VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská státní vlajka (Zvětšit)

Speciální diskusní stránka o válce na Ukrajině.

Nahlásit chybu v článku


Komentáře

Zvýraznit příspěvky za posledních:
  • Verdon
    22:26 23.04.2022

    Co můžeme vyčítat Němcům a Francouzům? Rusům jsme dodávali taky. Byznys je to krvavý. Alespoň se je třeba vzpamatovat, když jsou věci ...Zobrazit celý příspěvek

    Co můžeme vyčítat Němcům a Francouzům? Rusům jsme dodávali taky. Byznys je to krvavý. Alespoň se je třeba vzpamatovat, když jsou věci očevidné...
    https://www.seznamzpravy.cz/cl... Skrýt celý příspěvek

    • Nesher
      22:39 23.04.2022

      Do Ruska se dodávali L 410 a jednotky Safír pro vrtulníky. Nic co by střílelo.

      Do Ruska se dodávali L 410 a jednotky Safír pro vrtulníky. Nic co by střílelo.

      • Upgrade
        23:20 23.04.2022

        To je argument ako z Kremla :D

        To je argument ako z Kremla :D

        • samoempire
          23:35 23.04.2022

          No byla to chyba. Můžeme si ji přiznat. Nebo?

          No byla to chyba. Můžeme si ji přiznat. Nebo?

        • Jura99
          07:13 24.04.2022

          ty obchody byly vzajemne, oni nam mj. dily na vrtulniky.

          ty obchody byly vzajemne, oni nam mj. dily na vrtulniky.

    • flanker.jirka
      09:35 24.04.2022

      Verdon V té době čile obchodovali s ruskem všichni, včetně USA. Pořád všichni doufali, že 24. 2. 2022 se nestane to co se stalo. A vzhledem k provázanosti mezinárodního obchodu se ...Zobrazit celý příspěvek

      Verdon
      V té době čile obchodovali s ruskem všichni, včetně USA. Pořád všichni doufali, že 24. 2. 2022 se nestane to co se stalo. A vzhledem k provázanosti mezinárodního obchodu se hledaly jiné cesty jak z toho ven.
      Jestli chcet něco vyčítat francouzům a němcům, tak můžete začít třeba rokem 1938.Skrýt celý příspěvek

  • StandaBlabol
    22:04 23.04.2022

    Podle Gur Khan Attacks! posílá Česká republika na Ukrajinu samohybné houfnice 2S1 Gvozdika. V článku jsou fotky údajného konvoje s těžkými zbraněmi, jak projíždějí Olomoucí. ...Zobrazit celý příspěvek

    Podle Gur Khan Attacks! posílá Česká republika na Ukrajinu samohybné houfnice 2S1 Gvozdika. V článku jsou fotky údajného konvoje s těžkými zbraněmi, jak projíždějí Olomoucí.

    Nevím, pod těmi plachtami může být cokoliv. Já to vidím na sanitky, potraviny a deky.

    http://gurkhan.blogspot.com/20... Skrýt celý příspěvek

    • petres
      22:17 23.04.2022

      Ne, opravdu na tom prvním podvalu je jasně vidět, že pod plachtou se krčí něco s hlavní. A ta silueta by Gvozdika mohla být.

      Ne, opravdu na tom prvním podvalu je jasně vidět, že pod plachtou se krčí něco s hlavní. A ta silueta by Gvozdika mohla být.

      • Dovi
        22:24 23.04.2022

        On ty sanitky nemyslel vážně :)

        On ty sanitky nemyslel vážně :)

    • Rošťák
      22:29 23.04.2022

      Já zásadně nesouhlasím, podle mě je tam horký vzduch do balonů ……. a díky proudění vzduchu kolem tahače to utvořilo takto divný tvar :D

      Já zásadně nesouhlasím, podle mě je tam horký vzduch do balonů ……. a díky proudění vzduchu kolem tahače to utvořilo takto divný tvar :D

    • Nesher
      22:36 23.04.2022

      Ona to tam neposílá ČR, jelikož žádné Karafiáty nemá, ale CSG ze Šternberka. Normální business.

      Ona to tam neposílá ČR, jelikož žádné Karafiáty nemá, ale CSG ze Šternberka. Normální business.

      • Jura99
        07:15 24.04.2022

        normalni byznys, o jehoz povoleni treba v Nemecku marne zada RM s mardery. Takze normalni to uplne neni.

        normalni byznys, o jehoz povoleni treba v Nemecku marne zada RM s mardery. Takze normalni to uplne neni.

    • Jirosi
      08:47 24.04.2022

      Dle místa fotky mohli klině jen jet na Libavou provést testy.

      Dle místa fotky mohli klině jen jet na Libavou provést testy.

  • Petr xx
    21:29 23.04.2022

    Ćíně spadla stíhačka- to se stává, ale na palubě havarované stíhačky
    byl také ruský pilot...
    https://twitter.com/Jzzrb123/s...

    Ćíně spadla stíhačka- to se stává, ale na palubě havarované stíhačky
    byl také ruský pilot...
    https://twitter.com/Jzzrb123/s...

    • Adanedhel
      21:46 23.04.2022

      Jaký to má význam? Takových padá tucet ročně.

      Jaký to má význam? Takových padá tucet ročně.

      • Dovi
        21:51 23.04.2022

        Vám to nepřijde jako důležitá informace? Že v současné situaci školí čína rusácké piloty?

        Vám to nepřijde jako důležitá informace? Že v současné situaci školí čína rusácké piloty?

        • alter01
          22:10 23.04.2022

          Iba žartujete ? Rusi nemajú až tak veľké straty , aby posielali pilotov do školy v Číne . Skôr nejaká odvzdávačka , po oprave , či podobne...

          Iba žartujete ? Rusi nemajú až tak veľké straty , aby posielali pilotov do školy v Číne . Skôr nejaká odvzdávačka , po oprave , či podobne...

    • Technista
      21:46 23.04.2022

      vybírám z komentářů v čínštině: - "Určitě pošlete toto video a novinky, aby lidé po celém světě věděli, že čínská vláda používá těžce vydělané peníze čínského lidu k financování ...Zobrazit celý příspěvek

      vybírám z komentářů v čínštině:
      - "Určitě pošlete toto video a novinky, aby lidé po celém světě věděli, že čínská vláda používá těžce vydělané peníze čínského lidu k financování ruského útoku na Ukrajinu."
      - "Včera, v hotelu Changzhou na večeři, všichni mluvili o současné situaci, zejména o čínské prevenci epidemie a rusko-ukrajinské válce, včetně 20 nejvíce naštvaných a pesimistických. Zi Zhongyun, který byl přítomen, řekl: "Nečekal jsem, že se čínská politika, kultura, ekonomika a diplomacie změní tak rychle. Je to tisíc mil daleko. Ti z nás, kteří zažili kulturní revoluci, si vždy myslí, že Kulturní revoluce se nebude opakovat. Zdá se, že je to špatně! V autokratickém režimu se může stát cokoliv! Připravte se na nejhorší."Skrýt celý příspěvek

    • Dovi
      21:46 23.04.2022

      Tak tohle je odpověď na diskuzi jak moc je pravděpodobné že si čína vezme kus ruska... nevezme, když jim školí piloty

      Tak tohle je odpověď na diskuzi jak moc je pravděpodobné že si čína vezme kus ruska... nevezme, když jim školí piloty

      • Pandys9
        01:38 24.04.2022

        Ale noták, RF a Čína sú dlhé roky "kamoši". Fakt ideme robiť vedu zo stíhačky, v ktorej zahynul ruský pilot? Veď existuje milión vysvetlení prečo tam sedel. Nerobme z toho ...Zobrazit celý příspěvek

        Ale noták, RF a Čína sú dlhé roky "kamoši". Fakt ideme robiť vedu zo stíhačky, v ktorej zahynul ruský pilot? Veď existuje milión vysvetlení prečo tam sedel. Nerobme z toho senzáciu, že bezmocní rusi školia pilotov v ČíneSkrýt celý příspěvek

    • Rase
      22:04 23.04.2022

      Očividně je zájem odkoupit ruské stíhačky prodané v minulosti do Číny a podobně. Předpokládám že se platí zemí... aneb co nám dáte za Vladivostok?

      Očividně je zájem odkoupit ruské stíhačky prodané v minulosti do Číny a podobně. Předpokládám že se platí zemí... aneb co nám dáte za Vladivostok?

      • Nesher
        22:44 23.04.2022

        Zatím se platí v surovinách. Časem se uvidí.

        Zatím se platí v surovinách. Časem se uvidí.

  • SeaWolf
    21:19 23.04.2022

    Záběry hořícího An-26, před dopadem mu hoří levý motor. https://www.youtube.com/watch?... Ruští mariňáci v Mariupolu se i po 14 dnech pořád motají na sídlišti koukám, ...Zobrazit celý příspěvek

    Záběry hořícího An-26, před dopadem mu hoří levý motor.
    https://www.youtube.com/watch?...

    Ruští mariňáci v Mariupolu se i po 14 dnech pořád motají na sídlišti koukám, že se už dost opotřebovala technika, všechny BTR-82A už mají evidentně utavený hlavně, takže zdánlivá přesnost bude v loji.
    https://www.youtube.com/watch?...

    Původní sestavu starých mariňáků vystřídala partička mladíků.

