VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazeny jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.

  • SeaWolf
    13:22 20.04.2022

    Pár úlovků plus ponaučení proč není dobré vlézt do domu na který se právě zaměřují ukrajinské minomety: https://www.youtube.com/watch?...

    Pár úlovků plus ponaučení proč není dobré vlézt do domu na který se právě zaměřují ukrajinské minomety: https://www.youtube.com/watch?...

    • Danik
      13:45 20.04.2022

      Chci tady vyzdvihnout jednu věc. A to je obrovská profesionalita a čest těch ukrajinských vojáků na videu. Toho rusa (nebo spíš separáta podle flecktarnu) v čase 1:53 mohli ...Zobrazit celý příspěvek

      Chci tady vyzdvihnout jednu věc. A to je obrovská profesionalita a čest těch ukrajinských vojáků na videu. Toho rusa (nebo spíš separáta podle flecktarnu) v čase 1:53 mohli pohodlně odprásknout. Místo toho ho nechali se vzdát a následně poskytli první pomoc. Klobouk dolů a palec nahoru. Jsou to borci.Skrýt celý příspěvek

    • sgaba
      14:03 20.04.2022

      Dával jsem to včera touhle dobou, ale klidně se zas podívám.

      Dával jsem to včera touhle dobou, ale klidně se zas podívám.

  • The Pale Emperor
    13:19 20.04.2022
    • Cimbi
      13:23 20.04.2022

      Dostanou k tomu i Tornada, Eurofightery a Apache??? (pochybuju)

      Z čeho to budou střílet se ví?

      Dostanou k tomu i Tornada, Eurofightery a Apache??? (pochybuju)

      Z čeho to budou střílet se ví?

      • The Pale Emperor
        13:29 20.04.2022

        Taky jsem si říkal. Tohle se píše na Wiki (takže brát s rezervou) "podle informací z února 2022 by Ukrajina měla dostat střely Brimstone, jež by měly být nasazeny proti ruským ...Zobrazit celý příspěvek

        Taky jsem si říkal. Tohle se píše na Wiki (takže brát s rezervou) "podle informací z února 2022 by Ukrajina měla dostat střely Brimstone, jež by měly být nasazeny proti ruským plavidlů v případě ruského útoku". Existuje pro Brimstone něco, aby to mohli odpalovat ze země? Nebo to hodí na Predatory?Skrýt celý příspěvek

        • Cimbi
          13:32 20.04.2022

          Sea Spear by měl být derivát... To by dávalo smysl...

          Sea Spear by měl být derivát... To by dávalo smysl...

      • GlobeElement007
        14:40 20.04.2022

        Dost malá střela, tu by měl unést i dron a určitě Mi 24.
        Cíl si najde sama, nepotřebuje navedení.

        Dost malá střela, tu by měl unést i dron a určitě Mi 24.
        Cíl si najde sama, nepotřebuje navedení.

      • DanCZer
        14:41 20.04.2022

        Někde v tisku (idnes/Novinky) padla informace, že zkoumají možnosti, jak Ukrajincům umožnit jejich odpalování z pevných-pozemních odpalovacích zařízení.

        Někde v tisku (idnes/Novinky) padla informace, že zkoumají možnosti, jak Ukrajincům umožnit jejich odpalování z pevných-pozemních odpalovacích zařízení.

    • Silver
      17:43 20.04.2022

      Dokáže ich odpaľovať MQ-9 Reaper. Myslím, že USA plánujú ich dodávku do UA.

      Dokáže ich odpaľovať MQ-9 Reaper. Myslím, že USA plánujú ich dodávku do UA.

  • Poly
    13:06 20.04.2022

    Je takový mrdník na lodi možný? https://www.reddit.com/r/Milit... Pokud něco takového bylo i na Moskvě, tak asi ...Zobrazit celý příspěvek

    Je takový mrdník na lodi možný?

    https://www.reddit.com/r/Milit...

    Pokud něco takového bylo i na Moskvě, tak asi stačilo trefit pomalu jakoukoli část lodi.Skrýt celý příspěvek

    • otecko
      13:14 20.04.2022

      Tak takový binec na lodi neměli ani bájní piráti z Karibiku :D

      Tak takový binec na lodi neměli ani bájní piráti z Karibiku :D

    • starej
      13:21 20.04.2022

      To je divny, takovej bordel neni moznej. Jestli nejaka udrzba zasobniku, ale stejne. Nechce se mi tomu verit. Ale pokud by tohle neco trefilo tak z te lodi nejsou tak pekne fotky ...Zobrazit celý příspěvek

      To je divny, takovej bordel neni moznej. Jestli nejaka udrzba zasobniku, ale stejne. Nechce se mi tomu verit. Ale pokud by tohle neco trefilo tak z te lodi nejsou tak pekne fotky jako z horici Moskvy. To by rozhodilo Steregusij po hladine jako krmivo po rybniku :-D.
      Ale znovu, tomuhle se mi nechce verit.Skrýt celý příspěvek

    • PavolR
      13:22 20.04.2022

      Pomery na ďalšej ruskej vojnovej lodi:

      https://www.youtube.com/watch?...

      Potrebovali by dôstojníkov z 19. storočia. Už včera bolo pre nich neskoro.

      Pomery na ďalšej ruskej vojnovej lodi:

      https://www.youtube.com/watch?...

      Potrebovali by dôstojníkov z 19. storočia. Už včera bolo pre nich neskoro.

      • starej
        13:53 20.04.2022

        nu to mozna objasnuje co mi bylo zahadou, proc mela horici Moskva strelecky radar v "pochodove" pozici, nebyl natoceny do smeru utoku ( zasahy levoboku a radar smeruje dozadu ), ...Zobrazit celý příspěvek

        nu to mozna objasnuje co mi bylo zahadou, proc mela horici Moskva strelecky radar v "pochodove" pozici, nebyl natoceny do smeru utoku ( zasahy levoboku a radar smeruje dozadu ), take AK630 mi prisli natocene v predozadnim smeru. Jakoby vubec nezahajili protiopatreni. Pokud posadka byla v podobnem bordelu da se to pochopit.
        Ale treba se pletu.Skrýt celý příspěvek

    • lukas000
      14:33 20.04.2022

      Vlny, az 60 metru!

      Vlny, az 60 metru!

  • PavolR
    13:04 20.04.2022

    Zaujalo ma:
    https://www.sme.sk/minuta/2288...

    Podľa Američanov majú Rusi na Ukrajine už "iba" 55-62k vojakov!

    Zaujalo ma:
    https://www.sme.sk/minuta/2288...

    Podľa Američanov majú Rusi na Ukrajine už "iba" 55-62k vojakov!

    • Cimbi
      13:16 20.04.2022

      Soustředěných na poměrně krátké frontě, ovšem... Aspoň ve srovnání s původním rozsahem jejich útoku.

      Zní to dobře, ale ne, nebude to snadné, je odtamtud vytlačit.

      Soustředěných na poměrně krátké frontě, ovšem... Aspoň ve srovnání s původním rozsahem jejich útoku.

      Zní to dobře, ale ne, nebude to snadné, je odtamtud vytlačit.

  • StepRebel
    12:57 20.04.2022

    Kdyby to rekl nekdo duveryhodnejsi a z vice duveryhodne zeme, tak jasam. Ale Nemecko je zatim jen a pouze zklamani :( Tech slibu a kroku zpet uz bylo.. Tipuju, ze vyroba jim par ...Zobrazit celý příspěvek

    Kdyby to rekl nekdo duveryhodnejsi a z vice duveryhodne zeme, tak jasam. Ale Nemecko je zatim jen a pouze zklamani :( Tech slibu a kroku zpet uz bylo.. Tipuju, ze vyroba jim par let zabere.. Je to skoda, zrovna Nemecko mohlo a muze udelat hodne.. a melo by, aby odcinilo svou chybu v pristupu k ruZZku.

    “Ať si Ukrajina vybere, jaké zbraně jí máme vyrobit, zaplatíme to, slíbil Scholz“

    https://www.novinky.cz/zahrani... Skrýt celý příspěvek

    • Ján Paliga
      13:00 20.04.2022

      Tajne dúfam, že už je tovar na ceste.

