boku a díra nic moc velká. Javelin bych čekal, že nadělá s tímhle veteránem větší paseku.

        A jsou to určitě Javeliny? Minimálně to druhý to načalo z boku a díra nic moc velká. Javelin bych čekal, že nadělá s tímhle veteránem větší paseku.

        • alter01
          22:00 13.03.2022

          Určite môžu byť aj iné , ale rus už reaguje na slovo SanktJavelín ide ! Niečo ako Pavlovovi psi.

          Určite môžu byť aj iné , ale rus už reaguje na slovo SanktJavelín ide ! Niečo ako Pavlovovi psi.

  • Desertfremen
    20:12 13.03.2022

    Telá ruských vojakov zabitých v bojoch na Ukrajine zapĺňajú márnice v Bielorusku, uviedli miestni obyvatelia pre stanicu Slobodná Európa (RFE/RL), ktorá o tejto skutočnosti ...Zobrazit celý příspěvek

    Telá ruských vojakov zabitých v bojoch na Ukrajine zapĺňajú márnice v Bielorusku, uviedli miestni obyvatelia pre stanicu Slobodná Európa (RFE/RL), ktorá o tejto skutočnosti informovala v noci na nedeľu.
    Telesné pozostatky ruských vojakov, ktorí padnú počas "špeciálnej operácie", ako inváziu nazýva Moskva, sú privážané nákladnými vozidlami do bieloruských márnic a následne posielané späť do Ruska vlakom alebo lietadlom, uviedli obyvatelia.

    Tí hovoria aj o hrôzostrašnom pohľade na mŕtve telá ruských vojakov naložené vo vlaku v meste Mazyr pred transportom do Ruska.

    "Počet tiel bol neuveriteľne veľký. Ľudia na stanici Mazyr boli jednoducho šokovaní množstvom tiel, ktoré boli nakladané do vlaku," uviedol pre RFE/RL miestny obyvateľ. (TASR)Skrýt celý příspěvek

    • Danosť
      02:03 14.03.2022

      Fotto je kde? To ako keby som ja povedal že telá ukrajinských vojakov sa pália vo Vrútkach, telá dovážajú na vlaku videl som to na vlastné oči prisahám je to hrozné.

      Fotto je kde? To ako keby som ja povedal že telá ukrajinských vojakov sa pália vo Vrútkach, telá dovážajú na vlaku videl som to na vlastné oči prisahám je to hrozné.

  • flanker.jirka
    19:54 13.03.2022

    Zřejmě pokus o improvizaci a stvoření řízené střely z průzkumného dronu, co ...Zobrazit celý příspěvek

    Zřejmě pokus o improvizaci a stvoření řízené střely z průzkumného dronu, co myslíte?
    https://www.euronews.com/2022/... Skrýt celý příspěvek

    • PavolR
      20:00 13.03.2022

      Nie pokus, ale cielená úprava realizovaná v posledných rokoch - Ukrajinci už tieto drony na prieskum hádam ani nepoužívajú.

      Nie pokus, ale cielená úprava realizovaná v posledných rokoch - Ukrajinci už tieto drony na prieskum hádam ani nepoužívajú.

      • flanker.jirka
        20:25 13.03.2022

        By bylo dobré, když by poladili kovadlinu v navigačním systému, aby to nelítalo na západ :-)

        By bylo dobré, když by poladili kovadlinu v navigačním systému, aby to nelítalo na západ :-)

      • Miroslav
        20:26 13.03.2022

        Už boli vyradené. Zaradili ich kvôli tomu účelu

        Už boli vyradené. Zaradili ich kvôli tomu účelu

    • Cenzor
      20:33 13.03.2022

      Příslušný dron letící po naprogramované dráze omylem změní kurz a dopadne náhodou doprostřed hlavního města člena NATO. Navíc měl náhodou na palubě bombu, ale kráter výbuchu bomby ...Zobrazit celý příspěvek

      Příslušný dron letící po naprogramované dráze omylem změní kurz a dopadne náhodou doprostřed hlavního města člena NATO. Navíc měl náhodou na palubě bombu, ale kráter výbuchu bomby neodpovídá. Lidé co u toho byli tvrdili, že to tam divné smrdělo a že se lidem dělalo špatně, a to náhodou v době, kdy se spekuluje o provokaci s chem. zbraněmi...náhody se dějí nebo nám tu někdo něco tají...Skrýt celý příspěvek

    • Ján Paliga
      23:44 13.03.2022

      Podľa mňa ide o ruskú false flag.... Chcú hodiť na Ukrajinu niečo, v čom prsty nemajú.... Cui bono? Severnej Ázii ...

      Podľa mňa ide o ruskú false flag.... Chcú hodiť na Ukrajinu niečo, v čom prsty nemajú.... Cui bono? Severnej Ázii ...

  • jj284b
    19:54 13.03.2022

    Ukrajinci prepadli jednotku Kadyrovcov:

    https://twitter.com/UAWeapons/...

    Ukrajinci prepadli jednotku Kadyrovcov:

    https://twitter.com/UAWeapons/...

