VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská státní vlajka (Zvětšit)

Speciální diskusní stránka o válce na Ukrajině.

Nahlásit chybu v článku


Komentáře

Zvýraznit příspěvky za posledních:
  • juhelak
    14:27 27.02.2022

    Tak už i Němci začnou zbrojit a posílat techniku. Asi Rusko necekalo tak silnou celosvětovou odezvu a odpor. Tohle už prohráli ať se stane cokoliv. Čekám kdy budou chtít na ...Zobrazit celý příspěvek

    Tak už i Němci začnou zbrojit a posílat techniku.
    Asi Rusko necekalo tak silnou celosvětovou odezvu a odpor. Tohle už prohráli ať se stane cokoliv. Čekám kdy budou chtít na jednání získat aspoň část území kolem luhansku a donetsku.. Jen aby se domů nevraceli jako totálně poražení.
    Jinak pokud by nato podniklo útoku na beloruskem území pokud se Lukašenko zapojí.. Tak to by reakce ruska být tak radikální být nemusela ne?Skrýt celý příspěvek

  • petres
    14:26 27.02.2022

    Putin uvedl strategické odstrašující síly do bojové pohotovosti, nyní se setkává se Šojgu a Gerasimovem
    https://t.me/tass_agency/11388...
    je to zpráva TASS, takže to nebude fake

    Putin uvedl strategické odstrašující síly do bojové pohotovosti, nyní se setkává se Šojgu a Gerasimovem
    https://t.me/tass_agency/11388...
    je to zpráva TASS, takže to nebude fake

    • Wolv3rine
      14:35 27.02.2022

      To se dalo čekat, už mu toho v rukávu moc nezbývá. Jen aby to nakonec neskončilo tak, ˇze než aby viděl Rusko na kolenou, tak to radši zmáčkne….

      To se dalo čekat, už mu toho v rukávu moc nezbývá. Jen aby to nakonec neskončilo tak, ˇze než aby viděl Rusko na kolenou, tak to radši zmáčkne….

      • Kartmen
        14:36 27.02.2022

        Zatím čekám spíš vyhrožování ohledně zastavení dodávek zbraní.

        Zatím čekám spíš vyhrožování ohledně zastavení dodávek zbraní.

      • petres
        14:41 27.02.2022

        přesně tak. Jsem zvědavý, jestli dojde k zablokování ruských devizových rezerv, které jsou disponované v západních bankách. Prý je to více než polovina z celkové výše 640 mld USD ...Zobrazit celý příspěvek

        přesně tak. Jsem zvědavý, jestli dojde k zablokování ruských devizových rezerv, které jsou disponované v západních bankách. Prý je to více než polovina z celkové výše 640 mld USD (uložené ve zlatě, USD, EURech a ostatních), něco je v juanech a ostatních. V podstatě by to znamenalo krach ruska v příštím týdnu a to by teklo Putinovi hodně do bot, proto třeba taková reakce.Skrýt celý příspěvek

        • pjaro77
          14:50 27.02.2022

          Putin začne vojnu a nechá si rezervy v amerických bankách ? To je fakt stratég.

          Putin začne vojnu a nechá si rezervy v amerických bankách ? To je fakt stratég.

          • Kartmen
            14:53 27.02.2022

            Ty rezervy jsou většinou dluhopisy, které může ten co je vydal zmrazit.

            Ty rezervy jsou většinou dluhopisy, které může ten co je vydal zmrazit.

          • Malarkey
            14:57 27.02.2022

            Oni jim je neseberou. Pouze FED musí schválit každý prodej většího množství $. Takže Rusku zůstanou, ale nikdo je od nich nebude moct koupit.

            Oni jim je neseberou. Pouze FED musí schválit každý prodej většího množství $. Takže Rusku zůstanou, ale nikdo je od nich nebude moct koupit.

          • pjaro77
            15:16 27.02.2022

            Aký to je rozdiel ? I tak s tým nemôže disponovať.

            Aký to je rozdiel ? I tak s tým nemôže disponovať.

