VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazeny jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.

  • ruleta
    18:24 18.04.2022
  • Rase
    18:11 18.04.2022

    Ruský ministr zahraničí oznámil, že Arméni porušili mírovou dohodu ohledně Náhorního Karabachu. Moc nechápu co si pod tím představit, ale je to dost zvláštní. Přeci jen ještě ...Zobrazit celý příspěvek

    Ruský ministr zahraničí oznámil, že Arméni porušili mírovou dohodu ohledně Náhorního Karabachu. Moc nechápu co si pod tím představit, ale je to dost zvláštní. Přeci jen ještě nedávno se spekulovat o předání arménských stíhaček Rusku (k čemuž nedošlo) a na Ukrajině by již měly bojovat ony "mírové jednotky" z Karabachu (viz zničené BVP s nápisem Arménie). Snad jde jenom o nějakou podivnou snahu jak zvýšit tlak na Arménii, aby Rusku víc pomáhala - logicky se jim moc nechce, jelikož Azerové se už trochu hnuli a reálně hrozí že se rozhodnou zabrat zbytek oblasti. Ještě si říkám, zda se Putin nerozhodl vykašlat na dlouholeté vztahy s Arménií a místo toho se přimkne k bohatšímu Ázerbájdžánu.Skrýt celý příspěvek

    • Ilawar
      18:20 18.04.2022

      Znamená to, že rusáci hodili Armény přes palubu a proti azerům jim nepomohou.
      Takhle to dopadá, když vsadíte v mezinárodní politice na špatného koně. Beneš by mohl vyprávět.

      Znamená to, že rusáci hodili Armény přes palubu a proti azerům jim nepomohou.
      Takhle to dopadá, když vsadíte v mezinárodní politice na špatného koně. Beneš by mohl vyprávět.

      • Radovan
        18:31 18.04.2022

        Tady je každá rada drahá. Na koho se měli Arméni obrátit, vždyť v tom jejich koutě nikoho jiného silného nemají. To mají uzavřít smlouvu s Iránem? Co ten by z toho asi měl.. Arméni ...Zobrazit celý příspěvek

        Tady je každá rada drahá. Na koho se měli Arméni obrátit, vždyť v tom jejich koutě nikoho jiného silného nemají. To mají uzavřít smlouvu s Iránem? Co ten by z toho asi měl.. Arméni jsou v tragické situaci, kterou asi jinak nešlo uhrátSkrýt celý příspěvek

        • GlobeElement007
          18:50 18.04.2022

          Oni spolupráci s Iránem mají. On tím vyvažuje vliv Turecka.

          Oni spolupráci s Iránem mají. On tím vyvažuje vliv Turecka.

          • Ilawar
            19:30 18.04.2022

            Jj, Arméni jsou v šílené situaci, zvlášť pokud chtějí/chtěli udržet Náhorní Karabach. Což je mimochodem "dárek" od Džugašviliho, který neměl jiný účel, než být zdrojem napětí v ...Zobrazit celý příspěvek

            Jj, Arméni jsou v šílené situaci, zvlášť pokud chtějí/chtěli udržet Náhorní Karabach.
            Což je mimochodem "dárek" od Džugašviliho, který neměl jiný účel, než být zdrojem napětí v oblasti. A který tudíž vyžadoval imperiální dohled rusácka.

            Vyvažování tureckého vlivu je důvod, proč mají rusáci a ajatoláhové dobré vztahy.

            Jenže pokud vlezeš do rusáckého chomoutu a máš nadstandardní styky s ajatoláhy, tak nemůžeš mít dobré vztahy s USA -> politika více azimutů nefunguje, ať si hradní ožrala vykládá co chce.

            No, a když v roce 2010, dva roky po rusácko-Gruzínské válce Arméni podepsali smlouvu o poskytnutí vojenské základny rusácku, bylo vymalováno.

            Jestli by teď byli Arméni v lepší situaci, pokud by se orientovali na USA?
            Ví Bůh.
            Ve státech je početná arménská diaspora, ta by mohla fungovat jako politická páka, ale ne v případě, kdy se Arménie paktuje s RF a IN.Skrýt celý příspěvek

        • samoempire
          18:58 18.04.2022

          Arméni si mají koupit atlas a podívat že mají skutečně špatnou geografii. Uzavřít mír s Tureckem, Ázerbájdžán.

          Arméni si mají koupit atlas a podívat že mají skutečně špatnou geografii. Uzavřít mír s Tureckem, Ázerbájdžán.

          • raven66
            20:56 18.04.2022

            Po historickych skusenostiach s Tureckom o tom hlboko pochybujem. Este je tam Gruzinsko, s ktorym by sa mohli pobratkat, ale technologicky to nie je ziadna vyhra. Rusi ich hodili ...Zobrazit celý příspěvek

            Po historickych skusenostiach s Tureckom o tom hlboko pochybujem. Este je tam Gruzinsko, s ktorym by sa mohli pobratkat, ale technologicky to nie je ziadna vyhra. Rusi ich hodili cez palubu, lebo jednoducho uz nemaju jednotky na ich strazenie a aby to nevyznelo pred domacim publikom takto, tak ich oznacia za zradcov, na ktorych sa treba vykaslat.Skrýt celý příspěvek

      • GlobeElement007
        18:50 18.04.2022

        Jo, vypadá to, že si dělají alibi.