  • Fiagy
    19:27 13.03.2022

    Володимир Зеленський Jednal s premiéry @BorisJohnson a @P_Fiala . Mluvili o boji lidu proti ruské agresi, o kriminálních útocích Ruské federace. Vážíme si toho. ...Zobrazit celý příspěvek

    Володимир Зеленський
    Jednal s premiéry @BorisJohnson a @P_Fiala . Mluvili o boji lidu proti ruské agresi, o kriminálních útocích Ruské federace. Vážíme si toho. #StopRusku

    Musím říct, že se mi Fiala zamlouvá. Staví se k tomu slušně.Skrýt celý příspěvek

    • Malarkey
      19:35 13.03.2022

      Fiala je slušný člověk. Snad bude mít štěstí a uprchlická krize, inflace, nezaměstnanost a nutná podpora armády v této době jemu a straně nezlomí vaz. Mají v plánu velké reformy a ...Zobrazit celý příspěvek

      Fiala je slušný člověk. Snad bude mít štěstí a uprchlická krize, inflace, nezaměstnanost a nutná podpora armády v této době jemu a straně nezlomí vaz. Mají v plánu velké reformy a ve stínu toho co se děje ve světě to určitě nebude oblíbená vláda.
      Pokud vše zvládnou v tomto hnoji, bez snahy upustit od té práce co je čeká s vidinou moc neprovokovat lidí před volbami, tak bude mít můj obdiv.Skrýt celý příspěvek

      • MeV6
        21:31 13.03.2022

        Jak se říká "so far so good". Nedokážu si představit, už by to tu teď vedl Babiš a ten jeho cirkus.
        Já doufám, že bude Fiala v pohodě a že to příští volby dají znovu.

        Jak se říká "so far so good". Nedokážu si představit, už by to tu teď vedl Babiš a ten jeho cirkus.
        Já doufám, že bude Fiala v pohodě a že to příští volby dají znovu.

  • Upgrade
    19:26 13.03.2022

    Všetky sily armád Ruskej federácie pri Kyjeve sú rozbité. Poradca šéfa prezidentskej kancelárie Oleksij Arestovyč uviedol, že Kyjevu teraz nehrozí žiadne bezprostredné vojenské ...Zobrazit celý příspěvek

    Všetky sily armád Ruskej federácie pri Kyjeve sú rozbité.

    Poradca šéfa prezidentskej kancelárie Oleksij Arestovyč uviedol, že Kyjevu teraz nehrozí žiadne bezprostredné vojenské ohrozenie a v blízkej budúcnosti budú všetky sily okupantov v blízkosti mesta porazené.
    https://censor.net/ua/n3324740... Skrýt celý příspěvek

    • Clanek
      19:35 13.03.2022

      Too good to be true...?

      Too good to be true...?

    • Miroslav
      19:36 13.03.2022

      Ale to zase nepreháňajme:-)

      Ale to zase nepreháňajme:-)

    • ruleta
      19:43 13.03.2022

      Jo tech 5-6 BTGs nebo kolik toho tam na vychodni Kyjev slo se ze dne na den ztratilo a rozbilo :D

      Jo tech 5-6 BTGs nebo kolik toho tam na vychodni Kyjev slo se ze dne na den ztratilo a rozbilo :D

      • Desertfremen
        19:47 13.03.2022

        Myslíte že máte lepšie informácie ako samotní Ukrajinci ktorí sú priami účastníci bojov?

        Myslíte že máte lepšie informácie ako samotní Ukrajinci ktorí sú priami účastníci bojov?

        • ruleta
          19:51 13.03.2022

          :D Ne, nemyslim, ze mam lepsi informace, Ukrajinci presne vi - jak na to jsou a soucasne vim, ze ten stav vytrubovat do sveta nebudou a tohle co je psane vyse je cista propaganda. ...Zobrazit celý příspěvek

          :D Ne, nemyslim, ze mam lepsi informace, Ukrajinci presne vi - jak na to jsou a soucasne vim, ze ten stav vytrubovat do sveta nebudou a tohle co je psane vyse je cista propaganda. Kdyby opravdu tech nekolik BTG rozbili, tak mame stovky mrtvych, tisice zraneych jen v tomto smeru a to je kravina - respektive, zadne dnesni iformace tomu nenasvedcuji.Skrýt celý příspěvek

        • Inflex
          19:54 13.03.2022

          Myslím, že pán má lepší informace než předává dál.
          Samozřejmě bych si přál aby to tak bylo, ale myslím, že se trošku rozdivočil.

          Myslím, že pán má lepší informace než předává dál.
          Samozřejmě bych si přál aby to tak bylo, ale myslím, že se trošku rozdivočil.

        • Miroslav
          20:28 13.03.2022

          Takéto správy majú skôr posilniť morálku u domáceho publika a tiež je to signál pre západ, že sa oplatí investovať do Ukrajiny

          Takéto správy majú skôr posilniť morálku u domáceho publika a tiež je to signál pre západ, že sa oplatí investovať do Ukrajiny

      • Badysak
        03:07 14.03.2022

        Spíše z tech 5-6 BTG zůstala jen pěchota a ta pro obrance není takový problém.

        Spíše z tech 5-6 BTG zůstala jen pěchota a ta pro obrance není takový problém.

    • StandaBlabol
      19:46 13.03.2022

      Minimálně na severovýchodě od Kyjeva to pro Rusy dopadlo blbě. Do dneška nedobyli Černihiv, Sumy a dokonce ani Konotop, který je od začátku války v obklíčení. A tato města blokují ...Zobrazit celý příspěvek

      Minimálně na severovýchodě od Kyjeva to pro Rusy dopadlo blbě. Do dneška nedobyli Černihiv, Sumy a dokonce ani Konotop, který je od začátku války v obklíčení. A tato města blokují hlavní přístupové trasy ke Kyjevu. Proto byly kolony, které tato města objely a dostaly se až ke Kyjevu rozbity. Měly dlouhé a nekryté zásobovací trasy, které Ukrajinci úspěšně napadali. Rusové teď vzdali dobývání Charkova a přesunují síly od něj na tato města. První mají být Sumy.

      Na západ od Kyjeva je to horší. Ruské síly dokázaly zabezpečit týl a přisunout posily. A jsou kousek od města. Ale stojí proti silné obraně, takže případný útok si vyžádá těžké ztráty.Skrýt celý příspěvek

      • ruleta
        19:55 13.03.2022

        Informace sla ze ze Sumy, Charkova se preskupuji na Kyjev a to je info 2-3 dny zpatky. Ty BTGs respektive prvni BTG byla predevcirem zastavena u Brovar.

