VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • lm524a
    13:17 07.08.2022

    Opustil Lysyčansk tři dny předtím, než ho uchvátili Rusové. Město upadlo do středověku, říká Forró Z dvaceti známých, které měl Tomáš Forró v Mariupolu, jeho výzvu k evakuaci ...Zobrazit celý příspěvek

    Opustil Lysyčansk tři dny předtím, než ho uchvátili Rusové. Město upadlo do středověku, říká Forró

    Z dvaceti známých, které měl Tomáš Forró v Mariupolu, jeho výzvu k evakuaci uposlechl jen jeden. Ostatní zemřeli. „Kam přijde ruská armáda, je několik týdnů úplně ticho a nic tam nefunguje,“ říká slovenský novinář. V rozhovoru pro iROZHLAS.cz popsal, co si myslí lidé na frontové linii, proč tisíce z nich i nadále odmítají odejít a jak by podle něj měli západní novináři o válce informovat, aby Ukrajincům ve výsledku neuškodili.

    https://www.irozhlas.cz/zpravy... Skrýt celý příspěvek

    • Rošťák
      13:58 07.08.2022

      btw. kdo nečetl, tak knihu Donbas doporučuji.

      btw. kdo nečetl, tak knihu Donbas doporučuji.

      • Kreon
        14:29 07.08.2022

        JJ..já si jí koupil před měsícem...přečteno za dva dny. Také ji doporučuji na potkání každému, kdo má totálně pokřivené vnímání ohledně toho letitého konfliktu a jeví snahu si něco ...Zobrazit celý příspěvek

        JJ..já si jí koupil před měsícem...přečteno za dva dny. Také ji doporučuji na potkání každému, kdo má totálně pokřivené vnímání ohledně toho letitého konfliktu a jeví snahu si něco o tom zjišťovat. Bohužel dost lidí o to zájem nemá a věří všemu, co hlásá Rusko. A ani na tom nechce nic měnit, což je asi nejhorší. Mmj. mě tam pobavila i ta krátká pasáž o naší mlátičce Vondráčkovi :DSkrýt celý příspěvek

        • Rošťák
          16:22 07.08.2022

          jope

          jope

  • Miroslav
    12:54 07.08.2022

    Predstaviteľ ruskej okupačnej správy v Chersonskej oblasti na Ukrajine Vitalij Hura po sobotňajšom pokuse o atentát na jeho osobu zomrel. TASR správu prevzala od agentúry AFP, ...Zobrazit celý příspěvek

    Predstaviteľ ruskej okupačnej správy v Chersonskej oblasti na Ukrajine Vitalij Hura po sobotňajšom pokuse o atentát na jeho osobu zomrel. TASR správu prevzala od agentúry AFP, ktorá o tom informovala v nedeľu.
    Hura bol námestníkom šéfa ruskej okupačnej správy v meste Nova Kachovka a "podľahol svojim zraneniam", napísala na sociálnej sieti Telegram miestna predstaviteľka Katerina Gubarevová.

    Na Guru zaútočili v sobotu ráno v jeho dome a spôsobili mu ťažké strelné zranenia, v dôsledku ktorých bol v kritickom stave, povedal zdroj z Ruskom podporovanej správy agentúre TASS.Skrýt celý příspěvek

    • Rase
      13:11 07.08.2022

      Psovi psí smrt.

      Psovi psí smrt.

    • Toomk
      13:12 07.08.2022

      To je ten, jak ho trefili do hlavy tim dronem?

      To je ten, jak ho trefili do hlavy tim dronem?

      • Centaur
        13:14 07.08.2022

        Ale kdepak, v tomto případě se mu hlava strefila do dronu.

        Ale kdepak, v tomto případě se mu hlava strefila do dronu.

      • Rošťák
        13:28 07.08.2022

        Nn, tohodle postřelily u dvěří jeho domu ...

        Nn, tohodle postřelily u dvěří jeho domu ...

    • RiMr71
      16:18 07.08.2022

      Vodní kámen a 9mm Luger to je prevít, ten vám rozbije kolaboranta...

      Vodní kámen a 9mm Luger to je prevít, ten vám rozbije kolaboranta...

  • copy
    12:35 07.08.2022

    Nedávno dobrý rozhovor, i o situaci na UA, vedla Bobošíková s Janem Schneidrem. Myslím, že to i tak s UA dopadne, ale to tu už píší od ...Zobrazit celý příspěvek

    Nedávno dobrý rozhovor, i o situaci na UA, vedla Bobošíková s Janem Schneidrem.
    Myslím, že to i tak s UA dopadne, ale to tu už píší od začátku.

    https://m.youtube.com/watch?v=... Skrýt celý příspěvek

    • ruleta
      12:46 07.08.2022

      Nehodlam se divat, ale dvojka Bobo a Schneider, ktery par let zpatky zacal brat drogy :D ... naznacuje, ze to bude na popkorn, pepsi a lajnu koksu.

      Nehodlam se divat, ale dvojka Bobo a Schneider, ktery par let zpatky zacal brat drogy :D ... naznacuje, ze to bude na popkorn, pepsi a lajnu koksu.

    • Dovi
      12:46 07.08.2022

      Dobrý rozhovor a Bobošíková se myslím vzájemně vylučuje...

      Dobrý rozhovor a Bobošíková se myslím vzájemně vylučuje...

      • copy
        14:54 07.08.2022

        Jde i jejího hosta.

        Jde i jejího hosta.

        • RiMr71
          16:14 07.08.2022

          ...ne, nejde...

          ...ne, nejde...

    • Rošťák
      12:58 07.08.2022

      Poláci jsou na západě ukrajiny? Už jen tento výrok: Prezident Zelenský jevil snahu navázat diplomatická jednání, ale byl západem usměrněn k pokračování bojů .... Je naprostá ...Zobrazit celý příspěvek

      Poláci jsou na západě ukrajiny?




      Už jen tento výrok:
      Prezident Zelenský jevil snahu navázat diplomatická jednání, ale byl západem usměrněn k pokračování bojů ....
      Je naprostá kravina, rusové od počátku vyjednávání přicházely s absurdníma požadavkama.

      A další teze pana Schneidera je taky veselá, beru těch 30 minut jako naprostou ztrátu času ....
      Pokud jde o změnu Evropy, myslím, že Poláky ze západu Ukrajiny už nikdo nedostane, protože ta území pokládají z historického pohledu za svá. Tvrdým prozřením pro Zelenského pak bude, že pro Poláky řádění banderovců je historií, na niž se zavázali nikdy nezapomenout. Tím vlastně pomohou Rusům dokončit ze své strany tu denacifikační část jejich proponované mise.

      Je možné, že polský přístup bude inspirovat Maďarsko a Rumunsko, zejména s ohledem na práva jejich jazykových menšin na Ukrajině.

      Východní regiony Ukrajiny pak pod mezinárodním dohledem zopakují výsledek referend z roku 2014 a je otázkou, zda se spokojí s nějakým federativním uspořádáním v rámci Ukrajiny, nebo zda budou chtít samostatnost či dokonce požádají o přijetí do Ruské federace. Právo na sebeurčení má, jak známo, přednost před nějakými dohodami o hranicích.Skrýt celý příspěvek

      • emsy
        13:10 07.08.2022

        To je asi cestovatel v case, lebo podla tych vyrokov zije stale vo februari

        To je asi cestovatel v case, lebo podla tych vyrokov zije stale vo februari

        • Silver
          14:03 07.08.2022

          Nie, len papagájuje Rusku propagandu.

          Nie, len papagájuje Rusku propagandu.

      • Knightrider
        13:19 07.08.2022

        Mám chuť vám dát mínus, že jste těmi 2 idioty spálil 30min svého života!

        Mám chuť vám dát mínus, že jste těmi 2 idioty spálil 30min svého života!

        • Rošťák
          13:27 07.08.2022

          A plně bych si to zasloužil .....

          A plně bych si to zasloužil .....

      • Danik
        13:19 07.08.2022

        Díky za výcuc Rošťáku, alespoň s touhle chujovinou nemusím ztrácet čas

        Díky za výcuc Rošťáku, alespoň s touhle chujovinou nemusím ztrácet čas

        • copy
          14:53 07.08.2022

          Lepší si udělat názor sám.

          Lepší si udělat názor sám.

          • Danik
            15:16 07.08.2022

            Tady stačilo těch pár vět, abych věděl že to nemá cenu. Jako pokus vrazit klín mezi Poláky a Ukrajince, kteří teď mezi sebou mají nejlepší vztahy v historii je už hodně ubohý...

            Tady stačilo těch pár vět, abych věděl že to nemá cenu. Jako pokus vrazit klín mezi Poláky a Ukrajince, kteří teď mezi sebou mají nejlepší vztahy v historii je už hodně ubohý...

