VÁLKA NA UKRAJINĚ

VÁLKA NA UKRAJINĚ
Ukrajinská vlajka / depositphotos.com (Zvětšit)

Speciální diskuze o válce na Ukrajině.

FPV (First Person View) jsou nejúčinnější zbraní na ukrajinském bojišti. Jeden FPV dron v hodně pouze několik tisíc dolarů umí z boje vyřadit tank za miliony dolarů. FPV drony na bojišti chrání životy ukrajinské pěchoty. Můžete podpořit český projekt výroby FPV dronů pro ukrajinskou armádu na Vozím drony na Ukrajinu.

ODKAZ: Vozím drony na UkrajinuDárek pro Putina, AerorozvědkaCZ

Nahlásit chybu v článku


Zvýraznit příspěvky za posledních:

Vyhledávání platí pro hlavní příspěvky, ale zobrazena jsou vždy celá vlákna. Hodnoty vyhledání jsou: Klíčové slovo, autor a časové období. Hodnoty lze kombinovat.


  • Nicholas Van Orton
    10:57 21.08.2022

    Dugin pred nejakým časom vykrikoval že je treba pozabíjať čo najviac Ukrajincov.Nechali by ste to tak,keby niekto chcel aby bolo pozabíjaných čo najviac Čechov alebo Slovákov?A ...Zobrazit celý příspěvek

    Dugin pred nejakým časom vykrikoval že je treba pozabíjať čo najviac Ukrajincov.Nechali by ste to tak,keby niekto chcel aby bolo pozabíjaných čo najviac Čechov alebo Slovákov?A podľa tohto nacistu sa riadi Kremeľská bukvica Put-in? Jasná Ukrajinská robota.
    A bude hůř.Skrýt celý příspěvek

    • Silver
      11:08 21.08.2022

      Dugin o Urajincoch v Donbase: "Nemôžem uveriť, že sú to Ukrajinci. Ukrajinci sú úžasní slovanskí ľudia a toto je rasa bastardov, ktorí sa vynorili z kanalizačných prielezov. Mali ...Zobrazit celý příspěvek

      Dugin o Urajincoch v Donbase:

      "Nemôžem uveriť, že sú to Ukrajinci. Ukrajinci sú úžasní slovanskí ľudia a toto je rasa bastardov, ktorí sa vynorili z kanalizačných prielezov. Mali by sme vyčistiť Ukrajinu od idiotov. Genocída kretínov je splatná a nevyhnutná.":

      https://twitter.com/SamRamani2... Skrýt celý příspěvek

    • Miroslav
      11:34 21.08.2022

      Život je plný paradoxov. Chcela vyvraždiť ukrajinských "podľudi", smrť si došla po ňu. Dcéra ruského Gőebbelsa Alexandra Dugina Darya zahynula pri atentáte. Bola známa ako surová ...Zobrazit celý příspěvek

      Život je plný paradoxov. Chcela vyvraždiť ukrajinských "podľudi", smrť si došla po ňu. Dcéra ruského Gőebbelsa Alexandra Dugina Darya zahynula pri atentáte. Bola známa ako surová ruská nacistka, ktorá pokladala Ukrajincov za podľudi a volala po ich vyvraždení

      https://edition.cnn.com/2022/0... Skrýt celý příspěvek

      • raven66
        12:30 21.08.2022

        Len aby to nebol Putinov zamer. Podobne ako zacala Druha cecenska vojna. Zbavim sa konkurentov a obvinim Ukrajincov - win-win. Taky typicky fasisticky scenar ako podpalenie ...Zobrazit celý příspěvek

        Len aby to nebol Putinov zamer. Podobne ako zacala Druha cecenska vojna. Zbavim sa konkurentov a obvinim Ukrajincov - win-win. Taky typicky fasisticky scenar ako podpalenie Reichstagu v 1933.
        Sice Dugina to obislo, ale aj na neho casom pride, az bude zasa potreba viac dobrovolnikov, staci iba takto nezne posteklit toho fasistu v ruskej hlavicke.Skrýt celý příspěvek

        • Jan Padesátýpátý
          12:34 21.08.2022

          Rozdíl oproti Čečensku je, že válka už běží a na víc nemá Rusko sílu.

          Rozdíl oproti Čečensku je, že válka už běží a na víc nemá Rusko sílu.

        • pjaro77
          13:25 21.08.2022

          Keby to chcel robiť takto, už dávno pred začiatkom vojny mohol obetovať niekoho vyššie postaveného a obviniť z vraždy ukrajinu.

          Keby to chcel robiť takto, už dávno pred začiatkom vojny mohol obetovať niekoho vyššie postaveného a obviniť z vraždy ukrajinu.

          • pjaro77
            13:27 21.08.2022

            Alebo nechať zbúrať niekde v Rusku mrakodrap či vyhodiť do vzduchu letisko v štýle false flag operácie.

            Alebo nechať zbúrať niekde v Rusku mrakodrap či vyhodiť do vzduchu letisko v štýle false flag operácie.

    • Ján Paliga
      11:56 21.08.2022

      Pochybujem. Z ukrajinskej strany by to bolo iba plytvanie silami a prostriedkami. Ukrajina má dôležitejšie ciele ako toho chlapa či jeho dcéru. Vietor vanie z inej strany.

      Pochybujem. Z ukrajinskej strany by to bolo iba plytvanie silami a prostriedkami. Ukrajina má dôležitejšie ciele ako toho chlapa či jeho dcéru. Vietor vanie z inej strany.

      • Profesor
        12:23 21.08.2022

        Absolutní souhlas. Byla to mrcha, ale zabití ženy by bylo snadno propagandisticky zneužitelné. Kéž by se současné ruské elity začaly ve velkém vraždit mezi sebou. Vojensky zničit ...Zobrazit celý příspěvek

        Absolutní souhlas.
        Byla to mrcha, ale zabití ženy by bylo snadno propagandisticky zneužitelné.
        Kéž by se současné ruské elity začaly ve velkém vraždit mezi sebou.
        Vojensky zničit Rusko by stálo mnoho obětí, ideálně nechť se začnou požírat navzájem.Skrýt celý příspěvek

      • vz. 58
        16:26 21.08.2022

        Také souhlasím. Ptejme se: "Cui bono?" Ukrajinská strana jistě prostředky na tento typ likvidace nepřátel má, ale nemá je neomezené. Tak proč s nimi plýtvat na podružné cíle? ...Zobrazit celý příspěvek

        Také souhlasím. Ptejme se: "Cui bono?" Ukrajinská strana jistě prostředky na tento typ likvidace nepřátel má, ale nemá je neomezené. Tak proč s nimi plýtvat na podružné cíle?
        Každopádně je to rána pro ruskou stranu - viz např.:
        https://denikn.cz/944116/valka...