        Informace sla ze ze Sumy, Charkova se preskupuji na Kyjev a to je info 2-3 dny zpatky. Ty BTGs respektive prvni BTG byla predevcirem zastavena u Brovar.

        • StandaBlabol
          20:08 13.03.2022

          Já beru informace z amerického Institut for War Studies a Speak the Truth kanálu na Youtube.

          Já beru informace z amerického Institut for War Studies a Speak the Truth kanálu na Youtube.

    • Danieeel
      21:18 13.03.2022

      Ja tiez myslim, ze minimalne na severozapade je to pravda. 10.marec bol klucovy: https://m.facebook.com/monika.... (Mozno sa vam ten zdroj zdat ...Zobrazit celý příspěvek

      Ja tiez myslim, ze minimalne na severozapade je to pravda.

      10.marec bol klucovy:
      https://m.facebook.com/monika....
      (Mozno sa vam ten zdroj zdat nebude, ale za 3dni to nikto nenapadol, ani nedementoval!)Skrýt celý příspěvek

    • Upgrade
      21:30 13.03.2022

      Starosta Irpinu: ovladame 70% mesta, na 30% prebiehaju boje.

      Starosta Irpinu: ovladame 70% mesta, na 30% prebiehaju boje.

    • Danosť
      01:54 14.03.2022

      Už útočia na Moskvu myslím

      Už útočia na Moskvu myslím

  • Janicekmac
    19:11 13.03.2022

    Zničený ruský konvoj, neznámá lokace https://twitter.com/TheDeadDis... 1 Ural & 1 Kamaz Fuel Trucks 1 KamAZ with ammo (mostly MANPADS) 1 MTU-72 ...Zobrazit celý příspěvek

    Zničený ruský konvoj, neznámá lokace
    https://twitter.com/TheDeadDis...
    1 Ural & 1 Kamaz Fuel Trucks
    1 KamAZ with ammo (mostly MANPADS)
    1 MTU-72 (not MTU-90)
    1 Kamaz-53949
    2 KamAZ truck
    1 BMP-2 IFVSkrýt celý příspěvek

    • stroup
      19:15 13.03.2022

      prý u Kyjeva, pravděpodobně poblíž Irpin/Hostomel (neověřeno)

      prý u Kyjeva, pravděpodobně poblíž Irpin/Hostomel (neověřeno)

    • stroup
      19:17 13.03.2022

      mimochodem, snad první využití min v téhle válce co jsem zaznamenal..

      mimochodem, snad první využití min v téhle válce co jsem zaznamenal..

      • Luboss
        19:18 13.03.2022

        stejný postřeh :-)

        stejný postřeh :-)

      • Janicekmac
        19:30 13.03.2022

        ještě se objevily T-72B a BVP-2 na východě v minovém poli.
        https://twitter.com/TheDeadDis...

        ještě se objevily T-72B a BVP-2 na východě v minovém poli.
        https://twitter.com/TheDeadDis...

      • Rase
        22:37 13.03.2022

        Miny dost dávají smysl, když rusové pořád jezdí po stejných cestách.

        Miny dost dávají smysl, když rusové pořád jezdí po stejných cestách.

    • Luboss
      19:17 13.03.2022

      Tak první zmínka o použití EID...

      Tak první zmínka o použití EID...

    • Rosik
      19:21 13.03.2022

      ten první záběr s hořícím náklaďakem se mí zdá jak z jiného místa než ty ostatní. Je tam v okolí o dost méně sněhu, ale každý kus se počítá.

      ten první záběr s hořícím náklaďakem se mí zdá jak z jiného místa než ty ostatní. Je tam v okolí o dost méně sněhu, ale každý kus se počítá.

      • stroup
        19:29 13.03.2022

        myslím že to bude ze stejného místa jen kousek dál.. když jsou u ostatních aut tak za nimi trošku dál stoupá hustý černý dým.. 0.44

        myslím že to bude ze stejného místa jen kousek dál.. když jsou u ostatních aut tak za nimi trošku dál stoupá hustý černý dým.. 0.44

    • stroup
      19:28 13.03.2022
      • Janicekmac
        19:31 13.03.2022

        jj, to by měl být stejný, co jsem tak četl.

        jj, to by měl být stejný, co jsem tak četl.

    • Ján Paliga
      23:52 13.03.2022

      Na Kamaze boli Igly....

      Na Kamaze boli Igly....

  • stroup
    18:54 13.03.2022

    komentář ze Severní Koreje k jednání Vladimira Putina na Ukrajině..
    https://mobile.twitter.com/Vel...

    komentář ze Severní Koreje k jednání Vladimira Putina na Ukrajině..
    https://mobile.twitter.com/Vel...

  • Cajk
    18:49 13.03.2022

    https://twitter.com/GeneralSta...
    Další sestřelenej suchoj z dnešního dne nad Czernichovem.

    https://twitter.com/GeneralSta...
    Další sestřelenej suchoj z dnešního dne nad Czernichovem.

    • Knightrider
      18:59 13.03.2022

      Popravdě to spíš vypadá na výřez obrazku některého z předchozích sestřelu. Nejspíš dokonce toho posledního..

      Popravdě to spíš vypadá na výřez obrazku některého z předchozích sestřelu. Nejspíš dokonce toho posledního..

    • Janicekmac
      19:09 13.03.2022
    • Cajk
      19:10 13.03.2022

      Je možné, že dali ilustrační fotku, ale uvedeno bylo: během dnešního náletu na Černichov se ukrajinským operačním silám Sever podařilo sestřelit ruské letadlo SU.