        Jo, vypadá to, že si dělají alibi.

    • otecko
      18:28 18.04.2022

      Anebo je to také tak, že skřeti potřebují tech 1500 vojáků " mírových sil" dostat zpět a pak na Ukrajinu.

      Anebo je to také tak, že skřeti potřebují tech 1500 vojáků " mírových sil" dostat zpět a pak na Ukrajinu.

    • Praskot
      18:52 18.04.2022

      Hlavně že je Armenie členem CSTO. Smlouvy s Mordorem nemají ani cenu toho papíru na kterém jsou napsané.

      Hlavně že je Armenie členem CSTO. Smlouvy s Mordorem nemají ani cenu toho papíru na kterém jsou napsané.

    • Standa
      19:17 18.04.2022

      Není to nic jiného, než alibismus. Rusko ví, že momentálně nedokáže Arménii uchránit, tak v případě útoku a výhry Azerbajdžánu může sdělit, že to je vina Arménie a nebude vypadat ...Zobrazit celý příspěvek

      Není to nic jiného, než alibismus. Rusko ví, že momentálně nedokáže Arménii uchránit, tak v případě útoku a výhry Azerbajdžánu může sdělit, že to je vina Arménie a nebude vypadat za slabého a neschopného spojence.Skrýt celý příspěvek

  • Georges
    18:06 18.04.2022

    Další šmejd v pekle.....Velitel velké výsadkové lodi "Caesar Kunikov" 197. brigády vyloďovacích lodí Černomořské flotily Alexander Chirva zemřel na následky zranění v bitvě na ...Zobrazit celý příspěvek

    Další šmejd v pekle.....Velitel velké výsadkové lodi "Caesar Kunikov" 197. brigády vyloďovacích lodí Černomořské flotily Alexander Chirva zemřel na následky zranění v bitvě na Ukrajině.

    https://www.rbc.ru/politics/18... Skrýt celý příspěvek

    • Rošťák
      19:59 18.04.2022

      Copak? Jeden ze zraněných po útoku Toček na přístav ?

      Copak? Jeden ze zraněných po útoku Toček na přístav ?

  • samoempire
    18:03 18.04.2022

    https://topwar.ru/194900-bez-p... Už to začíná docházet i Rusům. Ukrajina nedostane zbraně ktoré by nejak ohrozili ...Zobrazit celý příspěvek

    https://topwar.ru/194900-bez-p...
    Už to začíná docházet i Rusům. Ukrajina nedostane zbraně ktoré by nejak ohrozili ruskou armádu. Ruská armáda může klidně ztratit dalších 5000 vozidel a 50 mužů. Pokud ale bude stát v Užhorod tak to bude vítězství. Jo a zapomeňte na partizánsky boj. Rusové jedou genocidu. Oni nemají problém zabít každého muže v dané obci nebo městě. Mají dost zkušeností z Čečenska nebo Sýrie.
    No střední Evropa je na rozcestí. Máme tak 10 let.Skrýt celý příspěvek

    • Miroslav
      18:15 18.04.2022

      Záležať bude od toho ako bude EÚ a NATO konzistentné v názoroch. Ukrajina je test, čo si môžu dovoliť. Ak uvidia, že Nemecko a Francúzsko sú ochotné obetovať stredovýchodnú Európu ...Zobrazit celý příspěvek

      Záležať bude od toho ako bude EÚ a NATO konzistentné v názoroch. Ukrajina je test, čo si môžu dovoliť. Ak uvidia, že Nemecko a Francúzsko sú ochotné obetovať stredovýchodnú Európu za vlastné pohodlie, tak to urobiaSkrýt celý příspěvek

      • brano70
        18:52 18.04.2022

        Dobrý večer, som tu nováčik, ale debatu sledujem od začiatku vojny. Ja verím, že min. briti a amíci si nenechajú ujsť príležitosť zraziť putina na kolená, ale to asi znamená, že to ...Zobrazit celý příspěvek

        Dobrý večer, som tu nováčik, ale debatu sledujem od začiatku vojny. Ja verím, že min. briti a amíci si nenechajú ujsť príležitosť zraziť putina na kolená, ale to asi znamená, že to bude trvať dlho.Skrýt celý příspěvek

        • Upgrade
          19:04 18.04.2022

          Briti a Americania su podpisani pod Budapestianskym memorandom. Ak nechaju Ukrajinu padnut, tak skoncili ako velmoci. Preto si myslim, ze Ukrajina toto vyhra. Vojny vyhravaju ...Zobrazit celý příspěvek

