VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská státní vlajka (Zvětšit)

Speciální diskusní stránka o válce na Ukrajině.

Nahlásit chybu v článku


Komentáře

Zvýraznit příspěvky za posledních:
  • SeaWolf
    19:25 21.04.2022

    Doufám, že to tu není. Nastřelený ruský konvoj na jednom Kamazu ještě běží motor. Kompletně vybavený velitelské Tygr proviantem, municí, zbraněmi, radiostanice krokodýl, .... atd. ...Zobrazit celý příspěvek

    Doufám, že to tu není. Nastřelený ruský konvoj na jednom Kamazu ještě běží motor. Kompletně vybavený velitelské Tygr proviantem, municí, zbraněmi, radiostanice krokodýl, .... atd. Nádherná ukázka vybavení, VSU šla do nákupáku kde je vše zadarmo :-)
    https://m.youtube.com/watch?v=... Skrýt celý příspěvek

    • SeaWolf
      19:34 21.04.2022

      Jsem to hned nedokuoukal do konce. Tak jim ještě za zadkem vyhodili most do luftu :-D

      Jsem to hned nedokuoukal do konce. Tak jim ještě za zadkem vyhodili most do luftu :-D

    • Sustr
      19:48 21.04.2022

      Video jsem ještě neviděl, ale jak na té kabině za mostem leží beton - 5:33 tak ta situace tu byla myslím z dronu už dříve. A tady ...Zobrazit celý příspěvek

      Video jsem ještě neviděl, ale jak na té kabině za mostem leží beton - 5:33 tak ta situace tu byla myslím z dronu už dříve.

      A tady link.
      https://mil.in.ua/en/news/the-... Skrýt celý příspěvek

      • SeaWolf
        20:28 21.04.2022

        Jj to bude ono. Tak alespoň víme co tam přesně bylo.

        Jj to bude ono. Tak alespoň víme co tam přesně bylo.

    • Ján Paliga
      23:26 21.04.2022

      šikovní....

      šikovní....

  • jenda25
    19:24 21.04.2022

    40 000 příspěvků, mazec.

    40 000 příspěvků, mazec.

    • Miroslav
      19:36 21.04.2022

      Až bude 100k, tak to vidím na zraz

      Až bude 100k, tak to vidím na zraz

      • petres
        19:49 21.04.2022

        To by znamenalo, že bude válka do cca června? Déle rusáci nevydrží.

        To by znamenalo, že bude válka do cca června? Déle rusáci nevydrží.

        • Standa
          20:19 21.04.2022

          Po bitvě je každý generál, takže tohle tady bude pokračovat ještě dlouho a dlouho se to bude analyzovat.

          Po bitvě je každý generál, takže tohle tady bude pokračovat ještě dlouho a dlouho se to bude analyzovat.

      • Jura99
        23:41 21.04.2022

        ja do Bardejova prijedu na to kafe urcite :-).

        ja do Bardejova prijedu na to kafe urcite :-).

        • Miroslav
          06:33 22.04.2022

          No to som zvedavý Teda

          No to som zvedavý Teda

    • ggtt
      22:37 21.04.2022

      Z toho by uz mohla byt kniha pre buduce generacie.

      Z toho by uz mohla byt kniha pre buduce generacie.

  • StandaBlabol
    19:19 21.04.2022

    Dalších 72 houfnic s municí, nové drony, příští balík techniky bude za týden. Američané se s tím přestali sr*t. Jak rychle si myslíte, že Rusům dojde, že by měli začít utíkat?

    Dalších 72 houfnic s municí, nové drony, příští balík techniky bude za týden. Američané se s tím přestali sr*t. Jak rychle si myslíte, že Rusům dojde, že by měli začít utíkat?

    • Miroslav
      19:39 21.04.2022

      To je všetko fajn, ale na útek to zatiaľ nevyzerá. Rusko je momentálne v ofenzíve a tie správy ktoré chodia nie sú nejak zvlášť optimistické

      To je všetko fajn, ale na útek to zatiaľ nevyzerá. Rusko je momentálne v ofenzíve a tie správy ktoré chodia nie sú nejak zvlášť optimistické

      • Torong
        20:04 21.04.2022

        Přesně. I Pentagon tvrdí, že hlavní nápor teprve příjde...

        Přesně. I Pentagon tvrdí, že hlavní nápor teprve příjde...

        • samoempire
          20:27 21.04.2022

          Kromě toho mají problémy s výrobou 152 mm municí.

          Kromě toho mají problémy s výrobou 152 mm municí.

        • DanCZer
          22:03 21.04.2022

          Pořád se víceméně nedala do pohybu vojska, co jsou nad Iziumem - tam je snad 30000 rusáků a 500 tanků...

          Pořád se víceméně nedala do pohybu vojska, co jsou nad Iziumem - tam je snad 30000 rusáků a 500 tanků...