      • Cimbi
        13:20 07.08.2022

        Do hajzlu, to točili pro RT a omylem se páska dostala, kam neměla, ne? Ten Schneider je asi jméno přidělené operačním velitelstvím GRU nebo FSB, řekl bych. Jmenovat se ten ...Zobrazit celý příspěvek

        Do hajzlu, to točili pro RT a omylem se páska dostala, kam neměla, ne?

        Ten Schneider je asi jméno přidělené operačním velitelstvím GRU nebo FSB, řekl bych. Jmenovat se ten "člověk" bude Ivan, nebo Voloďa nebo podobně.

        Fakt hnůj.Skrýt celý příspěvek

        • Lars
          13:54 07.08.2022

          Stierlitz.

          Stierlitz.

        • copy
          14:52 07.08.2022

          Schneider a GRU? Ten člověk je chartysta a za komoušů perzekuován. Nebál se říci co si myslí tenkrát a nebojí se ani teď. Nemusíte souhlasit s tím co říká, ale toto? To je dosti ...Zobrazit celý příspěvek

          Schneider a GRU? Ten člověk je chartysta a za komoušů perzekuován. Nebál se říci co si myslí tenkrát a nebojí se ani teď. Nemusíte souhlasit s tím co říká, ale toto? To je dosti nefér. Je to člověk, který má páteř a ne jako někteří, kteří kam vítr, tam plášť a že jich je dost, co byli komunisté a teď jsou z nich div ne hrdinové a cpou se do politiky apod.Skrýt celý příspěvek

          • Jan Padesátýpátý
            15:20 07.08.2022

            vypadá to že Schneider je jeden agentů KGB/StB kteří infiltrovali Chartu

            vypadá to že Schneider je jeden agentů KGB/StB kteří infiltrovali Chartu

          • Pavel 1
            15:35 07.08.2022

            Pro info, někteří charstisté (a nikoli chartYsté) bývali v 50. letech zuřivými stalinisty, kteří po té co byli po 68 vyhozeni z ksč "prohlédli". Opačný vývoj, tedy od chartisty ke ...Zobrazit celý příspěvek

            Pro info, někteří charstisté (a nikoli chartYsté) bývali v 50. letech zuřivými stalinisty, kteří po té co byli po 68 vyhozeni z ksč "prohlédli". Opačný vývoj, tedy od chartisty ke konfidentovi je tedy také možný. To samozřejmě nijak nesnižuje úlohu a význam Charty 77 jako celku, jen to vypovídá o tom, že i mezi slušné lidi se může dostat svině.Skrýt celý příspěvek

          • copy
            21:49 07.08.2022

            Někteří chartisté mohli býti stalinisté, to ano, ale Schneider? Něco si o něm přečtěte a až pak suďte. To, že má názory se kterými nesouhlasíte nic nedokazuje. Po revoluci dělal u ...Zobrazit celý příspěvek

            Někteří chartisté mohli býti stalinisté, to ano, ale Schneider? Něco si o něm přečtěte a až pak suďte. To, že má názory se kterými nesouhlasíte nic nedokazuje. Po revoluci dělal u bizonů. Má rovnou páteř, ne, jako někteří jiní, kteří jsou teď nekriticky američtí a antikomunističtí a přitom do revoluce...Skrýt celý příspěvek

          • sugpa
            21:59 07.08.2022

            Pavel 1: Například poslanec za SPD Jaroslav Bašta

            Pavel 1: Například poslanec za SPD Jaroslav Bašta

          • Pavel 1
            22:18 07.08.2022

            Přečetl jsem (viz níže), zvedl se mi kufr a právě proto soudím, copy. Schneider byl a je komoušská konfidentská zrůdička, v nedávné minulosti evidentně pracující pro rusácko. Dělal ...Zobrazit celý příspěvek

            Přečetl jsem (viz níže), zvedl se mi kufr a právě proto soudím, copy. Schneider byl a je komoušská konfidentská zrůdička, v nedávné minulosti evidentně pracující pro rusácko. Dělal to ovšem moc okatě, tak ho hodili přes palubu.Skrýt celý příspěvek

          • Pavel 1
            22:20 07.08.2022

            Ano, a ještě jsem si vzpomněl na Kavana - krycí jméno KATO.

            Ano, a ještě jsem si vzpomněl na Kavana - krycí jméno KATO.

      • ante1891
        14:08 07.08.2022

        To jsou teda blitky, snaži se rozeštvávat ukrajinu a spojence - 5. kolona.

        To jsou teda blitky, snaži se rozeštvávat ukrajinu a spojence - 5. kolona.

      • copy
        14:55 07.08.2022

        Myslím, že se ještě pánové budete divit.

        Myslím, že se ještě pánové budete divit.

    • greenBelt
      14:15 07.08.2022

      Hele, Bobošíková mě pobavila. Nemůžu se přestát smát!
      Kdo tu paní může brát vážně? WTF

      Hele, Bobošíková mě pobavila. Nemůžu se přestát smát!
      Kdo tu paní může brát vážně? WTF

      • Danik
        14:20 07.08.2022

        Jak vidíš, Copy to bere jak písmo svaté
        :-D svoji zájmovou skupinu to našlo :-)

        Jak vidíš, Copy to bere jak písmo svaté
        :-D svoji zájmovou skupinu to našlo :-)

        • greenBelt
          14:22 07.08.2022

          já se na to nekoukal, stačí slyšet co na to Bobek. zasmál jsem se fakt od srdce.

          já se na to nekoukal, stačí slyšet co na to Bobek. zasmál jsem se fakt od srdce.

        • copy
          14:53 07.08.2022

          Bobošíkovou nemusím, ale Schneider?

          Bobošíkovou nemusím, ale Schneider?

          • Pavel 1
            15:21 07.08.2022

            Schneider je levičácký žvanil a rusácká hlásná trouba, která byla sto se do novin vážně rozepisovat o tom, jak let MH 17 sestřelila SU 25. Pravidelně kydal z prstu vycucanou špínu ...Zobrazit celý příspěvek

            Schneider je levičácký žvanil a rusácká hlásná trouba, která byla sto se do novin vážně rozepisovat o tom, jak let MH 17 sestřelila SU 25. Pravidelně kydal z prstu vycucanou špínu na Polsko, na NATO, na USA, Izrael, Ukrajinu, Ústavní soud, ČT, BIS apod. Za to rusácko, hradní čučkař a další podobné zjevy byly pro něj svatá kráva. Recykloval bláboly švihlíkové a dalších kryptokomoušů vydávajících buď za ekonomy nebo sociology. Úroveň měl evidentně soustavně klesající protože mu to jeho žvanění přestali zveřejňovat i v babišových listech. Kolotočář Šándor je pro proti Schneiderovi vzorem odbornosti a serióznosti.Skrýt celý příspěvek

          • Lubko
            15:52 07.08.2022

            Schneider se totálně odvařil právě na případu MH17. On tvrdil, že ho sundala ukrajinská SU-25 i když už byly neprůstřelné důkazy o sestřelu BUKem. Myslím, že to tvrdí doteď :) ...Zobrazit celý příspěvek

            Schneider se totálně odvařil právě na případu MH17. On tvrdil, že ho sundala ukrajinská SU-25 i když už byly neprůstřelné důkazy o sestřelu BUKem. Myslím, že to tvrdí doteď :)
            Exemplární případ, že samotný podpis Charty 77 automaticky nedělá z člověka autoritu nebo svatýho ... Teď se z něho stal vyloženě proruský šváb.Skrýt celý příspěvek

    • RiMr71
      16:16 07.08.2022

      ...já na to ani nemusím koukat. Trojkombinace "Copy-Bobo-Schneider" je "zárukou" odpadu. Proč dobrovolně strkat hlavu do díry v kadibudce, jestli tam náhodou nekvetou růže? ...Zobrazit celý příspěvek

      ...já na to ani nemusím koukat. Trojkombinace "Copy-Bobo-Schneider" je "zárukou" odpadu. Proč dobrovolně strkat hlavu do díry v kadibudce, jestli tam náhodou nekvetou růže? Nekvetou, furt jsou tam jenom hovna...Skrýt celý příspěvek

      • Rošťák
        19:34 07.08.2022

        Tak trpím jistou zvídavostí ..... :D

        Tak trpím jistou zvídavostí ..... :D

        • Ján Paliga
          23:31 07.08.2022

          ... ešte že nie úchylkou ... ;)

          ... ešte že nie úchylkou ... ;)

  • DuPo
    11:52 07.08.2022

    Podľa bývalého šéfredaktora rozhlasovej stanice Echo Moskvy Alexeja Venediktova by mali Putinovi v Bruseli postaviť pamätník za zásluhy o rozvoj NATO. "Každá krajina NATO má teraz ...Zobrazit celý příspěvek

