VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • jozo
    01:37 09.08.2022

    Dnes sa skončili rokovania s Iránom o novej jadrovej dohode vo Viedni. Iránci dostali návrh a teraz idú domov sa rozhodnúť či ho príjmu. Ak by prišlo k dohode tak cena ropy pôjde ...Zobrazit celý příspěvek

    Dnes sa skončili rokovania s Iránom o novej jadrovej dohode vo Viedni. Iránci dostali návrh a teraz idú domov sa rozhodnúť či ho príjmu. Ak by prišlo k dohode tak cena ropy pôjde skokom dole. A plyn ju môžno bude nasledovať. V každom prípade ak by toto prešlo tak Ruská ekonomika pôjde rýchlo do P.Skrýt celý příspěvek

    • otecko
      07:03 09.08.2022

      Nezapomínejte ale, že rusáci jsou jedni ze signatářů dohody. už v březnu to zkrachovalo na tom, že rusáci si dali nesplnitelné podmínky k oběma stranám.

      Nezapomínejte ale, že rusáci jsou jedni ze signatářů dohody. už v březnu to zkrachovalo na tom, že rusáci si dali nesplnitelné podmínky k oběma stranám.

      • GlobeElement007
        07:32 09.08.2022

        Správná poznámka. Ale v tuto chvíli Rusko nemá právo veta, ostatní země uzavřou separátní dohodu. Rusko už není partner, ale nepřítel.

        Správná poznámka. Ale v tuto chvíli Rusko nemá právo veta, ostatní země uzavřou separátní dohodu. Rusko už není partner, ale nepřítel.

        • samoempire
          09:00 09.08.2022

          Uvidíme. Pokud Iran nevezme dohodu tak jim tam Izrael udělá inspekci.

          Uvidíme. Pokud Iran nevezme dohodu tak jim tam Izrael udělá inspekci.

      • tosomjapeter
        12:50 09.08.2022

        Iranci uz pocas rokovani upozornili rusov, ze ak budu rokovania torpedovat, nebudu ich povazovat za sucast rokovacej skupiny a budu rokovat bez nich. rusi sa potom stiahli, aby ...Zobrazit celý příspěvek

        Iranci uz pocas rokovani upozornili rusov, ze ak budu rokovania torpedovat, nebudu ich povazovat za sucast rokovacej skupiny a budu rokovat bez nich. rusi sa potom stiahli, aby nestratili kredit, ze sa takato dohoda uzavrie aj bez ich suhlasu - to rus nemoze pripustit. budu rudi drzat hubu ...Skrýt celý příspěvek

  • Zuzana 2 enjoyer
    00:07 09.08.2022

    https://twitter.com/UAWeapons/...
    Vyzerá to že ukrajinci dostali od turecka BMC KİRPİ 4x4 MRAP.

    https://twitter.com/UAWeapons/...
    Vyzerá to že ukrajinci dostali od turecka BMC KİRPİ 4x4 MRAP.

    • Zuzana 2 enjoyer
      00:09 09.08.2022

      Zatiaľ túto informáciu berte z rezervou. Ešte to nie je potvrdené.

      Zatiaľ túto informáciu berte z rezervou. Ešte to nie je potvrdené.

  • Bravo78
    23:51 08.08.2022

    Tak kolik ? Kdo má vyleštěnou křišťálovou kouli ? Rusko od začátku invaze na Ukrajinu přišlo podle USA o 80 000 vojáků ... Otázka do pranice, kolik rus. vojáků umírá v rus. ...Zobrazit celý příspěvek

    Tak kolik ? Kdo má vyleštěnou křišťálovou kouli ? Rusko od začátku invaze na Ukrajinu přišlo podle USA o 80 000 vojáků ... Otázka do pranice, kolik rus. vojáků umírá v rus. nemocnicích a kolik rus. vojáků bude navždy nezvěstných ? PS: zajímavý je poslední odstavec ...
    https://www.irozhlas.cz/zpravy... Skrýt celý příspěvek

    • MaminCecok
      00:16 09.08.2022

      Predstavujem si, že za náš jeden komentár tu skape jeden ork.

      Predstavujem si, že za náš jeden komentár tu skape jeden ork.

      • Bravo78
        13:50 09.08.2022

        Jestli se tam počítají i komentáře trollů, tak to je gól do vlastní branky :-)

        Jestli se tam počítají i komentáře trollů, tak to je gól do vlastní branky :-)

        • MaminCecok
          17:41 09.08.2022

          Samozrejme, len nech píšu.

          Samozrejme, len nech píšu.

    • Miroslav
      00:30 09.08.2022

      Teraz nechcem byť za hnidopicha, ale mám pocit, že práveže CIA odhaduje ruské straty výrazne nižšie ako uvádza Ukrajina (asi polovičné). Pred dvoma týždňami CIA uvádzala asi 15k ...Zobrazit celý příspěvek

      Teraz nechcem byť za hnidopicha, ale mám pocit, že práveže CIA odhaduje ruské straty výrazne nižšie ako uvádza Ukrajina (asi polovičné). Pred dvoma týždňami CIA uvádzala asi 15k mŕtvych a 45k zranenýchSkrýt celý příspěvek

      • Zuzana 2 enjoyer
        00:33 09.08.2022

        Každý štát/organizácia uvádza iné čísla. Ktovie či do toho zrátavajú aj separatistov alebo nie.

        Každý štát/organizácia uvádza iné čísla. Ktovie či do toho zrátavajú aj separatistov alebo nie.

      • Cimbi
        04:33 09.08.2022

        80 000 kia+wia+mia je celkem blízko tomu, co píšeš...

        80 000 kia+wia+mia je celkem blízko tomu, co píšeš...

      • otecko
        07:06 09.08.2022

        to plus mínus s počtem uváděných zraněných 45 tis odpovídá tomu ,co říkají Britové, protože musíš připočíst další 3 týdny bojů...

        to plus mínus s počtem uváděných zraněných 45 tis odpovídá tomu ,co říkají Britové, protože musíš připočíst další 3 týdny bojů...