      Tajne dúfam, že už je tovar na ceste.

      • otecko
        13:12 20.04.2022

        "Ukrajina si má vybrat, jaké zbraně se mají pro ně VYROBIT!!!!!" Tpč, to jsou ale svině! Dyť v současnosti nejde vyrobit do měsíce ani osobák, natož tank!

        "Ukrajina si má vybrat, jaké zbraně se mají pro ně VYROBIT!!!!!" Tpč, to jsou ale svině! Dyť v současnosti nejde vyrobit do měsíce ani osobák, natož tank!

    • Bender
      13:01 20.04.2022

      Tomu se říká "aby sa vlk nažrál a koza ostala celá" :(

      Tomu se říká "aby sa vlk nažrál a koza ostala celá" :(

    • sgaba
      13:36 20.04.2022

      Zvládneme to i bez Germánů. Je to jejich ostuda.

      Zvládneme to i bez Germánů. Je to jejich ostuda.

  • otecko
    12:56 20.04.2022

    Něco k pobavení od ruského milionáře, to konstatování stavu ruské duše je super! ...Zobrazit celý příspěvek

    Něco k pobavení od ruského milionáře, to konstatování stavu ruské duše je super! Čtěte!

    https://www.idnes.cz/zpravy/za... Skrýt celý příspěvek

    • Ján Paliga
      13:01 20.04.2022

      Tinkoff je vtipkár ... Otázne je iba, či to vraví vďaka sankciám, alebo z presvedčenia ...

      Tinkoff je vtipkár ... Otázne je iba, či to vraví vďaka sankciám, alebo z presvedčenia ...

      • otecko
        13:10 20.04.2022

        Janko, když přijdeš o 90% majetku, tak to je jistě z přesvědčení :D

        Janko, když přijdeš o 90% majetku, tak to je jistě z přesvědčení :D

    • Jura99
      13:12 20.04.2022

      Tvar bych Putinovi urcite pomohl zachovat. Ale jen jako sadrovy otisk do muzealni sbirky masovych vrahu.

      Tvar bych Putinovi urcite pomohl zachovat. Ale jen jako sadrovy otisk do muzealni sbirky masovych vrahu.

  • cejkis
    12:55 20.04.2022

    Nejen Němci, ale i celá EU se k Ukrajině vyjadřuje v kontextu závislosti na ruském plynu. Všichni víme, že nadcházející topné sezóny budou o ruském plynu. Všichni až na jednu ...Zobrazit celý příspěvek

    Nejen Němci, ale i celá EU se k Ukrajině vyjadřuje v kontextu závislosti na ruském plynu. Všichni víme, že nadcházející topné sezóny budou o ruském plynu.

    Všichni až na jednu vládu, která se vymyká. ČR má největší závislost na ruském zemním plynu v EU. Navíc tento obor majetkově neovládá a je závislá na přeprodeji od německých obchodníků. Přes to, jsme jedni z největších dodavatelů těžkých zbraní na Ukrajinu.

    Nebuďte překvapení, když dodávky plynu do Německa budou v nadcházející zimě kráceny o objem pro ČR a budou zde vyhlašovány regulační stupně. Firmy nebudou mít zemní plyn pro své provozy a začnou propouštět zaměstnance. Doufám, že nikdo nebude rovněž překvapen pokud neúspěch Ruska bude završen použitím taktických zbraní na Ukrajině a dalším ruským státním terorismem na českou infrastrukturu.

    Česká vláda se chová jako geopolitická selka s holým zadkem.Skrýt celý příspěvek

    • ruleta
      12:59 20.04.2022

      Asi si dovedes predstavit co by se stalo kdyby tady Ruska Federace zacala ve velkem pouzivat "takticke zbrane" na ceske podniky.

      Asi si dovedes predstavit co by se stalo kdyby tady Ruska Federace zacala ve velkem pouzivat "takticke zbrane" na ceske podniky.

    • ABC123
      13:03 20.04.2022

      Dobre citam? Neuspech Ruska???

      Dobre citam? Neuspech Ruska???

      • Ján Paliga
        13:05 20.04.2022

        Aj mne je to divné ... Ako môže byť špeciálna finančná operácia neúspechom Ruska? Veď zvyšuje ruskú ekonomiku...

        Aj mne je to divné ... Ako môže byť špeciálna finančná operácia neúspechom Ruska? Veď zvyšuje ruskú ekonomiku...

    • Ján Paliga
      13:04 20.04.2022

      Radšej sa zabalim do deky, ako prispievať vrahom na krvavý plyn a ropu ... A dreva v hore mám tiež dosť ... Môžeš sa prísť zohriať ku nám.

      Radšej sa zabalim do deky, ako prispievať vrahom na krvavý plyn a ropu ... A dreva v hore mám tiež dosť ... Môžeš sa prísť zohriať ku nám.

    • bently
      13:06 20.04.2022

      Je evidentní, že si děláte bžundu (takovou rusáckou, dalo by se říct), ale že vám aspoň nezatrne, když píšete uvedenou větu, je přesto s určitým podivem: "Doufám, že nikdo nebude ...Zobrazit celý příspěvek

      Je evidentní, že si děláte bžundu (takovou rusáckou, dalo by se říct), ale že vám aspoň nezatrne, když píšete uvedenou větu, je přesto s určitým podivem:
      "Doufám, že nikdo nebude rovněž překvapen pokud neúspěch Ruska bude završen použitím taktických zbraní a dalším ruským státním terorismem na českou infrastrukturu."Skrýt celý příspěvek

    • Misonek 76
      13:27 20.04.2022

      Vitam Vas zpet pane kolego. Jen jsem opet nepohopil co jste tim chtel rict. :D :D

      Vitam Vas zpet pane kolego. Jen jsem opet nepohopil co jste tim chtel rict. :D :D

      • SeaWolf
        13:28 20.04.2022

        Jako vždy nic důležitého.

        Jako vždy nic důležitého.

    • SeaWolf
      13:27 20.04.2022

      Mě zima nebude, i když nebude plyn :-)

      Mě zima nebude, i když nebude plyn :-)

    • Danik
      13:30 20.04.2022

      Jsem rád, že jsi v pořádku a při síle Cejkisi, už jsme se tu o našeho vrchního maskota AN začínali bát.

      Jsem rád, že jsi v pořádku a při síle Cejkisi, už jsme se tu o našeho vrchního maskota AN začínali bát.

    • damra
      13:32 20.04.2022

      VYnecham vase pindy.
      Vyjmu jen jednu vetu:
      Česká vláda se chová jako geopolitická selka s holým zadkem.

      Jak se pak chovate vy?
      Jako Ruska filcka?

      VYnecham vase pindy.
      Vyjmu jen jednu vetu:
      Česká vláda se chová jako geopolitická selka s holým zadkem.

      Jak se pak chovate vy?
      Jako Ruska filcka?

    • Klimesov
      13:47 20.04.2022

      No ne ke? :O :O :O :O
      A co teď budeme dělat? Když se blíží takový armagedon? :D :D :D

      No ne ke? :O :O :O :O
      A co teď budeme dělat? Když se blíží takový armagedon? :D :D :D

    • Miroslav
      13:49 20.04.2022

      Má Rusko nejaké iné témy okrem plynu a jadrových zbraní? Včera to niekto triezvy okomentoval na Topware takto (parafrázujem): ,,A čudujeme sa bývalým satelitom, že sa od nas ...Zobrazit celý příspěvek

      Má Rusko nejaké iné témy okrem plynu a jadrových zbraní? Včera to niekto triezvy okomentoval na Topware takto (parafrázujem): ,,A čudujeme sa bývalým satelitom, že sa od nas odvracajú? Čo im môžeme ponúknuť? Plyn a ropu zadarmo?"Skrýt celý příspěvek

    • Tonda
      13:51 20.04.2022

      Jinými slovy, měli bychom stáhnout ocas a k rusku se lísat, jinak bude zle. Pravděpodobně toto je smysl Cejkisova sdělení. Ještě měl dodat "Vzdejte se" a bylo by to úplné. Víš jak ...Zobrazit celý příspěvek

      Jinými slovy, měli bychom stáhnout ocas a k rusku se lísat, jinak bude zle. Pravděpodobně toto je smysl Cejkisova sdělení. Ještě měl dodat "Vzdejte se" a bylo by to úplné. Víš jak to Cejkisi je.... Ruskij vojenyj korabl, idi na .....Skrýt celý příspěvek

    • DanCZer
      14:46 20.04.2022

      Kdo se bojí, sere v síni! Ale rozumím ti - ty se rád předkloníš, když ti řekne někdo silnější, viď?

