VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • Cernysip
    11:27 22.07.2022

    Rusko rozšiřuje falešné informace o „ukrajinských marodérech“ převlečených za Rusy Kyjev, PÁTEK 22. ČERVENCE 2022 Ministerstvo obrany RF šíří další fejk o ukrajinských obráncích. ...Zobrazit celý příspěvek

    Rusko rozšiřuje falešné informace o „ukrajinských marodérech“ převlečených za Rusy
    Kyjev, PÁTEK 22. ČERVENCE 2022

    Ministerstvo obrany RF šíří další fejk o ukrajinských obráncích. Ozbrojené síly Ukrajiny se údajně „oblékají do ruských uniforem“ a zabývají se „marodérstvím“.

    Informuje o tom RBC-Ukraine s odvoláním na Centrum pro boj proti dezinformacím při Radě národní bezpečnosti a obrany.

    Ruské ministerstvo obrany uvedlo, že údajně "ve Slavjansku připravil kyjevský režim provokaci k diskreditaci Ozbrojených sil Ruské federace. K jejímu provedení armáda Ozbrojených sil Ukrajiny, oblečená do ruských uniforem, demonstrativně "vykrádala domy a používala fyzické násilí proti civilistům," a pořizovala fotografie a videozáznamy „rabovacích aktů“ údajně spáchaných ruskými jednotkami“.

    Kromě toho, Kremelská média šířila informace o údajné „přípravě v Nikolajevu na čistky“ nespolehlivých „občanů spojených s Ruskou federací..." a za to údajně "plánuje SBU provádět razie a posílat je do filtračních táborů. Do města už kvůli tomu měly dorazit posily z Kyjeva a západních oblastí Ukrajiny.".

    Ruská média dále uvedla, že samozvaný „prezident Běloruska Alexandr Lukašenko hovořil o osudu samohybných děl CAESAR, která ukrajinská armáda prodala ruským jednotkám a která skončila v Uralvagonzavodu, což vyvolalo hysterii ve francouzských médiích a u důstojníků francouzské armády."

    Připomeňme, že jak již bylo dříve oznámeno na ministerstvu zahraničí, Rusko začalo šířit falešné zprávy, že Ukrajina údajně používá zbraně pro jiné účely uprostřed nárůstu vojenské pomoci.
    Dodáváme, že včera byl na ukrajinských rozhlasových stanicích odvysílán fejk, že prezident Volodymyr Zelenskyj byl údajně na jednotce intenzivní péče.
    https://www.rbc.ua/rus/news/rf... Skrýt celý příspěvek

    • liberal shark
      11:45 22.07.2022

      Nejlepší je obvinit protivníka ze svých vlastních zločinů.

      Nejlepší je obvinit protivníka ze svých vlastních zločinů.

      • dalík
        12:33 22.07.2022

        Zloděj křičí chyťte zloděje.

        Zloděj křičí chyťte zloděje.

  • Cernysip
    11:11 22.07.2022

    Cvičení NATO „Breeze“ v Černém moři PÁTEK 22. ČERVENCE 2022 Severoatlantická aliance zahájila cvičení „Breeze“ v bulharském Černém moři. Píše o tom RBC-Ukraine s odvoláním na ...Zobrazit celý příspěvek

    Cvičení NATO „Breeze“ v Černém moři
    PÁTEK 22. ČERVENCE 2022
    Severoatlantická aliance zahájila cvičení „Breeze“ v bulharském Černém moři.

    Píše o tom RBC-Ukraine s odvoláním na bulharský list News.bg.

    Cvičení pořádá 11 zemí NATO:
    Bulharsko;
    Albánie;
    Belgie;
    Řecko;
    Itálie;
    Lotyšsko;
    Polsko;
    Rumunsko;
    USA;
    Turecko;
    Francie.
    Do cvičení je zapojeno také 24 bojových a pomocných lodí a člunů, 5 letadel, 4 vrtulníky a 1 390 osob vojenského personálu.

    Je třeba poznamenat, že se jedná o první rozsáhlá cvičení v Černém moři od úplné invaze Ruska na území Ukrajiny.
    V prostorách cvičení byla přijata všechna nezbytná opatření k zajištění bezpečnosti účastníků z důvodu rizika volně plujících protilodních min.
    https://www.rbc.ua/rus/news/ch... Skrýt celý příspěvek

    • Tino
      11:19 22.07.2022

      krasa...mily odkaz a pozdrav do moskvy a ich ambiciam robit bordel v ciernom mori , najma v okoli Mikolaiv a Odessa:-)))

      krasa...mily odkaz a pozdrav do moskvy a ich ambiciam robit bordel v ciernom mori , najma v okoli Mikolaiv a Odessa:-)))

  • slimak
    10:58 22.07.2022

    Strelkov pise. V kratkom texte nic viac - uvod pre nejaky nezmyselny clanok. Jediné - s čím tak docela nesouhlasím - je se slovy "čím více UGIL ustoupí." - Momentálně nikdo ...Zobrazit celý příspěvek

    Strelkov pise. V kratkom texte nic viac - uvod pre nejaky nezmyselny clanok.

    Jediné - s čím tak docela nesouhlasím - je se slovy "čím více UGIL ustoupí." - Momentálně nikdo nikam neustupuje. Brzy přijde.
    A – jak ujistili chytří a kompetentní lidé, kteří mají informace o situaci na naší straně fronty – my, bohužel, skoro nemáme čím útočit. V každém případě. Armáda ztrácí každý den více lidí (většinou „pětistovky“), než dostává doplnění.

    https://zampotyl.ru/gruz-200-g...

    Podla tohto je naklad 500 preprava liekov. Neviem ci sa mi mari, ci som niekde cital, nemyslia to na odmietacov bojovat, dezerterov a pod?

    https://zampotyl.ru/gruz-200-g... Skrýt celý příspěvek

    • slimak
      11:09 22.07.2022

      Este aby som doplnil, podla mna on nemysli na ruskych vojakov, ci wagnerovcov, skor "dobrovolnikov" z Donbasu. Skutocni dobrovolnici su uz vacsinou po smrti. A ti co ich pochytaju ...Zobrazit celý příspěvek

      Este aby som doplnil, podla mna on nemysli na ruskych vojakov, ci wagnerovcov, skor "dobrovolnikov" z Donbasu. Skutocni dobrovolnici su uz vacsinou po smrti. A ti co ich pochytaju po uliciach, aku motivaciu maju bojovat ani nevedia zaco a dokedy? Resp. vedia, do smrti.Skrýt celý příspěvek

    • mamut
      11:33 22.07.2022

      ano, 500-ky su ti co odmietnu bojovat

      ano, 500-ky su ti co odmietnu bojovat

  • Atomas
    10:50 22.07.2022

    Myšlenkový pochod generála SVR (zaujal mne...) Stále se najdou někteří lidé z politické elity, kteří sní o tom, že budou v užším okruhu prezidenta, a tlačí na něj, aby ...Zobrazit celý příspěvek

    Myšlenkový pochod generála SVR (zaujal mne...)

    Stále se najdou někteří lidé z politické elity, kteří sní o tom, že budou v užším okruhu prezidenta, a tlačí na něj, aby realizoval variantu připojení okupovaných území k Rusku poté, co se tam budou konat „referenda“. Tato možnost je také na stole prezidenta, ale realizace tohoto rozhodnutí téměř jednoznačně ukončuje existenci Putinova režimu a samotného Putina jako prezidenta Ruska a existence Ruska v jeho současné podobě je velmi pochybná.

    Představme si, že rozhodnutí je učiněno a realizováno, regiony Ukrajiny, je jedno, zda je to Chersonská a Záporožská oblast nebo Doněck a Lugansk, nebo jsou všechny dohromady součástí Ruska. Není však pochyb o tom, že ozbrojené síly Ukrajiny s podporou západních zbraní se pokusí tato území okupovat. Za udržení těchto území ruskými jednotkami může zaručit jen naprostý idiot nebo provokatér, už jen proto, že není jasné, jaké další zbraně a v jakém množství může Západ Ukrajině v dohledné době poskytnout. Ukrajinské ozbrojené síly, vybavené v dostatečném množství moderními zbraněmi, jsou schopny realizovat plány na deokupaci území, která považují za svá.