    • jozo
      01:30 09.08.2022

      Straty v tejto vojne pôjde odhadnúť asi až po. Teraz všetci frčia na propagande. Isté je len to, že denne zomierajú stovky vojakov a je to drastická vojna s dlhou frontovou líniou ...Zobrazit celý příspěvek

      Straty v tejto vojne pôjde odhadnúť asi až po. Teraz všetci frčia na propagande. Isté je len to, že denne zomierajú stovky vojakov a je to drastická vojna s dlhou frontovou líniou o ktorej si robíme generalizovanú predstavu z pár videí na twitteri alebo kde. Neviem si predstaviť ako napríklad niekto zráta straty po zásahu muničného skladu Humarsom. Niektoré tie výbuchy mali smrtiaci polomer možno aj 500 metrov ak nie viac. A keď tak 20 himarsov ostreluje koncentrácie vojakov a techniky každý deň tak to musí byť katastrofálny masaker. A na druhej strane prevaha ruského delostrelctva po celej fronte musí robiť katastrofálnu paseku Ukrajincom. Kto to má reálne rátať?Skrýt celý příspěvek

  • Stanyk
    23:50 08.08.2022

    Přátelé, blíží se jedno sto tisícátý příspěvek do této diskuse. Říkám si, jestli bysme po vzoru Cimrmanologů při této zapamatovatelné události neměli něčeho vyzvat nebo požádat. ...Zobrazit celý příspěvek

    Přátelé, blíží se jedno sto tisícátý příspěvek do této diskuse. Říkám si, jestli bysme po vzoru Cimrmanologů při této zapamatovatelné události neměli něčeho vyzvat nebo požádat. Cimrman vyzval mocnáře Františka Pepu jedničku aby buď abdikoval, nebo zemřel. Putinovi naše výzvy budou u zadnice. Ale co kdybychom vyzvali při této hromadné příležitosti naopak někoho na naší straně barikády, aby neustal a pokračoval. Hromadná prosba, petice, jsme tu, nepřestávejte s podporou boje proti Ruským zlém.Skrýt celý příspěvek

    • Mrzebra
      00:26 09.08.2022

      A co ta hospoda, jak tu někdo navrhoval?

      A co ta hospoda, jak tu někdo navrhoval?

      • GlobeElement007
        07:34 09.08.2022

        Bez Čejkise?

        To by byla nuda.

        Bez Čejkise?

        To by byla nuda.

    • Miroslav
      00:35 09.08.2022

      Bonusová otázka. Prečo sa v Čechách hovorilo cisárovi pánovi aj Starý Procházka? Prvý správny riešiteľ dostane diplom a zachovalú bustu Klementa Gottwalda

      Bonusová otázka. Prečo sa v Čechách hovorilo cisárovi pánovi aj Starý Procházka? Prvý správny riešiteľ dostane diplom a zachovalú bustu Klementa Gottwalda

        • Miroslav
          00:42 09.08.2022

          Gratulujem. Cena bude predaná pred rodným domom Vasiľa Biľaka zajtra o 12:00. Prosím o dochvíľnosť

          Gratulujem. Cena bude predaná pred rodným domom Vasiľa Biľaka zajtra o 12:00. Prosím o dochvíľnosť

        • liberal shark
          06:32 09.08.2022

          Netýkalo se to spíš předchozího císaře, Ferdinanda Dobrotivého?

          Netýkalo se to spíš předchozího císaře, Ferdinanda Dobrotivého?

          • tombo
            07:47 09.08.2022

            Nie Frantik bol Procházka

            Nie Frantik bol Procházka

    • dusanektom
      06:31 09.08.2022

      Souhlas. Jak hospoda tak výzva :)
      Co takhle poděkovat "straně a vládě" za excelentní práci?
      Hromadný dopis? Nebo jak?

      Souhlas. Jak hospoda tak výzva :)
      Co takhle poděkovat "straně a vládě" za excelentní práci?
      Hromadný dopis? Nebo jak?

  • Stry128
    23:19 08.08.2022

    https://twitter.com/osinttechn... Může mi někdo vysvětli smyl proc jsou 4 každy 50m od sebe. Proč Nejsou roztažené ...Zobrazit celý příspěvek

    https://twitter.com/osinttechn...

    Může mi někdo vysvětli smyl proc jsou 4 každy 50m od sebe. Proč
    Nejsou roztažené třeba po 500?Skrýt celý příspěvek

    • Zuzana 2 enjoyer
      23:30 08.08.2022

      Asi chcú rusom uľahčiť robotu .

      Asi chcú rusom uľahčiť robotu .

      • Zuzana 2 enjoyer
        23:32 08.08.2022

        Jedná raketa zo Smerchu/Tornáda z kazetovou muníciou a sú v piči.

        Jedná raketa zo Smerchu/Tornáda z kazetovou muníciou a sú v piči.

        • Eagle
          23:38 08.08.2022

          Jako že Rusům ukáže jejich pozici věštecká koule? Ti borci skoro porazili jednu z největších armád světa, těžko pár šulínků v Česku jim může radit jak mají dělat svoji práci.

          Jako že Rusům ukáže jejich pozici věštecká koule? Ti borci skoro porazili jednu z největších armád světa, těžko pár šulínků v Česku jim může radit jak mají dělat svoji práci.

          • Stry128
            23:50 08.08.2022

            A v čem je teda ta výhoda je mít hezky u sebe? Mají jich málo a připadna ztráta těžko nahraditelná.

            A v čem je teda ta výhoda je mít hezky u sebe? Mají jich málo a připadna ztráta těžko nahraditelná.

          • Zuzana 2 enjoyer
            23:50 08.08.2022

            No bolo už zopár videí ako na to doplatili takže tak. Rusi majú drony si predstav.

            No bolo už zopár videí ako na to doplatili takže tak. Rusi majú drony si predstav.

      • Badysak
        00:17 09.08.2022

        Vzhledem k počtu T-62 na frontě dost pochybuji o nasycenosti boještě ruskýmy drony a ještě 10-15 km za frontou.

        Vzhledem k počtu T-62 na frontě dost pochybuji o nasycenosti boještě ruskýmy drony a ještě 10-15 km za frontou.

        • Zuzana 2 enjoyer
          00:22 09.08.2022

          Nikdy nevieš náhoda je blbec. Už tak prišli o gvozdiky v chersone. Stali blízko seba priletel orlan-10 a za chvíľu lietali delostrelecké granáty a gvozdiky pošli na chuj.

          Nikdy nevieš náhoda je blbec. Už tak prišli o gvozdiky v chersone. Stali blízko seba priletel orlan-10 a za chvíľu lietali delostrelecké granáty a gvozdiky pošli na chuj.