          • Jura99
            23:40 21.04.2022

            a sedi na miste a spotrebovavaji naftu a zradlo. Cesta do pekla.

            a sedi na miste a spotrebovavaji naftu a zradlo. Cesta do pekla.

    • flanker.jirka
      23:47 21.04.2022

      Snad houfnice přijdou na bojiště včas. To bude vyžadovat nějaký ten týden.

      Snad houfnice přijdou na bojiště včas. To bude vyžadovat nějaký ten týden.

  • jj284b
    19:10 21.04.2022

    https://twitter.com/CanadianUk...

    nieco na pobavenie.. dufam ze to tito chlapci v zdravi cele preziju..

    https://twitter.com/CanadianUk...

    nieco na pobavenie.. dufam ze to tito chlapci v zdravi cele preziju..

  • petres
    18:59 21.04.2022

    Pentagon oznámil, že 121 dronů Phoenix Ghost jsou "kamikaze" drony podobné dronům Switchblade, které už USA posílají a Ukrajina používá. Nové drony Phoenix Ghost vynalezlo americké ...Zobrazit celý příspěvek

    Pentagon oznámil, že 121 dronů Phoenix Ghost jsou "kamikaze" drony podobné dronům Switchblade, které už USA posílají a Ukrajina používá. Nové drony Phoenix Ghost vynalezlo americké letectvo přímo pro Ukrajinu.
    https://twitter.com/televizese... Skrýt celý příspěvek

  • petres
    18:57 21.04.2022

    Trochu mimo vlákno, ale není nyní téma kam to napsat: návštěna J. Černochové v USA - chce jednat také o otázce nákupu dalších vojenských vrtulníků Bell, stíhacích letadel a o ...Zobrazit celý příspěvek

    Trochu mimo vlákno, ale není nyní téma kam to napsat:
    návštěna J. Černochové v USA - chce jednat také o otázce nákupu dalších vojenských vrtulníků Bell, stíhacích letadel a o budoucnosti těžké brigády české armády. První dva body jsou jasné a očekávané, ale co je myšleno jednáním o budoucnosti těžké brigády české armády, tušíte to někdo?
    https://twitter.com/televizese... Skrýt celý příspěvek

    • Mortles
      19:03 21.04.2022

      Tanky bvp

      Tanky bvp

      • Miroslav
        19:42 21.04.2022

        BVP ťažko

        BVP ťažko

        • Nesher
          19:54 21.04.2022

          Tohle je i politická otázka a návštěva. A jedna z firem v soutěži je vlastně americká.

          Tohle je i politická otázka a návštěva. A jedna z firem v soutěži je vlastně americká.

          • Scotty
            21:13 21.04.2022

            Ovšem je hodně nepřímo. ASCOD rozhodně nevnímají jako americký stroj.

            Ovšem je hodně nepřímo. ASCOD rozhodně nevnímají jako americký stroj.

    • StandaBlabol
      19:03 21.04.2022

      Abramsy?

      Abramsy?

      • petres
        19:53 21.04.2022

        také mne v první chvily napadlo, že to bude o Abramsech, ale u prvních dvou položek je vysloveně zmiňovaný nákup, u těžké brigády je to definováno jako budoucnost.

        také mne v první chvily napadlo, že to bude o Abramsech, ale u prvních dvou položek je vysloveně zmiňovaný nákup, u těžké brigády je to definováno jako budoucnost.

        • Torong
          20:08 21.04.2022

          Výcvik? Spolupráce s nějakým konkrétním ABCT?

          Výcvik? Spolupráce s nějakým konkrétním ABCT?

    • stroup
      19:04 21.04.2022

      no za mě by byly fajn tanky.. dřív jsem preferoval Leo, ale dnes...

      no za mě by byly fajn tanky.. dřív jsem preferoval Leo, ale dnes...

      • sgaba
        19:21 21.04.2022

        Leo nebrat.

        Leo nebrat.

        • Scotty
          21:16 21.04.2022

          Co je na nich špatného? Technicky jsou dál než současná verze Abramsu.

          Co je na nich špatného? Technicky jsou dál než současná verze Abramsu.

          • BobDylan
            21:46 21.04.2022

            Krajina pôvodu.

            Krajina pôvodu.

          • Cimbi
            22:18 21.04.2022

            Když na nás zaútočí Rus, Němec nám odmítne dodávat náhradní díly, třeba...

            Když na nás zaútočí Rus, Němec nám odmítne dodávat náhradní díly, třeba...

          • Danik
            00:04 22.04.2022

            Taky záleží jakou verzi Leopardu by jsme brali a s tou superioritou Leopardu bych byl opatrný.

            Taky záleží jakou verzi Leopardu by jsme brali a s tou superioritou Leopardu bych byl opatrný.