    Původní sestava tanků T-64 a T-72B3, už se taky proměnila te´ď T-80, předpokládám, že ztráty na technice budou enormní.
    https://www.youtube.com/watch?... Skrýt celý příspěvek

  • spesl
    21:08 23.04.2022

    Omlouvám se za off topic ,ale řešili se tu zkratky děl a moje zanícené básnické střevo vrhlo na světlo boží tyto návrhy: CAESAR - Cenově Argumentačně Ekonomická Skoro Automatická ...Zobrazit celý příspěvek

    Omlouvám se za off topic ,ale řešili se tu zkratky děl a moje zanícené básnické střevo vrhlo na světlo boží tyto návrhy:

    CAESAR - Cenově Argumentačně Ekonomická Skoro Automatická Rakev
    ZUZANA - Zbabelo Ultra Zdražený Automatický Narodný Amulet
    DITA - Dělo Individuální Trapně Armádounezakoupené

    Bylo to myšleno jako vtip a narazil jsem.Nepobavilo.Omlouvám se ještě jednou za tu svoji blbost.Komentáře dole plné nenávisti trošku překvapili ,nevím zda nestačí ty mínusy. Nechám to zde jako memento své naivity ,že vtip nemusí být vtipný. PEACESkrýt celý příspěvek

    • Werewolf
      21:22 23.04.2022

      A stále je tu možnosť, že keď by ti tiekol pot po čele, bolo by jedno v ktorom z nich sedíš, lebo odišla elektronika, nepriateľ je "za rohom", tak by si počítal na delostreleckých ...Zobrazit celý příspěvek

      A stále je tu možnosť, že keď by ti tiekol pot po čele, bolo by jedno v ktorom z nich sedíš, lebo odišla elektronika, nepriateľ je "za rohom", tak by si počítal na delostreleckých tabuľkách námer a odmer ako študák na štátniciach. A určite bol by si rád len za to, že to dokáže fľusnúť tých 50 kilo železa a trhaviny na 20 a viac km.
      :DSkrýt celý příspěvek

    • Storm
      21:23 23.04.2022

      Omlouvat se za co máš, když tak blbě tu pindáš... A to tvoje z básně střevo, doučit se by se mělo... Když tu v tuhle hodinu, prskneš takou kravinu... Můžem veršem jméno ...Zobrazit celý příspěvek

      Omlouvat se za co máš,
      když tak blbě tu pindáš...
      A to tvoje z básně střevo,
      doučit se by se mělo...
      Když tu v tuhle hodinu,
      prskneš takou kravinu...
      Můžem veršem jméno Spesl,
      ktery blbost tady vnesl,
      taky pěkně rozebrat, do řiti ho nakopat... ;)Skrýt celý příspěvek

    • Storm
      22:07 23.04.2022

      Spesle, tak já třeba ti dal světe div se palec nahoru... Když pominu fakt, že to cos napsal byla asi zbytečná kravina... I když básnicky zanícené střevo se vždycky cení... Tak ...Zobrazit celý příspěvek

      Spesle, tak já třeba ti dal světe div se palec nahoru... Když pominu fakt, že to cos napsal byla asi zbytečná kravina... I když básnicky zanícené střevo se vždycky cení... Tak třeba moji reakci neber jako vysloveně nenávistnou... Poku někdy veršuješ, tak asi moc dobře víš, že pro to, aby to dobře znělo, aby ti sednul verš a taky aby ti sedly slabiky ve verších, tak si nemůžeš někdy prostě vybírat co přesně napíšeš za slova aby jsi napsal myšlenku kterou chceš veršem zdělit...Skrýt celý příspěvek

      • spesl
        22:20 23.04.2022

        Já to beru. Tvoje verše docela pobavili ,až na ten zbytečně agresivní konec. No tak sem měl slabou chvilku a zveřejnil jí a je to moje blbost :-)

        Já to beru. Tvoje verše docela pobavili ,až na ten zbytečně agresivní konec. No tak sem měl slabou chvilku a zveřejnil jí a je to moje blbost :-)

        • Storm
          22:34 23.04.2022

          Nezoufej... Příští tvá slabá chvilka určitě dopadné lépe...
          Jen nesmíš vybrat pro Čechy a Slováky tak citlivé téma jako jsou třeba houfnice...
          ;)

          Nezoufej... Příští tvá slabá chvilka určitě dopadné lépe...
          Jen nesmíš vybrat pro Čechy a Slováky tak citlivé téma jako jsou třeba houfnice...
          ;)

  • stroup
    20:48 23.04.2022

    Trošku delší úvaha, proč si myslím že Maďaři jednají tak jak jednají, a proč bychom to mohli chápat i když s tím nesouhlasíme. Nabízí se paralela mezi situací na Ukrajině se ...Zobrazit celý příspěvek

    Trošku delší úvaha, proč si myslím že Maďaři jednají tak jak jednají, a proč bychom to mohli chápat i když s tím nesouhlasíme.

    Nabízí se paralela mezi situací na Ukrajině se situací v maďarsku v roce 1956, proto se mnozí diví proč Maďaři nepomáhají UA více..
    Dle mého názoru je k tomu vede několik důvodů.

    1. Jako hlavní důvod vidím trauma z Trianonského míru, tento mír byl k Maďarům krutě nespravedlivý (to myslím nikdo nemůže popřít), a tato vnímaná a stále živená nespravedlnost je dle mého určujícím meritem jejich jednání které přehluší i rok 56. Myslím že zrovna tohle bychom mohli pochopit, vezměme si naše trauma z Mnichova, jek se s námi táhne.. A to byl Mnichov po válce anulován. To u Maďarů není...
    A z tohoto hlediska: nikdo nepomohl nám, proč bychom se teď měli míchat do války na Ukrajině.

    2. důvod. Orbán a jeho politika. Můžeme ho kritizovat za jeho proputinovskou politiku, ale na rovinu si řekněme že jen nahlas říká to co jiní potichu dělají, a mám na mysli nejen Německo, jenž, jak vidno, je dlouhodobě ještě proruštější, ale šáhněme si i k nám či na Slovensko.. co kdyby byl u nás u moci Babiš s podporou Okamury a komunistů, se Zemanem na hradě? A na Slovensku Fico? Znovu důvod k pochopení. Můžeme s tím nesouhlasit, ale mohli jsme na tom být stejně.

    3. Maďaři se, opět dle mého názoru, nikdy necítili být přirozenou součástí středoevropské Evropy, byli nejenom okolím vnímáni jako cizí element obklopený slovanskými národy (ne že by se slované mezi sebou neřezali) ale sami sebe vnímali jako něco jiného, neříkám že něco víc, ale tato jinakost je jim prostě vrozená. Osobně Maďary vnímám jako velmi pohostinné a příjemné lidi, ale jako národ jsou až příliš vážní a uzavření (ze sebe si srandu nikdy dělat nebudou, alespoň jsem to nezaznamenal..). Proč by se tedy měli angažovat ve válce která je jim cizí. Která je nezajímá..

    Takže, postoj Maďarska neschvaluji, nelíbí se mi, ale jsem schopen pochopit proč jednají jak jednají..Skrýt celý příspěvek

    • PavolR
      21:01 23.04.2022

      Ten tretí bod je dosť mimo, vo všeobecnosti sa cítia byť Európanmi a zameranie sa na "stredoeurópanstvo" je jedným z nosných bodov orbánovskej politiky a preceňovania V4.

      Ten tretí bod je dosť mimo, vo všeobecnosti sa cítia byť Európanmi a zameranie sa na "stredoeurópanstvo" je jedným z nosných bodov orbánovskej politiky a preceňovania V4.

    • Tino
      21:19 23.04.2022

      VO ma v pracovni mapu , ktora je v HU velmi, popularna,fakt velmi popularna... tam je nakreslene HU "spravne", toto je ciel kazdej nacionalistickej HU politiky a Orban taku ...Zobrazit celý příspěvek

      VO ma v pracovni mapu , ktora je v HU velmi, popularna,fakt velmi popularna... tam je nakreslene HU "spravne", toto je ciel kazdej nacionalistickej HU politiky a Orban taku politiku robi...pre stanoveny ciel /o ktorom nahlas pochopitelne hovorit nemozu/hlada spojencov, ktori by mu s tymto cielom mohli nejako pomoct, resp ich ciele povedu k realizacii HU cielov a RUS ma uplne nahodou podobne ciele, rozobratim UA a nasledne EU bezpecnosti / o tot osa RUS realne snazi/by sa prepisovala a prerabala bezpecnost v strednej EU nanovo tak ako by to chcel vitaz a spriaznene staty...HU su v konflikte s Rumunmi , UA a SVK y cca tych istych dovodov, kazime HU spravnu mapu, ak by RUS prepisovali bezpecnost v EU UA neexistuje/ano otvorene o tom ako by to mohlo vyzerat hovorili aj RUS a tam cast pripadla HU/...neista bezpecnost a neexistujuce garancie by otvarali Hu moznosti vytvarat nove poriadky spolu s RUS, dobri spojenci k nejakej trafiku pridu vzdy ...aj preto je VO Putinova krvna skupina...nove poriadky maju obaja velmi radi a nove poriadky by znamenali bordel na SVk, viem uplne presne kto by prisiel oslobodzovat spod utlaku HU zijucich na SVK a tak isto by sa oslobodzovali Hu aj v RUmunsku a kto by s tym co mohol urobit?...nikto samozrejme...nova bezpecnost znamena ze sa o to co sa tu deje silni hraci nestaraju, resp kto by sa uz natahoval s RUS koli SVK , Rumunom a tak podobne....ked Trump planoval odchod USA z NATO a myslel to podla mna vazne a nie len podla mna, planoval rozpad NATo pretoze NATO je o USA, uricte tam maju co kecat aj GB a dalsi, ale bez uSA je NATO nic, pre pobaltie , PL, Rumunsko, ale aj nas ci SVK je NATO garancia bezpecnosti, bez USA by takato bezpecnost neexistovala, aj preto bol VO velky fansuik trumpa, Hu vedia ratat , chapali kam to vsetk osmeruje, ake by mohli byt nasledky, preto boli a su zarovne vleki fanusikovia Putina a nacionalistickeho RU....cele to smerovalo k velkemu mokremu HU snu..pokial je tu NATO, HU nemozu nic , potichu suchat nohami , intrigovat a spajat sa , resp spolupracovat s kymkolvek kto ma ambicie a vedel by to tu rozobrat aby sa to mohlo nanove zakreslovat.....toto je VO a jeho HU...pochopit to ide clekom jednoducho, kazdy pricetny poltiik na SVK a nie len na SVK aj v CZ napr. toto vie, nebyt CZ legii CSR nema hranice ake nakoniec malo, museli odtial Hu vyhnat....tkaze chapat ich mozeme, tak ako chapeme, co a preco robi Putin, ale vazne neskusajme to nijako bagatelizovat, zlahcovat, ospravedlnovat....tymto sa zacina rozklad.Skrýt celý příspěvek

      • Technista
        22:01 23.04.2022

        Tino: Výstižně pojaté jádro věci.

        Tino: Výstižně pojaté jádro věci.