    Podľa bývalého šéfredaktora rozhlasovej stanice Echo Moskvy Alexeja Venediktova by mali Putinovi v Bruseli postaviť pamätník za zásluhy o rozvoj NATO.
    "Každá krajina NATO má teraz navýšený vojenský rozpočet na 2 % HDP. Nehovorím o Fínsku - ešte v septembri bolo 20-25 % jeho obyvateľov za vstup do NATO, teraz je to 75 % a viac “ povedal Venediktov.
    Putin počas dlhých rokov pri moci vášnivo sníval o oslabení a rozdelení NATO, no úder padol presne opačným smerom – na Rusko. V dôsledku toho sa dĺžka hraníc Ruska s NATO okamžite zvýši o 1 340 km, čo je viac ako dvojnásobok. Aliancia sa priblíži k Petrohradu, zásadne sa zmení vojenské usporiadanie v Baltskom a Severnom mori. Moskva navyše za jeden z dôvodov vojenskej invázie ruskej armády na územie Ukrajiny označila „potrebu presunúť potenciálnu vojenskú štruktúru NATO preč od hraníc Ruska“, pričom v prípade Fínska dosiahol Kremeľ presne opačný výsledok, čo možno považovať za Putinov historický neúspech.Skrýt celý příspěvek

    • pepezdepa
      12:00 07.08.2022

      Nevím jak v Bruselu, ale v Budapešti, potažmo v Berlíně už pár putinových soch stát zákonitě musí. Soudím podle jejich dosavadního chování. I Zeman bude mít doma alespoň ze dvě ...Zobrazit celý příspěvek

      Nevím jak v Bruselu, ale v Budapešti, potažmo v Berlíně už pár putinových soch stát zákonitě musí. Soudím podle jejich dosavadního chování. I Zeman bude mít doma alespoň ze dvě putinovy busty.Skrýt celý příspěvek

      • alter01
        12:06 07.08.2022

        Neverte na "putinovské" bláboly! Aj Nemecko a aj Maďarsko sú pevné pilierie NATO ! V prípade Maďarska je to iba pilierik...

        Neverte na "putinovské" bláboly! Aj Nemecko a aj Maďarsko sú pevné pilierie NATO ! V prípade Maďarska je to iba pilierik...

        • mabc
          13:09 07.08.2022

          Dokoncim to za vas - …je to iba pilierik Ruska v strednej Europe.

          Dokoncim to za vas - …je to iba pilierik Ruska v strednej Europe.

  • Poly
    11:33 07.08.2022

    Tak radarové odražeče má Mostě fungují asi takto

    https://twitter.com/CovertShor...

    Tak radarové odražeče má Mostě fungují asi takto

    https://twitter.com/CovertShor...

    • jj284b
      12:57 07.08.2022

      v podstate su to trapne pokusy... moderne AESA radary maju SAR rozlisenie uz na takej urovni, ze to nemaju ako skryt...

      v podstate su to trapne pokusy... moderne AESA radary maju SAR rozlisenie uz na takej urovni, ze to nemaju ako skryt...

      • RobS
        13:28 07.08.2022

        Přesně tak, odolnost moderního radaru proti rušení a to i vlastním signálem (odraz, interference, klamání...) je na takové úrovni, že nějaký koutový odražeč russaky nespasí.

        Přesně tak, odolnost moderního radaru proti rušení a to i vlastním signálem (odraz, interference, klamání...) je na takové úrovni, že nějaký koutový odražeč russaky nespasí.

        • Poly
          13:54 07.08.2022

          Tonoucí se stébla chytá...

          Tonoucí se stébla chytá...

  • lm524a
    11:18 07.08.2022

    Čínská armáda pokračovala i v nedělních ranních hodinách v simulaci útoku na Tchaj-wan. Kolem poledne místního času (06:00 SELČ) Tchaj-wan postupně obnovil lety přes svůj vzdušný ...Zobrazit celý příspěvek

    Čínská armáda pokračovala i v nedělních ranních hodinách v simulaci útoku na Tchaj-wan. Kolem poledne místního času (06:00 SELČ) Tchaj-wan postupně obnovil lety přes svůj vzdušný prostor. Informovalo o tom tchajwanské ministerstvo dopravy. Většina hlášení o čínských vojenských cvičeních v blízkosti ostrova podle resortu už neplatí.

    Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/za...

    pozn. Východ se začal zklidňovat. Konečně.Skrýt celý příspěvek

    • alter01
      12:14 07.08.2022

      Nie je v tomto prípade iba problém to , že v týchto končinách si každý vyhlasuje 200 mílovú ekonomickú zónu a pri tom úžina medzi Taiwanom a Čínou je iba 150-200 kilometrov!

      Nie je v tomto prípade iba problém to , že v týchto končinách si každý vyhlasuje 200 mílovú ekonomickú zónu a pri tom úžina medzi Taiwanom a Čínou je iba 150-200 kilometrov!

      • mabc
        13:11 07.08.2022

        Tam vedie hranica v strede prielivu.

        Tam vedie hranica v strede prielivu.

  • hurvo
    10:58 07.08.2022

    Pekny double tap. + Iniciacia vlastnych granátov rusakov
    https://twitter.com/LostWeapon...

    Pekny double tap. + Iniciacia vlastnych granátov rusakov
    https://twitter.com/LostWeapon...

    • Cimbi
      13:25 07.08.2022

      No nene! Ten granát z dronu jim fakt odpálil část obsahu toho pytle!

      No nene! Ten granát z dronu jim fakt odpálil část obsahu toho pytle!

      • Bravo78
        14:11 07.08.2022

        V tom pytli spí věcným spánkem rus. Sec. exploze mají být ruční granáty zasažených vojáků ...

        V tom pytli spí věcným spánkem rus. Sec. exploze mají být ruční granáty zasažených vojáků ...

    • greenBelt
      14:20 07.08.2022

      Musí to být psycho, ale dobře jim tak.

      Musí to být psycho, ale dobře jim tak.

  • Rošťák
    10:20 07.08.2022

    Chtěl bych poděkovat všem dárcům za AN, kteří přispěli na pořízení sanitek na naší sbírku :) Za první 4 dny máme vybráno přes 23% . https://www.donio.cz/ambulance... Díky :) Zobrazit celý příspěvek

    Chtěl bych poděkovat všem dárcům za AN, kteří přispěli na pořízení sanitek na naší sbírku :) Za první 4 dny máme vybráno přes 23% .
    https://www.donio.cz/ambulance...
    Díky :)Skrýt celý příspěvek

    • Verdon
      10:46 07.08.2022

      Jak vám důvěřovat, když o tomto projektu nic nepíšete na svém webu? https://www.team4ukraine.eu/cs... Rád pošlu víc peněz, ale chci mít jistotu že poslouží svému účelu. Zobrazit celý příspěvek

      Jak vám důvěřovat, když o tomto projektu nic nepíšete na svém webu?
      https://www.team4ukraine.eu/cs... Rád pošlu víc peněz, ale chci mít jistotu že poslouží svému účelu.Skrýt celý příspěvek

      • Rošťák
        10:49 07.08.2022

        Dobrý den, děkuji za dobrý point. S PR trochu bojujeme, předal jsem našemu IT. Nicméně, o projektu píšeme na našem FB ( kde naleznete i informace o uskutečněné pomoci na UA ) ...Zobrazit celý příspěvek

        Dobrý den,
        děkuji za dobrý point. S PR trochu bojujeme, předal jsem našemu IT.
        Nicméně, o projektu píšeme na našem FB ( kde naleznete i informace o uskutečněné pomoci na UA ) .
        https://www.facebook.com/team4... Skrýt celý příspěvek

        • Verdon
          20:46 07.08.2022

          Fb jsem loni odstřihl a jsem šťastnější bez něj. Ale pomohu.

          Fb jsem loni odstřihl a jsem šťastnější bez něj. Ale pomohu.