    • Toomk
      19:05 21.04.2022

      No trochu spekulace, naše těžká brigáda má být součástí německé obrněné divize, tak si myslím, že se tak jako očekávalo, že pořídíme ty leoprardy 2, kvůli kompatibilitě. Nemůže to ...Zobrazit celý příspěvek

      No trochu spekulace, naše těžká brigáda má být součástí německé obrněné divize, tak si myslím, že se tak jako očekávalo, že pořídíme ty leoprardy 2, kvůli kompatibilitě. Nemůže to být třeba i o tom, že sonduje, zda místo leopardů 2 by taky nebyli na prodej tanky abrhams ?Skrýt celý příspěvek

      • Toomk
        19:06 21.04.2022

        oprava tanky Abrams :)

        oprava tanky Abrams :)

      • Jura99
        19:21 21.04.2022

        pod Nemce patri 4brn, 7mb pod Polaky ?

        pod Nemce patri 4brn, 7mb pod Polaky ?

        • Scotty
          21:17 21.04.2022

          Zatím pod nikoho. V současné době ji nelze certifikovat jako těžkou brigádu podle standardů NATO.

          Zatím pod nikoho. V současné době ji nelze certifikovat jako těžkou brigádu podle standardů NATO.

    • s2pi
      21:09 21.04.2022

      Snad by som len ponukol vycuc z Wiki: M1A3: A planned version under research and development as of 2014.[41][78] Improvements are to include a lighter 120 mm gun, added road ...Zobrazit celý příspěvek

      Snad by som len ponukol vycuc z Wiki:

      M1A3: A planned version under research and development as of 2014.[41][78] Improvements are to include a lighter 120 mm gun, added road wheels with improved suspension, a more durable track, lighter-weight armor, long-range precision armaments, and infrared camera and laser detectors. The variant is believed to have a new diesel engine, instead of the gas turbine engine used in previous M1 variants.[164][needs update]

      Diesel + lahsi + bojovo prevereny s vylepseniami pre komunikacnu nadvladu. To by slo, Leopard osrať, ked ho neviem ani poriadne neskor predat.Skrýt celý příspěvek

      • Scotty
        21:26 21.04.2022

        Jek bude vypadat M1A3 se zatím moc neví. Klidně může dostat novou turbínu.
        Ujišťuji vás že nám by Leopard prodali velice ochotně.

        Jek bude vypadat M1A3 se zatím moc neví. Klidně může dostat novou turbínu.
        Ujišťuji vás že nám by Leopard prodali velice ochotně.

    • Scotty
      21:12 21.04.2022

      Tanky. V případě BVP nemají co nabídnout.

      Tanky. V případě BVP nemají co nabídnout.

    • Apex
      00:05 22.04.2022

      Předem se omlouvám jestli tu už ...Zobrazit celý příspěvek

      Předem se omlouvám jestli tu už bylo.

      https://echo24.cz/a/SaaeL/cern...

      Výňátek:
      Černochová poznamenala, že řada evropských zemí v současné době nakupuje v poměrně značných počtech letouny páté generace. S Austinem chce probrat, kdy by se případně mohla na řadu v dodávkách dostat Česká republika, pokud by se rozhodla pro americká letadla. Mluvit s ním chce i o modernizaci tankového vojska. "Skutečně si myslím, že osobní jednání může přispět k tomu, že pokud se vláda České republiky v této věci bude umět rozhodovat rychle, tak můžeme jít cestou nějakých nákupů ještě v tomto volebním období," poznamenala.

      Nevím jestli to chápu správně, ale nákup ještě v tomto volebním období mi vyznívá jako tanků. Nebo to je myšleno celkově?Skrýt celý příspěvek

  • The Pale Emperor
    18:38 21.04.2022

    P-8 Poseidon “navedl” Neptuny na Moskvu. Good Job, Guys!

    https://twitter.com/sentdefend...

    P-8 Poseidon “navedl” Neptuny na Moskvu. Good Job, Guys!

    https://twitter.com/sentdefend...

    • Wolv3rine
      18:48 21.04.2022

      Neni to zas jen nějaká ruská propaganda?

      Neni to zas jen nějaká ruská propaganda?

      • The Pale Emperor
        18:52 21.04.2022

        Proč? Poseiodony i drony běžné lítají na Rumunskem a Černým mořem a sledují aktivity ruských lodí. Pomoc Poseidonu s navedením na cíl si myslím, že je celkem pravděpodobná. Navíc ...Zobrazit celý příspěvek

        Proč? Poseiodony i drony běžné lítají na Rumunskem a Černým mořem a sledují aktivity ruských lodí. Pomoc Poseidonu s navedením na cíl si myslím, že je celkem pravděpodobná.
        Navíc duo Neptun a Poseidon zní super:)Skrýt celý příspěvek

        • Wolv3rine
          19:02 21.04.2022

          Že tam lítají víme všichni od začátku, a ví to i rusáci. A ti rozhodně nepřiznají takový úspěch Ukrajině, stejně jako to dělají v jiných případech. Zní to přesně jako ruskej styl - ...Zobrazit celý příspěvek