    • Rošťák
      23:55 08.08.2022

      Jde o to, že všechna vozidla baterie ( palebné čety ) střílí většinou stejnou palbu ( stejnej cíl ) a tohle pomáhá počtářům efektivně předat palebné prvky, kdyby byly 500 m od sebe ...Zobrazit celý příspěvek

      Jde o to, že všechna vozidla baterie ( palebné čety ) střílí většinou stejnou palbu ( stejnej cíl ) a tohle pomáhá počtářům efektivně předat palebné prvky, kdyby byly 500 m od sebe tak počítají pro každé dělo zvlášť, tady dají jen mírnou opravu. A děla takhle vytelená jsou takhle jen chvilku - jsou ve vyčkávacím postavení ( skrytá a zamaskovaná ) pak pře jedou do palebného postavení ( na fotce ) - dostanou palebné prvky a na rozkaz odstřílí palbu - hned poté ( pár minut ) už jsou na cestě do vyčkávacího postavení, nebo na záložní palebné postavení, aby je nechytila protibaterijní palba. Dokaď nestřílí, tak by museli mít rusové kliku, aby je nachytalo UAV/letectvo nebo průzkumná skupina……Skrýt celý příspěvek

      • Stry128
        00:00 09.08.2022

        Bych teda čekal že v dnešní době si to spočte počítač v té houfnici.

        Bych teda čekal že v dnešní době si to spočte počítač v té houfnici.

        • Rošťák
          00:08 09.08.2022

          Nevim jak moc jim to SŘP topaz usnadňuje a zda byl z Polska dodán jako celek. Ale u starších houfnic sovětské provenience to bude jak jsem psal. Ale nejdu kanonýr, takže lovim ...Zobrazit celý příspěvek

          Nevim jak moc jim to SŘP topaz usnadňuje a zda byl z Polska dodán jako celek.
          Ale u starších houfnic sovětské provenience to bude jak jsem psal. Ale nejdu kanonýr, takže lovim teorii se kterou jsem nějakej pátek nepracovalSkrýt celý příspěvek

    • Bravo78
      00:09 09.08.2022

      Vidím 5 možná i 6 Krabů. Logika ? Když vidím jak Ukrajinky u nás v práci dodržují přepisy tak se ničemu na UA nedivím ...

      Vidím 5 možná i 6 Krabů. Logika ? Když vidím jak Ukrajinky u nás v práci dodržují přepisy tak se ničemu na UA nedivím ...

      • mudry.udrzbar
        10:05 09.08.2022

        je to tak, ukrajinsku armadu si tu idealizujeme ale realita je asi trosku inde

        je to tak, ukrajinsku armadu si tu idealizujeme ale realita je asi trosku inde

    • Dovi
      00:29 09.08.2022

      Víte na co koukáte? Jsou na frontě, nebo na západě UA na cvičišti? Vynášet soudy bez znalosti souvislostí je ošemetné...

      Víte na co koukáte? Jsou na frontě, nebo na západě UA na cvičišti? Vynášet soudy bez znalosti souvislostí je ošemetné...

      • samoempire
        01:13 09.08.2022

        Boha. Jedna salva z Grad a je konec. Také žádný pokus o kamufláž. Ukrajinci chtějí jít na západ. Tady se snažíme dělat věci pořádně. Už tady bylo video jak Ukrajinci hezky ...Zobrazit celý příspěvek

        Boha. Jedna salva z Grad a je konec. Také žádný pokus o kamufláž. Ukrajinci chtějí jít na západ. Tady se snažíme dělat věci pořádně.
        Už tady bylo video jak Ukrajinci hezky odparkovali 3 tanky hezky u sebe bez maskování.Skrýt celý příspěvek

    • Technista
      00:48 09.08.2022

      Poznámka: S tím prvním Krabem v záběru už stačili nacouvat do nějakého sloupu. Celkem nepodstatné, teda pokud jim z toho držáku půjde vyndat ta maskovací síť nebo co to tam je :)

      Poznámka: S tím prvním Krabem v záběru už stačili nacouvat do nějakého sloupu. Celkem nepodstatné, teda pokud jim z toho držáku půjde vyndat ta maskovací síť nebo co to tam je :)

    • 2DaChoppa
      05:06 09.08.2022

      protože houfnice v palebném postavení 500m od sebe nevypadají tak dobře jako houfnice v zázemí s rozestupy 50m na promovideu?

      protože houfnice v palebném postavení 500m od sebe nevypadají tak dobře jako houfnice v zázemí s rozestupy 50m na promovideu?

    • Cimbi
      06:10 09.08.2022

      Před zahájením úlohy je nutný nástřel. Se sovětskými děly 2-3 nástřely s korekcemi dle pozorování dopadu... Dle UA s NATO děly stačí 1 nástřel + korekce. 1 výstřel, cca 45 s do ...Zobrazit celý příspěvek

      Před zahájením úlohy je nutný nástřel. Se sovětskými děly 2-3 nástřely s korekcemi dle pozorování dopadu...

      Dle UA s NATO děly stačí 1 nástřel + korekce.

      1 výstřel, cca 45 s do dopadu. 15 s na vyhodnocení polohy dopadu vůči cíli a zadání údajů do SŘP. Pokud jsou děla blízko sebe, korekce pro ty ostatní je velmi malá nebo žádná (odchylka je cca rovna vzdálenosti mezi děly). Pak pallebná úloha samotná - 6-10 ran během minuty, pak bič a rychle pryč.
      2 minuty a jedou se schovat.

      Pokud jsou děla daleko, klesá přesnost těch ostatních a musíš je taky nastřelit. Nelze poslat na jeden cíl 4 nástřely naráz, pozorovatel by nerozlišil, kdo kam trefil. Odstup musí být s rezervou větší, než doba vyhodnocení a zadání polohy dopadu.

      1. nástřel, pak další 3 po cca 30 s. Cca 45 s letu poslední rány. Pak 6-10 ran za minutu a pryč.

      Doba nastřílení tak vzroste o 1,5 minuty. Celkem stráví palbou 3,5 minuty, což je téměř dvojnásobek. Roste riziko odvetné palbySkrýt celý příspěvek

      • alansi
        06:36 09.08.2022

        Pěkně napsáno, díky

        Pěkně napsáno, díky

      • Rošťák
        08:30 09.08.2022

        Díky že jsi to napsal takto pěkně a lidsky :)

        Díky že jsi to napsal takto pěkně a lidsky :)

    • jj284b
      06:13 09.08.2022

      no lebo to video nie je z frontovej oblasti.. podla mna, ide o tie novo dodane Kraby, a toto je video niekde z cviciska..

      no lebo to video nie je z frontovej oblasti.. podla mna, ide o tie novo dodane Kraby, a toto je video niekde z cviciska..