      • Spalda
        10:52 07.08.2022

        Vím že to v podstatě nic neznamená, ale kluky z teamu znám osobně a věřte že bych se nebál, i kdyby mi měli krýt záda v boji. Spíše bych řekl, že bych byl rád, kdyby to měli být ...Zobrazit celý příspěvek

        Vím že to v podstatě nic neznamená, ale kluky z teamu znám osobně a věřte že bych se nebál, i kdyby mi měli krýt záda v boji. Spíše bych řekl, že bych byl rád, kdyby to měli být právě oni.Skrýt celý příspěvek

        • Rošťák
          10:59 07.08.2022

          Díky uličníku :D

          Díky uličníku :D

      • Rošťák
        10:59 07.08.2022

        Jen doplním že pro schválení sbírky na doniu bylo mimo nutné provést naše pvěření ( kopie dokladů atd. ) - potvrzení naší práce na UA ( darovací smlouvy, potvrzení z ambasády, ...Zobrazit celý příspěvek

        Jen doplním že pro schválení sbírky na doniu bylo mimo nutné provést naše pvěření ( kopie dokladů atd. ) - potvrzení naší práce na UA ( darovací smlouvy, potvrzení z ambasády, děkovné dopisy atd. )
        Dále musíme doniu doložit všechny faktury za co byly finance utraceny a to provedeme i naprosto transparentně na našem FB a webu.Skrýt celý příspěvek

    • ruleta
      10:47 07.08.2022

      Mas to tam, do vecera je hotovo :D

      Mas to tam, do vecera je hotovo :D

      • Rošťák
        10:55 07.08.2022

        Tak to díky :D

        Tak to díky :D

    • 5uldo
      11:45 07.08.2022

      Pripojil som sa k stedremu darcovi zo Slovenska. Este to urcite buduci mesiac dorovnam.

      Pripojil som sa k stedremu darcovi zo Slovenska. Este to urcite buduci mesiac dorovnam.

      • Rošťák
        12:01 07.08.2022

        Mockrát děkuji :)

        Mockrát děkuji :)

    • Lars
      12:06 07.08.2022

      Nedávno tu proběhla přímá čísla účtů bez Donio, můžeš je prosím zopakovat? Dík.

      Nedávno tu proběhla přímá čísla účtů bez Donio, můžeš je prosím zopakovat? Dík.

  • Rošťák
    10:18 07.08.2022

    Dobrý den pánové a dámy, další neděle a další aktualizace. Rozdíl oproti minulému týdnu je 19 tanků ( u tanků došlo ke zpomalení ztrát ) 20 IFV , jen u dělostřelectva je za ...Zobrazit celý příspěvek

    Dobrý den pánové a dámy,
    další neděle a další aktualizace.
    Rozdíl oproti minulému týdnu je 19 tanků ( u tanků došlo ke zpomalení ztrát ) 20 IFV , jen u dělostřelectva je za poslední týden zaznamenaná ztráta jen pár děl. Nicméně se dá předpokládat že technicky je to ztráta materiálu pro nejméně jeden BGT.
    https://docs.google.com/spread... Skrýt celý příspěvek

  • majales
    10:16 07.08.2022

    Day 164, August 6. Summary of #Arestovych and #Feygin daily broadcast

    https://twitter.com/savaadaak/...

    Day 164, August 6. Summary of #Arestovych and #Feygin daily broadcast

    https://twitter.com/savaadaak/...

    • StatusQuo
      12:26 07.08.2022

      Nejzajímavější je část kde Rusové prodávají UA partizánům zbraně. Nikoliv překvapující.

      Nejzajímavější je část kde Rusové prodávají UA partizánům zbraně. Nikoliv překvapující.

  • lm524a
    09:25 07.08.2022

    Ukraineinfo - CZ 1. Odpoledne 6. srpna ruské jednotky ostřelovaly vesnici Berezneguvaté, zabily jednu osobu a zranily 5. 2. 5. srpna ve čtyři hodiny ráno v Mykolajivu došlo k ...Zobrazit celý příspěvek

    Ukraineinfo - CZ

    1. Odpoledne 6. srpna ruské jednotky ostřelovaly vesnici Berezneguvaté, zabily jednu osobu a zranily 5.
    2. 5. srpna ve čtyři hodiny ráno v Mykolajivu došlo k silným výbuchům. Dvě oblasti města se dostaly pod palbu, nyní je známo 22 zraněných a 1 mrtvý.
    3. Ukrajina a Rusko se vzájemně obvinily z ostřelování Záporožské jaderné elektrárny na Ukrajině. Na místě vznikl požár
    4. Ruští okupanti opět ostřelovali území jaderné elektrárny Záporoží - v blízkosti průmyslového areálu byly zaznamenány 3 dopady, zasáhli komunikační linku vysokého napětí.
    5. Ukrajinská armáda odrazila nepřátelské útočné akce ve směru Slovjansk, Bachmut a Avdiivka.
    6. V důsledku ostřelování 5. srpna ruští okupanti vážně poškodili dusíko-kyslíkovou stanici a společnou pomocnou budovu v záporožské jaderné elektrárně – hrozí nebezpečí úniku vodíku a postřiku radioaktivními látkami.
    7. Lotyšské velvyslanectví přestalo vydávat rusům víza, s výjimkou "pohřebních" víz
    8. představitel Ruskem dosazené správy na jihu Ukrajiny Vitalij Gur byl zraněn při pokusu o atentát a je ve vážném stavu
    9. K ránu 6. srpna bylo na Ukrajině zraněno více než 1 063 dětí v důsledku rozsáhlé ruské ozbrojené agrese, z níž zemřelo nejméně 361 dětí.
    10. V okrese Izjum v Charkovské oblasti ukrajinští vojáci osvobodili vesnici Dmitrovka od útočníků a převzali plnou kontrolu.
    11. V ukrajinském Doněcku, který okupují Rusové, hoří nádraží. Podle velení separatistů a okupačních úřadů byla budova zasažena ukrajinským dělostřelectvem. Kyjev událost nekomentuje.
    12. Spojené státy očekávají, že se ruští představitelé pokusí obvinit ukrajinské síly z útoku na přední ukrajinské město Olenivka, který zabil vězně zadržované Moskvou podporovanými separatisty, řekl ve čtvrtek mluvčí Bílého domu pro národní bezpečnost John Kirby.
    13. Španělsko pošle Ukrajině zhruba dvě desítky obrněných transportérů M-113 americké výroby.
    14. Ukrajinská tajná služba SBU zadržela dva muže podezřelé ze spolupráce s ruskou tajnou službou FSB.
    15. Ruská opozice tvrdí, že ruská armáda skladuje miny a výbušniny v jaderné elektrárně Záporoží.
    16. Berlínské úřady zakázaly výstavu ruských tanků zničených na Ukrajině, protože "zabíjely lidi"
    17. Rusko pošle dělníky z KLDR na Donbas na "obnovu Ukrajiny"
    18. Zástupce šéfa okupační správy v ukrajinské Nové Kachovce Vitalij Gura zemřel poté, co ho včera ráno někdo postřelil.
    19. Rusové rozmisťují na území Běloruska další síly a prostředky protivzdušné obrany.
    20. Ruští okupanti zahájili přípravy na pseudoreferendum o připojení Chersonské oblasti k Rusku – začali rozdělovat peníze důchodcům a agitovat mladé lidi, aby vstoupili ruskem ovládané univerzity.
    21. Ukrajinské město Mykolajiv na jižní frontové linii zavede neobvykle dlouhý zákaz vycházení od pozdního pátku do časného pondělního rána, protože úřady se snaží chytit lidi spolupracující s Ruskem, řekl guvernér regionu.
    22. Kabinet ministrů schválil seznam ruského majetku a majetku na území Ukrajiny, který bude zkonfiskován ve prospěch státu.
    23. Bělorusko prodloužilo svá vojenská cvičení o další týden.
    24. Poprvé od začátku totální ruské invaze dorazila v sobotu večer na Ukrajinu v sobotu večer nakládací loď FULMARS.
    25. Šéf Luhanské regionální vojenské správy Serhiy Haidai řekl, že okupanti ve zničených osadách pod záminkou poskytování potravin a stavebního materiálu prováděli agitaci a lákali lidi na takzvané referendum o připojení Luhanské oblasti k Rusku.
    26. Evropská unie má v úmyslu sestavit do září další finanční balíček pro Ukrajinu, který bude činit asi 8 miliard eur (8,15 miliardy dolarů), uvedl německý vládní zdroj.
    27. Prezident Volodymyr Zelenskyj uvedl, že k 5. srpnu již Ukrajina zkonfiskovala ruský majetek v hodnotě 28 miliard UAH a tato práce nadále probíhá.
    28. Konflikt na Ukrajině je pro Evropu nejnebezpečnějším momentem od druhé světové války a Rusku nesmí být dovoleno vyhrát, řekl generální tajemník NATO Jens Stoltenberg
    29. Ruští a turečtí prezidenti Vladimir Putin a Recep Tayyip Erdogan se na pátečních rozhovorech v Soči dohodli na částečném placení ruského plynu v rublech.
    30. Itálie poskytla Ukrajině úvěrovou pomoc ve výši 200 milionů eur
    31. Ruské ministerstvo zahraničí v pátek oznámilo rozšíření "černé listiny" kanadských občanů, kterým je zakázán vstup do země.
    32. Papež František v sobotu přijal ukrajinského velvyslance ve Vatikánu Andrije Juraše, s nímž podle něj jednal o možné cestě na Ukrajinu.
    33. MIMO TÉMA: Tradičně pragmaticky udržované izraelsko-ruské vztahy mají další trhlinu. Kreml pohrozil uzavřením Židovské agentury pro Izrael, která pomáhá Židům s migrací do Izraele. Bývalý moskevský vrchní rabín tvrdí, že se nad ruskými Židy stahují temná mračna.
    34. MIMO TÉMA: Kosovská policie tvrdí, že byla podruhé během týdne ostřelována na hranici se SrbskemSkrýt celý příspěvek

    • emsy
      10:31 07.08.2022

      #16 to uz je taka tragikomedia ze to je uz aj zbytocne komentovat

      #16 to uz je taka tragikomedia ze to je uz aj zbytocne komentovat

      • HumInt
        12:51 07.08.2022

        Tak údajne len nepovolili miesto výstavy pred ruskou ambasádou z dôvodu bezpečnosti (ostrahy ambasády). Ak je to tak, tak to celkom chápem.