    • Mortles
      14:42 27.02.2022

      Dost mě to děsí. Ale myslím si, že atomovky fakt nepoužije, je to jenom další bluff. MAD je stále existující možnost a nevím, jestli je až takový sebevrah. V ten moment by ho někdo ...Zobrazit celý příspěvek

      Dost mě to děsí. Ale myslím si, že atomovky fakt nepoužije, je to jenom další bluff. MAD je stále existující možnost a nevím, jestli je až takový sebevrah. V ten moment by ho někdo myslím sundal. Ale bojím se k čemu může ještě dojít...Skrýt celý příspěvek

  • pjaro77
    14:16 27.02.2022

    Tento vyzerá, že je z polovice rozobraný a prenesený do zberných surovín. https://twitter.com/Ivanivanov... Tak ma ...Zobrazit celý příspěvek

    Tento vyzerá, že je z polovice rozobraný a prenesený do zberných surovín. https://twitter.com/Ivanivanov...

    Tak ma napadá, či by sme nemali vyslať sabotážne jednotky lovcov kovov. Možno by dokázali aj tankom za jazdy nejaké pásy odcudziť :D (len vtip, nechcem sa nikoho doknúť)Skrýt celý příspěvek

    • Torong
      15:30 27.02.2022

      No však to není tak dávno, kdy jsem četl, že Lunik 9 je utajený strong point NATO. Místo, o které se zarazí Ruská tanková ofenziva...

      No však to není tak dávno, kdy jsem četl, že Lunik 9 je utajený strong point NATO. Místo, o které se zarazí Ruská tanková ofenziva...

    • pjaro77
      17:38 27.02.2022

      Tak som mal pravdu, osvedčili sa sabotéri https://www.topky.sk/cl/11/227...

      Tak som mal pravdu, osvedčili sa sabotéri https://www.topky.sk/cl/11/227...

  • Janicekmac
    14:15 27.02.2022

    Série videí doplněná popiskem: Technika prasat v Nikolaev
    https://twitter.com/Ivanivanov...

    Série videí doplněná popiskem: Technika prasat v Nikolaev
    https://twitter.com/Ivanivanov...

  • Stonkeeper
    14:04 27.02.2022

    Ja snad začnu věřit konspiracím, že z Putina se stal dvojitej agent a platí ho NATO. Jinak to snad není možný :)

    Ja snad začnu věřit konspiracím, že z Putina se stal dvojitej agent a platí ho NATO. Jinak to snad není možný :)

  • ABC123
    13:59 27.02.2022

    Zelenskyj vyrástol na veľký formát. Z veľkej časti vďaka jeho aktivite, volaniami jednotlivým hlavám štátov, vyhláseniami a zotrvaním na Ukrajine sa Ukrajinci stále držia. Klobúk ...Zobrazit celý příspěvek

    Zelenskyj vyrástol na veľký formát. Z veľkej časti vďaka jeho aktivite, volaniami jednotlivým hlavám štátov, vyhláseniami a zotrvaním na Ukrajine sa Ukrajinci stále držia. Klobúk dole… Prezident s veľkým PSkrýt celý příspěvek

    • ABC123
      14:00 27.02.2022

      A zároveň vyburcoval všetky krajiny…

      A zároveň vyburcoval všetky krajiny…

  • SeaWolf
    13:54 27.02.2022

    Ukrajinské Mi-24 útočí na něco v Bucha : https://www.youtube.com/watch?... Na proruských webech se některé ukrajinské Mi-24 vydávají za ruské Mi-35. 1. Rusové mají ...Zobrazit celý příspěvek

    Ukrajinské Mi-24 útočí na něco v Bucha : https://www.youtube.com/watch?...

    Na proruských webech se některé ukrajinské Mi-24 vydávají za ruské Mi-35.

    1. Rusové mají Mi-35 a ty nemají zatahovací podvozek jako Mi-24
    2. Většina ukrajinských Mi-24 má na ocase dva bílé pruhy, ale není to úplně 100% pravidlo.Skrýt celý příspěvek

    • pjaro77
      14:18 27.02.2022

      To sa mi nechce veriť. Jeden vrtuľník si len tak lieta a ruská vyhlásená PVO nič nerobí ?

      To sa mi nechce veriť. Jeden vrtuľník si len tak lieta a ruská vyhlásená PVO nič nerobí ?