  • bently
    23:11 08.08.2022

    Německá společnost Siemens Energy ve fiskálním třetím čtvrtletí prohloubila ztrátu na 533 milionů eur (13,1 miliardy korun) z loňských srovnatelných 307 milionů eur. Důvodem jsou ...Zobrazit celý příspěvek

    Německá společnost Siemens Energy ve fiskálním třetím čtvrtletí prohloubila ztrátu na 533 milionů eur (13,1 miliardy korun) z loňských srovnatelných 307 milionů eur. Důvodem jsou primárně mimořádné náklady na stažení z Ruska ve výši 200 milionů eur.

    V březnu Siemens Energy oznámila, že kvůli únorové invazi Ruska na Ukrajinu zastaví všechny nové aktivity v Rusku. Navzdory plánovanému odchodu je však firma připravena udržovat v provozu turbíny v kompresorové stanici Portovaja plynovodu Nord Stream 1, pokud si to bude zákazník, tedy ruská firma Gazprom, přát.

    Siemens Energy nyní jedná s Gazpromem o přepravě turbíny, která po údržbě uvízla v Německu, protože Berlín a Moskva se přou o dokumenty potřebné k jejímu převozu. Nord Stream 1 má obvykle na přepravě ruské ropy do EU třetinový podíl, nyní však funguje jen na 20 procent kapacity, což je podle Moskvy důsledek problémů s turbínami.

    https://forbes.cz/siemens-ener... Skrýt celý příspěvek

  • McCoolie16
    23:10 08.08.2022

    Troska ruske historie. Prevzato z FB.

    Prostě tak

    Troska ruske historie. Prevzato z FB.

    Prostě tak

    • Eagle
      23:40 08.08.2022

      Jak překvapivé :)

      Jak překvapivé :)

  • RiMr71
    22:29 08.08.2022

    Dnešní Fejgin-Arestovič (velmi volně přeloženo z odposlechu a Arestovičovi rozumět není snadné bo je to huhla :) ) F: "v novém balíčku zbraní, jsou už ATACMS?" A: "no, těžko říct, ...Zobrazit celý příspěvek

    Dnešní Fejgin-Arestovič (velmi volně přeloženo z odposlechu a Arestovičovi rozumět není snadné bo je to huhla :) )
    F: "v novém balíčku zbraní, jsou už ATACMS?"
    A: "no, těžko říct, co nám tam nabalili, posílají prostě rakety do HIMARS"
    F: "takže i ATACMS"?
    A: "nevím, ale do HIMARS se dají naládovat různé rakety a není specifikováno jaké nám byly dodány... kdo ví, třeba už jsou tut..."

    Tohle "já nemůžu ani naznačovat" Arestoviče evidentně baví... :)

    Dále - při jednání s Turkem si dovezl putin i dementního šaška kadyrova a... nikdo se s ním nesešel, nikoho nezajímal... jaké překvapení...

    https://youtu.be/U2WRLk7s0Ls?t... Skrýt celý příspěvek

    • Verdon
      22:48 08.08.2022

      Chce to cvik, ale rozumět se mu dá. S jednodenním zpožděním je to dabované v angličtině tady na tom youtube kanálu.
      https://youtu.be/qfC2svlNPCo...

      Chce to cvik, ale rozumět se mu dá. S jednodenním zpožděním je to dabované v angličtině tady na tom youtube kanálu.
      https://youtu.be/qfC2svlNPCo...

      • RiMr71
        22:55 08.08.2022

        ten já znám, ale tam je to až za den :)

        ten já znám, ale tam je to až za den :)

      • Adamicz
        23:19 08.08.2022

        Na tomhle účtu je shrnutí v angličtině toho nejpodstatnějšího většinou do pár hodin po originálním videu: https://twitter.com/savaadaak...

        Na tomhle účtu je shrnutí v angličtině toho nejpodstatnějšího většinou do pár hodin po originálním videu: https://twitter.com/savaadaak...

      • Mortles
        23:19 08.08.2022

        Není nikdy pozdě naučit se další jazyk a poslouchání věcí je jedna z nejlepších metod jak zvýšit schopnost rozumění! Například sledováním polských analytiků jsem si dost zlepšil ...Zobrazit celý příspěvek

        Není nikdy pozdě naučit se další jazyk a poslouchání věcí je jedna z nejlepších metod jak zvýšit schopnost rozumění! Například sledováním polských analytiků jsem si dost zlepšil polštinu :DSkrýt celý příspěvek

        • Dovi
          00:31 09.08.2022

          Někdo ten dar má a někdo ne...

          Někdo ten dar má a někdo ne...

      • Cernysip
        06:39 09.08.2022

        doporučuji snížit rychlost přehrávání na 75%

        doporučuji snížit rychlost přehrávání na 75%

  • Zuzana 2 enjoyer
    22:20 08.08.2022

    https://www.youtube.com/watch?...
    Zaujímavý rozhovor z členom azovu ktorý bojoval v Mariupole.

    https://www.youtube.com/watch?...
    Zaujímavý rozhovor z členom azovu ktorý bojoval v Mariupole.

    • Zuzana 2 enjoyer
      00:05 09.08.2022

      s . Chýba tu možnosť editovať svoje príspevky.

      s . Chýba tu možnosť editovať svoje príspevky.

      • Clanek
        06:44 09.08.2022

        Moznost editace je soucast premioveho uctu. Neptejte se me proc, resp. oba vime proc :)

        Moznost editace je soucast premioveho uctu. Neptejte se me proc, resp. oba vime proc :)

  • AR10
    22:18 08.08.2022

    EU lays down 'final' text to resurrect Iran nuclear deal https://www.reuters.com/world/... Vyzerá to ...Zobrazit celý příspěvek

    EU lays down 'final' text to resurrect Iran nuclear deal

    https://www.reuters.com/world/...