        Tak údajne len nepovolili miesto výstavy pred ruskou ambasádou z dôvodu bezpečnosti (ostrahy ambasády). Ak je to tak, tak to celkom chápem.

    • ante1891
      11:33 07.08.2022

      Ad 16 tak to jsem zvědavej,kdy zakážou expozice na mistě koncentračních táborů a kdy si pozavíraj vojenská muzea.

      Ad 16 tak to jsem zvědavej,kdy zakážou expozice na mistě koncentračních táborů a kdy si pozavíraj vojenská muzea.

  • alansi
    09:05 07.08.2022

    Tak to je hnus. Ale co se divit u Turků, že?... Pět tureckých bank přijímá ruský platební systém Mir," uvedl turecký prezident Recep Tayyip Erdogan po návratu ze ...Zobrazit celý příspěvek

    Tak to je hnus. Ale co se divit u Turků, že?...
    Pět tureckých bank přijímá ruský platební systém Mir," uvedl turecký prezident Recep Tayyip Erdogan po návratu ze Soči.

    https://twitter.com/prm_ua/sta... Skrýt celý příspěvek

    • pepezdepa
      09:08 07.08.2022

      Dvě bezvýznamné upadající ekonomiky používají stejný platební systém. Tohle ani jednu z těch zemí rozhodně nevytrhne. A to, že je Erdogan nemorální hovado, není už pár let taky ...Zobrazit celý příspěvek

      Dvě bezvýznamné upadající ekonomiky používají stejný platební systém. Tohle ani jednu z těch zemí rozhodně nevytrhne. A to, že je Erdogan nemorální hovado, není už pár let taky žádná novinka.Skrýt celý příspěvek

      • flanker.jirka
        10:16 07.08.2022

        Spojuje je i to, že jde v obou případech o agresory, i když v případě turecka se tváříme, jako že nic. A oba tito agresoři mají velké zastání v německu.

        Spojuje je i to, že jde v obou případech o agresory, i když v případě turecka se tváříme, jako že nic. A oba tito agresoři mají velké zastání v německu.

      • Jan Grohmann
        11:00 07.08.2022

        Turecko není bezvýznamná ekonomika.

        Turecko není bezvýznamná ekonomika.

        • Scotty
          11:04 07.08.2022

          Je to ovšem ekonomika ve vážných problémech.

          Je to ovšem ekonomika ve vážných problémech.

          • Poly
            12:16 07.08.2022

            A toto je jedna z možností jak ji poléčit. Turci to těm fašistům jen tak zdarma neumožní. Tohle je pro Erdogana kšeft, který ho nebude nic moc stát.

            A toto je jedna z možností jak ji poléčit. Turci to těm fašistům jen tak zdarma neumožní. Tohle je pro Erdogana kšeft, který ho nebude nic moc stát.

          • flanker.jirka
            13:47 07.08.2022

            Podvíjte se na PIGS v EU.

            Podvíjte se na PIGS v EU.

          • Scotty
            14:17 07.08.2022

            Turecko nikdo zachraňovat nebude.

            Turecko nikdo zachraňovat nebude.

      • McCoolie16
        12:19 07.08.2022

        Turecko ma snad druhou nejsilnejsi armadu v Nato?

        Turecko ma snad druhou nejsilnejsi armadu v Nato?

        • mabc
          13:19 07.08.2022

          Na papieri. Po ich syrskych avanturach je viac indicii, ze je dobra skor na odstrasenie. Ale netreba ich do buducna podcenovat.

          Na papieri. Po ich syrskych avanturach je viac indicii, ze je dobra skor na odstrasenie. Ale netreba ich do buducna podcenovat.

      • Bravo78
        13:59 07.08.2022

        Tady bych rád vstoupil do diskuze, viz odkaz, : Západu v čele s USA se - k jeho vlastnímu údivu – nedaří izolovat Rusko a Čínu, píše dnes agentura Bloomberg ... Jinak řečeno, ...Zobrazit celý příspěvek

        Tady bych rád vstoupil do diskuze, viz odkaz, :
        Západu v čele s USA se - k jeho vlastnímu údivu – nedaří izolovat Rusko a Čínu, píše dnes agentura Bloomberg ... Jinak řečeno, protiputinovská fronta i v rámci skupiny nejvyspělejších ekonomik světa G20 není tak pevná ... 50 % podpora ...
        https://www.kurzy.cz/zpravy/66... Skrýt celý příspěvek

    • Ján Paliga
      09:08 07.08.2022

      Tak vidina zisku z dojenia Mordoru bola vysoká...

      Tak vidina zisku z dojenia Mordoru bola vysoká...

    • Mortles
      09:41 07.08.2022

      Turci jsou ekonomicky úplně v prdeli a my je z bankrotu bohužel-bohudík tahat nebudeme, takže teďka může mít tu kouli u nohy Rusko.

      Turci jsou ekonomicky úplně v prdeli a my je z bankrotu bohužel-bohudík tahat nebudeme, takže teďka může mít tu kouli u nohy Rusko.

    • sugpa
      11:27 07.08.2022

      Spíš jde o to, do jaké míry to Rusům umožní obcházet sankce.
      USA a EU to určitě sledují. ale uvidí se do jaké míry budou ochotni sankcionovat i podvojné Turky.

      Spíš jde o to, do jaké míry to Rusům umožní obcházet sankce.
      USA a EU to určitě sledují. ale uvidí se do jaké míry budou ochotni sankcionovat i podvojné Turky.

    • Jan Padesátýpátý
      12:26 07.08.2022

      Rozumím tomu správně, že to má význam jenom symbolický, protože už dříve některé ruské banky byly ponechány v systému SWIFT? Pro Rusy a ruské jednotlivce to tedy znamenalo pouze tu ...Zobrazit celý příspěvek

      Rozumím tomu správně, že to má význam jenom symbolický, protože už dříve některé ruské banky byly ponechány v systému SWIFT? Pro Rusy a ruské jednotlivce to tedy znamenalo pouze tu obtíž, že musely převést své účty do ruských bank se SWIFT, nebo si u nich založit nový účet a používat jej jako prostředníka při převodu peněz do zahraničí.

      Teď mohou jako prostředníka používat i turecké banky.

      IIRC, při zavedení "sankce SWIFT" se psalo, že s výjimkou Gazprombank byly ze SWIFTU vyřazeny ty největší ruské banky, aby je to oslabilo a Rusové museli přecházet k malým.Skrýt celý příspěvek

  • alansi
    08:54 07.08.2022

    Ukázka přesnosti GMLRS munice na strategických kolejištích.

    https://twitter.com/TrentTelen...

    Ukázka přesnosti GMLRS munice na strategických kolejištích.

    https://twitter.com/TrentTelen...

    • RobS
      09:45 07.08.2022

      Přesné. Ale ta škoda na kolejích... To se IMHO dá opravit za půl den :-(

      Přesné. Ale ta škoda na kolejích... To se IMHO dá opravit za půl den :-(

    • halin
      10:04 07.08.2022

      Povodnym cielom bol urcite vlak, no asi tam z niakeho dovodu nebol, ked tam rakety dopadli.

      Povodnym cielom bol urcite vlak, no asi tam z niakeho dovodu nebol, ked tam rakety dopadli.