      • CerVus
        14:23 27.02.2022

        Já také včera nemohl uvěřit fotce na které si Ukrajinský Su-27 doplňuje výzbroj a palivo na letišti u Kieva. Oni tam toho PVO u předvoje asi moc mít nebudou. A letectvo se do ...Zobrazit celý příspěvek

        Já také včera nemohl uvěřit fotce na které si Ukrajinský Su-27 doplňuje výzbroj a palivo na letišti u Kieva. Oni tam toho PVO u předvoje asi moc mít nebudou. A letectvo se do vzdušného prostoru Ukrajiny také nejspíše moc neodvažuje. Takže ty řeči o totální likvidaci Ukrajinského PVO budou asi trochu zbožným snem.Skrýt celý příspěvek

    • flanker.jirka
      15:20 27.02.2022
  • Janicekmac
    13:53 27.02.2022

    Zničené kolona rusů u Buče
    https://twitter.com/666_mancer...

    Zničené kolona rusů u Buče
    https://twitter.com/666_mancer...

    • SeaWolf
      13:57 27.02.2022

      To bude práce těch Mi-24 co jsem nad tímto postem posílal. https://www.youtube.com/watch?...

      To bude práce těch Mi-24 co jsem nad tímto postem posílal. https://www.youtube.com/watch?...

    • Wolv3rine
      14:06 27.02.2022

      To je dobrej masakr, ani nestihli použit to PVO, co tam stojí snad jediný neporušený. Jestli teda Ukrajinci útočili pomocí těch Mi-24, ale nevim, čím jiným by tohle dokázali

      To je dobrej masakr, ani nestihli použit to PVO, co tam stojí snad jediný neporušený. Jestli teda Ukrajinci útočili pomocí těch Mi-24, ale nevim, čím jiným by tohle dokázali

      • Janicekmac
        14:09 27.02.2022

        dokonce to podle několika roztrhaných podvozků vypadá, že byly přímé zásahy. Snad BMP-2 a BTR-80 různých variant?

        dokonce to podle několika roztrhaných podvozků vypadá, že byly přímé zásahy. Snad BMP-2 a BTR-80 různých variant?

    • darkstyle
      14:17 27.02.2022

      Ten dedko je bohovský..

      Lepšiu propagandu si Ukrajinci ani nemohli priať..

      Samé fuck fuck, fuck.. občas Kua Kua..
      2x som počul bueranti..

      Ten dedko je bohovský..

      Lepšiu propagandu si Ukrajinci ani nemohli priať..

      Samé fuck fuck, fuck.. občas Kua Kua..
      2x som počul bueranti..

      • montecasino1
        14:40 27.02.2022

        už to majú niektorý Rusi na FB zdieľajú to

        už to majú niektorý Rusi na FB zdieľajú to

  • Fiagy
    13:51 27.02.2022

    Armáda ČR
    @ArmadaCR
    ·
    1h
    Vlak číslo 1 se už vykládá na místě určení. Další se chystá.

    Armáda ČR
    @ArmadaCR
    ·
    1h
    Vlak číslo 1 se už vykládá na místě určení. Další se chystá.

  • petres
    13:42 27.02.2022

    Co se týká nasazené techniky mi přijde divné, že neslyším o ruských dronech, pouze o ukrajinských. Dále nejmodernější tanky, co jsem na fotkách a videích viděl, byly poslední veze ...Zobrazit celý příspěvek

    Co se týká nasazené techniky mi přijde divné, že neslyším o ruských dronech, pouze o ukrajinských. Dále nejmodernější tanky, co jsem na fotkách a videích viděl, byly poslední veze T-80, T-90 ne. To samé u BVP, nemyslím ty natočené vyslovené šroty, ale obecně chybí novější typy nebo jsou v minimálním množství. Co vlastně to vlastně nasadili rusové za jednotky (mladí nebo naopak staří vojáci bez základů taktiky)? Typický ruský šlendrián?Skrýt celý příspěvek

    • jj284b
      13:47 27.02.2022

      podla mna, do prveho sledu dali VDV a Spetznas na smere na Kiev, kym na ostatnych smeroch radsej pouzili druhosledove jednotky.. dnes sa uz objavuju fotky s T90 a T80U, aj ked, s ...Zobrazit celý příspěvek

      podla mna, do prveho sledu dali VDV a Spetznas na smere na Kiev, kym na ostatnych smeroch radsej pouzili druhosledove jednotky.. dnes sa uz objavuju fotky s T90 a T80U, aj ked, s pocudovanim napr T90A mala kamuflaz aka sa pouziva na prehliadkach, takze to velmi nevyzera ze boli pripraveny ich pouzit..Skrýt celý příspěvek

    • darkstyle
      14:15 27.02.2022

      Pretože ich Rusi zjavne nemajú..