      Kdo se bojí, sere v síni! Ale rozumím ti - ty se rád předkloníš, když ti řekne někdo silnější, viď?

    • mthiel
      16:41 20.04.2022

      Jeeeejda, vítejte zpět pane Čejko. Už to vypadalo, že tady budeme muset najít někoho jiného, jehož příspěvky označíme za úplné dno, stoku, bahno atd. A hurá, Vy jste se vrátil :-)

      Jeeeejda, vítejte zpět pane Čejko. Už to vypadalo, že tady budeme muset najít někoho jiného, jehož příspěvky označíme za úplné dno, stoku, bahno atd. A hurá, Vy jste se vrátil :-)

    • Hugo557
      17:48 20.04.2022

      Plavání a rychle utéct? To jsou nové noty z farmy?

      Plavání a rychle utéct? To jsou nové noty z farmy?

    • Scotty
      19:13 20.04.2022

      Největší závislost na ruském plynu v EU rozhodně nemáme. Také nejde zastavit plyn jen pro ČR.

      Největší závislost na ruském plynu v EU rozhodně nemáme. Také nejde zastavit plyn jen pro ČR.

      • cejkis
        19:28 20.04.2022

        1. věta nemáte pravdu
        2. věta musíte si to přečíst znovu


        Škoda slov

        1. věta nemáte pravdu
        2. věta musíte si to přečíst znovu


        Škoda slov

        • Scotty
          20:04 20.04.2022

          Mám pravdu a mám taky pravdu. Vzhledem k tomu že kupujeme na burze nelze dodat méně plynu specificky pro ČR. Kdyby jsme měli nějaký kontrakt přímo s Ruskem možné by to ...Zobrazit celý příspěvek

          Mám pravdu a mám taky pravdu. Vzhledem k tomu že kupujeme na burze nelze dodat méně plynu specificky pro ČR. Kdyby jsme měli nějaký kontrakt přímo s Ruskem možné by to bylo.
          https://www.e15.cz/rusky-plyn-... Skrýt celý příspěvek

          • cejkis
            21:54 20.04.2022

            Pravdu nemáte, ale klidně si v tom žijte Ad1) jde o to, jaké plynové transfery do bilance ...Zobrazit celý příspěvek

            Pravdu nemáte, ale klidně si v tom žijte

            Ad1) jde o to, jaké plynové transfery do bilance započtete

            https://zpravy.aktualne.cz/eko...

            https://www.e15.cz/byznys/prum...

            Ad2) Burzou můžete prohnat bez ruských dodávek jen to, co dokážete protáhnout odpařovacími stanicemi + těžba EU+Norsko. Pomíjím nedostatek tankerů. Bilančně to nevyjde. Rusko může krátit dodávky plynu rovněž bilančně. Suma kontraktů - politické sankce. Vše je příliš vyhrocené a tahle země se chová, jako když se na Moravě chystá otevřít ložisko plynu jak na Sibiři.Skrýt celý příspěvek

  • Alchen
    12:54 20.04.2022

    https://liveuamap.com/en/2022/... UA sa podarilo po troch týždňoch dostať z obkľúčenia v Oleksandrivke. Po tme sa po ...Zobrazit celý příspěvek

    https://liveuamap.com/en/2022/...

    UA sa podarilo po troch týždňoch dostať z obkľúčenia v Oleksandrivke. Po tme sa po malých skupin presunuli k vlastným jednotkám. Bohužiaľ došlo k určitým stratám. Jednotka celé tri týždne držala celé desiatky obrnených vozidiel.Skrýt celý příspěvek

  • Miroslav
    12:47 20.04.2022

    Novinky zo slovenskej kuchyne... Rokovania o oprave ukrajinskej techniky na Slovensku sú vo finálnej fáze. Intenzívne sa rokuje aj o poskytnutí húfnic Zuzana Ukrajine, počty ...Zobrazit celý příspěvek

    Novinky zo slovenskej kuchyne...

    Rokovania o oprave ukrajinskej techniky na Slovensku sú vo finálnej fáze. Intenzívne sa rokuje aj o poskytnutí húfnic Zuzana Ukrajine, počty zatiaľ nie sú stanovené. Slovensko ich má poskytnúť komerčnou formou, otázkou je právne riešenie.
    Po stredajšom rokovaní vlády to uviedol minister obrany Jaroslav Naď (OĽANO). "Riešime právnu cestu, akým spôsobom to zabezpečiť. Prebiehajú rokovania medzi spoločnosťou Konštrukta - Defence, ktorú vlastní ministerstvo obrany, a ukrajinskou stranou. Myslím si, že v dohľadnej dobe prídeme k nejakému konkrétnemu riešeniu," povedal Naď o poskytnutí húfnic Zuzana. Má ísť o novší model.

    Ukrajinská technika by sa mala opravovať primárne v Moldave nad Bodvou. Náhrada za stíhačky MiG-29 do dodania nových F-16 zatiaľ nie je podľa ministra vyriešená.Skrýt celý příspěvek

    • ruleta
      12:57 20.04.2022

      Kolik toho ma Zuzana (2000) spolecneho s Danou?

      Kolik toho ma Zuzana (2000) spolecneho s Danou?

      • bently
        13:00 20.04.2022

        Tady je možné docela detailní ...Zobrazit celý příspěvek

        Tady je možné docela detailní srovnání:
        https://www.valka.cz/SVK-vz-20...
        https://www.valka.cz/CZK-vz-77... Skrýt celý příspěvek

        • ruleta
          13:07 20.04.2022

          Takze motor, prevodovka stejna.

          Takze motor, prevodovka stejna.

          • MATRIX
            14:16 20.04.2022

            rozdiel 20km =) v dostrele

            rozdiel 20km =) v dostrele

      • ArthurHarris
        20:02 20.04.2022

        1.) kaliber 155 Zuzana 152 Dana a dlzka hlavne = dostrel 2.) senzoricke vybavenie a optika, Zuzana ma strelecky pocitac, Dana ma strelca zakladaka co si naslyni prst 3.) podvozkovo ...Zobrazit celý příspěvek

        1.) kaliber 155 Zuzana 152 Dana a dlzka hlavne = dostrel
        2.) senzoricke vybavenie a optika, Zuzana ma strelecky pocitac, Dana ma strelca zakladaka co si naslyni prst
        3.) podvozkovo a motoricky zhodna

        v podstate slo o modernizaciu Dany na standard Ondava, avsak po revolucii doslo k prehodnoteniu raze, kedze sa objavila perspektiva spoluprace so zapadom, NATO a predajom na zapadnych trhoch, prekariblovala sa Ondava na 155 a pouzili sa ine "mikroprocesorove" strelecke pocitace, rozumej miesto ruskej elektroniky sa nakupili komercne zapadneSkrýt celý příspěvek

        • ArthurHarris
          20:07 20.04.2022

          Co sa ale velmi nevie, ze k zuzane sa vyvijala aj specialna verzia municneho vozidla, tiez slo o 8x8 platformu, tu sa ale skusal MAN motor v spojeni s Allison automatickou ...Zobrazit celý příspěvek

          Co sa ale velmi nevie, ze k zuzane sa vyvijala aj specialna verzia municneho vozidla, tiez slo o 8x8 platformu, tu sa ale skusal MAN motor v spojeni s Allison automatickou prevodovkou

          https://www.valka.cz/SVK-Zuzan... Skrýt celý příspěvek

    • Ján Paliga
      01:12 21.04.2022

      A ja že z Moldavy je už len nejaká recyklačná fabrika.... - https://foaf.sk/firmy/62232...