          Briti a Americania su podpisani pod Budapestianskym memorandom. Ak nechaju Ukrajinu padnut, tak skoncili ako velmoci. Preto si myslim, ze Ukrajina toto vyhra. Vojny vyhravaju technologie a odhodlanie bojovat. A obe premenne su na ukrajinskej strane.Skrýt celý příspěvek

        • Miroslav
          19:07 18.04.2022

          S tým súhlasím, ale treba povedať, že USA sa asi priamo zapájať nebude. Skôr cez svoju európsku pobočku (VB). Vo výsledku to však bude to isté. Nemecku už neverím, u Francúzska som ...Zobrazit celý příspěvek

          S tým súhlasím, ale treba povedať, že USA sa asi priamo zapájať nebude. Skôr cez svoju európsku pobočku (VB). Vo výsledku to však bude to isté. Nemecku už neverím, u Francúzska som na vážkach, Španielsko sa dlhodobo hraje na mŕtveho chrobáka. Osobne od začiatku tvrdím, že v konečnom dôsledku si to v stredovýchodnej Európe budeme musieť vybojovať my. So západom mimo nejakej materiálnej a ekonomickej pomoci rátať môžemeSkrýt celý příspěvek

    • Silver
      18:25 18.04.2022

      To je dobré. Nie je nič lepšie ako keď Rusko podcení svojho nepriateľa.

      To je dobré. Nie je nič lepšie ako keď Rusko podcení svojho nepriateľa.

    • Radovan
      18:26 18.04.2022

      Bohužel je na tom velký kus pravdy. Dodávky těžké techniky váznou. Obrněné transportéry tu situaci nevytrhnou a ty ubohé počty děl také ne. A jak se píše v článku, Rusové se ...Zobrazit celý příspěvek

      Bohužel je na tom velký kus pravdy. Dodávky těžké techniky váznou. Obrněné transportéry tu situaci nevytrhnou a ty ubohé počty děl také ne. A jak se píše v článku, Rusové se zaměřují na ničení skladů pohonných hmot, to bude další velký problém. Těžko půjde ukrajinskou armádu na Donbase jen uzásobit cisternami z polských hranic.Skrýt celý příspěvek

    • Tomáš Hutla
      18:27 18.04.2022

      Ten článek tak nějak odpovídá stavu před obecně nějakou akcí, kde popisuje možnosti..
      Ne 5+ tydnu trvající 4denni "speciální operaci"...

      Ten článek tak nějak odpovídá stavu před obecně nějakou akcí, kde popisuje možnosti..
      Ne 5+ tydnu trvající 4denni "speciální operaci"...

    • Malarkey
      18:43 18.04.2022

      Mám taky obavu, že to bere jako nějaké národní poslání s tím že na ztráty si za 100 let nikdo nevzpomene, ale Ukrajina bude naše.

      Mám taky obavu, že to bere jako nějaké národní poslání s tím že na ztráty si za 100 let nikdo nevzpomene, ale Ukrajina bude naše.

    • flanker.jirka
      20:31 18.04.2022

      Afghánci neměli nic krom ručních zbarní a manpadů a také dokážou technicky vyspělejším armádám zatopit.

      Afghánci neměli nic krom ručních zbarní a manpadů a také dokážou technicky vyspělejším armádám zatopit.

      • raven66
        21:01 18.04.2022

        Afganci mali hlavne vyhodny teren. Vysoke kopce, vysoka nadmorska vyska robili svoje.

        Afganci mali hlavne vyhodny teren. Vysoke kopce, vysoka nadmorska vyska robili svoje.

  • Danik
    17:19 18.04.2022

    S Ukrajinou to přímo nesouvisí, ale pozdravte ty ...Zobrazit celý příspěvek

    S Ukrajinou to přímo nesouvisí, ale pozdravte ty krasavce.

    https://acr.army.cz/informacni...

    Českou delegaci provedli výrobní linkou, kde je aktuálně ve výrobě prvních pět vrtulníků – tři bojové vrtulníky AH-1Z Viper a dva víceúčelové UH-1Y Venom.

    Od července dvě desítky českých pilotů a pozemního technického personálu s jednotkou námořní pěchoty USA (USMC) budou absolvovat školení a společný výcvik na tyto typy vrtulníků.

    Souběžně do té doby budou cvičeni piloti a technici z 22. základny vrtulníkového letectva v Náměšti nad Oslavou, odkud vrtulníky budou operovat. Nedávno zde také začala výstavba budovy vrtulníkového simulátoru. Mobilní výcvikový tým firmy Bell bude pak na základně cvičit místní personál po dobu dvou let, než si zcela osvojí systém provozu a údržby vrtulníků.Skrýt celý příspěvek

  • Atomas
    17:10 18.04.2022

    Že by ruská ofenziva? Ruská armáda zahájila ofenzivu proti Záporoží. Desetitisícová armáda pochoduje na ...Zobrazit celý příspěvek

    Že by ruská ofenziva? Ruská armáda zahájila ofenzivu proti Záporoží. Desetitisícová armáda pochoduje na Guljaipol

    https://enovosty.com/news/news... Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      17:17 18.04.2022

      "Ruská armáda zahájila ofenzivu proti Záporoží. Desetitisícová armáda pochoduje na Guljaipol,". Je potvrzeno i z jiného zdroje? UA o tom určitě ví a počítá s tím, pokud tedy ten ...Zobrazit celý příspěvek

      "Ruská armáda zahájila ofenzivu proti Záporoží. Desetitisícová armáda pochoduje na Guljaipol,".

