VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazeny jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.

  • s2pi
    13:05 19.04.2022

    2S7 Pion vs T72 Predpokladam, ze to nebola ziadna navadzana municia - celkom frajeri sa takto trafit a oholit tancik s rozumnym poctom ...Zobrazit celý příspěvek

    2S7 Pion vs T72

    Predpokladam, ze to nebola ziadna navadzana municia - celkom frajeri sa takto trafit a oholit tancik s rozumnym poctom municie.

    https://twitter.com/TheDeadDis... Skrýt celý příspěvek

  • Stry128
    12:54 19.04.2022

    Co ty switchblade? Pořád ticho.

    Co ty switchblade? Pořád ticho.

    • DonCorleone
      13:03 19.04.2022

      A ja zas čakám na zverejnenie tých ruských agentov v zahraničí...a stále nič

      A ja zas čakám na zverejnenie tých ruských agentov v zahraničí...a stále nič

    • waggon
      13:27 19.04.2022

      Tohle není fotbalový zápas, ale válka. Některé věci se dostanou na veřejnost až později...

      Tohle není fotbalový zápas, ale válka. Některé věci se dostanou na veřejnost až později...

  • sgaba
    12:52 19.04.2022
  • The Pale Emperor
    12:50 19.04.2022

    Vymazlené Breny v dobrých rukách

    https://twitter.com/Dirtydozen...

    Vymazlené Breny v dobrých rukách

    https://twitter.com/Dirtydozen...

  • bently
    12:48 19.04.2022

    Zdá se, že Šojgu žije, a hned to dneska na radě ruského ministerstva obrany opepřil slovy, že "Spojené státy a další západní země dělají vše pro to, aby prodloužily ...Zobrazit celý příspěvek

    Zdá se, že Šojgu žije, a hned to dneska na radě ruského ministerstva obrany opepřil slovy, že "Spojené státy a další západní země dělají vše pro to, aby prodloužily válku".

    "Rostoucí objem zahraničních dodávek zbraní jasně demonstruje jejich záměr vyprovokovat kyjevský režim k boji do posledního Ukrajince," uvedl Šojgu dle BBC.

    https://www.pravda.com.ua/news... Skrýt celý příspěvek

    • jj284b
      12:50 19.04.2022

      nie do posledneho Ukrajinca... ale do posledneho rusa na Ukrajine...

      nie do posledneho Ukrajinca... ale do posledneho rusa na Ukrajine...

    • Roland
      12:52 19.04.2022

      Fakt řekl válku? Ta to má na 15 let dost problém

      Fakt řekl válku? Ta to má na 15 let dost problém

      • bently
        12:54 19.04.2022

        Citace přímo z BBC: Ruský ministr obrany Serhij Šojgu prohlásil, že Rusko "důsledně plní plán osvobození" Doněcké a Luhanské lidové republiky. Podle něj USA a další západní země ...Zobrazit celý příspěvek

        Citace přímo z BBC:

        Ruský ministr obrany Serhij Šojgu prohlásil, že Rusko "důsledně plní plán osvobození" Doněcké a Luhanské lidové republiky.

        Podle něj USA a další západní země dělají vše pro to, aby "co nejvíce prodloužily" průběh války.

        Takže ne, slovo válka nepoužil.Skrýt celý příspěvek

      • Misonek 76
        13:02 19.04.2022

        Ale ne v ruaku jsou si prece vsichni rovni jen nekteri jsou si rovnejsi :) ten hnup prece neni normal rus na toho se zakony nevztahuji.

        Ale ne v ruaku jsou si prece vsichni rovni jen nekteri jsou si rovnejsi :) ten hnup prece neni normal rus na toho se zakony nevztahuji.

    • liberal shark
      12:54 19.04.2022

      Jasně, rusák vede válku 8 let, obrací svět naruby, ale Západ je válečný štváč :-)).

      Jasně, rusák vede válku 8 let, obrací svět naruby, ale Západ je válečný štváč :-)).

  • Atomas
    12:35 19.04.2022

    Je to oficiální - tak už Lavrov oznámil zahájení další fáze speciální operace na Ukrajině. Na Topwar se podivují, jak je možné, že uvedenou zprávu nepotvrzuje přímo Šojgu, nebo ...Zobrazit celý příspěvek

    Je to oficiální - tak už Lavrov oznámil zahájení další fáze speciální operace na Ukrajině.

    Na Topwar se podivují, jak je možné, že uvedenou zprávu nepotvrzuje přímo Šojgu, nebo armáda...

    https://www.kp.ru/online/news/... Skrýt celý příspěvek

    • Inflex
      12:43 19.04.2022

      Lavrov lže vždycky když otevře hubu. Takže máme potvrzený že se nic neděje.

      Lavrov lže vždycky když otevře hubu. Takže máme potvrzený že se nic neděje.