      Ochotníki a podobná háveď sú asi len Potemkinska dedina..

      Pretože ich Rusi zjavne nemajú..

      Ochotníki a podobná háveď sú asi len Potemkinska dedina..

  • StandaBlabol
    13:30 27.02.2022

    Další "zajímavý" článek z Topwar. O hrdinství a kvalitách ruských výsadkářů u Hostomelu. Ruská verze je: - pár stovek výsadkářů provedlo úspěšný výsadek a obsadili strategické ...Zobrazit celý příspěvek

    Další "zajímavý" článek z Topwar. O hrdinství a kvalitách ruských výsadkářů u Hostomelu. Ruská verze je:

    - pár stovek výsadkářů provedlo úspěšný výsadek a obsadili strategické letiště, klíčové pro další operace
    - udrželi letiště proti všem ukrajinským protiútokům vedeným elitní 4. brigádou ukrajinské národní gardy (tisíce vojáků)
    - pak byla z nějakého důvodu (kterému autor nerozumí) ta operace odvolána, tak se spořádaně stáhliSkrýt celý příspěvek

    • StandaBlabol
      13:30 27.02.2022
      • montecasino1
        14:44 27.02.2022

        čítal si tie príspevky pod článkom v diskusii?Neuveriteľné,toľko vymletých hláv som nenašiel ani u našich botov na dezinfoscéne.

        čítal si tie príspevky pod článkom v diskusii?Neuveriteľné,toľko vymletých hláv som nenašiel ani u našich botov na dezinfoscéne.

        • StandaBlabol
          15:30 27.02.2022

          Ne, nečetl. Číst diskuze na ruských serverech škodí duševnímu zdraví.

          Ne, nečetl. Číst diskuze na ruských serverech škodí duševnímu zdraví.

  • pjaro77
    13:29 27.02.2022

    Bol som pozrieť na facebooku na stránke Jara Naďa o vojenskej podpore Ukrajinskej armáde. Samozrejme som tam našiel protestujúcich ale čo ma rozosmutnilo bola slovenská holubičia ...Zobrazit celý příspěvek

    Bol som pozrieť na facebooku na stránke Jara Naďa o vojenskej podpore Ukrajinskej armáde. Samozrejme som tam našiel protestujúcich ale čo ma rozosmutnilo bola slovenská holubičia povaha niektorých.
    "...posielať tam hneď vojenskú pomoc to ako keby sme rovno vyhlásili vojnu Rusku a potom to tak aj dopadne s nami keď sa nezastavia na Ukrajine... Treba ten konflikt sa pokúsiť zastaviť ale nie za cenu že bude Ukrajina v troskách. V priamom konflikte Ukraiinská armáda nemá šancu. Jedine prejsť na partizánsku vojnu. Niekedy je pokora najsilnejšia zbraň."
    Skrátene - ustúp a nehas čo ťa nepáli, inak ti tatínek Putin vyhlási válku.
    Som rád, že Ukrajinci aj Poliaci majú inú mentalitu než slovenské ohýbanie chrbta - tu je bičík pán veľkomožný...Skrýt celý příspěvek

    • GlobeElement
      13:55 27.02.2022

      Poslyš, my Češi jsme se v historii taky kolikrát neukázali jako ti největší hrdinové, ale alespoň dneska se podobné postoje v ČR vyskytují fakt jen v homeopatickém množství, což ...Zobrazit celý příspěvek

      Poslyš, my Češi jsme se v historii taky kolikrát neukázali jako ti největší hrdinové, ale alespoň dneska se podobné postoje v ČR vyskytují fakt jen v homeopatickém množství, což jsem skutečně rád.Skrýt celý příspěvek

    • Torong
      15:37 27.02.2022

      pjaro77:
      U nás je to totéž, měli jsme poslat nemocnici, přilíváme olej do ohně...

      pjaro77:
      U nás je to totéž, měli jsme poslat nemocnici, přilíváme olej do ohně...