    • Pavel 1
      21:48 23.04.2022

      A v čem byl Trianon k maďarům krutě nespravedlivý? Snad ne v tom, že přišli o území, kde žilo nemaďarské obyvatelstvo, které maďaři krutě potlačovali a maďarizovali. To Češi si v ...Zobrazit celý příspěvek

      A v čem byl Trianon k maďarům krutě nespravedlivý? Snad ne v tom, že přišli o území, kde žilo nemaďarské obyvatelstvo, které maďaři krutě potlačovali a maďarizovali. To Češi si v rámci Rakouska ještě mohli gratulovat ve srovnání s tímto. Kdyby nebyl Trianon "krutě nespravedlivý" k Maďarsku, nebyl by náhodou krutě nespravedlivý k Rumunsku, Chorvatsku a samozřejmě k Československu.Skrýt celý příspěvek

      • pjaro77
        22:11 23.04.2022

        Gratulovať ako gratulovať, o moc lepšie ste nedopadli, rakúšania boli po páde R-U out, ale nemecký národ vám pri prvej príležitosti ukázal svoju lásku k českej vlasti kde storočia ...Zobrazit celý příspěvek

        Gratulovať ako gratulovať, o moc lepšie ste nedopadli, rakúšania boli po páde R-U out, ale nemecký národ vám pri prvej príležitosti ukázal svoju lásku k českej vlasti kde storočia žil.Skrýt celý příspěvek

      • viktor.sieger
        07:09 24.04.2022

        Maďaři přišli o maďarské území, které jim sebraly okolní státy včetně Československa. Budou mít důvod nemít rádi všechny, kdo za to můžou minimálně tak dlouho, dokud na tom území ...Zobrazit celý příspěvek

        Maďaři přišli o maďarské území, které jim sebraly okolní státy včetně Československa. Budou mít důvod nemít rádi všechny, kdo za to můžou minimálně tak dlouho, dokud na tom území budou žít jejich menšiny.Skrýt celý příspěvek

        • Wakantanka
          07:45 24.04.2022

          Sorry ale to je blbosť. Orbánovi práve najviac vyhovuje stav aký je. Môže veselo mávať maďarskou kartou, podporovať finančne maďarskú menšinu a zbierať politické body doma. ...Zobrazit celý příspěvek

          Sorry ale to je blbosť. Orbánovi práve najviac vyhovuje stav aký je. Môže veselo mávať maďarskou kartou, podporovať finančne maďarskú menšinu a zbierať politické body doma. Pripojením nejakého územia by získal len kopu starostí čo s ním a skončila nacionalistická karta a zrejme následne aj Orbán samotný.Skrýt celý příspěvek

        • Pavel 1
          11:11 24.04.2022

          Tak maďaři považovali za maďarské území celé SLovensko a celou Podkarpatskou Rus, o jiných územích kde žili Rumuni, SLovinci, Chorvati, atd. nemluvě. Kdyby bylo po jejich, tak zas ...Zobrazit celý příspěvek

          Tak maďaři považovali za maďarské území celé SLovensko a celou Podkarpatskou Rus, o jiných územích kde žili Rumuni, SLovinci, Chorvati, atd. nemluvě. Kdyby bylo po jejich, tak zas na maďarském území žijou nemaďarské menšiny, přičemž narozdíl od Maďarska měla alespoň v případě Československa tato maďarská menšina právo na vlastní jazyk, školství, tisk, apod. Slováci v Uhrách mohli tak maximálně držet krok a hubu ... nebo mluvit maďarsky.Skrýt celý příspěvek

      • Jura99
        07:47 24.04.2022

        krute nespravedlivy Trianon samozrejme byl, je potreba navzdory antipatiim videt veci nezaujate. Krome osvobozeni nemadarskych narodu byly totiz nakresleny umele hranice, ktere ...Zobrazit celý příspěvek

        krute nespravedlivy Trianon samozrejme byl, je potreba navzdory antipatiim videt veci nezaujate. Krome osvobozeni nemadarskych narodu byly totiz nakresleny umele hranice, ktere nemely zadnou oporu v historii. To by jeste tak nevadilo, kdyby se tak nevyrobila rozsahla uzemi s takzka stoprocentnim osidlenim Madary. Madarsko bylo jen vedlejsim vinikem WWI, ale prislo suverenne o nejvic uzemi. Dodnes zije tesne za hranici Madarska 2.5mil. etnickych Madaru. Nalijme si cisteho vina, Cesko prislo pred 200lety o Slezsko a Kladsko, coz resime jen kdyz na to prijde rec, coz neni casto. Ale kdyby tam dodnes zily 2mil. Cechu, kteri by vetsinu dne mluvili a psali jen Cesky a dojizdeli do ceskych okresu ?Skrýt celý příspěvek

        • Pavel 1
          11:34 24.04.2022

          V okamžiku kdy na určitém území existují vedle sebe různé národnostní skupiny, které chceme oddělit, tak jinak než "nakreslením umělé hranice, které nemají oporu v historii" to ...Zobrazit celý příspěvek

          V okamžiku kdy na určitém území existují vedle sebe různé národnostní skupiny, které chceme oddělit, tak jinak než "nakreslením umělé hranice, které nemají oporu v historii" to nepůjde. A samozřejmě nelze dělat klikyháky, abychom respektovali pár maďarsky mluvících vesnic, kde sice před sto lety nikdo maďarsky nemluvil, ale mďarizační tlak tam našel úrodnou půdu. Nejde o to, kdo byl viník první války. Jde o to, že nemaďarské menšiny nechtěly s maďary nic mít, protože věděly co od nich můžou čekat. Například při zkoušce na plebiscit o Těšínsko se v rozporu s polskými představami ukázalo, že většina Slezanů a řada Poláků by hlasovala pro Československo protože od ČS vlády očekávaly slušné zacházení a vyšší životní úroveň než od vlády polské. Což bylo něco co nemaďarské menšiny v Maďarsku prostě očekávat nemohly, ergo nešlo očekávat, že dobrovolně v Maďarsku zůstanou a výsledkem by bylo leda další krveprolití.
          To, že něco maďaři "řeší" není argument pro to, že se jednalo o nespravedlivé rozhodnutí. "Nespravedlivě" sebrali rusáci území Finům nebo Rumunům.Skrýt celý příspěvek

    • pjaro77
      22:07 23.04.2022

      Čo mňa desí v rôznych krajinách je nekritický kult osobnosti. U maďarska to je kombinácia kultu a historických komplexov. Pridajte si k tomu možné hospodárske problémy a máte ...Zobrazit celý příspěvek

      Čo mňa desí v rôznych krajinách je nekritický kult osobnosti. U maďarska to je kombinácia kultu a historických komplexov. Pridajte si k tomu možné hospodárske problémy a máte pripravenú výbušnú zmes.Skrýt celý příspěvek

    • Rase
      22:14 23.04.2022

      Vova slíbil Orbánovi Zakarpatí, až zabere Ukrajinu. Tomu nešlo odolat - znovuobsazení území "ukradnutého" za Trianonu a třeba pak i další kousky třeba že Slovenska, Rumunska atd to ...Zobrazit celý příspěvek

      Vova slíbil Orbánovi Zakarpatí, až zabere Ukrajinu. Tomu nešlo odolat - znovuobsazení území "ukradnutého" za Trianonu a třeba pak i další kousky třeba že Slovenska, Rumunska atd to by bylo radost ...Skrýt celý příspěvek

      • Miroslav
        22:30 23.04.2022

        To ma najprv musia zabiť

        To ma najprv musia zabiť

    • Talvi
      22:35 23.04.2022

      1) Trianon- určitě ano, tohle Maďary pálí fest. 2) Orbán- je mi dost nesympatický a jeho styl vedení země tuplem. Co by mě zajímalo, jak by reagoval, kdyby třeba moldavští Csángové ...Zobrazit celý příspěvek

      1) Trianon- určitě ano, tohle Maďary pálí fest.
      2) Orbán- je mi dost nesympatický a jeho styl vedení země tuplem. Co by mě zajímalo, jak by reagoval, kdyby třeba moldavští Csángové nebo zakarpatští Maďaři trpěli prasečím jednáním ruských jednotek jako Ukrajinci.
      3) Maďaři- žádného osobně neznám, ale myslím, že po tisíciletém usídlení v Evropě jsou to Evropané jako každý jiný národ. Jistě, jsou si vědomi toho, že přišli odjinud než evropská majorita, ale jinakost bych u nich nehledal. S tou vážností .. neviděl jste třeba Smolíkovy, Distrikt ! nebo Takové normální vozíčkáře ? Kluci maďarský si ze sebe střílí náramně rádi a nevymlátíte to z nich ani íbršvunkem :)Skrýt celý příspěvek

  • Ybalgin
    20:43 23.04.2022

    Tak tohle se opravdu musí sdílet ...Zobrazit celý příspěvek

    Tak tohle se opravdu musí sdílet https://topwar.ru/195333-ob-je... . Není potřeba překlad, prohlédněte si galerii, ten březový speciál je top. Celkem výživná je i diskuse...Skrýt celý příspěvek

    • demagog
      20:57 23.04.2022

      V USA to ma bohatu tradiciu. Volaju to tam "woodie":

      https://en.wikipedia.org/wiki/...

      V USA to ma bohatu tradiciu. Volaju to tam "woodie":

      https://en.wikipedia.org/wiki/...

    • Cimbi
      20:59 23.04.2022

      Jediné, co trochu dává smysl jsou ty slat mříže na těch BVP a některé slaty na tancích (no, některé už jsou fakt bizare...). Obzvlášť ty klády mě pobavili. To je dodatečný pancíř ...Zobrazit celý příspěvek

      Jediné, co trochu dává smysl jsou ty slat mříže na těch BVP a některé slaty na tancích (no, některé už jsou fakt bizare...).

      Obzvlášť ty klády mě pobavili. To je dodatečný pancíř max. tak proti tomu čečenskému Špaginu, co tu někdo nedavno sdílel. Průbojná střela z AK (a že jsou průbojné všechny vyrobené pro armádu...) tím projde jako prd trenclema ;-)Skrýt celý příspěvek

    • Fiagy
      20:59 23.04.2022

      Nejlepší komentář k těm březovým kládám :-)
      To je naše MO - "Kulatina" a "Palivové dříví" v praxi.

      Nejlepší komentář k těm březovým kládám :-)
      To je naše MO - "Kulatina" a "Palivové dříví" v praxi.

      • Cimbi
        21:02 23.04.2022

        Já rusky víceméně neumím (ponimaju tolko nimnožko a tolko nimnožko znaju čitať bukvy - no, ty bukvy jsou asi největší problém, ale po kouskách trénuju...), přelouskal jsem jen ...Zobrazit celý příspěvek

        Já rusky víceméně neumím (ponimaju tolko nimnožko a tolko nimnožko znaju čitať bukvy - no, ty bukvy jsou asi největší problém, ale po kouskách trénuju...), přelouskal jsem jen titulek a u toho se unavil tak, že pak už jsem projel jen obrázky...Skrýt celý příspěvek

        • Fiagy
          21:24 23.04.2022

          Já používám Google Chrome a mám nainstalovaný Google translator. Překládá to celé stránky.