    Vyzerá to tak, že aspoň v tom Perzskom zálive by mohol byť na chvíľu kľud. Iránska ropa a plyn na trhu tiež Rusko nepotešia...Skrýt celý příspěvek

  • lm524a
    22:03 08.08.2022

    Ukraineinfo - CZ Zelenskyj vyzval Západ, aby zcela uzavřel hranice pro všechny Rusy. Citace: "Nejdůležitějšími sankcemi jsou uzavření hranic... nechť žijí ve svém vlastním ...Zobrazit celý příspěvek

    Ukraineinfo - CZ

    Zelenskyj vyzval Západ, aby zcela uzavřel hranice pro všechny Rusy.
    Citace:
    "Nejdůležitějšími sankcemi jsou uzavření hranic... nechť žijí ve svém vlastním světě, dokud nezmění svou filozofii."
    Zelenskyj poznamenal, že sankce, které již byly uvaleny na Rusko za totální válku na Ukrajině, jsou "slabé" ve srovnání s uzavřením hranic pro ruské občany po dobu nejméně jednoho roku a úplným embargem na nákup ruských nosičů energie.Skrýt celý příspěvek

    • mexir
      22:24 08.08.2022

      Nerozumím tomu, že respektujeme právo vstupu do naši země u občanů země která nerespektuje nic. Něco je špatně. Jakékoliv právo, smlouvu, rusko nerespektuje. Respekt musí být ...Zobrazit celý příspěvek

      Nerozumím tomu, že respektujeme právo vstupu do naši země u občanů země která nerespektuje nic. Něco je špatně. Jakékoliv právo, smlouvu, rusko nerespektuje. Respekt musí být oboustranný. ZÁKAZ vstupu ru občanů musí být samozřejmý. Výjimky pro disidenty, studenti domů.Skrýt celý příspěvek

      • Jura99
        22:43 08.08.2022

        ČR nevydava viza rusum a neprodluzuje trvale pobyty rusum.

        ČR nevydava viza rusum a neprodluzuje trvale pobyty rusum.

        • Eagle
          23:42 08.08.2022

          Super, ještě jim zkonfiskovat majetek

          Super, ještě jim zkonfiskovat majetek

      • Isidor
        07:36 09.08.2022

        Já naopak nerozumím, proč ČR nechce profitovat z odlivu mozků z Ruska. Přišlo by mi, pro nás výhodně, kdybychom udělovali víza vzdělaným Rusům, kteří chtějí utéct... Podle mě je ...Zobrazit celý příspěvek

        Já naopak nerozumím, proč ČR nechce profitovat z odlivu mozků z Ruska. Přišlo by mi, pro nás výhodně, kdybychom udělovali víza vzdělaným Rusům, kteří chtějí utéct...
        Podle mě je chybou, že nejsou programy na podporu opozice v Rusku a pomoc lidem, kteří s režimem nesouhlasí a chtějí odejít.Skrýt celý příspěvek

        • Hawk
          09:22 09.08.2022

          tohle je pravda, tím rusáka oslabíme ještě více, než zavíráním hranic...

          tohle je pravda, tím rusáka oslabíme ještě více, než zavíráním hranic...

    • Mortles
      22:35 08.08.2022

      Galejev zrovna napsal, že on úplně uzavření hranic nepodporuje. Západ by naopak měl podporovat emigraci z Ruska, ale jenom pro muže ve věku vhodném pro vojenskou službu a já si ...Zobrazit celý příspěvek

      Galejev zrovna napsal, že on úplně uzavření hranic nepodporuje. Západ by naopak měl podporovat emigraci z Ruska, ale jenom pro muže ve věku vhodném pro vojenskou službu a já si taky myslím, že něco takového je dobrý nápad. Úplné uzavření hranic pro Rusy je hned druhá nejlepší možnost.Skrýt celý příspěvek

      • Miroslav
        22:45 08.08.2022

        Povedzme si úprimne, že Rusi nie sú len zlí a Ukrajinci nie sú len tí dobrí. Nedá sa všetkých hádzať do jedného vreca. To by nebolo správne. Vôbec nemám problém aby tu prišli žiť ...Zobrazit celý příspěvek

        Povedzme si úprimne, že Rusi nie sú len zlí a Ukrajinci nie sú len tí dobrí. Nedá sa všetkých hádzať do jedného vreca. To by nebolo správne. Vôbec nemám problém aby tu prišli žiť Rusi a Ukrajinci ktorí tu chcú čestne žiť, pracovať a vychovávať deti. Sú to ľudia nám kultúrne blízki. Ľahko sa naučia jazyk a prispôsobia sa.Skrýt celý příspěvek

        • DuPo
          23:03 08.08.2022

          Isto, problém je len, ako tých dobrých rusov odlíšiť od tých zlých ruSSov, aby to nedopadlo tak, ako v Nemecku, kde sa jedna ruSSká trúba, ktorá tam utiekla pred vojnou, beztrestne ...Zobrazit celý příspěvek

          Isto, problém je len, ako tých dobrých rusov odlíšiť od tých zlých ruSSov, aby to nedopadlo tak, ako v Nemecku, kde sa jedna ruSSká trúba, ktorá tam utiekla pred vojnou, beztrestne zabáva tým, že provokuje ukrajinky:
          https://daily.dialog.ua/256768...
          Sa čudujem, že jej ešte niekto nedal do držky.Skrýt celý příspěvek

          • Miroslav
            23:08 08.08.2022

            Na to pomôže len čas. Dostať šancu je jedna vec, využiť druhá

            Na to pomôže len čas. Dostať šancu je jedna vec, využiť druhá

          • 2DaChoppa
            05:11 09.08.2022

            *příspěvek o pakistánských a etiopských uprchlících před syrskou válkou peroucích se v Německu v lázních byl smazán redakcí*

            *příspěvek o pakistánských a etiopských uprchlících před syrskou válkou peroucích se v Německu v lázních byl smazán redakcí*

        • Mortles
          23:08 08.08.2022

          Mě ani nezajímá příliš jestli jsou hodní nebo zlí, já potřebuju, aby nenastoupili do těch dobrovolnických praporů co organizuje Putin. Já potřebuju aby nemohli bojovat. Když to ...Zobrazit celý příspěvek

          Mě ani nezajímá příliš jestli jsou hodní nebo zlí, já potřebuju, aby nenastoupili do těch dobrovolnických praporů co organizuje Putin. Já potřebuju aby nemohli bojovat. Když to bude muž ve věku na válčení tak s sebou může klidně přitáhnout celou rodinu, klíčový je ale hlavně on.

          Pokud je taková politika nepřijatelná, tak ruské bojové schopnosti hned na druhém místě nejlépe poškodí prostě kompletní zákaz.Skrýt celý příspěvek

          • Miroslav
            23:10 08.08.2022

            Úvaha to nie je zlá, len si treba uvedomiť, že jeden tu príde, ale ďalších 100 tam ostane.