    Pro Putina a pro režim jako celek to bude konec. Pro vnitroruskou agendu to bude de facto i de iure znamenat útok a zabrání ruských území, to nebude možné spolknout, nebude zde žádné „gesto dobré vůle“ ani jiné možnosti. Pro většinu elit a dokonce i obyvatel Ruska nebude Putin sběratelem pozemků, ale prosévačem těchto pozemků a poraženým, který vlezl dovnitř a zatáhl zemi do neúspěšného dobrodružství s katastrofálními následky pro Rusko.

    Samozřejmě je tu šílená varianta s použitím jaderných zbraní, která s sebou nese ještě katastrofálnější následky, ale tohle je úplně jiný, ještě smutnější příběh a jiný konec. Proto se i přes všechna prohlášení o touze připojit se k Rusku chystá LDNR oznámit otevření velvyslanectví v Severní Koreji. Která ambasáda, kdy ze dne na den do Ruska? Navíc, proč potom otevírat ambasádu v Rusku? Putin dodnes nemá řešení a nemá pochopení. Nadcházející volba, nebo její nedostatek, ukáže, kdo Vladimir Putin skutečně je: idiot, zbabělec nebo sebevrah. Možností není mnoho, všechny jsou pro zemi špatné, ale co máme.Skrýt celý příspěvek

    • HumInt
      11:05 22.07.2022

      To je veľmi pekné zhrnuté. Putin a jeho okruh je evidentne mimo realitu a v ruské elity sa tohoto spolku mali už dávno zbaviť.

      To je veľmi pekné zhrnuté. Putin a jeho okruh je evidentne mimo realitu a v ruské elity sa tohoto spolku mali už dávno zbaviť.

  • Atomas
    10:43 22.07.2022

    HIMARS - předseda Sboru náčelníků štábů USA Mark Milley: "Dodnes tyto systémy Rusové nezničili a pokaždé, když něco takového řeknu, klepu na dřevo. Poznamenal však také, že v ...Zobrazit celý příspěvek

    HIMARS - předseda Sboru náčelníků štábů USA Mark Milley:

    "Dodnes tyto systémy Rusové nezničili a pokaždé, když něco takového řeknu, klepu na dřevo.

    Poznamenal však také, že v současnosti není hlavním problémem těchto MLRS ani tak počet odpalovacích zařízení, ale počet vystřelené munice z HIMARS.

    Zároveň podotýká, že "v tuto chvíli je vše v pořádku" a "jak plánujeme na další měsíc, dva nebo tři, myslíme si, že vše bude v pořádku. Jsme také velmi, velmi úzce propojeni prostřednictvím amerického poslance ministra obrany s průmyslovou základnou a metodami řízení výroby“.

    https://defence-ua.com/army_an... Skrýt celý příspěvek

    • Upgrade
      10:51 22.07.2022

      Predpokladam, ze kamkolvek sa HIMARSy pohnu, tak maju so sebou mobilne PVO, takze jediny sposob ako ich znicit je obetovat par lietadiel. Vo vysledku by dosiahli len to, ze ...Zobrazit celý příspěvek

      Predpokladam, ze kamkolvek sa HIMARSy pohnu, tak maju so sebou mobilne PVO, takze jediny sposob ako ich znicit je obetovat par lietadiel. Vo vysledku by dosiahli len to, ze Americania im poslalu dalsie. Rusom ale nik dalsie lietadla neposle.Skrýt celý příspěvek

      • liberal shark
        11:49 22.07.2022

        Lovit odpalovací zařízení HIMARS pomocí letectva v podmínkách neexistující vzdušné převahy je mírně řečeno nákladově neefektivní. První co bych udělal je zřízení protiletadlových ...Zobrazit celý příspěvek

        Lovit odpalovací zařízení HIMARS pomocí letectva v podmínkách neexistující vzdušné převahy je mírně řečeno nákladově neefektivní. První co bych udělal je zřízení protiletadlových pastí pomocí pozemní PVO, kde by HIMARS sloužil jako návnada.Skrýt celý příspěvek

    • SeaWolf
      11:31 22.07.2022

      Po válce můžou USA s EU vyrábět munici do HIMRAS na UA. Technologická základna tam je, lidé kteří to umí taky a poškozený průmysl bude potřeba nakopnout.

      Po válce můžou USA s EU vyrábět munici do HIMRAS na UA. Technologická základna tam je, lidé kteří to umí taky a poškozený průmysl bude potřeba nakopnout.

  • Atomas
    10:39 22.07.2022

    Kreml se opět připravuje na použití hypersonické „dýky“: na letecké základně VKS Ruské federace bylo spatřeno asi 30 raket Takzvané „VKS“ Ruské federace zahájily přípravy na ...Zobrazit celý příspěvek

    Kreml se opět připravuje na použití hypersonické „dýky“: na letecké základně VKS Ruské federace bylo spatřeno asi 30 raket

    Takzvané „VKS“ Ruské federace zahájily přípravy na použití hypersonických vzduchem odpalovaných raket Kh-47 „Kynzhal“.

    https://defence-ua.com/news/kr... Skrýt celý příspěvek

    • Upgrade
      10:40 22.07.2022

      A sme v riti :)

      A sme v riti :)

      • Ján Paliga
        10:41 22.07.2022

        My nie. Kravíny :)

        My nie. Kravíny :)

        • Ján Paliga
          10:43 22.07.2022

          Rozumejte budovy, nie je to preklep slova "kraviny".

          Rozumejte budovy, nie je to preklep slova "kraviny".

          • Atomas
            10:50 22.07.2022

            My rozumíme :-) Chudáci krávy...

            My rozumíme :-) Chudáci krávy...

          • marint
            10:55 22.07.2022

            :oD Fajne som sa pobavil Vdaka! UA uz urcite zacala s evakuaciou krav ale pri presnosti RuZZov maju problem najst miesto kde by boli vlastne v bezpeci... :o)

            :oD Fajne som sa pobavil Vdaka! UA uz urcite zacala s evakuaciou krav ale pri presnosti RuZZov maju problem najst miesto kde by boli vlastne v bezpeci... :o)

        • masserr
          11:00 22.07.2022

          Gréta by měla radost, krávy moc prděj.

          Gréta by měla radost, krávy moc prděj.

          • tomaskult
            11:30 22.07.2022

            Omyl, neprdej ale rihaj - jako krkaj.

            Omyl, neprdej ale rihaj - jako krkaj.

          • Ján Paliga
            12:57 22.07.2022

            Ako keby Greta tiež neprdela ... :)

            Ako keby Greta tiež neprdela ... :)

    • pjanyska
      11:33 22.07.2022

      Chtělo by to nějakej nedopalek. :-)

      Chtělo by to nějakej nedopalek. :-)

    • RiMr71
      14:27 22.07.2022

      ...mysliithe Kynzhal co polethi na novow Kakhovku, Kherson a Severodonetsk bro?

      ...mysliithe Kynzhal co polethi na novow Kakhovku, Kherson a Severodonetsk bro?

  • Moon
    10:35 22.07.2022

    https://www.moscowtimes.ru/202...

    rusům chybí 41000 vojáků

    https://www.moscowtimes.ru/202...

    rusům chybí 41000 vojáků

    • Cernysip
      10:49 22.07.2022

      V článku píší "Jen v dubnu 2022 obdržela prezidentská administrativa 41 666 stížností od příbuzných vojáků, kteří se ztratili během války na Ukrajině. ...". Takže nyní to bude ...Zobrazit celý příspěvek

      V článku píší "Jen v dubnu 2022 obdržela prezidentská administrativa 41 666 stížností od příbuzných vojáků, kteří se ztratili během války na Ukrajině. ...".
      Takže nyní to bude podstatně více. Uff. To je Pecka.

      Přesto však, není to málo, Antone Pavloviči?