  • lm524a
    08:45 07.08.2022

    Od začátku ruské invaze na Ukrajinu bylo propuštěno nejméně 6 ruských velitelů a 10 ruských generálů bylo zabito. To je uvedeno ve zpravodajském přehledu britského ministerstva ...Zobrazit celý příspěvek

    Od začátku ruské invaze na Ukrajinu bylo propuštěno nejméně 6 ruských velitelů a 10 ruských generálů bylo zabito.
    To je uvedeno ve zpravodajském přehledu britského ministerstva obrany:
    "Špatný výkon ruských ozbrojených sil během invaze na Ukrajinu stál ruské vojenské vedení draho, což pravděpodobně vedlo k propuštění nejméně šesti ruských velitelů od vypuknutí nepřátelských akcí v únoru 2022," uvádí zpráva.
    Jedná se zejména o propuštění velitelů Východního a Západního vojenského okruhu Ruska.Skrýt celý příspěvek

  • Scotty
    08:31 07.08.2022

    Obrana začíná jednat s Izraelem o pořízení dronu Hermes nebo Heron. Akvizici urychlila válka na ...Zobrazit celý příspěvek

    Obrana začíná jednat s Izraelem o pořízení dronu Hermes nebo Heron. Akvizici urychlila válka na Ukrajině.
    https://www.novinky.cz/domaci/... Skrýt celý příspěvek

    • Toomk
      08:51 07.08.2022

      Dobrá zpráva , že naše armáda získá tuto kompetenci a bude mít proškolené lidi, kteří případně budou moci dále na to navazovat, ale už si nejsem moc jistý skutečným nasazení ve ...Zobrazit celý příspěvek

      Dobrá zpráva , že naše armáda získá tuto kompetenci a bude mít proškolené lidi, kteří případně budou moci dále na to navazovat, ale už si nejsem moc jistý skutečným nasazení ve válce jako je ta na Ukrajině. Ale to je obecně problém s drony ve válce tohoto typu.

      Existují nějaké studie, kam se ten vývoj dronů posune, přeci jen dron o rychlosti řekněme do 500km/h je pořád ve výsce 20km asi lehce sestřelitelný.

      A libí se mi i ten projekt na satelit GOLEM, jen by bylo super, aby to neskočilo u jednoho kusu a tady poprosím, pokud někdo ví, za jak dlouho se schopen takový satelit vyfotit znovu stejné místo - jednou za den ? za půl dne ? než pravidelně obkrouží celou planetu, když se postupně posouvá. Na druhou stranu je to o penězích, díky spaceX už není tak drahé dostat satelit na oběžnou dráhu a pak by mohli být zajímavé ty průběžné náklady na provoz s dohledem a řízením.
      A to je vlastně jen začátek, satelit pořídí data a ty se pak někde musí zpracovat. To určitě bude stát další ranec.Skrýt celý příspěvek

      • Mortles
        09:58 07.08.2022

        Jak často může satelit vyfotit jedno místo na zemi je plně definováno jeho oběžnou dráhou. Nám by se asi hodil nějaký polární satelit třeba na heliosynchronní dráze, to znamená, že ...Zobrazit celý příspěvek

        Jak často může satelit vyfotit jedno místo na zemi je plně definováno jeho oběžnou dráhou. Nám by se asi hodil nějaký polární satelit třeba na heliosynchronní dráze, to znamená, že by každý den byl nad tím samým místem v tu samou dobu, takže by mohlo to samé místo vyfotit minimálně jednou denně (spíše 3x denně v období cca 6 hodin, pak by tam byl už asi moc velký úhel). Určitě v "katalogu" orbit existují i další možnosti, které neznám, ale tohle je takový učebnicový příklad špionážní družice.Skrýt celý příspěvek

      • flanker.jirka
        10:27 07.08.2022

        Více by nás mělo trápit, kde informace s dronů budou na Zemi k dispozici a jak aktuální budou u těch, kteří to budou opravdu potřebovat.

        Více by nás mělo trápit, kde informace s dronů budou na Zemi k dispozici a jak aktuální budou u těch, kteří to budou opravdu potřebovat.

    • IS-3
      08:57 07.08.2022

      Nevím no, trochu mi to připadá jako omluva za Lipavskýho, jinak by se brala nejlepší a logičtější varianta, tedy Grey Eagle. Samozřejmě taky dražší, to nepopírám.

      Nevím no, trochu mi to připadá jako omluva za Lipavskýho, jinak by se brala nejlepší a logičtější varianta, tedy Grey Eagle. Samozřejmě taky dražší, to nepopírám.

      • Scotty
        09:58 07.08.2022

        To že se pořídí drony z Izraele se tak nějak tušilo už delší dobu.

        To že se pořídí drony z Izraele se tak nějak tušilo už delší dobu.

        • IS-3
          13:09 07.08.2022

          Tušilo, ano. Tušit znamená.... no tušit.

          Tušilo, ano. Tušit znamená.... no tušit.

          • flanker.jirka
            14:28 07.08.2022

            Moudřejší budeme, až se dozvíme co vše drony pro AČR budou umět. Dá se z toho postavit super průzkumná platforma nebo také jen vyhodit peníze oknem.

            Moudřejší budeme, až se dozvíme co vše drony pro AČR budou umět. Dá se z toho postavit super průzkumná platforma nebo také jen vyhodit peníze oknem.

          • IS-3
            00:18 08.08.2022

            Souhlas.

            Souhlas.

    • toustr
      09:01 07.08.2022

      A je to tady, už v nadpise je napsáno "bojové drony". Tyto drony v životě neponesou jedinou raketu. Kdybychom ale nakoupili americké drony, ty by si jednak rozuměly s AH-1Z i F-35, ...Zobrazit celý příspěvek

      A je to tady, už v nadpise je napsáno "bojové drony". Tyto drony v životě neponesou jedinou raketu. Kdybychom ale nakoupili americké drony, ty by si jednak rozuměly s AH-1Z i F-35, a druhak by nesly stejné zbraně jako pořizované vrtulníky.... opět jdeme cestou největšího exota :(Skrýt celý příspěvek

      • Toomk
        09:09 07.08.2022

        Já myslím, že ta zvolená cesta je dobrá, tři kusy to je opravdu na získání kompetence a průzkumné drony se asi budou hodit vždycky. Pro případnou spolupráci s AH-1Z i F-35 bych ...Zobrazit celý příspěvek

        Já myslím, že ta zvolená cesta je dobrá, tři kusy to je opravdu na získání kompetence a průzkumné drony se asi budou hodit vždycky. Pro případnou spolupráci s AH-1Z i F-35 bych si počkal na novu generaci dronů, válka Azeru s Armény, podpora Turku v Lybií s bayraktary a nakonec teď válka na ukrajině určitě díky poznatkům hodně posune další vývoj dronů.Skrýt celý příspěvek

      • Scotty
        10:00 07.08.2022

        toustr
        Řekl kdo? Izrael oficiálně deklaruje že zbraně nenesou, ale skutečnost bude jiná. Izrael běžně používá americké střely...

        toustr
        Řekl kdo? Izrael oficiálně deklaruje že zbraně nenesou, ale skutečnost bude jiná. Izrael běžně používá americké střely...

      • ruleta
        10:09 07.08.2022

        Muzes rozvest myslenku ohledne komunikace? thx

        Muzes rozvest myslenku ohledne komunikace? thx

      • flanker.jirka
        10:29 07.08.2022

        Ani USMC nemá pro AH1Z nic integrovaného, na rozdíl od US Army pro AH64, tak že pochybuji, že u nás bude vůle a peníze něco integrovat.

        Ani USMC nemá pro AH1Z nic integrovaného, na rozdíl od US Army pro AH64, tak že pochybuji, že u nás bude vůle a peníze něco integrovat.

        • Scotty
          11:43 07.08.2022

          Jak nic integrovaného? Že neumí z vrtulníku přímo ovládat UAV? Na tom pracují.

          Jak nic integrovaného? Že neumí z vrtulníku přímo ovládat UAV? Na tom pracují.

    • SeaWolf
      09:03 07.08.2022

      Izrael už nepovažuji za spolehlivého partnera, minimálné po tom jak se postavil ke konfliktu na Ukrajině.

      Izrael už nepovažuji za spolehlivého partnera, minimálné po tom jak se postavil ke konfliktu na Ukrajině.

      • IS-3
        09:09 07.08.2022

        Ve světle nákupů MADR a SAM radši doufejme, že je Izrael spolehlivým partnerem. :)

        Ve světle nákupů MADR a SAM radši doufejme, že je Izrael spolehlivým partnerem. :)

        • flanker.jirka
          10:38 07.08.2022

          Největší blbost MO ČR za posledních pár desetiletí.

          Největší blbost MO ČR za posledních pár desetiletí.

      • sgaba
        09:37 07.08.2022

        Ono to možná bude tím, že Evropa poslední dobou nebyla moc spolehlivý partner pro Izrael.

        Ono to možná bude tím, že Evropa poslední dobou nebyla moc spolehlivý partner pro Izrael.

        • Mr.Tomas
          09:47 07.08.2022

          Určite ste mali na mysli európsku úniu, lenže tam sa ukrajina zatiaľ neúčastní.