        (Sorry, je to pro předplatitele)Skrýt celý příspěvek

    • Kanaďan
      12:24 21.08.2022

      V důsledku je jedno, zda ten atentát připravili Ukrajinci, nebo Rusové. Čert si přišel pro Duginovu dceru a smrt mu již naklepává kosu a čert chystá pytel. Důležité je, že si ...Zobrazit celý příspěvek

      V důsledku je jedno, zda ten atentát připravili Ukrajinci, nebo Rusové. Čert si přišel pro Duginovu dceru a smrt mu již naklepává kosu a čert chystá pytel. Důležité je, že si proputinovci uvědomili, že mají na kahánku i tam, kde se do včerejška cítili bezpečně. To mnohé z nich povede k zamyšlení se a v důsledku také k mnohým nečekaným rozhodnutím a nebo chybám.Skrýt celý příspěvek

  • Silver
    10:52 21.08.2022

    Propagandista Rossia-1 Vladimir Solovyov hovorí, že jadrová katastrofa v Záporoží vojnu nezastaví, keďže ruské jednotky majú ochranné obleky: ...Zobrazit celý příspěvek

    Propagandista Rossia-1 Vladimir Solovyov hovorí, že jadrová katastrofa v Záporoží vojnu nezastaví, keďže ruské jednotky majú ochranné obleky:
    https://twitter.com/SamRamani2... Skrýt celý příspěvek

    • Lars
      10:55 21.08.2022

      Místo Dugina by měli sejmout spíš tohohle šílence. A tu jeho kolegyni vzít s ním, z jedné vody načisto.

      Místo Dugina by měli sejmout spíš tohohle šílence. A tu jeho kolegyni vzít s ním, z jedné vody načisto.

      • Nicholas Van Orton
        11:03 21.08.2022

        Aj naňho príde.
        Duginova dcéra bola DÚFAM len začiatok.keď vidím ten jeho nenávistný prasačí bolševicko-Kremelský gezicht (ksicht),tak mu mám chuť cez tú obrazovku jednu vraziť.

        Aj naňho príde.
        Duginova dcéra bola DÚFAM len začiatok.keď vidím ten jeho nenávistný prasačí bolševicko-Kremelský gezicht (ksicht),tak mu mám chuť cez tú obrazovku jednu vraziť.

        • Cimbi
          11:26 21.08.2022

          Gesicht se to píše. A s velkým "G" na začátku ;-)

          Gesicht se to píše. A s velkým "G" na začátku ;-)

    • Hawk
      11:14 21.08.2022

      Ochranné obleky? A mohl bych je vidět? :-D

      Ochranné obleky? A mohl bych je vidět? :-D

      • Miroslav
        11:35 21.08.2022

        A tým kreténom čo kopali zákopy v Černobyle prečo žiaden nedali? Nevadí, dostanú Darwinovu cenu.

        A tým kreténom čo kopali zákopy v Černobyle prečo žiaden nedali? Nevadí, dostanú Darwinovu cenu.

      • Nezmar
        11:41 21.08.2022

        To jsou ty cerne plastove pytle do kterych se ukladaji tela pri prevozu:D

        To jsou ty cerne plastove pytle do kterych se ukladaji tela pri prevozu:D

  • ruleta
    10:45 21.08.2022

    Jeste ohledne Dugina a jeho vztahu k Putinovi a realnemu vlivu na chod RF. Hodne dlouhy clanek na neokonzervativnim webu. Ale doporucuji ...Zobrazit celý příspěvek

    Jeste ohledne Dugina a jeho vztahu k Putinovi a realnemu vlivu na chod RF. Hodne dlouhy clanek na neokonzervativnim webu. Ale doporucuji precist.

    https://www.thebulwark.com/ale...

    A "masy" pro Dugina vcera:

    https://twitter.com/Fbeyeee/st... Skrýt celý příspěvek

    • Hawk
      11:15 21.08.2022

      co je špatného na neokonzervatismu?

      co je špatného na neokonzervatismu?

      • ruleta
        11:30 21.08.2022

        Ale se vztahovalo na to, ze clanek je hodne dlouhy.

        Ale se vztahovalo na to, ze clanek je hodne dlouhy.

      • Mortles
        12:15 21.08.2022

        Jednoduše řečeno, polovina z nich jsou skrytí fašisti ala Dugin, ale to je moje velmi cynické hodnocení situace.

        Jednoduše řečeno, polovina z nich jsou skrytí fašisti ala Dugin, ale to je moje velmi cynické hodnocení situace.

  • Nicholas Van Orton
    10:40 21.08.2022

    Dugin a jeho dcera, pár minut před výbuchem [fikce]. Dugin: " Zlatíčko nastartuj mi auto, Já jsi jenom skočím do baráku pro doklady. " Darya: " Pro tebe Tati udělám cokoliv, ...Zobrazit celý příspěvek

    Dugin a jeho dcera, pár minut před výbuchem [fikce].
    Dugin:
    " Zlatíčko nastartuj mi auto, Já jsi jenom skočím do baráku pro doklady. "
    Darya:
    " Pro tebe Tati udělám cokoliv, klidně bych za tebe položila i život".
    Dugin:" kecáš " ( usmívá se se Dugin po pod vous).
    Darya:" Nekecám. "
    (Za pár minut se ozve exploze, a její auto je v plamenech).
    Dugin:" Ona fakt nekecala ".
    Skrýt celý příspěvek

  • Tino
    10:38 21.08.2022

    zaujimavy tweet o A10a ich moznostiach nasadenia

    https://twitter.com/GJStathaki...

    zaujimavy tweet o A10a ich moznostiach nasadenia

    https://twitter.com/GJStathaki...