      A ja že z Moldavy je už len nejaká recyklačná fabrika.... - https://foaf.sk/firmy/62232...

  • bently
    12:30 20.04.2022

    Němci se do toho čím dál více zamotávají: Bundeswehr v diskusi o dodávkách zbraní Ukrajině odmítl tvrzení, že by mohl okamžitě dodat část svých těžkých zbraní Ukrajině, pokud by ...Zobrazit celý příspěvek

    Němci se do toho čím dál více zamotávají:

    Bundeswehr v diskusi o dodávkách zbraní Ukrajině odmítl tvrzení, že by mohl okamžitě dodat část svých těžkých zbraní Ukrajině, pokud by o to německé vedení řeklo.

    "Už nebudeme schopni reagovat na případné incidenty, což výrazně oslabí naše obranné schopnosti," řekl zástupce generálního inspektora Bundeswehru Marcus Laubenthal.

    "Znamená to, že v tuto chvíli využíváme naše vybavení k plnění našich závazků v NATO a na východním křídle NATO," řekl Laubenthal a poukázal na materiální mezery, které vznikly během předchozích úsporných opatření v Bundeswehru.

    Navíc obsluha takto složitých bojových systémů způsobem vhodným pro vedení války vyžaduje důkladný výcvik. Na otázku ohledně možnosti zrychleného tréninku odvětil: "Můžete se snažit být rychlí, ale pořád je to otázka týdnů. A za druhé, toto vybavení musí být také připraveno a musí být zásobováno náhradními díly."

    Bezpečnostní expert Carlo Masala výše uvedený názor rozporuje. "Stanovisko, že nemůžeme darovat žádné Mardery [bojová vozidla pěchoty], mi připadá nevěrohodné, jelikož v oběhové rezervě se nachází určitě hned několik kusů," řekl profesor z Univerzity Bundeswehru v Mnichově. "Určitě by se našlo několik takových, které by se daly relativně rychle převézt na Ukrajinu se zrychleným výcvikem. Ale panuje tu prostě značný odpor," řekl Masala.

    https://www.spiegel.de/politik... Skrýt celý příspěvek

    • jj284b
      12:34 20.04.2022

      Nemcom stale nedochadza ako hazarduju so svojim menom...

      Nemcom stale nedochadza ako hazarduju so svojim menom...

    • MaminCecok
      12:38 20.04.2022

      Vôbec by som sa nedivil, keby si týmto proti sebe poštvali celú nemeckú verejnosť. Vraj to tam dosť buble, kvôli týmto vykrúcačkám vlády.

      Vôbec by som sa nedivil, keby si týmto proti sebe poštvali celú nemeckú verejnosť. Vraj to tam dosť buble, kvôli týmto vykrúcačkám vlády.

      • bently
        12:43 20.04.2022

        Souhlas. S Německem přicházím pracovně do kontaktu už dvacet let, takže tam spoustu kluků znám, a zmíněné "bublání" mohu potvrdit. Byť jsou Němci obecně rezervovanější ve ...Zobrazit celý příspěvek

        Souhlas. S Německem přicházím pracovně do kontaktu už dvacet let, takže tam spoustu kluků znám, a zmíněné "bublání" mohu potvrdit. Byť jsou Němci obecně rezervovanější ve vyjadřování podpoře Ukrajině než třeba Češi nebo nedejbože Poláci, zmatečné přešlapování vlastní vlády sami nechápou. I pro ně to působí "divně" a že "je zatím nejspíš něco většího, co nikdo z nás nevidí".Skrýt celý příspěvek

        • Ján Paliga
          13:08 20.04.2022

          Ruské peniaze pre SPD ...

          Ruské peniaze pre SPD ...

    • Inflex
      12:53 20.04.2022

      Ale Bundeswehr opravdu nemá kde brát. Mají směšně málo a v hrozným stavu.

      Ale Bundeswehr opravdu nemá kde brát. Mají směšně málo a v hrozným stavu.

      • bently
        12:57 20.04.2022

        Reálná podinvestovanost a podvybavenost Bundesweru, na kterou naráží v článku výše i sám inspektor, je bohužel smutná pravda, která je výsledkem intenzivního snažení předchozích ...Zobrazit celý příspěvek

        Reálná podinvestovanost a podvybavenost Bundesweru, na kterou naráží v článku výše i sám inspektor, je bohužel smutná pravda, která je výsledkem intenzivního snažení předchozích levičáckých ministrů a ministryň obrany udělat z německé armády jenom neškodné štěkátko. To ale neznamená, že tak velká země jako Německo nepošle z těžké techniky aspoň něco užitečného proboha. Podívejte, co všechno posílají daleko menší a ekonomicky slabší země. Jde i o symboliku, co si budeme povídat.Skrýt celý příspěvek

        • Cimbi
          13:05 20.04.2022

          Krauss-Maffei má na skladě užitečné věci k prodeji - Ty Leo 1, snad prej i modernizované Gepardy (kanonová PVO s přehledovým a střeleckým radarem a automatickým sledováním ...Zobrazit celý příspěvek

          Krauss-Maffei má na skladě užitečné věci k prodeji - Ty Leo 1, snad prej i modernizované Gepardy (kanonová PVO s přehledovým a střeleckým radarem a automatickým sledováním zaměřeného cíle). UA to chtěla nakoupit, ale Scholz smahnul vývozní povolení.Skrýt celý příspěvek

    • MacoS
      12:58 20.04.2022

      Pokiaľ je výcvik otázkou týždňov, tak pripomínam, že vojna už trvá 9. týždeň, takže, keby chceli, už mohli vycvičiť toho relatívne dosť... Briti tam už teraz posielajú Starstreak ...Zobrazit celý příspěvek

      Pokiaľ je výcvik otázkou týždňov, tak pripomínam, že vojna už trvá 9. týždeň, takže, keby chceli, už mohli vycvičiť toho relatívne dosť... Briti tam už teraz posielajú Starstreak HVM, ktorý asi bude na ovládanie iný level než Marder...Skrýt celý příspěvek

      • bently
        13:01 20.04.2022

        Zcela nepochybně. Jde o obyčejné "výhovorky", jak říkáte hezky na Slovensku, o nic víc.

        Zcela nepochybně. Jde o obyčejné "výhovorky", jak říkáte hezky na Slovensku, o nic víc.

    • otecko
      13:06 20.04.2022

      Nechápu, o čem ten generální inspektor mluví? Nač chce Bundeswehr budovat nějakou obranyschopnost? S jejich nasazením na východě stejně nikdo vážně nepočítá, Patrioty bylo ...Zobrazit celý příspěvek

      Nechápu, o čem ten generální inspektor mluví? Nač chce Bundeswehr budovat nějakou obranyschopnost? S jejich nasazením na východě stejně nikdo vážně nepočítá, Patrioty bylo maximum. To už mohou dělat zpravodajské informace přímo Rusku!

      Motto Hollanďanů "Nejsme jako Němci!"Skrýt celý příspěvek

    • lukas000
      14:38 20.04.2022

      Me na tom prekvapuje ze Ukrajina z nejakeho duvodu nezada o jejich nove toalety pro tri pohlavi.

      Me na tom prekvapuje ze Ukrajina z nejakeho duvodu nezada o jejich nove toalety pro tri pohlavi.

  • s2pi
    12:26 20.04.2022

    Inak k fosforu, ktory mal byt pouzity na UA - malo by ist o 122mm grad strelu so zapalnou ...Zobrazit celý příspěvek

    Inak k fosforu, ktory mal byt pouzity na UA - malo by ist o 122mm grad strelu so zapalnou submuniciou.

    https://mil.in.ua/en/articles/... Skrýt celý příspěvek

  • bently
    12:12 20.04.2022

    Dodané Stingery a Starstreaky se na Ukrajině činí. Jen tak dál hoši!

    https://www.facebook.com/www.d...

    Dodané Stingery a Starstreaky se na Ukrajině činí. Jen tak dál hoši!

    https://www.facebook.com/www.d...