      Je možné, že dali ilustrační fotku, ale uvedeno bylo: během dnešního náletu na Černichov se ukrajinským operačním silám Sever podařilo sestřelit ruské letadlo SU.

  • memo
    18:44 13.03.2022

    Základna Javoriv je v troskách. Letecký úder, Kalibr, Iskander nebo něco jiného? PVO? Jakmile se aktivuje článek 5, měl by být určitě na Západě Ukrajiny také nějaký Patriot. Snad ...Zobrazit celý příspěvek

    Základna Javoriv je v troskách. Letecký úder, Kalibr, Iskander nebo něco jiného? PVO? Jakmile se aktivuje článek 5, měl by být určitě na Západě Ukrajiny také nějaký Patriot. Snad dojde i na Tomahawk. Kladivo na ty obléhatele Mariupolu, Kyjeva a Charkova.Skrýt celý příspěvek

    • Stonkeeper
      18:52 13.03.2022

      Opravdu si myslíte, že Putin zautočí teď na NATO?

      Opravdu si myslíte, že Putin zautočí teď na NATO?

    • Danieeel
      19:01 13.03.2022

      Pokial by tie kurvy dokazali pri Mikolajeve odrezat, tak by to moooc bolelo!
      Vie niekto kde presne tlacia? Zo severu by mohla 17th Tank Brigade.
      Kurna, nech to vyjde!

      Pokial by tie kurvy dokazali pri Mikolajeve odrezat, tak by to moooc bolelo!
      Vie niekto kde presne tlacia? Zo severu by mohla 17th Tank Brigade.
      Kurna, nech to vyjde!

      • jj284b
        19:08 13.03.2022

        toto budu skor male lokalne protiutoky proti roztiahnutemu nepriatelovi.. nerobil by som si zbytocne nadeje.. tam pojde skor o to napachat im skody a stiahnut sa

        toto budu skor male lokalne protiutoky proti roztiahnutemu nepriatelovi.. nerobil by som si zbytocne nadeje.. tam pojde skor o to napachat im skody a stiahnut sa

        • Danieeel
          19:16 13.03.2022

          Ved hej, ja uz trocha fantazirujem asi...

          Ved hej, ja uz trocha fantazirujem asi...

  • yellec
    18:28 13.03.2022

    Bermudy pozastavily platnost osvědčení o letové způsobilosti všem ruským strojům registrovaným v jejich rejstříku. Týká se to cca 700 letadel. ...Zobrazit celý příspěvek

    Bermudy pozastavily platnost osvědčení o letové způsobilosti všem ruským strojům registrovaným v jejich rejstříku. Týká se to cca 700 letadel.
    https://www.royalgazette.com/a... Skrýt celý příspěvek

    • CerVus
      18:56 13.03.2022

      Ono je to vesměs jedno. Ta letadla nemůžou přistávat mimo Rusko protože by je zabavili a na vnitrostátní provoz jim Rusko vydá licenci.

      Ono je to vesměs jedno. Ta letadla nemůžou přistávat mimo Rusko protože by je zabavili a na vnitrostátní provoz jim Rusko vydá licenci.

      • yellec
        19:08 13.03.2022

        no, úplně jedno to nebude až se bude chtít Rusko vrátit do civilizovanýho světa. Organizace ICAO zastřešuje národní úřady pro civilní letectví a dohlíží nad dodržováním předpisů. ...Zobrazit celý příspěvek

        no, úplně jedno to nebude až se bude chtít Rusko vrátit do civilizovanýho světa. Organizace ICAO zastřešuje národní úřady pro civilní letectví a dohlíží nad dodržováním předpisů. Pokud je někdo hrubě porušuje a to změna provozovatele bez souhlasu vlastníka určitě je (ty stroje patří leasingovkám), bude lítat jen doma a to nejen s těmi dotčenými letadly, ale se vším co má ruskou registraci.Skrýt celý příspěvek

        • alter01
          20:43 13.03.2022

          Rusi im môžu vydať "nejaké osvedčenia" , ktoré v podstate nebudú platiť ani v Rusku . Nebude údržba , nebudú náhradné diely , určite sa "pokazí" SW , kto im to poistí ? Poistenie ...Zobrazit celý příspěvek

          Rusi im môžu vydať "nejaké osvedčenia" , ktoré v podstate nebudú platiť ani v Rusku . Nebude údržba , nebudú náhradné diely , určite sa "pokazí" SW , kto im to poistí ? Poistenie lietadla , cestujúcich a náhrada za spôsobenú škodu nie sú malé peniaze . Pochybujem , že ruské poisťovacie spoločnosti aby si dovolili pár leteckých havaríí ,
          Konečne život nekončí , skončí maximálne iba život jedného vagabunda.
          Čo budú robiť , keď "pre nich" vojna skončí ? Žaloby budú v stovkách miliárd USD . A tie pekné lietadla rusáci v tých zablatených bagandžiach na sibírských tratiach zhumľujú , tak ako všetky svoje vnútroštátne linkové lietadlá.Skrýt celý příspěvek

          • CerVus
            20:58 13.03.2022

            Tak daleko tam nikdo nemyslí. Ti nahoře vidí jen Ukrajinu a věří, že všechny ostatní pohromy vyřeší v průběhu roku vydíráním EU plynem a nerostnými surovinami.

            Tak daleko tam nikdo nemyslí. Ti nahoře vidí jen Ukrajinu a věří, že všechny ostatní pohromy vyřeší v průběhu roku vydíráním EU plynem a nerostnými surovinami.

  • Miroslav
    17:44 13.03.2022

    Ideme do finále...

    Prezident Joe Biden sa vyjadril, že aj náhodný útok na člena NATO (Slovensko alebo Poľsko) aktivuje článok 5 a NATO bude reagovať protiútokom

    Ideme do finále...