    • 2DaChoppa
      11:13 21.08.2022

      když Vám někdo zmotá dohromady A-10, standoff munici a konflikt na Ukrajině, tak víte, že je to nadšený fanoušek - který fascinovaně memoruje zkratky, ale vlastně neví nic.

      když Vám někdo zmotá dohromady A-10, standoff munici a konflikt na Ukrajině, tak víte, že je to nadšený fanoušek - který fascinovaně memoruje zkratky, ale vlastně neví nic.

    • 2DaChoppa
      13:14 21.08.2022

      Tady ten pán to vysvětluje trochu víc do hloubky než nějakej štěbetálek - a při všem respektu a obdivu k A-10, - i kdyby snad mělo přežít ruskou PVO, tak UKR ozbrojeným silám ...Zobrazit celý příspěvek

      Tady ten pán to vysvětluje trochu víc do hloubky než nějakej štěbetálek - a při všem respektu a obdivu k A-10, - i kdyby snad mělo přežít ruskou PVO, tak UKR ozbrojeným silám uhryzne při krmení ruku u ramene. https://youtu.be/WILleBKvUKc?t... Skrýt celý příspěvek

  • StatusQuo
    10:27 21.08.2022

    https://twitter.com/InformNapa... Ukrajinské speciální jednotky provedli evakuaci 2 násilně mobilizovaných mužů z LNR. ...Zobrazit celý příspěvek

    https://twitter.com/InformNapa...

    Ukrajinské speciální jednotky provedli evakuaci 2 násilně mobilizovaných mužů z LNR. Bude jim umožňeno vrátit se do civilu daleko od frontové linie.

    První vlaštovka.Skrýt celý příspěvek

  • Danik
    10:25 21.08.2022

    Dle caliber obscura už od dubna operují ukrajinské SSO na Krymu.

    https://twitter.com/CalibreObs...

    Dle caliber obscura už od dubna operují ukrajinské SSO na Krymu.

    https://twitter.com/CalibreObs...

    • ruleta
      10:46 21.08.2022

      Ale taky to muze byt vedomy leak via CO a dalsi tweetrovske ucty s velkym dosahem, aby se to rozsirilo a zvedla se vlna nervozity.

      Ale taky to muze byt vedomy leak via CO a dalsi tweetrovske ucty s velkym dosahem, aby se to rozsirilo a zvedla se vlna nervozity.

      • Rošťák
        10:58 21.08.2022

        Jojo, tak jako tak to je perfektní práce PSYOPS

        Jojo, tak jako tak to je perfektní práce PSYOPS

        • Nezmar
          12:09 21.08.2022

          Jen jestli je Kercsky most dostatecne dimenzovany na takovy pocet prchajicich rusu/lednicek a mixeru:D

          Jen jestli je Kercsky most dostatecne dimenzovany na takovy pocet prchajicich rusu/lednicek a mixeru:D

          • Cimbi
            12:27 21.08.2022

            Když před vstupem na most zruší krok, mělo by to vyjít...

            Když před vstupem na most zruší krok, mělo by to vyjít...

  • Danik
    10:20 21.08.2022

    3 Ruští agenti se pokusili dostat do muničního skladu v Albánii a v procesu poranili dva vojáky neznámou chemickou substancí. Jeden z Rusů byl zastřelen. Rusové tam byli na ...Zobrazit celý příspěvek

    3 Ruští agenti se pokusili dostat do muničního skladu v Albánii a v procesu poranili dva vojáky neznámou chemickou substancí. Jeden z Rusů byl zastřelen. Rusové tam byli na turistická víza.

    Albánie je člen NATO

    https://twitter.com/noclador/s... Skrýt celý příspěvek

    • Cimbi
      10:25 21.08.2022

      Tak ATACMS na Ukrajinu a začít Ukrajince cvičit na Tomahawky.

      Přemístit další letku F35 nebo F22 do blízkosti Královce

      Tak ATACMS na Ukrajinu a začít Ukrajince cvičit na Tomahawky.

      Přemístit další letku F35 nebo F22 do blízkosti Královce

      • Rošťák
        10:58 21.08.2022

        35 i 22 jsou v Polsku, to je dostatečně blízko Královce ....

        35 i 22 jsou v Polsku, to je dostatečně blízko Královce ....

        • Cimbi
          11:31 21.08.2022

          Píšu přece "DALŠÍ"!!! Víc a houšť a větší kapky!

          Píšu přece "DALŠÍ"!!! Víc a houšť a větší kapky!

          • Rošťák
            14:37 21.08.2022

            K čemu by jich tam bylo víc? Jedan raketa z tama a do konce dne tam bude lítat s rudou hvězdou na ocasu leda havran ...

            K čemu by jich tam bylo víc? Jedan raketa z tama a do konce dne tam bude lítat s rudou hvězdou na ocasu leda havran ...

        • Cimbi
          11:32 21.08.2022

          PS: Mínus není ode mne

          PS: Mínus není ode mne

        • Profesor
          12:29 21.08.2022

          Už jste sehnal to TMB 2022?

          Už jste sehnal to TMB 2022?

      • pjaro77
        13:31 21.08.2022

        BTW, koľko majú rusi v Královci kalibrov a iskanderov ?

        BTW, koľko majú rusi v Královci kalibrov a iskanderov ?

    • pepezdepa
      10:29 21.08.2022

      Tak snad to těm obhájcům turistických víz pro východní kromaňonce otevře kukadla. Nic jiného z toho nebude.

      Tak snad to těm obhájcům turistických víz pro východní kromaňonce otevře kukadla. Nic jiného z toho nebude.