    • MacoS
      13:02 20.04.2022

      Rozumiem tomu, že UA veľmi nemá z čoho vyberať, ale keď dám na misku váh cenu 1 Stinger/Starstreak a ten ich lietajúci fotoaparát Canon, srdce ma zabolí.

      Rozumiem tomu, že UA veľmi nemá z čoho vyberať, ale keď dám na misku váh cenu 1 Stinger/Starstreak a ten ich lietajúci fotoaparát Canon, srdce ma zabolí.

      • bently
        13:13 20.04.2022

        Njn, chápu, ale díkybohu, že mají čím po těch létajících Canonech vydávaných za vrchol hi-tech technologie pálit :-)

        Njn, chápu, ale díkybohu, že mají čím po těch létajících Canonech vydávaných za vrchol hi-tech technologie pálit :-)

      • RiMr71
        13:26 20.04.2022

        ...musíš na tu misku dát i tu techniku na které ten plastový Canon navede palbu...

        ...musíš na tu misku dát i tu techniku na které ten plastový Canon navede palbu...

        • MacoS
          13:57 20.04.2022

          Bohužiaľ, máte pravdu.

          Bohužiaľ, máte pravdu.

  • alter01
    12:09 20.04.2022

    Ten Kadyrov má široký záber .
    https://pbs.twimg.com/media/FQ...

    Ten Kadyrov má široký záber .
    https://pbs.twimg.com/media/FQ...

  • marekR
    11:37 20.04.2022

    Zda sa, ze Kadyrov sa uz chysta na mozne povstanie proti rusom - tri traktory by mohli zajat dostatocne mnozstvo ruskych tankov ...Zobrazit celý příspěvek

    Zda sa, ze Kadyrov sa uz chysta na mozne povstanie proti rusom - tri traktory by mohli zajat dostatocne mnozstvo ruskych tankov :-D

    https://twitter.com/abtohton/s... Skrýt celý příspěvek

    • jj284b
      12:12 20.04.2022

      skor mi pride ze to potrebuje na zvazanie zradla pre kozy... musi predsa udrziavat harem..

      skor mi pride ze to potrebuje na zvazanie zradla pre kozy... musi predsa udrziavat harem..

  • ruleta
    11:35 20.04.2022

    Rozhovor s ministryni obrany, dobre info je ohledne vrtulniku a pripadnem transferu na Ukrajinu. Za mne jeden z rozohovoru, ktery ma hlavu a ...Zobrazit celý příspěvek

    Rozhovor s ministryni obrany, dobre info je ohledne vrtulniku a pripadnem transferu na Ukrajinu. Za mne jeden z rozohovoru, ktery ma hlavu a patu.

    https://www.seznamzpravy.cz/cl... Skrýt celý příspěvek

    • PavolR
      12:40 20.04.2022

      Slovensko že bude mať dve americké základne? :-o No tak bez ohľadu, či je to tak, z jej slov môže byť poriadna politická búrka. Toto svojmu rezortnému kolegovi urobiť nemala ...

      Slovensko že bude mať dve americké základne? :-o No tak bez ohľadu, či je to tak, z jej slov môže byť poriadna politická búrka. Toto svojmu rezortnému kolegovi urobiť nemala ...

      • Ján Paliga
        13:14 20.04.2022

        Veď to nie je novinka, to tvrdí naša opozícia dlho ... :)

        Veď to nie je novinka, to tvrdí naša opozícia dlho ... :)

      • puuupava
        13:18 20.04.2022

        Je pravda ze tato pani ministerka na otazku novinarov ze co si mysli o vyhlaseni bezletovej zony nad Ukrajinou odpovedala ze to sa maju pytat ministra dopravy?

        Je pravda ze tato pani ministerka na otazku novinarov ze co si mysli o vyhlaseni bezletovej zony nad Ukrajinou odpovedala ze to sa maju pytat ministra dopravy?

    • robo254
      12:41 20.04.2022

      Neviem či je celkom správna veta z rozhovoru: "Slováci budou mít dvě americké základny na svém území ...." Ak by to bola pravda bolo by to super posilnenie našej obrany, ale obávam ...Zobrazit celý příspěvek

      Neviem či je celkom správna veta z rozhovoru: "Slováci budou mít dvě americké základny na svém území ...."
      Ak by to bola pravda bolo by to super posilnenie našej obrany, ale obávam sa že je to nesprávne / nepravdivé tvrdenie, ktorým sa možno snaží podporiť / obhájiť svoje predchádzajúce vyjadrenia.... nehovoriac o tom čo by takáto informácia vyvolala medzi niektorými sk politikmi...Skrýt celý příspěvek

      • Jura99
        12:52 20.04.2022

        Kuchyna a Sliac ?

        Kuchyna a Sliac ?

        • Clanek
          13:00 20.04.2022

          Je to v kazdem pripade slusnej ulet pustit neco takoveho do sveta. Ta pani se zatim ukazuje, ze na kazdou rozumnou vetu co vypusti musi nasledovat dalsi co dokaze, ze nevi ktera ...Zobrazit celý příspěvek

          Je to v kazdem pripade slusnej ulet pustit neco takoveho do sveta. Ta pani se zatim ukazuje, ze na kazdou rozumnou vetu co vypusti musi nasledovat dalsi co dokaze, ze nevi ktera bije.
          Na Slovensku zadne zakladny vznikat nemely, tohle byla opozici tlacena propaganda mirici na prorusacke publikum a protiamericke nalady. Slo o zviditelneni se Fica a nacku bojem proti obranne dohode s USA a lzi co kolem toho sirili (i kdyz o jejim schvalovani zacala jednat uz Ficova vlada), ktera vubec neni o zrizovani zakladen a ani nikdy nebyla.
          Tohle kdyz vypusti ministryne tak bud vedome lze, svemu oboru nerozumi nebo vubec netusi co se deje u nejblizsich sousedu. Nevim co z toho je horsi.Skrýt celý příspěvek

          • Jura99
            13:27 20.04.2022

            Je to ženská, ale je mi sympatičtější, když o něco přestřeluje, než aby byla kancelářskou šedou myší a svou výplatu si jen vyseděla. Kdo ji sleduje, tak si mohl všimnout, že řadu ...Zobrazit celý příspěvek

            Je to ženská, ale je mi sympatičtější, když o něco přestřeluje, než aby byla kancelářskou šedou myší a svou výplatu si jen vyseděla. Kdo ji sleduje, tak si mohl všimnout, že řadu nápadů by někdo jiný neměl. Například hned zpočátku poslala dělostřeleckou munici, což je útočná zbraň, v té době všichni posílali buď nic a nebo jen obranné. Rovněž zpočátku války říkala, že pokud UA požádá o vojáky, bude se tím seriózně zabývat. Naštěstí nepožádali :-).Skrýt celý příspěvek

          • Sergej7490
            15:14 20.04.2022

            Sk hned na zaciatku poslalo 120mm minometne strely. Len neviem ci to boli utocne alebo obranne…

            Sk hned na zaciatku poslalo 120mm minometne strely. Len neviem ci to boli utocne alebo obranne…

      • Ján Paliga
        13:12 20.04.2022

        Fico už má hnedé v trencloch, Kalisrotaka už zatvorili ... :) Žiadosť na Hranola je v parlamentnom procese ...

        Fico už má hnedé v trencloch, Kalisrotaka už zatvorili ... :) Žiadosť na Hranola je v parlamentnom procese ...

      • Miroslav
        13:45 20.04.2022

        To nie sú americké základne. Takto to prezentuje len opozícia. Ide o naše základne ktoré môžu na požiadanie využívať americké jednotky.

        To nie sú americké základne. Takto to prezentuje len opozícia. Ide o naše základne ktoré môžu na požiadanie využívať americké jednotky.

  • majales
    11:29 20.04.2022

    Pro pobavení https://www.facebook.com/photo... překlad: Tisíc dolarů plus komunálné.. To je drahé. A co byste chtěli? To je ...Zobrazit celý příspěvek

    Pro pobavení

    https://www.facebook.com/photo...

    překlad:
    Tisíc dolarů plus komunálné..
    To je drahé.
    A co byste chtěli?
    To je Moskva.Skrýt celý příspěvek

  • Mroz9
    11:29 20.04.2022

    Pár stovek žoldáků z Etiopie by chtělo asi na Ukrajinu.

    https://twitter.com/SputnikATO...