      Je potvrzeno i z jiného zdroje? UA o tom určitě ví a počítá s tím, pokud tedy ten pochod probíhá na území UA.
      Pokud o tom neví, tak pochoduje z Irkutska... ;-)Skrýt celý příspěvek

      • Miroslav
        17:19 18.04.2022

        Koniec sviatkov, koniec vajatania a šparania sa v nose

        Koniec sviatkov, koniec vajatania a šparania sa v nose

        • TN12
          17:25 18.04.2022

          Pravoslavní až za týden.

          Pravoslavní až za týden.

      • Mortles
        19:28 18.04.2022

        Na liveuamap byly nějaký srážky v té oblasti, ale nevypadá to, že by tam zatím Rusové nějak výrazně uspěli.

        Na liveuamap byly nějaký srážky v té oblasti, ale nevypadá to, že by tam zatím Rusové nějak výrazně uspěli.

        • Miroslav
          19:39 18.04.2022

          Aktuálne sa bojuje v Charkove

          Aktuálne sa bojuje v Charkove

          • Rošťák
            19:57 18.04.2022

            V Charkově?

            V Charkově?

          • Miroslav
            20:02 18.04.2022

            Áno. Ukrajinské sily sa vraj snažia vytlačiť ruské z oblasti. Podľa dostupných informácií vcelku úspešne.

            https://www.facebook.com/group...

            Áno. Ukrajinské sily sa vraj snažia vytlačiť ruské z oblasti. Podľa dostupných informácií vcelku úspešne.

            https://www.facebook.com/group...

          • Rošťák
            20:26 18.04.2022

            A neni to jako v Charkovské oblasti? Přímo v Charkově, jako ve městě už dlouho nebyly...

            A neni to jako v Charkovské oblasti? Přímo v Charkově, jako ve městě už dlouho nebyly...

  • Danik
    17:07 18.04.2022

    Z topwaru... "Výhodou Ruska před Spojenými státy je obrovské území! To je to, co byste měli používat! Umístěte na odlehlá místa miny s 50 000 balistickými atomovými střelami, z ...Zobrazit celý příspěvek

    Z topwaru...

    "Výhodou Ruska před Spojenými státy je obrovské území! To je to, co byste měli používat! Umístěte na odlehlá místa miny s 50 000 balistickými atomovými střelami, z nichž 90 % je prázdných. Rusko má 7500 balistických raket. Nechte je zkontrolovat. USA mají ve skutečnosti jen 6000 balistických střel. Hustota obyvatelstva v USA je 5x vyšší než v Rusku. V případě války budou ztráty ve Spojených státech 5krát vyšší."Skrýt celý příspěvek

    • Dovi
      17:10 18.04.2022

      Ponechávám bez komentáře. Není vhodné se posmívat postiženým lidem.

      Ponechávám bez komentáře. Není vhodné se posmívat postiženým lidem.

    • Miroslav
      18:17 18.04.2022

      Oni sa tam v inej diskusii hádajú, či sa naozaj Moskva potopila. Nesmejem sa im lebo majú málo informácií. Naši Kremľoboti informácie majú a napriek tomu nevedia čo si myslieť

      Oni sa tam v inej diskusii hádajú, či sa naozaj Moskva potopila. Nesmejem sa im lebo majú málo informácií. Naši Kremľoboti informácie majú a napriek tomu nevedia čo si myslieť

    • Malarkey
      18:46 18.04.2022

      Přitom je to nevýhoda. Západu stačí zničit kolik, tak 5-10 měst a je v podstatě po Rusku ?

      Přitom je to nevýhoda. Západu stačí zničit kolik, tak 5-10 měst a je v podstatě po Rusku ?

      • samoempire
        19:44 18.04.2022

        Co měst. 4 železnice a jsou v ...

        Co měst. 4 železnice a jsou v ...

    • janusinko
      19:22 18.04.2022

      Chlapec evidentne nevie, že hustota ruského obyvateľstva je sústredená v európskej časti Ruska a je podstatne vyššia ako v USA, kde je to rovnomernejšie rozložené :D

      Chlapec evidentne nevie, že hustota ruského obyvateľstva je sústredená v európskej časti Ruska a je podstatne vyššia ako v USA, kde je to rovnomernejšie rozložené :D

  • Danik
    17:03 18.04.2022

    Eliminate orcs from Ukrainian settlements and raise the Ukrainian flag

    https://www.youtube.com/watch?...

    Velká paráda.

