VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská státní vlajka (Zvětšit)

Speciální diskusní stránka o válce na Ukrajině.

Nahlásit chybu v článku


Komentáře

Zvýraznit příspěvky za posledních:
  • Scotty
    18:47 24.04.2022

    Stanjura dnes v OVM řekl že rozpočet obrany by mohl letos vzrůst až o 15 miliard. Bude záležet na tom kolik smluv se podaří uzavřít. Delegáti KDU-ČSL na svém sjezdu rozhodli že ...Zobrazit celý příspěvek

    Stanjura dnes v OVM řekl že rozpočet obrany by mohl letos vzrůst až o 15 miliard. Bude záležet na tom kolik smluv se podaří uzavřít.

    Delegáti KDU-ČSL na svém sjezdu rozhodli že jejich ministři budou na vládě prosazovat navýšení obraného rozpočtu na 2% už v roce 2024. Zároveň lidovci chtějí urychlit výstavbu vojenských schopností potřebných pro alianční kolektivní obranu a po vládě žádají, aby schválila novou obrannou strategii.Skrýt celý příspěvek

    • bently
      18:58 24.04.2022

      Good, ale zatím jsou to všechno jenom vzletná slova, která jsme slyšely už nesčetněkrát. Až se začnou podepisovat miliardové kontrakty na techniku pro AČR, vládě strašně rád ...Zobrazit celý příspěvek

      Good, ale zatím jsou to všechno jenom vzletná slova, která jsme slyšely už nesčetněkrát.
      Až se začnou podepisovat miliardové kontrakty na techniku pro AČR, vládě strašně rád zatleskám.Skrýt celý příspěvek

    • Jura99
      19:31 24.04.2022

      kdyz se ohledneme na ty ruzne bile knihy, kvačry atp., tak je to jen sber stareho papiru. To se v teto republice nenajde nikdo, kdo vidi dal nez na rok dopredu ?

      kdyz se ohledneme na ty ruzne bile knihy, kvačry atp., tak je to jen sber stareho papiru. To se v teto republice nenajde nikdo, kdo vidi dal nez na rok dopredu ?

      • Scotty
        19:35 24.04.2022

        KVAČR stále platí. Možná projde nějakou aktualizací, ale základ zůstane stejný.

        KVAČR stále platí. Možná projde nějakou aktualizací, ale základ zůstane stejný.

      • Danik
        21:47 24.04.2022

        Tak zrovna ty poslední KVAČRy, Dlouhodobý výhled pro obranu 2035, Národní strategie pro čelení hybridnímu působení nebo Strategie vyzbrojování a podpory rozvoje obranného průmyslu ...Zobrazit celý příspěvek

        Tak zrovna ty poslední KVAČRy, Dlouhodobý výhled pro obranu 2035, Národní strategie pro čelení hybridnímu působení nebo Strategie vyzbrojování a podpory rozvoje obranného průmyslu ČR 2030 nejsou zrovna špatné materiály. Taky to musíme brát tak, že my jako veřejnost nevidíme všechno, nebo dostáváme jen osekané informace.Skrýt celý příspěvek

  • Cimbi
    18:42 24.04.2022

    Včera vypluly ruské ponorky ze Sevastopolu... Nemá UA nějaká protiponorková letadla? Bodly by... To by byla další velká rána, kdyby se jim ze 6 ponorek (nebo kolik jich to v ...Zobrazit celý příspěvek

    Včera vypluly ruské ponorky ze Sevastopolu...
    Nemá UA nějaká protiponorková letadla? Bodly by... To by byla další velká rána, kdyby se jim ze 6 ponorek (nebo kolik jich to v Černém moři mají) vrátily třeba jen 4...Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      18:43 24.04.2022

      Podle všeho je používají k ostřelování Oděsy, tak by to zasloužilo nějakou reakci. Problém je hlavně s tou použitelnou technikou...

      Podle všeho je používají k ostřelování Oděsy, tak by to zasloužilo nějakou reakci. Problém je hlavně s tou použitelnou technikou...

    • The Pale Emperor
      18:49 24.04.2022

      Pokud se nepletu, tak nic takového nemají, a navíc ČM ovládá ruské letectvo. Nedávno se to tady rozebíralo.

      Pokud se nepletu, tak nic takového nemají, a navíc ČM ovládá ruské letectvo. Nedávno se to tady rozebíralo.

      • Cimbi
        18:53 24.04.2022

        OK. Škoda

        OK. Škoda

      • Nesher
        19:05 24.04.2022

        Přesně tak, a i kdyby něco měli, tak dost pochybuji, že by starý Il 38 (to je to jediné co by mohli teoreticky mít) vůbec dokázal ty relativně nová Kila najít. A jak by asi dopadlo ...Zobrazit celý příspěvek

        Přesně tak, a i kdyby něco měli, tak dost pochybuji, že by starý Il 38 (to je to jediné co by mohli teoreticky mít) vůbec dokázal ty relativně nová Kila najít. A jak by asi dopadlo setkání Il 38 s Su 30 VMF asi také netřeba pochybovat.Skrýt celý příspěvek

  • The Pale Emperor
    18:35 24.04.2022

    Dámy a pánové, tak nevím, co je větší ostuda. Jestli Ukrajinci, kteří nejsou dost chytří na to, aby používali německou techniku a zbraně, potopili Moskvu hodně špatnou modernizací ...Zobrazit celý příspěvek

    Dámy a pánové, tak nevím, co je větší ostuda. Jestli Ukrajinci, kteří nejsou dost chytří na to, aby používali německou techniku a zbraně, potopili Moskvu hodně špatnou modernizací staré protilodní střely, jak se nám snažila říct ruská propaganda, nebo že Moskvu, chloubu Černomořské flotily, na které sloužili synáčci bohatých a prominentních moskvanů, potopil nedopalek.

    https://twitter.com/newsroomct... Skrýt celý příspěvek

  • Karol.Melichercik
    18:12 24.04.2022

    Podľa tejto mapy je obsadenie Khersonu možno otázkou pár týždňov.

    https://twitter.com/nexta_tv/s...

    Podľa tejto mapy je obsadenie Khersonu možno otázkou pár týždňov.

    https://twitter.com/nexta_tv/s...

    • Cimbi
      18:19 24.04.2022

      Dnes tu někdo dával odkaz, ze kterého plyne, že jsou nějakých 10 km od Čornobajivky.

      Dnes tu někdo dával odkaz, ze kterého plyne, že jsou nějakých 10 km od Čornobajivky.