      • Atomas
        12:49 19.04.2022

        je to ve své podstatě geniální taktika. Lavrov oznámí, že probíhá ofenziva a když bude slabá a neúčinná, tak lze konstatovat, že Lavrov jenom opět lhal :-)))

        je to ve své podstatě geniální taktika. Lavrov oznámí, že probíhá ofenziva a když bude slabá a neúčinná, tak lze konstatovat, že Lavrov jenom opět lhal :-)))

      • Roko
        12:50 19.04.2022

        Nic sa nedeje je silne slovo, to ze my to “nevidime” ako pri prvej faze kedy clovek sledoval vsetko live neznamena ze ofenziva neprebieha, lenze ide o stret delostrelectva a ...Zobrazit celý příspěvek

        Nic sa nedeje je silne slovo, to ze my to “nevidime” ako pri prvej faze kedy clovek sledoval vsetko live neznamena ze ofenziva neprebieha, lenze ide o stret delostrelectva a tankove bitky, ktore nevies streamovat..Skrýt celý příspěvek

  • bently
    12:35 19.04.2022

    Ukrajincům se podle všeho docela daří likvidovat nepřátelské drony využívané k průzkumům kritické infrastruktury. Viz další dnešní zásah nad Oděsou: ...Zobrazit celý příspěvek

    Ukrajincům se podle všeho docela daří likvidovat nepřátelské drony využívané k průzkumům kritické infrastruktury. Viz další dnešní zásah nad Oděsou: https://www.pravda.com.ua/news... Skrýt celý příspěvek

  • The Pale Emperor
    12:31 19.04.2022

    Nechutnost... nemám slov.

    https://twitter.com/ragipsoylu...

    Nechutnost... nemám slov.

    https://twitter.com/ragipsoylu...

    • bently
      12:33 19.04.2022

      Uvedené nechutnosti a vychcanosti Maďarska a souvisejícího rozkolu ve V4 si stačili už koncem března dobře všimnout i samotní Ukrajinci: ...Zobrazit celý příspěvek

      Uvedené nechutnosti a vychcanosti Maďarska a souvisejícího rozkolu ve V4 si stačili už koncem března dobře všimnout i samotní Ukrajinci: https://twitter.com/uamemesfor... Skrýt celý příspěvek

      • csincsung66
        19:56 19.04.2022

        Len pripomeniem, že ukrajina robila už v roku 2014 nechutnosti vo vťahu k maďarskej menšine, dovtedy boli ukr-hun vzťahy dosť priateľské a nič by nebránilo k tomu aby to aj ...Zobrazit celý příspěvek

        Len pripomeniem, že ukrajina robila už v roku 2014 nechutnosti vo vťahu k maďarskej menšine, dovtedy boli ukr-hun vzťahy dosť priateľské a nič by nebránilo k tomu aby to aj najďalej pokračovalo, len že pod rúškom ukrajinizácie čo bolo namierené na rusko hovoriacich občanov začali oklieštiť jazykové a školské práva maďarov v podkarpatsku a silniel sa ukr. nacionalizmus voči maďarom ale aj iným etnikám preto Hun začalo blokovať ukr-nato rozhovori. A pýtam sa načo to bolo dobré? Kvôli zbytočným excesom voči relatívne malej menšine veľká ukr. dosiahla leno že bola zablokovaná pri dohovoroch s nato. Kludne by sa mohli dohodnúť s Maďarskom, ale nie a nie...Skrýt celý příspěvek

    • Misonek 76
      12:35 19.04.2022

      Zadnej div to davaj najevo od zacatku. Orban se tam alespon nebyl poklonit jako rakouskej premier.

      Zadnej div to davaj najevo od zacatku. Orban se tam alespon nebyl poklonit jako rakouskej premier.

    • jj284b
      12:35 19.04.2022

      Madarom treba dat na vyber - bud embargo na ropu, alebo USA vyhlasi rusko za teroristicky stat, a kazda krajina ktora s nimi bude obchodovat, pojde na sankcny zoznam..

      Madarom treba dat na vyber - bud embargo na ropu, alebo USA vyhlasi rusko za teroristicky stat, a kazda krajina ktora s nimi bude obchodovat, pojde na sankcny zoznam..

      • Ilawar
        17:55 19.04.2022

        Zatím není ani rusácko vyhlášeno jako stát podporující terorismus.
        Na jakém základě bys to chtěl vyhlásit na uhry?

        Zatím není ani rusácko vyhlášeno jako stát podporující terorismus.
        Na jakém základě bys to chtěl vyhlásit na uhry?

      • csincsung66
        19:57 19.04.2022

        ty si ale naivný človek :)

        ty si ale naivný človek :)

  • MATRIX
    12:27 19.04.2022

    neviem ci toto uz tu bolo
    Russian Ka-52 circles and provides security for a Mi-8 on the ground during a CASEVAC mission.https://fb.watch/cuhZ2WAgn_/...

    neviem ci toto uz tu bolo
    Russian Ka-52 circles and provides security for a Mi-8 on the ground during a CASEVAC mission.https://fb.watch/cuhZ2WAgn_/...