      Jinak dávám plus samozřejmě.Skrýt celý příspěvek

      • marint
        10:59 22.07.2022

        Tak tak je to malo Antone Pavlovici a ked pripocitame tych co su uz na cintorinoch tak o akych cislach sa bavime... Kolko este treba mrtvich aby sa RuZZ prebudil-precitol a ...Zobrazit celý příspěvek

        Tak tak je to malo Antone Pavlovici a ked pripocitame tych co su uz na cintorinoch tak o akych cislach sa bavime... Kolko este treba mrtvich aby sa RuZZ prebudil-precitol a pochopil...Skrýt celý příspěvek

    • Vlcak
      12:42 22.07.2022

      Omluva za mínus- mobil a tlustý prst... ☹

      Omluva za mínus- mobil a tlustý prst... ☹

  • Atomas
    10:23 22.07.2022

    Už si ani nežvejknou: Americká společnost Mars nemůže kvůli sankcím EU dodávat žvýkačky pod značkou Orbit do ruských obchodů. Evropská unie omezila dodávky syntetických polymerů ...Zobrazit celý příspěvek

    Už si ani nežvejknou:

    Americká společnost Mars nemůže kvůli sankcím EU dodávat žvýkačky pod značkou Orbit do ruských obchodů. Evropská unie omezila dodávky syntetických polymerů do Ruska, které jsou nezbytné pro výrobu žvýkaček.

    aneb není výroba, není zaměstnání. Doma na dávkách budeš...

    https://kapital-rus.ru/news/38... Skrýt celý příspěvek

  • Atomas
    10:19 22.07.2022

    Vítejte v klubu vyvolených: Rusko prohlásilo Řecko, Dánsko, Slovinsko, Slovensko a Chorvatsko za „nepřátelské“ ...Zobrazit celý příspěvek

    Vítejte v klubu vyvolených:

    Rusko prohlásilo Řecko, Dánsko, Slovinsko, Slovensko a Chorvatsko za „nepřátelské“ země

    https://kapital-rus.ru/news/38... Skrýt celý příspěvek

    • Poly
      10:20 22.07.2022

      Co provedli Chorvati? Jezdí tam moc Čechů na dovču?

      Co provedli Chorvati? Jezdí tam moc Čechů na dovču?

      • Atomas
        10:24 22.07.2022

        Vím já? asi tam mají Rusové moc jachet, tak jim vyhlásí námořní válku?

        Vím já? asi tam mají Rusové moc jachet, tak jim vyhlásí námořní válku?

      • Phantomiux
        12:43 22.07.2022

        Podľa mňa sa chcú len zapáčiť Srbom, aby ich náhodou ešte aj oni neposlali za Ural...

        Podľa mňa sa chcú len zapáčiť Srbom, aby ich náhodou ešte aj oni neposlali za Ural...

    • StandaBlabol
      10:27 22.07.2022

      To je divné, už dávno na ten seznam přihodili celou EU. To jsou tam teď Slováci jako 2x? To by znamenalo, že nás předběhli a jsou horší nepřítel než ČR? Rusům nějak dochází prázdná ...Zobrazit celý příspěvek

      To je divné, už dávno na ten seznam přihodili celou EU. To jsou tam teď Slováci jako 2x? To by znamenalo, že nás předběhli a jsou horší nepřítel než ČR? Rusům nějak dochází prázdná gesta...Skrýt celý příspěvek

    • tombo
      10:39 22.07.2022

      Pre mna je najvacsie prekvapenie Grecko. Historicke vazby, ortodoxna cirkev, Rusaci mali aspon pred vojnou sympatie znacnej casti obyvatelstva. Diskusie v greckych novinach plne ...Zobrazit celý příspěvek

      Pre mna je najvacsie prekvapenie Grecko. Historicke vazby, ortodoxna cirkev, Rusaci mali aspon pred vojnou sympatie znacnej casti obyvatelstva. Diskusie v greckych novinach plne proruskych brigadnikov. A rusak sa im takto odvdacil :)Skrýt celý příspěvek

      • Ján Paliga
        10:45 22.07.2022

        Tak bombardovanie gréckej menšiny na Ukrajine robí svoje... Geniálny Vladolf Rozsirovac

        Tak bombardovanie gréckej menšiny na Ukrajine robí svoje... Geniálny Vladolf Rozsirovac

        • liberal shark
          11:51 22.07.2022

          Přesně - politický a strategický génius.

          Přesně - politický a strategický génius.

      • Karol.Melichercik
        12:15 22.07.2022

        Ortodoxna cirkev v Kremli sa od tej v Konstantinopoli odelila davno pradavno a cely cas boli ich predstavitelia na noze.

        Ortodoxna cirkev v Kremli sa od tej v Konstantinopoli odelila davno pradavno a cely cas boli ich predstavitelia na noze.

    • Mr.Tomas
      10:49 22.07.2022

      Takže my sme v zozname už 2x? My sme bratov Čechov nie len dobehli, ale aj predbehli! great success B-)

      Takže my sme v zozname už 2x? My sme bratov Čechov nie len dobehli, ale aj predbehli! great success B-)

      • Jura99
        13:21 22.07.2022

        ČR tam byla s USA od zacatku a dalsi zeme a take EU je doplneni puvodniho seznamu.

        ČR tam byla s USA od zacatku a dalsi zeme a take EU je doplneni puvodniho seznamu.

    • masserr
      11:04 22.07.2022

      Tatínek putínek vám vyhlásí válku!

      Tatínek putínek vám vyhlásí válku!

  • ABC123
    10:17 22.07.2022

    Rozhovor s Kuracinom o zbraniach a ...Zobrazit celý příspěvek

    Rozhovor s Kuracinom o zbraniach a Ukrajine….

    https://plus7dni.pluska.sk/roz... Skrýt celý příspěvek

    • Ján Paliga
      10:31 22.07.2022

      "Chceli sme Rusko potrestať a teraz krkame sami." No evidentne vidno, že Jaroslav Kuracina plače na nesprávnom hrobe. Nevidí tú ruskú agresiu na suverénny štát. Vidí len ušlý ...Zobrazit celý příspěvek

      "Chceli sme Rusko potrestať a teraz krkame sami."

      No evidentne vidno, že Jaroslav Kuracina plače na nesprávnom hrobe. Nevidí tú ruskú agresiu na suverénny štát. Vidí len ušlý biznis.Skrýt celý příspěvek

      • Upgrade
        10:43 22.07.2022

        Mne pripada Kuracina cely volaky dopleteny. Znamy co ho pozna, sa o nom vyjadril, ze to je jasny priklad jednostranne nadaneho cloveka.

        Mne pripada Kuracina cely volaky dopleteny. Znamy co ho pozna, sa o nom vyjadril, ze to je jasny priklad jednostranne nadaneho cloveka.

        • tombo
          10:48 22.07.2022

          Kuracina je sponzor Kotlebu. Nech si predáva pištole v Srbsku alebo v Chorvátsku, garantujem s jeho menom úspech

          Kuracina je sponzor Kotlebu. Nech si predáva pištole v Srbsku alebo v Chorvátsku, garantujem s jeho menom úspech

        • Miroslav
          11:24 22.07.2022

          Kedysi mi volal, chcel aby som mu robil nejaký vývoj, ale nechcelo sa mi do toho. On je v podstate dobrý a cieľavedomý chlap, len na niektoré veci nazerá z nesprávneho uhla

          Kedysi mi volal, chcel aby som mu robil nejaký vývoj, ale nechcelo sa mi do toho. On je v podstate dobrý a cieľavedomý chlap, len na niektoré veci nazerá z nesprávneho uhla

          • Tino
            11:42 22.07.2022

            firma je to uspesna, produkt vyborny , typek je urcite dobry v tom co robi...dole ho taha politika, ktorej bol/je? sucastou ked sa rozhodol robit krovi nackom....to bolo zle, fakt ...Zobrazit celý příspěvek

            firma je to uspesna, produkt vyborny , typek je urcite dobry v tom co robi...dole ho taha politika, ktorej bol/je? sucastou ked sa rozhodol robit krovi nackom....to bolo zle, fakt zle ,kraktozrake rozhodnutie smerom k jeho ambiciam predavat zbrane vlade, pripadne ostatnym vladam v eu....uz to spat nevrati, tej nalepky sa nezbavi, keby bol maliar kaslat na to, ale je zbrojar....jeho stastie je ze zatial tento trh nepotrebujeSkrýt celý příspěvek

          • Miroslav
            11:46 22.07.2022

            Súhlasím. Ja by som mu fakt doprial úspech aj u našom PZ SR a OS SR, ale takto to asi fakt nepôjde ak bude tvrdohlavo rozprávať to, čo rozpráva

            Súhlasím. Ja by som mu fakt doprial úspech aj u našom PZ SR a OS SR, ale takto to asi fakt nepôjde ak bude tvrdohlavo rozprávať to, čo rozpráva

          • Upgrade
            12:47 22.07.2022

            K nemu vraj raz prisiel Kalinak a ponukol mu zakazku pre stat, akurat vraj chcel za to polku. Akurat nie polku zo zakazky ale z firmy. No a odvtedy je Kuracina volako nastaveny od ...Zobrazit celý příspěvek