    Pár stovek žoldáků z Etiopie by chtělo asi na Ukrajinu.

    https://twitter.com/SputnikATO...

    • Miroslav
      11:46 20.04.2022

      Veľa toho nezjedia, dokáže sa to skryť aj za pouličnú lampu. Keď to padne tak netreba kopať veľkú jamu. Za mňa dobrá voľba

      Veľa toho nezjedia, dokáže sa to skryť aj za pouličnú lampu. Keď to padne tak netreba kopať veľkú jamu. Za mňa dobrá voľba

      • Alchen
        11:52 20.04.2022

        Nepodceňoval by som ich toľko. Vieme a ako rýchlo a akú majú výdrž Etiopci(najlepší vytrvalostný bežci na svete). A taktiež vieme že rusom riadne zlyháva komunikácia medzi ...Zobrazit celý příspěvek

        Nepodceňoval by som ich toľko. Vieme a ako rýchlo a akú majú výdrž Etiopci(najlepší vytrvalostný bežci na svete). A taktiež vieme že rusom riadne zlyháva komunikácia medzi jednotkami. Tak pozor aby to neboli game changri ako najlepší spojári medzi jruskými jednotkami. :DSkrýt celý příspěvek

        • MaminCecok
          12:27 20.04.2022

          Kým nedokážu predbehnúť guľku je im aj ten vytrvalostný beh na dve veci.

          Kým nedokážu predbehnúť guľku je im aj ten vytrvalostný beh na dve veci.

        • Poly
          12:35 20.04.2022

          Vytrvalí jsou proto, že mají optimální poměr hmotnosti k velikosti a objemu glykogenu v těle. Když se budou muset oblíct a nosit zbraně a munici, tak naopak nebudou ani průměrní.

          Vytrvalí jsou proto, že mají optimální poměr hmotnosti k velikosti a objemu glykogenu v těle. Když se budou muset oblíct a nosit zbraně a munici, tak naopak nebudou ani průměrní.

        • Torong
          12:45 20.04.2022

          Jj. Etiopští běžci jsou rychlejší než Ruské datové připojení...

          Jj. Etiopští běžci jsou rychlejší než Ruské datové připojení...

      • flanker.jirka
        12:20 20.04.2022

        To není dobře, že se jim daří sehnat někoho, kdo ví, že jde do boje a možná se na to i těší.

        To není dobře, že se jim daří sehnat někoho, kdo ví, že jde do boje a možná se na to i těší.

        • Jura99
          12:54 20.04.2022

          oni jsou v boji schopni asi jako doterna moucha.

          oni jsou v boji schopni asi jako doterna moucha.

          • PavolR
            13:35 20.04.2022

            Rusi ich nepotrebujú na boj, ale na odhaľovanie ukrajinských palebných pozícií a prinútenie Ukrajincov vyplytvať viac munície. Doteraz na to používali nevycvičených doneckých a ...Zobrazit celý příspěvek

            Rusi ich nepotrebujú na boj, ale na odhaľovanie ukrajinských palebných pozícií a prinútenie Ukrajincov vyplytvať viac munície. Doteraz na to používali nevycvičených doneckých a luhanských povolancov.Skrýt celý příspěvek

          • flanker.jirka
            13:54 20.04.2022

            tak si na tu mouchu vzpomeňte v létě až vás bude obtěžovat u piva :-) Vůbec bych to nedpoceňoval, půjde o bojovníky na které se už střílelo, žádní branci po základním výcviku.

            tak si na tu mouchu vzpomeňte v létě až vás bude obtěžovat u piva :-) Vůbec bych to nedpoceňoval, půjde o bojovníky na které se už střílelo, žádní branci po základním výcviku.

    • bently
      12:07 20.04.2022

      Bojová podpora Ruska až z Etiopie... Tohle je vážně putinovské zoufalství největšího rázu. Kecem o "silné ruské armádě" a "výborným ruským technologiím, kterých se bojí celý svět" ...Zobrazit celý příspěvek

      Bojová podpora Ruska až z Etiopie... Tohle je vážně putinovské zoufalství největšího rázu. Kecem o "silné ruské armádě" a "výborným ruským technologiím, kterých se bojí celý svět" už neuvěří ani malé děcko.Skrýt celý příspěvek

      • flanker.jirka
        13:55 20.04.2022

        politicky je to pro něj možná příznivější, když to nebudou rakve se syny jeho voličů.

        politicky je to pro něj možná příznivější, když to nebudou rakve se syny jeho voličů.

        • bently
          13:59 20.04.2022

          Dokážete si představit ty fotky, jak ukrajinskými vesnicemi a městy pobíhají ozbrojené oddíly černochů z Etiopie? Nevím nevím, tohle nebude působit dobře ani pro jednu stranu.

          Dokážete si představit ty fotky, jak ukrajinskými vesnicemi a městy pobíhají ozbrojené oddíly černochů z Etiopie? Nevím nevím, tohle nebude působit dobře ani pro jednu stranu.

    • Mortles
      12:41 20.04.2022

      Jim tam zrovna skončila válka snad, tak lidi hledají další uplatnění.

      Jim tam zrovna skončila válka snad, tak lidi hledají další uplatnění.

      • Ján Paliga
        13:16 20.04.2022

        Čo neurobíš sa misku šošovice ....

        Čo neurobíš sa misku šošovice ....

    • raven66
      16:56 20.04.2022

      Faxom?

      Faxom?

  • Alchen
    11:10 20.04.2022

    Vo svojom aute v Chersone mal byť zastrelený proruský bloger na fotograf . Asi prvá takáto informácia čo som zachytil že sa v Chersone robí ...Zobrazit celý příspěvek

    Vo svojom aute v Chersone mal byť zastrelený proruský bloger na fotograf .
    Asi prvá takáto informácia čo som zachytil že sa v Chersone robí partizánčina.

    https://twitter.com/to_east_of... Skrýt celý příspěvek

    • Rošťák
      11:15 20.04.2022

      NN na začátku okupace tam rozstřílely nějakého chlápka, co měl zaštitovat novou civilní správu ....
      Měl bílé SUV.

      NN na začátku okupace tam rozstřílely nějakého chlápka, co měl zaštitovat novou civilní správu ....
      Měl bílé SUV.

      • Alchen
        11:43 20.04.2022

        Aha tak som mi nejako uniklo táto informácia. Ale celkovo mi príde že na to ako blízko je fronta v Chersone a aké je to mesto veľké sa tam robí strašne málo takej záškodnickej ...Zobrazit celý příspěvek

        Aha tak som mi nejako uniklo táto informácia. Ale celkovo mi príde že na to ako blízko je fronta v Chersone a aké je to mesto veľké sa tam robí strašne málo takej záškodnickej činnosti.Skrýt celý příspěvek

        • Clanek
          11:48 20.04.2022

          Jestli kolaboruje cast lidi co byla zapojena do organizovani obrany, majici prehled / seznamy lidi z domobrany, polohu skladu munice atd. tak ten domaci odboj dostal ranu jeste ...Zobrazit celý příspěvek

          Jestli kolaboruje cast lidi co byla zapojena do organizovani obrany, majici prehled / seznamy lidi z domobrany, polohu skladu munice atd. tak ten domaci odboj dostal ranu jeste driv nez zacal a kdovi kolik z toho odbojeschopneho obyvatelstva tam rusaci nechali / neodvlekli. Ja jsem rad za kazdy jeden takovy utok (i kdyz bych taky doufal ve vetsi pocty).Skrýt celý příspěvek

          • Marw
            12:27 20.04.2022

            Clanek - osobne si myslím že pokiaľ je odboj organizovaný niekým aspoň trošku pri zmysloch tak jednoducho musia počítať s tým že budú mať medzi sebou aj zradcov a prispôsobiť tomu ...Zobrazit celý příspěvek

            Clanek - osobne si myslím že pokiaľ je odboj organizovaný niekým aspoň trošku pri zmysloch tak jednoducho musia počítať s tým že budú mať medzi sebou aj zradcov a prispôsobiť tomu organizáciu aj plánovanie.Skrýt celý příspěvek