    • MATRIX
      12:29 19.04.2022

      zasa nic, opravte si tento chat =) nadaju sa zdielat FB odkazy
      https://www.facebook.com/watch...

      zasa nic, opravte si tento chat =) nadaju sa zdielat FB odkazy
      https://www.facebook.com/watch...

    • Salkrikaltor
      12:47 19.04.2022

      Má to nějakou logiku, létat takhle blízko a nízko? Nechci brát seriál Inside Combat Rescue jako stoprocentní zdroj, ale tam dvojice helikoptér létaly taky, ale ta podpůrná se ...Zobrazit celý příspěvek

      Má to nějakou logiku, létat takhle blízko a nízko? Nechci brát seriál Inside Combat Rescue jako stoprocentní zdroj, ale tam dvojice helikoptér létaly taky, ale ta podpůrná se držela o dost dál. Takhle mi přijde, že pořádně nemají ani přehled o situaci, ani možnost efektivně střílet (buď kvůli friendly fire nebo kvůli tomu, že kanon na Ka-52 není pohyblivý).Skrýt celý příspěvek

      • MeV6
        16:35 19.04.2022

        Přesně, je to blbost.
        Ka-52 by měla být dál a výš.

        Přesně, je to blbost.
        Ka-52 by měla být dál a výš.

  • Jura99
    12:21 19.04.2022

    ČR je udajne treti na svete v pomoci UA v absolutnich cislech. To zni fantasticky, ale je to spis smutna zprava, na co zbytek sveta ceka ...Zobrazit celý příspěvek

    ČR je udajne treti na svete v pomoci UA v absolutnich cislech. To zni fantasticky, ale je to spis smutna zprava, na co zbytek sveta ceka ?!
    https://mobile.twitter.com/mar... Skrýt celý příspěvek

    • bently
      12:29 19.04.2022

      Ano, svým způsobem je to smutné, ale v posledních dnech se snad začínají aspoň trochu hýbat ledy - dodávky poslalo USA (které je teoreticky dost daleko, takže by úplně v klidu ...Zobrazit celý příspěvek

      Ano, svým způsobem je to smutné, ale v posledních dnech se snad začínají aspoň trochu hýbat ledy - dodávky poslalo USA (které je teoreticky dost daleko, takže by úplně v klidu mohlo dělat mrtvého brouka, a jen těžko by jim to mohl někdo vyčítat), Velká Británie a něco snad schválilo i Japonsko (bylo to i ve vláknu níže). Od Francie a Německa podle všeho nic očekávat nelze - mají v Rusku z posledních dekát nainvestováno obrovské množství peněz, a rozhodně se o ně nemíní připravit svou "diplomatickou neopatrností". O tom, že v čele ani jednoho z těchto států nestojí skutečný politický leader, ale pouzí gumáci vláčení zájmy byznysu, ani nemluvě.Skrýt celý příspěvek

      • Verdon
        12:35 19.04.2022

        Pro amíky není daleko nic. Zvláště pak Rusko. Pokud se teď podaří Ruskou armádu a výzbroj degradovat, odpadne jim jeden ze dvou strategických soupeřů, možná natrvalo. Vylágrované ...Zobrazit celý příspěvek

        Pro amíky není daleko nic. Zvláště pak Rusko. Pokud se teď podaří Ruskou armádu a výzbroj degradovat, odpadne jim jeden ze dvou strategických soupeřů, možná natrvalo. Vylágrované Rusko nechají ke kontrole Litevcům a Polákům a sami se soustředí na Čínu.
        V zájmu USA je teď poslat na Ukrajinu maximum zbraní, dokud je tam dost chlapů, co je mají vůli ovládat a dotáhnout tu válku do konce, ve kterém už Rusům zbydou jen raketová sila a T-34. Těžko si teď pro NATO představit lepší využití zbraní.Skrýt celý příspěvek

        • liberal shark
          12:56 19.04.2022

          Přesně tak, US problém se dvěma možnými soupeři se vyřešil sám od sebe.

          Přesně tak, US problém se dvěma možnými soupeři se vyřešil sám od sebe.

          • flanker.jirka
            16:38 19.04.2022

            neříkej hop, dokud nepřeksočíš, pořád toho železa mají dost

            neříkej hop, dokud nepřeksočíš, pořád toho železa mají dost

        • bently
          12:58 19.04.2022

          Souhlas. Jen je třeba dodat, že si Rusko na ty vidle naběhlo do značné míry zcela samo tím, že zcela o vlastní vůli překročilo s armádou hranice Ukrajiny a začalo masakrovat ...Zobrazit celý příspěvek

          Souhlas. Jen je třeba dodat, že si Rusko na ty vidle naběhlo do značné míry zcela samo tím, že zcela o vlastní vůli překročilo s armádou hranice Ukrajiny a začalo masakrovat civility. Neuvěřitelně usnadnili Američanům práci a prakticky si (min. dočasně) zlikvidovali velkou část vlastní páté kolony v Evropě.Skrýt celý příspěvek

      • Cimbi
        14:12 19.04.2022

        Amíci jsou signatáři Budapešťského memoranda, Britové také. Dělají to, k čemu se spolu s Ruskem zavázali v roce 1994.