    Eliminate orcs from Ukrainian settlements and raise the Ukrainian flag

    https://www.youtube.com/watch?...

    Velká paráda.

    • Rošťák
      17:09 18.04.2022

      to je z toho videa jak jsem sem postoval…… rád bych věděl lokaci …..

      to je z toho videa jak jsem sem postoval…… rád bych věděl lokaci …..

  • Danik
    17:00 18.04.2022

    Čečenci https://www.youtube.com/watch?... https://www.youtube.com/watch?... Zobrazit celý příspěvek

    Čečenci

    https://www.youtube.com/watch?...

    https://www.youtube.com/watch?... Skrýt celý příspěvek

  • Danik
    16:59 18.04.2022
  • Danik
    16:57 18.04.2022

    Nová videa z bojů (něco už se sem dávalo a něco ne)

    https://www.youtube.com/watch?...

    Nová videa z bojů (něco už se sem dávalo a něco ne)

    https://www.youtube.com/watch?...

  • Miroslav
    16:54 18.04.2022

    Nezvykle kritická diskusia ohľadom budúcnosti ruského námorníctva

    https://topwar.ru/194990-bolsh...

    Nezvykle kritická diskusia ohľadom budúcnosti ruského námorníctva

    https://topwar.ru/194990-bolsh...

    • Rošťák
      17:34 18.04.2022

      Nejzajimavější je: Co brání našim představeným objednat lodě v Číně? :D

      Nejzajimavější je: Co brání našim představeným objednat lodě v Číně? :D

    • Janhansen
      17:46 18.04.2022

      Jojo, Kuzněcov. Vždy, když slyším (čtu) Kuzněcov, Liaoning, Shandong a další čínské ruské/čínské projekty tak se dost zamýšlím o jejich případném operačním nasazením. Rusko i Čína ...Zobrazit celý příspěvek

      Jojo, Kuzněcov. Vždy, když slyším (čtu) Kuzněcov, Liaoning, Shandong a další čínské ruské/čínské projekty tak se dost zamýšlím o jejich případném operačním nasazením.
      Rusko i Čína může samozřejmě postavit víceméně odpovídající nosiče a dokonce je opatřit i leteckým parkem. Ale....ale kde bude jejich 100-letá historie USN. Američané tuto bojovou technologii provozují kontinuálně od 20. let 20 století (jediné 2 další státy na této úrovni: Britové o ni přišli v 60. letech a Japonsko dopadlo, jak dopadlo). Nevěřím tomu, že (r)usové někdy v budoucnosti budou schopni provozovat něco jako letadlovou loď a u číňanů je to fakt na dlouhé lokte.Skrýt celý příspěvek

      • Malarkey
        18:49 18.04.2022

        Já nedávno přemýšlel nad Koreou. Všichni poprděny z armády KLDR, ale tam to s technikou, schopnosti vojáků a taktikou musí být ještě mnohem horší. Běžná armáda by byla do týdne bez ...Zobrazit celý příspěvek

        Já nedávno přemýšlel nad Koreou. Všichni poprděny z armády KLDR, ale tam to s technikou, schopnosti vojáků a taktikou musí být ještě mnohem horší.
        Běžná armáda by byla do týdne bez techniky.Skrýt celý příspěvek

        • Miroslav
          19:12 18.04.2022

          KĽDR nie je problém preto, že by bol problém ich vojensky poraziť. Problém by to bol skôr humanitárny a ekonomický. Otvorene to povedal juhokórejský prezident, že nemajú záujem na ...Zobrazit celý příspěvek

          KĽDR nie je problém preto, že by bol problém ich vojensky poraziť. Problém by to bol skôr humanitárny a ekonomický. Otvorene to povedal juhokórejský prezident, že nemajú záujem na zmene režimu v KĽDR lebo juhokórejci majú svoj vysoký životný štandard a nemajú záujem živiť milióny hladných severokórejčanov.Skrýt celý příspěvek

          • Malarkey
            19:29 18.04.2022

            To mi je jasné. Spojení Německa je problém do dnes a to bylo NDR oproti KLDR vysoce rozvinutá země, ale Čína by se jí třeba vzala a těm lidem se tam žilo přeci jenom o něco lépe.

            To mi je jasné. Spojení Německa je problém do dnes a to bylo NDR oproti KLDR vysoce rozvinutá země, ale Čína by se jí třeba vzala a těm lidem se tam žilo přeci jenom o něco lépe.