          Že tam lítají víme všichni od začátku, a ví to i rusáci. A ti rozhodně nepřiznají takový úspěch Ukrajině, stejně jako to dělají v jiných případech. Zní to přesně jako ruskej styl - Ztráty jsou, protože Ukrajině pomáhá zlé nacistické NATO, bez něj by byla speciální operace úspěšně ukončena za tři dny a ruské vlajky by vlály v každém kyjevskem okně :DSkrýt celý příspěvek

    • Inflex
      18:53 21.04.2022

      Sice věřím tomu, že NATO dodává UA weapon quality tracking pokud je potřeba (pro protilodní střely typu Harpoon to ani nemusí být zas tak kvalitní track), ale absolutně nevěřím ...Zobrazit celý příspěvek

      Sice věřím tomu, že NATO dodává UA weapon quality tracking pokud je potřeba (pro protilodní střely typu Harpoon to ani nemusí být zas tak kvalitní track), ale absolutně nevěřím tomu že by někdo trackoval křižník pomocí sonobójí.Skrýt celý příspěvek

    • Roger
      19:01 21.04.2022

      Maximálně jim řekli vysílačkou že je na nějakých souřadnicích. Víc pro ně udělat asi nemohly

      Maximálně jim řekli vysílačkou že je na nějakých souřadnicích. Víc pro ně udělat asi nemohly

    • alter01
      19:07 21.04.2022

      Určite nenaviedol , len posielal aktuálne data počas celé letu . A čo s nimi robili ukrajinci je ich vec....

      Určite nenaviedol , len posielal aktuálne data počas celé letu . A čo s nimi robili ukrajinci je ich vec....

      • The Pale Emperor
        20:05 21.04.2022

        Proto tam jsou uvozovky.

        Proto tam jsou uvozovky.

    • StandaBlabol
      19:15 21.04.2022

      To je sprostá pomluva. Moskva přece vyhořela sama od sebe, nikdo na ni neútočil.

      To je sprostá pomluva. Moskva přece vyhořela sama od sebe, nikdo na ni neútočil.

      • Inflex
        19:41 21.04.2022

        To ale není pravda, rusi celou dobu tvrdí, že požár způsobil výbuch munice :P

        To ale není pravda, rusi celou dobu tvrdí, že požár způsobil výbuch munice :P

        • Torong
          20:10 21.04.2022

          Ano, ale ten byl čistě náhodný. To by se mohlo stát každému...

          Ano, ale ten byl čistě náhodný. To by se mohlo stát každému...

        • StepRebel
          23:14 21.04.2022

          V podstate ani tak moc nelzou.. jen zapomneli uvest, ze tou munici byly UA rakety :))

          V podstate ani tak moc nelzou.. jen zapomneli uvest, ze tou munici byly UA rakety :))

  • jj284b
    18:31 21.04.2022

    Secretary Antony Blinken:I spoke with @PrimeMinisterGR Mitsotakis about the significant aid @NATO Ally Greece has provided to Ukraine, and other ways to help Ukraine defend itself ...Zobrazit celý příspěvek

    Secretary Antony Blinken:I spoke with @PrimeMinisterGR Mitsotakis about the significant aid @NATO Ally Greece has provided to Ukraine, and other ways to help Ukraine defend itself against Moscow's brutal war of aggression. The U.S.-Greece relationship has never been stronger or more important

    tak uz aj Greci posielaju zbrane Ukrajincom....Skrýt celý příspěvek

    • The Pale Emperor
      18:43 21.04.2022

      Že by ty Kyperské zbraně a techniku?

      Že by ty Kyperské zbraně a techniku?

      • Clanek
        18:50 21.04.2022

        Kyperske zbrane jsou mimojine i zuzany, kdyby i slovensko poslalo sve ulozene dvoutisicovky, bavime se najednou o docela rozumnem poctu.

        Kyperske zbrane jsou mimojine i zuzany, kdyby i slovensko poslalo sve ulozene dvoutisicovky, bavime se najednou o docela rozumnem poctu.

        • StandaBlabol
          18:57 21.04.2022

          Kypr má hlavně spoustu ruské techniky, včetně PVO!

          Kypr má hlavně spoustu ruské techniky, včetně PVO!

          • Nesher
            19:55 21.04.2022

            Řecko též.

            Řecko též.

  • Miroslav
    18:28 21.04.2022

    Mesto Tver: Vedecko-výskumný ústav letecký v plameňoch

    https://www.facebook.com/10000...

    Mesto Tver: Vedecko-výskumný ústav letecký v plameňoch

    https://www.facebook.com/10000...

  • Mroz9
    18:17 21.04.2022

    Sestřelení vrtulníku. https://twitter.com/666_mancer... Údajně 2 ...Zobrazit celý příspěvek

    Sestřelení vrtulníku.
    https://twitter.com/666_mancer...