        Amíci jsou signatáři Budapešťského memoranda, Britové také. Dělají to, k čemu se spolu s Ruskem zavázali v roce 1994.

    • MATRIX
      12:30 19.04.2022

      v cislech akych? poctov kusov ci v cene? v cene to asi nebude.

      v cislech akych? poctov kusov ci v cene? v cene to asi nebude.

      • Jura99
        12:35 19.04.2022

        zjevne v cene. Uz pred valkou byla ČR na prvnich mistech military importeru do UA.

        zjevne v cene. Uz pred valkou byla ČR na prvnich mistech military importeru do UA.

    • Poly
      12:40 19.04.2022

      NO to je teda hodně hodně špatná zpráva.

      NO to je teda hodně hodně špatná zpráva.

    • BobDylan
      12:53 19.04.2022

      Ale ten článok hovorí o pomoci civilného obyvateľstva a firiem, nie jednotlivých štátov. Aj tak to ale ukazuje, že keď je to potrebné, tak Česi sú fakt ochotní pomôcť.

      Ale ten článok hovorí o pomoci civilného obyvateľstva a firiem, nie jednotlivých štátov. Aj tak to ale ukazuje, že keď je to potrebné, tak Česi sú fakt ochotní pomôcť.

    • Verdon
      13:02 19.04.2022

      Podle ukrajinského ofic. zdroje to tak není. Pořadí v absolutní pomoci =
      1. USA
      2. Polsko
      3. Británie
      4. Německo
      https://www.pravda.com.ua/rus/...

      Podle ukrajinského ofic. zdroje to tak není. Pořadí v absolutní pomoci =
      1. USA
      2. Polsko
      3. Británie
      4. Německo
      https://www.pravda.com.ua/rus/...

      • 3ngelchen
        13:26 19.04.2022

        To je ale seznam závazků a ne toho co již obdrželi.

        To je ale seznam závazků a ne toho co již obdrželi.

  • MATRIX
    12:18 19.04.2022

    zbrojené sily odrazili nepriateľskú ofenzívu v Rubihne, Popasne a ...Zobrazit celý příspěvek

    zbrojené sily odrazili nepriateľskú ofenzívu v Rubihne, Popasne a Avdiivke

    https://news.obozrevatel.com/u... Skrýt celý příspěvek

  • jj284b
    12:09 19.04.2022

    https://www.youtube.com/watch?...

    odporucam tento kanal na youtube (kym bezi).. celkom zaujimavy pohlad na to co sa v rusku vlastne deje, z pohladu obycajneho obcana.

    https://www.youtube.com/watch?...

    odporucam tento kanal na youtube (kym bezi).. celkom zaujimavy pohlad na to co sa v rusku vlastne deje, z pohladu obycajneho obcana.

  • Miroslav
    11:54 19.04.2022

    "Po objavení masakrov v Buči a iných mestách nabrala vojna iný smer, takže som s ním (s Putinom) odvtedy nehovoril, no nevylučujem, že tak v budúcnosti neurobím," uviedol Macron v ...Zobrazit celý příspěvek

    "Po objavení masakrov v Buči a iných mestách nabrala vojna iný smer, takže som s ním (s Putinom) odvtedy nehovoril, no nevylučujem, že tak v budúcnosti neurobím," uviedol Macron v pondelok pre francúzsku televíziu France 5.

    "Pôjdem späť do Kyjeva, ale pôjdem tam preto, aby som so sebou priniesol niečo užitočné... Je jasné, že tam nemusím cestovať preto, aby som preukázal podporu," uviedol Macron s tým, že od začiatku ruskej vojenskej invázie telefonoval s ukrajinským prezident Volodymyrom Zelenským už asi 40-krát.Skrýt celý příspěvek

    • bently
      12:16 19.04.2022

      Zdá se, že Macron zcela vážně usiluje o titul telefonista roku :-)
      Škoda, že telefonem se většinou války nevyhrávají.

      Zdá se, že Macron zcela vážně usiluje o titul telefonista roku :-)
      Škoda, že telefonem se většinou války nevyhrávají.

      • Lars
        12:19 19.04.2022

        Možná se z Macrona stal telefonní prodejce a pokouší se Putinovi prodat Herbalife.

        Možná se z Macrona stal telefonní prodejce a pokouší se Putinovi prodat Herbalife.

        • bently
          12:23 19.04.2022

          Nebo Putinovi volá, aby mu opakovaně sdělil, že se tímto Francie v probíhající rusko-ukrajinské válce oficiálně vzdává.

          Nebo Putinovi volá, aby mu opakovaně sdělil, že se tímto Francie v probíhající rusko-ukrajinské válce oficiálně vzdává.