        • Mortles
          19:34 18.04.2022

          S KLDR jsou vlastně problémy tři: 1. atomové zbraně, ok mají jich třeba pět, ale prostě nikdo nechce riskovat takové škody, ani Japonci ani Korejci 2. dělostřelectvo: jedna z ...Zobrazit celý příspěvek

          S KLDR jsou vlastně problémy tři: 1. atomové zbraně, ok mají jich třeba pět, ale prostě nikdo nechce riskovat takové škody, ani Japonci ani Korejci
          2. dělostřelectvo: jedna z taktik odstrašení ze strany KLDR je možnost ostřelovat Soul dělostřelectvem. V "oblasti hlavního města" (Soul, Inčchon, Kjonggi) žije polovina jihokorejské populace. I relativně malé škody by rychle mohly znamenat humanitární katastrofu
          3. co udělat se samotnou KLDR: Nikdo neví. Něco jiného by to bylo, když v Jižní Koreji ještě vládla junta, ale nyní by to mohlo mít naprosto destabilizující vliv na Korejskou společnost a ekonomiku. On stačí status těch přeběhlíků a podobně, to je docela složitý sociální problém. A Čína by taky měla na to svůj názor.Skrýt celý příspěvek

  • bently
    16:46 18.04.2022

    DOPADY RUSKO-UKRAJINSKÉ VÁLKY NA PROGRAMU SETKÁNÍ VELITELŮ [INDICKÉ] ARMÁDY "Dopad ruské invaze na Ukrajinu na Indii bude jedním z témat diskuse během pětidenní konference ...Zobrazit celý příspěvek

    DOPADY RUSKO-UKRAJINSKÉ VÁLKY NA PROGRAMU SETKÁNÍ VELITELŮ [INDICKÉ] ARMÁDY

    "Dopad ruské invaze na Ukrajinu na Indii bude jedním z témat diskuse během pětidenní konference armádních velitelů, která začíná v pondělí v hlavním městě státu. Na konferenci vystoupí ministr obrany Rajnath Singh 21. dubna."

    "Dlouhá rusko-ukrajinská válka bude mít pravděpodobně důsledky pro nákup obranného vybavení Indie ve světle západních sankcí proti Rusku. Indie je prý závislá na Rusku, pokud jde o zakázky na obranu."

    „V těchto dnech se objevily problémy se zajištěním zásobovacích linek. Vnější situace ovlivnila provozuschopnost kritických zbraní a vybavení. Proto nenecháváme kámen na kameni, abychom dosáhli soběstačnosti. Dříve byla země závislá na dovozu z jiných zemí, aby posílila sektor obrany. Tato vláda věří v posílení našich vlastních ramen, abychom se chránili. Zajišťujeme, aby Indie nebyla na nikom závislá,“ řekl Singh."

    https://indianexpress.com/arti...

    Druhotné důsledky nesmyslné akce na Ukrajině budou pro Rusko nedozírné. To, jak důležitý trh pro Rusko Indie představuje, tu už v diskusi níže několikrát padlo, a zdá se, že Indie ve světle nedávných událostí na cestě ke "zbrojní samostatnosti" ještě výrazně zrychlí. Je otázka, co bude celým s ruským zbrojním průmyslem a jeho exportními aktivity po skončení války (ať už dopadne jakkoliv) - sám jsem zvědav.Skrýt celý příspěvek

    • bently
      16:49 18.04.2022

      "Sankce vůči Rusku přisoudily novou naléhavost snížit závislost na dováženém vojenském materiálu. Globální odpor proti Rusku také vyvolal otázky o osudu nových projektů, nákupu ...Zobrazit celý příspěvek

      "Sankce vůči Rusku přisoudily novou naléhavost snížit závislost na dováženém vojenském materiálu. Globální odpor proti Rusku také vyvolal otázky o osudu nových projektů, nákupu náhradních dílů pro stávající zbraně ruského původu, údržbě a servisu staršího vybavení a vytvoření alternativního platebního systému pro obchod v oblasti obrany s Ruskem uprostřed bankovních sankcí.

      Rusko představovalo 46 % dovozu země během posledních pěti let, i když Indie v posledním desetiletí nakupovala ze země méně. Její vývoz zbraní do Indie klesl mezi lety 2012-16 a 2017-21 o 47 %, podle zprávy zveřejněné Stockholmským mezinárodním institutem pro výzkum míru (Sipri) minulý měsíc."

      https://www.hindustantimes.com... Skrýt celý příspěvek

  • stroup
    16:37 18.04.2022

    Bývalý viceprezident Gazprombank Vladislav Avajev a jeho rodina byli nalezeni mrtví doma v Moskvě. Ukázalo se, že zastřelil svou manželku a 13letou dceru a poté sebe... Tvrdí ...Zobrazit celý příspěvek

    Bývalý viceprezident Gazprombank Vladislav Avajev a jeho rodina byli nalezeni mrtví doma v Moskvě. Ukázalo se, že zastřelil svou manželku a 13letou dceru a poté sebe... Tvrdí Rusové, myslím že verzi o sebevraždě nevěří asi nikdo..
    https://twitter.com/SotaVision... Skrýt celý příspěvek

    • zenker
      16:39 18.04.2022

      Ať je to jakkoliv, zabíjení dětí je prostě dno.

      Ať je to jakkoliv, zabíjení dětí je prostě dno.