    Údajně 2 sestřely.
    https://twitter.com/666_mancer... Skrýt celý příspěvek

    • jj284b
      18:20 21.04.2022

      vyzera ze to schytal Ka-52 a potom priletela Mi-8 po pilotov... a dostala to tiez...

      vyzera ze to schytal Ka-52 a potom priletela Mi-8 po pilotov... a dostala to tiez...

    • Mroz9
      18:24 21.04.2022

      Zase duplicita.

      Zase duplicita.

      • Ján Paliga
        23:40 21.04.2022

        Aj tak poteší :)

        Aj tak poteší :)

  • Standa
    18:11 21.04.2022

    https://youtu.be/caG85ls3v8Q...

    UA Military tribute 2022

    https://youtu.be/caG85ls3v8Q...

    UA Military tribute 2022

  • michalbb
    18:10 21.04.2022

    Spojené štáty: Ruská armáda stratila toľko tankov + Ukrajina ich toľko získala + dorazilo z Poľska (a iných krajín), že momentálne je na území Ukrajiny viac tankov ukrajinských ako ...Zobrazit celý příspěvek

    Spojené štáty: Ruská armáda stratila toľko tankov + Ukrajina ich toľko získala + dorazilo z Poľska (a iných krajín), že momentálne je na území Ukrajiny viac tankov ukrajinských ako ruských.

    https://twitter.com/PhillipsPO... Skrýt celý příspěvek

    • Wakantanka
      18:29 21.04.2022

      A ešte majú doraziť nejaké zo Slovinska, že vraj nemci dobavili.

      A ešte majú doraziť nejaké zo Slovinska, že vraj nemci dobavili.

  • damik
    18:03 21.04.2022

    Rusaci se zastavili u Izium :) https://www.youtube.com/watch?... modlim se aby ta druha Ruska ofenziva vysumela do Ruskych sracek, jako ta ...Zobrazit celý příspěvek

    Rusaci se zastavili u Izium :)

    https://www.youtube.com/watch?...

    modlim se aby ta druha Ruska ofenziva vysumela do Ruskych sracek, jako ta prvniSkrýt celý příspěvek

    • Janicekmac
      18:31 21.04.2022

      jakože posun o jedno město, 10 dědin a 20 osad stál rusáky všechny síly? A hned potřebujou nádech na druhý krok :D

      jakože posun o jedno město, 10 dědin a 20 osad stál rusáky všechny síly? A hned potřebujou nádech na druhý krok :D

    • sgaba
      18:34 21.04.2022

      Já myslím, že tahle bude jen stínem té první.

      Já myslím, že tahle bude jen stínem té první.

      • Torong
        20:13 21.04.2022

        Kéž by. Obávám se ale opaku...

        Kéž by. Obávám se ale opaku...

  • jj284b
    17:52 21.04.2022

    https://twitter.com/dave_brown... co poslu Americania: -72 155mm howitzers and 144,000 artillery rounds -72 tactical vehicles to tow 155mm ...Zobrazit celý příspěvek

    https://twitter.com/dave_brown...

    co poslu Americania:

    -72 155mm howitzers and 144,000 artillery rounds
    -72 tactical vehicles to tow 155mm Howitzers
    -Over 121 Phoenix Ghost tactical unmanned aerial systems
    -Field equipment and spare partsSkrýt celý příspěvek

    • jj284b
      17:54 21.04.2022

      Tie Ghosty by mali byt cosi ako Switchblade, je to novy typ dronu vyvinuty zrychlene pre Ukrajinu.

      Tie Ghosty by mali byt cosi ako Switchblade, je to novy typ dronu vyvinuty zrychlene pre Ukrajinu.

      • Conquer
        18:55 21.04.2022

        Ten putim je asi fakt US agent :) Takto ponuknut US realne bojove nasadenie testovanej techniky...

        Ten putim je asi fakt US agent :) Takto ponuknut US realne bojove nasadenie testovanej techniky...

  • Desertfremen
    17:30 21.04.2022

    Všimli ste si že podľa zostrelov sa Orkovia vôbec neodvažujú niekde ďalej za frontovú líniu? A akonáhle sa pokúsia intenzívnejšie podporovať zo vzduchu svoje jednotky pri útoku ...Zobrazit celý příspěvek

    Všimli ste si že podľa zostrelov sa Orkovia vôbec neodvažujú niekde ďalej za frontovú líniu? A akonáhle sa pokúsia intenzívnejšie podporovať zo vzduchu svoje jednotky pri útoku (ako napr. dnes) , tak im to padá dole jedna radosť.
    Toľko k tej ich "vzdušnej nadvláde"

    Zatiaľ táto ich druhá ofenzíva nedosiahla takú rýchlosť a silu ako tá prvá z 24.2.2022. A ani nedosiahne, počty BTG nepustia, už ich nebudú mať nikdy toľko ako mali na začiatku vojny, o bojaschopnosti, únave, a "morálke" tých BTG ani nehovorím.