    • Poly
      12:44 19.04.2022

      Umí z toho ten slizoun vybruslit perfektně. Čili lítat tam nebudu a morálku podpořím telefonem. Snad Zelenskyj pustí alespoň hlasitý odposlech aby podporu slyšeli alespoň v jednací ...Zobrazit celý příspěvek

      Umí z toho ten slizoun vybruslit perfektně. Čili lítat tam nebudu a morálku podpořím telefonem. Snad Zelenskyj pustí alespoň hlasitý odposlech aby podporu slyšeli alespoň v jednací síni :-DSkrýt celý příspěvek

      • samoempire
        16:54 19.04.2022

        Ale no tak. Snažil se zabránit vojne. Ano, něco z toho bude také pro něj, ale nesmíme to brát tak, že je to zbytečné. I když se ukrajina brání statečně, nesmíme zapomínat na možná ...Zobrazit celý příspěvek

        Ale no tak. Snažil se zabránit vojne. Ano, něco z toho bude také pro něj, ale nesmíme to brát tak, že je to zbytečné.
        I když se ukrajina brání statečně, nesmíme zapomínat na možná desítky tisíc mrtvých civilistů. Diplomatické kanály mají být otevřené už jenom kvůli evakuaci civilistů.
        Samozřejmě, Francie měla poslat více vojenské techniky.Skrýt celý příspěvek

  • Desertfremen
    11:45 19.04.2022

    Rusko tvrdí, že na Ukrajine počas noci zaútočilo na 1260 vojenských cieľov a na Donbase zostrelilo ukrajinskú stíhačku MiG-29. Tvrdenia nie je možné overiť. (reuters). Situácia ...Zobrazit celý příspěvek

    Rusko tvrdí, že na Ukrajine počas noci zaútočilo na 1260 vojenských cieľov a na Donbase zostrelilo ukrajinskú stíhačku MiG-29. Tvrdenia nie je možné overiť. (reuters).

    Situácia je ale veľmi ťažká pre obrancov, pretože Orkovia masívne bombardujú pomocou delostrelectva , raketometov aj zo vzduchu. Majú palebnú prevahu čo sa aj dalo čakať. Každopádne, každý jeden Ork čo sa vráti domov ako "Gruz 200" je skvelá správa.

    Smrť Ruským okupantom, pobite tie svine všetky!
    Sláva Ukrajine!!!Skrýt celý příspěvek

    • Misonek 76
      11:47 19.04.2022

      Takze 1260 znicenejch domu.

      Takze 1260 znicenejch domu.

      • Poly
        11:56 19.04.2022

        Zaútočilo. Trefilo a zničilo je něco jiného. Nějaké to "destruktivní" číslo bude zásadně nižší. Každopádně o tak je to hodně.

        Zaútočilo. Trefilo a zničilo je něco jiného. Nějaké to "destruktivní" číslo bude zásadně nižší. Každopádně o tak je to hodně.

      • lukas000
        11:59 19.04.2022

        Nezapominejte ze cili i na kadibudky.

        Nezapominejte ze cili i na kadibudky.

        • Miroslav
          12:20 19.04.2022

          Na tie kadibudky si urobia brigádu

          Na tie kadibudky si urobia brigádu

    • Cimbi
      13:54 19.04.2022

      60 nemocnic, 100 škol, 200 drůbežáren, 300 obchdů s potravinami, 599 rodinných domů a 1 muniční sklad

      60 nemocnic, 100 škol, 200 drůbežáren, 300 obchdů s potravinami, 599 rodinných domů a 1 muniční sklad

  • Pirat49
    11:41 19.04.2022

    Nechapem postoj niektorych krajin ako je Juzna Korea. Na vycvik v armade sa pouzivaju 43ks T80 a 67ks BMP3. Ako sami uviedli , su v dobrom stave a v podstate ich nepotrebuju, ale ...Zobrazit celý příspěvek

    Nechapem postoj niektorych krajin ako je Juzna Korea. Na vycvik v armade sa pouzivaju 43ks T80 a 67ks BMP3. Ako sami uviedli , su v dobrom stave a v podstate ich nepotrebuju, ale darovanie alebo odpredaj Ukrajine sa nechysta....vraj pre logisticku narocnost. Vyhovorka ako hrom!Skrýt celý příspěvek

    • s2pi
      11:48 19.04.2022

      Nech ich daju na aliexpress, niekto to uz dovezie ...

      Nech ich daju na aliexpress, niekto to uz dovezie ...