        • Cimbi
          12:25 20.04.2022

          Myslím, že koordinují palbu dělostřelectva. Někde to UA zmínila na Twitteru

          Myslím, že koordinují palbu dělostřelectva. Někde to UA zmínila na Twitteru

        • MaminCecok
          12:31 20.04.2022

          Podľa mňa sa všade na okupovaných územiach niečo deje. Včera napr. bola správa s fotkou hrobu, že miestny muž z Buče vypálil molotovom ruské BMP, za čo ho zabili. Informačné kanály ...Zobrazit celý příspěvek

          Podľa mňa sa všade na okupovaných územiach niečo deje. Včera napr. bola správa s fotkou hrobu, že miestny muž z Buče vypálil molotovom ruské BMP, za čo ho zabili.
          Informačné kanály sú odrezané a nejakými zhromaždeniami na námestiach sa určite odpor miestneho obyvateľstva nekončí. Viac sa dozvieme až po oslobodení, ale určite im podkurujú.Skrýt celý příspěvek

    • PavolR
      11:16 20.04.2022

      Už bol podobne v aute zastrelený aj jeden proruský politik, čo mal pomáhať vytvoriť kolaborantskú vládu - je to hádam aj 4 týždne dozadu (možno dokonca päť).

      Už bol podobne v aute zastrelený aj jeden proruský politik, čo mal pomáhať vytvoriť kolaborantskú vládu - je to hádam aj 4 týždne dozadu (možno dokonca päť).

    • ruleta
      11:28 20.04.2022

      Tohle je info k tomu co pise Rostak, PavolR. Myslim, ze se patolog nedopocital prustrelu:

      https://twitter.com/defensesen...

      Tohle je info k tomu co pise Rostak, PavolR. Myslim, ze se patolog nedopocital prustrelu:

      https://twitter.com/defensesen...

    • MoogerFooger
      11:30 20.04.2022

      I zde je zmínka o něm...
      https://most.ks.ua/news/url/v_...

      I zde je zmínka o něm...
      https://most.ks.ua/news/url/v_...

      • samoempire
        13:07 20.04.2022

        Pozor nejde jenom o obyčejnou politickou kolaboraci. Tito lidi dělají seznamy lidi. Víme co pak s těmi lidma děje.

        Pozor nejde jenom o obyčejnou politickou kolaboraci. Tito lidi dělají seznamy lidi. Víme co pak s těmi lidma děje.

  • SeaWolf
    11:08 20.04.2022

    Jsem člověk který opravdu Izraeli fandil. Bavilo mě nastudovat si soudobé dějiny jednotlivých konfliktů s araby, jednotlivé střety izraelského takového vojska a ...Zobrazit celý příspěvek

    Jsem člověk který opravdu Izraeli fandil. Bavilo mě nastudovat si soudobé dějiny jednotlivých konfliktů s araby, jednotlivé střety izraelského takového vojska a letectva.

    Bohužel po cca dvou měsících bojů na Ukrajině vidím rudě, když si přečtu následující aktuální citaci:

    "Izrael uvedl, že je připravený uspořádat schůzku Vladimira Putina a Volodymyra Zelenského. Jednání by se mohlo konat v Jeruzalémě."

    Pokud by to napsala jakákoli jiná země tak jen přivřu oči a lehce si zanadávám, ale Izrael který se stále ohání Holokaustem i v případech, kdy jde jenom a pouze o to aby z USA příteli peníze a stydící se Německo postavilo další Izraeli ponorky zdarma. Jsem opravdu rozladěn aktuální pokryteckou sebrankou která tu zemi vede.

    PS: Dosaďte si místo jména "Vladimír Putin" jméno "Adolf Hitler" a bude to znít úplně stejně.Skrýt celý příspěvek

    • skelet
      11:17 20.04.2022

      Člověk se na to nesmí dívat pohledem fotbalového fanouška. Izrael má svých problémů dost a jeho zájmový region je někde jinde. A jelikož k některým problémům má klíč Rusko, tak se ...Zobrazit celý příspěvek

      Člověk se na to nesmí dívat pohledem fotbalového fanouška. Izrael má svých problémů dost a jeho zájmový region je někde jinde. A jelikož k některým problémům má klíč Rusko, tak se chová pragmaticky.Skrýt celý příspěvek

      • bently
        11:19 20.04.2022

        Asi tak. Navíc nápomoc k vyjednání podmínek ukončení války (a jejímu reálnému skončení) by byl pro Izrael zářež jak hovado. Chápu, že má člověk tendenci to vnímat emočně, ale ...Zobrazit celý příspěvek

        Asi tak. Navíc nápomoc k vyjednání podmínek ukončení války (a jejímu reálnému skončení) by byl pro Izrael zářež jak hovado.
        Chápu, že má člověk tendenci to vnímat emočně, ale Izrael je vždycky země, která emoce dává na stůl při rozhodování až na úplně poslední místo (a někdy bůhví, jestli vůbec). Do značné míry i díky tomu je dnes jako stát technologicky tam, kde je.Skrýt celý příspěvek

        • Jura99
          11:28 20.04.2022

          S Putinem už nejednat. Je to skutečný válečný zločinec a jediný cíl musí být postavit jej ke zdi nebo pod oprátku. Sednout si s ním za jeden stůl ? Chucpe. (to slovo rád nemám, ale ...Zobrazit celý příspěvek

          S Putinem už nejednat. Je to skutečný válečný zločinec a jediný cíl musí být postavit jej ke zdi nebo pod oprátku. Sednout si s ním za jeden stůl ? Chucpe. (to slovo rád nemám, ale tady se mi hodí)Skrýt celý příspěvek

          • bently
            11:31 20.04.2022

            To máte těžké. Opět - emočně, lidsky samozřejmě 100% souhlas, ale pragrmaticky je Putin pořád praktický (samo)vládce jedné ze dvou válčících stran, takže s ním v nějaké podobě ...Zobrazit celý příspěvek

            To máte těžké. Opět - emočně, lidsky samozřejmě 100% souhlas, ale pragrmaticky je Putin pořád praktický (samo)vládce jedné ze dvou válčících stran, takže s ním v nějaké podobě jednat smysl má.
            Samozřejmě jednat a přistupovat na ústupky jsou dvě různé věci.Skrýt celý příspěvek

          • Jura99
            12:27 20.04.2022

            asi nova doba, protoze s Hitlerem by nikdo nejednal.

            asi nova doba, protoze s Hitlerem by nikdo nejednal.

          • samoempire
            13:09 20.04.2022

            Klid. Jednat Ale s rozumem. Nejde o futbalový zápas. Jsou milióny lidí kteří můžou přijít o život. Je potřeba jednat nejen s Putinem. Ale i Kadyrov a podobně. Trochu jim to ...Zobrazit celý příspěvek

            Klid. Jednat Ale s rozumem. Nejde o futbalový zápas. Jsou milióny lidí kteří můžou přijít o život. Je potřeba jednat nejen s Putinem. Ale i Kadyrov a podobně. Trochu jim to narušit.Skrýt celý příspěvek

      • Clanek
        11:34 20.04.2022

        A tahle rovnice bude vypadat uplne stejne i v pripade nakupu zbrani z Izraele ceskou stranou. Izrael bude mit porad svych problemu dost, jeho zajmovy region bude porad nekde jinde ...Zobrazit celý příspěvek

        A tahle rovnice bude vypadat uplne stejne i v pripade nakupu zbrani z Izraele ceskou stranou. Izrael bude mit porad svych problemu dost, jeho zajmovy region bude porad nekde jinde a k nekterym jeho problemum bude mit i nadale klic Rusko, kteremu da nakonec prednost.
        Izrael je pragmaticky, musi byt. Dobra, bez emoci bych zacal byt ve vztahu k izraelu pragmaticky i z nasi strany. Docela by me zajimalo jak by se pragmaticky izrael stavel k nasemu pragmaticky uzavrenemu ropnemu obchodu treba s Asadovskou Syrii, vymenou za dobudoucna pragmatickou nepodporu Izraele na mezinarodni scene. Jestli by to Izrael bral porad jako neco ciste, nebo by se najednou citil byt minimalne obrazne podveden.Skrýt celý příspěvek

        • skelet
          14:22 20.04.2022

          Což je ovšem kravina. Naše i bezpečnost Izraele primárně závisí na vůli USA. Pokud se tedy nestane něco dramatického, tak pokud půjde o naši bezpečnost, tak za námi bude stát USA, ...Zobrazit celý příspěvek

          Což je ovšem kravina. Naše i bezpečnost Izraele primárně závisí na vůli USA. Pokud se tedy nestane něco dramatického, tak pokud půjde o naši bezpečnost, tak za námi bude stát USA, které významně dotuje bezpečnost Izraele.
          A jako bonus náš vztah s Izraelem je jiný, než vztah Izraele a Ukrajiny.
          Jenže to se na to nechce dívat očima fotbalového fanouška, ale zcela pragmaticky.Skrýt celý příspěvek

          • Clanek
            15:52 20.04.2022

            Vam muj koment prijde jako kravina, me vas jako najivita. Tady se zjevne neshodnem.