    • The Pale Emperor
      18:24 24.04.2022

      Otázka pár týdnu je to už pár týdnů. Předpokládám, že UA v oblastní nemá dost techniky a hlavně tanků, aby na město zaútočili, tak hlavně dělostřelectvem přeorávají ruské pozice ...Zobrazit celý příspěvek

      Otázka pár týdnu je to už pár týdnů. Předpokládám, že UA v oblastní nemá dost techniky a hlavně tanků, aby na město zaútočili, tak hlavně dělostřelectvem přeorávají ruské pozice kolem města a v noci likvidují malé skupinky orků.Skrýt celý příspěvek

      • Roland
        18:34 24.04.2022

        To je asi jeden důvod a další je podle mě ten, ze proste nechtějí zbytečně utrácet životy a techniku - takže si dávají hodně pozor než je někam pošlou

        To je asi jeden důvod a další je podle mě ten, ze proste nechtějí zbytečně utrácet životy a techniku - takže si dávají hodně pozor než je někam pošlou

        • The Pale Emperor
          18:37 24.04.2022

          Možná čekají, co rusáci vymýšlí, přeci jen byly nějaké náznaky (zaminování mostu, nebo přístupových cest do Khersonu), že by se z Khersonu mohli stáhnout.

          Možná čekají, co rusáci vymýšlí, přeci jen byly nějaké náznaky (zaminování mostu, nebo přístupových cest do Khersonu), že by se z Khersonu mohli stáhnout.

          • Upgrade
            19:09 24.04.2022

            Na tahu su Rusi, oni chcu Odesu a Podnestersko. Ukrajinci pravdepodobne vyckavaju a podla moznosti napadaju Rusov, ked si myslia ze maju vyhodu.

            Na tahu su Rusi, oni chcu Odesu a Podnestersko. Ukrajinci pravdepodobne vyckavaju a podla moznosti napadaju Rusov, ked si myslia ze maju vyhodu.

      • Jirosi
        19:13 24.04.2022

        Technicky je to stejná situace jako před Bitvou u Kursku.
        Nemá smysl útočit, když víte, že si nepřítel přijde nabít ústa sám.

        Technicky je to stejná situace jako před Bitvou u Kursku.
        Nemá smysl útočit, když víte, že si nepřítel přijde nabít ústa sám.

    • liberal shark
      19:48 24.04.2022

      Bod zlomu ještě nenastal. Rusáci ještě nejsou dostatečně vyčerpáni. Ukrajinský útok by mohl nebezpečně odčerpat jejich zdroje a destabilizovat obranu.

      Bod zlomu ještě nenastal. Rusáci ještě nejsou dostatečně vyčerpáni. Ukrajinský útok by mohl nebezpečně odčerpat jejich zdroje a destabilizovat obranu.

  • The Pale Emperor
    18:11 24.04.2022

    Video ukrajinské “BTR-4E vs. ruská pěchota” s původní zvukovou stopou. Ten zvuk palby 30mm kanónu se nikdy neomrzí. Taky si všimněte, že nejdříve měl (zcela logicky) nabito AP ...Zobrazit celý příspěvek

    Video ukrajinské “BTR-4E vs. ruská pěchota” s původní zvukovou stopou. Ten zvuk palby 30mm kanónu se nikdy neomrzí.
    Taky si všimněte, že nejdříve měl (zcela logicky) nabito AP munici, prvních pár ran, pohyb ruky na záběru, a pokračuje v palbě už HEI municí. Střelec vyčkal s palbou dokud se dostatečně nepřiblíží k cíli kvůli IFF.

    https://twitter.com/alexkhrebe... Skrýt celý příspěvek

    • The Pale Emperor
      18:12 24.04.2022

      “Jebat” and “Suka” included.

      “Jebat” and “Suka” included.

    • Cimbi
      18:15 24.04.2022

      Je to slušná odveta za ten tank, co to do hloučku Ukrajinců nahulil tak z 10-20 metrů...

      Škoda těch AP na začátku. Nejspíš to někteří z nich přežili.

      Je to slušná odveta za ten tank, co to do hloučku Ukrajinců nahulil tak z 10-20 metrů...

      Škoda těch AP na začátku. Nejspíš to někteří z nich přežili.

      • The Pale Emperor
        18:26 24.04.2022

        Myslím, že ti, co to přežili, si budou muset nejdřív vyměnit trenky.

        Myslím, že ti, co to přežili, si budou muset nejdřív vyměnit trenky.

        • Inflex
          18:47 24.04.2022

          Si nějaký šlohnou...

          Si nějaký šlohnou...

    • Dovi
      18:29 24.04.2022

      Může mi prosím někdo vysvětlit jak přesně funguje HEI munice do 30mm kanonu. Je to něco na způsob broků?

      Může mi prosím někdo vysvětlit jak přesně funguje HEI munice do 30mm kanonu. Je to něco na způsob broků?

      • Hawk
        18:47 24.04.2022

        ne, high-explosive incendiary (HEI) je vysoce výbušná zápalná...

        ne, high-explosive incendiary (HEI) je vysoce výbušná zápalná...

      • Cimbi
        18:50 24.04.2022

        Ne, je to tříštivá. Ocelová skořepina naplněná výbušninou (to je to "HE" v označení - High Explosive), navíc doplněno zápalnou směsí (to je to "I" - Incendiary). Vyvinuto hlavně ...Zobrazit celý příspěvek

        Ne, je to tříštivá. Ocelová skořepina naplněná výbušninou (to je to "HE" v označení - High Explosive), navíc doplněno zápalnou směsí (to je to "I" - Incendiary).

        Vyvinuto hlavně jako protiletecká munice, vhodná i proti měkkým pozemním cílům (náklaďáky).
        Proti pěchotě je zápalná složka zbytečná, ale nepřekáží.Skrýt celý příspěvek

        • Martinos
          19:31 24.04.2022

          Na nechranenu zivu silu mali pouzit gulomet, HEI Strely sú určené na ničenie objektov a UKRYTEJ živej sily v ľahko pancierovanej technike trhavým účinkom a súčas-né ničenie cieľov ...Zobrazit celý příspěvek

          Na nechranenu zivu silu mali pouzit gulomet,
          HEI Strely sú určené na ničenie objektov a UKRYTEJ živej sily v ľahko pancierovanej technike trhavým účinkom a súčas-né ničenie cieľov zápalným účinkom.Skrýt celý příspěvek

          • Rošťák
            20:21 24.04.2022

            Třeba neměl pro kulo munici ...... nebo s ním měl problém....... a tříštíva tam taky udělá maso ..... proto to posílal i na tu asfaltku, aby vytvořil "šrapnel"

            Třeba neměl pro kulo munici ...... nebo s ním měl problém....... a tříštíva tam taky udělá maso ..... proto to posílal i na tu asfaltku, aby vytvořil "šrapnel"

      • Dovi
        19:19 24.04.2022

        Děkuji všem...

        Děkuji všem...