    • night
      11:48 19.04.2022

      Možno si nechcú pohnevať Čínu, zákulisie ázijskej politiky je pre nás dosť neznáme

      Možno si nechcú pohnevať Čínu, zákulisie ázijskej politiky je pre nás dosť neznáme

      • samoempire
        12:01 19.04.2022

        Korea má velké investice v Rusku. Například chtějí nahradit Německo jako dodavatele obráběcích strojů a podobně. Navíc mají společný vývoj například protiletadlových střel s ...Zobrazit celý příspěvek

        Korea má velké investice v Rusku. Například chtějí nahradit Německo jako dodavatele obráběcích strojů a podobně. Navíc mají společný vývoj například protiletadlových střel s Ruskem. Rusko může Kórei hodně ublížit proto se drží zpátky. Myslí si o tom ale svoje...Skrýt celý příspěvek

        • The Pale Emperor
          12:17 19.04.2022

          Co se v rusku vyrábí za obráběcí stroje? Vždyť Korejské jsou špička, kousek mají hned Japonsko, které je světový lídr (Mitutoyo, Fanuc, Okuma...), nedávno se psalo, že fabriky v ...Zobrazit celý příspěvek

          Co se v rusku vyrábí za obráběcí stroje? Vždyť Korejské jsou špička, kousek mají hned Japonsko, které je světový lídr (Mitutoyo, Fanuc, Okuma...), nedávno se psalo, že fabriky v rusku nejedou kvůli tomu, že jim CNC stroje nefungují. A o společných zbrojních vývojích a programech ví například taková Indie svoje...Skrýt celý příspěvek

        • Cimbi
          13:52 19.04.2022

          Ne, v Rusku se prodávají. V tom chce Korea Němce nahradit

          Ne, v Rusku se prodávají. V tom chce Korea Němce nahradit

    • Lars
      11:59 19.04.2022

      No ona to je celkem pravda, jak to chcete vézt? Šest týdnů lodí do Evropy a odtamtud vlakem? A to jen za předpokladu, že nějakou loď takhle rychle najdou?

      No ona to je celkem pravda, jak to chcete vézt? Šest týdnů lodí do Evropy a odtamtud vlakem? A to jen za předpokladu, že nějakou loď takhle rychle najdou?

      • Pirat49
        23:34 19.04.2022

        Hmmm, lenze pri tankoch K2 ,ktore chcu predat do Europy vraj logistika nepredatavuje ziaden problem. Ale tu to nejde! Pokrytectvo, nic viac!

        Hmmm, lenze pri tankoch K2 ,ktore chcu predat do Europy vraj logistika nepredatavuje ziaden problem. Ale tu to nejde! Pokrytectvo, nic viac!

    • Poly
      12:01 19.04.2022

      Oni s Ruskem nějakou spolupráci mají. Cheolmae-2 je S-400 vyrobený v nějaké modifikace v Jižní Koreji. Díky tomu mají asi možnost exportu. I v tomto případě požadaly US o možnost ...Zobrazit celý příspěvek

      Oni s Ruskem nějakou spolupráci mají. Cheolmae-2 je S-400 vyrobený v nějaké modifikace v Jižní Koreji. Díky tomu mají asi možnost exportu.
      I v tomto případě požadaly US o možnost poslat rakety Ukrajině, ale JK s tím nesouhlasila.Skrýt celý příspěvek

    • lukas000
      12:06 19.04.2022

      Geograficka vzdalenost hraje take svoji vyznamnou roli. Napriklad v pripade rozhoreni konfliktu mezi KLDR a Jizni Koreou se da predpokaldat ze by se Cina/Rusko/Japonsko podileli ...Zobrazit celý příspěvek

      Geograficka vzdalenost hraje take svoji vyznamnou roli. Napriklad v pripade rozhoreni konfliktu mezi KLDR a Jizni Koreou se da predpokaldat ze by se Cina/Rusko/Japonsko podileli vyznamne vice nez Evropa. Jedina vyjimka jsou US, pro ty zda se vzdalenost roli nehraje (povetsinou nastesti).Skrýt celý příspěvek

      • Poly
        12:48 19.04.2022

        Ani s tím Japonskem bych moc nepočítal. Japonsko není s JK žádný spojenec a nijak se nemají v lásce. Jediné co je spojuje, jsou US. Jsou ale dost bohatí na to, aby pustili chlup a ...Zobrazit celý příspěvek

        Ani s tím Japonskem bych moc nepočítal. Japonsko není s JK žádný spojenec a nijak se nemají v lásce. Jediné co je spojuje, jsou US.
        Jsou ale dost bohatí na to, aby pustili chlup a poslali zbraně. Tanky a klidně rakety do PVO. Stejně už s Ruskem nijak moc počítat nemohou. Asijské viděni světa je ale jiné, než to naše.Skrýt celý příspěvek

    • mudry.udrzbar
      12:16 19.04.2022

      to by museli ošefovať USA pre JK nie je Ukrajina tak zaujimava oblast, aby sa pustali do takto velkolepej akcie. Už v Iraku a Afgane sa hovorilo, že veľa z americkej techniky ma ...Zobrazit celý příspěvek

      to by museli ošefovať USA pre JK nie je Ukrajina tak zaujimava oblast, aby sa pustali do takto velkolepej akcie. Už v Iraku a Afgane sa hovorilo, že veľa z americkej techniky ma mensiu hodnotu než cena dopravy spat do USA, preto tam tolko techniky zostavalo alebo ju USA rozdavali spojencom.Skrýt celý příspěvek

      • Poly
        12:50 19.04.2022

        US se snažili šéfovat a jednali s JK ohledně raket pro Ukrajinu. Moc to asi nedopadlo, zdá se.