          Já používám Google Chrome a mám nainstalovaný Google translator. Překládá to celé stránky.

        • martin@eurus.cz
          21:50 23.04.2022

          translate.google.com přeloží celý web do češtiny.

          translate.google.com přeloží celý web do češtiny.

        • Miroslav
          22:35 23.04.2022

          Základ je naučiť sa azbuku. Potom keď vieš čítať azbuku tak niečo je rovnaké, niečo približne rovnaké, niečo si treba domyslieť a niektoré úplne neznáme slová si treba dohľadať. Ja ...Zobrazit celý příspěvek

          Základ je naučiť sa azbuku. Potom keď vieš čítať azbuku tak niečo je rovnaké, niečo približne rovnaké, niečo si treba domyslieť a niektoré úplne neznáme slová si treba dohľadať. Ja som sa nikdy ruštinu neučil (okrem jedného semestra na výške kde som sa omylom prihlásil na ruštinu ako povinne voliteľný predmet) a zvládam aspoň nádpisy a taky základSkrýt celý příspěvek

          • Jura99
            07:52 24.04.2022

            ja umim rusky dobre, ovsem kupodivu neni pro me snadne mluvit ukrajinsky, abych nepomichal rustinu, polstinu, slovenstinu a neznelo to jako slovanske esperanto.

            ja umim rusky dobre, ovsem kupodivu neni pro me snadne mluvit ukrajinsky, abych nepomichal rustinu, polstinu, slovenstinu a neznelo to jako slovanske esperanto.

  • Cimbi
    20:20 23.04.2022

    Rusové prý trefili sklad zbraní ze západu: https://liveuamap.com/en/2022/... Takže zítra, až Ukrajinci spočítají ...Zobrazit celý příspěvek

    Rusové prý trefili sklad zbraní ze západu:

    https://liveuamap.com/en/2022/...

    Takže zítra, až Ukrajinci spočítají ztráty, dozvíme se, kolik tisíc slepic Rus zabil tentokrát...

    Naposledy, když něco takového tvrdili, objevily se pak fotky zbytků rakety mezi roztrhanými prasaty v nějakém vepříně...Skrýt celý příspěvek

    • waggon
      20:52 23.04.2022

      Vzhledem k tomu, ze rusové v tomto konfliktu neustále lžou, je hodnota vyjádření ministerstva obrany ruské federace limitně se blížící nule. Odstřelovač Willi by mohl vyprávět, že ...Zobrazit celý příspěvek

      Vzhledem k tomu, ze rusové v tomto konfliktu neustále lžou, je hodnota vyjádření ministerstva obrany ruské federace limitně se blížící nule.
      Odstřelovač Willi by mohl vyprávět, že o sve udajne smrti se dozvedel jako jeden z poslednich :-)Skrýt celý příspěvek

      • Werewolf
        21:04 23.04.2022

        Oni perlili už počas bojov v Sýrii. Dali vtedy komentár, že zo 110 striel s plochou dráhou letu, čo odpálili Američania, Briti a Francúzi, Sýrska pvo zostrelila 80 z nich pomocou ...Zobrazit celý příspěvek

        Oni perlili už počas bojov v Sýrii. Dali vtedy komentár, že zo 110 striel s plochou dráhou letu, čo odpálili Američania, Briti a Francúzi, Sýrska pvo zostrelila 80 z nich pomocou kompletov S-75, S-125 a S-200
        Stačí 5 minút na Wiki aby človek zistil, že je to chujovina.
        Ale Kotleby /prorusáci chrochtali blahomSkrýt celý příspěvek

        • flanker.jirka
          21:40 23.04.2022

          Zrovna na wiki je ten seznam PVO systémů poněkud pestřejší.
          https://en.wikipedia.org/wiki/...

          Zrovna na wiki je ten seznam PVO systémů poněkud pestřejší.
          https://en.wikipedia.org/wiki/...

          • Werewolf
            21:56 23.04.2022

            Ale to áno. Veď preto som nad nimi krútil hlavou, ako sa odbavovali nad tým vyhlásením Ministerstva obrany RF. Sýrska pvo sa od bojov v údolí Bekaa v podstate nezmenila. Spdl ...Zobrazit celý příspěvek

            Ale to áno. Veď preto som nad nimi krútil hlavou, ako sa odbavovali nad tým vyhlásením Ministerstva obrany RF.
            Sýrska pvo sa od bojov v údolí Bekaa v podstate nezmenila. Spdl nevedeli v podstate zostrelovaˇˇt s tými istými kompletmi ani Iračania počas Vojny v zálive. Ale Sýria to o vyše 20 rokov dokáže, však lebo to Rusi napísaliSkrýt celý příspěvek

          • flanker.jirka
            09:46 24.04.2022

            Werewolf Sýrie je na tom trochu jinak, Pechory, Volchovy a Nevy mají digitalizované od přelomu století. Ale na ŘSPDL se z toho max. podílely Pechory, Volchov a Neva tak nízké cíle ...Zobrazit celý příspěvek

            Werewolf
            Sýrie je na tom trochu jinak, Pechory, Volchovy a Nevy mají digitalizované od přelomu století. Ale na ŘSPDL se z toho max. podílely Pechory, Volchov a Neva tak nízké cíle neumi. Ostatní tíhu PVO v Sýrii od začátku občanské války drží systémy OSA, BUK M1-2, BUK M2, KUB a Pantsir.Skrýt celý příspěvek

  • Pavel J.
    20:14 23.04.2022

    Finsko bude vítanou posilou NATO. Mají propracovanou strategii obrany, včetně úkolů státní správy a businessu. Máme se od nich co učit - je to užitečné nejen pro případ války, ale ...Zobrazit celý příspěvek

    Finsko bude vítanou posilou NATO. Mají propracovanou strategii obrany, včetně úkolů státní správy a businessu. Máme se od nich co učit - je to užitečné nejen pro případ války, ale i terorismu nebo ekologických a přírodních katastrof. Zajímavé video je na youtube "Battlefield 2020".

    https://www.youtube.com/watch?... Skrýt celý příspěvek

    • Werewolf
      20:25 23.04.2022

      60 stíhačiek
      200 tankov
      200 BVP
      900 APC
      cca 1900 hlavní nad 100mm

      Vitajte!

      60 stíhačiek
      200 tankov
      200 BVP
      900 APC
      cca 1900 hlavní nad 100mm

      Vitajte!

    • daxik
      22:22 23.04.2022

      to chcem vidieť ako toto ruská propaganda predá domácemu publiku. :D strašne sa nato teším.

      to chcem vidieť ako toto ruská propaganda predá domácemu publiku. :D strašne sa nato teším.

      • Werewolf
        22:41 23.04.2022

        A to počkaj, keď príde Švédsko, to mám už teraz nachystaný podobný zoznam. Dosť sa do podobá na súčasnú výzbroj Ruska za Uralom

        A to počkaj, keď príde Švédsko, to mám už teraz nachystaný podobný zoznam. Dosť sa do podobá na súčasnú výzbroj Ruska za Uralom

      • pjaro77
        12:03 24.04.2022

        Mňa ešte viac zaujíma, ako začne kvíliť a rečniť o zrade medzinárodných zmluv naša proruská úderka s Blahom na čele. Som zvedavý tiež na Chmelárovu reakciu (aj keď on síce ...Zobrazit celý příspěvek

        Mňa ešte viac zaujíma, ako začne kvíliť a rečniť o zrade medzinárodných zmluv naša proruská úderka s Blahom na čele.
        Som zvedavý tiež na Chmelárovu reakciu (aj keď on síce proruský nie je) ako spapká, že sa mu rúca jeho vysnívaný svet neutrality a rušení armád.Skrýt celý příspěvek

  • Werewolf
    20:11 23.04.2022

    Niečo na odľahčenie, alebo vyzvracanie, ak ste to už dnes stihli prehnať s alkoholom: https://pmk.gulas.sme.sk/14203... a ešte ...Zobrazit celý příspěvek

    Niečo na odľahčenie, alebo vyzvracanie, ak ste to už dnes stihli prehnať s alkoholom:

    https://pmk.gulas.sme.sk/14203...

    a ešte jeden:

    https://pmk.gulas.sme.sk/14203...

    Je to zrejme recesia, len sa obávam, že sa to šírilo po FB a malo to veeeelmi veľa lajkov a nahnevaných komentárovSkrýt celý příspěvek

    • Upgrade
      20:25 23.04.2022

      Urcite recesia, Zapp Brannigan je toto.
      https://futurama.fandom.com/wi...

      Urcite recesia, Zapp Brannigan je toto.
      https://futurama.fandom.com/wi...

      • Werewolf
        20:30 23.04.2022

        To teda píšeš tomu pravému :D
        Napíš ešte Miroslavovi, že je zapletený do tajného sprisahania.

        To teda píšeš tomu pravému :D
        Napíš ešte Miroslavovi, že je zapletený do tajného sprisahania.