    Logika mi vraví že toto Mordor nemôže vyhrať, ak do toho dá maximálne úsilie - maximalne zaberie Doneckú a Luhanskú oblasť, ale s obrovskými stratami na životoch a technike.
    Ale tú Donecku a Luhanskú oblasť následne Mordor aj tak neudrží, keď UA prejde do protiútoku po doplnení západnými zbraňovými systémami.

    Sláva Ukrajine!Skrýt celý příspěvek

    • alter01
      17:50 21.04.2022

      Okrom sa nejako skracuje dych ? Zabudli robiť vysokú pilotáž nad ukrajinou, Po potopení Moskvy ich ich matrozi iba zo Sevastopolu vyplazujú jazyky na chocholov . Dokonca sa ...Zobrazit celý příspěvek

      Okrom sa nejako skracuje dych ? Zabudli robiť vysokú pilotáž nad ukrajinou, Po potopení Moskvy ich ich matrozi iba zo Sevastopolu vyplazujú jazyky na chocholov .
      Dokonca sa pokúšajú o novátorstvo pri uzatváraní kotla na Donbase , kde menšia armáda obklúči a zničí väčšiu armádu .
      Keby si dal Putin pásku na oko, ako mal Mosche Dajan by mohol zopakovať jeho genialne zničenie arabou na Siniajskom poloostrove . Ale on neutočil slávnymi Tčkami , on ich ničil ako plechovky od sardiniek !Skrýt celý příspěvek

      • Rošťák
        18:03 21.04.2022

        Jestli máš na mysli šestidenní válku tak jo, ale za války dne smíření ( Yom Kipour) měli kluci z izru v sestavě několik praporů na Tiran 4/5 :) Tj na T-55/55 :)

        Jestli máš na mysli šestidenní válku tak jo, ale za války dne smíření ( Yom Kipour) měli kluci z izru v sestavě několik praporů na Tiran 4/5 :) Tj na T-55/55 :)

        • Torong
          18:11 21.04.2022

          To jo. Ale oni je uměli používat...

          To jo. Ale oni je uměli používat...

          • Rošťák
            20:43 21.04.2022

            To nepopírám :)

            To nepopírám :)

  • Upgrade
    17:26 21.04.2022

    Darth Putin: Varoval som Fínsko a Švédsko, že ak vstúpia do NATO, budem nútený potopiť svoje lode aj blízko ich ...Zobrazit celý příspěvek

    Darth Putin: Varoval som Fínsko a Švédsko, že ak vstúpia do NATO, budem nútený potopiť svoje lode aj blízko ich pobrežia.
    https://twitter.com/DarthPutin... Skrýt celý příspěvek

    • jj284b
      18:09 21.04.2022

      joj len nie Kuznetsova.. lebo to by bola ekologicka katastrofa...

      joj len nie Kuznetsova.. lebo to by bola ekologicka katastrofa...

      • Poly
        18:36 21.04.2022

        Nový typ ruské hybridní války. Ivan útočí tak, že potopí vlastní křižníky a letadlovky ( /"U") s cílem zasvinit pobřežní vody obránce.

        Nový typ ruské hybridní války. Ivan útočí tak, že potopí vlastní křižníky a letadlovky ( /"U") s cílem zasvinit pobřežní vody obránce.

      • Ján Paliga
        23:46 21.04.2022

        Ani nie, to uhlie je vcelku ekologické palivo.... ;)

        Ani nie, to uhlie je vcelku ekologické palivo.... ;)

  • The Pale Emperor
    17:26 21.04.2022

    Wow. Ofenzíva s cílem osvobodit Mariupol/vysvobodit mariňáky a Azov?

    https://twitter.com/sputnikato...

    Wow. Ofenzíva s cílem osvobodit Mariupol/vysvobodit mariňáky a Azov?

    https://twitter.com/sputnikato...

    • Verdon
      17:36 21.04.2022

      Jasný informační manévr. Přece by to nevybrebtal....

      Jasný informační manévr. Přece by to nevybrebtal....

      • otecko
        19:27 21.04.2022

        Tak oni jedou na přehlídku 9.5. :D

        Tak oni jedou na přehlídku 9.5. :D

    • Alchen
      17:46 21.04.2022

      Myslím že to je nereálne, zatiaľ. Najbližšie jednotky UA sú od Mariupoľu vzdialené asi o 80km vzdušnou čiarou. Neviem si predstaviť že by to bolo nejako možné. Jediné čo ma napadá ...Zobrazit celý příspěvek