            K nemu vraj raz prisiel Kalinak a ponukol mu zakazku pre stat, akurat vraj chcel za to polku. Akurat nie polku zo zakazky ale z firmy. No a odvtedy je Kuracina volako nastaveny od mantinelu k mantinelu.Skrýt celý příspěvek

      • Tino
        10:46 22.07.2022

        podporuje stranu , ktoru si pasie rus ambasada...on rus pre biznis ako taky nepotrebuje, co hovori je motivovane jeho vnutorny a politickym presvedcenim....grand power je taka ...Zobrazit celý příspěvek

        podporuje stranu , ktoru si pasie rus ambasada...on rus pre biznis ako taky nepotrebuje, co hovori je motivovane jeho vnutorny a politickym presvedcenim....grand power je taka specialitka....ze od neho nenakupuje stat ani nie je velmi cudne....stat ked ide nakupiovat zbrane a je to zodpovedna vlada, resp zodpovedny kompetentny clovek necha si preverit dodavatela....a to bude IMHO Kuracinova slabina.....rozhodol sa podporovat nackov , ktori maju radi RUS a jasne ma na to pravo, tazko moze ocakavat, ze od neho bude nakupovat vlada , ktora sa s nazi a rus nemusi:-)....cakal by som od neho trosku viac cti...zrejme sa psolieha , ze obecenstvo sa nedostane k zalezitostiam v pozadi , ktore by mbohe okolnosti preco in a jeho firma nie dokazali vysvetlitSkrýt celý příspěvek

        • Ján Paliga
          11:27 22.07.2022

          Asi tak. Ináč ten rozhovor je úbohý. Ja nenovinar by som ho spravil lepšie ako tá paródia na novinára. A ku tomu ešte z primitívneho bulváru. Vidím v tom skôr PR ...

          Asi tak. Ináč ten rozhovor je úbohý. Ja nenovinar by som ho spravil lepšie ako tá paródia na novinára. A ku tomu ešte z primitívneho bulváru. Vidím v tom skôr PR ...

          • Mortles
            11:50 22.07.2022

            No, mi to připadá, že ten člověk ani nechce dělat žádný rozhovor, navíc novináře by asi nejradši upaloval, očividně je nekomfortní a podle toho pak vypadají odpovědi. Co na to ...Zobrazit celý příspěvek

            No, mi to připadá, že ten člověk ani nechce dělat žádný rozhovor, navíc novináře by asi nejradši upaloval, očividně je nekomfortní a podle toho pak vypadají odpovědi. Co na to říct, tady prostě Ukrajinci asi pušky nepořizují.Skrýt celý příspěvek

    • Tino
      10:41 22.07.2022

      kuracina bola a mozno stale je velky fanusik a sponzor LSNS, cize kremlobotov, ktorych sa pasie rus ambasada...tak treba chapat to co hovori, zaroven musim podotknut, ze v tom ako ...Zobrazit celý příspěvek

      kuracina bola a mozno stale je velky fanusik a sponzor LSNS, cize kremlobotov, ktorych sa pasie rus ambasada...tak treba chapat to co hovori, zaroven musim podotknut, ze v tom ako obchoduje s UA nehovori celu pravdu, rozumiem,ze zrejme nemoze....lsns boli vdzy silne, silne pro rus a mna prave na priklade sponzora lsns udivovalo, ako vedia sklbit lasku k RUS a predavanie zbrani na UA:-)...rozumiem , ze aj pre nich je biznis na prvom mieste....resp jedno hovori a nieco ine robi...skoda , ze sa neda, pretoze sa fakt neda na jeho priklade ukazovat fanusikom nazi na svk ako si ich pasi ich oblubene strany a autority, resp cely zaujem:-))Skrýt celý příspěvek

  • Atomas
    10:08 22.07.2022

    Putin si pouze myslí, že je chytrý. Chce, aby ho tak svět vnímal. Ale zase tak chytrý není, natož aby třeba plánoval dva tahy dopředu... Z článku dále vyplývá, že sankce rozhodně ...Zobrazit celý příspěvek

    Putin si pouze myslí, že je chytrý. Chce, aby ho tak svět vnímal. Ale zase tak chytrý není, natož aby třeba plánoval dva tahy dopředu... Z článku dále vyplývá, že sankce rozhodně MAJÍ smysl a západ NESMÍ ustoupit a dále být jednotný...

    "Nechce slyšet o potížích." Putin sestavil ekonomické „politbyro“ a dal pokyn připravit zemi na dlouhou izolaci

    Putin se snažil o utajení, ale v důsledku toho nebyla ekonomika připravena. „Nikdo nevěřil, že všechno může jít podle takového scénáře. Jinak by si udělali alespoň nějaké zásoby - náhradní díly pro důlní zařízení, obráběcí stroje, letadla, - stěžuje si zdroj blízký vládě. "Ale nestalo."

    V zemi se zhroutila celá průmyslová odvětví: automobilový průmysl – o 97 %, výroba dieselových lokomotiv, elektrických lokomotiv a vagonů – o 40–60 %; hutnictví - o 25-40%. Putin ale nechce o potížích nic slyšet, říká zdroj z Meduzy blízký prezidentské administrativě.

    Prezident podle něj „věří, že země může žít dlouhou dobu daleko od zbytku světa, který se jí dříve nebo později přikloní“.

    Putin požaduje obnovit automobilový průmysl z technologické nuly , naučit se vyrábět elektroniku a vláda plánuje vyrábět 100 letadel ročně – jako za dob SSSR.

    Ale zatím ruská ekonomika vyrábí jednu přikrývku pro 70 lidí ročně, jedny šaty pro 12 žen a ani jednu žehličku pro 145 milionů lidí, cituje statistiky ekonom Jakov Mirkin .

    https://www.moscowtimes.ru/202... Skrýt celý příspěvek

    • alter01
      10:32 22.07.2022

      Na jeho príklade je vidieť , že rusi brali do KGB každého idiota ! Len idiot môže dať príkaz obnoviť automobilovú výrobu o 97% . Iba ak za 97 rokov! Zvýšiť výrobu dopravných ...Zobrazit celý příspěvek

      Na jeho príklade je vidieť , že rusi brali do KGB každého idiota ! Len idiot môže dať príkaz obnoviť automobilovú výrobu o 97% . Iba ak za 97 rokov!
      Zvýšiť výrobu dopravných lietadiel na 100 ks ročne ? Ani kedy to mali byť AN 2 a "trofejné " L 410 . Pri tom letecká doprava v Rusku speje k zániku . Za 2-3 roky sa v Rusku budú predávať letenky ako adrenalínový šport! Už dnes je údajne Magadan a okolité letiská bez spojenia !Skrýt celý příspěvek

      • Ján Paliga
        10:47 22.07.2022

        Ale je to možné. Prejdú na staré modely Ford AA a AAA ... To svojím strojovym parkom určite dokážu sekať ako Baťa cvičky ... :)

        Ale je to možné. Prejdú na staré modely Ford AA a AAA ... To svojím strojovym parkom určite dokážu sekať ako Baťa cvičky ... :)

        • Haklang
          12:17 22.07.2022

          Nu, umí na těch starejch strojích ještě někdo? To může bejt taky problém. Pomineme-li ten fakt, že na těch se fakt muselo makat, což skřetům nikdy moc nešlo...

          Nu, umí na těch starejch strojích ještě někdo? To může bejt taky problém. Pomineme-li ten fakt, že na těch se fakt muselo makat, což skřetům nikdy moc nešlo...

      • liberal shark
        11:54 22.07.2022

        KGB bere idioty pořád. Vzpomeňte na ty mladé soudruhy čekisty, kteří před několika lety slavili dokončení školy FSB demonstrativní jízdou ulicemi Moskvy v černých SUV, čímž se ...Zobrazit celý příspěvek

        KGB bere idioty pořád. Vzpomeňte na ty mladé soudruhy čekisty, kteří před několika lety slavili dokončení školy FSB demonstrativní jízdou ulicemi Moskvy v černých SUV, čímž se dokonale dekonspirovali :-).Skrýt celý příspěvek

        • Phantomiux
          13:30 22.07.2022

          To boli tí, čo si jebli spoločnú absolventskú fotku na sociálne siete?

          To boli tí, čo si jebli spoločnú absolventskú fotku na sociálne siete?

    • Upgrade
      10:34 22.07.2022

      Davno tvrdim, ze to nie je ziadny genius ale len tupy mafian. Genialne vie akurat kecat.