      • daniel78
        10:51 21.08.2022

        Jenom k upřesnění, 2 muži, 1 žena, 2 ruské pasy, jeden UA pas. Jsem pro nevydávání turistických víz od EU pro rusy, ale vážně myslíte, že nebudou jejich agenti užívat pasy jiných ...Zobrazit celý příspěvek

        Jenom k upřesnění, 2 muži, 1 žena, 2 ruské pasy, jeden UA pas. Jsem pro nevydávání turistických víz od EU pro rusy, ale vážně myslíte, že nebudou jejich agenti užívat pasy jiných států?Skrýt celý příspěvek

        • pepezdepa
          10:54 21.08.2022

          To ne kvůli agentům, ti si nechají udělat pasy podle svého gusta. Jen chci, aby si Rusáci nejezdili o víkendech relaxovat do Benátek nebo nakupovat do Londýna. Tahle nepovedená ...Zobrazit celý příspěvek

          To ne kvůli agentům, ti si nechají udělat pasy podle svého gusta. Jen chci, aby si Rusáci nejezdili o víkendech relaxovat do Benátek nebo nakupovat do Londýna. Tahle nepovedená akcička by mohla přesvědčit státy, které do této chvíle byly proti zákazu vydávání víz.Skrýt celý příspěvek

        • Lars
          10:56 21.08.2022

          Budou. A co? Má smysl jim to dělat ještě jednodušší?

          Budou. A co? Má smysl jim to dělat ještě jednodušší?

        • axoloth
          10:58 21.08.2022

          pasy sa falsuju snad odkedy pasy vobec existuju. Ak sa vie o takom to incidente, tak sa urcite posilni ochrana dolezitych objektov a sprisnia kontroly na hraniciach.

          pasy sa falsuju snad odkedy pasy vobec existuju. Ak sa vie o takom to incidente, tak sa urcite posilni ochrana dolezitych objektov a sprisnia kontroly na hraniciach.

        • flanker.jirka
          11:08 21.08.2022

          Nechci moc rýpat, ale pořád Vám v tom zbývá ten jeden UA pas.

          Nechci moc rýpat, ale pořád Vám v tom zbývá ten jeden UA pas.

          • Ján Paliga
            12:00 21.08.2022

            A je problém falšovať pasy? Evidentne nie. :)

            A je problém falšovať pasy? Evidentne nie. :)

          • pepezdepa
            12:03 21.08.2022

            Pravděpodobně byly všechny tři pasy falešné, ale to neznamená, že si tím nemůže trochu dopomoci k zákazu vydávání turistických víz ruským občanům.

            Pravděpodobně byly všechny tři pasy falešné, ale to neznamená, že si tím nemůže trochu dopomoci k zákazu vydávání turistických víz ruským občanům.

          • ImreSVK
            12:32 21.08.2022

            UA pas to vraj nie je ale UA vodicak? O.o

            UA pas to vraj nie je ale UA vodicak? O.o

          • daniel78
            14:02 21.08.2022

            I kdyby byl pravý, tak je jisté, že na UA je spousta zrádců a bude chvíli trvat je pochytat. Teoreticky mohli i ukrást prázdné pasy při okupaci.

            I kdyby byl pravý, tak je jisté, že na UA je spousta zrádců a bude chvíli trvat je pochytat. Teoreticky mohli i ukrást prázdné pasy při okupaci.

      • Standa
        15:19 21.08.2022

        Já bych se zde prosím ohradil, kromaňonec byl zdá se evolučním vrcholem Homo sapiens sapiens. Australopitecus afarensis je patrně více blíže k povaze ruského poločlověka. Zde mi ...Zobrazit celý příspěvek

        Já bych se zde prosím ohradil, kromaňonec byl zdá se evolučním vrcholem Homo sapiens sapiens. Australopitecus afarensis je patrně více blíže k povaze ruského poločlověka. Zde mi bude jistě taková poznámka odpuštěna, přeci jen musím bránit náš druh :-).Skrýt celý příspěvek

    • PavolR
      10:41 21.08.2022

      Ďalšie informácie:
      https://twitter.com/Petrit/sta...
      Pas zadržanej ruskej agentky:
      https://twitter.com/christogro...

      Ďalšie informácie:
      https://twitter.com/Petrit/sta...
      Pas zadržanej ruskej agentky:
      https://twitter.com/christogro...

      • Hetzer
        10:54 21.08.2022

        Ten doklad je řidičák.

        Ten doklad je řidičák.

    • ImreSVK
      11:21 21.08.2022

      Jedneho agenta zastrelili a zvysnych 2 zadržali. Teraz neviem, ci ide municny sklad alebo fabriku na vyrobu municie? Otazne je, ze co v tom objekte Albanci mali a ci to dodavali ...Zobrazit celý příspěvek

      Jedneho agenta zastrelili a zvysnych 2 zadržali.

      Teraz neviem, ci ide municny sklad alebo fabriku na vyrobu municie?
      Otazne je, ze co v tom objekte Albanci mali a ci to dodavali na UA?

      Niekto okolo polnoci spominal nejaku udalost z pred 14 dni vo Francúzsku. Vie niekto o tom nieco viac?Skrýt celý příspěvek

      • Cimbi
        12:29 21.08.2022

        Má to bejt výrobna výbušnin

        Má to bejt výrobna výbušnin

        • ImreSVK
          12:48 21.08.2022

          Otazka je co bolo pricinou vybuchu... Par kolegov bolo asi v 2018 na vypomoc jednemu zo zavodov byvaleho Getragu tusim v Bordo. Vraj tam bol neskutocny bordel a kvalita vyroby des ...Zobrazit celý příspěvek

          Otazka je co bolo pricinou vybuchu...

          Par kolegov bolo asi v 2018 na vypomoc jednemu zo zavodov byvaleho Getragu tusim v Bordo. Vraj tam bol neskutocny bordel a kvalita vyroby des a hruza o.O...Skrýt celý příspěvek

      • ImreSVK
        12:43 21.08.2022

        https://www.ta3.com/clanok/242...

        Ok, nieco sa mi podarilo najst. Asi to kus potrva dokym to vysetria.

        https://www.ta3.com/clanok/242...

        Ok, nieco sa mi podarilo najst. Asi to kus potrva dokym to vysetria.

  • Rošťák
    09:46 21.08.2022

    Dobré nedělní ráno, Máme tu další aktualizaci tabulek.... Z celkem 25 tanků, připsaných od pondělí jich bylo 6 ks tanků T-72B3M ( 4x zničen, jednou captured a jednou opuštěno ...Zobrazit celý příspěvek

    Dobré nedělní ráno,

    Máme tu další aktualizaci tabulek....