            Úvaha to nie je zlá, len si treba uvedomiť, že jeden tu príde, ale ďalších 100 tam ostane.

          • Jan Padesátýpátý
            01:51 09.08.2022

            Sem jezdí bohatí rusové nebo aspoň střední třída, do dobrovolnických praporu nastupují ti chudi

            Sem jezdí bohatí rusové nebo aspoň střední třída, do dobrovolnických praporu nastupují ti chudi

        • Poly
          23:34 08.08.2022

          Opravdu? Chodil jsem k doktorce, která emigrovala z Ruska před více jak 20 lety, protože to tam stálo za starou bačkorku. Teď je z ní velká fašistka podporující Rusko. A to tam ...Zobrazit celý příspěvek

          Opravdu? Chodil jsem k doktorce, která emigrovala z Ruska před více jak 20 lety, protože to tam stálo za starou bačkorku. Teď je z ní velká fašistka podporující Rusko. A to tam nebydlí a ani bydlet nechce. Podobné funguje jedna zdravotní sestra z Ruska. Miluje to skvělé Rusko a nesnáší Ukrajince a vůbec celou Ukrajinu. Ale stěhovat se tam? Do nesvobodného fašistického hnoje? To už né...
          Takže ano, házet do jednoho pytle. Platíš za chyby svého národa. Tak to prostě je. I Němci platili za chyby jiných. Svět není růžový a nikdy nebude, není spravedlivý a nikdy nebude.
          Pokud tam bydlet nechtějí, tak není problém se vzdát občanství a požádat o azyl. Problém vyřešen....Skrýt celý příspěvek

          • Miroslav
            23:50 08.08.2022

            Vidíš, a ja poznám Rusov aj Ukrajincov a všetko sú to čestní, slušní, pracovití a milí ľudia. Napríklad Anatolij z Krasnojarska alebo Jurij z Petrohradu. Dal by som za nich ruku do ...Zobrazit celý příspěvek

            Vidíš, a ja poznám Rusov aj Ukrajincov a všetko sú to čestní, slušní, pracovití a milí ľudia. Napríklad Anatolij z Krasnojarska alebo Jurij z Petrohradu. Dal by som za nich ruku do ohňa. Bolo by to voči nim nespravodlivé keby sme sa k ním chovali zle kvôli nejakému bláznovi z Kremľa.Skrýt celý příspěvek

          • Poly
            00:24 09.08.2022

            Miroslav A? Vždyť jsem to psal. Pokud jsou čestní a slušní, nemohou se spojovat s fašistickým národem, který páchá genocidu, dopouští si odporných válečných zločinů a dokonce nemá ...Zobrazit celý příspěvek

            Miroslav
            A? Vždyť jsem to psal. Pokud jsou čestní a slušní, nemohou se spojovat s fašistickým národem, který páchá genocidu, dopouští si odporných válečných zločinů a dokonce nemá problém zajít tak daleko že odpálí jadernou elektrárnu. Takže pro ně platí uvedená varianta B. Chceš tu být? Zapomeň na svoje rusactvi, požádej o azyl. Jednoduché jak facka. V opačném případě se na těch odpornostech podílí.Skrýt celý příspěvek

          • Miroslav
            00:39 09.08.2022

            Ja len hovorím aby sme nehádzali všetkých do jedného vreca. To robili fašisti ktorým bolo jedno kto si ako človek.

            Ja len hovorím aby sme nehádzali všetkých do jedného vreca. To robili fašisti ktorým bolo jedno kto si ako človek.

          • Isidor
            07:41 09.08.2022

            Požádat o azyl není vůbec jednoduché, např. u nás lze žádat jen na mezinárodním letišti. Aby se však člověk dostal do letadla, musí mít platné vízum do dané země, takže trochu ...Zobrazit celý příspěvek

            Požádat o azyl není vůbec jednoduché, např. u nás lze žádat jen na mezinárodním letišti. Aby se však člověk dostal do letadla, musí mít platné vízum do dané země, takže trochu začarovaný kruh... Navíc azylové řízení není vůbec sranda, a to jak pravděpodobnost přijetí, tak podmínky ve kterých lidé jsou x měsíců po podání žádosti v azylových zařízeních.Skrýt celý příspěvek

  • Анатолий
    22:01 08.08.2022

    Ani jeden den bez ruských Denacifikátorů https://t.me/gfdfgdgegr/177853... Zde na Instagramu (projekt NATO, zablokován v Rusku) chválí přítele, za to že jakoby zabil 12 ...Zobrazit celý příspěvek

    Ani jeden den bez ruských Denacifikátorů
    https://t.me/gfdfgdgegr/177853...

    Zde na Instagramu (projekt NATO, zablokován v Rusku) chválí přítele, za to že jakoby zabil 12 Čechoslováků... -
    https://www.instagram.com/p/CK...

    P.S. není divé když dodám že, po obvyklé tradici, Ruští nacisté jsou vzdálení od Bílých Slovanů jako SSSR od komunizmu, jen se podívejte na jeho fokty)...Skrýt celý příspěvek

  • Alchen
    22:00 08.08.2022

    https://twitter.com/mhmck/stat... V správe generálneho štábu sa píše o ostreľovaní osady Novohrednieve ktorá je juhuzápadne od ...Zobrazit celý příspěvek

    https://twitter.com/mhmck/stat...
    V správe generálneho štábu sa píše o ostreľovaní osady Novohrednieve ktorá je juhuzápadne od Andriivky na predmostí Inhultsa. Tým pádom sa dá dedukovať že UA oslobodila túto osadu a pravdepodobne oslobodila i Blahodativku alebo ju úplne obkľúčili.Skrýt celý příspěvek

  • sugpa
    21:41 08.08.2022

    Večerní lov AFU začal vojenskými objekty okupantů v Nové Kachovce.

    https://twitter.com/TpyxaNews/...

    Večerní lov AFU začal vojenskými objekty okupantů v Nové Kachovce.

    https://twitter.com/TpyxaNews/...