            Vam muj koment prijde jako kravina, me vas jako najivita. Tady se zjevne neshodnem.

      • SeaWolf
        11:52 20.04.2022

        Za pragmatismus můžeme schovat úplně všechno, třeba jak vyřešilo Německo v roce 1943 nedostatek mýdla? Pokud na to budeme koukat tímto způsobem bez emocí a čistě z pohledu potřeby ...Zobrazit celý příspěvek

        Za pragmatismus můžeme schovat úplně všechno, třeba jak vyřešilo Německo v roce 1943 nedostatek mýdla? Pokud na to budeme koukat tímto způsobem bez emocí a čistě z pohledu potřeby hitlerovského Německa jedna se nepochybně o krok pragmatický.
        Trochu bizárek ...Skrýt celý příspěvek

        • Jura99
          12:32 20.04.2022

          mydlo ze Židů je mytus. Izrael si prave pamatuje docela dobre a staty, ve kterych dochazelo k pogromum, moc v lasce nema.

          mydlo ze Židů je mytus. Izrael si prave pamatuje docela dobre a staty, ve kterych dochazelo k pogromum, moc v lasce nema.

          • SeaWolf
            12:49 20.04.2022

            Byl to jen příklad, nicméně mýdlo se experimentálně z lidí vyrábělo v táboře Stutthof. Ale můžeme společně nalézt jiný pragmatický příklad, splňující výše uvedené bizarní ...Zobrazit celý příspěvek

            Byl to jen příklad, nicméně mýdlo se experimentálně z lidí vyrábělo v táboře Stutthof.

            Ale můžeme společně nalézt jiný pragmatický příklad, splňující výše uvedené bizarní kritéria.Skrýt celý příspěvek

        • skelet
          14:25 20.04.2022

          i náš stát se chová pragmaticky. Víme, že pokud by padla Ukrajina hladce, tak jsme další na řadě. Stejně tak jako Izrael se pak chováme v případě jiných konfliktů, které se nás ...Zobrazit celý příspěvek

          i náš stát se chová pragmaticky. Víme, že pokud by padla Ukrajina hladce, tak jsme další na řadě.
          Stejně tak jako Izrael se pak chováme v případě jiných konfliktů, které se nás nedotýkají. Během bojů v Sýrii jsme vystupovali podobně jako Izrael nyní. Prostředník mezi Východem a Západem.Skrýt celý příspěvek

    • dusan1
      11:29 20.04.2022

      Izrael si robí svoju politiku .... "brutálne" pragmatickú .... a pokým sa to netýka Izraela a Źidov, tak mu je všetko ostatné jedno ..... nie je to nič nové ... Ešte sa to dalo ...Zobrazit celý příspěvek

      Izrael si robí svoju politiku .... "brutálne" pragmatickú .... a pokým sa to netýka Izraela a Źidov, tak mu je všetko ostatné jedno ..... nie je to nič nové ...

      Ešte sa to dalo chápať v roku 1948, kedy sa musel spoľahnúť na komunistické diktatúry pri boji o prežitie ... ale Izrael už dávno nie je v ohrození .... ale politika len vlastného prospechu mu ostala.Skrýt celý příspěvek

    • V.Karasek
      11:54 20.04.2022

      Israeli bych urcite nic nevycital.
      Ti maji problemy o nekolik levelu vetsi, nez my vsichni dohromady...

      Israeli bych urcite nic nevycital.
      Ti maji problemy o nekolik levelu vetsi, nez my vsichni dohromady...

      • Torong
        12:54 20.04.2022

        Ale jistě. Netřeba mu nic vyčítat, stačí se zařídit podle toho. To znamená ukončit veškerou podporu a dát najevo, že diplomatické styky budou přísně formální. Pragmatické ...Zobrazit celý příspěvek

        Ale jistě. Netřeba mu nic vyčítat, stačí se zařídit podle toho. To znamená ukončit veškerou podporu a dát najevo, že diplomatické styky budou přísně formální. Pragmatické spolupráci firem samozřejmě nebránit, ale důležité informace nepředávat.Izrael ukázal, že vztahy s Ruskem jsou důležitější než vztahy s východní Evropou.Skrýt celý příspěvek

        • skelet
          14:25 20.04.2022

          kravina

          kravina

    • Shania
      12:44 20.04.2022

      Ono se jim to jednou vymsti...

      Ono se jim to jednou vymsti...

  • bently
    11:04 20.04.2022

    Ruská FSB podle ukrajinské rozvědky zatkla šéfa takzvaného „Ministerstva vnitra Luhanské lidové republiky“ Igora Korneta a poslala ho do vyšetřovací vazby. "Na pozadí neúspěchů ...Zobrazit celý příspěvek

    Ruská FSB podle ukrajinské rozvědky zatkla šéfa takzvaného „Ministerstva vnitra Luhanské lidové republiky“ Igora Korneta a poslala ho do vyšetřovací vazby.

    "Na pozadí neúspěchů na frontě Moskva zahájila čistku od vůdců Luhanské lidové republiky. V současnosti probíhá ve vazebním středisku FSB v Rostově na Donu."

    Špióni tvrdí, že zatčení „ministra vnitra Luhanské lidové republiky“ vyvolalo negativní reakci bezpečnostních složek a politického vedení „republiky“, které to hodnotí jako začátek změn v kvazistátní mocenský blok.

    https://www.pravda.com.ua/news...

    Kašpaři :D Kéž by se nakonec pobili mezi sebou - to by bylo pro všechny nejefektivnější řešení.Skrýt celý příspěvek

    • Jura99
      11:06 20.04.2022

      každá revoluce žere své děti :-)

      každá revoluce žere své děti :-)

      • Miroslav
        11:47 20.04.2022

        Dnes majú ministri vnútra blbý deň

        Dnes majú ministri vnútra blbý deň

        • Roko
          12:38 20.04.2022

          :D to bolo dobre

          :D to bolo dobre

        • Ján Paliga
          13:20 20.04.2022

          Narazas na Kalisrotaka? :)

          Narazas na Kalisrotaka? :)

    • The Pale Emperor
      11:22 20.04.2022

      Tak oni se bijou mezi sebou od začátku. Kdo si myslíš, že zabil Giviho? Motorolu? Začali mít vliv, tak se jich FSB radši zbavila.

      Tak oni se bijou mezi sebou od začátku. Kdo si myslíš, že zabil Giviho? Motorolu? Začali mít vliv, tak se jich FSB radši zbavila.

    • Talvi
      11:33 20.04.2022

      Klasika každé takové události. Kolik z těch etnických blbců se teď drží za hlavu a bulí „ co jsme to provedli " .. pokud už nehnijí pod zemí jako zmínění ksindlové Givi a Motorola. Zobrazit celý příspěvek

      Klasika každé takové události. Kolik z těch etnických blbců se teď drží za hlavu a bulí „ co jsme to provedli " .. pokud už nehnijí pod zemí jako zmínění ksindlové Givi a Motorola.Skrýt celý příspěvek

Načítám diskuzi...