        • Upgrade
          20:33 23.04.2022

          som si nevsimol :)

          som si nevsimol :)

        • Miroslav
          22:37 23.04.2022

          Správu som prijal :-)

          Správu som prijal :-)

          • Werewolf
            22:42 23.04.2022

            v sametové uniformně

            v sametové uniformně

    • Lyšák
      20:28 23.04.2022

      Já Ti nevím, mám v sobě jen tři piva, ale málem jsem se pochcal... :-DDDD

      Já Ti nevím, mám v sobě jen tři piva, ale málem jsem se pochcal... :-DDDD

    • StandaBlabol
      20:32 23.04.2022

      Jasně, že je to recese. Vždyť tam píše: "mimochodom, rusofilné tupky mi na tom spravili cca 500 zdieľaní a trvalo dva dni, kým im došlo čo je na obrázkoch

      Jasně, že je to recese. Vždyť tam píše: "mimochodom, rusofilné tupky mi na tom spravili cca 500 zdieľaní a trvalo dva dni, kým im došlo čo je na obrázkoch

      • Werewolf
        20:43 23.04.2022

        Lenže poznám XY ľudí, ktorých som kedysi nazýval kamarátmi, čo mi za posledné roky dali podobných pseudodôkazov na odiv stovky a evidentne im nedochádzala ich banalita, ...Zobrazit celý příspěvek

        Lenže poznám XY ľudí, ktorých som kedysi nazýval kamarátmi, čo mi za posledné roky dali podobných pseudodôkazov na odiv stovky a evidentne im nedochádzala ich banalita, nezmyselnosť, vytrhnutie z kontextu, alebo proste iba zreteľná recesiaSkrýt celý příspěvek

      • Werewolf
        20:59 23.04.2022

        Jeden "kúsok" som už nevedel dohľadať, ale bolo to cca takto: FB skupina Rusi sú naši bratia: Rusi potopili americkú lietadlovú loď, keď sa pokúšala vplávať do Bajkalského mora a ...Zobrazit celý příspěvek

        Jeden "kúsok" som už nevedel dohľadať, ale bolo to cca takto:

        FB skupina Rusi sú naši bratia:
        Rusi potopili americkú lietadlovú loď, keď sa pokúšala vplávať do Bajkalského mora a Kaspická námorná flotila poškodila dve americké atómové ponorky.
        A pod tým komentár:
        Dobre urobili, všade sa serú tie ku*vy americkéSkrýt celý příspěvek

        • pjaro77
          12:25 24.04.2022

          Máš dočinenia s konšpiračnou úderkou, ktorá okrem adorácie ruska zdieľala v minulosti všetky možné aj nemožné nesmysly, na ktoré narazila. Nie je div, že konšpirátori a rusofili je ...Zobrazit celý příspěvek

          Máš dočinenia s konšpiračnou úderkou, ktorá okrem adorácie ruska zdieľala v minulosti všetky možné aj nemožné nesmysly, na ktoré narazila. Nie je div, že konšpirátori a rusofili je jedna skupina, rôzne obskurné weby najprv šírili primitívne konšpirácie a neskôr k tomu pridali politicky oslavné ody na Rusko ako záchrancu sveta a zonu spravodlivosti. Platené boli obvykle z jedného zdroja.
          Oslovili hlavne ľudí ducha mdlého, ktorí si sami nič nie sú ocotní oveorovať, ale veria všetkému čo nie je mainstream. Tak tu máme vzdelancov vysokej školy života (na dištančných univerzitách youtube, facebook, tadesco, protiproudu, infovojna, ... ). Čím silnejší FUD, tým rýchlejšie ho rozšírili. Základom ich filozofie je - chcú nás (hlavne slovanov) vyhubiť.
          Takže sa nečuduj, že plávajú aj vo všeobecných znalostiach ako geografia, fyzika, historia.Skrýt celý příspěvek

    • Mr.Tomas
      21:29 23.04.2022

      "po dokončení tunela už nie je možné vystúpiť z NATO" oznámil generál Zapp Brannigan ;DDD videl by som to na dielo Miroslava z AN :D

      "po dokončení tunela už nie je možné vystúpiť z NATO" oznámil generál Zapp Brannigan ;DDD videl by som to na dielo Miroslava z AN :D

    • pjaro77
      12:07 24.04.2022

      Dobrý humor je tam.

      Dobrý humor je tam.

  • V.Karasek
    20:10 23.04.2022

    Američtí ministři obrany a zahraničí přijedou do Kyjeva, oznámil Zelenskyj ...Zobrazit celý příspěvek

    Američtí ministři obrany a zahraničí přijedou do Kyjeva, oznámil Zelenskyj

    https://www.irozhlas.cz/zpravy... Skrýt celý příspěvek

    • MeV6
      20:47 23.04.2022

      To bude mít DSS radost.

      To bude mít DSS radost.

  • Jan Grohmann
    20:07 23.04.2022

    A sakra. Rusko bombarduje mosty na Dněpru.
    https://twitter.com/TSzulc_/st...

    A sakra. Rusko bombarduje mosty na Dněpru.
    https://twitter.com/TSzulc_/st...

    • Werewolf
      20:16 23.04.2022

      Na jednej strane logické, vzhľadom na ich súčasné ciele, ale na druhej strane podnecovanie Ukrajincov k útoku na Kerčský most. No a keby sa ho Ukrajincom podarilo prerušiť/zničiť, ...Zobrazit celý příspěvek

      Na jednej strane logické, vzhľadom na ich súčasné ciele, ale na druhej strane podnecovanie Ukrajincov k útoku na Kerčský most.
      No a keby sa ho Ukrajincom podarilo prerušiť/zničiť, to by bola pre ruské weby a diskusie taká sýta porcia, že potopenie Moskvy by bola len taká opekaná bagetka, čo Vám prinesú v reštike spolu s meníčkomSkrýt celý příspěvek

      • SeaWolf
        20:31 23.04.2022

        Myslím, že možností zničení Kerčského mostu vzhledem k aktuální situaci řeší především v Pentagonu. Ukrajina na to zatím nemá odpovídající vybavení a to musí zajistit a tím pádem i ...Zobrazit celý příspěvek

        Myslím, že možností zničení Kerčského mostu vzhledem k aktuální situaci řeší především v Pentagonu. Ukrajina na to zatím nemá odpovídající vybavení a to musí zajistit a tím pádem i naplánovat USA které má s vybavením zkušenosti a zná jeho možnosti i omezení. Možná HIMRAS je ta cesta.Skrýt celý příspěvek

        • Werewolf
          21:13 23.04.2022

          Áno, to je pravda. Ale... Kde je vôľa, tam sú činy. A poškodiť či znefunkčniť most týchto rozmerov sa dá rôznymi konvenčnými a nekonvenčnými spôsobmi. Niekedy možno stačí aj ...Zobrazit celý příspěvek

          Áno, to je pravda. Ale...
          Kde je vôľa, tam sú činy. A poškodiť či znefunkčniť most týchto rozmerov sa dá rôznymi konvenčnými a nekonvenčnými spôsobmi.
          Niekedy možno stačí aj úplatok v výške priemerného slovenského platu.Skrýt celý příspěvek

    • Ilawar
      20:20 23.04.2022

      Takže si rusáci přiznali, že to s tou ofenzívou moc dobře nejde a útok na západní břeh Dněpru definitivně odpískali. Nicméně tohle je za poslední 4 týdny pro Ukrajinu ...Zobrazit celý příspěvek

      Takže si rusáci přiznali, že to s tou ofenzívou moc dobře nejde a útok na západní břeh Dněpru definitivně odpískali.
      Nicméně tohle je za poslední 4 týdny pro Ukrajinu nejnebezpečnější vojenská akce.
      Tak snad se rusáci netrefí a pokud ano, tak UA ty mosty brzy opraví. Doufejme.Skrýt celý příspěvek

    • StandaBlabol
      20:21 23.04.2022

      To se dřív nebo později dalo čekat, ne? Ono to dopravu posil na východ nezastaví, jen zkomplikuje. Zničit mosty není zase tak snadné. K tomu lodní přeprava, pontony, atd. ...Zobrazit celý příspěvek

      To se dřív nebo později dalo čekat, ne? Ono to dopravu posil na východ nezastaví, jen zkomplikuje. Zničit mosty není zase tak snadné. K tomu lodní přeprava, pontony, atd.

      Mimochodem, nejméně tři cesty přes Dněpr vedou po přehradních hrázích. To by museli zničit ty přehrady a způsobit obrovské záplavy s velkými ztrátami na životech civilistů. To už by pak začal dodávat zbraně na Ukrajinu i Scholz. A možná by se ozvali i Čínani.Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      20:40 23.04.2022

      Pokud chtějí hloupou municí trefit most v UA zázemí, musí letět dost nízko, aby ho trefili. Když se podíváte na historii použití pum Grand slam během WW2, není sranda trefit a ...Zobrazit celý příspěvek

      Pokud chtějí hloupou municí trefit most v UA zázemí, musí letět dost nízko, aby ho trefili. Když se podíváte na historii použití pum Grand slam během WW2, není sranda trefit a zničit most.

      https://en.wikipedia.org/wiki/...

      Ani balistické počítače, které na nějaké úrovni Su-27 a deriváty mají, to nevyřeší zcela. Prostě nemůžou házet z 15 km výšky, musí blízko a nízko.

      Tak snad uvidíme spoustu sestřelených letadel a málo zničených mostů.Skrýt celý příspěvek

    • samoempire
      01:29 24.04.2022

      Obávám že konflikt zamrzne na Dněpru. Rusové už to začínají otevřeně říkat. Bude stačit jim udělat z Ukrajiny rozbitý stát. Otázkou pro nás bude co uděláme mi. Pokud to necháme ...Zobrazit celý příspěvek

      Obávám že konflikt zamrzne na Dněpru. Rusové už to začínají otevřeně říkat. Bude stačit jim udělat z Ukrajiny rozbitý stát. Otázkou pro nás bude co uděláme mi. Pokud to necháme vyhnít tak po roce 2030 s novým Putinem máme další kolo.Skrýt celý příspěvek

  • flanker.jirka
    19:57 23.04.2022

    Někteří nevědí o čem mlčet a o čem mluvit. A netýká se to pouze Johnsona. ...Zobrazit celý příspěvek

    Někteří nevědí o čem mlčet a o čem mluvit. A netýká se to pouze Johnsona.
    https://echo24.cz/a/SXfeV/at-n... Skrýt celý příspěvek

    • Scotty
      20:42 23.04.2022

      Ten generál si patrně myslí že jsou Rusové neporosí blbci co si neuvědomují co se v Polsku děje.

      Ten generál si patrně myslí že jsou Rusové neporosí blbci co si neuvědomují co se v Polsku děje.

      • StandaBlabol
        20:44 23.04.2022

        Přesně, přijde mi, že Johnson neřekl nic, co už se dřív nevědělo.

        Přesně, přijde mi, že Johnson neřekl nic, co už se dřív nevědělo.

      • flanker.jirka
        21:23 23.04.2022

        Přesně jako naprostí blbci se rusové chovají, dokazují to jejich vojenské postupy na Ukrajině.

        Přesně jako naprostí blbci se rusové chovají, dokazují to jejich vojenské postupy na Ukrajině.

  • Nesher
    19:45 23.04.2022

    Jestli se v této krizi nějaký stát ukazuje jako mimořádně nedůvěryhodný, tak je to hlavně Maďarsko, byť se to některým eurofobům a obdivovatelům Orbána nebude líbit. Nejenže ...Zobrazit celý příspěvek

    Jestli se v této krizi nějaký stát ukazuje jako mimořádně nedůvěryhodný, tak je to hlavně Maďarsko, byť se to některým eurofobům a obdivovatelům Orbána nebude líbit.
    Nejenže nedali ani patronu a zabránili převozu vojenského vybavení přes jejich území. Teď se ještě nechtějí starat o lidi, kterým na UA rozdali maďarské občanství (paralela s Rusáky je jistě čistě náhodná) a posílají je k nám, že se budou mít lépe.
    Vážně hnus, ostatně už sapér Vodička věděl, že "každý Maďar může za to, že je Maďar".
    https://cnn.iprima.cz/aktivist... Skrýt celý příspěvek

    • StandaBlabol
      19:51 23.04.2022

      Naopak, Maďarsko - spíš Orbán - je důvěryhodný, předvídatelný a spolehlivý ... Putinův spojenec.