        US se snažili šéfovat a jednali s JK ohledně raket pro Ukrajinu. Moc to asi nedopadlo, zdá se.

    • Miroslav
      12:21 19.04.2022

      Pre JK je Európa ďaleko a na vojnu kašlú rovnako tak ako Čína

      Pre JK je Európa ďaleko a na vojnu kašlú rovnako tak ako Čína

    • Roko
      12:47 19.04.2022

      nesuhlasim s nizsie uvedenym, JK ma velke ambicie so svojim tankom K2 a celkovo zbrojny priemysel JK sa snazi dostat na europsky kontinent a casto dementuju argument logistiky ...Zobrazit celý příspěvek

      nesuhlasim s nizsie uvedenym, JK ma velke ambicie so svojim tankom K2 a celkovo zbrojny priemysel JK sa snazi dostat na europsky kontinent a casto dementuju argument logistiky prevozu zbrani do eu, ze to nie je taky problem , dokonca odmietaju prenesenia vyrobnych kapacit vyroby zbrani do eu prave preto, ze nemaju problem s importom.. ich argument je jednoducho alibistickySkrýt celý příspěvek

  • Desertfremen
    11:31 19.04.2022

    Situácia na východe: Ukrajinská armáda zmarila 2 ruské pokusy o postup v oblasti Avdiyivka. Tiež Ukrajinská armáda odrazila ruské ofenzívy v Rubižne a Popasnej. Zdroj: ...Zobrazit celý příspěvek

    Situácia na východe:
    Ukrajinská armáda zmarila 2 ruské pokusy o postup v oblasti Avdiyivka. Tiež Ukrajinská armáda odrazila ruské ofenzívy v Rubižne a Popasnej. Zdroj: LiveUAmap


    Situácia na Juhu:
    Ukrajinská armáda odrazila pokusy Ruska o postup pri Oleksandrivke v Chersonskej oblasti.
    Tiež Prebiehajú strety v okrese Polohy v Záporožskej oblasti v smere Huliaipole-Pokrovske. Zdroj: LiveUAmap

    Takže zatiaľ tej ofenzíve čo začala včera na Donbase vzdorujú dobre.

    Sláva Ukrajine!Skrýt celý příspěvek

    • Ján Paliga
      11:42 19.04.2022

      Držím palce, nech odolávajú.

      Držím palce, nech odolávajú.

  • toustr
    11:30 19.04.2022

    Nejsou ty vyřazené vrtule náhodou jen konvertované Cobry? Podle leteckého experta Tomáše Souška ve hře jsou i vrtulníky, které přestalo používat americké námořnictvo. „Firma ...Zobrazit celý příspěvek

    Nejsou ty vyřazené vrtule náhodou jen konvertované Cobry?

    Podle leteckého experta Tomáše Souška ve hře jsou i vrtulníky, které přestalo používat americké námořnictvo. „Firma Bell nám nabízí, abychom si přiobjednali nové. Ale reálnější je nabídka olétaných strojů, které má navíc námořní letectvo USA, protože ruší letku na Havajských ostrovech,“
    https://www.novinky.cz/domaci/... Skrýt celý příspěvek

    • Stonkeeper
      11:42 19.04.2022

      Ano, jsou to starší stroje vylepšený na nejnovější standard. Což mi nepřijde pro nás jako blbý řešení.

      Ano, jsou to starší stroje vylepšený na nejnovější standard. Což mi nepřijde pro nás jako blbý řešení.

    • Ján Paliga
      11:44 19.04.2022

      Mari sa mi, že niečo je konvertovane a niečo z novovyroby. Cena by sa ustanovovala podľa technického stavu...

      Mari sa mi, že niečo je konvertovane a niečo z novovyroby. Cena by sa ustanovovala podľa technického stavu...

      • toustr
        11:54 19.04.2022

        Tak Venomy budou jistě novovýroba, s těmi bych problém neměl, i kdyby měly nějaký ten rok provozu za sebou. Jenže ty předělané Vipery mi do toho tak nějak nezapadají, ty bych ...Zobrazit celý příspěvek

        Tak Venomy budou jistě novovýroba, s těmi bych problém neměl, i kdyby měly nějaký ten rok provozu za sebou. Jenže ty předělané Vipery mi do toho tak nějak nezapadají, ty bych koupil nové. Nesmíme zapomínat, že za 10 let žádná linka na tyto vrtulníky nebude a čím starší stroj, tím dřív ho čeká vyřazení.Skrýt celý příspěvek

    • The Pale Emperor
      11:57 19.04.2022

      "Podle leteckého experta Tomáše Souška ve hře jsou i vrtulníky, které přestalo používat americké námořnictvo". Navy neprovozuje AH-1, ne? Takže by to měly být bývalé Marine Corps ...Zobrazit celý příspěvek

      "Podle leteckého experta Tomáše Souška ve hře jsou i vrtulníky, které přestalo používat americké námořnictvo". Navy neprovozuje AH-1, ne? Takže by to měly být bývalé Marine Corps AH-1Z, pravděpodobně konvertované, jak píšešSkrýt celý příspěvek

      • MaVeRick114
        12:42 19.04.2022

        Určite Marines a som presvedčený, že Soušek (píše pre L+K) to tak aj povedal. To len novinky.cz to domotali.