    Z celkem 25 tanků, připsaných od pondělí jich bylo 6 ks tanků T-72B3M ( 4x zničen, jednou captured a jednou opuštěno ) a pak se nám po dlouhé době objevil T-80U ( captured ) uvidíme zda, se jich objeví více, protože by to znamenalo, že je 4 tanková opět v boji ( nebo její zbytky ). Podle kusých informací měla doplnit ztráty 50% vozidel tanky T-80BV, ale ty jsou využívání více svazky na UA a dle jejich ztrát to nelze potvrdit ....

    https://docs.google.com/spread... Skrýt celý příspěvek

    • Ján Paliga
      12:43 21.08.2022

      Dobrá práca. Ďakujem.

      Dobrá práca. Ďakujem.

  • alter01
    09:34 21.08.2022

    To som naozaj nevedel , že dron môže mať aj termobarickú hlavicu /skôr hlavičku?/. A Austrália ich posiela hneď 300 ! Ke´d iba polovicu z nich dostanú krymskí partizáni potom ...Zobrazit celý příspěvek

    To som naozaj nevedel , že dron môže mať aj termobarickú hlavicu /skôr hlavičku?/. A Austrália ich posiela hneď 300 !
    Ke´d iba polovicu z nich dostanú krymskí partizáni potom bude na Kryme veselo a horúco.
    https://www.youtube.com/watch?... Skrýt celý příspěvek

    • 2DaChoppa
      10:13 21.08.2022

      jediným omezením je pochopitelně chemie - to jest stechiometrický? poměr hořlaviny a množství kyslíku v daném objemu. - z množství pravděpodobně nesené hořlaviny vyplývá, že to ...Zobrazit celý příspěvek

      jediným omezením je pochopitelně chemie - to jest stechiometrický? poměr hořlaviny a množství kyslíku v daném objemu.


      - z množství pravděpodobně nesené hořlaviny vyplývá, že to bude nejlépe určeno k detonacím v jednotlivých místnostech.Skrýt celý příspěvek

    • Cenzor
      10:17 21.08.2022

      Termobarickou hlavičku má např. I naše rpg-75-TB. Jinak granát do rpg-75 si o podvěšení pod dron přímo říká, zvlášť v té univerzální verzi. 800g je tak akorát, 150mm prubojnost ...Zobrazit celý příspěvek

      Termobarickou hlavičku má např. I naše rpg-75-TB. Jinak granát do rpg-75 si o podvěšení pod dron přímo říká, zvlášť v té univerzální verzi. 800g je tak akorát, 150mm prubojnost zeshora stačí a termobaricky účinek pomůže zase proti měkkým cílům.Skrýt celý příspěvek

      • 2DaChoppa
        11:25 21.08.2022

        uniká Vám potřeba onen projektil pro správnou činnost (především stabilitu letu/pádu) vymést z hlavně.

        uniká Vám potřeba onen projektil pro správnou činnost (především stabilitu letu/pádu) vymést z hlavně.

        • matu
          11:38 21.08.2022

          Při pádu kolmo dolů to není třeba, v nejhorším případě by se dal stabilizovat i stuhou, v lepším případě pomocí aerodynamických plošek. Klidně z 3D tiskárny.

          Při pádu kolmo dolů to není třeba, v nejhorším případě by se dal stabilizovat i stuhou, v lepším případě pomocí aerodynamických plošek. Klidně z 3D tiskárny.

          • 2DaChoppa
            12:22 21.08.2022

            poproste manželku o sklenici zavařeniny, a stabilizujte její pád stuhou tak, aby dopadla tou prázdnou částí dolů.

            poproste manželku o sklenici zavařeniny, a stabilizujte její pád stuhou tak, aby dopadla tou prázdnou částí dolů.

        • mexir
          12:20 21.08.2022

          Vám uniká jak používají Ua protitankové granáty z koptér?

          Vám uniká jak používají Ua protitankové granáty z koptér?

          • Scotty
            16:34 21.08.2022

            Většina z toho vypadá jako jasný fake.

            Většina z toho vypadá jako jasný fake.

        • Cimbi
          12:33 21.08.2022

          Tys neviděl videa, jak UA koptéry pouští malé projekttily z granátometů (i větší minometné) shora ve visu na tanky? Přilepí k tomu ocas ala letecká bomba tištěný na 3D tiskárně a ...Zobrazit celý příspěvek

          Tys neviděl videa, jak UA koptéry pouští malé projekttily z granátometů (i větší minometné) shora ve visu na tanky?

          Přilepí k tomu ocas ala letecká bomba tištěný na 3D tiskárně a už lítají věže (zvlášť když je Rusákům v těch tancích horko a nechají otevřené poklopy, aby to větralo.Skrýt celý příspěvek

          • 2DaChoppa
            13:56 21.08.2022

            viděl jsem videa *PREZENTOVANÁ* jako zásahy tanků otevřeným poklopem. většinou na mne působila podobně sflikovaně jako "lety" UKR vrtulníků nízko nad pšeničným polem .. které se ...Zobrazit celý příspěvek

            viděl jsem videa *PREZENTOVANÁ* jako zásahy tanků otevřeným poklopem. většinou na mne působila podobně sflikovaně jako "lety" UKR vrtulníků nízko nad pšeničným polem .. které se ani nezavlnilo vlivem downwashe. Proto je hodnotím jako *dubious*

            minometné projektily jsou konstruovány tak aby byly stabilní. projektil RPG-75 většinu těchto vlastností postrádá - a nějaká 3D tištěná křidélka z něj zázračnou munici neudělají. na rozdíl od protipěchotních granátů je u kumulativní / dual purpose munice větší potřeba správné orientace vůči cíli při dopadu.. řekl bych.Skrýt celý příspěvek

      • NXS0
        13:09 21.08.2022
      • Scotty
        16:36 21.08.2022

        Ne o podvlečení, ale o to postavit kolem toho dron. Ovšem na to by se dala využít i větší hlavice.

        Ne o podvlečení, ale o to postavit kolem toho dron. Ovšem na to by se dala využít i větší hlavice.