      Davno tvrdim, ze to nie je ziadny genius ale len tupy mafian. Genialne vie akurat kecat.

    • Misonek 76
      10:46 22.07.2022

      Je to stejnej kouzelnik jako Kim. K tem se v izolaci taky uz svet priklani 80 let a blahobytem tam nevedi co delat. Pokud je ten clanek pravda tak je Putin jeste veci idiot nez ...Zobrazit celý příspěvek

      Je to stejnej kouzelnik jako Kim. K tem se v izolaci taky uz svet priklani 80 let a blahobytem tam nevedi co delat. Pokud je ten clanek pravda tak je Putin jeste veci idiot nez jsme doufali.Skrýt celý příspěvek

    • ArcheologJD
      13:01 22.07.2022

      Putin požaduje obnovit automobilový průmysl z technologické nuly , naučit se vyrábět elektroniku a vláda plánuje vyrábět 100 letadel ročně – jako za dob SSSR. krajně neruská ...Zobrazit celý příspěvek

      Putin požaduje obnovit automobilový průmysl z technologické nuly , naučit se vyrábět elektroniku a vláda plánuje vyrábět 100 letadel ročně – jako za dob SSSR.
      krajně neruská skromnost a nebo je to překlep NovoSSSR bude vyrábět nejméně 10 000 letadel ročně! (Sice budou z dovozového rýžového papíru a bambusu ale to nevadí!)Skrýt celý příspěvek

    • este
      13:13 22.07.2022

      “The curious task of economics is to demonstrate to men how little they really know about what they imagine they can design.” Hayek Putler se bude divit. A jako všichni centrální ...Zobrazit celý příspěvek

      “The curious task of economics is to demonstrate to men how little they really know about what they imagine they can design.” Hayek

      Putler se bude divit. A jako všichni centrální plánovači, nenajde jiné vysvětlení než cílené sabotáže.Skrýt celý příspěvek

  • sgaba
    09:58 22.07.2022

    Tohle je ovšem velmi zajímavé:
    https://www.ctidoma.cz/histori...

    Tohle je ovšem velmi zajímavé:
    https://www.ctidoma.cz/histori...

    • DanCZer
      10:34 22.07.2022

      Díky za dobrý odkaz!

      Díky za dobrý odkaz!

    • liberal shark
      11:58 22.07.2022

      Neškodí si občas připomenout, že Italové nebyli jen ta roztomilá nemehla s plešatým strejdou v čele, ale smečka ultralevicových korporativních socanů, kteří vedli imperialistické ...Zobrazit celý příspěvek

      Neškodí si občas připomenout, že Italové nebyli jen ta roztomilá nemehla s plešatým strejdou v čele, ale smečka ultralevicových korporativních socanů, kteří vedli imperialistické války a používali chemické zbraně.Skrýt celý příspěvek

    • Pavel 1
      15:39 22.07.2022

      Autor toho článku by si měl hlavně připomenout, že v době druhé Italsko-etiopské války tedy ve druhé polovině 30. let žádná OSN neexistovala. Respektive, když už pravděpodobně ...Zobrazit celý příspěvek

      Autor toho článku by si měl hlavně připomenout, že v době druhé Italsko-etiopské války tedy ve druhé polovině 30. let žádná OSN neexistovala. Respektive, když už pravděpodobně kopíruje nějaký zahraniční text, tak by měl udělat pořádný překlad. Pak by totiž zjistil, že řeč byla o Lize národů.Skrýt celý příspěvek

  • waggon
    09:47 22.07.2022

    Nejméně 1793 ruských vojáků odmítlo dál bojovat na Ukrajině, uvádí průzkum Vjorstka ...Zobrazit celý příspěvek

    Nejméně 1793 ruských vojáků odmítlo dál bojovat na Ukrajině, uvádí průzkum Vjorstka https://www.irozhlas.cz/zpravy... Skrýt celý příspěvek

  • StandaBlabol
    09:38 22.07.2022

    Na kanálu Speak the Truth je skvělý rozhovor a americkým mariňákem, který bojoval v březnu u Kyjeva. Byl v mezinárodní jednotce dvaceti chlapů, všichni s bojovými zkušenostmi, ...Zobrazit celý příspěvek

    Na kanálu Speak the Truth je skvělý rozhovor a americkým mariňákem, který bojoval v březnu u Kyjeva. Byl v mezinárodní jednotce dvaceti chlapů, všichni s bojovými zkušenostmi, velel jim Ukrajinec z SOF.

    https://www.youtube.com/watch?... Skrýt celý příspěvek

    • salatnik
      11:58 22.07.2022

      Tak toto skvelý rozhovor nie je. Ten chlapík divne rozpráva, šeptá si myšlienky čo mal, fakty skoro žiadne, únavné a bezobsažné.

      Tak toto skvelý rozhovor nie je. Ten chlapík divne rozpráva, šeptá si myšlienky čo mal, fakty skoro žiadne, únavné a bezobsažné.

  • The Pale Emperor
    09:33 22.07.2022

    Vypadá to, že Ukrajinci už konečně osvobodili Kyselivku.

    https://twitter.com/nlwartrack...

    Vypadá to, že Ukrajinci už konečně osvobodili Kyselivku.

    https://twitter.com/nlwartrack...

    • Tino
      09:53 22.07.2022

      takto sa ua stahuju tyzdne, co ma udivuje je ze ono sa to aj clekom otvorene komunikovalo, ze nepojdu to nejakych velkych bitiek s RUS ale takticky , pomaly obklucovacie manevre, s ...Zobrazit celý příspěvek

      takto sa ua stahuju tyzdne, co ma udivuje je ze ono sa to aj clekom otvorene komunikovalo, ze nepojdu to nejakych velkych bitiek s RUS ale takticky , pomaly obklucovacie manevre, s cielom aby rus bud sami odisli, resp ak nie budu odrezani od zasobovania a mozno aj obkluceni....toto je zrejme to druhe miesto ktore sa spomina ....cele by som to dal este do kontextu s mostom....front zapadne od cherson sa rus zacne rucat, ak neopravia antonovsky most a on osa to zrejme tak skoro nestane....resp ua ho kedykolvek vedia dokoncit/viac poskodit, pripadne uplne znicit/...jednotky, ktore sa nestiahnu budu znicene....situacia podobna s tou na sever od kijeva kde to nabralo podobu bezhlaveho uteku ked zistili, ze zasobovanie nie je a nebude....Skrýt celý příspěvek

  • Milan7
    08:28 22.07.2022

    Slovenská pátá kolona vítá Kadyrova na Slovensku (v komentech pod článkem), dokonce mu dává i vládní cíle. Neuvěřitelné, jakou mají v komentářích podporu. Z toho jde až strach. ...Zobrazit celý příspěvek

    Slovenská pátá kolona vítá Kadyrova na Slovensku (v komentech pod článkem), dokonce mu dává i vládní cíle. Neuvěřitelné, jakou mají v komentářích podporu. Z toho jde až strach.

    https://m.facebook.com/story.p... Skrýt celý příspěvek

    • Rase
      08:32 22.07.2022

      Zapálení bojovníci proti muslimům očividně nemají problém otočit kabát... Řekl jim vůbec někdo že Čečenci jsou muslimové?! :-D

      Zapálení bojovníci proti muslimům očividně nemají problém otočit kabát... Řekl jim vůbec někdo že Čečenci jsou muslimové?! :-D

      • Parapsicho
        08:37 22.07.2022

        No u flastenců je milion a jeden celkem zabavných věcí Jednou jsem se v tom snažil najít nějakou logiku. Po 15 se mi málem uvařil mozek. Příšě to zkusíme zadat nějakýmu super ...Zobrazit celý příspěvek

        No u flastenců je milion a jeden celkem zabavných věcí
        Jednou jsem se v tom snažil najít nějakou logiku. Po 15 se mi málem uvařil mozek. Příšě to zkusíme zadat nějakýmu super počítači. Snad se dopočítá výsledkuSkrýt celý příspěvek

        • Klimesov
          09:13 22.07.2022

          Logika je jediná.
          Stěžovat si, stěžovat, stěžovat a stěžovat.

          Logika je jediná.
          Stěžovat si, stěžovat, stěžovat a stěžovat.