    Prezident Joe Biden sa vyjadril, že aj náhodný útok na člena NATO (Slovensko alebo Poľsko) aktivuje článok 5 a NATO bude reagovať protiútokom

    • Roland
      18:04 13.03.2022

      ne že by mě to potěšilo :-/ doufám, že to proběhne na úrovni: jeden granát na polském poli po kterém dojde k zařízení bezletové zony nad UA tak jednoznačným a nezpochybnitelným ...Zobrazit celý příspěvek

      ne že by mě to potěšilo :-/ doufám, že to proběhne na úrovni: jeden granát na polském poli po kterém dojde k zařízení bezletové zony nad UA tak jednoznačným a nezpochybnitelným způsobem, že nikoho na protistraně ani nenapadne něco zkoušet dálSkrýt celý příspěvek

      • Kartmen
        18:23 13.03.2022

        Myslíš stylem Rusů, kteří napadli Bělorusko z ukrajinského území?

        Myslíš stylem Rusů, kteří napadli Bělorusko z ukrajinského území?

        • Roland
          18:54 13.03.2022

          Ne

          Ne

    • Blake
      18:24 13.03.2022

      mame zdroj? Neviem najst vyjadrenie, ktore by obsahovalo doraz na to ze aj nahodny utok by nieco take mal spustit, nachadzam len Sullivanove vyjadrenia bez takehoto dodatku, ktore ...Zobrazit celý příspěvek

      mame zdroj? Neviem najst vyjadrenie, ktore by obsahovalo doraz na to ze aj nahodny utok by nieco take mal spustit, nachadzam len Sullivanove vyjadrenia bez takehoto dodatku, ktore sa daju interpretovat kadejakoSkrýt celý příspěvek

        • Blake
          19:05 13.03.2022

          vdaka, novy cas ma moc nepresvedcil, ale tak snad to aj realne povedal...

          vdaka, novy cas ma moc nepresvedcil, ale tak snad to aj realne povedal...

          • mabc
            19:25 13.03.2022

            Tu je to na WSJ: ...Zobrazit celý příspěvek

            Tu je to na WSJ: https://www.wsj.com/livecovera...

            "If there is a military attack on NATO territory it would cause the invocation of Article 5, and we would bring the full force of the NATO alliance to bear in responding to it,”
            “All I will say is that if Russia attacks, fires upon, takes a shot at NATO territory, the NATO alliance would respond to that,” Mr. Sullivan said.

            Preklad:
            Utok na uzemie NATO sposobi spustenie clanku 5 a odpovieme na to plnou silou celej aliancie NATO.
            Poviem len to, ze ak Rusko zautoci, bude strielat alebo (neumyselne) vystreli na uzemie NATO, spojenci NATO na to budu reagovat.Skrýt celý příspěvek

          • Miroslav
            19:26 13.03.2022

            Všetci vieme čo je to za denník, odhalená bradavka je na titulke skôr ako jadrový útok. Ale tak snáď to aspoň preložili správne

            Všetci vieme čo je to za denník, odhalená bradavka je na titulke skôr ako jadrový útok. Ale tak snáď to aspoň preložili správne

          • Stonkeeper
            19:32 13.03.2022

            2MABC : Tak neumyslne tam vylozene nerikaji. Porad tam nechavaji prostor pro nejake vyjednavani a slovickareni.

            2MABC : Tak neumyslne tam vylozene nerikaji. Porad tam nechavaji prostor pro nejake vyjednavani a slovickareni.

          • mabc
            19:48 13.03.2022

            Prelozil som to ako "neumyselne", pretoze "take a shot" znamena zasiahnut nieco viac-menej omylom.
            Znamena to aj "pokusit sa" ale kontext tomuto vyznamu zjavne odporuje.

            Prelozil som to ako "neumyselne", pretoze "take a shot" znamena zasiahnut nieco viac-menej omylom.
            Znamena to aj "pokusit sa" ale kontext tomuto vyznamu zjavne odporuje.

  • Fiagy
    17:24 13.03.2022

    Gruzínští bratři, kteří přišli do války zničit našeho společného nepřítele, už mají úspěchy
    https://twitter.com/ArmedForce...

    Gruzínští bratři, kteří přišli do války zničit našeho společného nepřítele, už mají úspěchy
    https://twitter.com/ArmedForce...

    • Mishima Yukio
      19:09 13.03.2022

      Není to ta jednotka ve které je bývalí gruzínský ministr obrany? Viděl jsem nějaký fotky a vypadali podobně.

      Není to ta jednotka ve které je bývalí gruzínský ministr obrany? Viděl jsem nějaký fotky a vypadali podobně.

  • martin@eurus.cz
    17:11 13.03.2022

    O úrovni ruSSáckých vojsk svědčí i tento pokus o pontonový most přes Irpin:

    https://twitter.com/iaponomare...

    O úrovni ruSSáckých vojsk svědčí i tento pokus o pontonový most přes Irpin:

    https://twitter.com/iaponomare...

    • mexir
      17:17 13.03.2022

      Duplicita, bylo to tu v 15:59.

      Duplicita, bylo to tu v 15:59.

      • martin@eurus.cz
        17:21 13.03.2022

        Tak pardón. V tom moři příspěvků to nejde dohledat. Chtělo by to nějaký vylepšený filtr na nové příspěvky.

        Tak pardón. V tom moři příspěvků to nejde dohledat. Chtělo by to nějaký vylepšený filtr na nové příspěvky.