      Myslím že to je nereálne, zatiaľ. Najbližšie jednotky UA sú od Mariupoľu vzdialené asi o 80km vzdušnou čiarou. Neviem si predstaviť že by to bolo nejako možné. Jediné čo ma napadá je prerušenie mostu na Krym a následný koordinovaný útok zo smerov Záporožie a Cherson. Ale to by stálo také materiálne a kapacitné vybavenie na ktoré teraz určite UA nemá. Zoberme si len oblasť Chersonu. Tu by mala mať UA najväčšiu prevahu, pretože rus tam má možnosť dopĺňať zásoby len cez dva mosty majú to od svojho územia najďalej a aj tak sú stále schopní útočiť a vytvárať tlak na UA.Skrýt celý příspěvek

    • Upgrade
      17:46 21.04.2022

      "Ťažko povedať, čo sa dá robiť s ľuďmi, ktorí sú ľahostajní. Možno zdôrazniť, že deblokácia Mariupolu, podobne ako iných miest, je možná viacerými spôsobmi. Existuje vojenská ...Zobrazit celý příspěvek

      "Ťažko povedať, čo sa dá robiť s ľuďmi, ktorí sú ľahostajní. Možno zdôrazniť, že deblokácia Mariupolu, podobne ako iných miest, je možná viacerými spôsobmi. Existuje vojenská cesta. Musíme sa na to pripraviť. A pripravujeme sa,“ povedal Zelenskyj.Skrýt celý příspěvek

    • flanker.jirka
      18:49 21.04.2022

      Na druhou stranu, by mně zajímalo, proč rusové veřejně oznámili ukončení tlaku na Azovstal? Tím jsou taky sami proti sobě. (ale zatím v těchto intencích jednají celou dobu :-) )

      Na druhou stranu, by mně zajímalo, proč rusové veřejně oznámili ukončení tlaku na Azovstal? Tím jsou taky sami proti sobě. (ale zatím v těchto intencích jednají celou dobu :-) )

      • Horny
        20:04 21.04.2022

        Jen klid, pořád na něj ...Zobrazit celý příspěvek

        Jen klid, pořád na něj střílí:

        https://www.novinky.cz/valka-n...

        Tahle válka je nesmírně poučná hlavně v tom, že nám doslova několikrát denně zcela obnažuje absolutní prolhanost severoasijců. Prakticky nic z toho co řeknou, včetně slov vrchního velitele nelze brát vážně.
        Jestli se z tohohle nedokáže Evropa, respektive hlavně její politici poučit, tak jsme opravdu jasní kandidáti na vymření.Skrýt celý příspěvek

  • The Pale Emperor
    17:04 21.04.2022

    Níže jsem zmiňoval nový americký balíček pro Ukrajinu. Má obsahovat 72 155mm houfnic, vozidla pro ně, munici, nebo třeba ...Zobrazit celý příspěvek

    Níže jsem zmiňoval nový americký balíček pro Ukrajinu. Má obsahovat 72 155mm houfnic, vozidla pro ně, munici, nebo třeba drony.

    https://twitter.com/jackdetsch... Skrýt celý příspěvek

  • Toomk
    16:53 21.04.2022

    Ještě k tomu AzovStalu - není to vlastně jen o tom, že si Rusové uvědomili, že když si celý ten areál zničí, že vlastně přijdou o to hlavní a to je obří továrna na výrobu oceli? ...Zobrazit celý příspěvek

    Ještě k tomu AzovStalu - není to vlastně jen o tom, že si Rusové uvědomili, že když si celý ten areál zničí, že vlastně přijdou o to hlavní a to je obří továrna na výrobu oceli? Nejsem teda znalec, ale myslím si, že pokud nechali ty pece vyhasnout i s tím železem, že stejně jsou ty pece na odpis a zničené.Skrýt celý příspěvek

    • Rošťák
      16:59 21.04.2022

      už je solidně bombardovaly, spíš si uvědomily, kolik by je takové dobití železáren stálo, a podle mě jim to na východě nejde, tak doufaj že Azov vyhladoví a uvolněné jednotky ...Zobrazit celý příspěvek

      už je solidně bombardovaly, spíš si uvědomily, kolik by je takové dobití železáren stálo, a podle mě jim to na východě nejde, tak doufaj že Azov vyhladoví a uvolněné jednotky podpoří úsilí na východě….. Myslim si že je to další jejich chyba …..Skrýt celý příspěvek

    • otecko
      17:00 21.04.2022

      Pokud jsou hutě studené, a je v nich vsázka železa, tak je to KO.

      Pokud jsou hutě studené, a je v nich vsázka železa, tak je to KO.