  • Rošťák
    09:18 21.08.2022

    Dobré nedělní ráno .... Operace sanitky běží více - méně podle plánu: 1) První sanitka je podepsané, fotky budou brzo následovat. 2) Druhá sanitka čeká na kontrolu mechanikem, ...Zobrazit celý příspěvek

    Dobré nedělní ráno ....
    Operace sanitky běží více - méně podle plánu:
    1) První sanitka je podepsané, fotky budou brzo následovat.
    2) Druhá sanitka čeká na kontrolu mechanikem, proběhne v příštím týdnu.
    3) Třetí sanitku hledáme, máme na ní nějaký kapitál, takže nepolevujeme a doufáme že se ještě něco dovybere.
    4) Zkrátily jsme trvání sbírky z 1.10. na 1.9. proto, abychom mohly zprocesovat a odvést mašiny dříve ....
    5) Pracujeme i na tom, aby byly všechny mašiny našlapané zdravotnickým materiálem až po strop.

    Níže můžete vidět dvě z několika akcí na UA z poslední doby:
    https://twitter.com/Team4Ukrai...
    https://twitter.com/Team4Ukrai...
    A pro připomenutí link na Donio:
    https://www.donio.cz/ambulance...
    A na web Team4ukraine
    https://www.team4ukraine.eu/cs... Skrýt celý příspěvek

  • dusan1
    09:08 21.08.2022

    Ešte k téme "chudáčikov Rusov" čo za putinov režim vlastne ...Zobrazit celý příspěvek

    Ešte k téme "chudáčikov Rusov" čo za putinov režim vlastne nemôžu:

    https://hnonline.sk/finweb/zah... Skrýt celý příspěvek

    • alter01
      09:13 21.08.2022

      Naozaj tí rusi nežijú vo virtálnej realite ? Kupovať lacný konfiškát v Odese ? To je už diagnoza!

      Naozaj tí rusi nežijú vo virtálnej realite ? Kupovať lacný konfiškát v Odese ? To je už diagnoza!

  • Inflex
    08:39 21.08.2022

    Rusi se na jihu pokouší o ofenzivu, boje o ...Zobrazit celý příspěvek

    Rusi se na jihu pokouší o ofenzivu, boje o Blahodatne.
    https://www.ukrinform.net/rubr... Skrýt celý příspěvek

    • MaminCecok
      12:41 21.08.2022

      Časť z neho sa už orkom podarilo dobiť.

      Časť z neho sa už orkom podarilo dobiť.

  • Excelent
    08:34 21.08.2022

    Dnešní Fejgin/Arestovyč opět naznačoval že nějaká akce je v běhu, zároveň prosil o zdvojnásobení počtu zbraní (pravěpodbně myslí HIMARSy a dělostřelectvo) a čeká na nově vycvičenou ...Zobrazit celý příspěvek

    Dnešní Fejgin/Arestovyč opět naznačoval že nějaká akce je v běhu, zároveň prosil o zdvojnásobení počtu zbraní (pravěpodbně myslí HIMARSy a dělostřelectvo) a čeká na nově vycvičenou pěchotu

    - UA can mark significant operational success due to RF relocating aviation to mainland. Reminder, that Crimea is Putin’s personal pride, his largest PR material. In a way, operation to liberate Crimea has already started.

    Right now, it is close to positional war, with exception that each day 3-4 RF warehouses and command posts are destroyed. Amount of destroyed RF aviation shows, that they have problems with artillery supplies.
    Success in Crimea is only understood by narrow group of people, UA needs much louder success – liberating several areas, surrounding, capturing solders – actions that don’t need explanation.
    Key to such victory is large amount of infantry, experienced and motivated officers. Having large amount of weapons, and destroying everything in depth of 80km would decrease requirements for infantry preparedness, their task would be to walk in, plant a flag, and pat on the cheek of contused enemy.
    UA only needs doubling of existing weapons, not more, not less.

    https://wartranslated.com/day-... Skrýt celý příspěvek

  • Tino
    08:02 21.08.2022

    viac info k zene krora mala s kumpanmi zautocit na albanskych vojakov v suvislosti s ...Zobrazit celý příspěvek

    viac info k zene krora mala s kumpanmi zautocit na albanskych vojakov v suvislosti s municakom

    https://twitter.com/christogro... Skrýt celý příspěvek

    • Nicholas Van Orton
      10:47 21.08.2022

      Kremeľská štetka.

      Kremeľská štetka.

  • dusan1
    08:00 21.08.2022

    Už si to riešia ruskí fašisti medzi sebou ...Zobrazit celý příspěvek

    Už si to riešia ruskí fašisti medzi sebou ....

    https://www.seznamzpravy.cz/cl...

    Predstava, že by Dugin zaujímal Ukrajinu je smiešna ....Skrýt celý příspěvek

    • Praskot
      08:15 21.08.2022

      Začátek boje o moc v Mordoru? Minulý měsíc někdo prej zkusil zabít Patruseva. Ještě z toho bude hra o trůny v reálu.

      Začátek boje o moc v Mordoru? Minulý měsíc někdo prej zkusil zabít Patruseva. Ještě z toho bude hra o trůny v reálu.

      • Ján Paliga
        08:20 21.08.2022

        Možno Vodca začal pociťovať nekomfort a ohrozenie ...

        Možno Vodca začal pociťovať nekomfort a ohrozenie ...

      • Maskot
        09:55 21.08.2022

        FSB omylem spáchala sebevraždu Duginové?

        FSB omylem spáchala sebevraždu Duginové?

      • liberal shark
        10:13 21.08.2022

        Škoda že to nevyšlo. Patrušev by byl kvalitní zářez.

        Škoda že to nevyšlo. Patrušev by byl kvalitní zářez.

    • Scotty
      08:55 21.08.2022

      Člověk který je Putinovy nejblíž? Ten určitě nikoho nezajímá.....
      Celkem jasná práce ukrajinské rozvědky.

      Člověk který je Putinovy nejblíž? Ten určitě nikoho nezajímá.....
      Celkem jasná práce ukrajinské rozvědky.