    • Peterh
      20:30 24.04.2022

      Ak je v pravo hore pocitadlo municie preco su tam 3 riadky. Ma na vyber 3 druhy municie? Niekde som cital ze vie prepinat 2 zasobniky.

      Ak je v pravo hore pocitadlo municie preco su tam 3 riadky. Ma na vyber 3 druhy municie? Niekde som cital ze vie prepinat 2 zasobniky.

  • Cimbi
    18:10 24.04.2022

    Dneska si Ruské letectvo pospíšilo. V celé Ukrajině vyhlášen letecký poplach...

    https://liveuamap.com/ru/2022/...

    Dneska si Ruské letectvo pospíšilo. V celé Ukrajině vyhlášen letecký poplach...

    https://liveuamap.com/ru/2022/...

  • jj284b
    18:09 24.04.2022

    ma uz Oryx tuto T90A?

    https://twitter.com/OSINTua/st...

    ma uz Oryx tuto T90A?

    https://twitter.com/OSINTua/st...

    • Rošťák
      18:11 24.04.2022

      Hele, tahle? Jen se jí ta věž svezla dolu ....
      https://postlmg.cc/G9bmZNCQ...
      Podle poškození korby, ale focena je z druhé strany

      Hele, tahle? Jen se jí ta věž svezla dolu ....
      https://postlmg.cc/G9bmZNCQ...
      Podle poškození korby, ale focena je z druhé strany

      • starej
        18:32 24.04.2022

        Ne je to jiny tank, vez lezi jinak

        Ne je to jiny tank, vez lezi jinak

        • Rošťák
          18:35 24.04.2022

          Tak v tom případě je to osmnáctá T90

          Tak v tom případě je to osmnáctá T90

    • lukas000
      18:53 24.04.2022

      Nejsem expert na tanky, z fotek co jsem videl na Ukrajine jsem mel za to ze takhle ty veze maji z vyroby.

      Nejsem expert na tanky, z fotek co jsem videl na Ukrajine jsem mel za to ze takhle ty veze maji z vyroby.

      • dusan1
        20:05 24.04.2022

        No sú tri prípady .... Najstaršie T-90 mali odlievané veže ako T-72B z novovýroby .. Novšie nové mali nové zvarované veže. Časť starých T-72B sa modernizovali na T-90A - korba ...Zobrazit celý příspěvek

        No sú tri prípady ....

        Najstaršie T-90 mali odlievané veže ako T-72B z novovýroby ..

        Novšie nové mali nové zvarované veže.

        Časť starých T-72B sa modernizovali na T-90A - korba ostala - dostali novú vežu ... aspoň myslím, neviem že by ostali pôvodné veže na tankoch T-90 po modernizácii čomu nasvedčuje i to, že všetky zničené stroje na Ukajine majú zvarované veže.Skrýt celý příspěvek

  • zenker
    18:00 24.04.2022

    Do týdne bychom měli být pomalu svědky hroucení ruské fronty - tedy za předpokladu, že by se měl stihnout 8. květen jako den vítězství nad fašismem.

    Do týdne bychom měli být pomalu svědky hroucení ruské fronty - tedy za předpokladu, že by se měl stihnout 8. květen jako den vítězství nad fašismem.

    • Roko
      18:02 24.04.2022

      Iskander na hraniciach , ocakavam pondelkovy masivny raketovy utok z ruska a nasledne pokus o prielom … drzime UA palce, pretoze az po vycerpani ruskeho potencialu mozu prejst do ...Zobrazit celý příspěvek

      Iskander na hraniciach , ocakavam pondelkovy masivny raketovy utok z ruska a nasledne pokus o prielom … drzime UA palce, pretoze az po vycerpani ruskeho potencialu mozu prejst do protiutoku.. jednoducho je teraz “ticho pred burkou”Skrýt celý příspěvek

      • Cimbi
        18:08 24.04.2022

        Monžá už na těch Iskanderech pracují:

        https://liveuamap.com/ru/2022/...

        Monžá už na těch Iskanderech pracují:

        https://liveuamap.com/ru/2022/...

      • zenker
        18:13 24.04.2022

        Ty Iskandery mě taky zaujaly, respektive hlavně to, že byly vůbec zmíněny, není přeci důvod je k hranicím přibližovat a o tomto informovat - vzhledem k doletu a vzdálenosti od ...Zobrazit celý příspěvek

        Ty Iskandery mě taky zaujaly, respektive hlavně to, že byly vůbec zmíněny, není přeci důvod je k hranicím přibližovat a o tomto informovat - vzhledem k doletu a vzdálenosti od fronty, je přeci jedno, zda jsou 5-150 km od hranic. Bojím se, zda ten skřet fakt neopráší plán raketojaderné války.Skrýt celý příspěvek

        • Cimbi
          18:18 24.04.2022

          Já myslím, že tím chtějí dostřelit na mosty před Dněpr. Ten je daleko, tak jdou co nejblíž to jde... A i kdyby ne ty mosty - Tys viděl, že by používali Iskandery na ostřelování ...Zobrazit celý příspěvek

          Já myslím, že tím chtějí dostřelit na mosty před Dněpr. Ten je daleko, tak jdou co nejblíž to jde...

          A i kdyby ne ty mosty - Tys viděl, že by používali Iskandery na ostřelování fronty? Téměř výhradně tím pálí do zázemí, většinou do civilních objektů...

          BTW, doufám, že se mýlíš...Skrýt celý příspěvek

        • StandaBlabol
          18:47 24.04.2022

          Iskandery s jadernými hlavicemi by už vůbec netahali tak blízko fronty.

          Iskandery s jadernými hlavicemi by už vůbec netahali tak blízko fronty.

          • Cimbi
            19:02 24.04.2022

            Souhlas. Riskovali by, že si pro ně Ukrajinci dojdou a stanou se znovu jadernou mocností.

            Souhlas. Riskovali by, že si pro ně Ukrajinci dojdou a stanou se znovu jadernou mocností.

    • greenBelt
      20:04 24.04.2022

      Pokud sjou ztráty jak píšou v tomot tweetu, tak máš recht:
      https://twitter.com/PhillipsPO...

      Pokud sjou ztráty jak píšou v tomot tweetu, tak máš recht:
      https://twitter.com/PhillipsPO...

  • bently
    17:56 24.04.2022

    Zažil jsem komunistické Rusko. Zažil jsem postsovětské Rusko. Nyní se na místo činu vracím, abych popsal, jak se tato největší země světa opět proměnila. Nasedám do auta a jedu ...Zobrazit celý příspěvek

    Zažil jsem komunistické Rusko. Zažil jsem postsovětské Rusko. Nyní se na místo činu vracím, abych popsal, jak se tato největší země světa opět proměnila.