        • Cernysip
          09:24 22.07.2022

          Výsledek je jasný: 42

          Výsledek je jasný: 42

          • Ján Paliga
            11:29 22.07.2022

            Čítaš mi s tým Prefectom myšlienky... K+ :)

            Čítaš mi s tým Prefectom myšlienky... K+ :)

      • lipican
        09:48 22.07.2022

        To sú ľudia ktorí by kľudne aj hajlovali a popravovali, ale len keď to prikáže nejaký rus alebo nácek. Kľudne aj arabášom podržia keď im to prikáže Rusák alebo nácek. Ich nenávisť ...Zobrazit celý příspěvek

        To sú ľudia ktorí by kľudne aj hajlovali a popravovali, ale len keď to prikáže nejaký rus alebo nácek. Kľudne aj arabášom podržia keď im to prikáže Rusák alebo nácek. Ich nenávisť vyplývajúca z ich neúspešného života a závisti z nich robí to najväčšie zlo. Aj vraždu si tým ospravedlnia. A preto sú veľmi nebezpeční. A preto mali byť sociálne siete tvrdo toto postihovať. Neviem načo sa tu hráme.Skrýt celý příspěvek

        • Tino
          10:00 22.07.2022

          jj vacsina su loozri, nie vsetci poznam jedneho, ktory je fakt sikovny typek, sebestacny, zivotaschopny, zahojeny, pracant, nevyplakava...maka a zije si spokojne , ma len tu chybu, ...Zobrazit celý příspěvek

          jj vacsina su loozri, nie vsetci poznam jedneho, ktory je fakt sikovny typek, sebestacny, zivotaschopny, zahojeny, pracant, nevyplakava...maka a zije si spokojne , ma len tu chybu, ze bezhranicne zamilovany do rus resp politiky na svk ktora ma rada rus....cize harabin, uhrik a tak podobne....obklopeny je samozrejme loozrami, mozno sa medzi nimi citi ako kapo, bohvie, ale snazili sme sa mu dohovorit, ze on jediny zije normalne ten zbytok okolo neho, ktori maju radi rus, nackov a komunistov su socky v podstate, bud idioti, alebo ludia, ktori maju vecne nejake problemy...ktore nevedia riesit a ze su s nim aby ho ked tak podojili....Skrýt celý příspěvek

    • Jan Grohmann
      08:35 22.07.2022

      Tak je dobře, že na FB prozrazují svou totožnost, ne?

      Tak je dobře, že na FB prozrazují svou totožnost, ne?

      • zenker
        09:39 22.07.2022

        To je hodne cerno-humorny, ale stejne tak pravdivy.

        To je hodne cerno-humorny, ale stejne tak pravdivy.

      • liberal shark
        12:00 22.07.2022

        JJ, kromě plošného sledování obyvatelstva pomocí mobilů, platebních karet a tisíců pouličních kamer tu máme i mind control pomocí sociálních sítí. Orwell měl pravdu.

        JJ, kromě plošného sledování obyvatelstva pomocí mobilů, platebních karet a tisíců pouličních kamer tu máme i mind control pomocí sociálních sítí. Orwell měl pravdu.

    • Ján Paliga
      08:41 22.07.2022

      Veď na Slovensku Rusko dlho podporovalo neonacistické hnutie a kadejaké rozkladne spolky... Ako vidíš, investovali dobre. Na škodu slovenského občana. Žiaľ mnohí si to vôbec ...Zobrazit celý příspěvek

      Veď na Slovensku Rusko dlho podporovalo neonacistické hnutie a kadejaké rozkladne spolky... Ako vidíš, investovali dobre. Na škodu slovenského občana. Žiaľ mnohí si to vôbec neuvedomujú.Skrýt celý příspěvek

      • Tino
        08:44 22.07.2022

        v tomto je svk nazi scena takmer jednotna, ale nei uplne....pravda je ze drviva vacsina svk nazi sympatizuje s rus a nejaki nazi aj bojovali so separmi proti UA....je tam ale taka ...Zobrazit celý příspěvek

        v tomto je svk nazi scena takmer jednotna, ale nei uplne....pravda je ze drviva vacsina svk nazi sympatizuje s rus a nejaki nazi aj bojovali so separmi proti UA....je tam ale taka vec ako svk pospolitost, odtrhnuta vetva nackov od lsns a ti sympatizovali s UA a vraj niektori bojovali s ua proti rus....drviva vacsina nazi su ale zapaleni kremloboti.Skrýt celý příspěvek

      • liberal shark
        09:23 22.07.2022

        Velká část viny spočívá ve špatné úrovni vzdělání v našem prostoru a naprosto deformované oficiální politologii, která si plete pravici s levicí.

        Velká část viny spočívá ve špatné úrovni vzdělání v našem prostoru a naprosto deformované oficiální politologii, která si plete pravici s levicí.

        • Hawk
          18:46 22.07.2022

          Naprosto souhlasím, žijeme v zemích, kde neproběhla debolševizace a nebyly vymazány nesprávné vzorce myšlení a nesprávné definice z dob KSČ. Běžný občan je tak stále ve vleku ...Zobrazit celý příspěvek

          Naprosto souhlasím, žijeme v zemích, kde neproběhla debolševizace a nebyly vymazány nesprávné vzorce myšlení a nesprávné definice z dob KSČ.
          Běžný občan je tak stále ve vleku etatismu (víra ve stát), víru v silného vůdce, ideologie (dojemná shoda nácků a komoušů)... Poněkud komické v 21. století. Zvláště když byly ekonomické teze komunistů vyvráceny ještě před vydáním Marxova Kapitálu... :-DSkrýt celý příspěvek

    • Tino
      08:41 22.07.2022

      hlucni idioti budiaci dojem , ze je ich vela....velka cast fb supportu je fejkova , nazi a ich cerveni kamarati vedia ako to chodi v online priestore, v nom vedia predstierat ...Zobrazit celý příspěvek

      hlucni idioti budiaci dojem , ze je ich vela....velka cast fb supportu je fejkova , nazi a ich cerveni kamarati vedia ako to chodi v online priestore, v nom vedia predstierat silu., pologramotne opice sa ucia a prisposobuju, vyrazne im pomaha zaujem , ktory vie ako znasobit pocty v onlone priestore:-))..toto je inac cela ich strategia, nieco predstierat....v reale je to 6-7% ludi....ked pride na vec a maju si robit meeting, protest, zvazaju podporovatelov z celeho svk, zadarmo, daju im nazrat, napit a nie je ich viac ak o2-3 tisic a to je protest avizovany tyzdne vopred.....nazi/ludacka scena je komplet pod kontrolou rus, cerveni...z CZ , resp pre neznaleho realii to moze vyzerat obludne, ale nie je to take ako to vyzera....ale chcu aby to prave takto vyzeralo....Skrýt celý příspěvek

      • liberal shark
        09:22 22.07.2022

        Přesně tak. Máme tu poučení z prvního průjezdu US dragounů přes Českou republiku. Tam byl vidět reálný počet odpůrců a podporovatelů.

        Přesně tak. Máme tu poučení z prvního průjezdu US dragounů přes Českou republiku. Tam byl vidět reálný počet odpůrců a podporovatelů.

        • JVit
          09:33 22.07.2022

          No to si pamatuju, jak se soudruzi na netu sikovali a planovali stavet barikady. Ve vysledku tam pak bylo par lidi u hranic a nekolik zoufalcu u toho prijezdu ke kasarnam nebo co ...Zobrazit celý příspěvek

          No to si pamatuju, jak se soudruzi na netu sikovali a planovali stavet barikady. Ve vysledku tam pak bylo par lidi u hranic a nekolik zoufalcu u toho prijezdu ke kasarnam nebo co to presne bylo :D

          podarilo se mi i dohledat clanek kde je z toho i dost fotek.
          https://www.idnes.cz/hradec-kr... Skrýt celý příspěvek

          • liberal shark
            12:01 22.07.2022

            JJ, to byl tenkrát doslova epic fail odpůrců NATO a USA. Lid projevil zdravý rozum.

            JJ, to byl tenkrát doslova epic fail odpůrců NATO a USA. Lid projevil zdravý rozum.

        • Hawk
          18:51 22.07.2022

          Tak používat pro Cavalry pojem Dragoun je poněkud nešťastný... V tamním kontextu jsou to Kavaleristé...

          Tak používat pro Cavalry pojem Dragoun je poněkud nešťastný... V tamním kontextu jsou to Kavaleristé...