        • Jan Padesátýpátý
          17:35 13.03.2022

          ano, že by upozornil na
          - duplicitní příspěvek
          - duplicitní odkaz

          to by mělo být velmi snadné

          ano, že by upozornil na
          - duplicitní příspěvek
          - duplicitní odkaz

          to by mělo být velmi snadné

  • Hawk
    17:05 13.03.2022

    K naspořeným rezervám ve "Zlatém ...Zobrazit celý příspěvek

    K naspořeným rezervám ve "Zlatém rublu"....
    https://www.idnes.cz/ekonomika... Skrýt celý příspěvek

  • Fiagy
    16:50 13.03.2022

    Dosáhli jsme pokroku v jednání, hlásí diplomaté Ruska a ...Zobrazit celý příspěvek

    Dosáhli jsme pokroku v jednání, hlásí diplomaté Ruska a Ukrajiny
    https://www.novinky.cz/valka-n... Skrýt celý příspěvek

    • Miroslav
      17:57 13.03.2022

      Netuším aký iný pokrok ako evakuačné koridory to môže byť. Sne vo fáze keď ani jedna strana nemá dôvod ustupovať. Ukrajina sa Rusku nevydá a Rusko to stálo veľmi veľa aby sa ...Zobrazit celý příspěvek

      Netuším aký iný pokrok ako evakuačné koridory to môže byť. Sne vo fáze keď ani jedna strana nemá dôvod ustupovať. Ukrajina sa Rusku nevydá a Rusko to stálo veľmi veľa aby sa uspokojili s čiastkovým úspechomSkrýt celý příspěvek

      • Roko
        18:08 13.03.2022

        Podla mna status Krym, status Doneck a Luhansk, ak bude “uspesne” referendum v Chersone tak aj ten. Urcite to bude v podmienkach.

        Podla mna status Krym, status Doneck a Luhansk, ak bude “uspesne” referendum v Chersone tak aj ten. Urcite to bude v podmienkach.

        • Irving
          18:35 13.03.2022

          Krym a Doneck a Luhansk v původních hranicích možná Ukrajina ještě uzná, jakékoliv další územní nároky jsou podle mého zcela mimo. Rusové moc území nekontrolují, obyvatelstvo ...Zobrazit celý příspěvek

          Krym a Doneck a Luhansk v původních hranicích možná Ukrajina ještě uzná, jakékoliv další územní nároky jsou podle mého zcela mimo. Rusové moc území nekontrolují, obyvatelstvo dobytých měst proti nim protestuje, tam na dohodu Ukrajina určitě nepůjde.Skrýt celý příspěvek

        • Desertfremen
          18:40 13.03.2022

          To máš pravdu. V Ukrajinským podmienkach bude Krym aj Donbas vrátiť Ukrajine. A západ nezruší sankcie dovtedy dokým Rusi ten Krym aj Donbas naozaj navrátia a nezaplatia Ukrajine ...Zobrazit celý příspěvek

          To máš pravdu.
          V Ukrajinským podmienkach bude Krym aj Donbas vrátiť Ukrajine.

          A západ nezruší sankcie dovtedy dokým Rusi ten Krym aj Donbas naozaj navrátia a nezaplatia Ukrajine vojnové škody na majetku a životoch.

          Dovtedy bude Mordor úplne izolovaný.
          To je dovôd prečo už Mordor teraz prehral.

          Sláva Ukrajine!Skrýt celý příspěvek

          • Malarkey
            19:06 13.03.2022

            Donbas a Luhansk v hranicích, které +-ovladali před válkou jim nechat mohou. Tam po 8 letech Kyjev stejně mnoho podpory nemá. Pro Ukrajinu by to dnes byl danajský dar.

            Donbas a Luhansk v hranicích, které +-ovladali před válkou jim nechat mohou. Tam po 8 letech Kyjev stejně mnoho podpory nemá. Pro Ukrajinu by to dnes byl danajský dar.

        • Miroslav
          19:03 13.03.2022

          Aj diplomati ktorí sa k tomu vyjadrili sú veľmi skeptickí. Nejaká dohoda možná je, aké určite nie v štýle, že skončí vojna

          Aj diplomati ktorí sa k tomu vyjadrili sú veľmi skeptickí. Nejaká dohoda možná je, aké určite nie v štýle, že skončí vojna

  • Clanek
    16:36 13.03.2022

    Slovenske sympatie k Rusku a rozdil proti CR lze snadno vysvetlit vztahem k Ceskoslovensku. Cesi to povazuji za svuj stat, okupaci v 68 za okupaci sveho statu a jasny znak agrese. ...Zobrazit celý příspěvek

    Slovenske sympatie k Rusku a rozdil proti CR lze snadno vysvetlit vztahem k Ceskoslovensku. Cesi to povazuji za svuj stat, okupaci v 68 za okupaci sveho statu a jasny znak agrese. Slovaci se s Ceskoslovenskem nikdy takhle nestotoznili, vpad v 68 tak ani nevnimaji jako vpad do "jejich statu". U slovaku maji timto rusaci cisty stit, resp. mnohem cistsi nez v CR. Kdyz se tohle spoji s 40 letou porobou, vymyvanim mozku a i verejne cinnymi osobnostmi s proruskym smyslenim, neni divu ze na slovensku ma problem spravne identifikovat agresora klidne 25% populace, zatimco v cr je to o rad mene.Skrýt celý příspěvek

    • Pindaro01
      16:47 13.03.2022

      A sú to drvivá väčšina voliči opozície. Tí istí ľudia spochybnovali covid, nenávidia prezidentku a odmietajú EU a NATO. Toľko hlúposti čo korona za 2 roky odkryla medzi ľuďmi to je ...Zobrazit celý příspěvek

      A sú to drvivá väčšina voliči opozície. Tí istí ľudia spochybnovali covid, nenávidia prezidentku a odmietajú EU a NATO. Toľko hlúposti čo korona za 2 roky odkryla medzi ľuďmi to je asi svetový unikát.Skrýt celý příspěvek