    Nasedám do auta a jedu do supermarketu. Ze zvyku zapínám rádio. Je naladěno na frekvenci 91,2 FM - kdysi na ní vysílala stanice Echo Moskvy. Echo byla moje oblíbená ruská rozhlasová stanice - spolehlivý zdroj zpráv a informací.

    V posledních týdnech však byly všechny nezávislé ruské zpravodajské stanice buď zablokovány, nebo zrušeny. Na frekvenci 91,2 FM nyní vysílá státní Rádio Sputnik, které otevřeně podporuje ruskou ofenzivu na Ukrajině.

    Při jízdě po Zahradním okruhu míjím divadlo, které má na fasádě vztyčené obří písmeno Z - symbol ruské vojenské operace. Další písmeno Z je před sídlem ruských železnic. Předjíždím nákladní auto, které má na boku nálepku Z.

    Jedu do moskevského strojírenského institutu, kde jsem před 30 lety jako zahraniční lektor učil angličtinu.

    Na začátku 90. let, po pádu komunismu, byli moji studenti plni naděje, že Rusko a Západ navážou trvalé přátelství a partnerství, že budoucnost bude mírová a prosperující.

    To se nepodařilo.

    "Všechny potíže překonáme. Po západu slunce vždycky přichází úsvit," říká před institutem student Denis, kterého zastavím a zeptám se ho na to, jak vidí aktuální situaci.

    "Ale já naše vojáky podporuji. Jsou to naši vojáci. Jsem povinen podporovat svou zemi, ať se děje, co se děje."

    Mým konečným cílem je obří válečné muzeum, které oslavuje vítězství Sovětského svazu nad nacistickým Německem ve druhé světové válce - slavné vítězství, dosažené za cenu obrovských lidských ztrát. V takzvané Velké vlastenecké válce zahynulo více než 27 milionů sovětských občanů.

    Znepokojující mi na první pohled připadá, jak si v tomto muzeu našla pevné místo "speciální vojenská operace" na Ukrajině, jak je zde uctívána.

    Na webových stránkách muzea je pravopis slova "museum" upraven tak, aby v něm bylo písmeno Z. V muzejním obchodě si můžete koupit hrnky a odznaky s písmenem Z, které hlásají "Putin je můj preZident". V odznáčcích prodávaných v obchodě muzea za druhé světové války nahradilo písmeno Z písmeno S ve slově prezident.

    A v muzeu právě probíhá výstava o nacistech na Ukrajině. To pomáhá upevnit falešné tvrzení Kremlu, že ruská armáda osvobozuje Ukrajinu od nacismu.

    Jedná se o "speciální vojenskou operaci Rusko" - orwellovský paralelní vesmír, kde je invaze osvobozením, kde je agrese sebeobranou a kde jsou kritici zrádci.

    Mám pocit, že Rusko, které jsem znal posledních 30 let, je pryč.

    https://www.bbc.com/news/world... Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      18:06 24.04.2022

      Hele, písmenem "Z" přece značí vlastní vojenskou techniku, aby nedošlo k "friendly fire", ne? Takže Náklaďák s nálepkou "Z" na boku je vojenský cíl, divadlo s písmenem "Z" na ...Zobrazit celý příspěvek

      Hele, písmenem "Z" přece značí vlastní vojenskou techniku, aby nedošlo k "friendly fire", ne?

      Takže Náklaďák s nálepkou "Z" na boku je vojenský cíl, divadlo s písmenem "Z" na fasádě je vojenský cíl, sídlo ruských železnic Rusi taky označili za vojenský cíl tím velkým "Z"...

      Nebo se pletu?Skrýt celý příspěvek

      • bently
        18:13 24.04.2022

        :-) Nejhorší na tom je, že většina těch, co někam v Rusku hrdě vyvěsí "zetko" nebo si připne "zetkovou" placku na mikinu, ani pořádně neví, co to vlastně znamená. To ale vůbec ...Zobrazit celý příspěvek

        :-)
        Nejhorší na tom je, že většina těch, co někam v Rusku hrdě vyvěsí "zetko" nebo si připne "zetkovou" placku na mikinu, ani pořádně neví, co to vlastně znamená. To ale vůbec neva, protože prostě matička Rus, Putin je borec, nás mnogo, všechno v Rusku nejlepšejší a největší na celičkým světě a fuck off.Skrýt celý příspěvek

    • marek.charlie
      19:36 24.04.2022

      Aká to ruská hrdosť,keď písmeno ,,Z,, nepíšu azbukou v snahe byť aspoň trochu ,,západní,,.
      Alebo vojnový pochod naspievajú do západného songu.Im net analoga..

      Aká to ruská hrdosť,keď písmeno ,,Z,, nepíšu azbukou v snahe byť aspoň trochu ,,západní,,.
      Alebo vojnový pochod naspievajú do západného songu.Im net analoga..

  • jj284b
    17:44 24.04.2022

    https://twitter.com/HALLONSA/s...

    uz som videl vela.... no toto.... nemam slov... dajte si to so zvukom

    https://twitter.com/HALLONSA/s...

    uz som videl vela.... no toto.... nemam slov... dajte si to so zvukom

    • Cimbi
      17:55 24.04.2022

      Ten Rusák spí nebo je po něm??? Ten musí bejt fakt na kaši zlitej, když ho tohle nevzbudí!

      Ten Rusák spí nebo je po něm??? Ten musí bejt fakt na kaši zlitej, když ho tohle nevzbudí!

      • Rošťák
        17:56 24.04.2022

        Spí, chrápe :D

        Spí, chrápe :D

        • Cimbi
          18:00 24.04.2022

          Mi to připomnělo tu scénu z Černých baronů: "Tak, a teď Vás můžu zastřelit Vaší vlastní zbraní." "Nemůžete, není nabitá" "Co kdyby Vás přepadl imperialistický diverzant?" "My už ...Zobrazit celý příspěvek

          Mi to připomnělo tu scénu z Černých baronů:
          "Tak, a teď Vás můžu zastřelit Vaší vlastní zbraní."
          "Nemůžete, není nabitá"
          "Co kdyby Vás přepadl imperialistický diverzant?"
          "My už bychom se nějak domluvili"Skrýt celý příspěvek

          • Rošťák
            18:09 24.04.2022

            Když si vemu, jak chodily průzkumy pro "jazyky", když byl náš sbor nasazen na východě, tak tady ho máš "zadara" :D

            Když si vemu, jak chodily průzkumy pro "jazyky", když byl náš sbor nasazen na východě, tak tady ho máš "zadara" :D