      • Clanek
        16:05 27.02.2022

        Neni to totez, vsechny holubici, kolaborantske nebo jen proste rusko-fandovske nalady jsou na Slovensku v uplne jinych poctech. Koreny bych hledal ve vztahu k ceskoslovensku. O to ...Zobrazit celý příspěvek

        Neni to totez, vsechny holubici, kolaborantske nebo jen proste rusko-fandovske nalady jsou na Slovensku v uplne jinych poctech. Koreny bych hledal ve vztahu k ceskoslovensku.
        O to vic bychom si meli cenit ciny jejich aktualni vlady.Skrýt celý příspěvek

  • SeaWolf
    13:28 27.02.2022

    Opuštěná BMP-3: https://www.youtube.com/watch?... Zleva pálí nějaké ukrajinské Bevko po rychle projíždějící koloně BMP-3 někde ve městě "Bucha": ...Zobrazit celý příspěvek

    Opuštěná BMP-3: https://www.youtube.com/watch?...

    Zleva pálí nějaké ukrajinské Bevko po rychle projíždějící koloně BMP-3 někde ve městě "Bucha": https://www.youtube.com/watch?... Skrýt celý příspěvek

  • Fiagy
    13:25 27.02.2022

    Антон Геращенко 53 min Pokusu o teroristický útok v River Mall zabráněno! Ostražitý obyvatel Kyjeva oznámil, že nějaký čurák s plnovousem nechal batoh v LCD "River ...Zobrazit celý příspěvek

    Антон Геращенко
    53 min
    Pokusu o teroristický útok v River Mall zabráněno!
    Ostražitý obyvatel Kyjeva oznámil, že nějaký čurák s plnovousem nechal batoh v LCD "River Mall".
    Poté přijeli policisté Národní policie a ministerstva obrany a ujistili se, že tam jsou výbušniny.
    Dále kamery prokázaly, že tento pidaras (zaměstnanec Ruské federace) byl zaminován za účelem teroristického útoku.
    V DRG byli jen tři. Teď chytíme dva.
    Škoda, že při pokusu o útěk nevystřelili!Skrýt celý příspěvek

  • SeaWolf
    13:18 27.02.2022

    Tak ta T-90A po zásahu AT nakonec hoří celkem pěkně: https://www.youtube.com/watch?...

    Opuštěné T-80U : https://www.youtube.com/watch?...

    Tak ta T-90A po zásahu AT nakonec hoří celkem pěkně: https://www.youtube.com/watch?...

    Opuštěné T-80U : https://www.youtube.com/watch?...

    • StandaBlabol
      13:24 27.02.2022

      Jak v tom kouři poznáš verzi tanku?

      Jak v tom kouři poznáš verzi tanku?

    • Janicekmac
      13:37 27.02.2022

      u těch T-80U, co to je na zemi za kabely v čase 0:25?

      u těch T-80U, co to je na zemi za kabely v čase 0:25?

    • Wolv3rine
      13:37 27.02.2022

      To byla opuštěná T-72B3 a Iveco, ani nevim proč to Ukrajinci ničili

      https://twitter.com/militaryla...

      To byla opuštěná T-72B3 a Iveco, ani nevim proč to Ukrajinci ničili

      https://twitter.com/militaryla...

  • StandaBlabol
    12:59 27.02.2022

    Zajímavý článek z TOPWAR. Když se člověk prokousá spoustou ruských propagandistických keců, tak se dočte, že Javeliny jsou pro Rusy vážný problém. Věřím, že Američani průběžně ...Zobrazit celý příspěvek

    Zajímavý článek z TOPWAR. Když se člověk prokousá spoustou ruských propagandistických keců, tak se dočte, že Javeliny jsou pro Rusy vážný problém. Věřím, že Američani průběžně doplňují munici.

    https://topwar.ru/192785-prime... Skrýt celý příspěvek

  • Nesher
    12:55 27.02.2022

    Nová pomoc pro UA, hodnota je ve výši 400 mil. Kč, z bezpečnostních důvodů nebude specifikovano o co přesně jde, ale nejedná se o lehké zbraně.

    Nová pomoc pro UA, hodnota je ve výši 400 mil. Kč, z bezpečnostních důvodů nebude specifikovano o co přesně jde, ale nejedná se o lehké zbraně.

    • ruleta
      13:00 27.02.2022

      V minulych dnech se vyrojilo hodne clanku ohledne ochoty zbrojaru poskytnout zbrane pro jine zakazniky. Zeby tohle?

      V minulych dnech se vyrojilo hodne clanku ohledne ochoty zbrojaru poskytnout zbrane pro jine zakazniky. Zeby tohle?