      • pjaro77
        19:23 13.03.2022

        Tie konšpirácie sa začali dávno predtým. Už v roku 2014 alebo skôr tu bolo 42 proruských a konšpiračných webov, ktoré mútili ľuďom hlavu. No k´to ich asi financoval, že ? ...Zobrazit celý příspěvek

        Tie konšpirácie sa začali dávno predtým. Už v roku 2014 alebo skôr tu bolo 42 proruských a konšpiračných webov, ktoré mútili ľuďom hlavu. No k´to ich asi financoval, že ?
        https://dennikn.sk/57740/proru... Skrýt celý příspěvek

    • Broiv
      17:18 13.03.2022

      Prepáč, ale hovoríš nezmysly. Som Slovák a Rus bola na Slovensku nadávka a ruší boli považovaný za okupantov rovnako ako v Česku. Riešiť teraz vzťah Slovákov k Československu ...Zobrazit celý příspěvek

      Prepáč, ale hovoríš nezmysly. Som Slovák a Rus bola na Slovensku nadávka a ruší boli považovaný za okupantov rovnako ako v Česku.
      Riešiť teraz vzťah Slovákov k Československu mi nepríde primerané.
      Na SK boli bohužiaľ veľmi dlho pri moci populisti (Sme, SNS) ťažkého kalibru, ktorým vôbec neprekážala ruská demagogia a rozklad občianskej spoločnosti. Žijem už dlho v ČR a nemyslím si, že rusofilov, trollov a užitočných idiotov je tu menej, skôr mi to príde, že by Slovensko malo nasledovať kroky PČR v boji proti šíreniu nenávisti na internete.Skrýt celý příspěvek

    • Kikirík
      17:31 13.03.2022

      Clanek, nepovedal by som, ze Slovenske sympatie k Rusku ma nejaky suvis s Ceskoslovenskom. 1968 drviva vacsina populacie vnima ako prachsprostu okupaciu, samozrejme sa najde nejaky ...Zobrazit celý příspěvek

      Clanek, nepovedal by som, ze Slovenske sympatie k Rusku ma nejaky suvis s Ceskoslovenskom. 1968 drviva vacsina populacie vnima ako prachsprostu okupaciu, samozrejme sa najde nejaky pocet ludi, co to obhajuju, vratane niektorych politikov. Ale ohladom 68 su vo velkej mensine, aj ked je pravda, ze propaganda vela ludom vymlela hlavy a niektori na okupaciu zmenili nazor. Ale je to len mala skupinka ludi nastastie.

      Sympatie k Rusku ma za nasledok proste propaganda, ktora tu funguje prakticky od 93tieho. A tym, ze to aj podporuju politici, ci uz tiez vygumovany propagandov, z vlastneho presvedcenia alebo proste len pre percenta, tak ich nasleduju aj ich jednoduchi volici - ludia.

      A ze tych jednoduchych je u nas ako maku je poriadne vidiet. A ako pisal pindaro01, tak korona odkryla aki jebnuti ludia tu proste ziju. Na jednu stranu odbornici na vsetko a na druhu stranu uveria vsetkemu.Skrýt celý příspěvek

      • Vestly
        18:42 13.03.2022

        Propaganda v tom nehra nejaku extra rolu, kedze ta funguje vsade, nie len u nas. Pro-rusky postoj Slovakov siaha do Rakusko-Uhorska. V skratke, Slovaci boli najma v 19. storoci ...Zobrazit celý příspěvek

        Propaganda v tom nehra nejaku extra rolu, kedze ta funguje vsade, nie len u nas.
        Pro-rusky postoj Slovakov siaha do Rakusko-Uhorska. V skratke, Slovaci boli najma v 19. storoci utlacani (Cesi nie), mnozstvo historickych osobnosti (Stur, Kollar, Safarik,...) zacalo podporovat panslavizmus s nadejou, ze nas "bratske" Rusko oslobodi od Madarov.

        Ked vzniklo Ceskoslovensko, tak sa o nich ucilo v skolach (a to plati do teraz), cim sa aj bezni ludia dostali do kontaktu s ideou panslavizmu. Preto sa aj v druhej svetovej nasi vojaci spravali k sovietskym civilistom pomaly ako k svojim.Skrýt celý příspěvek

        • pjaro77
          19:27 13.03.2022

          Viete čo je najhoršie ? Že ani jeden z tých slovenských buditeľov v Rusku nežil. Všetci sa stali zástancovia slovanského dubiska na základe názorov ruských intelektuálov. ...Zobrazit celý příspěvek

          Viete čo je najhoršie ? Že ani jeden z tých slovenských buditeľov v Rusku nežil. Všetci sa stali zástancovia slovanského dubiska na základe názorov ruských intelektuálov.
          Borovský tam nejaký čas žil a vyliečil sa z rusofilstva.Skrýt celý příspěvek

    • ABC123
      17:43 13.03.2022

      To by som netvrdil. Co si od mala pamatam aj od starych rodicov a rodiny vzdy boli protiruske nalady a protikomancske.... S Ceskoslovenskom to nemalo nic spolocne. Ale teraz ...Zobrazit celý příspěvek

      To by som netvrdil. Co si od mala pamatam aj od starych rodicov a rodiny vzdy boli protiruske nalady a protikomancske.... S Ceskoslovenskom to nemalo nic spolocne. Ale teraz pozorujem ze sa to dost zmenilo. Ci su to vsetko potomkovia komunistov co doma od mala pocuvali ako bolo dobre neviem. Je to hlavne propagandou a ludia tomu veria ako nabozenstvu. Nepreveria si informacie z inych zdrojov. Myslia si ze bezne media ich zavadzaju. Dokonca aj ludia co na sebe zazili komancov teraz oslavuju Putina.
      Je to neskutocne.... ludia su len zvieratka....Skrýt celý příspěvek

      • Ján Paliga
        00:06 14.03.2022

        Práveže oni neveria "mejstrímu"... A na takých "inteligentoch" zarába taký Tibike Rostáš...