    • Rošťák
      17:56 24.04.2022

      ntvl :D Čert vem ten stolák, ale asi si chlapec přilnul :D

      ntvl :D Čert vem ten stolák, ale asi si chlapec přilnul :D

  • bently
    17:27 24.04.2022

    Tady je pro zajímavost přehled lidí v (min. někdejším) nejbližším Putinově okolí z webu iDNES: https://1gr.cz/fotky/idnes/22/... Dávám to sem primárně ...Zobrazit celý příspěvek

    Tady je pro zajímavost přehled lidí v (min. někdejším) nejbližším Putinově okolí z webu iDNES: https://1gr.cz/fotky/idnes/22/...
    Dávám to sem primárně proto, že je z toho dobře patrný věk celého prezidentova okolí (v kontextu věku samotného Putina).
    Bez výjimky jde totiž o šedesátníky nebo sedmdesátníky, což je docela děsivá gerontokracie jak ze žurnálu. O tom, že velká část z nich má stejně jako Putin "vzdělání" z KGB a ve svých funkcích jsou opravdu dlouhé roky (ne-li celé dekády), ani nemluvě.
    Vůbec se nedivím názoru některých mladých Rusů narozených až po pádu SSSR, že označují válku na Ukrajině za "ukradenou diametrálně jinou generací, se kterou toho nemají moc společného".Skrýt celý příspěvek

    • d_mm2288
      17:56 24.04.2022

      Tak ona je otázka, kdo z nich bude mít nějaký reálný vliv. Řekl bych, že třeba u Lavrova nebo Matvijenkové bude minimální. U Patruševa velký. Ale jinak souhlas. Celá válka na ...Zobrazit celý příspěvek

      Tak ona je otázka, kdo z nich bude mít nějaký reálný vliv. Řekl bych, že třeba u Lavrova nebo Matvijenkové bude minimální. U Patruševa velký.
      Ale jinak souhlas. Celá válka na Ukrajině není nic jiného než pokus o navrácení Ukrajiny do Ruska nebo aspoň do sféry jeho vlivu a obnovení sféry sovětského impéria. Pro KGBšniky jako Putin je tohle naprosto zásadní věc. Naopak lidem, kterým je pod 40 let a kteří vyrostli v Ruské federaci po rozpadu SSSR, to je úplně šumák. Sami ví, že Rusko je dost velké i tak a problémů má i bez Ukrajiny víc než dost.Skrýt celý příspěvek

    • Jura99
      17:57 24.04.2022

      ale v Buči asi nevrazdili geronti, takze bych mladou generaci nevyviňoval.

      ale v Buči asi nevrazdili geronti, takze bych mladou generaci nevyviňoval.

      • bently
        18:09 24.04.2022

        Někoho v Rusku vyviňovat rozhodně nebylo mým úmylem. Jistěže za zvěrstva na Ukrajině vč. Buči jsou zodpovědní každí jednotliví vojáci, kteří se jich dopouštěli, bez ohledu na věk. ...Zobrazit celý příspěvek

        Někoho v Rusku vyviňovat rozhodně nebylo mým úmylem.
        Jistěže za zvěrstva na Ukrajině vč. Buči jsou zodpovědní každí jednotliví vojáci, kteří se jich dopouštěli, bez ohledu na věk. Jen jsem poukázal na to, že Rusko aktuálně reálně řídí parta gerontů, kteří evidentně slintají nad silou Ruska v dobách SSSR, nepochytili změnu a vývoj doby za posledních 30 let (bohužel pro jejich zemi, která má některé předpoklady mít se dobře, ale dobře se nemá a dlouho mít nejspíš ani nebude), ve svých funkcích sedí dlouhé roky nebo celé dekády a nepustili mezi sebe nikoho mladšího. A to je vždycky špatně.Skrýt celý příspěvek

        • bently
          18:10 24.04.2022

          *úmyslem (to psaní na mobilu je někdy za trest)

          *úmyslem (to psaní na mobilu je někdy za trest)

  • jj284b
    17:26 24.04.2022

    https://twitter.com/euro_defen...

    tak tito zajatci budu v "kolektive oblubeni"...

    https://twitter.com/euro_defen...

    tak tito zajatci budu v "kolektive oblubeni"...

    • Ján Paliga
      17:38 24.04.2022

      Dúfam, že ich spravodlivo odsudia za zločiny. Samozrejme na základe vyšetrovania, či mali prsty v tých zločinoch.

      Dúfam, že ich spravodlivo odsudia za zločiny. Samozrejme na základe vyšetrovania, či mali prsty v tých zločinoch.

    • achi.67
      17:39 24.04.2022

      Přes všechen odpor, který Ukrajinci vůči těmto odporným skřetům mají, bych stejně viděl jako nejlepší je poslat do Haagu před mezinárodní soud. Sice vyfasují nezasloužené fešácké ...Zobrazit celý příspěvek

      Přes všechen odpor, který Ukrajinci vůči těmto odporným skřetům mají, bych stejně viděl jako nejlepší je poslat do Haagu před mezinárodní soud. Sice vyfasují nezasloužené fešácké doživotí, ale to, že se dostanou před soud, bude velikým morálním odsouzením celého Skřetska.Skrýt celý příspěvek

      • StandaBlabol
        18:08 24.04.2022

        Když začnou mluvit, můžou z nich být užiteční svědkové.

        Když začnou mluvit, můžou z nich být užiteční svědkové.

        • Cimbi
          19:04 24.04.2022

          jj. Třeba dostanou mírnější trest, když budou svědčit.

          jj. Třeba dostanou mírnější trest, když budou svědčit.

        • Ján Paliga
          00:31 25.04.2022

          No, mám pocit, že to by na nich usporiadali hon... Ako na Skripaľovcov...

          No, mám pocit, že to by na nich usporiadali hon... Ako na Skripaľovcov...

    • Cimbi
      17:53 24.04.2022

      Nevracet v žádném případě při výměně zajatců!!!

      A šup do vazby a pak do Haagu s nima!!! Ať skřípou zubama a vidí, že na každou svini se vaří voda.

      Nevracet v žádném případě při výměně zajatců!!!

      A šup do vazby a pak do Haagu s nima!!! Ať skřípou zubama a vidí, že na každou svini se vaří voda.

      • Adanedhel
        18:13 24.04.2022

        Vězení mezinárodního soudního tribunálu pro ně bude jako dovolená.

        Vězení mezinárodního soudního tribunálu pro ně bude jako dovolená.

      • PaSt
        19:14 24.04.2022

        Možná by bylo lepší o nich začít šířit, jak moc užitečné informace UA při výsleších poskytli a pak je (po vyléčení všech zlomenin, natržených konečníků a dalších šrámů z pádů ve ...Zobrazit celý příspěvek

        Možná by bylo lepší o nich začít šířit, jak moc užitečné informace UA při výsleších poskytli a pak je (po vyléčení všech zlomenin, natržených konečníků a dalších šrámů z pádů ve sprchách) vyměnit za vlastní lidi... >:)Skrýt celý příspěvek

        • Maximus
          19:43 24.04.2022

          Prece nejsme jako oni, nic lepsiho nez verejny proces s temito valecnymi zločinci v Haagu, kde jasne ukáží na sve zodpovědné velitele a politicke vedeni si nemuzeme přát.