        Určite Marines a som presvedčený, že Soušek (píše pre L+K) to tak aj povedal. To len novinky.cz to domotali.

      • Hawk
        16:32 19.04.2022

        Nemíchejte hrušky s jablky... Venomy (UH-1Y) a Vipery (AH-1Z) původně vznikaly přestavbami z AH-1W a UH-1N. Ty dnes mají nabeton dolétané resursy a čeká je parkoviště v poušťi, ...Zobrazit celý příspěvek

        Nemíchejte hrušky s jablky... Venomy (UH-1Y) a Vipery (AH-1Z) původně vznikaly přestavbami z AH-1W a UH-1N. Ty dnes mají nabeton dolétané resursy a čeká je parkoviště v poušťi, kde poslouží na ND.
        Jiná věc jsou stroje z novovýroby, které mají 2/3 resursu a patří ke Havajskému křídlu a tím pádem jsou k dispozici na odkup. Ty by byly zajímavé, protože mají před sebou ještě min. 20 let intenzívní služby...Skrýt celý příspěvek

    • Torong
      11:58 19.04.2022

      Původní idea byla, že verze Z bude prováděna přestavbou z verze W. Jenže nakonec byla modernizace natolik komplexní, že se nevyplácela, protože původních dílů zbylo naprosté ...Zobrazit celý příspěvek

      Původní idea byla, že verze Z bude prováděna přestavbou z verze W. Jenže nakonec byla modernizace natolik komplexní, že se nevyplácela, protože původních dílů zbylo naprosté minimum. Takže nakonec začala novovýroba a přestaveb bylo jen málo.Skrýt celý příspěvek

      • Hawk
        16:34 19.04.2022

        přesně, o těch přestavěných se vůbec nebavme, ty dolétaly...

        přesně, o těch přestavěných se vůbec nebavme, ty dolétaly...

  • sgaba
    11:27 19.04.2022

    To je tak blbý, až to sem musím dát:
    https://twitter.com/DarthPutin...

    To je tak blbý, až to sem musím dát:
    https://twitter.com/DarthPutin...

  • bently
    11:02 19.04.2022

    Omlouvám se, chyba se vloudila a příspěvek se vložil snad desetkrát :-O Poprosím zprávce o výmaz všech duplikátů

    Omlouvám se, chyba se vloudila a příspěvek se vložil snad desetkrát :-O Poprosím zprávce o výmaz všech duplikátů

    • sgaba
      11:05 19.04.2022

      Nebylo by špatné implementovat automatické blokování duplicitních komentářů, jinde je to standard.

      Nebylo by špatné implementovat automatické blokování duplicitních komentářů, jinde je to standard.

    • Storm
      11:22 19.04.2022

      Pokud jsi chtěl, aby se nám tento článek opravdu vryl do paměti, tak se ti to, dá se říct, povedlo...
      Protože tohle tu ještě nebylo...
      :D

      Pokud jsi chtěl, aby se nám tento článek opravdu vryl do paměti, tak se ti to, dá se říct, povedlo...
      Protože tohle tu ještě nebylo...
      :D

      • bently
        11:47 19.04.2022

        :D Já kliknul jednou "Vložit" a výsledek je 22 příspěvků. Něco mezi nebem a zemí nejspíš.

        :D Já kliknul jednou "Vložit" a výsledek je 22 příspěvků. Něco mezi nebem a zemí nejspíš.

    • Technista
      11:29 19.04.2022

      22x! Zřejmě po klávesnici chodil kocour :)

      22x! Zřejmě po klávesnici chodil kocour :)

    • Storm
      11:29 19.04.2022

      Mimochodem v těch počtech musíš přitlačit... Já napočítal že jich je tu 22...

      Mimochodem v těch počtech musíš přitlačit... Já napočítal že jich je tu 22...

    • Ján Paliga
      11:50 19.04.2022

      :) Tá co máš, chybu na Radare?

      Možno si sa stal aj rekordérom ;)

      :) Tá co máš, chybu na Radare?

      Možno si sa stal aj rekordérom ;)

    • Bratik
      12:37 19.04.2022

      Kdyby takto psal Cejkis,může si Ukrajina koupit třeba LL :-)

      Kdyby takto psal Cejkis,může si Ukrajina koupit třeba LL :-)

Načítám diskuzi...