      Naopak, Maďarsko - spíš Orbán - je důvěryhodný, předvídatelný a spolehlivý ... Putinův spojenec.

    • Poly
      19:54 23.04.2022

      Nejlepší na tom je, že se budou mít líp. Nejsme ani zdaleka tak xenofobní a práce je tu habaděj. Jen budou muset bydlet v mizerných podmínkách. Češi mě překvapili jak mnoho se jich ...Zobrazit celý příspěvek

      Nejlepší na tom je, že se budou mít líp. Nejsme ani zdaleka tak xenofobní a práce je tu habaděj. Jen budou muset bydlet v mizerných podmínkách. Češi mě překvapili jak mnoho se jich umí uskromnit a obětovat prachy. S tím, že se někteří už nyní vracejí zpět na UA tak i problém s přeplněným Českem bude vyřešený.Skrýt celý příspěvek

      • Rase
        20:13 23.04.2022

        Jenom ať jdou k nám a vidí, že je tady máme rádi a dokážeme jim pomoct. Nebude trvat dlouho a všechny ty děti a ženské budou snad rády vzpomínat na vlídné zacházení. Maďaři ať si ...Zobrazit celý příspěvek

        Jenom ať jdou k nám a vidí, že je tady máme rádi a dokážeme jim pomoct. Nebude trvat dlouho a všechny ty děti a ženské budou snad rády vzpomínat na vlídné zacházení. Maďaři ať si trhnou a přiškrcení euro-dotací by Orbánovi velmi slušelo - vlastně i ten "Hungaroxit"...Skrýt celý příspěvek

    • demagog
      19:55 23.04.2022

      Nebol tam zhodou okolnosti tiez Orban ked do Srbska nepustili S-300?

      Nebol tam zhodou okolnosti tiez Orban ked do Srbska nepustili S-300?

    • stroup
      20:01 23.04.2022

      Maďaři to mají prostě jinak, já osobně z jejich postoje nadšený nejsem, ale na druhou stranu dokážu pochopit proč jednají jak jednají.. a kdo ví zdali bychom na jejich místě ...Zobrazit celý příspěvek

      Maďaři to mají prostě jinak, já osobně z jejich postoje nadšený nejsem, ale na druhou stranu dokážu pochopit proč jednají jak jednají.. a kdo ví zdali bychom na jejich místě nejednali stejně.Skrýt celý příspěvek

      • Nesher
        20:13 23.04.2022

        Nevšiml nejsem si, že by Češi pořád vzdychali po něčem co je víc jak sto let pryč. Sranda je, že Maďaři dodnes nepochopili proč ti nevděční Chorvati, Slováci a Rumuni v tom jejich ...Zobrazit celý příspěvek

        Nevšiml nejsem si, že by Češi pořád vzdychali po něčem co je víc jak sto let pryč. Sranda je, že Maďaři dodnes nepochopili proč ti nevděční Chorvati, Slováci a Rumuni v tom jejich impériu nechtěli žít. Opět podobnost s Rusáky bije do očí.Skrýt celý příspěvek

        • Dzin_CZ
          20:35 23.04.2022

          https://podcasts.google.com/fe... My Češi máme krom nesporné ...Zobrazit celý příspěvek

          https://podcasts.google.com/fe...

          My Češi máme krom nesporné spousty skvělých vlastností i mnohé nešvary. Jako třeba pocit oběti, že vždycky za nás nakonec rozhodne někdo jiný. Samozřejmě, že ne všichni. Naštěstí. Ale posílám odkaz na prima podcast, který jeden známý nešvar, výmluvu vlastní neschopnosti, výmluvu "O nás bez nás" krásně popisuje.

          Příjemný poslech. To jen tak na na ukázku, že on má každý národ ve své paměti zasuté své křivdy, jenž občas vybublají na povrch. A pak to smrdí.Skrýt celý příspěvek

          • Nesher
            21:03 23.04.2022

            Doporučuji tohle, postimperialni syndrom, to mají společné s Rusy, pocit výjimečnosti a obklíčení, též společné s Rusy a totální absence jakékoliv sebereflexe, opět společný rys s ...Zobrazit celý příspěvek

            Doporučuji tohle, postimperialni syndrom, to mají společné s Rusy, pocit výjimečnosti a obklíčení, též společné s Rusy a totální absence jakékoliv sebereflexe, opět společný rys s Rusy.
            https://cnn.iprima.cz/madari-j... Skrýt celý příspěvek

        • fanúšik
          21:17 23.04.2022

          výborný postreh

          výborný postreh

      • Werewolf
        20:18 23.04.2022

        Ale my sme v rovnakej situácii, ako oni a jednáme inak...

        Ale my sme v rovnakej situácii, ako oni a jednáme inak...

      • Werewolf
        20:39 23.04.2022

        Mal som kedysi frajerku, slovenskú maďarku zo Zemplína a práve v období, keď bol Slota vo vláde, prišla kauza Hedviga, Jobbik pálil slovenské a európske vlajky po námestiach a mali ...Zobrazit celý příspěvek

        Mal som kedysi frajerku, slovenskú maďarku zo Zemplína a práve v období, keď bol Slota vo vláde, prišla kauza Hedviga, Jobbik pálil slovenské a európske vlajky po námestiach a mali sa udeľovať dvojité občianstva.
        Vďaka nej som to pochopil, že nieje Maďar, ako Maďar.
        Ďalšie vytriezvenie prišlo po 2 týždňoch v Maďarsku a vrelom prístupe tamojších ľudí. Bol som milo prekvapený.
        No ale keď sú spolu v kolektíve, pospomínajú na staré časy a začnú spolu spievať maďarské ľudovky.... je to v prdeliSkrýt celý příspěvek

    • Falko
      20:44 23.04.2022

      Dnes som bol natankovať v Maďarsku , tak som odišiel s opľutím autom. Niekto to stihol kým sme sa boli zo ženou najesť v Tescu, asi niekomu vadilo EČ.... Toto sa mi stalo prvýkrát, ...Zobrazit celý příspěvek

      Dnes som bol natankovať v Maďarsku , tak som odišiel s opľutím autom. Niekto to stihol kým sme sa boli zo ženou najesť v Tescu, asi niekomu vadilo EČ.... Toto sa mi stalo prvýkrát, do Maďarska chodím na dennej báze služobne aj súkromne. Maďarov mám rád vždy sú ústretoví, preto ma to veľmi prekvapilo, najprv som myslel, že to nejaký vták, až keď som videl zadné okno docvaklo mi. Doteraz to nedokážem pochopiť....celkovo som mal dnes čudný pocit.Skrýt celý příspěvek

      • Wakantanka
        20:52 23.04.2022

        Nejaký debil sa nájde vždy a všade, viď posprejované Zka na ukrajinských autách v Trenčíne ...

        Nejaký debil sa nájde vždy a všade, viď posprejované Zka na ukrajinských autách v Trenčíne ...

    • samoempire
      23:45 23.04.2022

      Na Maďarsko hodně velký pozor. On Orbán se v tom vyžívá. Schválně to podněcuje. Mě to přijde jako kdybychom chtěli po Polácích přístup k baltskému moru. Pokud by Rusové porazili ...Zobrazit celý příspěvek

      Na Maďarsko hodně velký pozor. On Orbán se v tom vyžívá. Schválně to podněcuje. Mě to přijde jako kdybychom chtěli po Polácích přístup k baltskému moru. Pokud by Rusové porazili Ukrajinu tak Maďarsko by začalo hodně zlobit.Skrýt celý příspěvek

  • Upgrade
    19:35 23.04.2022

    Preco v Cesku nerobite drony? Nieco ako Bayraktar alebo Predator musite zbuchat s prstom v nose.

    Preco v Cesku nerobite drony? Nieco ako Bayraktar alebo Predator musite zbuchat s prstom v nose.

    • bently
      19:38 23.04.2022

      Dobrá otázka, ale na špatné osoby :-) UAV v ČR vyrábí Primoco (https://uav-stol.com/cs/),... a docela se jim daří, ale pokud vím, vždycky měli problém s užitím svých letounů jako ...Zobrazit celý příspěvek

      Dobrá otázka, ale na špatné osoby :-)
      UAV v ČR vyrábí Primoco (https://uav-stol.com/cs/),... a docela se jim daří, ale pokud vím, vždycky měli problém s užitím svých letounů jako potencionálně útočných strojů.Skrýt celý příspěvek

      • Nesher
        19:47 23.04.2022

        Vzhledem k tomu, že hodnot UAV 150 je asi 30 kg, tak jejich vyzbrojení nedává smysl.
        Navíc v ČR nepůsobí jen Primoco, ale i LIAZ s USB s rotujícím křídlem.

        Vzhledem k tomu, že hodnot UAV 150 je asi 30 kg, tak jejich vyzbrojení nedává smysl.
        Navíc v ČR nepůsobí jen Primoco, ale i LIAZ s USB s rotujícím křídlem.

        • Nesher
          19:48 23.04.2022

          UAV s rotujícím křídlem. Automatické opravy mně občas ničí.

          UAV s rotujícím křídlem. Automatické opravy mně občas ničí.

    • Poly
      19:56 23.04.2022

      Vyrobit to mělo Aero,ale ti se radši plácaj s kravinami a la L-39NG. Úplně vidím ty stovky prodaných kusů

      Vyrobit to mělo Aero,ale ti se radši plácaj s kravinami a la L-39NG. Úplně vidím ty stovky prodaných kusů

      • Nesher
        20:05 23.04.2022

        Ta na to, že mají pár prototypů, se jim s NG daří celkem dobře. Evidentně tu poptávka po levném proudovém cvičném letadle je.

        Ta na to, že mají pár prototypů, se jim s NG daří celkem dobře. Evidentně tu poptávka po levném proudovém cvičném letadle je.

        • Cimbi
          20:22 23.04.2022

          Cvičném/lehkém bitevním... Co vím, tak L-39NG pokračuje v původním duchu L-39, takže je schopné plnit účely lehkého bitevníku.

          Cvičném/lehkém bitevním... Co vím, tak L-39NG pokračuje v původním duchu L-39, takže je schopné plnit účely lehkého bitevníku.