      • ruleta
        13:02 27.02.2022

        I vzhledem k tomu zasobovani, vycviku tipuji, ze tam budou i specialove/instruktori - tak by davalo smysl pro Rusko a Belorusko kdyby otevrely frontu na Kovel, Lutsk.

        I vzhledem k tomu zasobovani, vycviku tipuji, ze tam budou i specialove/instruktori - tak by davalo smysl pro Rusko a Belorusko kdyby otevrely frontu na Kovel, Lutsk.

        • Kartmen
          13:12 27.02.2022

          Vzhledem k tomu, že se jim nedaří na již otevřených, tak otevřít další? Možná pro Bělorusko by to dávalo smysl, ale Rusové když nestíhají logistiku kousek od svých hranic, tak ...Zobrazit celý příspěvek

          Vzhledem k tomu, že se jim nedaří na již otevřených, tak otevřít další? Možná pro Bělorusko by to dávalo smysl, ale Rusové když nestíhají logistiku kousek od svých hranic, tak dojet sem je asi spíš scifi. Navíc by pro odříznutí museli držet 400km frontu.Skrýt celý příspěvek

          • ruleta
            13:16 27.02.2022

            Rozumím a souhlasím, ale současně si myslím, že tohle přesně dělat chtějí. Štěpí síly ukrajinské armády na x-směrů a chtějí, aby se zhroutila dříve než jim dojde palivo, munice ...Zobrazit celý příspěvek

            Rozumím a souhlasím, ale současně si myslím, že tohle přesně dělat chtějí. Štěpí síly ukrajinské armády na x-směrů a chtějí, aby se zhroutila dříve než jim dojde palivo, munice atp.Skrýt celý příspěvek

          • ruleta
            13:30 27.02.2022

            Jo a jednotky tam RF má.

            Jo a jednotky tam RF má.

          • Torong
            15:41 27.02.2022

            Ruleta:
            Jenže to je nesmysl. Oni neštěpí Ukrajinské, ale svoje síly. Ukrajinci bojují rozptýleně, v podstatě vnutili Rusům asymetrický boj...

            Ruleta:
            Jenže to je nesmysl. Oni neštěpí Ukrajinské, ale svoje síly. Ukrajinci bojují rozptýleně, v podstatě vnutili Rusům asymetrický boj...

      • Nesher
        13:09 27.02.2022

        To si nemyslím, Černochová kromě té dodávky oznámila, že na MO dnes nebo zítra proběhne schůzka s českými zbrojaři s cílem co mohou CZ firmy dodat rychle AČR ve snaze ...Zobrazit celý příspěvek

        To si nemyslím, Černochová kromě té dodávky oznámila, že na MO dnes nebo zítra proběhne schůzka s českými zbrojaři s cílem co mohou CZ firmy dodat rychle AČR ve snaze akcelerovat modernizaci AČR a také co mohou rychle dodat do UA.
        Podle mě jde o techniku AČR, BVP 1, PTŘS konkurs, T 72M, možná i nedávno vyřazené S-10M a asi další dělostřeleckou munici, munici do BVP a tanků.Skrýt celý příspěvek

        • Moon
          14:08 27.02.2022

          A co DANA? Těch by mohli mít v excalibur dost, a ukrajinci už je možná znají.

          A co DANA? Těch by mohli mít v excalibur dost, a ukrajinci už je možná znají.

          • Nesher
            14:26 27.02.2022

            To bude zřejmě součástí té schůzky se zbrojaři.
            Jenže u DANA je problém, že se to musí naučit ovládat. Kdežto do BVP 1 mohou sednout a vyrazit.

            To bude zřejmě součástí té schůzky se zbrojaři.
            Jenže u DANA je problém, že se to musí naučit ovládat. Kdežto do BVP 1 mohou sednout a vyrazit.

  • PavolR
    12:47 27.02.2022

    Útok Bayraktaru na ruskú ...Zobrazit celý příspěvek

    Útok Bayraktaru na ruskú kolónu:
    https://twitter.com/Conflicts/... Skrýt celý příspěvek

    • mexir
      12:56 27.02.2022

      Je to tady už dvakrát. Nechtělo by to si projet diskusi za dnes?

      Je to tady už dvakrát. Nechtělo by to si projet diskusi za dnes?

Načítám diskuzi...