    • Karol.Melichercik
      08:54 22.07.2022

      Par zatrpknjtych dochodcov ktori objavili caro fasbuku pre svoje vylevy a par desiatok volicov repu liky a hlasu. Takto to vyzere na vsetkych strankach kde sa siri obsah ktory ...Zobrazit celý příspěvek

      Par zatrpknjtych dochodcov ktori objavili caro fasbuku pre svoje vylevy a par desiatok volicov repu liky a hlasu. Takto to vyzere na vsetkych strankach kde sa siri obsah ktory zapada do ich logiky myslenia. Ale nerobim si tazku hlavu vacsinou si to taki internetovy hrdinovia. Samozrejme vela je fake profilov, brigadnici fasistov a smeru tam udrzuju nasratu atmosferu svojho potencionalneho volica.Skrýt celý příspěvek

      • Studebaker
        12:21 22.07.2022

        asi tak. Mne nedavno zacal nadavat a urazat jeden dezolat co mal plny profil svojich selficek, mozno okolo 50ky alebo 40ky mohol mat. A potom mi este spravu napisal a po chvili ...Zobrazit celý příspěvek

        asi tak. Mne nedavno zacal nadavat a urazat jeden dezolat co mal plny profil svojich selficek, mozno okolo 50ky alebo 40ky mohol mat. A potom mi este spravu napisal a po chvili blokol XD taki su to hrdinovia, ze sa boja aj cez ten internet. Ale som mu pekne ponakladal v komentaroch a ked som mu uz nemohol odpovedat na spravu co poslal, tak som mu nalozil z fake profilu do spravy a blokol tez, to asi necakal.Skrýt celý příspěvek

    • brunteles
      09:52 22.07.2022

      Sú humorní. Mne jeden vlastenec s nickom ThDr. Jozef Tiso odpovedal, že Slovensko by mali rusi tiež denacifikovať.

      Sú humorní. Mne jeden vlastenec s nickom ThDr. Jozef Tiso odpovedal, že Slovensko by mali rusi tiež denacifikovať.

      • Irving
        11:34 22.07.2022

        To mohl jít příkladem a spáchat sebevraždu.

        To mohl jít příkladem a spáchat sebevraždu.

    • pjanyska
      10:53 22.07.2022

      Čím dál víc si myslím, že Kadyrov akorát ukradl klíče od blázince a utekl. Jinak si to neumim vysvětlit.

      Čím dál víc si myslím, že Kadyrov akorát ukradl klíče od blázince a utekl. Jinak si to neumim vysvětlit.

    • Zuzana 2 enjoyer
      11:03 22.07.2022

      Sú to degeneráti tam pomôže len eutanázia.

      Sú to degeneráti tam pomôže len eutanázia.

  • Tino
    07:57 22.07.2022

    k tomu obkluceniu rusov na severe cherson oblasti treba kontext, ze to hrozi a nie je to nerealny scenar spominali ua dlhsi cas ... a pomaly sa tlacili do pozicii ked to uzatvarali ...Zobrazit celý příspěvek

    k tomu obkluceniu rusov na severe cherson oblasti treba kontext, ze to hrozi a nie je to nerealny scenar spominali ua dlhsi cas ... a pomaly sa tlacili do pozicii ked to uzatvarali , ze sa im to podarilo fakt nejde vylucit + oni chceli takto donuti rus k ustupou na viacerych miestach vid link nizsie ktory myslim pise prave o tychto udalostiach a ktory povazujem za doveryhodny

    https://twitter.com/v_stus/sta... Skrýt celý příspěvek

  • Tecka
    07:06 22.07.2022

    Fragment wywiadu z Błaszczakiem , najprawdopodobniej w poniedziałek dowiemy się znacznie więcej . Potwierdzenie zakupu fa50 ,180 k2 to pierwsza transza później produkcja w Polsce ...Zobrazit celý příspěvek

    Fragment wywiadu z Błaszczakiem , najprawdopodobniej w poniedziałek dowiemy się znacznie więcej . Potwierdzenie zakupu fa50 ,180 k2 to pierwsza transza później produkcja w Polsce i armato haubice k9-(10?): https://wpolityce.pl/polityka/... Skrýt celý příspěvek

    • Kanaďan
      07:13 22.07.2022

      Dziekuje

      Dziekuje

    • Tecka
      07:24 22.07.2022

      Moje przypuszczenia , oczywiście mogę się mylić : 180 K2 do 2024 , pierwsze dostawy w tym roku - 400 K2PL do 2030 - 48 FA-50 - 670 AS21 Redback =>PL21 - 150 K9A2 + podwozia ( ...Zobrazit celý příspěvek

      Moje przypuszczenia , oczywiście mogę się mylić :
      180 K2 do 2024 , pierwsze dostawy w tym roku
      - 400 K2PL do 2030
      - 48 FA-50
      - 670 AS21 Redback =>PL21
      - 150 K9A2 + podwozia ( sporo Krabów trafi do Ukr)
      Pakiet współpracy transfer technologii , także rakietowejSkrýt celý příspěvek

    • Arthur
      07:54 22.07.2022

      Prvé exempláre FA-50 Fighting Eagle budú do Poľska doručené budúci rok. Predpokladám, že pôjde o verziu Block 20 napr. s integráciou beyond-visual-range air-to-air AIM-120 AMRAAM ...Zobrazit celý příspěvek

      Prvé exempláre FA-50 Fighting Eagle budú do Poľska doručené budúci rok.
      Predpokladám, že pôjde o verziu Block 20 napr. s integráciou beyond-visual-range air-to-air AIM-120 AMRAAM rakiet.
      To na Orkov bude platiť ešte veľmi dlho a zároveň je to veľmi účinné, účelne, efektívne a hospodárne riešenie na rozdiel od strojov s "hviezdnych vojen" s vysokými letovými hodinami a veľmi náročnou logistikou a drahym servisom.

      Naopak mi na SR by sme mohli mat poriesenu nielen druhu letku, ale aj cvičné stroje pre pokracovaci výcvik a zároveň dĺžka dodania noha byť reaktívne veľmi rýchla u Nás však bola prednesie BVP za min 1.7 miliardy EUR a potom stráženie neba práve Poliakmi a ČR po územnení MIG-29...Skrýt celý příspěvek

      • Jura99
        08:31 22.07.2022

        FA-50 jsou vyhozene penize, ten nakup nechapu.

        FA-50 jsou vyhozene penize, ten nakup nechapu.

        • Tecka
          08:33 22.07.2022

          Niekoniecznie , poza tym może być drugie dno w tym zakupie. I tak po 2030 dokupimy f35

          Niekoniecznie , poza tym może być drugie dno w tym zakupie. I tak po 2030 dokupimy f35

        • Clanek
          08:43 22.07.2022

          Souhlas, jak se da na vetsinu nakupu a predevsim pocty a aktivitu Polaku da divat se zavisti v oku, tak zrovna FA-50 je v tom celem naprostej nesmysl.

          Souhlas, jak se da na vetsinu nakupu a predevsim pocty a aktivitu Polaku da divat se zavisti v oku, tak zrovna FA-50 je v tom celem naprostej nesmysl.

          • Tecka
            09:00 22.07.2022

            Sporo osób mówiło już lata temu , żeby dokupić 2-3 eskadry f16

            Sporo osób mówiło już lata temu , żeby dokupić 2-3 eskadry f16

          • Clanek
            09:17 22.07.2022

            Uprimne, to by bylo tehda i ted mnohem lepsi reseni.

            Uprimne, to by bylo tehda i ted mnohem lepsi reseni.

          • Tecka
            09:21 22.07.2022

            Dokładnie

            Dokładnie

          • CerVus
            10:43 22.07.2022

            Proč? Moderní relativně levný letoun schopný zastat při mnohem nizších nákladech část úkolů drahých, komplikovaných stíhaček. Vždyť i Amíci něco takového požadují. A tam se jedna o ...Zobrazit celý příspěvek

            Proč? Moderní relativně levný letoun schopný zastat při mnohem nizších nákladech část úkolů drahých, komplikovaných stíhaček. Vždyť i Amíci něco takového požadují. A tam se jedna o počty v řadu několika stovek ks.Skrýt celý příspěvek

          • Maximus
            12:25 22.07.2022

            FA-50 je podobná kategorie jako Gripen JAS-39 C/D - lze použít na pokračovací výcvik, low-cost airpolicing (levněji to už opravdu s novým strojem nejde) - maximálku má 1,5M, přitom ...Zobrazit celý příspěvek

            FA-50 je podobná kategorie jako Gripen JAS-39 C/D - lze použít na pokračovací výcvik, low-cost airpolicing (levněji to už opravdu s novým strojem nejde) - maximálku má 1,5M, přitom díky AESA radaru a AMRAAM dokáže v BVR boji potrápit jakéhokoliv Suchoje.
            Navíc ty stroje dostanou už příští rok.Skrýt celý příspěvek

        • Hawk
          18:58 22.07.2022

          A přitom je to tak jednoduché... Potřebují levně a rychle nahradit Migy-29 a Su-22. Mašinou, co má výkony jako Gripen a stojí 30Mio? Ideál. F-16 a F-35 mohou šetřit...