          Prece nejsme jako oni, nic lepsiho nez verejny proces s temito valecnymi zločinci v Haagu, kde jasne ukáží na sve zodpovědné velitele a politicke vedeni si nemuzeme přát.

  • jj284b
    17:11 24.04.2022

    https://twitter.com/nexta_tv/s...

    vraj 90% ruskych vysadkarov z elitnych jednotiek je fuc..

    https://twitter.com/nexta_tv/s...

    vraj 90% ruskych vysadkarov z elitnych jednotiek je fuc..

    • Edo79
      17:16 24.04.2022

      90% Ukrajinských slnečníc ďakuje za hnojivo..

      90% Ukrajinských slnečníc ďakuje za hnojivo..

      • Cimbi
        17:18 24.04.2022

        TVL, překousl jsem propisku!!!

        :-D

        TVL, překousl jsem propisku!!!

        :-D

        • Ján Paliga
          17:39 24.04.2022

          Volám v pripade potreby záchranku....

          Volám v pripade potreby záchranku....

    • Cimbi
      17:18 24.04.2022

      Tak teď začnou házet z letadel brance. Ti se jen mohou modlit, aby místo padáku nedostali na záda batoh s bramborama - by se jim po zatažení za šňůru všechny vysypaly (humanitární ...Zobrazit celý příspěvek

      Tak teď začnou házet z letadel brance. Ti se jen mohou modlit, aby místo padáku nedostali na záda batoh s bramborama - by se jim po zatažení za šňůru všechny vysypaly (humanitární pomoc pro Ukrajinu ;-) )Skrýt celý příspěvek

    • bubak44
      17:29 24.04.2022

      Nieco na ujasnenie si co zac su/boli ti "elitni" vysadkari: https://threadreaderapp.com/th...

      Nieco na ujasnenie si co zac su/boli ti "elitni" vysadkari: https://threadreaderapp.com/th...

      • Ján Paliga
        17:45 24.04.2022

        Pekný článok. Vďaka.

        Pekný článok. Vďaka.

      • StandaBlabol
        18:12 24.04.2022

        Sorry, ale tenhle článek je propagandistický škvár. Věci, které jim vyčítá - třeba lehčí výzbroj - je společná pro všechny výsadkové jednotky na světě.

        Sorry, ale tenhle článek je propagandistický škvár. Věci, které jim vyčítá - třeba lehčí výzbroj - je společná pro všechny výsadkové jednotky na světě.

        • Pigtail
          19:11 24.04.2022

          ale nic to nemění na tom že VDV dostalo takový výprask jako nikdy ... si představovali že to sfouknou jako v Praze, klidně si přistanou, naskáčou do BMP a vezmou útokem sídlo vlády ...Zobrazit celý příspěvek

          ale nic to nemění na tom že VDV dostalo takový výprask jako nikdy ... si představovali že to sfouknou jako v Praze, klidně si přistanou, naskáčou do BMP a vezmou útokem sídlo vlády ... no vše šlo podle plánu až na to že po přistání je přivítala dělostřelecká palba a posilové jednotky byly sestřeleny po cestěSkrýt celý příspěvek

        • Danik
          21:52 24.04.2022

          Souhlasím, dal jsem to do půlky...

          Souhlasím, dal jsem to do půlky...

  • jj284b
    17:05 24.04.2022

    https://twitter.com/free_espor...

    rusi vyvinuli novy kolesovy transporter pre pouzitie na Ukrajine v rekordnom case

    https://twitter.com/free_espor...

    rusi vyvinuli novy kolesovy transporter pre pouzitie na Ukrajine v rekordnom case

    • lukas000
      17:07 24.04.2022

      To jim asi vyvinulo trio z Grand Tour ne ?

      To jim asi vyvinulo trio z Grand Tour ne ?

  • jj284b
    16:44 24.04.2022

    https://twitter.com/J_Jaraczew...

    Polsko asi bude musiet asi zahajit vysetrovanie... vyzera ze nocni straznici budu musiet dostat menej piva...

    https://twitter.com/J_Jaraczew...

    Polsko asi bude musiet asi zahajit vysetrovanie... vyzera ze nocni straznici budu musiet dostat menej piva...

    • Arthur
      17:13 24.04.2022

      To bude asi nejaká špeciálna "Cooperfieldova" operácia.

      To bude asi nejaká špeciálna "Cooperfieldova" operácia.

    • Cimbi
      17:14 24.04.2022

      Ta východní Evropa je fakt beznadějná... Nám kradou T72, BMP-1, Dany, RM-70, D-30, prej snad Excaliburu ukradli i nějaké Gvozdiky... Polákům zase mizí T72 a BMP-1 po stovkých, ...Zobrazit celý příspěvek

      Ta východní Evropa je fakt beznadějná...

      Nám kradou T72, BMP-1, Dany, RM-70, D-30, prej snad Excaliburu ukradli i nějaké Gvozdiky...

      Polákům zase mizí T72 a BMP-1 po stovkých, prej i Grady...

      Slovákům zase někdo ukradl PVO chránící jejich jadernou elektrárnu...


      Samá korupce... Snad se na nás kvůli tomu bordelu Rus nebude zlobit ;-). Konec konců, 40 let nás učil, jak takovej bordel vytvořit.Skrýt celý příspěvek

  • bently
    16:39 24.04.2022

    V dubnu 2014 se bývalý ruský voják a špion, který si zvolil pseudonym Igor Strelkov, zmocnil s oddílem neregulérních vojáků východoukrajinského města Slovjansk a stal se ministrem ...Zobrazit celý příspěvek

    V dubnu 2014 se bývalý ruský voják a špion, který si zvolil pseudonym Igor Strelkov, zmocnil s oddílem neregulérních vojáků východoukrajinského města Slovjansk a stal se ministrem obrany separatistické Doněcké lidové republiky na východě Ukrajiny.

    Nyní vzkazuje Kremlu, že plnohodnotné ofenzívě, kterou tento týden zahájily ruské síly s cílem dobýt celý region Donbasu, hrozí vážné riziko neúspěchu.

    V těchto dnech se Strelkov (česky "Střelec") s civilním jménem Igor Girkin objevuje v charakteristické černé košili ve videích na YouTube a dalších sociálních sítích a svým zvučným barytonem intonuje o nedostatcích "speciální vojenské operace" prezidenta Vladimira Putina na dobytí Ukrajiny.