          • CerVus
            21:47 23.04.2022

            Zatím stále není.

            Zatím stále není.

      • Rase
        20:16 23.04.2022

        Taky bych v tuzemsku raději viděl vývoj Loyal-wingmanu (doprovodný bezosadkový letoun) nebo dopracování dronům jako Cantas.

        Taky bych v tuzemsku raději viděl vývoj Loyal-wingmanu (doprovodný bezosadkový letoun) nebo dopracování dronům jako Cantas.

    • flanker.jirka
      20:04 23.04.2022

      Jak to není nová linka VW nebo nějaké korejská automobilky, tak to nikoho nezajímá a už vůbec ne dlouhodobé investice do zbrojní výroby, to raději fabriku prodají do zahraničí.

      Jak to není nová linka VW nebo nějaké korejská automobilky, tak to nikoho nezajímá a už vůbec ne dlouhodobé investice do zbrojní výroby, to raději fabriku prodají do zahraničí.

      • Cimbi
        20:23 23.04.2022

        FCK, nejsou teď majiteli Aera Maďaři??? Myslím, že jsem to někde zaznamenal...

        FCK, nejsou teď majiteli Aera Maďaři??? Myslím, že jsem to někde zaznamenal...

        • bently
          20:40 23.04.2022

          Jsou. Mají asi 80 nebo 90 % podíl - zbytek drží Omnipol rodiny Hávů.

          Jsou. Mají asi 80 nebo 90 % podíl - zbytek drží Omnipol rodiny Hávů.

        • flanker.jirka
          21:46 23.04.2022

          No právě, na co by měl mít stát podíl ve zbrojovkách? Vždyť přece státní vlastnictí je špatné, že. :-) Jo, takhle státní podnik Budvar na vaření piva, to je jiná, to má přece více ...Zobrazit celý příspěvek

          No právě, na co by měl mít stát podíl ve zbrojovkách? Vždyť přece státní vlastnictí je špatné, že. :-) Jo, takhle státní podnik Budvar na vaření piva, to je jiná, to má přece více strategický význam než vlastnit zbrojovky a muničky. :-)Skrýt celý příspěvek

    • S.D.Gotrek
      20:17 23.04.2022

      Popravdě si také s touto otázkou lámu hlavu od začátku konfliktu kdy byly výrazně medializovány úspěchy Bayraktarů. Primoco dlouhodobě sleduju a jejich UAV ONE 150 je moc pěkná ...Zobrazit celý příspěvek

      Popravdě si také s touto otázkou lámu hlavu od začátku konfliktu kdy byly výrazně medializovány úspěchy Bayraktarů. Primoco dlouhodobě sleduju a jejich UAV ONE 150 je moc pěkná věc, ale ve všech parametrech výrazně menší. Přitom český průmysl by měl mít schopnosti nejen na Bayraktar TB2, ale i na výrazně pokročilejší drony. Jsme velmoc ve výrobě ultralehkých letadel, a je tu i tradiční letecký průmysl schopný dodávat komponenty na "dospělá" letadla, a v případě Aera, nebo Kunovic je i kompletně vyrábět... A kupříkladu PBS je zavedený výrobce turbínových motorů. Takže technologické schopnosti firem v ČR by měly stačit i na drony jako je Predátor nebo Global Hawk. Dělám sám ve vývoji a došel jsem k tomu, že tady hlavně chybí někdo, kdo by byl schopen takový projekt zvládnout jako integrátor technologií mnoha různých firem. A mám také čím dál tím víc dojem, že nám chybí hlavně to sebevědomí uvědomit si, že to všechno umíme udělat taky, což je základ toho, aby takový vývoj byl někdo ochoten financovat.Skrýt celý příspěvek

      • Cimbi
        20:30 23.04.2022

        K těm schopnostem: Nedavno jsem na Radiožurnálu slyšel reportáž, že nedávno nějaká Američanka (19-tiletá "žába") obletěla v ultralightu svět. To letadlo bylo made in Czech ...Zobrazit celý příspěvek

        K těm schopnostem: Nedavno jsem na Radiožurnálu slyšel reportáž, že nedávno nějaká Američanka (19-tiletá "žába") obletěla v ultralightu svět. To letadlo bylo made in Czech republic...

        Pokud jde o zbrojní průmysl, tak navzdory snahám ho zničit (jak mám p. Havla velmi v úctě, tak toto bylo z jeho strany nedobré) si nevedeme špatně a to ani z hlediska vlastního vývoje: L-159, L-39NG, výrobky firmy Retia (v radarech se nevyznám), Titus, Gerlach (ve spolupráci se Slováky), modernizace Dana apod. A nesmím zapomenout na Tatrovácké podvozky, které dobývají svět jako platforma pro kdejaký zbraňový systém.

        No, komerční úspěchy jsou relativní, ale ty firmy dál fungují, což svědčí o tom, že to není tak zlé (mohlo by být líp, ale to by se museli víc snažit politici...)Skrýt celý příspěvek

        • bently
          20:41 23.04.2022

          Trochu jste opomněl jednu z globálně nejúspěšnějších zbrojních značek, a to Českou zbrojovku :-)

          Trochu jste opomněl jednu z globálně nejúspěšnějších zbrojních značek, a to Českou zbrojovku :-)

          • flanker.jirka
            21:47 23.04.2022

            myslíte tu která si nyní začala říkat Colt?

            myslíte tu která si nyní začala říkat Colt?

        • MaVeRick114
          21:19 23.04.2022

          Bola to 19ročná Britka a lietadlo Made in Slovakia.
          Viac tu: https://www.aeroweb.cz/clanky/...

          Bola to 19ročná Britka a lietadlo Made in Slovakia.
          Viac tu: https://www.aeroweb.cz/clanky/...

        • CerVus
          21:49 23.04.2022

          Už je ta lež o tom, že Havel zničil zbrojní průmysl trochu ujetá. Kolikrát už byla vyvrácena? 50x, 100x?

          Už je ta lež o tom, že Havel zničil zbrojní průmysl trochu ujetá. Kolikrát už byla vyvrácena? 50x, 100x?

        • S.D.Gotrek
          22:40 23.04.2022

          Cimbi: Tak ano, nezmínil jsem firmy stran vybavení takového stroje... firem co dělají radarovou techniku je víc - z hlavy mě napadají tři - zmíněná Retia, Era a T-CZ. Pak máme taky ...Zobrazit celý příspěvek

          Cimbi: Tak ano, nezmínil jsem firmy stran vybavení takového stroje... firem co dělají radarovou techniku je víc - z hlavy mě napadají tři - zmíněná Retia, Era a T-CZ. Pak máme taky velkou tradici v technický optice (třeba Meopta). Takže velká část vybavení by mohla být z vlastní produkce. Jen by nesměl zvítězit přístup, který vede k produktům jako je Orlan ;o)Skrýt celý příspěvek

      • flanker.jirka
        21:47 23.04.2022

        Motory s PBS se už hodně "osvěčily" ...nelicencované kopie v íránských dronech nad Saudskou Arábií.

        Motory s PBS se už hodně "osvěčily" ...nelicencované kopie v íránských dronech nad Saudskou Arábií.

        • S.D.Gotrek
          22:41 23.04.2022

          flanker.jirka: já myslím že by byl dost zajímavý seznam věcí co ty motory používá ;o)))

          flanker.jirka: já myslím že by byl dost zajímavý seznam věcí co ty motory používá ;o)))

    • pjaro77
      12:39 24.04.2022

      A čo keby sa do dronov pustilo Slovensko ?
      Keď slovák vie navrhnúť lietajúce auto, tak zle na to nebudeme.

      A čo keby sa do dronov pustilo Slovensko ?
      Keď slovák vie navrhnúť lietajúce auto, tak zle na to nebudeme.

      • Ján Paliga
        01:28 25.04.2022

        Borovičkový Sokol 2.0 .... Krúži dovtedy, kým nevyhľadá úspešne cieľ a zničí ho jadrovou hlavicou zo slivkových kôstok... :)

        Borovičkový Sokol 2.0 .... Krúži dovtedy, kým nevyhľadá úspešne cieľ a zničí ho jadrovou hlavicou zo slivkových kôstok... :)

  • Danik
    19:34 23.04.2022

    Před nějakým časem tu Eagle napsal něco, co možná zapadlo, ale rozhodně to stálo za to. Bylo to něco ve smyslu "čísla techniky (myšleno pancéřování a různé úžasné schopnosti ...Zobrazit celý příspěvek

    Před nějakým časem tu Eagle napsal něco, co možná zapadlo, ale rozhodně to stálo za to. Bylo to něco ve smyslu "čísla techniky (myšleno pancéřování a různé úžasné schopnosti ruských wunderwaffen) si vylhat můžeš, ale pohyby neoklameš (ve smyslu manipulace ruských vojáků kromě Spetznaz se zbraněmi a jejich pohyb v rámci CQB, FIBUA atd.)

    Musím dát zapravdu, že jsem vždycky s otevřenou pusou koukal na pokročilé "taktiky" ruských vojáků při jejich výcviku. Třeba to probíhání mezi místnostmi v rámci CQB, kdy voják v podstatě běží a pálí dávkou naslepo do každé místnosti. Nebo manipulace se zbraněmi a střelecké polohy.

    V tomto kontextu a v tom samém principu "pohyby nelžou" jsem si vzpomněl na nedávná videa Čínských ozbrojených sil, primárně jako ukázka nového vybavení (přilby, kamufláž, NVG, nosiče plátů) a útočné pušky QBZ-191, kterou nově zavádí. Schválně co Vám ten pohyb a manipulace připomíná. Protože mě to připomíná tu klasiku "originál Made in China".

    https://www.youtube.com/watch?...

    Neříkám, že je to něco dokonalého (a je to dost okořeněné o ten typický čínský patriotický patos), ale jsou to kluci šikovní a učí se rychle. Ještě chvíli a třeba si budou chtít všechny ty nové hračky někde vyzkoušet naostro. A zrovna vím o jedné velké zemi, která teď má docela problémy a celá její východní část je tak řečeno, lákavá kořist.... Řekněme si to otevřeně, Číňani jsou pragmatici a na Rusko kašlou přesně ve chvíli kdy usoudí, že to pro ně není výhodné.Skrýt celý příspěvek

    • lukas000
      19:37 23.04.2022

      Pokud strcis nos za hranice RF tak ti ho ustreli atomovkou.

      Pokud strcis nos za hranice RF tak ti ho ustreli atomovkou.