          A přitom je to tak jednoduché... Potřebují levně a rychle nahradit Migy-29 a Su-22. Mašinou, co má výkony jako Gripen a stojí 30Mio? Ideál. F-16 a F-35 mohou šetřit...

  • waggon
    07:02 22.07.2022

    Ukrajinský obrněnec byl zasažen ruskou pritankovou střelou https://twitter.com/UAWeapons/... Další Tigr-M už slouží v ukrajinské armádě ...Zobrazit celý příspěvek

    Ukrajinský obrněnec byl zasažen ruskou pritankovou střelou https://twitter.com/UAWeapons/...
    Další Tigr-M už slouží v ukrajinské armádě https://twitter.com/UAWeapons/...
    UA síly tvrdí, že zničili tři ruské samohybné houfnice 2S1 Gvozdika spolu s dalšími vozidly při protibaterijní střelbě https://twitter.com/UAWeapons/...
    Zase ty ukrajinské drony. Tentokrát byl zasažen T-80UK. https://twitter.com/UAWeapons/...
    Azov SSO (SOF) nedávno zformoval novou tankovou jednotku poblíž Charkova, včetně ukořistěných tanků – především docela vzácného T-90A. https://twitter.com/UAWeapons/...
    Recyklace v praxi. Ukořistěný BTR-82A je opraven, vylepšen a již ve službě UA armády. https://twitter.com/UAWeapons/... Skrýt celý příspěvek

    • otecko
      09:30 22.07.2022

      AZOV by měl Puňotvi poslat děkovaču za ty tanky:D

      AZOV by měl Puňotvi poslat děkovaču za ty tanky:D

      • lm524a
        09:32 22.07.2022

        Nejlíp dárek ráže 125mm z toho tanku a přímo do kremlu.

        Nejlíp dárek ráže 125mm z toho tanku a přímo do kremlu.

    • deep.R
      09:44 22.07.2022

      Video s tanky od Azovu se tu jiz ubjevilo. Pokud si oamatuji dobre meli by v nem byt i ex CZ/PL T-72 patricnych modifikaci.

      Diky za prispevek wagone, jako vzdy kvalita

      Video s tanky od Azovu se tu jiz ubjevilo. Pokud si oamatuji dobre meli by v nem byt i ex CZ/PL T-72 patricnych modifikaci.

      Diky za prispevek wagone, jako vzdy kvalita

  • lm524a
    06:39 22.07.2022

    Ukraineinfo - CZ 1. Ruské jednotky se pokusily dobýt Vuhlehirskou tepelnou elektrárnu, druhou největší na Ukrajině, která leží asi 50 kilometrů severovýchodně od Doněcka. ...Zobrazit celý příspěvek

    Ukraineinfo - CZ

    1. Ruské jednotky se pokusily dobýt Vuhlehirskou tepelnou elektrárnu, druhou největší na Ukrajině, která leží asi 50 kilometrů severovýchodně od Doněcka. Ukrajinské síly je ale přiměly k ústupu
    2. Šéf Charkovské regionální vojenské správy Oleg Synegubov řekl, že ráno 21. července ruští útočníci udeřili v Charkově, nyní víme o 21 zraněných a dvou mrtvých.
    3. Předseda sboru náčelníků štábů USA generál Mark Milley řekl, že ruští okupanti nezničili žádné HIMARS na Ukrajině.
    4. Západní představitelé věří, že příští rok Rusko zorganizuje další totální ofenzívu proti Ukrajině, jejímž jedním z cílů může být dobytí strategického přístavního města Oděsa a odříznutí Ukrajiny od moře.
    5. Pomoc v hodnotě přes 670 milionů korun poskytla od začátku ruské invaze na Ukrajinu česká humanitární organizace Člověk v tísni.
    6. Británie pošle na Ukrajinu desítky houfnic a více než 1 600 protitankových zbraní v nejnovější dodávce západních zbraní, aby pomohla posílit obranu země proti Rusku, řekl ve čtvrtek ministr obrany Ben Wallace.
    7. Kancelář prezidenta Turecka potvrdila, že dohoda o vývozu obilí z Ukrajiny po moři bude podepsána v pátek 22. července v Istanbulu.
    8. Země Evropské unie se dohodly na novém balíčku omezujících opatření vůči Rusku, který zahrnuje zákaz dovozu ruského zlata.
    9. Spojené království zakáže dovoz ruského uhlí od 10. srpna a opustí ruskou ropu od 31. prosince.
    10. Ruská armáda na Ukrajině si v příštích týdnech pravděpodobně dá operační pauzu, prohlásil šéf britské rozvědky MI6 Richard Moore na bezpečnostním fóru v Aspenu v USA
    11. Velká Británie pošle na Ukrajinu více než 1600 protitankových střel a desítky dalších dělostřeleckých zbraní, oznámil britský ministr obrany Ben Wallace.
    12. Vůdci proruských separatistů chtějí v tzv. Luhanské lidové republice zakázat Google. „Západní internetové platformy jsou také raketové systémy, jen střílejí informacemi. A hlavní zbraní se stal Google,“ zdůvodnil záměr vůdce separatistů Pasečnik.
    13. Kreml ve čtvrtek uvedl, že Moskva doufá, že příští britský premiér zaujme vůči Rusku vyrovnaný postoj.
    14. Lukašenko řekl, že Rusko dosud nepoužilo všechny síly na Ukrajině, které by mohlo.
    15. Ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj vyvrátil informaci, že je ve vážném stavu na jednotce intenzivní péče. Falešná zpráva o jeho špatném zdravotním stavu a neschopnosti vykonávat úřad zazněla ve vysílání několika rozhlasových stanic, jejichž chod narušili ruští hackeři.
    16. Nejvyšší prokuratura Ruské federace považuje slovo "válka" na území země za nezákonné k popisu invaze ruských vojsk na Ukrajinu.
    17. Putin varuje Západ že současný světový řád skončil a přichází nová éra.
    18. Estonská vláda má v úmyslu odstranit všechny pomníky sovětských vojáků
    19. MIMO TÉMA: Lukašenko řekl, že Bělorusko je autoritářské, ale nejsou v něm žádní političtí vězni.
    20. MIMO TÉMA: Ruské ministerstvo spravedlnosti požádalo o likvidaci ruské pobočky Židovské agentury pro Izrael. Jeruzalémská Židovská agentura pro Izrael je největší židovskou neziskovou organizací na světě a pomáhá Židům emigrovat do Izraele.
    21. Ve Finsku je skoro stejný počet příznivců a odpůrců plotu na hranici s Ruskem
    Na začátku července finský parlament schválil návrh zákona, který umožní vybudovat bariéru na hranici s Ruskem, později podepsaný prezidentem.
    Zákon by vládě umožnil rozhodnout, zda na hranicích postaví ploty nebo jiné bariéry.
    38 % respondentů tedy nepodporuje výstavbu plotu na finské hranici, dalších 36 % naopak tuto myšlenku podporuje, zbývajících 26 % se o odpovědi nerozhodlo.
    Podle vedoucí výzkumnice finského Institutu zahraniční politiky Saila Heinikoski výsledky průzkumu ukazují, že Finové vnímají Rusko jako hrozbu.
    "Skutečnost, že 36 % podporuje výstavbu plotu na celé východní hranici, je významným výsledkem, který svědčí o výjimečné povaze bezpečnostní situace," domnívá se Saila Heinikoski.
    Dodala, že válka na Ukrajině a strach z hybridního vlivu Ruska ovlivnily výsledky průzkumu.
    Ti, kteří nesouhlasí s výstavbou plotu, podle názoru Saili Heinikoski, vznášejí otázku proveditelnosti nebo účinnosti takového kroku.Skrýt celý příspěvek

Načítám diskuzi...