        Práveže oni neveria "mejstrímu"... A na takých "inteligentoch" zarába taký Tibike Rostáš...

    • Silver
      17:54 13.03.2022

      Som Slovák a nesúhlasím s tým, čo si napísal.

      Som Slovák a nesúhlasím s tým, čo si napísal.

    • Roko
      18:15 13.03.2022

      Som slovak a suhlasim s tym co si napisal, to ze na slovensku je fenomen tichej vacsiny, sposobuje benevolentnost spolocnosti, politikov, ktori nemaju motivaciu ani “rany” ako cesi ...Zobrazit celý příspěvek

      Som slovak a suhlasim s tym co si napisal, to ze na slovensku je fenomen tichej vacsiny, sposobuje benevolentnost spolocnosti, politikov, ktori nemaju motivaciu ani “rany” ako cesi voci hlucnej mensine a proruskym influencerom.Skrýt celý příspěvek

      • Irving
        18:41 13.03.2022

        Tak u Vás hraje bohužel velkou roli i politika. V Česku není žádná politická strana, které by okupaci schvalovala, i v průběhu Covidu u nás byla většinová shoda aspoň na tom, že je ...Zobrazit celý příspěvek

        Tak u Vás hraje bohužel velkou roli i politika. V Česku není žádná politická strana, které by okupaci schvalovala, i v průběhu Covidu u nás byla většinová shoda aspoň na tom, že je to vážná věc a je třeba s tím něco dělat, to samé podpora očkování. Bohužel na Slovensku je politická reprezentace opravdu zoufalá, i ten Směr, který sám první proticovidové opatření zavedl a první vlnu celkem dobře zvládl, tak pak jenom kvůli hlasům obrátil. S nechutí k NATO a základnám na Slovensku je to to samé, opozice je proti jenom proto, že to prosazuje současná vláda. Nějaký ohled na mezinárodní situaci nebo budoucí směřování Slovenska se vůbec neřeší. Touha Fica (a ostatních) po moci je bohužel nadřazená všemu ostatnímu.Skrýt celý příspěvek

        • Malarkey
          19:18 13.03.2022

          To rozdělení federace byla z dlouhodobého hlediska možná chyba. S výhledem na všemocnou globalizaci, která smaže hranice se to možná nezdálo důležité, ale ČSR dokázala v Evropě ...Zobrazit celý příspěvek

          To rozdělení federace byla z dlouhodobého hlediska možná chyba. S výhledem na všemocnou globalizaci, která smaže hranice se to možná nezdálo důležité, ale ČSR dokázala v Evropě politicky hrát aspoň druhou ligu a jako stát prosazovat svoje zájmy. Teď ČR ani SK nemá politickou sílu.
          Jednou jsem slyšel takový hezký výrok, že Čechy nutila přítomnost Slováků k větší rozhodnosti a neustálému pokroků. Praha si nemohla dovolit neúspěch a nechat se kritizovat Bratislavou, aby federace vydržela vše muselo fungovat. Teď Češi nemají tu motivaci a neví co se sebou.
          Slovákům to zase bránilo v ukvapených rozhodnutích a vše se mohlo hodit na Prahu. Ta nespojenost s vlastním vedením je teď na Slovensku docela velká.Skrýt celý příspěvek

        • pjaro77
          19:30 13.03.2022

          U nás jeden novinár raz povedal, že nie je dôležité či mačka chytá myši ale či je to červená mačka alebo modrá. Vlastne ani nie je dôležité, či je to mačka, dôležité je len či je ...Zobrazit celý příspěvek

          U nás jeden novinár raz povedal, že nie je dôležité či mačka chytá myši ale či je to červená mačka alebo modrá. Vlastne ani nie je dôležité, či je to mačka, dôležité je len či je to červené alebo modré. Tak funguje u nás stranícka politika.Skrýt celý příspěvek

          • BobDylan
            21:19 13.03.2022

            Typický syndróm rozdelenej spoločnosti. Mimochodom sa to dá krásne vidieť aj v USA, kde vôbec nezáleží na nejakých programoch, ale na straníckej príslušnosti a démonizácii ...Zobrazit celý příspěvek

            Typický syndróm rozdelenej spoločnosti. Mimochodom sa to dá krásne vidieť aj v USA, kde vôbec nezáleží na nejakých programoch, ale na straníckej príslušnosti a démonizácii protistrany.Skrýt celý příspěvek

    • anmima
      19:27 13.03.2022

      Tak v 1948 sme my na slovensku zvolili DS, to v západnej časti spoločného štátu vyhral boľševik.

      Tak v 1948 sme my na slovensku zvolili DS, to v západnej časti spoločného štátu vyhral boľševik.

      • Sergej7490
        21:09 13.03.2022

        Ale to hlavne vdaka vojnovej propagande a hlavne priamych spomienok vojakov ktori bojovali proti ZSSR - Tí z prvej ruky popisali robotnicky a rolnicky raj na zemi v podani ZSSR na ...Zobrazit celý příspěvek

        Ale to hlavne vdaka vojnovej propagande a hlavne priamych spomienok vojakov ktori bojovali proti ZSSR - Tí z prvej ruky popisali robotnicky a rolnicky raj na zemi v podani ZSSR na Ukraine. A v nabozensky zalozene obyvatelstvo tazko nieslo kostoly prerobene na kasina a stajne...Skrýt celý příspěvek

Načítám diskuzi...