    • Falko
      16:57 18.04.2022

      Toto je už druhý zverejnený prípad z okolia Moskvy. Nejako sa to množí aje to cez kopír s tým prvým. V rusku reálne začal hon na čarodejnice. Je to výstraha, aby sa nezačala búriť ...Zobrazit celý příspěvek

      Toto je už druhý zverejnený prípad z okolia Moskvy. Nejako sa to množí aje to cez kopír s tým prvým. V rusku reálne začal hon na čarodejnice. Je to výstraha, aby sa nezačala búriť vyššia stredná vrstva. Bohužiaľ toto je len špička ľadovca. Je smutné, že ten režim kopa ludi u nás obhajuje.Skrýt celý příspěvek

      • samoempire
        18:12 18.04.2022

        Tak tak. Ve všech případech vyvraždí kompletní rodinu. Byli minimálně 2 za poslední měsíc. Určitě náhoda.

        Tak tak. Ve všech případech vyvraždí kompletní rodinu. Byli minimálně 2 za poslední měsíc. Určitě náhoda.

      • Miroslav
        18:26 18.04.2022

        Lebo svoje romantické predstavy môžu žiť tu. Keby ich mali žiť tam, aj romantika by ustúpila realite

        Lebo svoje romantické predstavy môžu žiť tu. Keby ich mali žiť tam, aj romantika by ustúpila realite

      • Mortles
        19:35 18.04.2022

        Jo, kolik lidí teďka padne čistkám, to se dozvíme až za pár let.

        Jo, kolik lidí teďka padne čistkám, to se dozvíme až za pár let.

    • Cimbi
      17:04 18.04.2022

      To on před nedávnem rezignoval s tím, že těm sra*kám nebude sloužit?

      To on před nedávnem rezignoval s tím, že těm sra*kám nebude sloužit?

  • Danik
    16:35 18.04.2022

    Ruské bombardování ukrajinských pozic z TU-22M3. Vypadá to jako Azovstal, Mariupol.

    https://www.youtube.com/watch?...

    Ruské bombardování ukrajinských pozic z TU-22M3. Vypadá to jako Azovstal, Mariupol.

    https://www.youtube.com/watch?...

    • Miroslav
      16:55 18.04.2022

      Skôr TU-22M.

      Skôr TU-22M.

      • Danik
        17:08 18.04.2022

        Píšou TU-22M3

        Píšou TU-22M3

        • Miroslav
          17:23 18.04.2022

          Totiž TU-22 a TU-22M sú 2 úplne rozličné stroje, tak to M je tam dosť dôležité

          Totiž TU-22 a TU-22M sú 2 úplne rozličné stroje, tak to M je tam dosť dôležité

          • Danik
            20:23 18.04.2022

            Vím vynechal jsem M.

            Vím vynechal jsem M.

  • Janhansen
    16:26 18.04.2022

    Dám sem další historickou paralelu a to v souvislosti s obránci Mariupolu. Já vím, že těch paralel můžou být stovky, ale tento příběh mě zaujal už jako mladého ...Zobrazit celý příspěvek

    Dám sem další historickou paralelu a to v souvislosti s obránci Mariupolu. Já vím, že těch paralel můžou být stovky, ale tento příběh mě zaujal už jako mladého kluka:
    https://www.history.co.uk/arti... Skrýt celý příspěvek

  • Danik
    15:45 18.04.2022

    Udělal jsem geolokaci některých míst jednoho z těch dvou videí z ...Zobrazit celý příspěvek

    Udělal jsem geolokaci některých míst jednoho z těch dvou videí z Mariupolu

    https://twitter.com/MapsUkrain...

    1:05

    https://www.google.com/maps/@4...

    1:34

    https://www.google.com/maps/@4...

    1:36

    https://www.google.com/maps/@4...

    Je to sice severně do Azovstalu, ale tak severně, že je to na druhé straně města. Asi starý footage.Skrýt celý příspěvek

    • Rošťák
      16:12 18.04.2022

      J8 jsem na TW dohledal geolokaci té léčky AZOVu ... https://postimg.cc/Lqx2P9rh... https://postimg.cc/4YFWHjWs... Je to přímo v areálu téhle kavárny .... ...Zobrazit celý příspěvek

      J8 jsem na TW dohledal geolokaci té léčky AZOVu ...
      https://postimg.cc/Lqx2P9rh...
      https://postimg.cc/4YFWHjWs...
      Je to přímo v areálu téhle kavárny ....
      https://www.google.cz/maps/pla... Skrýt celý příspěvek

      • Danik
        16:16 18.04.2022

        Dobrá práce díky! Jsem se o to teď taky snažil :-D

        Dobrá práce díky! Jsem se o to teď taky snažil :-D

        • Rošťák
          16:37 18.04.2022

          Našel to někdo na TW a dokonce to sem už postoval @Ruleta ... já to sem dal v podbný čas, ale nenašel jsem to...... V diskuzi na TW se psalo že to video může být starší, ale ne o ...Zobrazit celý příspěvek

          Našel to někdo na TW a dokonce to sem už postoval @Ruleta ... já to sem dal v podbný čas, ale nenašel jsem to......
          V diskuzi na TW se psalo že to video může být starší, ale ne o moc ... NA stromech jsou už světle zelené pupeny, a v Mariupolu st./čt./ pá pršelo a bylo hnusně ......
          Takže kdo ví, nakolik jsou části města čistá, či uzavřená ......Skrýt celý příspěvek

  • SeaWolf
    15:39 18.04.2022

    Dosud jsem si myslel, že budhismus je mírumilovné náboženství. Nebo je to nějaká divná ruská varianta?
    https://twitter.com/MapsUkrain...