      • Danik
        19:40 23.04.2022

        To ano, jenže jenom to, že Číňani změní chování znamená velký problém pro Rusko a v podstatě Putin musí svoje dobrodružství na Ukrajině odpískat. Další věc je co přijde se smrtí ...Zobrazit celý příspěvek

        To ano, jenže jenom to, že Číňani změní chování znamená velký problém pro Rusko a v podstatě Putin musí svoje dobrodružství na Ukrajině odpískat. Další věc je co přijde se smrtí Putina.Skrýt celý příspěvek

        • Poly
          20:25 23.04.2022

          Nový Putin, ti lidi jsou tam vymatlaní. Vidí velké Rusko, nejlepší ruský lid a svého vůdce. Putin chcípne a budou potřebovat doplnit skládačku.

          Nový Putin, ti lidi jsou tam vymatlaní. Vidí velké Rusko, nejlepší ruský lid a svého vůdce. Putin chcípne a budou potřebovat doplnit skládačku.

          • Danik
            20:35 23.04.2022

            To každopádně, jen aby se korunní princové neporvali o moc. Případně už v té době sankce nedostaly Rusko skutečně na úroveň KLDR. To by se pak takhle rozlehlé území drželo špatně.

            To každopádně, jen aby se korunní princové neporvali o moc. Případně už v té době sankce nedostaly Rusko skutečně na úroveň KLDR. To by se pak takhle rozlehlé území drželo špatně.

      • StandaBlabol
        19:53 23.04.2022

        Vůbec ne když bude Čína postupovat formou ruské hybridní války. Na Sibiři žije už dost Číňanů, začnou se "sami od sebe" bouřit, že jsou utiskovaní a budou žádat připojení k Číně. ...Zobrazit celý příspěvek

        Vůbec ne když bude Čína postupovat formou ruské hybridní války. Na Sibiři žije už dost Číňanů, začnou se "sami od sebe" bouřit, že jsou utiskovaní a budou žádat připojení k Číně. Budou Rusové bombardovat vlastní území? Města kde žijí Čínani i Rusové?

        Atomovka všechno nevyřeší...Skrýt celý příspěvek

        • lukas000
          20:02 23.04.2022

          To je asi pravda, no tak potom budou muset poslat druhou nejmocnejsi armadu sveta aby ty vlastni lidi ve mestech zabila konvencne.

          To je asi pravda, no tak potom budou muset poslat druhou nejmocnejsi armadu sveta aby ty vlastni lidi ve mestech zabila konvencne.

          • StandaBlabol
            20:35 23.04.2022

            To jako, že konvenčně porazí tu miliardu Číňanů? Tak to hodně štěstí...

            To jako, že konvenčně porazí tu miliardu Číňanů? Tak to hodně štěstí...

          • pepezdepa
            20:59 23.04.2022

            Pochybuju, že by chtěli Ukrajinci bojovat někde na Sibiři. :-)

            Pochybuju, že by chtěli Ukrajinci bojovat někde na Sibiři. :-)

          • lukas000
            23:17 23.04.2022

            Hodne stesti soudruhum pri zasobovani milardy cinanu na sibiri.

            Hodne stesti soudruhum pri zasobovani milardy cinanu na sibiri.

    • Danik
      19:44 23.04.2022
    • Eagle
      22:12 23.04.2022

      Nevím jako to myslíš " made in China" ale jako voják se vyjádřil zejména k části videa, která je evidentně z praktického nácviku na střelnici a není to součástí promo videa jako ...Zobrazit celý příspěvek

      Nevím jako to myslíš " made in China" ale jako voják se vyjádřil zejména k části videa, která je evidentně z praktického nácviku na střelnici a není to součástí promo videa jako zbytek nahrávky
      Za mě velice dobrá činnost střelce (ú), výborný úchop zbraně za nejvzdálenější část napažbi, během pohybu prst ze spoustě se zajištěním zbraně a mířením do bezpečného prostoru, evidentní využívání resetu spoustě, výborný stabilní postoj, krásně schoulený ( zabaleny ) ramena a uložení zbraně na hrudníku, bojové přebití taky dobrý, za mě celkové až na pár chybicek velice dobrá činnost střelce. Ten zbytek jen trapný divadlo.Skrýt celý příspěvek

  • bently
    19:32 23.04.2022

    Tady je malá ochutnávka z ruského zkyslého boršče, který se nachází na ria.ru (měl jsem chuť si trochu zkazit náladu, tak jsem tam na chvíli zavítal, a povedlo se). __ Zatímco ...Zobrazit celý příspěvek

    Tady je malá ochutnávka z ruského zkyslého boršče, který se nachází na ria.ru (měl jsem chuť si trochu zkazit náladu, tak jsem tam na chvíli zavítal, a povedlo se).
    __

    Zatímco všichni diskutují o zahájení druhé fáze speciální vojenské operace na Ukrajině - o zajetí uskupení AFU a úplném osvobození Donbasu - neměli bychom zapomínat na naše strategické cíle na Ukrajině.
    Stejně tak by tomu neměly bránit řeči o přípravě referenda o vytvoření Chersonské lidové republiky s jejím následným začleněním do DNR nebo dokonce připojením k Rusku - k tomu možná nyní nedojde, ale v každém případě je naprosto jisté, že žádné stažení našich vojsk z okupovaných území nepřipadá v úvahu.

    (...)

    Budeme se muset probojovat do Kyjeva, nebo dokonce do Lvova v několika dalších etapách? Možná - ale mnohem pravděpodobnější je, že po pádu jihu začne rozpad Ukrajiny jako takové.

    A žádná západní pomoc - finanční ani vojenská - nedokáže Kyjev zmírnit šok ze ztráty jižních regionů. Nejen politicky a ekonomicky, ale také emocionálně - dramatická změna nálady na ukrajinském území, které zůstává pod kontrolou kyjevské vlády. Tamní většina sice stále věří, že Ukrajina po 24. únoru nejen vydrží, ale i získá zpět ztracená území, ale až bude jasné, že to nepřipadá v úvahu a že se situace bude jen zhoršovat, dojde k zásadní změně nálady a téměř k panice. Pro současnou elitu bude nemožné udržet se v této situaci u moci. Tehdy přijde pochopení nevyhnutelnosti kapitulace - uvědomění si, že bývalá Ukrajina už nikdy nebude jako dřív.

    A Rusko tohoto cíle dosáhne - ne okamžitě, v několika etapách, ale všemi prostředky. Protože nemáme sebemenší možnost ji odmítnout. Cokoli jiného by znamenalo nedokončenou práci, kterou by pak bylo třeba dokončit stejně, ale za mnohem horších podmínek, během přímého vojenského konfliktu se Západem. Nepotřebujeme koridor na Krym (a dokonce ani do Podněstří) - potřebujeme obnovit jednotu ruského světa, sjednotit se s Novorossijskem a vrátit Ukrajinu k její maloruské podstatě, k její historické cestě, ke spojenectví s Ruskem.

    __
    https://ria.ru/20220423/taktik...

    Ještě někdo váhá, že je Rusko potřeba za aktivní pomoci Západu porazit, a vypráskat z UA? Tohle je fakt čistý ideologický hnus, kterým se člověk jenom pouhým čtením pořádně zasviní (mimochodem - asi jsem nezachytil, kdy se "oficiálním strategickým cílem speciální operace" stalo kompletní rozbití a zničení Ukrajiny; nešli do toho Rusové s tím, že chtějí "demilitarizovat a denacifikovat"?)Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      19:46 23.04.2022

      Tady z diskutujících nikdo neváhá... Ani ti trollové, co se občas objeví - ti jsou naopak přesvědčení, že výše uvedené je pravda a nic než pravda. Vždyť to báťuška car povídal.

      Tady z diskutujících nikdo neváhá... Ani ti trollové, co se občas objeví - ti jsou naopak přesvědčení, že výše uvedené je pravda a nic než pravda. Vždyť to báťuška car povídal.

    • Rase
      20:24 23.04.2022

      To mi připomíná, že bych měl poslat další peníze na velvyslanectví!

      To mi připomíná, že bych měl poslat další peníze na velvyslanectví!

      • bently
        20:45 23.04.2022

        Good, jen tak dál!

        Good, jen tak dál!

  • Praskot
    19:31 23.04.2022

    Zítra v Kyjevě bude setkání Zelenského s Blinkenem a Austinem. Mají se projednávat dodávky zbraní.
    https://twitter.com/AlexandrMi...

    Zítra v Kyjevě bude setkání Zelenského s Blinkenem a Austinem. Mají se projednávat dodávky zbraní.
    https://twitter.com/AlexandrMi...

  • Cajk
    19:30 23.04.2022

    A ještě statistika dělostřelctva poskytnutého nebo které bude v nejbližších dnech poskytnuto Ukrajině spojenci. Estonsko — 9+ D-30 USA — 18+ 72 M777 Kanada — 4+ M777 ČR — 20+ DANA ...Zobrazit celý příspěvek

    A ještě statistika dělostřelctva poskytnutého nebo které bude v nejbližších dnech poskytnuto Ukrajině spojenci.
    Estonsko — 9+ D-30
    USA — 18+ 72 M777
    Kanada — 4+ M777
    ČR — 20+ DANA a DANA M2
    Slovensko — 18+ Zuzana
    Polsko — 20+ Gvozdika
    Nizozemko — 24+ PzH 2000
    Francie — 12+ CAESAR
    Belgie — 2+4 M109A4BE
    GB — AS-90 - neznámý počet
    Polsko — BM-21 Grad - neznámý počet
    ČR — RM-70 - neznámý počet
    USA — M142 HIMARS - neznámý početSkrýt celý příspěvek

  • Praskot
    19:26 23.04.2022

    Včerejší Arestovyč: https://www.youtube.com/watch?... Ze zbraní dopravených ze západu se bude moci postavit 3-4 dělostřelecké brigády. S typem M777A2 jsou ...Zobrazit celý příspěvek

    Včerejší Arestovyč: https://www.youtube.com/watch?...
    Ze zbraní dopravených ze západu se bude moci postavit 3-4 dělostřelecké brigády. S typem M777A2 jsou naprosto spokojeni. Orci se mají na co těšit. Postup Mordoru je velmi nejistý. Všechno zasypávají dělostřelectvem. UA jednotky zarovnávají frontu a odrážejí útoky. Morálka je nízká a jak je větší odpor orci ustupují. Protiofenzíva závisí na okolnostech s výzbrojí. Nicméně pracují na ní.Skrýt celý příspěvek

Načítám diskuzi...