          Určite ste mali na mysli európsku úniu, lenže tam sa ukrajina zatiaľ neúčastní.

      • Danik
        09:43 07.08.2022

        Jižní Korea je také nespolehlivý partner?

        Jižní Korea je také nespolehlivý partner?

      • Scotty
        10:06 07.08.2022

        Já zase nepovažuji za nijak spolehlivějšího partnera Jižní Koreu. Přesto z jejich zbraní chtějí Poláci postavit tři čtvrtě armády.

        Já zase nepovažuji za nijak spolehlivějšího partnera Jižní Koreu. Přesto z jejich zbraní chtějí Poláci postavit tři čtvrtě armády.

        • flanker.jirka
          10:34 07.08.2022

          Zkuste být konkrétní, v čem kde koho jižní korea nedokázala smluvně uspokojit? V privátní sféře jejich investoři vše řádně plní. Dokonce jim AČR svěřila zakázku na přistávací ...Zobrazit celý příspěvek

          Zkuste být konkrétní, v čem kde koho jižní korea nedokázala smluvně uspokojit? V privátní sféře jejich investoři vše řádně plní.
          Dokonce jim AČR svěřila zakázku na přistávací systémy pro letiště. Jde o oblast, kde musí splnit přísná kriteria pro bezpečnost leteckého provozu.
          https://www.businessinfo.cz/cl... Skrýt celý příspěvek

          • Scotty
            11:40 07.08.2022

            Neříkám že nedokážu Poláky řádně uspokojit. :) Jen pokud se taková věc posuzuje ve světle pomoci Ukrajině, tak Jižní Korea neudělala naprosto nic.

            Neříkám že nedokážu Poláky řádně uspokojit. :) Jen pokud se taková věc posuzuje ve světle pomoci Ukrajině, tak Jižní Korea neudělala naprosto nic.

          • salatnik
            13:07 07.08.2022

            Scotty, neviem, ale pokiaľ si pamätám, tak Izrael nebol kritizovaný zato, že nič neposlal, ale zato, že nepovolil iným krajinám darovanie vojenskej techniky Ukrajine. Neviem o tom, ...Zobrazit celý příspěvek

            Scotty, neviem, ale pokiaľ si pamätám, tak Izrael nebol kritizovaný zato, že nič neposlal, ale zato, že nepovolil iným krajinám darovanie vojenskej techniky Ukrajine. Neviem o tom, že by podobné učinila Južná Kórea.Skrýt celý příspěvek

          • Scotty
            13:09 07.08.2022

            salatnik
            Patrně proto že je nikdo o nic nežádal. Počet jejich techniky v Evropě je zatím velká nula.

            salatnik
            Patrně proto že je nikdo o nic nežádal. Počet jejich techniky v Evropě je zatím velká nula.

          • flanker.jirka
            13:53 07.08.2022

            Porovnávat spolehlivost JK mírou pomoci Ukrajiny je šaptný příměr. Na planetě Zemi není pouze konflikt Ruska a USA na Ukrajině, ale spousta jiných problémů na jiných světadílech. ...Zobrazit celý příspěvek

            Porovnávat spolehlivost JK mírou pomoci Ukrajiny je šaptný příměr. Na planetě Zemi není pouze konflikt Ruska a USA na Ukrajině, ale spousta jiných problémů na jiných světadílech. Podívejte se třeba na Čínu a Indii, jaký objem obchodu mají se zbytkem světa a nikdo tu nebude brečet nad jejich ne-pomoci ukrajině.
            Prostě jsou zde stále země, kterým je ten konflikt ukradený a nebo jsou i na straně ruska, tak to na planetě Zemi chodí, že ne každý sdílí Váš politický názor.Skrýt celý příspěvek

          • salatnik
            15:16 07.08.2022

            Scotty, toto je len prvý článok, čo som našiel, pamäť je veľmi krátka v snahe obhajovať Izrael ...Zobrazit celý příspěvek

            Scotty, toto je len prvý článok, čo som našiel, pamäť je veľmi krátka v snahe obhajovať Izrael ;)
            https://ct24.ceskatelevize.cz/... Skrýt celý příspěvek

          • Scotty
            16:06 07.08.2022

            salatnik
            A?

            salatnik
            A?

          • salatnik
            16:20 07.08.2022

            Scotty to vážne? Mám ti citovať teba o dva riadky vyššie vetu? Stojí ti niekto na vedení? Vravel si, že Izrael nikto o nič nežiadal, ja som ti dal link, že žiadal. A teraz sa pýtaš ...Zobrazit celý příspěvek

            Scotty to vážne? Mám ti citovať teba o dva riadky vyššie vetu? Stojí ti niekto na vedení? Vravel si, že Izrael nikto o nič nežiadal, ja som ti dal link, že žiadal. A teraz sa pýtaš "A?". Je ti dobre?Skrýt celý příspěvek

          • Scotty
            17:04 07.08.2022

            salatnik
            Nic takového jsem nepsal. Takže si tu stojí na vedení někdo jiný a nechápe psaný text.

            salatnik
            Nic takového jsem nepsal. Takže si tu stojí na vedení někdo jiný a nechápe psaný text.

          • salatnik
            20:48 07.08.2022

            Scotty, ale ja som písal proti tvojmu názoru, že Izrael sme odsudzovali zato, že neposlal dodávky, napísal som ti, že nie preto, ale pretože nepovolil iným štátom presun techniky ...Zobrazit celý příspěvek

            Scotty, ale ja som písal proti tvojmu názoru, že Izrael sme odsudzovali zato, že neposlal dodávky, napísal som ti, že nie preto, ale pretože nepovolil iným štátom presun techniky na Ukrajinu. Následne si napísal, že "je nikdo o nic nežádal" a je mimo tým myslieť Kóreu, lebo to je irelevantné, rozprávam celý čas o Izraeli, prečo je nespoľahlivý dodávateľ, mimochodom čo aj vtedy lotyšský minister obrany okomentoval na twitteri, že prehodnotia budúce nákupy od nich.Skrýt celý příspěvek

          • Scotty
            21:08 07.08.2022

            /Neviem o tom, že by podobné učinila Južná Kórea./
            Patrně proto že je nikdo o nic nežádal. Počet jejich techniky v Evropě je zatím velká nula.
            Chápeme?

            /Neviem o tom, že by podobné učinila Južná Kórea./
            Patrně proto že je nikdo o nic nežádal. Počet jejich techniky v Evropě je zatím velká nula.
            Chápeme?

          • salatnik
            01:23 08.08.2022

            Ale Izrael už odmietol dať povolenie, preto je nedôveryhodný, to je podstata :D ty si tvrdil, že sme ho pokladali za nedôveryhodný, lebo nedaroval techniku, ja som ti tu celý čas ...Zobrazit celý příspěvek

            Ale Izrael už odmietol dať povolenie, preto je nedôveryhodný, to je podstata :D ty si tvrdil, že sme ho pokladali za nedôveryhodný, lebo nedaroval techniku, ja som ti tu celý čas dokazoval aj linkom, aj dám ďalší, že odmietal dať povolenie iným a tým končím, nemá to zmysel.
            https://www.oryxspioenkop.com/... Skrýt celý příspěvek

    • flanker.jirka
      10:25 07.08.2022

      Tři drony, doufám, že toto je pouze první jarní vlaštovka. Armáda potřebuje více kusů a více kategorií dronů. Akvizici možná urychlila situace na Ukrajině, ale způsob uvažování ...Zobrazit celý příspěvek

      Tři drony, doufám, že toto je pouze první jarní vlaštovka. Armáda potřebuje více kusů a více kategorií dronů. Akvizici možná urychlila situace na Ukrajině, ale způsob uvažování zůstal v roce 2008.Skrýt celý příspěvek

  • JVit
    08:22 07.08.2022

    Vsim jsem si jedne veci. Mozna je to blbost, ale co si o tom myslite? Na towar obcas dava clanky jisty ViktorBirjukov. Snad jako jediny tam ma relativne rozumne clanky, ketre ...Zobrazit celý příspěvek

    Vsim jsem si jedne veci. Mozna je to blbost, ale co si o tom myslite?
    Na towar obcas dava clanky jisty ViktorBirjukov. Snad jako jediny tam ma relativne rozumne clanky, ketre popisuji pravy stav veci. Rozporoval cisla sestrelenych ukrajinskych letadel, pomaly postup na Donbasu, to ze Himars jsou realny problem a dalsi. Posledni jeho clanek je o milicich Luhanska.
    https://topwar.ru/199851-tri-g...
    Popisuje to co my tady delsi dobu vime. Nedostatek vybaveni, hrozne ztraty (cituje tam nejakeho vojaka, ktery tvrdi ze nektere jednotk maji i 80-90% ztraty), neschopni velitele atd. Jasne od mistnich diskuteru dostava cocku, ale jde mi o jinou vec.
    V rusku je zakaz kritizovat armadu a hrozi basa az 20let. Takze me prekvapuje ze mu vubec takovy clanek vydaji. Jenze tenhle clovek vystupuje jako ze je z Luhanske republiky. Je mozne ze je to nejaka finta jako obejit tento zakon a mit moznost publikovat vice pravdive?Skrýt celý příspěvek