    Dosud jsem si myslel, že budhismus je mírumilovné náboženství. Nebo je to nějaká divná ruská varianta?
    https://twitter.com/MapsUkrain...

    • Mortles
      16:32 18.04.2022

      Tak Slavoj Žižek například se snažil ukázat, jak buddhismus podporoval za ww2 japonskou agresi. On teda ten názor neměl od sebe ale z nějaké knížky na téma, která je kontroverzní v ...Zobrazit celý příspěvek

      Tak Slavoj Žižek například se snažil ukázat, jak buddhismus podporoval za ww2 japonskou agresi. On teda ten názor neměl od sebe ale z nějaké knížky na téma, která je kontroverzní v tom spojení (jsem se dozvěděl dneska) ale prostě pravda je taková, že jakékoli náboženství nebo ideologie se dá otočit tak, že to podporuje genocidu, takže nejsem překvapen.Skrýt celý příspěvek

      • Cernysip
        17:07 18.04.2022

        To je nepochybně pravda, stejně jako to, že Žižek je prvotřídní magor. To asi ta studia v Paříži...

        To je nepochybně pravda, stejně jako to, že Žižek je prvotřídní magor. To asi ta studia v Paříži...

    • Blake
      16:41 18.04.2022

      Genocid a masovych zabijani v mene budhizmu je v historii dost. Ze nabozenstvo musi byt mierumilovne alebo nenavistne je oblubeny koncept ludi, ktori si proste radi kopnu do inych. Zobrazit celý příspěvek

      Genocid a masovych zabijani v mene budhizmu je v historii dost. Ze nabozenstvo musi byt mierumilovne alebo nenavistne je oblubeny koncept ludi, ktori si proste radi kopnu do inych.Skrýt celý příspěvek

      • Malarkey
        18:54 18.04.2022

        Sice jsem ateista, ale náboženství ještě nikomu nikdy neublížilo, za to lidi to je jiná...
        Vraždit se dá fakt z úplně debilnich důvodů, třeba denacifikovat demokratickou zemi.

        Sice jsem ateista, ale náboženství ještě nikomu nikdy neublížilo, za to lidi to je jiná...
        Vraždit se dá fakt z úplně debilnich důvodů, třeba denacifikovat demokratickou zemi.

    • Hawk
      19:15 18.04.2022

      taky není budhismus jako budhismus... Originál od Siddharthy Gautamy (800 přnl - náboženství bez "boha") je naprosto něco jiného, než současné pohádky o dracích z Mongolska nebo ...Zobrazit celý příspěvek

      taky není budhismus jako budhismus... Originál od Siddharthy Gautamy (800 přnl - náboženství bez "boha") je naprosto něco jiného, než současné pohádky o dracích z Mongolska nebo Thajska...Skrýt celý příspěvek

  • stroup
    15:13 18.04.2022

    Delší, ale dle mého, velmi pěkné záběry zaměření pozice ruského dělostřelectva z dronu, následného ukrajinského (dělostřeleckého?) přepadu a záběry na zničenou techniku ...Zobrazit celý příspěvek

    Delší, ale dle mého, velmi pěkné záběry zaměření pozice ruského dělostřelectva z dronu, následného ukrajinského (dělostřeleckého?) přepadu a záběry na zničenou techniku nepřítele...Skrýt celý příspěvek

    • SeaWolf
      15:15 18.04.2022

      Teď jsem to sem chtěl dát :-)

      Teď jsem to sem chtěl dát :-)

      • Rošťák
        15:56 18.04.2022

        Luxusní masakr .....

        Luxusní masakr .....

    • stroup
      15:19 18.04.2022

      co mi na záběrech (a všeobecně u ruské armády) přijde typické, je absence maskování, popřípadě maskování spíše symbolické z pár větviček. Srovnejme to se záběry z cvičení NATO kdy ...Zobrazit celý příspěvek

      co mi na záběrech (a všeobecně u ruské armády) přijde typické, je absence maskování, popřípadě maskování spíše symbolické z pár větviček. Srovnejme to se záběry z cvičení NATO kdy v podstatě každý vůz je pokrytý nejen na míru zastřiženými maskovacími sítěmi, ale i přírodninami z okolí...
      .
      Další poznatek, oni jeden den útočí, pak v podstatě na stejném místě bivakují přes noc. Vždyť od toho to je samohybné dělostřelectvo, aby se samo hýbalo... A oni jak na střelnici..Skrýt celý příspěvek

Načítám diskuzi...