    • DuPo
      17:33 21.04.2022

      Myslím, že to hlavné, o čo russom ide je cesta M-14, ktorá cez Mariupol prechádza a ktorá spája russko s dočasne okupovaným Krymom. Mimochodom, areál Azovstalu je situovaný tesne ...Zobrazit celý příspěvek

      Myslím, že to hlavné, o čo russom ide je cesta M-14, ktorá cez Mariupol prechádza a ktorá spája russko s dočasne okupovaným Krymom. Mimochodom, areál Azovstalu je situovaný tesne vedľa tejto cesty, takže pokiaľ ho russi nebudú kontrolovať, cesta M-14 pre vojenské využitie nebude pre russov bezpečná a budú musieť obchádzku cez mesto. Okrem toho, v Mariupole sa na túto cestu pripája aj cesta M-20 z dočasne okupovaného Donecka.Skrýt celý příspěvek

    • febrik
      17:42 21.04.2022

      Zatím to nevypadá, že by se kdovíjak starali o integritu čehokoliv v Mariupolu. Navíc tam údajně před pár dny shodili pětitunu a to si ještě nejsem jistý, jestli měla být "jen" ...Zobrazit celý příspěvek

      Zatím to nevypadá, že by se kdovíjak starali o integritu čehokoliv v Mariupolu. Navíc tam údajně před pár dny shodili pětitunu a to si ještě nejsem jistý, jestli měla být "jen" jedna.Skrýt celý příspěvek

    • alter01
      17:59 21.04.2022

      AzovStal treba celý postaviť nový . A o tom , že by mal Putin k dispozícii 1 bilion rubľov na NEW Putinov plán veľmi pochybujem . Iba idiot dokáže zničiť železiarne , prístavy a ...Zobrazit celý příspěvek

      AzovStal treba celý postaviť nový . A o tom , že by mal Putin k dispozícii 1 bilion rubľov na NEW Putinov plán veľmi pochybujem . Iba idiot dokáže zničiť železiarne , prístavy a doky , kde sa stavali "vlajkové " lode sovietského námorníctva ako je Admirál Kuznecov a myslím , že aj Moskva.
      Už to tak vyzerá , že v najbližších 50 rokoch bude Čiernemu moru šéfovať turecké námorníctvo člen NATO !
      Po Finsku , Švedsku je Turecko ďaľší priestrel Putinovej nohy ?Skrýt celý příspěvek

    • emsy
      23:10 21.04.2022

      V prvom rade o co Putlerovi ide je znicit ukrajincov a ich zem. Vsetko naviac je len bonus. Z nejakeho dovodu mu lezia v zaludku uz cez 20 rokov. A vsetky dovody, ktore udava, su ...Zobrazit celý příspěvek

      V prvom rade o co Putlerovi ide je znicit ukrajincov a ich zem. Vsetko naviac je len bonus. Z nejakeho dovodu mu lezia v zaludku uz cez 20 rokov. A vsetky dovody, ktore udava, su len zamienkami. Ale dari sa mu v tom dobre - aj nutenymi povolavaniami v LNR/DNR vlastne nuti bojovat ukrajincov proti ukrajincom. V tomto zmysle "ide vsetko podla planu".Skrýt celý příspěvek

  • jenda25
    16:47 21.04.2022

    Igla a Ka-52 asi dnes:
    https://twitter.com/UAWeapons/...

    Igla a Ka-52 asi dnes:
    https://twitter.com/UAWeapons/...

    • jenda25
      16:48 21.04.2022

      Zajímalo by mě z čeho to točili. Dron, vrták?

      Zajímalo by mě z čeho to točili. Dron, vrták?

      • Ján Paliga
        17:01 21.04.2022

        Vyzerá na dron.

        Vyzerá na dron.

        • Tondda
          17:48 21.04.2022

          Ano, asi dron. Tady by mělo být video ze stejného místa ze země. V dalce jsou dva sloupy kouře. Prý snad šel dolů ještě Mi-8.

          Ano, asi dron. Tady by mělo být video ze stejného místa ze země. V dalce jsou dva sloupy kouře. Prý snad šel dolů ještě Mi-8.

    • Ján Paliga
      17:02 21.04.2022

      Pekný zásah. Som hrdý na protiletadlovcov.

      Pekný zásah. Som hrdý na protiletadlovcov.

    • havlluk
      17:08 21.04.2022

      že vůbec nevystrelil klamný cíle. Na začátku války je používali a teď jim už došly?

      že vůbec nevystrelil klamný cíle. Na začátku války je používali a teď jim už došly?

      • Janicekmac
        17:23 21.04.2022

        takové předpoklady se v této válce skoro vždy potvrdily, takže ano - došly :D

        takové předpoklady se v této válce skoro vždy potvrdily, takže ano - došly :D

        • Ján Paliga
          23:50 21.04.2022

          Alebo nestihol, prípadne nemal funkčnú ochranu...

          Alebo nestihol, prípadne nemal funkčnú ochranu...

    • Desertfremen
      17:17 21.04.2022

      Jeb ho.

      Sláva Ukrajine!

      Jeb ho.

      Sláva Ukrajine!

    • alter01
      18:03 21.04.2022

      Čo je doma to sa počíta , čo je na zemi sa počíta 2x !

      Čo je doma to sa počíta , čo je na zemi sa počíta 2x !

    • RiMr71
      21:46 21.04.2022

      Ten nestihnul říct ani "Lenin"...

      Ten nestihnul říct ani "Lenin"...

Načítám diskuzi...