      • dusan1
        09:18 21.08.2022

        To nedáva zmysel....

        Ak by to bola rozviedka, tak zlikviduje niekoho pre vojnu dôležitého ... nie bezvýznamnú ideologickú nulu.

        To nedáva zmysel....

        Ak by to bola rozviedka, tak zlikviduje niekoho pre vojnu dôležitého ... nie bezvýznamnú ideologickú nulu.

        • daxik
          10:22 21.08.2022

          Bol by to signál v štýle neserte sa do nás. A to, že nemá oficiálny post vo vláde z neho robí super ciel lebo rus nemôže eskalovať. Rovnako ako keby dostali toho idiota moderátora ...Zobrazit celý příspěvek

          Bol by to signál v štýle neserte sa do nás. A to, že nemá oficiálny post vo vláde z neho robí super ciel lebo rus nemôže eskalovať. Rovnako ako keby dostali toho idiota moderátora čo robí propagandu.
          Nemôžu ísť po niekom ako šojgu, petrušev, tí sú príliš vysoko. a majú funkciu.Skrýt celý příspěvek

        • daxik
          10:24 21.08.2022

          A Dugin nie je bezvýznamný. Niečo si o tom psychopatovi pozrite. Ma vplyv.

          A Dugin nie je bezvýznamný. Niečo si o tom psychopatovi pozrite. Ma vplyv.

        • montecasino1
          10:29 21.08.2022

          ale ona nebola celkom bezvýznamná, aktívne navštevovala okupované územia a teraz sa odtiaľ tiež vrátila, je-bola predsedkyňou organizácie ktorá funguje na ideologickom základe ...Zobrazit celý příspěvek

          ale ona nebola celkom bezvýznamná, aktívne navštevovala okupované územia a teraz sa odtiaľ tiež vrátila, je-bola predsedkyňou organizácie ktorá funguje na ideologickom základe fantasmagorických teórii svojho otca nuž tak skončila presne v mene ideológie v očistnom ohni. Nikomu samozrejme takúto smrť neprajem, ale kto chce kam.....Skrýt celý příspěvek

        • Cimbi
          10:32 21.08.2022

          Je to jeden z architektů současného stavu.

          Je to jeden z architektů současného stavu.

        • Wolv3rine
          13:30 21.08.2022

          Bez těch "bezvýznamných ideologických nul" by pravděpodobně žádná válka na UA nebyla, jelikož by pro ní Putin neměl naprosto žádnou podporu. Války se dávno nevedou jen konvenční ...Zobrazit celý příspěvek

          Bez těch "bezvýznamných ideologických nul" by pravděpodobně žádná válka na UA nebyla, jelikož by pro ní Putin neměl naprosto žádnou podporu. Války se dávno nevedou jen konvenční armádou, to už by jste snad tady na AN mohli vědět ;)Skrýt celý příspěvek

      • pepezdepa
        09:21 21.08.2022

        Po takové chátře mohou jít Ukrajinci po válce, nicméně teď budou nejspíš prioritní vojenské cíle. Dugin ani jeho zdegenerované příbuzenstvo se na probíhajících vojenských akcích ...Zobrazit celý příspěvek

        Po takové chátře mohou jít Ukrajinci po válce, nicméně teď budou nejspíš prioritní vojenské cíle.

        Dugin ani jeho zdegenerované příbuzenstvo se na probíhajících vojenských akcích nijak nepodíleli, takže je mi záhadou, proč by na jejich likvidaci vynakládala Ukrajina prostředky, kterých jistě nebude mnoho.Skrýt celý příspěvek

        • Scotty
          09:23 21.08.2022

          Jistě. Patrně jeden z Putinových nejbližších poradců je naprosto nezajímavá osoba.

          Jistě. Patrně jeden z Putinových nejbližších poradců je naprosto nezajímavá osoba.

          • pepezdepa
            09:27 21.08.2022

            Z vojenského hlediska? Bezpochyby.

            Z vojenského hlediska? Bezpochyby.

          • skelet
            09:48 21.08.2022

            Odstranit hlavního ideologa ve válce, která vznikla a pokračuje kvůli ideologii?

            Odstranit hlavního ideologa ve válce, která vznikla a pokračuje kvůli ideologii?

          • ruleta
            10:22 21.08.2022

            Scotty odkud je tato informace tj. ze je jeho nejblizsi poradce? Pokud vim, tak Dugin se s Putinem rozkmotril (uz pred lety), Dugin Putina ostre kritizoval, i kdyz podporoval zabor ...Zobrazit celý příspěvek

            Scotty odkud je tato informace tj. ze je jeho nejblizsi poradce? Pokud vim, tak Dugin se s Putinem rozkmotril (uz pred lety), Dugin Putina ostre kritizoval, i kdyz podporoval zabor Ukrajiny.Skrýt celý příspěvek

          • Scotty
            11:15 21.08.2022

            ruleta
            Bejvávalo.

            ruleta
            Bejvávalo.

        • pepezdepa
          10:02 21.08.2022

          to skelet: Ideologie budování ruského/sovětského impéria je tu s námi už nějaký ten pátek a rozhodně ji nevytvořil Dugin. A i kdyby ano, jeho odstraněním by jistě válka neskončila, ...Zobrazit celý příspěvek

          to skelet: Ideologie budování ruského/sovětského impéria je tu s námi už nějaký ten pátek a rozhodně ji nevytvořil Dugin. A i kdyby ano, jeho odstraněním by jistě válka neskončila, ba ani neubrala na tempu.

          Válka trvá hlavně kvůli Putinovi, který se nemůže stáhnout, sic by dopadl jako duginova dceruška. S tím nemá nějaká ideologie co dělat.