    • StandaBlabol
      08:28 07.08.2022

      On není "jako z Luhanské republiky", žije v Luhansku. A rozhodně to není způsob, jak něco obejít. LLR a DLR jsou kvazistáty, kde žádné právo nefunguje. Není tam v bezpečí a pokud ...Zobrazit celý příspěvek

      On není "jako z Luhanské republiky", žije v Luhansku. A rozhodně to není způsob, jak něco obejít. LLR a DLR jsou kvazistáty, kde žádné právo nefunguje. Není tam v bezpečí a pokud začne moc vadit, jednoho dne prostě zmizí. Podívej se, jak tam funguje mobilizace. Loví chlapi na ulicích...Skrýt celý příspěvek

    • StandaBlabol
      08:31 07.08.2022

      Jinak mi přijde, že kritika se jakž takž toleruje, pokud nejde z oficiálních míst. Kdo má funkci, musí držet basu. Na youtube i netu je spousta příspěvků, kde Rusové říkají válce ...Zobrazit celý příspěvek

      Jinak mi přijde, že kritika se jakž takž toleruje, pokud nejde z oficiálních míst. Kdo má funkci, musí držet basu. Na youtube i netu je spousta příspěvků, kde Rusové říkají válce válka. Ale jakmile to řekl moskevský zastupitel Gorinov, dostal 7 let.Skrýt celý příspěvek

    • Jan Padesátýpátý
      12:32 07.08.2022

      Já jsem si všiml, že pod jedním jeho kritickým článkem čtenáři psali "článek je dobrý ale chybí v něm kdo za to může" (myšleno vedení Ruska). No a čtenáři odpovídali že chápou že ...Zobrazit celý příspěvek

      Já jsem si všiml, že pod jedním jeho kritickým článkem čtenáři psali "článek je dobrý ale chybí v něm kdo za to může" (myšleno vedení Ruska). No a čtenáři odpovídali že chápou že vzhledem k jistým zákonům to autor nechce natvrdo napsat.

      :-) Mimochodem v diskuzích se občas vyskytuje sousloví "vy víte kdo" (míněn Putin)Skrýt celý příspěvek

    • Анатолий
      15:43 07.08.2022

      Někdo kritizovat armádu může, například Girkin. Ale musí to dělat kontrolovaně, a v proválečném smyslu - kritika jakoby nedostatečně tvrdé válce Putina. To samé bylo i do války, ...Zobrazit celý příspěvek

      Někdo kritizovat armádu může, například Girkin. Ale musí to dělat kontrolovaně, a v proválečném smyslu - kritika jakoby nedostatečně tvrdé válce Putina.
      To samé bylo i do války, několik měsíců do ní například soud Rostova přiznal jen tak mimochodem že v LDPR jsou regulérní Ruské vojenské základny...
      S pomocí nějaké sociální inženýrie však takové zprávy nikdy neudělají žádný šok, a ani za Rusko se nerozšíří. Liberární rusové budou dál tvrdit že rusové za nic nemůžou, kremleboti dál tvrdit že v LDLR nikdy nebyli Ruská vojska (i když jim vůbec nevadí skutečnost že tam byli), a ostatní svět v tom bude hledat střední cestu, jako Amnesty International...Skrýt celý příspěvek

  • LAMP
    08:05 07.08.2022

    https://www.dw.com/en/has-russ... (10 hodin staré) "The Russian army is still shelling Ukrainian cities, but the rolling barrage ...Zobrazit celý příspěvek

    https://www.dw.com/en/has-russ... (10 hodin staré)

    "The Russian army is still shelling Ukrainian cities, but the rolling barrage along the front line appears to have stopped. Observers say a turning point has been reached — thanks in large part to military aid."

    "Ukrainian presidential adviser Mykhailo Podolyak told DW that targeted HIMARS shelling of the Russian army's ammunition depots and command units has enabled Ukraine to reduce area bombardment by shelling — in the east and south of the country, at least — "by a factor of five to six.""Skrýt celý příspěvek

  • sugpa
    02:06 07.08.2022

    OT: USA se zúčastní vojenského cvičení poblíž sporné hranice Indie s Čínou Spojené státy se zúčastní společného vojenského cvičení s Indií necelých 100 kilometrů (62 mil) od ...Zobrazit celý příspěvek

    OT: USA se zúčastní vojenského cvičení poblíž sporné hranice Indie s Čínou

    Spojené státy se zúčastní společného vojenského cvičení s Indií necelých 100 kilometrů (62 mil) od sporné hranice této jihoasijské země s Čínou.

    Vojenská cvičení se budou konat v polovině října v nadmořské výšce 10 000 stop v Auli v indickém státě Uttarakhand a podle vysokého důstojníka indické armády se znalostí věci se zaměří na výcvik válčení ve velkých výškách.
    Auli je asi 95 kilometrů od linie skutečné kontroly (LAC) , nehostinného kousku země, kde je zhruba vymezena sporná hranice mezi Indií a Čínou.
    Cvičení se budou konat jako součást 18. ročníku každoročního společného cvičení známého jako „Yudh Abhyas“ – neboli „válečná praxe“.
    Vztahy mezi Indií a Čínou jsou napjaté od krvavého střetu mezi jejich vojáky v Himalájích v červnu 2020, při kterém zahynulo nejméně 20 indických vojáků a čtyři čínští vojáci .
    Napětí nedávno ještě zvýšilo, když Čína postavila most přes jezero Pangong Tso , které leží podél hranice – krok, který indická vláda odsoudila jako „ nezákonnou okupaci “.

    https://edition.cnn.com/2022/0... Skrýt celý příspěvek

    • pepezdepa
      08:55 07.08.2022

      Jen houšť. Je potřeba Číně naznačit, že v případě problémů nebude muset válčit pouze se západem, i když Indie je vlastně od Číny taky na západě. :-)

      Jen houšť. Je potřeba Číně naznačit, že v případě problémů nebude muset válčit pouze se západem, i když Indie je vlastně od Číny taky na západě. :-)

      • Poly
        10:27 07.08.2022

        Spíš že pokud dojde na Taiwan, tak začne Indie. Klidně v den útoku na Taiwan.

        Spíš že pokud dojde na Taiwan, tak začne Indie. Klidně v den útoku na Taiwan.

      • Studebaker
        10:48 07.08.2022

        presne, tyran pooh nema mozno okrem KLDR ziadnych spojencov. A ich realnymi supermi boli tak ich vlastni obcania neozbrojeni

        presne, tyran pooh nema mozno okrem KLDR ziadnych spojencov. A ich realnymi supermi boli tak ich vlastni obcania neozbrojeni

      • risomas_SK
        13:23 07.08.2022

        India z cinou nezacne. Nevedia si poradit ani v kasmire

        India z cinou nezacne. Nevedia si poradit ani v kasmire

  • mamut
    01:45 07.08.2022

    Pisky/Avdiivka tam teraz primarne bojuju tanky a pechota? tam delostrelectvo nehra hlavnu ulohu?

    Pisky/Avdiivka tam teraz primarne bojuju tanky a pechota? tam delostrelectvo nehra hlavnu ulohu?

  • sugpa
    01:19 07.08.2022

    Pěkný úlovek od @alexgarcialonso identifikováno jako pozůstatky výbušné dělostřelecké submunice Smart 155 nalezené v okupovaném Doněcku. (Německá výroba, nejspíš dodávka od ...Zobrazit celý příspěvek

    Pěkný úlovek od @alexgarcialonso identifikováno jako pozůstatky výbušné dělostřelecké submunice Smart 155 nalezené v okupovaném Doněcku.
    (Německá výroba, nejspíš dodávka od Austrálie)

    https://twitter.com/TheBaseLeg...

    (SMArt 155 je německý dělostřelecký náboj ráže 155 mm, navržený pro velký dostřel, nepřímou palbu , vrchní útok proti obrněným vozidlům. Skořápka nosiče SMArt obsahuje dvě submunice s infračerveným senzorem a radarem s milimetrovými vlnami , které se snášejí nad bojištěm na balonových padácích a útočí na odolné cíle výbušně vytvořenými penetračními hlavicemi. )

    https://en.wikipedia.org/wiki/... Skrýt celý příspěvek

Načítám diskuzi...