    "Musíme si položit otázku," píše Strelkov ve svém nejnovějším výlevu na Telegramu, "zda převaha ozbrojených sil Ruské federace v letectvu a těžké technice zaručuje vítězství nad nepřítelem, který naše cíle dobře zná, je připraven k obraně a má vysokou morálku?"

    "Moje odpověď zní NE - žádná garance neexistuje."

    Strelkov údajně napsal příspěvek na žádost "soudruha", který se vrátil z fronty a který ho požádal, aby tak učinil, "aniž by zabředl do džungle vojenské vědy".

    Vyhověl a napsal jasně, že Rusko, které bylo donuceno k "rozsáhlému ústupu" z Kyjeva na severu, riskuje podobný osud i nyní poté, co soustředí své síly na východě k zahájení druhé ofenzívy. Moskva disponuje nedostatečnou personální silou, palebnou silou a leteckou podporou k tomu, aby udržela rychlý postup. A její jednotky pravděpodobně překročí své zásobovací linie a skončí v léčce ukrajinských obránců.

    Strelkov příspěvek uzavírá: "Bez alespoň částečné mobilizace v Ruské federaci bude nemožné a velmi nebezpečné zahájit hlubokou strategickou ofenzívu proti takzvané Ukrajině. Musíme se připravit na dlouhou a obtížnou válku."

    Strelkov v počátečních fázích války mlčel a k situaci se veřejně nevyjadřoval. Ale poté, co dospěl k závěru, že ruské invazi hrozí, že se změní v krvavý debakl, své myšlenky začal sdílet otevřeně a napřímo.

    "Že operace neprobíhá podle plánu, začalo být zřejmé asi pátý den. Šestý den jsem dostal spoustu informací a pochopil jsem, že mé instinkty byly naprosto správné," řekl ve videorozhovoru na konci března. "Operace zjevně neprobíhá podle plánu, jelikož plán byl plný rozporů."

    Ruský útok vycházel z hluboce chybného hodnocení Ukrajiny; předpokládal, že její armáda nebude bojovat nebo přeběhne; a počítal s tím, že lidé přejdou na stranu Ruska. "Operace uvázla na všech frontách," uzavřel.

    Pokud Rusko nebude schopno zvítězit, "jednoduše se utopí v ukrajinském bahně", dodal Strelkov. Jeho logika je následující: Žádný kompromis s Ukrajinou není možný. Prezident země Volodymyr Zelenskyj je zcela pod kontrolou Spojených států. A Washington Zelenskému říká, že Ukrajina musí bojovat, "dokud se Rusko nerozpadne".

    K tomuto tématu se vrátil v rozhovoru z 12. dubna, kdy varoval, že podepsání mírové dohody a stažení vojsk "bude znamenat naši kapitulaci".

    "Ruská vojska na severu postihl stejný osud jako sovětskou Rudou armádu v zimní válce s Finskem v letech 1939-40," říká Strelkov, zatímco zapochybuje, že se v Donbasu podaří ruským oddílům obklíčit ukrajinské jednotky. "Pokud budou naše síly postupovat rychlostí kulhajícího invalidy, může to trvat dlouho," říká.

    O dva dny později se vysmál ruskému ministerstvu obrany, že v odvetě za ukrajinské údery na ruské území hrozí zasáhnout strategické cíle v Kyjevě. Přirovnává to k "pokusu vyděsit ježka tím, že mu ukážete holý zadek".

    https://www.politico.eu/articl... Skrýt celý příspěvek

    • Hawk
      16:56 24.04.2022

      :-D tihle rusáci, to je logika jako z katalogu poruch osobnosti... Nepodařilo se jim Ukrajinu vyvraždit rovná se "Mírová dohoda není možná...." S tím by chtěl každý sousedit...

      :-D tihle rusáci, to je logika jako z katalogu poruch osobnosti... Nepodařilo se jim Ukrajinu vyvraždit rovná se "Mírová dohoda není možná...." S tím by chtěl každý sousedit...

      • bently
        17:07 24.04.2022

        To je ta pověstná "ruská duše". Sám neví, co chce, je impulzivní a nepředvídatelný, ale pořád se vzteká, že ho nikdo nemá rád a že jsou všichni na celičkým světě proti němu. Tohle ...Zobrazit celý příspěvek

        To je ta pověstná "ruská duše". Sám neví, co chce, je impulzivní a nepředvídatelný, ale pořád se vzteká, že ho nikdo nemá rád a že jsou všichni na celičkým světě proti němu.
        Tohle mít za souseda je fakt smůla jak prase.Skrýt celý příspěvek

        • jj284b
          17:14 24.04.2022

          na mieste Ukrajincov, by som po vojne vykopal na hraniciach s rusmi obrovsky kanal...

          na mieste Ukrajincov, by som po vojne vykopal na hraniciach s rusmi obrovsky kanal...

          • Cimbi
            17:22 24.04.2022

            A kanál naplnit biologickou zbraní - tisíce a tisíce krokodýlů do něj!

            A kanál naplnit biologickou zbraní - tisíce a tisíce krokodýlů do něj!

  • Fiagy
    16:32 24.04.2022

    Británie posílá 20 samohybných houfnic AS-90 a 45 000 dělostřeleckých granátů do Polska, kde se je ukrajinské jednotky naučí používat před jejich nasazením na Ukrajině. Jde o ...Zobrazit celý příspěvek

    Británie posílá 20 samohybných houfnic AS-90 a 45 000 dělostřeleckých granátů do Polska, kde se je ukrajinské jednotky naučí používat před jejich nasazením na Ukrajině.
    Jde o největší britskou dělostřeleckou akci od 2. světové války.
    https://www.express.co.uk/news... Skrýt celý příspěvek

  • Cimbi
    16:26 24.04.2022

    Itálie pošle M109, SIDAM25, M113

    https://mobile.twitter.com/Cir...

    Itálie pošle M109, SIDAM25, M113

    https://mobile.twitter.com/Cir...

    • Cimbi
      16:30 24.04.2022

      Ty SIDAM25 sice nejsou game changer, ale rozhodně mohou být platné proti těm raketovým útokům... Účinný dostřel 2500 m

      Ty SIDAM25 sice nejsou game changer, ale rozhodně mohou být platné proti těm raketovým útokům... Účinný dostřel 2500 m

      • Rošťák
        17:07 24.04.2022

        A taky jako PVO pro manévrové prvky ...... Hmmm :D

        A taky jako PVO pro manévrové prvky ...... Hmmm :D

        • Cimbi
          17:23 24.04.2022

          Nevýhoda: Má jen optoelektronické systémy, žádný radar. Takže sice nezáří, ale za špatného počasí taky moc nevidí...