          A i kdyby snad Dugin přeci jen měl na průběh ruských operací nějaký relevantní vliv, bylo by lepší ho nechat naživu. Vždycky, když do takových věcí strkají nos amatéři, to dopadne dobře - pro druhou stranu, viz. Adolf Hitler a jeho iracionální jebání generálů.Skrýt celý příspěvek

    • tosomjapeter
      09:56 21.08.2022

      nenechajme sa oklamat, toto bola interna ruska akcia proti putinovi. zacala sa hra o zelezny tron. ps: putin dnes rano objednal este vacsie stoly do zasadaciek v kremli (hahaha) Zobrazit celý příspěvek

      nenechajme sa oklamat, toto bola interna ruska akcia proti putinovi. zacala sa hra o zelezny tron.

      ps: putin dnes rano objednal este vacsie stoly do zasadaciek v kremli (hahaha)Skrýt celý příspěvek

    • Falko
      10:00 21.08.2022

      https://www.novinky.cz/zahrani... takže nám začína zaujímavé obdobie a uvidíme, čo sa nám s tohoto ...Zobrazit celý příspěvek

      https://www.novinky.cz/zahrani... takže nám začína zaujímavé obdobie a uvidíme, čo sa nám s tohoto vyvrbí. Darmo sa nehovorí, že karma je zdarma.Jeho konanie viedlo k zabitiu a znasilnovaniu ukrajinských dcér. Tak to tá,, pomyselná" ruka spravodlivosti okľokou vyriešila sama. Všetko chce len čas.Skrýt celý příspěvek

    • daxik
      10:18 21.08.2022

      Preco? To je operácia na štýl Mossadu. Podla mna by bol Dugin ideálny ciel pre SBU. Ak by sa rozhodli ísť touto cestou, čo neviem či urobili. Stále to môže byť súčasťou hry o ruské ...Zobrazit celý příspěvek

      Preco? To je operácia na štýl Mossadu. Podla mna by bol Dugin ideálny ciel pre SBU. Ak by sa rozhodli ísť touto cestou, čo neviem či urobili. Stále to môže byť súčasťou hry o ruské tróny.Skrýt celý příspěvek

  • alansi
    07:32 21.08.2022

    V Horlivce dnes hoří muničák

    https://t.me/Tsaplienko/13757...

    V Horlivce dnes hoří muničák

    https://t.me/Tsaplienko/13757...

    • alter01
      08:43 21.08.2022

      Ale zasobovačov majú rusi perfektných ! Žiadny muničák neostane dlho prázdny.....

      Ale zasobovačov majú rusi perfektných ! Žiadny muničák neostane dlho prázdny.....

    • AR10
      10:43 21.08.2022

      Ono by sa aj patrilo aby v Horlivke niečo horelo. Osobne by som tam preto muničák nedával, ale Rusi asi vedia lepšie...

      Ono by sa aj patrilo aby v Horlivke niečo horelo. Osobne by som tam preto muničák nedával, ale Rusi asi vedia lepšie...

  • alansi
    07:16 21.08.2022

    Vlákno o tom, co by měla Ukrajina požadovat po Rusku, pokud by nyní Putin chtěl ...Zobrazit celý příspěvek

    Vlákno o tom, co by měla Ukrajina požadovat po Rusku, pokud by nyní Putin chtěl vyjednávat:

    https://twitter.com/anders_asl... Skrýt celý příspěvek

    • daxik
      07:47 21.08.2022

      A teraz niečo reálne? Keby to bolo namne tak to beriem hned, ale na nič z toho rusi nepristúpia to radšej hodia jadro než by podpísali tamto.

      A teraz niečo reálne? Keby to bolo namne tak to beriem hned, ale na nič z toho rusi nepristúpia to radšej hodia jadro než by podpísali tamto.

      • Tino
        07:51 21.08.2022

        preto si treba vytvorit lepsiu vychodiskovu vyjednavaciu poziciu, aby mali prave take moznosti ze na poziadavku UA pristupit alebo hodit jadro...ziadna ina realna moznost nebude

        preto si treba vytvorit lepsiu vychodiskovu vyjednavaciu poziciu, aby mali prave take moznosti ze na poziadavku UA pristupit alebo hodit jadro...ziadna ina realna moznost nebude

      • econ 2
        07:59 21.08.2022

        Tak proto je tam uvedeno, že UA musí vyhrát válku. Protože Rusové sami neustoupí. Pak může časem nastat příměří. Až dojde Rusům munice. A sankce západu držet, dokud Rusové ...Zobrazit celý příspěvek

        Tak proto je tam uvedeno, že UA musí vyhrát válku. Protože Rusové sami neustoupí. Pak může časem nastat příměří. Až dojde Rusům munice.

        A sankce západu držet, dokud Rusové nesplní zbytek podmínek.

        Rusové časem ustoupí, až dojdou k názoru, že to je pro ně výhodné (raději předložení válečných zločinců, než sankce). To ale nebude patrně hned, ale až za čas, jak se bude měnit názor Rusů na válku a až se změní vedení v Rusku.
        Kdysi to také vypadalo, že Srbové nikdy nevydaji Miloševiče, a jak to dopadlo.Skrýt celý příspěvek

        • daxik
          10:31 21.08.2022

          Ja byť ruský politik tak prvé čo žiadam za prímerie/ mier je okamžité zrušenie sanckií. A oni to žiadať aj budú.

          Ja byť ruský politik tak prvé čo žiadam za prímerie/ mier je okamžité zrušenie sanckií. A oni to žiadať aj budú.

          • Jan Padesátýpátý
            11:12 21.08.2022

            samozřejmě.
            v březnu Rusové za příměří žádali uznání Krymu a odzbrojení Ukrajiny.

            samozřejmě.
            v březnu Rusové za příměří žádali uznání Krymu a odzbrojení Ukrajiny.

  • dusan1
    07:09 21.08.2022

    Spolupráca v kozme .... od polovice prednášky skôr "úpadok ruskej kozmonautiky" ....

    https://www.youtube.com/watch?...

    Spolupráca v kozme .... od polovice prednášky skôr "úpadok ruskej kozmonautiky" ....

    https://www.youtube.com/watch?...

  • Trantor
    01:50 21.08.2022

    Zajímavý rozhovor s vyměněným POW, členem Azovu. Jsou tam anglické titulky. Pokud to tu bylo, tak se omlouvám.

    https://www.youtube.com/watch?...

    Zajímavý rozhovor s vyměněným POW, členem Azovu. Jsou tam anglické titulky. Pokud to tu bylo, tak se omlouvám.

    https://www.youtube.com/watch?...

Načítám diskuzi...