  • lm524a
    21:41 08.08.2022

    Se sankcema ještě chvilku vydržet a budou jezdit maximálně vlakem Ukraineinfo - CZ Ruské letecké společnosti, včetně státem kontrolovaného Aeroflotu (AFLT. MM) odstraňují ...Zobrazit celý příspěvek

    Se sankcema ještě chvilku vydržet a budou jezdit maximálně vlakem

    Ukraineinfo - CZ

    Ruské letecké společnosti, včetně státem kontrolovaného Aeroflotu (AFLT. MM) odstraňují trysková letadla, aby zajistily náhradní díly, které již nemohou nakupovat v zahraničí kvůli západním sankcím.
    Tyto kroky jsou v souladu s doporučením, které ruská vláda poskytla v červnu leteckým společnostem, aby použily některá letadla pro díly, aby zajistily, že zbytek zahraničních letadel bude moci pokračovat v letu nejméně do roku 2025.
    Sankce uvalené na Rusko zabránily jeho leteckým společnostem získat náhradní díly nebo podstoupit údržbu na Západě.
    Nejméně jeden ruský Suchoj Superjet 100 a Airbus A350, oba provozované společností Aeroflot, jsou v současné době rozebrány, uvedl jeden zdroj obeznámený s touto záležitostí.Skrýt celý příspěvek

    • bently
      21:48 08.08.2022

      Ony i ty "ruské vlaky" vznikaly za významného přispění západních technologií - v tomto případě primárně Siemensu.

      Ony i ty "ruské vlaky" vznikaly za významného přispění západních technologií - v tomto případě primárně Siemensu.

      • Inflex
        00:19 09.08.2022

        Kolik vlakových podvozků je tak v průměru potřeba na opravu NS1?

        Kolik vlakových podvozků je tak v průměru potřeba na opravu NS1?

    • Jirka318
      22:54 08.08.2022

      Airbusu bych i rozuměl, ale jestli si nedovedou opravit svůj vlastní Suchoj.... tak to jsou šašci počmáraní, abych se vyjádřil slušně :-)

      Airbusu bych i rozuměl, ale jestli si nedovedou opravit svůj vlastní Suchoj.... tak to jsou šašci počmáraní, abych se vyjádřil slušně :-)

      • DuPo
        23:06 08.08.2022

        To bude asi tým, že v tom ruSSkom Suchoji toho ruSSkého asi moc nebude.

        To bude asi tým, že v tom ruSSkom Suchoji toho ruSSkého asi moc nebude.

      • Marw
        07:21 09.08.2022

        Tak vies, SSJ100 ma motory vyrabane v konzorciu so Safranom, a Safran dodava klucove komponenty. V sucasnej situacii to okrem ineho znamena ze okrem par lokalne vyrabanych hovadin ...Zobrazit celý příspěvek

        Tak vies, SSJ100 ma motory vyrabane v konzorciu so Safranom, a Safran dodava klucove komponenty. V sucasnej situacii to okrem ineho znamena ze okrem par lokalne vyrabanych hovadin mozu na servis motorov zabudnut...a hadal by som ze aj velka cas avioniky je zo zapadu...A povedzme si uprimne oni ten kram nezvladali servisovat ani pred sankciami...preto to bolo mimo chanatu take fiasko a zakaznici ho hromadne vracali vyrobcovi.Skrýt celý příspěvek

  • bently
    21:41 08.08.2022

    Ukrajinské ozbrojené síly pokračují v integraci domácího systému Bureviy MLRS se staršími BM-27 Uragan.

    https://twitter.com/Osinttechn...

    Ukrajinské ozbrojené síly pokračují v integraci domácího systému Bureviy MLRS se staršími BM-27 Uragan.

    https://twitter.com/Osinttechn...

  • Miroslav
    21:37 08.08.2022

    Trochu OT Čínska armáda oznámila, že predlžuje manévre pri Taiwane. Otázka do publika. Predĺžili to aby Taiwan držali v napätí alebo sa ešte nerozhodli, či budú cvičiť na ruský ...Zobrazit celý příspěvek

    Trochu OT

    Čínska armáda oznámila, že predlžuje manévre pri Taiwane. Otázka do publika. Predĺžili to aby Taiwan držali v napätí alebo sa ešte nerozhodli, či budú cvičiť na ruský spôsob?Skrýt celý příspěvek

    • Ján Paliga
      21:43 08.08.2022

      Vidím to slovami klasiky - https://www.youtube.com/watch?...

      Vidím to slovami klasiky - https://www.youtube.com/watch?...

    • ruleta
      21:51 08.08.2022

      Tak vylodovaci akce je asi neco jineho nez dlouhy pochod na Charkov, Kyjev.

      Tak vylodovaci akce je asi neco jineho nez dlouhy pochod na Charkov, Kyjev.

    • pepezdepa
      21:52 08.08.2022

      Jestli medvídek Pů něco skutečně nepotřebuje, tak je to vojenský střet se západem. Zablokovaný západní trh je pro Číňany konečná.

      Jestli medvídek Pů něco skutečně nepotřebuje, tak je to vojenský střet se západem. Zablokovaný západní trh je pro Číňany konečná.

    • salatnik
      21:56 08.08.2022

      Prekrytie vážnych domácich súčasných problémov.

      Prekrytie vážnych domácich súčasných problémov.

    • Zuzana 2 enjoyer
      22:03 08.08.2022

      Stačí jeden raketový úder na priehradu 3 rokliny a bude po invázii.

      Stačí jeden raketový úder na priehradu 3 rokliny a bude po invázii.

    • Tino
      22:06 08.08.2022

      len napatie, taiwan ich ma v pazi , resp im robi na truc ? :-)civilne linky lietaju akoby nic a namorna doprava detto ... taiwan je pripraveny , lepsie uz nebude ovladnut ostrov je ...Zobrazit celý příspěvek

      len napatie, taiwan ich ma v pazi , resp im robi na truc ? :-)civilne linky lietaju akoby nic a namorna doprava detto ... taiwan je pripraveny , lepsie uz nebude ovladnut ostrov je mozne ale CN sa tam docista vyda/ vycerpa, zruinuje sa hospodarsky, vojensky aj politicky...v silach CN je to dokazat si myslim ale ta cena bude silenaSkrýt celý příspěvek

    • ArcheologJD
      22:23 08.08.2022

      Spíž než cvičení na ruský spůsob to bude snaha přebít mindrák z návštevy Nancy na Taiwanu. Mě u Čiňanů až fascinuje jejich fanatická posedlost zachování tváře a hrdosti spojená s ...Zobrazit celý příspěvek

      Spíž než cvičení na ruský spůsob to bude snaha přebít mindrák z návštevy Nancy na Taiwanu.
      Mě u Čiňanů až fascinuje jejich fanatická posedlost zachování tváře a hrdosti spojená s obcesí kydat fekál do gesichtu jejich mocenských partnerů/soupeřů/nepřátel.Skrýt celý příspěvek

      • Miroslav
        22:46 08.08.2022

        Tiež si myslím, že sa len boja ukázať, že to zabalili.