          Nevýhoda: Má jen optoelektronické systémy, žádný radar. Takže sice nezáří, ale za špatného počasí taky moc nevidí...

          • Rošťák
            17:30 24.04.2022

            tak ted jsi mi zkazil príma odpoledne ..... :(
            Smutnej rošták

            tak ted jsi mi zkazil príma odpoledne ..... :(
            Smutnej rošták

          • MeV6
            17:40 24.04.2022

            Při tom jak nízko musí orkové lítat, aby neschytali Stinger do zadku, se při hnusném počasí sami rozmáznou o první strom nebo kopec.

            Při tom jak nízko musí orkové lítat, aby neschytali Stinger do zadku, se při hnusném počasí sami rozmáznou o první strom nebo kopec.

    • Cimbi
      16:40 24.04.2022

      Teď mě napadá: ptali se Italové po povolení k reexportu těch Oerlikonů? Aby jim ty SIDAMy nakonec neposlali bez kanonů... ;-)

      Teď mě napadá: ptali se Italové po povolení k reexportu těch Oerlikonů? Aby jim ty SIDAMy nakonec neposlali bez kanonů... ;-)

      • jj284b
        17:16 24.04.2022

        este ze municiu k 25mm mozu pouzivat kludne aj americku... je tiez 25mmx137

        este ze municiu k 25mm mozu pouzivat kludne aj americku... je tiez 25mmx137

  • MaminCecok
    15:58 24.04.2022

    Západná Virgínia vyšle na Ukrajinu obrnené transportéry. Guvernér Jim Justice oznámil, že štát poskytne Ukrajine nezverejnený počet M-113 ...Zobrazit celý příspěvek

    Západná Virgínia vyšle na Ukrajinu obrnené transportéry.
    Guvernér Jim Justice oznámil, že štát poskytne Ukrajine nezverejnený počet M-113 APC.

    https://twitter.com/KyivIndepe...

    To by mohol byť pekný precedens. Žeby začali posielať svoje zásoby jednotlivé štáty únie?Skrýt celý příspěvek

    • Magister_Peditum
      16:01 24.04.2022

      Tak gardistů ve Státech je asi 400 tisíc, tak nějakou výzbroj pro Ukrajinu mít už budou... :-)

      Tak gardistů ve Státech je asi 400 tisíc, tak nějakou výzbroj pro Ukrajinu mít už budou... :-)

      • Cimbi
        16:04 24.04.2022

        To je fakt, národní garda v USA tuším spadá pod jednotlivé státy.

        To je fakt, národní garda v USA tuším spadá pod jednotlivé státy.

        • alter01
          16:15 24.04.2022

          Každý štát má svoju Národnú gardu ! Ústava USA vyslovene zakazuje použiť armádu na svojom území , samozrejme iba ak by sa vylodili rusi , alebo armáda Malého kima. Majú aj ...Zobrazit celý příspěvek

          Každý štát má svoju Národnú gardu ! Ústava USA vyslovene zakazuje použiť armádu na svojom území , samozrejme iba ak by sa vylodili rusi , alebo armáda Malého kima.
          Majú aj letectvo. Myslím , že je to zrovna Národná garda Virginia , kde trenujú našli piloti na F 16.Skrýt celý příspěvek

          • Danik
            21:58 24.04.2022

            Tak tak, ono jsou i SF jednotky národní gardy. Každopádně každý stát si může se svou národní gardou nakládat dle svého uvážení. Jde o to, že americká armáda nesmí být nikdy použita ...Zobrazit celý příspěvek

            Tak tak, ono jsou i SF jednotky národní gardy. Každopádně každý stát si může se svou národní gardou nakládat dle svého uvážení. Jde o to, že americká armáda nesmí být nikdy použita proti vlastním občanům. Každopádně státy nebo federální orgány mohou povolit její použití v rámci integrace s danou částí národní gardy při pomoci na státní nebo celonárodní úrovni.

            Pak je tu samozřejmě obrana proti nepříteli, ale to už je jiná kapitola.Skrýt celý příspěvek

  • dusan1
    15:35 24.04.2022

    Velebnosti .... jdu blejt .... ...Zobrazit celý příspěvek

    Velebnosti .... jdu blejt ....

    https://echo24.cz/a/SV8Lr/ukra... Skrýt celý příspěvek

    • Roland
      15:37 24.04.2022

      Tak to vypadá, ze některé skupiny mají z toho co by se mohlo po padu ru provalit fakt nahnano… nebo se jim proste hroutí jejich ideály :/

      Tak to vypadá, ze některé skupiny mají z toho co by se mohlo po padu ru provalit fakt nahnano… nebo se jim proste hroutí jejich ideály :/

    • havlluk
      15:55 24.04.2022

      pakt Ribbentrop–Molotov 2.0

      pakt Ribbentrop–Molotov 2.0

    • Magister_Peditum
      15:55 24.04.2022

      To už tu bylo pár dní nazpět. Je to asi dvacítka vesměs bývalých politiků a umělců. Na nějaké špičky ve svých oborech to moc nevypadá.

      To už tu bylo pár dní nazpět. Je to asi dvacítka vesměs bývalých politiků a umělců. Na nějaké špičky ve svých oborech to moc nevypadá.

    • alter01
      16:06 24.04.2022

      Vyzerá to tak , že nemci zabudli v 1945 zrušiť pakt Molotov -Ribentrop! A nemci ako vidíš dohody dodržiavajú ! Konečne Hitler a Stalin sa vzájomne obdivovali a aj tajne si ...Zobrazit celý příspěvek

      Vyzerá to tak , že nemci zabudli v 1945 zrušiť pakt Molotov -Ribentrop!
      A nemci ako vidíš dohody dodržiavajú !
      Konečne Hitler a Stalin sa vzájomne obdivovali a aj tajne si závideli moc a tvrdú ruku! Hlavne , keď mu Ribentrop odfotil Stalina zo všetkých strán a konštatoval , že Stalin nie je žid.Skrýt celý příspěvek

    • Ján Paliga
      17:57 24.04.2022

      To bude nejaká obskurna celiadka ako u nás Blaha. A dali im honosný titul "vedci". ZSSR používalo nimi objednané články z obskurnych regionálnych novín a v domácej tlači sa ...Zobrazit celý příspěvek

      To bude nejaká obskurna celiadka ako u nás Blaha. A dali im honosný titul "vedci". ZSSR používalo nimi objednané články z obskurnych regionálnych novín a v domácej tlači sa odvolávali na zahraničné noviny.... To, že noviny nemali žiaden spoločenský výtlak, to v socialistických štátoch nikto netušil... Odporúčam na túto tému knihu Iona Pacepu - Dezinformace.Skrýt celý příspěvek

Načítám diskuzi...