        Tiež si myslím, že sa len boja ukázať, že to zabalili.

    • Poly
      23:37 08.08.2022

      Není připravený. Ono se na takovou akci zcela okatě připraví a bude jasné, že vylodění je nevyhnutelné. Udělají to, až si budou absolutně jisti výsledkem. Jsou poučení z UA.

      Není připravený. Ono se na takovou akci zcela okatě připraví a bude jasné, že vylodění je nevyhnutelné. Udělají to, až si budou absolutně jisti výsledkem. Jsou poučení z UA.

  • bently
    21:33 08.08.2022

    Ukrajinci v sobotu ostřelovali Doněck, baštu proruských separatistů na východě Ukrajiny, z českých raketometů RM-70 dodaných v dubnu Ukrajině. Uvedli to představitelé Doněcké ...Zobrazit celý příspěvek

    Ukrajinci v sobotu ostřelovali Doněck, baštu proruských separatistů na východě Ukrajiny, z českých raketometů RM-70 dodaných v dubnu Ukrajině. Uvedli to představitelé Doněcké lidové republiky (DNR).

    „Vojenští experti DNR potvrdili, že Kyjevská čtvrť v Doněcku byla ostřelována ukrajinskými ozbrojenými silami a upřesnili použité zbraně a směr palby. Nepřítel vedl palbu z pozic nacházejících se severozápadně od Doněcka a použil raketomety RM-70 ráže 122 milimetrů dodané Českem letos v dubnu,“ citovala agentura TASS z komuniké. To upozornilo, že vypálené rakety byly vybaveny vysoce výbušnými hlavicemi se zvýšeným ničivým účinkem.

    Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/za... Skrýt celý příspěvek

    • RiMr71
      21:49 08.08.2022

      "vypálené rakety byly vybaveny vysoce výbušnými hlavicemi se zvýšeným ničivým účinkem"

      ...ještě aby sníženým...

      "vypálené rakety byly vybaveny vysoce výbušnými hlavicemi se zvýšeným ničivým účinkem"

      ...ještě aby sníženým...

      • Phantomiux
        22:27 08.08.2022

        Ešte mu chýbalo slovo "hypersonické" a kričal by som "Bingo!"

        Ešte mu chýbalo slovo "hypersonické" a kričal by som "Bingo!"

    • Bravo78
      23:07 08.08.2022

      Baví mě diskuze pod. čl. samo seřazená dle preference. Je jen ot. času kdy rus zase prokáže svoji dobrou vůli ...

      Baví mě diskuze pod. čl. samo seřazená dle preference. Je jen ot. času kdy rus zase prokáže svoji dobrou vůli ...

  • Cajk
    21:25 08.08.2022

    USA poskytli Ukrajincům zbraně a vybavení ve výši 1 miliardy dolarů včetně NASAMS. https://liveuamap.com/cz/2022/... Zde pak ...Zobrazit celý příspěvek

    USA poskytli Ukrajincům zbraně a vybavení ve výši 1 miliardy dolarů včetně NASAMS.

    https://liveuamap.com/cz/2022/...

    Zde pak píšou, že byl v USA schválený, největší balíček pomoci Ukrajině od začátku války.

    https://twitter.com/WhiteHouse... Skrýt celý příspěvek

    • Sustr
      21:40 08.08.2022

      Tady je to oficiálně z USA DOD: https://www.defense.gov/News/R... Balíček obsahuje (překlad): - ...Zobrazit celý příspěvek

      Tady je to oficiálně z USA DOD:
      https://www.defense.gov/News/R...
      Balíček obsahuje (překlad):
      - další munici pro HIMARS
      - 75000 nábojů 155mm
      - 20 120mm minometných systémů a 20000 nábojů 120 mm
      - Munici pro NASAMS
      - 1000 ks javelinů a stovky AT4
      - 50 obrněných zdravotnických vozidel
      - Claymory
      - C-4 a jiné demoliční vybavení
      - zdravotnické vybavení - lékarničky, obvazy, atd..Skrýt celý příspěvek

    • RiMr71
      21:47 08.08.2022

      ...a teď si vemte, že by se USA "nevměšovali" a bylo by to vše na Německu, Francii a UK...

      ...nechci být patetický, alo doslova a naplno
      God Bless America!!!

      ...a teď si vemte, že by se USA "nevměšovali" a bylo by to vše na Německu, Francii a UK...

      ...nechci být patetický, alo doslova a naplno
      God Bless America!!!

      • IvnB
        21:55 08.08.2022

        Helping Europe since 1914

        Helping Europe since 1914

        • Lars
          23:49 08.08.2022

          Helping ´=> saving.

          Helping ´=> saving.

        • Phantomiux
          07:20 09.08.2022

          Skorej 1917, dovtedy sa drzali doktriny "Europa Europanom, Amerika Americanom"...

          Skorej 1917, dovtedy sa drzali doktriny "Europa Europanom, Amerika Americanom"...

      • Tino
        22:12 08.08.2022

        usa je velmoc,hospodarska, vojenska aj politicka/ diplomaticka je to ohromna sila,mnohi dalsi sa angazuju len preto ze ich usa doslova kryju, usa su frontman a vedia to...pomoc ua ...Zobrazit celý příspěvek

        usa je velmoc,hospodarska, vojenska aj politicka/ diplomaticka je to ohromna sila,mnohi dalsi sa angazuju len preto ze ich usa doslova kryju, usa su frontman a vedia to...pomoc ua je o usa ten zbytok len pomaha:-)...a rovnake by to bolo kdekolvek inde v akomkolvek inom konflikte ak by doslo aj nanapadnutie clenskej krajiny NATO..vsetci sa spoliehaju na usaSkrýt celý příspěvek

  • lm524a
    21:18 08.08.2022

    Ukrajinská 44. samostatná dělostřelecká brigáda pomocí italských houfnic FH70 zničila ruský muniční sklad a dva nákladní vozy ...Zobrazit celý příspěvek

    Ukrajinská 44. samostatná dělostřelecká brigáda pomocí italských houfnic FH70 zničila ruský muniční sklad a dva nákladní vozy URAL.

    https://www.facebook.com/10000... Skrýt celý příspěvek

Načítám diskuzi...